Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• TradeMarkNL
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18:37

TradeMarkNL

Videoproducer
Cyleo schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:36:
[...]

Ik heb ook van de Crested Store besteld deze. Dat is in ieder geval de 'smerige' variant. Ook te groot voor mij (maat M)
Heb het idee dat ze niet meer verkocht worden, want de link leidt tot nergens. Ook via m’n bestelgeschiedenis kom ik op niks uit. Heb nu hier 2 exemplaren besteld, ben benieuwd.

• tumtum100
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19:51
TradeMarkNL schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:40:
[...]

Heb het idee dat ze niet meer verkocht worden, want de link leidt tot nergens. Ook via m’n bestelgeschiedenis kom ik op niks uit. Heb nu hier 2 exemplaren besteld, ben benieuwd.
Is de prijs van dit bandje altijd zo afgeprijsd of alleen nu vanwege black Friday? Ik twijfel ook om hem te bestellen namelijk.

i7-8700K CPU, NZXT Kraken X62, G.Skill Trident Z RGB F4-3000 16GB, Samsung Spinpoint F3 1 TB,Samsung 960 EVO 250GB, MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G, MSI Z370 Gaming Pro Carbon, Fractal Design Define C Window, Corsair RM650x Zwart, NZXT Hue+

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 17-06 16:34
Cyleo schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:36:
[...]

Ik heb ook van de Crested Store besteld deze. Dat is in ieder geval de 'smerige' variant. Ook te groot voor mij (maat M)
Die heb ik indertijd kunnen annuleren, eind sept besteld. Wacht nu ook al vanaf eind sept. op een van de Shop910369350 Store, hij schijnt al enige tijd in Nl te zijn maar schiet niet op......

Bing

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
tumtum100 schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:16:
[...]

Is de prijs van dit bandje altijd zo afgeprijsd of alleen nu vanwege black Friday? Ik twijfel ook om hem te bestellen namelijk.
Ja geen idee, heb die shop pas net ontdekt :)

• B-Real
  • Laatst online: 14:32
[...]

Heb je ze al binnen en eerste ervaringen? :)

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
B-Real schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:52:
[...]

Heb je ze al binnen en eerste ervaringen? :)
Nee zijn nog steeds niet binnen :/ Duurt lang en extra irritant nu daar de 2e gratis is vanwege BF...De Fed Ex tracking code die ik van ze gehad heb werkt ook niet :'(

[Voor 10% gewijzigd door TradeMarkNL op 27-11-2020 14:57]

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Zijn er veel (enthousiaste) gebruikers van de Apple Leather Link?

Lijkt me wel mooi om mijn bandjes te matchen met de leren hoesjes van m'n iPhone 12 Pro in Black en California Poppy. Maar aan de andere kant is 99 euro per bandje ook wel weer een smak geld...

LG OLED55XB6  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22-06 18:26
Ik heb er 1. Het is een mooi bandje en na ongeveer een maand gebruik is hij ook nog steeds netjes (wat bij de goedkopere bandjes ook altijd de vraag is). Wel merk ik dat het bandje soms wat losser kan gaan zitten door de (relatief open) magneetsluiting.

• Trivola
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 23-06 19:34
THE_BASE schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:32:
Erg enthousiast! Het grootste voordeel, wat mij betreft, is het minimalistische ontwerp. Je hebt weinig ‘bulk’ op de arm en onder de mouw, dat maakt het erg comfortabel. Veel beter dan met een lus of clip, dat irriteert veel sneller en is beperkt instelbaar. Het ding weegt vrijwel niets en ziet er schitterend uit (als je van echt leer houdt). Wat mij betreft het meest innovatieve en mooiste bandje dat er is.

Nadeel is dat het wel leer blijft en met zweten of vocht, is dat minder prettig. Handen wassen of schoon water maakt niet uit, maar het lijkt mij minder fris wanneer er zweet of vies water in trekt. Voor avontuurlijkere dagen in de buitenlucht of met sporten gebruik ik een gevlochten solo bandje. Wellicht nog innovatiever en lichter, en perfect schoon en droog te krijgen. Daarbij sluit die helemaal perfect aan en ademt het materiaal beter. Toch draag ik meestal de leather link, maakt de AW veel mooier.

• Cyleo
  • Laatst online: 19:05
THE_BASE schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:32:

Lijkt me wel mooi om mijn bandjes te matchen met de leren hoesjes van m'n iPhone 12 Pro in Black en California Poppy. Maar aan de andere kant is 99 euro per bandje ook wel weer een smak geld...
Ik heb de leather link saddle brown nu een half jaartje, en de onderkant begint toch wel redelijk te slijten. Vind dat wel redelijk vlot voor de prijs.

• Chntl321
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 21-06 17:35

Iemand ook dit probleem met de leather link? Op Macrumors heb ik 1 iemand gezien die dit ook had.. vlekken zijn ook niet weg te poetsen. Ik heb hem sinds 21/10 en draag deze elke dag. Band is niet nat geworden of iets dergelijks..

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

Net de leather link ontvangen in Poppy kleur! Even in het echt bekijken..Staat niet eens zo gek op mijn SS Graphite...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

Toch te groot, maat L! Nu maat M besteld en ook gelijk maar in het zwart! Toch beter te matchen, zakelijk. Wel een mooi bandje hoor, de leather link!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online

mvdam

EV-Gekkie

Hier vandaag de namaak Solo Woven loops van Crested ontvangen.. of beter gezegd: een deel.

Ik had totaal 9 bandjes besteld, met DHL verzending.
30 dagen, en €40,- aan importkosten later heb ik.. 4 bandjes. Wat een waardeloze toko.

De kwaliteit is, tja, mwah, eigenlijk wel ongeveer wat ik ervan verwachtte. Doe mij de échte maar. De Blauwe is mijn originele maat 7. Ik ben erg happy dat er nog een groene en een rode komen van die smaak.

[Voor 82% gewijzigd door mvdam op 03-12-2020 13:10]

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18:23
Iemand ook dit probleem met de leather link? Op Macrumors heb ik 1 iemand gezien die dit ook had.. vlekken zijn ook niet weg te poetsen. Ik heb hem sinds 21/10 en draag deze elke dag. Band is niet nat geworden of iets dergelijks..
Net mijn leather bandje trg gebracht bij CB.
Je ziet de zwarte stippen door het leer waar het bandje samen komt op het einde.
Dit is max 10d gedragen,volgens de medewerker zou dit normaal zijn door de magneten en het leer.
Nog mensen die dit kleur hebben en dit probleem.
Voor 100e verwacht ik andere kwaliteit.

Duidelijk niet de enige
https://forums.macrumors....ther-links.2255934/page-4

[Voor 21% gewijzigd door Gunth op 05-12-2020 13:09]

Macbook pro 2017 TB| tv4 64|Airpods pro|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue|iPhone 12 pro max blue| iPad air 2| homepod mini grey

pdavie2311 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:07:
Net de leather link ontvangen in Poppy kleur! Even in het echt bekijken..Staat niet eens zo gek op mijn SS Graphite...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ooh cool. Die ligt voor mij ook onder de boom (samen met de blauwe). Lekker kleurtje dit jaar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• KroeT
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:52

KroeT

[...]

TradeMarkNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:56:
[...]

Nee zijn nog steeds niet binnen :/ Duurt lang en extra irritant nu daar de 2e gratis is vanwege BF...De Fed Ex tracking code die ik van ze gehad heb werkt ook niet :'(
Heb je inmiddels al iets binnen? Ik heb ook al een tijdje een tracking code maar werken doet ie niet en in ontvang ook bar weinig. Ik begin er een ongemakkelijk gevoel bij te krijgen.

Peace is not simply the absence of war.

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
KroeT schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:37:
[...]

Heb je inmiddels al iets binnen? Ik heb ook al een tijdje een tracking code maar werken doet ie niet en in ontvang ook bar weinig. Ik begin er een ongemakkelijk gevoel bij te krijgen.
Ja er zit toch wel schot in de zaak. Had na m’n bestelling een sms gehad en als ik op de link daarin klik en vervolgens op het tracking nummer dan krijg ik het volgende te zien. Dus denk dat ie volgende week wel bezorgd gaat worden.

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 22-06 18:26
Gunth schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:22:
[...]

Je ziet de zwarte stippen door het leer waar het bandje samen komt op het einde.
Dit is max 10d gedragen,volgens de medewerker zou dit normaal zijn door de magneten en het leer.
[Afbeelding]
Duidelijk niet de enige
Geen last van hier en ik heb het bandje toch al echt een week of 6. Mij valt juist op hoe mooi hij blijft t.o.v. Ali bandjes, echt geen spijt van. Is dus maandagochtend modelletje geweest denk ik.

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18:23
DeNachtwacht schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:37:
[...]

Geen last van hier en ik heb het bandje toch al echt een week of 6. Mij valt juist op hoe mooi hij blijft t.o.v. Ali bandjes, echt geen spijt van. Is dus maandagochtend modelletje geweest denk ik.
Ben toch niet de enige bv op macrumors.
Kan toch niet allemaal maandag modelletjes zijn.
Goed dat de uwe er geen last van heeft.
Wou wel ruilen voor een nieuwe want anders wel tevreden van maar momenteel geen binnen.

Macbook pro 2017 TB| tv4 64|Airpods pro|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue|iPhone 12 pro max blue| iPad air 2| homepod mini grey

• Chntl321
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 21-06 17:35
Gunth schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:22:
[...]

[Afbeelding]
Duidelijk niet de enige
Ik heb een paar posts terug foto’s geplaatst van mijn blauwe die dit ook heeft..

• sanne1
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 15:16
Chiron schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:46:
Van de week de Nomad zilveren rvs band binnen gehad:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Solide chirurgisch (316-grade) staal, doet niet onder voor bandjes van mn andere horloges :) Het zilver matched wel aardig bij de alu kast van mijn watch, en het geheel voelt door het gewicht solide aan.

Bandje heeft een fractie speling als de watch eraan vast zit, maar dat is miniem als ik sommige reviews van andere 3rd party bandjes zie.

Er zit een tool bij om de pinnetjes eruit te krijgen, maar het is vervolgens wel een biaatch om de pinnetjes er weer in te krijgen als je bandje op maat is :P En ik heb bij het verwijderen van de pinnetjes er een beschadigd omdat ie er niet uit wou :+ Al met al was dat wel een goed half uurtje prutsen.

Maar nu ie op maat is, dikke prima! Ik ben tot nu toe tevreden :)
Klopt, bij mij is er ook een pinnetje beschadigt. Toch een vraag ik heb dezelfde band, maar vind deze om continu te dragen voor mij te zwaar. Net bij Apple een bandje van Nike met kleurtjes besteld. Hou deze dan als reserve. Had graag de Apple band gekocht, maar die was niet waterbestendig vandaar de Nomad. Extra die van Nike gekocht omdat er gaatjes inzitten. Ben benieuwd zou morgen bezorgd worden.Hoop met deze drukke tijd dat het goed gaat.... :)

• Chiron
  • Laatst online: 19:01
sanne1 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:30:
[...]

Klopt, bij mij is er ook een pinnetje beschadigt. Toch een vraag ik heb dezelfde band, maar vind deze om continu te dragen voor mij te zwaar. Net bij Apple een bandje van Nike met kleurtjes besteld. Hou deze dan als reserve. Had graag de Apple band gekocht, maar die was niet waterbestendig vandaar de Nomad. Extra die van Nike gekocht omdat er gaatjes inzitten. Ben benieuwd zou morgen bezorgd worden.Hoop met deze drukke tijd dat het goed gaat.... :)
Ik heb de Nomad alleen voor de ‘sjiek’, vooral bij het hardlopen merk je dat al dat staal ver te lomp is. De watch gaat schuiven en daardoor gaat de polsslagmeter de mist in.

Naast de Nomad heb ik daarom ook een Spigen rugged armor https://www.amazon.nl/Spi...NR/ref=asc_df_B082BJZZNR/

En die zit perfect.
Mis alleen nog een bijbehorende Casio watchface :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• sanne1
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 15:16
@Chiron mijn hele reactie is foetsie... Opnieuw....De Watch 6 heb ik nu ongeveer 3 weken, in de zaak hebben ze het bandje eraan gezet. Was nog te los daarna is er nog een uitgehaald. Zit niet prettig omdat ik de horloge altijd om heb. Een pleister aan de binnenkant geplakt om het schuren tegen te houden. Helaas, continu dat bandje werkt bij mij ook niet.

Pols is rood, maar ga voor een dag niet het witte bandje wat erbij zat er aan doen. Vind het niet makkelijk om een bandje te wisselen wie weet omdat ik links ben.

Bedankt voor uw reactie :)

• Hijo Del Jefe
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15:43
[...]

Heb ook via sololoopstrap.com besteld. Zag de bui al hangen toen ik in m'n track en trace "ali express" zag staan. Heb hem inmiddels binnen, lijkt totaal niet op de foto zoals geadverteerd. Ze lijken op de foto's van Crested die hier eerder geplaatst zijn.

Heb aangegeven dat ik m'n geld terug wil, ben benieuwd.

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Hijo Del Jefe schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:02:
[...]

Heb ook via sololoopstrap.com besteld. Zag de bui al hangen toen ik in m'n track en trace "ali express" zag staan. Heb hem inmiddels binnen, lijkt totaal niet op de foto zoals geadverteerd. Ze lijken op de foto's van Crested die hier eerder geplaatst zijn.

Shit wat balen man! Want goedkoop waren ze zeker niet. Die van mij liggen momenteel bij het sorteercentrum, maar als ze er ook zo slecht uit zien ga ik zeker ook proberen m'n geld terug te krijgen.

• Hijo Del Jefe
Ik zie nu dat er twee soorten zijn van Crested. Mijn bandje is wel gewoven, maar bv. een stuk smaller dan een echt bandje. Zoals mvdam in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires"

[Voor 24% gewijzigd door Hijo Del Jefe op 10-12-2020 11:46]

• KroeT

KroeT

[...]

Hijo Del Jefe schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:02:
[...]

Fijn vooruitzicht. Mijn bestelling is ook onderweg. Gewoon een dropshipper dus, maar dan 20 keer de prijs over de kop. Pijnlijk, dat had ik beter moeten inschatten.

• Hijo Del Jefe
Ik heb inmiddels een retouraanvraag gedaan, en "mag" hem terugsturen, naar Engeland. Maar dit was een goede les inderdaad.

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Nou die van mij zijn ook binnen en die zien er goed uit hoor en zitten lekker! In ieder geval beter dan die van Ali, dit is wel degelijk rekbare stof die niet stinkt. Had een M en S besteld, waarvan de M eigenlijk net wat te los zit en de S iets te strak. Maar de een rekt wel wat uit en de ander kan ik wellicht een keer heet wassen? Of ze smaller zijn dan het origineel kan ik niet beoordelen.

[Voor 20% gewijzigd door TradeMarkNL op 11-12-2020 17:21]

• KroeT

KroeT

[...]

Die van mij, van sololoopstrap.com dus, zijn ook binnen. Gewoon dropshippers, direct van Aliexpress. Lelijk, verschillende maten, zeer slechte afwerking en absoluut niet conform de foto's. Ik had beter moeten weten.

• Jaws77
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 19:58
Vandaag ook 3 braided loops via ome ali besteld. Als ik de reviews mag geloven zijn het een van de betere van Ali.

Eerst maar eens zien wat het is, vind €99 voor de originele wel een tikkeltje aan de hoge prijs...

• bing69
Jaws77 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:23:
Vandaag ook 3 braided loops via ome ali besteld. Als ik de reviews mag geloven zijn het een van de betere van Ali.

Eerst maar eens zien wat het is, vind €99 voor de originele wel een tikkeltje aan de hoge prijs...
In september een besteld bij Ali voor toen nog 12,00. Ben hier erg tevreden over en draag hem dagelijks. Binnenkort krijg ik er twee (hoop ik) van 3,00 per stuk. Ben benieuwd....

Bing

• Tito129
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Nu ik een aantal dagen een watch heb moet ik een oplaad routine hebben.
Aangezien er alleen een laadkabel bij zat en mijn lader naast mijn bed telefoon al laad, ben ik aanbeet kijken naar een 3-1 of 2-1 lader. Hebben jullie ervaring met bepaalde merken. Zie op de Apple site vooral duurdere varianten. Kwam op het grote internet oa deze tegen.
https://www.kamera-expres...ireless-charging-station/

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 03:29
Tito129 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:19:
Nu ik een aantal dagen een watch heb moet ik een oplaad routine hebben.
Aangezien er alleen een laadkabel bij zat en mijn lader naast mijn bed telefoon al laad, ben ik aanbeet kijken naar een 3-1 of 2-1 lader. Hebben jullie ervaring met bepaalde merken. Zie op de Apple site vooral duurdere varianten. Kwam op het grote internet oa deze tegen.
https://www.kamera-expres...ireless-charging-station/
Aukey is wel OK, zit wat in hetzelfde water als Anker spullen qua kwaliteit.
Koop je wel best op Amazon.de daar is Aukey en Anker stuff goedkoper, die lader van jouw link is daar 29.99 ipv 39.99 bv.

Ik heb zo een 3 in 1 station van Seneo, ook van amazon.
Is qua setup zoals die Aukey met plek voor je telefoon en AirPods en zo een cirkel stand waar je de Watch puck in steekt en die dan aansluit op het station.

De reden dat ik de Seneo had was omdat die eens op Amazon stond voor 23 Euro na discount coupon en er zat een Quick Charge 3.0 blokje voor in de muur bij waar ik de USB C van het laadstation kon insteken zodat hij ook op volle snelheid werkt qua wireless laden.

Andere zullen waarschijnlijk zweren bij een Belkin of dergelijke maar zoveel wil ik aan een wireless station niet geven en tbh mijn Seneo station werkt al 6 maanden zonder issue.

• Cyleo
Chntl321 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:01:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

De oudere variant heeft hier ook een beetje last van. Ik heb die van mij nu een half jaar en die begint ook dit soort tekenen te vertonen. Dit is wel heel snel, maar het leer van de apple bandjes is gewoon te dun voor wat je ervoor betaald.
Nou dit is ook vreemd. Ik heb al een tijdje een blauwe leather link in bestelling bij Apple. Zou de eerste week januari geleverd worden.

Nu ga ik last minute nog een kerst cadeautje zoeken blijken alle leather links gewoon op voorraad en leverbaar voor dinsdag 8)7

Geannuleerd en opnieuw besteld dus, voor wie ook wacht > doe er je voordeel mee :)

Cyleo schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:04:
[...]

Ik heb de leather link saddle brown nu een half jaartje, en de onderkant begint toch wel redelijk te slijten. Vind dat wel redelijk vlot voor de prijs.
Leather link is toch gelijk gekomen met de S6 in september?

• Cyleo
Donstil schreef op zondag 20 december 2020 @ 00:37:
[...]

Leather link is toch gelijk gekomen met de S6 in september?
Ja, maar de loop was er voor ;)
Cyleo schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:14:
[...]

Ja, maar de loop was er voor ;)
Ja die ken ik maar je zegt:
Ik heb de leather link saddle brown nu een half jaartje
dus daarom dacht ik dat het over de Link ging :)

Iemand toevallig een leuke tip om mijn originele bandjes in op te bergen? Ik heb nu deze case maar die zit continu vol waardoor er nog steeds overal bandjes slingeren

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:39:
[Afbeelding]

Iemand toevallig een leuke tip om mijn originele bandjes in op te bergen? Ik heb nu deze case maar die zit continu vol waardoor er nog steeds overal bandjes slingeren
Ik zou zeggen, stop maar met verzamelen. 10 bandjes is wel genoeg. Bewaar de 10 mooiste, of de 10 die je het laatste jaar het meest hebt gebruikt, en gooi/geef de rest weg (kijkt in zijn la waar eigenlijk ook best veel bandjes liggen) :P
evdakker schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:51:
[...]

Ik zou zeggen, stop maar met verzamelen. 10 bandjes is wel genoeg. Bewaar de 10 mooiste, of de 10 die je het laatste jaar het meest hebt gebruikt, en gooi/geef de rest weg (kijkt in zijn la waar eigenlijk ook best veel bandjes liggen) :P
Hahaha ja dat kan ook. Maar er liggen er al weer drie onder de boom dus afkicken wordt dan iets voor 2021.

Nu heb ik de bandjes die ik regelmatig draag beneden in deze case. De andere liggen in mijn kledingkast maar wil daar iets mooiers voor.

• LoneWolf
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 21-06 21:12

LoneWolf

Just a Byte

Donstil schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:39:....

Kijk eens op alie xp, heb zelf zo iets : https://nl.aliexpress.com/item/4000783178375.html

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Aah Alie daar had ik helemaal niet aan gedacht. Goeie tip, ga gelijk even neuzen! thanks.

• KroeT

KroeT

[...]

KroeT schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:12:
Die van mij, van sololoopstrap.com dus, zijn ook binnen. Gewoon dropshippers, direct van Aliexpress. Lelijk, verschillende maten, zeer slechte afwerking en absoluut niet conform de foto's. Ik had beter moeten weten.
Ik wil nog even op mezelf terugkomen. Het retouradres van het pakketje van sololoopstrap.com is identiek aan het retouradres van het gemiddelde AliExpress-pakketje. Volkomen duidelijk dat het dropshipping is. Mijn retourverzoek aan Sololoopstrap is tot dusverre genegeerd. Grote waarschuwing voor iedereen die net zo goedgelovig is als ik: niet doen.

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Spigen Rugged Armor Pro gehaald..het is al te laat om mijn huidige Watch 4 te redden want die heeft krassen galore, maar zo voorkom ik in ieder geval meer schade en alvast voorbereid op de volgende :+ Vind de G-shock-look helemaal niet erg, hou daar wel een beetje van en tis makkelijk af te spoelen ipv wassen van de kliittenband bandjes. En nog sneller om/af :P

Zeer goede kwaliteit, prijs vind ik ook erg meevallen (ga de grijze en zwarte ook nog halen denk ik). Zit wel in laatste gaatje (of eerste, tis maar hoe je 't bekijkt) met mijn 16cm-pols, maar goed dunner wordt het niet dus all good :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Yes heb ‘m ook, bevalt erg goed! En dat voor twee tientjes.

[Voor 28% gewijzigd door TradeMarkNL op 30-12-2020 18:43]

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

TradeMarkNL schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:41:
Yes heb ‘m ook, bevalt erg goed! En dat voor twee tientjes.
Ja echt he? vind het geen geld en je hebt een bandje dat lekker zit + extra bescherming. No brainer imho :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• RicoK
  • Laatst online: 17:12
Ja, dit vind ik wel een erg mooi bandje(/case). Dit geeft de Watch nu eindelijk eens een stoere look!
Whow wat een bandje hé. Ik vind daar wel wat van maar hou het even in het midden :P

• josstie85
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23-06 09:51
2Dutch schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:19:
Spigen Rugged Armor Pro gehaald..het is al te laat om mijn huidige Watch 4 te redden want die heeft krassen galore, maar zo voorkom ik in ieder geval meer schade en alvast voorbereid op de volgende :+ Vind de G-shock-look helemaal niet erg, hou daar wel een beetje van en tis makkelijk af te spoelen ipv wassen van de kliittenband bandjes. En nog sneller om/af :P
[Afbeelding]

Zeer goede kwaliteit, prijs vind ik ook erg meevallen (ga de grijze en zwarte ook nog halen denk ik). Zit wel in laatste gaatje (of eerste, tis maar hoe je 't bekijkt) met mijn 16cm-pols, maar goed dunner wordt het niet dus all good :P
De 44mm passen ook altijd om de 42mm toch? Heb nog een 3 serie, maar dit bandje lijkt me wel wat. Op zoek naar ieta groens :)

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

josstie85 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:34:
[...]
De 44mm passen ook altijd om de 42mm toch? Heb nog een 3 serie, maar dit bandje lijkt me wel wat. Op zoek naar ieta groens :)
Er is een versie voor de 3/2/1 42mm. Dus het zal wel degelijk wat uitmaken qua formaat.

• josstie85
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23-06 09:51
2Dutch schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:49:
[...]

Er is een versie voor de 3/2/1 42mm. Dus het zal wel degelijk wat uitmaken qua formaat.
Thanks!

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19:16
josstie85 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:34:
[...]

De bandjes (aansluitingen) van de 42 en 44 zijn identiek en uitwisselbaar. Bij een bandje waar een case aangaat zit is dit bijna nooit het geval :)

©2004

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-06 22:00

Pat-Juh

Patrick

2Dutch schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:19:
[Afbeelding]

Enkel de case en het originele bandje is ook een fijne combi. Met een glazen UV-gelijmde screenprotector past dat ook prima. Mijn watch zit hier al dik een jaar in. PrimA bescherming voor tijdens mijn sportieve/outdoor activiteiten. Er zitten momenteel Twee barsten in de screenprotector maar het werkt prima (heb nog een reserve liggen). Kan het iedere onhandige harry of outdoor persoon aanraden _/-\o_

• jassie256
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22-06 15:13
Onlangs ook een AW besteld en ook eentje voor mij vrouw (via verzekering). Zij heeft kleine polsen en daardoor pas het sportbandje niet lekker. Nu via 123watches ee nylon klitteband bandje besteld. Iemand ervaring met deze lui?

• LAD93
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 19:52
jassie256 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 22:45:
Onlangs ook een AW besteld en ook eentje voor mij vrouw (via verzekering). Zij heeft kleine polsen en daardoor pas het sportbandje niet lekker. Nu via 123watches ee nylon klitteband bandje besteld. Iemand ervaring met deze lui?
Toevallig van de week een zwarte stalen schakelband binnengekregen van hen. Goeie kwaliteit en snel geleverd!

per aspera ad astra

• wokkelz
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19:31
Als ik kijk op die website dan zie ik gewoon ali bandjes, die voor 10x de prijs verkocht worden. Of zit er wel degelijk verschil in kwaliteit?

Ik heb gisteren paar bandjes via ali besteld, maar ben bng dat die levering lang gaat duren..

• hk12nl
wokkelz schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:03:
Als ik kijk op die website dan zie ik gewoon ali bandjes, die voor 10x de prijs verkocht worden. Of zit er wel degelijk verschil in kwaliteit?

Ik heb gisteren paar bandjes via ali besteld, maar ben bng dat die levering lang gaat duren..
Met het Chinese nieuwjaar in aantocht kan dat rond deze tijd inderdaad wel eens lang duren..

Daarnaast vraag ik mij hetzelfde af als jou idd. Is de kwaliteit echt een stuk beter of verkopen ze Ali bandjes..

©2004

Acties:
  • +2Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19:31
Ik heb het nog ff gececked, maar ik weet wel zeker dat het ali bandjes zijn.

/edit: Al kan ik ze niet allemaal op Ali vinden. Je hebt ze via 123watches snel in huis dat wel.

[Voor 5% gewijzigd door wokkelz op 03-01-2021 11:19]

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:53

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Prima kwaliteit en levering.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb ook dunne polsen (16cm) en bij bandjes van Ali (klittenband) heb ik er 1 die net past (als in:terugslaande deel zit tegen bovenrand watch) en de rest wisselt van lengte maar geen probleem. Kan niks roepen over sportbanden want die vind ik 3x niks met die rare (onlogische) sluiting..wie dat bedacht heeft (en het lef heeft om het een sportbandje te noemen :P).

• B___MAN
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23-06 13:17
Heeft er iemand ervaring met de gevlochten solo bandjes van 123watches.nl?

• Of-Aaargh
  • Nu online
B___MAN schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:24:
Als je in dit topic zoekt vind je wat. Het zijn dezelfde bandjes als op Aliexpress, maar dan een aantal keren duurder, maar wel sneller bezorgd.

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
Vorige week heb ik voor zowel mijn vrouw haar watch als die van mij een Spigen EX fit screenprotector gekocht.

Al vrij snel kwamen er bubbels in het scherm en 2 dagen later laten ze los.

De webshop stuurt een nieuwe set naar ons (waarvoor dank). Zij geven aan dat het komt doordat het scherm niet goed schoongemaakt is.
Ik heb de bijgeleverde alcohol doekjes gebruikt en zelfs het instructie filmpje erbij gepakt.

Zijn deze doekjes voldoende of zijn er andere middelen die net even wat beter schoonmaken ?

• hk12nl
Signs schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:42:
Vorige week heb ik voor zowel mijn vrouw haar watch als die van mij een Spigen EX fit screenprotector gekocht.

Al vrij snel kwamen er bubbels in het scherm en 2 dagen later laten ze los.

De webshop stuurt een nieuwe set naar ons (waarvoor dank). Zij geven aan dat het komt doordat het scherm niet goed schoongemaakt is.
Ik heb de bijgeleverde alcohol doekjes gebruikt en zelfs het instructie filmpje erbij gepakt.

Zijn deze doekjes voldoende of zijn er andere middelen die net even wat beter schoonmaken ?
Wellicht heb je hier wat aan:
https://gathering.tweaker...message/65573084#65573084

Ik gebruik hiervoor de bijgeleverde schoonmaakdoekjes; eerst nat, dan droog. Zit perfect en zo goed als niet te zien.

©2004

• Signs
  • Nu online
B___MAN schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:24:
Ik ga deze bestellen op Ali:
https://a.aliexpress.com/_BUEDMQ

10 dagen levertijd :)

[Voor 21% gewijzigd door Signs op 09-01-2021 19:08]

• Signs
  • Nu online
hk12nl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:50:
[...]

Wellicht heb je hier wat aan:
https://gathering.tweaker...message/65573084#65573084

Ik gebruik hiervoor de bijgeleverde schoonmaakdoekjes; eerst nat, dan droog. Zit perfect en zo goed als niet te zien.
Ik heb je toen zelfs een +1 gegeven ervoor 😂

• KroeT

KroeT

[...]

Ik heb laatst wat bandjes besteld via https://the9thco.com/. Voor de zoekers: Ninth Co of 9th Co. Prima bandjes, van echt lijkend nepleer. Maar zoals mij al eerder is overkomen: schaamteloze dropshippers. Lange levertijd en als je goed zoekt zijn de bandjes op Ali te vinden voor ongeveer een kwart van de prijs. Met vergelijkbare levertijd.

Wel echt een knappe website voor een dropshipper. Maar ja.

• B___MAN
Ik heb er ook 2 besteld... we wachten in spanning af. ;)

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Ja ben benieuwd, vooral of ze even breed zijn als de originelen. Ik heb nu beste aardige van Ali maar die zijn allemaal smaller bij de aansluiting met de kast wat toch minder mooi is.

• Cyleo
Ik heb gisteren mijn Jansin AliExpress bandje binnen gekregen, en deze kan ik wel aanraden:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.27774c4dql1X7I

Ik heb er inmiddels redelijk wat geprobeerd (had misschien beter de officiële kunnen kopen inmiddels :P) maar deze lijken echt wel goed.

• bing69
Cyleo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:12:
Ik heb gisteren mijn Jansin AliExpress bandje binnen gekregen, en deze kan ik wel aanraden:

Ik heb er inmiddels redelijk wat geprobeerd (had misschien beter de officiële kunnen kopen inmiddels :P) maar deze lijken echt wel goed.
Deze had ik als eerste binnen en draag ik dagelijks (toen nog 12,00):
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.1ad24c4do7m3Zr

Echter van de week twee van deze binnen gekregen en dat is rotzooi, gewoon siliconen waar een motief in gedrukt is!
https://www.aliexpress.co...042311.0.0.1ad24c4do7m3Zr

Bing

• thunder68
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 19:27
Cyleo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:12:

Kun je eens een foto plaatsen? Ben vooral benieuwd hoe ze op de kast aansluiten en hoe de kwaliteit van het bandje aanvoelt. Bedankt alvast!

• Cyleo
thunder68 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:43:
[...]

Kun je eens een foto plaatsen? Ben vooral benieuwd hoe ze op de kast aansluiten en hoe de kwaliteit van het bandje aanvoelt. Bedankt alvast!

Sluiten goed aan, de aansluiting is ook van metaal (meeste van Ali die ik tot nu toe heb gekregen waren plastic). Kwaliteit voelt ook gewoon erg goed, zeker voor een Ali-bandje. Ik denk dat dit mijn 7e of 8e bandje is, maar dit is eigenlijk de enige die ik goed genoeg vind om te dragen.

[Voor 11% gewijzigd door Cyleo op 16-01-2021 11:47]

• thunder68
Cyleo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:45:
[...]

Sluiten goed aan, de aansluiting is ook van metaal (meeste van Ali die ik tot nu toe heb gekregen waren plastic). Kwaliteit voelt ook gewoon erg goed, zeker voor een Ali-bandje. Ik denk dat dit mijn 7e of 8e bandje is, maar dit is eigenlijk de enige die ik goed genoeg vind om te dragen.
Super! Dank je voor je reactie, ik ga ze ook bestellen :)

• B-Real
  • Laatst online: 14:32
Inderdaad, dank voor je reactie!
Mooi (voor ons :P) dat je ook al wat varianten uitgeprobeerd hebt, ik ga er ook maar eens een paar bestellen

• B___MAN
Cyleo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:45:
[...]
Welke maat heb je besteld?

• thunder68
B___MAN schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:50:
[...]

Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar wie weet heb je er wat aan :+ mijn pols is 17.5cm en heb de M genomen. Hopelijk niet te strak, maar de L leek mij dan weer eerder te ruim te zitten omdat die vanaf 17.5 tot groter is.

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Nice, die ga ik ook bestellen. Andere pogingen waren helaas minderde kwaliteit, maar ik kan er in ieder geval de lengte van opmeten 🙈

• Aiii
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19:54

Aiii

何これ

Ik heb recentelijk deze besteld:
https://a.aliexpress.com/_mM4W4jX

Nog niet binnen overigens. Ben wel benieuwd, de reviews zijn goed en het filmpje laat duidelijk braided nylon zien dus ik hoop toch op zijn minst hetzelfde kwaliteit als de nylon sport loops uit China, die draag ik liever dan die van Apple, zitten iets comfortabeler.

• Cyleo
B___MAN schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:50:
[...]

Er staat een tabelletje voor vertaling van de Apple maten naar de S/M/L maten. De Apple maten komen overeen met het aantal gaatjes in de siliconen versie: https://9to5mac.com/2020/...oach-to-solo-loop-sizing/

Zelf heb ik de M, en die past goed. De L zou voor mij duidelijk te groot zijn geweest, en ik vermoed de S te klein.

• B___MAN
Cyleo schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:03:
[...]

Er staat een tabelletje voor vertaling van de Apple maten naar de S/M/L maten. De Apple maten komen overeen met het aantal gaatjes in de siliconen versie: https://9to5mac.com/2020/...oach-to-solo-loop-sizing/

Zelf heb ik de M, en die past goed. De L zou voor mij duidelijk te groot zijn geweest, en ik vermoed de S te klein.
Even uit nieuwsgierigheid... Wat is de omtrek van je pols?

• Fuujii
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 16:14
Voor mijn AW S6 ben ik op zoek naar een goede screen protector. In dit topic zag ik ScreenKnight langskomen. Echter zie ik geen screen protectors voor series 6, wel voor series 5. Als het goed is zouden deze ook gewoon op de 6 moeten passen, toch?

• Michaelg
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17:50
Ik heb van de week mijn aw6* voorzien van de Spigen ProFlex EZ Fit en echt enorm tevreden over. Super simpel te bevestigen met de mee geleverd mal en zit er echt strak op.

• hk12nl
Fuujii schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:37:
Voor mijn AW S6 ben ik op zoek naar een goede screen protector. In dit topic zag ik ScreenKnight langskomen. Echter zie ik geen screen protectors voor series 6, wel voor series 5. Als het goed is zouden deze ook gewoon op de 6 moeten passen, toch?
Yes. Zelfde schermformaat :)

©2004

• hk12nl
Michaelg schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:13:
Ik heb van de week mijn aw7 voorzien van de Spigen ProFlex EZ Fit en echt enorm tevreden over. Super simpel te bevestigen met de mee geleverd mal en zit er echt strak op.
De aw7 komt toch pas in september 2021 uit? :+

©2004

• dongilles
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10:56
Fuujii schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:37:
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Beste screenprotectors als je het mij vraagt!
duidelijk instructies om ze super netjes te plakken, je ziet ze niet zitten.
Daarnaast blijven ze ook goed zitten. Ik zwem 4 dagen in de week en deze blijven gewoon fijn zitten wat ik bij verschillende andere niet had.

• Signs
  • Nu online
Signs schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:08:
[...]

Ik ga deze bestellen op Ali:
https://a.aliexpress.com/_BUEDMQ

10 dagen levertijd :)
En inmiddels binnen. Ik denk dat deze aardig in de buurt komt van de originele band.

• tim1994
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 26-01 19:44
Heeft iemand suggesties voor een mooie (en redelijk kwalitatieve) sport of gevlochten horloge band die maximaal zo’n 20 euro is en in een Nederlandse webshop te koop is? Op Amazon/bol kan ik vaak niet zo goed aanvoelen welke voldoen. Heb een 40mm series 4 horloge.

• Haga
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 18:26
tim1994 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:58:
Heeft iemand suggesties voor een mooie (en redelijk kwalitatieve) sport of gevlochten horloge band die maximaal zo’n 20 euro is en in een Nederlandse webshop te koop is? Op Amazon/bol kan ik vaak niet zo goed aanvoelen welke voldoen. Heb een 40mm series 4 horloge.
een kleine tip:

;) ;) ;)

• tim1994
Ja dat dacht ik ook al wel. Zeker de wat onbekende webshops en derde verkopers. Alleen ik dacht wie weet heeft van jullie onlangs iets gekocht via Nederlandse (grote) webshop en zijn daar tevreden over.

• Gethijsem
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16:21
Ik kreeg vorige week mijn Watch 6 binnen en heb deze er meteen op gedaan. Aanbrengen ging eenvoudig en de folie past perfect.

Na een week ziet het er zo uit :)

[Voor 4% gewijzigd door Gethijsem op 24-01-2021 14:58]

• Gethijsem
tim1994 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:58:
Ik was ook al aan het rondkijken, meer naar wat alternatievere handgemaakte bandjes. Op Etsy staat veel leuks, ook sportbandjes. Heb je daar al gekeken?

• tim1994
Bedankt voor de tip! Zal zometeen even kijken.

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:53

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Gethijsem schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:06:
[...]

Ik was ook al aan het rondkijken, meer naar wat alternatievere handgemaakte bandjes. Op Etsy staat veel leuks, ook sportbandjes. Heb je daar al gekeken?
Kijk ook eens op https://www.clockworksyne...s/straps-for-apple-watch/

• Stimulate14
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 23-06 11:19
Geweldig, snel volgen. Ik heb verschillende bandjes uit China, alleen maar goede ervaringen.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:39
Zijn er eigenlijk veel mensen hier die bandjes verzamelen? En dan bedoel ik echt originele bandjes?

• Gethijsem
Inmiddels de eerste beschadigingen op mijn LK schermbeschermer na een paar ferme tikken gemaakt te hebben tegen o.a. steeds dezelfde deurpost omdat ik tot voor kort een kleine 20 jaar geen horloge meer gedragen heb ik (die laatste was een Casio G-Shock :+ ). Deze blijft nog even zitten en dan nog 4 stuks te gaan in het doosje.

En verder is er in de tussentijd mijn eerste lederen bandje binnengekomen via Etsy (MarlaLeather - Smoky Brown (space gray)).

MartijnMartijn schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:00:
Zijn er eigenlijk veel mensen hier die bandjes verzamelen? En dan bedoel ik echt originele bandjes?
Ik zelf vind de originele bandjes te prijzig en te 'strak' vormgegeven, en vind het ambachtelijk gemaakt spul veel leuker. Hoewel ik wel erg te spreken ben over het kumquat sportbandje die te zien is op mijn eerdere foto. Die zit het lekkerst van alle bandjes die ik nu bezit, misschien neem ik deze zomer nog zo eentje in aqua / turqoise of olijfgroen.

[Voor 4% gewijzigd door Gethijsem op 09-02-2021 16:23]

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True