Dit inderdaad, Dilo's zijn leuk en aardig in de eerste 10 minuten, maar daarna ga ik toch ook echt voor de raptors.. Scorpions gebruik ik eigenlijk bijna niet. Daarna inderdaad ook de gruwelijk snelle carno'sBenjamin1987 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:37:
[...]
Nee ik wil dit spel absoluut niet snappen natuurlijk.....Om te scouten heb je een beetje snelheid nodig en dilo's zijn traag als stront door een trechter. Inmiddels heb ik 2 carno's (1x level 110) en 2 raptors (ook 1x 110 oid) en dan gaat het veel sneller. Je vreet praktisch alles makkelijk op en kan toch vrij rap de boel verkennen. Daarnaast vind ik Scorpions niet persé zo ideaal, zijn redelijk squishy en kunnen minder gewicht dragen.
en 5 scorpions?.. De poisen van meerdere hits stacken toch niet...
Het spel niet wilt snappen? Als je er bij uitlegt dat het alleen je doel is om eggs te verzamelen zodat je kibble voor Ankylo / doeds/rexes wil maken...raro007 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:20:
Dus zoals ik altijd tegen beginners zeg tame 5 dilo en 5 Scorpions doe je dat niet dan betekent het dat je het spel niet wilt snappen.
[ Voor 19% gewijzigd door Rann op 16-02-2016 09:59 ]