Vandaag binnengekregen voor 't astronomische bedrag van €23,37 (ik had een coupon ofzo, anders was het totaal €27,75):
(
Met dank aan @
koendio 
)
Wat moet ik er van zeggen... ach, voor dat geld kun je geen bloedneus vallen natuurlijk. Ze zijn kwalitatief niet héél slecht zullen we maar zeggen. Leuk om een keertje een avondje/dag te wisselen voor de afwisseling zonder
€209 of
€609 uit hoeven geven
De milanese loop en de RVS band hebben allebei last van 't feit dat je armhaartjes er tussen blijven zitten. Maar dat probleem lost zichzelf natuurlijk op als je ze maar lang genoeg draagt

(Seriously though, het valt wel mee, ze hebben 't wel, maar niet héél erg). De RVS 'rammelt' een beetje waardoor 'ie cheap aanvoelt (en dat
is 'ie ook dus niet zeiken Robbie

).
De Siliconen bandjes zijn vooral onhandig om aan te doen (rare lus) maar zien er verder niet super slecht uit en stinken in ieder geval niet (daar was ik wel bang voor dat er zo'n sterke "ChinAir" aan hing

).
Zoals je leest; niet heel erg lyrisch, maar ik had ook niet heul veul verwacht
[
Voor 41% gewijzigd door
RobIII op 23-11-2017 18:59
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij