Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:15
martinvdm schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:14:
Vanmiddag de aw series 1 gekocht en zojuist op AliExpress een Link Bracelet. Ben benieuwd. Met $4 extra korting voor iets meer dan 15 euro kun je er geen miskoop aan doen denk ik.
Is die korting(code) nog steeds geldig, en zo ja wat?
En wat zijn jullie ervaring met de levertijden van AliExpress? Voor een Nylon band staat 60 dagen verzendtijd, maar dat vind ik wel erg lang voor een bandje. Heb nu een witte sport, waar ik niet al te lang mee wil lopen.
ipv 13.99USD wil ik best een paar euro meer betalen voor snellere levering via een europese shop.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Stinger_Ventura schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:22:
[...]

Is die korting(code) nog steeds geldig, en zo ja wat?
En wat zijn jullie ervaring met de levertijden van AliExpress? Voor een Nylon band staat 60 dagen verzendtijd, maar dat vind ik wel erg lang voor een bandje. Heb nu een witte sport, waar ik niet al te lang mee wil lopen.
ipv 13.99USD wil ik best een paar euro meer betalen voor snellere levering via een europese shop.
Kortingscode kan ik zo even niet antwoorden, levertijd is doorgaans uit China zo'n 1-4 weken. Ik zou minimaal rekenen op 1½ week, maar het kan soms wel echt meer dan een maand duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 15:15
noobynater schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:05:
[...]

Kortingscode kan ik zo even niet antwoorden, levertijd is doorgaans uit China zo'n 1-4 weken. Ik zou minimaal rekenen op 1½ week, maar het kan soms wel echt meer dan een maand duren.
Zojuist besteld voor 13.99 USD. Bij bestellen werd de verzendtijd verkort naar 20 a 36 dagen inclusief track and trace code.
Ben benieuwd. 42mm Black Nylon strap.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 20:58
Gisteren deze binnen gekregen. Was snel geleverd en de kwaliteit valt me niks tegen.

Blij mee :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M4ZpbLLDYE6XEMRCkwiypJSL/thumb.png

Ps deze is het. http://www.ebay.nl/itm/20...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

19 sept besteld en gisteren binnen,

[ Voor 24% gewijzigd door Erik1805 op 04-10-2016 11:11 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Erik1805 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:09:
Gisteren deze binnen gekregen. Was snel geleverd en de kwaliteit valt me niks tegen.

Blij mee :)

[afbeelding]

Ps deze is het. http://www.ebay.nl/itm/20...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

19 sept besteld en gisteren binnen,
Ik had hem dezelfde dag besteld en had hem afgelopen vrijdag binnen. Ik heb zojuist de leren variant ook gekocht.

Link: http://www.ebay.nl/itm/19...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Nu nog 3 weken wachten tot de Watch zelf binnen is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik heb vandaag mijn spigen thin case gekregen voor mijn 42mm series 2..Deze gaat retour! Vind het plastic te hard en krijg hem er niet om. In filmpjes gaat het een stuk gemakkelijker dan bij mij.

Hebben jullie cases om de Watch? Zoja, welke? Ik merk toch dat ik behoeft heb aan bescherming met mijn 2 jonge dochters..Heb ook nog een full screen glass protector in bestelling staan via Ali..De case gaat mij meer om de randen, het aluminium zeg maar.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
pdavie2311 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:08:
Ik heb vandaag mijn spigen thin case gekregen voor mijn 42mm series 2..Deze gaat retour! Vind het plastic te hard en krijg hem er niet om. In filmpjes gaat het een stuk gemakkelijker dan bij mij.
Welke thin case? Ik heb een doorzichtige en die though versie. Die laatste gaat iets moeilijk, maar om nou te zeggen dat het niet gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

OllieMongollie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:51:
[...]

Welke thin case? Ik heb een doorzichtige en die though versie. Die laatste gaat iets moeilijk, maar om nou te zeggen dat het niet gaat?
Deze had ik...

http://www.smartphonehoes...gxnH7SNdKdjeoPRoCa_zw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:58
Ik heb vandaag een simpele doorzichtige hoes binnen gekregen welke transparant is. Past perfect en ziet er nog goed uit ook. Natuurlijk is het zonder hoesje veel mooier maar heb liever wat bescherming.

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/rqy905ik1/IMG_7866.jpg

https://nl.aliexpress.com...rd-Sport/32610271164.html

[ Voor 59% gewijzigd door Ryatzu op 05-10-2016 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ryatzu schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:32:
Ik heb vandaag een simpele doorzichtige hoes binnen gekregen welke transparant is. Past perfect en ziet er nog goed uit ook. Natuurlijk is het zonder hoesje veel mooier maar heb liever wat bescherming.

[afbeelding]
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:09

soap

diskoers.

Kan iemand me misschien vertellen welk bandje dit is? Ik dacht Woven Nylon maar zie geen kleur die overeen komt in het aanbod (kan ook aan mijn kleurenblindheid liggen of de kleurstelling van de foto).
Afbeeldingslocatie: https://d39be47vzcm21p.cloudfront.net/assets/made/0617082d23dbe8a11544ad732c8615b44c396c76.jpg

Komt van de productfoto's op deze page: https://www.twelvesouth.com/product/timeporter

[ Voor 10% gewijzigd door soap op 05-10-2016 08:58 . Reden: kleuren edit ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Mr.Zop schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:48:
Kan iemand me misschien vertellen welk bandje dit is? Ik dacht Woven Nylon maar zie geen kleur die overeen komt in het aanbod (kan ook aan mijn kleurenblindheid liggen of de kleurstelling van de foto).

