Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Ik heb nu al een tal van keren pvp gedaan, maar wat ik merk is dat een TRANQ arrow in het hoofd van een tegenstander hem vaak na een paar seconden plat legt. Wellicht iets voor SOTF?

Edit: De @@p komt uit de mouw vanavond!

[ Voor 10% gewijzigd door Ferio op 17-08-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Laatst online: 21-05 11:20
Ik zelf vind de SOTF ook echt geweldig om te spelen, Helaas ben ik altijd dit spel alleen aan het spelen dus de tribemate die je krijgt is even afwachten hoe dat loopt.

Ben paar keer 2e geworden maar helaas nog niet 1e. Wat mij opvalt is dat mijn pvp kunsten gewoon bagger slecht zijn. :P

Misschien een idee om met tweakers een SOTF te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:14
Ben benieuwd of ik ARK wat vind, dayz helemaal grijs gespeeld, rust vond ik niet heel veel aan.

In een tribe spelen is dus een soort guild? En zitten tweakers samen op een server of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
DeadKnight schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:39:
Ben benieuwd of ik ARK wat vind, dayz helemaal grijs gespeeld, rust vond ik niet heel veel aan.

In een tribe spelen is dus een soort guild? En zitten tweakers samen op een server of?
Tribe is een guild.

Official op 273 (PVE) en zitten er een aantal op een pvp server van zorkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowgrunn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:53
hey iedereen, wat is dit een verrekte verslavend spel zeg...

speel nu op de server van z0rk0l, echt super leuke spelers.

lijkt me leuk als hier meer mensen komen spelen

[ Voor 87% gewijzigd door wowgrunn op 01-09-2015 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

voor de mensen die het spel niet goed kunnen draaien heb ik de volgende oplossing gevonden:

YouTube: ARK Survival Evolved: Dramatically increase performance / FPS with any setup!

Het bestand: https://goo.gl/LhGKOb

(uitpakken naar: Steam\steamapps\common\ARK\ShooterGame\Saved\Config\WindowsNoEditor\ - en overschrijf de bestaande bestanden).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:29
Leuke link, maar zou er niet inmiddels een betere zien, dat is namelijk al 2 maanden oud.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Geen idee, het werkt nog steeds duzzzz....

Maar voel je vrij om met een betere link te komen. ;)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisterX
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 13:40
Sinds 2 maanden zijn er flink wat optimalisaties doorgevoerd al. Zo kan ik bijvoorbeeld elke 1-2 weken mijn settings weer een beetje opschroeven. Waar ik bij release eerst alles op low had staan om 25 fps te halen, zit ik nu rond de 35fps met de settings op medium/high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ja daarom, de grafische settings zullen vast beter kunnen. Zal vandaag is even kijken.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:44
TwisterX schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:16:
Sinds 2 maanden zijn er flink wat optimalisaties doorgevoerd al. Zo kan ik bijvoorbeeld elke 1-2 weken mijn settings weer een beetje opschroeven. Waar ik bij release eerst alles op low had staan om 25 fps te halen, zit ik nu rond de 35fps met de settings op medium/high.
Bij mij juist tegenovergesteld. Ben niets anders aan het doen de laatste paar weken dan settings langzaam terug schroeven. Ik kon de game met alles op max draaien en had dan tussen de 25 - 35 frames nu haal ik met sommige settings op low (schaduwen) en textures op medium tussen de 20 en 30 frames. en heb ik regelmatig enorme stotteringen wanneer ik de wereld aan het verkennen ben.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisterX
Ik las dat die stutter lag waarschijnlijk een server side probleem is. Naarmate er meer gebouwd is komt er een grotere data-spike ofzo. Er zit ook een vaste tijd tussen. Meeste servers hebben er beperkt last van maar het wordt steeds ernstiger, vooral op PvE servers.

Het kan ook aan je connections settings liggen, dit kan je bij settings helemaal onder instellen ook sinds een paar patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Ik vind het zeer jammer van de optimalisatie..
Geniet niet echt meer van de game :( vond het in het begin wel leuk... maar nu momenteel niet meer ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
lindseysew schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:56:
Ik vind het zeer jammer van de optimalisatie..
Geniet niet echt meer van de game :( vond het in het begin wel leuk... maar nu momenteel niet meer ;x
Ik heb je anders niet veel online gezien. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Benjamin- schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:17:
[...]

Ik heb je anders niet veel online gezien. :o
Nee :')
Toen ik het spel net had gekocht vond ik hem wel leuk :(
Viel me tegen ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
lindseysew schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:04:
[...]

Nee :')
Toen ik het spel net had gekocht vond ik hem wel leuk :(
Viel me tegen ;x
Maar je hebt ook maar heel weinig van het spel gezien, je hebt niet eens een dino getemd, en je had hem oo dezelfde dag als mij :P

Aanbod staat nog steeds, wil je een keer echt spelen, dan help ik je wel om echt iets neer tw zetten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik had na een bepaalde update een maand geleden ook opeens lag spikes. Iedereen op die server had het over de verbeterde FPS die ze hadden en ik zat met lag spikes en gemiddeld 10 FPS minder :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Benjamin- schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:41:
[...]

Maar je hebt ook maar heel weinig van het spel gezien, je hebt niet eens een dino getemd, en je had hem oo dezelfde dag als mij :P

Aanbod staat nog steeds, wil je een keer echt spelen, dan help ik je wel om echt iets neer tw zetten enz.
Oei, ben net weer triest genoeg begonnen met WoW :')
Maar ik zet hem nog een keer aan en kijken hoe de optimalisatie nu is ;x :X

• Benjamin-
lindseysew schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:04:
[...]

Oei, ben net weer triest genoeg begonnen met WoW :')
Maar ik zet hem nog een keer aan en kijken hoe de optimalisatie nu is ;x :X
Daar gaat je leven! 8)7

• lindseysew
Whahahaha nee hoor :')
Wanneer ik mijn motorrijbewijs binnen heb, daar gaat dan mijn gaming leven :')
Vermaak me prima :D :9

• Brogala
  • Niet online
lindseysew schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:53:
[...]

Whahahaha nee hoor :')
Wanneer ik mijn motorrijbewijs binnen heb, daar gaat dan mijn gaming leven :')
Vermaak me prima :D :9
Tot dat je tot 4 uur 's nachts opblijft om een dino te temmen :') :+

• lindseysew
Brogala schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:06:
[...]

Tot dat je tot 4 uur 's nachts opblijft om een dino te temmen :') :+
Oh god serieus O_O
Dat kan ik niet volhouden ;w
Moet s' ochtends helaas om half 7 opstaan :(

• Benjamin-
lindseysew schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:38:
[...]

Oh god serieus O_O
Ik ook niet hoor. Maar daarvoor heb je ook een tribe om samen iets te gaan temmen enz.

• TwisterX
Maar wie wil er nou niet een brontosaurus waarop je je eigen basis kan bouwen?

• Benjamin-
Helaas wacht ik er al 3 weken op. :P

• Ferio
lindseysew schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:38:
[...]

Oh god serieus O_O
Unofficial kan het veel sneller. De meeste hebben 3x tame rating en een heel stuk beter dan official servers. :)

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb inmiddels ook een server opgezet. Als er nog suggesties zijn hoor ik ze graag!

Afbeeldingslocatie: http://arkservers.net/banner/85.214.208.230:27016/banner.png

Server specs: Intel Xeon E5-2680 v2 @ 2.80GHz / 8GB RAM / CentOS 7

[ Voor 13% gewijzigd door Cybergamer op 20-08-2015 18:05 ]

cybergamers.nl

• Brogala
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:41:
[...]

Unofficial kan het veel sneller. De meeste hebben 3x tame rating en een heel stuk beter dan official servers. :)
Klopt, op official vind ik het echt veel te lang duren. Je kan het inderdaad met je tribe doen maar zelfs als je het door de helft deelt vind ik het nog te lang duren :P

Verwijderd

Geweldig hoe de devs luisteren naar de community.

• Ferio
Brogala schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:00:
[...]
Klopt, op official vind ik het echt veel te lang duren. Je kan het inderdaad met je tribe doen maar zelfs als je het door de helft deelt vind ik het nog te lang duren :P
Zit je ook op de server van Zork?
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:17:
Geweldig hoe de devs luisteren naar de community.
Ja dat zeker.. zo zie je ze maar zelden! :)

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
Ferio schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:41:
[...]
Of.. pak een dagdeel in het weekend / als je wat meer tijd hebt. Mijn bronto heb ik op een vrije dag vlak bij mn base neergelegd, volgegooid met berries en narcos en omdat zn torpor langzaam daalt heb je alle tijd om iets anders te doen. Farmen, bouwen, of andere dinos tamen is geen probleem. Had een ptera naast de bronto gelegd en even verderop een scorpio, parasaur en ankylo. Werd uiteindelijk mooi tamedagje en een aantal nuttige dinos erbij die meerdere dagen kosten als je ze een voor een doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
JohnnieWbl schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:45:
[...]

Of.. pak een dagdeel in het weekend / als je wat meer tijd hebt. Mijn bronto heb ik op een vrije dag vlak bij mn base neergelegd, volgegooid met berries en narcos en omdat zn torpor langzaam daalt heb je alle tijd om iets anders te doen. Farmen, bouwen, of andere dinos tamen is geen probleem. Had een ptera naast de bronto gelegd en even verderop een scorpio, parasaur en ankylo. Werd uiteindelijk mooi tamedagje en een aantal nuttige dinos erbij die meerdere dagen kosten als je ze een voor een doet.
Zo kan je het ook inderdaad doen, maar goed ik heb vaak maar een uurtje of 3 a 4 de tijd en dan schieten de hogere levels niet echt op. Daarnaast worden de servers uiteindelijk toch gewiped en dus vind ik het zonde om veel tijd erin te gaan stoppen die over een paar maanden toch voor niets is geweest.

Met een 3x kan je teminste van alles proberen zonder dat het een tweede baan wordt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ferio schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:36:
[...]

Zo kan je het ook inderdaad doen, maar goed ik heb vaak maar een uurtje of 3 a 4 de tijd en dan schieten de hogere levels niet echt op. Daarnaast worden de servers uiteindelijk toch gewiped en dus vind ik het zonde om veel tijd erin te gaan stoppen die over een paar maanden toch voor niets is geweest.

Met een 3x kan je teminste van alles proberen zonder dat het een tweede baan wordt zeg maar.
Perfect gezegd :)

En eh, ik speel nog even geen Ark :P Focus nu op CS:GO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
En alweer door een Dilo gedood, terwijl ik in een 3x3x2 basis van steen (met metalen deuren) lag.
Dit is me al vaker overkomen op official server 199, ook na het wijzigen van codes op deuren en op andere plaatsen gaan slapen.

Ergens anders wakker worden, dan waar je was gaan slapen, was eerder regel dan uitzondering op die server.

Funderingen, deuren, muren en plafonds waren onbeschadigd, maar een kampvuur of een paar kisten met spul waren verdwenen, terwijl de decoys er nog, onbeschadigd stonden.

Gebeurt die onzin ook op jullie server(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Waar lag je? Altijd zoveel mogelijk in het midden liggen en liefste op een hogere verdieping, dit maakt het dat het heel moeilijk is dat ze je uberhaupt kunnen raken. Verder als je een wall hebt, dan wordt het helemaal onmogelijk voor ze om je te kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
Ferio schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:36:
[...]

If you enjoy to waste time, is it still time wasted?

Snap het wel hoor, waar het vandaan komt. De tijdconsumptie/ -investering heeft de devs ook getriggered om SOTF te ontwikkelen, er waren namelijk meer die iets minder tijd erin wilden stoppen dan soms nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik vind wel dat tamen te lang gaat duren met die hoge levels. Nu zou je kunnen zeggen, waarom tem je niet lagere? Maar met die Alpha's forceren ze je wel om minstens iets van 50-60 te temmen, en dan tikt het al flink aan.
Kibble moet daar de oplossing voor zijn, maar ook dat duurt lang om bij elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Benjamin- schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:17:
Waar lag je? Altijd zoveel mogelijk in het midden liggen en liefste op een hogere verdieping, dit maakt het dat het heel moeilijk is dat ze je uberhaupt kunnen raken. Verder als je een wall hebt, dan wordt het helemaal onmogelijk voor ze om je te kunnen raken.
Duh, ik lag prone in het midden op de eerste verdieping, omringd door metalen deuren, stenen muren en plafonds.

[ Voor 10% gewijzigd door Ew0ut op 05-11-2019 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Maar de kwaliteit maakt niet uit, alleen of en hoe snel ze het kapot kunnen maken.
Dino's kunnen gewoon door de muur glitchen, dilo's hebben nog een langere range. Daar moet je dus rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Net ook weer midden in m'n vrij grote metalen basis doodgegaan omringt door ongeveer 10 eigen dino's. 182.5% crossbow, 165% hatchet, journeyman miners helmet etc allemaal weg, omdat ik even lui was en m'n gear niet uit heb gedaan voor het uitloggen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ew0ut schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:40:
Gebeurt die onzin ook op jullie server(s)?
Zover ik weet niet op mijn server...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Laatst online: 12-09 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ik weet niet hoeveel mensen een eigen server hebben hier in dit topic, maar voor degene met een eigen server, hebben jullie toevallig ook last van onverklaarbare lag? Ikzelf zie namelijk dat de load op mijn systeem redelijk laag is maar toch zijn er verschillende mensen met problemen, toevallig alle mensen met Ziggo hebben problemen.
Server draait op het volgende:
Windows 10
Intel i7 4790K
32GB intern geheugen (hoezo overkill :-) nee meerdere minecraft servers draaien met momenten)
Asus 980GTX Ti (voor wanneer ik op die PC zou willen gamen

Nu weet ik niet waar het precies aan ligt en wil dit eigenlijk opgelost zien, maar dat is minder makkelijk dan gedacht. Verder lijkt het dat ik problemen heb gekregen sinds de laatste nieuwe updates maar 100% zeker ben ik ook niet. Heb mijn Latency settings in gamedata.ini gewijzigd en lijkt het probleem met DC's verholpen maar Lag en rubber banding is nog steeds een issue. Iemand hetzelfde probleem en wellicht oplossing?

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar veel van de lag komt ook niet door ping tijden, maar door fouten in de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
KingTenteehje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:57:
Ik weet niet hoeveel mensen een eigen server hebben hier in dit topic, maar voor degene met een eigen server, hebben jullie toevallig ook last van onverklaarbare lag? Ikzelf zie namelijk dat de load op mijn systeem redelijk laag is maar toch zijn er verschillende mensen met problemen, toevallig alle mensen met Ziggo hebben problemen.
Server draait op het volgende:
Windows 10
Intel i7 4790K
32GB intern geheugen (hoezo overkill :-) nee meerdere minecraft servers draaien met momenten)
Asus 980GTX Ti (voor wanneer ik op die PC zou willen gamen

Nu weet ik niet waar het precies aan ligt en wil dit eigenlijk opgelost zien, maar dat is minder makkelijk dan gedacht. Verder lijkt het dat ik problemen heb gekregen sinds de laatste nieuwe updates maar 100% zeker ben ik ook niet. Heb mijn Latency settings in gamedata.ini gewijzigd en lijkt het probleem met DC's verholpen maar Lag en rubber banding is nog steeds een issue. Iemand hetzelfde probleem en wellicht oplossing?
Op official best wel veel lag, echter op een unofficial server helemaal geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje...
We hebben aardig wat turrets nu heb ik deze op players only gezet met het idee dat als
iemand komt op een dino dus bv rex dat hij op de speler vuurt en als iemand op een bird komt dat in ieder geval de bird wordt raakt... Maar is dit ook zo?

Gister met raid viel mij namelijk op dat de turret niet op mij schoot toen ik op me rex hem benaderde... Als dat het geval is heb ik wat aan te passen haha... Want dat zou beteken dat iedereen naar de base zou kunnen wandelen met dino of evt vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Laatst online: 12-09 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ferio schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 01:35:
[...]

Op official best wel veel lag, echter op een unofficial server helemaal geen.
IK heb even verder wat onderzoek gedaan, en het betreft alleen de mensen die op Ziggo zitten die problemen lijken te hebben. Verder is het ook zo dat ik hoorde dat het probleem zich na 17:30 voordoet en weg is na 22:30 ongeveer. Het kan allemaal toeval zijn maar lijkt mij een gevalletje bandbreedte bij Ziggo?

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
Ik volg dit topic ook even! Ben sinds deze week ook een ARK speler samen met een aantal andere mensen.

We hebben gisteren onze eerste dino (lvl 32 Parasaur) getamed als Tribe (lijkt me erg langdurig en lastig om helemaal alleen te doen overigens) :) Daarna een mooie plek op gezocht om te settlen en hopen dat onze dino er nog is als we weer online komen. Ze is qua agression ingesteld op 'YOUR target' dus technisch gezien zou ze nergens achteraan moeten gaan lopen vannacht. Daarbij zitten we op een PVE server dus hopelijk gaat dat allemaal goed :D

Wij hebben trouwens ook last van de lag spikes. Ook Ziggo hier...

Ben tot nu toe erg enthousiast over de game!

[ Voor 5% gewijzigd door Thesserd op 25-08-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
KingTenteehje schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:39:
[...]

IK heb even verder wat onderzoek gedaan, en het betreft alleen de mensen die op Ziggo zitten die problemen lijken te hebben. Verder is het ook zo dat ik hoorde dat het probleem zich na 17:30 voordoet en weg is na 22:30 ongeveer. Het kan allemaal toeval zijn maar lijkt mij een gevalletje bandbreedte bij Ziggo?
Ik heb zelf ook ziggo, maar heb alleen lag op official (waar veel gebouwd is) en op unofficial geen lag.
Thesserd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:28:

We hebben gisteren onze eerste dino (lvl 32 Parasaur) getamed als Tribe (lijkt me erg langdurig en lastig om helemaal alleen te doen overigens) :) Ze is qua agression ingesteld op 'YOUR target' dus technisch gezien zou ze nergens achteraan moeten gaan lopen vannacht.
Parasaur kan je makkelijk alleen tamen wanneer je het spel een beetje kent. De grotere dieren hebben echt veel tijd nodig. 10+ uur geen geen uitzondering. Het beste is overigens om hem op "neutral" te hebben staan. Ik weet nou niet als die word aangevallen op "your target" of ze dan ook terug aanvalt.

[ Voor 38% gewijzigd door Ferio op 25-08-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploiink
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 20:02
KingTenteehje schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:39:
[...]

Wat Ferio zegt, official is op het moment heel veel lag. Op de server van zork af en toe wat time lag op een ptra.

PSN: Ploiink Steam: Ploiink56 (Frankie Fourfinger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Ferio schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:48:
[...]

Ik heb zelf ook ziggo, maar heb alleen lag op official (waar veel gebouwd is) en op unofficial geen lag.

[...]

Parasaur kan je makkelijk alleen tamen wanneer je het spel een beetje kent. De grotere dieren hebben echt veel tijd nodig. 10+ uur geen geen uitzondering. Het beste is overigens om hem op "neutral" te hebben staan. Ik weet nou niet als die word aangevallen op "your target" of ze dan ook terug aanvalt.
Hmm oke. Nouja we gaan het zien. Het is een rustige omgeving, tot nu toe nog geen 'rovers' gezien.

Kan me voorstellen dat als je het spel beter kent dat het niet zo veel voorstelt idd :D maar wij spelen het net 2 dagen nu haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploiink
Thesserd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:53:
[...]

Hmm oke. Nouja we gaan het zien. Het is een rustige omgeving, tot nu toe nog geen 'rovers' gezien.

Kan me voorstellen dat als je het spel beter kent dat het niet zo veel voorstelt idd :D maar wij spelen het net 2 dagen nu haha.
In ieder geval zorgen dat je dan met zijn tweeën bent en iets om je tenminste mee te kunnen verdedigen is ook wel handig. Het zal niet de eerste keer zijn dat je dino aangevallen wordt en bonus levels verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Euhm ja idd.. Maar als we offline zijn valt er weinig te verdedigen toch haha. Straks als we hoger level zijn maar wat van die wanden en dinogate maken, geeft al meer zekerheid denk ik!

Als je dino dood gaat, is ie dan gewoon helemaal weg overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploiink
Thesserd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:03:
Euhm ja idd.. Maar als we offline zijn valt er weinig te verdedigen toch haha. Straks als we hoger level zijn maar wat van die wanden en dinogate maken, geeft al meer zekerheid denk ik!

Als je dino dood gaat, is ie dan gewoon helemaal weg overigens?
Als je dino dood gaat krijg je hiervan een melding. Het kan voorkomen dat hij door de grond zakt, dan ben je hem gewoon kwijt en krijg je geen melding.

Simpele wanden houden je dino's eerst wel op de plek waar je ze wilt houden, ik zou eerst een heleboel steen gaan verzamelen en dit bewaren in een lockbox en dan eerst klein een "home" beginnen, deze kan je tzt dan altijd nog uitbreiden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Goede tip! Thanks :D

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
is dit spel moeilijk of valt wel mee voor beginners?

- heeft iemand nog beginner tips?
- moet je 1 vaste server kiezen? of kan je gewoon een char maken en die gebruiken op verschillende servers

• Ferio
*support for "IT'S THE END OF THE WORLD AS WE KNOW IT!" (Extinction Event)
[MORE NOTES TO COME]*

Benieuwd wat het is.. :-)

Server wipe met event?

• Ploiink
Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:49:

- moet je 1 vaste server kiezen? of kan je gewoon een char maken en die gebruiken op verschillende servers
Official of Unofficial server:
Er is veel verschil tussen deze 2 type servers:
zoals official al doet vermoeden gaat het hier om servers welke onder toezicht staan van de makers zelf, hierop zie je vaak dat een grote tribe de server claimt en je wil helpen inruil voor materiaal. Deze bouwen vaak ook de 3 arks en de cave's dicht zodat je er niet in kan of je moet betalen in resources.
Unofficial servers kan iedereen hosten, het voordeel hierop is dat zoals op de server van z0rk het taimen van dinos, de experience en het gathers van resources verdrievoudigd is. Alles gaat dus veel sneller en de mogelijkheid op een leuke basis is sneller te realiseren. Ook verneem ik zelf dat de ping en lag op unofficial servers lager is.

Het is denk ik wel aan te raden om het gewoon bij 1 character te houden, voor zover ik weet kan je ook maar 1 character per server hebben. Mocht je met je character naar een andere server willen dan kan je jezelf "uploaden" in 1 van de 3 arks. Het is zelf even uitproberen denk ik.

Ik ben begonnen op een official server maar we hebben met onze tribe nu veel meer vermaak op de unofficial server.

Hier op Tweakers staan op het moment 2 servers welke door leden van Tweakers gehost worden, de server van z0rk word door meerder hier dagelijks bezocht waaronder ik zelf.

Afbeeldingslocatie: http://arkservers.net/banner/62.210.52.30:27015/banner.png

De hoster van de steamgroep heeft ook een server
Afbeeldingslocatie: http://arkservers.net/banner/85.214.208.230:27016/banner.png

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik speel zelf op 85.24.201.147:7777
Is ook een unofficial server met 6x tame, 3x resources en 5x XP

Had het geluk dat mijn vrienden al iets eerder waren begonnen waardoor ik al gelijk een metal base had.

Gister mijn eerste brontosaurus getamed (in 30 minuutjes ongeveer) en vandaag mijn eerste Fabricator gemaakt.

Het spel wordt nu heel leuk, ben nu 10 uurtjes op deze server aan het spelen en lvl 55.
Ga binnenkort eens zien hoe ik die enorme zeebeesten kan tamen en of ik een Alpha Trex kan killen samen met mijn Trex lvl 160

• Benjamin-
Ploiink schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:21:De hoster van de steamgroep heeft ook een server
[afbeelding]
Wie? Ik? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Aanrader, zitten goede gasten op! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploiink
Ferio schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:01:
[...]

Aanrader, zitten goede gasten op! :-)
Zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 15:35
Mijn tribe-leden hebben me aangespoord om een filmpje te maken van onze basis omdat wij ze persoonlijk wel best indrukwekkend vinden. We zijn enkele interessante problemen tegen gekomen om onze basis te bouwen en sommige stukken (250 walls of 400 pillars) hebben we zelfs twee keer gebouwd omdat het niet perfect was (mijn OCD :( ). Dus de idee achter het filmpje gaat het tackelen van bouwproblemen worden.

Ik heb al enkele dingen in gedachten, maar suggesties zijn welkom als iemand hier voorstellen heeft.

Topics:
- hoe werkt support
- uitmeten van pillars
- aansluiten op grid met hoogteverschillen
- max building blocks setting
- plaatsing van walls (hoe werkt facing/snapping)

Had jij nog problemen bij het bouwen? Laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-04-2024
Zork even je server updaten man we komen er niet meer op omdat je nieuwe update er nog niet in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:49:

Ik vond het wel meevallen maar het is wel makkelijker als je met z'n tweeën of drieën begint.

Je maakt per server een character, dus verstandig is om altijd dezelfde server te joinen!

Beginnertip: als je je eerste dino hebt getamed, zorg dan dat ie veilig staat. Bijv. binnen een spike wall. Heb gisteren namelijk de twee dino's en het halve tatch huisje van onze buurvrouw volledig vernield zien worden door een alpha dino (weet niet meer de naam van welke :+ ) bovendien lag ze zelf buiten te slapen (als je offline gaat val je in de game in slaap) wat echt niet slim is.

@Reucht gaaf :D dat OCD ken ik wel een beetje whaha.
Vraagje voor jou dan... Wij hadden een vierkant huis gebouwd in het begin, alles van hout... houten foundations etc. Op een gegeven moment kregen wij een buurvrouw (waarvan nu dus het halve huisje is gemold). Ik had al in de gaten dat ze te dichtbij had gebouwd, want langs haar kant kon ik geen spike wall om ons huisje heen maken. Nouja, dat is nog te overzien. Maar gisteren wilde ik de houten muur vervangen voor stenen. Dus ik een stuk muur gedemolished, kon ik em niet vervangen voor een stenen muur omdat het te dichtbij iemands foundation is. Hoe kan het dan dat zij wel zo dicht bij ons kon bouwen? Dan zou zij toch ook die melding gekregen moeten hebben dat ze te dicht bij onze foundation heeft gebouwd |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Thesserd op 31-08-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
Mm, het meest logische lijkt me dat de building range is aangepast nadat de buurvrouw haar huis had gebouwd. Je kan eens vragen of zij nog bij kan bouwen aan jullie kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Iemand die weet waar ik Survival of the Fittest mod kan spelen?

En waar spelen jullie precies?

Zit nu op een unofficial met hoge tamerates etc. maar eventueel kan ik bij jullie ook wel starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wereldkaart schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:29:
Iemand die weet waar ik Survival of the Fittest mod kan spelen?

En waar spelen jullie precies?

Zit nu op een unofficial met hoge tamerates etc. maar eventueel kan ik bij jullie ook wel starten :)
Je zal eerst de mod moeten aanzetten (rechtsonder kan je kiezen). Daarna is het gewoon selecteren op lage ping en dan een server vinden die nog moet starten (dit is de manier hoe ik het doe en ik speel alleen op oficials).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

De lag op official servers is wel echt een minpuntje...

Alleen is het financieel niet heel aantrekkelijk om zelf een server op te zetten, gezien het geheugengebruik van het spel. Voor andere spellen heb ik nog wel eens een eigen server op een VPS'je gezet, dat is best betaalbaar tot 4 GB geheugen.

Van ARK lees ik dat de server niet eens wil starten als je minder dan 6 GB geheugen hebt, dus laten we zeggen dat je zeker 8 GB geheugen nodig hebt als je met wat meer mensen wil spelen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
TheNephilim schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:35:

Van ARK lees ik dat de server niet eens wil starten als je minder dan 6 GB geheugen hebt, dus laten we zeggen dat je zeker 8 GB geheugen nodig hebt als je met wat meer mensen wil spelen... :/
Geheugen kost vrijwel niets tegenwoordig. Ik heb er 16gb inzitten voor 90 euro en dan heb ik ook het beste geheugen voor m'n moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Ferio schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:05:
[...]

Geheugen kost vrijwel niets tegenwoordig. Ik heb er 16gb inzitten voor 90 euro en dan heb ik ook het beste geheugen voor m'n moederbord.
Dat is inderdaad geen probleem op 'bare metal', maar ik heb het hier over een VPS. Zelf een server neerzetten is voor mij geen optie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
TheNephilim schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:07:
[...]

Dat is inderdaad geen probleem op 'bare metal', maar ik heb het hier over een VPS. Zelf een server neerzetten is voor mij geen optie namelijk.
Ah zo, nee dat gaat lastig.

Een paar hier huren een server voor geloof ik 30,- per maand ongeveer.

Neem is een kijkje op de server van Zork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Dit spel met de summer sales gekocht, wou hem net eens gaan opstarten. Maar als ik mijn settings op High zet, gaat hij echt heel erg traag, zelfs op medium. Terwijl mijn computer dit spel makkelijk op de hoogste settings zou moeten kunnen draaien, weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Reucht schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:10:
Mm, het meest logische lijkt me dat de building range is aangepast nadat de buurvrouw haar huis had gebouwd. Je kan eens vragen of zij nog bij kan bouwen aan jullie kant?
Hmm dat zal het dan zijn denk ik.

Ik wilde inderdaad aan dr vragen of ze misschien haar huisje naar links wilde uitbouwen en rechts wat weg wilde halen. Eventueel met hulp van mij voor resources etc. Maar ze is niet meer online... Nog 2 dagen en er kan gedemolished worden. Aangezien haar huisje toch al gemold is door een alpha dino, lijkt het me niet zo erg als ik aan onze kant 1 foundation weg haal. En mocht ze wel online komen, dan plaats ik denk ik ff een wooden sign met de vraag. In de hoop dat ze dat leest :+

@GluonC volgens mij heeft TheNephilim dit probleem ook :o

[ Voor 3% gewijzigd door Thesserd op 01-09-2015 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
hmm vraag me af of mijn avalon cputje hier nog een leuke server voor kan zijn.. iemand enig idee?

pricewatch: ASRock C2750D4I

zit op het moment 16gb in maar word deze maand ergens uitgebreid naar 64gb

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
GluonC schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:07:
Dit spel met de summer sales gekocht, wou hem net eens gaan opstarten. Maar als ik mijn settings op High zet, gaat hij echt heel erg traag, zelfs op medium. Terwijl mijn computer dit spel makkelijk op de hoogste settings zou moeten kunnen draaien, weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb een auto. Voor mijn gevoel rijdt mijn auto veel te traag. Terwijl hij makkelijk hard zou moeten kunnen rijden. Kunnen jullie mij helpen? (Zonder dat ik vermeld wat voor een auto ik heb, hoe hard ik er meetbaar mee rijdt, en welke features deze bevat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Seth_Chaos schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:00:
[...]

Ik heb een auto. Voor mijn gevoel rijdt mijn auto veel te traag. Terwijl hij makkelijk hard zou moeten kunnen rijden. Kunnen jullie mij helpen? (Zonder dat ik vermeld wat voor een auto ik heb, hoe hard ik er meetbaar mee rijdt, en welke features deze bevat)?
Een andere reactie had ook kunnen zijn: "Het spel is nog altijd early-access en niet echt goed geoptimaliseerd op meerdere punten. Wij moeten het inderdaad ook nog steeds allemaal op wat lagere settings spelen."

Maar deze reactie geef ik ook gewoon +1 :P

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meta3D
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-10-2022
Hallo allemaal :) ik zit zelf op deze server en we zijn nog opzoek naar spelers, meestal zijn er gemiddeld toch zo'n 15 man online maar er kunnen nog veel meer bij :)

Afbeeldingslocatie: http://ark-servers.net/server/11226/banners/regular-banner-1.png

EU-NL PvE server
BE / NL - Nederlands talige server, deze server is speciaal voor Nederlandstalige spelers, andere talen mogen natuurlijk ook.

Verbinden met de server:
[url="steam://connect/81.83.10.218:27015"]Klik hier:[/url]
En je word meteen verbonden met onze server :)

Of kom eens langs in de steam groep:
Klik hier om naar de steam groep voor de server te gaan:

Speel eerlijk en vriendelijk.
Hierdoor is het mogelijk een hutjes of je basis veel meer open te bouwen, het hoeven geen forten te worden die andere spelers tegen moeten houden, je hebt verdediging nodig tegen grote dino's.
Maar het je kan bijvoorbeeld net zo goed het dorpje van astrix en oblix na gaan bouwen :)

* We now support global, dynamic Official Server bans.
Deze server maakt gebruik van de Global-ban list https://steamcommunity.co...//playark.com/banlist.txt

Survivor upload is mogelijk.
Heb je al een account op een andere server en geen zin om helemaal opnieuw te beginnen?
Geen probleem je kan je account overzetten naar onze server, kijk even in onze steam groep als je niet weet hoe dat moet.
Items en Din's uploaden staat vanaf nu uit, dit is niet meer mogelijk. Het was te makkelijk voor enkele spelers om Items te uploaden.

Server informatie
De server word elke morgen om 6 uur ge-update naar de laatste versie.
Mochten er dringende updates tussen door komen dan word de server tussendoor ook ge-update.
- Dedicated Server,
- Backup elke 2 uur.
- Save game data elke 15 minuten.
- 2 actieve admins
- Resistance of the structure factor = x5
- Day cycle speed scale=0.5
- Night time speed scale=2.0
- Day time speed scale=0.5
- Taming speed multiplier=2.0
- Display the player on the map = enabled
- Enable crosshairs = enabled
- Tribute downloads = enabled ** Only player! NO Dino's or ITEMS
- Allow third person player = enabled

Iedereen is van harte welkom _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://toparkservers.com/banner/81.83.10.218:27015/banner.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Te weinig multiply op taming etc helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Meta3D schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:49:
Hallo allemaal :) ik zit zelf op deze server en we zijn nog opzoek naar spelers, meestal zijn er gemiddeld toch zo'n 15 man online maar er kunnen nog veel meer bij :)

[afbeelding]

EU-NL PvE server
BE / NL - Nederlands talige server, deze server is speciaal voor Nederlandstalige spelers, andere talen mogen natuurlijk ook.

Verbinden met de server:
[url="steam://connect/81.83.10.218:27015"]Klik hier:[/url]
En je word meteen verbonden met onze server :)

Of kom eens langs in de steam groep:
Klik hier om naar de steam groep voor de server te gaan:

Speel eerlijk en vriendelijk.
Hierdoor is het mogelijk een hutjes of je basis veel meer open te bouwen, het hoeven geen forten te worden die andere spelers tegen moeten houden, je hebt verdediging nodig tegen grote dino's.
Maar het je kan bijvoorbeeld net zo goed het dorpje van astrix en oblix na gaan bouwen :)

* We now support global, dynamic Official Server bans.
Deze server maakt gebruik van de Global-ban list https://steamcommunity.co...//playark.com/banlist.txt

Survivor upload is mogelijk.
Heb je al een account op een andere server en geen zin om helemaal opnieuw te beginnen?
Geen probleem je kan je account overzetten naar onze server, kijk even in onze steam groep als je niet weet hoe dat moet.
Items en Din's uploaden staat vanaf nu uit, dit is niet meer mogelijk. Het was te makkelijk voor enkele spelers om Items te uploaden.

Server informatie
De server word elke morgen om 6 uur ge-update naar de laatste versie.
Mochten er dringende updates tussen door komen dan word de server tussendoor ook ge-update.
- Dedicated Server,
- Backup elke 2 uur.
- Save game data elke 15 minuten.
- 2 actieve admins
- Resistance of the structure factor = x5
- Day cycle speed scale=0.5
- Night time speed scale=2.0
- Day time speed scale=0.5
- Taming speed multiplier=2.0
- Display the player on the map = enabled
- Enable crosshairs = enabled
- Tribute downloads = enabled ** Only player! NO Dino's or ITEMS
- Allow third person player = enabled

Iedereen is van harte welkom _/-\o_

[afbeelding]
Het lijkt me wel leuk, maar settings die het makkelijker maken zoals 'Display the player on the map' en 'Enable crosshairs' maken het wel wat makkelijk. Lijkt ons als VILF minder leuk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meta3D
het is PVE he, dus geen player kill's :)
Display the player on the map houd in dat je ALLEEN je zelf op de map ziet niet alle andere spelers hoor :)

anyway er is nog een 2de server waar de mod ultra realisme

EU-NL PvE server Ultra Realisme
81.83.10.218:7778

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/619597245248667061/01B2A54B82D8F85D53F234BA2DC51FA2D59CBDAA/

voor de puristen onder ons :) is echt een stuk spannender dan de normale server _/-\o_

hier een linkje naar de mod info

[ Voor 34% gewijzigd door Meta3D op 01-09-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Seth_Chaos schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:00:
[...]

Wat is dit voor een achterlijke reactie?
Als je me niet kan helpen reageer dan niet ;) Of moet ik hier ook niet mijn specs gaan doorgeven?
Lees net dat iemand anders het probleem ook heeft dus het is een bekend probleem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
GluonC schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:32:
[...]

Als je me niet kan helpen reageer dan niet ;) Of moet ik hier ook niet mijn specs gaan doorgeven?
Lees net dat iemand anders het probleem ook heeft dus het is een bekend probleem
Ik gebruik een simpele analogie om je duidelijk te maken wat er schort aan je post. Je kunt nu ook niet spreken van een bekend probleem, omdat je nog geen flauw idee hebt wat je probleem is, omdat je nul onderzoek gedaan lijkt te hebben, en van ons verwacht een zinnig antwoord te geven op een slecht geformuleerde vraag, zonder enige relevante context. Dus ik help je wel degelijk, door je duidelijk te maken dat we met je post in zijn huidige vorm niets zinnig kunnen zeggen over je probleem, en of hoe je het op kunt lossen.

Wat zijn de specs van je systeem?
OS?
Framerates?
Temperaturen?

Op basis daarvan kunnen we je op zijn minst vertellen of de framerates die je haalt overéén komen met wat je op dit moment van het spel mag verwachten.

[ Voor 11% gewijzigd door Seth_Chaos op 01-09-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meta3D
[...]

ok op basis van de game dan, geen idee van je specs maar ok ;;;;
game optimalisatie voor jou PC;

zet de SKY en ground clutter silders op NULL in de opties, en haal ook de render res slider naar beneden zet die maar eens op 75%

en hoppa zie daar het verschil in frames, de drie bovenstaande sliders hebben namelijk een MEGA impact op je FPS O-)

de rest van de optie's kun je mee spelen tot je tevreden bent met het resultaat _/-\o_

of you can go the full tweaker way and google a sec and find this:
https://www.reddit.com/r/..._decent_graphic_and_good/ 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Meta3D op 01-09-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Google?
Anyway, bedankt hyrdo13 (Y) gelukkig is niet iedereen hier bijdebehand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reucht
Seth_Chaos heeft nog altijd volmondig gelijk. Je bent te lui om specs op te noemen of zelfs een tabblad met google te openen, maar verwacht wel een duidelijke uitleg van ons. En als je dan aangesproken wordt op het feit dat uw vraag te weinig info bevat, ligt het probleem nog steeds niet bij jou. Ja jongens...

Nog even deze quote:
"I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but I say, let's take the safety labels off of everything and let the problem solve itself."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Wie zegt dat ik het probleem niet heb opgezocht? Als ik iets niet kan vinden op google vraag ik het altijd hier. Krijg ook altijd netjes antwoord, maar sorry hoor dat ik een vraag stel. Zal in dit topic ook niks meer vragen, weet genoeg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin-
[...]

Misschien omdat het al bekend is vanaf dag 1 dat dit spel heel zwaar is, zie ook de TS:
Benjamin- schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:28:
Als laatste wil ik iedereen er op attenderen dat het spel in Alpha zit en op dit moment erg zwaar is, het spel wordt al volop gepatcht en er zijn al verbeteringen in performance, echter zou ik even goed nalezen of jouw PC dit ook gaat draaien, kijk vooral dan ook niet naar de system requirements zoals aangegeven op Steam zelf, maar loop de reacties of het forum na. Maar op dit moment hebben video kaarten ongeveer een jaar geleden van 200+ euro, nog steeds erg veel moeite om een goede framerate te halen op low/medium, waarbij top kaarten tussen medium en high hangen.
Het spel zelf lijkt nu vrijwel bug vrij te zijn qua gameplay, er zijn wel de nodige dingen zoals bomen die heel ver doorbuigen door de wind, maar niets wat de gameplay op een negatieve manier lijkt te beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Misschien een domme vraag, maar zou dat dan ook betekenen dat als de game gereleased wordt, het minder als het goed is al zo verbeterd is dat het minder zwaar is en je het dus beter kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Benjamin- schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:08:
[...]

Misschien omdat het al bekend is vanaf dag 1 dat dit spel heel zwaar is, zie ook de TS:

[...]
Ty, dit heb ik dus volledig over het hoofd gezien. O-)
Het word dus gepatched, dan laat ik dit spel nog even aan me voorbij gaan. Want ik wil het spel wel op de hoogste settings kunnen spelen als dat mogelijk is. Het ziet er grafisch op dit moment nou niet geweldig uit.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Thesserd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:43:
Misschien een domme vraag, maar zou dat dan ook betekenen dat als de game gereleased wordt, het minder als het goed is al zo verbeterd is dat het minder zwaar is en je het dus beter kan draaien?
Dat zal wel de bedoeling zijn denk ik ja.. Dat is natuurlijk met bijna ieder spel zo... Tijdens het ontwikkelen zal er altijd geoptimaliseerd moeten worden maar meestal is dit aan het eind. Tussendoor ook wel maar vaak gebeurd het polijsten helemaal aan het eind.

• Thesserd
Oke, dank! Ik zie nu trouwens dat mijn zin niet helemaal klopt haha 8)7 Maar je hebt mijn vraag iig begrepen. Ben heel benieuwd hoe het spel tegen die tijd is, en of ik het dan nog speel. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
sorry voor de downtime, de server is weer up and running en er is een nieuwe moderator bijgekomen omdat ik drukker ben dan normaal

149.202.109.169:7777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:40
z0rk0l schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:26:
sorry voor de downtime, de server is weer up and running en er is een nieuwe moderator bijgekomen omdat ik drukker ben dan normaal

149.202.109.169:7777
thanks voor de update :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowgrunn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:53
jullie kunnen mij nu ook een bericht sturen voor problemen met de server van z0rk.. ik ben de nieuwe mod erbij

Ingame Jay van de dino riders

Afbeeldingslocatie: http://ark-servers.net/server/1803/banners/banner-1.png

[ Voor 43% gewijzigd door wowgrunn op 05-09-2015 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel leuk, maar je hier registreren enkel om reclame te maken is niet de bedoeling

[ Voor 93% gewijzigd door BM op 08-09-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Wat betekent no kill on sight dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PVP maar niet killen voor te killen.

Je kan elkaar aanvallen , maar het is echt geen vereiste. Het liefst pas pvp'en na een beetje roleplaying, elkaar wat ademruimte geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Op het moment dat je gaat zeggen dat je niet zomaar mag killen, ben je aan het begin van het einde. Dit betekent namelijk dat je individueel gaat bepalen wanneer het wel of niet mocht, waarbij je gegarandeerd binnen no time boze spelers krijgt.

Het is alles of niets, en in het geval van alles kan je nog wel zeggen dat het pas vanaf een bepaald level mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Ik moord altijd alles en iedereen op mn pad uit xD
Vooral grappig al lvl 100 dinos op passive buiten de base staan, dan komt mn Argaventis van lvl 170 eens even lekker je mammoth oppeuzelen hehe

Het is jammer dat bases destroyen zo lang duurt, anders zou ik me daar meer mee bezig houden :D

BTW vanmiddag voor het eerst een sarchosuchus gevangen, maar wat een loch sloom kutbeest is dat hee..
Hij kan niet normaal door het bos lopen omdat hij bij iedere boom vast komt te zitten en in het water is hij zo snel dat je niet manual een beest kan aanvallen.
Zet ik hem op aggressive in het water zodat hij kan levellen, gaat die mongol het land op om een brontosaurus van 30 levels hoger aan te vallen xD

[ Voor 41% gewijzigd door Wereldkaart op 06-09-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Lol post hierboven lezend ben ik blij dat ik op een PvE server zit... :+

Ik speel liever met elkaar dan tegen elkaar in zo'n spel als dit.

[ Voor 34% gewijzigd door Thesserd op 07-09-2015 10:14 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste