raro007 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:12:
Het is jammer dat er niet veel uitgelegd woord.
Ik spawn zie een kikker staan dus dacht ik moet die killen...Dus niet ik werd gekild.
Spawn weer ik loop rond en krijg een melding dat ik te warm heb en moet dus koelen.
Ren naar water toe en woord aangevallen Door een beest wat op een piranha lijkt wn ren weg...maar lette niet op en zat en er een gigantisch aligator voor me neus kon niet weg rennen resultaat dood...
Spawn weer deze keer bij toeval zat er een Dino egg en lvlde erdoor en moest dus iets activeren maar het werd tijd om naar werk te gaan dus logde ik of ergens.
Nou zelfde ervaring als z1h1wat ik niet erg leuk vond.

Misschien toch maar een tweaker server joined .
Mja, als je dit niet zo leuk vindt is dit wellicht niet zo'n geschikt spel voor je.
Uit ervaring kan ik zeggen dat je nog vele malen(op vele soortgelijke manieren) dood zult gaan. Tot op de pure frustratie aan toe.
Mocht je door willen gaan raad ik je een van de South spawns aan, aan bovenstaande te lezen heb je East gepakt waar je direct in de Swamps uitkomt, niet erg lief voor je leven als beginneling.
Als je wat meer geleveled bent en wat ervaring hebt wordt het spel wel erg leuk(Zelfs verslavend(mag ik niets over zeggen met mijn 500+ uur

))
Houdt er rekening mee dat je lichaam Persistant is. Na uitloggen blijft deze in de wereld achter en kunnen dino's/andere mensen er dingen mee doen(op PvP zelfs leegroven), kans is dus aanwezig dat je dood bent als je weer inlogged.
As for a tutorial, het is nog Early Access(Alpha state) dus die is er nog niet, maar kans dat die nog gaat komen is er wel.
Als je specifieke dingen wilt weten kan je hier altijd vragen(wel eerst even zelf spieken, er staat al heel veel uitgelegd op het grote net

)