Komt van de productfoto's op deze page: https://www.twelvesouth.com/product/timeporter
Dat lijkt wel het gold/red Apple Watch Nylon bandje?
Al zie ik hem inderdaad ook niet staan op de site van App,e zelf. Wel op Aliexpress, maar dat is dan uiteraard geen originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:20
Heeft er iemand hier ervaring met een titanium bandje van goede kwaliteit? Wat ook nog eens geschikt is voor een brede pols?

Vandaag gepast bij de Apple store en het grootste bandje past maar net aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wienjo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:49:
[...]

Ik had hem dezelfde dag besteld en had hem afgelopen vrijdag binnen. Ik heb zojuist de leren variant ook gekocht.

Link: http://www.ebay.nl/itm/19...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Nu nog 3 weken wachten tot de Watch zelf binnen is :|
Ook besteld. Mooi bandje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
*knip*

Graag alleen topic report aanmaken, je hoeft niet ook te reageren :) .

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 06-10-2016 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:12
Bandjes genoeg nu,de aw mag komen maandag :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/doo5WayqFLgLIeZRlvIv3dAm/thumb.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Gunth op 07-10-2016 14:31 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:59
Gunth schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:28:
[afbeelding]
haha...en dan er nog helemaal niks mee kunnen.. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:28:
[afbeelding]
Nice collection. Ik moet nog een keer een doos hebben waar ze netjes in liggen op een rij. Iemand enig idee met aliexpress prijs kaartje aub?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:54
Ik gebruik al een tijdje zoiets: https://www.aliexpress.co...2114.01010208.8.14.ZcXlBa
Is prima in gebruik. Wel vrij zwaar en bij nat afstoffen van de buitenkant wordt het plexiglas venster extra snel doffer, dus gebruik gewoon een droog microvezeldoek denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb nu zelf de Maikes Milanese loop in gebruik, ik heb geen officiële van Apple om hem mee te vergelijken maar vind hem zo op zich zelf staand erg hoge kwaliteit.
Veel Tweakers hier kopen hem van e_coming op Ebay, maar kan zeggen dat Maikes ook een echte aanrader is!
https://i.imgur.com/E7RdacT.jpg
Vond 't verder ook wel opmerkelijk dat het in een bubble envelop kwam met het Maikes logo er op en ook geleverd in een plastic zakje met labeling van Maikes. Is me nog nooit eerder overkomen met een Aliexpress winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:54:
[...]

Nice collection. Ik moet nog een keer een doos hebben waar ze netjes in liggen op een rij. Iemand enig idee met aliexpress prijs kaartje aub?
Ik heb deze
[YouTube: https://youtu.be/lhxklToMsOY]

https://www.amazon.com/Wa...fRID=0JF89R4D4R9AWVE9QM49

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Die is inderdaad ook erg mooi. Helaas wel vrij prijzig.

Persoonlijk lijkt dit me ook wel iets.
https://www.amazon.com/gp...&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER

Alles bij elkaar een kleine 29 euro.

Iets vergelijkbaars ben ik op sites als AliExpress en Ebay nog niet tegen gekomen. Mocht iemand wel iets tegen zijn gekomen, dan hoor ik dat graag. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Hendrikje1 op 09-10-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Ryatzu schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:32:

[afbeelding]

https://nl.aliexpress.com...rd-Sport/32610271164.html
Wat zonde van het mooie horloge... snap niet dat mensen dit met een horloge doen, het is niet dat je hem uit je handen laat vallen zoals bij een telefoon.

Ieder zijn ding natuurlijk. Heb zelf de Apple watch sinds het begin (SS) en ziet er gewoon nog steeds goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Bigg Balls schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

Wat zonde van het mooie horloge... snap niet dat mensen dit met een horloge doen, het is niet dat je hem uit je handen laat vallen zoals bij een telefoon.

Ieder zijn ding natuurlijk. Heb zelf de Apple watch sinds het begin (SS) en ziet er gewoon nog steeds goed uit
Niet uit je handen laat vallen? sorry maar ik had hem dus na 3 dagen al laten vallen omdat ik hem te gehaast om wou doen. Ik hou liever mijn apple watch kras vrij en met alle andere hoesjes valt deze toch het minst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Ryatzu schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:18:
[...]

Niet uit je handen laat vallen? sorry maar ik had hem dus na 3 dagen al laten vallen omdat ik hem te gehaast om wou doen. Ik hou liever mijn apple watch kras vrij en met alle andere hoesjes valt deze toch het minst op.
Laten we aannemen dat je hem 1 A 2 keer per dag afdoet om op te laden of iets anders. Dan vind ik het vreemd dat je voor die handeling een hoesje moet kopen.

Bij een telefoon begrijp ik het omdat de handeling waarbij je hem kunt laten vallen 100+ per dag is maar een horloge zit 99% van de tijd om je arm (vast, ex opladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:11
Bigg Balls schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

Idem hier. En reken maar dat die van mij ook al een aantal keer met een ander hard object in aanraking is gekomen. Dan gaat het overdreven gezegd in 99 van de 100 gevallen om een forse tik op het scherm welke daar op ontworpen is want niks op te zien. En een beschermhoesje voor de zijkant helpt daar dan ook niet tegen.

Je mooie glimmende bolide stop je ook niet in een siliconenhoesje toch :D Dan shined ie niet meer in het zonnetje.

Heb je een eenmans-klusbedrijfje en je gebruikt de Watch puur voor oproepen en meldingen, dan snap ik dat je hem wilt beschermen tegen van alles en nogwat. Gebruik je hem als add-on voor je sociale status, dan toch het liefst zonder ;) En dan ook je iPhone zonder hoesje natuurlijk he. Al heb ik voor iPhone hoesjes wel begrip omdat die toch met veel oppervlaktes in aanraking komt en heel wat damestasjes moet overleven.

Maar ik ga er van uit dat Ryatzu de juiste afweging heeft gemaakt. Vooral als je jezelf zo goed kent dat je alles uit je handen laat vallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:04
Deze kan je alleen niet bestellen en in Nederland laten afleveren toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLion01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:45
Heb zelf nu een Apple Watch Series 2 Spacegrijs aluminium waar ik ontzettend blij mee ben! O+

Naast het originele sportbandje en origineel nylon bandje wil ik er graag nog een non-official spacegrijze Milianese loop bij, maar door alle verschillende aanbieders (Amazon, eBay) zie ik door de bomen het bos niet meer. :P Op de afbeeldingen zien ze er allemaal prima uit.

Welke Milanese loop hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen? (Kwaliteit, vergelijking met de originele e.d.)

iPhone 13 mini (iOS 26) [daily driver]
Jolla C2 (Sailfish OS 5)
Xiaomi Pad 6 (Sailfish OS 5)
OnePlus 6T (Ubuntu Touch 20.04)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:32

iMars

Full time prutser

TheLion01 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:24:
Heb zelf nu een Apple Watch Series 2 Spacegrijs aluminium waar ik ontzettend blij mee ben! O+

Naast het originele sportbandje en origineel nylon bandje wil ik er graag nog een non-official spacegrijze Milianese loop bij, maar door alle verschillende aanbieders (Amazon, eBay) zie ik door de bomen het bos niet meer. :P Op de afbeeldingen zien ze er allemaal prima uit.

Welke Milanese loop hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen? (Kwaliteit, vergelijking met de originele e.d.)
Ikzelf heb deze besteld en ben zeer tevreden over de kwaliteit :)

Heb ook een AW2 Spacegrijs ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
TheLion01 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:24:

Ik heb deze op 26 augustus besteld en met een kleine 3 weken lag ie in de bus:

http://www.ebay.nl/itm/20...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Sinds ik 'm heb draag ik 'm dagelijks en wissel alleen af en toe naar de originele sportsband als ik ga sporten. Ben dat ook wel eens vergeten, maar er is nog helemaal niks te zien qua beschadigingen of zo. Er zijn mensen met vergelijkbare nep 'loops' die klagen over het blijven haken aan kleding met de zijkant van het bandje. Ook hier heb ik geen last van. Ook ben ik niet extreem voorzichtig en houd ik het horloge de hele dag om. Over de kwaliteit ben ik dan ook zeer tevreden! Zeker gezien de prijs! Vergelijken met de originele kan ik niet, want die heb ik nog nooit gezien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik lever mijn watch weer in vandaag! Toch voor mij het geld niet waard! Heb in aanbieding:

- decoded bruin lederen band 42mm
- spigen stand

DM maar voor totaalprijsje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvsteyn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:10:
[...]

Ik heb deze op 26 augustus besteld en met een kleine 3 weken lag ie in de bus:

Sinds ik 'm heb draag ik 'm dagelijks en wissel alleen af en toe naar de originele sportsband als ik ga sporten. Ben dat ook wel eens vergeten, maar er is nog helemaal niks te zien qua beschadigingen of zo. Er zijn mensen met vergelijkbare nep 'loops' die klagen over het blijven haken aan kleding met de zijkant van het bandje. Ook hier heb ik geen last van. Ook ben ik niet extreem voorzichtig en houd ik het horloge de hele dag om. Over de kwaliteit ben ik dan ook zeer tevreden! Zeker gezien de prijs! Vergelijken met de originele kan ik niet, want die heb ik nog nooit gezien.. ;)
heb je nog een link die werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
pdavie2311 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:59:
Ik lever mijn watch weer in vandaag! Toch voor mij het geld niet waard! Heb in aanbieding:

- decoded bruin lederen band 42mm
- spigen stand

DM maar voor totaalprijsje..
Fantastisch voorbeeld van: ik wil het omdat het nieuw is, voordat ik onderzoek gedaan had, en in de winkel een versie uitgeprobeerd had.

Overigens is dit niet een marktplaats topic dus maak gewoon effe een aanbod aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Lekkere anticlimax hier...mooie stalen schakelband bij miniinthebox gekocht met gratis verzending...of ik even €18 rembours van de douane wil aftikken aan de deur...iemand anders ervaring met dit soort grappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:46

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

EL-Nino-1980 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:32:
Lekkere anticlimax hier...mooie stalen schakelband bij miniinthebox gekocht met gratis verzending...of ik even €18 rembours van de douane wil aftikken aan de deur...iemand anders ervaring met dit soort grappen?
Wat was de waarde van item?

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
martinvdm schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:11:
[...]

Wat was de waarde van item?
Ja daar kom ik zojuist achter dat je boven €22 inklaringskosten Douane betaald....het bandje was €25 :+ nou ja snel vergeten en volgende keer onder de €22 blijven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ryatzu schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:10:
[...]

Fantastisch voorbeeld van: ik wil het omdat het nieuw is, voordat ik onderzoek gedaan had, en in de winkel een versie uitgeprobeerd had.

Overigens is dit niet een marktplaats topic dus maak gewoon effe een aanbod aan.
Voor de rest alles goed? Suc6 met je karakter..

Maar ik zet het wel bij vraag en aanbod straks hoor..geen probleem..Ik wou alleen eerst hier mensen de kans gunnen, maar dat word me niet in dank afgenomen door jou..

[ Voor 17% gewijzigd door pdavie2311 op 11-10-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
pdavie2311 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:28:
[...]

Voor de rest alles goed? Suc6 met je karakter..

Maar ik zet het wel bij vraag en aanbod straks hoor..geen probleem..Ik wou alleen eerst hier mensen de kans gunnen, maar dat word me niet in dank afgenomen door jou..
Kan ik ook over jou zeggen met twee uitroeptekens en zonder uitleg waarom het niks voor je is en dan ook als melding: dm me maar voor een bod.

Iets beter je best doen, dan wordt het wel in dank afgenomen.

Maar laten we ontopic blijven.
Ik heb de watch nu anderhalve week en voor kij is het ideaal alleen al vanwege de notificaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ryatzu schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:50:
[...]

Kan ik ook over jou zeggen met twee uitroeptekens en zonder uitleg waarom het niks voor je is en dan ook als melding: dm me maar voor een bod.

Iets beter je best doen, dan wordt het wel in dank afgenomen.

Maar laten we ontopic blijven.
Ik heb de watch nu anderhalve week en voor kij is het ideaal alleen al vanwege de notificaties.
No hard feelings! Ik post vanavond wel even de uitleg! Heb daar de tijd nog niet voor gehad..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:13:
[...]

heb je nog een link die werkt?
Sorry..niet gecheckt, maar alleen gekopieerd. Zal kijken of ik een werkende link kan vinden.. :D

Vandaag overigens deze leren horloge band binnengekregen. Kwalitatief ziet het er zeer goed uit. Nu nog lekker stug..dus hoop dat dat snel soepel wordt:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/10rtw1s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/jr8c9e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/9ulvkn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2rw4774.jpg

Overigens besteld via: https://nl.aliexpress.com...a8-4605-8298-c9e8b9b802eb

[ Voor 52% gewijzigd door bvsteyn op 11-10-2016 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Als iemand nog een mooie Decoded lederen band zoekt voor de 42mm Apple Watch en/of een Spigen stand, zojuist geplaatst bij vraag en aanbod. Ik heb mijn Apple Watch niet meer. Zonder topic te vervuilen, graag via vraag en aanbod interesse aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Hendrikje1 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:24:
[...]

Iets vergelijkbaars ben ik op sites als AliExpress en Ebay nog niet tegen gekomen. Mocht iemand wel iets tegen zijn gekomen, dan hoor ik dat graag. _/-\o_
Voor op reis lijken mij de producten van "BUBM" op Amazon.de mij wel wat. Hier voor kabeltjes, maar met beetje fantasie kan je er watch bandjes er in bewaren. Vooral dit 8 inch model lijkt mij wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
BellySM schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

Voor op reis lijken mij de producten van "BUBM" op Amazon.de mij wel wat. Hier voor kabeltjes, maar met beetje fantasie kan je er watch bandjes er in bewaren. Vooral dit 8 inch model lijkt mij wel wat.
Och ja, een case van BUBM. Dat ik daar niet eerder aan dacht. Ik heb er hier meerdere in gebruik.
Ik ga eens even kijken op Ebay en AliExpress :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mocht iemand nog interesse hebben in deze 2 bandjes van de inmiddels welbekende Ebayer:
http://www.ebay.nl/itm/19...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Ik heb deze gister ontvangen voor een 38mm Apple Watch (beide in de kleur zwart), maar heb zelf inmiddels geen watch meer (lang verhaal). Dus mocht iemand niet een maand willen wachten en de bandjes (nog nieuw in de verpakking) willen overnemen, dan moet je maar even DM'en :)

Ik heb zelf 34 euro betaald voor de bandjes samen incl. verzending, maar voor 25 incl. stuur ik ze op naar wie ze wilt hebben!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Ik heb zojuist mijn Link Bracelet replica binnen gehad. De kwaliteit valt me allerminst mee en was met 2,5 week binnen vanuit de welbekende chinese winkel. Valt me ook best mee.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UtEpdsf.jpg
Wat schakeltjes verwijderd (heb niet van die brede polsen) en zit best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
martinvdm schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:21:
Ik heb zojuist mijn Link Bracelet replica binnen gehad. De kwaliteit valt me allerminst mee en was met 2,5 week binnen vanuit de welbekende chinese winkel. Valt me ook best mee.
[afbeelding]
Wat schakeltjes verwijderd (heb niet van die brede polsen) en zit best prima.
Welke heb je besteld? Ik heb deze in m'n winkelwagentje staan:
http://s.aliexpress.com/RNrEvaaY

Maar wil nog even wachten, heb ook een leren decoded bandje liggen die ik voor een leuk prijsje heb kunnen bemachtigen dus wil even wachten hoe die bevalt.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
BellySM schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

Inmiddels is deze case onderweg.
Tot die tijd gebruik ik één van me huidige BUBM cases tijdelijk voor me Apple Watch bandjes.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jtzyMzc.jpg

Ziet er niet verkeerd uit, moet ik zeggen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om dit bandje te bestellen. Iemand ervaring mee? Ziet er super uit voor dagelijks gebruik en bij het sporten. https://www.hellonomad.com/products/silicone-strap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

RobbieB schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

Welke heb je besteld? Ik heb deze in m'n winkelwagentje staan:
http://s.aliexpress.com/RNrEvaaY

Maar wil nog even wachten, heb ook een leren decoded bandje liggen die ik voor een leuk prijsje heb kunnen bemachtigen dus wil even wachten hoe die bevalt.
Jou versie zal je zo ie zou douane/btw kosten voor moeten betalen. Ik heb deze. Met de introkorting van $4 heb ik deze voor iets meer dan €15 in huis met 2,5 week. Kwaliteit valt me dus erg mee, je ziet wel iets meer ruimte tussen de schakels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:09:
Ik zit er aan te denken om dit bandje te bestellen. Iemand ervaring mee? Ziet er super uit voor dagelijks gebruik en bij het sporten. https://www.hellonomad.com/products/silicone-strap
Is Nomad niet een Nederlands merk? Kon 'm (de zwarte versie, voor m'n rvs Space Black) alleen backorder kopen via jouw link en is het product sinds dag of 4 te koop, dus erg veel reviews kan je nog niet verwachten. Ik vind de lugs wel apart. Nu even wachten dus op de 2e batch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:07
Milanse

Deze binnen gekregen en de kwaliteit vind ik stiekem best wel goed!
Ga hem alleen nog in het zwart bestellen, niet helemaal fan van het zilver icm de zwarte stainless steel AW.

https://nl.aliexpress.com...atchband/32668763117.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JesseSebastian
Nike sport bands zijn nu ook te bestellen!

https://shielda.nl.aliexpress.com/store/211401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
Super stoer bandje zeg! Die ga ik bestellen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whow dat ziet er best wel goed uit :)
Dat wordt mijn eerste non Apple design band. Thnx!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Kijk eens aan, dat is goed nieuws. Zojuist 2 bandjes besteld.
Ben benieuwd :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:51:
[...]

Whow dat ziet er best wel goed uit :)
Dat wordt mijn eerste non Apple design band. Thnx!
Even via chat contact opnemen en vragen om een kortingscode van 15%.
Kun je die meteen verzilveren bij je bestelling :*)
Mijn code was CHAT215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:59:
[...]

Even via chat contact opnemen en vragen om een kortingscode van 15%.
Kun je die meteen verzilveren bij je bestelling :*)
Mijn code was CHAT215
Vraagje...hoe heb jij betaald? Cc of paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:23:
[...]

Vraagje...hoe heb jij betaald? Cc of paypal?
CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de sportband bestelt. Krijg een mooie verzameling zo 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Ik heb 'm binnen, nadat het pakketje 3 dagen bij de douane heeft gelegen en waarvoor ik nog eens €20,50 aan de postbode moest afrekenen :(
Mijn eerste indrukken:
- Zit comfortablel, voelt soepel aan en is reukloos;
- Erg lang bandje. Waar ik bij de nylon strap op gaatje 6 zit, zit ik hier op gaatje 3;
- Stof blijft er niet makkelijk op zitten;
- De gesp heeft geborsteld oppervlak, zodat eventuele krassen niet zo snel zichtbaar worden.

Afbeeldingslocatie: http://members.tele2.nl/sohocity/plaatjes/nomadstrapjpg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
BellySM schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:08:
[...]

Ik heb 'm binnen, nadat het pakketje 3 dagen bij de douane heeft gelegen en waarvoor ik nog eens €20,50 aan de postbode moest afrekenen :(
Mijn eerste indrukken:
- Zit comfortablel, voelt soepel aan en is reukloos;
- Erg lang bandje. Waar ik bij de nylon strap op gaatje 6 zit, zit ik hier op gaatje 3;
- Stof blijft er niet makkelijk op zitten;
- De gesp heeft geborsteld oppervlak, zodat eventuele krassen niet zo snel zichtbaar worden.

[afbeelding]
Ohjee, die van mij ligt ook al meerdere dagen bij de douane haha.

Vind je hem wel mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:21
JesseSebastian schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:09:
[afbeelding]

Deze binnen gekregen en de kwaliteit vind ik stiekem best wel goed!
Ga hem alleen nog in het zwart bestellen, niet helemaal fan van het zilver icm de zwarte stainless steel AW.

https://nl.aliexpress.com...atchband/32668763117.html
Netjes! Zojuist besteld in zwart, heb ook de zwarte AW S2.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
Redondo1982 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:15:
[...]

Ohjee, die van mij ligt ook al meerdere dagen bij de douane haha.

Vind je hem wel mooi?
Oh ja, mooi zeker. Oogt ook heel premium. Ik vind de lugs (de band adapters) ook geheel naar mijn smaak. De gesp steekt wel wat uit ondanks de kromming in het ontwerp, maar dat komt waarschijnlijk door m'n "smalle" pols.
Hopelijk voor jou geen naheffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
BellySM schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:35:
[...]

Oh ja, mooi zeker. Oogt ook heel premium. Ik vind de lugs (de band adapters) ook geheel naar mijn smaak. De gesp steekt wel wat uit ondanks de kromming in het ontwerp, maar dat komt waarschijnlijk door m'n "smalle" pols.
Hopelijk voor jou geen naheffing.
Ik ga er maar gewoon van uit dat ik de sjaak ben haha.

Hij ziet er inderdaad premium uit, precies wat ik ervan verwacht. Nu nog even in reallife zien, maar jouw foto's geven een goede indruk wat ik kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi bandje BellySM. Die van mij ligt ook al 3 dagen bij de douane dus ik maak mijn borst vast nat... Wordt toch nog een duur bandje zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Hier ook gisteren binnen gekomen, maar nog niet uitgepakt. Helaas voor mij ook een mooie ansichtkaart van de douane er bij. Jammer, maar helaas :)
BellySM schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:08:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze bandjes mogen er ook wel zijn (prijs ook trouwens) https://www.woodcessories...ple-Watch-1-2-Holzarmband

[ Voor 30% gewijzigd door Daedalus op 08-11-2016 16:13 . Reden: referral ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Apart dat wel, maar ik vind hem spuuglelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Daedalus op 08-11-2016 16:14 . Reden: referral ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Redondo1982 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:34:
[...]

Apart dat wel, maar ik vind hem spuuglelijk.
Lijkt me niet comfortabel en vind hem ook niet mooi.

Over bijzondere bandjes gesproken, deze heeft ingebouwde camera's: https://www.iphoned.nl/nieuws/cmra-apple-watch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Nomad bandje ook ontvangen. Nog een dikke naheffing van de Douane gehad maar het is wel een erg mooi en stoer bandje die zowel zakelijk als Prive mooi matcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ook naar nomad te kijken, maar dan naar het lederen traditionele bandje...kost maar liefst 150...en dan nog misschien een naheffing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 12:35
Ik ben op zoek naar een zwarte link bracelet. (mag via AlieXpress zijn) welke echt een 1:1 replica is van die van Apple zelf.

Ik wilde bij Hocoband de link bracelet bestellen maar deze blijkt productieproblemen te hebben en wordt voorlopig niet geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik heb het Nomad bandje ontvangen en ziet er leuk uit. Echter zou ik hem niet opnieuw bestellen. Het sluitrandje waar het bandje in valt is te ruim. Bovendien is hij heel erg lang en ik heb niet eens dunne polsen.

Al met al...mwah leuk bandje, maar geen topper en geen € 50,-+ waard.

Edit: Sluitrandje omgedraaid en nu zit ie wat strakker en waardeer ik het bandje iets meer.

[ Voor 15% gewijzigd door Redondo1982 op 11-11-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
Iemand toevallig de Shielde Nike sport bandjes al binnen?:D Ben benieuwd naar de foto's en grootte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 12:48

Mex

Ik heb een band laten maken in 24mm en met een setje Aliexpress adapters bevestigd.

Afbeeldingslocatie: http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/0/f/0f6cfa3f2de0ed7e9159bd30f561218eefe1564f_1_500x500.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zijn de nomad bandjes alleen verkrijgbaar vanuit america..het mooie van deze bandjes vind ik de adapter...die zijn niet zo dun.

https://www.dropbox.com/s...11-11%2011.01.06.jpg?dl=0

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2016 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
Voor diegenen die een bestelling van Nomad hebben gekregen, achterop het doosje (als je die nog niet weggegooid hebt) staat een code met een kans op $5000,- cash in januari 2017. Als je de code invult kreeg ik alvast een kortingcode van $25,-, dus wie geïnteresseerd is, pm me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiwan Kanobi
  • Laatst online: 28-07 15:27
Mex schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:26:
Ik heb een band laten maken in 24mm en met een setje Aliexpress adapters bevestigd.

[afbeelding]
Erg mooi bandje! Waar heb je deze laten maken als ik vragen mag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JesseSebastian schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:01:
Iemand toevallig de Shielde Nike sport bandjes al binnen?:D Ben benieuwd naar de foto's en grootte
Gisteren binnen gekregen.
Kwaliteit ziet er goed uit zoals gewend van Shielda. Op meerdere punten vast te zetten door hoeveelheid gaten. Bandje oogt iets smaller dan de andere sport bandjes maar heb ze niet vergeleken kwa dikte.

https://www.dropbox.com/s...AAC_i2Y2XkziNa98NKRxvmd6a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:29:
[...]

Gisteren binnen gekregen.
Kwaliteit ziet er goed uit zoals gewend van Shielda. Op meerdere punten vast te zetten door hoeveelheid gaten. Bandje oogt iets smaller dan de andere sport bandjes maar heb ze niet vergeleken kwa dikte.

https://www.dropbox.com/s...AAC_i2Y2XkziNa98NKRxvmd6a
Thanks! Ziet er goed uit!
Ben benieuwd hoe de one size fits all om mijn pols. Normaliter altijd een s/m maat bandje om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:55

KRAI.7

Bwoah...

Ik heb via Ebay dit bandje besteld: http://www.ebay.com/p/App...terfly-Closure/1172719775 Was uiteindelijk €125,- voor het bandje, verzendkosten en importheffingen.

Hoor er vooral goede ervaringen over en enkelen die soms wat probleempjes hebben (kleur die vervaagt bij de space black variant, schakels die te los zitten waardoor je dus 'gaps' krijgt tussen de links en dat het verwijderen van de links wat stroef gaat). Maar ik hoor ook dat er goede customer support is bij defecte bandjes, dus heb toch maar besloten hem te kopen, YouTube: Apple Watch OULUOQI Link Bracelet Full Report laat zien hoe 'ie eruitziet, erg netjes moet ik zeggen! :)

Wanneer ik hem binnen heb zal ik ook wat foto's maken en mijn ervaring delen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

KRAI.7 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 08:49:
Ik heb via Ebay dit bandje besteld: http://www.ebay.com/p/App...terfly-Closure/1172719775 Was uiteindelijk €125,- voor het bandje, verzendkosten en importheffingen.

Hoor er vooral goede ervaringen over en enkelen die soms wat probleempjes hebben (kleur die vervaagt bij de space black variant, schakels die te los zitten waardoor je dus 'gaps' krijgt tussen de links en dat het verwijderen van de links wat stroef gaat). Maar ik hoor ook dat er goede customer support is bij defecte bandjes, dus heb toch maar besloten hem te kopen, YouTube: Apple Watch OULUOQI Link Bracelet Full Report laat zien hoe 'ie eruitziet, erg netjes moet ik zeggen! :)

Wanneer ik hem binnen heb zal ik ook wat foto's maken en mijn ervaring delen. :)
Vind het zelf wel veel geld voor een replica. Heb zelf een veel goedkopere space black van Ali naar volle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Dit bandje vind ik erg mooi, alleen $99,- vind ik iets te gek. Weet/Heeft er iemand hier vergelijkbare maar goedkopere alternatieven voor?

Afbeeldingslocatie: https://media.padandquill.com/media/catalog/product/cache/1/image/685x480/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/o/cordura-leather-apple-watch-straps_1.jpg

http://www.padandquill.com/field-strap-for-apple-watch.html

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:40
Ziet er uit als canvas bandjes, zijn redelijk veel te vinden op internet. Of gaat het vooral om de sluiting?

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

KW25 schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:40:
Ziet er uit als canvas bandjes, zijn redelijk veel te vinden op internet. Of gaat het vooral om de sluiting?
Het gaat niet specifiek om de sluiting, ik was aan het zoeken op "field strap" en " NATO strap", misschien ben ik daar de mist in gegaan. Ik zal eens gaan zoeken in de richting van canvas, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 12:48

Mex

Gekkenhuis schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:46:
[...]

Het gaat niet specifiek om de sluiting, ik was aan het zoeken op "field strap" en " NATO strap", misschien ben ik daar de mist in gegaan. Ik zal eens gaan zoeken in de richting van canvas, bedankt voor de tip.
Met de juiste adapters past iedere 24mm brede band, het is onzin om alleen naar specifieke Apple Watch banden te kijken.

Hierbij mijn 24mm lederen band.

Afbeeldingslocatie: http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/1/0/10a25b46899214ee6e95b69869cc3b46f82273ab.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/9/5/9561b91ec6a992c26c98c2ad39a88cf375f0c87f_1_666x500.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Mex op 21-11-2016 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Gekkenhuis schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:29:
Dit bandje vind ik erg mooi, alleen $99,- vind ik iets te gek. Weet/Heeft er iemand hier vergelijkbare maar goedkopere alternatieven voor?
Deze lijken er veel op, zijn goedkoper en je steunt nog een goed doel ook:

http://www.toms.com/toms-for-apple-watch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
Vandaag binnengekregen, het zwart/gele sportbandje van Shielda.
Bevalt tot nu toe erg goed!

Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/j2tccr2ll/IMG_0740.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoeloe80
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-05 23:07
Hoi, ik heb mijn vrouw zonet een iwatch gekocht met sportband, maar zou haar graag een stijlvol en degelijk lederen bandje erbij willen kopen.

Kennen jullie websites waar ik deze kan vinden ( max 100 € wil ik betalen), pielframa heeft wel mooie bandjes, maar deze zijn wat te mannelijk vind ik...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
Zoeloe80 schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:46:
Hoi, ik heb mijn vrouw zonet een iwatch gekocht met sportband, maar zou haar graag een stijlvol en degelijk lederen bandje erbij willen kopen.

Kennen jullie websites waar ik deze kan vinden ( max 100 € wil ik betalen), pielframa heeft wel mooie bandjes, maar deze zijn wat te mannelijk vind ik...

Alvast bedankt.
Tip, koop op Ebay of bij Ali de twee (wat is de juiste naam) interfaces en je kunt er elke band op zetten die je wilt!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Zoeloe80 schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:46:

Alvast bedankt.
Het is Apple Watch en niet iwatch. En bandjes zijn persoonlijk, dus dat moet je zelf uitzoeken. Vandaar ook dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Monowear, ooit begonnen als crowdfunding heeft inmiddels ook sale tot 50% en nog eens 10% met promocode "TAKE10". Zij hebben naar mijn mening wel bijzondere en kwalitatief goede bandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Wat zijn de ervaringen met Aliexpress bandjes op lange termijn? Ik zie hier veel mensen posten die via Aliexpress kopen maar eigenlijk niemand die later een gedegen ervaring geeft. Zijn er mensen die hier wat meer over kunnen vertellen? Wat doet de sportband bijvoorbeeld t.o.v die van Apple zelf? Blijft het materiaal goed? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
  • Laatst online: 15-08 23:00
Ekfad schreef op woensdag 2 maart 2016 @ 19:09:
Hoi, Net ook een apple watch gekocht en op zoek naar een goede screenprotector. Waar hebben jullie de ArmorSuit screen protector vandaan? IK kan hem enkel uit USA halen maar betaal dan 40$ verzendkosten en moet daar dan nog tax op betalen. Zijn die ergens in de benelux te bemachtigen?
Hy, Hebben jullie de ArmorSuit nog in/uit Nederland, de BeneLux of uit europa kunnen bemachtingen? En hoe? Iemand een link?

Ik wil voor mijn Apple Watches ook ArmorSuit kopen (worden beter gereviewed dan bijv. Zagg), maar ze lijken alleen vanuit de USA te kopen? En dan is de verzending inderdaad prijzig. Daar komen boven de 22 euro ook nog eens btw, douanerechten en inklaringskosten bij.

En/of betere alternatieven die jullie aanraden? Mijn huidige 1e gen. Apple watch sport heeft toch best wat krassen. Met de kerst krijg ik een series 2, die ik daarvoor wil beschermen :).

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Bij T-mobile in Duitsland zijn alle Apple sportbands 9,95. Helaas inmiddels uitverkocht: https://shop.telekom.de/z...ortarmband-42-mm-altweiss

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:31

JB

Cédric roelt!

funk-e schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:21:
[...]

Het bandje dat ik heb gekocht

de 1-op-1 kopie van de Link Bracelet

Er staat dat de korting van 50% nog twee dagen geldt, maar volgens mij is dat onzin (kan het niet garanderen ;))

Dit bandje is een echte 1-op-1 kopie van de link bracelet omdat je geen pennetje nodig hebt om hem op maat te maken, maar ik lees dat de kwaliteit hiervan minder is, terwijl hij een keer zo duur is.
Onderstaande besteld gisteren. Ben benieuwd :)

https://nl.aliexpress.com...ion=&categoryId=200000127

De echte 1:1 kopie kost me geld bij de douane waarschijnlijk, dus we gaan deze eens proberen :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mijn vriendin heeft Apple Watch Sport Rosé goud met lavendel kleur bandje, echter is het bandje zeer ernstig verkleurd. Weet iemand wat Apple hiermee doet? Lijkt mij dat dit niet helemaal de bedoeling is, hij is nu een jaar oud.

Het vervelende is aan dit bandje dat hij een gouden knoopje heeft, en die kan je zo ver ik weet niet los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Psycho_Mantis schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:28:
Mijn vriendin heeft Apple Watch Sport Rosé goud met lavendel kleur bandje, echter is het bandje zeer ernstig verkleurd. Weet iemand wat Apple hiermee doet? Lijkt mij dat dit niet helemaal de bedoeling is, hij is nu een jaar oud.

Het vervelende is aan dit bandje dat hij een gouden knoopje heeft, en die kan je zo ver ik weet niet los kopen.
Volgens een Reddit gebruiker zit er 1 jaar garantie op, met AppleCare zeker, weet niet of je dit afgesloten hebt?
https://www.reddit.com/r/...overed_under_some_kind_of

Waarom zou je niet een afspraak maken met de Genius bar en het probleem daar voorleggen?

[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 17-12-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Gekkenhuis schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:37:
[...]

Volgens een Reddit gebruiker zit er 1 jaar garantie op, met AppleCare zeker, weet niet of je dit afgesloten hebt?
https://www.reddit.com/r/...overed_under_some_kind_of

Waarom zou je niet een afspraak maken met de Genius bar en het probleem daar voorleggen?
Hij is net ietsjes ouder dan een jaar, maar wel bij Apple zelf gekocht. Maar nee we hebben geen Apple care genomen.

De Apple Store is niet echt om de hoek, dus ik zal Apple wel even bellen.
Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste