Vandaag een nieuw Hermès Apple Watch bandje gekocht
Past goed bij de nieuwe Hermès watch face in watchOS 5.2.

Heel mooi! In Duitsland gehaald?MelvinW schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:09:
Vandaag een nieuw Hermès Apple Watch bandje gekochtPast goed bij de nieuwe Hermès watch face in watchOS 5.2.
[Afbeelding]
Ik stond gister in de Apple store in Dusseldorf te kijken naar een Apple Watch, maar me lopen verbazen over de lengte van de bandjes. Het sports bandje komt bij de AW in S/M en M/L standaard. Tja.. dan heb ik het laatste gaatje nodig, niet dus.i2Paq schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:29:
Misschien een stomme vraag; ik zie regelmatig bij bandjes staan dat de AW 38/40mm een band lengte heeft van 130mm tot 160mm en dat de AW 42/44mm een lengte hebben van 150mm tot 180mm.
Hoe moet ik dat nu gedegen meten?
Bij mij is een goed zittend bandje, compleet met adapters, 145mm lang. Maar ik heb een AW44 en vindt sommige bandjes gewoon te lang omdat je dan een heleboel lengte over hebt aan de andere kant van de sluiting.
Kijk bv. voor wat ik bedoel mbt. de lengte-aanduiding bij dit bandje Hier
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als ik naar de afwerking van de stiksels kijk dan vind ik het nogal tegenvallen van Hermes.MelvinW schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:09:
Vandaag een nieuw Hermès Apple Watch bandje gekochtPast goed bij de nieuwe Hermès watch face in watchOS 5.2.
[Afbeelding]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik had eerst ook zo'n cheap-ass soft case van Ali en had de zelfde problemen als jij.rimave schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:03:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen een case gebruiken voor de watch?
Ik heb er zelf 1 van Spigen, de Rugged Armor, maar met die case erom zit de watch niet fijn en blijft hij vaak haken aan mijn mouw als ik mijn jas bijv. aantrek. Ik heb ook nog zo'n soft case van Alie geprobeerd, maar de touch reargeert dan heel slecht:
[Afbeelding]
Iemand nog een idee voor een case of draag je de watch naked?
Ik ben een beetje huiverig zo zonder case, omdat bij mijn series 2 watch ik een kleine kras er op kreeg toen ik eventjes een gespacte muur schampte.
Heb je wellicht een directe link welke je precies bedoeld? Ik ben ook wel geïnteresseerdi2Paq schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:53:
[...]
Ik had eerst ook zo'n cheap-ass soft case van Ali en had de zelfde problemen als jij.
Nu gebruik ik de URVOI Clear Soft Case en de URVOI Full Cover Hard Case, geen problemen met de touch.
Kijk maar even bij de shop van URVOI op Ali.
©2004
Ja, ik heb daarvan ook bandjes en die vindt ik top: https://nl.aliexpress.com...and-voor/32926101072.htmlharm12nl schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:20:
[...]
Heb je wellicht een directe link welke je precies bedoeld? Ik ben ook wel geïnteresseerd
Ze hebben trouwens een hoop leuke spullen van URVOI. Heb je er ook bandjes van en ben je daar ook tevreden over?
Top, heb ook het eea besteldi2Paq schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:48:
[...]
Ja, ik heb daarvan ook bandjes en die vindt ik top: https://nl.aliexpress.com...and-voor/32926101072.html
Ik heb een combinatie gemaakt van de blauwe en oranje, "Hermes" style![]()
Ik heb zowel een hard-case als een soft-case:
https://nl.aliexpress.com...r-iWatch/32951373720.html
https://nl.aliexpress.com...tor-voor/32947437211.html
©2004
Thanks man! Op Aliexpress is het altijd wat gokken. Natuurlijk, het kost quasi niets. Maar altijd leuk om zo'n tips te krijgen. Scheelt 'em makkelijk een paar miskopen. :-)i2Paq schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:48:
[...]
Ja, ik heb daarvan ook bandjes en die vindt ik top: https://nl.aliexpress.com...and-voor/32926101072.html
Precies!DJ_Maarten schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:44:
[...]
Thanks man! Op Aliexpress is het altijd wat gokken. Natuurlijk, het kost quasi niets. Maar altijd leuk om zo'n tips te krijgen. Scheelt 'em makkelijk een paar miskopen. :-)
Heb 3 bandjes binnen. 1 leren en 2 siliconen. Inderdaad prima spul!i2Paq schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:48:
[...]
