Google Pay... Apple Wallet :-)
Tering ze vliegt er door heen. Moest ze de trein halen?
Owner of DBIT Consultancy
Die nieuwe notes app, doet wat Google Keep al tijden doet.
HD4Life @ Full-HD
Pfff. Lekker enthousiast dame'tje
Blij dat ze weg is.
Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl
Haha idd, die mannen lachen allemaal continu maar zij..rammes schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:47:
ik heb nu al een hekel aan die vrouw.
Hopelijk toch nog een 'banger' buiten al die kleine verbeteringen
Snelle Google search zegt dat die merknaam al in gebruik is, in ieder geval in de US: kliklevik7 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:47:
Waarom wallet waarom niet iwallet?
[ Voor 7% gewijzigd door Moi_in_actie op 08-06-2015 19:49 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
http://iwalletusa.com/levik7 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:47:
Waarom wallet waarom niet iwallet?
Daarom
OneNote (Windows Phone) kan dit echt al heel lang...Davidshadow13 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:48:
Die nieuwe notes app, doet wat Google Keep al tijden doet.
Werd tijd dat Notes werd aangepast, daar ben ik wel blij mee
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Laten ze dan gelijk het hele ov veranderen voor de beste experience en niet alleen het 'kaartje'.Toettoetdaan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:47:
[...]
Als ze dan hier de OV kaart meteen vervangen hebben ze tenminste nog iets aangekondigd
Store is trouwens nog steeds online, dus zal wel niet veel hardware aangekondigd worden die gelijk te bestellen is. Maar... je weet maar nooit.
Ze waren met Apple Pay ook al van de iPay enz enz af, dus dat zou niet logisch zijn.
Lekker kort.
YaY! Tekenen
Eindelijk, tekenen in notes.
moment dat je notes gaat demonstreren in een keynote heb je echt niets leuks te melden
Ik zou het doen!
SpoilerBalance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:50:
Maps Transit ziet er strak uit!
Hoe zie jij dat zo snel, ben net bij Notes weg.Balance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:50:
Maps Transit ziet er strak uit!
The next leading Maps app.
LOL!
LOL!
Lekker kort.
Internet.Dancing_Animal schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:51:
[...]
Hoe zie jij dat zo snel, ben net bij Notes weg.
"Google Maps had dat al eeuwen" in 1....2...3...
moment dat je klagen over het demonstreren van notes in een keynote heb je echt niks beters te doenrammes schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:50:
moment dat je notes gaat demonstreren in een keynote heb je echt niets leuks te melden
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
ik ben precies optijd volgensmij, ik zit overal voor
De VLC Stream is al wat verder.Dancing_Animal schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:51:
[...]
Hoe zie jij dat zo snel, ben net bij Notes weg.
VLC livestream
.
Er zit nog geen Nederlandse stad tussen
Wel mooi gedaan met alle in- en uitgangen en navigatie binnen de stations.
Dat de gebouwen zelf qua plattegrond worden weergegeven is wel nice ! Heb je tenminste de goede uitgang bij die grote metro stations.
[ Voor 31% gewijzigd door Patrick89 op 08-06-2015 19:52 ]
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Herko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:51:
[...]
moment dat je klagen over het demonstreren van notes in een keynote heb je echt niks beters te doen

Ik zou het doen!
Ik kijk ook via VLC en volg het liveblog van The Verge
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Nee, want hij is nog niet in NederlandA4553 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:52:
[...]
Zou die je ook via Zeeland sturen naar Maastricht toe als je vanuit Utrecht komt?

Jammer nu net Google het hier als eerste heeft.Balance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:52:
VLC livestream.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Je had gelijk!Herko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:42:
Wallet = Passbook, gok ik. News = Newsstand.
Nog een vrouw!
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
het valt me wel op dat apple op alle OS X plaatjes de nieuwe macbook gebruikt, vinden ze de andere MacBooks nu te dik?
Dat is helemaal niet zo ver om hoor, de gemeente Zeeland ligt in Noord Brabant, daar kom je vanuit Utrecht naar Maastricht doorheenA4553 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:52:
[...]
Zou die je ook via Zeeland sturen naar Maastricht toe als je vanuit Utrecht komt?
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Niet alleen zijThofra01 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:53:
het valt me wel op dat apple op alle OS X plaatjes de nieuwe macbook gebruikt, vinden ze de andere MacBooks nu te dik?

Bedoelde eigenlijk de provincieMoi_in_actie schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:54:
[...]
Dat is helemaal niet zo ver om hoor, de gemeente Zeeland ligt in Noord Brabant, daar kom je vanuit Utrecht naar Maastricht doorheen
Maar alweer blank! Ik wil een neger, of anders een aziaat ofzo

