Zou best kunnen inderdaad, alle recente macbook updates ondersteunen nu ook 5k schermen.Hoite schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:01:
Lijkt op een nieuw Thunderbolt Display idd, of misschien een USB-C scherm.
39
Zou best kunnen inderdaad, alle recente macbook updates ondersteunen nu ook 5k schermen.Hoite schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:01:
Lijkt op een nieuw Thunderbolt Display idd, of misschien een USB-C scherm.
39
Idem voor Google denk ik.Famous schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:01:
[...]
Hoef je ook niet te verwachten met iets nieuws van Apple..
Weet ik, maar toch, het begint wel heel extreme vormen aan te nemen. Zelfs de simpelste shit komt tegenwoordig pas na jaren naar .nlFamous schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:01:
[...]
Hoef je ook niet te verwachten met iets nieuws van Apple..
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
"De simpelste shit", zoals? Voor News moeten ze in elk land aparte contracten afsluiten.UltraSub schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:02:
[...]
Weet ik, maar toch, het begint wel heel extreme vormen aan te nemen. Zelfs de simpelste shit komt tegenwoordig pas na jaren naar .nl
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
En nu multitasking... Idem.Balance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:00:
Welkom in 2011!
ik zie overal berichten overvliegen en dacht precies hetzelfde
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
iPad jaDennusB schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:04:
Eindelijk multitasking..
Lekker kort.
Ik verwacht dat het ook naar de 6 plus komt.
39
Als die naar de normale 6 komt ben ik blij..Fietsbel schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:04:
[...]
Ik verwacht dat het ook naar de 6 plus komt.
[ Voor 22% gewijzigd door Dutchdude99 op 08-06-2015 20:08 ]
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haters everywhere but I don’t really care
Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl
Nee. Multi tasking zit volgens mij al een tijd in @$%#id.Dutchdude99 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:06:
Zouden apple en google niet hebben samengewerkt? Hoe kan apple zo snel na i/o dingen invoegen die Android ook krijgt (Siri die je kan herinneren aan dingen op je scherm, multitasken).
Ze kunnen zelf ook nog wel een beetje nadenken..Dutchdude99 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:06:
Zouden apple en google niet hebben samengewerkt? Hoe kan apple zo snel na i/o dingen invoegen die Android ook krijgt (Siri die je kan herinneren aan dingen op je scherm, multitasken).
Beide bedrijven hebben genoeg in huis en genoeg $ om dit te realiseren.Dutchdude99 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:06:
Zouden apple en google niet samen hebben gewerkt? Hoe kan apple zo snel na i/o dingen invoegen die Android ook krijgt (Siri die je kan herinneren aan dingen op je scherm, multitasken).
In Xcode heb je sinds vorig jaar een nieuw "meer vloeibaar" systeem om apps te maken voor verschillende schermformaten. Dus developers konden wel aan zien komen dat zoiets er aan zat te komen. Dat zal wel snor zitten.Balance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:05:
Ik ben benieuwd hoe dit met 3rd party apps werkt, en de scaling daarvan...
Omdat ze er al zo goed als net zo lang aan werken? Het is niet alsof Apple zit te wachten op Google I/O om iOS verder te ontwikkelen, of zo...Dutchdude99 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:06:
3rd party apps zullen wel hiervoor geupdated moeten worden. Dit gaat alleen werken als je je app al helemaal resolutie onafhankelijk hebt gebouwd.Balance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:05:
Ik ben benieuwd hoe dit met 3rd party apps werkt, en de scaling daarvan...
39
Hé, een oude bekende!Herko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:07:
[...]
Omdat ze er al zo goed als net zo lang aan werken? Het is niet alsof Apple zit te wachten op Google I/O om iOS verder te ontwikkelen, of zo...
Als je de best practices (Auto-layout) volgt die XCode je aanbiedt, ben je al een heel eind op weg.TlighT schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:07:
[...]
3rd party apps zullen wel hiervoor geupdated moeten worden. Dit gaat alleen werken als je je app al helemaal resolutie onaghankelijk hebt gebouwd.
Galaxy Note 2... En uit ervaring: het is een gimmick, leuk voor verjaardagen.
Ach Macbook iPad en iPhone heb ik altijd wel bij meDennusB schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:08:
Ipad only dus. Beetje kut.
Niet gebruiken danDancing_Animal schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:09:
Irritant die picture in picture video over je andere elementen heen. Wordt alles nog rommeliger. Ik houd niet zo van die wiebelige interfaces.
begrijp het wel, heb zulke problemen met oude ipad die gewoon te traag is om het te runnen
Ik ken developers die niks moeten hebben van auto-layout.Herko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:08:
[...]
Als je de best practices (Auto-layout) volgt die XCode je aanbiedt, ben je al een heel eind op weg.
Lekker kort.
Ik vind het inderdaad niet heel mooi eruit zien. Slordiger dan wat ik van Apple had verwacht.Dancing_Animal schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:09:
Irritant die picture in picture video over je andere elementen heen. Wordt alles nog rommeliger. Ik houd niet zo van die wiebelige interfaces.
Waar lees je dat ?, dat zou ik namelijk best raar vindenmprkooij schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:09:
Helaas. Mijn iPad Retina 4th Gen wordt niet ondersteundWas ook wel te verwachten.
Dat zeiden ze net in de streamMektheb schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:10:
[...]
Waar lees je dat ?, dat zou ik namelijk best raar vinden
Dat is wel teleurstellend, alsof een iPad 4th gen traag is ?..
Beschikbaar voor:Mektheb schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:10:
[...]
Waar lees je dat ?, dat zou ik namelijk best raar vinden
Ga weg. De A6X en A7 processoren zijn nog steeds enorm krachtig. Het had prima gekund.Thofra01 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:09:
begrijp het wel, heb zulke problemen met oude ipad die gewoon te traag is om het te runnen
Waarschijnlijk niet te traag, maar te weinig geheugen.Mektheb schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:11:
[...]
Dat is wel teleurstellend, alsof een iPad 4th gen traag is ?..
Het gaat om splitview he, niet om iOS9Balance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:11:
[...]
Ga weg. De A6X en A7 processoren zijn nog steeds enorm krachtig. Het had prima gekund.
Bron?mprkooij schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:11:
[...]
Beschikbaar voor:
iPad Air
iPad Air 2
iPad Mini 2
iPad Mini 3
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan gaat het tijd worden ze alle 2 de deur uit gaanHerko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:11:
[...]
Waarschijnlijk niet te traag, maar te weinig geheugen.
Wat dacht je van de Apple Livestream zelf, let jij wel op?
stond net een afbeelding in de live stream die dit aangaf.
daar heb je gelijk in, ik zeg dit alleen omdat ik de dupe ben geweest omdat iOS 5 al te traag was voor ipad 1 en sindien kan die bijna niks meer, terwijl die toen niet zo oud wasBalance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:11:
[...]
Ga weg. De A6X en A7 processoren zijn nog steeds enorm krachtig. Het had prima gekund.
de stream. heeft hij net verteld
Ik zou het doen!
iPad 1 was aardig veroudert toen die niet meer " bruikbaar werd " 3 jaar ?.Thofra01 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:12:
[...]
daar heb je gelijk in, ik zeg dit alleen omdat ik de dupe ben geweest omdat iOS 5 al te traag was voor ipad 1 en sindien kan die bijna niks meer, terwijl die toen niet zo oud was
Niks van Apple is cross platformTlighT schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:13:
Al die game api's zijn leuk... Maar niet echt cross platform.
Heb nog nooit een " reply " knop gezien als ik een berichtje kreegUntouchablezz20 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:13:
Third party notifications? Betekent dat quick reply als in iMessage?
Dat zit al in iOS 8. Als de developer het invoegt.Untouchablezz20 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:13:
Third party notifications? Betekent dat quick reply als in iMessage?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Nee, dat is een action, maar niet daadwerkelijk reageren vanuit de lock screen.ZpAz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:14:
[...]
Dat zit al in iOS 8. Als de developer het invoegt.
39
Haha hier nog een toen de homekit integratie met iCloud tevoorschijn kwam
[ Voor 23% gewijzigd door Balance op 08-06-2015 20:16 ]
Oh, ik was in de war met dat "omlaag trekken" van de notificatie in je homescreen en apps enzo.Untouchablezz20 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:15:
[...]
Nee, dat is een action, maar niet daadwerkelijk reageren vanuit de lock screen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dancing_Animal op 08-06-2015 20:16 ]
Want anderen doen dat niet ofzo.TlighT schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:15:
Gaan ze nu programmeertalen versie nummeren?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq