Geinig als 'tweede scherm'
Cool. Hij zegt wel dat Mollema op 4 minuten achterstand rijdt, dat lijkt me toch niet correctP.O. Box schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:28:
[...]
het is bekend gemaakt:
http://letour-livetrackin...Data&utm_campaign=TDF2015
fiets gewisseld met collega?Goron schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:58:
[...]
Cool. Hij zegt wel dat Mollema op 4 minuten achterstand rijdt, dat lijkt me toch niet correct
(We vielen al bijna in slaap...)
[ Voor 54% gewijzigd door Fiber op 08-07-2015 17:09 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
[ Voor 21% gewijzigd door Goron op 08-07-2015 17:10 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Weening dan maar met een epische ritzege of 3Lee245 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:42:
Albasini start morgen niet. Blijft weinig meer over voor OGE.
Hier wat nostalgie
https://youtu.be/uwyccnFFuUU
https://youtu.be/sKznFKELdVk
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Ik keur het rijgedrag niet goed, maar Hoogerland werd door een 'sponsorauto' aangereden. Zo'n auto die gasten rondrijdt.Goron schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:26:
[...]
Als je dit zo ziet snap je wel hoe Hoogerland de berm in is gereden. Belachelijk hoe die lui aan het rijden zijn zo dicht langs publiek en renners. Telefoon in 1 hand en dan daarnaar TV kijken... Daar zouden ze eens strengere regels voor moeten invoeren. Wel mooi de blijdschap, dat dan weer wel.
Oef zeg, dat shot vanaf 0:34witeken schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:02:
Cavendish teleurstellend.
Hier wat nostalgie:
https://youtu.be/uwyccnFFuUU
https://youtu.be/sKznFKELdVk
... not as I do.
Die voorsprong loopt nu toch rap terug...Clush schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:10:
12 minuten is een serieuze voorsprong voor Tekleheimanot, Quemeneur en Vanbilsen... Beetje ouderwets, laatste jaren zie je dat niet veel meer. Nog even en ze beginnen over de '1 minuut per 10km' regel.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Fraaie plaatjes van het landschap, maar voor de rest weer redelijk slaapverwekkend.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Inderdaad, beetje een wandel-etappe. Toch denk ik niet dat ik ze bij zou kunnen houden op mijn gewone fiets...krvabo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:02:
Ze hebben er echt geen zin in vandaag...
Ik geef ze ook geen ongelijk eigenlijk na de Tour de Chute tot nu toe... en met wat er nog komen gaat.
Virussen? Scan ze hier!
Top, kan ik de finish nog mee pakken na het werkkrvabo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:02:
Ze hebben 3 uur gereden met 37 kmh gemiddeld. Het langzaamste schema had ze op 41km/h (17:35 aankomst). 43 km/h had ze 12 minuten eerder binnen. Stel dat ze de rest van de rit eindelijk wat tempo maken, zeg 43 km/h, dan redden ze het nog net om om 6 uur binnen te zijn. Ze moeten echter nog flink wat klimmetjes op, dus ik zie het niet gebeuren.. Ze hebben er echt geen zin in vandaag.
Hij heeft hem nu geloof ik!
Virussen? Scan ze hier!
er is een Tour van Eritrea zie ik net, I stand corrected met m'n fopneus hierboven

maar idd, mooi voor die jongen, was z'n jongesdroom
[ Voor 31% gewijzigd door CynicRelief op 09-07-2015 17:30 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die start niet meer deze tour
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
[ Voor 15% gewijzigd door SnowDude op 09-07-2015 17:53 ]
Hoe dan ook, erg zuur voor Martin. Die heeft ongetwijfeld z'n sleutelbeen gebroken. Bijzonder triest... dat is de tweede gele-truidrager

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Complete finale gemist...
De nos commentatoren zeggen dat hij iemand in het publiek raakt, maar het ziet er echt gewoon uti alsof hij te veel naar rechts leunt en tegen een andere fietser aanrijdt en zo ten val komt, ziet er een beetje klunzig uit.Reloader schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:54:
wtf doet hij daar, fietst zo zichzelf en de rest van de fiets af...
Hoe dan ook erg balen voor Martin
Het lijkt er op inderdaad dat hij het zelf veroorzaaktReloader schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:54:
wtf doet hij daar, fietst zo zichzelf en de rest van de fiets af...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Zag er inderdaad niet best uit.RoD schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:54:
[...]
Hoe dan ook, erg zuur voor Martin. Die heeft ongetwijfeld z'n sleutelbeen gebroken. Bijzonder triest... dat is de tweede gele-truidrager
Maar Laurens ten Dam zou doorrijden...

Teklehaimanot zag er prachtig uit op het podium met zijn bolletjestrui
Tony Martin kijkt niet echt blij...

[ Voor 15% gewijzigd door Fiber op 09-07-2015 18:22 ]
Het kan zijn dat hij vind dat hij te dicht langs het publiek rijd en dat hij daarom iets meer de weg op wilde maar daardoor rijd hij zelf tegen het wiel van een andere renner aan (die je ook ziet bewegen). En dan balans verliezen en over.
En martin heeft inderdaad zijn schouderbeen gebroken blijkt na foto's in het ziekenhuis. Nu kan hij morgen van start gaan om een extra gele trui mee te nemen en daarna af te stappen, maar ik denk dat hij meteen naar huis kan. Met een gebroken schouder is het niet prettig fietsen.
[ Voor 51% gewijzigd door Kees op 09-07-2015 19:09 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Froome is niet gevallen.witeken schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:05:
De drie favorieten buiten Contador zijn ook gevallen.
Zonde dat ie zijn sleutelbeen breekt, zo'n man is een van de renners die de Tour maakt. Maar hij zou niet de eerste zijn die met een gebroken sleutelbeen verder rijdt. Tyler Hamilton deed het ooit ook meen ik.
En ze zijn er allemaal nog eens uit ook. Dumoulin in de Alpacin reclame en Cancellara in die andere. Die van Lotto zitten er nog in, als een lot uit de loterijGoron schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:54:
Wat zijn al die reclames met wielrenners erin slecht trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door LongBowNL op 09-07-2015 21:03 ]
Tweakblog van de maand
Andersom dus, martin tikt het wiel van zijn voorganger aan zeggen 'experts' nu. Wat ik dus ook al zeiBreadFan schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:03:
Ik heb zelf het idee dat die Lampre man achter Martin tegen zijn achterwiel tikt. Dat is de enige manier waarop ik me zo'n val kan indenken.
Zonde dat ie zijn sleutelbeen breekt, zo'n man is een van de renners die de Tour maakt. Maar hij zou niet de eerste zijn die met een gebroken sleutelbeen verder rijdt. Tyler Hamilton deed het ooit ook meen ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 10-07-2015 00:28 ]
Virussen? Scan ze hier!
Het is dat jij het zegt, want 'de experts' zitten er nogal eens naastKees schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 00:26:
[...]
Andersom dus, martin tikt het wiel van zijn voorganger aan zeggen 'experts' nu. Wat ik dus ook al zeiEn froome viel niet.
Als je het filmpje bekijkt zie je dat hij tegen Froome aan valt, maar die blijft keurig op de fiets zitten. Waarschijnlijk niet helemaal juist vertaald.
[ Voor 7% gewijzigd door Lee245 op 10-07-2015 09:06 ]
Aangezien het bij Martin ging om een open breuk, daarom heeft de ploegarts doorrijden verboden. Zelf wilde hij welFiber schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 18:08:
[...]
Zag er inderdaad niet best uit.
Maar Laurens ten Dam zou doorrijden...

Volgens ploegarts Helge Riepenhof is het sleutelbeen van Martin op meerdere plekken gebroken. "Eén van de stukjes bot stak door zijn huid, dat betekent dat er sprake is van een open breuk. Ook al wilde Tony vrijdag van start gaan, dit was de reden voor mij om dat te verbieden", aldus Riepenhof op de website van Etixx - Quick-Step.
Bikel!Joster schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:14:
[...]
Aangezien het bij Martin ging om een open breuk, daarom heeft de ploegarts doorrijden verboden. Zelf wilde hij wel
[...]
Maar het was eigenlijk een grapje. Moest even hier aan denken:

http://nos.nl/tour/video/...over-de-vluchtheuvel.html
Hij was natuurlijk wel volbeladen met bidons
Mooi, had ik niet netjes gevonden.rik11 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:06:
Froome start niet in het geel vandaag
Your Friendly Neighborhood Moderator
Cancellara verloor de trui dan ook in die rit (van een paar dagen geleden), Martin gisteren nietJorgen schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:47:
Na Cancellara kreeg toch ook gewoon een andere renner het geel? Je staat bovenaan het klassement of niet.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Met als groot verschil dat Cancellara hem kwijt was bij de finish door te laat binnen te komen. Cancellara was na afloop van de etappe geen nummer 1 meer. Tony Martin was na afloop van de etappe nog steeds nummer 1.Jorgen schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:47:
Na Cancellara kreeg toch ook gewoon een andere renner het geel? Je staat bovenaan het klassement of niet.
En is dat in principe nog steeds, tot aan de finish van vandaag...GertjanO schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:05:
[...] Tony Martin was na afloop van de etappe nog steeds nummer 1.
[ Voor 59% gewijzigd door Fiber op 10-07-2015 14:18 ]
nl.

en

How do you save a random generator ?
Virussen? Scan ze hier!
Daar knallen ze zo tegenop met de vaart van die lange afdaling...wildhagen schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:54:
Mjah, bij die 2e moet ik nog zien of een aantal sprinters wel die cat2-pukkel overkomen in de kopgroep...

Ik herinner me van een aantal jaren geleden toen die pukkel een Hors categorie pukkel was met 40 km vlak erna dat er een massasprint was. (die pukkel was toen de Tourmalet.)wildhagen schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:54:
Mjah, bij die 2e moet ik nog zien of een aantal sprinters wel die cat2-pukkel overkomen in de kopgroep...
Er is gewoon teveel vlakke afstand (nl 60km) na die 2e categorie pukkel (is btw ook maar 5,8%), zelfs als Cav,Greipel en Sagan enzzz, 5 minuten verliezen op die col dan haalt het hergerangschikte peleton dat met gemak terug over 60 km.
Bron: http://www.nu.nl/sport/40...est-positief-cocaine.htmlTourdeelnemer Luca Paolini heeft positief getest op cocaïne. Dat melden zijn ploeg Katoesja en de internationale wielrenunie UCI vrijdag.
De positieve dopingtest van de Italiaan vond dinsdag plaats na de kasseienetappe van de Tour de France.
De 38-jarige Paolini is voorlopig geschorst en zal de Tour per direct moeten verlaten. De winnaar van Gent-Wevelgem mag nog wel een hertest aanvragen.
Paolini is in de Tour de belangrijkste knecht van sprinter Alexander Kristoff, die eenmaal vierde en één keer vijfde werd in de eerste week. Paolini eindigde zelf alleen maar buiten de top honderd.
Virussen? Scan ze hier!
Vertel, welke etappe was dat? Ik kan me alleen 2009 herinneren, toen deed men er een uur over om de Touramalet uberhaupt op te komen, dus iedereen kon gewoon volgen. Rit werd geen massasprint trouwens, Fedrigo won toen voor Pellizoti dacht ik. De sprint erachter was een elite sprintje met Freire. Maar niemand heeft toen iets goed moeten maken op de Tourmalet want de sprinters reden op de eerste rij.enchion schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:58:
[...]
Ik herinner me van een aantal jaren geleden toen die pukkel een Hors categorie pukkel was met 40 km vlak erna dat er een massasprint was. (die pukkel was toen de Tourmalet.)
Er is gewoon teveel vlakke afstand (nl 60km) na die 2e categorie pukkel (is btw ook maar 5,8%), zelfs als Cav,Greipel en Sagan enzzz, 5 minuten verliezen op die col dan haalt het hergerangschikte peleton dat met gemak terug over 60 km.
Rodriguez die maandag won op de muur van Hoei?Shabbaman schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:28:
Tsja, als Katoesja nou een reden had gehad om een feestje te vieren dan was dit nog te verklaren...
Ik bedoelde idd 2009 rit was officieel geen massasprint maar scheelde maar 34 seconde met de eerste 2 mannen die finishten.bvbal79 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:00:
[...]
Vertel, welke etappe was dat? Ik kan me alleen 2009 herinneren, toen deed men er een uur over om de Touramalet uberhaupt op te komen, dus iedereen kon gewoon volgen. Rit werd geen massasprint trouwens, Fedrigo won toen voor Pellizoti dacht ik. De sprint erachter was een elite sprintje met Freire. Maar niemand heeft toen iets goed moeten maken op de Tourmalet want de sprinters reden op de eerste rij.
Maar wat jij schetst kan deze keer dus gewoon weer voorkomen omdat niemand die 2e categorie col gaat gebruiken om weg te springen aangezien daar nog 60km vlak achteraan zit.
Kans op een tegenvallende spanning in die etappe is dus best groot.
Je proeft het al, ik mis Mart totaal niet, keek dat al 7 jaar nooit meer.
[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 11-07-2015 00:04 ]
En een prachtige finale!
[ Voor 20% gewijzigd door Fiber op 11-07-2015 17:23 ]
Een ongeveer precies nietszeggende finale, geen idee wie er nou eigenlijk goed is voor het algemeen klassement.Fiber schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 17:15:
Prachtige aanloop naar de klim. Wat gaat dat hard zeg!
En een prachtige finale!
Meest opvallende renner is daarom imho Quintana.
Nibali heeft btw nu 2 rustdagen wat dat kleine verschil weer goed kan maken.
ftfyenchion schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 17:39:
[...]
Minst opvallende renner is daarom imho Quintana.
Quintana valt op doordat hij zo ongehinderd en gemakkelijk meerijdt.
Froome valt visueel op en "lijkt" sterk maar komt niet echt weg van de rest.
Van Contador is btw ook niet veel te zeggen behalve dat hij onzichtbaar is en aangezien hij graag zichtbaar is vertelt dat dat hij minder is.
Dit was een etappe waar hij normaal graag een plaagstoot uithaalt.
Nibali viel op doordat hij lichtjes krakend over de streep kwam.
Maw Quintana is eigenlijk het meest opvallend aangezien daar nog niks negatiefs aan op te merken valt.
Aangezien hij weer een jaartje sterker is na z`n giro vorig jaar, moet hij wat leeftijd betreft ook aan de gunstigste kant van de 4 zitten.
De reserves zijn kleiner dus dan ga je niet even een plaagstootje uitdelen die je zeker weten cash gaat terug betalen.
Ik denk dat Contador wel goed is hoor alleen zal hij het economischer aan moeten pakken gok ik zo.
Nibali zit toch aan de antibiotica?
Only fools are enslaved by time and space.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Een Arashiro hoort trouwens echt wel thuis op dit niveau. Vorig jaar nog top 10 in de Amstel Gold Race bijvoorbeeld. Maarja, Europcar wilde deze keer alleen Fransen opstellen.. Qua jalppen verder nog Beppu maar niet geselecteerd bij Trek
Cheng Ji rijdt nog steeds voor Giant maar is niet geselecteerd. En bij Lampre rijdt Gang XU maar die heeft de Giro al gereden. Heeft sowieso t niveau niet voor de Tour
Sowieso zit er echt niet zoveel talent in Azië als in Afrika. Op Iran na misschien met al die Iraniërs die alles kapot rijden in de Asia Tour. Helaas nemen die het ook niet zo nauw met de dopingregels daar.
Afrika daarentegen, met vooral de Eritreanen en Zuid-Afrikanen hebben best toekomst. Meintjes (zuid afrika) klimt al 2 seizoenen erg goed. Kudus is de beste Eritreaan, doet ook mee en is een veel betere renner dan Teklehaimanot. Maar ze moeten allemaal nog wnnen aan het niveau op het vlakke. Missen nog ervaring op dit niveau.
Vreemde logica. Quintana valt niet op, hij rijdt gewoon steeds mee in het voorste peloton.enchion schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:14:
Quintana valt op doordat hij zo ongehinderd en gemakkelijk meerijdt.
En 'gemakkelijk', waarom volgt hij Froome dan niet op de muur van Hoei?
Opnieuw. Froome neemt zelf initiatief om vooraan te rijden en tempo te maken (kasseien etappe, Hoei, gisteren). De rest doet niets of valt af. Als je dat doet ben je gewoon sterk! Dit zijn nog geen echte bergen, het is nog maar de eerste week, dus waarom zou hij *nog* meer doen, terwijl hij geel heeft.Froome valt visueel op en "lijkt" sterk maar komt niet echt weg van de rest.
Dus in plaats van verdraaide logica, waarom niet gewoon het klassement voor zich laten spreken? Namelijk: Quintana heeft zich nog niet getoond en is 1,5 minuut weggewaaierd, met Nibali. Nibali verloor gisteren 10s, net als Contador op de muur van Hoei.
Maar Froome is er steeds, vooraan. Hij heeft zich het meest getoond en toont daarmee aan dat hij het sterkst is. Natuurlijk betekent dat niet allles, er zijn nog 2 weken en ik heb gehoord dat Quintana zich op de derde week in de Alpen focust.
Edit: reactie Nibali http://sporza.be/#!/snippet/55a15c090cf24833a1e6ed4c.
[ Voor 3% gewijzigd door witeken op 12-07-2015 07:50 ]
Tweakblog van de maand
Quintana verstopt zich om later toe te slaan of hij is niet goed genoeg.
Froome rijdt vooraan omdat hij zo sterk is of hij wil ze laten denken dat hij zo sterk is.
Over twee weken weten we het
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat Froome teveel energie verspilt in zo'n eerste week.
Quintana blijft voor mij de topfavoriet, ondanks de achterstand.
Ik ben benieuwd hoe de verhoudingen vandaag zijn. Ik denk dat Movistar hier wel eens goed uit kan gaan komen. Sky doet het de laatste tijd niet goed in TTT's, en bij Saxo en Astana betwijfel ik of er genoeg diepte in het team zit voor zo'n TTT op dit moment in de Tour. Ben ook wel benieuwd wat Lotto Jumbo doet.
Ten Dam toch gewoon met een tijdrijdstuur van start, met z'n schouder... Die weet echt niet van ophouden haha.
[ Voor 29% gewijzigd door Goron op 12-07-2015 15:46 ]
Virussen? Scan ze hier!
En Nederlands sprekende winnaars is altijd leuk...
[ Voor 31% gewijzigd door Fiber op 12-07-2015 17:21 ]
Contador en Nibali verliezen hier handige seconden.
Quintana weer ongeschonden.
Zoals Movistar vorige jaren zo sterk opkwamen aan het einde van de grote rondes om tijd goed te maken , zitten ze er nu al wat eerder bij.
[ Voor 12% gewijzigd door enchion op 12-07-2015 17:29 ]
Heeft ze echt wel veel tijd gekost. Vond Gesink heel erg relaxed voor de camera, maar het moet in de bus wel gestormd hebben.Goron schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:37:
Ten Dam schakelde schijnbaar per ongeluk naar het binnenblad waardoor hij moest lossen, aldus Gesink
Valt wel mee hoor. Ja, als je ze met Quintana, Contador, Froome, Van Garderen en Nibali vergelijkt wel ja.enchion schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:23:
Nederlanders verliezen weer teveel tijd.
Maar dat moet je ook helemaal niet doen, want die zitten op een totaal ander niveau. Vergeleken met concurrenten voor de 6e tm 15e plek doen Gesink en Mollema het gisteren helemaal niet slecht zelfs. Eigenlijk alleen IAM en Lampre die een half minuutje pakken, maar Frank en Costa staan wel al ver weg.
Directe concurrenten als Talansky, Bardet, Peraud, Barguil en anderen verliezen juist tijd of winnen iig niks.
Je verwachtingen liggen (veel) te hoog als je ze vergelijkt met de top.
Dat doen we toch standaard in Nederland, kijk maar naar het club voetbal in Nederland ;-)nebur86 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:43:
[...]
Valt wel mee hoor. Ja, als je ze met Quintana, Contador, Froome, Van Garderen en Nibali vergelijkt wel ja.
Maar dat moet je ook helemaal niet doen, want die zitten op een totaal ander niveau. Vergeleken met concurrenten voor de 6e tm 15e plek doen Gesink en Mollema het gisteren helemaal niet slecht zelfs. Eigenlijk alleen IAM en Lampre die een half minuutje pakken, maar Frank en Costa staan wel al ver weg.
Directe concurrenten als Talansky, Bardet, Peraud, Barguil en anderen verliezen juist tijd of winnen iig niks.
On topic: Ik ben wel benieuwd naar morgen! Geesink gaat zeker zijn naam zuiveren na een paar seizoenen een hoop gezeur. Bauke Mollema lijkt lekker te fietsen en Laurens ..... tja dat beest gaat zeker één keer vlammen!!!
http://www.nu.nl/wielrenn...-verlaat-tour-france.html
als hij iemand anders z'n plek inpikt zou ik je gelijk geven maar dat is niet zo... dus zoals hierboven al gevraagd: want?scrappy.doo schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:16:
Laurens gaat vlammen? Laurens had moeten afstappen imho. Ga maar lekker thuis rondjes rijden met je brace.
In de proloog/tijdrit stonden bijna alle Nederlanders goed, dan mag ik bij de ploegentijdrit wel een relatief goed resultaat verwachten, zeker als de ploeg nog bijna compleet is.nebur86 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:43:
[...]
Valt wel mee hoor. Ja, als je ze met Quintana, Contador, Froome, Van Garderen en Nibali vergelijkt wel ja.
Maar dat moet je ook helemaal niet doen, want die zitten op een totaal ander niveau.
Dan 1,5 minuut verliezen vind ik te ruim zeker als je het met Orica Greenedge vergelijkt die relatief vaak de TTT wint zonder een grote kopman te hebben, zo speciaal wat rijders betreft is Orica ook weer niet.
Doe mee met: [Tour de France] GoT's TourCoach 2015