Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Anghell
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-04 17:12
Ik heb die van mij ook dinsdag binnengekregen, helaas sluit één kant niet goed.
Verder wel een heel mooi bandje inderdaad

• mar007
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 08:39
bing69 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:30:
[...]

Ik bedoel meer als hij er in zit, hij heeft dan wat meer speling tov originele en sommige Ali bandjes. :)
Geen speling, sluit mooi aan. Ook m.b.t. de kleur. Mooie combi. :)

Iphone 6s - Iphone XR - Imac 27inch I5/512+128ssd/16G - Ipad Air - Apple watch series 3, 42mm

• bvsteyn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 04-04 09:21
Heb dezelfde vandaag ook binnen gekregen. Erg mooi! Wel een enorm geklooi om er schakels tussenuit te halen zeg..uiteindelijk zelf het pinnetje te vaak verbogen, waardoor het afbrak..maar goed heb voldoende schakels eruit gehaald (8 stuks!) en nu past ie perfect!

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09:00
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:01:
In navolging op het globale Watch topic (excuses moderators, dat was eigenlijk offtopic), hier wat foto's van de link bracelet en screenprotector zoals vermeld in deze post. Voor de geïnteresseerden. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
(die witte puntjes op de bovenkant zijn stof trouwens, geen lak-beschadigingen.)
Screenprotectors ook binnen. Op de één of andere manier 4 besteld ipv 2 maar dat maakt niet uit. Eentje al vernaggeld en de tweede zat er redelijk op. Helaas was bubbeltjes eronder. Nachtje slapen en toen ik wakker werd waren deze allemaal weg :o Eigenlijk helemaal geen fan van screenprotectors maar deze zie je echt niet zitten dus hij blijft er voorlopig op. Echt top en een aanrader! d:)b
bing69 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:30:
[...]

Ik bedoel meer als hij er in zit, hij heeft dan wat meer speling tov originele en sommige Ali bandjes. :)
Als nu met wekker af gaat dan maakt hij ook wel iets meer geluid door de band. Maar geen groot probleem, nog steeds erg blij mee. Staat erg goed!

©2004

@harm12nl Klopt! Volgens mij wordt dat ook vermeld in de video dat bubbeltjes die overblijven na enkele uren vanzelf verdwijnen. :) Ik ben er ook erg blij mee, het is de enige die niet in de hoekjes is gaan loslaten tot dusver. :) *afkloppen*

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:25

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik heb de clearplex laten plaatsen op mijn Watch, vrijdag! Geen gedoe, geen stof en bubbeltjes en voor nog geen 15,- meer dan prima!

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:06
Ga ook eens adapters gebruiken.
Heb het wel gehad met die Ali meuk,zeker die in leder.
Icm 2 rios bandjes
https://www.horlogebandje...-orleans-alligator-zwart/
https://www.horlogebandje...-toscana-kalfsleer-bruin/
En een Hirsch, schijnt top kwaliteit te zijn, mag wel voor die prijs
https://www.horlogebandje...obby-zwart-geel/?classid=

Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64| iPhone 11 black 128 ;  AirPods pro;  watch 4

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 04-04 16:21
harm12nl schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 23:24:
[

Als nu met wekker af gaat dan maakt hij ook wel iets meer geluid door de band. Maar geen groot probleem, nog steeds erg blij mee. Staat erg goed!
kreeg een melding toen mijn arm op het buro lag, rammelde inderdaad behoorlijk ;)
Maar ben er ook nog blij mee hoor, ben al wel een beetje onthaart ter plekke 8)7

Bing

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 04-04 16:40

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Gunth schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 09:09:
Ga ook eens adapters gebruiken.
Heb het wel gehad met die Ali meuk,zeker die in leder.
Icm 2 rios bandjes
https://www.horlogebandje...-orleans-alligator-zwart/
https://www.horlogebandje...-toscana-kalfsleer-bruin/
En een Hirsch, schijnt top kwaliteit te zijn, mag wel voor die prijs
https://www.horlogebandje...obby-zwart-geel/?classid=
Ik werk vanaf dag 1 met adapter, maar dan wel de luxere uitvoering (in mijn ogen).

Deze.

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 01-04 15:09
pdavie2311 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 08:43:
Ik heb de clearplex laten plaatsen op mijn Watch, vrijdag! Geen gedoe, geen stof en bubbeltjes en voor nog geen 15,- meer dan prima!
Waar :) ?

A person who never made a mistake never tried anything new.

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 00:41
RicoK schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:02:
Hmm, zo enthousiast dat ik was over mijn lederen Maikes Watchband zo minder enthousiast dat ik daar nu over/mee ben. Natuurlijk er is altijd sprake van een prijs/kwaliteitsverhouding, maar de 'extra rammel' die ik voel bij een notificatie, die lijkt te komen uit de connector van de band met de watch, heeft me al weer een paar weken terug doen laten terugvallen op de standaard Apple watch band.
Hier hetzelfde verhaal. Bandje zag er eigenlijk prima uit, kwalitatief gezien ook niet veel mis mee (vooral voor die prijs). Helaas ook een rammeltje waardoor ik hem een dag gedragen heb en toen heb verkocht.
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:01:
In navolging op het globale Watch topic (excuses moderators, dat was eigenlijk offtopic), hier wat foto's van de link bracelet en screenprotector zoals vermeld in deze post.
Mede door jouw post en de vele anderen die deze producten inmiddels hebben besteld had ik deze ook besteld. Prima schakelband, helaas ook wel een rammeltje bij notificaties. Nu weet ik niet of dit komt doordat het een schakelband betreft (materiaal) of dat dit komt door de aansluitingen. Schakels verwijderen was trouwens ook even klooien, maar wel gelukt. Hopelijk blijven ze allemaal goed zitten en dondert ie niet ineens op de grond. Draag hem nu 3 dagen, zit prima.

Screenprotector net binnen gehad, die ga ik er straks opplakken. Was ik eigenlijk niet van plan, dus als het heel lelijk is haal ik hem er af. Maar dat verwacht ik dus niet :)

• harm12nl
remzor schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:15:
[...]

Mede door jouw post en de vele anderen die deze producten inmiddels hebben besteld had ik deze ook besteld. Prima schakelband, helaas ook wel een rammeltje bij notificaties. Nu weet ik niet of dit komt doordat het een schakelband betreft (materiaal) of dat dit komt door de aansluitingen. Schakels verwijderen was trouwens ook even klooien, maar wel gelukt. Hopelijk blijven ze allemaal goed zitten en dondert ie niet ineens op de grond. Draag hem nu 3 dagen, zit prima.

Screenprotector net binnen gehad, die ga ik er straks opplakken. Was ik eigenlijk niet van plan, dus als het heel lelijk is haal ik hem er af. Maar dat verwacht ik dus niet :)
Haha ja daar was ook bang voor. Inmiddels al veel gedragen en hij is nog niet gevallen.

Mbt de screenprotector: hier spreekt een anti screenprotector man. Inmiddels heb ik hem er al een week opzitten. Geef het even de tijd en je went er aan. Daarnaast vind ik dit echt een hele mooie en goede die je amper ziet! En ik vind het een prettige gedachte dat mijn scherm langer houdbaar blijft als ik per ongeluk ergens langs ga d:)b

©2004

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 00:41
@harm12nl Dat is ook een fijn gevoel.

Eerste mislukt, tweede zit er nu op maar niet helemaal in het midden en perfect. Geen luchtbelletjes o.i.d. maar als je wilt zie je de randjes wel, waar de protector een beetje met de ronding mee buigt. Maar op zich oké, kijk wel of ik hem er voorlopig op laat zitten.

• jordifcg
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10-03 12:36
Mediamarkt! Had gehoopt dat mijn Screen protector vanuit china iets eerder zal komen het duurt inmiddels al ruim 3 weken... Vond €15 een behoorlijk smak geld maar moet zeggen dat ik ook best tevreden ben.

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:12

Pat-Juh

Patrick

jordifcg schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:40:
[...]

Mediamarkt! Had gehoopt dat mijn Screen protector vanuit china iets eerder zal komen het duurt inmiddels al ruim 3 weken... Vond €15 een behoorlijk smak geld maar moet zeggen dat ik ook best tevreden ben.
Is het stiekem ook wel. Voor €9,00 heb ik via China twee stuks gehard glazen protectors besteld (met die UV lijm). Tien minuutjes werk en ik heb er eentje op reserve. Een soortgelijke protector plaatsen op een Samsung S9 vond ik moeilijker (op de watch zoekt het de optimale positie ivm de vorm). Het past net in mijn Spigen “Hufterproof” case en ziet er prima uit. Geen zorgen meer hier. En ja: wellicht overkill maar ik krijg het voor elkaar om een G-Shock ook flink toe te takelen :+ })

Series 5 44mm - Spigen Rugged Armor - China 9H UV lijm screenprotector

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 04-04 20:04
Ik zoek voor de AW4 (44mm) siliconen bandjes. Iemand een goede tip voor een verkopen op ali?

• Nick25
Erik1805 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:15:
Ik zoek voor de AW4 (44mm) siliconen bandjes. Iemand een goede tip voor een verkopen op ali?
https://crestedx.nl.aliex...042311.0.0.27424c4d3RhghY

• S023
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
via Ali een Crested RVS band gekocht

https://nl.aliexpress.com...8148356.45.610f6452tIANux

Ziet er heel goed uit, maar de sluiting zit heel oncomfortabel. Ook als ik de band eigenlijk te ruim instel. Erg jammer.

• bing69
S023 schreef op zondag 8 december 2019 @ 09:34:
via Ali een Crested RVS band gekocht

https://nl.aliexpress.com...8148356.45.610f6452tIANux

Ziet er heel goed uit, maar de sluiting zit heel oncomfortabel. Ook als ik de band eigenlijk te ruim instel. Erg jammer.
Heb dezelfde maar niet zoveel last van, wel dat een schakel extra hij zit te los en een minder net niet lekker. Na een tijdje went het wel.
Wat dat betref gaat er niet boven een milanees bandje, altijd goed.

Bing

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 04-04 16:00
Ik ben uiteindelijk voor een originele Apple Link Bracelet RVS gegaan na wat tegenvallers met metalen bandjes van rond de €10. Het is natuurlijk super duur maar je hebt inderdaad ook wel wat, ik ben er 100% tevreden mee.

Er is ook een 1:1 Ali kopie maar die is ook niet goedkoop naar Ali begrippen (€42) Krijgt wel heel goede reviews:

https://m.nl.aliexpress.c...wVVQ5JKwiJJA1575810184891

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Nu online

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mooie shop inderdaad, ik heb sportloops, siliconen en Milanese van hen onderweg omdat ik ben overgestapt naar de 40mm S5 en dus geen bandjes meer heb omdat ik van 42mm kwam :'(
DeNachtwacht schreef op zondag 8 december 2019 @ 14:05:
Ik ben uiteindelijk voor een originele Apple Link Bracelet RVS gegaan na wat tegenvallers met metalen bandjes van rond de €10. Het is natuurlijk super duur maar je hebt inderdaad ook wel wat, ik ben er 100% tevreden mee.
Dat prijsverschil is natuurlijk ook gigantisch. Een goede third party kost ook meer dan 10 euro.
Vraagje: waarom ben je niet eerst voor de “goede” kloon gegaan? Teveel tegenvallers te verduren gehad? :P

[Voor 41% gewijzigd door The Inquisitor op 13-12-2019 14:19]

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

• DeNachtwacht
The Inquisitor schreef op zondag 8 december 2019 @ 14:31:Dat prijsverschil is natuurlijk ook gigantisch. Een goede third party kost ook meer dan 10 euro.
Vraagje: waarom ben je niet eerst voor de “goede” kloon gegaan? Teveel tegenvallers te voortduren gehad? :P
Eigenlijk wel ja. Ik koop al bandjes sinds de series 2 en merk dat eigenlijk alles, of je het nu bij Ali of een Nederlands merk haalt, na 3-5 maanden gebruik gewoon op is. De uitzondering hierop is materiaal van Apple zelf. Vervolgens bedacht ik me; die Watch wissel ik elke 2 jaar in voor een nieuwer model. Maar juist de bandjes neem ik elke keer mee naar het volgende model aangezien de connector toch hetzelfde blijft.

Waarom dan niet een keer geld uitgeven voor een bandje dat écht goed is? Daar heb je ten minste echt jaren plezier van ("in tegenstelling" tot het horloge zelf)

[Voor 6% gewijzigd door DeNachtwacht op 08-12-2019 15:23]

• The Jackel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:41
Ik heb een vraagje over de bandjes. Zelf wil ik graag nog een milanees bandje, maar ik zie er meestal 42/44mm bij staan. Ik heb een 44mm watch 5. Sluit een 42mm bandje wel mooi aan?

• luckremers
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 00:22
The Jackel schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:29:
Ik heb een vraagje over de bandjes. Zelf wil ik graag nog een milanees bandje, maar ik zie er meestal 42/44mm bij staan. Ik heb een 44mm watch 5. Sluit een 42mm bandje wel mooi aan?
De afmetingen van een 42mm en 44mm bandje verschillen niet. Het verschil zit in de afmetingen van het scherm. De afstand tussen de bevestigingspunten is gelijk.

iPhone of iPad reparatie nodig? Kijk bij mijn advertenties!

• The Jackel
luckremers schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:35:
[...]

De afmetingen van een 42mm en 44mm bandje verschillen niet. Het verschil zit in de afmetingen van het scherm. De afstand tussen de bevestigingspunten is gelijk.
Oké, dus het is niet zo dat het bandje niet mooi aansluit op de watch (1mm extra ruimte aan beide kanten ).

• luckremers
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 00:22
The Jackel schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:40:
[...]

Oké, dus het is niet zo dat het bandje niet mooi aansluit op de watch (1mm extra ruimte aan beide kanten ).
Nee, het sluit prima aan. Het (42mm) bandje van mijn AW S2 past zonder problemen op mijn AW S4 44mm

iPhone of iPad reparatie nodig? Kijk bij mijn advertenties!

• The Jackel
luckremers schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:43:
[...]

Nee, het sluit prima aan. Het (42mm) bandje van mijn AW S2 past zonder problemen op mijn AW S4 44mm
Top! Bedankt voor je antwoorden! Was even “bang” dat je kon zien dat het bandje niet goed aan zou sluiten oid.

• The Inquisitor
  • Nu online

The Inquisitor

Greetings weaklings

@The Jackel Klopt inderdaad.

Voor bandjes geldt:
38 mm = 40 mm
42 mm = 44 mm

De afmeting in mm slaat op de kast, niet op het bandje.38/40mm gebruiken dezelfde bandjes, net zoals 42/44mm

[Voor 10% gewijzigd door The Inquisitor op 09-12-2019 08:19]

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

• Nick25
[quote]The Inquisitor schreef op zondag 8 december 2019 @ 14:31:
[...]

Mooie shop inderdaad, ik heb sportloops, siliconen en Milanese van hen onderweg omdat ik ben overgestapt naar de 40mm S5 en dus geen bandjes meer heb omdat ik van 42mm kwam :'(

[...]
Top kwaliteit is goed ik heb die groene siliconen om prima spul :)

• The Jackel
The Inquisitor schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:18:
@The Jackel Klopt inderdaad.

Voor bandjes geldt:
38 mm = 40 mm
42 mm = 44 mm

De afmeting in mm slaat op de kast, niet op het bandje.38/40mm gebruiken dezelfde bandjes, net zoals 42/44mm
Top, duidelijk verhaal! Wil nog een Milanees bandje, maar twijfel of een replica goed is of dat ik toch tzt voor een originele moet gaan.

• The Inquisitor
  • Nu online

The Inquisitor

Greetings weaklings

The Jackel schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:18:
[...]

Top, duidelijk verhaal! Wil nog een Milanees bandje, maar twijfel of een replica goed is of dat ik toch tzt voor een originele moet gaan.
Dat is altijd een overweging. Ik vind persoonlijk dat je voor een goed bedrag leuke 3rd party kunt kopen. De originele bandjes zijn ongetwijfeld beter in kwaliteit, maar dan loop je wel leeg in je portemonnee (geldt ook voor siliconen etc.).

Ik heb er eentje onderweg van Crested, die krijg ik komende week denk ik, dus dan kan ik daar een uitspraak over doen :9

• The Jackel
The Inquisitor schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:06:
[...]

Dat is altijd een overweging. Ik vind persoonlijk dat je voor een goed bedrag leuke 3rd party kunt kopen. De originele bandjes zijn ongetwijfeld beter in kwaliteit, maar dan loop je wel leeg in je portemonnee (geldt ook voor siliconen etc.).

Ik heb er eentje onderweg van Crested, die krijg ik komende week denk ik, dus dan kan ik daar een uitspraak over doen :9
:*) :*) Ik ben benieuwd!

• Hooli-gan
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:01
The Inquisitor schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:06:
[...]

Ben ook in afwachting van een aantal bandjes van die shop. Een aantal sportbandjes en een paar RVS. Zal mijn bevindingen hier posten als ze binnen zijn. Heb de Milanese van Apple zelf. Maar eigenlijk is het belachelijk veel geld voor zo’n bandje.

 iPad Pro 11' 2018 |  iPhone 11 Pro |  Watch serie 5 |  AirPods Pro

• dandeman58
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 00:10
Pat-Juh schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:40:
[...]

Is het stiekem ook wel. Voor €9,00 heb ik via China twee stuks gehard glazen protectors besteld (met die UV lijm). Tien minuutjes werk en ik heb er eentje op reserve. Een soortgelijke protector plaatsen op een Samsung S9 vond ik moeilijker (op de watch zoekt het de optimale positie ivm de vorm). Het past net in mijn Spigen “Hufterproof” case en ziet er prima uit. Geen zorgen meer hier. En ja: wellicht overkill maar ik krijg het voor elkaar om een G-Shock ook flink toe te takelen :+ })

[Afbeelding: Series 5 44mm - Spigen Rugged Armor - China 9H UV lijm screenprotector]
Oei pas op met deze bij verwijderen. Zit echt vast over het hele oppervlak (lijkt wel epoxy die uv lijm). Moest hem afpulen met een scherp voorwerp en breekt in stukje. Drama waarbij je scherm niet moet bij beschadigen.

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:12

Pat-Juh

Patrick

dandeman58 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 06:49:
[...]

Oei pas op met deze bij verwijderen. Zit echt vast over het hele oppervlak (lijkt wel epoxy die uv lijm). Moest hem afpulen met een scherp voorwerp en breekt in stukje. Drama waarbij je scherm niet moet bij beschadigen.
Ik ken het (S9 protector ook gebruikt). Hier liet het vrij netjes los. Het is echter niet de bedoeling dat deze er af gaat de komende tijd haha. Bedankt voor de tip :)

• bing69
Na altijd (tot tevredenheid) Ali bandjes gebruikt te hebben gisteren bandje van Nomad binnen gekregen. Flink aan de prijs maar toch de moeite waard.

https://www.appletips.nl/nomad-apple-watch-leather-bandje/

https://www.appelhoes.nl/...-strap-42-mm-Bruin-Zilver

[Voor 12% gewijzigd door bing69 op 12-12-2019 11:35]

Bing

• The Inquisitor
  • Nu online

The Inquisitor

Greetings weaklings

Waarom is het de moeite waard als je tot tevredenheid goedkope bandjes hebt gebruikt?

60 euro is vrij fors aan de prijs

• bing69
The Inquisitor schreef op donderdag 12 december 2019 @ 15:48:
Waarom is het de moeite waard als je tot tevredenheid goedkope bandjes hebt gebruikt?

60 euro is vrij fors aan de prijs
Van Ali had ik altijd de milanese stalen en klittenbandjes. Mijn vrouw had pas een leren, deze was toch echt wel slecht!
Dit leren bandje is van een zeer mooi soepel leer. Was binnenkort jarig en wist niet meer wat ik moest vragen vandaar deze uitschieter maar zijn geld waard, ook de stalen connectors aan de watch zijn anders en mooier!

Bing

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 08:26

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Gisteren mijn Maikes leren bandje van Ali binnen gekregen. Vind het erg wennen, bandje is nog erg stug en vouwt niet zo lekker om de arm als de rubberen die meegeleverd wordt.
Hij staat wel mooi, heel ander gezicht zo:
https://tweakers.net/ext/f/ODaYVo0W8wpjCwbQWNxZzgVH/full.jpg

[Voor 7% gewijzigd door Tomba op 15-12-2019 15:50]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• CheopsChefren
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 04-04 21:16
Tomba schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:46:
Gisteren mijn Maikes leren bandje van Ali binnen gekregen. Vind het erg wennen, bandje is nog erg stug en vouwt niet zo lekker om de arm als de rubberen die meegeleverd wordt.
[Afbeelding]
Mag ik zeggen dat ik het ongelooflijk lelijk vindt? 2 losse delen die absoluut niet bij elkaar passen, niets met elkaar te maken hebben, en dan heb ik het niet over de arm.

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 08:26

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

CheopsChefren schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:17:
[...]

Mag ik zeggen dat ik het ongelooflijk lelijk vindt? 2 losse delen die absoluut niet bij elkaar passen, niets met elkaar te maken hebben, en dan heb ik het niet over de arm.
Smaken verschillen, gelukkig zakjes Venco ook ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

CheopsChefren schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:17:
[...]

Ik vindt bij dit soort bandjes dat de "adapter" die het bandje met de AW verbind gewoon "cheap looking".

Geen idee waarom ze er geen mooiere aanzetten zoals die geheel gesloten zijn.

• harm12nl
Tomba schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:46:
[Afbeelding]
Volgens mij had ik deze ook en was hij inderdaad aardig stug. Later ook nog een andere leren besteld bij een andere verkoper en die was veel soepeler. Het verschilt dus per model bandje :)

©2004

• bing69
i2Paq schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:44:
[...]

Ik vindt bij dit soort bandjes dat de "adapter" die het bandje met de AW verbind gewoon "cheap looking".

Geen idee waarom ze er geen mooiere aanzetten zoals die geheel gesloten zijn.
En wat vind je van deze adaptor??

adaptor

Bing

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Dat staat een stuk beter!

Je hebt ze nog mooier, afgerond in mat of glimmend RVS.

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Ik had dit in het gewone topic geplaatst een tijdje geleden omdat ik niet wist dat ik hier terecht kon (en niet naar de TS had gekeken )

Ik ben ook op adapter jacht gegaan en dit is het bij mij geworden.

De El Cheapo bandjes

(foto's via PM op 4k, en als je een specifieke foto wilt dan hoor ik het graag)

Nou... WC heeft een setje laten komen. Van die goedkope oosterlingen bandjes. Die van een paar euro.

Gezien de originele best wel duur zijn en ook niet oneindig in ontwerp... heb ik ter test een zut van die namaak bandjes laten komen om eens wat te testen.

Ik was eigenlijk van plan enkel adapters te kopen... maar ik kan net zo goed een heel bandje bestellen want dat scheelt een euro. Ofwel.. al is het bandje nog zo ruk... je hebt tenminste een adapter (later meer).

Ik twijfelde enorm na het zien van de review foto's op de betreffende websites. Mensen nemen vaak een foto met de GSM en regelmatig met flits waardoor ik het idee kreeg dat de bandjes heel erg plastic oogden. Het leek vaak alsof het een soort glans had van de plastic materialen en dat vind ik enorm lelijk.

Dus... ik heb er 8 laten komen om te testen. De selectie heb gedaan op basis van fabriek. Althans, naar mijn idee zijn er ruwweg 2/3 echte fabrikanten die ze maken.. en de rest word door resellers aangeboden.
Ik heb nu denk ik een selectie van al die fabrieken.

Eerst maar eens de foto's :D

https://tweakers.net/ext/f/nSYPo90jKiIeES75acxclgp1/full.png

https://tweakers.net/ext/f/YYlz12m6k3yI1TpBoAmCWOHy/full.png

https://tweakers.net/ext/f/vZ11DJ0JRsyQayMsuDYRCVKs/full.png

https://tweakers.net/ext/f/4qo45mh0NhosBmjzeHZwGalz/full.png

https://tweakers.net/ext/f/seHSv4t2TaRBouR0jXQfrqx2/full.png

Het valt me alles behalve tegen. De materialen zijn zeker niet glanzend en plastic ogend. Voor een namaak leer vind ik het er zelfs heel goed uitzien. Uiteraard zullen ze niet heel lang mooi blijven maar als ik er elk kwartaal 10 bestel... dan ben je nog maar de prijs van 1 origineel bandje kwijt per jaar. En dan heb ik dus liever 100 verschillende kleuren en soorten.

Je ziet hier en daar dat het verven van de bandjes niet 100% nauwkeurig is. Maar ik dacht echt kartelranden te gaan vinden... waar in praktijk het echt minuscule afwijkingen zijn. Over het algemeen moet je echt goed kijken wil je iets geks zien.

De sluitingen werken ook allemaal naar behoren. De eerste paar keer is het wat frutten omdat het materiaal nog stijf is... maar daarna werken ze zoals elk traditioneel bandje.

Ik zweet snel onder een horloge (ook met origineel sport bandje), en merk hier geen verschil. Ik zweet net zo veel. Het is maar even de vraag hoe goed het materiaal daar tegen kan. Maar als ik elk bandje 20 keer kan gebruiken voordat het er wat minder mooi uitziet... dan ben ik al tevreden.

Adapters

https://tweakers.net/ext/f/OtzSoXxZFgv0cAUC5nGrCdfn/full.png

Hier ging het me eigenlijk om... De adapters zodat je andere bandjes kun gebruiken. Ik kon het op foto's niet zo goed zien dus moest ze bestellen, maar inderdaad dit zijn de normale adapters die je overal kunt kopen. Je hebt een uitvoering met schroefjes en je hebt er een met een traditionele springbar. Ze passen prima in het horloge en sluiten naar mijn idee ook gewoon goed aan. Je kunt ze niet eruit trekken zonder het knopje in te drukken en er zit ook geen noemenswaardige speling op (net zo veel als een origineel sport bandje).

https://tweakers.net/ext/f/dL3g0wMCNN5HWXqkSNNbgis0/full.png

https://tweakers.net/ext/f/cZFLrxN7w2nwxBgALFBWnxD1/full.png

Conclusie

Prima! Elke dag een andere en bij elk feestje iets geks. Ik vind ze meer als voldoende kwaliteit hebben voor een beetje lol... Als ik een weekend weg zou gaan dan zou ik wel 1 originele meenemen.. maar voor dagelijks gebruik op bijvoorbeeld kantoor is het prima.

Als er een begint te verslijten zal ik de levensduur posten met een foto.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:54
Ik zoek voor kerst een 42/44mm Originele Space Black Milanese loop.

Apple en Amac hebben geen voorraad. Iemand anders nog een goeie tip?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• SuidAkrA
  • Registratie: juni 2010
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:59:
Ik zoek voor kerst een 42/44mm Originele Space Black Milanese loop.

Apple en Amac hebben geen voorraad. Iemand anders nog een goeie tip?
Even hier in BE gezocht, maar niks in voorraad.
Kwam wel deze NL site tegen. Voor mij onbekend, maar wie weet ;)

En anders maybe hier even kijken.

[Voor 10% gewijzigd door SuidAkrA op 17-12-2019 13:24. Reden: Aanvulling]

• Donstil
SuidAkrA schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:18:
[...]

Even hier in BE gezocht, maar niks in voorraad.
Kwam wel deze NL site tegen. Voor mij onbekend, maar wie weet ;)

En anders maybe hier even kijken.
Thnx! maar dat zijn wel erge premiums (59,- extra op een band van 99,-)
Inmiddels kwam er weer eentje bij de Apple Store in Haarlem beschikbaar, dus daar ga ik hem nu maar even halen.

Bedankt voor je hulp

• Hooli-gan
Watch1

Watch2

De bandjes zijn binnen. Zien er keurig en uit en voelen ook goed. Helaas kan ik ze nog niet op de watch proberen want die ligt nog onder de boom (waar ik het geduld vandaan haal :P )

Dat voor ongeveer 2,- per bandje. Die metalen waren iets duurder.

[Voor 6% gewijzigd door Hooli-gan op 18-12-2019 15:52]

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb het gehad met de goedkope bandjes. Er zou heus wel wat goeds tussen zitten, maar die van 2 euro etc, die gaan roesten bij het metaal. Ziet er niet uit! Ik blijf bij de originele sportband van Apple en een mooie lederen van Decoded..Wel aan de prijs, maar draagcomfort van een hoog niveau.

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• World Citizen
  • Nu online
Heeft er iemand zo een model standaard? Waar hij dus een beetje gekanteld op de lader ligt?

Vraagje, als je het horloge er gewoon oplegt zonder het bandje dicht te doen. Valt hij er dan af?

Ik heb geen zin om telkens het bandje dicht te doen.. dus wil hem gewoon losmaken van mijn pols en erop leggen. Dan steken de meeste bandjes dus omhoog en omlaag.....

Dus niet zoals op de foto, maar het bandje gewoon los.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/1520/4366/products/aluminum-apple-watch-series-1-2-3-and-4-charging-stand-smart-watch-satechi-silver-535829_700x700.jpg?v=1565208060

• harm12nl
pdavie2311 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:24:
Ik heb het gehad met de goedkope bandjes. Er zou heus wel wat goeds tussen zitten, maar die van 2 euro etc, die gaan roesten bij het metaal. Ziet er niet uit! Ik blijf bij de originele sportband van Apple en een mooie lederen van Decoded..Wel aan de prijs, maar draagcomfort van een hoog niveau.
Ik deel dit. De Ali varianten van de sportbandjes hadden voor mij ook teveel kleine afwijkingen. Heb nu ook originele van Apple en een geschakelde band van ongeveer 35 euro van Ali. Die is mij (helaas) origineel te duur. :)

@Hooli-gan succes nog even met wachten. Het wordt zeker genieten straks. :)

[Voor 9% gewijzigd door harm12nl op 18-12-2019 21:20]

©2004

• SuidAkrA
  • Registratie: juni 2010
  • Niet online
World Citizen schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:09:
Heeft er iemand zo een model standaard? Waar hij dus een beetje gekanteld op de lader ligt?

Vraagje, als je het horloge er gewoon oplegt zonder het bandje dicht te doen. Valt hij er dan af?

Ik heb geen zin om telkens het bandje dicht te doen.. dus wil hem gewoon losmaken van mijn pols en erop leggen. Dan steken de meeste bandjes dus omhoog en omlaag.....

[Afbeelding]
Hmm lijkt me niet, hij hangt vast aan de magneet toch?
Gisteren ook naar zoiets gekeken, maar het is uiteindelijk een cheap maar best handig dingetje geworden. Doet precies wat ik nodig had d:)b

https://i.imgur.com/aYCAGot.jpg

• bvsteyn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 04-04 09:21
World Citizen schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:09:

[Afbeelding]
ik heb een vergelijkbare stand en leg 'm er gewoon op. Geen noodzaak om het bandje vast te maken.

• zeve
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 04-04 16:10
Ik heb sinds een week ook zo'n mooie Apple watch. Ik heb er gelijk een originele Milanese loop bijgekocht.
ziet er allemaal piekfijn uit.
Het enige wat mij opvalt is dat gedurende dag het bandje iets losser gaat zitten..het is niet veel maar toch merkbaar.
Is dit normaal?

• Lonestander
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 03-04 11:32
Ik heb een Belkin Powerhouse dock aangeschaft gister om mijn nieuwe 44mm Watch + iphone 6s op te laden.

Ja het kost wat, maar het fijne ervan is wel dat de laders er al in zitten.
Deze komt vandaag binnen :D erna zal ik een foto hiervan uploaden :)

Voor de rest, heb ik in dit forum even gekeken naar verschillende links naar webshops voor bandjes.

Zijn er nog mensen die denken:"Nou Lonestander, als ik jou was dan zal ik dit bandje echt halen" ? :P

[Voor 29% gewijzigd door Lonestander op 19-12-2019 08:57]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Hooli-gan
pdavie2311 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:24:
Bij de watch heb ik een Milanese gekocht bij Apple, 100,-. (Heb 50,- betaald aangezien ik het standaard bandje dan niet erbij nam). Vond het nogal wat geld voor een bandje, maarja. Die is dan ook voor dagelijks gebruik.

De sportbandjes zijn puur alleen voor het sporten, 3x in de week 1 uur tot 1,5 uur fitness. Dus denk dat het wel mee zal vallen met de roest. De tijd zal het leren. Vond 50,- voor nog een sportbandje erbij wat te veel van het goede.
De metalen bandjes vond ik wel leuk om eens af te wisselen met de Milanese.

[Voor 4% gewijzigd door Hooli-gan op 19-12-2019 09:19]

• World Citizen
  • Nu online
@SuidAkrA @bvsteyn

Dank voor de antwoorden. Ik ga het er op gokken.

• Stevie07
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 08:32
zeve schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:55:
Ik heb sinds een week ook zo'n mooie Apple watch. Ik heb er gelijk een originele Milanese loop bijgekocht.
ziet er allemaal piekfijn uit.
Het enige wat mij opvalt is dat gedurende dag het bandje iets losser gaat zitten..het is niet veel maar toch merkbaar.
Is dit normaal?
Ja, tenminste bij mij ook.

Ook bij aan/uittrekken van jas of vest oid kan dit gebeuren.

• zeve
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 04-04 16:10
Stevie07 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:49:
[...]

Ja, tenminste bij mij ook.

Ook bij aan/uittrekken van jas of vest oid kan dit gebeuren.
Bedankt.

• Trolololo
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 03-04 08:30
Ook op AliExpress een nylon besteld en mij eens gewaagd aan deze ‘lederen’. Ben benieuwd naar de kleur echtheid en kwaliteit 8)7
https://i.ibb.co/xLYhyCD/FED131-C5-D41-F-47-BA-AB99-17-BF974559-FA.jpg

• The Inquisitor
  • Nu online

The Inquisitor

Greetings weaklings

Trolololo schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:20:
Ook op AliExpress een nylon besteld en mij eens gewaagd aan deze ‘lederen’. Ben benieuwd naar de kleur echtheid en kwaliteit 8)7
[Afbeelding]
Dat is er eentje met siliconen binnen kant, niet een reguliere “lederen”

• DeNachtwacht
@Trolololo Ik heb dat bandje ook. Het is zacht rubber aan de binnenkant en leer aan de buitenkant. Ziet er op zich prima uit en draagt ook goed. Hij was alleen wel na een paar maanden (intensief) dragenkapot want het leren bandje (hoe heet zo iets) om de gesp band mee om de pols te houden scheurde op een gegeven moment.

• Trolololo
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 03-04 08:30
DeNachtwacht schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:22:
@Trolololo Ik heb dat bandje ook. Het is zacht rubber aan de binnenkant en leer aan de buitenkant. Ziet er op zich prima uit en draagt ook goed. Hij was alleen wel na een paar maanden (intensief) dragenkapot want het leren bandje (hoe heet zo iets) om de gesp band mee om de pols te houden scheurde op een gegeven moment.
Dan ben ik al tevreden :) als de kleur mij gaat dan kan ik ondertussen uitkijken naar een deftig lederen bandje, die mag dan iets meer kosten.

• bing69
Trolololo schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:21:
[...]

Dan ben ik al tevreden :) als de kleur mij gaat dan kan ik ondertussen uitkijken naar een deftig lederen bandje, die mag dan iets meer kosten.
Dan kijk maar eens naar Nomad, zie een paar posts terug. Even wennen maar ben er zeer happy mee.

Bing

• SparksNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 04-04 12:20
Kan iemand een leuke (degelijke) 40mm ledere band voor een vrouw aanbevelen? Er zijn er genoeg te vinden voor mannen, maar voor vrouwen is de keus (zo lijkt) een stuk beperkter.

Zelf heb ik een Nomad ledere band. Iets soortgelijks qua prijs/kwaliteit verhouding zou top zijn!

[Voor 22% gewijzigd door SparksNL op 02-01-2020 19:08]

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08:57

Christiano007

Ich bin der champion

Tiimbo1991 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:21:
Wat bandjes van Ali binnen, ze passen allemaal goed. [Afbeelding]

Ze zijn alleen de Midnight Blue vergeten en hebben 2 Midnight Fog gegeven...
Waar heb je die vandaan?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• pdavie2311

pdavie2311

Hier al sinds een paar jaar de Clearplex op mijn Apple Watches. Perfect tegen krassen! En je ziet hem niet zitten. Altijd als ik mijn Watch door verkoop is deze dan ook in absolute nieuwstaat!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

pdavie2311 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:54:
Hier al sinds een paar jaar de Clearplex op mijn Apple Watches. Perfect tegen krassen! En je ziet hem niet zitten. Altijd als ik mijn Watch door verkoop is deze dan ook in absolute nieuwstaat!
Is dat er ook weer gemakkelijk eraf te halen als er veel beschadigingen op zit? Kost maar 15 euro zie ik bij de mediamarkt

• pdavie2311

pdavie2311

Christiano007 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:39:
[...]

Is dat er ook weer gemakkelijk eraf te halen als er veel beschadigingen op zit? Kost maar 15 euro zie ik bij de mediamarkt
Er komen geen krassen op. Het is een zelf herstellend product. Je haalt het er ook zo weer vanaf..

• harm12nl
Christiano007 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:39:
[...]

Zie je dat in de winkel? Ik kan het op de site niet vinden..

Sowieso kan ik niet echt een verkooppunt vinden @pdavie2311.. Heb je hierin nog tips? Ben wel nieuwsgierig namelijk :)

©2004

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 04-04 21:16
harm12nl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 13:33:

Sowieso kan ik niet echt een verkooppunt vinden
Weliswaar bij de zuiderburen: https://www.mediamarkt.be...enprotector-plaatsen.html

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

[...]

Sowieso kan ik niet echt een verkooppunt vinden @pdavie2311.. Heb je hierin nog tips? Ben wel nieuwsgierig namelijk :)
Zag een bordje bij de smartwatches staan , €14,95. De Belgische site is een stuk duurder

• pdavie2311

pdavie2311

[...]

Elke MM in NL met een Smart Bar heeft een Clearplex systeem..Ze kosten inmiddels 19,95 volgens mij...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 10:31:
deze boomer had eigenlijk de Apple Watch afgezworen, maar zag op de duitse Amazon site een in nieuwstaat Series 5 voor een zeer mooi prijsje...

zeer benieuwd of met het AOD mijn dagelijkse ervaring er echt op vooruit gaat tov mijn laatste Apple Watch.

@pdavie2311
ik heb eens een ClearPlex op 1 van mijn smartphones gehad, redelijk snel weer verwijderd ivm het ''sinasappel schil effect'', zit de ClearPlex er rete strak op met 0 groeven (dus zo'n 99% egaal) e.d op de Apple Watch?
Je blijft wel dit effect zien helaas! Maar een beter alternatief is er mijns inziens niet! Ga niet met zo’n lompe case om mijn Watch lopen, ziet er niet uit! En zo’n transparante condoom als hoes is helemaal een No Go voor mij;-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• World Citizen
  • Nu online
Ik heb die van de Media Markt erop laten zetten,en naast het gevoel en de sinaasappelhuid vind ik het ook niet fijn met side-in gestures.

Dus dat je vanuit de rand van je horloge naar binnen swiped. Je voelt dan dat randje... en de animatie voelt niet zo smooth omdat je ergens over een randje gaat.

Maar functioneel werkte het wel allemaal prima.

Ik hoop gewoon dat ik er 2 jaar mee doe voordat het echt te erg word, en heb er de folie afgehaald.

• harm12nl
World Citizen schreef op zondag 5 januari 2020 @ 10:28:
Ik heb die van de Media Markt erop laten zetten,en naast het gevoel en de sinaasappelhuid vind ik het ook niet fijn met side-in gestures.

Dus dat je vanuit de rand van je horloge naar binnen swiped. Je voelt dan dat randje... en de animatie voelt niet zo smooth omdat je ergens over een randje gaat.

Maar functioneel werkte het wel allemaal prima.

Ik hoop gewoon dat ik er 2 jaar mee doe voordat het echt te erg word, en heb er de folie afgehaald.
Heb je wellicht een paar foto’s? Ben wel nieuwsgierig :)

Heb hier overigens met mijn eerder genoemde AliExpress screenprotector helemaal geen last van.

©2004

• World Citizen
  • Nu online
harm12nl schreef op zondag 5 januari 2020 @ 10:31:
[...]

Heb je wellicht een paar foto’s? Ben wel nieuwsgierig :)

Heb hier overigens met mijn eerder genoemde AliExpress screenprotector helemaal geen last van.
Ja maar wel oude omdat de folie er nu af is. (foto's van 2 maanden geleden)

Ik herinner me nu dat ik het ook niet tof vond dat er vuil achter de randjes blijft plakken. Het was niet zo erg dat de randjes los komen, maar op de foto zie je ook dat de randjes meer gaan opvallen omdat er langsaam wat vuil tegenaan kruipt.

(LET OP: grote foto's - dataverbruik)

https://tweakers.net/ext/f/QK8PZan7vhGwbpPbZHIDdmyp/medium.png

https://tweakers.net/ext/f/jrxBUnJ8OprdUB7JrLc0dQsY/medium.png

[Voor 20% gewijzigd door World Citizen op 05-01-2020 10:48]

• Donstil
Oei dat ziet er goor uit inderdaad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• World Citizen
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 5 januari 2020 @ 12:17:
Oei dat ziet er goor uit inderdaad.
Ik maakte het schoon door er met iets scherps langs te gaan, maar vooral stof kleefde er meteen weer aan vast. De randjes beschadigen doordat je die telkens schoon maakt (ik gebruikte geen water oid).

Huidvet van je vinger als je er overheen slide is ook een probleem.

Uiteindelijk deed ik het een keer met mijn nagel en trok net het hoekje wat omhoog. Toen was ik er klaar mee :D

[Voor 7% gewijzigd door World Citizen op 05-01-2020 12:28]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DeNachtwacht
Vroeger droeg ik ook overal hoesjes omheen, maar op een gegeven moment bedacht ik me: de enige reden dat ik er een hoesje omheen heb is zodat de watch mooi blijft. Maar met een hoesje eromheen ziet het er niet uit, dus waarom draag ik eigenlijk zo'n hoesje ;)

Sindsdien draag ik zelfs op mij iPhone geen hoesje meer, en het is even wennen om iets voorzichtiger te doen, maar sindsdien wil ik echt niets anders meer. Eindelijk mijn Apple producten dragen zoals Apple ze bedoeld heeft ;)

• Donstil
Ja joh precies. De enige die je daar mee helpt is de volgende gebruiker. En of het die koste waard is? Ik denk het niet.

Tweede hand spul is niet meer waard wat het vroeger was en dan ga ik niet een jaar met een hoesje lopen om er €30 meer voor te krijgen.

Maar goed dat zal wel weer alleen voor de “rijken” zijn :+

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op zondag 5 januari 2020 @ 16:54:
Ja joh precies. De enige die je daar mee helpt is de volgende gebruiker. En of het die koste waard is? Ik denk het niet.

Tweede hand spul is niet meer waard wat het vroeger was en dan ga ik niet een jaar met een hoesje lopen om er €30 meer voor te krijgen.

Maar goed dat zal wel weer alleen voor de “rijken” zijn :+
Ik snap wat je zegt, maar toch verkoop ik mijn iPhone elk jaar met gemak en voor een goede prijs! Zelf klik ik ook de advertenties door als er bij staat: lichte gebruikerssporen..Een in Nieuwstaat verkerende iPhone is zeker een goede meerwaarde hoor..

• Donstil
pdavie2311 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 17:03:
[...]

Ik snap wat je zegt, maar toch verkoop ik mijn iPhone elk jaar met gemak en voor een goede prijs! Zelf klik ik ook de advertenties door als er bij staat: lichte gebruikerssporen..Een in Nieuwstaat verkerende iPhone is zeker een goede meerwaarde hoor..
Wij doen het ook elk jaar. Mijn vrouw een heel jaar een hoesje en dan “zo goed als nieuw”. Ik een jaar geen fuck geven en “Netjes maar gebruikt”.

Scheelde afgelopen release €65,- en de jaren ervoor ietsje meer. Nu is dat wel bijna 10% van de verkoop prijs maar alsnog niet interessant naar mijn mening.

Overigens nog steeds met gemak snel verkocht en ook wel voor een prima prijs.

[Voor 5% gewijzigd door Donstil op 05-01-2020 17:23]

• harm12nl
World Citizen schreef op zondag 5 januari 2020 @ 10:45:
[...]

Ja maar wel oude omdat de folie er nu af is. (foto's van 2 maanden geleden)

Ik herinner me nu dat ik het ook niet tof vond dat er vuil achter de randjes blijft plakken. Het was niet zo erg dat de randjes los komen, maar op de foto zie je ook dat de randjes meer gaan opvallen omdat er langsaam wat vuil tegenaan kruipt.

(LET OP: grote foto's - dataverbruik)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Thx voor de foto’s. Moet zeggen dat dit met mijn Ali screenprotector best meevalt.
DeNachtwacht schreef op zondag 5 januari 2020 @ 14:29:
Vroeger droeg ik ook overal hoesjes omheen, maar op een gegeven moment bedacht ik me: de enige reden dat ik er een hoesje omheen heb is zodat de watch mooi blijft. Maar met een hoesje eromheen ziet het er niet uit, dus waarom draag ik eigenlijk zo'n hoesje ;)

Sindsdien draag ik zelfs op mij iPhone geen hoesje meer, en het is even wennen om iets voorzichtiger te doen, maar sindsdien wil ik echt niets anders meer. Eindelijk mijn Apple producten dragen zoals Apple ze bedoeld heeft ;)
Dat ben ik wel met je eens hoor. Al moet ik zeggen dat de screenprotector die ik nu op mijn watch heb mij wel helpt om meer te genieten van mijn Apple Watch.

Daar in tegen heb ik op mijn iPhone geen screenprotector. Dat vind ik zonde. Maar wel een officiële leather case omdat hij voor mij dan beter in de hand ligt en ook zo nu en dan schuin kan staan.

Geen bescherming dus voor de volgende gebruiker maar echt voor mijn eigen gebruiksgemak. :)

©2004

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Iemand ervaring met de rinke bezel protector? Ziet er minimalistisch uit en toch wat bescherming voor de randen met stoten

• Cyleo
  • Laatst online: 00:00
Heeft iemand ervaring met een goede backup oplader voor de series 5? Ik lees overal dat de series 5 nogal kieskeurig is met laders, en ik wil graag een extra kabeltje voor in mijn tas.

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Cyleo schreef op zondag 26 januari 2020 @ 20:12:
Heeft iemand ervaring met een goede backup oplader voor de series 5? Ik lees overal dat de series 5 nogal kieskeurig is met laders, en ik wil graag een extra kabeltje voor in mijn tas.
Deze is heel goed :P :
https://www.apple.com/nl/...-oplaadkabel-1-m?fnode=83

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Cyleo schreef op zondag 26 januari 2020 @ 20:12:
Misschien zo'n oplossing?

 Mac Mini 2018 / MBP 13 inch 2018ell /  iPhone 11 Pro Max Gold / D XPS 15 7590 4K / OnePlus 7T Pro McLaren Edition

• JimmyJoness
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:07
Ik wil de leather loop saddle brown bestellen, echter heeft alleen Apple.nl deze beschikbaar. Weet iemand hoe het retourbeleid hier is? Mocht de kleur in het echt tegen vallen.

• The Inquisitor
  • Nu online

The Inquisitor

Greetings weaklings

JimmyJoness schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:48:
Ik wil de leather loop saddle brown bestellen, echter heeft alleen Apple.nl deze beschikbaar. Weet iemand hoe het retourbeleid hier is? Mocht de kleur in het echt tegen vallen.
Hetzelfde als andere webshops door WKOA

https://www.apple.com/nl/shop/help/returns_refund
https://www.apple.com/nl/shop/help/rma_stepbystep

[Voor 6% gewijzigd door The Inquisitor op 28-01-2020 08:52]

• pdavie2311

pdavie2311

*snip* geen advertenties op het forum, daar hebben we V&A voor.

[Voor 76% gewijzigd door Daedalus op 09-03-2020 10:25]

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True