yepRubenskoo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:17:
Zou je nu swift ook op linux kunnen gebruiken?
Alles wat op ion kon..Thofra01 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:16:
heeft iemand een screenshot van supporting devices, ik heb het gemist
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
dan zou ik nu gaan van Tim komt en. hij... praat....altijd....wat..langzaam...Dancing_Animal schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:16:
Ik moet pissen.
Ik zou het doen!
Compiler wel, maar ook om iets op linux te draaien? Ik ben er helemaal niet mee bekend.
Wat heeft Apple daar dan aan?
Hey... Cookie is back!
Lekker kort.
Je zal de iOS en OSX frameworks missen natuurlijk. Maar het zal mogelijk zijn om programma's te schrijven in Swift voor andere platformen dan wel als de community er wat moois voor maakt.moeilijkenaam schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:17:
[...]
Compiler wel, maar ook om iets op linux te draaien? Ik ben er helemaal niet mee bekend.
Ja die staat nog even na te genietenBalance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:17:
Tim we zijn geen goudvissen, we weten echt wel wat Craig net heeft gezegd. Ga weg
Haters everywhere but I don’t really care
[ Voor 15% gewijzigd door Dancing_Animal op 08-06-2015 20:19 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat is echt mega veelHerko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:19:
100 miljard app downloads. Da's best veel.
Maar 30 cent per app uiteindelijk. Veel gratis of zo?Herko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:19:
100 miljard app downloads. Da's best veel.
Insert any americanDennusB schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:19:
Wat praat hij tyfus irritant en overdreven
Zoiets bedoelde ik netmatthijst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:19:
Cook praat altijd alsof er iemand aan zijn ballen aan het kietelen is.
Si.moeilijkenaam schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:20:
[...]
Maar 30 cent per app uiteindelijk. Veel gratis of zo?
30 miljard uitbetaald, dus 1 dollar per app download gemiddeld. Ja, ook veel gratis (al dan niet met in-app aankopen).moeilijkenaam schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:20:
[...]
Maar 30 cent per app uiteindelijk. Veel gratis of zo?
[ Voor 10% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 08-06-2015 20:21 ]
Gaat niet gebeuren vandaag ben ik bang...Balance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:21:
Nu App Store voor de Apple TV, dat zou pas een leuk bruggetje zijn!
Hoe kom je bij die 1 dollar per app download?Herko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:20:
[...]
30 miljard uitbetaald, dus 1 dollar per app download gemiddeld. Ja, ook veel gratis (al dan niet met in-app aankopen).
100/30 komt nooit op een getal in de buurt van 1 dollar.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
39
Elke mongool kan ermee werkencarpebios schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:22:
Wat betekend het nu dat Swift open source wordt?
Dat het nu ook op andere platformen gebruikt kan wordencarpebios schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:22:
100 miljard downloads, 70% voor Apple, 30% voor de developer = $30 miljard, dus 100% = $100 miljard.Pimorez schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:22:
[...]
Hoe kom je bij die 1 dollar per app download?
100/30 komt nooit op een getal in de buurt van 1 dollar.
[ Voor 4% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 08-06-2015 20:24 ]
Dat Apple een flink potje lef heeft met deze programmeertaal.carpebios schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:22:
Belangrijker dan de microscoop? Oh ja, een app kan inderdaad zien wat je inderdaad ziek heeft gemaakt....
Vergelijkbaar, niet belangrijker.moeilijkenaam schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:23:
Ze gaan wel iets te ver met hoe belangrijk het wel niet zou zijn.
Belangrijker dan de microscoop? Oh ja, een app kan inderdaad zien wat je inderdaad ziek heeft gemaakt....
Een microscoop kan dat ook niet zien.moeilijkenaam schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:23:
Nee hij zei dat hij het als een gelijke zagmoeilijkenaam schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:23:
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
De volgende spreker vergeleek het al met de industriele revolutiemoeilijkenaam schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:23:

Ik bedoel, de app store hebben ze slim gekopieerd van de Linux distros en nuttige uitbreidingen aangebracht, maar kom op...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Uiteindelijk niet veel denk ik. Zonder alle api's, UIKit enzo, is het gewoon nog een programmeertaal, die niet veel verschilt van een hoop andere talen.carpebios schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:22:
Was wel degelijk revolutionair toen ze ermee begonnen...Rannasha schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:24:
[...]
De volgende spreker vergeleek het al met de industriele revolutie![]()
Ik bedoel, de app store hebben ze slim gekopieerd van de Linux distros en nuttige uitbreidingen aangebracht, maar kom op...
Er is wat verwarring. Ik denk dat moeilijkenaam het verkeerd begrepen heeft en ik het vervolgens op een andere manier heb geïnterpreteerd.Herko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:23:
[...]
100 miljard downloads, 70% voor Apple, 30% voor de developer = 30 miljard.
Moeilijk hé, rekenenHerko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:23:
[...]
100 miljard downloads, 70% voor Apple, 30% voor de developer = 30 miljard.

Feiten
- 100 miljard downloads
- $30 miljard uitbetaald aan developers
- Developers krijgen 70%, Apple 30%
Tis Amerika he, daar overdrijven ze graagRannasha schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:24:
[...]
Wellicht, maar vergelijkbaar met de industriele revolutie? Not even close.UltraSub schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:25:
[...]
Was wel degelijk revolutionair toen ze ermee begonnen...
Ik heb mij ook vergist trouwens, het is 70% voor de devs en 30% voor Apple, natuurlijk, dus de gemiddelde prijs ligt een stukje lagerPimorez schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:25:
[...]
Er is wat verwarring. Ik denk dat moeilijkenaam het verkeerd begrepen heeft en ik het vervolgens op een andere manier heb geïnterpreteerd.
Wel je handen gewassen?Dancing_Animal schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:26:
Begrijp dat open source verhaal niet.
Maak anders een handige herinnering met Siri
Nee, das waarRannasha schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:26:
[...]
Wellicht, maar vergelijkbaar met de industriele revolutie? Not even close.
Misschien wat overdreven inderdaad, maar kijk waar we in 8! jaar gekomen zijn. Welke diensten je nu voor "granted" neemt. Wat allemaal kan dankzij het feit dat iedereen software kan maken voor een apparaat wat vrijwel iedereen in hun zak heeft. Welke snel is en bomvol met sensors zit. En dit is nog maar het begin.Rannasha schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:24:
[...]
Tuurlijk, ben nette jongen!Famous schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:26:
[...]
Wel je handen gewassen?
Maak anders een handige herinnering met Siri
Ik had de percentages verkeerd om. Het rekenwerk klopte welBalance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:26:
[...]
Moeilijk hé, rekenen
Feiten100/30/0.7 = gemiddeld $0.42 per app, waarvan dus $0.12 naar Apple en $0.30 naar de developers.
- 100 miljard downloads
- $30 miljard uitbetaald aan developers
- Developers krijgen 70%, Apple 30%
Weer een blanke man trouwens
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Niet nieuw, wel blank.Balance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:28:
Hé die Kevin is nieuw volgens mij!
Weer een blanke man trouwens
Dat is meer een prestatie van het apparaat dan van het feit dat er geprogrammeerd kan worden. Tenslotte konden we al lang "apps" maken voor allerlei andere computer-achtige platforms. Het is niet meer dan logisch dat nieuwe computer-achtige apparaten, zoals smartphones, diezelfde functionaliteit hadden.ZpAz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:27:
[...]
Misschien wat overdreven inderdaad, maar kijk waar we in 8! jaar gekomen zijn. Welke diensten je nu voor "granted" neemt. Wat allemaal kan dankzij het feit dat iedereen software kan maken voor een apparaat wat vrijwel iedereen in hun zak heeft. Welke snel is en bomvol met sensors zit. En dit is nog maar het begin.
En een gecentraliseerd distributie- en selectie-systeem bestond ook al in de verschillende Linux distributies en hun package managers.
Best een enge gewaarwording vind ik. Wat mij betreft kunnen we nu al veel meer in die 8 jaar dan noodzakelijk is en ik denk dat het inderdaad nog maar het begin is.ZpAz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:27:
[...]
Misschien wat overdreven inderdaad, maar kijk waar we in 8! jaar gekomen zijn. Welke diensten je nu voor "granted" neemt. Wat allemaal kan dankzij het feit dat iedereen software kan maken voor een apparaat wat vrijwel iedereen in hun zak heeft. Welke snel is en bomvol met sensors zit. En dit is nog maar het begin.
Voor Apple begrippen is dat nieuwmuhda schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:29:
Kevin was der vorige keer al bij.
Verwijderd
Maak je het zelfFamous schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:30:
Geen Amsterdam, weer geen Nederlands hè verdorie.
Aardig Amerikaans he, kijk de gemiddelde sit com op tvVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:30:
Die juichende en klappende gasten zijn vast ingehuurd door Apple. Er is tot nu toe echt geen reden om zo blij te zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door Mektheb op 08-06-2015 20:31 ]
Dat kan je toch niet maken anno 2015?Live streaming video requires Safari 6.0.5 or later on OS X v10.8.5 or later; Safari on iOS 6.0 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 6.2 or later.
But you can still follow every moment with the posts below.
Ja, ik weet dat het met een omweg met vlc te bekijken is.
volgensmij is het nu een traditie geworden om het te doenVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:30:
Die juichende en klappende gasten zijn vast ingehuurd door Apple. Er is tot nu toe echt geen reden om zo blij te zijn.
Terwijl ik dat eerste zat te bedenken werd Time Travel aangekondigd... grrr...
[ Voor 35% gewijzigd door Dancing_Animal op 08-06-2015 20:32 ]
Nou ja, alles is best vet, maar het is niet het spectaculaire waar Apple voorheen nog weleens mee verrasten.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:30:
Dat is gewoon typisch Amerikaans.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:30:
Nightstand mode is wel cool.
Haters everywhere but I don’t really care
Gefeliciteerd, je bent de 1.000.000ste persoon met dit originele commentaarVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:30:

39
Het gaat deze keer om apple developers. En een apple developer heeft wel een ipad/iphone/mac, dus echt raar is het niet.Rub3s schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:31:
Misschien een beetje offtopic hoor, maar wat vinden jullie er nou van als je met een Windows pc de stream probeert te kijken via de officiële site, je dit ziet? :
[...]
Dat kan je toch niet maken anno 2015?
Ja, ik weet dat het met een omweg met vlc te bekijken is.
Ik geloof 4GBmuhda schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:34:
Hoeveel (intern) geheugen heeft de watch eigenlijk?
39
Verwijderd
YeahFietsbel schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:33:
[...]
Gefeliciteerd, je bent de 1.000.000ste persoon met dit originele commentaar
8GB NAND en 512 MB RAMmuhda schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:34:
Hoeveel (intern) geheugen heeft de watch eigenlijk?
Dat zal de storage zijn. Niet RAM.
edit:
Ah, zie hierboven.
[ Voor 7% gewijzigd door ZpAz op 08-06-2015 20:35 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik bedoelde de storage. Sorry voor het onduidelijk vragen.ZpAz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:35:
[...]
Dat zal de storage zijn. Niet RAM.
edit:
Ah, zie hierboven.
Mee eens, lekker nuchtere kerelTlighT schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:36:
Ik stel voor om Craig Federighi voortaan de hele keynote te laten presenteren...
Hij is wel een natuurtalent ja.TlighT schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:36:
Ik stel voor om Craig Federighi voortaan de hele keynote te laten presenteren...
Dat riep ik aan het begin van de keynote alTlighT schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:36:
Balance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:18:
Kan Craig niet gewoon de hele keynote doen. Die gast heeft 1000x meer humor en 1000x minder arrogantie dan Tim.
Dus sluit je alle andere developers en andere mensen gewoon buiten met zo'n bizarre beperking. Ik vindt het bizar... (misschien ook weer wel typisch apple)Rubenskoo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:33:
[...]
Het gaat deze keer om apple developers. En een apple developer heeft wel een ipad/iphone/mac, dus echt raar is het niet.
Dit topic is gesloten.