Nou, niet overdrijven... Zo hard gaat het niet, en hij staat zat achter.Goron schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:42:
Gesink gaat Contador aanvallen nu!
Froome breekt niet. Quintana krijgt lang niet voldoende ruimte.
Nee als Quintana even stil valt poeft Froomey er zo terug overheen
Inderdaad, Gesink gaat relatief gezien niet zo hard. Gat met Nibali blijft gelijk. Maargoed, hij leidt het groepje wel, niet slecht.MikeyMan schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:43:
[...]
Nou, niet overdrijven... Zo hard gaat het niet, en hij staat zat achter.
Ik denk overigens dat Quintana te laat is gegaan. Waarom niet wat eerder? Al is het natuurlijk makkelijk roepen vanuit mijn stoel
Omdat Poels er net nog bij zat. Ok, die was klaar maar dat wist Quintana nietRoD schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:45:
[...]
Ik denk overigens dat Quintana te laat is gegaan. Waarom niet wat eerder? Al is het natuurlijk makkelijk roepen vanuit mijn stoel
Al dat geboe en vingers tegen Froome, triest.
Goed punt. Maar je zou toch wat meer speldenprikjes verwachten. Hij moet immers nogal wat goedmaken.Bzrk80 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:47:
[...]
Omdat Poels er net nog bij zat. Ok, die was klaar maar dat wist Quintana niet
Op Twitter las ik iets over een niet geheel fitte Quintana. Maar wie is er wel fit
.
Nibali prachtig gereden!
Nibali prachtig gereden!
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 24-07-2015 17:49 ]
Idd. Hij had het eerder kunnen doen. Al was het maar om te kijken hoe iedereen erbij zat.RoD schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:48:
[...]
Goed punt. Maar je zou toch wat meer speldenprikjes verwachten. Hij moet immers nogal wat goedmaken.
Het feit dat hij zo laat en verder ook niemand ging geeft wel aan dat iedereen heel erg op de max zit.Bzrk80 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:51:
[...]
Idd. Hij had het eerder kunnen doen. Al was het maar om te kijken hoe iedereen erbij zat.
Dat was net aan de hoofden van iedereen wel te zien. Iedereen kwam met een verrekt gezicht binnenVos schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:52:
[...]
Het feit dat hij zo laat en verder ook niemand ging geeft wel aan dat iedereen heel erg op de max zit.
ik zou als ploegleiding ook dat soort geruchten op twatter doenVos schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:49:
Op Twitter las ik iets over een niet geheel fitte Quintana. Maar wie is er wel fit.
Nibali prachtig gereden!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Thomas morgen voor de etappe? 
En weer iemand die bier oid spuugt op Froome. Oppakken en weekje in de cel houden.
En weer iemand die bier oid spuugt op Froome. Oppakken en weekje in de cel houden.
[ Voor 57% gewijzigd door Vos op 24-07-2015 17:56 ]
Elke dag zeggen ze dat het morgen gaat gebeuren op NOS
. Froome heeft allang gewonnen man.
Ik denk dat Quintana ook ingezet heeft op morgen, en nu zeker nu hij weet dat hij hem kan pakken.RoD schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:45:
[...]
How do you save a random generator ?
het gaat van de masseurs afhangen ...
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Of wie er een spuit in zijn been zet ...CynicRelief schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:56:
het gaat van de masseurs afhangen ...

Die had al gewonnen na de allereeste bergetappe.Goron schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:55:
Elke dag zeggen ze dat het morgen gaat gebeuren op NOS. Froome heeft allang gewonnen man.
en van de al of niet airco, want, alltogether now: de tour win je in bed!
Lotto heeft een matrassensponsor dus die winnen dan morgen
dat is best cynisch ... oh wait ...
ja want het was een saaie tour,Sjah schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:03:
Terugkijkend: Neeltje Jans heeft veel kapot gemaakt qua spanning.
not!
Mooie rit weer, mooie finale en mooie winnaar.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het was ook een slechte grap, maar goed, onschuldig tot het tegendeel bewezen is, is soms moeilijk maar wel belangrijk.
Qua winnaar wel ja. Wat er daar achter gebeurt is allesbehalve saai, maar met zo'n grote voorsprong is het weinig spannend. Froome moet morgen finaal door het ijs zakken om de tour nog te verliezen. Gezien de manier waarop hij vandaag de schade nog beperkt kon houden lijkt me dat niet te gebeuren.
Hij heeft echt het verschil gemaakt in de eerste week en niet eens in het hooggebergte. Als hij dat verschil niet had gemaakt, dan waren de alpenetappes aanzienlijk spannender geweest. Ook omdat iedereen dan nog het gevoel zou hebben gehad dat ze konden winnen.
Die had al gewonnen in Zeeland bedoel je.Bzrk80 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:58:
[...]
Die had al gewonnen na de allereeste bergetappe.
Tel die 1'30 die Quintana daar verliest eraf en je hebt morgen echt nog wel wat om voor te rijden.
1'10 is te doen. 2'40 niet.
Zeeland jongens. Waaiers. Juist waar ze dachten dat Froome de Tour ging verliezen, daar heeft hij hem gewonnen.
Ook zoiets. Had Gesink daar geen 1'30 verloren op Contador dan stond ie nu 5e.
[ Voor 8% gewijzigd door nebur86 op 24-07-2015 19:12 ]
dat dacht ik dus ook gisteren, terwijl ik, terzijde dit, zat te poepen: wat als ze de tour es andersom deden: eerst de alpen en de pyreneeen en dan pas over naar de vlakke etappes?
Dan kom je met 20 renners minder en al je sprinters kapot aan in Parijs
(En is de laatste week oersaai qua klassement)
Verduidelijking: Als iedereen 100% fris is als ze de bergen in moeten dan wordt er zeer hard gereden. De sprinters worden dan massaal op achterstand gereden, en er zullen een flink aantal mensen buiten tijd aankomen. Nu hebben de sprinters de volle energie bij de massasprints, maar als ze eerst 2 weken door de bergen heen moeten dan zijn ze te moe om nog fatsoenlijk te sprinten, me dunkt
Verduidelijking: Als iedereen 100% fris is als ze de bergen in moeten dan wordt er zeer hard gereden. De sprinters worden dan massaal op achterstand gereden, en er zullen een flink aantal mensen buiten tijd aankomen. Nu hebben de sprinters de volle energie bij de massasprints, maar als ze eerst 2 weken door de bergen heen moeten dan zijn ze te moe om nog fatsoenlijk te sprinten, me dunkt
[ Voor 62% gewijzigd door krvabo op 24-07-2015 20:31 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Idd zo was het rond de 10 jaar geleden nog met na de laatste bergen nog 4 vlakke etappes en een tijdrit.krvabo schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:29:
Dan kom je met 20 renners minder en al je sprinters kapot aan in Parijs(En is de laatste week oersaai qua klassement)
Er is een goede reden dat het niet meer zo georganiseerd wordt.
ja, dat was ook mijn eerste ingeving, maar 10 jaar geleden waren de verschillen tussen de renners nog niet zo klein als tegenwoordig; of een planning als eerst de alpen, dan de vlakkere etappes en dan de pyreneeen.
ik vond deze tour overigens best boeiend, dang, het leek op sommige dagen wel de giro! nja, we hebben nog een lekker toetje, de vuelta!
ik vond deze tour overigens best boeiend, dang, het leek op sommige dagen wel de giro! nja, we hebben nog een lekker toetje, de vuelta!
Wat een held is Nibali vandaag geweest. Iedereen reed echt op de max en hij flikt het hem wel. Wat ik vandaag zag was precies de Nibali die vorig jaar zo kijhard domineerde. Als hij deze vorm vanaf het begin had gehad... maarja, als, als.. Als een aantal renners niet zoveel had verloren in de etappe naar Zeeland..
Toch staan de big four nu in de top 5, en dat zegt denk ik genoeg. Contador, Nibali en Quintana hebben het echt allemaal verprutst aan het begin. Movistar rijdt fantastisch maar de tijdverliezen van Quintana zijn wel het gevolg van team-fouten. Nibali was denk ik toch echt gewoon ziek, net als half Astana en Contador heeft iets fout gedaan in de voorbereiding.
Ik heb zin in morgen.. Bardet voor een derde Frans succes misschien?
Toch staan de big four nu in de top 5, en dat zegt denk ik genoeg. Contador, Nibali en Quintana hebben het echt allemaal verprutst aan het begin. Movistar rijdt fantastisch maar de tijdverliezen van Quintana zijn wel het gevolg van team-fouten. Nibali was denk ik toch echt gewoon ziek, net als half Astana en Contador heeft iets fout gedaan in de voorbereiding.
Ik heb zin in morgen.. Bardet voor een derde Frans succes misschien?
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Als telt niet in het fietsen. Als hij 2e stond op 1 minuut had Froome hem niet laten rijden. Maar dat zeg je min of meer zelf ook al
.
Morgen korte heftige etappe, hopen op veel aanvallen en spektakel. Moet hem zelf helaas integraal kijken...
Morgen korte heftige etappe, hopen op veel aanvallen en spektakel. Moet hem zelf helaas integraal kijken...
Vandaag hopelijk nog een keer Quintana
[ Voor 83% gewijzigd door nebur86 op 25-07-2015 10:22 ]
Hij moet echt Froome al op de Croix de Fer laten zweten om enige kans te maken op geel.nebur86 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:21:
Vandaag hopelijk nog een keer Quintana
Ben ik toch niet helemaal met je eens, als Quintana echt sterker was dan Froome deze tour bergop dan was die 1:30 daar geen enkel probleem geweest, natuurlijk is het geen handig verlies maar ik vind zelf de eerste bergrit naar La Pierre Saint Martin veel bepalender deze tour, daar eigenlijk alle top 10 kandidaten behalve Froome het daar al enigzins tot flink door het ijs zakken op hun eigen terrein, Porte kan daar zelfs 2de worden achter zijn kopman. Terwijl Quintana en Gesink de enige top 10 kandidaten zijn die daar het verschil onder de 2 minuten konden houden. Valverder verlies daar 2 minuten, een toen nog goede Tejay 2:30, Contador bijna 3 minuten, Mollema 4 minuten en Nibali zelfs 4:30 en de 2 grootste Franse beloften die het dit jaar zouden moeten gaan doen zelfs 8 en 10 minuten.nebur86 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:11:
[...]
Die had al gewonnen in Zeeland bedoel je.
Tel die 1'30 die Quintana daar verliest eraf en je hebt morgen echt nog wel wat om voor te rijden.
1'10 is te doen. 2'40 niet.
Zeeland jongens. Waaiers. Juist waar ze dachten dat Froome de Tour ging verliezen, daar heeft hij hem gewonnen.
Ook zoiets. Had Gesink daar geen 1'30 verloren op Contador dan stond ie nu 5e.
Jetzt geht loss!
Hopen op een fantastische laatste serieuze etappe.
Hopen op een fantastische laatste serieuze etappe.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo, de laatste echte rit is begonnen.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Leuk kopgroepje in ieder geval...
En verder weer een lekker nerveus begin.
En verder weer een lekker nerveus begin.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het peloton vindt het, jammer genoeg, wel best. 8 minuten voorsprong voor de 4 vooraan nu.
⏩ PVOutput☀️
Acht minuten is best veel, maar straks op de slotklim kan dat heel snel minder worden.
Nu toch weer wat leuke aanvalletjes van Barguil, Majka, etc.
Nu toch weer wat leuke aanvalletjes van Barguil, Majka, etc.
Hoppa, Kruijswijk gaat maar weer eens.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Weening gaat nu ook. Misschien heeft hij voor het eerst een goede dag?
Kruijswijk heeft trouwens echt brede schouders in vergelijking met die andere wielrenners. Vraag me af of dat een aerodynamisch nadeel is
Kruijswijk heeft trouwens echt brede schouders in vergelijking met die andere wielrenners. Vraag me af of dat een aerodynamisch nadeel is
[ Voor 50% gewijzigd door Goron op 25-07-2015 14:21 ]
Het is duidelijk ieder voor zich, dat is wel weer tof.
⏩ PVOutput☀️
Voorsprong van de koplopers al weer ruim gehalveerd...
Deze tour mag nog wel een week doorgaan zo!
don't mistake lack of talent for genius.
LOL, in één klap bestaat het 'peloton' nog uit 4 man
Virussen? Scan ze hier!
Plan van Movistar uitstekend uitgevoerd, maar of ze zullen slagen. Zou mooi zijn als Quintana een Andy Schleckje zou doen.
Wedstrijd in ieder geval een eeuwigheid vroeger dan gisteren opengegooid.
Edit: hergroepering
Wedstrijd in ieder geval een eeuwigheid vroeger dan gisteren opengegooid.
Edit: hergroepering

[ Voor 6% gewijzigd door witeken op 25-07-2015 15:16 ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Ja de wedstrijd is lekker hard gemaakt. Maar ik denk toch niet dat Quintana 3 minuten kan pakken op 1 klim
Geniez blijft wel een behoorlijk voorsprong houden trouwens.
[ Voor 23% gewijzigd door Goron op 25-07-2015 15:43 ]
Hij rijdt wel erg sterk hoor. Benieuwd of hij het gaat redden. Ik vrees voor hem van niet.Goron schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:20:
Ik ben wel benieuwd met welke reden een mafkees heeft bedacht om daar een tussensprint te plaatsen. Met beetje nadenken kan je wel zien dat het totaal geen nut heeft.
⏩ PVOutput☀️
Hele klim met hekjes ?
Is niet hetzelfde dan he, dan wordt het te gewoontjes.
Is niet hetzelfde dan he, dan wordt het te gewoontjes.
Nou, dat valt wel mee hoor 
https://twitter.com/letour/status/624936179213955073
Neeee Nibali heeft pech
https://twitter.com/letour/status/624936179213955073
Neeee Nibali heeft pech
[ Voor 15% gewijzigd door Goron op 25-07-2015 15:56 ]
Zou mooi zijn. Quintana probeert het in ieder geval ook...
Poels lost Froome gewoon. Hij is echt sterk vandaag.
Wat een wedstrijd!
⏩ PVOutput☀️
ik stel voor dat we voor de tour begint 1 waarschuwing geven dat iedereen die meerent een kogel door de kop krijgt.... een gewaarschuwd mens telt voor twee, en tegelijk hebben we een zuivering van den dommen in de wereld.... pfff...
en dat gedlt ook voor uitstekende fototoestellers... waarvan er 1tje daarstraks Quintana op zijn kop beukte bij zijn eerste keer aanzetten...
en dat gedlt ook voor uitstekende fototoestellers... waarvan er 1tje daarstraks Quintana op zijn kop beukte bij zijn eerste keer aanzetten...
[ Voor 23% gewijzigd door P.O. Box op 25-07-2015 16:14 ]
Hesjdahl heeft zijn 20e adem gevonden ofzo? Damn.
⏩ PVOutput☀️
Waar zit Gesink
Hesjedal gaat winnen denk ik
Hesjedal gaat winnen denk ik
Kunnen die gasten op de motoren die meerenners niet wegtrekken ofzo?P.O. Box schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:13:
ik stel voor dat we voor de tour begint 1 waarschuwing geven dat iedereen die meerent een kogel door de kop krijgt.... een gewaarschuwd mens telt voor twee, en tegelijk hebben we een zuivering van den dommen in de wereld.... pfff...
Omg @ de 7e bocht.
⏩ PVOutput☀️
Gaat Quintana dan gewoon de rit winnen? Zou wel mooi zijn. Het geel gaat hij niet meer pakken denk ik...
Man, dat dit goed gaat... Ik zou dr een auto met buldozer voor laten rijden ofzo
zoiets: http://www.whistlersnowcl...low-01_moo-sb_SnowPlo.jpg
zoiets: http://www.whistlersnowcl...low-01_moo-sb_SnowPlo.jpg
[ Voor 39% gewijzigd door Polbeer91 op 25-07-2015 16:20 ]
Mollema trouwens beter dan Gesink vandaag. En Poels nog beter maar die moet op Froome wachten.
Poels kan een peukje roken en een plaspauze inlassen, zo moeilijk heeft Froome het.
⏩ PVOutput☀️
Ook weer typisch Frans. Het is Gr. Contador, en 10 seconden er achter Gr. Bardet. Never mind dat Gesink meerdere posities hoger staat.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Bardet is natuurlijk wel de drager van de bolletjestruikrvabo schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:21:
Ook weer typisch Frans. Het is Gr. Contador, en 10 seconden er achter Gr. Bardet. Never mind dat Gesink meerdere posities hoger staat.
Virussen? Scan ze hier!
Quintana geeft nog wat extras! Misschien toch wel een dikke minuut straks
Stel dat Quintana niet die anderhalve minuut had verloren in de waaiers..
Tweakblog van de maand
en nu ik toch zo aan het katten ben op het publiek... dat boe-geroep naar Froom is echt triest zeg...
Zal hij vast ook wel doen.Coltrui schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:33:
Froome mag de gele trui van deze etappe wel eens aan Poels geven.
En een schitterende rit voor Pinot.
⏩ PVOutput☀️
Pinot gaat eindelijk een keer winnen en Quintana heeft net niks...
Maar manman wat een mooie afsluiter van een heerlijke Tour dit jaar.

⏩ PVOutput☀️
Quintana eigenlijk de beste van deze Tour.
Die gaat volgend jaar met een andere strategie rijden.
Wel erg mooie finale.
Fijn dat het publiek toch geen invloed heeft gehad.
Wel erg mooie finale.
Dagelijks veel actie gezien en veel minder (bijna niet eigenlijk) gecontroleerd door het peloton. Hebben we wel eens anders gezien.wildhagen schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:40:
Mooie etappe, en mooie Tour idd. Niet de spannendste ooit, maar evenmin een van de saaiere. Niet zozeer om het klassement, alswel om de strijd enzo
⏩ PVOutput☀️
Tis inderdaad een mooie tour, maar het parcours was er dit jaar ook naar, wat mij betreft mogen ze dit format er zeker in houden. Weinig tijdrit kilometers, een mooie mix van echt vlakke ritten met "vlakke ritten" voor de mensen die op de macht kunnen aankomen en een zeer mooie spreiding van berg en overgangsritten waar echt mooi gekoerst kon worden.
Gesink 6de, Mollema 7de. Met boven zich Froome, Quintana, Valverde, Nibali en Contador. Echt zeer goede prestatie van die mannen hoor!
witeken schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:24:
Stel dat Quintana...
Tja, 'stel dat' en 'eigenlijk' telt allemaal niet.enchion schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:40:
Quintana eigenlijk...
Morgen nog een mooie optocht en hopelijk nog een spannende sprint...
Mee eens. Denk dat het realistisch gezien ook het maximale haalbare is voor Gesink en Mollema, zonder rare ongevallen van de genoemde mannen etc.Goron schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:43:
Gesink 6de, Mollema 7de. Met boven zich Froome, Quintana, Valverde, Nibali en Contador. Echt zeer goede prestatie van die mannen hoor!
Virussen? Scan ze hier!
Tja, als Froome in Zeeland nu had gewacht omdat Quintana 'pech' had... 
Maar t was plezierig om naar te kijken dit jaar. En of de hele top gebruikt doping, of niemand (of die ene die t wel doet doet echt iets fout
)
Maar t was plezierig om naar te kijken dit jaar. En of de hele top gebruikt doping, of niemand (of die ene die t wel doet doet echt iets fout
Mja, maar wel iets van 5 minuten tussen die twee, das best veel in de top 10.
Ik had gehoopt dat Gesink iets meer gas kon geven bergop.
Ik had gehoopt dat Gesink iets meer gas kon geven bergop.
Allemaal (voormalige) tourwinnaars geloof ik...Goron schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:43:
De beste zou ik niet willen zeggen, wel duidelijk de beste man in de 3de week. Waar Froome in week 2 en in iets mindere mate in week 1 de betere was.enchion schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:40:
Wel erg mooie finale.
Quintana de beste van de laatste week maar de Tour duurt 3 weken, Froome is de beste over 3 weken.enchion schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:40:
Wel erg mooie finale.
Only fools are enslaved by time and space.
Grote ronde winnaars, valverde en Quintana hebben geen tourzegeFiber schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:48:
[...]
Allemaal (voormalige) tourwinnaars geloof ik...
Ja idd spijtig dat hij de eerste ritten zoveel tijd verloor, had hij niet in die 2e rit zoveel tijd verloren door een valpartij had hij nu voor de overwinning aan het rijden geweest .enchion schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:40:
Wel erg mooie finale.
Vind het dan ook wel belachelijk dat Froome boos is op Nibali als dit gisteren gaat demareren vlak na als Froome pech heeft of hij dat nu wist of niet maakt niks uit.
Quintana en Valverde hebben de Tour nooit gewonnnenFiber schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:48:
[...]
Allemaal (voormalige) tourwinnaars geloof ik...
Virussen? Scan ze hier!
Froome ook nog niet.
⏩ PVOutput☀️
Let op:
Doe mee met: [Tour de France] GoT's TourCoach 2015
Doe mee met: [Tour de France] GoT's TourCoach 2015