Nee ik denk het niet zo dat je dat kunt controleren. Het doosje ziet er iig niet nieuw uit, wel ongeopend maar heeft overal gelegen dan? Hopen dat je geen leeg doosje opgestuurd krijgt...Y451N schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:51:
Ik ben op zoek naar een leren classic buckle band van Apple, die niet meer wordt gemaakt. Iemand bied ze aan op ebay en claimt dat ze origineel zijn. Is dit ergens te controleren? Item in kwestie: https://www.ebay.nl/itm/174643052720
Volgens de advertentie heeft diegene er al 13 verkocht. Zonder aannames te doen hoe iemand aan 14+ originele bandjes komt vind ik dit op z’n minst opmerkelijkY451N schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:51:
Ik ben op zoek naar een leren classic buckle band van Apple, die niet meer wordt gemaakt. Iemand bied ze aan op ebay en claimt dat ze origineel zijn. Is dit ergens te controleren? Item in kwestie: https://www.ebay.nl/itm/174643052720
Zoek op eBay even naar de eBay er chargerstore.Y451N schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:51:
Die zijn legit en goed geprijsd.
Heeft bijna alles van de “oude collectie”.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gisteren een groene Watch 44 besteld. Nu op zoek naar een mooie leren strap. Vind 100 euro voor een band van Apple zelf wel veel.
Nu is er wel veel aanbod maar nog niet meer met de connector in de nieuwe kleuren.
Iemand ervaring met deze Bellroy band?
https://bellroy.com/produ...atch_strap/toffee#slide-0
Of andere goede tips?
Nu is er wel veel aanbod maar nog niet meer met de connector in de nieuwe kleuren.
Iemand ervaring met deze Bellroy band?
https://bellroy.com/produ...atch_strap/toffee#slide-0
Of andere goede tips?
[ Voor 3% gewijzigd door Mrk87 op 09-10-2021 10:02 ]
Voor degenen die wat bescherming zoeken. Deze lijkt compatible met de nieuwe series
https://www.amazon.nl/gp/product/B0815QQWBB/
ja ik weet het, sommigen vinden een hoesje kapot lelijk
Ik ben benieuwd of onderstaande past op de S7 gezien het verschil van 1mm tov de S4/5/6. Iemand die deze al heeft en vrijdag de S7 binnen krijgt en dit voor mij kan testen? 
https://www.hoesjesdirect...L2BPbarYYC8UaApH4EALw_wcB
[ Voor 37% gewijzigd door hk12nl op 09-10-2021 13:07 ]
©2004
Lijkt me niet, case is ook "ronder" enz.hk12nl schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:26:
Ik ben benieuwd of onderstaande past op de S7 gezien het verschil van 1mm tov de S4/5/6. Iemand die deze al heeft en vrijdag de S7 binnen krijgt en dit voor mij kan testen?
Als je op de plaatjes kijkt op Amazon claimen ze dat het compatible is.hk12nl schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:26:
https://www.amazon.nl/Spi...schermhoes/dp/B07HSS4KYJ/
maar zoals @Donstil het al aan geeft. Die 1mm kan nog wel de bottleneck zijn. Aan de andere kant het is wel TPU dus nog een beetje rekbaar dus misschien dat het nog net past ondanks dat de series 7 wat ronder is.
Zijn er wel screenprotectors voor de Iwatch 7 45mm te vinden?
Heb de & besteld in 45mm en wil het glas wel een beetje goed beschermen.
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Ik haal ze vaak van Ali. Daar zijn ze nu ook weer te verkrijgen.mr.loepie schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:50:
Zijn er wel screenprotectors voor de Iwatch 7 45mm te vinden?
©2004
ook voor de 7 al? in 45mm ? heb je een linkje voor me?hk12nl schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:57:
[...]
Ik haal ze vaak van Ali. Daar zijn ze nu ook weer te verkrijgen.
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Ik heb deze besteld:mr.loepie schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:08:
[...]
ook voor de 7 al? in 45mm ? heb je een linkje voor me?
https://m.nl.aliexpress.c...2192080&browser_id=&is_c=
©2004
Dit bedrijf wordt binnen kort door Apple gekocht, kan niet anders. Wat een uitvinding:hk12nl schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:10:
[...]
Ik heb deze besteld:
:strip_exif()/f/image/d7eU4s1Xk6pcy9u02hKtStBs.jpg?f=fotoalbum_large)
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Haha. Ik moet wel zeggen dat een aantal krasjes wel echt verdwijnen. Maar als ze te heftig zijn dan blijf je ze wel zien.Toppe schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:17:
[...]
Dit bedrijf wordt binnen kort door Apple gekocht, kan niet anders. Wat een uitvinding:
[Afbeelding]
Je plak ze wel altijd zonder stof op en kan ze eerst echt recht leggen een aantal keer. Werkt heel anders dan glas.
©2004
Zal denk ik eerder komen door een soort polijstwerking. Als er iets betaald wat krassen echt weg kan werken dan heeft dit bedrijf echt een gouden oplossing!hk12nl schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:21:
[...]
Haha. Ik moet wel zeggen dat een aantal krasjes wel echt verdwijnen. Maar als ze te heftig zijn dan blijf je ze wel zien.
Je plak ze wel altijd zonder stof op en kan ze eerst echt recht leggen een aantal keer. Werkt heel anders dan glas.
Ik zou deze niet doen. Zodra er iets onder komt krijg je alsnog krassen…dcell schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:36:
Voor degenen die wat bescherming zoeken. Deze lijkt compatible met de nieuwe series
Het is een flexibele screen protector dus niet van glas oid.Toppe schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:37:
[...]
Zal denk ik eerder komen door een soort polijstwerking. Als er iets betaald wat krassen echt weg kan werken dan heeft dit bedrijf echt een gouden oplossing!
Hier zit ie op mijn S5:
:strip_exif()/f/image/zeCSDvHi6cdanqiANdK9JPaK.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door hk12nl op 10-10-2021 18:40 ]
©2004
Ook een folie kan je polijstenhk12nl schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:39:
[...]
Het is een flexibele screen protector dus niet van glas oid.
Hier zit ie op mijn S5:
[Afbeelding]
Zullen wel wat siliconen oid op de protector zitten die krasjes optisch opvullen.
Tweedehands auto’s worden er vol mee gespoten, tot de eerste wasbeurt 😳
Tweedehands auto’s worden er vol mee gespoten, tot de eerste wasbeurt 😳
Ik heb hem al besteld als tijdelijke oplossing. Voorlopig maar eens per week even los halen en de boel schoonmaken. Ondertussen zoeken naar andere opties.Toppe schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:39:
[...]
Ik zou deze niet doen. Zodra er iets onder komt krijg je alsnog krassen…
Het hele probleem met de Watch is dat het kaal eigenlijk gewoon het mooist is om te dragen maar dan is die ook vrij fragiel.
Mijn series 0 aluminium heeft na 6 jaar wat krasjes op het scherm en wat putjes in de behuizing. Alleen duidelijk te zien onder licht. De laatste 4 jaar ben ik er niet meer zuinig op geweest.
Alleen een screenprotector is weer niet voldoende en hoesjes zijn zoals je zegt gevoelig voor spul dat er tussen komt.
Al heb ik daar met een iPhone bijv. nooit last van gehad. Gewoon eens in de paar dagen hoesje los en goed schoonmaken.
Of ik had voor een RVS of Titanium moeten gaan maar ik vind het prijsverschil te groot. Apple Watches houden in tegenstelling tot iPhones hun waarde ook niet goed vast.
Ik snap je probleem en ik heb dat prima weten te tackelen door de screen protector waar ik het een paar posts hierboven over heb te gebruiken. Voor de wat ruigere omgevingen (voetballen, wielrennen, klussen etc heb ik er nog een spugen rugged armored case omheen en die doe ik gelijk na deze activiteit van af.dcell schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Ik heb hem al besteld als tijdelijke oplossing. Voorlopig maar eens per week even los halen en de boel schoonmaken. Ondertussen zoeken naar andere opties.
Het hele probleem met de Watch is dat het kaal eigenlijk gewoon het mooist is om te dragen maar dan is die ook vrij fragiel.
Mijn series 0 aluminium heeft na 6 jaar wat krasjes op het scherm en wat putjes in de behuizing. Alleen duidelijk te zien onder licht. De laatste 4 jaar ben ik er niet meer zuinig op geweest.
Alleen een screenprotector is weer niet voldoende en hoesjes zijn zoals je zegt gevoelig voor spul dat er tussen komt.
Al heb ik daar met een iPhone bijv. nooit last van gehad. Gewoon eens in de paar dagen hoesje los en goed schoonmaken.
Of ik had voor een RVS of Titanium moeten gaan maar ik vind het prijsverschil te groot. Apple Watches houden in tegenstelling tot iPhones hun waarde ook niet goed vast.
Resultaat; onbeschadigd scherm na 2 jaar en amper gebruikerssporen op de case.
Zoals @Toppe al aangeeft zou ik dat ding echt direct retour sturen. 1 zandkorel eronder tijdens het erop of eraf doen en je bent klaar.
Blijft je eigen keuze natuurlijk maar ik wilde het toch even melden
©2004
Maar krassen er op krijg je alleen maar tijdens het er op en er afhalen van dat hoesje. Zodra er troep onder zit weet je zeker dat je krassen hebt. Mijn S4 behuizing is punt gaaf, het scherm heeft wat meer te verduren gehad.dcell schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Ik heb hem al besteld als tijdelijke oplossing. Voorlopig maar eens per week even los halen en de boel schoonmaken. Ondertussen zoeken naar andere opties.
Je moet het zelf weten, maar je krijgt met die cover die je nu hebt besteld hoe dan ook krassen.
Ik heb al wat screenprotectors in mijn winkelmandje gegooid in de Ali apphk12nl schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:27:
[...]
Ik snap je probleem en ik heb dat prima weten te tackelen door de screen protector waar ik het een paar posts hierboven over heb te gebruiken. Voor de wat ruigere omgevingen (voetballen, wielrennen, klussen etc heb ik er nog een spugen rugged armored case omheen en die doe ik gelijk na deze activiteit van af.
Resultaat; onbeschadigd scherm na 2 jaar en amper gebruikerssporen op de case.
Zoals @Toppe al aangeeft zou ik dat ding echt direct retour sturen. 1 zandkorel eronder tijdens het erop of eraf doen en je bent klaar.
Blijft je eigen keuze natuurlijk maar ik wilde het toch even melden
Heb je hem nu ook kaal gebruikt? Je series 0.dcell schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Ik gebruik mijn Watch altijd kaal, en ja wat gebruikerssporen, maar het blijft een gebruiksvoorwerp.
En die paar tientjes die je er meer/minder voor krijgt na een paar jaar gebruik, daarvoor zou ik hem persoonlijk gewoon lekker kaal gebruiken.
Fly or Die
In principe heb ik hem vrijwel altijd kaal gebruikt. In de series 0 dagen waren er nog van die glazen screenprotectors op Ali die plat waren. Die had ik er nog weleens op zitten maar bij de eerste de beste tik erop brak dat ding al en er kwam stof onder de randen.Fjeze schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:33:
[...]
Heb je hem nu ook kaal gebruikt? Je series 0.
Ik gebruik mijn Watch altijd kaal, en ja wat gebruikerssporen, maar het blijft een gebruiksvoorwerp.
En die paar tientjes die je er meer/minder voor krijgt na een paar jaar gebruik, daarvoor zou ik hem persoonlijk gewoon lekker kaal gebruiken.
Dus na een jaar en ongeveer 5 screenprotectors verder heb ik er niks meer opgeplakt en de Watch kaal gebruikt.
Ik heb altijd zelf een beetje de neiging om vooral in de beginperiode dat ding zo heel en gaaf mogelijk te houden. Na verloop van tijd neemt die neiging wel af
Voor mijn nieuwe wordt het waarschijnlijk een screenprotector erop en verder kaal gebruiken.
wat ook het mooist oogt
[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 10-10-2021 22:42 ]
Thanks, net ook besteldhk12nl schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:10:
[...]
Ik heb deze besteld:
Mij gaat het ook niet om die paar tientjes maar ik kan mij kapot irriteren aan een kras (of meerdere) op mijn schermpje. Dan wil ik het liefst een nieuwe (ik weet het; treurig maar het is nu eenmaal zo). Oplossing voor mij was deze haast onzichtbare protector. Hierdoor kreeg ik niet bij elke stoot tegen een object een bijna hartaanval. De paar krasjes die ik op mijn case heb boeien mij dan weer een stuk minder. Het is idd een gebruiksvoorwerpFjeze schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:33:
[...]
Heb je hem nu ook kaal gebruikt? Je series 0.
©2004
Ik zal heel eerlijk zeggen: ik gebruik mijn AW6 zonder screen protector of case. Ik heb het roestvrijstalen model met saffierglas. En dat gaat tot nu toe - even afkloppen - altijd goed. Geen krasjes en geen deukjes of wat dan ook.
Ik heb er weleens naar gekeken maar de ervaring leert me dat als je er geen gekke dingen mee doet, het model prima heel blijft. De AW4 aluminium zat na 3 dagen al onder de krassen. Vandaar de keuze voor RVS.
Ik heb er weleens naar gekeken maar de ervaring leert me dat als je er geen gekke dingen mee doet, het model prima heel blijft. De AW4 aluminium zat na 3 dagen al onder de krassen. Vandaar de keuze voor RVS.
ZIjn dat dan niet van die protectors als we 'vroeger' al op de telefoons hadden, voordat de glass protectors 'in' kwamen? Lijkt me idd wel mooier en flexibeler voor de afgeronde hoeken.hk12nl schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:39:
[...]
Het is een flexibele screen protector dus niet van glas oid.
Hier zit ie op mijn S5:
[Afbeelding]
Zelf heb ik mijn watch 4 tot nu toe 'onbeschermd' gebruikt en dat bevalt prima. In de winter beschermt je sleeve van trui of overhemd het wel; in de zomer idd wat meer oppassen. Toch wel een lelijke kras er op gekregen, waar ik mijzelf vooral aan kan ergeren.
Twijfel nu of ik dus wel of niet iets ga plakken op een nieuwe watch...
Ik gebruik zoiets dergelijk al jaren en ondanks dat er wel is wat onder komt is mijn AW4 nog krasloos.Toppe schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:39:
[...]
Ik zou deze niet doen. Zodra er iets onder komt krijg je alsnog krassen…
In een sok doen, sok dichtknopen, meewassen. Gaat prima.schumi1986 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:43:
Sta op het punt om mijn nylon loop bandje met de was mee in de machine te wassen.. gaat dit goed?
Dat durf ik niet te zeggencrackanimal schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:18:
[...]
ZIjn dat dan niet van die protectors als we 'vroeger' al op de telefoons hadden, voordat de glass protectors 'in' kwamen? Lijkt me idd wel mooier en flexibeler voor de afgeronde hoeken.
Zelf heb ik mijn watch 4 tot nu toe 'onbeschermd' gebruikt en dat bevalt prima. In de winter beschermt je sleeve van trui of overhemd het wel; in de zomer idd wat meer oppassen. Toch wel een lelijke kras er op gekregen, waar ik mijzelf vooral aan kan ergeren.
Twijfel nu of ik dus wel of niet iets ga plakken op een nieuwe watch...
©2004
Iemand die al een mooie stalen band is tegengekomen (behalve die van Apple zelf)? Ik had eigenlijk die van Nomad op het oog, maar deze is (nog) niet compatible met de series 7.
Waarom zouden die niet compatible zijn?Extreme smell schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:41:
Iemand die al een mooie stalen band is tegengekomen (behalve die van Apple zelf)? Ik had eigenlijk die van Nomad op het oog, maar deze is (nog) niet compatible met de series 7.
Aanname aan de hand van hun website, aantal bandjes geven aan dat ze compatible zijn met de 7, maar de stalen band dus niet:Prullenbak84 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:47:
[...]
Waarom zouden die niet compatible zijn?
/f/image/MzlmHcw1r3Oo11URV2wTjtw7.png?f=fotoalbum_large)
Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de productpagina nog niet geupdate is
[ Voor 6% gewijzigd door Extreme smell op 11-10-2021 14:48 ]
Er staat "designed for"... En alleen bij hun "sport band" hebben ze de 7 erbij staan. Ik heb het gevoel dat ze misschien niet gaan zeggen "designed for Series 7, omdat onder andere de kleuren (van dat bandjeshoudertje) van geen kant kloppen natuurlijk. Maar het gaat denk ik wel compatible zijn, want de series 7 is compatible met alle oude bandjes.Extreme smell schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:47:
[...]
Aanname aan de hand van hun website, aantal bandjes geven aan dat ze compatible zijn met de 7, maar de stalen band dus niet:
[Afbeelding]
Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de productpagina nog niet geupdate is
Klinkt logisch! Ga volgende week gewoon eens kijken bij Amac om te kijken hoe het matchtPrullenbak84 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:55:
[...]
Er staat "designed for"... En alleen bij hun "sport band" hebben ze de 7 erbij staan. Ik heb het gevoel dat ze misschien niet gaan zeggen "designed for Series 7, omdat onder andere de kleuren (van dat bandjeshoudertje) van geen kant kloppen natuurlijk. Maar het gaat denk ik wel compatible zijn, want de series 7 is compatible met alle oude bandjes.
Iemand die de MagSafe duocharger heeft van Apple en de S7 binnen krijgt as vrijdag? 😇
©2004
Spigen heeft zeker nog geen rugged case uitgebracht? Ik kan hem iig nog niet vinden..
©2004
Dit wilde ik wetenhk12nl schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:49:
Iemand die de MagSafe duocharger heeft van Apple en de S7 binnen krijgt as vrijdag? 😇
https://gathering.tweaker...message/69071318#69071318
©2004
Heeft iemand ervaring met de banden van zelal.band ? Zag deze op facebook staan en hebben een leuke prijs.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Heb zelf ook een poosje zo'n folie gebruikt, maar deze kon niet zo goed tegen zwemmen met de watch. Nu zonder, maar toch een klein krasje er op gekregen (aluminium model S5). Scherm is toch echt wel gevoelig.hk12nl schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:55:
[...]
Mij gaat het ook niet om die paar tientjes maar ik kan mij kapot irriteren aan een kras (of meerdere) op mijn schermpje. Dan wil ik het liefst een nieuwe (ik weet het; treurig maar het is nu eenmaal zo). Oplossing voor mij was deze haast onzichtbare protector. Hierdoor kreeg ik niet bij elke stoot tegen een object een bijna hartaanval. De paar krasjes die ik op mijn case heb boeien mij dan weer een stuk minder. Het is idd een gebruiksvoorwerp
Toch ook maar een Leather Link bandje besteld in de kleur Middernacht. Zie wel veel goede ervaringen over dit bandje. Heb nu verschillende soorten bandjes liggen van Ali en Amazon maar ze voelen niet fijn en ik krijg er ook een beetje cheap gevoel van. Vind het veel geld voor een bandje maar hopelijk is hij het wel waard
De folies die ik heb hadden daar gelukkig geen last van. Die hebben meerdere zwembaden/douche/zee overleefdCyleo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:56:
[...]
Heb zelf ook een poosje zo'n folie gebruikt, maar deze kon niet zo goed tegen zwemmen met de watch. Nu zonder, maar toch een klein krasje er op gekregen (aluminium model S5). Scherm is toch echt wel gevoelig.
©2004
Ik denk dat je geen spijt krijgt. Ik heb voorheen ook wel wat andere bandjes gehad maar met de Apple bandjes heb je toch echt de beste kwaliteit in huis. Zo heb ik zelf dit jaar een braided band besteld. Ook een flink bedrag maar nog steeds geen spijt van. En beduidend betere kwaliteit dan AliAlexknl schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:52:
Toch ook maar een Leather Link bandje besteld in de kleur Middernacht. Zie wel veel goede ervaringen over dit bandje. Heb nu verschillende soorten bandjes liggen van Ali en Amazon maar ze voelen niet fijn en ik krijg er ook een beetje cheap gevoel van. Vind het veel geld voor een bandje maar hopelijk is hij het wel waard
©2004
Is er toevallig iemand bekend met https://www.zelal.band/ ?
Kreeg het via een facebook ad door, maar ziet er toch aardig uit kwa opties en prijs. Was dus even benieuwd of iemand hier al ervaringen mee heeft (of een beter alternatief kent, los van Ali, waar ik voor 3 tientjes al een sloot bandjes van laat komen).
Kreeg het via een facebook ad door, maar ziet er toch aardig uit kwa opties en prijs. Was dus even benieuwd of iemand hier al ervaringen mee heeft (of een beter alternatief kent, los van Ali, waar ik voor 3 tientjes al een sloot bandjes van laat komen).
Heeft iemand wel eens gebruik gemaakt van zoiets: https://www.twelvesouth.c...nsleeve-2-for-apple-watch
Een sleeve om je bovenarm zodat je tijdens het sporten geen last hebt van je watch. Meet de watch dan nog wel goed je hartslag?
Een sleeve om je bovenarm zodat je tijdens het sporten geen last hebt van je watch. Meet de watch dan nog wel goed je hartslag?
Zitten wel de "goedkopere" adapters aan. Jammer.denial1986 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:23:
Is er toevallig iemand bekend met https://www.zelal.band/ ?
Waar zie je dat aan? Ze zijn wel van metaal.i2Paq schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:15:
[...]
Zitten wel de "goedkopere" adapters aan. Jammer.
Soms ligt het niet aan het materiaal. De juiste vorm en het kliksysteem zijn ook van belang. Als die niet zo goed zijn dan zit het bandje niet helemaal goed vast aan de Watch.denial1986 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:29:
[...]
Waar zie je dat aan? Ze zijn wel van metaal.
Ik heb wat Aliexpress bandjes in de kast liggen. De sportbandjes zijn allemaal wel ok maar de (braided) sololoops zijn bijv. niet al te best. Trek je de loop aan om de Watch om je pols te doen en de connectie komt al half los.
Geen idee trouwens of de bandjes die jij aan geeft wel ok zijn.
De duurdere hebben geen gaatjes aan de zijkant waar de veren in zitten.denial1986 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:29:
[...]
Waar zie je dat aan? Ze zijn wel van metaal.
Een vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Ik heb na veel Ali bandjes de afgelopen jaren eigenlijk steeds ontdekt dat de originele Apple bandjes toch onverslaanbaar zijn. De Milanese, het sportbandje, de link bracelet… ze zijn allemaal een stuk dergelijke en blijven gewoon mooi. Met 1 uitzondering; de Leather loop. Die valt mij behoorlijk tegen een is al na 5-6 maanden gaan verkleuren, het zwart komt door de bruine verf heen en garantie ho maar.
Ik zoek nu dus weer een leren bandje maar liefst wel 1 die niet na een paar maanden kapot gaat, alle leren Ali bandjes hadden daar ook last van, en ook dure dbramante die ik kocht. Kortom, misschien hoort dit er wel gewoon bij met leer, of zijn er mensen die hier goede (langdurige) ervaring hebben met bepaalde merken? Alvast bedankt.
Ik zoek nu dus weer een leren bandje maar liefst wel 1 die niet na een paar maanden kapot gaat, alle leren Ali bandjes hadden daar ook last van, en ook dure dbramante die ik kocht. Kortom, misschien hoort dit er wel gewoon bij met leer, of zijn er mensen die hier goede (langdurige) ervaring hebben met bepaalde merken? Alvast bedankt.
youtube.com/@hisrep
Heb zelf een Nomad bandje die ik regelmatig draag en goed blijftDeNachtwacht schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:05:
Een vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Ik heb na veel Ali bandjes de afgelopen jaren eigenlijk steeds ontdekt dat de originele Apple bandjes toch onverslaanbaar zijn. De Milanese, het sportbandje, de link bracelet… ze zijn allemaal een stuk dergelijke en blijven gewoon mooi. Met 1 uitzondering; de Leather loop. Die valt mij behoorlijk tegen een is al na 5-6 maanden gaan verkleuren, het zwart komt door de bruine verf heen en garantie ho maar.
Bing
mooie combi bandje/kast (als ook je watchface) !pdavie2311 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:16:
[Afbeelding]
Toch voor de originele Braided gegaan. De Milanese blijft het toch niet voor mij denk ik. De Braided voel je gewoon niet zitten.
Thanx! Je kunt wel raden wat mijn lievelingskleur is..😉_Bailey_ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:25:
[...]
mooie combi bandje/kast (als ook je watchface) !
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Waarom niet gewoon om je pols houden tijdens het sporten? Anders om je enkel doen, kost niks extra en werkt ook gewoon 😊Speculaes schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:59:
Heeft iemand wel eens gebruik gemaakt van zoiets: https://www.twelvesouth.c...nsleeve-2-for-apple-watch
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Inderdaad! Ik zie de meerwaarde ook echt niet.Gekkenhuis schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:58:
[...]
Waarom niet gewoon om je pols houden tijdens het sporten? Anders om je enkel doen, kost niks extra en werkt ook gewoon 😊
Doet me een beetje denken aan deze:
https://manofmany.com/fas...pple-pocket-watch-bucardo
Heeft Apple ons eindelijk zover om weer horloges te dragen (ipv tijd op je smartphone kijken), komt er iemand met het idee dat ding in je zak te doen, waar de smartphone nota bene ook zit. Kortom dan haal ik mijn smartphone wel uit mijn zak, scheelt ook de aanschaf van een Apple Watch😅
https://manofmany.com/fas...pple-pocket-watch-bucardo
Heeft Apple ons eindelijk zover om weer horloges te dragen (ipv tijd op je smartphone kijken), komt er iemand met het idee dat ding in je zak te doen, waar de smartphone nota bene ook zit. Kortom dan haal ik mijn smartphone wel uit mijn zak, scheelt ook de aanschaf van een Apple Watch😅
youtube.com/@hisrep
Mooi man! Welke watch face is dit?pdavie2311 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:16:
[Afbeelding]
Toch voor de originele Braided gegaan. De Milanese blijft het toch niet voor mij denk ik. De Braided voel je gewoon niet zitten.
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Die nieuwe! Contour…
Dat is de app pedometer..Rare naam, maar goed..Davidas schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:09:
[...]
Maar hoe krijg je die onderste complicatie dan?
Toch nog gisteren de originele leather loop van Apple kunnen kopen in mijn gewenste kleur. Dit is toch 1 van de fijnste bandjes die gemaakt is door Apple voor de Watch mijns inziens. Ze zijn er nog sporadisch, worden verkocht uit voorraad bij winkels. De leather link hierboven ook geprobeerd, alleen vind ik de sluiting minder als bij de loop, gezien deze niet door een lus gaat, zeg maar...
Omdat een horloge met dingen als kettlebells en barbells behoorlijk in de weg kan zitten. Kettlebells zijn eigenlijk niet eens te gebruiken, omdat die op het horloge stuiteren.Gekkenhuis schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:58:
[...]
Waarom niet gewoon om je pols houden tijdens het sporten? Anders om je enkel doen, kost niks extra en werkt ook gewoon 😊
ziet er zeker niet verkeerd uit. Heb vergelijkbare set besteld. Alleen dan met goudbruin letherlink.. ben benieuwd als die binnen is.Alexknl schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:39:
Leather Link (midnight) vandaag binnen gekomen, is inderdaad wel een heel fijn bandje
[Afbeelding]
...
Graag zou ik de Leather Link in het zwart willen. Maar die lijkt met geen enkele combinatie leverbaar (o.a. in Duitsland in de gaten gehouden, maar sinds de release nog geen mogelijkheid gezien dat deze te bestellen is). Ben benieuwd of die nog wel beschikbaar komt, anders wellicht toch maar een andere kleur bestellen.
Heb ik zelf ook last van. Draai dan het horloge naar de binnenkant van mijn onderarm/pols. Komt dan alleen nog tegen het bandje aanSpeculaes schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:00:
[...]
Omdat een horloge met dingen als kettlebells en barbells behoorlijk in de weg kan zitten. Kettlebells zijn eigenlijk niet eens te gebruiken, omdat die op het horloge stuiteren.
[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 22-10-2021 15:29 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dan gaat m'n huidige smartwatch helemaal van het padje af. Dan pakt-ie totaal geen metingen meer. Goed dat het bij de Apple Watch wel werkt.Gekkenhuis schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:28:
[...]
Heb ik zelf ook last van. Draai dan het horloge naar de binnenkant van mijn onderarm/pols. Komt dan alleen nog tegen het bandje aan
Tip voor prima alternatief voor 1/5 van de prijs van de originele: https://www.watchbandjes-...Leather-link-series-zwartmussov schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:03:
Graag zou ik de Leather Link in het zwart willen. Maar die lijkt met geen enkele combinatie leverbaar (o.a. in Duitsland in de gaten gehouden, maar sinds de release nog geen mogelijkheid gezien dat deze te bestellen is). Ben benieuwd of die nog wel beschikbaar komt, anders wellicht toch maar een andere kleur bestellen.
Zijn dit niet gewoon Aliexpres bandjes die een NL webshop verkoopt en levert vanuit NL ?bob-nwk schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:15:
[...]
Tip voor prima alternatief voor 1/5 van de prijs van de originele: https://www.watchbandjes-...Leather-link-series-zwart
Waarschijnlijk wel ja, maar is dat erg dan?dcell schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:24:
[...]
Zijn dit niet gewoon Aliexpres bandjes die een NL webshop verkoopt en levert vanuit NL ?
Ik heb niet gezegd dat het erg isbob-nwk schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:25:
[...]
Waarschijnlijk wel ja, maar is dat erg dan?
maar je betaald wel het dubbele t.o.v. op Aliexpress bestellen. Levertijd zal wel sneller zijn en de kwaliteit is op lange termijn waarschijnlijk niet al te best. Ik heb ooit 2 alternatieve leather loops gehad en die sleten na 2 maanden al weg.
Voor zo'n groot prijsverschil neem ik dat risico graag. Ik wissel ook graag van bandjes dus heb er nu een stuk of 6 liggen in allerlei varianten (RVS, silicon, stof, "leer") voor iets meer dan de prijs van 1 origineel bandje. Hier kan ik behoorlijk lang mee vooruit.dcell schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:31:
[...]
Ik heb ooit 2 alternatieve leather loops gehad en die sleten na 2 maanden al weg.
Niks mis met jouw aanpak hoor. Ik heb ook zat Aliexpress bandjes liggen. De sportbandjes zijn een goed alternatief voor die enkele euros. Die trekken alleen veel meer stof aan ten opzichte van originele varianten. Ook de RVS en Milanese alternatieven die ik heb zijn redelijk. Met de nylon varianten zit het vaak ook goed.bob-nwk schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Voor zo'n groot prijsverschil neem ik dat risico graag. Ik wissel ook graag van bandjes dus heb er nu een stuk of 6 liggen in allerlei varianten (RVS, silicon, stof, "leer") voor iets meer dan de prijs van 1 origineel bandje. Hier kan ik behoorlijk lang mee vooruit.
Met de sololoops en de "leer" varianten heb ik wat mindere ervaringen. Leer slijt veel te snel en de sololoops trek je bijna uit de Watch als je die om wil doen.
Ik draag op dit moment een nylon sololoop die het prima doet:dcell schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:41:
[...]
... en de sololoops trek je bijna uit de Watch als je die om wil doen.
/f/image/utheBc7wtUWEM5VLLGxG3pRZ.png?f=fotoalbum_large)
Er ligt als het goed is een silicon sololoop op me te wachten als ik thuis kom. Ik ben ook wel benieuwd hoe rip-proof deze is. Deze kostte namelijk nog geen €9,-. Ik zal mijn bevindingen hier ook wel even delen nadat ik hem een paar dagen heb gedragen.
Ik heb er 1 liggen die er na een week dragen zo uit zietbob-nwk schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:03:
[...]
Ik draag op dit moment een nylon sololoop die het prima doet:
[Afbeelding]
Er ligt als het goed is een silicon sololoop op me te wachten als ik thuis kom. Ik ben ook wel benieuwd hoe rip-proof deze is. Deze kostte namelijk nog geen €9,-. Ik zal mijn bevindingen hier ook wel even delen nadat ik hem een paar dagen heb gedragen.
:strip_exif()/f/image/cHUloqzXvVl908tlxGxmoasg.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie zou deze aanraden en of durven aanschaffen?
€ 62,03 42% Off | Titanium Horlogeband Voor Apple Horloge Serie 5 4 3 2 40Mm 44Mm 38Mm 42Mm Sport Armband band Voor Iwatch Band Metalen Lus Accessoires
https://a.aliexpress.com/_v6Vdr4
€ 62,03 42% Off | Titanium Horlogeband Voor Apple Horloge Serie 5 4 3 2 40Mm 44Mm 38Mm 42Mm Sport Armband band Voor Iwatch Band Metalen Lus Accessoires
Dit is idd wel een gave combo.pdavie2311 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:16:
[Afbeelding]
Voor wie interesse heeft in een Apple Duo charger:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Zou dit een echte zijn? Hij is namelijk €150 bij Apple en €100 bij belsimpel.Of-Aaargh schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 19:32:
Voor wie interesse heeft in een Apple Duo charger:
***members only***
Reviews zijn oké. Maar ik heb altijd geleerd dat als het te mooi is om waard te zijn……JimmyJoness schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 19:49:
[...]
Zou dit een echte zijn? Hij is namelijk €150 bij Apple en €100 bij belsimpel.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Prijs is inmiddels weer 90 euro. Ik heb er 2 weten te bestellen en ik heb ook reeds de factuur ontvangen.
Helaas, had er wel eentje willen bestellen. Mocht je er eentje kunnen missen dan houd ik mij aanbevolenFab1Man schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:24:
Prijs is inmiddels weer 90 euro. Ik heb er 2 weten te bestellen en ik heb ook reeds de factuur ontvangen.
Hij is nu 63 euro.mussov schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:36:
[...]
Helaas, had er wel eentje willen bestellen. Mocht je er eentje kunnen missen dan houd ik mij aanbevolen
Als iemand hem bij jou koopt? Want als ik kijk op Bol.com is-ie 99,95. De Pricewatch vermeldt nog de verkeerde prijs.
Nee helaas, ik heb er 1 voor mij en 1 voor m'n vriendin besteld. Nu is de prijs inderdaad weer 99,95 euro, maar vanochtend was het ook nog een lage prijs. Wellicht dat ie door de dag heen weer schommelt.Of-Aaargh schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:32:
[...]
Als iemand hem bij jou koopt? Want als ik kijk op Bol.com is-ie 99,95. De Pricewatch vermeldt nog de verkeerde prijs.
Ik heb ze reeds binnen en het is de originele van Apple zelf.
Vanmiddag bij de MediaMarkt een 'Fastskin' (clearplex hebben ze niet meer) op m'n watch laten zetten. Ik kan er 1 ding over zeggen:
Doe het niet...
In de auto naar huis begonnen de randjes al los te laten en nu ik thuis ben staan alle randjes weer overeind...
Doe het niet...
In de auto naar huis begonnen de randjes al los te laten en nu ik thuis ben staan alle randjes weer overeind...
Zal vast een algoritme achter zitten, 2 voor €49, dan voor €63 en de rest voor 99,95Fab1Man schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:38:
[...]
Nee helaas, ik heb er 1 voor mij en 1 voor m'n vriendin besteld. Nu is de prijs inderdaad weer 99,95 euro, maar vanochtend was het ook nog een lage prijs. Wellicht dat ie door de dag heen weer schommelt.
Ik heb ze reeds binnen en het is de originele van Apple zelf.
https://www.watchbandjes-...e-watch-42mm-bandje-zwartSjoak schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:28:
Wie zou deze aanraden en of durven aanschaffen?
Toch die Chinese versie besteld, als die binnen is zal ik deze hier op de site zetten!
Hoe is het met zweten en de Leather Loop? Ik heb in het verleden een lederen band op een klassieke watch gehad en die ging na verloop van een tijd beetje stinken door het zweten. Audemars en Hublot hebben daarom ook een rubberen laag aan de binnenkant, hoe is dit met de AW?
I don't have dreams, I have goals!!
Is er een reden waarom sommige kleuren van bepaalde bandjes alleen in maat M/L beschikbaar zijn en niet S/M? Ik wil graag de Leather Link in het zwart maar deze lijkt alleen in M/L beschikbaar (https://www.apple.com/nl/...nk-bandje-zwart-40-mm-m-l). De middernacht is dan bijvoorbeeld wel weer in S/M leverbaar.
Ja dat blijf je houden. Ook op de Apple bandjes.Redondo1982 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:40:
Hoe is het met zweten en de Leather Loop? Ik heb in het verleden een lederen band op een klassieke watch gehad en die ging na verloop van een tijd beetje stinken door het zweten. Audemars en Hublot hebben daarom ook een rubberen laag aan de binnenkant, hoe is dit met de AW?
Regelmatig reinigen (wat toch al moet met een leren bandje) lost het bij mij wel op.
Hoe doe je dat? Gewoon doekje of speciale middeltjes?Donstil schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:20:
Regelmatig reinigen (wat toch al moet met een leren bandje) lost het bij mij wel op.
youtube.com/@hisrep
Ja, reinigen doe ik de hele dag door haha. Maar hoopte toch op een speciaal binnenlaagje.Donstil schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:20:
[...]
Ja dat blijf je houden. Ook op de Apple bandjes.
Ik ga het dus maar laten bij de makkelijke bandjes waarmee ik kan zwemmen en douchen allday. Niet dat ik veel zwem hoor…
[ Voor 3% gewijzigd door Redondo1982 op 31-10-2021 19:34 ]
I don't have dreams, I have goals!!
Nee geen speciaal laagje idd. Gewoon vaker wisselen. Als ik iets ga doen waarbij ik zou kunnen zweten draag ik ze ook niet.Redondo1982 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 19:33:
[...]
Ja, reinigen doe ik de hele dag door haha. Maar hoopte toch op een speciaal binnenlaagje.
Ik ga het dus maar laten bij de makkelijke bandjes waarmee ik kan zwemmen en douchen allday. Niet dat ik veel zwem hoor…