Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:26
HardinxCore schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:20:
[...]

Hy, Hebben jullie de ArmorSuit nog in/uit Nederland, de BeneLux of uit europa kunnen bemachtingen? En hoe? Iemand een link?

Ik wil voor mijn Apple Watches ook ArmorSuit kopen (worden beter gereviewed dan bijv. Zagg), maar ze lijken alleen vanuit de USA te kopen? En dan is de verzending inderdaad prijzig. Daar komen boven de 22 euro ook nog eens btw, douanerechten en inklaringskosten bij.

En/of betere alternatieven die jullie aanraden? Mijn huidige 1e gen. Apple watch sport heeft toch best wat krassen. Met de kerst krijg ik een series 2, die ik daarvoor wil beschermen :).
Heb een Armorsuit via eBay besteld. Kost me uiteindelijk iets van 30 dollar. Heb goede hoop bij deze protector. Ben erg benieuwd. Levering ergens eerste week januari. Heb trouwens een full body protector gekocht. Werk in de zorg en merk dat ik overal tegenaan schaaf.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:04

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Zojuist even wat spulletjes bij Ali besteld:

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1DTVLLpXXXXaVaXXXq6xXFXXXj/Serie-1-2-horloge-pc-case-galvaniseren-plastic-cover-voor-apple-watch-38-42mm-goud-zilver.jpg_50x50.jpg Tweemaal deze beschermcover á €2,49, één in zilver en één in zwart. Puur om even te proberen, dat kan wel voor dat geld
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1BeCaOpXXXXb3aXXXq6xXFXXXT/2016-nieuwe-flexibele-ademend-siliconen-sport-band-voor-apple-watch-serie-1-2-42mm-38mm-m.jpg_50x50.jpgSport watch kopie, €7,49
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1DYxTOpXXXXbQXpXXq6xXFXXXi/Originele-luxe-milanese-loop-strap-link-armband-rvs-band-verstelbare-sluiting-voor-apple-watch-serie-1.jpg_50x50.jpgMilanese look zwart bandje, €8,54.

Alle drie hebben honderden goede reviews (4,8 sterren van 5) en honderden mensen die het hebben aangeschaft, dus voor die paar tientjes leuk om eens te kijken of het wat is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Zojuist mijn nieuwe bandje binnengekregen:

Watch
Watch 2Watch

:)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Is er een Milanees bandje dat door jullie aangeraden wordt? Ik heb een goud-aluminium horloge besteld met koffiebruin/caramel nylon bandje (precies hetzelfde als mijn vorige horloge), maar zit wel te kwijlen bij de Milanese bandjes. Nu vind ik grijs/zilver niet goed bij goud passen, maar zwart opzich wel, helaas is dat de duurdere variant. Hebben jullie een merk waarvan je zegt; dat is mooi om uit te proberen?

Ik wil natuurlijk niet met een 3rd party bandje zitten die steeds losvalt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Eduardboon schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:22:
Ik wil natuurlijk niet met een 3rd party bandje zitten die steeds losvalt o.i.d.
Ik heb deze in de bestelling staan bij AliExpress. Met gemiddeld 4,8 uit 5 sterren, met meer dan 5000 reviews, vind ik het 't gokje van €8,54 wel waard. Ik wil t.z.t. best de ervaringen laten weten maar het duurt nog een week of 3 gok ik voordat ik die kan plaatsen, en daarna moet je dan zelf ook nog 4-6 weken wachten.

Dus ja, kijk maar ff :+ Ik heb de gok gewaagd en deze besteld, net als een imitatie nike+ sportbandje voor €7,50, een zwarte buckle (voor bevestiging van leren bandje ipv de zilveren die er nu op zit met mijn Space Grey), en 2 plastic beschermcovertjes die goede reviews hadden. Totaal nog geen €19, en als het rotzooi is zie ik het vanzelf wel. Met zoveel goede reviews en aanschaf van mensen, valt het bij aliexpress in principe nooit tegen is mijn ervaring.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:07

MazeWing

The plot thickens...

29 december mijn 2 bestelde bandjes en mijn standaard ontvangen en natuurlijk meteen met een kritische blik bekeken. Alle producten zijn besteld op Amazon.de en hadden zeer goede (4,x en hoger) beoordelingen.

Afbeeldingslocatie: https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/51IQaT%2BS9KL._SY180_.jpg
Een lederen bandje van het merk OKCS

Dit bandje heb ik de laatste dagen het meeste gedragen. De kwaliteit van het leer is erg goed en de bovenzijde is volgens mij suède. Het bandje voelt verder erg soepel aan en de montage ging uitstekend. Bij het bandje worden namelijk de watch adapters geleverd die je er zelf nog in het bandje moet doen. Om dit eenvoudig te doen werden er 2 kleine schroevendraaiers (terwijl je er maar 1 nodig hebt) bijgeleverd. De adapters zelf sluiten perfect aan bij de watch zelf en steken niet uit. Ook zit er geen speling in de adapters zelf. Qua looks vind ik het erg goed passen bij mijn space grey model.

Afbeeldingslocatie: https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/5127J3ovkcL._SY180_.jpg
Milanese Loop (zwartkleurig) van het merk JETech
Heb ik sinds gisteren gedragen en heb ik op dit moment nog om. Kwaliteit is erg goed en het bandje/adapters sluiten perfect aan bij de watch zelf. De adapters steken verder niet uit en er zit ook geen speling. Het bandje zelf heeft nog ongeveer 1,5mm bewegingsruimte (links/rechts) in de adapter. Dit heeft de officiële milanese loop ook. De magneet is verder erg sterk en ik heb geen verschuivingen van het bandje gemerkt in de loop van de dag. Wel is de magneet niet aan 1 kant afgeschermd en kunnen er dus dingen aan blijven hangen. Dit is mij echter nog niet overkomen.

De kleur past trouwens erg goed bij de space grey watch. Het is een matzwarte kleur die prima matcht bij de glimmende zwarte schermrand en het donkergrijze van de behuizing zelf. De adapter is net iets minder glimmend dan de schermrand. Ik heb reviews van namaakbandjes gezien die aangaven dat de zwarte kleur toch wat anders was dan je zou verwachten en dit vervolgens niet heel goed matcht bij de space grey. Dit is hier absoluut niet het geval. Ik heb geen ervaringen met de officiële zwarte milanese loop dus kan geen kleurvergelijking maken...

Mijn armharen (gemiddeld behaarde pols) blijven niet steken in het bandje. Het bandje zelf voelt verder ook erg soepeltjes aan en heeft geen uitstekende delen. De randen van het bandje zijn wel iets minder glad, maar dat is logisch gezien het feit dat er natuurlijk minuscule ruimte tussen de "ringetjes" zit die je alleen aan de randen kan voelen.

Zoals eerder al aangegeven heb ik geen ervaringen met de officiële milanese loop en kan dan ook geen vergelijking met dat bandje doen. Wel lees ik in de amazon reviews (op de US-versie staan er duizenden over dat bandje) dat de kwaliteit echt niet onderdoet voor de officiële. De tijd zal verder uitwijzen of er verkleuringen aan het bandje plaatsvinden door slijtage. Dit is vaak een onderdeel waar de namaak bandjes echt minder in zijn. De tijd zal het leren dus...

Afbeeldingslocatie: https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/41FSrTHpKwL._SY180_.jpg
Standaard van Orzly

Ook deze besteld vanwege de goede reviews en de lage prijs. Ben er erg tevreden over. Heb 'm nu een aantal dagen in gebruik en het horloge blijft uitstekend zitten. Ook is het fijn dat de laadkabel in de standaard weggewerkt kan worden. Dit is bij sommige andere merken zoals de Spigen standaard niet het geval. De onderkant is verder van een 3M-antislip coating voorzien die goed zijn werk doet. Al bij al een prima koopje voor nog geen €9

Erg tevreden dus over de bestelde producten. Ik ben een erge zeikerd op dat gebied en heb er een hekel aan als bepaalde dingen niet goed passen en een product een erg goedkope uitstraling heeft. Dit is bij geen van de producten het geval. Stuk voor stuk zijn het op het oog zeer degelijke en hoogwaardige producten waar alleen de tijd zal uitwijzen hoe degelijk en hoogwaardig ze uiteindelijk blijken te zijn...

[ Voor 13% gewijzigd door MazeWing op 01-01-2017 08:09 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-08-2024
Zijn er tweakers die (goede) ervaringen hebben op het gebied van stands/docks voor de apple watch? Ik heb zelf de 42mm variant en momenteel ligt hij een beetje ongeordend op een bureautje aan de lader. Nu ben ik op zoek naar een stand/dock met een beetje gewicht, zodat ik de apple watch op kan pakken zonder dat de stand zelf verplaatst (dit zou eventueel ook kunnen met een vorm van bevestiging) en ook qua design zoek ik er een waarbij de kabel wel mooi is weggewerkt.

Nu maakt Belkin wel een tweetal stands die hier aan voldoen namelijk:

http://www.apple.com/nl/s...oor-apple-watch-en-iphone
en
http://www.a-mac.nl/belki...oor-apple-watch-en-iphone

Beide vind ik redelijk hoog qua prijs en misschien heeft er iemand hier al ervaring met andere mogelijkheden.

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Glenn. schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:54:
Zijn er tweakers die (goede) ervaringen hebben op het gebied van stands/docks voor de apple watch? Ik heb zelf de 42mm variant en momenteel ligt hij een beetje ongeordend op een bureautje aan de lader. Nu ben ik op zoek naar een stand/dock met een beetje gewicht, zodat ik de apple watch op kan pakken zonder dat de stand zelf verplaatst (dit zou eventueel ook kunnen met een vorm van bevestiging) en ook qua design zoek ik er een waarbij de kabel wel mooi is weggewerkt.

en

Beide vind ik redelijk hoog qua prijs en misschien heeft er iemand hier al ervaring met andere mogelijkheden.

Ik hoor het graag!
Ik heb zelf bij AliExpress een hoop accessoires in de bestelling staan, waaronder ook die bamboe dock. Geen idee wat de kwaliteit is, maar ik heb voor in totaal €30 een dock, twee beschermcovers, twee bandjes (Milanese + Nike sport) en twee zwarte buckles (adaptertjes voor de band) besteld. Misschien is de kwaliteit minder, ik heb die belkin ook zien staan, schitterend ding, maar die prijzen zijn gewoon te idioot vind ik. Als je wil kan ik hier wel ff berichten als die bamboe stand binnen is, maar je ziet daar ook veel andere modellen tegen schappelijke prijzen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Mooi ding. Ik durf haast niet naar de prijs te vragen, maar waar heb je hem gekocht?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

DeNachtwacht schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:13:
[...]

Mooi ding. Ik durf haast niet naar de prijs te vragen, maar waar heb je hem gekocht?
http://www.padandquill.co...trap-for-apple-watch.html

Ik heb er echter "maar" 65,- voor betaald (kreeg 35,- korting en ik heb de douane lief aangekeken O-) ).
Maar om eerlijk te zijn vind ik het zijn geld dubbel en dwars waard. Het is kwaliteitsspul en met de hand gemaakt. Ik zou er nu zelfs full retail voor betalen.

[ Voor 16% gewijzigd door Gekkenhuis op 05-01-2017 22:39 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Gekkenhuis schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:34:
[...]

http://www.padandquill.co...trap-for-apple-watch.html

Ik heb er echter "maar" 65,- voor betaald (kreeg 35,- korting en ik heb de douane lief aangekeken O-) ).
Maar om eerlijk te zijn vind ik het zijn geld dubbel en dwars waard. Het is kwaliteitsspul en met de hand gemaakt. Ik zou er nu zelfs full retail voor betalen.
Dat filmpje op hun site maakt het ook wel af ja. Ik hou 'm in mijn achterhoofd als volgende quality band, heb er nu 1 van €50 (leer), en 2 via aliexpress voor €7,50 per stuk. Heb de band net twee weekjes dus ga me nu even inhouden 🙃 Maar dank voor de suggestie.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn.
DeNachtwacht schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:05:
[...]

Ik heb zelf bij AliExpress een hoop accessoires in de bestelling staan, waaronder ook die bamboe dock. Geen idee wat de kwaliteit is, maar ik heb voor in totaal €30 een dock, twee beschermcovers, twee bandjes (Milanese + Nike sport) en twee zwarte buckles (adaptertjes voor de band) besteld. Misschien is de kwaliteit minder, ik heb die belkin ook zien staan, schitterend ding, maar die prijzen zijn gewoon te idioot vind ik. Als je wil kan ik hier wel ff berichten als die bamboe stand binnen is, maar je ziet daar ook veel andere modellen tegen schappelijke prijzen.
Ik ontvang graag een bericht wanneer deze binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Psycho_Mantis schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:28:
Mijn vriendin heeft Apple Watch Sport Rosé goud met lavendel kleur bandje, echter is het bandje zeer ernstig verkleurd. Weet iemand wat Apple hiermee doet? Lijkt mij dat dit niet helemaal de bedoeling is, hij is nu een jaar oud.

Het vervelende is aan dit bandje dat hij een gouden knoopje heeft, en die kan je zo ver ik weet niet los kopen.
Nou eindelijk antwoord gehad van Apple Care. Apple geeft aan dat ze helaas geen nieuw bandje meer kunnen leveren in deze kleur, maar ook geen ander bandje met een Rosé goud knoopje.
Nu baalt mijn vriendin er heel erg van dat ze een Rosé gouden Watch heeft gekocht. Belachelijk dat je zoiets niet los kunt kopen, ook niet als je er gewoon voor wilt betalen.

Als troost sturen ze nu een gratis oplader op 8)7

Ik ga denk ik nog een mail sturen naar Tim Cook, misschien dat het op die manier er nog iets geregeld kan worden. Want er worden nog steeds Rose gouden watches verkocht met bandje met gouden knoopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 06:21
In het rubber zit een beetje rek. Is het niet mogelijk om het knopje eruit te wippen en over te plaatsen, evt in een AliExpress versie? Ik zou het zeker geprobeerd hebben :P
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:20:
[...]

Nou eindelijk antwoord gehad van Apple Care. Apple geeft aan dat ze helaas geen nieuw bandje meer kunnen leveren in deze kleur, maar ook geen ander bandje met een Rosé goud knoopje.
Nu baalt mijn vriendin er heel erg van dat ze een Rosé gouden Watch heeft gekocht. Belachelijk dat je zoiets niet los kunt kopen, ook niet als je er gewoon voor wilt betalen.

Ik ga denk ik nog een mail sturen naar Tim Cook, misschien dat het op die manier er nog iets geregeld kan worden. Want er worden nog steeds Rose gouden watches verkocht met bandje met gouden knoopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Vorige week 2 screenprotectors van Armorsuit binnen gekregen via EBay. Merkte meteen al een fout tijdens bestellen op. Het waren 2 protectors voor een Apple watch series 0 en 1. Nou is dat voor de Apple watch van mijn vriendin geen probleem maar ik heb een series 2. Maar goed. Ik plak de eerste op mijn S2. Applicatie proces is super simpel. Meegeleverde vloeistof erop, goed positioneren en laten drogen. Na een uurtje de randjes omvouwen. Nu merkte ik pas goed dat het protectors voor series 0 en 1 waren want ik houd bij mijn series 2 een miniscuul klein randje over dat niet bedekt is. Scherm is dus iets groter. Het is voor mij acceptabel dus laat ik hem erop zitten.
Over naar de volgende. De Apple watch van mijn vriendin. Hier nummer 2 op geplakt maar nu gaat het toch mis. Er zit vanalles onder de protector. Protector er weer afgehaald en opnieuw geprobeerd. Dit kan namelijk met de protectors van Armorsuit. Maar weer allerlei rotzooi eronder (en ja ik heb echt alles stofvrij gemaakt). Nu leken er een paar puntjes onder te zitten die bubbels veroorzaakte en deze trokken niet meer weg. Ook als ik de screenprotectors er weer af en weer op deed bleven ze zichtbaar. Al met al dus een protector verkloot.
"Lifetime replacement" prijkt er op de verpakking van Armorsuit! Dus ik naar de site van Armorsuit en daar het formulier ingevuld en wat foto's meegestuurd van de slechte protector.
De dag erna kreeg ik al een mail terug van het bedrijf dat ze me helaas niet konden helpen omdat de protectors bij een eBay winkel zijn gekocht die niet ondersteund word door Armorsuit. "We regret to inform you that we will not be able to honor your replacement because your purchase was made through the unauthorized seller."
Tja daar denk je natuurlijk niet over na als je zo'n ding koopt.
Maar ik ben wel erg tevreden over de protector op mijn series 2. Nauwelijks zichtbaar op het scherm en protector is self healing (krasjes die erop komen zijn na een uur al weer verdwenen). Dus op EBay maar via een officiele reseller gewoon nieuwe gekocht voor als ik die weer verkloot. Weer wat geleerd....

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-06 07:58

BCGraaf

BC

Knoezelbos schreef op zondag 8 januari 2017 @ 15:39:
Vorige week 2 screenprotectors van Armorsuit binnen gekregen via EBay.... Dus op EBay maar via een officiele reseller gewoon nieuwe gekocht voor als ik die weer verkloot. Weer wat geleerd....
Heb jij misschien een link waar jij ze nu besteld heb? Heb al even rond gekeken op eBay maar er staan er best veel op.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:37
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:20:
[...]

Zo dan, serieus? Dit is reinste onzin zeg! Ik begin steeds meer de kant op te trekken van mensen die zeggen dat Apple achteruit aan het gaan is. Lekker klantvriendelijk zeg!

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoezelbos
BCGraaf schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:30:
[...]

Heb jij misschien een link waar jij ze nu besteld heb? Heb al even rond gekeken op eBay maar er staan er best veel op.
Jazeker: http://www.ebay.nl/usr/ye...ksid=p2053788.m1543.l2754
Als je bij deze verkoper zoekt en koopt ben je gegarandeerd van lifetime replacement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-06 07:58

BCGraaf

BC

Knoezelbos schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:53:
[...]

Jazeker: http://www.ebay.nl/usr/ye...ksid=p2053788.m1543.l2754
Als je bij deze verkoper zoekt en koopt ben je gegarandeerd van lifetime replacement.
Top heb hem besteld.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Redondo1982 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:41:
[...]

Zo dan, serieus? Dit is reinste onzin zeg! Ik begin steeds meer de kant op te trekken van mensen die zeggen dat Apple achteruit aan het gaan is. Lekker klantvriendelijk zeg!
Het ergste is dan nog dat we die gratis oplader dan ook nog niet gekregen hebben -O-
Die zou eergisteren binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn.
Zojuist de bestelling van de volgende bandjes binnen gekregen: Link naar bandje

Bestelling geplaatst op 28 december, dus 2 weken en 3 dagen waar ook de feestdagen nog tussen zitten.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2ngwpxf.jpgAfbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/sgpc15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/v63das.jpg

Over het algemeent zien ze er prima uit, ze voelen wel anders aan dan de orginele (iets stugger en harder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Heb de Milanese loops van JeTech besteld; zwart, zilver en roségoud.

Ze zien er allemaal erg goed uit op mijn Watch, maar ben wel bang dat ze los gaan laten bij de connectors (aardig wat reviews over te vinden). Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Zou het zonde vinden om Applecare te moeten inschakelen omdat het bandje knapt :)

Edit; En er is net een connector geknapt tijdens het bijstellen. Dus ze gaan allemaal terug. Wel jammer, want ze zien er mooi uit, maar voor 13 euro kan je geen wonderen verwachten natuurlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Eduardboon op 15-01-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hoe knapt een connector? Ik weet niet wat je ermee gedaan hebt maar de horlogebevestiging van de kopieën die ik heb vielen mij juist op door de kwaliteit. Ik heb er ééntje voor de zekerheid uit elkaar gehaald, en er zitten hele kleine veertjes in, die op het plastic goed vast zitten. Het mooie van het mechanisme vind ik trouwens dat alle techniek in het bandje zit en niet in de kast van het horloge zelf. Daar zit alleen maar een gat waar de bevestiging zichzelf in vast drukt.

Zo kan er door het regelmatig wisselen van de bandjes ook geen schade aan de watch zelf ontstaan. Enige waar je op moet letten is dat je het bandje er niet verkeerd om in doet.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
DeNachtwacht schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:09:
Hoe knapt een connector? Ik weet niet wat je ermee gedaan hebt maar de horlogebevestiging van de kopieën die ik heb vielen mij juist op door de kwaliteit. Ik heb er ééntje voor de zekerheid uit elkaar gehaald, en er zitten hele kleine veertjes in, die op het plastic goed vast zitten. Het mooie van het mechanisme vind ik trouwens dat alle techniek in het bandje zit en niet in de kast van het horloge zelf. Daar zit alleen maar een gat waar de bevestiging zichzelf in vast drukt.

Zo kan er door het regelmatig wisselen van de bandjes ook geen schade aan de watch zelf ontstaan. Enige waar je op moet letten is dat je het bandje er niet verkeerd om in doet.
Daar waar het ijzer verbinding maakt met de connector knapt het af, de linkjes van het bandje gingen dus stuk. De connector zelf knapt dus niet per sé. Hij knapte tijdens het verstellen van het bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-06 11:32
Bandjes van Piel Frama zijn erg fraai, echt leer en topkwaliteit.

[ Voor 88% gewijzigd door Pixelz op 20-01-2017 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-06 11:32
Glenn. schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:54:

en

Ik hoor het graag!
Ik heb de powerhouse versie (de versie zonder het chroom) en die bevalt uitstekend. Zware voet dus verschuift niet, erg degelijk materiaal en modern design. Bijkomende voordelen: tegelijk iPhone en Watch opladen en de lader is ingebouwd. Dus je eigen laders heb je niet nodig en dus geen gedoe met snoertjes in de voet proppen enzo. De connector voor het opladen van de iPhone is verstelbaar dus past altijd.
Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Deze werkt echt prima: https://www.amazon.de/gp/...age_o03_s00?ie=UTF8&psc=1

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41nIEKkCsOL._SY300_.jpg

Niet heel zwaar maar is sticky aan de onderkant, verschuift echt niet eenvoudig.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-05 22:16
Vorige week dit bandje binnen gekregen.
De Hoco 316L stainless steel band.

Hoco SS2
Hoco SS1

Kwaliteit is perfect en hij zit ook perfect.
Besteld via ebay wat behoorlijk wat scheelt wanneer je via Nederlandse site's besteld
http://www.ebay.nl/itm/28...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 12:15
Ik heb ook maar even nieuwe bandjes besteld:

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1iMRONpXXXXXMaFXXq6xXFXXXe/Stainless-Steel-Butterfly-Buckle-Metal-Strap-for-Apple-Watch-38mm-42mm-Metal-Link-Strap-for-Apple.jpg_640x640.jpg

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1mouXLpXXXXbOXFXXq6xXFXXXy/201003732/HTB1mouXLpXXXXbOXFXXq6xXFXXXy.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door xoniq op 08-02-2017 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:22
xoniq schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:15:

[afbeelding]

[afbeelding]
De onderste variant heb ik toevallig vorige week in gebruik genomen (als het Hoco is). Houdt er wel rekening mee dat je zo'n dingetje nodig hebt, anders is het niet te doen.

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/4/9/4/9/9200000053579494.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 08-02-2017 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 12:15
Dennisdn schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 06:35:
[...]

De onderste variant heb ik toevallig vorige week in gebruik genomen (als het Hoco is). Houdt er wel rekening mee dat je zo'n dingetje nodig hebt, anders is het niet te doen.

[afbeelding]
Zit erbij 😊 had ik al even naar gekeken. Maar toch bedankt voor de tip :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
Bestelling van Ali is binnen. (na 3 weken) Ik ben echt verbaast over de kwaliteit van de bandjes. (tot nu toe dan😉)
Past allemaal perfect. Ook de magnetische sluiting van milanese loop strap klikt stevig vast.

[ Voor 3% gewijzigd door Roelos op 08-02-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
xoniq schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:15:

[afbeelding]

[afbeelding]
Bovenste had ik ook besteld, vond hem best knaken aanvoelen. De aansluiting was ook erg smal. Leek wel een 38mm model hoeveel 42 op het doosje stond. Hopelijk heb jij meer geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Zal ik het hier meteen ook vermelden, vandaag ben ik wezen kijken voor de apple watch, vond persoonlijk de 42mm een mooi apparaat, echter zijn de sportbandjes te groot. Heeft iemand hier ervaring met gaten bijmaken bij de sportband? Vind de watch 38mm namelijk meteen een stuk vrouwelijker ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:37
Anoniem: 525104 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:33:
Zal ik het hier meteen ook vermelden, vandaag ben ik wezen kijken voor de apple watch, vond persoonlijk de 42mm een mooi apparaat, echter zijn de sportbandjes te groot. Heeft iemand hier ervaring met gaten bijmaken bij de sportband? Vind de watch 38mm namelijk meteen een stuk vrouwelijker ogen.
Ook het kleine gedeelte van de sportband? Er zitten namelijk twee maten in de doos.

Overigens vind ik de 38mm ook vrouwelijker ogen.

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 11-02-2017 17:40 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Redondo1982 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:38:
[...]

Ook het kleine gedeelte van de sportband? Er zitten namelijk twee maten in de doos.

Overigens vind ik de 38mm ook vrouwelijker ogen.
Heb hem in de winkel getest, was dus een proef model. Op het laatste gaatje was die nog net te groot en kon ik toch nog de watch gemakkelijk bewegen. Dat er 2 maten in de doos zouden zitten is mij overigens niet verteld, maar lijkt me dat de verkoper toch kon zien dat het een S moet zijn. oid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:27
martinzweep schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:54:
Vorige week dit bandje binnen gekregen.
De Hoco 316L stainless steel band.

[afbeelding]
[afbeelding]

Kwaliteit is perfect en hij zit ook perfect.
Besteld via ebay wat behoorlijk wat scheelt wanneer je via Nederlandse site's besteld
http://www.ebay.nl/itm/28...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Komt hier ook zo'n apparaatje bij om de schakels te verwijderen?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:01
Anoniem: 525104 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:46:
[...]

Heb hem in de winkel getest, was dus een proef model. Op het laatste gaatje was die nog net te groot en kon ik toch nog de watch gemakkelijk bewegen. Dat er 2 maten in de doos zouden zitten is mij overigens niet verteld, maar lijkt me dat de verkoper toch kon zien dat het een S moet zijn. oid :+
Er zitten twee maten bij een maat L en een maat s/m het deel met het puntje is niet 2 maal maar de strap met gaatjes dus 2 maten bij sport bandjes.
Ik zelf draag de Nike 38mm en heb de s/m om en mijn pols is ongeveer 15.5 cm.

Bij welke winkel was je?

Op de site van Apple staat het ook vermeld en tevens staat dit er,
Maat van het bandje
Bandje met 38-mm kast is geschikt voor een pols van 130-200 mm.
Bandje met 42-mm kast is geschikt voor een pols van 140-210 mm.

[ Voor 14% gewijzigd door Roos79 op 11-02-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heeft iemand de 42mm Link Bracelet van Shielda (AliExpress) toevallig? Hoe is deze kwaliteit? En wordt die geleverd met zo'n tooltje om de schakels te verwijderen?

http://www.aliexpress.com...10208.99999999.264.pogvBZ

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
Rivanov schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:56:
[...]

Komt hier ook zo'n apparaatje bij om de schakels te verwijderen?
Is niet nodig. Schakels Kun je net zoals bij de originele Apple band los klikken.

Afbeeldingslocatie: https://13inchnotebook.com/wp-content/uploads/2015/07/b5c47dc2304d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zojuist een Milanese Loop ontvangen van een collega die zelf een webshop heeft met third-party bandjes.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/img_1043t7op7.jpg

Zoals je ziet heeft het bandje in de connector een klein beetje ruimte aan beide zijden. Is dit normaal bij de Milanese Loop? Heb de 'echte' van Apple nog niet bekeken in een Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:24:
Zojuist een Milanese Loop ontvangen van een collega die zelf een webshop heeft met third-party bandjes.

[afbeelding]

Zoals je ziet heeft het bandje in de connector een klein beetje ruimte aan beide zijden. Is dit normaal bij de Milanese Loop? Heb de 'echte' van Apple nog niet bekeken in een Store.
Ik heb er eentje van Ali-express en die heeft dat ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik ook. Bovendien lijkt het mij sterker dan bij die van veel andere bandjes, aangezien het een massief stukje metaal is. Bij mijn leren bandje bijvoorbeeld, bestaat de connector uit 3 delen die met schroefjes aan elkaar zitten. Een stuk fragieler allemaal.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM

[afbeelding]

Ik heb ook de zwarte Ali-versie gehad. Heeft idd zelfde speling. Heb sinds afgelopen zomer de "echte", bij de Space Black SS en deze heeft voor het oog te beoordelen nauwelijks speling in de adapter. Bovendien is de adapter in hoogglans zwart, volgens opgaaf van Apple DLC gecoated. Heb zelf beiden vergeleken. Ze komen in lengte en gewicht overeen, maar de originele kan je echt alleen maar in de juiste richtingen buigen. Torsie is dus door de specifieke weeftechniek nauwelijks mogelijk. De ali-versie voelt aan de zijkanten als een fijne zaag (niet fijn voor mijn mouwen), terwijl de echte hier glad aanvoelt.
Overigens draag ik de band met de adapter-lus aan de bovenkant, zodat het voor mij sowieso al niet opvalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Haha dit is toch wel een heel suffe accessoire, hoef je eindelijk je telefoon niet meer uit je zak te pakken, voor de tijd en berichten, bedenken de hipsters weer een manier om je horloge in je zak te stoppen :)

Afbeeldingslocatie: https://www.wareable.com/media/images/2016/12/bucardo-apple-pocket-watch-1480682864-b1u8-column-width-inline.jpg

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Lijkt mij niet zo handig. Afgezien van het feit dat de sensoren op de achterkant geen nut meer hebben, is het draadloos opladen ook niet meer mogelijk zonder de watch uit z'n -hoogstwaarschijnlijk metalen- case te halen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-06 19:48

B2

wa' seggie?

Vrouwlief wil hier wellicht ook een Apple Watch, maar dan niet met zo'n standaard horlogebandje.. Maar meer zoiets :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ypqBopmicJtCjcokcfaPw6Gp/medium.jpg

Iemand enig idee of dit bij een (liefst Nederlandse) webshop verkrijgbaar is? Of AliExpress of zo? Ik heb wat lopen zoeken, maar kom dan bij Etsy uit. Handwerk, wat vaak nog uit Amerika moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Gewoon bij AliExpress bestellen zodra je de watch (besteld) hebt. Het duurt een paar weekjes, meestal 3 a 4, maar vooralsnog heb ik alles thuis ontvangen en voldeed het altijd aan de beschrijving. Voor het geld echt een aanrader.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Via een link hier op het forum heb ik bij Ali expres een Milanees ;) bandje gekocht. Die kwam zojuist binnen.

Levertijd was ongeveer twee weken en heb er €7 voor betaald. De brouwkwaliteit lijkt goed te zijn. Past goed in de 'socket'. Het magneetje werkt goed en het zit comfortabel. Ik heb een 38mm watch gen.2 in het zwart.

Watch bandje
W3W2W1

[ Voor 0% gewijzigd door BlauweFles op 22-02-2017 14:48 . Reden: Zie onder ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06 00:44
Een Malinese bandje, flauw maar ik moest lachen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalike
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 09:36
Heeft er iemand aanraders voor een goed dock? Ik heb de indruk dat je altijd de standaard kabel van Apple er in moet steken? Zijn er nog geen docks die dat ingebouwd hebben?
Ik ben ook wel fan van een dock waar ik iPhone en eventueel iPad mini in kan opladen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

De heel dure docks hebben het er inderdaad ingebouwd, maar dat loont eigenlijk niet aangezien je het dan ook echt over €80+ voor een Dock hebt. Ik heb een mooie bamboe Dock van aliexpress voor €7. Kun je prima met je eigen kabel gebruiken, en als je net als ik ook nog een backup kabel voor onderweg wil hebben ben je met €40 extra nog steeds goedkoper uit.

Trouwens; voor de liefhebber, ik heb twee zilveren Apple Watch series 0 beschermcovers. https://m.nl.aliexpress.com/s/item/32667389621.html

Ze passen niet goed om een series 2, dus wie ze wil hebben voor een postzegel en een biertje, PM me even.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het lijkt wel of iedereen alleen maar bandjes koopt bij Chinese webshops. Koopt niemand anders originele bandjes van Apple?

Zelf koop ik altijd alleen originele accessoires, in dit geval dus dan maar iets minder bandjes. Inmiddels heb ik de rode en zadelbruine leather classic buckle en de witte en 'fog' sportband. Ik wissel om de paar dagen en zorg goed voor de bandjes. Hoewel ik m'n Apple Watch ook 's nachts draag, blijven de bandjes mooi.

Vooral van de zadelbruine leren band kan ik best wel genieten. Ik vind hem mooier dan de Hermès single tour.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik weiger gewoon te betalen voor zwaar overpriced materiaal. Bij de watch zit het natuurlijk in software, techniek, updates enz, maar voor een bandje is werkelijk geen enkel argument te bedenken om voor origineel Apple materiaal te gaan. Ik heb een heel mooi leren bandje van €44,95 en via China een mooie kopie van een Nike sportbandje van €7.

Het erge van het verhaal is dat het gewoon allemaal uit dezelfde fabrieken komt. Kijk voor de grap eens naar de laatste keuringsdienst van waarde aflevering over melk. Oké melk (€0,59/liter) en Campina (€1,09/liter) komt uit dezelfde fabriek en het is ook PRECIES dezelfde melk. De fabrikant geeft het ook gewoon toe in de uitzending, de consument betaalt voor de marketing eromheen met een schaatster, en voor een iets luxere verpakking. Hetzelfde gaat op voor dit soort horlogebandjes. Er is een verschil tussen een bandje van €5 en een bandje van €20, maar bij een idioot bedrag als €169 zie je gewoon aan de prijs al dat het niet kan kloppen. Een Apple watch series 1 met alle techniek en software kunnen maken voor €339, en dan €169 vragen voor een stukje leer? Gaat er bij mij niet in.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Overpriced zijn ze wel, maar daar let ik niet op. Niet dat ik zwem in het geld, ik koop liever geen bandje dan een imitatie. Sowieso wil ik geen nep/imitatie/replica/kopie, ongeacht kwaliteit of prijs. Ik ben uit principe niet principieel maar voor nep (en Chinese webshops) maak ik een uitzondering, dat komt er hier niet in.

En ja ik betaal voor de marketing. Vind ik de extra kosten waard.

Een horlogebandje met deze afwerking en kwaliteit reduceren tot "een stukje leer" is een ander uiterste, daarmee doe je de bandjes tekort. Staat los van goedkopere alternatieve bandjes die ook prima in elkaar zitten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-06 19:48

B2

wa' seggie?

Bij de horlogebandjes (en dan met name de nylon) durf ik het niet aan om een nep exemplaar te kiezen omdat ik niet weet welke stoffen er in verwerkt zijn. Je weet niet of ze 100% hetzelfde zijn of dat er voor de kosten net even een irriterende stof gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:19
B2 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 06:33:
Bij de horlogebandjes (en dan met name de nylon) durf ik het niet aan om een nep exemplaar te kiezen omdat ik niet weet welke stoffen er in verwerkt zijn. Je weet niet of ze 100% hetzelfde zijn of dat er voor de kosten net even een irriterende stof gebruikt wordt.
Idd, de nylon heb ik er gisteren los bij besteld, en het Nike-bandje zat bij de Watch. Heb ook wel een Milanese besteld via Amazon, dus voor mij niet alles origineel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb voor die €7 gewoon gegokt en tot de conclusie gekomen dat er gewoon geen verschillen zijn met de originele Nike+. Er wordt hier nu gedaan alsof je voor €169 meer kwaliteit zou krijgen. Het punt dat ik wilde maken met "stukje leer" is dat als je logisch naar de prijs kijkt gewoon ziet dat het flink overpriced is. Voor €169 kun je een heel mooi (duur) paar leren schoenen kopen waar je zo 20 bandjes uit kan snijden. Je gaat mij niet vertellen dat het gespje in zo'n originele Apple band €140 waard is.

Hetzelfde geldt voor nylon bandjes en alle andere. De kostprijs om dit soort dingen goed en mooi te maken in China ligt gewoon tussen de €3-€20. Betere kwaliteit dan dat is er gewoon niet, hetzelfde argument geldt hier: koop een paar All Star schoenen van €100 en snijd zelf 20 bandjes uit het nylon. Ik zou zeggen waag de gok uit China en als het voor die €7 tegenvalt kan je altijd alsnog die €169 gaan uitgeven.

Maargoed de argumenten zijn nu wel uitgewisseld geloof ik.

[ Voor 32% gewijzigd door DeNachtwacht op 09-03-2017 10:05 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Laatst online: 17:21

[afbeelding]

Wat ik bij eigen (officiële van Apple zie), is dat kleine speling heeft, maar in ieder geval minder dan die wat jij draagt.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nieuwe Watch bandjes verschenen.
Waaronder de losse verkoop van het Nike bandje.

http://www.apple.com/nl/s...van-nike-38-mm-s-m-en-m-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:28
Beetje een mix van mooie naar lelijk bij de nieuwe nylon bandjes naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 11:31
DeNachtwacht schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:58:
Ik heb voor die €7 gewoon gegokt en tot de conclusie gekomen dat er gewoon geen verschillen zijn met de originele Nike+. Er wordt hier nu gedaan alsof je voor €169 meer kwaliteit zou krijgen. Het punt dat ik wilde maken met "stukje leer" is dat als je logisch naar de prijs kijkt gewoon ziet dat het flink overpriced is. Voor €169 kun je een heel mooi (duur) paar leren schoenen kopen waar je zo 20 bandjes uit kan snijden. Je gaat mij niet vertellen dat het gespje in zo'n originele Apple band €140 waard is.

Hetzelfde geldt voor nylon bandjes en alle andere. De kostprijs om dit soort dingen goed en mooi te maken in China ligt gewoon tussen de €3-€20. Betere kwaliteit dan dat is er gewoon niet, hetzelfde argument geldt hier: koop een paar All Star schoenen van €100 en snijd zelf 20 bandjes uit het nylon. Ik zou zeggen waag de gok uit China en als het voor die €7 tegenvalt kan je altijd alsnog die €169 gaan uitgeven.

Maargoed de argumenten zijn nu wel uitgewisseld geloof ik.
Toch geldt een hogere prijs niet alleen voor Apple. Ik heb naast mijn Apple Watch ook oa een horloge van Hamilton, aanschafwaarde 1000 euro. Moest laatst een nieuw bandje omheen en dat kostte me ook 150 euro. Mijn ervaring bij goedkopere leren bandjes is dat ze op korte en middellange termijn nagenoeg even goed zijn. Maar dat ze uiteindelijk toch sneller slijten. Dan is de rekensom natuurlijk snel gemaakt dat je voor de prijs van een origineel applebandje zo ca 8 namaakbandjes koopt. Ieder zijn eigen voorkeuren volgens mij. Ik ga doorgaans ook voor het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

sjors123 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:34:
[...]

Toch geldt een hogere prijs niet alleen voor Apple. Ik heb naast mijn Apple Watch ook oa een horloge van Hamilton, aanschafwaarde 1000 euro. Moest laatst een nieuw bandje omheen en dat kostte me ook 150 euro. Mijn ervaring bij goedkopere leren bandjes is dat ze op korte en middellange termijn nagenoeg even goed zijn. Maar dat ze uiteindelijk toch sneller slijten. Dan is de rekensom natuurlijk snel gemaakt dat je voor de prijs van een origineel applebandje zo ca 8 namaakbandjes koopt. Ieder zijn eigen voorkeuren volgens mij. Ik ga doorgaans ook voor het origineel.
het is ook helemaal niet zo nodig dat het superlang mee gaat als je toch wil variëren. die Apple bandjes gaan vast 5 jaar zonder problemen mee, maar als je wat wil variëren is dat helemaal niet nodig. Met 6 bandjes die allemaal 1 jaar meegaan heb ik nog steeds voor €100 een stuk meer lol qua variëren dan de €159 voor één leren bandje.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Heeft er iemand een tip om uit te zoeken of een bandje echt is of niet? Heb een RVS schakelbandje voor bij een Apple watch 2 space black. Zou het bandje moeten zijn twv 600 euro, maar hoe zie ik of dat het wel echt is en dat ik niet genept ben bij de koop. (maakt op zich weinig uit, want de rest van de bandjes zijn toch wel echt en heb er weinig voor betaald) Maar, er moet toch een manier zijn waaraan je kan zien of het echt is of niet?
Zie nergens een logo van apple staan of een typenummer. Wil namelijk het zwarte schakelbandje verkopen op MP. Moet toch nog makkelijk 300 euro op kunnen brengen.
Graag jullie expertise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Laatst online: 17:21
opa_paul schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:37:
Heeft er iemand een tip om uit te zoeken of een bandje echt is of niet? Heb een RVS schakelbandje voor bij een Apple watch 2 space black. Zou het bandje moeten zijn twv 600 euro, maar hoe zie ik of dat het wel echt is en dat ik niet genept ben bij de koop. (maakt op zich weinig uit, want de rest van de bandjes zijn toch wel echt en heb er weinig voor betaald) Maar, er moet toch een manier zijn waaraan je kan zien of het echt is of niet?
Zie nergens een logo van apple staan of een typenummer. Wil namelijk het zwarte schakelbandje verkopen op MP. Moet toch nog makkelijk 300 euro op kunnen brengen.
Graag jullie expertise.
Geen idee.
Denk heeeeel misschien aan de 42MM of 38MM wat op een van de bevestigingspunten staat.

Anders zou ik het niet weten.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Als je goede foto's van voor en achterkant kunt plaatsen kunnen we het in ieder geval proberen te beoordelen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Oeps verkeerde topic

[ Voor 94% gewijzigd door DeeSung op 04-04-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
MartijnRGS schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:09:
Als je goede foto's van voor en achterkant kunt plaatsen kunnen we het in ieder geval proberen te beoordelen voor je.
Het is inmiddels opgelost. Was een neppert 😉
Jammer maar het is zo.

Nog een andere vraag. Ik ben aan het kijken naar een ander RVS bandje en wil die donderdag gaan halen. Verkoper zweert erbij dat het een originele Apple band is. Zilver RVS. 509€ nieuwprijs. Doosje en alles erbij. Nu denk ik eraan deze te gaan halen en qua band te proberen. Kan ik altijd nog later voor de zwarte RVS gaan.
Iemand suggesties of dit een echte is en hoe dit donderdag te beoordelen?
En nou niet allemaal die man gaan mailen! Ik heb al een deal gesloten haha.

Originele stalen/RVS iwatch armband 42mm voor iwatch 1 en 2
http://link.marktplaats.n...ttons&utm_content=app_ios

Edit: misschien dat er iemand een foto kan maken van de sluiting van een originele RVS band? Ben benieuwd wat er op de sluiting staat, op het binnenste label als je de vlindersluiting opent.

[ Voor 9% gewijzigd door opa_paul op 05-04-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Niemand?! Onderstaande bericht.... 😶😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532727

Match van vandaag
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Hz09UpG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-06 08:22

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Nice shoes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 18:46
welk bandje heb jij om?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532727

Thanks!
Dit zijn 2 siliconen bandjes gekocht via AliExpress. Een rode & witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:13

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

(jarig!)
Volgens mij zijn die er al langer :)

Alhoewel ik van mening ben dat de kwaliteit daarvan wel te wensen overlaat, kost nix maar is ook nix. Uitgelubberde gaatjes bij de sport bandjes binnen paar x dragen, rafelende stoffen bandjes, in kleding hakende Milanese.

Heb er diverse uit China, maar laatste jaar toch 2 originele linnen Apple bandjes gekocht.
Bevallen me veel beter: Zijn zachter, schuren niet(andere rand afwerking), rafelen niet.

Bevallen me ook beter als de originele meegeleverde sport band, draagcomfort van de linnen Apple banden is is echt super.

Heb nog wel paar moko sportbandjes in felle kleuren, rood, geel en wit, die zijn wel aardig goed, kreeg je ook de M en de L lengte aanzet ipv one size shoud fit all.

Vind de prijs van de Apple banden wel hoog, maar ben toch overstag gegaan.
Voor dagelijks gebruik heb ik de zwarte linnen en de koningsblauw linnen.
Krijg als goed is de midnight blauwe voor mn verjaardag volgende week,
En heb dus nu de Rainbow versie zelf nog besteld dus :)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
LoneWolf schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:00:

Vind de prijs van de Apple banden wel hoog, maar ben toch overstag gegaan.
Voor dagelijks gebruik heb ik de zwarte linnen en de koningsblauw linnen.
Krijg als goed is de midnight blauwe voor mn verjaardag volgende week,
En heb dus nu de Rainbow versie zelf nog besteld dus :)
Ik krijg vandaag me 1e https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.jVgvlm

Apple watch binnen ben erg benieuwd wat het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet iemand of er al ergens een Light Bone bandje beschikbaar is zoals Nike deze introduceerde als 'limited edition'? Ik doel op deze: https://9to5mac.com/2017/04/20/apple-watch-nikelab/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Magnetic_Man schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:17:
Weet iemand of er al ergens een Light Bone bandje beschikbaar is zoals Nike deze introduceerde als 'limited edition'? Ik doel op deze: https://9to5mac.com/2017/04/20/apple-watch-nikelab/
Deze?
https://nl.aliexpress.com...09-4e2f-9697-6106beb4d251

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Daar zit de kleurencombo die ik zoek helaas niet tussen. Die Light Bone heeft een soort wit/grijs bandje, met de circels in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Alie al helemaal uitgekamd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ja, wel gezocht op de gebruikelijke termen, maar kan hem niet vinden. Maar soms zijn ze nogal cryptisch of gebruiken ze niet exact dezelfde naam op Ali heb ik door. Dus ik dacht ik vraag het hier even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaanBitch
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 07:46
ik ben opzoek naar een beschermende band / case voor mn apple watch 38mm serie 1, nu vond ik het volgende:
https://www.sbsupply.nl/c...e-watch-2-38mm-case-zwart

deze band/case ziet er erg solide uit maar geeft aan dat het alleen geschikt is voor een serie 2, zit er enig verschil in de case van een serie 1 of 2 of is het meer dat de serie 2 beter waterproof is dan een 1??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:20
zojuist een 3tal bandjes voor mijn AW2 42MM besteld via Aliexpress:

Leather band Single tour Brown:

https://nl.aliexpress.com...=2114.12010612.0.0.lI18Yo

Nylon band zwart

https://nl.aliexpress.com...=2114.12010612.0.0.EkyoDY

Zwart stainless steel:

https://nl.aliexpress.com...=2114.12010612.0.0.NlmKcg

Ben benieuwd naar de kwaliteit, maar voor een kleine 35 euro totaal durf ik de gok wel nemen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
SaanBitch schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:10:
ik ben opzoek naar een beschermende band / case voor mn apple watch 38mm serie 1, nu vond ik het volgende:
https://www.sbsupply.nl/c...e-watch-2-38mm-case-zwart

deze band/case ziet er erg solide uit maar geeft aan dat het alleen geschikt is voor een serie 2, zit er enig verschil in de case van een serie 1 of 2 of is het meer dat de serie 2 beter waterproof is dan een 1??
Series 2 bij de 38mm uitvoering is bijna 1mm dikker dan de series 0 en 1. Een medetweaker heeft het uitgezocht. De case valt dus bij een ander model dan series 2 groter uit en dan is het niet meer waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
paul-s83 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:48:
zojuist een 3tal bandjes voor mijn AW2 42MM besteld via Aliexpress:

Leather band Single tour Brown:

https://nl.aliexpress.com...=2114.12010612.0.0.lI18Yo

Nylon band zwart

https://nl.aliexpress.com...=2114.12010612.0.0.EkyoDY

Zwart stainless steel:

https://nl.aliexpress.com...=2114.12010612.0.0.NlmKcg

Ben benieuwd naar de kwaliteit, maar voor een kleine 35 euro totaal durf ik de gok wel nemen :)
Laat even weten hier als je ze binnen hebt :) zeer benieuwd!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:20
Nick25 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:48:
[...]

Laat even weten hier als je ze binnen hebt :) zeer benieuwd!!
Zal ik doen! Zojuist de shipment bevestiging ontvangen dus ik verwacht het binnen enkele weken toch wel binnen te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
paul-s83 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:15:
[...]

Zal ik doen! Zojuist de shipment bevestiging ontvangen dus ik verwacht het binnen enkele weken toch wel binnen te hebben :)
Alie express tegenwoordig 1 of 1.5 week :)
Ik had pas deze gekocht https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.TxY1ZR

DIK tevreden met deze _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Nick25 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:27:
[...]

Alie express tegenwoordig 1 of 1.5 week :)
Ik merk daar anders nog weinig van. De laatste maanden heb ik diverse spullen besteld, meestal pas na zo'n 3 weken. Ook nu staan er nog orders open van 6 juni...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
DeNachtwacht schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:16:
[...]

Ik merk daar anders nog weinig van. De laatste maanden heb ik diverse spullen besteld, meestal pas na zo'n 3 weken. Ook nu staan er nog orders open van 6 juni...
Hmmm oke heb ik nog niet gehad in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-06 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Nick25 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:58:
[...]

Ik krijg vandaag me 1e https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.jVgvlm

Apple watch binnen ben erg benieuwd wat het is :)
Ze zijn uitverkocht helaas. O-)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
SalimRMAF schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 03:25:
[...]

Ze zijn uitverkocht helaas. O-)
Ah shit zijn hele winkel is leeg mehhh :/

*ah fijn de watch band is wel perfect O+ *

[ Voor 47% gewijzigd door Nick25 op 20-06-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroens93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-06 15:35
Wat is de beste Nederlandse webshop voor het kopen van Apple Watch bandjes? Graag eentje die de volgende dag kan leveren 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn.
Na behoorlijk wat bandjes van aliexpress, ebay, amazon en bol.com geprobeerd te hebben hierbij mijn review van een aantal:

Een positieve verassing was dit bandje van €2,71 beschikbaar in veel kleuren: AliExpress silicone bandje. Ik heb zelf hiervan de witte variant aangeschaft en hoewel je uiteraard voelt dat het niet de originele kwaliteit is, ziet er het alleraardigst uit en werkt het naar behoren.

Op bol.com heb ik een zwarte milanese loop aangeschaft, namelijk de volgende:
Bol.com Milanese Loop De magneet van het bandje is erg goed en gedurende de dag blijft hij goed zitten. Wanneer je echter een trui van materiaal als wol, maar ook katoen en polyester draagt die contact maakt met het bandje, blijft er regelmatig iets in hangen. Dit zorgt voor slijtage aan de mouw en stof die blijft hangen in het bandje. Uiteindelijk daardoor weinig gebruikt.

Ondertussen ben ik wat meer gaan zoeken in het premium segment van third party bandjes en kwam ik uit bij de volgende bandjes van Monowear:
Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/f0HFyQ/Leather.pngAfbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/cd8cCk/perforated_leather.pngAfbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/b0K655/nylon.png
Ondanks dat deze iets duurder zijn qua prijs (van links naar rechts: $44,99 / $49,99 / $34,99) ben ik erg benieuwd naar de kwaliteit van deze bandjes. Ik ben momenteel aan het wachten tot ik ze binnen krijg, maar de reviews die ik heb gezien zijn voornamelijk lovend. Mochten er Tweakers zijn die het interesseert wil ik best een review geven na een paar weken van gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:58
Jeroens93 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:05:
Wat is de beste Nederlandse webshop voor het kopen van Apple Watch bandjes? Graag eentje die de volgende dag kan leveren 😇
Apple ?? >:)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _dizzy_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 21:34
Dag allen,
Ik probeer het hier even, wellicht dat iemand mij een tip kan geven :)

Ik heb de apple watch 2, 38 mm. Ik ben op zoek naar een goede screenprotector.

Ik heb er al 3 geprobeerd inmiddels en allemaal zijn ze erbarmelijk slecht!

Ik heb de Spigen Flex gehad, alsmede de Hoco Original En Spigen liquid.

De allerslechtse was toch wel de Hoco....

Mijn vraag is, heeft er iemand een tip voor mij, een protector waar men tevreden over is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
_dizzy_ schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:11:
Dag allen,
Ik probeer het hier even, wellicht dat iemand mij een tip kan geven :)

Ik heb de apple watch 2, 38 mm. Ik ben op zoek naar een goede screenprotector.

Ik heb er al 3 geprobeerd inmiddels en allemaal zijn ze erbarmelijk slecht!

Ik heb de Spigen Flex gehad, alsmede de Hoco Original En Spigen liquid.

De allerslechtse was toch wel de Hoco....

Mijn vraag is, heeft er iemand een tip voor mij, een protector waar men tevreden over is?
https://www.gadgetwraps.c...-screen-protector-2-pack/
$10,- dan heb je 2 stuks. Mocht je protector beschadigen, loslaten o.i.d. dan kun je voor $1,- 2 nieuwe krijgen (+$1,99 verzendkosten) Levering is snel en de protector biedt bescherming aan het hele glas, dus niet alleen het vlakke gedeelte! Ik ben er echt super blij mee. Hij is vrijwel onzichtbaar en past perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _dizzy_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 21:34
sijbren schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:11:
[...]

$10,- dan heb je 2 stuks. Mocht je protector beschadigen, loslaten o.i.d. dan kun je voor $1,- 2 nieuwe krijgen (+$1,99 verzendkosten) Levering is snel en de protector biedt bescherming aan het hele glas, dus niet alleen het vlakke gedeelte! Ik ben er echt super blij mee. Hij is vrijwel onzichtbaar en past perfect!
Geweldig, dank je wel!! Ga deze meteen bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

sijbren schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:11:
[...]

Is dat hetzelfde zachte spul als deze:
https://nl.aliexpress.com...3d-4ea9-9d95-b5a5af169a9c

€0,55 per stuk is nogal iets anders dan €5, maar helaas zijn deze alleen in een pack van 300 te koop :+

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
_dizzy_ schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:21:
[...]

Geweldig, dank je wel!! Ga deze meteen bestellen!
Geen dank. Voor installatie staat wel een filmpje op youtube. Ipv zo'n sprayflesje heb ik een schoteltje met water en een druppel afwasmiddel gebruikt. Vooral ook je vingers goed nat maken. Anders heb je kans dat je vingerafdrukken aan de onderkant krijgt.
Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste