• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-01 17:01
Coppercoq schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:57:
[...]

Het meeste wat ik zie qua 5 euro bandjes is goedkope prul, vooral de alpine band waarvan de sluiting en bevestigings oogjes totaal niet in kleur matcht met de AWU’s titanium kleur.
Vind het originele spul ook goedkoop. Na 1 week wordt het smoezelig en het is gewoon een bandje.
Ik vind die andere bandjes 'close' genoeg qua kleur en ik heb een 30 euro band die identiek oogt aan de AWU, en dat voor 1/10 van de originele prijs.

Sorry hoor, het zijn maar bandjes, en ze worden allemaal smoezelig, gaan uiteindelijk allemaal krassen en ga zo maar door.
Aan iedereen de keuze natuurlijk, helemaal prima.

• Bomberman71
  • Laatst online: 20-01 17:01
thomas1750 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:33:
[...]

Ik denk er anders over. Ik heb een horloge van €999,- en dan ga ik knieperig zijn voor een bandje wat het dan wellicht net niet is.
Dat is je goedrecht, ik denk daar anders over want voor mij is het een gebruiksartikel en geen Rolex voor op luxe feestjes.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:53

Grin

Ride si sapis.

thomas1750 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:33:
[...]

Ik denk er anders over. Ik heb een horloge van €999,- en dan ga ik knieperig zijn voor een bandje wat het dan wellicht net niet is.
Het moet een beetje in verhouding staan is mijn mening, bandjes van 100-400 euro kan ik prima verantwoorden maar ik vermoed dat dit een minderheid is op GoT. En tsja, 'verhouding' is hier nogal persoonlijk.
Maar zoals Bomberman71 ook al aangeeft, het GoT-publiek is in mijn beleving doorgaans minder gevoelig voor merken, marketing of stijldetails. Het is allemaal wat rationeler.
50 euro betalen voor een product dat voldoet voor 80-90% of 300 euro betalen waar je 100% tevreden mee bent; dan slaat het hier absoluut door naar optie 1.
Het is hier bepaald geen 'stijlforum' en dat is uiteraard prima. :Y

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-01 16:34
TradeMarkNL schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:38:
[...] kwam ik op een bandje van Spigen uit. Gisteren ontvangen dus geen idee hoe lang ie mooi blijft, maar voorlopig bevalt ie erg goed. Voor dat geld echt een perfecte deal, je krijgt er zelfs een inkort-tool bij en wat extra pinnetjes en schakels.[Afbeelding]
Ik heb deze nu ook gekocht. Ik ben benieuwd, ik ga niet 400 euro neertellen voor een bandje 8)7 Mijn Apple Watch Series 8 was bijna goedkoper dan dat |:(

Het gaat mij voornamelijk om de snelheid, het standaardbandje van de Apple Watch duurt te lang om af en aan te doen. Metaal is fijn, zweet niet, en je doet het snel af en aan :p

[Voor 9% gewijzigd door Sebazzz op 21-01-2023 23:15]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• TradeMarkNL
  • Laatst online: 26-01 11:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Nice! Ik ben er zelf nog altijd erg tevreden mee. Had ook een mooi leren bandje, maar daarvan is het lusje (of hoe je dat ook noemt) waar je het bandje doorhaalt helaas gebroken. Dus nu hangt dat deel van het bandje er los bij zegmaar. Echt zonde want is een mooi bandje :( Ook geen idee meer waar ik die toen gekocht heb, eens gaan graven.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-01 16:34
Sebazzz schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 23:15:
[...]

Ik heb deze nu ook gekocht. Ik ben benieuwd, ik ga niet 400 euro neertellen voor een bandje 8)7
_/-\o_ Perfect, heel blij mee. Doet precies wat ik zoek, en de bijgeleverde jig om het bandje op maat te maken is heel handig.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Pagina: 1 ... 23 24 25 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee