Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel fps denken jullie dat ik krijg met deze specs?
Acer Predator G3 - 605
Intel Core i5 4460 - CPU 3.20 GHz
NVIDIA GTX745 4GB
8GB DDR3

Ik zou graag op medium graphics willen spelen, maar low kan ook als het niet anders gaat.
Ben namelijk aan het twijfelen om het spel te kopen, ligt er alleen aan hoeveel fps ik ongeveer krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:16
Zet wat sliders omlaag en vink wat vakjes uit en je krijgt een prima FPS...

Ik heb dit gedaan:
Head into your Steam Library and right-click on ARK: Survival Evolved. Select ‘Set Launch Options’ and paste the following in the new tab:

-USEALLAVAILABLECORES -sm4 -d3d10
Ik speel op 1440p met alle graphic settings max, op deze na:

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/gameskinnyop/5/a/d/5adc886e9d924beaaaf5285f8d7ddc42.png

Met een GTX970 (SLI werkt nog niet bij dit spel...) dan krijg ik 60-70 FPS gemiddeld, minimum van 55 ofzo. Als jij ipv alles max alles medium doet op 1080p met bovenstaande dingen dan moet dat zeker wel speelbaar zijn denk ik zo.

[ Voor 8% gewijzigd door pirke op 29-09-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirke schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:40:
Zet wat sliders omlaag en vink wat vakjes uit en je krijgt een prima FPS...

Ik heb dit gedaan:

[...]

Ik speel op 1440p met alle graphic settings max, op deze na:

[afbeelding]

Als jij ipv alles max alles medium doet op 1080p met bovenstaande dingen dan moet dat zeker wel speelbaar zijn denk ik zo.
Oke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowgrunn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:15
pirke schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:55:
wowgrunn, welke patch zou roet in het eten gooien dan? Anders kom je lekker naar mij toe verhuizen :) We kunnen zelfs een tribe beginnen als je dat zou willen. Ik had ook al het idee om vanaf mijn rotsen tot de cliff 2 muurtjes te trekken (1 richting obelisk, de ander een stuk naar rechts) zodat de hele vallei van mij wordt. Dan is er genoeg ruimte zodat elk tribe member lekker ruim kan bouwen.
hehe ik ben nu met een tribe member aan het verhuizen.. hadden al een hele lading muren enz. verzamelt afgelopen dagen en opgeslagen op een veilige plaats.
we zitten nu op south waar we een stuk gaan claimen >:)

dus ja aardig aangeboden maar we hadden al een backup plan klaarliggen:P

• pirke
Leuke rexes hadden jullie :) Waar kennen jullie elkaar van?

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Iemand enig idee waarom ik deze foutmelding krijg sinds vanavond?

EDIT: game reinstalled en nu werkt het weer. Vaag...

[ Voor 21% gewijzigd door Cybergamer op 30-09-2015 02:31 ]

cybergamers.nl

• wowgrunn
pirke schreef op woensdag 30 september 2015 @ 01:05:
Leuke rexes hadden jullie :) Waar kennen jullie elkaar van?
gerard en ik kennen elkaar al sinds onze jeugd, fietsten altijd samen naar school en vrienden sindsdien :)

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Nee, maar ken wel andere mensen waar dit bij is gebeurd.

Ik ben overigens gestopt met spelen, want zie eigenlijk het nut niet meer. beetje bouwen, beetje tamen en dan.. Ik heb niet echt meer een doel..

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 20:29
Ferio schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:51:
[...]

Nee, maar ken wel andere mensen waar dit bij is gebeurd.

Ik ben overigens gestopt met spelen, want zie eigenlijk het nut niet meer. beetje bouwen, beetje tamen en dan.. Ik heb niet echt meer een doel..
Dat gevoel leeft ook bij een aantal van ons. Probleem is dat er geen uitdaging meer is, ik ga alleen dood door een foutje (van je vlieger afspringen bijv), maar niet doordat de wereld gevaarlijk is. Het hele survival is er uit. We hebben alles, we zijn veilig, dus dan wat? Ik neig dan ook meer naar een echte pvp.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
Aan de ene kant snap ik de opmerkingen maar de timing vind ik een beetje raar.. net 2 dagen na een mooie patch, met drie nieuwe dinos en 2 nieuwe biomes. Juist nu is het survivalaspect er weer een beetje ingekomen (al las ik geruchten dat ze het weer iets makkelijker gaan maken in de sneeuw, hoop het niet), maak een metalen base in het Noord-Westen, tame een pack van 5 lvl 125 wolven en ga op jacht. Wat was eerst de uitdaging/het doel? Je speelt pve dus dan weet je dat je alleen tegen AI dinos en het weer aan het vechten bent, daarna moet je zelf indd invulling aan het spel geven. De meesten doen dat inderdaad met bouwen en de max levels tamen. Voorlopig vermaak ik mij nog prima op een pve, met af en toe een potje sotf tussendoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
Dat vond ik vanaf het begin al lastig. Wat is het doel?

Nouja, voor mij was/is dat een mooie base bouwen. Iets wat er apart en leuk uit ziet. Zo'n enorm blok van een base is niet echt mijn ding... Daarnaast hebben wij nog veel werk aan de winkel qua dino's tamen. Een rex en een bronto bijv. Maar kibble is het probleem. Dus ik merk dat we nu massaal dino's aan het verzamelen zijn voor de kibble om uberhaupt binnen redelijke tijd een bronto te tamen.

Dus naast het bouwen van een mooie/aparte base het tamen van alle soorten dino's die er zijn. Momenteel zijn we pachy's aan het verzamelen voor de kibble voor een Paracera, en voor die pachy's (en dilo's en dodo's die we al hebben) hebben we dan weer een vet schattige boerderij gebouwd. Haha, zo vul je zo weer een aantal avonden.

Zal eens wat foto's posten van wat we tot nu toe gebouwd hebben :P

Hoe is dat SOTF trouwens? Nog nooit geprobeerd. Heb het idee dat ik snel af ga als ik daar aan mee zou doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Thesserd op 01-10-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Hebben jullie dan al de achievements al gehaald: http://steamcommunity.com/stats/346110/achievements/.

Met name 'Veteran Survivor' lijkt me een stevige klus! :o Zou ik die eenmaal gehaald hebben, dan moet ik gaan zoeken naar een nieuw doel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Laatst online: 23-08 20:39
Benjamin- schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:55:
[...]

Dat gevoel leeft ook bij een aantal van ons. Probleem is dat er geen uitdaging meer is, ik ga alleen dood door een foutje (van je vlieger afspringen bijv), maar niet doordat de wereld gevaarlijk is. Het hele survival is er uit. We hebben alles, we zijn veilig, dus dan wat? Ik neig dan ook meer naar een echte pvp.
Helaas ben je dan toegewezen op non official server met actieve admins die de controle houden. Ik heb het op official geprobeerd, maar elke dag was mijn basis vernietigd en echt veel hackers helaas.

Ik vind het wel mooi geweest. Ik denk dat ik voorlopig ga wachten en gewoon af en toe is kijk hoe het spel zich ontwikkeld en misschien later terug kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Laatst online: 21-05 11:20
Thesserd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:05:
Dat vond ik vanaf het begin al lastig. Wat is het doel?

Nouja, voor mij was/is dat een mooie base bouwen. Iets wat er apart en leuk uit ziet. Zo'n enorm blok van een base is niet echt mijn ding... Daarnaast hebben wij nog veel werk aan de winkel qua dino's tamen. Een rex en een bronto bijv. Maar kibble is het probleem. Dus ik merk dat we nu massaal dino's aan het verzamelen zijn voor de kibble om uberhaupt binnen redelijke tijd een bronto te tamen.

Dus naast het bouwen van een mooie/aparte base het tamen van alle soorten dino's die er zijn. Momenteel zijn we pachy's aan het verzamelen voor de kibble voor een Paracera, en voor die pachy's (en dilo's en dodo's die we al hebben) hebben we dan weer een vet schattige boerderij gebouwd. Haha, zo vul je zo weer een aantal avonden.

Zal eens wat foto's posten van wat we tot nu toe gebouwd hebben :P

Hoe is dat SOTF trouwens? Nog nooit geprobeerd. Heb het idee dat ik snel af ga als ik daar aan mee zou doen.
Dit heb ik de laatste tijd het meeste gedaan en is best goed te doen. Wel zou ik adviseren om met iemand samen te doen en niet ingame iemand te vinden.

Zelf nooit winnaar geworden altijd best of the rest of lager. :P
(Ik ben zeer bagger met pvp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Mike-n88 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:29:
[...]
Zelf nooit winnaar geworden altijd best of the rest of lager. :P
(Ik ben zeer bagger met pvp)
Hier ook geen pvp wonder, maar als pve te saai wordt is het een redelijke spanning om met elkaar ff een potje te doen. Voordeel, het is zo voorbij. Nadeel, het is zo voorbij..

Bouwen jullie nog met het oog op een eventuele functie? Mn metaal smelterijtje is gewoon een wooden box met vangbak voor een argent. Daarnaast ben ik bezig met een redelijke metalen base te maken, en heb een soort wachttoren in de Tweakers Town gebouwd. De turrets daarop zijn natuurlijk compleet zinloos, maar het lijkt wel leuk en af en toe is het gaaf om ze vol kogels te gooien en dinos buiten de base neer te schieten.. :) Een broeikas / binnen-tuintje lijkt me ook nog leuk om te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Al een aantal weken speel ik samen met zeven vrienden op een official PVP server. Gelukkig is het een vrij vriendelijke server, geen kill on sight etc. Raiden is er natuurlijk wel bij maar je dino's blijven ongedeerd als ze op passive staan. Wel zorgt de grootste tribe voor een dictatuur door te zeggen zodra we bewijs hebben van een raid dan maken we je met de grond gelijk tenzij je voldoende compenseert...

PVP zorgt wel voor een gezonde spanning, elke keer als ik inlog hoop ik dat de basis er nog staat. Sinds dat we een metalen basis hebben met een aantal turrets zijn we pas een keer geraid. Ze zijn maar door 2 deuren gekomen dus er was nog genoeg over.

Alleen toen ik net gestart was en eindelijk een aantal metal tools had werder we constant geraid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:47
Speel nu sinds vannacht op een server van een streamer. Hosted in amerika.
In paar uurtjes level 35, 5x gathering + 5x taming.

Vind het overigens nog altijd bijzonder dat er geen multi gpu scaling is, mijn setup haalt op 2560x1440 op medium/high maar 60fps en in actie 40fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Gister is onze metal base geraid:(
Had die middag een vault gemaakt, 25 foundations en wat walls, maar had ze nog niet gezet, allemaal gejat.
Echt vet klote gewoon, maarja we gaan die basterds terugpakken binnenkort, alleen hebben ze nu een vault staan:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Op zoek naar een nieuwe server waar niet op elke m2 een base staat.

Voorkeur voor 5x gathering en 7x taming.
120 max wild.

Zit er ook over na te denken een eigen server te huren, iemand nog tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Zondag was ik van plan iets nuttigs te gaan doen, maar ging eerst even op Steam kijken.... :P De rest van de dag dus ARK gespeeld, net als gisteren avond. Wat een onwijs leuk spel zeg!

Aanvankelijk zat ik op een andere server, maar gisteren ben ik #273 gejoined. Aangezien ik nog een beginner ben en geen idee heb waar ik zat op de kaart, ben ik maar ergens rond gaan hangen. Na een avondje levellen eindelijk m'n eerste huisje (lees: doos) gebouwd!

Het toevallige is dat mijn huisje bijna naast een grote Tweakers base ligt :). Die van mij ligt net over een heuveltje, met uitzicht op het strand. Vavond weer verder om te kijken of ik van m'n strohuis een houten huisje kan maken.

Ben trouwens ook de Steam Group gejoined en heb wat spelers toegevoegd (ign: Doctrine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
#273 is toch een PvE server? Mehh dat is eerst wel leuk en zeker om het spel te leren. Maar uiteindelijk raak je daar op uitgekeken omdat je dan alles wel hebt, en dan wil je eigenlijk toch PvP hebben.

Hoe zit het eigenlijk met #273, is alles daar gewoon standaard op 1.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Het is inderdaad een pve. Ik vind dat voor nu wel oké, zoals je zegt kan ik het leren daar zonder dat constant m'n huisje gesloopt wordt. Het lijkt me ook wel dat als je eenmaal alles hebt, het saai kan worden op een pve maar zo ver ben ik nog niet. Op een andere pvp server werd ik regelmatig als lvl 1 omgelegd door anderen.

Voor zo ver ik weet is het op 1.0 ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimskie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:28:
Het is inderdaad een pve. Ik vind dat voor nu wel oké, zoals je zegt kan ik het leren daar zonder dat constant m'n huisje gesloopt wordt. Het lijkt me ook wel dat als je eenmaal alles hebt, het saai kan worden op een pve maar zo ver ben ik nog niet. Op een andere pvp server werd ik regelmatig als lvl 1 omgelegd door anderen.

Voor zo ver ik weet is het op 1.0 ja
Het wordt ook saai in PVP hoor. Wij zijn veruit de grootste tribe niemand durft iets te doen en voor ons ook niet leuk om iemand aan te vallen.. Tis eigenlijk wel klaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
pimskie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:27:
Zondag was ik van plan iets nuttigs te gaan doen, maar ging eerst even op Steam kijken.... :P De rest van de dag dus ARK gespeeld, net als gisteren avond. Wat een onwijs leuk spel zeg!

Aanvankelijk zat ik op een andere server, maar gisteren ben ik #273 gejoined. Aangezien ik nog een beginner ben en geen idee heb waar ik zat op de kaart, ben ik maar ergens rond gaan hangen. Na een avondje levellen eindelijk m'n eerste huisje (lees: doos) gebouwd!

Het toevallige is dat mijn huisje bijna naast een grote Tweakers base ligt :). Die van mij ligt net over een heuveltje, met uitzicht op het strand. Vavond weer verder om te kijken of ik van m'n strohuis een houten huisje kan maken.

Ben trouwens ook de Steam Group gejoined en heb wat spelers toegevoegd (ign: Doctrine)
Ik heb je geaccepteerd. Stuur maar een berichtje wanneer je online ben, dan zal ik je ingame inviten enz.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Als mensen nog zin hebben om een nieuwe server te joinen:
81.19.210.51:7777

PvP 20x modded.
Zeer actieve sever met momenteel een tribewar aan de gang tussen onze tribe en een andere. Zeer gewaagde oorlog met raids op en neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
pimskie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:27:

Hey buurman, ik zag je thatch hutje inderdaad naast mn base en heb je weer een steam invite gestuurd.. :) Wij zitten als tribe nu vooral in een base op een strand ten zuiden van de vulkaan. Zodra je online bent zal er vast iemand zijn die je kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
JohnnieWbl schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:58:
[...]

Hey buurman, ik zag je thatch hutje inderdaad naast mn base en heb je weer een steam invite gestuurd.. :) Wij zitten als tribe nu vooral in een base op een strand ten zuiden van de vulkaan. Zodra je online bent zal er vast iemand zijn die je kan joinen.
Gaaf! Ik ben van plan om vanavond weer te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Kreeg een mail dat die in de sale was voor 18 euro dus gouw kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Komt dit nog naar de PS4, of heb ik wat gemist?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Jumpman schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:25:
Komt dit nog naar de PS4, of heb ik wat gemist?
Het spel moet op PS4 en XBO komen, maar wel pas wanneer het spel af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
raro007 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:17:
Kreeg een mail dat die in de sale was voor 18 euro dus gouw kopen :)
ARK: Survival Evolved kopen
MIDWEEK MADNESS! Aanbod eindigt 9 oktober

33% korting voor 18,75. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Gisterenavond de Tweakers Tribe gejoined! Scheelde echt een hoop dat ik bij aankomst van jullie base al de basis tools mee mocht pakken. Jullie hebben me goed op weg geholpen. En echt gaaf om al die dino's bij elkaar te zien.

M'n eerste strohutje heb ik tijdelijk vaarwel gezegd ;w , om aan de overkant van de base een houten hutje te bouwen. Dat ging gisteren goed, lekker op m'n gemakje hout hakken en bouwen. Log ik vanochtend in, is die oever overspoeld door tientallen dino's!

Later vanavond nog maar eens kijken 8)

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/387665671572445694/25524641AF10762E0D0F007548798F3D2418B845/

[ Voor 3% gewijzigd door pimskie op 07-10-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Het is jammer dat er niet veel uitgelegd woord.
Ik spawn zie een kikker staan dus dacht ik moet die killen...Dus niet ik werd gekild.
Spawn weer ik loop rond en krijg een melding dat ik te warm heb en moet dus koelen.
Ren naar water toe en woord aangevallen Door een beest wat op een piranha lijkt wn ren weg...maar lette niet op en zat en er een gigantisch aligator voor me neus kon niet weg rennen resultaat dood...
Spawn weer deze keer bij toeval zat er een Dino egg en lvlde erdoor en moest dus iets activeren maar het werd tijd om naar werk te gaan dus logde ik of ergens.

Nou zelfde ervaring als z1h1wat ik niet erg leuk vond. :(
Misschien toch maar een tweaker server joined .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

raro007 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:12:
Het is jammer dat er niet veel uitgelegd woord.
Ik spawn zie een kikker staan dus dacht ik moet die killen...Dus niet ik werd gekild.
Spawn weer ik loop rond en krijg een melding dat ik te warm heb en moet dus koelen.
Ren naar water toe en woord aangevallen Door een beest wat op een piranha lijkt wn ren weg...maar lette niet op en zat en er een gigantisch aligator voor me neus kon niet weg rennen resultaat dood...
Spawn weer deze keer bij toeval zat er een Dino egg en lvlde erdoor en moest dus iets activeren maar het werd tijd om naar werk te gaan dus logde ik of ergens.

Nou zelfde ervaring als z1h1wat ik niet erg leuk vond. :(
Misschien toch maar een tweaker server joined .
Mja, als je dit niet zo leuk vindt is dit wellicht niet zo'n geschikt spel voor je.
Uit ervaring kan ik zeggen dat je nog vele malen(op vele soortgelijke manieren) dood zult gaan. Tot op de pure frustratie aan toe.

Mocht je door willen gaan raad ik je een van de South spawns aan, aan bovenstaande te lezen heb je East gepakt waar je direct in de Swamps uitkomt, niet erg lief voor je leven als beginneling.
Als je wat meer geleveled bent en wat ervaring hebt wordt het spel wel erg leuk(Zelfs verslavend(mag ik niets over zeggen met mijn 500+ uur :X ))
Houdt er rekening mee dat je lichaam Persistant is. Na uitloggen blijft deze in de wereld achter en kunnen dino's/andere mensen er dingen mee doen(op PvP zelfs leegroven), kans is dus aanwezig dat je dood bent als je weer inlogged.

As for a tutorial, het is nog Early Access(Alpha state) dus die is er nog niet, maar kans dat die nog gaat komen is er wel.
Als je specifieke dingen wilt weten kan je hier altijd vragen(wel eerst even zelf spieken, er staat al heel veel uitgelegd op het grote net ;) )

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Dat was mijn eerste ervaring ook hoor. De eerste keer dat ik spawnde had ik zoiets van "oke... en nu..?" Daarom ben ik eerst maar wat beginner guides gaan lezen. En al met al is de basis vrij simpel. Het ligt trouwens ook heel erg aan waar op het eiland je spawnt.

Wat ik gedaan heb is eerst zorgen dat ik in een veilige omgeving ben :) Dus proberen te voorkomen dat ik binnen no time omgelegd word. En daarna als een malle bessen / fiber plukken bij struiken en thatch en wood verzamelen dooor tegen bomen aan te slaan (E in blijven drukken).

Al snel kun je basis gereedschap maken en zodoende meer verzamelen. Door gewoon bezig te zijn en tijd ingame te spenderen level je weer, waardoor je weer meer kunt maken :)
GravGunner schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:52:
[...]

Houdt er rekening mee dat je lichaam Persistant is.
Dit betekend ook dat als je eerst op server A speelde en dan naar server B gaat, je opnieuw moet beginnenn

[ Voor 14% gewijzigd door pimskie op 07-10-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

Hallo,

Met de Steam korting het spel ook maar aangeschaft, ik kan alleen de Tweakers server niet vinden...
Is deze offline ?

Ik heb gezocht naar de server van wowgrunn maar zonder succes.
Tenminste als ik mee mag speluh ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

De server van wowgrun zou ik zo niet weten.. maar mocht je geïnteresseerd zijn in een pve server: jurassicark.nl (2*resources 2*tamespeed)

We zoeken nog wat spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowgrunn
iew schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:36:
Hallo,

Met de Steam korting het spel ook maar aangeschaft, ik kan alleen de Tweakers server niet vinden...
Is deze offline ?

we krijgen met de dag meer spelers, je bent van harte welkom op de server.
Afbeeldingslocatie: http://toparkservers.com/banner/80.86.171.82:27015/banner.png

[ Voor 44% gewijzigd door wowgrunn op 08-10-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Volgens mij zitten de meeste Tweakers op official pve 273

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
iew schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:36:
Hallo,

Is deze offline ?

81.19.210.51:7777
20x PvP server
Momenteel rond de 15 actieve spelers, de server is pas een aantal dagen up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Heb atm mijn eigen server hosted in Frankfurt.

Ben nog wat dingen aan het testen etc, zodra alles in orde is en perfect is.
Dan kunnen mensen hierop joinen.

Compleet nieuwe server, nog nergens gebouwd behalve door mij. Dus als je een compleet nieuwe server wil met x5 gathering/taming dan ben je straks welkom.

De rates weet ik nog niet helemaal zeker, moet ik nog even vaststellen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
dubbelpost

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Zo ik ben nu al een paar dagen aan het spelen op "JurassicArk.nl" relaxte server moet ik zeggen, lekker rustig.
Toch vraag ik mij telkens af of deze server wel blijft bestaan, het zou zonde zijn als ik alles ineens kwijt raak wanneer de stekker uit een server getrokken zou worden en zit er daarom over te denken om zelf een servertje te huren.

Ik ben namelijk iemand die heel lang in zo'n spel kan blijven hangen, wel jaren.
Ik vind het bouwen ook erg leuk en heb al heel veel plannen in m'n hoofd hahaha ;)
Het bouwen vind ik ook wel weer iets minecraft achtigs hebben.

Ben zeer benieuwd naar het spel wanneer dit officieel released word.
Weet iemand hier van wie deze server is ? (JurassicArk.nl)

[ Voor 0% gewijzigd door iew op 11-10-2015 11:39 . Reden: woord vergeten... ]

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
the lag is real :|
ik koos een server met het laagste ping maar die zijn ook waardeloos...
ik zit op een officieel server 127 maar ik woord soms 15 meter terug geteleporteerd 8)7
gisteren met lvl 5 trike tamen liep het ook op een drama voor dat die down was en ben 1 keer gedood.
ik dacht hij kan mij niet raken kan maar dus wel omdat ik gewoon naast hem stond door de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
iew schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:38:
Zo ik ben nu al een paar dagen aan het spelen op "JurassicArk.nl" relaxte server moet ik zeggen, lekker rustig.
Toch vraag ik mij telkens af of deze server wel blijft bestaan, het zou zonde zijn als ik alles ineens kwijt raak wanneer de stekker uit een server getrokken zou worden en zit er daarom over te denken om zelf een servertje te huren.