©2004
youtube.com/@hisrep
Ik loop inmiddels sinds de release van de AW3 met een origineel Leather Loop bandje, welke ik dagelijks draag. Ik heb enkel hele lichte slijtage aan het bandje waar deze door de zilveren ring zit. Al met al heel tevreden over!DeNachtwacht schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:52:
Vraagje; zijn er hier mensen die een vergelijking tussen originele Apple bandjes en de betere namaakbandjes? Ik heb diverse goede namaakbandjes maar na verloop van tijd (+/- driekwart jaar gebruik) treedt toch wel gebruiksslijtage op en zijn de bandjes aan vervanging toe.
Ik ben benieuwd of de originele bandjes (fors) langer mee gaan. Aangezien ze een factor 3-4 duurder zijn ben ik benieuwd of het de investering waard is...
De plastic sportbandjes gebruik ik hier zelf voor, net als voor hardlopen. Kopie van aliexpress, dat wel maar deze houden het tot nu toe goed uit. Waarschijnlijk omdat ik ze max 1x per week draag.mr.JamesBond schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:50:
Heeft iemand een tip voor een bandje voor het zwemmen?
youtube.com/@hisrep
Gebruik zelf de sportloop bijna altijd (heb er stuk of 4), dagelijks gebruik zit die het fijnste en met zwemmen zijn ze ook snel droog. Wel even het bandje omdraaien zodat je met de borstcrawl niet het bandje los mept in het water.mr.JamesBond schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:50:
[ Voor 15% gewijzigd door SaURoN op 17-07-2019 13:47 ]
Ik gebruik ook altijd sport loops.mr.JamesBond schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:50:
Ik gebruik al een jaar een case van de Amac, werkt goed, en zit primarimave schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:03:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen een case gebruiken voor de watch?
Ik heb er zelf 1 van Spigen, de Rugged Armor, maar met die case erom zit de watch niet fijn en blijft hij vaak haken aan mijn mouw als ik mijn jas bijv. aantrek. Ik heb ook nog zo'n soft case van Alie geprobeerd, maar de touch reargeert dan heel slecht:
[Afbeelding]
Iemand nog een idee voor een case of draag je de watch naked?
Ik ben een beetje huiverig zo zonder case, omdat bij mijn series 2 watch ik een kleine kras er op kreeg toen ik eventjes een gespacte muur schampte.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ben benieuwd, mijn ervaring met dat soort cases is dat er toch vuil tussen komt en het veroorzaakt dan krassen. Mijn watch heeft helaas wat lelijke krassen gekregen toen ik ergens langs liep met het scherm. Maarja dat maakt het nu wel relaxter met dragen haha.Signs schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 22:20:
Ik gebruikte de spigen rugged Armor. Beschermd hem goed maar maakt de watch wel minder aantrekkelijk.
Via AliExpress een aantal van deze besteld (zwart):
https://s.click.aliexpress.com/e/cbK4nal6
Beschermd goed en vindt het uiterlijk zeker niet minder geworden.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
youtube.com/@hisrep
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Iets meer info is wellicht handig ook al is het volgens mij niet de bedoeling hier.. Origineel? Welke kleuren? etc.pdavie2311 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:56:
Voor de liefhebbers. Heb nog een 6 tal armbandjes liggen, nieuw in verpakking voor de 42/44mm...Mogen met veel korting weg. PB voor meer Info..(staat ook wel op MP)
©2004
[ Voor 23% gewijzigd door pdavie2311 op 29-08-2019 10:19 ]
Eric, Signing off !!
Afgelopen week de knoop doorgehakt en gebruik gemaakt van een 20% kortingsactie van Speidel.rsvmark schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:12:
[...]
Ik heb een bedrijf gevonden die het eventueel voor me kan aanschaffen en verzenden naar Nederland.
Transportkosten zijn dan ongeveer $25 en ze rekenen €35 als tussenpersoon.
Valt me op zich mee maar het zou mooi zijn als we die kosten met meerdere mensen kunnen delen![]()
Dus...
Zijn er mensen geïnteresseerd in onderstaand bandje??
Er zijn 3 versies (voor zowel 38/40 als 42/44):
Brushed $50
[Afbeelding]
Silver $60
[Afbeelding]
Black $80
[Afbeelding]
Zo ja laat even weten dan wil ik hier best in bemiddelen.
https://www.speidel.com/index.php/00139902.html
Dat was ook, waar ik aan zat te denken...NSG schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:11:
Heb je daarmee geen last van haren die blijven vastzitten en er dus pijnlijk worden uitgetrokken elke keer dat je hem afdoet?
Nog vergeten te vermelden, ook de verzendkosten vielen me dit keer mee.harm12nl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:31:
@rsvmark Echt heel gaaf. Zit nu ook te twijfelen ><
Staan (stonden) deze bandjes wel om bekend maar heb er geen last van.NSG schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:11:
Heb je daarmee geen last van haren die blijven vastzitten en er dus pijnlijk worden uitgetrokken elke keer dat je hem afdoet?
Deze kreeg ik binnen maar was niet goed. Het horloge zweefde tijdens het opladen en viel er hierdoor vaak vanaf waardoor het laden niet goed ging.dieter0901 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:35:
Weet iemand een mooi minimalistisch en strak docking station voor de AW?
Eventueel waar de lader kan ingeklikt worden, of met een ingebouwde lader?
Bv:
https://nl.aliexpress.com...1602_3,searchweb201603_52
©2004
goede foto;-)dieter0901 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:18:
Weet iemand welke band dit is? of iets gelijkaardig.
[Afbeelding]
Bing
[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 27-09-2019 15:03 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ziet er top uit! En dat is op een 44 mm S4/S5?WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:01:
In navolging op het globale Watch topic (excuses moderators, dat was eigenlijk offtopic), hier wat foto's van de link bracelet en screenprotector zoals vermeld in deze post. Voor de geïnteresseerden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(die witte puntjes op de bovenkant zijn stof trouwens, geen lak-beschadigingen.)
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
OK, thnx. Heb gisteravond een S5 44 mm besteld, maar wat me niet helemaal duidelijk wordt is of dit bandje dan wel gaat passen op een 44 mm.WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 23:07:
@bvsteyn Nee een 40mm S4Dus met bandje voor 38mm.
Alle bandje van de 42 en 44mm zijn uitwisselbaar. Geen probleem dus. Enige wat zou kunnen, is dat de pasvorm niet 100% is, gezien het Ali betreft....bvsteyn schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 08:36:
[...]
OK, thnx. Heb gisteravond een S5 44 mm besteld, maar wat me niet helemaal duidelijk wordt is of dit bandje dan wel gaat passen op een 44 mm.
Ik heb zelf de zilveren variant van deze band voor mijn 44mm zilver aluminium S5. Ziet er ook erg goed uit vind ik!WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:01:
In navolging op het globale Watch topic (excuses moderators, dat was eigenlijk offtopic), hier wat foto's van de link bracelet en screenprotector zoals vermeld in deze post. Voor de geïnteresseerden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(die witte puntjes op de bovenkant zijn stof trouwens, geen lak-beschadigingen.)
Ja, zoals pdavie aangeeft moet je dan de 42mm variant bestellen. De 38mm variant gaat sowieso niet passen nee.bvsteyn schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 08:36:
[...]
OK, thnx. Heb gisteravond een S5 44 mm besteld, maar wat me niet helemaal duidelijk wordt is of dit bandje dan wel gaat passen op een 44 mm.
Ziet er goed uit, benieuwd wanneer de mijne binnenkomt....Wromsi schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:37:
[...]
Ik heb zelf de zilveren variant van deze band voor mijn 44mm zilver aluminium S5. Ziet er ook erg goed uit vind ik!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bing
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik had hem in 10 dagen binnen met standard shipping. Vrij vlot dusbing69 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:45:
[...]
Ziet er goed uit, benieuwd wanneer de mijne binnenkomt....
Mwah daar ben ik niet zo bang voor, kan met die van Apple net zo goed gebeuren. Voor die prijs kun je 20 van deze bandjes slijten en AppleCare+ afsluiten voor het geval hij valtpdavie2311 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:33:
Ik vertrouw het ook niet zo. Er zal een schakel los raken en daar ligt je Watch op de grond..
[ Voor 43% gewijzigd door Wromsi op 28-09-2019 14:26 ]
Juist dat! Voor die prijs is er enorm bezuinigd op materialen etc..Dus grote kans dat ze slijten, stuk gaan. Maar veel plezier ermee hoor! Bedoel het niet verkeerd.Wromsi schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:15:
[...]
Ik had hem in 10 dagen binnen met standard shipping. Vrij vlot dus
[...]
Mwah daar ben ik niet zo bang voor, kan met die van Apple net zo goed gebeuren. Voor die prijs kun je 20 van deze bandjes slijten en AppleCare+ afsluiten voor het geval hij valt
Of je loopt tegen een muur aan, of onder een auto of .......pdavie2311 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:33:
Ik vertrouw het ook niet zo. Er zal een schakel los raken en daar ligt je Watch op de grond..
Bing
Goed vergelijk! Mooi dat jij blij bent met jouw Chinese bandjes!bing69 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 15:29:
[...]
Of je loopt tegen een muur aan, of onder een auto of .......
Al mijn Chinese bandjes hebben mij nog nooit in de steek gelaten.
Heb ook een paar originele hoor, dus vergelijkingsmateriaal is er wel. En inderdaad niet al het chinees spul is hetzelfde...pdavie2311 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 15:38:
[...]
Goed vergelijk! Mooi dat jij blij bent met jouw Chinese bandjes!
Bing
Heb 'm besteld..ben overtuigd..😉WhatsappHack schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:58:
[...]
Ja, zoals pdavie aangeeft moet je dan de 42mm variant bestellen. De 38mm variant gaat sowieso niet passen nee.
Zie ook de post van @Wromsi hierboven!
Precies. Ik had eens een 1:1 fake band en nu een originele link Bracelet. Verschil is enorm.pdavie2311 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:38:
[...]
Juist dat! Voor die prijs is er enorm bezuinigd op materialen etc..Dus grote kans dat ze slijten, stuk gaan. Maar veel plezier ermee hoor! Bedoel het niet verkeerd.
[ Voor 7% gewijzigd door remzor op 28-09-2019 23:33 ]
Nee denk niet dat dit hier het geval is. Probeer eens een echte link bracelet en je merkt gelijk wat ik bedoel.remzor schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:22:
@Donstil Is dit niet gewoon een typisch voorbeeld van cognitieve dissonantie? De eigen (duurdere) voorkeuren goedpraten/verdedigen nadat je er achter komt dat de alternatieven eigenlijk ook best prima zijn en goed worden ervaren, voor minder dan 10% van het geld. Tuurlijk kun je eens een minder exemplaar treffen, maar goed, voor die paar euro? Ze zullen zeker niet allemaal mooi zijn, daar ben ik van overtuigd dus zeker met je eens.
Heb zelf nog nooit van iemand gehoord of gezien dat de AW kapot is gevallen doordat het (goedkope) bandje stuk ging.
Mijn overwegingen:
1. Het moet goed passend zijn en kwalitatief redelijk tot goed ogen
2. Prijs moet goed zijn (prijs/kwaliteit)
3. Een keer wisselen van bandje zou leuk zijn. Afstemmen op het outfit of op de gelegenheid
4. Wellicht gaan (veel) duurdere bandjes langer mee, maar laten we eerlijk zijn: de AW wissel je na 2-3 jaar weer in en al zou het bandje van €12 niets zijn, gooi je hem toch weg?
5. Ik houd van proberen, lees hierboven. Is het niets? Weg ermee. Is het mooi? Gebruiken
Ik heb de urvoi link bracelet (die met de quick release schakels zoals die van apple). En die heb ik al een jaar zonder problemen om. Ik moet mijn horloge vrij vaak af en om doen bij beveiligingsposten en merk nog geen enkele slijtage.pdavie2311 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:33:
[ Voor 11% gewijzigd door Greetoz op 01-10-2019 13:49 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Mooi bandje. 99 euro voor een beetje leer vind ik helaas iets te hard in mijn portomonee branden. Ik combineer trouwens de ene helft van de witte originele sportband met de andere helft van de Midnight Blue sportband. Dit samen met de donkerblauwe chronograaf wijzerplaat geeft het horloge toch extra uitstralingAlpha89 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:32:
Vandaag m’n zwarte leren bandje binnen gekregen. Erg blij mee! Zit heerlijk en is niet zo kil als de rubberen en nylon bandjes die ik heb.
[Afbeelding: Apple Watch Leren Bandje]
Dat zei ik dan ook nietGreetoz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:48:
@Donstil Prima dat jij het geld hebt om voor 1000€ aan apple bandjes te kopen, maar dat heeft natuurlijk niet iedereen.
Ik zie ook echt wel verschil tussen de nep bandjes en die van Apple, maar dat betekend niet dat alle nep bandjes per definitie te slecht zijn om te gebruiken.
Aah tof, mijn bruine en zwarte zouden ergens eind oktober geleverd gaan worden maar nu iedereen ze krijg heb ik toch weer hoopAlpha89 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:32:
Vandaag m’n zwarte leren bandje binnen gekregen. Erg blij mee! Zit heerlijk en is niet zo kil als de rubberen en nylon bandjes die ik heb.
[Afbeelding: Apple Watch Leren Bandje]
[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 01-10-2019 14:12 ]
Snap ik. Maar kwaliteit is wel heel erg hoog. Heb het eerst met een PU versie van ome Ali geprobeerd. Maar dat was me toch een kwaliteitje ruk. Deze is echt heel fijn.Shiny Disco schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:06:
[...]
Mooi bandje. 99 euro voor een beetje leer vind ik helaas iets te hard in mijn portomonee branden. Ik combineer trouwens de ene helft van de witte originele sportband met de andere helft van de Midnight Blue sportband. Dit samen met de donkerblauwe chronograaf wijzerplaat geeft het horloge toch extra uitstraling
Klopt. Was opeens op voorraad. Gisteren besteld.Donstil schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:11:
[...]
Dat zei ik dan ook niet
[...]
Aah tof, mijn bruine en zwarte zouden ergens eind oktober geleverd gaan worden maar nu iedereen ze krijg heb ik toch weer hoop
Zie onderstaand bericht:DaFreakR schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:21:
Heeft iemand tips voor een goede screenprotector? Heb nu de screenprotector van Screenknight geprobeerd, echter blijven de randjes daarvan maar los komen
Komt uit dit topic: https://gathering.tweaker.../list_messages/1631455/98WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:00:
[...]
Oh en voor mensen die een screenprotector voor de Watch zoeken. Ik heb van alles geprobeerd, oa ook die van Screenknight en wat van Amazon. Allemaal complete troep die niet blijft zitten, snel loslaat (in hoeken), toch te groot voor het geadverteerde model, etc, etc allemaal ellende. Deze tegengekomen op Ali en werkelijk perfectie. (Wel instructievid bekijken!! Bespaart frustratie.). Zat er in 1x perfect op, dusdanig dat ik 2x moest kijken of ie er wel opzat. En plakt perfect. Aanrader dus:
https://nl.aliexpress.com/item/32934443150.html
-edit- zoals alles met dit soort dingen op Ali zou ik aanraden de double-pack te bestellen. Als je er eentje verziekt of wanneer ie je Watch redt maar zelf zwaard beschadigd raakt, dan hoef je dan niet weer weken te wachten op een nieuwe.
[ Voor 15% gewijzigd door hk12nl op 02-10-2019 09:53 ]
©2004
Aah lekker ja. Staat heel goed vind ik persoonlijk.pdavie2311 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:53:
Ook zojuist de zwarte lederen loop besteld voor mijn Space Black SS...Was ineens weer op voorraad. Stond tot vandaag nog op december levering...
Groene zal er ook nog wel komen ben ik bang..heb ook immers de MG 11 Pro..;-)Donstil schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:57:
[...]
Aah lekker ja. Staat heel goed vind ik persoonlijk.
Ik heb ook die groene leatherloop, die is ook mooi naast SpaceBlack horloge.
Haha ja daar had ik hem ook voor gekocht, werd alleen toch een zilver dus nu maak ik er maar het beste vanpdavie2311 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:16:
[...]
Groene zal er ook nog wel komen ben ik bang..heb ook immers de MG 11 Pro..;-)
Sinds ik mijn series0 heb draag ik deze onlangs alweer met de 3e en tevens goedkoopste "1:1" Ali-schakelband van "OSRUI". Voor iets meer dan 35 euro lijkt deze het beste en is met de drukknopjes aan de binnenkant om schakels te verwijderen of toe te voegen. Donstil heeft paar posts hierboven de echte laten zien en inderdaad heeft die van mij geen hoogglans zijkanten. Of het echt 316L rvs staal is zoals de verkoper claimt kan ik niet beoordelen, maar gezien mijn vergelijkingsmateriaal vind ik deze zeker geen miskoop.swoutr schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:21:
Ik zat op alieexpress te kijken voor een roestvrij stalen link armband. Maar de prijzen lopen uiteen van 15 euro tot bijna 40 euro. Mensen ervaring met deze specifieke band van ali. Wil gerust wat extra uitgeven als daar de kwaliteit tegenover staat. De prijzen van apple zelf vind ik dat ietwat te gortig.
[ Voor 21% gewijzigd door The Inquisitor op 10-10-2019 14:52 ]
Nice, dan ga ik deze denk ik ook bestellen. Thnx!BellySM schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:32:
[...]
Sinds ik mijn series0 heb draag ik deze onlangs alweer met de 3e en tevens goedkoopste "1:1" Ali-schakelband van "OSRUI". Voor iets meer dan 35 euro lijkt deze het beste en is met de drukknopjes aan de binnenkant om schakels te verwijderen of toe te voegen. Donstil heeft paar posts hierboven de echte laten zien en inderdaad heeft die van mij geen hoogglans zijkanten. Of het echt 316L rvs staal is zoals de verkoper claimt kan ik niet beoordelen, maar gezien mijn vergelijkingsmateriaal vind ik deze zeker geen miskoop.
Ik heb deze ook. Superchique!The Inquisitor schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:50:
Ik heb er eentje van Hoco gekocht, die had toen de meeste (positieve) reviews en was o.a. te koop op Amazon en Bol. Ik heb hem uit China besteld voor, uit mijn hoofd, 25 euro ofzo. Erg mooi ding, kwam ook in een mooi doosje.
Voelt niet cheap, heeft een goede sluiting, en vertoont na anderhalf jaar gebruik geen sporen.
Deze volgens mij:
[Afbeelding]
Edit: maar deze ziet er niet hetzelfde uit als de Apple link bracelet, dus het is ook niet bedoeld als kopie. Ik vond deze persoonlijk mooi omdat de schakels afgewisseld mat en hoogglans zijn, wat goed past bij het aluminium spacegrey model.
Volgens de Ptt komt hij bij mij vanavond binnen, dus morgen (of na een weekje) kan ik meer zeggen.swoutr schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:21:
Ik zat op alieexpress te kijken voor een roestvrij stalen link armband. Maar de prijzen lopen uiteen van 15 euro tot bijna 40 euro. Mensen ervaring met deze specifieke band van ali. Wil gerust wat extra uitgeven als daar de kwaliteit tegenover staat. De prijzen van apple zelf vind ik dat ietwat te gortig.
Bing
Ptt...die heb ik lang niet gehoord zeg..bing69 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:59:
[...]
Volgens de Ptt komt hij bij mij vanavond binnen, dus morgen (of na een weekje) kan ik meer zeggen.
Het gaat om deze: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.17dd4c4d4dj8XQ
tja ben al een dagje ouder he, Post NLpdavie2311 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:20:
[...]
Ptt...die heb ik lang niet gehoord zeg..
Bing
Heb je de Zwart lederen met de Space Black links?whoutman schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:10:
Mocht iemand nog interesse hebben in originele Hermès straps, ik heb er nog een paar in aanbiedings. Vind die nieuwe Hermès straps persoonlijk echt vreselijk lelijk, jammer dat ze de oude stijl niet echt aanhouden....
Wel de zwart lederen maar niet met space black links helaasDonstil schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:13:
[...]
Heb je de Zwart lederen met de Space Black links?
Ik heb hem binnen! Mooie band. Maakt het echt een mooi geheel! Top tip. Bedankt!WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:01:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
©2004
Haters everywhere but I don’t really care
Mijne ook gisteren binnen gekregen en valt zeker niet tegen. Vind de aansluiting (speling) op de watch niet 100% maar dat hebben meer bandjes.matthijst schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:39:
Heb m ook binnen. Mooie band, en bizar goedkoop:
https://www.aliexpress.co...269583.0.0.2ffd416eByR9WF
Bing
Haters everywhere but I don’t really care
Heb m ook gisteravond binnengekregen, top bandje, geen speling, zit en staat perfectmatthijst schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:39:
Heb m ook binnen. Mooie band, en bizar goedkoop:
https://www.aliexpress.co...269583.0.0.2ffd416eByR9WF
Iphone 11 - Iphone 15Pro - Imac 24inch M1-8-256- MacBook pro M1- Ipad Air - Apple watch Ultra
Ik bedoel meer als hij er in zit, hij heeft dan wat meer speling tov originele en sommige Ali bandjes.mar007 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:52:
[...]
Heb m ook gisteravond binnengekregen, top bandje, geen speling, zit en staat perfect
Bing
Ja dit zag ik ook al. Maar is mee te levenbing69 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:30:
[...]
Ik bedoel meer als hij er in zit, hij heeft dan wat meer speling tov originele en sommige Ali bandjes.
©2004
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq