Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20:27
Het enige nadeel van de sportsloop vind ik het punt waar bij dubbel gaat. Dat irriteert mij en vind ik niet mooi. Maar hij is inderdaad wel heerlijk zacht. Ik heb er 1 gehad maar weer doorverkocht. Nu meerdere originele sportbands en zeer tevreden :)

©2004

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
Ik draag sinds de sportloop uit is enkel dat soort bandje.
Het zit het meest prettig en is traploos verstelbaar en licht elastisch.

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19:05
Heeft iemand hier al enige tijd de leather loop brown saddle bandje? Ik wil graag een leren bandje kopen voor de Apple Watch, en twijfel tussen de Nomad en de leather loop. De loop lijkt mij wat comfortabeler, maar ik lees wat verhalen over dat het leer erg dun is. Ook vraag ik mij af of die een mooie patina krijgt?

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 17:12
@Cyleo Ik heb wel een Apple Leather loop, maar dan de zwarte versie. Ik ben er erg content mee. Ja, het bandje is dun. Dat moet je smaak wezen. Het leer zal ook wel dun wezen natuurlijk, maar ik merk daar nog niets van. Ik denk dat het met de kwaliteit wel goed zit net als met de rest van de Apple spullen. In het begin durfde ik er niet mee te zweten, maar ik heb er inmiddels bewust en onbewust mee gezweet. Daar zie ik niets van. Ik heb deze nu enkele maanden en voelt en zit nog alsof dat ie uit het doosje kwam.

Nadat ik vorig jaar meerdere niet Apple bandjes had aangeschaft en er steeds weer op terug kwam, omdat het bandje het steeds net niet was, zweer ik nu bij Apple originals.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ijscobar
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 23-06 22:06

ijscobar

eclecticus

Sinds kort in het bezit van een 5 series 44mm, nu heb ik er een "nylon sport loop" bandje bij besteld maar deze heeft reflectie weefsel, iets wat ik niet wil. Nu heb ik Apple benaderd met de vraag of alle geweven bandjes dit hebben maar hier hebben ze geen antwoord op? Iemand hier een idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hk12nl
ijscobar schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:23:
Sinds kort in het bezit van een 5 series 44mm, nu heb ik er een "nylon sport loop" bandje bij besteld maar deze heeft reflectie weefsel, iets wat ik niet wil. Nu heb ik Apple benaderd met de vraag of alle geweven bandjes dit hebben maar hier hebben ze geen antwoord op? Iemand hier een idee?
Voor zover ik weet hebben alle Nylon bandjes dit. Is ook 1 van de USP's van dit artikel.

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ijscobar

ijscobar

eclecticus

Dank je! ik weet genoeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 21:15
DeNachtwacht schreef op zondag 5 januari 2020 @ 14:29:
Vroeger droeg ik ook overal hoesjes omheen, maar op een gegeven moment bedacht ik me: de enige reden dat ik er een hoesje omheen heb is zodat de watch mooi blijft. Maar met een hoesje eromheen ziet het er niet uit, dus waarom draag ik eigenlijk zo'n hoesje ;)

Sindsdien draag ik zelfs op mij iPhone geen hoesje meer, en het is even wennen om iets voorzichtiger te doen, maar sindsdien wil ik echt niets anders meer. Eindelijk mijn Apple producten dragen zoals Apple ze bedoeld heeft ;)
Las jaren geleden eens een mooie uitspraak "mensen kopen onder andere voor de looks een telefoon van 1000 euro, vervolgens doen ze er een hoesje om van 20 euro"...

Ben het eens met je punt hoor. Telefoons dalen sowieso in waarde en het zijn gebruikersproducten. Kan wel eens een krasje op komen. Persoonlijk hanteer ik nu de middenweg, ik heb allleen om de achterkant een doorzichtig hoesje vooral omdat ik wat onhandig ben. Maar geen screenprotector ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
ijscobar schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:23:
Wat is reflectie weefsel?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 18:26
hk12nl schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:28:
[...]

Voor zover ik weet hebben alle Nylon bandjes dit. Is ook 1 van de USP's van dit artikel.
Uw aanname is onjuist.

Alleen de geweven sportbandjes van Nike zijn reflecterend.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Haga
Hulliee schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:33:
[...]

Wat is reflectie weefsel?
Het is geweven van nylon draden die reflecteren als er licht op schijnt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hk12nl
Haga schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:04:
[...]

Uw aanname is onjuist.

Bedankt voor de info. Weet ik dat ook weer d:)b

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ijscobar

ijscobar

eclecticus

Haga schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:04:
[...]

Uw aanname is onjuist.

Kan dit inmiddels ook bevestigen :P ander bandje bij besteld en geen reflecterende toestanden meer...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23-06 20:23
Helaas mijn screenprotector door het hoesje omhoog gaan komen. Dit zie je bij de randen. Weet iemand welke protector dit niet heeft? Die ik nu er op heb is van plasticfolie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:53

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Is dit niet wat dubbelop?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haga
thekvnz schreef op maandag 18 mei 2020 @ 01:24:
Helaas mijn screenprotector door het hoesje omhoog gaan komen. Dit zie je bij de randen. Weet iemand welke protector dit niet heeft? Die ik nu er op heb is van plasticfolie.

[Afbeelding]
Als je Watch een 44 mm is, kan een screenprotector van de 40 mm wel eens een oplossing zijn.

Net iets kleiner waardoor randen niet omhoog gedrukt worden door de case en toch bescherming

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Hier vandaag het nieuwe Pride bandje ontvangen :

Best wel vet al zeg ik het zelf!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hk12nl
DennusB schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:27:

[Afbeelding]

Ziet er goed uit!

©2004

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:07

[Afbeelding]

Via Apple zelf ? Daar staat dat deze half juni geleverd wordt.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Signs schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 19:54:
[...]

Via Apple zelf ? Daar staat dat deze half juni geleverd wordt.
Jep, was nog op voorraad. Was er super snel!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyleo
Cyleo schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:58:
Heeft iemand hier al enige tijd de leather loop brown saddle bandje? Ik wil graag een leren bandje kopen voor de Apple Watch, en twijfel tussen de Nomad en de leather loop. De loop lijkt mij wat comfortabeler, maar ik lees wat verhalen over dat het leer erg dun is. Ook vraag ik mij af of die een mooie patina krijgt?

Lang genoeg getwijfeld en gisteren binnen gekomen. Voor degenen die nog twijfelden: Bandje is erg comfortabel. Ik merk dat ik met de sport bandjes altijd last krijg van drukplekken na een aantal dagen, dat lijkt bij deze veel minder. Leer is mooi, maar de zijkanten voelen wat plastic-ig. Weet niet of het zijn geld waard is, maar ik had inmiddels 30+ euro uitgegeven aan Ali-bandjes die ik toch niet gebruikte omdat ze het net niet waren, en deze is het net wel.

• CommanderKeen
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04-01 12:38
Heeft er iemand goede ervaringen met een Watch oplader anders dan die van Apple? Ik zag op reddit wel goede reviews over deze:

https://www.amazon.com/dp...?ref=ppx_pop_mob_ap_share

Eeuwig dilemma met Apple: ga je toch die 40 E uitgeven of spaar je 20 E en neem je een bepaald risico.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:18
CommanderKeen schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 23:06:
Heeft er iemand goede ervaringen met een Watch oplader anders dan die van Apple? Ik zag op reddit wel goede reviews over deze:

Eeuwig dilemma met Apple: ga je toch die 40 E uitgeven of spaar je 20 E en neem je een bepaald risico.
Ik denk altijd maar; je hebt ook geld voor een Watch. Dan kan die €40 ipv €20 er ook wel af. Waarom zou je je tijd en geld verspillen aan een sub-optimaal product..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dongilles
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10:56
Iemand ervaringen met screenprotectors en zwemmen?

Gisteren de gehele dag geprobeerd om een Skintomi screenprotector goed erop te krijgen ( de zijkanten bleven maar loslaten) maar na t zwemmen savonds liet de volledige screenprotector al los...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RicoK
Volkan1984 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:05:
Ik denk altijd maar; je hebt ook geld voor een Watch. Dan kan die €40 ipv €20 er ook wel af. Waarom zou je je tijd en geld verspillen aan een sub-optimaal product..
Idem. Wél heb ik enkele malen een ‘vreemd merk’ bandje geprobeerd, maar ik ben daar op terug gekomen. Het is het allemaal net niet. Goedkoop = duurkoop. Ik ben bang dat het ook zo met opladers zal zijn.
Ik heb nu meerdere originele Apple bandjes en die zijn toch wel erg fijn. Mijn mening.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:21

Ik heb een Qi lader voor mijn iPhone met daaraan vast een lader voor mijn watch. Dit werkt al meer dan een jaar goed. Ik merk geen verschil met de meegeleverde lader. Wel ziet mijn bureau er nu een stuk netter uit zonder slingerende kabels.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyleo

Ik heb een origineel kabeltje erbij gekocht, en een backup voor het geval dat. Die heb ik nu 2x geprobeerd met mijn AW5 zonder problemen:
https://www.aliexpress.co...042311.0.0.27424c4deUpYBW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04-01 12:38
Cyleo schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:11:
[...]

Ik heb een origineel kabeltje erbij gekocht, en een backup voor het geval dat. Die heb ik nu 2x geprobeerd met mijn AW5 zonder problemen:
https://www.aliexpress.co...042311.0.0.27424c4deUpYBW
Thanks, hier heb ik wat aan. Ik moet het gewoon maar eens proberen denk ik en het goed in de gaten houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

[Afbeelding]

Ja vind ze ook wel leuk dit jaar. Ook die echte regenboog sport band.

Ik was helaas te laat met bestellen dus moet nog 3 weken wachten 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Zojuist voor 14 euro een originele Apple Sport-bandje gekocht via een Premium Reseller. Ik heb nu een Apple Watch Space Grey met een zwart bandje en een zwart bandje van Nike met gaatjes.

Heb getwijfeld over de witte van Nike met gaatjes, die heel gaaf is, maar vond het prijsverschil wel enorm. Scheelt 35 euro. Ik stap over naar een Series 6 en wellicht kan ik dat bandje daar dan over een paar maanden bij combineren.

Daarnaast twijfel ik nog over Cactus en over Dark Teal, maar die kleuren zijn online erg onduidelijk. Vandaar de veilige modus: wit voor 14 euro gekozen.

LG OLED55XB6  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:54
Paar weken geleden trouwens deze binnen gekregen. Het was mijn eerste Leather loop en lekker opvallend. Ik ben er behoorlijk blij mee.

[Voor 3% gewijzigd door GerGio op 18-06-2020 09:23]

Nickname KasPlantje.

• RicoK
@GerGio Wellicht een domme vraag, maar is dat nou oranje of is de belichting niet juist?

• GerGio
RicoK schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:45:
@GerGio Wellicht een domme vraag, maar is dat nou oranje of is de belichting niet juist?
Dat is geen domme vraag het is inderdaad Oranje, De kleur heet sunset. Is een van de vorige lente edities die ik nog gevonden kreeg.

Nickname KasPlantje.

• RicoK
@GerGio Nice! Ik heb een enorme zwakte voor de kleur Oranje. Niet dat ik nu zo snel een oranje leather loop ga aanschaffen, mijn zwarte is strak en zakelijk, maar mooi vind ik het wel!!

• GerGio
RicoK schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:22:
@GerGio Nice! Ik heb een enorme zwakte voor de kleur Oranje. Niet dat ik nu zo snel een oranje leather loop ga aanschaffen, mijn zwarte is strak en zakelijk, maar mooi vind ik het wel!!
Daar heb ik helemaal geen last van. O wacht ik heb ook een nectarine sport loop. ;)

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 19:27
i2Paq schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:48:
[...]

Nee, ik heb er Clockwork Synergy bandjes bij, zo'n 24 :D

Ik zal even kijken hoe een foto toe te voegen.
Jeetje wat een geweldig mooie bandjes zeg! Die gaan op mn lijstje!
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

thunder68 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 21:59:
[...]

Jeetje wat een geweldig mooie bandjes zeg! Die gaan op mn lijstje!
Bedankt voor de tip!
Vandaag daar ook gelijk 2 bandjes besteld! Hopelijk komen ze een beetje snel binnen...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2Henk 'm!
Nou hij heeft er een maandje over gedaan naar vandaag geleverd door Apple.

Fijn bandje, wel opvallend dat het bandje veel zachter is dan mijn andere originele Apple sport bandjes. Alsof ze een iets ander rubber gebruiken ofz.

• GerGio
Donstil schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:22:

Fijn bandje, wel opvallend dat het bandje veel zachter is dan mijn andere originele Apple sport bandjes. Alsof ze een iets ander rubber gebruiken ofz.

[Afbeelding][Afbeelding]
Ik vind hem wel super relax, Het geel valt onder lamplicht wel een beetje weg maar dat is in feite niet echt erg. Ik vind het een leuk vrij-tijds bandje,

Nickname KasPlantje.

• hk12nl
Donstil schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:22:

[Afbeelding][Afbeelding]
Ik heb toevallig gisteren een vervangend bandje binnen gekregen (wel de verkeerde dus hij gaat weer retour) maar die vond ik ook aardig soepel. Dit was echter wel een ouder model (42mm). Wellicht dat het komt doordat hij nieuw is :)

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thekvnz
Het kopen van een mooie en kwalitatief goede band in het goud blijkt best lastig. Ik heb meerdere bandjes gekocht via AliExpress en Nederlandse webshop en dit was helemaal niks. Een van de bandjes was zelfs tijdens het dragen los geschoten en gelukkig kon ik net mij Apple Watch opvangen. Met siliconen bandjes via AliExpress heb ik geen problemen. Tot op heden heb ik helaas nog geen goede webshop of merk gevonden die een mooi stoer bandje in het goud verkoopt. Mijn vraag is dus weten jullie waar je deze kunt kopen?

• AchtungYall
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 09:18
thekvnz schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:40:
Het kopen van een mooie en kwalitatief goede band in het goud blijkt best lastig. Ik heb meerdere bandjes gekocht via AliExpress en Nederlandse webshop en dit was helemaal niks. Een van de bandjes was zelfs tijdens het dragen los geschoten en gelukkig kon ik net mij Apple Watch opvangen. Met siliconen bandjes via AliExpress heb ik geen problemen. Tot op heden heb ik helaas nog geen goede webshop of merk gevonden die een mooi stoer bandje in het goud verkoopt. Mijn vraag is dus weten jullie waar je deze kunt kopen?
https://www.aliexpress.co...042311.0.0.27424c4drsAzZj

Deze bevalt mij heel goed, heb hem alleen niet in goud maar die zal wel van dezelfde kwaliteit zijn. Draag hem niet super vaak dus weet niet hoe krasbestendig hij is.

• thekvnz
AchtungYall schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:00:
[...]

Deze bevalt mij heel goed, heb hem alleen niet in goud maar die zal wel van dezelfde kwaliteit zijn. Draag hem niet super vaak dus weet niet hoe krasbestendig hij is.
Deze heb ik in het silver. Fijn bandje alleen niet altijd even prettig dat je arm haar er tussen gaat zitten.

• S023
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
AchtungYall schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:00:
[...]

Ik heb deze ook, en heb ter plaatse van de sluiting een zeer scherpe rand. Zonder er iets tussen de plaatsen is het max 15min uit te houden.. heb er nu iets opgeplakt totdat ik het een keer kan bewerken. Maar daarom zou ik het eigenlijk niet aanbevelen.

• Fenneeee
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 26-05 20:08
Goedemorgen, ik heb een Apple Watch series 3. En ga er eigenlijk altijd mee onder de douche en zwemmen.
Nu ga ik volgende maand op vakantie naar Spanje. En hoe goed kan de Apple Watch tegen zeewater? Ik durf hem nooit om t doen omdat ik niet weet hoe goed het zoete/zoute water is voor je Apple Watch haha

• hk12nl
Fenneeee schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 07:53:
Goedemorgen, ik heb een Apple Watch series 3. En ga er eigenlijk altijd mee onder de douche en zwemmen.
Nu ga ik volgende maand op vakantie naar Spanje. En hoe goed kan de Apple Watch tegen zeewater? Ik durf hem nooit om t doen omdat ik niet weet hoe goed het zoete/zoute water is voor je Apple Watch haha
Als je niet te diep gaat en en even na het zwemmen je horloge met zoet water afspoelt dan moet het volgens mij geen probleem zijn :)

©2004

• Paragon93
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Fenneeee schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 07:53:
Zelfs Apple geeft aan dat dit gewoon kan, mits je dan wel inderdaad even afspoelt met (kraan)water. (vanaf series 2)

Trust me, I'm an engineer

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:26

OMX2000

By any means necessary...

Chiron schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:46:
Van de week de Nomad zilveren rvs band binnen gehad:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Solide chirurgisch (316-grade) staal, doet niet onder voor bandjes van mn andere horloges :) Het zilver matched wel aardig bij de alu kast van mijn watch, en het geheel voelt door het gewicht solide aan.

Bandje heeft een fractie speling als de watch eraan vast zit, maar dat is miniem als ik sommige reviews van andere 3rd party bandjes zie.

Er zit een tool bij om de pinnetjes eruit te krijgen, maar het is vervolgens wel een biaatch om de pinnetjes er weer in te krijgen als je bandje op maat is :P En ik heb bij het verwijderen van de pinnetjes er een beschadigd omdat ie er niet uit wou :+ Al met al was dat wel een goed half uurtje prutsen.

Maar nu ie op maat is, dikke prima! Ik ben tot nu toe tevreden :)
Hoe bevalt ie nu naar een paar maanden? Ik wil zelf de titanium variant in het zwart kopen. Als ik het goed begreep en zag zie je bij de zwarte rvs de zilveren schakeltjes zitten. Bij de titanium variant is dat ook zwart.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Lothiriel
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16-06 10:38
Heb mijn S3 38 mm ingewisseld voor een S3 van 42 mm, omdat het toch iets te klein was voor mijn gemiddelde pols. Ben het standaard bandje wat beu dus heb een 3th party sport loop (zo jammer dat ik die niet kon kopen als vervanging voor de zwarte sportband) besteld. Ben benieuwd. Als het me aanstaat koop ik over een tijdje wel weer een originele sport loop van Apple, maar ik geef niet graag te veel geld in korte tijd uit aan mijn gadgets :P

MacBook Pro 13' Early '15 128/8gb |  iPad 2018 |  iPhone 7 | Watch S3

• AchtungYall
Lothiriel schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 15:02:
Heb mijn S3 38 mm ingewisseld voor een S3 van 42 mm, omdat het toch iets te klein was voor mijn gemiddelde pols. Ben het standaard bandje wat beu dus heb een 3th party sport loop (zo jammer dat ik die niet kon kopen als vervanging voor de zwarte sportband) besteld. Ben benieuwd. Als het me aanstaat koop ik over een tijdje wel weer een originele sport loop van Apple, maar ik geef niet graag te veel geld in korte tijd uit aan mijn gadgets :P
Ik heb een hele lading Alie sport loops, bevallen heel goed! Geen ervaring met de officiële, weet iemand of die beter zijn? Twijfel al een tijdje om een echte aan te schaffen, maar verwacht eigenlijk dat er weinig verschil is.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:57
AchtungYall schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 00:40:
[...]

Ik heb een hele lading Alie sport loops, bevallen heel goed! Geen ervaring met de officiële, weet iemand of die beter zijn? Twijfel al een tijdje om een echte aan te schaffen, maar verwacht eigenlijk dat er weinig verschil is.
Heb ooit een neppe gehad en nu een officiële van Apple. Het verschil merk je echt wel, die van Apple voelt meer 'premium'. Maar ik zou vooral kijken of je hem ergens in de aanbieding kan vinden. Het blijven natuurlijk dure bandjes, vooral bandjes;)

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:18
MartijnMartijn schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 08:32:
[...]

Heb ooit een neppe gehad en nu een officiële van Apple. Het verschil merk je echt wel, die van Apple voelt meer 'premium'. Maar ik zou vooral kijken of je hem ergens in de aanbieding kan vinden. Het blijven natuurlijk dure bandjes, vooral bandjes;)
Eenieder moet het voor zichzelf uitmaken maar ik vind de bandjes zeker niet duur. Ze zijn kwalitatief zeer goed en gaan erg lang mee. En voelen en blijven ook zeer fijn aanvoelen.

• Mauritsvdb
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-06 22:43
Heren, even een vraagje tussendoor :+.

Ik kan het antwoord niet concreet vinden in dit topic, dus vandaar deze vraag; kan de Series 3 laden middels QI? Kan ik willekeurige QI-certified producten gebruiken om mijn Series 3 (en XS) te laden?

• hk12nl
Mauritsvdb schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:25:
Heren, even een vraagje tussendoor :+.

Ik kan het antwoord niet concreet vinden in dit topic, dus vandaar deze vraag; kan de Series 3 laden middels QI? Kan ik willekeurige QI-certified producten gebruiken om mijn Series 3 (en XS) te laden?
De XS kan je wel middels een QI lader opladen. De Apple Watch niet:

'Hoewel de Apple Watch draadloos kan opladen, is er helaas (nog) geen ondersteuning voor álle draadloze opladers. De draadloze opladers die je voor je iPhone gebruikt, maken gebruik van het Qi-protocol. De Apple Watch wijkt daar echter van af.'

https://www.iculture.nl/tips/apple-watch-opladen/

©2004

• Mauritsvdb
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-06 22:43
hk12nl schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:54:
[...]

De XS kan je wel middels een QI lader opladen. De Apple Watch niet:

'Hoewel de Apple Watch draadloos kan opladen, is er helaas (nog) geen ondersteuning voor álle draadloze opladers. De draadloze opladers die je voor je iPhone gebruikt, maken gebruik van het Qi-protocol. De Apple Watch wijkt daar echter van af.'

https://www.iculture.nl/tips/apple-watch-opladen/
Hmm, jammer. Dank voor je vlotte antwoord!

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
OMX2000 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:22:
[...]

Hoe bevalt ie nu naar een paar maanden? Ik wil zelf de titanium variant in het zwart kopen. Als ik het goed begreep en zag zie je bij de zwarte rvs de zilveren schakeltjes zitten. Bij de titanium variant is dat ook zwart.
Ja prima, als ik m nog eens zou kopen zou ik wel voor de titanium variant gaan, denk ik. Vond ik toen net even te prijzig. Ik heb een aluminium watch en dan merk je wel het verschil in soortelijk gewicht :D

Zwart zou ik zelf niet voor gaan (tenzij je een zwarte watch hebt) ivm het slijten van de coating.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• AchtungYall
De nieuwe bandjes vind ik tof! De solo loop is wel grappig, lokaal heb ik nooit echt moeite gehad met het houtige systeem en de looks daarvan, ben benieuwd hoe flexibel ze zijn.

De "Woven Single Loop" vind ik heel tof, ben benieuwd hoe deze er in het echt uit zijn, jammer dat ze 100 euro kosten, 50 was een betere prijs geweest.. Maarja Apple, dus zal deze aan mij voorbij moeten laten gaan, misschien dat China dichtbij kan komen kwa kwaliteit.

De nieuwe sport loops zijn ook een leuke toevoeging.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Behalve dan dat het er mooi glad uit ziet, kan ik zelf niet zo enthousiast worden van die single loop bandjes.
Voor mijn sportband geldt het overigens niet, maar mijn leather band en geweven sportband heb ik toch dat ik deze regelmatig aanpas (wat losser of strakker). Ik ben benieuwd of die single loop een succes gaan worden.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17:54
Iemand ervaring met deze case?:

https://www.ipitaka.com/products/air-case-for-apple-watch

Ik ben van plan de series 6 aan te schaffen en deze erbij te bestellen tzt.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
alexhooven schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:26:
Iemand ervaring met deze case?:

https://www.ipitaka.com/products/air-case-for-apple-watch

Ik ben van plan de series 6 aan te schaffen en deze erbij te bestellen tzt.
Nee geen ervaring mee. Maar ik denk dat je beter iets voor het glas kunt hebben, dan voor de randen van de watch. Dat laatste zult namelijk niet zo snel beschadigen.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:35

Rivanov

Apple freak

AchtungYall schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 23:53:
De nieuwe bandjes vind ik tof! De solo loop is wel grappig, lokaal heb ik nooit echt moeite gehad met het houtige systeem en de looks daarvan, ben benieuwd hoe flexibel ze zijn.

De "Woven Single Loop" vind ik heel tof, ben benieuwd hoe deze er in het echt uit zijn, jammer dat ze 100 euro kosten, 50 was een betere prijs geweest.. Maarja Apple, dus zal deze aan mij voorbij moeten laten gaan, misschien dat China dichtbij kan komen kwa kwaliteit.

De nieuwe sport loops zijn ook een leuke toevoeging.
Ga er maar eens via AliExpress bestellen.

https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_

Benieuwd hoe deze kwaliteit zal zijn.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• hk12nl
Rivanov schreef op maandag 28 september 2020 @ 07:50:
[...]

Ben nieuwsgierig naar je bevindingen! :)

©2004

• Paperbag24
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 20:20
[...]

Voor die Prijs kun je alle kleuren doen :)

• amsterdammertje
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:53
hoe heb je de maat bepaald? Ze hebben maar 3 maten ipv de apple bandjes waar ze er 11 oid hebben. als ik meet kom ik op 18cm omtrek pols uit. zou het dan de M of L zijn. Geen idee hoeveel we met rek moeten rekening houden..
[...]

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 17-06 16:34
amsterdammertje schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:55:
hoe heb je de maat bepaald? Ze hebben maar 3 maten ipv de apple bandjes waar ze er 11 oid hebben. als ik meet kom ik op 18cm omtrek pols uit. zou het dan de M of L zijn. Geen idee hoeveel we met rek moeten rekening houden..

[...]
Heb met 194 de M besteld...

Bing

• Ronvgs
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:54
Ik heb ook de M besteld in Green.

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: april 2012
  • Niet online
Heb een AW SE gekocht voor mijn vriendin en wil er meteen wel een wat chiquer bandje bij doen. Mijn oog is op het milanese bandje gevallen en via Google bij bol uitgekomen waar hij voor €69 te koop is. Zie dat de adviesprijs elders gewoon €99 is en het bandje wordt bovendien door een externe verkoper aangeboden. Mijn Apple kennis is zeer beperkt en ik weet niet of dit soort kortingen vaker voorkomen bij officiële bandjes. Is dit een gevalletje te mooi om waar te zijn of goede deal?

Link:
https://www.bol.com/nl/p/...-4-goud/9200000098935048/

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Mr_Tomatohead schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:31:
Heb een AW SE gekocht voor mijn vriendin en wil er meteen wel een wat chiquer bandje bij doen. Mijn oog is op het milanese bandje gevallen en via Google bij bol uitgekomen waar hij voor €69 te koop is. Zie dat de adviesprijs elders gewoon €99 is en het bandje wordt bovendien door een externe verkoper aangeboden. Mijn Apple kennis is zeer beperkt en ik weet niet of dit soort kortingen vaker voorkomen bij officiële bandjes. Is dit een gevalletje te mooi om waar te zijn of goede deal?

Link:
Lijkt een goede deal te zijn, want alles geeft aan dat het om een originele bandje gaat, maar met een externe verkoper weet je het echter nooit. Je zou hem kunnen bestellen en even posten hoe deze geleverd wordt. Wordt deze in een Apple verpakking geleverd dan is het wel legit, maar komt het in een naamloze verpakking waar verder geen merk op staat, dan zou ik hem direct terug sturen. Retour gaat altijd via Bol.com dus dat hoeft niet via de externe verkoper.

AMD Ryzen 9 5900X/MSI B550 Tomahawk/A2000 2x1TB/32GB RAM/AMD RX 6900 XT // MBP 16" 2019 i9/64GB/8TB/5500M // iPhone 12 Pro Max 512GB Silver // iPad Pro 11 inch 256GB Space Gray

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:35

Rivanov

Apple freak

amsterdammertje schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:55:

[...]
Heb ze nog niet besteld, maar je kunt het beste een maat te klein bestellen aangezien ze nog uitrekken.
Ik bestel de S, want heb smalle polsen.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Of-Aaargh
  • Nu online

Link:
Ik zou het niet doen.. Het wordt niet door Bol.com verkocht, maar via een partnerwinkel. Een winkel die pas op 30 juni 2020 is geregistreerd bij de KvK... De website is ook offline. Plus voorwaarden voor retour die in strijd met de wet zijn: "een Apple product [...] ten alle tijde geseald blijven".
Ik denk dat de kans bestaat dat je namaak krijgt.

Link:
Niet kopen. Een van de reciews zegt dit:
Ik twijfelde of het wel een origineel Apple bandje was doordat het in een plastic zakje geleverd werd. Bij contact met de verkoper (snelle reactie) geven zij aan het in bulk geleverd wordt. Het ziet er wel uit als een origineel product.
Apple levert niet in Bulk dus dat is onzin. Oftewel een te duur Chinees bandje waarschijnlijk. Wees slim en geeft €30,- meer uit voor een echte (of 50 minder voor voor een imitatie als dat je ding is)

• Mr_Tomatohead
  • Niet online

Link:
Voordat ik deze post maakte had ik al een bestelling geplaatst met de gedachte te annuleren bij slecht nieuws in dit topic. Helaas kon ik niet meer annuleren en is het bandje vandaag bezorgd :+

Inderdaad in een plastic zakje geleverd, hierbij wat foto's:

Gaat hoogstwaarschijnlijk gewoon weer retour...

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Mr_Tomatohead schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:14:
[...]

Voordat ik deze post maakte had ik al een bestelling geplaatst met de gedachte te annuleren bij slecht nieuws in dit topic. Helaas kon ik niet meer annuleren en is het bandje vandaag bezorgd:+

Inderdaad in een plastic zakje geleverd, hierbij wat foto's:

Gaat hoogstwaarschijnlijk gewoon weer retour...
Zo op het eerste gezicht lijkt deze wel origineel, of het moet echt een hele goede namaak zijn, maar namaak heeft nooit van die plakkertjes/folie op zitten. Het lijkt echt legit.

AMD Ryzen 9 5900X/MSI B550 Tomahawk/A2000 2x1TB/32GB RAM/AMD RX 6900 XT // MBP 16" 2019 i9/64GB/8TB/5500M // iPhone 12 Pro Max 512GB Silver // iPad Pro 11 inch 256GB Space Gray

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12:36
Ik heb zelf nog een gloednieuwe (44MM) milanese loop liggen. Ik heb de SS S6 besteld met milanese loop maar ik blijf toch bij mijn lederen bandje.

Heeft iemand nog aanraders voor een rose gold SE bandje? Is voor mijn vrouw en die zoekt een zwart bandje maar die vindt je vrij weinig icm rose gold.

• reputatio
  • Registratie: mei 2017
  • Nu online
Geen idee of dit in het juiste topic is, maar bij het bestellen van een AW6 bij een niet-apple store krijg je standaard het sportbandje. Deze is alleen in 2 maten (normaal en groot). Ik neem aan dat als je hem besteld bij een niet-apple store, je de normale krijgt? Ik heb namelijk vrij grote polsen en het zou zonde zijn als het bandje niet past.

• TradeMarkNL
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18:37

TradeMarkNL

Videoproducer
bing69 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:19:
[...]

Heb met 194 de M besteld...
Ook een aantal maten en kleuren besteld zodat er wel een goeie tussen moet zitten. Ook nog een paar siliconen loops. En anders kan ik hier misschien nog wel iemand blij maken met een maat die niet past.

• soulie37
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07-06 14:31
@TradeMarkNL ik hou me aanbevolen als je over hebt van de braided solo loops. Durf het nog niet helemaal aan zonder reviews en hoe die past op de S3. Maar als je over hebt, haha (ter overname uiteraard)

[Voor 6% gewijzigd door soulie37 op 07-10-2020 14:46]

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Ik houd je op de hoogte. Bezorging bij Ali staat nu op 2-3 weken, dus. De omtrek van mijn pols is overigens 18.5. Heb vooral S en M besteld (en 1 L) omdat ik liever heb dat ze wat te strak zitten ipv te los en ze wellicht nog wijder worden.

• soulie37
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07-06 14:31
top, ik zat zelf op 190 nog iets. Dus had gedacht een M om dezelfde rede.
Ik hoor het wel. leuk!

• Roppedop
  • Laatst online: 17:57

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

3 bandjes van Ali, Crested store.
Kwaliteit van de Leather link is wel okay. Gevlochten solo bandje is slecht. Voelt als troep, sluiting past ook niet heel lekker.
Blauw is small, groen is medium.

www.oldskoolnl.nl

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Hmm jammer, ik wacht ook nog op bandjes van Ali, hoop dat die beter zijn dan O-)

• dongilles
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10:56
Balen van de Ali Crested store solo bandjes, ik heb er enkele onderweg.
De sport loops van Crested zijn echt top voor de prijs dus had goede hoop

• Roppedop
  • Laatst online: 17:57

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ach. De prijs is er ook naar.

www.oldskoolnl.nl

• Cyleo
Roppedop schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:12:
3 bandjes van Ali, Crested store.
Kwaliteit van de Leather link is wel okay. Gevlochten solo bandje is slecht. Voelt als troep, sluiting past ook niet heel lekker.
Blauw is small, groen is medium.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
De leather link lijkt zo op de foto wel erg goed op de orginele. Wel jammer dat die solo bandjes slecht zijn, las op reddit juist wel wat postieve verhalen, maar het lijkt wel alsof ze ze hebben aangepast.

• Stijnb_
  • Laatst online: 20:31
Ik zou graag mijn watch op de werkvloer dragen. Nu doe ik veel hand arbeid en moet ik mijn handen in veel krappe plaatsen steken. Iemand ervaring met een goede stoot bestendige case en screen protector?

• lasharor
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 09:13
Hebben jullie het over deze bandjes van die crested store?

Want ze lijken 2 versies ana te bieden waarbij ze suggereren dat deze écht gevlochten is.

First Person View Drone racen!! - Ook meedoen? - Zelf proberen?

• pdavie2311

pdavie2311

Iemand hier al de nieuwe Apple Leather loop voor de Watch? Deze staat op langere levering, terwijl het vorige model, ribbels dichter bij elkaar, wel gewoon leverbaar is..Beter voor de oude of nieuwe gaan?

• RicoK
pdavie2311 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:11:
Iemand hier al de nieuwe Apple Leather loop voor de Watch? Deze staat op langere levering, terwijl het vorige model, ribbels dichter bij elkaar, wel gewoon leverbaar is..Beter voor de oude of nieuwe gaan?
Wat jij wil ;)

• pdavie2311

pdavie2311

Had ik toch moeten toevoegen of er verschil zit in kwaliteit/draagcomfort tussen beide modellen. Dan was deze opmerking ook niet gekomen. Mijn fout... :F

• Matey
  • Laatst online: 16:10
pdavie2311 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:11:
Ik heb de California Poppy leather loop. Bevalt me erg goed tot nu toe, ik voel amper dat ik de watch draag. Is ook vriendelijk voor de huid, naar mijn mening. :)

• Cyleo
pdavie2311 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:51:
[...]

Had ik toch moeten toevoegen of er verschil zit in kwaliteit/draagcomfort tussen beide modellen. Dan was deze opmerking ook niet gekomen. Mijn fout... :F
Ik heb de ‘oude’ leather loop die ik iedere dag draag (alleen met sporten ga ik voor mijn siliconen bandje). Ik vind het erg prettig zitten en vind de magnetische gesp ook top. Moet wel zeggen dat het leer erg dun is/lijkt en dat ik wat kleine beschadigingen heb aan de onderkant, wat ik wel een beetje teleurstellend vind voor 100 euro.

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
lasharor schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:03:
Hebben jullie het over deze bandjes van die crested store?

Want ze lijken 2 versies ana te bieden waarbij ze suggereren dat deze écht gevlochten is.
Goeie vraag, wil deze wel bestellen namelijk. Heb andere van Crested binnen en die hebben wel een gevlochten structuur maar het materiaal is echt een heel vies plastic en stinkt. De sport loop is daarentegen wel weer top.

• lasharor
TradeMarkNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:50:
[...]

Goeie vraag, wil deze wel bestellen namelijk. Heb andere van Crested binnen en die hebben wel een gevlochten structuur maar het materiaal is echt een heel vies plastic en stinkt. De sport loop is daarentegen wel weer top.
Deze komen momenteel mijn kant op dus laat het wel weten wanneer ze binnen zijn. De foto's in de Aliexpress advertentie zien er wel netjes uit. Alhoewel ik wel denk dat het hier om net reviews gaat.

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
lasharor schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:12:
[...]

Deze komen momenteel mijn kant op dus laat het wel weten wanneer ze binnen zijn. De foto's in de Aliexpress advertentie zien er wel netjes uit. Alhoewel ik wel denk dat het hier om net reviews gaat.
Enige idee wanneer de levering is? Ik heb flink lang op m'n vorige bestelling moeten wachten nl.

• pdavie2311

pdavie2311

Jammer dat de Leather link bandjes van Apple nergens voorradig zijn! Althans, ik kan ze niet vinden! Kleur zwart of blauw en maat M/L..

• lasharor
TradeMarkNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:37:
[...]

Enige idee wanneer de levering is? Ik heb flink lang op m'n vorige bestelling moeten wachten nl.
Ik heb al een T&T gekregen dus ik denk ongeveer 2 weken? Dat is wel een redelijk normale tijd voor dit soort pakketjes.

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:13
Ook een paar dingen in de crested store besteld.
Paar solo loop sport bandjes en gewone sportbandjes.
Voor sporten zullen die meer dan voldoende zijn hoop ik.
Levertijd wel 22 jan

Macbook pro 2017 TB| tv4 64|Airpods pro|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue|iPhone 12 pro max blue| iPad air 2| homepod mini grey

• pdavie2311

pdavie2311

Ik kom maar niet tot een mooie/zakelijke armband voor mijn SS Watch..Kom iedere keer terug op de siliconen sportband van Apple zelf. Decoded band, Apple Leather loop, lederen band universeel, allemaal weer retour gestuurd na bekeken en gepast te hebben. Ik gun mijn SS Watch gewoon een mooie en nette armband, haha! Ali spul doe ik even niet...

• hk12nl
pdavie2311 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:36:
Ik kom maar niet tot een mooie/zakelijke armband voor mijn SS Watch..Kom iedere keer terug op de siliconen sportband van Apple zelf. Decoded band, Apple Leather loop, lederen band universeel, allemaal weer retour gestuurd na bekeken en gepast te hebben. Ik gun mijn SS Watch gewoon een mooie en nette armband, haha! Ali spul doe ik even niet...
Ik heb dat dus ook. Komt denk ik doordat het een sport horloge blijft wat voor band je er ook aan vast maakt. Op de 1 of andere manier wilde ik steeds met een lederen of stalen band er een ander c.q. sjiek horloge van maken wat het uiteindelijk niet is.

Ik heb het nu soort van geaccepteerd dat het een sporthorloge is en moet zeggen dat het mij nu prima bevalt met alleen een sportsband (wel een sololoop en paar kleurtjes). Scheelt ook nog een hoop geld aangezien ik nu niet steeds bandjes aan het kopen ben om dat gevoel van een klassiek horloge te volgen :+

Wil alleen de braided sportbands nog wel eens proberen. Ik verwacht dat ik die ook wel prettig ga vinden.

Dit is overigens puur persoonlijk. Als ik foto’s zie van een mooie leren band oid vind ik dat nog steeds tof en sjiek staan. Ik merk alleen dat het mij niet tevreden stelt als ik het zelf draag.

[Voor 8% gewijzigd door hk12nl op 14-11-2020 21:49]

©2004

• Cyleo
TradeMarkNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:50:
[...]

Ik heb ook van de Crested Store besteld deze. Dat is in ieder geval de 'smerige' variant. Ook te groot voor mij (maat M)
Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True