Yep, je kunt er ook goed mee goochelenJB schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:51:
[...]
Deze gisteren zelf ook besteld. Ben erg benieuwd. Magneet blijft dus sterk begrijp ik uit andere berichten
Bing
Yep, je kunt er ook goed mee goochelenJB schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:51:
[...]
Deze gisteren zelf ook besteld. Ben erg benieuwd. Magneet blijft dus sterk begrijp ik uit andere berichten
Bing
Nice! Op deze manier bedoel je?
Mijn boefje is liev!
Ik heb mijn ebay geschiedenis nagekeken, maar de verkoper verkoopt hem niet maar jammer genoeg... Dus ik kan je hier niet mee helpenJortJwz schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:58:
[...]
kan je een link geven waar je deze vandaan hebt? ik heb deze nog niet zo goedkoop kunnen vinden.
zelf heb ik de apple watch sport 42mm spacegrey met een zwarte milanese loop uit china. maar ik wil al heel lang de link bracelet.
3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
Zijn ze zo duur dan? Anders zou ik ze gewoon bestellen en proberenook_gek schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:40:
Ik zie nu op aliexpres de nylon bandjes die eindelijk echt 1 op 1 zijn. Iemand hier al ervaring mee? Ben daar erg benieuwd naar.
Mijn boefje is liev!
ook_gek schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:40:
Ik zie nu op aliexpres de nylon bandjes die eindelijk echt 1 op 1 zijn. Iemand hier al ervaring mee? Ben daar erg benieuwd naar.
18 euro inclusief verzend kosten, dus dat is het probleem niet. Eerder de teleurstelling na 5 weken wachtenJB schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:08:
[...]
Zijn ze zo duur dan? Anders zou ik ze gewoon bestellen en proberen
Ziet er best netjes uit. Ik zie ze nu voor 18 euro inclusief verzendkosten staan. Binnen kort toch maar eens een poging wagen danMedic112 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:35:
[...]
[afbeelding]
Ik heb deze; 13 euri en best aardig. Gaat nu wel een klein beetje rafelen bij het lusje om het bandje door te steken.
Dit exemplaar is nu niet leverbaar meer bij Ali
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
net even gekeken en voor België, Nederland en UK krijg ik helaas: Unfortunately one or more items in your cart can't be shipped to your locationBellySM schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:20:
TechSwiss maakt die travelcase weer, maar het is mij niet duidelijk of ze ook naar Nederland versturen.http://www.techswiss.com/...io-apple-watch-band-case/
Balen... Het is wel een erg mooie hoes voor de bandjes.boosterbosch schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:45:
[...]
net even gekeken en voor België, Nederland en UK krijg ik helaas: Unfortunately one or more items in your cart can't be shipped to your location
3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
inderdaad. Mijn echtgenote moet in September naar Chicago voor een conferentie dus ben aan het kijken of ze dat kan meebrengen voor me.SHIFTER [NL] schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:26:
[...]
Balen... Het is wel een erg mooie hoes voor de bandjes.
Jammer genoeg weinig alternatieven te vinden...
Mijn boefje is liev!
Ik heb het opgelost door bakjes te printen met mijn 3D printer. Ik heb die in mijn nachtkasje liggenDonstil schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:47:
Iemand nog een idee voor een opberg methode voor de losse bandjes? (zoals die map van een paar pagina's terug).
Ik heb een leuke collectie van originele en imitatie bandjes inmiddels maar ben al twee kleuren kwijt kwam ik vanmiddag achter.
Een mooie opberg doos oid is dus wel welkom.
[afbeelding]
zal vanavond even posten als ik thuis ben.Rosmalen schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:08:
Heb je een linkje?
[ Voor 13% gewijzigd door swv op 28-06-2016 09:42 ]
Post je hem nog evenboosterbosch schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:49:
[...]
zal vanavond even posten als ik thuis ben.
[ Voor 4% gewijzigd door dcell op 01-07-2016 13:43 ]
Opzich leuk. Je koopt bandjes op AliExpress van €15,- en verkoopt ze in Nederland opnieuw voor €59,95. Lekker marge maken.dcell schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:40:
Zou dit nou echt een handgemaakte leather loop zijn met echt leer ?
https://www.etsy.com/list...ther?ref=shop_home_feat_3
Nou deel met ons dandcell schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:56:
Ik heb antwoord en plaatjes terug gekregen. De verkoper claimt dat het 100% koeienleer is. Aan de foto's kan ik onmogelijk zien of het een ebay/aliexpress fake leather loop is of een echt handgemaakte.
Thnx, die zijn gewoon uit China hoor
Vandaag de milanese loop uit bovenstaande link in de brievenbus gekregen. Op 26 augustus besteld en vandaag al binnen vanuit Hong Kong.bing69 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:13:
[...]
Heb het al eerder gepost, maar deze is echt goed.
http://www.ebay.nl/itm/20...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ziet er goed uit! Mooie prijs ook. Ik wil hem ook bestellen maar vraag me af of de connector ook zwart is? Ik heb een watch sport space grey en vind het niet zo mooi als de connector zilverkleurig is. Kun jij dat bevestigen?bvsteyn schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:40:
[...]
Vandaag de milanese loop uit bovenstaande link in de brievenbus gekregen. Op 26 augustus besteld en vandaag al binnen vanuit Hong Kong.
De band ziet er kwalitatief goed uit en de magneet is voldoende sterk. Het is een mooie combi met de apple watch sport in ieder geval!
Welke connector bedoel je? Zowel de connector die in het horloge schuift als het einde van de band met de magneet is zwart. Dus niks zilverkleurig! 👍laredo schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:00:
[...]
Ziet er goed uit! Mooie prijs ook. Ik wil hem ook bestellen maar vraag me af of de connector ook zwart is? Ik heb een watch sport space grey en vind het niet zo mooi als de connector zilverkleurig is. Kun jij dat bevestigen?
[ Voor 1% gewijzigd door bvsteyn op 09-09-2016 08:34 . Reden: autocorrectie.. ]
Geen last van beschadigingen oid? Ik overweeg ook om deze aan te schaffen.bvsteyn schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:01:
[...]
Welke connector bedoel je? Zowel de connector die in het horloge schuift als het einde van de band met de magneet is zwart. Dus niks zilverkleurig! 👍
Nee, tot op heden nog niet en ben niet extreem voorzichtig ermee..Security schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:21:
[...]
Geen last van beschadigingen oid? Ik overweeg ook om deze aan te schaffen.
Verwijderd
Jawel, heb een beschadiging vanaf het begin maar die is geheel mijn eigen schuld. Die zit aan de zichtbare kant van de magneet. Gewoon lomp op de eerste dag dus. Verder is er niets bij gekomen.Security schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:21:
[...]
Geen last van beschadigingen oid? Ik overweeg ook om deze aan te schaffen.
Bing
Thanks! Dan ga ik hem ook bestellenbing69 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 14:12:
[...]
Jawel, heb een beschadiging vanaf het begin maar die is geheel mijn eigen schuld. Die zit aan de zichtbare kant van de magneet. Gewoon lomp op de eerste dag dus. Verder is er niets bij gekomen.
Dus dubbel en dwars zijn geld waard. De andere bandje (op de rubberen na als ik ga sporten) komen er niet meer op!
Thanks voor de feedback, ik heb ook gelijk besteldbvsteyn schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:40:
[...]
Vandaag de milanese loop uit bovenstaande link in de brievenbus gekregen. Op 26 augustus besteld en vandaag al binnen vanuit Hong Kong.
De band ziet er kwalitatief goed uit en de magneet is voldoende sterk. Het is een mooie combi met de apple watch sport in ieder geval!
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
[ Voor 3% gewijzigd door Hendrikje1 op 19-09-2016 21:25 ]
shielda is zeer goed van kwaliteit vond ik. Van de week nog met hem gemaild en hij bevestigde dat de Nike sport bandjes er ook aankomenHendrikje1 schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:24:
Inmiddels heb ik ook meerdere sport en nylon bandjes besteld bij Aliexpress (Shielda Store)
Dank voor de link. Ik ben zeer benieuwd.
Signature
Ik heb hier ook een origineel sportbandje liggen, dus ben erg benieuwd naar die van Shielda.boosterbosch schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:16:
[...]
shielda is zeer goed van kwaliteit vond ik. Van de week nog met hem gemaild en hij bevestigde dat de Nike sport bandjes er ook aankomen
Onderstaande is een overzicht voor niet-EU-landen:DjRik schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:36:
Ik heb ook op Ebay twee bandjes besteld. Een Milanese Loop en een ceramic bracelet. Hoe groot is eigenlijk de kans dat ik importheffing moet betalen?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Signature
Ja klopt. Bij meer dan 22 euro. Dat is dan 13,00 inklaringskostenDjRik schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:27:
Dan maar hopen dat de verkoper de twee bandjes apart verzend. Helaas is het ene bandje 23 euro nog wat. Het andere is 11 euro geloof ik, dus dat zou goed moeten komen.
Bij meer dan 22 euro betaal je toch ook nog 13 euro inklaringskosten bij PostNL, is het niet?
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV
Bedankt. Heb ook al wat gezocht en vroeg me dus af of er iemand is die daadwerkelijk eentje in handen heeft. Jou versie heeft veel wissselende reactie. Had zelf de Urvoi gevonden en de versies van Sheilda.noobynater schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:37:
Ik heb er zelf geen binnengekregen, maar wel wat rond gezocht. Deze zag er vrij goed uit alleen kijkende naar de ad, zeker omdat ze zelf ook toegeven dat het niet 1:1 copy is maar zo goed mogelijk voor de prijs. Verder ook fijn dat ie net zoals de originele de sluiting in het bandje zelf heeft.
Erg duur vind ik en lijkt me ook best groot. Persoonlijk vind ik de oplossingen van Belkin beter: http://www.belkin.com/nl/...ories/c/docks-and-stands/Nicj56 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:01:
Wat vind je van dit dock:
https://www.indiegogo.com...hone-power-station-lamp#/
gezien jou positieve ervaringen deze vandaag ook besteld! Benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.bing69 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:13:
[...]
Heb het al eerder gepost, maar deze is echt goed.
http://www.ebay.nl/itm/20...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Nu ik ook, 38mm zwart. Nu mijn bestelling bij Apple nog omzetten naar een serie 2 38 sport met sportband ipv serie 2 met nylon band. Hopelijk houd ik wel mijn leveringsdatum van half oktober en wordt ik niet door de wijziging helemaal achteraan de wachtrij gezet.jdiezrequejo schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:07:
[...]
gezien jou positieve ervaringen deze vandaag ook besteld! Benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
[ Voor 5% gewijzigd door foekebooij op 25-09-2016 19:02 ]
martinvdm schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:36:
[...]
Bedankt. Heb ook al wat gezocht en vroeg me dus af of er iemand is die daadwerkelijk eentje in handen heeft. Jou versie heeft veel wissselende reactie. Had zelf de Urvoi gevonden en de versies van Sheilda.
*Klik*kalmma schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:49:
Kan iemand een Link geven naar die sheilda bandjes ik kan ze zo niet vinden.
Ligt vast aan mij hoor.
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Hendrikje1 op 25-09-2016 18:53 ]
Thx ook paar dingen besteldHendrikje1 schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:50:
[...]
*Klik*
Gaat om de sportbandjes.
Hier zijn er meerdere onderweg. Ook een aantal nylon bandjes.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
[ Voor 33% gewijzigd door martinvdm op 25-09-2016 21:14 ]
Ik heb het idee van niet. Volgens mij sluit de Space Grey veel beter aan bij aan AW Space Grey dan het zwarte bandje.noobynater schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:29:
Space Grey of black? Ik denk namelijk dat het dezelfde bandjes zullen zijn veelal. Sowieso is Space Grey een beetje een catch-all term voor kleuren die van bijna zilver naar donker grijs gaan (bij Apple dan).
Nou daar zijn de meningen over verdeelt, er is namelijk enorm veel troep te koop in het fake Link bracelet segment.martinvdm schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:14:
Vanmiddag de aw series 1 gekocht en zojuist op AliExpress een Link Bracelet. Ben benieuwd. Met $4 extra korting voor iets meer dan 15 euro kun je er geen miskoop aan doen denk ik.
Verwijderd
Heb je deze al ontvangen?noobynater schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:37:
Ik heb er zelf geen binnengekregen, maar wel wat rond gezocht. Deze zag er vrij goed uit alleen kijkende naar de ad, zeker omdat ze zelf ook toegeven dat het niet 1:1 copy is maar zo goed mogelijk voor de prijs. Verder ook fijn dat ie net zoals de originele de sluiting in het bandje zelf heeft.
Als je een nieuw account aan maakt krijg je $4 korting en kom je iig beneden de 22 euro (btw grens)Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:18:
[...]
Heb je deze al ontvangen?
ik ben benieuwd of deze ook matched qua kleur met sport alu versie...
misschien meer voor de stainless steel
ps. weet iemand hoe je de juiste link/verkoper ook weer terug vindt in de aliexpress app? ik zie via jullie mooie links, maar ik wil ze via de app kopen ( verkoop link wordt hier geblocked )
en dan zoek ik op de titel.maar dan krijg ik allemaal andere verkopers te zien, en ik wil natuurlijk graag de versie die jullie positief hebben beoordeeld
Fly or Die
Zojuist besteld voor mijn 42mm series 1 SG die morgen wordt geleverd! Bandje ziet er mooi uit!Fjeze schreef op donderdag 29 september 2016 @ 06:33:
Hier mensen met ervaringen met het lederen bandje van Decoded?
Inmiddels is deze verkrijgbaar voor 39,95. Mij lijkt juist het cognac met zwarte sluiting erg mooi i.c.m. de zwarte aluminium Apple Watch serie 1 (de nieuwe)
De meeste bandjes hebben een zilveren sluiting.
Hoe is de kwaliteit en de aansluiting op de watch zelf?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ook besteld, (42 mm bruin) hier was ik van de week al naar aan het kijken alleen toen kon ik hem alleen voor de volle prijs bij decoded zelf bestellen. Helemaal top dus, ik verwacht dat hij snel uitverkocht zal zijn.pdavie2311 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:42:
[...]
Zojuist besteld voor mijn 42mm series 1 SG die morgen wordt geleverd! Bandje ziet er mooi uit!
42mm denk? Past mooi bij mijn cognac schoenen en riem tijdens mijn werk, haha!Ryatzu schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:01:
[...]
Ook besteld, (43 mm bruin) hier was ik van de week al naar aan het kijken alleen toen kon ik hem alleen voor de volle prijs bij decoded zelf bestellen. Helemaal top dus, ik verwacht dat hij snel uitverkocht zal zijn.
Ja, ik met de zwarte 42mm. Mooi glad bandje ipv die dikke lederen banden die je vaak van een Hoco oid ziet. Vind ik echt afschuwelijk om een Apple Watch. Sowieso staat een dikke band alleen om select aantal klokken, maar dat terzijde. Wel is het zo dat de band snel vaal wordt en toevallig gisteravond weer een keertje ledercreme gebruikt. Zo is ie weer een beetje in conditie en stinkt ie niet meer. Want dat is een nadeel van dit bandje, hij neemt zweet op en dat gaat stinken.Fjeze schreef op donderdag 29 september 2016 @ 06:33:
Hier mensen met ervaringen met het lederen bandje van Decoded?
Inmiddels is deze verkrijgbaar voor 39,95. Mij lijkt juist het cognac met zwarte sluiting erg mooi i.c.m. de zwarte aluminium Apple Watch serie 1 (de nieuwe)
De meeste bandjes hebben een zilveren sluiting.
Hoe is de kwaliteit en de aansluiting op de watch zelf?
I don't have dreams, I have goals!!
Damn! Te laat! Ik zocht nog naar een code, niet kunnen vinden..:-(Redondo1982 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:27:
Als jullie hem bestellen, dan is dit neem ik aan bij Appelhoes? Zo ja, gebruik dan code:
AH15K
Dat scheelt weer een paar euro
Verwijderd
nog bedanktmartinvdm schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:51:
[...]
Als je een nieuw account aan maakt krijg je $4 korting en kom je iig beneden de 22 euro (btw grens)
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
[ Voor 4% gewijzigd door Ryatzu op 30-09-2016 17:23 ]
Signature
Van wie heb je de ceramic link bracelet?DjRik schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:17:
Mijn bandjes zijn ook alvast binnen. Nu nog wachten op de Watch zelf. Bandjes zien er wat mij betreft goed uit, al heb ik de originele van Apple nog nooit gezien.
[afbeelding]
Het gaat om een zwarte Milanese loop en een ceramic schakelband. Beide vanuit China (of course).
Uit een ander topic..hier: http://www.ebay.nl/itm/Ce...m:mqtXX5X8IlyDypqQBVyhHqwmartinvdm schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:38:
[...]
Van wie heb je de ceramic link bracelet?
Het gros van de horloge, ook de dure merken, werken met springbars. Begrijp dus niet zo het probleem hiermee.LoneWolf schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:28:
hmmm ook een springbar versie. lees toch iets te vaak dat die springbars t wel eens begeven en dan de apple watch op de grond valt![]()
Zo een met van die pins die je er echt uit moet drukken/tikken lijkt me wel veilig maar die zie je niet meer.
Klopt helemaalbvsteyn schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:39:
[...]
Uit een ander topic..hier: http://www.ebay.nl/itm/Ce...m:mqtXX5X8IlyDypqQBVyhHqw
Signature
Er zijn adapters in de kleur "gun metal" verkrijgbaar. Dit is een kleur dat redelijk dicht aan de kleur van de SG SW nadert. Google ff erop en je vind zat aanbieders.danields schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:15:
Ik blijf het apart vinden dat ik geen degelijke match kan vinden voor een adapter die de kleur van de space grey alu evenaart.. Iemand één gevonden die er qua kleur dichtbij komt?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq