pdavie2311 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:36:
Ik kom maar niet tot een mooie/zakelijke armband voor mijn SS Watch..Kom iedere keer terug op de siliconen sportband van Apple zelf. Decoded band, Apple Leather loop, lederen band universeel, allemaal weer retour gestuurd na bekeken en gepast te hebben. Ik gun mijn SS Watch gewoon een mooie en nette armband, haha! Ali spul doe ik even niet...
Ik heb dat dus ook. Komt denk ik doordat het een sport horloge blijft wat voor band je er ook aan vast maakt. Op de 1 of andere manier wilde ik steeds met een lederen of stalen band er een ander c.q. sjiek horloge van maken wat het uiteindelijk niet is.
Ik heb het nu soort van geaccepteerd dat het een sporthorloge is en moet zeggen dat het mij nu prima bevalt met alleen een sportsband (wel een sololoop en paar kleurtjes). Scheelt ook nog een hoop geld aangezien ik nu niet steeds bandjes aan het kopen ben om dat gevoel van een klassiek horloge te volgen
Wil alleen de braided sportbands nog wel eens proberen. Ik verwacht dat ik die ook wel prettig ga vinden.
Dit is overigens puur persoonlijk. Als ik foto’s zie van een mooie leren band oid vind ik dat nog steeds tof en sjiek staan. Ik merk alleen dat het mij niet tevreden stelt als ik het zelf draag.
[
Voor 8% gewijzigd door
hk12nl op 14-11-2020 21:49
]