Dan doe je iets niet goed hoor. De meeste kunnen gewoon rustig een uur liggen voordat ze weer narco's moeten hebben. Als je ze dan ook nog naar een base lok waardoor je gewoon verder kan gaan met resources verzamelen enz, dan kost het je weinig tijd. Oh en natuurlijk Kibble.
Mijn Bronto (rond de 100) kostte destijds wel 11 uur, die is ook door 4 personen getemd, dit was nog in de tijd dat er amper eieren waren, dus in die zin begrijp het drama ook wel. Ik moet dan ook zeggen dat ik vroeger eigenlijk nooit hoge tames heb gedaan, sowieso ging het maar tot 30 toen ik begon (dag 2 of 3 van EA), maar ik vond het tamen ook veel en veel te lang duren, was ook erg onveilig enz.
Nu is het gewoon simpel, ik tame alleen met Kibble en alleen 100+, ik lok ze naar een goede plek, of ik doe er een bouwsel omheen (wat fence foundations met walls enz) en dan laat ik ze uitsterven tot het punt dat ik ze in 1 keer kan tamen met Kibble, zodat ik zeker weet dat ik mijn Kibble niet verziek door een ongeluk, en zolang ze nog niets gegeten hebben, heeft dit geen nadelig effect.
Om te weten wanneer je ze het moet geven, moet je gewoon uitrekenen hoeveel Kibble je nodig hebt, en dan doe je dat x80 food, dus hebben ze er 40 nodig, dan moet er plaats zijn voor 3200 food.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900