[ Voor 10% gewijzigd door Balance op 08-06-2015 19:54 ]
wow ze hebben een heel blik vrouwen open getrokken
Ik zou het doen!
I know
Of een met opgeschoren pottenkapsel en vol tattoos en piercings.
Top tochrammes schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:54:
wow ze hebben een heel blik vrouwen open getrokken
Ze promoten natuurlijk hun nieuwste van het nieuwste kwa producten, (goed voor de verkoop natuurlijk.)Thofra01 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:53:
Goh, alweer een vrouw, maar wel weer blank! geen donkere vrouw! Schande!, en waar blijven de gehandicapte mensen
39
Ben ik de enige die denkt dat ze te laat zijn met News?
Vooral de manier waarop het gepresenteerd wordt... 'We hebben het nieuws uitgevonden!'Dutchdude99 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:55:
Ben ik de enige die denkt dat ze te laat zijn met News?
Wat is die dikke iMac daar naast die twee nieuwere modellen?
ze moeten het alleen nog laten klinken alsof ze het echt meent.
Ik zou het doen!
Jammer dat je niet kunt skippen naar de interessantere stukjes, apple news is ook wel duidelijk na 5 seconden.
Thunderbolt Display?Toettoetdaan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:55:
Wat is die dikke iMac daar naast die twee nieuwere modellen?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En de grappen aan Craig Federighi overlaten...rammes schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:56:
ze moeten het alleen nog laten klinken alsof ze het echt meent.
Weer een app die je waarschijnlijk niet kunt verwijderen....
39
Vooruit skippen in een live-stream? Tuurlijk, joh.Scrtz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:56:
Jammer dat je niet kunt skippen naar de interessantere stukjes, apple news is ook wel duidelijk na 5 seconden.
Je kunt natuurlijk ook wachten tot de video op Apple.com staat, kun je alleen de stukjes kijken die je wilt..
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
gelukkig vervangen/vervormen/vernieuwen ze de apps. Ik heb nog steeds apps waarmee ik niks kan en wil verwijderen maar niet kan. (Tips, watch, gamecentre)
Wat swiped zij raar..
Dat dus!muhda schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:57:
gelukkig vervangen/vervormen/vernieuwen ze de apps. Ik heb nog steeds apps waarmee ik niks kan en wil verwijderen maar niet kan. (Tips, watch, gamecentre)
Wat een lang praatje over een nieuws app haha
nep nagelsFamous schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:57:
Wat swiped zij raar..
Ik zou het doen!
Ja viel me ook op. Alsof ze net voor het eerst swipet.
Houd je vingers dan wat schuin zodat je normaal kan swipen
Die heeft geen microfoon nodig.
Anoniem: 646678
A4553 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:58:
[...]
Ze moeten doen alsof het een zieke innovatie is geweest
Krijg je nou gratis content of is dit abonnegezwam?
Jochem Myjer had haar uit de zaal gezet
Ik zou het doen!
En het gelach!Silversin schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:58:
Ok dat geklap begint wel te irriteren.
Dan moet je geen apple keynotes kijken. Klapvee hoort er bij!Silversin schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:58:
Ok dat geklap begint wel te irriteren.
Ik ben wel enthousiast over News, zeker als er een playboy magazine komt met filmpjes
Dat scherm naast de twee iMac's lijkt inderdaad op een Thunderbolt Display.
Het is toch echt een combinatie van beiden, wat het toch net wat beter maakt. Het ziet er naar uit dat ik Flipboard en Yahoo! News Digest kan dumpen straks.A4553 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:57:
Spannend hoor, welk lettertype de app gebruikt... Maak de inhoud nu maar gewoon boeiend.
Gewoon gratis. Dit is gewoon Flipboard van Apple.matthijst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:59:
Is gebaseerd op Press die ze over hebben genomen. Press 2.0 dus.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
So thats News... HE-HE!
Tis gewoon een app die al het nieuws van verschillende sites ophaalt als je daarvoor de geselecteerde interesse hebt aangevinkt.matthijst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:59:
was ook sarcastischHerko_ter_Horst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:57:
[...]
Vooruit skippen in een live-stream? Tuurlijk, joh.
Je kunt natuurlijk ook wachten tot de video op Apple.com staat, kun je alleen de stukjes kijken die je wilt..
Ah... m'n oordoppen kunnen weer uit. De lolbroek is weer terug.
Het 3e scherm op rij ziet er idd anders uit, een soort meer vierkant of zo
Ging mij er meer om dat ze minder crap moeten presenteren. Meer richten op de content, minder over alle fancy animaties e.d.ZpAz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:59:
[...]
Het is toch echt een combinatie van beiden, wat het toch net wat beter maakt. Het ziet er naar uit dat ik Flipboard en Yahoo! News Digest kan dumpen straks.
Ze leggen wel de nadruk op dat Privacy gebeuren dit jaar. Zal wel omdat daar zoveel ophef over is geweest bij concurrenten (FB, Google).
HD4Life @ Full-HD
Weer geen Nederland he..... Daar krijg ik ZO de schijt van he...
Lijkt op een nieuw Thunderbolt Display idd, of misschien een USB-C scherm.
Lekker kort.
Ok. Beter.Scrtz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:00:
[...]
Tis gewoon een app die al het nieuws van verschillende sites ophaalt als je daarvoor de geselecteerde interesse hebt aangevinkt.
[...]
was ook sarcastisch
Vind die kiosk zon kutapp (gebruik Zinio)
Ik ook, wat de Amerikanen nu krijgen, krijgen wij volgend jaar..UltraSub schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:00:
Hoef je ook niet te verwachten met iets nieuws van Apple..UltraSub schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:00:
Multiple accounts dat lijkt me leuk. Niet nieuws etc. Doen ze binnen notime toch niks meer aan.
Dit topic is gesloten.