[MULTI] Pro evolution Soccer 2016

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Vlassie1980 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:44:
[...]

Ga jij eens heel gauw de moeilijkheidsgraad omhoog schroeven vriend :+

Ziet er verder wel goed uit, jammer dat er zo weinig originele stadions in zitten. Maar goed, dat blijf je houden met PES.

Mijn bestelling is onderweg, vanavond even ballen op de PS4 :)
Je kunt wel stadions editten dit jaar dus met een beetje creativiteit.. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

SemperFidelis schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:49:
Heb trouwens een digitale pre-order op de PS4, maar dat doe ik dus ook nooit meer. Je bent duurder uit, speelt later dan de rest die de game gewoon in de winkel kan ophalen en het downloaden duurt 12 uur :')

Enige voordeel is dat ik nu geen discs hoef te wisselen, voor Pro is dat wel handig.Voor 9/10 andere games totaal niet...
Ik heb de PS4 versie van PES 2016 ook digitaal en vanochtend kon ik meteen spelen.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ja vanochtend pas ja, terwijl die gisteren in elke MM al lag.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:14

Christiano007

Ich bin der champion

Online is nog niet mogelijk bij mij op de pc. Heb alleen ff een training gedaan. Moet weer even wennen aan de pes besturing na een paar jaar geen pes. Ga online even zoeken naar dribbel/shots/tricks filmpjes

Ter land, ter zee en in de kroeg

• On_E

On_E

Housemusic

Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:12:
Online is nog niet mogelijk bij mij op de pc. Heb alleen ff een training gedaan. Moet weer even wennen aan de pes besturing na een paar jaar geen pes. Ga online even zoeken naar dribbel/shots/tricks filmpjes
Waarom filmpjes zoeken als je ingame uitleg krijgt bij de oefeningen? :)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Moet je met de DVD versie ook eerst nog een install doen op de PS4 voordat je kunt spelen of is het een kwestie van DVD erin proppen en gaan met die banaan?

• On_E

On_E

Housemusic

Vlassie1980 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:17:
Moet je met de DVD versie ook eerst nog een install doen op de PS4 voordat je kunt spelen of is het een kwestie van DVD erin proppen en gaan met die banaan?
Hij gaat eerst even installeren ja maar dat duurde niet lang.

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:31

KipCurreh

Nightcrawler

Sjurm schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:01:
De PC reacties/reviews op steam zijn niet mals. Het ziet er schijnbaar niet echt uit. Ik wacht nog even op de demo die ik nog niet kan vinden.
De recensies zijn idd vernietigend... De demo is dan ook onvindbaar, wellicht met een reden ;)

Dit is best wel een jammer verhaal... De verkoop op PC zal enorm tegenvallen (en begrijpelijk gezien de erbarmelijke kwaliteit, de huidige PC-generatie verwacht echt wel wat meer dan een schamele PS3-port), Steam refunds zullen heel hoog liggen...

Ik hoop dat ze voor volgend jaar toch eens hun best gaan doen, anders is er echt geen toekomst meer voor PES op de pc... In de hoop dat ze dit dit jaar nog niet gaan beslissen :/

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:04
Gisteren opgehaald bij Game Mania, wel dik betaald voor de anniversary special edition maar als verstokte PES fan kon ik uiteraard niet anders. Man, ben wel gaar, hele avond zitten spelen, tot 3 uur 's nachts :+

Adjust non olet, plerumque...

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb 3,5 uur achter elkaar gespeeld gisteravond, dat doe ik niet zo snel meer tegenwoordig dus een goed teken. :)

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:09
Wanneer komt er een update met alle transfers? ;(

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Granaatappel schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:17:
Wanneer komt er een update met alle transfers? ;(
Morgen als het goed is.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Heb je daar een bron van? Want volgens mij zij dat alleen maar geruchten tot nu toe.

Edit: Interessante vondst op het evo-web forum:

For all guys that want to see a lot of fouls, go into edit mode, enable Track back and The enforcer in the abilities section for the oppositions midfield and SB, when playing against the AI and these areas are enabled you'll get more fouls than what u wished for but its fkn awesome. Lot of mucking around but definitely worth it, takes the intensity to another level.

[ Voor 71% gewijzigd door Sluuz op 17-09-2015 11:39 ]

PSN: Sluuz

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
1nsane schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:00:
Gisteren opgehaald bij Game Mania, wel dik betaald voor de anniversary special edition maar als verstokte PES fan kon ik uiteraard niet anders. Man, ben wel gaar, hele avond zitten spelen, tot 3 uur 's nachts :+
Haha mooi! Ja dat heb ik gezien in t pes2015 topic. 😉
Hoeveel heb je betaald?

PSN: Mondaatje

Verwijderd

Gisteravond zat ik er klaar voor, helaas was hij pas op 55% en kon ik dus alleen Barca - Juve spelen. Uiteindelijk niet heel erg, anders was het ongetwijfeld vroeg in de ochtend geworden. Vanmorgen even een paar potjes gedaan, wat een heerlijk spel! :Y

MyClub begon gelijk goed. Naast Neymar die je sowieso krijgt bij pre-order, kreeg ik ook nog eens Ronaldo van de UEFA POTY. Dat is al beter dan alles wat ik bij 2015 gehad heb. :9

• 1nsane
Monda schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:40:
[...]

Haha mooi! Ja dat heb ik gezien in t pes2015 topic. 😉
Hoeveel heb je betaald?
70 euro.. Don't care, worth every penny.. Al is het alleen maar voor die sjaal die ik er bij kreeg :+

[ Voor 10% gewijzigd door 1nsane op 17-09-2015 12:08 ]

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:22

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

heeft iemand de pc versie al geprobeerd? is het
het kopen waar ld als je niet om graphics geeft? steam reviews liegen er namelijk niet om.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• Sluuz
Uffff. Ik heb best 10 euro over voor het niet telkens van disc hoeven wisselen, maar als hij bij de MM voor 44 gehaald kan worden wordt het wel een erg groot verschil...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Vele mensen zullen me hier nu afschieten maar PES (en elke footy trouwens) moet je gewoon op een console spelen, PS4, PS3 of Xbox. Ik heb het ooit op de PC gespeeld maar ik vind de beleving gewoon veel beter op een console. Please note, dat is mijn mening, geen gezeik met drivers etc. werkt gewoon het meest optimaal in mijn optiek.

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:22:
PS4 versie:

[video]

Ziet er prima uit en de gameplay is prima.
De moeilijkheidsgraad mag wel omhoog. Met Tete even het halve veld oversteken de 16 meter in en vrij schieten is natuurlijk een beetje te makkelijk.

Veel meer voldoening als je met een mooi opgezette aanval scoort.

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

1nsane schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:13:
Vele mensen zullen me hier nu afschieten maar PES (en elke footy trouwens) moet je gewoon op een console spelen, PS4, PS3 of Xbox. Ik heb het ooit op de PC gespeeld maar ik vind de beleving gewoon veel beter op een console. Please note, dat is mijn mening, geen gezeik met drivers etc. werkt gewoon het meest optimaal in mijn optiek.
ik als arme student heb geen geld om een console te kopen. en ik heb nooit gezeik. installeren en gaan. net als op de console. uiteraard met xbox controller

Verwijderd

Framoes schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:15:
De moeilijkheidsgraad mag wel omhoog. Met Tete even het halve veld oversteken de 16 meter in en vrij schieten is natuurlijk een beetje te makkelijk.

Veel meer voldoening als je met een mooi opgezette aanval scoort.
Dat was op gemiddeld moeilijkheid.

Ik speel nu een Eredivisie competitie op amateur met Ajax.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Johan9711 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:16:
[...]

ik als arme student heb geen geld om een console te kopen. en ik heb nooit gezeik. installeren en gaan. net als op de console. uiteraard met xbox controller
Hier sluit ik me bij aan. Niks mis met beleving bij gebruik van een controller. Fifa zonder problemen gespeeld op pc, met PES geen ervaring, maar ik ben nu van plan PES te spelen.

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Hi everyone, we´re aware of fans asking about the roster update coming for PES2016.
We are working very hard to implement them ASAP, however we are currently focusing on ensuring the best possible online experience.
We will update you early next week on the roster updates as well as the upcoming new teams and stadium's future availability.

PES topspel maar dit moet toch voor de release inorde zijn :o toch 1 van de belangrijkste aspecten van de game de juiste spelers in de juiste teams

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:18:
[...]

Ik zou toch echt kijken of je op zijn minst op Professional kan spelen hoor, beetje tegenstand is wel leuk toch? :)

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Johan9711 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:10:
heeft iemand de pc versie al geprobeerd? is het
het kopen waar ld als je niet om graphics geeft? steam reviews liegen er namelijk niet om.
De reviews overdrijven erg naar mijn mening. Ja, het is een mindere versie vergeleken met de PS4 versie, maar het ziet er niet uit als een PS2 game als sommige mensen je willen doen geloven. De spelers zien er hetzelfde uit (http://steamcommunity.com...filedetails/?id=519531435) en de gameplay is hetzelfde (het enige vergelijkingsmateriaal die ik heb is de Xbone demo, dus neem dit met een korrel zout :P). Het enige wat er echt slecht uitziet is de grasmat en het publiek. Dingen waar ik persoonlijk niet veel om geef. Al vind ik de kritiek over het algemeen terecht en heeft Konami echt geen valide excuus om een mindere versie op PC uit te brengen.

De eerste SweetFX heb ik al gespot trouwens: http://www.pes-patch.com/...hic-patch-by-muske25.html
1nsane schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:13:
De beleving? Die is precies hetzelfde als op de console en kan nog beter worden met mods (bijv. Champions League/Euro League license in Fifa) en door de resolutie en andere settings op te schroeven. Ik speel nu PES en Fifa in 4K 60+ fps, dat word lastig op een console.
sturtiebe schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:40:
Hi everyone, we´re aware of fans asking about the roster update coming for PES2016.
We are working very hard to implement them ASAP, however we are currently focusing on ensuring the best possible online experience.
We will update you early next week on the roster updates as well as the upcoming new teams and stadium's future availability.

PES topspel maar dit moet toch voor de release inorde zijn :o toch 1 van de belangrijkste aspecten van de game de juiste spelers in de juiste teams
Dat is echt zonde, ik wil graag met Master League beginnen, maar niet zonder de transfer update :'( Het zou inderdaad een prioriteit moeten zijn.

Steam/XBL: Avioto

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Verdorie, heb gewoon nog niks ontvangen, leuk bestellen met pre order.

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

dan ga ik vanmiddag op steam pes maar aanschaffen. ik ben benieuwd!

• Sjurm
Johan9711 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:52:
dan ga ik vanmiddag op steam pes maar aanschaffen. ik ben benieuwd!
Als je hem via gamekey sites binnenhaalt bespaar je gauw zo'n 15 euro.

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Sjurm schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:57:
[...]

Als je hem via gamekey sites binnenhaalt bespaar je gauw zo'n 15 euro.
Ongetwijfeld, maar daar zitten altijd risico's aan.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nou heb me eerste wedstrijd online gespeeld. Tegenstander stond na 30 min achter met 2-0 en ging maar eigen doelpunten maken. En quitte daarna maar :')

Moet erg wennen aan het bewegen van de spelers, bij Fifa 15 had ik het gevoel dat ze iets meer beweging hadden. Qua uiterlijk weinig te klagen op de pc, ja het gras is wat anders maar dat is niet zo'n big deal.

Leuke soundtracks, en met een Xbox controller niets te klagen.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Johan9711 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:59:
[...]

Heb hem zelf op cdkeys.com , die zijn gewoon betrouwbaar én goedkoop.

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:05:
[...]

Heb hem zelf op cdkeys.com , die zijn gewoon betrouwbaar én goedkoop.
Bij mij geeft hij daar aan dat ik een Creditcard nodig heb om te betalen met paypal.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Johan9711 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:11:
[...]

Bij mij geeft hij daar aan dat ik een Creditcard nodig heb om te betalen met paypal.
Ik heb gewoon met paypal betaald daar.

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:13:
[...]

Ik heb gewoon met paypal betaald daar.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/GLWZio7IQcZPJiHHIq4JyWKs/full.png

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:46:
Ik zou toch echt kijken of je op zijn minst op Professional kan spelen hoor, beetje tegenstand is wel leuk toch? :)
Vorig jaar ben ik pas echt begonnen met voetbal spelen op de console.

Vorig jaar speelde ik op beginner en dit jaar ben ik het op amateur aan het spelen.

De Eredivisie is trouwens erg leuk om te doorlopen met Champions League er tussendoor.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:18:
[...]

Vorig jaar ben ik pas echt begonnen met voetbal spelen op de console.

Vorig jaar speelde ik op beginner en dit jaar ben ik het op amateur aan het spelen.

De Eredivisie is trouwens erg leuk om te doorlopen met Champions League er tussendoor.
Ok duidelijk, ieder zijn ding ook natuurlijk!

Ik wacht even met de Master League tot de transferupdate er is. Mijn club Utrecht heeft nog niet eens een shirtsponsor nu. :+

• Sluuz
Bhatti heeft aangegeven dat als je nu iets wijzigt in de edit mode, dit ook in een al begonnen Master League doorgevoerd wordt. Ik denk niet dat hij het transferren van spelers bedoelt, maar meer dingen als stadion, kits, namen etc.

Voila: https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/643083622522687488

[ Voor 12% gewijzigd door Sluuz op 17-09-2015 13:24 ]

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Waarom moesten ze dit nu verneuken, jammer. Het verschil zit m helaas niet alleen in de graphics, aangezien dat met mods cker naar smaak valt aan te passen, maar het hele physics gebeuren is ook niet hetzelfde in vergelijking met de ps4/xone edities.

• Framoes
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:18:
[...]

Gewoon professional proberen. Je scoort misschien minder makkelijk en wint ook echt niet alles meer, maar als je dan scoort na een geweldige aanval (of gelukkig balletje) en wint, juich je alsof je in het stadion zit.

Dit spel wordt voor mij leuker naarmate ik het spel vaker vervloek, maar ook vaker echt blij ben als ik scoor.
On_E schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:20:
[...]

Ok duidelijk, ieder zijn ding ook natuurlijk!

Ik wacht even met de Master League tot de transferupdate er is. Mijn club Utrecht heeft nog niet eens een shirtsponsor nu. :+
Daarnaast zijn de stats van de spelers precies hetzelfde als vorig jaar, ontbreken onder andere basisspelers Ramselaar en Klaiber bij de selectie en is de tactiek nog van vorig seizoen.

En dan laat ik buiten beschouwing dat Utrecht zo ongeveer het slechtste team van de Eredivisie is volgens Konami. Zelfs als je objectief (ben ik als supporter natuurlijk niet) bent, is dat niet realistisch.

[ Voor 38% gewijzigd door Framoes op 17-09-2015 13:42 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Framoes schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:36:
[...]

Gewoon professional proberen. Je scoort misschien minder makkelijk en wint ook echt niet alles meer, maar als je dan scoort na een geweldige aanval (of gelukkig balletje) en wint, juich je alsof je in het stadion zit.

Dit spel wordt voor mij leuker naarmate ik het spel vaker vervloek, maar ook vaker echt blij ben als ik scoor.
Ik vervloek de scheidsrechter al net zoveel als ik doe in De Galgenwaard 2-wekelijks. :+

Verwijderd

[...]

Juichend op de bank. Opspringen omdat je een geniale bal in het netje legt. Genieten gewoon! Maar als echt alles tegenzit, heb ik ook wel eens de neiging om controller door de TV heen te gooien. Moet niet té moeilijk zijn dus. :+

• Sluuz
Het is ook veel leuker om met ML in je eerste seizoen ergens in de middenmoot te eindigen ipv gelijk met bv Zwolle kampioen worden en de CL winnen. Dan is gelijk alle uitdaging weg.

• On_E

On_E

Housemusic

Daarnaast zijn de stats van de spelers precies hetzelfde als vorig jaar, ontbreken onder andere basisspelers Ramselaar en Klaiber bij de selectie en is de tactiek nog van vorig seizoen.

En dan laat ik buiten beschouwing dat Utrecht zo ongeveer het slechtste team van de Eredivisie is volgens Konami. Zelfs als je objectief (ben ik als supporter natuurlijk niet) bent, is dat niet realistisch.
Ja en vd Maarel was met 77 de beste speler dacht ik gezien te hebben. :D

Ach ja, ik wacht wel even, tot die tijd vermaak ik me wel met gewone matches.

• Sjurm
Johan9711 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:59:
[...]

In de pricewatch staan twee keywinkels die door tweakers uistekend beoordeeld worden, beide bieden PES aan voor 32,99 en je kunt met iDeal betalen. Er zullen ongetwijfeld risico's aan zitten. Nieuwe spellen zijn ook wat duurder en dan wil je inderdaad misschien dat risico niet lopen.

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Sjurm schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:52:
[...]

In de pricewatch staan twee keywinkels die door tweakers uistekend beoordeeld worden, beide bieden PES aan voor 32,99 en je kunt met iDeal betalen. Er zullen ongetwijfeld risico's aan zitten. Nieuwe spellen zijn ook wat duurder en dan wil je inderdaad misschien dat risico niet lopen.
Ik heb hem inmiddels op steam gekocht, hij is aan het downloaden. (duurt ff met 8mbit adsl)

• Sjurm
Johan9711 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:53:
[...]

Ik heb hem inmiddels op steam gekocht, hij is aan het downloaden. (duurt ff met 8mbit adsl)
Oke d:)b

Laat weten wat je ervan vindt!

• Framoes
On_E schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:44:
[...]

Ja en vd Maarel was met 77 de beste speler dacht ik gezien te hebben. :D

Ach ja, ik wacht wel even, tot die tijd vermaak ik me wel met gewone matches.
Ja, dat zag ik ook. Hoewel ik vd Maarel best waardeer (als minderheid in het stadion), kan ik toch wel een paar spelers noemen die beter zijn.

De hele Eredivisie is onrealistisch, maar dat ben ik ondertussen gewend van PES.

• On_E

On_E

Housemusic

Framoes schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:08:
[...]

Ja, dat zag ik ook. Hoewel ik vd Maarel best waardeer (als minderheid in het stadion), kan ik toch wel een paar spelers noemen die beter zijn.

De hele Eredivisie is onrealistisch, maar dat ben ik ondertussen gewend van PES.
Prima gozer die Mark en ondergewaardeerd, ook dit seizoen gewoon weer goed bezig. :)

Klopt en het boeit me niet zo heel veel hoor, als ik realisme wil ga ik wel Football Manager spelen.
Maar een transferupdate zou op zijn minst wel fijn zijn!

• Vlassie1980
Sluuz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:43:
Het is ook veel leuker om met ML in je eerste seizoen ergens in de middenmoot te eindigen ipv gelijk met bv Zwolle kampioen worden en de CL winnen. Dan is gelijk alle uitdaging weg.
Ja, lekker starten met Miranda, Ximelez en Castello @ hoogste moeilijkheidsgraad met PES3. Ik ging toen helemaal door het lint als ik ein-de-lijk een kans kreeg en ze dan vervolgens het presteren om 5 meter naast te schieten. Heeft me wel 1 of 2 controllers gekost toen.

Ga nu op professional spelen, dat is een stuk safer :P

• 1nsane
Net even alle goodies ingewisseld, eindstand tot nu toe:

Loan: Neymar 90
TOTY: Messi 94
Gratis waarnemer annivesary edition: Aguero 90

I like

• 1nsane
Net waarnemer zwarte bal Ribery, gaat lekker zo! Nu al een half sterren team :+

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe gebruik je een aanvaller om z'n kont tussen hem en de verdediger te zetten?

En hoe doe je zoiets simpels als wat je met fifa met alleen de rechterstick doet, gewoon de bal met de noppen overstappen. ?

Paar potjes nu gedaan, en irriteer me een beetje aan de traagheid van spelers met passen hehe.

• Sluuz
Iedereen zit te miepen over het gemis aan overtredingen van de cpu en hoewel dat ook wel een beetje terecht is, had ik gisteren echt een hele toffe situatie. Ik stond 3-0 achter tegen de cpu en begon een beetje slidings te maken om te zien waar ongeveer de grens ligt. Achter elkaar zaagde ik bij bijna 3 mannetjes hun enkels eraf maar omdat de bal telkens bij een tegenstander bleef, gaf de scheids telkens voordeel. Toen het vierde mannetje de bal kreeg en richting mijn goal ging, maakte ik nog een ultieme sliding van de zijkant en viel dat vierde mannetje. De scheids floot en ik verwachtte (eindelijk) een gele kaart te krijgen. Wat bleek...de scheids floot voor een schwalbe en gaf dat vierde mannetje geel!

Je kan al een tijdje schwalbes maken in PES, maar dit was de eerste keer dat ik zag dat de computer het deed. Erg tof.

• Monda
ratsja schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:50:
Verdorie, heb gewoon nog niks ontvangen, leuk bestellen met pre order.
Bij gamedumper toch? Ff informeren bij hen.
Bij mij staat verstuurd en voltooid, maar weet ook niet zeker of ie wel binnen is (schoonmoeder zag nog niets bij ons thuis).
Wat zegt jouw status?

[ Voor 24% gewijzigd door Monda op 17-09-2015 15:13 ]

• wido91
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:01
Hier ook de anniversary edition (PS4) besteld bij gamedumper. Nog niets ontvangen.

• On_E

On_E

Housemusic

Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:58:

En hoe doe je zoiets simpels als wat je met fifa met alleen de rechterstick doet, gewoon de bal met de noppen overstappen. ?

Paar potjes nu gedaan, en irriteer me een beetje aan de traagheid van spelers met passen hehe.
Er zit een prachtige uitgebreide training mode in de game die alles uitlegt. :)

• RandOo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:52
Bij gamedumper heb ik een day one en een anniversary edition (voor een maat van me) besteld.
De anniversary edition staat als aangeboden bij DHL en mijn eigen day one edition wordt al afgeleverd....
misschien gaat er iets fout met de anniversary edition? :X

Verwijderd

Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:58:

Blijven oefenen, en zoals hierboven gesuggereerd: Doe de skills training eens. Als het passen traag gaat, doe je echt iets verkeerd. Het is nog nooit zo responsive geweest als in PES 2015. :Y

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Monda schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:12:
[...]

Bij gamedumper toch? Ff informeren bij hen.
Bij mij staat verstuurd en voltooid, maar weet ook niet zeker of ie wel binnen is (schoonmoeder zag nog niets bij ons thuis).
Wat zegt jouw status?
Heb inmiddels een mail gehad dat ze de XBOXone niet kunnen leveren helaas

• Framoes
Vlassie1980 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:49:
[...]

Ja, lekker starten met Miranda, Ximelez en Castello @ hoogste moeilijkheidsgraad met PES3. Ik ging toen helemaal door het lint als ik ein-de-lijk een kans kreeg en ze dan vervolgens het presteren om 5 meter naast te schieten. Heeft me wel 1 of 2 controllers gekost toen.

Ga nu op professional spelen, dat is een stuk safer :P
Ik doe niet meer aan het ML basisteam. Door die keeper met het reactievermogen van een luiaard die altijd in de 90e minuut een fout maakt. Door zo'n actie heb ik een controller zo gebogen/verdraaid dat er binnenin iets kapot ging.

Maar dat was PES2010 en sindsdien weet ik me te beheersen, hoe frustrerend een tegengoal of slecht schot ook is.
Sluuz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:06:
Iedereen zit te miepen over het gemis aan overtredingen van de cpu en hoewel dat ook wel een beetje terecht is, had ik gisteren echt een hele toffe situatie. Ik stond 3-0 achter tegen de cpu en begon een beetje slidings te maken om te zien waar ongeveer de grens ligt. Achter elkaar zaagde ik bij bijna 3 mannetjes hun enkels eraf maar omdat de bal telkens bij een tegenstander bleef, gaf de scheids telkens voordeel. Toen het vierde mannetje de bal kreeg en richting mijn goal ging, maakte ik nog een ultieme sliding van de zijkant en viel dat vierde mannetje. De scheids floot en ik verwachtte (eindelijk) een gele kaart te krijgen. Wat bleek...de scheids floot voor een schwalbe en gaf dat vierde mannetje geel!

Je kan al een tijdje schwalbes maken in PES, maar dit was de eerste keer dat ik zag dat de computer het deed. Erg tof.
Gaaf he? In de demo kwam dat ook al voor. Ik dacht in de 90e minuut penalty tegen te krijgen, bleek dat Totti een schwalbe maakte. Daarna wedstrijd afgelopen, 1-0 gewonnen, op de bank springen als Tom Cruise bij Oprah, etc.

Maar verder mag de scheids vaker fluiten voor overtredingen van de AI.

[ Voor 24% gewijzigd door Framoes op 17-09-2015 16:44 ]

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Ik heb zojuist PES 2016 op de PC geprobeerd, valt niet tegen, hoewel de verbeteringen tov PES 2015 niet gigantisch zijn.

Echter kom ik niet online, ik krijg telkens een melding dat ik geen verbinding kan maken, en dan specifiek dat de game mijn account niet kan verifieren, maar dat komt wellicht doordat de game geen verbinding kan maken. Iemand anders met hetzelfde probleem?

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:21
Vanmiddag PES 2016 voor de PS4 gehaald, eerste aanval resulteerde direct in een fantastisch doelpunt. Heerlijke game tot dusver!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Johan9711 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:55:
Ik heb zojuist PES 2016 op de PC geprobeerd, valt niet tegen, hoewel de verbeteringen tov PES 2015 niet gigantisch zijn.

Echter kom ik niet online, ik krijg telkens een melding dat ik geen verbinding kan maken, en dan specifiek dat de game mijn account niet kan verifieren, maar dat komt wellicht doordat de game geen verbinding kan maken. Iemand anders met hetzelfde probleem?
Je moet nog even een online accountnaam nemen (staat ergens wel in het spel)

Verder kan ik geen vieringen doen als ik gescoord heb op de pc. Ook worden mijn replays gelijk afgekapt, maar die van mijn tegenstander natuurlijk nooit en mag ik volledig afkijken.

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:09:
[...]

Je moet nog even een online accountnaam nemen (staat ergens wel in het spel)

Verder kan ik geen vieringen doen als ik gescoord heb op de pc. Ook worden mijn replays gelijk afgekapt, maar die van mijn tegenstander natuurlijk nooit en mag ik volledig afkijken.
Weet jij ook waar? ik kan het niet vinden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net Feyenoord een pak slaag gegeven:

Amateur is ook wel makkelijk.

Volgende seizoen de moeilijkheid maar iets verhogen.

• Sjurm
Ik lees van mensen op PC dat de gameplay bijna niet veranderd is tov van PES 2015 en dat daarmee dus de PC ook anders is qua gameplay dan de PS4/XBO. De achterliggende engine zou niet veranderd zijn, wordt gezegd.

Zien jullie een merkbaar verschil met PES 2015, als je die vorig jaar gespeeld hebt? Of heeft Konami op wat uiterlijkheden na nagenoeg niets veranderd tov van vorig jaar?

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Naar mij gevoel speelt het helemaal anders. Veel vloeiender , Beter afwerksysteem , betere animaties

Tot nu toe weinig minpunten enkel zijn plaatsballen overpowerd naar mijn mening toch

• Framoes
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:32:
Net Feyenoord een pak slaag gegeven:

[video]

Amateur is ook wel makkelijk.

Volgende seizoen de moeilijkheid maar iets verhogen.
Ik zou nog even wachten. Als je een goal tegen krijgt op amateur doe je iets niet goed ;)

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:09:
Dat is vreemd, daar heb ik allemaal geen last van :?
Sjurm schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:41:
Ik lees van mensen op PC dat de gameplay bijna niet veranderd is tov van PES 2015 en dat daarmee dus de PC ook anders is qua gameplay dan de PS4/XBO. De achterliggende engine zou niet veranderd zijn, wordt gezegd.

Zien jullie een merkbaar verschil met PES 2015, als je die vorig jaar gespeeld hebt? Of heeft Konami op wat uiterlijkheden na nagenoeg niets veranderd tov van vorig jaar?
Ik merk, qua gameplay, geen enkel verschil met PES 2016 op PC en de PES 2016 demo op Xbone. Ik kan het niet vergelijken met 2015, die heb ik amper gespeeld. Maar mensen overdrijven gigantisch, vooral op de Steam forums zie ik een hele hoop onzin voorbij komen.

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

De Premier League kits van Pesworld.co.uk zijn uit!

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/f.cl.ly/items/1W3g2h1D162R2C38161A/Pro%20Evolution%20Soccer%202016_20150917190234.jpg

Ziet er goed uit! _O_

• Monda
Zitten daar ook logo's bij of enkel kits?

Edit: eerst lezen dan (eventueel) vragen..

[ Voor 5% gewijzigd door Monda op 17-09-2015 21:01 ]

• Monda
1nsane schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:52:
Net even alle goodies ingewisseld, eindstand tot nu toe:

Loan: Neymar 90
TOTY: Messi 94
Gratis waarnemer annivesary edition: Aguero 90

I like
Haha ziek! Begint dat nou al weer met dat geluk qua spelers bij jou? 😁

• On_E

On_E

Housemusic

Thanks, klein uurtje gekost om de emblemen en tenues goed te zetten.

• Framoes
Monda schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:03:
[...]

Haha ziek! Begint dat nou al weer met dat geluk qua spelers bij jou? 😁
Ik kreeg Neymar (loan), Ronaldo (TOTY, vorig jaar ook al) en ook Aguero (loan). Aguero mag je trouwens niet in competities gebruiken dacht ik te lezen.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
On_E schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:57:
[...]

Thanks, klein uurtje gekost om de emblemen en tenues goed te zetten.
Lijkt alleen voor PS4 of heb ik dat mis? PC gebruiker hier :)

• Vlassie1980
Ook de game binnen, blijkt de Dag 1 editie te zijn met Exclusieve MyClub content :)

We gaan hem nu eens goed aan de tand voelen :D

• On_E

On_E

Housemusic

Bekse schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:15:
[...]

PS4 ja.

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Bekse schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:15:
[...]

En wij "oldschool" PS3 spelers?
Ik zou ook graag een Option File hebben?
Of ben ik de enige die PES op de PS3 speelt ?

PSN ID: robhoeben

• Framoes
robhoeben schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:19:
[...]

En wij "oldschool" PS3 spelers?
Ik zou ook graag een Option File hebben?
Of ben ik de enige die PES op de PS3 speelt ?
Ik vrees van wel. Ik ben sinds dit jaar over naar PS4.

WENB en Pesedit zullen toch wel patches hebben voor PS3? Duurt misschien wat langer omdat de hele patch in elkaar moeten worden gezet en voor PS4 de editors ook losse afbeeldingen posten.

Je moet de afbeeldingen apart uploaden ipv alles in 1 keer. Het spel herkent de emblemen niet omdat ik alles onder de noemer kits heb gekopieerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Framoes op 17-09-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Vond t wat onoverzichtelijk worden betreft promoties voor extra GP in pes (MYCLUB).

Even voor de check:

Demo op zelfde account = 10.000gp
Inschrijven op PES League = 10.000gp
Anniversary edition =
1x UEFA TOTY 2014 player
1x player – Neymar
10,000 GP x 20 weeks
20x Recovery Items
5x Player Contracts
1000 myClub coins

Gebruikers die myClub in PES 2015 hebben gespeeld kunnen beloningen winnen in PES 2016 myClub:
• 2 spelers of meer 90+ = 3 spelers 80+ 
• 1 speler of meer 87+ = 2 spelers 80+
• 1 speler of meer 80+ = 1 spelers 80+

Van 18 t/m 24 september: Inloggen op myClub per dag 10.000gp.

Vergeet ik nog iets? ☺ wellicht nog 10.000gp welkomstbonus bij starten myClub.

[ Voor 45% gewijzigd door Monda op 18-09-2015 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Heerlijk spel weer hoor. Hoe dan ook beter dan 15 en het brengt me weer terug naar het PS2 tijdperk :) 2e jaar Fifaloos en zie me nu niet snel meer switchen. Moet wel ff flink aan de bak, want mijn verdedigend spel is zo lek als een mandje. De Ai rent me aan alle kanten voorbij.

"Helaas" blijkt NHL16 ook knettergoed dus moet mijn gametijd een beetje verdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hmmm er is serieus iets mis met de keepers in online games... :{

Die laten echt alles door, lijkt me een bug aangezien tegen de AI en in local MP dit niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dit geldt voor de PS4: Ik had eerst het PES All-in pack gedownload en daarmee de Engelse Premier League geupdate, maar als ik nu kijk naar het Premier League pack van Pesworld (http://www.pesworld.co.uk/p/pes-2014-files.html), dan is dat toch wel een stukje mooier. Ook zit er een documentje bij waarin alle juiste shirtvormen en kleuren worden genoemd (voor de rugnummers etc).

Ik kan weer aan de bak dus dit weekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Helaas kom ik thuis nog steeds niet online met pes op de pc.
Het is uitgesloten dat het aan pes/ mijn laptop ligt, op school werkt het wel, zojuist getest.

Weet iemand welke poorten PES gebruikt? misschien moeten die in de router worden gewhitelist. Is het ook mogelijk om de poort waardoor PES communiceert met de servers aan te passen? Dat zou ik nog fijner vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Lekker dan. Ik ben helemaal nieuw met dat Myclub, dus denk, neem ff een kijkje. Had als eerste speler gratis Toure genomen.. Later nog al mn punten aan Shaqiri en nog wat kereltjes besteed. Maar al snel vond ik er geen reet aan, dus ik denk, begin wel opnieuw door team te resetten. Maar dan krijg je dus helemaal geen gp punten of myclub punten meer terug..! Lekker kut dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Monda schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 00:48:
Vond t wat onoverzichtelijk worden betreft promoties voor extra GP in pes (MYCLUB).

Even voor de check:

Anniversary edition =
1x UEFA TOTY 2014 player
1x player – Neymar
10,000 GP x 20 weeks
20x Recovery Items
5x Player Contracts
1000 myClub coins

Gebruikers die myClub in PES 2015 hebben gespeeld kunnen beloningen winnen in PES 2016 myClub:

Hoe kreeg je de extra's (neymar en recovery items)? Ik heb de code ingevoerd (PS store) maar er staat niks in mijn overzicht om te downloaden en binnen de game zelf heb ik ook niets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Monda schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 00:48:

Even voor de check:

Anniversary edition =
1x UEFA TOTY 2014 player
1x player – Neymar
10,000 GP x 20 weeks
20x Recovery Items
5x Player Contracts
1000 myClub coins

Die spelers van boven een bepaalde rating in PES2015 lijkt bij mij niet te werken. Ik had een prima team met o.a. Ronaldo, maar vooralsnog niks gekregen. Het lijkt me dat dat op account werkt en niet savegame op je console (ben van PS3 naar PS4).

EDIT:
Ik zie het al. Onderstaande quote van de Konami site. Beetje jammer dat je wordt bestraft voor het overstappen naar een nieuwe console.
In order to claim these bonuses, make sure you meet the following criteria:
  • The bonus will be determined on your play data on 27/08/2015 at 04:00 (UTC), so you still have time to improve your team!
  • You will only receive 1 bonus. If your team qualifies for more than one, the best bonus will be given
  • You will only be able to claim the bonus if you play PES 2016 on the same account ID as PES 2015
  • Bonuses will only apply between games in the same platform (i.e: A bonus achieved in PS3 will not carry over to PS4)

[ Voor 24% gewijzigd door Framoes op 18-09-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Crowbar schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:25:
[...]

Hoe kreeg je de extra's (neymar en recovery items)? Ik heb de code ingevoerd (PS store) maar er staat niks in mijn overzicht om te downloaden en binnen de game zelf heb ik ook niets gehad.
Bij berichten in MyClub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik bedenk me ineens dat het toevoegen van een extra competitie als de Bundesliga erg veel werk wordt. Leuk dat je shirts en logo's hebt, maar alle stats en gezichten moet je zelf aanpassen.

Of heb ik een import player functie over het hoofd gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Jammer dat die edit file voor de PS4 is.
Hoop dat de mannen die zich bezig houden met de PC snel met een update komen. Meestal wel, verheug ik me nu al op. Prachtig werk wat ze leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Gevonden! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:38:
Ik bedenk me ineens dat het toevoegen van een extra competitie als de Bundesliga erg veel werk wordt. Leuk dat je shirts en logo's hebt, maar alle stats en gezichten moet je zelf aanpassen.

Of heb ik een import player functie over het hoofd gezien
Oef. Ik dacht er aan om Bundesliga ook te doen, maar alle spelers en zo kloppen dan ook niet. Laat maar zitten dan. :+ Gister begonnen Premier league, een stuk of 4 teams gedaan. Wel wat werk als je ook eerst de kleuren goed zet. Het resultaat is echter wel prachtig!

In de Premier League pack van Pesworld miste PL-logo nog, nu hebben ze aparte pack met alle unlicensed competitie / cup logo's! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Gisteren voor het eerst PES16 aan de tand mogen voelen. Qua gameplay vind ik het echt een ongeevenaard goed spel, wat een spanning en balgevoel, alles lijkt te kloppen.

Maar.....wij spelen al jaren en jaren met zijn 4-en iedere week op de bank PES, en willen de hele eredivisie spelen. We kiezen alle 4 een team en spelen 2 vs 2. Als ik dus bijvoorbeeld NEC kies, wil ik graag 2 tegenspelers en 1 medespeler per wedstrijd. Dit is weer onmogelijk.....je kan alleen maar allemaal samen tegen de computer spelen, de keuze van kant is niet vrij. Ik word hier zo enorm sjachrijnig van, ik heb al een aantal jaren met Konami gemaild om te vragen of dit nu echt niet anders kan, en vorig jaar kreeg ik een keurig net mailtje terug dat het niet in de 2015 versie zat, en ook niet meer aan te passen was. Omdat de 2016 versie van de grond af opgebouwd is, hoopte ik nu op beter, maar nee....

Terwijl het er wel gewoon in zit: als je een vriendschappelijk potje speelt, kun je willekeurig een kant kiezen. Dat wil ik ook voor onze eigen competitie en dan alleen de wedstrijden spelen van de teams die je hebt gekozen. Bij Fifa is dit al jaren voorelkaar, maar PES lukt dat maar niet. We spelen nu zogenaamd met 18 spelers, en moeten dan ALLE wedstrijden van de eredivisie spelen. Da's echt veel....dag 1 van de competitie is dus 9 wedstijrden.....

Maar, het blijft een geweldig voetbalspelletje, Fifa komt niet in de buurt, dat dan weer wel. Als iemand een tip heeft hoe dit op te lossen, hoor ik het graag!

[ Voor 2% gewijzigd door VinnieV op 18-09-2015 10:08 . Reden: Tekst toegevoegd ]

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:04:
[...]

Oef. Ik dacht er aan om Bundesliga ook te doen, maar alle spelers en zo kloppen dan ook niet. Laat maar zitten dan. :+ Gister begonnen Premier league, een stuk of 4 teams gedaan. Wel wat werk als je ook eerst de kleuren goed zet. Het resultaat is echter wel prachtig!

In de Premier League pack van Pesworld miste PL-logo nog, nu hebben ze aparte pack met alle unlicensed competitie / cup logo's! :Y
Ik heb die kleuren niet eerst goed gezet, alleen import image gedaan steeds en het ziet er prima uit. Was in een klein uurtje al klaar.

Dan maar geen rugnummers hoor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickEnzo94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-08-2023

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Heerlijk spel! De careermode is een verademing na 6 jaar lang hetzelfde op FIFA. Zit leuk in elkaar! Vraag mij echter af wat de 'Legend Players' doen als je die aanvinkt, volgens mij staan er nu allemaal clubloze spelers van 90+ algemeen op de transfermarkt, dus dat gaat een beetje ten koste van het realisme.

Verder vraag ik me af of het nog wel nut heeft om de career voort te zetten, aangezien de roster updates er binnenkort pas aankomen, ik mis Johnny en Youness toch wel in m'n Ajax selectie. En zimling zou ik kunnen missen als kiespijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het is zeker een heerlijk spel maar als men niet iets doet aan de keepers online dan ga ik nooit meer online spelen terwijl ik dat juist graag doe met PES. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickEnzo94 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:08:
Heerlijk spel! De careermode is een verademing na 6 jaar lang hetzelfde op FIFA. Zit leuk in elkaar! Vraag mij echter af wat de 'Legend Players' doen als je die aanvinkt, volgens mij staan er nu allemaal clubloze spelers van 90+ algemeen op de transfermarkt, dus dat gaat een beetje ten koste van het realisme.

Verder vraag ik me af of het nog wel nut heeft om de career voort te zetten, aangezien de roster updates er binnenkort pas aankomen, ik mis Johnny en Youness toch wel in m'n Ajax selectie. En zimling zou ik kunnen missen als kiespijn
Ik zou even wachten tot transfers er zijn inderdaad, die wijzigen je bestaande ML logischerwijs niet. Aan ene kant wel slordig dat dit nog niet in orde is, maar ik kan er wel mee leven. Dan maar eerst MyClub spelen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:21
Begin volgende week komt de roster update van PES 2016.

http://www.peseditblog.co...ews-coming-next-week.html

Dus tot die tijd nog even wachten met een ML starten.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Joost1991 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:14:
Begin volgende week komt de roster update van PES 2016.

http://www.peseditblog.co...ews-coming-next-week.html

Dus tot die tijd nog even wachten met een ML starten.
Als ik het goed lees schrijven ze dat begin volgende week nieuws komt over de transferupdate, niet de update zelf. :P

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste