Virussen? Scan ze hier!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Staat er net onder in je beeld.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Tussen Porte en Contador.rik86 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:48:
ik ben wel kwijt waar Gesink nu hangt
[ Voor 75% gewijzigd door Joster op 14-07-2015 16:49 ]
Houdoe
Geesing komt terug...hij valt niet weg in ieder gevalWitte schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:49:
Zal me niks verbazen als Gesink geparkeerd komt en op 5 minuten binnenkomt of zo.
Gesink kom op jongen!
Alleen Quintana komt nog enigszins in de buur tvan Froome lijkt het.
Virussen? Scan ze hier!
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
reed Gesink daar niet net van weg?Robkazoe schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:50:
Waar is Van Garderen btw? Froome's grootste concurrent![/sarcasme]
Klopt. Op 3+ minuten nu dus, zal wel 5 minuten worden dat groepje.SnowDude schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:51:
Mollema en Ten Dam zitten bij Nibali volgens mij
Virussen? Scan ze hier!
Goron schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:52:
Contador vindt zijn grinta terug
Achterstand loopt anders nog steeds op hoor, nu al 2 minuten, gaat nog wel verder omhoog gok ik.
Virussen? Scan ze hier!
Derde of zo. Erg goed dat hij niet ingestort is toen hij teruggepakt werd.rik86 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:48:
ik ben wel kwijt waar Gesink nu hangt

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij leek even goed op zijn fiets te zitten maar je hebt gelijkwildhagen schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:54:
[...]
Achterstand loopt anders nog steeds op hoor, nu al 2 minuten, gaat nog wel verder omhoog gok ik.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Idd. Behoorlijke topprestatie van Froome, allemachtig zeg, en dat op de eerste échte berg in de TourFratti schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:57:
Froome is helemaal los aan het gaan.
Virussen? Scan ze hier!
Porte rijdt nog achter Quintana hè, Gesink zit daar weer achter.Fiber schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:54:
[...]
Derde of zo. Erg goed dat hij niet ingestort is toen hij teruggepakt werd.![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 14-07-2015 17:03 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
2:50, dus die kunnen we schrappen.Robkazoe schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:04:
Contador op 3 minuten???
Virussen? Scan ze hier!
Wat een prachtige rit vandaag. Alleen jammer dat er nu al wel zoveel verschillen zijn. Wellicht vinden alleen sommige straks nog hun 2e adem.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Mee eens, en als hij zo blijft rijden lijkt het me méér dan van harte verdiend. Dit is echt zelden vertoond zoietsSt@m schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:05:
Iedereen kan geschrapt worden.. Als er geen gekke dingen gebeuren (wat altijd kan natuurlijk) dan wint Froome met 2 handen in de neus
Virussen? Scan ze hier!
Het fietsen verliest hier hoor. Bij Froome spuit de 'not-normal' uit z'n oren.Goron schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:06:
Vorige jaren hadden ze het er steeds over dat 'de menselijke maat' weer terug is. Is die vandaag weer verdwenen?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Volgens mij alleen in 2014, want dit is bijna een kopie van 2013 en wat mij betreft is de menselijke maat weer verdwenen.Goron schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:06:
Vorige jaren hadden ze het er steeds over dat 'de menselijke maat' weer terug is. Is die vandaag weer verdwenen?

Virussen? Scan ze hier!
Idd Armstrong is weer terug.MrAngry schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:07:
[...]
Het fietsen verliest hier hoor. Bij Froome spuit de 'not-normal' uit z'n oren.
Sky is gewoon USPostal.
Als je iemand die op de hoogvlakte is geboren, en veel kleiner is dan jou zo naar huis rijdt, dan wordt het moeilijk om dat goed uit te kunnen leggen.
How do you save a random generator ?
Ik wil ook niet te negatief doen, maar ik had ook even een deja-vu gevoel met ene Lance A.rik86 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:11:
Ik moet ook zeggen dat de prestaties van Sky wel weer twijfels bij me oproepen. Ook als je ziet hoe Porte over Quintana heen dendert...
Maar goed, Froome was ook goed afgeleverd halverwege die berg door zijn team.
Ik heb anders afgelopen week naar één van de beste eerste tourweken ooit gekeken.Witte schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:47:
Dit was wel de saaiste tour ooit, al na 10 ritten beslist. Veel te weinig goede klassementsrenners.
Nederlanders die goed reden bij de openende tijdrit, de waaieretappe naar neeltje jans, de kasseinrit, de muur van Hoei, etc, etc. Er waren maar 1 a 2 ritten die vrij saai waren in ruim een week. Dat is vaak anders geweest.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
dat is niet echt verdacht, Gesink heeft last van hartkloppingen gehad waar hij vorig jaar aan geopereerd is en nu is hij niet meer bang dat dit problemen gaat opleveren.wildhagen schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:18:
Ik vind Gesinks koers overigens ook enigzins verdacht. Ruim anderhalf jaar laat hij weinig zien qua prestaties, en nu opeens dit?
Froome is hier niet de enige die boven verwachting presteert lijkt me?
Die hartkloppingen hebben hem wel een paar jaar dwarsgezeten. (die hartkloppingen waren overigens niet levensbedreigend maar hij werd er een beetje angstig van)
Ja, er zijn meer renners geweest met medische problemen die later opeens goed presteerden (ene Lance A. komt naar voren) waar later toch een chemisch luchtje aan bleek te zitten.RoricNormannum schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:24:
[...]
dat is niet echt verdacht, Gesink heeft last van hartkloppingen gehad waar hij vorig jaar aan geopereerd is en nu is hij niet meer bang dat dit problemen gaat opleveren.
Die hartkloppingen hebben hem wel een paar jaar dwarsgezeten. (die hartkloppingen waren overigens niet levensbedreigend maar hij werd er een beetje angstig van)
Iig geen reden om het zomaar "niet verdacht" te noemen, als je het halve peloton kapot rijd... zoals Gesinik deed. Incl grote namen.
Virussen? Scan ze hier!
Iedereen om hem heen geeft aan dat hij anders in het leven staat, veel ontspannener...wildhagen schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:18:
Ik vind Gesinks koers overigens ook enigzins verdacht. Ruim anderhalf jaar laat hij weinig zien qua prestaties, en nu opeens dit?
Mensen die zich happy voelen kunnen meer....
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat is ook het nadeel van het huidige wielrennen. Als iemand een keer een hele goede dag heeft dan is dat meteen verdacht. En ik moet eerlijk toe geven dat ik daar zelf ook aan mee doe.wildhagen schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:26:
[...]
Iig geen reden om het zomaar "niet verdacht" te noemen, als je het halve peloton kapot rijd... zoals Gesinik deed. Incl grote namen.
Lance A. was ook veel relaxter toen de kanker uit z'n lichaam was....Bullet NL schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:28:
[...]
Iedereen om hem heen geeft aan dat hij anders in het leven staat, veel ontspannener...
Mensen die zich happy voelen kunnen meer....
Maar goed, Nederlanders verdacht noemen kan blijkbaar niet....
Wel jammer, ik had liever geen twijfels gehad, maar na Armstrong is dat misschien een beetje naïef. Dat zou je misschien kunnen doortrekken naar Gesink, maar die heeft tactisch ook tijd gepakt en was wat dat betreft minder buitenaards dan de Sky mannen.
... not as I do.
Is gewoon waar, daar heb je gelijk in.wildhagen schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:26:
[...]
Hoewel ik hem toch niet echt podium zie rijden ookal reed hij vandaag goed, wat ook een reden is dat menigeen er minder problemen mee heeft, inclusief natuurlijk dat hij een Nederlander is.
Uhhhh.... je weet wat hij de afgelopen tijd heeft mee gemaakt? Niets verdachts aan hoor. Hij rijd nu eindelijk zoals hij hoort te rijden (en wat er ook al die tijd van hem werd verwacht).wildhagen schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:26:
[...]
Ja, er zijn meer renners geweest met medische problemen die later opeens goed presteerden (ene Lance A. komt naar voren) waar later toch een chemisch luchtje aan bleek te zitten.
De afgelopen jaren heeft hij juist ONDER zijn nivo gereden. En dat normale nivo is nu (eindelijk) terug...
goed rijden is niet per definitie doping gebruikenn
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
(Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik denk dat Gesink aan de dope zit, overigens)
Geloof me de tours met Indurain zullen ten alle tijden de saaiste ooit blijven. (1e week was saai en na de eerste tijdrit was het volledig afgelopen.)Witte schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:47:
Dit was wel de saaiste tour ooit, al na 10 ritten beslist. Veel te weinig goede klassementsrenners.
Wat een gezeik. Gewoon meer aanleg en beter getraind en een betere ploeg...enchion schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:14:
[...]
Als je iemand die op de hoogvlakte is geboren, en veel kleiner is dan jou zo naar huis rijdt, dan wordt het moeilijk om dat goed uit te kunnen leggen.
En als iedereen altijd precies volgens verwachting zou rijden kunnen ze de wedstrijd wel schriftelijk afdoen...
/me Allways look at the bright side...
Hij kan het echt wel. Lijkt mij niks verdachts aan.
Gesink doping, mja interesseert me nul nichts nada mocht die podiumplaats halen, danwel via een etappe, dan wel (liefst) via Parijs.
Dus een hele ploeg in twijfel trekken mag wel, maar één renner niet? Beetje tegenstrijdig?D-e-n schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:29:
Beetje om Gesink zo te beschuldigen. Volgens mij ging de verdachtmaking richting Sky ook richting het feit dat die hele ploeg zo sterk rijdt.
Overigens wordt er hier niemand beschuldigt? Er worden enkel twijfels geuit, iets wat gezien de plotselinge prestaties imho zo raar nog niet is. Als je een heel peloton kapot rijt, incl absolute en erkende toprenners, is dat op zijn minst wat raar danwel opvallend te noemen.
Virussen? Scan ze hier!
Wow, echt?Sjah schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:35:
Gesink doping, mja interesseert me nul nichts nada mocht die podiumplaats halen, danwel via een etappe, dan wel (liefst) via Parijs.
Ik snap dat negatieve gedoe over Nederlanders nooit zo goed, Als het nou Reesink is, of Verstappen in de F1, Robbe in het voetbal.Smultie schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:28:
[...]
Lance A. was ook veel relaxter toen de kanker uit z'n lichaam was....
Maar goed, Nederlanders verdacht noemen kan blijkbaar niet....
Nederlanders lijken wel een natuurlijke behoefte te hebben om landgenoten die iets extra's kunnen neer te sabelen...
Mij in principe ook niet. Maar het is nou eenmaal tegen de regels. Maar dan wil ik wel eerst bewijzen zien. Verdachtmakingen zonder bewijs vind ik een beetje lafjes.
En Gesink wint niet, hij rijdt op gepaste afstand van de winnaar, op een plek die hij in 2009 of 2010 ook al eens bezette. Het is niks buitenaards ofzo. Dit komt op mij over als een gevalletje "kijk ons eens stoer een Nederlander in twijfel trekken"
Dit dus.... Sky heeft schijnbaar ook andere training methodes, Froom fiets anders, heeft een duidelijk andere techniek... Iets wat blijkbaar werkt.Fiber schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:39:
[...]
Mij in principe ook niet. Maar het is nou eenmaal tegen de regels. Maar dan wil ik wel eerst bewijzen zien. Verdachtmakingen zonder bewijs vind ik een beetje lafjes.
Heeft er beetje mee te maken dat ik me allang neergelegd heb bij niet-schone sport. En uiteraard weegt bij mij het fijne gevoel van deze weken (mocht het komen) op, tegen over 6 jaar in het Sportjournaal horen dat er doping was, over 6 jaar haal ik schouders op en ga koffie zetten.
Het verschil is wel dat van Gesink al jaren gezegd wordt dat die goed zou moeten zijn en voor het eerst klachtenvrij is en van Quintana ook als erg goed te boek staat. Niets ten nadele van een aantal achter Gesink, maar van de grote namen is er 1tje gewoon echt uit vorm (Nibali) en Contador heeft al een ronde in de benen zitten wat 'm toch op lijkt te breken. Verder zit er volgens mij niet heel veel bijzonders achter hem. Maar 3 van Sky in de top 6 waarbij ze de rest echt stuk rijden voelt wel wat verdacht.wildhagen schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:35:
[...]
Dus een hele ploeg in twijfel trekken mag wel, maar één renner niet? Beetje tegenstrijdig?
Overigens wordt er hier niemand beschuldigt? Er worden enkel twijfels geuit, iets wat gezien de plotselinge prestaties imho zo raar nog niet is. Als je een heel peloton kapot rijt, incl absolute en erkende toprenners, is dat op zijn minst wat raar danwel opvallend te noemen.
Snap trouwens niet dat andere ploegen schijnbaar nog zo ver achter liggen op hun, iig in de Tour. Dit is toch al een jaar of 5 aan de gang, sinds Wiggins de Tour won denk ik? Het is elke keer weer wachten tot Sky op kop gaat rijden en de rest de vernieling in rijdt, er moet toch een keer een lampje gaan branden bij de rest.Bullet NL schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:41:
[...]
Dit dus.... Sky heeft schijnbaar ook andere training methodes, Froom fiets anders, heeft een duidelijk andere techniek... Iets wat blijkbaar werkt.
rik86 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:11:
Ik moet ook zeggen dat de prestaties van Sky wel weer twijfels bij me oproepen. Ook als je ziet hoe Porte over Quintana heen dendert...
enchion schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:14:
[...]
Idd Armstrong is weer terug.
Sky is gewoon USPostal.
Heel triest dit allemaal. Júllie zijn het die wielrennen verpesten, niet Armstrong.wildhagen schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:18:
Want oeh oeh oeh de menselijke maat is weg dus ze zitten aan de doping. Maar Nibali is sinds vorig jaar gestopt en Porte is verdacht omdat hij als toprenner net-aan over een andere toprenner heen gaat. Vervolgens durft 1 iemand Gesink te betwijfelen en ineens is dat weer not-done want het is Gesink. Hoewel ik het ook heel raar vind om Gesink te betwijfelen want vorig jaar was het 2014 en nu is het 2015. Al schat ik in dat wildhagen misschien een beetje een knuppel in het hoenderhok wil gooien omdat hij zich ook ergert aan de eerste 2 reacties die ik quote.
Ik word er zo onderhand gek van dat de hele wereld Sky verdenkt op basis van de prestaties van Froome en de occasionele prestaties van Porte. Bij Sky zijn er geen redenen om ze te verdenken DUS daar moet volgens velen een luchtje aan zitten en bij Astana zijn er veel redenen om ze te verdenken DUS waar rook is is vuur. Met andere woorden elke wielrenner is verdacht en toch kijken we er met z'n allen naar. Dit alles terwijl wielrennen waarschijnlijk de schoonste goedbetaalde sport is die er is.
Zoals ik de koers zag waren er 2 ploegen die van te voren deze etappe volledig hadden uitgestippeld als het tour-win moment, Movistar en Sky. Sky won.
[ Voor 3% gewijzigd door Makkelijk op 14-07-2015 17:46 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Idd.Niku schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:46:
Gesink vierde zien worden in een bergetappe en hem meteen 'beschuldigen' van doping. Wat is er in godsnaam nog aan als je op die manier naar wielrennen kijkt.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Het komt natuurlijk wel ergens vandaan, he? Keer op keer wordt in de wielersport bewezen dat wanneer er buitengewoon goed wordt gereden er ook een buitengewone 'trainingsmethode' aan ten grondslag ligt. Het principe 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' blijft natuurlijk gelden, maar dat er twijfel is lijkt me niet meer dan normaal.Fiber schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:39:
[...]
Bovendien wordt er niemand beschuldigd, dus om nou zo op je pik getrapt te zijn is misschien een beetje overdreven? niet richting Fiber, maar meer richting Makkelijk
[ Voor 12% gewijzigd door Clush op 14-07-2015 17:51 ]
... not as I do.
Dat inderdaad. Wie gepakt wordt moet een straf krijgen, dat is nou eenmaal afgesproken, maar dat gezeik verder... Bij het voetbal krijg je ook een straf bij een overtreding van de spelregels. Hier ook en als de scheidsrechter het niet ziet heb je geluk. Gewoon bij de feiten blijven en loze verdachtmakingen achterwege houden.Makkelijk schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:44:
[...]
Heel triest dit allemaal. Júllie zijn het die wielrennen verpesten...
En gewoon blij zijn met een prachtige finale als vandaag.
Dat zei men ook over de man die kanker overwon en op een koffiemolentje won.Bullet NL schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:41:
[...]
Dit dus.... Sky heeft schijnbaar ook andere training methodes, Froom fiets anders, heeft een duidelijk andere techniek... Iets wat blijkbaar werkt.
Maar goed, eerste bergrit na een rustdag, er zitten wel meer "verassingen" in de uitslag zoals Gesink, Gallopin, Thomas en Pauwels en andersom natuurlijk ook.
Als je Froome afzet tegen die 4 dan vind ik het nogal meevallen gerelateerd aan de tijdwinst, kijk je puur
naar namen als Contador en Niballi dan is het weer veel.
Het is maar net hoe je de uitslag bekijkt.
Only fools are enslaved by time and space.
Bovendien gaat het wielrennen helemaal niet kapot, het is populairder dan ooit.
[ Voor 22% gewijzigd door Clush op 14-07-2015 17:54 ]
... not as I do.
Idd vind het ook onzinnig, Froome komt helemaal niet uit het niks, hij was sowieso de topfavoriet (naar mijn mening). Hij perfectioneert dan ook alles, Rijden met zijn armen breed voor grotere longinhoud, extreem afvallen, ovalen tandwiel en continue op zijn metertje kijken. Is gewoon perfectionisme wat hij laat zien en dat betaalt zich schijnbaar uit.Bullet NL schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:41:
[...]
AMD Nieuwsdiscussie
Grappig dat je dat zegt, want voor de etappe waren er maar liefst 5 favorieten die aan elkaar gewaagd zouden zijn.Witte schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:47:
Froome
Quintana
Contador
Nibali
Van Garderen
En nog wat Fransmannen en anderen, maar toch steekt Froome erboven uit.
Ik denk niet dat Quintana het al meteen op geeft, en ik denk dat Contador beter geen 2 grote rondes na elkaar moest doen...
Edit: Noem me naïef, maar ik vindt het paranoia al die pagina's over doping van Froome (zonder het woord zelfs te noemen), terwijl hij de tour natuurlijk al eens gewonnen heeft.
Zoek zijn overwinning in '13 op de Mont Ventoux maar op;). Deed tien exact hetzelfde, klopte eveneens Quintana.
YouTube: Incroyable attaque de Chris Froome dans le Mont Ventoux !
[ Voor 25% gewijzigd door witeken op 14-07-2015 18:25 ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Porte is, hoewel hij het heel graag wil, geen renner die drie weken op zijn top kan rijden. Voor de kleinere etappe koersen is hij wel zeer geschikt.Sjah schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:35:
Porte had allang zijn eigen kopmanschap moeten hebben.
Froome was hier toch gewoon de topfavoriet? Contador heeft al de Giro gewonnen, twee achter elkaar winnen is zo goed als onmogelijk. Nibali en van Garderen zijn daar mijn idee minder goed als de andere drie. Nu is de kans ook nog aanwezig dat Nibali ziekjes is natuurlijk. Quintana is dan ook nog een hele goede, maar overal toch niet beter. Daarnaast heeft Sky natuurlijk ook gewoon een heel goed team.witeken schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:10:
[...]
Grappig dat je dat zegt, want voor de etappe waren er maar liefst 5 favorieten die aan elkaar gewaagd zouden zijn.
Froome
Quintana
Contador
Nibali
Van Garderen
AMD Nieuwsdiscussie
Doe mee met: [Tour de France] GoT's TourCoach 2015