• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:41
Ik gebruik de Ocean voor het zwemmen, die is namelijk zo droog.
Verder gebruik ik eigenlijk altijd mijn originele sport loop.

Nikon D600 | 24-70/f2.8 | 70-200/f2.8 | 50/f1.8 | Panasonic DMC-GM1 | 12-32/f3.5-5.6 | iMac 27" | MacBook Pro 15"

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Davidas schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:31:
[...]

Ik gebruik de Oceaan voor sporten en slapen. De Alpine voor zakelijk gebruik.
Hier precies hetzelfde ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:19
sushieffer schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:18:
[...]

Bij de Ultra kan dit helaas niet, omdat dit een vaste set is. Ik heb geprobeerd om mijn bandje om te laten wisselen, maar dit was volgens de manager niet mogelijk met de Ultra. Bij alle andere watches zou het geen probleem zijn.
Ah ja, natuurlijk. Ik vergiste mij met de andere Watches die te configureren zijn via de Watch Studio. Daar kan het namelijk zeker weten mee. Goede aanvulling!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:20
@Davidas @Tomba Denk al, waarom wil dat bandje niet goed blijven zitten? Heb ik dat ‘speldje’ verkeerd zitten. Moet je wel even mee spelen. Nu zit ‘ie goed. Ik had de video van DC Rainmaker gekeken over hoe het wel goed zou moeten zitten.

Zit heerlijk comfortabel tot nu toe. Denk dat er ook prima mee te slapen valt. Qua mijn slaapritme is er sowieso werk aan de winkel, dus dat komt me prima uit.

Ga wel afwisselen tussen de Ocean en de Link Bracelet. Het omwisselen is toch binnen een minuutje gebeurd. :) Maar met de Ocean een stuk tevredener dan het Alpine bandje. Vind dat materiaal gewoon niet fijn aanvoelen. Ieder zijn voorkeuren.

[Voor 22% gewijzigd door Dennisweb op 14-10-2022 21:42]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
bing69 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:49:
Voor mijn watch Ultra zojuist een Ali bandje binnen gekregen, 5,69 tegen 99,00.
Zoek de verschillen!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zie wel verschillen - maar het lijkt inderdaad minimaal. Welke zijn dit?

Excuus, ik had het topic gefilterd staan op plaatjes. De verkoper had je al gedeeld: https://crested.aliexpres...r_list.0.0.42ae79d2Tt5nJa

[Voor 3% gewijzigd door MrAcid op 16-10-2022 15:39]

• Dennisweb

Alpine groen maat L. Zit een stuk beter dan de Starlight M. Haak zit een stukje naar boven, zodat hij mijn MacBook Pro niet beschadigt. Bij het afdoen klapt de haak ook niet tegen de Watch aan. Kleur vind ik ook een stuk mooier. Ik ben tevreden. :)

En nu houd ik op met de bandjesparade. :D

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ma9ma schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:04:
Ik ben mijzelf nog aan het oriënteren voor wat betreft de AWU en bijbehorende bandjes. Tijdens een van de vele YouTube reviews die ik bekeken heb hoorde ik een Duitstalige YouTuber het hebben over Bluestein. Als mogelijk alternatief voor de Apple schakelarmband of de Nomad Stainless Steel band. Heb hierover nog een andere review gevonden.

Ik ken deze shop niet en kan ook niets zeggen over de kwaliteit, maar op zicht ziet het er wel interessant uit. Doe er je voordeel mee, of niet :)
Zocht nog een nette metalen band aangezien mijn oude zwart was :+
Heb de Bluestein titanium band voor de Ultra besteld, err pre-ordered. Verzending is 6 euro, overleefbaar ook. 4e november moet ie verstuurd worden, rond die koers meld ik me wel hier :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 25-03 13:32
2Dutch schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:41:
[...]

Zocht nog een nette metalen band aangezien mijn oude zwart was :+
Heb de Bluestein titanium band voor de Ultra besteld, err pre-ordered. Verzending is 6 euro, overleefbaar ook. 4e november moet ie verstuurd worden, rond die koers meld ik me wel hier :)
Hoe is de ervaring met Bluestein?

Zit ook te kijken naar de Urvoi op Aliexpress https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=yyZCkg6I0Bp2
2000+ kopers en krijgt uitstekende reviews en ook te krijgen in de kleur (niet materiaal) Titanium

Deventer 12xSharp NU AK300B SMA SB3.0

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bestelproces ging vlot en het voelt wel Duitsig :P als in kreeg nog een mail dat ik vooral contact kon opnemen als ik vragen had en het een familiebedrijf is enzo, kwam goed over :) De rest kan ik pas begin november terugkoppelen zodra de band daadwerkelijk binnen is.

Als die Urvoi easy te retourneren is voor het geval dat, mogelijk ook leuk. Denk dat we t.z.t. voor elke portemonnee wel een of meerdere opties kunnen opsommen hierzo, altijd fijn.

[Voor 18% gewijzigd door 2Dutch op 20-10-2022 09:46]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-03 16:10

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Mad Wally schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:40:
[...]

Zit ook te kijken naar de Urvoi op Aliexpress https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=yyZCkg6I0Bp2
2000+ kopers en krijgt uitstekende reviews en ook te krijgen in de kleur (niet materiaal) Titanium
Ik heb meerdere Apple producten van hen. Prima kwaliteit en (aftersales) service.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03 22:48

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Ik zie dat op https://www.oblac.nl/collections/leren-apple-watch-bandjes de prijzen zijn verhoogd? Na wat rond zoeken zag ik op etsy dat ze daar ook hun bandjes verkopen voor een veel goedkopere prijs, namelijk ongeveer 49 euro.

https://www.etsy.com/nl/shop/OblacLeather

Dus daar maar besteld. Zodra ik mijn bandje binnen heb zal ik wat fotos maken in combinatie met mijn starlight apple watch 7.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:42

pdavie2311

Live life to the fullest..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Volkan1984

• pdavie2311

pdavie2311

Volkan1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:30:
[...]

Google avontuur is alweer afgelopen? 🤣
Iets ernaast proberen mag altijd toch? Geeft alleen maar bevestiging…😉

• Ryatzu

Ryatzu

Bandje via etsy van oblac is binnen. Apple watch 7 starlight 45mm.

• Volkan1984
pdavie2311 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:39:
[...]

Iets ernaast proberen mag altijd toch? Geeft alleen maar bevestiging…😉
Van mij mag je alles!

• Volkan1984
Ryatzu schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:46:
Bandje via etsy van oblac is binnen. Apple watch 7 starlight 45mm.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Je kan toch ook voor zilverkleurige adapters kiezen? Vind je dat niet mooier?

• Ryatzu

Ryatzu

Volkan1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:54:
[...]

Je kan toch ook voor zilverkleurige adapters kiezen? Vind je dat niet mooier?
Klopt maar dit vind ik mooier, het zilver zou toch niet 1 op 1 gelijk zijn met de watch.

• pdavie2311

pdavie2311

Echt nergens de originele Alpine Loop oranje te verkrijgen in maat L? Ik wil geen Ali meuk..

• john-hendriks
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02 23:49
Radiodurans schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:55:
[...]

Maar waar kun je ‘m überhaupt nog bestellen? Dan zou je dus vóór 17 oktober een back-order moeten plaatsen op de Nomad website?
Appelhoes of Amac

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:15:
Echt nergens de originele Alpine Loop oranje te verkrijgen in maat L? Ik wil geen Ali meuk..
https://www.apple.com/nl/...id---product-MQE13ZM/A-NL

Bij Apple zelf? Vrijdag in huis.

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:00
De Nomad Titanium Zwart staat bij Amac zowaar op de 5-8 werkdagen levertijd en nog wel voor de ‘oude’ prijs. Ik ga een poging wagen >:)

• pdavie2311

pdavie2311

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
Mijn witte Alpine bandje is wat dof, mag zo'n bandje in de wasmachine op 30 dagen dat iemand weet?

• Tomba

Tomba

Davidas schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:41:
Mijn witte Alpine bandje is wat dof, mag zo'n bandje in de wasmachine op 30 dagen dat iemand weet?
Zo lang zou ik niet doen ;)

Zie https://support.apple.com/en-qa/HT204522 voor Apple’s advies.

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
Tomba schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:05:
[...]

Zo lang zou ik niet doen ;)

Zie https://support.apple.com/en-qa/HT204522 voor Apple’s advies.
Haha.. Dankjewel!

• Radiodurans
Davidas schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:41:
Mijn witte Alpine bandje is wat dof, mag zo'n bandje in de wasmachine op 30 dagen graden dat iemand weet?
Ik was mijn Starlight braided loop en sinds kort Alpine loop mee met de witte was in zo’n netje, inderdaad op 30C (of ‘koude’ ecowas). Gaat tot nu toe goed O-)

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-03 21:23
De gok gewaagd, de Sandmarc Titanium Edition besteld:

Vind 'm nog net wat mooier dan de Nomad Titanium band, die overigens nu ook erg slecht leverbaar is.

Voor de geinteresseerden: 10% korting met code "9TO5TOYS".
Kaspers schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:30:
[Afbeelding]

Vind 'm nog net wat mooier dan de Nomad Titanium band, die overigens nu ook erg slecht leverbaar is.

Niet mijn ‘stijl’ maar ziet er wel strak uit!

©2004

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-03 10:20
Gisteren bij Amac de Apple Watch ultra met grijs gele trail loop M/L besteld en vandaag geleverd. Kom van de SE. Mooie stap voorwaarts. Heb ook alle drie de bandjes binnen van onze grote Chinese vriend. En moet zeggen kwaliteit is prima in orde.

Trail
https://a.aliexpress.com/_EuzP9TX

Ocean
https://a.aliexpress.com/_EQmKmzP

Alpine
https://a.aliexpress.com/_Ezng8MV

• Radiodurans
Ligt het nu aan mij of matched de kleur van de lugs van de AliExpress bandjes totaal niet met het titanium van de AWU?
Radiodurans schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:55:
Ligt het nu aan mij of matched de kleur van de lugs van de AliExpress bandjes totaal niet met het titanium van de AWU?
Nee dat ligt niet aan jou :P
Komt waarschijnlijk omdat het “titanium” is en geen titanium.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Soji
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13:07
[Afbeelding]

Ziet er goed uit. Je hebt hem ook al binnen? Hoe is de passing, dit zou een bandje specifiek voor de Ultra moeten zijn toch? Al zie ik in de specs 49mm en 45mm staan. Ga ik toch weer twijfelen of het echt goed aansluit.

Vind deze ook mooier als de Nomad. Plus dat ik de Nomad nog niet in 49mm heb gezien en dus niet echt helemaal breed genoeg is voor de Ultra.

[Voor 5% gewijzigd door Soji op 29-10-2022 21:46]

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-03 21:23
Soji schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:44:
[...]

Ziet er goed uit. Je hebt hem ook al binnen? Hoe is de passing, dit zou een bandje specifiek voor de Ultra moeten zijn toch? Al zie ik in de specs 49mm en 45mm staan. Ga ik toch weer twijfelen of het echt goed aansluit.

Vind deze ook mooier als de Nomad. Plus dat ik de Nomad nog niet in 49mm heb gezien en dus niet echt helemaal breed genoeg is voor de Ultra.
Nog niet binnen, levering is pas eind december. Lijkt me wel dat hij goed zal aansluiten, dit is het eerste bandje wat ik tegenkom wat speciaal voor de Ultra is ontwikkeld (de Nomad Titanium was reeds op de markt alvorens uitkomen van de Ultra). Heb overigens ook de Nomad Steel Band (silver) in bezit. Kleur matcht uiteraard niet helemaal met de Ultra, maar hij staat verder wel chique, en de lugs sluiten prima aan. Maar die kan de verkoop in als de Sandmarc binnen is.

• Dennisweb
[Afbeelding]

Hoewel ik zelf een Link Bracelet heb in het zwart met mijn Ultra (hate it or love it), vind ik de stijl hierboven niet iets voor mij. Het komt denk ik door de vorm van de schakels. Maar ik snap wel dat je graag iets wilt wat qua kleur matcht. Zelf heb ik niet zo’n probleem met een beetje clashen. De Sandmarc is ook wel erg aan de prijs voor een third party bandje.

• Radiodurans
Dennisweb schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:21:
[...]

…Het komt denk ik door de vorm van de schakels…
Ja dat denk ik ook, de stijl van de schakels is erg klassiek voor een overduidelijk sporthorloge. Ik kan mij herinneren dat mijn vader een horloge had met precies dezelfde schakels. Hoewel ik ook erg enthousiast ben dat er nu titanium bandjes worden gemaakt die dedicated zijn voor de AWU wacht ik nog even op de foto’s van @Kaspers ;)

• Soji
Kaspers schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:47:
[...]

Nog niet binnen, levering is pas eind december. Lijkt me wel dat hij goed zal aansluiten, dit is het eerste bandje wat ik tegenkom wat speciaal voor de Ultra is ontwikkeld (de Nomad Titanium was reeds op de markt alvorens uitkomen van de Ultra). Heb overigens ook de Nomad Steel Band (silver) in bezit. Kleur matcht uiteraard niet helemaal met de Ultra, maar hij staat verder wel chique, en de lugs sluiten prima aan. Maar die kan de verkoop in als de Sandmarc binnen is.
Benieuwd hoe die bevalt als ie binnen is.

Ik heb nog een zwarte link band van mijn Series 5 en natuurlijk ff geprobeerd, maar vind dat juist weer totaal niet mooi met de Ultra. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders liep iedereen met hetzelfde. Zelf vind ik het Sandmarc bandje wel goed staan. Zeker als je het combineert met een minimalistische Watch Face. Plus dit bandje oogt ook wat breder dan de meeste schakel bandjes geschikt voor de 42mm, 44mm en 45mm watches, waardoor het naar mijn mening ook beter past. We gaan het zien ben benieuwd.

• Radiodurans
Ik heb de Nomad titanium zwart binnen en twijfel. Ik vind het enerzijds wel een heel gaaf contrast maar anderzijds is het niet een seamless match. Ik heb de schakels nog niet op maat gemaakt zodat ik ‘m eventueel nog netjes kan terugsturen.

Meningen? :9

• Soji
Gaat er verder natuurlijk om wat je zelf mooi vind!

Maar ik vind het minder geslaagd. De zwarte lugs geven wat te veel contrast, maar ook vind ik dat het Nomad bandje redelijk smal is als ik het zo van de foto's moet beoordelen. Zeker op je 2de foto. De Sandmarc band lijkt over de hele lengte wat breder te zijn en lijkt niet smaller te worden na de eerste links. Dat past wat beter bij de grotere case van de Ultra. Maar kan van beide niet vinden hoe breed de band daadwerkelijk is dus meer beoordeling van de foto's.

Al blijft het wel raar dat ik dan het Ultra Trail loop bandje in Zwart nog wel vind passen. Maar misschien omdat die net ff wat minder donker is en de lugs nog wel in titanium kleur zijn.

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gisteren mijn leather link ontvangen. Vind het zelf een mooi combi met het bijna oranje bandje. Komt niet helemaal over op de foto helaas.

[Voor 56% gewijzigd door HekkeySE op 30-10-2022 12:05]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:56
Radiodurans schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:32:
Ik heb de Nomad titanium zwart binnen en twijfel. Ik vind het enerzijds wel een heel gaaf contrast maar anderzijds is het niet een seamless match. Ik heb de schakels nog niet op maat gemaakt zodat ik ‘m eventueel nog netjes kan terugsturen.

(..)

Je moet toch gewoon dragen wat jij mooi vindt? Lekker belangrijk wat anderen van jouw keuze vinden!

Maar, goed, je vraagt er om. Ik vind het niet mooi. Ook vind ik het niet mooi dat je je horloge verkeerd om draait. Je zou de Watch met de kroon naar rechtsboven moeten draaien.

Maar, hé, dat is mijn mening, doe gewoon lekker wat je zelf mooi/prettig vindt 😉

• Radiodurans
Haha, duidelijk dat ik mijn eigen keuze zal maken. Ik was gewoon benieuwd naar argumenten zoals bijv. de relatieve dikte van het bandje t.o.v. de AWU. Dank i.i.g @RicoK en @Soji voor jullie eerlijke mening!

• Tomba

Tomba

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik vind het op zich wel een mooi contrast maar voor mij zou hij Titanium (kleur) lugs moeten hebben maar vooral een tikkie breder moeten zijn. Wat @Soji dus eigenlijk ook zegt…

• Radiodurans
Voor de volledigheid nog foto’s met de zwart/grijze Trail loop (speciaal voor @RicoK met de crown aan de ‘goede’ kant :+ ):

Meest gehoorde commentaar op de Nomad titanium is dat deze te smal oogt, ik heb even wat gemeten:
- Trail en Alpine loop zijn over de gehele lengte 25mm
- Nomad titanium loopt af van 23mm tot 21mm bij het dunste punt (de sluiting)

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:56
Hahaha @Radiodurans 👍🏻👍🏻

Ik zelf ben niet van de ‘vreemde merken bandjes’. En juist die van Apple zelf voor de Ultra vind ik prachtig.

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03 09:50

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je moet natuurlijk dragen wat je zelf mooi vindt. Maar als je mijn mening wil weten…

Ik vind het niet mooi. Sowieso omdat de band een andere kleur heeft dan de kast en de band is veel te smal.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:07

ChillPascal

In the end...

Dennisweb schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:16:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Alpine groen maat L. Zit een stuk beter dan de Starlight M. Haak zit een stukje naar boven, zodat hij mijn MacBook Pro niet beschadigt. Bij het afdoen klapt de haak ook niet tegen de Watch aan. Kleur vind ik ook een stuk mooier. Ik ben tevreden. :)

En nu houd ik op met de bandjesparade. :D
Mag ik vragen naar je polsomtrek? Ik ben op zoek naar een Alpine-bandje als uitbereiding en twijfel tussen de M of de L. Ik heb een relatief smalle pols (165mm), maar door de vele verhalen en reacties over de te smalle Alpine neig ik naar de L.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je moet dragen wat je zelf mooi vind, jada jada bla bla maar ik vind het helemaal niets :P .

Vind de lugs lelijk, de band te smal, het zilver tussen de schakels goedkoop ogen en de hele look and feel ziet er op de foto’s uit als honderd in een dozijn Ali Express bandje.

Wat kost dit?

Edit: Die zwarte Trail loop vind ik inmiddels wel fraai, hoop dat de mijne ook ooit nog eens binnen komt.
HekkeySE schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:04:
Gisteren mijn leather link ontvangen. Vind het zelf een mooi combi met het bijna oranje bandje. Komt niet helemaal over op de foto helaas.

[Afbeelding]
Ik heb er ook een paar en vind het verrassend goed staan bij de ultra.

• Dennisweb
ChillPascal schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:00:
[...]

Mag ik vragen naar je polsomtrek? Ik ben op zoek naar een Alpine-bandje als uitbereiding en twijfel tussen de M of de L. Ik heb een relatief smalle pols (165mm), maar door de vele verhalen en reacties over de te smalle Alpine neig ik naar de L.
175mm. Maar je zit met 165mm net tussen M en L in. Ik zou dan voor de L gaan. Je hebt liever wat ruimte over en dat je de haak één lus hoger inhaakt dan dat je straks de haak tegen je Watch aan slaat. Heb ik overigens met het L-bandje nog nooit gehad.

De laatste tijd heb ik erg veel last van mijn spieren. Ik heb fibromyalgie en het wordt kouder en vochtiger. Heb nu een paar dagen het Alpinebandje om en hoewel ik dat materiaal eerst niet fijn vond, ben ik er nu juist wel blij mee.

De ocean is ook een aanrader, maar het tweede pennetje zit precies onder je pols, waardoor het niet prettig is met typen. Al gebruik je dit bandje natuurlijk in het zwembad en niet op kantoor.

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03 22:37
Is de gele ocean bandje een mooie kleur?
Heb beide kleuren nog niet in het echt kunnen bewonderen..
Of zou ik op safe gaan en voor een blauwe variant kiezen?
038Robijno schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:18:
Is de gele ocean bandje een mooie kleur?
Heb beide kleuren nog niet in het echt kunnen bewonderen..
Of zou ik op safe gaan en voor een blauwe variant kiezen?
De gele kleur is wel heel geel. Denk big bird.

Ik heb persoon niets in mijn kast waar dat maar een beetje bij past.

• 038Robijno
Donstil schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:27:
[...]

De gele kleur is wel heel geel. Denk big bird.

Ik heb persoon niets in mijn kast waar dat maar een beetje bij past.
Heb eigenlijk altijd wel kleurende bandjes om.. zwart gaat meestal snel vervelen.
Maar heb geen idee hoe ‘geel’ het in real life is.

• 038Robijno
038Robijno schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:33:
[...]

Heb eigenlijk altijd wel opvallende kleuren bandjes om.. zwart gaat meestal snel vervelen.
038Robijno schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:33:
[...]

Heb eigenlijk altijd wel kleurende bandjes om.. zwart gaat meestal snel vervelen.

Had deze eens gemaakt in de Apple Store. Die kleur klopt.

• 038Robijno
Donstil schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:56:
[...]

[Afbeelding]

Had deze eens gemaakt in de Apple Store. Die kleur klopt.
Mwa.. kleur valt mij nog wel mee eigenlijk. Voor mij positief, ga nu toch de gele bestellen.

• Dennisweb
Ik heb opeens iets raars. Ik heb vannacht met het Ocean bandje geslapen. Heb hem daarna af gedaan. Geen probleem. Doe hem net weer om en nu heb ik rode strepen op m’n arm en het jeukt vreselijk. Gewoon een soort uitslag. Hoe kan dat opeens?

@Tomba Heb jij hier ervaring mee?

• Tomba

Tomba

Dennisweb schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:02:
Ik heb opeens iets raars. Ik heb vannacht met het Ocean bandje geslapen. Heb hem daarna af gedaan. Geen probleem. Doe hem net weer om en nu heb ik rode strepen op m’n arm en het jeukt vreselijk. Gewoon een soort uitslag. Hoe kan dat opeens?

Herken dit niet nee, slaap er eigenlijk iedere nacht mee. Hij gaat bij mij alleen af als ik naar het werk ga of andere wat nettere gelegenheid (dan heb ik mijn O+ Starlight Alpine O+ om) of als ie aan de lader ligt.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:11
Dennisweb schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:02:

Te strak om gehad?

Droeg je voorheen altijd al je Watch dag en nacht?

• Dennisweb
Roos79 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:56:
[...]

Te strak om gehad?

Droeg je voorheen altijd al je Watch dag en nacht?
Nee, ik onthoud altijd op welk gaatje ik de Watch om doe. Normaal draag ik de Link Bracelet en soms het Alpine bandje (geen probleem met beide bandjes).

De Ocean gebruik ik zo nu en dan. Gisteren mee geslapen, geen probleem. Ook wel vaker met de Alpine geslapen. Maar ik draag de Watch alleen zo nu en dan ook tijdens het slapen. Ik probeer periodiek mijn slaap te meten omdat de huisarts een vermoeden van CVS heeft en alle data nu welkom is.

Slaap 2 tot 3 keer per week met de AWU om. Eerder geen probleem. Het is alleen wel vreemd dat ik alleen jeuk krijg van het Ocean bandje. Alsof mijn huid reageert op het materiaal van het bandje. Zou dat kunnen?

• Roos79
@Dennisweb Zou zeker kunnen, alleen heb ik heb meer gelezen met Fitbit bandjes.
Oceaan bandje is van rubber achting materiaal toch?
Al kan het ook komen door de gaatjes in het bandje dat dat is gaan wrijven?

• Dennisweb
Roos79 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:27:
@Dennisweb Zou zeker kunnen, alleen heb ik heb meer gelezen met Fitbit bandjes.
Oceaan bandje is van rubber achting materiaal toch?
Al kan het ook komen door de gaatjes in het bandje dat dat is gaan wrijven?
Ocean is gemaakt van een materiaal dat fluoroelastomer heet. Nu heb ik sowieso een gevoelige huid (bekend met hidradenitis), dus het zou zeker kunnen.

De gaatjes in het bandje zitten niet over je arm, maar aan de boven- en onderkant. Er zitten wel ribbels in het bandje die kunnen wrijven inderdaad. Beetje vreemd. Binnenkort nog eens proberen.

Edit: er zijn meer mensen die het hebben. Reactie wel overdreven, maar daar is het YouTube voor. :+

YouTube: I'm Never Wearing Apple's Ocean Band Ever Again...It Gave Me A Rash!

[Voor 14% gewijzigd door Dennisweb op 04-11-2022 23:45]

• Roos79
@Dennisweb die ribbels bedoel ik idd dat zou wrijving kunnen geven als je dus een gevoelige huid heb.
Fitbit bandjes hebben dat dus regelmatig en waarom geen idee.
Misschien de materialen die gebruikt worden?

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:16

YellowCube

Wait...what?

Statz87 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:59:
Gisteren bij Amac de Apple Watch ultra met grijs gele trail loop M/L besteld en vandaag geleverd. Kom van de SE. Mooie stap voorwaarts. Heb ook alle drie de bandjes binnen van onze grote Chinese vriend. En moet zeggen kwaliteit is prima in orde.

[Afbeelding]

Trail
https://a.aliexpress.com/_EuzP9TX

Ocean
https://a.aliexpress.com/_EQmKmzP

Alpine
https://a.aliexpress.com/_Ezng8MV
Ik heb een Apple en een goedkoop bandje.
Je ziet in eerste instantie weinig verschil, maar ik kwam er achter dat de aansluiting van het goedkope bandje op de case niet goed is. Het is te ruim
Op zich niet direct een issue behalve dat de haptische feedback er irritant anders door is. Alsof er iets los zit in je horloge.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• 038Robijno
Het valt mij op dat de ‘titanium’ behuizing vrij snel krast op vrij veel forum’s..

Heeft er iemand al een fijne siliconen bescherming om de watch heen zitten?

Geen hard plastic.

• Dennisweb
038Robijno schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:37:
Het valt mij op dat de ‘titanium’ behuizing vrij snel krast op vrij veel forum’s..

Geen hard plastic.
Ik heb ‘m sinds 27 september in gebruik. Geen screen protector, geen siliconen hoesje. En nog steeds geen krasjes op mijn Apple Watch Ultra. Heb op mijn vorige RVS Watches ook nooit zo’n hoesje gebruikt. Vind het maar lelijk. ;)

• Mad Wally

Geen hard plastic.
Koop je zo'n mooi en sterk horloge om er vervolgens een (per definitie) foeilelijke bescherming omheen te doen? Kun je hem beter in het doosje laten zitten (voor de zekerheid de seal ook maar niet verbreken) en een G-shock er naast kopen om te gebruiken _O-

Geen hard plastic.
Er komen wat spots op het titanium inderdaad maar het titanium zelf krast niet.
De Titanium Editions hadden dit ook altijd wel, ik poetste dat altijd weg met een schuursponsje (het schurende gedeelte).

Op mijn Ultra heb ik ook al een plekje zitten, als het er meer worden ga ik het schuurspons truukje ook op de ultra proberen.

• Mad Wally
Donstil schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:02:
[...]

Er komen wat spots op het titanium inderdaad maar het titanium zelf krast niet.
De Titanium Editions hadden dit ook altijd wel, ik poetste dat altijd weg met een schuursponsje (het schurende gedeelte).

Op mijn Ultra heb ik ook al een plekje zitten, als het er meer worden ga ik het schuurspons truukje ook op de ultra proberen.
Het materiaal is gestraald / gepareld. Als je het gaat behandelen met een schuurspons krijg je een geborsteld effect. Dat lijkt ne toch niet de bedoeling :?

Mad Wally schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:23:
[...]

Het materiaal is gestraald / gepareld. Als je het gaat behandelen met een schuurspons krijg je een geborsteld effect. Dat lijkt ne toch niet de bedoeling :?
Bij de editions die ik gehad heb was dat niet zo, alleen de spots gingen eraf, het is ook geen ongebruikelijke behandeling voor titanium producten verder, je hebt er ook speciale doekjes voor maar die doen eigenlijk niets anders.

Edit: Vele met mij op Macrumors overigens, daar heb ik de tip toen opgepakt.
If you wish to remove scratches from your titanium jewelry, you can use either a nylon pad (scotch brite for instance) or a cream metal polish, and rub it with a soft cloth.
Rinse with water after you're done and the jewelry should be like new.

[Voor 41% gewijzigd door Donstil op 09-11-2022 11:16]

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nomad Orange:

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Radiodurans
Jij hebt ‘m al binnen dus, ik wacht nog op die van mij. Vind het een mooi alternatief voor het niet bestaande oranje Ocean bandje voor zwemmen/sauna etc.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bluestein metalen band in titaniumkleur schuift lekker op qua verzenddatum..van begin nov naar medio nov, en als je nu wilt pre-orderen kost ie 119,95 en verzenddatum 30 nov. Hopelijk krijg ik em nog wel dit jaar binnen :+
Overigens krijg je geen updates over de verschoven datum, ik check gewoon de site op de laatste "opgeschoven" datum :P

- update -
Inmiddels een mail gehad: wegens ziektegevallen bij de logistieke afdeling en de enorme vraag (niet zo gek) was er een fikse vertraging onstaan: uitgebreide excuses en de verzekering dat het spul nu snel alsnog op reis gaat..

- update 2 -
En het bovenstaande is alweer een tijdje geleden :P Zijn in ieder geval niet goed in het schatten van levertijden.

[Voor 44% gewijzigd door 2Dutch op 29-11-2022 22:01]

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Eindelijk 't Bluestein metalen bandje binnen.. Was heel kort even bang dat ie niet ver genoeg ingenomen kon worden vanwege maar een 16cm pols, maar met alle extra afneembare schakels zat ie net een tikje te strak, dus nu (verdorie, ocd-faal :P) 1 schakel erbij gedaan en dat is even wennen (ietjes losser voor een metalen band dan ik gewend ben) maar hij zakt niet mijn pols af ofzo.

Alvast een eerste impressie:

+ kleur matcht
+ sluit netjes aan
+ voelt superdegelijk
+ alle naden en co identiek, dus oogt mooi 'egaal'

Wel heeft de sluiting geen hele duidelijke 'klik' zoals ik hem ken van een vlindersluiting van een horloge, maar misschien is dat ook zo bij de versie van Apple. Geen 'minpunt' ofzo, maar het valt me gewoon op.

• Matti44
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22-03 23:14
Zijn er ook van die dockings of chargers waarbij je 2 apple watches tegelijk kan opladen? Zie er veel met 3 in 1, telefoon, watch en airpods maar zoek eigenlijk zoiets voor 2 watches. Heb al flink lopen zoeken maar helaas nog niets gevonden

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:35

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

2Dutch schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 22:12:
Eindelijk 't Bluestein metalen bandje binnen.. Was heel kort even bang dat ie niet ver genoeg ingenomen kon worden vanwege maar een 16cm pols, maar met alle extra afneembare schakels zat ie net een tikje te strak, dus nu (verdorie, ocd-faal :P) 1 schakel erbij gedaan en dat is even wennen (ietjes losser voor een metalen band dan ik gewend ben) maar hij zakt niet mijn pols af ofzo.

Alvast een eerste impressie:

+ kleur matcht
+ sluit netjes aan
+ voelt superdegelijk
+ alle naden en co identiek, dus oogt mooi 'egaal'

Wel heeft de sluiting geen hele duidelijke 'klik' zoals ik hem ken van een vlindersluiting van een horloge, maar misschien is dat ook zo bij de versie van Apple. Geen 'minpunt' ofzo, maar het valt me gewoon op.
Misschien een foto? Omdat deze zo slecht leverbaar is en al weer in prijs gestegen is heb ik een variant bij AliExpress besteld. Zodra ik die binnen heb zal ik ook een foto plaatsen. Kunnen we vergelijken ;)

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ma9ma schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:58:
Misschien een foto? Omdat deze zo slecht leverbaar is en al weer in prijs gestegen is heb ik een variant bij AliExpress besteld. Zodra ik die binnen heb zal ik ook een foto plaatsen. Kunnen we vergelijken ;)
Staat voor morgen op de to do bij daglicht Pics added. Inderdaad wel mooi als we goed kunnen vergelijken. De lange(re) levertijden zijn frustrerend ja, maar geeft wel aan hoeveel vraag er is. 350 euro voor een band is ook compleet debiel imho. Heb custom leren banden laten maken jarenlang voor mijn normale horloges en die waren max 110 euro en supermooie degelijke kwaliteit, dus dat vind ik wel een beetje de max voor banden eigenlijk..

De shots nu we nog daglicht hebben :P Op de laatste foto lijkt er een aardig vertekend gat te zitten onder de bovenste 'sluitlip' maar in het echie is dat helemaal niet zo opvallend. Ik vind de finish bijzonder mooi. Ter referentie: 16 cm pols :+

[Voor 37% gewijzigd door 2Dutch op 21-12-2022 13:25]

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

2Dutch schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 17:04:
[...]

Staat voor morgen op de to do bij daglicht Pics added. Inderdaad wel mooi als we goed kunnen vergelijken. De lange(re) levertijden zijn frustrerend ja, maar geeft wel aan hoeveel vraag er is. 350 euro voor een band is ook compleet debiel imho. Heb custom leren banden laten maken jarenlang voor mijn normale horloges en die waren max 110 euro en supermooie degelijke kwaliteit, dus dat vind ik wel een beetje de max voor banden eigenlijk..

De shots nu we nog daglicht hebben :P Op de laatste foto lijkt er een aardig vertekend gat te zitten onder de bovenste 'sluitlip' maar in het echie is dat helemaal niet zo opvallend. Ik vind de finish bijzonder mooi. Ter referentie: 16 cm pols :+

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit, zekers! Ik zal na de kerst mijn AliExpress variant tonen. Tenminste, ik ga er van uit dat deze onder de kerstboom ligt over een paar dagen :)

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Matti44 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:35:
Zijn er ook van die dockings of chargers waarbij je 2 apple watches tegelijk kan opladen? Zie er veel met 3 in 1, telefoon, watch en airpods maar zoek eigenlijk zoiets voor 2 watches. Heb al flink lopen zoeken maar helaas nog niets gevonden
It does exist :) https://www.amazon.nl/-/e...harger%2Caps%2C266&sr=8-6

Amerikaanse Amazon geeft meer hits/opties: https://www.amazon.com/ap...=apple+watch+dual+charger

[Voor 25% gewijzigd door 2Dutch op 21-12-2022 13:29]

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb drie dive straps binnen via Etsy. Zijn lekker zacht en soepel en erg comfortabel. Vanwege mijn kleine pols heb ik veel band bungelend over, en ik dacht eerst dat de keeper niet instelbaar was, maar je kunt hem uit z'n gaatje wiggelen omdat ie niet volledig sluitend is en op elke gewenste plek stoppen: low tech functioneel :P

De oranje is een tikje doffer dan verwacht (geel en uh wit geen issue :P) maar geen dealbreaker, nog steeds mooi. Hardware is glimmend, ook geen dealbreaker. Met mijn pols komt de overtollige stuk band tot 1 centimeter van de bovenkant van de watch weer terug, en ik zit in gat 3. Misschien handige info voor andere kleiner bepolsden :) Overigens ook een fijne band om mee te sporten, dus ga ze de komende tijd hier en daar eens dragen en kijken hoe ze 't volhouden.

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Mijn AliExpress variant binnen. Ziet er verrassend goed uit. Heb hem volgens mij een partje te strak zitten, ga ik later eens proberen. Sluiting klikt heel licht. Voor mijn gevoel te licht, maar hij zit nog steeds vast om mijn pols.

edit:
Ik heb het hier besteld. Pagina zelf geeft weining tot foute informatie (meten pols) maar het aantal verkochte items en de recensies zeggen genoeg. Ik had het ook vrij snel thuis, binnen 2 weken.

Er zijn meer shops die de URVOI verkopen. Zat zelf te twijfelen tussen deze en een AKGLEADER, zien er op de foto's hetzelfde uit. Maar de recensies van deze shop hebben mij voor de URVOI laten kiezen.

[Voor 25% gewijzigd door ma9ma op 28-12-2022 09:54]

• antonief
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-03 16:10
ma9ma schreef op zondag 25 december 2022 @ 14:28:
Mijn AliExpress variant binnen. Ziet er verrassend goed uit. Heb hem volgens mij een partje te strak zitten, ga ik later eens proberen. Sluiting klikt heel licht. Voor mijn gevoel te licht, maar hij zit nog steeds vast om mijn pols.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kun je een linkje plaatsen van die AliExpress variant.

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03 09:50
ma9ma schreef op zondag 25 december 2022 @ 14:28:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik draag dezelfde al jaren, prima bandje!!!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

antonief schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 21:56:
[...]

Kun je een linkje plaatsen van die AliExpress variant.
Ik heb het hier besteld. Pagina zelf geeft weining tot foute informatie (meten pols) maar het aantal verkochte items en de recensies zeggen genoeg. Ik had het ook vrij snel thuis, binnen 2 weken.

Er zijn meer shops die de URVOI verkopen. Zat zelf te twijfelen tussen deze en een AKGLEADER, zien er op de foto's hetzelfde uit. Maar de recensies van deze shop hebben mij voor de URVOI laten kiezen.

edit:
Heb bovenstaande ook maar even toegevoegd aan mijn originele post

[Voor 3% gewijzigd door ma9ma op 28-12-2022 09:52]

• pdavie2311

pdavie2311

Komen daar nu geen extra kosten overheen uit China? Inklaringskosten en dat hij eerst blijft liggen bij Douane?

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

pdavie2311 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:39:
Komen daar nu geen extra kosten overheen uit China? Inklaringskosten en dat hij eerst blijft liggen bij Douane?
Bij mij niet.

• Tomba

Tomba

pdavie2311 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:39:
AliExpress regelt dat allemaal voor je (1 van de redenen waarom kopen bij hen niet super interessant meer is omdat de prijzen vaak bij of boven de prijzen van bv Amazon liggen)

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-03 21:46
Ik heb een Archer canvas band aan m’n 8, maar het perfecte standje is precies tussen twee gaatjes in. 😒

Kortom, ik ben op zoek naar een ander nylon/canvas bandje (oranje) met een nato sluiting…maar buiten een paar aanbieders in het verre buitenland (Amerika, Australië), vind ik niks. Ome Ali wil ik liever niet gebruiken en ik heb geen zin in importheffingen of levertijden van een paar weken.

Kortom, weet iemand een goede aanbieder van een nylon/canvas band (in oranje O-)) met nato sluiting?

Hello. Is it me you're looking for?

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
iamerwin schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:20:
Ik heb een Archer canvas band aan m’n 8, maar het perfecte standje is precies tussen twee gaatjes in. 😒

Kortom, weet iemand een goede aanbieder van een nylon/canvas band (in oranje O-)) met nato sluiting?
Mooie bandjes! Daarnaast een vraagje: via shipping-info zie ik dat ze niet internationaal versturen. Is dat nog steeds actueel? Aangezien jij wél hebt kunnen bestellen.

Ps: Mocht je die oranje kwijt willen én hij voor de 45mm zijn dan heb ik eventueel interesse.

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-03 21:46
thunder68 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:16:
[...]

Mooie bandjes! Daarnaast een vraagje: via shipping-info zie ik dat ze niet internationaal versturen. Is dat nog steeds actueel? Aangezien jij wél hebt kunnen bestellen.

Ps: Mocht je die oranje kwijt willen én hij voor de 45mm zijn dan heb ik eventueel interesse.
Ik heb mijne via ome Bezos, in ieder geval staan er zat op de Duitse Amazon site. Mijn oranje gebruik ik nog, in ieder geval totdat ik wat nieuws (beters) vind. :)

Met het bandje op zich is niks mis overigens, kwaliteit is prima. Het is alleen de maatvoering die mijn mini polsjes niet bevalt.

[Voor 10% gewijzigd door iamerwin op 29-12-2022 20:36]

Hello. Is it me you're looking for?

• Mdw038
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21-02 18:47
Wat zijn jullie ervaringen met de goedkopere bandjes voor de Ultra? Ik wil graag een simpel siliconen bandje voor het sporten en vind de 100€ van de Apple bandjes te duur maar heb ook geen zin om mijn AWU onderweg kwijt te raken..
Ik kwam zalf op sites als smartwatchbanden.nl en 123watches.nl. Jullie nog tips?

• Mdw038
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21-02 18:47
Ik zie veel Amazon en Ali. Ik kwam zelf op sites als smartwatchbanden.nl en 123watches.nl. Iemand ervaring met de kwaliteit van deze banden?

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 06:12
Mdw038 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 18:14:
Wat zijn jullie ervaringen met de goedkopere bandjes voor de Ultra? Ik wil graag een simpel siliconen bandje voor het sporten en vind de 100€ van de Apple bandjes te duur maar heb ook geen zin om mijn AWU onderweg kwijt te raken..
Ik kwam zalf op sites als smartwatchbanden.nl en 123watches.nl. Jullie nog tips?
Ik heb vorig week bij watchbandjes-shop.nl voor 20 euro de groene alpine loop gekocht voor mijn ultra. De titanium aansluitingen en haak hebben dezelfde kleur als de case en de nylon band ziet er volgens mij gelijk uit als het origineel. Kwalitatief ziet het er goed uit en ben positief verrast gezien de prijs.

• Coppercoq
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-03 17:02
JeroenTheStig schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 20:20:
[...]

Ik heb vorig week bij watchbandjes-shop.nl voor 20 euro de groene alpine loop gekocht voor mijn ultra. De titanium aansluitingen en haak hebben dezelfde kleur als de case en de nylon band ziet er volgens mij gelijk uit als het origineel. Kwalitatief ziet het er goed uit en ben positief verrast gezien de prijs.
In welke maat zijn deze? Vergelijkbaar met M?

• JeroenTheStig
Coppercoq schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 07:41:
[...]

In welke maat zijn deze? Vergelijkbaar met M?
Dat is een goeie vraag. Ik heb achteraf nog gekeken onder welke maat ze deze verkopen, maar het blijkt slechts één maat te zijn . De sluiting van dit bandje zit op dezelfde plaats als mijn textiel medium/large trail loop (https://www.mediamarkt.nl...-mediumlarge-1738585.html). De totale lengte van de alpine loop is ongeveer 23 cm.

• Coppercoq
JeroenTheStig schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 07:51:
[...]

Dat is een goeie vraag. Ik heb achteraf nog gekeken onder welke maat ze deze verkopen, maar het blijkt slechts één maat te zijn . De sluiting van dit bandje zit op dezelfde plaats als mijn textiel medium/large trail loop (https://www.mediamarkt.nl...-mediumlarge-1738585.html). De totale lengte van de alpine loop is ongeveer 23 cm.
Dan lijkt hij heel iets korter te zijn dan de originele M/L alpine loop (incl. G hook en bevestigings dingetje kom ik uit op ca. 24cm), tenzij we een meetmethode hebben.

Ik ga hem in ieder geval bestellen, bedankt voor de tip!

• JeroenTheStig
Coppercoq schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:07:
[...]

Dan lijkt hij heel iets korter te zijn dan de originele M/L alpine loop (incl. G hook en bevestigings dingetje kom ik uit op ca. 24cm), tenzij we een meetmethode hebben.

Ik ga hem in ieder geval bestellen, bedankt voor de tip!

[Afbeelding]
Ik heb hem even op dezelfde manier gemeten zoals je liet zien in je foto, bij mij is hij ongeveer 0,5 a 1 cm korter.

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JeroenTheStig schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:16:
[...]

Ik heb hem even op dezelfde manier gemeten zoals je liet zien in je foto, bij mij is hij ongeveer 0,5 a 1 cm korter.
Dit gaat nog steeds over het bandje toch hè :+

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-03 21:32
Heb hier ook een half dozijn bandjes via Ali en je koopt die voor minder dan 5 euro per stuk.
Kwaliteit is prima en het werkt gewoon.
Als ik het vergelijk met mijn originele dan verklaar ik iedereen voor gek die er 99 euro voor betaald.

Wil niet weten wat de marge op die dingen is als ik zie wat ik hier heb liggen voor minder dan 30 euro.

• Coppercoq
Bomberman71 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:28:
Heb hier ook een half dozijn bandjes via Ali en je koopt die voor minder dan 5 euro per stuk.
Als ik het vergelijk met mijn originele dan verklaar ik iedereen voor gek die er 99 euro voor betaald.

Wil niet weten wat de marge op die dingen is als ik zie wat ik hier heb liggen voor minder dan 30 euro.
Het meeste wat ik zie qua 5 euro bandjes is goedkope prul, vooral de alpine band waarvan de sluiting en bevestigings oogjes totaal niet in kleur matcht met de AWU’s titanium kleur.

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:30
Bomberman71 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:28:

Ik denk er anders over. Ik heb een horloge van €999,- en dan ga ik knieperig zijn voor een bandje wat het dan wellicht net niet is.

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Pagina: 1 ... 23 24 25 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee