My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo heeft Spigen bijvoorbeeld wel een potentiele kanshebber, maar daarbij is het kleine model (38/40/41 mm) alleen beschikbaar in roze en grijs, terwijl de zwarte variant beschikbaar is bij de grotere modellen.
Iemand tips?
Ik ben benieuwd welke kleurcombinaties jullie gebruiken, Mij lijkt de combinatie van een inktblauwe kast met 'n Sterrenlicht sportbandje aan de ene kant apart, maar aan de andere kant ook wel mooi
Yup, ik heb er 2:ChillPascal schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:09:
Ik ben al even aan het rondkijken voor een zwarte schakelband voor mijn AW series 5 (40 mm). De 450 euro dit Apple voor de originele vraagt vind ik wel erg duur, echter ben ik wel bereid om te betalen voor kwaliteit. Helaas vind ik weinig tussen de originele van Apple en de (slechte) namaak van Ali.
Zo heeft Spigen bijvoorbeeld wel een potentiele kanshebber, maar daarbij is het kleine model (38/40/41 mm) alleen beschikbaar in roze en grijs, terwijl de zwarte variant beschikbaar is bij de grotere modellen.
Iemand tips?
Ten eerste kun je bij Amac soms open box Link Bracelets vinden, voor rond de €250. Ik heb die toen genomen en dat is echt veruit het mooiste bandje dat ik heb, je merkt echt enorm kwaliteitsverschil met een Ali Link bracelet. Nooit spijt van gehad. Maar idd had ik 450 euro er zelf ook nooit voor uitgegeven.
Ten tweede: de Nomad Titanium Band. Onder andere hier te krijgen.
youtube.com/@hisrep
Zou het geen verstikkend laagje aanbrengen? Het fijne aan de braided solo vind ik dat het ademend materiaal is.SML1992 schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:58:
Zou het helpen de stoffen, en in mijn geval braided solo, eerst met een nano-spray in te spuiten? Werkt bij mijn schoenen ook goed:p
Thanks voor je reactie, maar helaas staat er geen zwarte Link Bracelet op de site van Amac. Daarnaast is de Nomad Titanium Band die je linkt er alleen voor de grote AW als ik het goed zie. Hoe dan ook dank voor de tips!DeNachtwacht schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:25:
[...]
Yup, ik heb er 2:
Ten eerste kun je bij Amac soms open box Link Bracelets vinden, voor rond de €250. Ik heb die toen genomen en dat is echt veruit het mooiste bandje dat ik heb, je merkt echt enorm kwaliteitsverschil met een Ali Link bracelet. Nooit spijt van gehad. Maar idd had ik 450 euro er zelf ook nooit voor uitgegeven.
Ten tweede: de Nomad Titanium Band. Onder andere hier te krijgen.
Eventuele andere tips zijn erg welkom!
Edit: kom toevallig iets tegen op eBay. Lijken originele en in goede (niet nieuwe) staat verkerende zwarte schakelbanden voor $120,-. Wat denken jullie? Gokje waard?
[ Voor 14% gewijzigd door ChillPascal op 01-11-2021 22:31 ]
Chargerstore op EBay kan je veilig doen.ChillPascal schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:00:
[...]
Thanks voor je reactie, maar helaas staat er geen zwarte Link Bracelet op de site van Amac. Daarnaast is de Nomad Titanium Band die je linkt er alleen voor de grote AW als ik het goed zie. Hoe dan ook dank voor de tips!
Edit: kom toevallig iets tegen op eBay. Lijken originele en in goede (niet nieuwe) staat verkerende zwarte schakelbanden voor $120,-. Wat denken jullie? Gokje waard?
Regelmatig besteld en was altijd origineel.
Klopt! Nu deze originele Apple erom! 😉Donstil schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:24:
[...]
Chargerstore op EBay kan je veilig doen.
:strip_exif()/f/image/dlDCdvLl3DOtCr33AoRd6JMe.jpg?f=fotoalbum_large)
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Hee die komt mij bekend voorpdavie2311 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:47:
[...]
Klopt! Nu deze originele Apple erom! 😉
[Afbeelding]
Staat ook goed bij de S7 overigens.
Eeuwig zonde dat Apple met de classic buckle gestopt is. Misschien moet ik ook maar weer eens naar ChargerStore nu ik er zo over nadenk.
[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 02-11-2021 10:49 ]
Heb je ooit eerder een item gekocht bij Chargerstore dat niet nieuw is en mogelijk gebruikerssporen heeft? Daarnaast vraag ik mij af of die ook komt inclusief bijbehorende doos en reserve schakels.Donstil schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:24:
[...]
Chargerstore op EBay kan je veilig doen.
Nee dat niet. Ik heb altijd de nieuwe items gepakt.ChillPascal schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:17:
[...]
Heb je ooit eerder een item gekocht bij Chargerstore dat niet nieuw is en mogelijk gebruikerssporen heeft? Daarnaast vraag ik mij af of die ook komt inclusief bijbehorende doos en reserve schakels.
Dat laatste kan ik wel beantwoorden, want dat komt het niet. Geen doosje etc, wordt meestal ook wel in de advertentie vermeld.
©2004
Vanaf het uitkomen van de 6 heb ik deze er op zitten en bevalt goed, hij zal wellicht passen op een zeven maar ben bang dat het scherm hierdoor verkleind wordt. Er zitten nl zwarte rondom. Als ik het zichtbare gedeelte opmeet op mijn reserve dan kom ik op 28*34. Denk dat dat te klein is voor de 7hk12nl schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:19:
Iemand al ervaring met de Spigen rugged case? Als ik diverse verkooppunten moet geloven kan de 44mm case dus ook om de 45mm watch. Iemand dit al kunnen testen?
:strip_exif()/f/image/mU5RqaVZKhWnPqEDJdRxlfn6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door bing69 op 03-11-2021 08:32 ]
Bing
Het bandje is besteld, ik hoop jullie rond de kerst een update te kunnen geven als ie geleverd is.ChillPascal schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:00:
[...]
Thanks voor je reactie, maar helaas staat er geen zwarte Link Bracelet op de site van Amac. Daarnaast is de Nomad Titanium Band die je linkt er alleen voor de grote AW als ik het goed zie. Hoe dan ook dank voor de tips!
:strip_exif()/f/image/F2jjGc4vaHXb4u56Ee0x2c4A.jpg?f=fotoalbum_large)
Even een eigen ervaring mbt de Apple Braided Solo Loop bandjes - op de foto het verschil in lengte na 1 jaar. De linker komt net uit de verpakking - de andere heb ik dagelijks gedragen het afgelopen jaar. Heet wassen, drogers, wasmachines etc helpt weinig tot niks - uiteindelijk rekt het. 100 / 12 = 8 euro per maand voor een bandje (zo wordt het toch nog een duurdere hobby
Gelukkig, dan ligt het niet aan de Ali bandjesZiSE schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:00:
[Afbeelding]
Even een eigen ervaring mbt de Apple Braided Solo Loop bandjes - op de foto het verschil in lengte na 1 jaar. De linker komt net uit de verpakking - de andere heb ik dagelijks gedragen het afgelopen jaar. Heet wassen, drogers, wasmachines etc helpt weinig tot niks - uiteindelijk rekt het. 100 / 12 = 8 euro per maand voor een bandje (zo wordt het toch nog een duurdere hobby
Bing
MacBook Pro 14" 2021
Heb hem gekocht, maar nog niet gebruikt. Las achteraf dat mensen krassen op de behuizing kregen door de case, ik weet niet of dit bij iedereen zo is?hk12nl schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:19:
Iemand al ervaring met de Spigen rugged case? Als ik diverse verkooppunten moet geloven kan de 44mm case dus ook om de 45mm watch. Iemand dit al kunnen testen?
Ik heb hem 2 jaar op mijn S5 gebruikt als ik ging sporten (voetbal) of klussen en geen kras van gekregen hoor.DonRoger schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:58:
[...]
Heb hem gekocht, maar nog niet gebruikt. Las achteraf dat mensen krassen op de behuizing kregen door de case, ik weet niet of dit bij iedereen zo is?
©2004
Behalve dat die het doen na anderhalve weekbing69 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:51:
[...]
Gelukkig, dan ligt het niet aan de Ali bandjes
Hmmm ja, hij ziet er ook inderdaad gewoon prima uit. Misschien dat de Watch 7 niet in de 44mm case past? Ik zou het echt niet weten. Heb sowieso helaas nog geen 45mm case gezien, zit al een aantal dagen te zoeken.hk12nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:40:
[...]
Ik heb hem 2 jaar op mijn S5 gebruikt als ik ging sporten (voetbal) of klussen en geen kras van gekregen hoor.
Ik heb hem er toch maar om gedaanhk12nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:40:
[...]
Ik heb hem 2 jaar op mijn S5 gebruikt als ik ging sporten (voetbal) of klussen en geen kras van gekregen hoor.
Edit: oeps, had dit bericht net zo goed in m’n vorige bericht kunnen zetten, excuses.
[ Voor 13% gewijzigd door DonRoger op 07-11-2021 09:49 ]
Ik heb het toevallig vanmorgen ook getest en het werkt inderdaad. Thx voor het proberenDonRoger schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:48:
[...]
Ik heb hem er toch maar om gedaanhij past gewoon prima!
Edit: oeps, had dit bericht net zo goed in m’n vorige bericht kunnen zetten, excuses.
©2004
Anoniem: 532727
:strip_exif()/f/image/Gu36zgOUWcrphPVqWnYV4MDa.jpg?f=fotoalbum_large)
En deze Leather loop heb ik net opgehaald in de Apple Store. Zit super comfortabel, alleen heb af en toe het gevoel dat de band ontzettend makkelijk los kan raken. Iemand die dit bandje al een langere tijd heeft en zijn/haar ervaring kan delen over of dit bandje makkelijk los raakt?
:strip_exif()/f/image/Tv1nCTwt0sXtqKA5pc2ewRVf.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand ergens goede ervaringen mee ? of is een extra ladertje + normale powerbank een betere oplossing ?
Ik heb de bruine al een poosje en heb weinig problemen met makkelijk losraken. Hij beschadigd/slijt wel erg snel, dus gebruik hem vooral voor de mooie momenten (en zeker niet bij slapen e.d.).Anoniem: 532727 schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:52:
Deze HOCO band heb ik een paar jaar geleden gekocht bij Coolblue en na al die tijd is ie nog in super goede staat.
[Afbeelding]
En deze Leather loop heb ik net opgehaald in de Apple Store. Zit super comfortabel, alleen heb af en toe het gevoel dat de band ontzettend makkelijk los kan raken. Iemand die dit bandje al een langere tijd heeft en zijn/haar ervaring kan delen over of dit bandje makkelijk los raakt?
[Afbeelding]
Hoe lang heb jij t bandje in bezit? Want ik vind t dan wel jammer dat ie zo snel slijt. Ik vind m zo comfortabel dat ik m iedere dag wel om zou willen. Voor het slapen ga ik m zeker niet gebruiken, daar heb ik m’n Nike bandje voor.Cyleo schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:08:
[...]
Ik heb de bruine al een poosje en heb weinig problemen met makkelijk losraken. Hij beschadigd/slijt wel erg snel, dus gebruik hem vooral voor de mooie momenten (en zeker niet bij slapen e.d.).
Ik ben nu nog op zoek naar een hoes voor mijn oplader en een aantal bandjes. Nu heb ik deze gezien een tijdje terug: https://www.amazon.nl/Twe...nachtkastje/dp/B01E8J140I
Maar 50 euro vind ik best veel. Iemand iets vergelijkbaars voor 20-30 euro ?
- Een aantal bandjes moeten erin kunnen.
- Oplader moet erin kunnen.
Wel een tip:
Ik heb de starlight watch en het blijkt dat het Bandwerk bandje met 'silver' details veel beter matcht dan die met de starlight details.
Vreemd, maar de 'starlight' van Bandwerk is gewoon veel meer roze.
Helaas kan ik het niet laten zien want heb hem al teruggestuurd naar Duitsland...
:strip_exif()/f/image/sxEIMfccLReifFa5sDwJBvq0.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooi bandje, echter ik heb een tip. Koop 2 of meer brackets (die ik heb passen echt als gegoten) en koop een leren bandje bij bv horlogeband.com. Veel meer keuze en past perfect!SaulGoodman schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:34:
Voor mensen die nog een mooi lederen bandje zoeken: dit is de Bandwerk Stockholm Vintage Tan, ben er erg blij mee.
Wel een tip:
Ik heb de starlight watch en het blijkt dat het Bandwerk bandje met 'silver' details veel beter matcht dan die met de starlight details.
Vreemd, maar de 'starlight' van Bandwerk is gewoon veel meer roze.
Helaas kan ik het niet laten zien want heb hem al teruggestuurd naar Duitsland...
[Afbeelding]
Bing
Goeie tip!bing69 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:35:
[...]
Mooi bandje, echter ik heb een tip. Koop 2 of meer brackets (die ik heb passen echt als gegoten) en koop een leren bandje bij bv horlogeband.com. Veel meer keuze en past perfect!
Er komt een moment dat ik deze zat ben en dan ga ik dat zeker eens bekijken, dank
Alles onder de 150 euro is alleen BTW en geen invoerrechten. Tenzij je lugs van boven de 150 euro koopt betaal je geen invoerrchten.Anoniem: 532727 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:02:
Weet iemand waar ik goedkoop SS lugs kan vinden, aangezien alles wat je nu besteld bij Ali er BTW en invoerrechten overheen komen.
Ik heb nu deze zwarte lugs voor m’n oude Casio band, maar ik vind m niet helemaal passen bij m’n SS Watch.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Oh dan is t wel weer interessant om via Ali te bestellen. Thanks!dcell schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:27:
[...]
Alles onder de 150 euro is alleen BTW en geen invoerrechten. Tenzij je lugs van boven de 150 euro koopt betaal je geen invoerrchten.
Horlogeband.comAnoniem: 532727 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:02:
Weet iemand waar ik goedkoop SS lugs kan vinden, aangezien alles wat je nu besteld bij Ali er BTW en invoerrechten overheen komen.
Ik heb nu deze zwarte lugs voor m’n oude Casio band, maar ik vind m niet helemaal passen bij m’n SS Watch.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Bing
De originele Link Bracelet in ‘t zwart is gistermiddag binnengekomen. Volgens de verkoper zou het 90% nieuw zijn, maar ik kan geen enkele beschadiging of fabrieksfout ontdekken. Werkelijk een fantastisch bandje, maar ik zou er zelf geen €450 voor over hebben. Daarentegen vind ik het de €120,- meer dan waard.ChillPascal schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:00:
[...]
:strip_exif()/f/image/UTeEpHkCPUJk1HIYLM9tfrnK.jpg?f=fotoalbum_large)
- Inverness of Charcoal
- Maat 6 of 7
Anoniem: 532727 schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:26:
[...]
Hoe lang heb jij t bandje in bezit? Want ik vind t dan wel jammer dat ie zo snel slijt. Ik vind m zo comfortabel dat ik m iedere dag wel om zou willen. Voor het slapen ga ik m zeker niet gebruiken, daar heb ik m’n Nike bandje voor.
:strip_exif()/f/image/cfo8lLOZDXAZ2jcPj9Xv0twh.jpg?f=fotoalbum_large)
Ahhh okay. Ik zie dat dit nog de oudere Leather loop is, hoop dat ze de nieuwe variant iets hebben verbetert op dit gebied.Cyleo schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:06:
[...]
[Afbeelding] Ik heb het geprobeerd op de foto vast te leggen, gaat om slijtage aan de randen. Begon denk ik na een half jaar redelijk intensief gebruik.
Ik moet je teleurstellen, mijne is hetzelfde en zelfs al erger na ongeveer een jaar gebruik nu. Pakweg half jaar geleden ben ik langs de Apple store gegaan omdat ik dat wel raar vond na 5-6 maanden gebruik. Ik gebruik hem ook 2-3 keer in de week max, dus dat leek me wel garantiewaardig. De Apple medewerkers gingen schermen met allerlei protocolletjes en foto’s van schade die niet gedekt is. Kortom; ik raad iedereen af voor deze te gaan. Normale Apple bandjes zijn beter dan die van Ali, in dit geval is het verschil er niet of marginaal.Anoniem: 532727 schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:09:
[...]
Ahhh okay. Ik zie dat dit nog de oudere Leather loop is, hoop dat ze de nieuwe variant iets hebben verbetert op dit gebied.
youtube.com/@hisrep
Mooi! linkje?bing69 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:53:
Gisteren nieuw bandje binnen gekregen, past perfect geen speling op de watch, echt leer en sterke magneten. Prijs 9 euro's
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
€ 6,55 39% Off | Lederen Link Voor Apple Horloge Band 44Mm 40Mm 41Mm 45Mm 42Mm 38Mm Originele Magnetische loop Armband Iwatch Serie 3 5 4 Se 6 7 Band
https://star.aliexpress.c...6spreadType%3DsocialShare
Bing
Maar weet je zeker dat het echt leer is? Meestal is het PU en ik zie een lichtere kleur op de randen. Lijkt een beetje op een bandje die ik ook heb gehad en waarvan de kleur een soort sticker/wrap isbing69 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:36:
[...]
€ 6,55 39% Off | Lederen Link Voor Apple Horloge Band 44Mm 40Mm 41Mm 45Mm 42Mm 38Mm Originele Magnetische loop Armband Iwatch Serie 3 5 4 Se 6 7 Band
https://star.aliexpress.c...6spreadType%3DsocialShare
Laat ik zo zeggen, steek er mijn hand niet voor in het vuur. Maar ziet er wel goed uit....S023 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:55:
[...]
Maar weet je zeker dat het echt leer is? Meestal is het PU en ik zie een lichtere kleur op de randen. Lijkt een beetje op een bandje die ik ook heb gehad en waarvan de kleur een soort sticker/wrap is
Bing
https://nl.aliexpress.com/item/1005001466006724.html
Heeft iemand een tip?
:fill(white):strip_exif()/f/image/If2SsJf0CC5Qgb4VaY1kMHuy.png?f=user_large)
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Prijzen rond 10-20 euro voor de lederen bandjes.
Deze bijvoorbeeld? https://nl.aliexpress.com....hotSpots_6001934576393.0
Tsja, aan de andere kant; ik heb de originele Leather Link van Apple en binnen 3-4 maanden begint ook daar op diverse plekken de verf los te laten. En dan gebruik ik hem niet eens dagelijks... kortom ook de Apple Leather Link raad ik zelf niet echt aan tenzij je de zwarte koopt (want onder de verf zit namelijk een zwarte kleur).S023 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:55:
[...]
Maar weet je zeker dat het echt leer is? Meestal is het PU en ik zie een lichtere kleur op de randen. Lijkt een beetje op een bandje die ik ook heb gehad en waarvan de kleur een soort sticker/wrap is
Dit ziet er wel uit als een erg mooi kwalitatief bandje, ik ben ook al een tijd op zoek maar mijn ervaring is (helaas) dat leren bandjes vrij snel kapot gaan. Ik heb dbramante gehad en diverse via AliExpress. Een tip kan zijn naar een juwelier te gaan en te vragen een vergelijkbaar bandje te kopen die goed aansluit op Apple Watch connectors die je bij amazon oid haalt. Werkt prima, enige leren bandje dat het heeft uitgehouden bij mij komt van de juwelier vandaan (á €100, dus dat moet je er dan wel weer voor neer willen leggen). Dit of dit zou ook nog iets kunnen zijn, komt in de buurt maar is niet precies zoals jij hem zoekt...Je Moeder schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:34:
Ik ben opzoek naar een alternatief voor een dergelijk bandje als op de foto. Deze is van Popov leather maar niet of nauwelijks leverbaar. Het lijkt een beetje op die van Bandwerk maar die is A. Veel duurder en B. Minder mooi.
Heeft iemand een tip?
[Afbeelding]
[ Voor 61% gewijzigd door DeNachtwacht op 25-12-2021 01:56 ]
youtube.com/@hisrep
In mijn zoektocht naar een mooie leren band kwam ik deze tegen, helaas niet in 38/40/41 te krijgen: https://www.jtberlin.de/p...ex-vintage-cognac-42-44mmJe Moeder schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:34:
Ik ben opzoek naar een alternatief voor een dergelijk bandje als op de foto. Deze is van Popov leather maar niet of nauwelijks leverbaar. Het lijkt een beetje op die van Bandwerk maar die is A. Veel duurder en B. Minder mooi.
Heeft iemand een tip?
[Afbeelding]
Hij is ook op Amazon/bol te vinden
youtube.com/@hisrep
Is dit niet iets dan? https://www.123watches.nl...uine-band-lichtbruin.htmlDeNachtwacht schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:09:
[...]
In mijn zoektocht naar een mooie leren band kwam ik deze tegen, helaas niet in 38/40/41 te krijgen: https://www.jtberlin.de/p...ex-vintage-cognac-42-44mm
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Ik heb best veel leren bandjes geprobeerd maar in die prijsklasse zijn ze gewoon binnen 4-6 maanden kapot. Goedkoop is echt duurkoop is mijn ervaring met leren bandjes.Davidas schreef op zondag 26 december 2021 @ 15:19:
[...]
Is dit niet iets dan? https://www.123watches.nl...uine-band-lichtbruin.html
youtube.com/@hisrep
Kijk eens naar Nomad, heb ik al tijden in gebruikDeNachtwacht schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:09:
[...]
In mijn zoektocht naar een mooie leren band kwam ik deze tegen, helaas niet in 38/40/41 te krijgen: https://www.jtberlin.de/p...ex-vintage-cognac-42-44mm
https://www.beslist.nl/pr...e_6918306/c/merk~17870457
Bing
Op het scherm zit een spigen proflex ez fit screenprotector.
Pitaka air case: prijzig voor het kleine beetje carbon fiber dat je krijgt maar wel super minimalistisch. Leunt wel bij de crown op mijn (vrij dikke) screenprotector, maar dit geeft geen issues.
Ben er wel tevreden mee, hoewel ik de prijs wel erg hoog vind (zeker zonder de black friday korting).
Pitaka watchband: voelt heerlijk en super licht. Op de foto lijkt hij wat verschoven naar rechts maar dat komt omdat ik hem verkeerd om vast had gemaakt xD Op de juiste manier zit hij perfect. (Had geen zin nieuwe fotos te maken) kilkt goed vast En los te krijgen door 2 knopjes in te drukken.
Helaas zit mijn polsomtrek net tussen 2 maten in. Net te los met extra link, verwijder ik er 1 dan is het weer te strak. Persoonlijk vind ik wat losser wel fijn maar moet even kijken of het invloed heeft op de healthreadings van de watch.
Spigen ez fit screenprotector: ontvangt gemengde reviews online. Ik snap het wel, want geluk speelt mee bij de installatie en aanschafprijs is hoog. 2 in de doos en bij mij ging de 1e installatie helemaal mis. Grote bubbels, slechte fit. Gelukkig ging de 2e goed en zit er perfect op. Geen issues met touch gevoeligheid en geen bubbles. Maar installatie had net zo goed ook 2x fout kunnen gaan.
Overall: overall ben ik super tevreden met mijn combinatie. De carbon fiber ziet er super vet uit en mijn watch is goed beschermd op een zeer minimalistische manier.
Kijk je er in extreem detail naar dan zie je inderdaad dat bijv er een super dunne zilveren rand nog om het scherm zichtbaar is (aw6 zilver) Maar gewoon om de pols is dit niet echt te zien en ziet het er fantastisch uit.
![]() | ![]() |
[ Voor 23% gewijzigd door Valinor op 27-12-2021 15:46 ]
Dat is behoorlijk mooi alternatief 👍🏼DeNachtwacht schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:09:
[...]
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Om de 2-3 weken zitten we aan de kust, en dan zou ik daar een extra lader (mag gerust gewone USB zijn) willen voorzien, het is immers niet de eerste maal dat hem hier thuis vergeet. Ik kan uiteraard gewoon een "officiële" kopen, maar vind het wat "zonde van het geld" voor die maar 2-3 keer op de maand te gebruiken...
Ik heb een goedkoop aliexpress ladertje, ziet er uit als de originele lader - op kantoor en die werkt net zo goed.Desperation schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:05:
Iemand een "goedkoop" alternatief voor een extra laadkabel voor m'n AW7?
Om de 2-3 weken zitten we aan de kust, en dan zou ik daar een extra lader (mag gerust gewone USB zijn) willen voorzien, het is immers niet de eerste maal dat hem hier thuis vergeet. Ik kan uiteraard gewoon een "officiële" kopen, maar vind het wat "zonde van het geld" voor die maar 2-3 keer op de maand te gebruiken...
Ali staat er vol mee. Apple laders zijn echt niet heel bijzonder ofzo. Elk alternatief voldoet prima. Heb zelf ook diverse laders voor mijn Apple producten.Desperation schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:05:
Iemand een "goedkoop" alternatief voor een extra laadkabel voor m'n AW7?
En ja ik weet dat bijna alles uit Azië komt maar het ene wordt wel beter gecontroleerd dan het andere
©2004
Waar kopen jullie de bands? Vooral AliExpress?
Iemand tips voor betaalbare bands met toch wat kwaliteit?
[ Voor 21% gewijzigd door mister9 op 30-12-2021 20:09 ]
Ik koop altijd de originele, maar heb er daarentegen ook máár 3.mister9 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:09:
Sinds vandaag in het bezit van m’n eerste Apple Watch.
Waar kopen jullie de bands? Vooral AliExpress?
Iemand tips voor betaalbare bands met toch wat kwaliteit?
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
@mister9 dit geldt voor mij ook. Diverse andere ‘merken’ geprobeerd maar ik ben er achter gekomen dat ik dat geld beter in een paar originele kon stoppen. Maar probeer anders vooral Ali uit zou ik zeggen.Davidas schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:15:
[...]
Ik koop altijd de originele, maar heb er daarentegen ook máár 3.
©2004
Na lang speuren heb ik nog een Leather Link in Baltic Blue opgeduikeld en die is best mooi, maar het allerliefst zou ik een Saddle Brown willen. Hebben jullie nog een idee waar te zoeken naar een 44mm Saddle Brown? Zo nee, wat vinden jullie een goeie vergelijkbare? Toch maar naar Ali?
Die van mij via Ali, zijn altijd prima. Maar dat weet je pas als je hem daadwerkelijk thuis hebt...mister9 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:32:
De grote shops uit China zoals AliExpress. Levert dat nog kwaliteit issues op? En dan bedoel ik eigenlijk niet het bandje zelf, maar meer de aansluiting, dat die losschiet orzo? Want dat kan direct een gebroken AW opleveren natuurlijk.
[ Voor 99% gewijzigd door CT op 01-01-2022 06:26 . Reden: ik ga wel ergens anders heen ]
Wow! Veel tekst! Hierbij mijn tegenargument! Er komt om mijn Watch van >700,- geen Ali meuk!CT schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:09:
Dat argument zie ik vaak, hier mijn tegen argument:
De meeste kopen denk ik de SE, die is vaak onder de 299 te krijgen bij een simpele aanbieding.
Stel je betaald al 299 .. dan is die 50 euro voor een simpel bandje bijna 17% van de prijs..
Soms is 't bijna voordeliger om een oude apple watch op V&A te kopen incl het bandje dat je wilt omdat je dan tenminste nog een watch erbij krijgtmaw. de wereld op z'n kop.
Ik zou gevoelsmatig die bandjes echt wel 20euro goedkoper willen zien voordat ik daar de portemonnee voor zou trekken. En dat komt ook wel redelijk overeen met wat reguliere (mooie) bandjes kosten voor klassieke horloges (silicoon en nylon) 30 ipv 50 en voor leer ±80 ipv 100! en dan krijg je ook echt wel hele mooie bandjes ipv wat apple zelf biedt.
Nu koop ik al jaren m'n bandjes voor allerlei horloges via Ali, en dan ontwikkel je wel wat 'feeling' voor de wat meer kwaliteits "namaak" is het namaak of resellen de off-brands niet gewoon deze kwaliteits 'chineze zooi' in hun webshop onder een mooiere naam?
Maar goedkoop kan als duurkoop uitpakken dat is waar, maar ook het spel.
En laat de apple watch nou net schermen met hun bandjes (wisselen) als unique selling point, en dan vervolgens de idiote hoofdprijs vragen voor deze feature. Logisch dat je als gebruiker graag een setje van die bandjes wilt aanleggen om lekker te mix'n'matchen.
Wat is er dan zo "idioot" om maar een paar euro per bandje te willen betalen?
..Misschien juist een idee om is een soort database-achtige-website op te zetten met wie welk niet-apple-bandje waar heeft gekocht en wat hij/zij van de kwaliteit vond, wat opvallende (missende of aanwezige) features zijn van 't bandje en welk prijskaartje eraan zit. hm misschien leuk voornemen voor 2022
Want mensen blind naar ali verwijzen zegt niet veel namelijk, daar spelen de verkopers natuurlijk ook een spelletje met deze niks vermoedende klanten.
Heb zelf de stalen band van hen en ben erg tevreden.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Thanks for the tip. Mooie leren band besteld.Serena schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 10:46:
Vandaag 20% korting bij 123watches.
Heb zelf de stalen band van hen en ben erg tevreden.
Ik zoek zoiets alleen dan geschikt voor een 44mm Apple Watch.
Hij hoeft ook geen €60 + te kosten. Die heb ik gevonden,maar wil wat goedkoper omdat ik zeker ben of het iets voor mij is.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2LhgBZJ0OHegNITDplfpxi4u.jpg?f=user_large)
Ik koop ze hier: Clockwork SynergyBobB schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:50:
Sinds gisteren heb ik mijn allereerste Watch: een Series 7 in RVS. Mooi ding, maar van de bandjes die Apple zelf aanbiedt word ik niet heel blij. Voor mijn 13 Pro Max heb ik Golden Brown gekocht, maar die vind ik eigenlijk veel te oranje.
Na lang speuren heb ik nog een Leather Link in Baltic Blue opgeduikeld en die is best mooi, maar het allerliefst zou ik een Saddle Brown willen. Hebben jullie nog een idee waar te zoeken naar een 44mm Saddle Brown? Zo nee, wat vinden jullie een goeie vergelijkbare? Toch maar naar Ali?
Prima kwaliteit.
Ik gebruik op mijn Apple Watches ( 6 en 7) screenprotectors van dit merk.Infinity88 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:38:
Heeft er iemand al een goede screen protector voor de apple watch 7 gevonden die niet snel los laat? De grote merken hebben nog niets uitgebracht lijkt mij. Binnen enkele dagen had ik al een gigantische kras op het display. Ik heb de indruk dat het glas veel gevoeliger is dan dat van de apple watch 3.
Voor beide formaten verkrijgbaar bij Amazon.
:strip_exif()/f/image/VoPyKXF80L4z9U9Yi62QNiqm.jpg?f=fotoalbum_large)
Veel zeggen dat, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Het is prima om via Ali wat gekke kleurtjes tepdavie2311 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 19:38:
Sorry, maar een Watch van >700,- euro kopen en dan bezuinigen op bandjes? 10,- ipv 50,- euro voor die Chinese meuk? Dat is echt de dealbreaker?
bestellen voor feestjes of thema’s. Die rubberen bandjes zijn dikke prima. Niemand ziet t verschil. Om te proberen en te mixen is Ali ideaal. De kwaliteit is idd minder, maar voor €3 hoef je er dan ook geen jaar mee te doen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Eens, en sommige bandjes zijn zo goed dat je er 2 jaar mee doet, dagelijks in gebruik. En dan 4 euro betalen betaald hebben.Alekz87 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 08:47:
[...]
Veel zeggen dat, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Het is prima om via Ali wat gekke kleurtjes te
bestellen voor feestjes of thema’s. Die rubberen bandjes zijn dikke prima. Niemand ziet t verschil. Om te proberen en te mixen is Ali ideaal. De kwaliteit is idd minder, maar voor €3 hoef je er dan ook geen jaar mee te doen.
Slaat nergens op? Vind jij. Net als ik het anders vind. Om mijn +700,- euro geen goedkope Ali meuk. Verschil zie je wel degelijk. Ga maar eens douchen met de Ali bandjes! Binnen een maand roestvorming. Lachwekkend! Nogmaals, smaak eigen. Slaat nergens op? Dat is persoonlijk!Alekz87 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 08:47:
[...]
Veel zeggen dat, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Het is prima om via Ali wat gekke kleurtjes te
Dus omdat je iets duurs koopt moet alles wat er mee te maken heeft ook duur zijn? Ali is alles behalve meuk, als je reviews daar goed leest.pdavie2311 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:25:
[...]
Slaat nergens op? Vind jij. Net als ik het anders vind. Om mijn +700,- euro geen goedkope Ali meuk. Verschil zie je wel degelijk. Ga maar eens douchen met de Ali bandjes! Binnen een maand roestvorming. Lachwekkend! Nogmaals, smaak eigen. Slaat nergens op? Dat is persoonlijk!
Mijn officiële Apple bandjes verkleuren ook. M’n officiële Apple hoesje heb ik na 3 maanden teruggestuurd omdat deze afbrokkelt. En dat voor €50….
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
En ja douchen met een horloge om is gewoon vragen om problemen. Zowel met een Apple Watch als met een regulier mechanisch/quartz horloge.. waarom je dit zou willen doen, geen idee.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Je houdt alleen jezelf voor de gek
hi!
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat ik kwaliteit wil om mijn Watch. Ali meuk van 3,- is geen kwaliteit! Nogmaals, dat jij die meuk wil kopen, zelf weten. Vergelijk met origineel Apple gaat gewoon niet op. Punt!Alekz87 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 14:04:
[...]
Dus omdat je iets duurs koopt moet alles wat er mee te maken heeft ook duur zijn? Ali is alles behalve meuk, als je reviews daar goed leest.
Mijn officiële Apple bandjes verkleuren ook. M’n officiële Apple hoesje heb ik na 3 maanden teruggestuurd omdat deze afbrokkelt. En dat voor €50….
Wat een onzin! Ik douche al met mijn Watch sinds de Series 2 en nooit problemen! Verklaar vragen om problemen?TheKerremenke schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:04:
Even kort inspringend op het verhaal van duurkoop/goedkoop. Via Ali zijn genoeg kwalitatief goede bandjes te vinden. Kwestie van goed zoeken en reviews lezen. Vooral sommige leren bandjes doen niet onder voor duurdere merken. Hier al sinds de Apple Watch 3 een aantal leren bandjes (bruin, groen, blauw leer) in gebruik. Deze zijn nog zeer goed. Goed kwalitatief leer gaat lang mee en hoeft echt niet meer als >€100 te kosten. Ik heb ooit geteld en kwam uit op een 20 tal bandjes. Daarvan zijn er inderdaad genoeg meuk gebleken. Maar ook enkele pareltjes. Kwestie van goed zoeken.
En ja douchen met een horloge om is gewoon vragen om problemen. Zowel met een Apple Watch als met een regulier mechanisch/quartz horloge.. waarom je dit zou willen doen, geen idee.
Ga lekker los op Ali dan voor 50,- en koop 10 bandjes! Prima toch? Aan mij niet besteed die meuk..MysticX schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:12:
Vindt het altijd zo grappig dat men het niet kan rechtvaardigen om een 3 euro bandje bij je dure Watch te gebruiken. De 50 a 60 euro dat ik zou uitgeven aan een origineel exemplaar, daarmee kan ik losgaan op Ali of zelfs Amazon en kwalitatiever spul krijgen. Ali hoeft niet altijd slecht te zijn en dat is het ook niet. Zelfs als het slecht is, hou ik budget over om elders een bandje te krijgen van een andere seller in de hoop dat de kwaliteit nog beter is. Je kan tegenwoordig met ze chatten en vragen om goede kwaliteit.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Je houdt alleen jezelf voor de gek
Maar waarom douche je je met een horloge om? Is dat om het staan doel te halen of als workout?pdavie2311 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:10:
[...]
Wat een onzin! Ik douche al met mijn Watch sinds de Series 2 en nooit problemen! Verklaar vragen om problemen?
Ik leg mijn horloge (ongeacht of het de Apple Watch is of een normaal horloge) op de wastafel. Net als mijn iPhone. Die neem ik ook niet mee onder de douche.. Tevens is het een ideaal moment om ze op te laden.
Waarop ik doel is kans op vocht in het horloge. Ja, de kans is klein (zeker bij een Apple Watch) maar het is niet onmogelijk. Daarnaast vraag ik me af wat je daarmee wil bereiken. Kijk, als je je AirPlay 2 speaker/HomePod wil bedienen onder de douche. Dan snap ik het ergens wel.
Maar met een leren bandje onder een douche gaan staan, is gewoon niet verstandig. Tenzij het leer hierop behandeld is.
[ Voor 10% gewijzigd door TheKerremenke op 09-01-2022 16:27 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Omdat ik sport met de Watch en dan eventueel zout en smeer schoonmaak onder de douche! Niet elke dag hoor. 1,2x per week gaat de Watch mee onder de douche. Uiteraard met een sportband en geen lederen band of wat dan ook..TheKerremenke schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:25:
[...]
Maar waarom douche je je met een horloge om? Is dat om het staan doel te halen of als workout?![]()
Ik leg mijn horloge (ongeacht of het de Apple Watch is of een normaal horloge) op de wastafel. Net als mijn iPhone. Die neem ik ook niet mee onder de douche.. Tevens is het een ideaal moment om ze op te laden.
Waarop ik doel is kans op vocht in het horloge. Ja, de kans is klein (zeker bij een Apple Watch) maar het is niet onmogelijk. Daarnaast vraag ik me af wat je daarmee wil bereiken. Kijk, als je je AirPlay 2 speaker/HomePod wil bedienen onder de douche. Dan snap ik het ergens wel.
Maar met een leren bandje onder een douche gaan staan, is gewoon niet verstandig. Tenzij het leer hierop behandeld is.
Helemaal prima natuurlijk. Ieder z’n eigen mening. Maar Apple spul is niet heiligpdavie2311 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:09:
[...]
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat ik kwaliteit wil om mijn Watch. Ali meuk van 3,- is geen kwaliteit! Nogmaals, dat jij die meuk wil kopen, zelf weten. Vergelijk met origineel Apple gaat gewoon niet op. Punt!
1,2x vind ik wel veel hoor ik doe dat zelf maar 1,15x per weekpdavie2311 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:40:
[...]
Omdat ik sport met de Watch en dan eventueel zout en smeer schoonmaak onder de douche! Niet elke dag hoor. 1,2x per week gaat de Watch mee onder de douche. Uiteraard met een sportband en geen lederen band of wat dan ook..
My Bad…🙃….1 a 2x..Donstil schreef op zondag 9 januari 2022 @ 17:53:
[...]
1,2x vind ik wel veel hoor ik doe dat zelf maar 1,15x per week
Je gebruikt echt heel veel uitroeptekens in je posts. Dat komt een beetje agressief over, terwijl ik denk/hoop dat dat niet de bedoeling is.