Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naximuz
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 14-09 08:15
Donstil schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:39:
[Afbeelding]

Iemand toevallig een leuke tip om mijn originele bandjes in op te bergen? Ik heb nu deze case maar die zit continu vol waardoor er nog steeds overal bandjes slingeren
Waaauuwww!! Ik krijg mijn Apple Watch deze week binnen en ben nu ook aan het oriënteren voor meerdere bandjes.

Mag ik vragen waar jij je bandjes haal?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Naximuz schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:29:
[...]

Waaauuwww!! Ik krijg mijn Apple Watch deze week binnen en ben nu ook aan het oriënteren voor meerdere bandjes.

Mag ik vragen waar jij je bandjes haal?
Ja hoor natuurlijk, ik koop ze altijd hier.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:31
Gisteren voor 5 euro (en 2,95 aan verzendkosten) bij BCC een 40mm (Product) Red bandje besteld. Zojuist geleverd en netjes verpakt in een compleet doosje met een originele seal. Niet echt een kleur die ik zocht, maar voor dit bedrag mag je niet klagen.

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
Paprika schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:38:
Gisteren voor 5 euro (en 2,95 aan verzendkosten) bij BCC een 40mm (Product) Red bandje besteld. Zojuist geleverd en netjes verpakt in een compleet doosje met een originele seal. Niet echt een kleur die ik zocht, maar voor dit bedrag mag je niet klagen.
Was dit een dagaanbieding? ik kan niets van apple watch bandjes vinden op de BCC website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 08:43
Paprika schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:38:
Interessant. Zwarte sportbond nu maar 14,95: https://www.bcc.nl/naviga...-44mm-m-l-xl-zwart/253454
Jammer genoeg geen andere kleuren maar misschien voor iemand anders interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen afhalen in Oosterhout zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:26
Cyleo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:45:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

Sluiten goed aan, de aansluiting is ook van metaal (meeste van Ali die ik tot nu toe heb gekregen waren plastic). Kwaliteit voelt ook gewoon erg goed, zeker voor een Ali-bandje. Ik denk dat dit mijn 7e of 8e bandje is, maar dit is eigenlijk de enige die ik goed genoeg vind om te dragen.
Ik heb deze ook besteld (in het rood). Ben erg benieuwd. Ben nogal kritisch en heb het liefst origineel maar vind € 100,- echt een enorm bedrag. Even afwachten nog :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:04
hk12nl schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:55:
[...]

Ik heb deze ook besteld (in het rood). Ben erg benieuwd. Ben nogal kritisch en heb het liefst origineel maar vind € 100,- echt een enorm bedrag. Even afwachten nog :)
Had deze ook besteld maar net de verkeerde maat waardoor hij net te groot is is voor mij. Dus ik gooi ze in de verkoop. kwaliteit en looks zijn echt boven verwachting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
thunder68 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:49:
[...]

Had deze ook besteld maar net de verkeerde maat waardoor hij net te groot is is voor mij. Dus ik gooi ze in de verkoop. kwaliteit en looks zijn echt boven verwachting!
Welke maat en kleur? Ik heb s besteld. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:04
hk12nl schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:50:
[...]

Welke maat en kleur? Ik heb s besteld. :)
Volgens mij de middelste maat, zal s/m zijn geweest. Ik heb blauw en antraciet/zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:44

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ook maar even via BCC de sportband besteld. Nog altijd mooie korting. 29,95!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTBt-EZLKtsRMcDW08P7N0ln1aU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6FqLKZtvxALC5tbm6dB0Shig.jpg?f=fotoalbum_large

Niks mis mee voor dat geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Lijkt wel een sololoop zo. Goeie deal! :)

Offtopic: Niet wat vroeg voor een zwemband buiten? Bedoel we hebben allemaal zin in de lente maar dit is wel erg optimistisch 😂

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

hk12nl schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:01:
[...]

Lijkt wel een sololoop zo. Goeie deal! :)

Offtopic: Niet wat vroeg voor een zwemband buiten? Bedoel we hebben allemaal zin in de lente maar dit is wel erg optimistisch 😂
Haha! Daar liggen/zitten de kids in te chillen in de zon...Komt (nog) geen water bij hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:32

TradeMarkNL

Videoproducer
Ik zocht nog een mooie schakelband maar aangezien m'n eerste optie helaas uitverkocht is kwam ik op een bandje van Spigen uit. Gisteren ontvangen dus geen idee hoe lang ie mooi blijft, maar voorlopig bevalt ie erg goed. Voor dat geld echt een perfecte deal, je krijgt er zelfs een inkort-tool bij en wat extra pinnetjes en schakels.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sW0vf3arwdc6D8ovUpBH2UBJncw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j0UEGf9bpHoMXwYsY1kZAmQ2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door TradeMarkNL op 04-03-2021 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:29

Aiii

何これ

TradeMarkNL schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:38:
Ik zocht nog een mooie schakelband maar aangezien m'n eerste optie helaas uitverkocht is kwam ik op een bandje van Spigen uit. Gisteren ontvangen dus geen idee hoe lang ie mooi blijft, maar voorlopig bevalt ie erg goed. Voor dat geld echt een perfecte deal, je krijgt er zelfs een inkort-tool bij en wat extra pinnetjes en schakels.[Afbeelding]
Aangezien het zilver is zal het wel meevallen. Ik had op mijn Galaxy Watch een metalen bandje van Spigen, maar die was zwart (geverfd), ik geloof dat ik binnen twee weken al flink het zilver aan de onderkant te voorschijn had getoverd.

Voor de rest een mooi bandje hoor, maar metalen bandjes moet je nooit met een kleurtje kopen, dan komt alles goed. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
hk12nl schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:55:
[...]

Binnen! Moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Heb overigens geen ervaring met het origineel.

Ernaast ligt een witte originele sololoop maat 5. De Braided is ietsje kleiner maar ik heb hem liever iets strakker dan losser. Scheelt denk ik een halve cm. Een maat groter (M) zal te los zitten ben ik bang.

Ik kijk het even een paar weekjes aan en dan bestel ik misschien nog een zwarte! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/McPqNlOH-tb0gEewyvK1lKKZm2o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x7v0X3sfkN1i2ifPeHs58neF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/klU7V1fT-SR2XqZiM4YOhXDOLGw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4P5QNK9MZhtUuWsHIRx9HEuY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQRTVzEVvjfmGVfCdwVt8RViV_c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rAoHorIbzp4MxNoq3hFBcvw9.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 8% gewijzigd door hk12nl op 04-03-2021 12:28 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

hk12nl schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:25:
[...]

Binnen! Moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Heb overigens geen ervaring met het origineel.

Ernaast ligt een witte originele sololoop maat 5. De Braided is ietsje kleiner maar ik heb hem liever iets strakker dan losser. Scheelt denk ik een halve cm. Een maat groter (M) zal te los zitten ben ik bang.

Ik kijk het even een paar weekjes aan en dan bestel ik misschien nog een zwarte! :)
Ziet er top uit, ben zelf voor een M gegaan aangezien ik op 7/8 zit met officiele maat. Die van mij (blauwe) schijnt ook vandaag binnen te komen zegt PostNL mij, dus ik ben benieuwd hoe het past.

Dank @Cyleo voor de tip, de goedkopere Ali braided bandjes zijn inderdaad gewoon slecht. Slecht vastgelijmd aan een stukje plastic is niet hoe je een 450 Euro duur smartwatch om je pols wilt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Aiii schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:38:
[...]

Ziet er top uit, ben zelf voor een M gegaan aangezien ik op 7/8 zit met officiele maat. Die van mij (blauwe) schijnt ook vandaag binnen te komen zegt PostNL mij, dus ik ben benieuwd hoe het past.

Dank @Cyleo voor de tip, de goedkopere Ali braided bandjes zijn inderdaad gewoon slecht. Slecht vastgelijmd aan een stukje plastic is niet hoe je een 450 Euro duur smartwatch om je pols wilt houden.
Ben benieuwd naar jou ervaring 🙂

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
@Aiii binnen? Zo ja wil je hem dan opmeten? Ben benieuwd naar het verschil in maat tussen s en m. En natuurlijk de foto’s :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Vaak zie je bij de goedkopere imitatie bandjes dat er bij de aansluiting in de hoeken op de kast wat speling zit. Ik bedoel dan de speling van en naar de kast. Dus niet van links naar rechts (of visa versa) Soms wat meer en soms wat minder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ckbFcJedOblEZ43NHv8iK8tkLpI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I8UwgmesM3veH7IDMJ3J8MqO.jpg?f=fotoalbum_large
(Dit is even een voorbeeld, deze band sluit prima aan op de kast)

De reguliere Apple bandjes hebben dit niet tot zeer minimaal.

Iemand die tips/ervaringen heeft om deze speling te verkleinen? Kan dat überhaupt?

[ Voor 17% gewijzigd door hk12nl op 04-03-2021 22:46 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 12:58
@hk12nl Nadat ik in het verleden met meerdere bandjes dezelfde ervaring heb gehad, ieder bandje was het net niet, houd ik het sindsdien alleen bij Apple bandjes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
RicoK schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:09:
@hk12nl Nadat ik in het verleden met meerdere bandjes dezelfde ervaring heb gehad, ieder bandje was het net niet, houd ik het sindsdien alleen bij Apple bandjes ;)
Ja dat ben ik wel met je eens. Ik heb nu bovenstaande weer eens van Ali. Als deze mij bevalt denk ik er nog over om hem van apple te kopen :)

©2004

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/POpZNbD7Orqe1UR37CDvnSFaz6w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R3yIGTQR7P53440wY4IQDT5E.jpg?f=fotoalbum_large

Hier ook alleen origineel Apple! Bevalt prima!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
hk12nl schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:42:
Vaak zie je bij de goedkopere imitatie bandjes dat er bij de aansluiting in de hoeken op de kast wat speling zit. Ik bedoel dan de speling van en naar de kast. Dus niet van links naar rechts (of visa versa) Soms wat meer en soms wat minder:

[Afbeelding]
(Dit is even een voorbeeld, deze band sluit prima aan op de kast)

De reguliere Apple bandjes hebben dit niet tot zeer minimaal.

Iemand die tips/ervaringen heeft om deze speling te verkleinen? Kan dat überhaupt?
Erg lelijk idd. If you pay peanuts you get monkeys situatie. De reden waarom ik jaren geleden al met die Ali Express rommel gestopt ben, hoe goed het namaak bandje ook is, je kunt het altijd zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:10:
[Afbeelding]

Hier ook alleen origineel Apple! Bevalt prima!
Ik twijfelde nog over de groene maar dit haalt mij toch wel over. Staat erg goed met de SS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:05:
[...]

Ik twijfelde nog over de groene maar dit haalt mij toch wel over. Staat erg goed met de SS
Haha! Gewoon doen! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
@Donstil @pdavie2311 hebben jullie dezelfde maat sololoop als braidedloop? Of verschilt deze nog (vraag natuurlijk alleen van toepassing als je ze beide hebt :))

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:09:
@Donstil @pdavie2311 hebben jullie dezelfde maat sololoop als braidedloop? Of verschilt deze nog (vraag natuurlijk alleen van toepassing als je ze beide hebt :))
Ik heb van alle twee dezelfde maat alleen vind de sololoop strakker en daardoor minder fijn zitten.

Maar kan ook komen doordat de braidedloop nog wat ademt.

Ban de solo loop zou ik in ieder geval geen tweede kopen, de braided vind ik wel erg fijn, daar wil ik er zeker meer van, zoals de groene hierboven of eventuele nieuwe kleuren.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 05-03-2021 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik weet ook niet hoe strak de band moet zitten. Mijn Braided zit best losjes, maar beweegt niet veel op de pols. Ben bang als ik maat kleiner doe, dat het dan net te strak is. Kan ook de verschillen in lengte niet vinden. Maat 8 verschilt hoeveel van Maat 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
pdavie2311 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:00:
Ik weet ook niet hoe strak de band moet zitten. Mijn Braided zit best losjes, maar beweegt niet veel op de pols. Ben bang als ik maat kleiner doe, dat het dan net te strak is. Kan ook de verschillen in lengte niet vinden. Maat 8 verschilt hoeveel van Maat 9?
Scheelt een halve cm per maat op basis van deze video:

https://m.youtube.com/watch?v=n58wUXf-BPU

Daar komt deze maattabel in voor:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dl4R5e3uVjUhtYankNmdySRNbU8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pDU0XOJUahOZo3tF15P3jwUy.jpg?f=fotoalbum_large

Op basis van deze video heb ik vorig jaar mijn sololoop besteld. Gezien Covid-19 en de levertje bij de release was dit voor mij de beste guide om mijn keuze te maken. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33

NoTimeRemains

I know

Oops verkeerde topic

[ Voor 89% gewijzigd door NoTimeRemains op 05-03-2021 19:29 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Voor de liefhebbers van Carbon fiber.

Ze hebben ook allerlei andere accessoires onder andere voor de iPhone.
Ik heb het retro bandje en de air case besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
heeft iemand ervaring met soft tpu cases? ik twijfel tussen dat en een screenprotector.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gethijsem
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 08:59
Tijd voor een zomerse update! Ondanks dat de temperatuur nog wat te wensen over laat schijnt het zonnetje zo nu en dan al lekker fel en ben ik wel toe aan iets wat bij mijn favoriete jaarhelft past --> chloorblauw & groene gloei:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCDn0eOLK-A6iO5SyMj_Bd01kDQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dAavI3wZ28YGqtOlSaL0NUci.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sRoCcBSnXk_q97ZC6obtWm5h_zI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t3lnWhtUt2TpQ3ftpw6NcsTH.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3kMFYPiphVch4eGrUPhX8jT-uY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ATMrbplgjxwcYGSW8lNsAeG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yS1DNYlyp76RwfLH_7IqyZy2RVc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CBx3aWliAEAp5fN2Ahyy5LSB.jpg?f=fotoalbum_tile

Kleur is fris maar toch warm en doet een beetje 'vintage' aan. Het doet me denken aan mijn O'Neill sweaters in de jaren tachtig, beetje 'surfy' en dat bevalt me wel :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Aan de mensen die een officiële Apple breaded band hebben; zijn jullie hier nog steeds tevreden over?

Ik wil er ook graag 1 gaan aanschaffen (onder het mom van of ik nou een mooie armband koop of een mooi horloge bandje😄) en ik ga er wel vanuit dat deze ook weer op de series 7 past.

Hebben jullie toevallig zowel een siliconen solobandje als een breaded band? Zo ja, is dit dezelfde maat?

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Laatst online: 13:56

ChillPascal

In the end...

Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen met de officiële braided bands. Het is een flink bedrag voor een horlogebandje van 'slechts' een gerecycled kunststof.

Daarnaast ben ik opzoek naar een zwarte schakelband, maar ik vind €450,- euro toch wel erg veel geld. Vooral omdat er geen zekerheid is dat die past op de serie 7, 8, etc. Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Misschien vind je dit wat? Heb zelf de zilveren op m’n SE en ben er erg tevreden mee, helemaal voor dat geld.

Spigen Modern Fit Compatible with Apple Watch Strap Band for 44mm Series 6/SE/5/4 and 42mm Series 3/2/1 - Black https://www.amazon.nl/dp/...TEMZ?_encoding=UTF8&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

@TradeMarkNL thanks voor de tip. Ik zag die volgens mij al elder in het topic voorbij komen. Daarbij werd wel aangegeven dat de zwarte mogelijk snel kleur verliest. Tevens was ik niet helemaal duidelijk, ik zoek het bandje voor mijn 40mm 5-series.

Ik zie op Amazon wel de zilveren variant op die afmetingen, maar helaas geen zwarte. Voor dat geld zou ik het inderdaad wel willen proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:03
Hier een braided, de groene. Heb ook een Ali Express zwarte en t kwaliteitsverschil zit hem met name in de aansluiting met de Watch. Wat mij betreft de prijs absoluut waard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vxVr6uEmSLLljD-oYbkizUhlP0o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EDglrsQwpphzn7RvW4hqWgNa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kE8pyWaMcdJSejJoQ3L3rb1_kOI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KgLzReGYmWpAwA8tvGJvKf1A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Chabio schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:40:
Hier een braided, de groene. Heb ook een Ali Express zwarte en t kwaliteitsverschil zit hem met name in de aansluiting met de Watch. Wat mij betreft de prijs absoluut waard.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Thanks, ik zit zelf ook naar de groene te kijken. Erg gave kleur! Deze foto's bewijzen dat maar weer.
De groene op de foto betreft dus een originele van Apple, correct?

En qua maat? Hier en daar lees ik dat je gerust 1 á 2 maten kleiner kan nemen dan je meet met de maattabel.

[ Voor 5% gewijzigd door ChillPascal op 01-06-2021 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
En iets van Nomad? Weet alleen niet zeker of ze iets voor 40mm hebben. https://nomadgoods.com/pr...-band-steel-graphite-44mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
ChillPascal schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:07:
[...]

Thanks, ik zit zelf ook naar de groene te kijken. Erg gave kleur! Deze foto's bewijzen dat maar weer.

En qua maat? Hier en daar lees ik dat je gerust 1 á 2 maten kleiner kan nemen dan je meet met de maattabel.
Mijn sololoop is 1 a 1,5 maten kleiner dan gemeten. Ik kwam tussen de 6 en 7 uit en heb een 5 genomen. Draag ik nu al ruim een half jaar met veel plezier. :)

Edit: @ChillPascal deze video gaf voor mij de doorslag: https://www.youtube.com/watch?v=n58wUXf-BPU

[ Voor 10% gewijzigd door hk12nl op 01-06-2021 13:30 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

TradeMarkNL schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:10:
En iets van Nomad? Weet alleen niet zeker of ze iets voor 40mm hebben. https://nomadgoods.com/pr...-band-steel-graphite-44mm
Erg mooi, maar lijkt inderdaad niet beschikbaar voor de 38/40 mm modellen
hk12nl schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:22:
[...]

Mijn sololoop is 1 a 1,5 maten kleiner dan gemeten. Ik kwam tussen de 6 en 7 uit en heb een 5 genomen. Draag ik nu al ruim een half jaar met veel plezier. :)

Edit: @ChillPascal deze video gaf voor mij de doorslag: https://www.youtube.com/watch?v=n58wUXf-BPU
Misschien toch maar de gok wagen. In mijn geval zit de meettool van Apple middenin size 6. Met die redenatie zou het een size 4 moeten zijn, niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
ChillPascal schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:28:
[...]

Erg mooi, maar lijkt inderdaad niet beschikbaar voor de 38/40 mm modellen

[...]

Misschien toch maar de gok wagen. In mijn geval zit de meettool van Apple middenin size 6. Met die redenatie zou het een size 4 moeten zijn, niet waar?
yes, correct. En je besteld toch bij Apple dus als hij niet past stuur je hem terug. Of je bestel 2 maten en je stuurt er 1 terug. :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
ChillPascal schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:07:
[...]
Correct :)

Hier 1 maatje kleiner genomen. Smaken verschillen natuurlijk wat betreft draagcomfort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Chabio schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:34:
[...]

Hier 1 maatje kleiner genomen. Smaken verschillen natuurlijk wat betreft draagcomfort.
Goed punt, dat was ik er bij vergeten te melden.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Chabio schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:34:
[...]

Ik heb de maat 4 besteld. Ik hou wel van een strak bandje ;). Ik zou jullie op de hoogte houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Net DHL op “bezoek” gehad.

😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXtzyPPexzg5o_bTU8IOOWG6QZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QLEoaj5cIJfRW8hbzEsfYGQZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_cq47HJdIaequRidgvAoAQIUeEs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CEvvMOafZYrjxPUOlSspux0d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8i1yXseLDME3sgtQflvqN3ztiL8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tCsG97U0vsUaMhVnc9xAVmoX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:54
ChillPascal schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 09:41:
Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen met de officiële braided bands. Het is een flink bedrag voor een horlogebandje van 'slechts' een gerecycled kunststof.

Daarnaast ben ik opzoek naar een zwarte schakelband, maar ik vind €450,- euro toch wel erg veel geld. Vooral omdat er geen zekerheid is dat die past op de serie 7, 8, etc. Heeft iemand tips?
Ik heb een originele Nike sport, Milanese, sport en braided solo loop.
99% van de tijd draag ik de braided, vanwege gemak (geen sluiting), perfecte fit (ook qua hartslag meting) en het materiaal zit ontzettend fijn! :) wel 1 of 2 maten kleiner nemen dan de meting aangezien het bandje in het begin een beetje van z’n spanning verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

@hk12nl @Chabio @JimmyJoness

Bandje is binnen hoor :) Prachtige kleur die Iverness Green. Ik vraag me alleen af of ik de juiste maat heb.

Via de maattool kom ik midden in het vakje van 6. Op diverse fora lees ik advies om één a twee maten kleiner te bestellen. Omdat mijn voorkeur uitgaat naar een wat strakker bandje heb ik gekozen voor maat 4, oftwel twee maten kleiner.

Ik merk dat er nu een beetje spanning op staat als ik het bandje draag. Het bandje geeft nu een afdruk in de huid zoals je wellicht ook kent bij sokken of onderbroeken. Is jullie ervaring dat die nog wat oprekt na verloop van tijd?

Ik ben namelijk bang dat als ik deze maat retour stuur en ik een maat 5 bestel deze te ruim zal zijn.

ps. wat een verademing nu er geen sluiting meer op zit als ik achter de pc zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
ChillPascal schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:50:

Bandje is binnen hoor :) Prachtige kleur die Iverness Green. Ik vraag me alleen af of ik de juiste maat heb.

Via de maattool kom ik midden in het vakje van 6. Op diverse fora lees ik advies om één a twee maten kleiner te bestellen. Omdat mijn voorkeur uitgaat naar een wat strakker bandje heb ik gekozen voor maat 4, oftwel twee maten kleiner.

Ik merk dat er nu een beetje spanning op staat als ik het bandje draag. Het bandje geeft nu een afdruk in de huid zoals je wellicht ook kent bij sokken of onderbroeken. Is jullie ervaring dat die nog wat oprekt na verloop van tijd?

Ik ben namelijk bang dat als ik deze maat retour stuur en ik een maat 5 bestel deze te ruim zal zijn.

Als het goed is gaat het per halve cm. Ik moest ook wennen aan mijn soloband. Twijfelde ook maar voel hem nu totaal niet meer. Zegt natuurlijk niets over jouw situatie maar misschien heb je er wat aan.

Mijn zwarte variant komt morgen binnen. Ik ben benieuwd.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:41

Ikzelf had volgens Apple maat 9.....heb 7 besteld en ontvangen. Na twee à drie uur begon de braided band te knellen en had ook een afdruk in mijn pols...... voelde zeer onprettig. Nu een 8 besteld, iets losser zou zeer welkom zijn.

Indien de 8 ook niet fijn is stuur ik deze ook retour en gebruik ik de sport loop met klitteband, altijd comfortabel en aan te passen.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
@ChillPascal ik denk overigens dat je altijd wel iets van een afdruk ziet. Ik had ook een braided van Ali. Opgemeten en die kwam op maat 4 uit. Die zat dan ook echt een tikkeltje te strak. Het is ook wat je zelf prettig vind zitten natuurlijk :)

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Ik heb mijn zwarte braided binnen. Wat een heerlijk bandje. Erg blij mee!

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Ook de originele? Ik twijfel ook om die van Apple te halen in de kleur Iverness Green. Heb een Ali-exemplaar maar die is net te groot. Maar belangrijker, aan de uiteinden bij de bevestigingspunten lubbert de stof al uit. Ik wissel namelijk nogal eens van bandje, bijvoorbeeld als ik ga sporten. Hebben mensen hier ervaring mee met de Apple-band en is het daar minder?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
TradeMarkNL schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:21:
Ook de originele? Ik twijfel ook om die van Apple te halen in de kleur Iverness Green. Heb een Ali-exemplaar maar die is net te groot. Maar belangrijker, aan de uiteinden bij de bevestigingspunten lubbert de stof al uit. Ik wissel namelijk nogal eens van bandje, bijvoorbeeld als ik ga sporten. Hebben mensen hier ervaring mee met de Apple-band en is het daar minder?
Yes, de originele. Ik heb/had ook een Ali exemplaar en deze sluit inderdaad veel beter aan. Ervaring met het wisselen kan ik je natuurlijk nog niet melden maar wellicht later, ik wissel inderdaad ook tijdens het sporten. :) Maar het verschil tussen Ali en origineel is wel merkbaar. Naast de aansluiting voelt het hele bandje een stuk meer premium.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:54

Ik had een 8 en een 9 besteld, de 9 zat me als gegoten en de 8 voelde wat te strak (het bloed moet wel nog blijven stromen, anders echt een maatje groter bestellen). Naeen aantal weken is dit strakke weg.
Als ik een hiit workout doe en het bandje iets hoger op mijn arm doe (vanwege het springen en zwaaien) zie ik wel een gevlochten afdruk op mijn arm als ik het bandje erna afdoe.
As ik het bandje gewoon draag zonder workout o.i.d. zie ik geen afdruk (meer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
JimmyJoness schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:34:
[...]

Ik had een 8 en een 9 besteld, de 9 zat me als gegoten en de 8 voelde wat te strak (het bloed moet wel nog blijven stromen, anders echt een maatje groter bestellen). Naeen aantal weken is dit strakke weg.
Als ik een hiit workout doe en het bandje iets hoger op mijn arm doe (vanwege het springen en zwaaien) zie ik wel een gevlochten afdruk op mijn arm als ik het bandje erna afdoe.
As ik het bandje gewoon draag zonder workout o.i.d. zie ik geen afdruk (meer).
Gaat het braided bandje na een aantal weken ruimer zitten? Ik heb nu een size 5 (heb ik ook als soloband en die zit nog steeds perfect na een half jaar) en ik twijfel of ik niet voor een size 4 moet gaan. Als ik hem af doe zie ik een lichte braided afdruk. Als ik mijn arm schud beweegt het horloge niet. Dus je zou zeggen prima!

Waar mijn twijfel vandaan komt is dat het sensor gedeelte van het horloge iets meer op mijn arm blij liggen dan dat ie in mijn arm wordt getrokken t.o.v. mijn andere bandjes. Als de band in de loop van tijd wat ruimer wordt dan kan ik hem beter nu ruilen voor een size 4 (a.s. donderdag heb ik hem 2 weken in bezit).

Wat zijn jou ervaringen hierin? Wellicht dat @Donstil of @Haga of @Chabio ook hun ervaring hierin kunnen delen? :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:49:
[...]

Gaat het braided bandje na een aantal weken ruimer zitten? Ik heb nu een size 5 (heb ik ook als soloband en die zit nog steeds perfect na een half jaar) en ik twijfel of ik niet voor een size 4 moet gaan. Als ik hem af doe zie ik een lichte braided afdruk. Als ik mijn arm schud beweegt het horloge niet. Dus je zou zeggen prima!

Waar mijn twijfel vandaan komt is dat het sensor gedeelte van het horloge iets meer op mijn arm blij liggen dan dat ie in mijn arm wordt getrokken t.o.v. mijn andere bandjes. Als de band in de loop van tijd wat ruimer wordt dan kan ik hem beter nu ruilen voor een size 4 (a.s. donderdag heb ik hem 2 weken in bezit).

Wat zijn jou ervaringen hierin? Wellicht dat @Donstil of @Haga of @Chabio ook hun ervaring hierin kunnen delen? :)
De mijne is ook wel iets ruimer geworden schat ik zo in maar draag ze niet heel veel.
Ik zou schatten dat er een half maatje bij komt ongeveer, niet dat het horloge ineens verschuift ofz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chabio
Jep same here, wat Don zegt. Half maatje groter ongeveer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hk12nl
@Donstil & @Chabio : top, thx. ik ga hem ruilen :)

©2004

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/66d8b639-4e35-4ff0-9kvkkk.jpeg

Nieuwe bandjes van Ali, ze hebben tegenwoordig echt een flinke keuze aan kleuren, echt mooi. Kwaliteit is ook weer een stapje beter, ze sluiten nu perfect aan aan de kast, geen enkele speling meer, en het materiaal zelf is ook iets zachter voor mijn gevoel (kan ook aan de leeftijd van mijn oude bandje liggen). In ieder geval weer heel tevreden voor de prijs van 8 Euro per bandje (en binnen 10 dagen bezorgd, nice).

Link: https://www.aliexpress.com/item/1005001616520349.html

[ Voor 9% gewijzigd door Aiii op 22-06-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Zien er mooi uit! Wel toffe ontwerpen heeft die shop ja, misschien ook maar weer eens een kans geven. Wel fijn ook dat ze niet duizend maten hebben ;) Ze lijken alleen wel nog steeds wat smaller dan de originelen, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Let op met Ali Express vanaf 1 juli als van buiten de EU laat bezorgen. Er komt btw bij en inklaringskosten en dat kan best een hoog bedrag worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:47
Hulliee schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:17:
Let op met Ali Express vanaf 1 juli als van buiten de EU laat bezorgen. Er komt btw bij en inklaringskosten en dat kan best een hoog bedrag worden.
AliExpress gaat zelf de BTW inhouden, dus er komen dan geen inklaringskosten meer bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Overigens vind ik nergens een indicatie van de lengte van de banden @Aiii. Denk dat ik S of M nodig heb, hoe heb jij die keuze gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

TradeMarkNL schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:57:
Overigens vind ik nergens een indicatie van de lengte van de banden @Aiii. Denk dat ik S of M nodig heb, hoe heb jij die keuze gemaakt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NyWe2jCpf7RiS0iLitvRaRTtFPo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B5MaHsMRTHmJDDD4HrgNaYaH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Ja klopt die @Aiii Want ik zie deze chart en die verschilt toch wel wat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ntMeG8Jtp9vY8NJmkZJSRDPyWwg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HqanioqojLlLg8bW8B1bIinA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door TradeMarkNL op 23-06-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
BeZaX schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 07:36:
[...]

AliExpress gaat zelf de BTW inhouden, dus er komen dan geen inklaringskosten meer bij. ;)
Nope, btw heeft niets met inklaringskosten te maken:

https://www.postnl.nl/campagnes/aankopen-buitenland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:27
Ik zou deze pagina nog eens goed lezen. BTW heeft alles met inklaren te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:42
Ik had laatst een S gekocht en past prima. Beetje een gok. Maar ik heb “dunne” polsjes voor een man. Zo kijk ik een beetje. En anders pech en een grotere bestellen

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
NRG-81 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:32:
[...]

Ik zou deze pagina nog eens goed lezen. BTW heeft alles met inklaren te maken.
Ik reageerde op BeZaX, die stelde dat als Ali de BTW inhoud, je geen inklaringskosten meer hebt. Dat heeft er niets mee te maken. De inklaringskosten zijn de kosten die hier in nl worden afgerekend met de ontvanger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
TradeMarkNL schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:21:
Aiii schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:06:
[Afbeelding]

Nieuwe bandjes van Ali, ze hebben tegenwoordig echt een flinke keuze aan kleuren, echt mooi. Kwaliteit is ook weer een stapje beter, ze sluiten nu perfect aan aan de kast, geen enkele speling meer, en het materiaal zelf is ook iets zachter voor mijn gevoel (kan ook aan de leeftijd van mijn oude bandje liggen). In ieder geval weer heel tevreden voor de prijs van 8 Euro per bandje (en binnen 10 dagen bezorgd, nice).

Link: https://www.aliexpress.com/item/1005001616520349.html
Mijn eerste Ali bandje is ook een beetje los gaan zitten bij de aansluiting, de nieuwere (en 1 maat kleinere), doet het wat dat betreft beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naximuz
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 14-09 08:15
Heeft iemand een link van ali voor een goede milanese band? Of raden jullie toch wel echt de orginele aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RicoK
  • Laatst online: 14-09 12:58
@Naximuz Ik draag al weer enkele jaren een AW. Ik heb wel eens een Chinees bandje gehaald, maar telkenmale kwam ik hier van terug. Het was het allemaal (net) niet. Nu koop ik gewoon originele Apple bandjes. Ja, je betaalt wat meer, maar dan heb je, althans ik wel, de zekerheid dat het gewon perfect passend, sluitend en zonder enige vorm van speling van is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
RicoK schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:12:
@Naximuz Ik draag al weer enkele jaren een AW. Ik heb wel eens een Chinees bandje gehaald, maar telkenmale kwam ik hier van terug. Het was het allemaal (net) niet. Nu koop ik gewoon originele Apple bandjes. Ja, je betaalt wat meer, maar dan heb je, althans ik wel, de zekerheid dat het gewon perfect passend, sluitend en zonder enige vorm van speling van is.
Ik sluit mij hier volledig bij aan. Ook ik heb teveel van die neprommel gehad. Uiteindelijk blijkt een paar goede originele 'goedkoper' dan tig goedekope bandjes uit China :)

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Ik draag al jaren rubberen en nylon bandjes van AliExpress en die zijn kwalitatief variërend van bijna hetzelfde tot identiek en zitten net zo lekker als de bandjes van Apple die ik bij de horloges heb gekregen. De nylon sport loops van Ali zijn naar mijn mening zelfs beter dan die van Apple en houden veel langer hun vorm. Mijn ervaring met de braided loops nu doen daar niet voor onder, maar die gebruik ik pas een klein halfjaar dus ik kan nog niet over de lange termijn oordelen.

Maar zelfs al zouden ze kwalitatief minder zijn dan Apple's bandjes en veel eerder vervangen moeten worden, dan nog kan je 12 bandjes kopen op Ali voor de prijs van 1 bandje van Apple, zelfs als we een heel extreem voorbeeld van een levensduur van 3 maanden zouden nemen, dan zijn we alsnog drie jaar verder voor het bandje van Apple de moeite waard zou zijn (als je het bij een bandje laat, uiteraard, oh wee als je nog een tweede Apple bandje moet kopen).

Prima hoor, als je liever een Apple bandje haalt, maar de prijs van 100 Euro voor een braided loop slaat gewoon op puin, Apple lacht zich kapot met de winstmarges die ze op horlogebandjes binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Aiii schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:01:
Ik draag al jaren rubberen en nylon bandjes van AliExpress en die zijn kwalitatief variërend van bijna hetzelfde tot identiek en zitten net zo lekker als de bandjes van Apple die ik bij de horloges heb gekregen. De nylon sport loops van Ali zijn naar mijn mening zelfs beter dan die van Apple en houden veel langer hun vorm. Mijn ervaring met de braided loops nu doen daar niet voor onder, maar die gebruik ik pas een klein halfjaar dus ik kan nog niet over de lange termijn oordelen.

Maar zelfs al zouden ze kwalitatief minder zijn dan Apple's bandjes en veel eerder vervangen moeten worden, dan nog kan je 12 bandjes kopen op Ali voor de prijs van 1 bandje van Apple, zelfs als we een heel extreem voorbeeld van een levensduur van 3 maanden zouden nemen, dan zijn we alsnog drie jaar verder voor het bandje van Apple de moeite waard zou zijn (als je het bij een bandje laat, uiteraard, oh wee als je nog een tweede Apple bandje moet kopen).

Prima hoor, als je liever een Apple bandje haalt, maar de prijs van 100 Euro voor een braided loop slaat gewoon op puin, Apple lacht zich kapot met de winstmarges die ze op horlogebandjes binnen harken.
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. En dat is ook helemaal prima. @Naximuz doe er je voordeel mee :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 13:28
Helemaal eens voor wat betreft de kunststof Ali bandjes. Die doen kwalitatief echt niet onder voor originele Apple. De leren bandjes zijn meer een hit & miss. Ik heb echt geweldig goede gevonden op Ali, maar ook als 'genuine leather' bandjes aangeboden bandjes die bij aankomst van kunststof bleken te zijn (verder wel goede 'leather' loop bandjes, maar geen leer dus. Wel geld terug gekregen toen ik bewijs liet zien dat ik een schroeitest (oftewel smelttest) had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Of-Aaargh schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:57:
Helemaal eens voor wat betreft de kunststof Ali bandjes. Die doen kwalitatief echt niet onder voor originele Apple. De leren bandjes zijn meer een hit & miss. Ik heb echt geweldig goede gevonden op Ali, maar ook als 'genuine leather' bandjes aangeboden bandjes die bij aankomst van kunststof bleken te zijn (verder wel goede 'leather' loop bandjes, maar geen leer dus. Wel geld terug gekregen toen ik bewijs liet zien dat ik een schroeitest (oftewel smelttest) had gedaan.
De leren bandjes heb ik nog geen goede van gevonden. Overigens heb ik een echte Apple leren bandje en ook daar ben ik niet bijzonder tevreden over (het leer is erg dun en daar ben ik nu op sommige plekken al bijna ‘doorheen’). Als ik dat opnieuw zou moeten doen zou ik wellicht een Nomad o.i.d. overwegen (geen ervaring mee)

[ Voor 5% gewijzigd door Cyleo op 25-06-2021 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:50
Cyleo schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:23:
[...]

De leren bandjes heb ik nog geen goede van gevonden. Overigens heb ik een echte Apple leren bandje en ook daar ben ik niet bijzonder tevreden over (het leer is erg dun en daar ben ik nu op sommige plekken al bijna ‘doorheen’). Als ik dat opnieuw zou moeten doen zou ik wellicht een Nomad o.i.d. overwegen (geen ervaring mee)
Hier een bruine Nomad,hij bevalt en is kwalitatief goed. Draag hem echter niet zoveel meer omdat andere bandjes (geen leer) nog comfortabeler zitten.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunaries
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 17:10
Binnenkort heb ik een Apple Watch (Series 6, 44mm). Aangezien ik veel sport en beweeglijk ben denk ik dat het handig is om een case te kopen? Wat raden jullie aan?
Ik weet dat RhinoShield de Crashguard NX verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:37
Vandaag zijn er nieuwe 'Internationale geweven sportbandjes' uitgebracht door Apple.
Elk bandje vertegenwoordigt een land en heeft een App Clip met eigen wijzerplaat (NL is de rechter uit de drie):
Afbeeldingslocatie: https://www.apple.com/newsroom/images/product/watch/lifestyle/Apple-watchOS8-international-JAP-MEX-NLD-3up-PF_062921_big_carousel.jpg.large_2x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

VirinR schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:25:
Vandaag zijn er nieuwe 'Internationale geweven sportbandjes' uitgebracht door Apple.
Elk bandje vertegenwoordigt een land en heeft een App Clip met eigen wijzerplaat (NL is de rechter uit de drie):
[Afbeelding]
Zien er mooi uit, alleen die Oranje komt een beetje te laat :P

Die van Zweden vind ik wel mooi, frisse zomerkleur.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JZI5MECGOHUjujVyGkwy6u-7sHY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ohMxEbrlVvJl9sY9pZ70Ec0W.jpg?f=fotoalbum_large

Een beetje te laat, maar toch wel mooi 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N4ncdQ1DklEdFxd-prRMppERM9U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PfU83SzocRTIamUxeEBH8FgX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GmxV6S8gXwXtdH_vusZUZkF000M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uWUoppx0RJh3kvE7o82XENYw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEwLHmNjR_mqPB8AboMgAcuxC7g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y28zX0rNrNBugxdvlh1eiHlG.jpg?f=fotoalbum_large

Klaar 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:42

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Heel mooi. Maar ik hoef ff geen oranje meer 😬😩

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Mooie combi met de volgens mij toch al lastig te matchen goudkleurige case! Vraagje: hoe haal je de bijpassende watchface op? Heb gelezen dat de instructies in de verpakking van het bandje zitten, maar ben nieuwsgierig naar deze methode dat blijkbaar anders is dan via de app op je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
BellySM schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 23:37:
[...]

Mooie combi met de volgens mij toch al lastig te matchen goudkleurige case! Vraagje: hoe haal je de bijpassende watchface op? Heb gelezen dat de instructies in de verpakking van het bandje zitten, maar ben nieuwsgierig naar deze methode dat blijkbaar anders is dan via de app op je iPhone.
QR-code die in de verpakking zit scannen met je IPhone.

Je komt dan bij de betreffende watchface.

Deze toevoegen aan je wijzerplaten en klaar.

Werkt op mijn series 4 en 6.

No joy bij mijn series 0 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Na dit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bq_fPt5NYy-Vk-QMjokNQqSyf_g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1EQBmEC3RbiJnYk9t3dZrysp.jpg?f=fotoalbum_large

kwam vandaag dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ee7NEIkk88ntcC7BHYWhGmYhKKc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ASuPvIfc5TEOzt2bp3ENu5RZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dpFkneM9FBE_oGjO4DA5MC2C8io=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qvGhDDavBMv4sU8He8F3zlue.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OArMyvz1R2TcTGKrQ8TN9O5nEWc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0cqmuCbRQPq6w5SwJltndhxq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2LscsntysFQIYoKZe_i08YE6YFY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/36pq0hCEza83YfcmaHIAgBgS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Sinds zondag de Nike Apple Watch met het zwarte sportbandje.

Via bol een wit en dennengroen sport bandje en nylon meerkleuren bandje besteld. Het meerkleuren bandje van € 13,99 kon direct de prullenbak in. Veel speling en voelde aan als fijn schuurpapier. Het dennengroen van € 9,00 ging er met geen mogelijkheid in. Dus ook maar weggegooid. Het witte bandje paste wel.

Een ervaring rijker en een illusie armer ;)

Helemaal klaar met surrogaat bandjes en origineel gekocht. Zit heerlijk en verschil is zicht en voelbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ojwHPkkNH6aioUtd9-f4IKU-M9I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hZPtwPW5nbzgSMHwZfYvgGjM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infidel666
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-08 13:45
Ik heb een gevlochten solobandje gekocht en ik twijfel nu of ik de goede maat heb. Met de meethulp kwam ik op maat 5 uit, dus ik heb maat 4 gekocht. Ik zie nu een hele lichte afdruk in m'n pols staan, maar hij zit vanaf 't begin al perfect. Ik lees veel dat de bandjes nog wat oprekken - is het dan verstandiger een 3 te kopen en ofwel de 3 of de 4 terug te sturen? Zo ja, gaat dat een beetje eenvoudig met online aankopen van de Apple store? Of kan ik beter deze houden, als 'ie perfect zit en niet los voelt? Ik twijfel heel erg, maar ik vind 't ook wel zonde om voor niks een extra bestelling te plaatsen en weer iets terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Infidel666 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:36:
Ik heb een gevlochten solobandje gekocht en ik twijfel nu of ik de goede maat heb. Met de meethulp kwam ik op maat uit, dus ik heb maat 4 gekocht. Ik zie nu een hele lichte afdruk in m'n pols staan, maar hij zit vanaf 't begin al perfect. Ik lees veel dat de bandjes nog wat oprekken - is het dan verstandiger een 3 te kopen en ofwel de 3 of de 4 terug te sturen? Zo ja, gaat dat een beetje eenvoudig met online aankopen van de Apple store? Of kan ik beter deze houden, als 'ie perfect zit en niet los voelt? Ik twijfel heel erg, maar ik vind 't ook wel zonde om voor niks een extra bestelling te plaatsen en weer iets terug te sturen.
Ik heb deze situatie ook gehad een paar weken terug. Advies van Apple was een extra maat bestellen en 1 van de 2 terug sturen. Uiteindelijk zat die andere echt te strak (liet ook een dikke afdruk achter).

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Infidel666
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-08 13:45
hk12nl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:13:
[...]

Ik heb deze situatie ook gehad een paar weken terug. Advies van Apple was een extra maat bestellen en 1 van de 2 terug sturen. Uiteindelijk zat die andere echt te strak (liet ook een dikke afdruk achter).
Hm, dankje! Nu het vandaag zo warm is, merk ik ook dat 'ie bijvoorbeeld vandaag echt niet strakker hoeft. Ik denk dat ik 't houd bij de 4 dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
helaas.. ik had een mooie sillicon band van Apple zelf, kan ik niet meer dragen. Na 1 dag rode plekken op m'n huind en na een tijdje gaat het jeuken + vervellen. Dus maar op zoek naar andere bandjes. Ben de nike sport band die ik nu heb wel zat :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Vandaag het Nike bandje binnen. Na het debacle met de 2 namaak bandjes gekocht bij bol, die direct de prullenbak in... Ook het witte bandje wat wel paste maar helaas voor huiduitslag zorgde ook weggegooid.

Een paar dagen het originele zwarte Nike bandje gedragen op de rechterpols om te zien of dit ook huiduitslag zou geven.

Geen probleem dus gisteren het Platina/zwart bandje gekocht en vandaag bezorgd. Vind het leuk smoelen alleen nu afwachten of dit siliconen bandje geen problemen geeft op de huid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wwh8ckUtCQeL3Mtv9INCzpFXTHI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IReaPheD8fgcNdwBH5eodkLD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
Sta op het punt om mijn nylon loop bandje met de was mee in de machine te wassen.. gaat dit goed?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:52

talin

ES-MA

schumi1986 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:43:
Sta op het punt om mijn nylon loop bandje met de was mee in de machine te wassen.. gaat dit goed?
nylon en temperatuur verschillen?

koud water, zeep, handmatig schoonmaken en laten drogen.
zie ook: https://support.apple.com/en-us/HT204522

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:33
Ik ben op zoek naar een leren classic buckle band van Apple, die niet meer wordt gemaakt. Iemand bied ze aan op ebay en claimt dat ze origineel zijn. Is dit ergens te controleren? Item in kwestie: https://www.ebay.nl/itm/174643052720
Pagina: 1 ... 20 ... 28 Laatste