Hey mensen. Wij van DKC hebben een (PC) server opgezet en zijn op zoek naar een leuke gezellige user base van Nederlanders om met ons te spelen. Niet zo zeer in de tribe (mag wel) maar op onze server.
Ik heb een 24/7 server opgezet genaamd [NL]DKC World [24/7]. iedere dag maak ik een backup van de server files zodat niemand zijn progress kwijt raakt.
Naast de server ben ik nog bezig met een website
www.dkc-world.nl Op deze site kun je onder andere straks op het forum berichten plaatsen. Ook post ik daar geregeld het laatste nieuws over updates en server onderhoud. Onder het kopje servers kun je direct onze server joinen als je steam aan hebt staan.
Omdat onze server nog niet zo bekend is staan we namelijk niet in de main list in de game zelf.
Ik wil het zoveel mogelijk nederlands houden. Als er animo is ga ik verder met de site en host ik daarnaast op mijn server nog een teamspeak server. zodat als je daar zin in hebt in de teamspeak kan komen om gezellig te ouwehoeren.
Hier is de link naar de server.
http://www.dkc-world.nl/servers/
Als we straks een gezellig groepje bij elkaar hebben kunnen we samen beslissen of we overstappen naar een ander eiland. Ook mogen mods aangedragen worden uiteraard.
Iedereen die serieus op onze server speelt zal ik daarnaast mijn telefoonnummer geven. zodat wanneer er problemen zijn jullie direct een bericht kunnen sturen. Als ik dan niet online ben kan ik toch gelijk actie ondernemen.
Lijkt jullie dit leuk dan zie ik jullie graag online op onze server. Ik ben er bijna iedere avond van 18.30 uur tot 0.00 uur.
Het is nu een PvP server maar ik twijfel nog om deze om te zetten naar PvE met events waarop bepaalde delen van de map beschikbaar worden voor PvP. Hierin kunnen dan wars gepland worden met elkaar.
ook zullen er op regelmatige basis events worden gehouden en zullen er soms op aangekondigde tijdstippen chests worden gespawned met waardevolle resources. de locatie hiervan wordt bekend gemaakt op dat tijdstip in de server zelf. Admins en members van DKC zijn uitgesloten om hieraan deel te nemen.
Lijkt je dit wat? Kom dan eens een kijkje nemen in onze server.
Zijn er nog vragen dan kun je me een private message sturen.