lauranvh schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 07:36:
Ik speel alweer een hele tijd geen Ark meer. Heb al een hele tijd een aantal mods en een EC draaien maar dat is onspeelbaar met die achterstand van de dev kit. Dus daar moet nog op gewacht worden. Volgens mij hebben ze een update wel aangekondigd maar ja met het update beleid is altijd iets mis geweest.
Verder wel goed dat ze toch echt klaar aan het stomen zijn voor de release. Hoop dat ik snel weer een keer aan de gang kan in SP.
Game is onlangs toch gereleased? Was nog hele ophef over omdat de prijs ook ineens verdubbelde.
Dev kit geen idee, ik ontwikkel zelf niets ik weet alleen dat de 13 mods waar ik mee draai nog geen enkel probleem hebben vertoont wat het spel ook maar in de buurt van onspeelbaar maakt.
Ik heb letterlijk op een hand te tellen een paar problemen gehad die niet eens echt vervelend waren, zoals niet kunnen zoeken door blueprints vanuit het search field, dus zelf even scrollen. Een andere was dat iets niet te craften was, dan maar ingespawnd. En de auto light on/off torches hebben het wel geteld 1 dag niet gedaan, moesten effe met de hand in en uitgeschakeld worden.
Kweenie, ik hoor heel veel mensen klagen dat het onspeelbaar is, ik vind het perfect speelbaar. Sommige bugs zijn vervelend, door de muur of vloer glitchen bijvoorbeeld, de volgende dag aanloggen en je ligt ineens buiten in plaats van binnen. Vind het allemaal wel meevallen.
Wat wel heel vervelend was waren de game crashes. Zit je op een bird met iemand in je klauwen om iets te temmen, crasht een van de twee clients.

. hoeveel rollbacks ik daardoor wel niet heb moeten doen omdat we weer een quetzal of ascendant gear kwijt raakten is niet meer op 1 hand te tellen.
Crashes hebben we eigenlijk niet meer gehad de afgelopen weken, dat lijkt wel opgelost in ieder geval.