Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 00:11
Vandaag een nieuw Hermès Apple Watch bandje gekocht :) Past goed bij de nieuwe Hermès watch face in watchOS 5.2.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone 11 Pro Max Silver 256GB - Apple Watch Series 5 Hermès

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:13
MelvinW schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:09:
Vandaag een nieuw Hermès Apple Watch bandje gekocht :) Past goed bij de nieuwe Hermès watch face in watchOS 5.2.

[Afbeelding]
Heel mooi! In Duitsland gehaald?

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 00:11
MartijnMartijn schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:46:
[...]

Heel mooi! In Duitsland gehaald?
Dubai! Ze hadden ze nieuwe bandjes gelukkig al op voorraad in de Apple Store :)

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone 11 Pro Max Silver 256GB - Apple Watch Series 5 Hermès

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:24
i2Paq schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:29:
Misschien een stomme vraag; ik zie regelmatig bij bandjes staan dat de AW 38/40mm een band lengte heeft van 130mm tot 160mm en dat de AW 42/44mm een lengte hebben van 150mm tot 180mm.

Hoe moet ik dat nu gedegen meten?

Bij mij is een goed zittend bandje, compleet met adapters, 145mm lang. Maar ik heb een AW44 en vindt sommige bandjes gewoon te lang omdat je dan een heleboel lengte over hebt aan de andere kant van de sluiting.

Kijk bv. voor wat ik bedoel mbt. de lengte-aanduiding bij dit bandje Hier
Ik stond gister in de Apple store in Dusseldorf te kijken naar een Apple Watch, maar me lopen verbazen over de lengte van de bandjes. Het sports bandje komt bij de AW in S/M en M/L standaard. Tja.. dan heb ik het laatste gaatje nodig, niet dus.

Nou is er een XL versie, maar mag je weer 59 euro aftikken. Lijkt mij dat Apple niet voldoende rekening houdt met de dikte van polsen.

Die sports loop is wel ok voor dikkere polsen, maar heb het niet zo op klitteband en een horloge van dik 400 euro.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• mcaran
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-09 16:06
MelvinW schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:09:

[Afbeelding]
Als ik naar de afwerking van de stiksels kijk dan vind ik het nogal tegenvallen van Hermes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20:32
Hmm, zo enthousiast dat ik was over mijn lederen Maikes Watchband zo minder enthousiast dat ik daar nu over/mee ben. Natuurlijk er is altijd sprake van een prijs/kwaliteitsverhouding, maar de 'extra rammel' die ik voel bij een notificatie, die lijkt te komen uit de connector van de band met de watch, heeft me al weer een paar weken terug doen laten terugvallen op de standaard Apple watch band.

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:13
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen een case gebruiken voor de watch?
Ik heb er zelf 1 van Spigen, de Rugged Armor, maar met die case erom zit de watch niet fijn en blijft hij vaak haken aan mijn mouw als ik mijn jas bijv. aantrek. Ik heb ook nog zo'n soft case van Alie geprobeerd, maar de touch reargeert dan heel slecht:

Iemand nog een idee voor een case of draag je de watch naked?
Ik ben een beetje huiverig zo zonder case, omdat bij mijn series 2 watch ik een kleine kras er op kreeg toen ik eventjes een gespacte muur schampte.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• RicoK
'Naked'.

Elke eerste kras op een horloge, smartwatch of analoog, doet zeer. Na een poosje verdwijnt de pijn...;)

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:54

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

rimave schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:03:
Ik heb er zelf 1 van Spigen, de Rugged Armor, maar met die case erom zit de watch niet fijn en blijft hij vaak haken aan mijn mouw als ik mijn jas bijv. aantrek. Ik heb ook nog zo'n soft case van Alie geprobeerd, maar de touch reargeert dan heel slecht:

[Afbeelding]

Ik ben een beetje huiverig zo zonder case, omdat bij mijn series 2 watch ik een kleine kras er op kreeg toen ik eventjes een gespacte muur schampte.
Ik had eerst ook zo'n cheap-ass soft case van Ali en had de zelfde problemen als jij.

Nu gebruik ik de URVOI Clear Soft Case en de URVOI Full Cover Hard Case, geen problemen met de touch.

Kijk maar even bij de shop van URVOI op Ali.

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:56
i2Paq schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:53:
[...]

Ik had eerst ook zo'n cheap-ass soft case van Ali en had de zelfde problemen als jij.

Nu gebruik ik de URVOI Clear Soft Case en de URVOI Full Cover Hard Case, geen problemen met de touch.

Kijk maar even bij de shop van URVOI op Ali.
Heb je wellicht een directe link welke je precies bedoeld? Ik ben ook wel geïnteresseerd :)

Ze hebben trouwens een hoop leuke spullen van URVOI. Heb je er ook bandjes van en ben je daar ook tevreden over?

©2004

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

harm12nl schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:20:
[...]

Heb je wellicht een directe link welke je precies bedoeld? Ik ben ook wel geïnteresseerd :)

Ze hebben trouwens een hoop leuke spullen van URVOI. Heb je er ook bandjes van en ben je daar ook tevreden over?
Ja, ik heb daarvan ook bandjes en die vindt ik top: https://nl.aliexpress.com...and-voor/32926101072.html

Ik heb een combinatie gemaakt van de blauwe en oranje, "Hermes" style :D

Ik heb zowel een hard-case als een soft-case:

https://nl.aliexpress.com...r-iWatch/32951373720.html

https://nl.aliexpress.com...tor-voor/32947437211.html

• harm12nl
i2Paq schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:48:
[...]

Ja, ik heb daarvan ook bandjes en die vindt ik top: https://nl.aliexpress.com...and-voor/32926101072.html

Top, heb ook het eea besteld :D

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:59
Ik ga overstappen van de AW3 naar de AW4 maar ik zie dat er zeer weinig screen protectors te koop zijn wat is de reden hiervan voor de AW3 zijn er heel veel te koop voor de AW4 bijna niks ...blijf het echt raar vinden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DJ_Maarten
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 15-07 22:42
[...]

Thanks man! Op Aliexpress is het altijd wat gokken. Natuurlijk, het kost quasi niets. Maar altijd leuk om zo'n tips te krijgen. Scheelt 'em makkelijk een paar miskopen. :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

DJ_Maarten schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:44:
[...]

Thanks man! Op Aliexpress is het altijd wat gokken. Natuurlijk, het kost quasi niets. Maar altijd leuk om zo'n tips te krijgen. Scheelt 'em makkelijk een paar miskopen. :-)
Precies!

Graag gedaan :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harm12nl
[...]

Heb 3 bandjes binnen. 1 leren en 2 siliconen. Inderdaad prima spul! d:)b

©2004

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:37
Vraagje; zijn er hier mensen die een vergelijking tussen originele Apple bandjes en de betere namaakbandjes? Ik heb diverse goede namaakbandjes maar na verloop van tijd (+/- driekwart jaar gebruik) treedt toch wel gebruiksslijtage op en zijn de bandjes aan vervanging toe.

Ik ben benieuwd of de originele bandjes (fors) langer mee gaan. Aangezien ze een factor 3-4 duurder zijn ben ik benieuwd of het de investering waard is...

• Sbakker1982
  • Laatst online: 23:15
Ik heb de zwarte AW4... is er een case waarmee ik hem de lichtgrijze look kan geven?

• iAdema
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19:29
DeNachtwacht schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:52:
Vraagje; zijn er hier mensen die een vergelijking tussen originele Apple bandjes en de betere namaakbandjes? Ik heb diverse goede namaakbandjes maar na verloop van tijd (+/- driekwart jaar gebruik) treedt toch wel gebruiksslijtage op en zijn de bandjes aan vervanging toe.

Ik ben benieuwd of de originele bandjes (fors) langer mee gaan. Aangezien ze een factor 3-4 duurder zijn ben ik benieuwd of het de investering waard is...
Ik loop inmiddels sinds de release van de AW3 met een origineel Leather Loop bandje, welke ik dagelijks draag. Ik heb enkel hele lichte slijtage aan het bandje waar deze door de zilveren ring zit. Al met al heel tevreden over!

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 22:59
Heeft iemand een tip voor een bandje voor het zwemmen?

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeNachtwacht
mr.JamesBond schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:50:
De plastic sportbandjes gebruik ik hier zelf voor, net als voor hardlopen. Kopie van aliexpress, dat wel maar deze houden het tot nu toe goed uit. Waarschijnlijk omdat ik ze max 1x per week draag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

SaURoN

PSN: MethosNL

Gebruik zelf de sportloop bijna altijd (heb er stuk of 4), dagelijks gebruik zit die het fijnste en met zwemmen zijn ze ook snel droog. Wel even het bandje omdraaien zodat je met de borstcrawl niet het bandje los mept in het water.
Zie: https://www.reddit.com/r/...reversing_the_sport_loop/

Heb ook een sportband in de zwemtas zitten mocht ik een ander bandje om hebben die niet zo fijn tegen water kan.

Mocht je de sportloop voor meer gebruiken dan ff en toe even schoonmaken in een sopje (na hardlopen of mountainbiken stinken die van mij altijd na zweet )

SaURoN wijzigde deze reactie 17-07-2019 13:47 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 16:23

Domino

30 Watts and overheating...

Ik gebruik ook altijd sport loops.

Zelfs de goedkopere amazon bandjes gaan als meer als een jaar mee, en dan zwem ik toch minimaal tweemaal per week in chloor-, zout- en buitenwater.

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him.

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 22:59
Thanks allen voor de tips

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 18:13
Shit.. wilde nog het oceaan groene bandje (44MM) aanschaffen. Iemand nog tips?
Op Amazon vind ik er nog wel eentje, maar daar duurt het tussen de 1 en 3 maanden voordat hij is verstuurd..

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:00
rimave schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:03:

[Afbeelding]

Ik gebruik al een jaar een case van de Amac, werkt goed, en zit prima :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15-10 10:16
Ik gebruikte de spigen rugged Armor. Beschermd hem goed maar maakt de watch wel minder aantrekkelijk.

Via AliExpress een aantal van deze besteld (zwart):
https://s.click.aliexpress.com/e/cbK4nal6

Beschermd goed en vindt het uiterlijk zeker niet minder geworden.

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:20
Signs schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 22:20:
Ik gebruikte de spigen rugged Armor. Beschermd hem goed maar maakt de watch wel minder aantrekkelijk.

Via AliExpress een aantal van deze besteld (zwart):
https://s.click.aliexpress.com/e/cbK4nal6

Beschermd goed en vindt het uiterlijk zeker niet minder geworden.
Ben benieuwd, mijn ervaring met dat soort cases is dat er toch vuil tussen komt en het veroorzaakt dan krassen. Mijn watch heeft helaas wat lelijke krassen gekregen toen ik ergens langs liep met het scherm. Maarja dat maakt het nu wel relaxter met dragen haha.

• DeNachtwacht
Ik heb die dingen heel erg aan het begin gehad maar vind het niet om aan te zien. De Apple Watch is eigenlijk al iets te dik naar mijn smaak, met zo’n ding er op wordt hij niet alleen dikker maar ziet het er ook meteen goedkoper (want plastic) uit.

Net als met mijn iPhone geldt eigenlijk voor mij; zodra ik er geen hoesje omheen draag ga ik er meteen een stuk voorzichtiger mee om en zijn er nooit meer (breekbare) valpartijen. Win/win dus...

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15-10 10:16
Eens zonder zo’n case ziet hij er net even wat beter uit. Maar vindt het niet storend. Veel dikker wordt hij er niet van vindt ik.

Geprobeerd zo goed mogelijk op de plaat vast te leggen.

Met case:
http://a64.tinypic.com/v3dmwy.jpg

Zonder case:
http://a65.tinypic.com/n2n876.jpg

Case zelf:
http://a64.tinypic.com/29c9yfp.jpg

Vuil heb ik er nog niet tussen gehad. Maar dat kan nog komen :). Krassen heb ik hekel aan dus met 2 euro prima opgelost.

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-10 20:26

pdavie2311

Live life to the fullest..

Voor de liefhebbers. Heb nog een 6 tal armbandjes liggen, nieuw in verpakking voor de 42/44mm...Mogen met veel korting weg. PB voor meer Info..(staat ook wel op MP)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 44mm Nike+

• harm12nl
pdavie2311 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:56:
Voor de liefhebbers. Heb nog een 6 tal armbandjes liggen, nieuw in verpakking voor de 42/44mm...Mogen met veel korting weg. PB voor meer Info..(staat ook wel op MP)
Iets meer info is wellicht handig ook al is het volgens mij niet de bedoeling hier.. Origineel? Welke kleuren? etc.

©2004

• pdavie2311

pdavie2311

Ik post geen link, weet dat dat niet mag..Geen originele Apple bandjes, maar wel goede en zware kwaliteit..Veelal via Amazon aangekocht..

2 sportbandjes
2 linnen bandjes
1 lederen band
1 sportloop

pdavie2311 wijzigde deze reactie 29-08-2019 10:19 (23%)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 44mm Nike+

• Eric H
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 02-10 15:40
Ben in het bezit van twee AW-es.
Eentje zilver en eentje grijs.

Gevolg hiervan is dat ik ondertussen een behoorlijke verzameling aan bandjes heb. (Meer dan 50 stuks )

Die liggen nu allemaal los in een laadje, maar wil dit wat beter (en natuurlijk ook netter) organiseren.

Zijn er hier mensen die hier een nette en praktische oplossing voor hebben ??

• rsvmark
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12-10 07:37
rsvmark schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:12:
[...]

Ik heb een bedrijf gevonden die het eventueel voor me kan aanschaffen en verzenden naar Nederland.
Transportkosten zijn dan ongeveer $25 en ze rekenen €35 als tussenpersoon.
Valt me op zich mee maar het zou mooi zijn als we die kosten met meerdere mensen kunnen delen :P

Dus...
Zijn er mensen geïnteresseerd in onderstaand bandje??
Er zijn 3 versies (voor zowel 38/40 als 42/44):
Brushed $50
[Afbeelding]

Silver $60
[Afbeelding]

Black $80
[Afbeelding]

Zo ja laat even weten dan wil ik hier best in bemiddelen.

https://www.speidel.com/index.php/00139902.html
Afgelopen week de knoop doorgehakt en gebruik gemaakt van een 20% kortingsactie van Speidel.
Maattabel klopte helaas niet want ik heb 8 's hakels moeten verwijderen maar wat een heerlijk 'oldschool' bandje 👍

Marantz SR7009 // 9x B&W M-1 (auro-3d 5.1.4) // SVS PB1-isd // Samsung UE55HU7500 // NUC (i5) // Synology DS412+

• RicoK
@rsvmark Nice!

• harm12nl
@rsvmark Echt heel gaaf. Zit nu ook te twijfelen ><

harm12nl wijzigde deze reactie 10-09-2019 11:37 (46%)

©2004

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:43

NSG

Je weet niks!

Heb je daarmee geen last van haren die blijven vastzitten en er dus pijnlijk worden uitgetrokken elke keer dat je hem afdoet?

• RicoK
NSG schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:11:
Heb je daarmee geen last van haren die blijven vastzitten en er dus pijnlijk worden uitgetrokken elke keer dat je hem afdoet?
Dat was ook, waar ik aan zat te denken...

• rsvmark
harm12nl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:31:
@rsvmark Echt heel gaaf. Zit nu ook te twijfelen ><
Nog vergeten te vermelden, ook de verzendkosten vielen me dit keer mee.
Ik was nu kwijt:
Twist-O-Flex Band -$80.00
20% korting -$16.00
Subtotaal -$64.00

Verzending -$17.29
Totaal -$81.29

Niet goedkoop maar is het me uiteindelijk wel waard :P

Marantz SR7009 // 9x B&W M-1 (auro-3d 5.1.4) // SVS PB1-isd // Samsung UE55HU7500 // NUC (i5) // Synology DS412+

• rsvmark
NSG schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:11:
Staan (stonden) deze bandjes wel om bekend maar heb er geen last van.

• dieter0901
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11-10 18:42
Weet iemand een mooi minimalistisch en strak docking station voor de AW?
Eventueel waar de lader kan ingeklikt worden, of met een ingebouwde lader?

Bv:
https://nl.aliexpress.com...1602_3,searchweb201603_52

• harm12nl
dieter0901 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:35:
Weet iemand een mooi minimalistisch en strak docking station voor de AW?
Eventueel waar de lader kan ingeklikt worden, of met een ingebouwde lader?

Bv:
https://nl.aliexpress.com...1602_3,searchweb201603_52
Deze kreeg ik binnen maar was niet goed. Het horloge zweefde tijdens het opladen en viel er hierdoor vaak vanaf waardoor het laden niet goed ging.

Ik heb zoiets besteld(ik denk een 'oudere' versie ervan) en gebruik hem naar volle tevredenheid:
https://nl.aliexpress.com...602_10,searchweb201603_52

©2004

• dieter0901
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11-10 18:42
Weet iemand welke band dit is? of iets gelijkaardig.

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20-10 18:19
dieter0901 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:18:
Weet iemand welke band dit is? of iets gelijkaardig.

[Afbeelding]
goede foto;-)

Bing

In navolging op het globale Watch topic (excuses moderators, dat was eigenlijk offtopic), hier wat foto's van de link bracelet en screenprotector zoals vermeld in deze post. Voor de geïnteresseerden. :)

(die witte puntjes op de bovenkant zijn stof trouwens, geen lak-beschadigingen.)

WhatsappHack wijzigde deze reactie 27-09-2019 15:03 (9%)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• bvsteyn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18:10
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:01:
In navolging op het globale Watch topic (excuses moderators, dat was eigenlijk offtopic), hier wat foto's van de link bracelet en screenprotector zoals vermeld in deze post. Voor de geïnteresseerden. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
(die witte puntjes op de bovenkant zijn stof trouwens, geen lak-beschadigingen.)
Ziet er top uit! En dat is op een 44 mm S4/S5?
@bvsteyn Nee een 40mm S4 :) Dus met bandje voor 38mm.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• bvsteyn
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 23:07:
@bvsteyn Nee een 40mm S4 :) Dus met bandje voor 38mm.
OK, thnx. Heb gisteravond een S5 44 mm besteld, maar wat me niet helemaal duidelijk wordt is of dit bandje dan wel gaat passen op een 44 mm.

• pdavie2311

pdavie2311

bvsteyn schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 08:36:
[...]

OK, thnx. Heb gisteravond een S5 44 mm besteld, maar wat me niet helemaal duidelijk wordt is of dit bandje dan wel gaat passen op een 44 mm.
Alle bandje van de 42 en 44mm zijn uitwisselbaar. Geen probleem dus. Enige wat zou kunnen, is dat de pasvorm niet 100% is, gezien het Ali betreft....

• Wromsi
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20-10 15:53

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb zelf de zilveren variant van deze band voor mijn 44mm zilver aluminium S5. Ziet er ook erg goed uit vind ik!

bvsteyn schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 08:36:
[...]

Ja, zoals pdavie aangeeft moet je dan de 42mm variant bestellen. De 38mm variant gaat sowieso niet passen nee. :P
Zie ook de post van @Wromsi hierboven!

• bing69
Wromsi schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:37:
[...]

Ik heb zelf de zilveren variant van deze band voor mijn 44mm zilver aluminium S5. Ziet er ook erg goed uit vind ik!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit, benieuwd wanneer de mijne binnenkomt....

Bing

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:34
Vind dat maar zo zo die imitatie link bracelet banden, zeker als ze nog eens een goedkope chinese sluiting hebben ook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• pdavie2311

pdavie2311

Ik vertrouw het ook niet zo. Er zal een schakel los raken en daar ligt je Watch op de grond..

• Wromsi
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20-10 15:53
bing69 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:45:
[...]

Ziet er goed uit, benieuwd wanneer de mijne binnenkomt....
Ik had hem in 10 dagen binnen met standard shipping. Vrij vlot dus :)
pdavie2311 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:33:
Ik vertrouw het ook niet zo. Er zal een schakel los raken en daar ligt je Watch op de grond..
Mwah daar ben ik niet zo bang voor, kan met die van Apple net zo goed gebeuren. Voor die prijs kun je 20 van deze bandjes slijten en AppleCare+ afsluiten voor het geval hij valt :+

Wromsi wijzigde deze reactie 28-09-2019 14:26 (43%)

• pdavie2311

pdavie2311

Wromsi schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:15:
[...]

Ik had hem in 10 dagen binnen met standard shipping. Vrij vlot dus :)

[...]

Mwah daar ben ik niet zo bang voor, kan met die van Apple net zo goed gebeuren. Voor die prijs kun je 20 van deze bandjes slijten en AppleCare+ afsluiten voor het geval hij valt :+
Juist dat! Voor die prijs is er enorm bezuinigd op materialen etc..Dus grote kans dat ze slijten, stuk gaan. Maar veel plezier ermee hoor! Bedoel het niet verkeerd.

• bing69
Of je loopt tegen een muur aan, of onder een auto of .......
Al mijn Chinese bandjes hebben mij nog nooit in de steek gelaten.

Bing

• pdavie2311

pdavie2311

bing69 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 15:29:
[...]

Of je loopt tegen een muur aan, of onder een auto of .......
Al mijn Chinese bandjes hebben mij nog nooit in de steek gelaten.
Goed vergelijk! Mooi dat jij blij bent met jouw Chinese bandjes!

• bing69
pdavie2311 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 15:38:
[...]

Goed vergelijk! Mooi dat jij blij bent met jouw Chinese bandjes!
Heb ook een paar originele hoor, dus vergelijkingsmateriaal is er wel. En inderdaad niet al het chinees spul is hetzelfde...

Bing

• bvsteyn
WhatsappHack schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:58:
[...]

Ja, zoals pdavie aangeeft moet je dan de 42mm variant bestellen. De 38mm variant gaat sowieso niet passen nee. :P
Zie ook de post van @Wromsi hierboven!
Heb 'm besteld..ben overtuigd..😉

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22:01
@WhatsappHack @Wromsi Mooie bandjes, bedankt voor de foto’s!
Vanmiddag in Den Haag de AW5 space grey 44mm gehaald met het originele zwarte sport bandje. Erg blij mee!

Zoek nu een mooi bruin lederen bandje en zo’n schakelband. Ga hem bestellen, ben benieuwd. Kregen jullie hem gewoon in de brievenbus? :)
@remzor Yup, gewoon per briefpost. Geen pakketje.

• Donstil
pdavie2311 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:38:
[...]

Juist dat! Voor die prijs is er enorm bezuinigd op materialen etc..Dus grote kans dat ze slijten, stuk gaan. Maar veel plezier ermee hoor! Bedoel het niet verkeerd.
Precies. Ik had eens een 1:1 fake band en nu een originele link Bracelet. Verschil is enorm.

Heb ook helemaal geen twijfel dat de schakels van een echte zomaar los gaan. Ik zie niet waarom dat “ook bij Apple zou kunnen gebeuren”.

• remzor
  • Laatst online: 22:01
@WhatsappHack Besteld ;)

@Donstil Is dit niet gewoon een typisch voorbeeld van cognitieve dissonantie? De eigen (duurdere) voorkeuren goedpraten/verdedigen nadat je er achter komt dat de alternatieven eigenlijk ook best prima zijn en goed worden ervaren, voor minder dan 10% van het geld. Tuurlijk kun je eens een minder exemplaar treffen, maar goed, voor die paar euro? Ze zullen zeker niet allemaal mooi zijn, daar ben ik van overtuigd dus zeker met je eens dat het verschil enorm kan zijn.

Heb zelf nog nooit van iemand gehoord of gezien dat de AW kapot is gevallen doordat het (goedkope) bandje stuk ging.

Mijn overwegingen:
1. Het moet goed passend zijn en kwalitatief redelijk tot goed ogen
2. Prijs moet goed zijn (prijs/kwaliteit)
3. Een keer wisselen van bandje zou leuk zijn. Afstemmen op het outfit of op de gelegenheid
4. Wellicht gaan (veel) duurdere bandjes langer mee, maar laten we eerlijk zijn: de AW wissel je na 2-3 jaar weer in en al zou het bandje van €12 niets zijn, gooi je hem toch weg?
5. Ik houd van proberen, lees hierboven. Is het niets? Weg ermee. Is het mooi? Gebruiken :)

Ook al enkele dockjes voorbij zien komen, die wil ik ook wel eentje. Plus nog een bruin leren bandje. Vond de originele van Apple zeer tegenvallen vanmiddag, dus niet gekocht. De vrouw vond hem zelfs lelijk..
Misschien eens bij dbramente1928 kijken.

remzor wijzigde deze reactie 28-09-2019 23:33 (7%)

Uit meerdere jaren metalen “nep” bandjes, nooit noemenswaardige problemen. Eentje paste niet goed in de sluiting. Werd meteen vervangen, productiefout. Bij een andere begon na 6 maanden de zwarte lak af te schaven. Ook meteen gratis vervangen onder een recall die de fabrikant er al voor had lopen. Dit was overigens allemaal met de series 0, jaren geleden en toen waren die bandjes net op de markt. Sindsdien nooit meer gezeik mee gehad, kennelijk is het productieproces geperfectioneerd. :) In ieder geval nooit problemen met schakels die opeens loslaten ofzo of een bandje dat breekt.

Ik vind de originele niet van denderend hogere kwaliteit ofzo. In ieder geval niet dusdanig beter dat het verantwoord om 20x duurder te zijn hehe.

Resultaten uit ‘t verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar tot dusver al jaren geen gezeik mee. :)

• Donstil
remzor schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:22:
@Donstil Is dit niet gewoon een typisch voorbeeld van cognitieve dissonantie? De eigen (duurdere) voorkeuren goedpraten/verdedigen nadat je er achter komt dat de alternatieven eigenlijk ook best prima zijn en goed worden ervaren, voor minder dan 10% van het geld. Tuurlijk kun je eens een minder exemplaar treffen, maar goed, voor die paar euro? Ze zullen zeker niet allemaal mooi zijn, daar ben ik van overtuigd dus zeker met je eens.

Heb zelf nog nooit van iemand gehoord of gezien dat de AW kapot is gevallen doordat het (goedkope) bandje stuk ging.

Mijn overwegingen:
1. Het moet goed passend zijn en kwalitatief redelijk tot goed ogen
2. Prijs moet goed zijn (prijs/kwaliteit)
3. Een keer wisselen van bandje zou leuk zijn. Afstemmen op het outfit of op de gelegenheid
4. Wellicht gaan (veel) duurdere bandjes langer mee, maar laten we eerlijk zijn: de AW wissel je na 2-3 jaar weer in en al zou het bandje van €12 niets zijn, gooi je hem toch weg?
5. Ik houd van proberen, lees hierboven. Is het niets? Weg ermee. Is het mooi? Gebruiken :)
Nee denk niet dat dit hier het geval is. Probeer eens een echte link bracelet en je merkt gelijk wat ik bedoel.

Ik heb een hoop originele Apple bandjes (Milanese Loop, 6 kleuren leather buckles, 2 kleuren Leather Loop, wat sport meuk en die Link Bracelet), allemaal gaan ze al tijden mee en ik gebruik die dus zoals jij omschrijft in punt3. Lekker wisselen met mijn outfit enz.

Die zijn niet ineens niet meer bruikbaar als ik van watch wissel zoals je in punt4 aanhaalt. Ik vind het juist de kracht van die duurdere bandjes, je neemt ze mee naar je nieuwe watch. Edit:(Hoewel ik deze generatie een Space Black RVS gekocht heb, dus sommige moest ik opnieuw kopen, zoals de Space black Link bracelet)

Maar goed lekker de goedkope bandjes blijven kopen zou ik zeggen, als jij het niet merkt dan heb je al gewonnen toch? Noem het hoe je wilt maar ik heb dat helaas niet en die paar euro's extra maken mij eerlijk gezegd ook niet echt uit voor iets waar ik zo lang mee doe.

• pdavie2311

pdavie2311

Originele bandjes van Apple, betaal je voor, maar het verschil is gewoon duidelijk! Ook ik heb bandjes van andere partijen, maar dan niet van Ali..Ik haal ze vaak via Amzazon en dan de "zwaardere" kwaliteit. Dus geen bandjes van 5,- euro, maar zeg iets van 20,- euro.

Deze bandjes zijn zeker ok, maar nogmaals, deze halen het niet bij die van Apple. Maar dit wil niet zeggen dat de bandjes slecht zijn. Beetje het idee van:

Alle honden hebben een staart, maar niet alle staarten hebben een hond.....

• Alpha89
  • Laatst online: 15:09
Vandaag m’n zwarte leren bandje binnen gekregen. Erg blij mee! Zit heerlijk en is niet zo kil als de rubberen en nylon bandjes die ik heb.

Apple Watch Leren Bandje

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:20
Ik heb de urvoi link bracelet (die met de quick release schakels zoals die van apple). En die heb ik al een jaar zonder problemen om. Ik moet mijn horloge vrij vaak af en om doen bij beveiligingsposten en merk nog geen enkele slijtage.

Die van Apple zal wellicht iets beter zijn, maar ik denk ook dat de Link van apple overpriced is. Ze willen sommige bandjes ook gewoon exclusiever houden en niet dat iedereen er mee loopt volgens mij. Dat is prima, maar dat betekend niet dat de Link van Apple echt 10 keer zo duur moet zijn omdat de materialen zoveel beter zijn.

Ovegens is de link hierboven de 15 euro versie en die ik heb de 35 euro versie, wellicht zit daar nog verschil in.

@Donstil Prima dat jij het geld hebt om voor 1000€ aan apple bandjes te kopen, maar dat heeft natuurlijk niet iedereen.

Ik zie ook echt wel verschil tussen de nep bandjes en die van Apple, maar dat betekend niet dat alle nep bandjes per definitie te slecht zijn om te gebruiken.

Greetoz wijzigde deze reactie 01-10-2019 13:49 (11%)

• Shiny Disco
  • Laatst online: 23:49
Alpha89 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:32:
Vandaag m’n zwarte leren bandje binnen gekregen. Erg blij mee! Zit heerlijk en is niet zo kil als de rubberen en nylon bandjes die ik heb.

[Afbeelding: Apple Watch Leren Bandje]
Mooi bandje. 99 euro voor een beetje leer vind ik helaas iets te hard in mijn portomonee branden. Ik combineer trouwens de ene helft van de witte originele sportband met de andere helft van de Midnight Blue sportband. Dit samen met de donkerblauwe chronograaf wijzerplaat geeft het horloge toch extra uitstraling O+

• Donstil
Greetoz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:48:
@Donstil Prima dat jij het geld hebt om voor 1000€ aan apple bandjes te kopen, maar dat heeft natuurlijk niet iedereen.

Ik zie ook echt wel verschil tussen de nep bandjes en die van Apple, maar dat betekend niet dat alle nep bandjes per definitie te slecht zijn om te gebruiken.
Dat zei ik dan ook niet :)
Alpha89 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:32:

[Afbeelding: Apple Watch Leren Bandje]
Aah tof, mijn bruine en zwarte zouden ergens eind oktober geleverd gaan worden maar nu iedereen ze krijg heb ik toch weer hoop :)

Donstil wijzigde deze reactie 01-10-2019 14:12 (37%)

• Alpha89
  • Laatst online: 15:09
Shiny Disco schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:06:
[...]

Mooi bandje. 99 euro voor een beetje leer vind ik helaas iets te hard in mijn portomonee branden. Ik combineer trouwens de ene helft van de witte originele sportband met de andere helft van de Midnight Blue sportband. Dit samen met de donkerblauwe chronograaf wijzerplaat geeft het horloge toch extra uitstraling O+
Snap ik. Maar kwaliteit is wel heel erg hoog. Heb het eerst met een PU versie van ome Ali geprobeerd. Maar dat was me toch een kwaliteitje ruk. Deze is echt heel fijn.

Apple Watch Leren Bandje Zwart
Donstil schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:11:
[...]

Dat zei ik dan ook niet :)

[...]

Aah tof, mijn bruine en zwarte zouden ergens eind oktober geleverd gaan worden maar nu iedereen ze krijg heb ik toch weer hoop :)
Klopt. Was opeens op voorraad. Gisteren besteld.

• DaFreakR
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:56
Heeft iemand tips voor een goede screenprotector? Heb nu de screenprotector van Screenknight geprobeerd, echter blijven de randjes daarvan maar los komen

• harm12nl
DaFreakR schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:21:
Heeft iemand tips voor een goede screenprotector? Heb nu de screenprotector van Screenknight geprobeerd, echter blijven de randjes daarvan maar los komen
Zie onderstaand bericht:
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:00:
[...]

Oh en voor mensen die een screenprotector voor de Watch zoeken. Ik heb van alles geprobeerd, oa ook die van Screenknight en wat van Amazon. Allemaal complete troep die niet blijft zitten, snel loslaat (in hoeken), toch te groot voor het geadverteerde model, etc, etc allemaal ellende. Deze tegengekomen op Ali en werkelijk perfectie. (Wel instructievid bekijken!! Bespaart frustratie.). Zat er in 1x perfect op, dusdanig dat ik 2x moest kijken of ie er wel opzat. En plakt perfect. Aanrader dus:
https://nl.aliexpress.com/item/32934443150.html
-edit- zoals alles met dit soort dingen op Ali zou ik aanraden de double-pack te bestellen. Als je er eentje verziekt of wanneer ie je Watch redt maar zelf zwaard beschadigd raakt, dan hoef je dan niet weer weken te wachten op een nieuwe. ;)
Komt uit dit topic: https://gathering.tweaker.../list_messages/1631455/98

Met dank aan de ervaringen van @WhatsappHack :)

harm12nl wijzigde deze reactie 02-10-2019 09:53 (15%)

©2004

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20-10 11:07
Mensen die een ultra dunne case hebben voor de series 4/5?

Ik heb een zilveren aluminium, maar met sommige bandjes vloekt het zilver wel, bvb met rood of blauw. Daarom dat ik op zoek ben naar een bv zwarte case die je er dan over plaatst. Maar bij de meesten voeg dat toch veel bulk toe en is het niet echt mooi meer...

• pdavie2311

pdavie2311

Ook zojuist de zwarte lederen loop besteld voor mijn Space Black SS...Was ineens weer op voorraad. Stond tot vandaag nog op december levering...

• Donstil
pdavie2311 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:53:
Ook zojuist de zwarte lederen loop besteld voor mijn Space Black SS...Was ineens weer op voorraad. Stond tot vandaag nog op december levering...
Aah lekker ja. Staat heel goed vind ik persoonlijk.
Ik heb ook die groene leatherloop, die is ook mooi naast SpaceBlack horloge.

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:57:
[...]

Aah lekker ja. Staat heel goed vind ik persoonlijk.
Ik heb ook die groene leatherloop, die is ook mooi naast SpaceBlack horloge.
Groene zal er ook nog wel komen ben ik bang..heb ook immers de MG 11 Pro..;-)

• Donstil
pdavie2311 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:16:
[...]

Groene zal er ook nog wel komen ben ik bang..heb ook immers de MG 11 Pro..;-)
Haha ja daar had ik hem ook voor gekocht, werd alleen toch een zilver dus nu maak ik er maar het beste van 8)7

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-10 18:28
Ik zat op alieexpress te kijken voor een roestvrij stalen link armband. Maar de prijzen lopen uiteen van 15 euro tot bijna 40 euro. Mensen ervaring met deze specifieke band van ali. Wil gerust wat extra uitgeven als daar de kwaliteit tegenover staat. De prijzen van apple zelf vind ik dat ietwat te gortig.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• BellySM
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 00:09
swoutr schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:21:
Ik zat op alieexpress te kijken voor een roestvrij stalen link armband. Maar de prijzen lopen uiteen van 15 euro tot bijna 40 euro. Mensen ervaring met deze specifieke band van ali. Wil gerust wat extra uitgeven als daar de kwaliteit tegenover staat. De prijzen van apple zelf vind ik dat ietwat te gortig.
Sinds ik mijn series0 heb draag ik deze onlangs alweer met de 3e en tevens goedkoopste "1:1" Ali-schakelband van "OSRUI". Voor iets meer dan 35 euro lijkt deze het beste en is met de drukknopjes aan de binnenkant om schakels te verwijderen of toe te voegen. Donstil heeft paar posts hierboven de echte laten zien en inderdaad heeft die van mij geen hoogglans zijkanten. Of het echt 316L rvs staal is zoals de verkoper claimt kan ik niet beoordelen, maar gezien mijn vergelijkingsmateriaal vind ik deze zeker geen miskoop.

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:53

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb er eentje van Hoco gekocht, die had toen de meeste (positieve) reviews en was o.a. te koop op Amazon en Bol. Ik heb hem uit China besteld voor, uit mijn hoofd, 25 euro ofzo. Erg mooi ding, kwam ook in een mooi doosje.

Voelt niet cheap, heeft een goede sluiting, en vertoont na anderhalf jaar gebruik geen sporen.

Deze volgens mij:

Edit: maar deze ziet er niet hetzelfde uit als de Apple link bracelet, dus het is ook niet bedoeld als kopie. Ik vond deze persoonlijk mooi omdat de schakels afgewisseld mat en hoogglans zijn, wat goed past bij het aluminium spacegrey model.

The Inquisitor wijzigde deze reactie 10-10-2019 14:52 (21%)

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-10 18:28
BellySM schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:32:
[...]

Sinds ik mijn series0 heb draag ik deze onlangs alweer met de 3e en tevens goedkoopste "1:1" Ali-schakelband van "OSRUI". Voor iets meer dan 35 euro lijkt deze het beste en is met de drukknopjes aan de binnenkant om schakels te verwijderen of toe te voegen. Donstil heeft paar posts hierboven de echte laten zien en inderdaad heeft die van mij geen hoogglans zijkanten. Of het echt 316L rvs staal is zoals de verkoper claimt kan ik niet beoordelen, maar gezien mijn vergelijkingsmateriaal vind ik deze zeker geen miskoop.
Nice, dan ga ik deze denk ik ook bestellen. Thnx!

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Ferret
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-10 12:51

Ferret

Mok, mok, mok...

The Inquisitor schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:50:
Ik heb er eentje van Hoco gekocht, die had toen de meeste (positieve) reviews en was o.a. te koop op Amazon en Bol. Ik heb hem uit China besteld voor, uit mijn hoofd, 25 euro ofzo. Erg mooi ding, kwam ook in een mooi doosje.

Voelt niet cheap, heeft een goede sluiting, en vertoont na anderhalf jaar gebruik geen sporen.

Deze volgens mij:
[Afbeelding]

Edit: maar deze ziet er niet hetzelfde uit als de Apple link bracelet, dus het is ook niet bedoeld als kopie. Ik vond deze persoonlijk mooi omdat de schakels afgewisseld mat en hoogglans zijn, wat goed past bij het aluminium spacegrey model.
Ik heb deze ook. Superchique! >:)

• bing69
swoutr schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:21:
Volgens de Ptt komt hij bij mij vanavond binnen, dus morgen (of na een weekje) kan ik meer zeggen.
Het gaat om deze: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.17dd4c4d4dj8XQ

Bing

• pdavie2311

pdavie2311

bing69 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:59:
[...]

Volgens de Ptt komt hij bij mij vanavond binnen, dus morgen (of na een weekje) kan ik meer zeggen.
Het gaat om deze: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.17dd4c4d4dj8XQ
Ptt...die heb ik lang niet gehoord zeg..

• bing69
pdavie2311 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:20:
[...]

Ptt...die heb ik lang niet gehoord zeg..
tja ben al een dagje ouder he, Post NL

Bing

• DaFreakR
  • Laatst online: 22:56
Heeft iemand tips voor goede leather loops van Ali?

• whoutman
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19-10 18:33
Mocht iemand nog interesse hebben in originele Hermès straps, ik heb er nog een paar in aanbiedings. Vind die nieuwe Hermès straps persoonlijk echt vreselijk lelijk, jammer dat ze de oude stijl niet echt aanhouden....

• Donstil
whoutman schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:10:
Mocht iemand nog interesse hebben in originele Hermès straps, ik heb er nog een paar in aanbiedings. Vind die nieuwe Hermès straps persoonlijk echt vreselijk lelijk, jammer dat ze de oude stijl niet echt aanhouden....
Heb je de Zwart lederen met de Space Black links?

• whoutman
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19-10 18:33
Donstil schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:13:
[...]

Heb je de Zwart lederen met de Space Black links?
Wel de zwart lederen maar niet met space black links helaas

• harm12nl

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb hem binnen! Mooie band. Maakt het echt een mooi geheel! Top tip. Bedankt! d:)b

©2004

• matthijst
  • Laatst online: 00:32
Heb m ook binnen. Mooie band, en bizar goedkoop:
https://www.aliexpress.co...269583.0.0.2ffd416eByR9WF

• bing69
Mijne ook gisteren binnen gekregen en valt zeker niet tegen. Vind de aansluiting (speling) op de watch niet 100% maar dat hebben meer bandjes.

Bing

• matthijst
  • Laatst online: 00:32
Had eerste keer ook wat speling aan 1 kant (van links naar rechts in richting dat je hem erin schuift bedoel je neem ik aan). Toen andersom erin gedaan (dus 180 gedraaid) en nu zit ie vast.

• mar007
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21-10 11:00
Heb m ook gisteravond binnengekregen, top bandje, geen speling, zit en staat perfect :)

Iphone 6s - Iphone XR - Imac 27inch I5/512+128ssd/16G - Ipad Air - Apple watch series 3, 42mm

• bing69
mar007 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:52:
[...]

Heb m ook gisteravond binnengekregen, top bandje, geen speling, zit en staat perfect :)
Ik bedoel meer als hij er in zit, hij heeft dan wat meer speling tov originele en sommige Ali bandjes. :)

Bing

• harm12nl
bing69 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:30:
[...]

Ik bedoel meer als hij er in zit, hij heeft dan wat meer speling tov originele en sommige Ali bandjes. :)
Ja dit zag ik ook al. Maar is mee te leven :)

©2004

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True