Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• reinier666
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15-01 06:22
Vandaag mijn originele milanese loop zilver 38/40 mm binnengekregen via coolblue.

Ik had al een aliexpres variant voor 5 euro, maar die rammelde mij iets te vrij in de kast en was toch wel wat argwanend ivm het prijsverschil.

Op de fotos met twee bandjes is links de aliexpres en rechts de Apple.

Ik vind zelf de apple vele malen degelijker aanvoelen en hij sluit zeker netter in de kast.
De schakels lijken mij ook steviger en er zit minder speling in de band en in de sluiting.

Is het de meerprijs waard?
Dat moet ieder zelf maar beoordelen, 5 vs 160 euro :)

• Citroentaart
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15-01 18:35
DeNachtwacht schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:53:
[...]
ik heb er 1 te koop staan wegens overstap van 42mm naar 40mm, zie vraag en aanbod: V&A aangeboden: dbramante1928 Copenhagen Apple Watch 42/44mm bandje

Waarschuwing als je hem nieuw wil kopen is dat deze lichte kleur niet lang zo blijft. Zie ook de foto’s. In het echt ziet het er wel prima uit hoor, hoge resolutie vertekent de boel wel. Maar nieuw kopen met de gedachte dat de kleur hetzelfde blijft gaat geen succes worden.
Goed om te zien hoe hij er uit gaat zien straks. Maar ik koop hem liever zelf ;)

• Crazyclaws
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 16-12-2018
Ik heb bij de MM zo’n clearplex screenprotector op mijn watch laten plakken, nu al twee keer mee terug geweest en een nieuwe erop en zit er nu weer naar te kijken en zie op twee plekken de randen wat los laten en stof verzamelen. Heeft iemand hier een goede tip voor een screenprotector?

Onder de grote rots, naast die kleine

• DaSaN
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15-01 17:21
Ik zweer bij deze:

http://www.screenknight.com/apple-watches/

Heb er 10 gekocht (zijn een euro per stuk), maar de eerste zit er nu al vanaf eind september probleemloos op.

Ze zijn in 1-2 minuten zeer eenvoudig te plaatsen, zie YouTube: ScreenKnight Military Grade Curved Watch Screen Protectors Installat...

• reinier666
DaSaN schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:27:
Ik zweer bij deze:

Heb er 10 gekocht (zijn een euro per stuk), maar de eerste zit er nu al vanaf eind september probleemloos op.

Ze zijn in 1-2 minuten zeer eenvoudig te plaatsen, zie YouTube: ScreenKnight Military Grade Curved Watch Screen Protectors Installat...
Goed idee, aangezien mijn beide vorige modellen bekrast waren heb ik ze ook maar besteld :)

• Crazyclaws
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 16-12-2018
Ik zweer bij deze:

Thanks! Voor die paar euro kan je je er geen buil aan vallen. Bestelling onderweg

Onder de grote rots, naast die kleine

• DirtyDutch
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-01 18:52
Ik zweer bij deze:

Loopt deze screenprotector helemaal door tot het alluminium??foto’s van de installatie??

• Roy_T
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 09-01 18:52
DirtyDutch schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 05:33:

Loopt deze screenprotector helemaal door tot het alluminium??foto’s van de installatie??
Nee. Filmpje op de site van de producent.

• DirtyDutch
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-01 18:52
Roy_T schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 06:02:
[...]

Nee. Filmpje op de site van de producent.
Oke dan zit ik ook wel goed met mijn Ali plakkertjes..heb die van mij nog niet kunnen testen maar zoals ik zag online lopen die van mij ook niet helemaal door.Denk dat het allemaal wel een beetje hetzelfde is alleen ander naampje erop🙃

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-01 23:02
Hier mensen die een aanrader hebben voor een carkit met draadloze lader voor de Xs?

Momenteel onderstaande gevonden welke wel lijkt te zijn wat ik zoek.
https://www.amazon.co.uk/...tandard-Car/dp/B07BW17YTT

Xbox one GT: Flix57 NL (Destiny)

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:55
Flix20 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:11:
Hier mensen die een aanrader hebben voor een carkit met draadloze lader voor de Xs?

Momenteel onderstaande gevonden welke wel lijkt te zijn wat ik zoek.
https://www.amazon.co.uk/...tandard-Car/dp/B07BW17YTT
Verkeerde topic

PSN: Sluuz

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-01 23:02
Oeps. ik zie het. Ik verplaats mezelf even.

Xbox one GT: Flix57 NL (Destiny)

• Spam
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 15-01 17:54
Weet iemand hier waar je deze connectors: https://www.watchbandjes-...en-strap-connector-zilver in -echt- aluminium kunt krijgen? Zodat het beter past bij de AW sport modellen? De enige die ik kan vinden zijn eigenlijk alleen maar geschikt voor SS modellen.

Ik bedoel dus zoiets:

Bron: http://www.smartwatch.me/...or-apple-watch-bands/1269

Deze lijkt "brushed" te zijn maar ik kan het niet goed zien op de foto :? https://www.clockworksyne...adapters-for-apple-watch/

Deze gasten lijken het ook te hebben begrepen? https://www.speidel.com/index.php/00139902.html

Eigenlijk bizar gezien de market share van sportmodellen (2015)

Spam wijzigde deze reactie 24-10-2018 16:17 (23%)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:55
Aaaarhghgh een piechart, en dan ook nog in 3D.

PSN: Sluuz

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:00

pdavie2311

Live life to the fullest..

Gezien ik de SS versie heb van de Watch 4..Ik heb net binnengekregen mijn Ultimate Shield protector 44MM...Is nu al uitverkocht op de site zie ik..Veruit de beste screenprotector die ik ooit heb gehad. PB maar bij interesse...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - Huawei Mate 20 Pro

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online
Spam schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:11:
Weet iemand hier waar je deze connectors: https://www.watchbandjes-...en-strap-connector-zilver in -echt- aluminium kunt krijgen? Zodat het beter past bij de AW sport modellen? De enige die ik kan vinden zijn eigenlijk alleen maar geschikt voor SS modellen.

Ik bedoel dus zoiets:
[Afbeelding]

Bron: http://www.smartwatch.me/...or-apple-watch-bands/1269

Deze lijkt "brushed" te zijn maar ik kan het niet goed zien op de foto :? https://www.clockworksyne...adapters-for-apple-watch/

Deze gasten lijken het ook te hebben begrepen? https://www.speidel.com/index.php/00139902.html
[Afbeelding]

Eigenlijk bizar gezien de market share van sportmodellen (2015) [Afbeelding]
Clockwork shipt toch ook internationaal...?

• pdavie2311

pdavie2311

pdavie2311 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:23:
Gezien ik de SS versie heb van de Watch 4..Ik heb net binnengekregen mijn Ultimate Shield protector 44MM...Is nu al uitverkocht op de site zie ik..Veruit de beste screenprotector die ik ooit heb gehad. PB maar bij interesse...
Even mezelf quoten..Iemand anders blij mee meegemaakt hier!

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - Huawei Mate 20 Pro

• Spam
Greetoz schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:59:
[...]

Clockwork shipt toch ook internationaal...?
Hmm tsja en dan 33 dollar betalen voor een adapter waarvan ik niet goed kan zien of het de juiste is? Ik zoek eigenlijk iets in “meer betaalbare” sfeer ;)

• Greetoz
  • Nu online
Spam schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:33:
[...]

Hmm tsja en dan 33 dollar betalen voor een adapter waarvan ik niet goed kan zien of het de juiste is? Ik zoek eigenlijk iets in “meer betaalbare” sfeer ;)
Die grote foto die je post dat is toch die van clockwork? Lijkt mij precies wat je zoekt. 30€ lijkt mij niet heel veel geld voor paar goede adapters waarmee je vervolgens alle bandjes kan gebruiken. Ik zou juist oppassen met adapters van een paar euro op een watch van 450€....

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Spam schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:33:
[...]

clockworksynergy?

Ik ga daar dit weekend bestellen, en dan ook van die adapters. Ik wil ze wel mee bestellen dan scheelt dat weer.

Vanaf een andere site heb ik er ook nog besteld, ik zal morgen even een linkje plaatsen.

• Spam
i2Paq schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:42:
[...]

clockworksynergy?

Ik ga daar dit weekend bestellen, en dan ook van die adapters. Ik wil ze wel mee bestellen dan scheelt dat weer.

Vanaf een andere site heb ik er ook nog besteld, ik zal morgen even een linkje plaatsen.
En wat kostte die andere site dan? En paste die ook beter bij de AW Sport?

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11:11

NSG

Je weet niks!

Kan je wat foto’s posten met de protector erop? :)
pdavie2311 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:23:

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Spam schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:40:
[...]

Dat hoor je morgen, moet het even opzoeken op mij Pc.

• pdavie2311

pdavie2311

NSG schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:05:
Kan je wat foto’s posten met de protector erop? :)

[...]
Nope! Verkocht hier nieuw in verpakking!

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11:11

NSG

Je weet niks!

pdavie2311 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:04:
[...]

Nope! Verkocht hier nieuw in verpakking!
Hoe durf je dan te zeggen dat het veruit de beste protector is die je hebt gehad? 7(8)7

• pdavie2311

pdavie2311

NSG schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:10:
[...]

Hoe durf je dan te zeggen dat het veruit de beste protector is die je hebt gehad? 7(8)7
Uhm...omdat ik hem zowel op de series 2 als 3 heb gehad? Duh....

• knakker2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:04
reinier666 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:47:
Vandaag mijn originele milanese loop zilver 38/40 mm binnengekregen via coolblue.

Ik had al een aliexpres variant voor 5 euro, maar die rammelde mij iets te vrij in de kast en was toch wel wat argwanend ivm het prijsverschil.

Op de fotos met twee bandjes is links de aliexpres en rechts de Apple.

Ik vind zelf de apple vele malen degelijker aanvoelen en hij sluit zeker netter in de kast.
De schakels lijken mij ook steviger en er zit minder speling in de band en in de sluiting.

Is het de meerprijs waard?
Dat moet ieder zelf maar beoordelen, 5 vs 160 euro :)

[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Heb nu een sport bandje en die 'zweet' nogal, plakkerig op de huid en ben van plan ook maar een Milanese te gaan halen.. Ik zit nog te wachten op het restantje van mensen wat hier ook uit het Verre Oosten een Milaneesje laat overkomen en hun bevindingen, maar denk nu al te weten dat het beter is - ook adhv wat jij laat zien - een orgineel te kopen. Ik las wel dat er bepaalde merken als Spigen, een bovengemiddeld bedrijfje vroeger ook Milaneesjes verkocht. Helaas niets meer van terug te vinden..

Enfin, waarom bij CoolBlue besteld als de Amac 20 eur goedkoper is?

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Spam schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:40:
[...]

Die anderen heb ik gekocht bij Bartonwatchbands.com.

Ze zijn van Stainless Steel en dat vindt ik juist weer mooi staan bij mijn aluminium kast.

• Spam
i2Paq schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:03:
[...]

Die anderen heb ik gekocht bij Bartonwatchbands.com.

Ze zijn van Stainless Steel en dat vindt ik juist weer mooi staan bij mijn aluminium kast.
Eh ja dat bedoelde ik dus juist niet :? Mijn hele betoog ging erover dat je -overal- alleen maar stainless steel kunt vinden en dus geen versie die past bij een alumium kast? Stainless steel adapters kan ik hier om de hoek ook krijgen :/

• reinier666
knakker2 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 02:15:
[...]

Heb nu een sport bandje en die 'zweet' nogal, plakkerig op de huid en ben van plan ook maar een Milanese te gaan halen.. Ik zit nog te wachten op het restantje van mensen wat hier ook uit het Verre Oosten een Milaneesje laat overkomen en hun bevindingen, maar denk nu al te weten dat het beter is - ook adhv wat jij laat zien - een orgineel te kopen. Ik las wel dat er bepaalde merken als Spigen, een bovengemiddeld bedrijfje vroeger ook Milaneesjes verkocht. Helaas niets meer van terug te vinden..

Enfin, waarom bij CoolBlue besteld als de Amac 20 eur goedkoper is?
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Coolblue, ben altijd keurig geholpen en klachten (dingen die niet geleverd worden door toedoen van de vervoerder, of product kapot) zijn altijd keurig en correct opgelost.
Ook al een aantal keer korting gekregen op dingen......dus ja. Ik ben fan en koop bijna al mijn dure aankopen daar dus. Daarintegen heb ik niets met Amac, blijft in mijn hoofd een “nep” Apple winkel.

Ik heb nog wel een “nep” milanese loop 38/40mm in de aanbieding voor je ;)

• knakker2
reinier666 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:53:
[...]

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Coolblue, ben altijd keurig geholpen en klachten (dingen die niet geleverd worden door toedoen van de vervoerder, of product kapot) zijn altijd keurig en correct opgelost.
Ook al een aantal keer korting gekregen op dingen......dus ja. Ik ben fan en koop bijna al mijn dure aankopen daar dus. Daarintegen heb ik niets met Amac, blijft in mijn hoofd een “nep” Apple winkel.

Ik heb nog wel een “nep” milanese loop 38/40mm in de aanbieding voor je ;)
liever orgineel.. die ruimte tussen band en waar de band doorheen gaat (adapter?) zint mij niet. Ik was hier op aan het wachten en zal dus geen Verre Oosten Milanees bestellen... heb overigens 44mm nodig ;-)

Ben het gedeeltelijk met je eens dat Amac aanvoelt als een slap aftreksel wat winkel betreft, het is echter een official reseller, en dat wat je daar haalt ligt ook in een Apple Store..

Milanese Loop SG ligt daar voor 139eur, waarom 20 eur meer neerleggen voor hetzelfde(?)

• Ansenyi
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 15-01 13:08
reinier666 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:29:
[...]

Goed idee, aangezien mijn beide vorige modellen bekrast waren heb ik ze ook maar besteld :)
Ik heb alvast een setje besteld in afwachting van mijn watch. Nu nog wat bandjes zien te scoren.

To be, or not to be...

• Spam
Spam schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:12:
Net een aantal bandjes op ali-express besteld. Ben benieuwd, zal wel brol zijn:Deze twee verwacht ik dit weekend, vooral die gele ben ik zeer benieuwd naar:Na vele andere bestellingen/retouren uiteindelijk alleen nog maar content van deze iCarer vanwege het zachte en soepele leer: https://www.bol.com/nl/p/...0000094380523/?country=BE
Even mijn bevindingen: De Aliexpress bestellingen: tjonge jonge jonge ik weet nu weer waarom ik niet bij AliExpress wil bestellen. Bij 2 van de 3 bestellingen kreeg ik iets compleet anders geleverd:Het ergste van AliExpress is nog wel hoe de communicatie dan gaat icm het uploaden van foto's. De mobiele website is ronduit ruk en binnen de app kun je niet bij het "berichtencentrum" van aliexpress komen. Om dat nog maar te zwijgen over het slechte engels, het feit dat je je probleem 3x moet uitleggen en de traagheid vanwege het tijdsverschil.

Die geel leder & Nato bandjes heb ik weer teruggestuurd. Verder heb ik ook nog bij dezelfde shop een ander wit bandje besteld en daar ben ik eigenlijk heel content mee: https://www.watchbands-sh...voor-apple-watch-1-2-3-4/

Moraal van het verhaal: gewoon in NL kopen |:( ...

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:06
Spam schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:06:
[...]

Even mijn bevindingen: De Aliexpress bestellingen: tjonge jonge jonge ik weet nu weer waarom ik niet bij AliExpress wil bestellen. Bij 2 van de 3 bestellingen kreeg ik iets compleet anders geleverd:Het ergste van AliExpress is nog wel hoe de communicatie dan gaat icm het uploaden van foto's. De mobiele website is ronduit ruk en binnen de app kun je niet bij het "berichtencentrum" van aliexpress komen. Om dat nog maar te zwijgen over het slechte engels, het feit dat je je probleem 3x moet uitleggen en de traagheid vanwege het tijdsverschil.

Die geel leder & Nato bandjes heb ik weer teruggestuurd. Verder heb ik ook nog bij dezelfde shop een ander wit bandje besteld en daar ben ik eigenlijk heel content mee: https://www.watchbands-sh...voor-apple-watch-1-2-3-4/

Moraal van het verhaal: gewoon in NL kopen |:( ...
Vreemd, ik ben op zowel Watch bandjes en veel andere spullen bij Ali juist dik tevreden. :)

Bing

• knakker2
Ik was vandaag even bij de Amac binnengestapt om te kijken of ze een Milanees Loop hadden...

De vriendelijke man vertelde mij; neen!... ging toch even kijken of het systeem wat liet zien en zag toen dat de Milanees zoals we die nu kennen niet meer uitgegeven wordt, wat mogelijk kan duiden op het niet meer kunnen kopen van een Milanees, of misschien wel een nieuwe(re) uitvoering....

iemand iets gehoord over een andere uitvoering? of dat het misschien niet meer door Apple zal worden verkocht?

• Citroentaart
Lijkt me sterk dat ie er uit gaat. Apple heeft juist net een gouden variant uitgebracht.

• knakker2
Citroentaart schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:45:
Lijkt me sterk dat ie er uit gaat. Apple heeft juist net een gouden variant uitgebracht.
Oh? wist dat niet eens.
Vreemd is het dan wel dat Amac mij laat weten dat er in het systeem een notitie staat bij de (spacegrey) Milanees, dat er iets staat te veranderen...

• Greetoz
  • Nu online
knakker2 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:00:
[...]

Oh? wist dat niet eens.
Vreemd is het dan wel dat Amac mij laat weten dat er in het systeem een notitie staat bij de (spacegrey) Milanees, dat er iets staat te veranderen...
De Milanese blijft gewoon. Maar ze hebben kleine bijna onzichtbare update eraan doorgevoerd.. is eerder in dit draadje al wel eens ter sprake gekomen.

• Evernote
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15-01 20:12
Greetoz schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:01:
Ik heb ook wat bandjes binnen via Ali, helaas nog niet kunnen testen omdat mijn AW nog in de verpakking zit tot de verjaardag van mn vriendin (die krijgt er ook een dus vandaar ;-)).

Ze voelen allemaal heel stevig en netjes aan. Alleen de rubberen sportsband lijkt wat soepeler dan de apple versie (vooral bij het "gat" zeg maar). Ik ben vooral onder de indruk van de Link Bracelet, links verwijderen en terugzetten werkt perfect. Hij was dan ook 40 euro (best veel voor een Ali bandje)…

Ze zijn allemaal van het "merk" Urvoi.

[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]

[Afbeelding]
Zien er netjes uit! Heb je wellicht een linkje voor die Link Bracelet? Is dit de 40 of de 44mm?

AMD Ryzen 2600@3.85Ghz, MSI RTX 2070 Armor, 16GB Corsair Vengeance Pro RGB RAM, 500GB M.2 SSD,  iPhone X 256GB

• FrameWork.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:30
Evernote schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:12:
[...]

Zien er netjes uit! Heb je wellicht een linkje voor die Link Bracelet? Is dit de 40 of de 44mm?
Ik heb de stainless steel Urvoi nu een weekje, zeer tevreden mee. Duurde precies een week voordat deze in huis was. Link:
https://m.aliexpress.com/item/32823452924.html

FrameWork. wijzigde deze reactie 30-10-2018 08:35 (39%)

 MBPr" 2.9GHz / 512GB / 16GB RAM / Radeon Pro 560 4GB | iPhone XS 256GB SG | Apple Watch 44mm SG | Nokia 6 (2017) | Dell u3415w

• Citroentaart
Heeft er iemand ervaring met de leren bandjes van bartonwatchbands.com? Ik vind dit wel mooie bandjes. Zitten de connectors ook stevig in de Watch? Ik zag dat iemand de connectors hier bestelde..

• Evernote
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15-01 20:12
FrameWork. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:34:
[...]

Ik heb de stainless steel Urvoi nu een weekje, zeer tevreden mee. Duurde precies een week voordat deze in huis was. Link:
https://m.aliexpress.com/item/32823452924.html
Heb je de 40 of 44mm? Hoe sluit het aan op de Watch? Zitten de lugs mooi en stevig vast?

AMD Ryzen 2600@3.85Ghz, MSI RTX 2070 Armor, 16GB Corsair Vengeance Pro RGB RAM, 500GB M.2 SSD,  iPhone X 256GB

• FrameWork.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:30
Evernote schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Heb je de 40 of 44mm? Hoe sluit het aan op de Watch? Zitten de lugs mooi en stevig vast?
De 44mm, over het algemeen is de aansluiting op de watch goed Er zit een klein beetje speling aan de zijde van de Watch, maar dit ondervind ik eigenlijk alleen als ik de band bewust een kant duw.

Al met al vind ik het een solide band, tot op heden geen problemen ondervonden. Sluitmechanisme voelt ook goed aan.

 MBPr" 2.9GHz / 512GB / 16GB RAM / Radeon Pro 560 4GB | iPhone XS 256GB SG | Apple Watch 44mm SG | Nokia 6 (2017) | Dell u3415w

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

i2Paq schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:11:
[...]
Kun je eens een foto plaatsen, die zie ik namelijk niet bij het aangeboden artikel.

Edit: Alvast maar besteld :Y)
En gisteren binnen gekregen.

Ben er op zich wel content mee, de vraag alleen is hoe mooi deze blijft na een paar weken gebruik.

i2Paq wijzigde deze reactie 31-10-2018 11:44 (12%)

• Trolololo
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 08-01 19:57
Ik heb geen AW meer dus wie kan ik plezier doen met deze nagelnieuwe 44mm bandjes:

https://www.aliexpress.co...ml?orderId=94962073581590
https://www.aliexpress.co...ml?orderId=94962073591590

• bing69
Maar stuur ze maar op naar mij!

Bing

• Trolololo
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 08-01 19:57
bing69 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:00:
[...]

Maar stuur ze maar op naar mij!
Excuses:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.40694c4dVIq9SC
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.40694c4dVIq9SC

Verzending doe ik nog gratis, de rest inkoopprijs aan 6.54 € samen 8)

• bing69
oohh dacht dat het gratis was! Maar ik heb ze al. Succes!

Bing

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Spam schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:22:
[...]

Eh ja dat bedoelde ik dus juist niet :? Mijn hele betoog ging erover dat je -overal- alleen maar stainless steel kunt vinden en dus geen versie die past bij een alumium kast? Stainless steel adapters kan ik hier om de hoek ook krijgen :/
Vandaag die van Barton binnen gehad en ze passen perfect.

Het probleem met de aluminium adapters is dat ze de kleur van de Apple watch behuizing niet kunnen benaderen en je dus altijd kleurverschil zult zien.

Dit is wat Clockwork Synergy mij vertelde.

Neem je dus een brushed RVS of een glimmende RVS dan vallen ze wel op maar met mijn brushed RVS sluitingen op de bandjes is het net of het hoort.

Ik ben er iig. erg content mee.

Wat je ook ziet bij goedkopere "RVS" adapters is dat je snel beschadigen maar vooral dat ze zeer slecht passen.
Werkelijk geen gezicht als ze buiten de behuizing uitsteken.

Die van Barton passen perfect en de 22mm bandjes bewegen ook veel beter omdat de hoek etc. gewoon klopt.
Ze zijn duurder dan die op Ali maar er is wel aandacht aan besteed.

Het wachten is op de van Clockwork Synergy, deze komen begin volgende week.

i2Paq wijzigde deze reactie 02-11-2018 09:24 (3%)

• Citroentaart
Heb je er ook een Barton bandje bij? Foto?
Ik heb er ook 1 besteld daar.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Citroentaart schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:00:
Heb je er ook een Barton bandje bij? Foto?
Ik heb er ook 1 besteld daar.
Nee, ik heb er Clockwork Synergy bandjes bij, zo'n 24 :D

Ik zal even kijken hoe een foto toe te voegen.

• Citroentaart
i2Paq schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:48:
[...]

Nee, ik heb er Clockwork Synergy bandjes bij, zo'n 24 :D

Ik zal even kijken hoe een foto toe te voegen.
Aha, 24 stuks.. prijzig of niet?

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Citroentaart schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 20:28:
[...]

Aha, 24 stuks.. prijzig of niet?
Gemiddeld zo'n $ 20,-, dus al met al :D

• Impstoker
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:51
Iemand al Stainless Gold adapters gevonden?

• Tiimbo1991
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07-01 11:42
Wat bandjes van Ali binnen, ze passen allemaal goed.

Ze zijn alleen de Midnight Blue vergeten en hebben 2 Midnight Fog gegeven...

Tiimbo1991 wijzigde deze reactie 07-11-2018 21:22 (27%)

• Valderrama
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 14-01 14:05
Hoe sluiten ze aan op de watch zelf? Zit er meer speling tussen in vergelijking met die van Apple zelf? Zijn de bandjes even lang? Wat kun je zeggen van de kwaliteit?

• Tiimbo1991
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07-01 11:42
De kwaliteit is goed, sluiten zelfs beter aan dan mijn originele band en sommige zijn wat langer als de andere maar het verschil is allemaal niet groot. Het witte bandje is wel wat dikker waarom dat zo is weet ik niet.

• bing69
Tiimbo1991 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:40:
De kwaliteit is goed, sluiten zelfs beter aan dan mijn originele band en sommige zijn wat langer als de andere maar het verschil is allemaal niet groot. Het witte bandje is wel wat dikker waarom dat zo is weet ik niet.
Ik vind het eigenlijk te zot voor woorden, heb originele bandjes van Apple (nylon loop) die best goed zijn en originele siliconen. Maar het liefs heb ik een bandje (witte) om van Alie voor 2,70!!!

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.22f74c4duqocdy

Bing

• leducw
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 03-01 17:30
Iemand die een Qi charging dock heeft waar je zowel een iPhone als watch mee kan opladen? Momenteel op zoek ernaar op Ali met de sale maar wilde wat ervaringen horen erover.

• Greetoz
  • Nu online
Evernote schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Ik heb de Urvoi link gen 6 zwart nu ook op een SG S4 watch. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Kwaliteit is erg goed en sluit prima aan op de watch. Ik kan het niet vergelijken met de orginele link van apple maar deze sluit zo goed als perfect aan (misschien heel klein beetje speling op het zicht, maar dan moet je er echt naar zoeken)

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 11:48
Greetoz schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:09:
[...]

Ik heb de Urvoi link gen 6 zwart nu ook op een SG S4 watch. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Kwaliteit is erg goed en sluit prima aan op de watch. Ik kan het niet vergelijken met de orginele link van apple maar deze sluit zo goed als perfect aan (misschien heel klein beetje speling op het zicht, maar dan moet je er echt naar zoeken)
Precies waar ik naar op zoek ben. Heb je toevallig een link?

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• laredo
  • Registratie: november 2003
  • Nu online
Citroentaart schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:31:
[...]

Aha goed om te horen, ze zijn ook best prijzig. Ik zag die foto van cognacbandje idd. Staat wel chique. Maar de connectors zitten ook goed strak aan de watch vast?
Nu 50% korting bij Dbramante, alleen vandaag met code:

"SINGLES-DAY-18"

• Citroentaart
We gaan even shoppen, bedankt!

• Greetoz
  • Nu online
mr.JamesBond schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:53:
[...]

Precies waar ik naar op zoek ben. Heb je toevallig een link?
Look what I found on AliExpress
https://s.click.aliexpress.com/e/cCUSnWs0

Vandaag zelfs met singles day korting

• golles
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12:01
Mede door dit topic heb ik een aantal bandjes gekocht via aliexpress, vooral de stalen van urvoi ben ik erg blij mee, bedankt voor de tips.

Nu ben ik benieuwd hoe jullie je bandjes bewaren? Op dit moment slingeren ze bij mij overal wat rond en vind het een beetje rommelig. Ik heb al wat rond gezocht, maar nog niet echt een goed product of life hack tegengekomen.

• Stijnb_
  • Laatst online: 28-12-2018
Weet iemand waar je nomad bandjes kan bestellen?

• Waterpower
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 12-01 13:13

• xIO3Y
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15-01 06:17
Stijnb_ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:30:
Weet iemand waar je nomad bandjes kan bestellen?
Coolblue verkoopt ze, maar zijn snel uitverkocht. Heb de mijne deze week gekocht toen ze op voorraad waren.
Ook Bol verkoopt ze, maar ook daar niet op voorraad.

xIO3Y wijzigde deze reactie 08-12-2018 10:56 (9%)

• Svenso
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 15-01 18:48
Hier ook erg tevreden over het nomad bandje icm watch. Via Idealo.de kun je eens proberen bij een duitse webshop. Die willen meestal ook wel in Nederland leveren.

• wally21
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 14-01 21:13

wally21

psn: Wally224

Voor degene die op zoek zijn naar een leren bandje. Kijk ook eens bij monoweer, erg mooie bandjes voor en leuke prijs.

Zelf heb ik daar ook een bandje besteld (Perforated Leather Band) en deze is van zeer goede kwaliteit. Ik overweeg om er daar nog een paar bij te bestellen. :)

Hier de website:
https://www.monoweardesign.com

• rsvmark
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-01 22:29
Spam schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:11:

[Afbeelding]

Eigenlijk bizar gezien de market share van sportmodellen (2015) [Afbeelding]
Die van Speidel vind ik toch wel erg mooi :P
Heb al even op de site gekeken. De black brushed versie kost $80 maar verzendkosten zijn $193 8)7
Iemand een idee hoe die vanuit amerika aan te schaffen zijn zonder die belachelijke verzendkosten?

Marantz SR7009 // 9x B&W M-1 (auro-3d 5.1.4) // SVS PB1-isd // Samsung UE55HU7500 // NUC (i5) // Synology DS412+

• TooTall
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-01 11:46
rsvmark schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:02:
[...]

Die van Speidel vind ik toch wel erg mooi :P
Heb al even op de site gekeken. De black brushed versie kost $80 maar verzendkosten zijn $193 8)7
Iemand een idee hoe die vanuit amerika aan te schaffen zijn zonder die belachelijke verzendkosten?
Ik heb contact gehad met Speidel. Geen mogelijkheid voor lagere verzendkosten, ze verwijzen je dan door naar externe retailers zoals Amazon (en die verzenden dan niet naar de EU....)

Heb het opgegeven. Jammer!

• rsvmark
TooTall schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:49:
[...]

Ik heb contact gehad met Speidel. Geen mogelijkheid voor lagere verzendkosten, ze verwijzen je dan door naar externe retailers zoals Amazon (en die verzenden dan niet naar de EU....)

Heb nog een maatje daar wonen :P kijken of ie het voor me wil kopen en opsturen...

Marantz SR7009 // 9x B&W M-1 (auro-3d 5.1.4) // SVS PB1-isd // Samsung UE55HU7500 // NUC (i5) // Synology DS412+

• rsvmark
TooTall schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:49:
[...]

Ik heb een bedrijf gevonden die het eventueel voor me kan aanschaffen en verzenden naar Nederland.
Transportkosten zijn dan ongeveer $25 en ze rekenen €35 als tussenpersoon.
Valt me op zich mee maar het zou mooi zijn als we die kosten met meerdere mensen kunnen delen :P

Dus...
Zijn er mensen geïnteresseerd in onderstaand bandje??
Er zijn 3 versies (voor zowel 38/40 als 42/44):
Brushed $50

Silver $60

Black $80

Zo ja laat even weten dan wil ik hier best in bemiddelen.

https://www.speidel.com/index.php/00139902.html

rsvmark wijzigde deze reactie 20-12-2018 10:29 (28%)

• bvsteyn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15-01 14:35
Oeh..die zwarte speidel is mooi!

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Via Ali Express (voor het eerst) wat sport loop-banden besteld. 60 euro voor een stukje velcro vind ik toch echt wel absurd. Eerste deel van bestelling (Yolovie Watches & Accessories Store) was okee qua kleur/maat, 1 bandje was een beetje langer en liep minder mooi recht maar merk ik niks van, 2e deel van JunTan Store (was 1 order maar 2 merchants) was verkeerde maat (40mm ipv 42/44). Wordt nieuwe in goede maat verzonden, zal wel eind januari worden maar geen haast.

Maar voor die paar euro erg blij mee, kan ik een beetje afwisselen. Die siliconenbanden van Apple hebben een vreselijk debiele sluiting, daar ga ik niet aan beginnen. Misschien nog eens een mooie leren band met normale sluiting zoeken. Jammer dat ik mijn bootlading zulu's en nato's niet kan gebruiken, want dan dek ik de sensor voor hartslag af ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• extreme8eight
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 08:41
Iemand een idee van een leren bandje die wel goed strak blijft zitten? Nomad? Of andere merken.
In die zin dat ik nu al een paar bandjes via AliE gekocht heb maar die zitten na een week al wat los zodat de hartslag niet goed gemeten wordt. Dus ben ik nu in de markt voor bandjes die wat meer kosten.

PSN: extreme8eight

• wally21
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 14-01 21:13

wally21

psn: Wally224

@extreme8eight Zie mijn reactie een paar Posts terug. Ik ben er erg tevreden mee!

wally21 wijzigde deze reactie 21-12-2018 18:14 (52%)

• Cougar
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 24-12-2018
wally21 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:10:
@extreme8eight Zie mijn reactie een paar Posts terug. Ik ben er erg tevreden mee!

[Afbeelding: Monowear perforated leather]
Mooie combi, soortgelijk als ik. Ook stainless steel en dergelijk leren bandje.

• LieveSika
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 08-01 17:48
Ben net de Apple Wacht space grey 44 mm gaan halen.
Hebben jullie er iets van screenprotector opzitten of een (doorzichtige) case errond?
Laat maar weten!

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 11:48
LieveSika schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:33:
Hebben jullie er iets van screenprotector opzitten of een (doorzichtige) case errond?
Laat maar weten!
Geen screenprotector of iets dergelijks. Ik stoot hem ook vaak genoeg tegen deuren, tafels en muren maar de enige kras die ik er op heb zitten komt doordat ik mijn bandje verkeerd aan wilde sluiten.

Mijn advies: als je geen fysiek beroep doet en je gaat er normaal mee om, heb je geen screenprotector nodig.

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• bing69
Laat maar weten!
Als ik sport (badminton) doe ik er even een kapje omheen...

Bing

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Laat maar weten!
Via Ali de CRESTED Silicone soft case For Apple Watch series 4 44mm gekocht.

Bevalt prima!

• Sbakker1982
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06:45
Iemand ervaring met de milanese strap via Ali? 4 euro vs 160 euro bij apple klinkt als 2 good 2 be true?

En heeft er al eens iemand gezwommen met de nylon bandjes? Drogen die snel?

Sbakker1982 wijzigde deze reactie 27-12-2018 00:47 (27%)

• Ladykiller007
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07:24
Iemand ervaringen met de ‘Milanese’ bandjes van watchbandjesshop.nl?

• bing69
Sbakker1982 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 14:46:
Iemand ervaring met de milanese strap via Ali? 4 euro vs 160 euro bij apple klinkt als 2 good 2 be true?

En heeft er al eens iemand gezwommen met de nylon bandjes? Drogen die snel?
Zowel mijn vrouw als ik hebben er een gehad, voldoen prima! Op een gegeven moment zie je bv aan de onderkant (in ieder geval bij de zwarte) gebruikssporen. Echter voor die prijs heb je er een heleboel.

Bing

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True