Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

http://gfycat.com/ColorfulKindGeese
[ Voor 16% gewijzigd door Goron op 23-07-2015 18:11 ]
Ik zou toch wel willen zeggen dat 5 van die 6 renners (m.u.v. van Garderen) toch echt wereld top zijn, ze hebben allen minimaal 1 grote ronde hebben gewonnen daarnaast hebben ze allemaal met uitzondering van wederom Van Garderen meerdere etappe zeges in grote rondes en Valverde kan daarnaast natuurlijk ook nog een heel klassieker + WK palmares tonen met redelijk wat overwinningen en een hele rits aan podium plaatsen, de andere genoemde renners zijn daar toch wat minder in.St@m schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:08:
[...]
Noem mij even de echte top buiten Contador, Froome, Quintana, Valverde, Van Garderen en Nibali (en die laatste 3 hangen er al net aan wat mij betreft) en vertel dan ook direct waarom de Nederlandse toprenners daar niet bijhoren.
Een Gesink en een Mollema hebben hoewel ze een mooie rits klassements uitslagen kunnen laten zien in grote rondes missen ze net de ronde overwinning of een rits aan etappe zeges die ze echt wereld top zou maken, wel zitten ze zeker in het groepje subtop dat na de wereld top komt qua ronde werk, en kan een Gesink ook zeker een goede semi klassieker winnen (vaak goed in o.a. Canada) of met een paar andere nederlands goede uitslagen rijden in de wat kortere rondjes, voor de echte klassiekers echter vaak net niet explosief genoeg. Zie dan een Kruijswijk zoals in de Giro dit jaar, een aankomend talent als Kelderman en de voorgaande jaren van Ten Dam en ik denk dat de Nederlanders qua ronde werk het best goed doen de laatste jaren, het enige dat jammer genoeg mist is een echt afmakerstype die etappe zeges pakken / de klim klassiekers echt goed aankan. Als Dumoulin zijn groei doorzet zou hij misschien een type als dit kunnen worden, en natuurlijk zijn tijdrit capaciteiten niet te vergeten.
Qua vlaamse klassieker / parijs Roubaix is de spoeling natuurlijk iets dunner, al heeft Nederland met Boom en Terpstra natuurlijk wel jongens die dat werk goed aankunnen.
Al met al denk ik dat we in Nederland toch een best mooi niveau hebben qua wielrenners door het hele seizoen heen, en is het zeker jammer dat de focus vaak teveel op de Tour ligt bij het publiek waardoor andere prestaties soms onopgemerkt blijven.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Toen Froome en Gesink heel even een gaatje lieten vallen op de klassementsrenners zag je ze naar elkaar kijken en gewoon stoppen met trappen. Jammer is dat toch, Quintana heeft het stiekem dus ook wel opgegeven. Zegt hij alleen niet in de mediaSoldaatje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:33:
[...]
Iedereen rijdt een beetje voorzichtig, Froome wacht af op aanvallen, hoeft bijna niks te doen.
Ze rijden niet meer voor de 1e plaats alleen tegen elkaar lijkt het wel.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
T was toch Fuglsang die zonder te kijken ineens een zwiep naar rechts maakt? Vreemd dat de motorrijder dan de schuld krijgtGoron schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:10:
De motor die tegen Fuglsang aanknalde reed 5 seconden eerder nog bijna Hesjedal van de sokken
http://gfycat.com/ColorfulKindGeese
Vreemd dat jij vind dat renners maar op de motoren moeten letten ipv andersom.toolkist schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:52:
[...]
T was toch Fuglsang die zonder te kijken ineens een zwiep naar rechts maakt? Vreemd dat de motorrijder dan de schuld krijgt
(zo`n aanrijding schijnt erbij te horen enzo, een beetje gekke mannetjes filmen, t`is toch niet de sport wat men verkoopt.)
How do you save a random generator ?
En een (zwaar) vermoeide renner doet nooit 'gekke dingen' en rijdt rechtdoor op rails...toolkist schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:52:
[...]
T was toch Fuglsang die zonder te kijken ineens een zwiep naar rechts maakt? Vreemd dat de motorrijder dan de schuld krijgt
Waar gaat dit nu weer over? Al jaren zijn er genoeg wielrenners die ervoor kiezen om uit te fietsen en weer een rits anderen die daar geen behoefte aan hebben. Waarom zou Mollema dat niet mogen doen?Shabbaman schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:22:
Ik zie Mollema net op tv uitfietsen, wat een na-aper zeg.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ben bang dat Mollema nog wel eens uit de top 10 kan vallen. Het gaat hem niet makkelijk meer af en morgen en overmorgen gaan ze vanaf begin volle bak. Word spannend.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De weg is natuurlijk het "speelveld" van de renners, die behoren op elkaar te letten maar zeker niet op motoren van journalisten / fotografen. Juist de motoren met journalisten / fotografen horen ervoor te zorgen dat de ze de renners nooit in gevaar brengen of hinderen. Tis gelukkig ook niet voor niets dat de motorrijder van de betreffende motor niet meer in de tour mag rijden en "uit koers" genomen is vanwege gevaarlijk rijgedrag met een ongeluk tot gevolg.toolkist schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:52:
[...]
Strijden om de tiende plaats is leuk, maar echt spannend is dat toch niet? Ik hoop juist dat ie morgen 10 minuten verliest en zaterdag volle bak mag gaan en kan winnen.hupske schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:40:
Ben bang dat Mollema nog wel eens uit de top 10 kan vallen. Het gaat hem niet makkelijk meer af en morgen en overmorgen gaan ze vanaf begin volle bak. Word spannend.
10 min zal Mollema niet verliezen en als dat gebeurd zal hij niet de ruimte krijgen om zaterdag te kunnen winnen.
Ze gaan vanaf het begin vol en dat houd Mollema niet vol.
YouTube: Vuelta 2014 - stage 16 : Contador's win & Froome's attack
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Hij reed gisteren al vollebak, eergisteren ook vollebak gereden. Je gelooft toch zelf niet dat je daar nog van herstelt door een dagje je op 10 minuten te laten rijden. Wat je wel zeker weet is dat waar je 2.5 week voor gewerkt hebt dan weg is.FicoF schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:58:
[...]
Strijden om de tiende plaats is leuk, maar echt spannend is dat toch niet? Ik hoop juist dat ie morgen 10 minuten verliest en zaterdag volle bak mag gaan en kan winnen.
Je laten lossen en jezelf sparen is daarnaast geen enkele garantie op succes, zie bijv Rodriguez gisteren. Die heeft goed z'n best gedaan om zich te sparen, maar kwam uiteindelijk gewoon veel te kort.
http://sporza.be/#!/snipp.../559a36660cf2f9d7862efdc0
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Virussen? Scan ze hier!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 10% gewijzigd door witeken op 24-07-2015 14:24 ]
Tweakblog van de maand
Drie nederlanders in de kopgroep is wel een luxe die we niet gewend zijn
Nu ook nog Lotto op kop met z'n allen
[ Voor 74% gewijzigd door Goron op 24-07-2015 15:00 ]
Wut! Wellens krijgt zo een zakje in een wiel gegooid door een collega.
Hm commentaar heeft het over het aannemen van een etenszakje waardoor hij viel. Ik meende te zien dat een weggegooid zakje in zijn achterwiel belande.
[ Voor 60% gewijzigd door Quad op 24-07-2015 15:04 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 5% gewijzigd door FicoF op 24-07-2015 15:06 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, ze rijden het wel flink dicht nu zeg. Kruijswijk wordt dus niet geacht het te kunnen afmaken.FicoF schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:05:
Lotto rijdt het dicht, lijkt me duidelijk dat Gesink wat van plan is.
[ Voor 11% gewijzigd door Goron op 24-07-2015 15:08 ]
Ik zag duidelijk een zakje z'n wiel in gaan

Zoals ik het ook zag ja..MikeyMan schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:08:
Ze zitten lekker op te letten in de studio.
[ Voor 69% gewijzigd door Quad op 24-07-2015 15:09 ]
⏩ PVOutput☀️
Wie zijn ze? Bij Sporza zagen ze het primaMikeyMan schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:08:
Ze zitten lekker op te letten in de studio.
Das leuk en aardig maar dan moet ie wel een beetje van voren zitten. Want als de groep zoals nu dreigt uit elkaar te vallen, dan mis je de boot.Quad schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:08:
Kruijswijk gaat in de kopgroep dus niets meer doen.
[...]
Zoals ik het ook zag ja..
Heb de herhaling toch >5 keer moeten bekijken voor ik het zag. Wellens kon er dus niets aan doen.
Tweakblog van de maand
Zegt niet zoveel, de groep is nog zo groot. Tempo ligt niet bijzonder hoog.Goron schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:19:
Ten Dam is weer goed blijkbaar dat hij de leiding kan nemen
Maar wel goed dat hij weer in beeld rijdt
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 24-07-2015 15:21 ]
Lotto Jumbo wilt het gat nu zo klein mogelijk houden? Want volgens mij gaat er geen enkel team fietsen anders. Zitten ze zo op 5 min. Vind Gesink niet leuk denk ik.
Inderdaad, die Fransman in de kopgroep rijdt in z'n eentje harder.Vos schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:20:
[...]
Zegt niet zoveel, de groep is nog zo groot. Tempo ligt niet bijzonder hoog.
Maar wel goed dat hij weer in beeld rijdt.
Vraag me af wat de tactiek van Lotto Jumbo hier is. De kopgroep enigszins binnen bereik houden zodat Gesink er straks naartoe kan springen?
⏩ PVOutput☀️
Hopen dat de anderen blijven doorgaan met fikkie stoken.Quad schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:49:
Team Sky is volledig opgebrand.
⏩ PVOutput☀️
Valt toch tegen vandaag. (Of juist mee...)
Mooie koers vandaag, eindelijk man tegen man.
[ Voor 11% gewijzigd door Fiber op 24-07-2015 15:54 ]
Kruiswijk kan misschien nog iets betekenen voor Gesink.
Froome kraakt, maar gelukkig Gesink en Mollema weer terug.
[ Voor 21% gewijzigd door MikeyMan op 24-07-2015 15:55 ]
InderdaadFiber schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:54:
[...]
Valt toch tegen vandaag. (Of juist mee...)
Mooie koers vandaag, eindelijk man tegen man.
Virussen? Scan ze hier!
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 59% gewijzigd door Vos op 24-07-2015 16:12 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Zat er al niet meer bij voordat Froome in de problemen kwamen. Die valt er, net als Thomas dus wel uit.Vos schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:11:
Waar zit Frank?
Ben benieuwd wat er op de laatste berg gaat gebeuren
Mollema moet ongeveer 4 en 6 minuten goed maken. Dat is een behoorlijk aantal. En Frank zit gewoon bij Mollema nu. We shall seerik86 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:36:
Dus als Mollema het houdt gaat Nibali naar 4, Mollema naar 7 en rest van top 7 't zelfde zoals nu.
Ben benieuwd wat er op de laatste berg gaat gebeuren
Die beelden van die oude man met 'middelvinger' naar Froome
https://vine.co/v/eghmpp22VxE
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 24-07-2015 16:45 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Tomm13 op 24-07-2015 16:41 ]
Met die gedachte speelde ik ook al. Ook het verlies van Gesink in de waaieretappe is natuurlijk doodzonde gezien zijn rijden de laatste dagen. Maar ook dat is de tour: pieken op het juiste moment en net dat beetje geluk hebben.Bzrk80 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:47:
Toch jammer dat Nibali niet beter was de eerste anderhalve week. Dat had het stukken spannender gemaakt.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Inderdaad. Het is des te knapper dat Froome zo goed de eerste week is doorgekomen. Het is oerdegelijk wat hij doet en dat is ook een kunst.Wom schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:49:
[...]
Met die gedachte speelde ik ook al. Ook het verlies van Gesink in de waaieretappe is natuurlijk doodzonde gezien zijn rijden de laatste dagen. Maar ook dat is de tour: pieken op het juiste moment en net dat beetje geluk hebben.
⏩ PVOutput☀️
Virussen? Scan ze hier!
Eens kijken of Bertje en Quintana nog gaan straks.
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 24-07-2015 16:58 ]
10 achter Nibali. Froome en co zitten 2 minuten achter Nibali.Vos schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:57:
Bijna 10 stond er net zelfs, beste inzinking...
Eens kijken of Bertje en Quintana nog gaan straks.
Nibali rijdt nu toch wel weg van de gele trui groep. In de gele trui groep zitten nog veel mensen die eerder gelost zijn. Het schiet daar dus niet echt op.
[ Voor 22% gewijzigd door Robkazoe op 24-07-2015 17:19 ]
⏩ PVOutput☀️
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

[ Voor 53% gewijzigd door Goron op 24-07-2015 17:30 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Inderdaad, teleurstellend. Soort status quo op de laatste berg. Hopelijk nog wat vuurwerk op de laatste paar kilometer, maar ik zie nog niets gebeuren.Goron schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:29:
Wat een fletse finish na een leuke start. Ze gaan straks heus nog wel even los maar dan pakken ze misschien 10 seconden verschil op elkaar.
He hij heeft geluisterd.enchion schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:36:
Komop jongens ga`ns wat doen, waar is de Russische/Kazachse spirit.
⏩ PVOutput☀️
Niet meer
Froome gaat niks toegeven, zoals verwacht...helaas.
Gesink best of the rest.
[ Voor 61% gewijzigd door Vos op 24-07-2015 17:42 ]
⏩ PVOutput☀️
Hij is ook een aardige renner natuurlijk.Quad schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:41:
Froome doet het wel knap zo alleen.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Verschil met eerdere dagen is nu wel dat hij op Poels na niets aan zijn team had.
⏩ PVOutput☀️
Hoezo? Hij rijdt het nou niet bepaald dicht tot nu toe....Quad schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:41:
Froome doet het wel knap zo alleen.
Dit is ongeveer de eerste aanval op hem zonder team eromheen en hij houdt hem niet bij (tot nu toe)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Doe mee met: [Tour de France] GoT's TourCoach 2015