DeNachtwacht schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 18:52:
[...]

Hoe doe je dat? Gewoon doekje of speciale middeltjes?
Ja ligt een beetje aan het leer en hoe vies het is. Minimaal vochtig doekje is soms al voldoende naar je hebt ook horloge leer middelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• dcell
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 07:09
Met sportbandje spoel ik hem dagelijks af onder de kraan met koud water. Met een leren bandje neem ik hem af met een vochtig doekje en daarna een droog doekje.

• ChillPascal
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23:13

ChillPascal

In the end...

Ik ben al even aan het rondkijken voor een zwarte schakelband voor mijn AW series 5 (40 mm). De 450 euro dit Apple voor de originele vraagt vind ik wel erg duur, echter ben ik wel bereid om te betalen voor kwaliteit. Helaas vind ik weinig tussen de originele van Apple en de (slechte) namaak van Ali.

Zo heeft Spigen bijvoorbeeld wel een potentiele kanshebber, maar daarbij is het kleine model (38/40/41 mm) alleen beschikbaar in roze en grijs, terwijl de zwarte variant beschikbaar is bij de grotere modellen.

Iemand tips?

• Aeon
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 01-12 11:08
Over het schoonmaken van de bandjes kwam ik toevallig dit filmpje tegen op YouTube

• DonRoger
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 30-11 11:29
Hmmm zit te kijken voor m'n eerste Apple watch ( omdat de Samsung Active 2 gewoon echt niet fijn werkt met de iPhone 13). De kast gaat in ieder geval aluminium met inktblauwe kleur worden, alleen ben ik nog niet helemaal uit welk bandje er mooi bij staat. Twijfel een beetje tussen de Sterrenlicht, Abbys-blauw en Middennacht.

Ik ben benieuwd welke kleurcombinaties jullie gebruiken, Mij lijkt de combinatie van een inktblauwe kast met 'n Sterrenlicht sportbandje aan de ene kant apart, maar aan de andere kant ook wel mooi :9

• SML1992
  • Registratie: oktober 2021
  • Laatst online: 22:49
Zou het helpen de stoffen, en in mijn geval braided solo, eerst met een nano-spray in te spuiten? Werkt bij mijn schoenen ook goed:p

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 07:52
ChillPascal schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:09:
Ik ben al even aan het rondkijken voor een zwarte schakelband voor mijn AW series 5 (40 mm). De 450 euro dit Apple voor de originele vraagt vind ik wel erg duur, echter ben ik wel bereid om te betalen voor kwaliteit. Helaas vind ik weinig tussen de originele van Apple en de (slechte) namaak van Ali.

Zo heeft Spigen bijvoorbeeld wel een potentiele kanshebber, maar daarbij is het kleine model (38/40/41 mm) alleen beschikbaar in roze en grijs, terwijl de zwarte variant beschikbaar is bij de grotere modellen.

Iemand tips?
Yup, ik heb er 2:

Ten eerste kun je bij Amac soms open box Link Bracelets vinden, voor rond de €250. Ik heb die toen genomen en dat is echt veruit het mooiste bandje dat ik heb, je merkt echt enorm kwaliteitsverschil met een Ali Link bracelet. Nooit spijt van gehad. Maar idd had ik 450 euro er zelf ook nooit voor uitgegeven.

Ten tweede: de Nomad Titanium Band. Onder andere hier te krijgen.

• JimmyJoness
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 30-11 19:55
SML1992 schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:58:
Zou het helpen de stoffen, en in mijn geval braided solo, eerst met een nano-spray in te spuiten? Werkt bij mijn schoenen ook goed:p
Zou het geen verstikkend laagje aanbrengen? Het fijne aan de braided solo vind ik dat het ademend materiaal is.

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

DeNachtwacht schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:25:
[...]

Yup, ik heb er 2:

Ten eerste kun je bij Amac soms open box Link Bracelets vinden, voor rond de €250. Ik heb die toen genomen en dat is echt veruit het mooiste bandje dat ik heb, je merkt echt enorm kwaliteitsverschil met een Ali Link bracelet. Nooit spijt van gehad. Maar idd had ik 450 euro er zelf ook nooit voor uitgegeven.

Ten tweede: de Nomad Titanium Band. Onder andere hier te krijgen.
Thanks voor je reactie, maar helaas staat er geen zwarte Link Bracelet op de site van Amac. Daarnaast is de Nomad Titanium Band die je linkt er alleen voor de grote AW als ik het goed zie. Hoe dan ook dank voor de tips!

Eventuele andere tips zijn erg welkom!

Edit: kom toevallig iets tegen op eBay. Lijken originele en in goede (niet nieuwe) staat verkerende zwarte schakelbanden voor $120,-. Wat denken jullie? Gokje waard?

[Voor 14% gewijzigd door ChillPascal op 01-11-2021 22:31]

ChillPascal schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:00:
[...]

Thanks voor je reactie, maar helaas staat er geen zwarte Link Bracelet op de site van Amac. Daarnaast is de Nomad Titanium Band die je linkt er alleen voor de grote AW als ik het goed zie. Hoe dan ook dank voor de tips!

Edit: kom toevallig iets tegen op eBay. Lijken originele en in goede (niet nieuwe) staat verkerende zwarte schakelbanden voor $120,-. Wat denken jullie? Gokje waard?
Chargerstore op EBay kan je veilig doen.
Regelmatig besteld en was altijd origineel.

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:35

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:24:
[...]

Klopt! Nu deze originele Apple erom! 😉

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

pdavie2311 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:47:
[...]

Klopt! Nu deze originele Apple erom! 😉
[Afbeelding]
Hee die komt mij bekend voor :P
Staat ook goed bij de S7 overigens.

Eeuwig zonde dat Apple met de classic buckle gestopt is. Misschien moet ik ook maar weer eens naar ChargerStore nu ik er zo over nadenk.

[Voor 16% gewijzigd door Donstil op 02-11-2021 10:49]

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Donstil schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:24:
[...]

Heb je ooit eerder een item gekocht bij Chargerstore dat niet nieuw is en mogelijk gebruikerssporen heeft? Daarnaast vraag ik mij af of die ook komt inclusief bijbehorende doos en reserve schakels.
ChillPascal schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:17:
[...]

Heb je ooit eerder een item gekocht bij Chargerstore dat niet nieuw is en mogelijk gebruikerssporen heeft? Daarnaast vraag ik mij af of die ook komt inclusief bijbehorende doos en reserve schakels.
Nee dat niet. Ik heb altijd de nieuwe items gepakt.

Dat laatste kan ik wel beantwoorden, want dat komt het niet. Geen doosje etc, wordt meestal ook wel in de advertentie vermeld.

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01-12 19:40
Iemand al ervaring met de Spigen rugged case? Als ik diverse verkooppunten moet geloven kan de 44mm case dus ook om de 45mm watch. Iemand dit al kunnen testen?

©2004

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 07:19
hk12nl schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:19:
Iemand al ervaring met de Spigen rugged case? Als ik diverse verkooppunten moet geloven kan de 44mm case dus ook om de 45mm watch. Iemand dit al kunnen testen?
Vanaf het uitkomen van de 6 heb ik deze er op zitten en bevalt goed, hij zal wellicht passen op een zeven maar ben bang dat het scherm hierdoor verkleind wordt. Er zitten nl zwarte rondom. Als ik het zichtbare gedeelte opmeet op mijn reserve dan kom ik op 28*34. Denk dat dat te klein is voor de 7

[Voor 25% gewijzigd door bing69 op 03-11-2021 08:32]

Bing

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

[...]

Het bandje is besteld, ik hoop jullie rond de kerst een update te kunnen geven als ie geleverd is. :+

• pdavie2311

pdavie2311

Ook altijd mooi voor de collectie! In zeer nette staat kunnen overnemen. Krasjes lijken erger dan ze zijn op de foto..Mooi man!

• ZiSE
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online

Even een eigen ervaring mbt de Apple Braided Solo Loop bandjes - op de foto het verschil in lengte na 1 jaar. De linker komt net uit de verpakking - de andere heb ik dagelijks gedragen het afgelopen jaar. Heet wassen, drogers, wasmachines etc helpt weinig tot niks - uiteindelijk rekt het. 100 / 12 = 8 euro per maand voor een bandje (zo wordt het toch nog een duurdere hobby ;)

• bing69
ZiSE schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:00:
[Afbeelding]

Even een eigen ervaring mbt de Apple Braided Solo Loop bandjes - op de foto het verschil in lengte na 1 jaar. De linker komt net uit de verpakking - de andere heb ik dagelijks gedragen het afgelopen jaar. Heet wassen, drogers, wasmachines etc helpt weinig tot niks - uiteindelijk rekt het. 100 / 12 = 8 euro per maand voor een bandje (zo wordt het toch nog een duurdere hobby ;)
Gelukkig, dan ligt het niet aan de Ali bandjes >:)

Bing

• paulmadejong
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 01-12 19:48
Hoeveel speling zit er bij jullie op de aansluiting tussen bandje en horloge? Bij mijn vorige Series 2 zat dit gewoon strak. Nu bij m'n Series 7 heeft het originele Sport Bandje dat erbij zat aan een zijde zoveel speling dat ie 2/3 mm uit kan steken. Hierover ben ik in contact met Support. Maar m'n twee andere bandjes (Apple Nylon sport band, en Ali leder) hebben ook wel iets van speling (dit waren 38mm bandjes). Is iets speling nu normaal of heb ik al teveel gewisseld misschien?

MacBook Pro 13" 2017

• pdavie2311

pdavie2311

Polijsten doet wonderen! Gewoon weer als nieuw!
Originele Link Bracelet! 😀

• DonRoger
hk12nl schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:19:
Heb hem gekocht, maar nog niet gebruikt. Las achteraf dat mensen krassen op de behuizing kregen door de case, ik weet niet of dit bij iedereen zo is?

• hk12nl
DonRoger schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:58:
[...]

Heb hem gekocht, maar nog niet gebruikt. Las achteraf dat mensen krassen op de behuizing kregen door de case, ik weet niet of dit bij iedereen zo is?
Ik heb hem 2 jaar op mijn S5 gebruikt als ik ging sporten (voetbal) of klussen en geen kras van gekregen hoor.

©2004

bing69 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:51:
[...]

Gelukkig, dan ligt het niet aan de Ali bandjes >:)
Behalve dat die het doen na anderhalve week :+

• DonRoger
hk12nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:40:
[...]

Ik heb hem 2 jaar op mijn S5 gebruikt als ik ging sporten (voetbal) of klussen en geen kras van gekregen hoor.
Hmmm ja, hij ziet er ook inderdaad gewoon prima uit. Misschien dat de Watch 7 niet in de 44mm case past? Ik zou het echt niet weten. Heb sowieso helaas nog geen 45mm case gezien, zit al een aantal dagen te zoeken.

• DonRoger
hk12nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:40:
[...]

Ik heb hem er toch maar om gedaan :P hij past gewoon prima!

Edit: oeps, had dit bericht net zo goed in m’n vorige bericht kunnen zetten, excuses.

[Voor 13% gewijzigd door DonRoger op 07-11-2021 09:49]

• hk12nl
DonRoger schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:48:
[...]

Ik heb hem er toch maar om gedaan :P hij past gewoon prima!

Edit: oeps, had dit bericht net zo goed in m’n vorige bericht kunnen zetten, excuses.
Ik heb het toevallig vanmorgen ook getest en het werkt inderdaad. Thx voor het proberen :)

©2004

• pdavie2311

pdavie2311

Mijn zondagse bandje maar eerst voor nu!

• sushieffer
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23:01
Deze HOCO band heb ik een paar jaar geleden gekocht bij Coolblue en na al die tijd is ie nog in super goede staat.

En deze Leather loop heb ik net opgehaald in de Apple Store. Zit super comfortabel, alleen heb af en toe het gevoel dat de band ontzettend makkelijk los kan raken. Iemand die dit bandje al een langere tijd heeft en zijn/haar ervaring kan delen over of dit bandje makkelijk los raakt?

Think Different

• Soullie
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 26-11 15:57

Soullie

Planeshift

Ik ben eigenlijk op zoek naar een powerbankje om mijn apple watch 7 te laden.

Iemand ergens goede ervaringen mee ? of is een extra ladertje + normale powerbank een betere oplossing ?

• Cyleo
  • Laatst online: 29-11 21:27
sushieffer schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:52:
Deze HOCO band heb ik een paar jaar geleden gekocht bij Coolblue en na al die tijd is ie nog in super goede staat.
[Afbeelding]

En deze Leather loop heb ik net opgehaald in de Apple Store. Zit super comfortabel, alleen heb af en toe het gevoel dat de band ontzettend makkelijk los kan raken. Iemand die dit bandje al een langere tijd heeft en zijn/haar ervaring kan delen over of dit bandje makkelijk los raakt?
[Afbeelding]
Ik heb de bruine al een poosje en heb weinig problemen met makkelijk losraken. Hij beschadigd/slijt wel erg snel, dus gebruik hem vooral voor de mooie momenten (en zeker niet bij slapen e.d.).

• sushieffer
Cyleo schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:08:
[...]

Ik heb de bruine al een poosje en heb weinig problemen met makkelijk losraken. Hij beschadigd/slijt wel erg snel, dus gebruik hem vooral voor de mooie momenten (en zeker niet bij slapen e.d.).
Hoe lang heb jij t bandje in bezit? Want ik vind t dan wel jammer dat ie zo snel slijt. Ik vind m zo comfortabel dat ik m iedere dag wel om zou willen. Voor het slapen ga ik m zeker niet gebruiken, daar heb ik m’n Nike bandje voor.

Think Different

• x280
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 01-12 12:07
"Original Apple Watch 42MM 44MM 45MM Classic Buckle leather band Saddle Brown" gekocht op Ebay van chargerstore. Ik heb een "voorstel gedaan" gedrukt en iets van 15 dollar lager geboden. Na een dag heeft hij dat geaccepteerd. Ik ben benieuwd of ik er straks nog import voor moet betalen.

Ik ben nu nog op zoek naar een hoes voor mijn oplader en een aantal bandjes. Nu heb ik deze gezien een tijdje terug: https://www.amazon.nl/Twe...nachtkastje/dp/B01E8J140I

Maar 50 euro vind ik best veel. Iemand iets vergelijkbaars voor 20-30 euro ?
- Een aantal bandjes moeten erin kunnen.
- Oplader moet erin kunnen.

• SaulGoodman
  • Laatst online: 29-11 10:05
Voor mensen die nog een mooi lederen bandje zoeken: dit is de Bandwerk Stockholm Vintage Tan, ben er erg blij mee.

Wel een tip:

Ik heb de starlight watch en het blijkt dat het Bandwerk bandje met 'silver' details veel beter matcht dan die met de starlight details.

Vreemd, maar de 'starlight' van Bandwerk is gewoon veel meer roze.
Helaas kan ik het niet laten zien want heb hem al teruggestuurd naar Duitsland...

• bing69
SaulGoodman schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:34:
Voor mensen die nog een mooi lederen bandje zoeken: dit is de Bandwerk Stockholm Vintage Tan, ben er erg blij mee.

Wel een tip:

Ik heb de starlight watch en het blijkt dat het Bandwerk bandje met 'silver' details veel beter matcht dan die met de starlight details.

Vreemd, maar de 'starlight' van Bandwerk is gewoon veel meer roze.
Helaas kan ik het niet laten zien want heb hem al teruggestuurd naar Duitsland...

[Afbeelding]
Mooi bandje, echter ik heb een tip. Koop 2 of meer brackets (die ik heb passen echt als gegoten) en koop een leren bandje bij bv horlogeband.com. Veel meer keuze en past perfect!

Bing

• SaulGoodman
  • Laatst online: 29-11 10:05
bing69 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:35:
[...]

Mooi bandje, echter ik heb een tip. Koop 2 of meer brackets (die ik heb passen echt als gegoten) en koop een leren bandje bij bv horlogeband.com. Veel meer keuze en past perfect!
Goeie tip!

Er komt een moment dat ik deze zat ben en dan ga ik dat zeker eens bekijken, dank

• sushieffer
Weet iemand waar ik goedkoop SS lugs kan vinden, aangezien alles wat je nu besteld bij Ali er BTW en invoerrechten overheen komen.

Ik heb nu deze zwarte lugs voor m’n oude Casio band, maar ik vind m niet helemaal passen bij m’n SS Watch.

Think Different

• dcell
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 07:09
sushieffer schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:02:
Weet iemand waar ik goedkoop SS lugs kan vinden, aangezien alles wat je nu besteld bij Ali er BTW en invoerrechten overheen komen.

Ik heb nu deze zwarte lugs voor m’n oude Casio band, maar ik vind m niet helemaal passen bij m’n SS Watch.

[Afbeelding][Afbeelding]
Alles onder de 150 euro is alleen BTW en geen invoerrechten. Tenzij je lugs van boven de 150 euro koopt betaal je geen invoerrchten.

• sushieffer
dcell schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:27:
[...]

Alles onder de 150 euro is alleen BTW en geen invoerrechten. Tenzij je lugs van boven de 150 euro koopt betaal je geen invoerrchten.
Oh dan is t wel weer interessant om via Ali te bestellen. Thanks!

Think Different

• bing69
sushieffer schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:02:

[Afbeelding][Afbeelding]
Horlogeband.com

Bing

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

[...]

De originele Link Bracelet in ‘t zwart is gistermiddag binnengekomen. Volgens de verkoper zou het 90% nieuw zijn, maar ik kan geen enkele beschadiging of fabrieksfout ontdekken. Werkelijk een fantastisch bandje, maar ik zou er zelf geen €450 voor over hebben. Daarentegen vind ik het de €120,- meer dan waard.

• stimm
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08:27
Heeft iemand enig idee waar ik misschien nog een braided solo loop kan kopen in de kleur/maat:
  • Inverness of Charcoal
  • Maat 6 of 7
Aan de ervaringen te lezen hier wil ik me niet wagen aan de Ali braided solo bandjes.

• Cyleo
  • Laatst online: 29-11 21:27
sushieffer schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:26:
[...]

Hoe lang heb jij t bandje in bezit? Want ik vind t dan wel jammer dat ie zo snel slijt. Ik vind m zo comfortabel dat ik m iedere dag wel om zou willen. Voor het slapen ga ik m zeker niet gebruiken, daar heb ik m’n Nike bandje voor.
Ik heb het geprobeerd op de foto vast te leggen, gaat om slijtage aan de randen. Begon denk ik na een half jaar redelijk intensief gebruik.

• sushieffer
Cyleo schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:06:
[...]

[Afbeelding] Ik heb het geprobeerd op de foto vast te leggen, gaat om slijtage aan de randen. Begon denk ik na een half jaar redelijk intensief gebruik.
Ahhh okay. Ik zie dat dit nog de oudere Leather loop is, hoop dat ze de nieuwe variant iets hebben verbetert op dit gebied.

Think Different

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 07:52
sushieffer schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:09:
[...]

Ahhh okay. Ik zie dat dit nog de oudere Leather loop is, hoop dat ze de nieuwe variant iets hebben verbetert op dit gebied.
Ik moet je teleurstellen, mijne is hetzelfde en zelfs al erger na ongeveer een jaar gebruik nu. Pakweg half jaar geleden ben ik langs de Apple store gegaan omdat ik dat wel raar vond na 5-6 maanden gebruik. Ik gebruik hem ook 2-3 keer in de week max, dus dat leek me wel garantiewaardig. De Apple medewerkers gingen schermen met allerlei protocolletjes en foto’s van schade die niet gedekt is. Kortom; ik raad iedereen af voor deze te gaan. Normale Apple bandjes zijn beter dan die van Ali, in dit geval is het verschil er niet of marginaal.

• bing69
Gisteren nieuw bandje binnen gekregen, past perfect geen speling op de watch, echt leer en sterke magneten. Prijs 9 euro's

Bing

• Witte_200
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01-12 16:41
bing69 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:53:
Gisteren nieuw bandje binnen gekregen, past perfect geen speling op de watch, echt leer en sterke magneten. Prijs 9 euro's
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi! linkje?

• bing69
€ 6,55 39% Off | Lederen Link Voor Apple Horloge Band 44Mm 40Mm 41Mm 45Mm 42Mm 38Mm Originele Magnetische loop Armband Iwatch Serie 3 5 4 Se 6 7 Band
https://star.aliexpress.c...6spreadType%3DsocialShare

Bing

• S023
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
bing69 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:36:
[...]

€ 6,55 39% Off | Lederen Link Voor Apple Horloge Band 44Mm 40Mm 41Mm 45Mm 42Mm 38Mm Originele Magnetische loop Armband Iwatch Serie 3 5 4 Se 6 7 Band
https://star.aliexpress.c...6spreadType%3DsocialShare
Maar weet je zeker dat het echt leer is? Meestal is het PU en ik zie een lichtere kleur op de randen. Lijkt een beetje op een bandje die ik ook heb gehad en waarvan de kleur een soort sticker/wrap is

• bing69
S023 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:55:
[...]

Maar weet je zeker dat het echt leer is? Meestal is het PU en ik zie een lichtere kleur op de randen. Lijkt een beetje op een bandje die ik ook heb gehad en waarvan de kleur een soort sticker/wrap is
Laat ik zo zeggen, steek er mijn hand niet voor in het vuur. Maar ziet er wel goed uit....

Bing

• pdavie2311

pdavie2311

Echt leder en dan nog geen 7,- euro? Sorry, maar in mijn optiek kan dat niet worden vergeleken met een echt lederen band. Neemt niet weg dat het best een prima bandje kan zijn, maar het vergelijk gaat mank…

• Extreme smell
  • Registratie: april 2006
  • Nu online
Vandaag de series 7 45mm icm de Nomad steel strap gekocht, erg strak al zeg ik het zelf.
Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee