Heb een Armorsuit via eBay besteld. Kost me uiteindelijk iets van 30 dollar. Heb goede hoop bij deze protector. Ben erg benieuwd. Levering ergens eerste week januari. Heb trouwens een full body protector gekocht. Werk in de zorg en merk dat ik overal tegenaan schaaf.HardinxCore schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:20:
[...]
Hy, Hebben jullie de ArmorSuit nog in/uit Nederland, de BeneLux of uit europa kunnen bemachtingen? En hoe? Iemand een link?
Ik wil voor mijn Apple Watches ook ArmorSuit kopen (worden beter gereviewed dan bijv. Zagg), maar ze lijken alleen vanuit de USA te kopen? En dan is de verzending inderdaad prijzig. Daar komen boven de 22 euro ook nog eens btw, douanerechten en inklaringskosten bij.
En/of betere alternatieven die jullie aanraden? Mijn huidige 1e gen. Apple watch sport heeft toch best wat krassen. Met de kerst krijg ik een series 2, die ik daarvoor wil beschermen.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+