Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
JB schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Deze gisteren zelf ook besteld. Ben erg benieuwd. Magneet blijft dus sterk begrijp ik uit andere berichten :?
Yep, je kunt er ook goed mee goochelen ;)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:58

JB

Cédric roelt!

bing69 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:35:
[...]

Yep, je kunt er ook goed mee goochelen ;)
Nice! Op deze manier bedoel je? :+

Afbeeldingslocatie: http://crocodilz.ru/wp-content/uploads/2012/05/DanielStern1.jpg

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
JB schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:37:
[...]

Nice! Op deze manier bedoel je? :+

[afbeelding]
Yep!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 15:48
JortJwz schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:58:
[...]

kan je een link geven waar je deze vandaan hebt? ik heb deze nog niet zo goedkoop kunnen vinden.

zelf heb ik de apple watch sport 42mm spacegrey met een zwarte milanese loop uit china. maar ik wil al heel lang de link bracelet.
Ik heb mijn ebay geschiedenis nagekeken, maar de verkoper verkoopt hem niet maar jammer genoeg... Dus ik kan je hier niet mee helpen |:(

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ook_gek
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik zie nu op aliexpres de nylon bandjes die eindelijk echt 1 op 1 zijn. Iemand hier al ervaring mee? Ben daar erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ook_gek schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:40:
Ik zie nu op aliexpres de nylon bandjes die eindelijk echt 1 op 1 zijn. Iemand hier al ervaring mee? Ben daar erg benieuwd naar.
Zijn ze zo duur dan? Anders zou ik ze gewoon bestellen en proberen ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 17:28
ook_gek schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:40:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PqvPHldPHbMqdEAiiaOJUvoi/medium.jpg

Ik heb deze; 13 euri en best aardig. Gaat nu wel een klein beetje rafelen bij het lusje om het bandje door te steken.

Dit exemplaar is nu niet leverbaar meer bij Ali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ook_gek
  • Laatst online: 17-08-2024
JB schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:08:
[...]

Zijn ze zo duur dan? Anders zou ik ze gewoon bestellen en proberen ;)
18 euro inclusief verzend kosten, dus dat is het probleem niet. Eerder de teleurstelling na 5 weken wachten :P
Medic112 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:35:
[...]

[afbeelding]

Ik heb deze; 13 euri en best aardig. Gaat nu wel een klein beetje rafelen bij het lusje om het bandje door te steken.

Dit exemplaar is nu niet leverbaar meer bij Ali
Ziet er best netjes uit. Ik zie ze nu voor 18 euro inclusief verzendkosten staan. Binnen kort toch maar eens een poging wagen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog een idee voor een opberg methode voor de losse bandjes? (zoals die map van een paar pagina's terug).

Ik heb een leuke collectie van originele en imitatie bandjes inmiddels maar ben al twee kleuren kwijt kwam ik vanmiddag achter.

Een mooie opberg doos oid is dus wel welkom.

Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/akx5hx.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
  • Laatst online: 13-09 10:25
TechSwiss maakt die travelcase weer, maar het is mij niet duidelijk of ze ook naar Nederland versturen.http://www.techswiss.com/...io-apple-watch-band-case/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Toen de nieuwe kleuren van de classic buckle uitkwamen heb ik direct een rode gekocht. Dat is nu een paar maanden geleden en het valt me op dat het leer niet donkerder wordt. Ik draag de Watch 23 uur per dag dus dat zou ik wel hebben verwacht. Verder begin ik me te storen aan de afwerking van de zijkant van het bandje, het rubberachtige laagje. Bij de rode is dat laagje bruin en dat steekt niet mooi af, het rood ziet er daardoor minder fris uit.

Misschien haal ik nog de blauwe classic buckle. iPad en iPhone zitten ook allebei in een midnight blue case.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:11
BellySM schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:20:
TechSwiss maakt die travelcase weer, maar het is mij niet duidelijk of ze ook naar Nederland versturen.http://www.techswiss.com/...io-apple-watch-band-case/
net even gekeken en voor België, Nederland en UK krijg ik helaas: Unfortunately one or more items in your cart can't be shipped to your location

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 15:48
boosterbosch schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:45:
[...]

net even gekeken en voor België, Nederland en UK krijg ik helaas: Unfortunately one or more items in your cart can't be shipped to your location
Balen... Het is wel een erg mooie hoes voor de bandjes.

Jammer genoeg weinig alternatieven te vinden...

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
SHIFTER [NL] schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:26:
[...]

Balen... Het is wel een erg mooie hoes voor de bandjes.

Jammer genoeg weinig alternatieven te vinden...
inderdaad. Mijn echtgenote moet in September naar Chicago voor een conferentie dus ben aan het kijken of ze dat kan meebrengen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Deze sinds vandaag binnen :) Kan ik de watch tenminste fijn opladen op mijn nachtkastje 8)

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2016/06/16/image.jpg

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Donstil schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:47:
Iemand nog een idee voor een opberg methode voor de losse bandjes? (zoals die map van een paar pagina's terug).

Ik heb een leuke collectie van originele en imitatie bandjes inmiddels maar ben al twee kleuren kwijt kwam ik vanmiddag achter.

Een mooie opberg doos oid is dus wel welkom.

[afbeelding]
Ik heb het opgelost door bakjes te printen met mijn 3D printer. Ik heb die in mijn nachtkasje liggen :)

Afbeeldingslocatie: https://thingiverse-production-new.s3.amazonaws.com/renders/77/9c/07/52/e8/4de5148e3646a6de9510906839f52b07_preview_featured.jpg
http://www.thingiverse.com/thing:1257763

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
net een copy woven nylon band binnen uit china:

Afbeeldingslocatie: https://db.tt/d9Wgm8tE

niet slecht voor €17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Heb je een linkje?

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
zal vanavond even posten als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:22
Vanwege de gunstige euro-britse pond koers dacht ik even lekker rond te neuzen in de Britse Apple Online Store. Wat blijkt? Een behoorlijk aantal bandjes zijn niet op voorraad. Hetzelfde geldt voor de Nederlandse Store. Toch merkwaardig aangezien ik hier geen reden voor zie. Immers lijken mij de bandjes doorlopend compatibel met een eventuele Watch 2, dus bijvoorbeeld restvoorraden opmaken lijkt mij sterk. Assortiment verkleinen lijkt mij ook onzin want er ontbreken nu mede populaire kleuren/bandjes en Apple was juist de keuze aan het uitbreiden.

Dus :|

Edit: Nou hey toevallug hebben onze vrienden van iCulture het nieuws ook opgepikt http://www.iculture.nl/ni...tverkocht-nieuwe-kleuren/

[ Voor 13% gewijzigd door swv op 28-06-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:31
boosterbosch schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:49:
[...]

zal vanavond even posten als ik thuis ben.
Post je hem nog even :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Sorry. Met reizen is me dat even uit het hoofd geschoten.

http://s.aliexpress.com/A7Vz2QBN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:42
Zou dit nou echt een handgemaakte leather loop zijn met echt leer ?

https://www.etsy.com/list...ther?ref=shop_home_feat_3

[ Voor 4% gewijzigd door dcell op 01-07-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Tjah... of het echt leer is, dat zou ik zelfs bij de echte niet eens durfen te beoordelen aangezien het flink bewerkt is voor de look en feel. Officieel niet eens leverbaar voor de 38mm modellen. De verkoper adverteert met "meer kleuren leverbaar" maar laat alleen gerenderde foto's zien. Anders mail je de verkoper, aangezien deze het ook aanmoedigt in de beschrijving en vraag om echte foto's en close-ups. Keep us posted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Ik heb gevraagd om echte foto's via Etsy. Ondertussen via zijn/haar/hun Facebook wel 2 foto's gevonden

https://www.facebook.com/SmartphoneExclusives/?fref=ts

Wat mij opviel is dat er ook de andere producten met echt leer in het assortiment van de verkoper zitten. De Apple Watch bands die in het assortiment zitten, zijn daarin tegen weer letterlijke kopies van bestaande bandjes. Ik zou daarom bijna zeggen dat het geen handgemaakte artikelen zijn ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dcell schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:40:
Zou dit nou echt een handgemaakte leather loop zijn met echt leer ?

https://www.etsy.com/list...ther?ref=shop_home_feat_3
Opzich leuk. Je koopt bandjes op AliExpress van €15,- en verkoopt ze in Nederland opnieuw voor €59,95. Lekker marge maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Ik heb antwoord en plaatjes terug gekregen. De verkoper claimt dat het 100% koeienleer is. Aan de foto's kan ik onmogelijk zien of het een ebay/aliexpress fake leather loop is of een echt handgemaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dcell schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:56:
Ik heb antwoord en plaatjes terug gekregen. De verkoper claimt dat het 100% koeienleer is. Aan de foto's kan ik onmogelijk zien of het een ebay/aliexpress fake leather loop is of een echt handgemaakte.
Nou deel met ons dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Ja ik wil de verkoper niet in diskrediet brengen ofzo maar ik was gewoon erg benieuwd dus daarom maar de vraag hier neergelegd. Misschien dat iemand anders het wel beter kan zien dan ik.

Het kan nog zijn dat hij ze op verzoek met echt leer uit China laat komen maar die kans acht ik dus klein. Ook gezien de overigens bandjes die worden aangeboden door dezelfde verkoper. Dat zijn ook de bandjes die op Ebay en Aliexpress staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
Even een review van een soort bandje dat ik in dit forum nog niet ben tegengekomen: de ceramic link bracelet band.
Enige tijd terug op ebay gekocht voor de SS 38 van mijn vrouw. Ceramic wordt omschreven als materiaal met hypoallergene eigenschappen.
Nadat ik mijn Sports SG 42 heb weggedaan vanwege enkele diepe krassen in het glas heb ik een ruime maand de watch van mijn vrouw gedragen, met de ceramic band die ik weer heb aangepast voor mijn polsdikte. Het is een vrij zware schakelbandje met 316L rvs vlindersluiting, maar voelt daardoor stabiel met de rvs horloge. Het geheel zit vrij comfortabel, maar voelt plakkerig aan als ik bezwete polsen heb.
Het glossy oppervlak heeft oleophobic eigenschappen en past goed bij het glanzende rvs en zwarte display en het zwart op de kroonknop en later ook bij de dlc gecoate space black ss.
Bij mijn Sports SG droeg ik een fake 1:1 rvs link bracelet en bij de sluiting waren na enige weken al krassen zichtbaar, maar bij de ceramic band is het op die plek na anderhalve maand dragen nog krasvrij. Bovendien laat de ceramic schakelband geen blanke staal zien tussen de schakels zoals mijn zwarte rvs band dat wel deed.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/sohocity/plaatjes/ceramic.jpg

Inmiddels heb ik een SS Spaceblack 42 met Milanese loop en draag deze afwisselend met een ceramic- en een zwarte woven nylon band.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/sohocity/plaatjes/nylonmilanese.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Laatst online: 19:08
Vandaag de milanese loop uit bovenstaande link in de brievenbus gekregen. Op 26 augustus besteld en vandaag al binnen vanuit Hong Kong.

De band ziet er kwalitatief goed uit en de magneet is voldoende sterk. Het is een mooie combi met de apple watch sport in ieder geval! :)

• laredo
bvsteyn schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:40:
[...]

Vandaag de milanese loop uit bovenstaande link in de brievenbus gekregen. Op 26 augustus besteld en vandaag al binnen vanuit Hong Kong.

De band ziet er kwalitatief goed uit en de magneet is voldoende sterk. Het is een mooie combi met de apple watch sport in ieder geval! :)
Ziet er goed uit! Mooie prijs ook. Ik wil hem ook bestellen maar vraag me af of de connector ook zwart is? Ik heb een watch sport space grey en vind het niet zo mooi als de connector zilverkleurig is. Kun jij dat bevestigen?

• bvsteyn
laredo schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:00:
[...]

Ziet er goed uit! Mooie prijs ook. Ik wil hem ook bestellen maar vraag me af of de connector ook zwart is? Ik heb een watch sport space grey en vind het niet zo mooi als de connector zilverkleurig is. Kun jij dat bevestigen?
Welke connector bedoel je? Zowel de connector die in het horloge schuift als het einde van de band met de magneet is zwart. Dus niks zilverkleurig! 👍

[ Voor 1% gewijzigd door bvsteyn op 09-09-2016 08:34 . Reden: autocorrectie.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Thanks, besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

bvsteyn schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:01:
[...]

Welke connector bedoel je? Zowel de connector die in het horloge schuift als het einde van de band met de magneet is zwart. Dus niks zilverkleurig! 👍
Geen last van beschadigingen oid? Ik overweeg ook om deze aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook besteld voor de Apple Watch Series 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
hoop dat onze chinese vrienden snel een mooie kopie maken van de nike sport band want die is wel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Security schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:21:
[...]

Nee, tot op heden nog niet en ben niet extreem voorzichtig ermee.. ;)

Maar wellicht dat bing69 er iets over kan zeggen, want hij heeft m al wat langer in bezit?

Verwijderd

Ik heb gister ook deze besteld. Ben benieuwd!
http://www.ebay.nl/itm/qu...19613?hash=item4afe2507dd

• bing69
Security schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:21:
[...]

Jawel, heb een beschadiging vanaf het begin maar die is geheel mijn eigen schuld. Die zit aan de zichtbare kant van de magneet. Gewoon lomp op de eerste dag dus. Verder is er niets bij gekomen.
Dus dubbel en dwars zijn geld waard. De andere bandje (op de rubberen na als ik ga sporten) komen er niet meer op!

Bing

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

bing69 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 14:12:
[...]

Jawel, heb een beschadiging vanaf het begin maar die is geheel mijn eigen schuld. Die zit aan de zichtbare kant van de magneet. Gewoon lomp op de eerste dag dus. Verder is er niets bij gekomen.
Dus dubbel en dwars zijn geld waard. De andere bandje (op de rubberen na als ik ga sporten) komen er niet meer op!
Thanks! Dan ga ik hem ook bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 08:43
Ik ben van plan om een Watch Series 2 42mm te bestellen.
Misschien een domme vraag maar ik wil een paar sport bandjes op Aliexpress bestellen, hoe bepalen jullie de maat? 110 of 140mm? Ik heb gewoon "normale" polsen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zou even wachten tot je hem hebt en dan meten. Apple heeft ook maattabellen op de site staan trouwens, bij de sportbandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 18:13
bvsteyn schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:40:
[...]

Thanks voor de feedback, ik heb ook gelijk besteld :) in afwachting van mn Series 2 42mm SS

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 19:16
Iemand ervaring met één van de volgende bandjes? Ze lijken beiden op elkaar :+
Mijn eerste watch serie 2 komt eind deze maand binnen. Wanneer ik een band bandjes via Aliexpress of Amazon bestel zullen ze op tijd binnen zijn.

https://nl.aliexpress.com...f4-4402-b5cf-934a6fde8098

https://www.amazon.co.uk/...+watch+stainless+steel+42

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Op valreep toch nog maar ff een beschermfolie besteld...waar ik normaal niet aan doe op iPhone. Hoe is jullie ervaring met folie op de Apple Watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:58
Ik heb voor mijn watch de http://www.ebay.nl/itm/20...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT besteld op aanraden. Ben benieuwd. Heb de blauwe besteld, past mooi bij de sport gold versie van de watch :)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Heb ook de genoemde Milanese besteld :) ben benieuwd :)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Inmiddels heb ik ook meerdere sport en nylon bandjes besteld bij Aliexpress (Shielda Store)
Dank voor de link :). Ik ben zeer benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Hendrikje1 op 19-09-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik ben zelf eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe de kwaliteit verschilt/vergelijkt tussen verscheidende Aliexpress stores en die inmiddels bekende (op Tweakers) Ebay winkel e_coming.
Heb van Aliexpress van één Maikes en één van "Shenzhen ANBEST Tech Co., LTD. Store".besteld, respectievelijk zwart en donkerblauw Milanese Loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Hendrikje1 schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:24:
Inmiddels heb ik ook meerdere sport en nylon bandjes besteld bij Aliexpress (Shielda Store)
Dank voor de link :). Ik ben zeer benieuwd.
shielda is zeer goed van kwaliteit vond ik. Van de week nog met hem gemaild en hij bevestigde dat de Nike sport bandjes er ook aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 07:22
Ik heb ook op Ebay twee bandjes besteld. Een Milanese Loop en een ceramic bracelet. Hoe groot is eigenlijk de kans dat ik importheffing moet betalen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
boosterbosch schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:16:
[...]

shielda is zeer goed van kwaliteit vond ik. Van de week nog met hem gemaild en hij bevestigde dat de Nike sport bandjes er ook aankomen
Ik heb hier ook een origineel sportbandje liggen, dus ben erg benieuwd naar die van Shielda.
Mooi dat de Niks sportbandjes er ook komen. Die vond ik er ook erg gaaf uitzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
DjRik schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:36:
Ik heb ook op Ebay twee bandjes besteld. Een Milanese Loop en een ceramic bracelet. Hoe groot is eigenlijk de kans dat ik importheffing moet betalen?
Onderstaande is een overzicht voor niet-EU-landen:

Tot en met
€ 22
Geen invoerrechten
Geen btw (omzetbelasting)

Van meer dan
€ 22
tot en met€ 150
Geen invoerrechten
Wel btw (omzetbelasting)

Meer dan € 150
Wel invoerrechten
Wel btw (omzetbelasting)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Dan maar hopen dat de verkoper de twee bandjes apart verzend. Helaas is het ene bandje 23 euro nog wat. Het andere is 11 euro geloof ik, dus dat zou goed moeten komen.

Bij meer dan 22 euro betaal je toch ook nog 13 euro inklaringskosten bij PostNL, is het niet?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
DjRik schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:27:
Dan maar hopen dat de verkoper de twee bandjes apart verzend. Helaas is het ene bandje 23 euro nog wat. Het andere is 11 euro geloof ik, dus dat zou goed moeten komen.

Bij meer dan 22 euro betaal je toch ook nog 13 euro inklaringskosten bij PostNL, is het niet?
Ja klopt. Bij meer dan 22 euro. Dat is dan 13,00 inklaringskosten

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:41
Na de aankondiging van de Apple Watch 2 ben ik helemaal om, deze gaat er komen!
Ik zie hier op het forum fantastisch mooie bandjes voorbij komen voor relatief weinig geld (in vergelijking met de originelen van Apple).

Nu kan ik bij Apple verschillende versies, qua horloge, kiezen. Ik wil gaan voor de zwarte sport.
Bij deze zwarte sport is er uiteraard ook weer veel keuzen uit verschillende bandjes.

Wat ik mij afvraag; welk origineel apple bandje is het fijnst om te hebben? Welk bandje is niet goed als replica te krijgen?

Ik twijfel erg om voor de geweven nylon te gaan en de collectie zelf aan te vullen met de sport en de milanese.

Of is hier iemand die deze gedachten helemaal niet deelt en dan ben ik uiteraard benieuwd waarom niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
Van de sportsband, de nylon woven en de Milanese loop heb ik zowel de originelen als de replica's in bezit EN een tijd gedragen. Vanuit eigen ervaring zal ik even summier de verschillen tussen origineel en replica noemen, in het voordeel vh origineel afgezien van het grote prijsverschil.
Sportsband: het origineel is gladder afgewerkt (of het komt door keuze van het materiaal) dan replica's waardoor het minder als een stofmagneet werkt. Bovendien slijt en verkleurt het minder op de plek waar de binnenkant van je pols is.
Nylon woven: het origineel is gelijk bij het uitpakken heel soepel en daardoor comfortabel op de huid rondom de pols te dragen. De replica is nieuw nog heel stijf en stug van vermoedelijk de lijm. Het nylon ringetje dat het einde van het bandje op de plek houd rafelt al snel, evenals de uiteinde van het bandje.
Milanese Loop: origineel blijft lang goed in vorm en lengte. Zijkant is glad afgewerkt door vermoedelijk gepatenteerde weeftechniek. Bij de replica voelt zijkant aan als fijne zaag, dat de binnenkant van de mouwen van je overhemd haakt en beschadigt.
Dit zijn slechts mijn bevindingen en aan jou de keus of dit het prijsverschil rechtvaardigt.
De originelen en de replicas van de sports en nylon woven heb ik telkens tegelijkertijd binnen om met kleuren te kunnen variëren. Bij de Milanese Loop (zwarte) ben ik van versleten replica overgestapt op origineel zodra deze beschikbaar was.

• laredo
Zojuist mijn Dbramante1928 bandje binnen gekregen. Zit erg mooi, sluit goed aan en voelt stuk steviger (echt leer!) dan m'n voorgaande (nep) leren bandje van Ali...

Dbramante 3

Dbramante 2

Dbramante 1

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:48

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Iemand al een zwarte / space grey Link Bracelet van AliExpress binnen? Ben op zoek naar een goede kwaliteit replica.

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV

• noobynater
  • Niet online
Ik heb er zelf geen binnengekregen, maar wel wat rond gezocht. Deze zag er vrij goed uit alleen kijkende naar de ad, zeker omdat ze zelf ook toegeven dat het niet 1:1 copy is maar zo goed mogelijk voor de prijs. Verder ook fijn dat ie net zoals de originele de sluiting in het bandje zelf heeft.

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

noobynater schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:37:
Ik heb er zelf geen binnengekregen, maar wel wat rond gezocht. Deze zag er vrij goed uit alleen kijkende naar de ad, zeker omdat ze zelf ook toegeven dat het niet 1:1 copy is maar zo goed mogelijk voor de prijs. Verder ook fijn dat ie net zoals de originele de sluiting in het bandje zelf heeft.
Bedankt. Heb ook al wat gezocht en vroeg me dus af of er iemand is die daadwerkelijk eentje in handen heeft. Jou versie heeft veel wissselende reactie. Had zelf de Urvoi gevonden en de versies van Sheilda.

• noobynater
  • Niet online
Het is dat ik zelf de Watch nog niet binnen heb en al redelijk altijd bandjes in bestelling heb staan, anders zou ik hem waarschijnlijk wel bestellen om te proberen. Voor een €20 kun je je natuurlijk nooit een bult vallen en over het algemeen lijken mensen er vrij positief over. Je moet dan niet dezelfde kwaliteit verwachten als van Apple zelf, maar voor het prijs verschil is het volgens mij prima.

Again, pure speculatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Erg duur vind ik en lijkt me ook best groot. Persoonlijk vind ik de oplossingen van Belkin beter: http://www.belkin.com/nl/...ories/c/docks-and-stands/
Keuze voor een basic en wat luxere variant (100euro/130euro) Compleet met laadadapters al ingebouwd dus geen wirwar van snoeren en je hoeft je watch lader niet steeds te demonteren als je op reis gaat zoals bij andere docking stations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05
gezien jou positieve ervaringen deze vandaag ook besteld! Benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:22
jdiezrequejo schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:07:
[...]

gezien jou positieve ervaringen deze vandaag ook besteld! Benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
Nu ik ook, 38mm zwart. Nu mijn bestelling bij Apple nog omzetten naar een serie 2 38 sport met sportband ipv serie 2 met nylon band. Hopelijk houd ik wel mijn leveringsdatum van half oktober en wordt ik niet door de wijziging helemaal achteraan de wachtrij gezet.

Nu nog een blauw lederen loop, iemand advies?

[ Voor 5% gewijzigd door foekebooij op 25-09-2016 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:34
Kan iemand een Link geven naar die sheilda bandjes ik kan ze zo niet vinden.

Ligt vast aan mij hoor.
martinvdm schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:36:
[...]

Bedankt. Heb ook al wat gezocht en vroeg me dus af of er iemand is die daadwerkelijk eentje in handen heeft. Jou versie heeft veel wissselende reactie. Had zelf de Urvoi gevonden en de versies van Sheilda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
kalmma schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:49:
Kan iemand een Link geven naar die sheilda bandjes ik kan ze zo niet vinden.

Ligt vast aan mij hoor.

[...]
*Klik*

Gaat om de sportbandjes :).
Hier zijn er meerdere onderweg. Ook een aantal nylon bandjes.

[ Voor 4% gewijzigd door Hendrikje1 op 25-09-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:33
Hendrikje1 schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:50:
[...]

*Klik*

Gaat om de sportbandjes :).
Hier zijn er meerdere onderweg. Ook een aantal nylon bandjes.
Thx ook paar dingen besteld :)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Vanmiddag de aw series 1 gekocht en zojuist op AliExpress een Link Bracelet. Ben benieuwd. Met $4 extra korting voor iets meer dan 15 euro kun je er geen miskoop aan doen denk ik.

[ Voor 33% gewijzigd door martinvdm op 25-09-2016 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Iemand al ervaring met deze 'tannew' leren bandjes? Zien er wel zeer strak uit op de foto:

https://nl.aliexpress.com...a8-4605-8298-c9e8b9b802eb

Zie deze tannew bandjes ook nog bij een andere shop staan, maar dan net een paar euro duurder. Vraag me af wat het verschil is.

Overigens vandaag bij de sheilda store 4 verschillende kleuren sportbandjes besteld. Heb ik naast mijn zwarte milanese loop en zwarte sportband wat keuzes qua kleur.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:30

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb een bestelling gedaan op Amazon maar ik had dit topic nog niet gezien. Nu maakt me dat niet zo gek veel uit, ik vraag me even af wat de ervaringen zijn. Ik heb twee kunststoffen bandjes, een imitatie-Hermes en de originele milanese loop.
Nu valt het mij op dat op nagenoeg alle namaakbandjes de aansluiting van de clips niet altijd goed is. Rechts lijkt de sluiting altijd los te zitten. Is dit iets dat ik bij alle bandjes kan verwachten of zijn er ook bandjes (zoals de eBay store en SHIELDA op Aliexpress) die wel goed aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Het lijkt erop dat de Link Bracelet nergens meer in het Space Grey te krijgen is. Ik kan ze iig niet meer vinden waar ze eerst vooral op Amazon aangeboden werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Space Grey of black? Ik denk namelijk dat het dezelfde bandjes zullen zijn veelal. Sowieso is Space Grey een beetje een catch-all term voor kleuren die van bijna zilver naar donker grijs gaan (bij Apple dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

noobynater schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:29:
Space Grey of black? Ik denk namelijk dat het dezelfde bandjes zullen zijn veelal. Sowieso is Space Grey een beetje een catch-all term voor kleuren die van bijna zilver naar donker grijs gaan (bij Apple dan).
Ik heb het idee van niet. Volgens mij sluit de Space Grey veel beter aan bij aan AW Space Grey dan het zwarte bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martinvdm schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:14:
Vanmiddag de aw series 1 gekocht en zojuist op AliExpress een Link Bracelet. Ben benieuwd. Met $4 extra korting voor iets meer dan 15 euro kun je er geen miskoop aan doen denk ik.
Nou daar zijn de meningen over verdeelt, er is namelijk enorm veel troep te koop in het fake Link bracelet segment.

Het gaat een beetje van "Je moet geluk hebben" tot 1:1 kopie.
Je moet geluk hebben is alles tot 30,- 1:1 kopie begint een beetje bij 50,- a 60,- en loopt (afhankelijk van model en type) tot c.a. 100,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobynater schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:37:
Heb je deze al ontvangen?

ik ben benieuwd of deze ook matched qua kleur met sport alu versie...
misschien meer voor de stainless steel

ps. weet iemand hoe je de juiste link/verkoper ook weer terug vindt in de aliexpress app? ik zie via jullie mooie links, maar ik wil ze via de app kopen ( verkoop link wordt hier geblocked )
en dan zoek ik op de titel.maar dan krijg ik allemaal andere verkopers te zien, en ik wil natuurlijk graag de versie die jullie positief hebben beoordeeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:18:
[...]

Heb je deze al ontvangen?

ik ben benieuwd of deze ook matched qua kleur met sport alu versie...
misschien meer voor de stainless steel

ps. weet iemand hoe je de juiste link/verkoper ook weer terug vindt in de aliexpress app? ik zie via jullie mooie links, maar ik wil ze via de app kopen ( verkoop link wordt hier geblocked )
en dan zoek ik op de titel.maar dan krijg ik allemaal andere verkopers te zien, en ik wil natuurlijk graag de versie die jullie positief hebben beoordeeld _/-\o_
Als je een nieuw account aan maakt krijg je $4 korting en kom je iig beneden de 22 euro (btw grens)

• Fjeze
  • Laatst online: 13-09 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

Hier mensen met ervaringen met het lederen bandje van Decoded?
Inmiddels is deze verkrijgbaar voor 39,95. Mij lijkt juist het cognac met zwarte sluiting erg mooi i.c.m. de zwarte aluminium Apple Watch serie 1 (de nieuwe)
De meeste bandjes hebben een zilveren sluiting.

Hoe is de kwaliteit en de aansluiting op de watch zelf?

Fly or Die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:59

pdavie2311

Live life to the fullest..

Fjeze schreef op donderdag 29 september 2016 @ 06:33:
Inmiddels is deze verkrijgbaar voor 39,95. Mij lijkt juist het cognac met zwarte sluiting erg mooi i.c.m. de zwarte aluminium Apple Watch serie 1 (de nieuwe)

Zojuist besteld voor mijn 42mm series 1 SG die morgen wordt geleverd! Bandje ziet er mooi uit!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
pdavie2311 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:42:
[...]

Zojuist besteld voor mijn 42mm series 1 SG die morgen wordt geleverd! Bandje ziet er mooi uit!
Ook besteld, (42 mm bruin) hier was ik van de week al naar aan het kijken alleen toen kon ik hem alleen voor de volle prijs bij decoded zelf bestellen. Helemaal top dus, ik verwacht dat hij snel uitverkocht zal zijn.

• pdavie2311

pdavie2311

Ryatzu schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:01:
[...]

Ook besteld, (43 mm bruin) hier was ik van de week al naar aan het kijken alleen toen kon ik hem alleen voor de volle prijs bij decoded zelf bestellen. Helemaal top dus, ik verwacht dat hij snel uitverkocht zal zijn.
42mm denk? Past mooi bij mijn cognac schoenen en riem tijdens mijn werk, haha!
Morgen binnen, net als mijn series 1..Hoop wel op track en trace ivm niet willen missen van de watch...

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
Fjeze schreef op donderdag 29 september 2016 @ 06:33:

Ja, ik met de zwarte 42mm. Mooi glad bandje ipv die dikke lederen banden die je vaak van een Hoco oid ziet. Vind ik echt afschuwelijk om een Apple Watch. Sowieso staat een dikke band alleen om select aantal klokken, maar dat terzijde. Wel is het zo dat de band snel vaal wordt en toevallig gisteravond weer een keertje ledercreme gebruikt. Zo is ie weer een beetje in conditie en stinkt ie niet meer. Want dat is een nadeel van dit bandje, hij neemt zweet op en dat gaat stinken.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
Als jullie hem bestellen, dan is dit neem ik aan bij Appelhoes? Zo ja, gebruik dan code:

AH15K

Dat scheelt weer een paar euro ;)

I don't have dreams, I have goals!!

• pdavie2311

pdavie2311

Redondo1982 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:27:
Als jullie hem bestellen, dan is dit neem ik aan bij Appelhoes? Zo ja, gebruik dan code:

AH15K

Dat scheelt weer een paar euro ;)
Damn! Te laat! Ik zocht nog naar een code, niet kunnen vinden..:-(

Verwijderd

martinvdm schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:51:
[...]

Als je een nieuw account aan maakt krijg je $4 korting en kom je iig beneden de 22 euro (btw grens)
nog bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

hmmm ook een springbar versie. lees toch iets te vaak dat die springbars t wel eens begeven en dan de apple watch op de grond valt :(
Zo een met van die pins die je er echt uit moet drukken/tikken lijkt me wel veilig maar die zie je niet meer.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/uepq21ioz/IMG_7843.jpg

Vandaag series 2 opgehaald en gelijk decoded bandje erop :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ryatzu op 30-09-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Mijn bandjes zijn ook alvast binnen. Nu nog wachten op de Watch zelf. Bandjes zien er wat mij betreft goed uit, al heb ik de originele van Apple nog nooit gezien.

Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/yylo4sjjr/image.jpg

Het gaat om een zwarte Milanese loop en een ceramic schakelband. Beide vanuit China (of course).

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/2db9b9d.jpg

Hier ook mijn Watch, bandje en Dock binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

DjRik schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:17:
Mijn bandjes zijn ook alvast binnen. Nu nog wachten op de Watch zelf. Bandjes zien er wat mij betreft goed uit, al heb ik de originele van Apple nog nooit gezien.

[afbeelding]

Het gaat om een zwarte Milanese loop en een ceramic schakelband. Beide vanuit China (of course).
Van wie heb je de ceramic link bracelet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
martinvdm schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:38:
[...]

Van wie heb je de ceramic link bracelet?
Uit een ander topic..hier: http://www.ebay.nl/itm/Ce...m:mqtXX5X8IlyDypqQBVyhHqw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
LoneWolf schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:28:
hmmm ook een springbar versie. lees toch iets te vaak dat die springbars t wel eens begeven en dan de apple watch op de grond valt :(
Zo een met van die pins die je er echt uit moet drukken/tikken lijkt me wel veilig maar die zie je niet meer.
Het gros van de horloge, ook de dure merken, werken met springbars. Begrijp dus niet zo het probleem hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danields
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
Ik blijf het apart vinden dat ik geen degelijke match kan vinden voor een adapter die de kleur van de space grey alu evenaart.. Iemand één gevonden die er qua kleur dichtbij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
danields schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:15:
Ik blijf het apart vinden dat ik geen degelijke match kan vinden voor een adapter die de kleur van de space grey alu evenaart.. Iemand één gevonden die er qua kleur dichtbij komt?
Er zijn adapters in de kleur "gun metal" verkrijgbaar. Dit is een kleur dat redelijk dicht aan de kleur van de SG SW nadert. Google ff erop en je vind zat aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste