gisteren even de demo gedownload. Ik vond pes 2015 al lekker spelen maar dit is nog veel beter. Zal wellicht ook wel het verschil zijn tussen PS3 en PS4 ook want ik heb pes2015 ook wel eens in de media markt op de PS4 gespeeld en dat was al beter dan de ps3 qua smoothness en grafisch vond ik het ook wel een stukje beter.
Wat ik me afvraag, je kan in de demo dus ook een celebration doen vlak nadat je scoort (binnen 1 seconde anders ben je te laat) maar zelfs dan doet ie niet celebraten als ik een celebration move wil maken, iemand die hier wat van weet?
Daarnaast ben ik benieuwd of je met pes 2016 op de ps4 straks ook fanchants in kan laden? Iemand die dat weet?
Wat ik me afvraag, je kan in de demo dus ook een celebration doen vlak nadat je scoort (binnen 1 seconde anders ben je te laat) maar zelfs dan doet ie niet celebraten als ik een celebration move wil maken, iemand die hier wat van weet?
Daarnaast ben ik benieuwd of je met pes 2016 op de ps4 straks ook fanchants in kan laden? Iemand die dat weet?
Adjust non olet, plerumque...