Ik ben namelijk iemand die heel lang in zo'n spel kan blijven hangen, wel jaren.
Ik vind het bouwen ook erg leuk en heb al heel veel plannen in m'n hoofd hahaha ;)

Minecraft? Nahh, hier kan ik geen pixels tellen.
Spel staat gepland voor Juli 2016. Maar dat moet ik eerst nog maar even zien.
Jaren dit spel spelen is niet meer ervaring, meestal stop je er wel een aantal keren mee.
Eigen server is een leuke optie, zelf ook gedaan. :)
raro007 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:13:
the lag is real :|
ik koos een server met het laagste ping maar die zijn ook waardeloos...
ik zit op een officieel server 127 maar ik woord soms 15 meter terug geteleporteerd 8)7
gisteren met lvl 5 trike tamen liep het ook op een drama voor dat die down was en ben 1 keer gedood.
ik dacht hij kan mij niet raken kan maar dus wel omdat ik gewoon naast hem stond door de lag.
Speel zelf op een server met 23 ping. En dat is toch wel ideaal. Maar ik speelde ook op amerikaanse servers met 180 ping en daar had ik het ook niet. Dus dat lijkt me toch jouw kant van de verbinding. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nee ligt aan de servers hier. Ik begreep dat ze er wel mee bezig zijn om betere servers te regelen, maar op dit moment is het nog niet zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Exact de reden waarom ik flinke hardware bij elkaar gesprokkeld heb en JurassicArk.nl in leven heb geroepen.

Afbeeldingslocatie: http://arkservers.net/banner/94.213.157.5:27015/banner.png
*edit: Banner lijkt broken though... Server is up en running op versie 218.7 op dit moment (Banner zegt 218.1 en offline)
Bij deze dan dus je antwoord :) de server is in mijn bezit en staat fysiek bij mij in huis.
De server draait net twee week en is op moment erg rustig in verband met mijn verhuizing. Ik heb wat problemen met mijn internetleverancier waardoor ik de server gister heb moeten verplaatsen naar mijn ouders.

(Ik zit een week zonder internet in mijn huidige woning :( )
Vanaf volgende week ben ik weer actief bezig met het administraten van de server (bij deze dus excuses als het updaten af en toe wat langer duurt)

Vanaf volgende week wil ik al het werk rondom de server weer wat actiever oppakken en opzoek gaan naar wat extra spelers. Er spelen voor zover ik weet nu 3 spelers redelijk actief (meer dan 1 maal per week) op. Tevens bekenden van me. Ik hoop de server te kunnen vullen met een actieve playerbase van circa 20 a 40 spelers. Hierdoor zou het survivaleffect (niet constant spelers tegenkomen) wat hoger moeten liggen voor het gevoel dan wanneer je op een 120-man-server constant beschaving tegenkomt.

[ Voor 12% gewijzigd door Temujin op 12-10-2015 09:52 . Reden: Banner disclaimer + extra uitleg einde. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ben nu op officiele server 273. Eerste keer spawnde ik op East 2 in het midden van de nacht. Ik was na 1 minuut dood door een piranha blijkbaar :+. Ook ik ben op zoek naar een groepje spelers om mee samen te spelen, want alleen vind ik het nog niet erg leuk eigenlijk.

Edit: Liep net tegen een Tweakers basis aan. Niemand thuis helaas. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Denizz op 11-10-2015 20:20 ]

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Dit is een leuke actieve server: http://ark-servers.net/server/15247/ die van wowgrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart

Als je twijfelt kun je altijd bij ons starten.
Onze server wordt betaald door de clan in een dedibox, dus die zal voorlopig wel bestaan (komende 2 jaar is nog betaald)
PM maar als je interesse hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Wereldkaart schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 00:21:
[...]

Als je twijfelt kun je altijd bij ons starten.
Die twijfel is niet meer nodig :) Zoals ik eerder aangaf is de server in mijn prive bezit. En zal blijven draaien zolang er spelers op spelen.

Daarnaast ben ik natuurlijk hartstikke blij dat iew op mijn server wil spelen :) Maakt het gelijk weer wat interesanter op het eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mensen het is niet de bedoeling dat het topic gespamd wordt over servers. Ik vind het best wanneer je je server hier meld, maar berichten puur om hier het IP te plaatsen is echt niet gewenst.
Dus plaats je iets over je server, maak er dan iets van zodat het niet alleen je advertentie spammen is, maar laat wat zien, plaats wat screenshots enz.
Denizz schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:12:
Ben nu op officiele server 273. Eerste keer spawnde ik op East 2 in het midden van de nacht. Ik was na 1 minuut dood door een piranha blijkbaar :+. Ook ik ben op zoek naar een groepje spelers om mee samen te spelen, want alleen vind ik het nog niet erg leuk eigenlijk.

Edit: Liep net tegen een Tweakers basis aan. Niemand thuis helaas. :P
Voeg me even toe op steam (CrazyGunner - steam groep eigenaar), dan kunnen we wel wat regelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Gisteren ook weer wat hulp hulp gekregen van mede Tweakers (sorry, weet niet meer precies wie het waren...).
Eerst een metalen bijl gekregen, die erg fijn is! Daarmee heb ik in +- een halve dag mijn houten 2x2 huisje omgetoverd tot een vrij groot geheel _/-\o_

Nou was ik zo eigenwijs om niet in Tweakers town te gaan bouwen, maar er buiten. En terwijl je dan op je gemakje staat te bouwen word je opeens aangevallen door een grote boze dino :o Gelukkig was er een Tweaker in de buurt die me er mee geholpen heeft >:)
Was ook erg grappig om te zien, die Tweaker (sorry, ben je naam dus vergeten) had een vliegende dino met een compleet gebouw op z'n rug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dat ben ik (Neroon).

Dat gebouw op die vogel http://ark.gamepedia.com/Quetzalcoatlus is voor tijdelijk gebruik. We hebben een base aan de oost kant, maar door ruimte gebrek zijn we een town gaan bouwen, de base is nu eigenlijk niet meer in gebruik, dus we willen alle dino's in de town hebben. Dus ik ben nu samen met Exelincy bezig om steeds een groep dino's te verplaatsen daar in, die (waarschijnlijk) niet een rit naar de town overleven. Later gaan we met de rest van de groep die wel sterk genoeg is (T-rex, Sarco's, Carno's enz) nog een wandeling maken.

Daarna komt er gebouwtje op met Forges e.d. Exelincy kennende zal dit van metaal worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Aah oke, nou bedankt voor je hulp dus ;)

Was echt een bizar gezicht, dat beest met een huis op z'n rug. Maar als ik het goed begrijp komen er dus nog meer dino's in de town? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
pimskie schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:58:
Aah oke, nou bedankt voor je hulp dus ;)

Was echt een bizar gezicht, dat beest met een huis op z'n rug. Maar als ik het goed begrijp komen er dus nog meer dino's in de town? :)
Ja er komen er nog wat bij, maar er gaan er ook weg naar mijn kasteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Benjamin- schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:48:
Mensen het is niet de bedoeling dat het topic gespamd wordt over servers. Ik vind het best wanneer je je server hier meld, maar berichten puur om hier het IP te plaatsen is echt niet gewenst.
Dus plaats je iets over je server, maak er dan iets van zodat het niet alleen je advertentie spammen is, maar laat wat zien, plaats wat screenshots enz.

[...]

Voeg me even toe op steam (CrazyGunner - steam groep eigenaar), dan kunnen we wel wat regelen. ;)
Hoe plaats ik screenshots van steam in dit topic?
Wil namelijk wel laten zien wat voor base we hebben, en tips hoe we het beter kunnen maken qua verdediging:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Screenshot maken ingame, en of naar tweakers uploaden, of een andere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11
F12 ingame en dan uploaden naar steam cloud en op public zetten, vervolgens kan je de link gewoon gebruiken.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Benjamin- schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:48:

[...]

Is goed. Ik werd niet veel later dan toen ik die post maaktte aangevallen door een vliegende dino met een huis op zijn rug :? en daarna doodgestoken door een level 116 vlieg. 8)7

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Haha, dat was jij, ik zag al iemand rond onze basis huppelen. Maar aanvallen deed ik niet hoor, kan ook niet, ik was hem gewoon goed aan het zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dilemma
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 07:59
Is de server offline?... Ik probeer hem te vinden maar kom hem niet tegen, zit te popelen om ARK uit te testen :D

Edit:
Blijkbaar wat problemen door router o.i.d., ontbraken nogal wat serverd, maar nu komt alles tevoorschijn :)

[ Voor 34% gewijzigd door Dilemma op 12-10-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Benjamin- schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:03:
Haha, dat was jij, ik zag al iemand rond onze basis huppelen. Maar aanvallen deed ik niet hoor, kan ook niet, ik was hem gewoon goed aan het zetten. :P
Opeens stond er zo'n dino voor mn neus, en het leek of ik schade opliep dus ik rende weg :P. Ik heb je toegevoegd (Konijntje), ga nu weer op de server spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Opzoek naar een tribe als level 10 einzelgänger ben je prooi voor andere.

Gister met moeite een dino tamed is die vandaag al gepikt / gedood door iemand anders.

Iemand nog een plekje vrij op server 273?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
bakkiepleur schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:45:
Opzoek naar een tribe als level 10 einzelgänger ben je prooi voor andere.

Gister met moeite een dino tamed is die vandaag al gepikt / gedood door iemand anders.

Iemand nog een plekje vrij op server 273?
Bij ons is er altijd plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

@Ghanghis

Klinkt goed, ik ben er bijna iedere avond samen met m'n broertje (Dollardawgs Tribe)
Dat tragere updaten is geen probleem hoor wij vermaken ons prima.
Wij spelen graag op een rustige pve server dus max 10 players vinden wij ook prima ;)

We zien je vanzelf weer verschijnen wanneer je alles weer op orde hebt, no problem en rustig aan hoor !
Wij zijn zeer easy going ( al wat ouder)

Onze ingame namen zijn Dawgtagz (ik dus) en Wolftagz (m'n broertje) van de Dollardawgs Tribe op jouw server.

Dank voor je antwoord.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

@Wereldkaart

Zit op het moment prima, dank voor het aanbod ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisterX
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 13:40
de quetzel is ook heel makkelijk te gebruiken als mobiel temhok trouwens. Vlieg er bijvoorbeeld mee naar de snow biome en gooi een zooi wolven in een vooraf gebouwd 4x2 hokje met een Argent. Je kan er zo genoeg gelijktijdig temmen, en nog eens op veilige hoogte ook! :D

Geweldige dino, helemaal voor PvP doeleinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwisterX schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:17:
de quetzel is ook heel makkelijk te gebruiken als mobiel temhok trouwens. Vlieg er bijvoorbeeld mee naar de snow biome en gooi een zooi wolven in een vooraf gebouwd 4x2 hokje met een Argent. Je kan er zo genoeg gelijktijdig temmen, en nog eens op veilige hoogte ook! :D

Geweldige dino, helemaal voor PvP doeleinden!
Heb 2 qeutzels maar low lvls... laatst zaten we achter een 108 en we kregen hem niet neer... Dan sloeg die quetzel weer iemand onder die vogel vandaan, dood...... Hoe taimen jullie die vogel?

(wij gewoon met birds en dan iemand eronder hangen die tranqdarts schiet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

iew schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:14:
@Ghanghis

Klinkt goed, ik ben er bijna iedere avond samen met m'n broertje (Dollardawgs Tribe)
Dat tragere updaten is geen probleem hoor wij vermaken ons prima.
Wij spelen graag op een rustige pve server dus max 10 players vinden wij ook prima ;)

We zien je vanzelf weer verschijnen wanneer je alles weer op orde hebt, no problem en rustig aan hoor !
Wij zijn zeer easy going ( al wat ouder)

Onze ingame namen zijn Dawgtagz (ik dus) en Wolftagz (m'n broertje) van de Dollardawgs Tribe op jouw server.

Dank voor je antwoord.
Tof, En natuurlijk uitermate gezellig..

Waar zijn jullie gesettled ?
Wij zitten met een kleine base in het noorden vlak naast de grens met de snow/biome..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Wij zitten ergens in het zuiden langs het strand, wij houden van zonnige oorden ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:19:
Heb 2 qeutzels maar low lvls... laatst zaten we achter een 108 en we kregen hem niet neer... Dan sloeg die quetzel weer iemand onder die vogel vandaan, dood...... Hoe taimen jullie die vogel?

(wij gewoon met birds en dan iemand eronder hangen die tranqdarts schiet)
Mijn enige Quetzl heb ik met een pulmi onder een argent neergehaald. Dit was nog voordat de darts de buff kregen dus dat leek me geen optie, en ben meestal een beetje solo bezig met dit soort dingen. Het was een level 4, gespot op een ptera rond de NE berg. Naar huis, argent (met fence foundations en thatch walls erin) met pulmi eronder opgehaald en maar in de buurt van de nek van de Quetzl proberen te vliegen. Na 12-15 steken ging hij geloof ik neer op een strand in het midden van de map. Thatch muur eromheen, stack narcos erin en weer terug om de rex kibble op te halen.

Poging 2, een level 8, was geen succes. Die ging down in een rivier en verdronk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Exelincy en ik hadden dat ook geprobeerd, maar de Pulmi killde de Quetzl, en we hebben wel steeds 1 hit gedaan en gewacht.

Later 1 neer gehaald met Tranqdarts.
We moeten eigenlijk Tranq Ballista Bolts hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
iew schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:57:
Wij zitten ergens in het zuiden langs het strand, wij houden van zonnige oorden ;)
Ik ben ook een fan van het zuiden, vooral van kastelen op die hoge rotsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er toevallig nog iemand een leuke PvE of PvP server waarin je niet continu kapot wordt gemaakt?
Eventueel met een 2x of 3x versnelling aanwezig.
Onze tribe heeft behoorlijk veel uren in een officiele server zitten maar worden om de zoveel keer geraid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowgrunn
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:18:
Weet er toevallig nog iemand een leuke PvE of PvP server waarin je niet continu kapot wordt gemaakt?
Eventueel met een 2x of 3x versnelling aanwezig.
Onze tribe heeft behoorlijk veel uren in een officiele server zitten maar worden om de zoveel keer geraid
onze server is pvp (wel primitive maar dat maakt raiden juist moeilijker..).. en op het moment nog bijna geen pvp, en ook nog 2x alles. je bent van harte welkom..
EU/PVP Primitive X2ALL FRESH
80.86.171.82:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Dit spel vanmiddag ook maar aangeschaft en het bevalt tot nu zeer goed.

Alleen de performance, poeh, dat was wel even slikken.

Ik snap dat dit uiteraard nog steeds een beta/alpha is, maar bij andere spellen heb ik in zo een vroeg stadium nooit dezelfde ervaring gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Benjamin- schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:04:
Exelincy en ik hadden dat ook geprobeerd, maar de Pulmi killde de Quetzl, en we hebben wel steeds 1 hit gedaan en gewacht.

Later 1 neer gehaald met Tranqdarts.
We moeten eigenlijk Tranq Ballista Bolts hebben. :P
Ok, misschien werkt het alleen bij de echt lage levels (die van jullie was level 12 geloof ik), of ik heb geluk gehad. Las laatst over een andere tactiek, een quetzl met een andere quetzl "vangen" door een bak van onderen er omheen te schuiven, dichtmaken, uitschakelen en naar je base vliegen. Klinkt ook leuk.

Verder.. komende tijd met baby dinos bezig om über dinos te fokken.. :)

http://steamcommunity.com.../0/481115363878276139/#p2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Hier wat screenshots van mijn kasteeltje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iFlXqsy.jpg
Front gate

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/57iCQjt.jpg
Castle with taming pens on the left

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bu7z45j.jpg
Dino gate entrance

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GR5Kgt3.jpg
Great Hall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Ziet er wel bruut uit!
Zou je niet meedoen met ARKitect of die andere challenge?

Is geloof ik op wekelijkse basis wie de mooiste base heeft gebouwd en krijgt 200$ van de developers:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Nog niet eerder van gehoord, ik zal er eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/a1h9ad.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/ou6yyc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2cih8a1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/29cl73p.jpg

Kleine sfeer impressie van onze base en de defending dino's

Vanavond wordt de server geupdate naar de laatste patch, en dan rexen broeden voor het leven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
PcManiaxx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:25:
Dit spel vanmiddag ook maar aangeschaft en het bevalt tot nu zeer goed.

Alleen de performance, poeh, dat was wel even slikken.

Ik snap dat dit uiteraard nog steeds een beta/alpha is, maar bij andere spellen heb ik in zo een vroeg stadium nooit dezelfde ervaring gehad.
Tja geen sli scaling en dramatische scaling. 1440p of hoger is niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

rolandos582 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:29:
[...]

Tja geen sli scaling en dramatische scaling. 1440p of hoger is niet te doen.
Had het inderdaad gemerkt :P

Speel normaliter op 4k, maar dat is echt geen doen.

Benieuwd hoe het gaat werken op dx12 in de zomer.

Voorlopig maar toch een tandje lager gezet, het spel is evengoed genieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
PcManiaxx schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:35:
[...]

Had het inderdaad gemerkt :P

Speel normaliter op 4k, maar dat is echt geen doen.

Benieuwd hoe het gaat werken op dx12 in de zomer.

Voorlopig maar toch een tandje lager gezet, het spel is evengoed genieten 8)
Achja op 1440p met medium settings haal ik 60fps. Zit nog te denken aan 2x 980 naar 2x 980ti upgrade maar idk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Met 2x 970gtx zit ik op 1440p op een stabiele 60-70fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
pirke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:25:
Met 2x 970gtx zit ik op 1440p op een stabiele 60-70fps.
Je gebruikt maar 1x omdat er geen SLI scaling is. Dus met 1 970 haal je 60-70. Op welke settings exact?
Want stabiel is mijn FPS niet. Op het moment dat een bronto slag doe, dan pak ik ff 30-40 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Een aantal pagina's terug heb ik mijn settings gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisterX
iemand al een baby proberen op te laten groeien? Pfff wat een hoeveelheid eten hebben die kleintjes nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
TwisterX schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:21:
iemand al een baby proberen op te laten groeien? Pfff wat een hoeveelheid eten hebben die kleintjes nodig!
Nee, een baby dodo en baby raptor laten hatchen, maar niet gelukt om in leven te houden nog. Wel een soort incubator gebouwd om de temperatuur te kunnen regelen, een 4x4x4 box met 4 AC's, 6 campfires en 3 feeding troughs erin. Maar er zullen ook wel eieren zijn die in de sneeuw biome alleen kunnen hatchen.. Ben ook wel benieuwd naar succesverhalen.

Edit: veel beter na 219.4, ipv elke seconde eten de babies nu gewoon wanneer ze honger hebben / er ruimte in hun foodbar is.

[ Voor 10% gewijzigd door JohnnieWbl op 16-10-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisterX
Ok, vanavond maar weer eens proberen om een baby raptor te maken dan :D Ik las dat de baby's een 70-30 kans hebben om een stat van de ouders over te nemen, met voorkeur voor de beste stat. Voor elke stat wordt er weer opnieuw gekeken naar het optimum, maar het zou dus mogelijk kunnen zijn om een beest te krijgen met mega hoge statistieken!

Ik hoop dat mijn survivor ook weer unbugged is na de patch, op een of andere manier zit hij vast in een loop van tegen de muur slaan, dus sterf hij elke 15 minuten... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Ik heb sinds de laatste patch de ene na de andere crash :(. Ik heb drie verschillende drivers geprobeerd want ik las dat het een AMD driver probleem was, maar ook met de laatste beta drivers kan ik nauwelijks spelen. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Denizz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:35:
Ik heb sinds de laatste patch de ene na de andere crash :(. Ik heb drie verschillende drivers geprobeerd want ik las dat het een AMD driver probleem was, maar ook met de laatste beta drivers kan ik nauwelijks spelen. Erg vervelend.
Gewoon voor het groene kamp kiezen, nooit problemen hier.
Babies begin ik nog niet aan, veel te lastig als solo player. Niet bij te houden lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
rolandos582 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:37:
[...]

Gewoon voor het groene kamp kiezen, nooit problemen hier.
Babies begin ik nog niet aan, veel te lastig als solo player. Niet bij te houden lijkt me
Heb al meer dan een decennia een rode kaart erin zitten, mn laatste groene was een Geforce 3 :+. Nooit echt problemen met drivers gehad eigenlijk.

Ik hoop dat ze het snel oplossing iig, want zo kom ik niet verder in het spel natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Denizz op 16-10-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Ik zit hier op drivers 15.7.1 zonder problemen. (290x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
TwisterX schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:56:
Ok, vanavond maar weer eens proberen om een baby raptor te maken dan :D Ik las dat de baby's een 70-30 kans hebben om een stat van de ouders over te nemen, met voorkeur voor de beste stat. Voor elke stat wordt er weer opnieuw gekeken naar het optimum, maar het zou dus mogelijk kunnen zijn om een beest te krijgen met mega hoge statistieken!
Voor zover ik nu begrijp erft een baby een stat van 1 ouder, met 70% kans dat het de hoogste stat wordt. Mocht je dus bijvoorbeeld 2 hoge rexen hebben, met elk alle punten in een andere stat (melee, hp), Dan kun je dus met fokken uiteindelijk een dino maken die beide stats max heeft. Je baby wordt dus niet hoger in stats dan de hoogste van een ouder maar wel een betere dino doordat meerdere stats hoog gefokt kunnen worden.

Vandaag de incubator geupgrade naar 8 AC's omdat mn bronto ei onder de 14 graden te koud werd. Nu kan hij tot 3 graden (kouder heb ik het niet gezien, zit zuid-oost) zonder actie te hoeven ondernemen, waardoor je dus mooi andere dingen kunt doen. Systeem is nu prima te doen, en het is leuk om de babies te zien.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Achja ik heb 2 max level albino rex's, beide getamed op 120 met maximale levels erbij :P
Ben benieuwd wat voor baby ik daar van ga krijgen, ik zie echter het voordeel van babies nog niet echt.
Dus zoveel ga ik er nog niet maken ;P

Het is iig wel iets om je bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
1. Babies zijn cute
2. Door baby's (icm geduld) kun je uiteindelijk max dino's krijgen (max in de zin van, alle stat maxed)
3. Babies zijn cute
4. Babies zijn cute

Reden zat toch?xD

Zonet voor het eerst een fertilized trex ei en dilo ei gehad, allebei dood.
Jemoet echt 24/7 bij die dingen zijn om ze uit te broeden, wat een gezeur..

Dus voorlopig geen broeden voor mij, doen de anderen maar xD

[ Voor 37% gewijzigd door Wereldkaart op 17-10-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Wereldkaart schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:22:
Zonet voor het eerst een fertilized trex ei en dilo ei gehad, allebei dood.
Jemoet echt 24/7 bij die dingen zijn om ze uit te broeden, wat een gezeur..

Dus voorlopig geen broeden voor mij, doen de anderen maar xD
Dan doe je het niet goed.. ;) Kan nu gerust een bronto ei alleen laten voor 100% van de tijd, alleen aan het eind wil je er bij zijn omdat de baby nog niet meteen veel food in zn inventory kan hebben.

Onze tribe heeft nu een incubator met 13 AC's op 2 hoog in het plafond, houdt nu even een spino en rex ei in de gaten maar ik verwacht dat die ook wel erg lage temps aan kunnen nu..

Geen enkel vuur nodig dus, alleen de AC's zijn een beetje prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Na wat te lurken in dit topic, toch maar besloten deze titel aan te schaffen.
Zijn er nog tips voor een goede server?
Ik ga waarschijnlijk voor een PVP server aangezien ik daar toch meer plezier uit haal. Zat te denken aan een primitive server zodat je met een stenen huisje toch nog redelijk beschermd bent.

Suggesties?
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste