Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

DeLyon schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:08:
[...]

Nice! Ziet er ook in dit filmpje erg goed uit. M'n hype level begint langzamerhand flink op te bouwen :) Krijg weer flink zin om weer helemaal in PES te duiken en m'n skills op te poetsen.
Echt zoveel verbeteringen weer ten opzichte van vorig jaar!
En die vond ik al echt goed. :)

Wilde misschien een jaar overslaan maar na GamesCom ben ik ook weer helemaal overtuigd, day 1!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:32
Het ziet er echt heerlijk uit! Kan niet wachten tot de volledige game ook al heb ik de demo nog niet gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar de AI cheats dit jaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Nee nee, dat heet Cheat-AI, is inmiddels een marketing term geworden ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:52
Laan1988 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:24:
Zat er in pes 2015 (ps4 versie) ook de mogelijkheid bij master league om je eigen stadion te maken?
En zal dit in pes 2016 ook zitten?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Denk eraan te gaan switchen naar PES, maar dan is (zoals elk jaar) de vraag:

Zit er 2vs2 online in?

Ik heb nog geen antwoord kunnen vinden op deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32
Dan0r schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:27:
Denk eraan te gaan switchen naar PES, maar dan is (zoals elk jaar) de vraag:

Zit er 2vs2 online in?

Ik heb nog geen antwoord kunnen vinden op deze vraag.
Dat zat er vorig deel al gewoon in, dit deel ook, wel enkele potjes, bij 2014 had je wel een punten systeem wat ze bij de losse online potjes in 2015 hadden afgeschaft. Of er weer een punten systeem komt voor 2 vs 2 online weet ik niet, maar nogmaals, het zit er al in.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:24:
Ben benieuwd naar de AI cheats dit jaar. :+
SSSSST maak ons aluhoedje nou niet wakker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
1nsane schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:08:
[...]

Dat zat er vorig deel al gewoon in, dit deel ook, wel enkele potjes, bij 2014 had je wel een punten systeem wat ze bij de losse online potjes in 2015 hadden afgeschaft. Of er weer een punten systeem komt voor 2 vs 2 online weet ik niet, maar nogmaals, het zit er al in.
Ik heb het op de PS4 gespeeld en naar mijn weten zit het er op de PS3 wél en op de PS4 niet in.
Ik heb het niet kunnen vinden en weer de deur uit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ziet er allemaal nice uit zeg.. Na PES2013 afgehaakt (ook geen FIFA hoor, wel geprobeerd), maar deze gaat er weer komen. Lekker ouderwets 1 vs 1 op de bank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Dan0r schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 17:37:
[...]

Ik heb het op de PS4 gespeeld en naar mijn weten zit het er op de PS3 wél en op de PS4 niet in.
Ik heb het niet kunnen vinden en weer de deur uit gedaan.
Dat zou kunnen, ik had de PS3 versie en ga pas dit jaar op PS4 over. wel vreemd dan als het er bij de PS3 wel in zit maar dan op de PS4 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Het ziet er verdomd goed uit. PES 2015 speelde al erg lekker en het lijkt er op dat ze de minpunten van vorig jaar hebben aangepakt. Kortom: Tweakers gaat dit een 7 geven en fifa een 10 ;)

De demo komt als het goed is donderdag uit en dan is mijn PS4 ook binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo is inmiddels te downloaden via de NZ store. :Y
https://store.playstation...90564_00-PES2016DEMO00000
(zowel PS3 als PS4, link is volgens mij naar PS3)

Edit; mijn eerste bevindingen:

Inmiddels een aantal potjes gespeeld. Het eerste dat me opvalt is dat het erg vloeiend speelt, maar niet overdreven snel. Het passen lijkt beter te gaan, vooral ook indien hij niet perfect in de voeten gespeeld wordt maar bijvoorbeeld tussen twee man in.

Het inkoppen van een perfecte voorzet lijkt makkelijker geworden, dit was in PES 2015 nogal eens onterecht een uitdaging. Het geven van een perfecte voorzet daarentegen is moeilijker geworden, waardoor het prima in balans lijkt te zijn.

Spelers lijken goed diep te lopen, het is heerlijk om ze weg te sturen met een perfecte dieptepass. Vooral door de lucht lijkt dit wel erg makkelijk precies goed te geven, echter wordt dit op hoger niveau eenvoudig onderschept. De eerste potjes speelde ik op een wat lager niveau om even in te komen, daar kwam ik 9 v/d 10 keer 1-op-1 met de keeper. Even afwachten hoe dit uitpakt.

Al met al: Zeer positief verrast, zelfs na de hoge verwachtingen die ik al had. *O*

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist 2 potjes gedaan. Het spel speelt een stuk vloeiender dan PES 15. De spelers bewegen een stuk beter. Ik zie het zeker als een stap in de goede richting. Verder valt er aardig wat uit PES 15 te herkennen, ik ben zeker positief :)

Wat vinden jullie?

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Ben erg benieuwd naar de gameplay. Vond 2015 op de ps4 al erg fijn spelen. Eigenlijk voor t eerst weer sinds jaren tevreden met de gameplay. Vond alleen soms de reactietijd wat hoog en niet altijd vloeiend. Maar zo te lezen hebben ze juist dat aangepakt. Zal ook dat ze (waar heb ik t over) net physics hebben aangepast. Lijkt onbelangrijk maar ik ben erg van de details. Al die kleine dingen dragen bij aan een goede voetbal game, met de gameplay voorop.
Ik hoorde dat het commentaar ook eindelijk is aangepast, dit zal alleen nog niet in de demo zitten, maar wat ik gehoord heb, klonk fantastisch. Het enige wat ze echt moeten aanpakken is de sfeer in het stadion. Gelukkig kun je dit zelf ook doen door wat spreekkoren in te voegen, maar wat Konami presteert op dit vlak is erg teleurstellend.
Morgen de demo maar downloaden vanuit de NL store...

PSN: Mondaatje

Verwijderd

Beelden zeggen meer dan woorden. Wat een heerlijk spel! :Y
[YouTube: https://youtube.com/watch?v=W1PMaMuJ0mE]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 01:02:
[video]
Ziet er zeker gaaf uit :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• On_E

On_E

Housemusic

NOG beter dan 2015, holy shit wat een heerlijke voetbalgame!!

• 1nsane
Kan echt niet wachten tot hij uit komt :D ik ben vooral benieuwd naar nieuwe features en met name binnen Myclub, zo vond ik het in 2015 een gemis dat je niet met je Myclub team vrienden kon uitdagen eigenlijk. Ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om tegen een maat van me te spelen maar toen moesten we allebei online divisie starten en via de telefoon op het zelfde moment op zoeken drukken en het is een paar keer gelukt om ook gekoppeld te worden maar meestal tref je dan alsnog iemand anders.

• jmignolet
  • Laatst online: 03:06
Iemand een idee wanneer de demo vandaag uitkomt? Was er vooraf een uur bepaald of niet ?

• On_E

On_E

Housemusic

jmignolet schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:14:
Iemand een idee wanneer de demo vandaag uitkomt? Was er vooraf een uur bepaald of niet ?
Hij is er al op de PS4 en XB1.

• Laan1988
Hij staat al in de ps store. Vanmorgen mijn PS4 aangezet en hij is nu in rest mode aan het downloaden.
Zo'n werkdag duurt wel extra lang dan :P

• jmignolet
Ok thanks, op PC ook ? Zou hem nl. daarop willen testen aangezien ik beide consoles niet heb. :)

Edit : gekeken op google, maar weet niet of het fake links zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door jmignolet op 13-08-2015 10:19 ]

• On_E

On_E

Housemusic

jmignolet schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:18:
Ok thanks, op PC ook ? Zou hem nl. daarop willen testen aangezien ik beide consoles niet heb. :)

Edit : gekeken op google, maar weet niet of het fake links zijn.
Een PC demo is volgens mij nog niet aangekondigd.

• jmignolet
On_E schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

Een PC demo is volgens mij nog niet aangekondigd.
Oh noes, dacht echt dat dat dus wél het geval was. :P

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Demo gespeeld en hier de bevindingen :

Alles gaat een stuk vlotter
Soms oogt het wat onrealistisch hoe de spelers de bal raken
Als het regent en snachts is, is de game best mooi
Keepers doen soms nog altijd heel dom

Overdag tijdens zonlicht zijn de graphics van de spelers maar vrij lelijk.

Tot nu toe ben ik positief verrast al een match of 15 erop zitten en nog weinig ergernissen meegemaakt.

Verwijderd

sturtiebe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:02:
Demo gespeeld en hier de bevindingen :

Alles gaat een stuk vlotter
Soms oogt het wat onrealistisch hoe de spelers de bal raken
Als het regent en snachts is, is de game best mooi
Keepers doen soms nog altijd heel dom

Overdag tijdens zonlicht zijn de graphics van de spelers maar vrij lelijk.

Tot nu toe ben ik positief verrast al een match of 15 erop zitten en nog weinig ergernissen meegemaakt.
Haha, hoe slecht had je het dan verwacht? Je noemt alleen maar slechte punten, maar bent wel positief verrast. :+

• sturtiebe
Heb de vorige delen gespeeld en was toch iedere keer een stuk minder of fifa. Maar nu leunt het toch al beetje aan fifa. Maar zal het waarschijnlijk weer net niet zijn en fifa toch weer de betere sportgame zijN.

Verwijderd

_O-

• On_E

On_E

Housemusic

sturtiebe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:39:
Heb de vorige delen gespeeld en was toch iedere keer een stuk minder of fifa. Maar nu leunt het toch al beetje aan fifa. Maar zal het waarschijnlijk weer net niet zijn en fifa toch weer de betere sportgame zijN.
:D

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 01:02:
[video]
Wow, dit ziet er goed uit zeg. Snelheid, animaties van de spelers (bewegingen), het klopt precies.

Zelf maar eens downloaden die demo... ben benieuwd..

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:24
Haha grapjas,pes is weer sinds 2015 de betere.Jij speelt zeker alleen de demos en dat is het.Veel plezier met fifa

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• sturtiebe
Nee heb de volledige game gekocht. Je kan gewoon niet ontkennen dat fifa realistischer speelt en realistischere graphics heeft. maar ja ieder zijn mening waarschijnlijk ;)

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Wat speelt de game heerlijk weg, ik heb hem zelfs vannacht nog laten downloaden was zo benieuwd naar de demo. Animaties kloppen, botsingen van spelers zijn realistisch nog geen moment gehad dat spelers door elkaar heen lopen. (zoals bij fifa wel het geval). Enkel hoop ik dat de keepers nog een update krijgen want die zijn niet heel erg goed in de demo. Ook op de PS4 de mogelijkheid om een option file in te voegen vind ik alleen maar goed zodat je de echte tenues, namen en faces krijgt :)

Ga eens flink aan de slag met dit deel. En na elk jaar trouwe fifa speler te zijn geweest stap ik dit jaar denk ik over! Al wacht ik ook nog even de demo van Fifa 16 af.

Maar ik denk dat het weer veel hetzelfde zal zijn als Fifa 15. Middel lijn doelpunten, botsingen, om de minuut fluiten, veel penalties. In de 45e minuut en 90e minuut een goal mee of tegen.
Nee dat hoeft voor mij niet meer ;)

Speelse iedereen en ik ben benieuwd wat jullie allemaal van de demo vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door epamel op 13-08-2015 13:37 ]

• Framoes
sturtiebe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:31:
Nee heb de volledige game gekocht. Je kan gewoon niet ontkennen dat fifa realistischer speelt en realistischere graphics heeft. maar ja ieder zijn mening waarschijnlijk ;)
We kunnen het niet ontkennen, maar ieder zijn mening? Jouw mening is een feit, als je claimt dat iedereen dezelfde mening heeft als jij.

Mijn mening is dat FIFA juist onrealistisch speelt en er niet veel beter uit ziet dan PES. Met name de gezichten zijn bij FIFA soms erg slecht. En qua spel: Het loopt allemaal te makkelijk, alsof je soms op de autopiloot speelt. PES heeft juist dat onverwachtse dat het echte voetbal ook heeft.

p.s. Lees de reviews van vorig jaar en previews van nu er maar op na: PES is tegenwoordig gelijk aan of beter dan FIFA. Behalve bij Tweakers, maar de reviewer hier geeft ook toe dat hij een FIFA-speler is.

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Ik kan fifa niet langer dan 1 wedstrijd spelen, ik begon dan echt misselijk te worden.

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Heb zo'n vijftal potjes gespeeld in de demo. In principe speelt de game wel fijn weg, lekkere passing en het gevoel dat je veel controle hebt over de bal. Animaties en controle bij kopduels ziet er ook redelijk uit en doet wel realistisch aan. Toch ben ik nog niet helemaal gecharmeerd van het totaalplaatje.

Aan de keepers kan ik me nu overigens al wel ergeren. Heb in vrijwel iedere pot wel streken meegemaakt. Een schoolvoorbeeld is onderstaande video.

[YouTube: https://youtu.be/UTZCoctaHR4]

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Als jarenlange fifa speler (sinds 98) kan ik zeker zeggen dat PES sinds vorig jaar de betere voetbal spel is. Pro Clubs is de enige reden dat ik nog fifa speel en zal kopen, zodra een soortgelijke pro clubs mode ook in PES komt, komt Fifa niet meer in mijn huis..

• Framoes
Paar potjes demo gespeeld (PS3) en het speelt beter dan PES2015.

Pluspunten
  • Meer controle.
  • Meer mogelijkheden de bal af te pakken. Voet ertussen, staande tackle.
  • Echt fysieke duels. Je merkt dat spelers als Derossi en Naingolan erg sterk zijn in de duels en beter hun lichaam gebruiken dan zwakkere spelers.
  • Keepers zijn beter en duiken beter naar de hoeken.
Minpunten
  • Sommige tegenstanders dansen over elke tackle heen en zijn alleen te stoppen met een gigantische schoffel met geel of rood als gevolg.
  • Spelers komen nog steeds niet in de bal. Ze staan vaak stil, waardoor de bal wordt onderschept door een tegenstander.
  • Keepers maken nog steeds rare fouten en duiken vaak over de bal.

• On_E

On_E

Housemusic

sturtiebe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:31:
:')

Goede post wel ja.

Ik ontken het trouwens beiden.

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:20:
[...]

:')

Goede post wel ja.

Ik ontken het trouwens beiden.
Dat kan niet! :+

• sturtiebe
Hoe werkt dribbelen eigenlijk ? Ik probeer maar met R1 en rechter analogen dingen te doen maar er komt nooit een dribbel uit.

YouTube: PES 2016 - E3 Trailer Gameplay - 1080p 60 FPS

Supporters zien er hier wel beter uit precies dan in de demo

Kan je met een knop ook show passes geven of meer spectaculaire schoten dat hij probeert een omhaal te maken ?

[ Voor 54% gewijzigd door sturtiebe op 13-08-2015 15:47 ]

• Monda
Hahahahahahaha! 😂

• sturtiebe
Precies allemaal pes fans hier :D waarom is fifa dan meer verkocht of pes ?

Verwijderd

Dit van de keepers vind ik toch wel awesome ... :Y
https://vine.co/v/edTLtlKvXjO

• Laan1988
Moeten we hier een applaus voor de keeper geven? :P
Is toch kansloos dat die spits hem niet gewoon korte hoek in het netje kan leggen??

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
moet zeggen dat ik graphics nog steeds waardeloos vind, totaal geen next gen feeling of wat dan ook, lijkt wel gewoon ps3 met hd textures, verder zijn de bewegingen wel beter maar op sommige momenten nog steeds te houterig

• sturtiebe
BigF25 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:02:
moet zeggen dat ik graphics nog steeds waardeloos vind, totaal geen next gen feeling of wat dan ook, lijkt wel gewoon ps3 met hd textures, verder zijn de bewegingen wel beter maar op sommige momenten nog steeds te houterig
Ok ben niet de enigste die vind dat het maar matig de graphics dan :)

Verwijderd

sturtiebe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:08:
[...]

Ok ben niet de enigste die vind dat het maar matig de graphics dan :)
Ben je een kloon van Har of zo? :+
Laan1988 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:58:
Moeten we hier een applaus voor de keeper geven? :P
Is toch kansloos dat die spits hem niet gewoon korte hoek in het netje kan leggen??
Ik keek hier even naar de keeper. Kijk hoe snel hij de bal weer pakt, dat is wel eens anders geweest. Dat hij eerst z'n animatie af moest maken en daarna de bal uit het net kon vissen.

Maar goed, dat had hij alsnog gemoeten ja. Waarschijnlijk deed de speler het gewoon niet goed, want ik krijg hem echt wel mooi in het hoekje. :)

• On_E

On_E

Housemusic

sturtiebe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:55:
[...]

Om dezelfde reden dat L'il Kleine en Ronnie Flex een hit scoren.

En je zit in een PES topic, heel raar wel dat er hier fans zitten dan.

[ Voor 12% gewijzigd door On_E op 13-08-2015 16:20 ]

• Sluuz
[...]

Ga lekker terug naar het FIFA topic als je hier alleen komt om te trollen.

Wat betreft je vragen over dribbelen: er zit een hele uitleg in het spel. Druk op pauze en ga op zoek naar de moves list. Gaat je vast wel lukken :)

"Mooi schieten" en omhalen maken enzo is geen knop voor zoals in FIFA. Dit ligt vooral aan hoe je het mannetje positioneert ten opzichte van de bal en het moment dat je de pass of schietknop indrukt.

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

hotdog92 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:13:
Heb zo'n vijftal potjes gespeeld in de demo. In principe speelt de game wel fijn weg, lekkere passing en het gevoel dat je veel controle hebt over de bal. Animaties en controle bij kopduels ziet er ook redelijk uit en doet wel realistisch aan. Toch ben ik nog niet helemaal gecharmeerd van het totaalplaatje.

Aan de keepers kan ik me nu overigens al wel ergeren. Heb in vrijwel iedere pot wel streken meegemaakt. Een schoolvoorbeeld is onderstaande video.

[video]
Is eerder realistisch hoor, zie absoluut geen streek.
Een direct wegdraaiend shot waar het zicht ook nog belemmerd is.
Keeper verwacht volledig te moeten strekken.

[ Voor 7% gewijzigd door ratsja op 13-08-2015 16:40 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sluuz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:20:
"Mooi schieten" en omhalen maken enzo is geen knop voor zoals in FIFA. Dit ligt vooral aan hoe je het mannetje positioneert ten opzichte van de bal en het moment dat je de pass of schietknop indrukt.
Omhaal in FIFA is ook geen knop :P

Maar kan me toch uit pes2015 herinneren (met 'FIFA controls') dat je met LB/LT ook gewoon soorten schoten kon doen (lobje, geplaatst, hard etc).
Moeten ze even naar EA sturen, zó horen keepers zich te gedragen :P

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2015 16:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sturtiebe
L2 was dat in fifa voor omhaal :)

En L1 voor show passes dacht ik

• sturtiebe
Die option file zal het ook mogelijk maken om liedjes toetevoegen of enkel kits ?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://xboxclips.com/Sine...64-4282-a160-7e622ce1277b

Hidden move gevonden, drop, roll and fire :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Framoes
[...]

Het is een PES topic. Wedervraag: Waarom luisteren er meer mensen naar 538 dan Radio 4 (klassieke muziek)?

Ik word op bijvoorbeeld VI.nl ook gespamd met FIFA16-advertenties en acties (win win win!) en dat doen ze niet omdat ze zo aardig zijn, maar omdat EA grof geld betaalt.

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Demo al sinds 14:00 vanmiddag aan het downloaden ;(

• Framoes
Foetsie schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:35:
Demo al sinds 14:00 vanmiddag aan het downloaden ;(
Welk platform? Ik heb 'm vanmiddag voor PS3 gedownload en toen m'n PS4 was bezorgd 'm rond 18:00 ook voor PS4 gedownload.

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Framoes schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:43:
[...]

Welk platform? Ik heb 'm vanmiddag voor PS3 gedownload en toen m'n PS4 was bezorgd 'm rond 18:00 ook voor PS4 gedownload.
PS4, zal wel iets met m'n verbinding zijn...

Verwijderd

Foetsie schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:44:
[...]

PS4, zal wel iets met m'n verbinding zijn...
Bij mij stond hij eerst op 15 uur. Paar keer pauze en hervatten fixte het. Daarna binnen uurtje klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Wat me opvalt is de snelle laadtijden bij wedstrijden. Weet niet of dit in de uiteindelijke versie ook zo is, maar hoop het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Vind m heerlijk spelen. Erg tevreden over de gameplay. Heb net 1vs1 gespeeld maar ook met zn 2en vs comp. Dat laatste was wel erg makkelijk. Op superstar alles gewonnen, met 4-1, 6-1en 3-0. Vind sowieso tegen de computer in verhouding te makkelijk. Hopelijk verhogen ze de niveaus nog voor de uiteindelijke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mooie demo, speelt lekker weg moet ik zeggen.
Robben ziet er zo realistisch uit.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:26
Framoes schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 00:04:
Wat me opvalt is de snelle laadtijden bij wedstrijden. Weet niet of dit in de uiteindelijke versie ook zo is, maar hoop het wel.
Alles lijkt een stuk snelle te gaan tenopzichte van 2015. Hopelijk blijft dit zo, want pes2015 was qua menus en dergelijke wel erg traag.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Wel jammer dat ze nog steeds die amateuristische "Establishing connections" melding hebben. Dat doet toch wel zó Aziatisch aan dat het gewoon pijn doet. Ook echt een onbegrijpelijke vertaling.

Het viel mij ook al op dat het laden lekker snel ging!
Verder ben ik ook te spreken over het nieuwe Game Plan scherm. Eindelijk weer mannetjes verplaatsen in hetzelfde scherm als waar je ze kan wisselen. Wel vind ik het verwarrend welk mannetje je nou gaat wisselen. Als je een pop kiest en daarna naar zijn vervanger op zoek gaat, krijg je een wisselicoontje in de rechteronderhoek van je cursor te zien die net wat teveel overlapt met de naam eronder. Dat is even wennen.

Ik hoop wel dat ze nog een quick sub optie gaan toevoegen in het pauzemenu zoals vroeger. Dat je snel ff een mannetje kan wisselen ipv naar het game plan scherm te hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wat minpunten imo:

- Keepers willen teveel reddingen met hun voeten maken, zorgt voor hachelijke situaties.
- Volleys van buiten de 16 gaan er te makkelijk in, heb er al 3 gemaakt en dat waren echt wereldgoals die je normaal 1 keer in je leven scoort.
- Dat treintje spelers wat achter de doelpuntenmaker aanloopt bij het juichen ziet er echt belachelijk uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
On_E schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:41:
Wat minpunten imo:

- Keepers willen teveel reddingen met hun voeten maken, zorgt voor hachelijke situaties.
- Volleys van buiten de 16 gaan er te makkelijk in, heb er al 3 gemaakt en dat waren echt wereldgoals die je normaal 1 keer in je leven scoort.
- dat treintje spelers wat achter de doelpuntenmaker aanloopt bij het juichen ziet er echt belachelijk uit...
Dat viel me al op in preview-video's. Ik hoop echt dat ze daar wat aan doen, want met de physics engine en AI is niks mis. Laat spelers lekker elkaar om de hals vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Framoes schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:57:
[...]

Dat viel me al op in preview-video's. Ik hoop echt dat ze daar wat aan doen, want met de physics engine en AI is niks mis. Laat spelers lekker elkaar om de hals vliegen.
Je moet voor de grap eens sprint en R2 om en om indrukken, dan gaat het treintje precies zo met je mee omdat zij op exact hetzelfde moment dan ook gaan sprinten of langzaam gaan lopen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
On_E schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:00:
[...]

Je moet voor de grap eens sprint en R2 om en om indrukken, dan gaat het treintje precies zo met je mee omdat zij op exact hetzelfde moment dan ook gaan sprinten of langzaam gaan lopen. :')
Ja, het schijnt dat je de speler kan besturen tijdens het vieren van een goal, maar mijn reactievermogen is blijkbaar niet goed genoeg, want ik druk elke keer te laat. Ik word oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Neem aan dat de doelnetten ook nog getweaked moeten wordne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Laan1988 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:22:
Die zijn dit jaar juist in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laan1988 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:22:
Volgens mij zijn ze al een stukje beter. Maar wees eerlijk, zijn de doelnetten nou echt belangrijk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Doelnetten zijn zeker belangrijk! Het is gewoon jammer als een bal afketst op het net. Het net moet gewoon lekker bollen en realistisch de rest van het net meetrekken.

Het is nu al veel beter, maar nog steeds zijn de physics van de bal tov het net niet altijd goed. Als je een bal schuin het doel in schiet, rolt de bal wel eens terug naar het midden in plaats van dat hij de hoek van het net inrolt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel belangrijk dat ze enigszins realistisch bewegen, maar dat lijkt me ook wel het geval. Al lijkt het net wel een beetje strak, waardoor het wat "bouncy" is. Daar erger ik me echter geen seconde aan als ik een bal heerlijk in het netje leg. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik zat gister alleen aan de camera te kloten, wat is nu de standaard camera, waar de demo mee start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dynamic wide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ook direct de beste camera imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Mwa, ben er nog niet helemaal uit. Vind met die camera de verre zijde van het veld wel heel ver weg worden. Dan kan je niet meer echt goed zien wat er nu precies gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:14:
Het is wel belangrijk dat ze enigszins realistisch bewegen, maar dat lijkt me ook wel het geval. Al lijkt het net wel een beetje strak, waardoor het wat "bouncy" is. Daar erger ik me echter geen seconde aan als ik een bal heerlijk in het netje leg. :9
Naja het is meer dat ik het onrealistisch vind dat die bal er constant weer tot de 5 meter lijn uitrolt..
Verder vind ik het een heerlijke game.

Andere vraag. Hoe groot is de edit-mode? Kan je eigen shirts en embleems maken voor je master league team? Of is dat allemaal niet op "next-gen" net zoals dat je je eigen stadion niet kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laan1988 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:31:
[...]

Naja het is meer dat ik het onrealistisch vind dat die bal er constant weer tot de 5 meter lijn uitrolt..
Verder vind ik het een heerlijke game.

Andere vraag. Hoe groot is de edit-mode? Kan je eigen shirts en embleems maken voor je master league team? Of is dat allemaal niet op "next-gen" net zoals dat je je eigen stadion niet kan maken.
Op de PS4 heb je import (met dank aan medewerking van Sony), dus op dag van release heb je bijv. de hele Premier League al met mooie shirts en logo's. Voor de rest is er nog niet veel bekend over editing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:38:
[...]

Op de PS4 heb je import (met dank aan medewerking van Sony), dus op dag van release heb je bijv. de hele Premier League al met mooie shirts en logo's. Voor de rest is er nog niet veel bekend over editing. :)
Ah ok bedankt.
Wordt dus nog even afwachten over die edit-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Laan1988 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:31:
[...]
Dit kan, op de PS4. Op de XBONE waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
Na een stuk of 20 matchen te spelen al een andere mening :)

Qua gameplay is het top vooral tegen vrienden is het leuk spelen. Misschien zelf leuker of fifa
De keepers vallen best mee buiten een paar foutjes hebben ze toch al meermaals mooie saves gedaan

Idd de netten mogen wel nog beter

En die team management mag misschien ook wat mooier gemaakt worden ik vind het nu vrij amateuristisch overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Vind keepers wel echt verbeterd! Hier telde ik m al, maar toch nog een reflex van Buffon.
Kijk 'Pro Evolution Soccer 2016 DEMO_20150814214715' op YouTube
YouTube: Pro Evolution Soccer 2016 DEMO_20150814214715

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
Monda schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:49:
Vind keepers wel echt verbeterd! Hier telde ik m al, maar toch nog een reflex van Buffon.
Hoe hij de eerste bal wegwerkte was ook niet al te schitterend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
De loopacties van de AI weten me af en toe te verbluffen. Geef ik de bal voor omdat ik niks anders kan, duikt ineens iemand bij de eerste paal op die de bal er nog bijna in tikt, ware het niet dat Buffon een goeie keeper is.

Ik ben onder de indruk van de verbeteringen.

Potje met AS Roma tegen Bayern op top player is al verdomd moeilijk. Werd soms echt weggespeeld. Het lulligste was dat ik met 1-1 redelijk de controle had en ineens twee goals tegen kreeg uit de kluts en een fout van een verdediger.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:38:
[...]

Dag van de release al een option file?

[ Voor 55% gewijzigd door Framoes op 15-08-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
sturtiebe schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:37:
[...]

Hoe hij de eerste bal wegwerkte was ook niet al te schitterend :p
Eens. Maar te laat begonnen met opnemen. Was een volle uithaal. In die context valt t nog wel mee. Maar had m natuurlijk naar de zijkant moeten stompen. Al met al ging de bal er niet in dus prima gekeept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Monda schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:49:
Moet toegeven, die keepers maken soms domme fouten, maar ze komen wel direct overeind en proberen ook schot 2 te blocken, voor mijn gevoel al 10x beter dan fifa15 keeper (die zelfs domste ballen soms niet kan pakken).

Al moet ik toegeven dat ik amper een potje nu heb gespeeld waar de keeper hem uberhaubt tegenhield, was of naast, of doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ook een paar potjes gespeeld en dr vallen me wel een paar dingen op.

Grafisch ziet het er allemaal goed uit qua spelers en gezichten. Sommige spelers lijken eng op hun real-life variant. Gras ben ik wat minder van onder de indruk, maar dat is meer een zeur dingetje want als je speelt Let je daar niet zo op.

Soms pass je en dan lijkt de speler naar wie gespeeld wordt compleet aan de bal voorbij te rennen of hij locked er gewoon niet op. Net als bij sommige hogen ballen je probeert weg te koppen en dan gebeurt er niks en valt de bal gewoon op het hoofd van de speler waarna je de controle helemaal kwijt bent.

Keepers blijven toch een zwak punt. Blijkbaar is dat toch moeilijk te programmeren.

Verder wel onder de indruk. Het speelt redelijk lekker weg en de potjes die ik tot nu toe deed zijn geëindigd in winst of gelijkspel op het hoogste niveau. Wel heb ik soms het idee dat een pass niet altijd de kant op gaat die je wil. Maar dat kan net zo goed aan mezelf liggen.

Ben benieuwd wat FIFA hier tegenover zet. Qua gameplay wordt het lastig evenaren denk ik. Man man als EA en Konami toch eens samen zouden werken. Dat staat er elk jaar een hele goede footie. Maarja wishfull thinking :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Arwintju schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:24:

Grafisch ziet het er allemaal goed uit qua spelers en gezichten. Sommige spelers lijken eng op hun real-life variant. Gras ben ik wat minder van onder de indruk, maar dat is meer een zeur dingetje want als je speelt Let je daar niet zo op.

Soms pass je en dan lijkt de speler naar wie gespeeld wordt compleet aan de bal voorbij te rennen of hij locked er gewoon niet op. Net als bij sommige hogen ballen je probeert weg te koppen en dan gebeurt er niks en valt de bal gewoon op het hoofd van de speler waarna je de controle helemaal kwijt bent.

Keepers blijven toch een zwak punt. Blijkbaar is dat toch moeilijk te programmeren.

Verder wel onder de indruk. Het speelt redelijk lekker weg en de potjes die ik tot nu toe deed zijn geëindigd in winst of gelijkspel op het hoogste niveau. Wel heb ik soms het idee dat een pass niet altijd de kant op gaat die je wil. Maar dat kan net zo goed aan mezelf liggen.

Ben benieuwd wat FIFA hier tegenover zet. Qua gameplay wordt het lastig evenaren denk ik. Man man als EA en Konami toch eens samen zouden werken. Dat staat er elk jaar een hele goede footie. Maarja wishfull thinking :p
Liever niet zeg, juist de concurrentie haalt het niveau omhoog! Als ze gaan samenwerken en een monopoly hebben, hoeven ze ook niet meer zo nodig super veel pijn en moeite erin te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
De keepers zijn goed, want ze komen beter uit, verrichten soms gigantische reddingen en ik scoor minder makkelijk 1 op 1 dan bij PES2015 en ik speel nu nog niet eens op superstar. Aan de andere kant lijken harde schoten makkelijker raak te zijn, gebruiken ze hun benen wanneer dat niet handig is en laten ze best vaak een schot glippen. Dat laatste is misschien alleen als het regent, maar daar heb ik helaas niet op gelet.

[ Voor 8% gewijzigd door Framoes op 16-08-2015 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Kreeg zojuist een tegendoelpunt van Totti die vervolgens een selfie neemt, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:24:

Vind het veld vooral in herhalingen een beetje op een biljartlaken lijken. Wellicht dat ze daar nog wat aan doen voordat hij uit komt. Zo niet, dan kan ik er ook nog wel mee leven inderdaad. :)
Ik vind dat ze aardig een balans gevonden hebben. Eerder zat je op de welbekende 'rails' en was er altijd wel iemand die balbezit had of ging krijgen volgens het spel. Dat is nu niet meer het geval en dat is een groot voordeel als je het mij vraagt. Maar wellicht dat dit niet 100% foutloos zal zijn, al heb ik zelf nog geen hele gekke momenten meegemaakt. Alleen dat ik weg liep van de bal ipv er heen, maar dat is kwestie van wennen aan de controle die je nu hebt.
Altijd lastig. Zowel FIFA als PES hebben er moeite mee om het perfect te krijgen. Je wilt ze realistisch hebben, dat houdt in dat ze ook fouten moeten maken. Maar ik denk dat ze in PES beter zijn dan ooit in een football game.
Hoe heb je de pass assist staan? Vind zelf level 1 al veel te veel hulp, heb hem nu uit staan. Zie daarmee geen verschil in pass percentages, maar wel veel meer controle er over.
Eigenlijk is het wel beter dat je 2 spellen hebt, dan moeten ze beide wel verbeteren om bij te blijven of uit te lopen. Als je 1 spel hebt blijft het hetzelfde, want iedereen koopt het toch wel. Beetje zoals FIFA al jaren werkt dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:15:
[...]

Vind het veld vooral in herhalingen een beetje op een biljartlaken lijken. Wellicht dat ze daar nog wat aan doen voordat hij uit komt. Zo niet, dan kan ik er ook nog wel mee leven inderdaad. :)
Ik stond laatst voor werk op het veld van de Arena. Moet zeggen het leek en voelde warempel bijna als een biljartlaken 8) . Niet hoger dan een paar cm.

[ Voor 4% gewijzigd door Stringer op 16-08-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:23

TradeMarkNL

Videoproducer
De laatste jaren FIFA gespeeld, maar net de demo van PES2016 geprobeerd en ben toch wel positief verrast hoor. Overspelen bv werkt heerlijk met duidelijk verschil in snelheid aan de bal geven. Keepers zijn idd een stuk beter dan dat geklungel in FIFA15 en ik heb het idee dat alles veel minder scripted loopt. Helaas nog geen potje FIFA16 gespeeld, dus ben er nog niet uit wat ik dit jaar ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Laatst online: 15:32
Dit wilde ik gewoon even delen. Dat 'wow' gevoel bij het scoren na een uitgespeelde aanval in PES. Heerlijk!!

YouTube: PES 2016 GOAL DEMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 15:53
Zaterdag eindelijk voor het eerst de demo gespeeld, en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben.
Speelt echt super! Waar ik mij zelf een beetje aan irriteerde was de keepers, hopelijk wordt dat nog wel opgelost.

Over option file gesproken, meestal is die al op de dag van de release beschikbaar, omdat sommige al eerder PES hebben dan de officiële release datum, en er gelijk aan de slag mee gaan. Althans, dat was bij de voorgaande editie wel het geval.

Weet iemand al iets meer welke stadiums er beschikbaar zijn, en of er een stadium editor in zit?

EDIT:

Verwacht dat PES nog beter gaat worden aangezien ze EK2016 hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Krishh op 17-08-2015 09:50 ]

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste