Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:06
Benjamin1987 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:37:
[...]

Nee ik wil dit spel absoluut niet snappen natuurlijk..... :P Om te scouten heb je een beetje snelheid nodig en dilo's zijn traag als stront door een trechter. Inmiddels heb ik 2 carno's (1x level 110) en 2 raptors (ook 1x 110 oid) en dan gaat het veel sneller. Je vreet praktisch alles makkelijk op en kan toch vrij rap de boel verkennen. Daarnaast vind ik Scorpions niet persé zo ideaal, zijn redelijk squishy en kunnen minder gewicht dragen.
Dit inderdaad, Dilo's zijn leuk en aardig in de eerste 10 minuten, maar daarna ga ik toch ook echt voor de raptors.. Scorpions gebruik ik eigenlijk bijna niet. Daarna inderdaad ook de gruwelijk snelle carno's _/-\o_

en 5 scorpions?.. De poisen van meerdere hits stacken toch niet...
raro007 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:20:
Dus zoals ik altijd tegen beginners zeg tame 5 dilo en 5 Scorpions doe je dat niet dan betekent het dat je het spel niet wilt snappen.
Het spel niet wilt snappen? Als je er bij uitlegt dat het alleen je doel is om eggs te verzamelen zodat je kibble voor Ankylo / doeds/rexes wil maken...

[ Voor 19% gewijzigd door Rann op 16-02-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
op dilo zit je niet dus snap ik ook niet hoe je er mee wilt scouten XD
om te scouten over grond zijn raptors goed die zijn ook veel makkelijker te tamen dan carno.
carno tam je eigenlijk voor de eieren om daarna wolve te tamen.
want die yield een hoger % chiten dan saber en sinds saber bronto nodig heeft lijkt me veel makkelijker om carno farm te hebben dan bronto farm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Rann schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:55:
[...]
en 5 scorpions?.. De poisen van meerdere hits stacken toch niet...
dilo en scorpion heb je alleen voor de farm nodig en voor de rest eigenlijk niet.
scorpion eieren tam je een rex en een beezlebuff.
de rex heb je nodig als bescherming en om gemakkelijk meat te farmen.
meat = spoilen maar ook om te coocken.
beezlebuff heb je nodig voor de paste want die yield hij het meest.
allebei lvl je dus ook melee want hoger melee is meer meat/paste en beezlebuff geeft ook chittin natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
raro007 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:59:
[...]

dilo en scorpion heb je alleen voor de farm nodig en voor de rest eigenlijk niet.
allebei lvl je dus ook melee want hoger melee is meer meat/paste en beezlebuff geeft ook chittin natuurlijk.
Interpunctie..a.u.b. Maakt het wat prettiger om te lezen..

Uiteindelijk wil je op een official server daar wel voor gaan ja.. Maar voor de beginners loopt het verhaal heel anders, en al helemaal op een unofficial met meer speed/gather/tame rates.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-08 13:57
raro007 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:59:
[...]

Op de lange termijn inderdaad ja, maar waar het hele verhaal begon ging het over scouten. Uiteindelijk is het leuk om ook van iedere dino er iig 1 te hebben voor verschillende redenen, maar dat komt over 30 uur wel ofzo ;) Het hangt ook nogal af van of je pvp of pve speelt én of je solo of in een tribe speelt. Ik speel overigens momenteel op een flink gebufte server wat de speelvorm helemaal anders maakt. Efficiëntie is dan minder relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Benjamin1987 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:10:
[...]

Op de lange termijn inderdaad ja, maar waar het hele verhaal begon ging het over scouten. Uiteindelijk is het leuk om ook van iedere dino er iig 1 te hebben voor verschillende redenen, maar dat komt over 30 uur wel ofzo ;) Het hangt ook nogal af van of je pvp of pve speelt én of je solo of in een tribe speelt. Ik speel overigens momenteel op een flink gebufte server wat de speelvorm helemaal anders maakt. Efficiëntie is dan minder relevant.
Hier hetzelfde, het is gewoon leuk om echt het eiland 'te ontdekken'. Zoals gister voor het eerst een echte grot ontdekt, maar we durfden (met z'n 2en) niet naar binnen zonder wat voorbereidingen. Dus eerst maar weer een metaal run gedaan, kwamen we een paar leuke Argentavis tegen die we er maar bij moesten tamen. (meer metaal per run :+ ) en vervolgens allebei een Ichty getamed om makkelijker Silica pearls te farmen.. Voor je het weet ben je een paar uur verder :9~

Ik zal vanavond eens wat screenshots plaatsen van onze constructies. Zit al teveel tijd in :P

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 10:52
Mooi om te zien dat deze topic wat actiever wordt en wat minder wordt gespammed met kom op deze server, of hey ik heb een nieuwe server gehost met deze rates werdt er namelijk beetje gek van.

Speel zelf op official 497 PVP, vrij noob friendly server zolang je geen wooden stuff hebt maar gelijk in stone probeert te bouwen.
Server zelf is bugged op 50/50 heb je een invisible female quetzal, dus free quetz eggs voor de base onder die locatie.
Ook is de dino spawn op onze server erg laag wat best wel voor nadelen kan zorgen. Op dit moment bevindt onze tribe zich in breeding proces, Giga's, Quetzes, Rexes, wel super vet, maar erg intensief.

Nu ongeveer 800 uren in het spel zitten en het blijft nog steeds interessant.

First prio inderdaad als je nieuw bent, Dodo's voor ptera, Dilo's voor anky / doedi.
Sidenote: Zet Dilo's op je nieuw gebouwtje, weight them down, oftewel ram hun inventory vol met steen zodat ze niet weg te grabben zijn met ptera en zet ze op aggresive. Krijg je soort plant X idee met hun gif, wij noemen ze spit towers handig als beginneling.

Zal binnenkort eens pic's plaatsen van onze base op Carno Island.

have you tried turning it off and on again.

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Kooistra9 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:59:
Mooi om te zien dat deze topic wat actiever wordt en wat minder wordt gespammed met kom op deze server, of hey ik heb een nieuwe server gehost met deze rates werdt er namelijk beetje gek van.

Speel zelf op official 497 PVP, vrij noob friendly server zolang je geen wooden stuff hebt maar gelijk in stone probeert te bouwen.
Server zelf is bugged op 50/50 heb je een invisible female quetzal, dus free quetz eggs voor de base onder die locatie.
Ook is de dino spawn op onze server erg laag wat best wel voor nadelen kan zorgen. Op dit moment bevindt onze tribe zich in breeding proces, Giga's, Quetzes, Rexes, wel super vet, maar erg intensief.

Nu ongeveer 800 uren in het spel zitten en het blijft nog steeds interessant.

First prio inderdaad als je nieuw bent, Dodo's voor ptera, Dilo's voor anky / doedi.
Sidenote: Zet Dilo's op je nieuw gebouwtje, weight them down, oftewel ram hun inventory vol met steen zodat ze niet weg te grabben zijn met ptera en zet ze op aggresive. Krijg je soort plant X idee met hun gif, wij noemen ze spit towers handig als beginneling.

Zal binnenkort eens pic's plaatsen van onze base op Carno Island.
Mooie tip van die dilo's. Erg handig als je solo speelt. Breeden beginnen wij voorlopig nog niet aan, zitten momenteel met 3 active tribe members die ongeveer de zelfde uren spelen dus breeden wordt lastig. Hoeveel active members hebben jullie?

Mooie tip die ik vandaag tegen kwam voor een Dodo farm; Bouw een stenen afgesloten muur met gate om zelf binnen te komen. Gebruik een ptera om female dodo's op te pakken en deze binnen de afgesloten muur weer neer te zetten. Zet dat beest dat eieren eet er tussen in een kooi(ben de naam even vergeten) zodat de dodo's meer eieren droppen. Et voila.

Je hebt de dodo's nu niet hoeven tamen, je hoeft ze niet te feeden en ze tellen niet mee voor je tribe dino limiet maar toch krijg je een goede hoeveelheid eieren.

• Kooistra9
TimoVeld schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:45:
[...]

Mooie tip van die dilo's. Erg handig als je solo speelt. Breeden beginnen wij voorlopig nog niet aan, zitten momenteel met 3 active tribe members die ongeveer de zelfde uren spelen dus breeden wordt lastig. Hoeveel active members hebben jullie?

Mooie tip die ik vandaag tegen kwam voor een Dodo farm; Bouw een stenen afgesloten muur met gate om zelf binnen te komen. Gebruik een ptera om female dodo's op te pakken en deze binnen de afgesloten muur weer neer te zetten. Zet dat beest dat eieren eet er tussen in een kooi(ben de naam even vergeten) zodat de dodo's meer eieren droppen. Et voila.

Je hebt de dodo's nu niet hoeven tamen, je hoeft ze niet te feeden en ze tellen niet mee voor je tribe dino limiet maar toch krijg je een goede hoeveelheid eieren.
Hallo Timo,

Op moment zijn we actief met ongeveer 5 a 7 mensen
heb even snel paar screenshotjes opgezocht maar niet echt duidelijke van onze base, komt later wel :)

http://imgur.com/a/43Zgv

Snel klein albumpje gemaakt op imgur

Screenshot1# is een quetz waar je een platform op bouwt, je kan daarmee andere trappen, zijn wel filmpjes van te vinden. Dit maakt het heel makkelijk hoger lvl's te temmen.
Screenshot2# is onze giganoto pen
Screenshot3# onze ankylo triplets :P
Screenshot4# onderwater drop vondst, past helaas nog niet in de smithy met alle materiaal dus kan nog niet gemaakt worden.
Screenshot5# Was met ark winterevent, waarbij de hele island koudt was en dus alles onder sneeuw zat, hier kon je een dodo rex summonen die metal kon opvreten, dit is een screen waarbij de alfa tribe oude metal bases opruimt.
Screenshot6# mijn nieuwe sign voor onze base die onder sneeuw zat, in tussen tijd stuk uitgebreid en veel meer defence neergezet.

Meer vragen, dan hoor ik het wel.

Groetjes Berry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Weet iemand hoe lang het duurt voordat iemand je dino's kan claimen? M'n pc is kapot en kan dus (voorlopig) niet spelen. Had net mn eerste Rex getamed :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Benjamin1987 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:00:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat iemand je dino's kan claimen? M'n pc is kapot en kan dus (voorlopig) niet spelen. Had net mn eerste Rex getamed :s
Geloof hetzelfde als met buildings slopen, week niet online geweest als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rann schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:19:
[...]

Hier hetzelfde, het is gewoon leuk om echt het eiland 'te ontdekken'. Zoals gister voor het eerst een echte grot ontdekt, maar we durfden (met z'n 2en) niet naar binnen zonder wat voorbereidingen. Dus eerst maar weer een metaal run gedaan, kwamen we een paar leuke Argentavis tegen die we er maar bij moesten tamen. (meer metaal per run :+ ) en vervolgens allebei een Ichty getamed om makkelijker Silica pearls te farmen.. Voor je het weet ben je een paar uur verder :9~

Ik zal vanavond eens wat screenshots plaatsen van onze constructies. Zit al teveel tijd in :P
Ichty's (en daarbij ook Megalodons) zijn redelijk nutteloos voor pearls/oil farmen. Als je een redelijke flying mount hebt ga je gewoon naar het noorden, pearls in de ondiepe gebieden daar (elke run ongeveer 6 stacks binnen 10 minuten) en oil farm je daar van de rotsen op het strand/ijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Benjamin1987 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:00:
Volgens mij is het 1 week.
Dus ik hoop voor je dat je voor die tijd nog even in kan loggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Razzah schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:55:
[...]

Volgens mij is het 1 week.
Dus ik hoop voor je dat je voor die tijd nog even in kan loggen :)
Is gelukt hoor, mijn windows installeert brakke drivers zodra ik op internet ga. Heb nu het spel geïnstalleerd onder Ubuntu en dat werkt best oké. De boel is in ieder geval weer veilig voor even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
BEAVERS!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door AjDuLion op 24-02-2016 16:54 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Ja echt super awesome, ga kijken of ik er vanavond één kan scoren ;)

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 14:18
Dat wood minder "weegt" voor de bever kan ik nog wel inkomen, maar dat ze alles kunnen maken wat een smithy kan vind ik beetje overdreven xD.

• Ploiink
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 20:02
Is er eigenlijk al een soort van PVP mod uitgebracht? Heb best wel een gaaf idee voor een PVP mod.

PSN: Ploiink Steam: Ploiink56 (Frankie Fourfinger)

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Gister met veel pijn en moeite een lvl 76 beaver getamed met citroenen. Na een halve dag bezig te zijn met het temmen de beaver laten gatheren. In no time had deze 1500 wood verzameld. Vervolgens later in de middag opnieuw op wandering gezet om vervolgens een halfuur later een message te krijgen dat hij dood is.

Naar waarschijnlijkheid heeft hij tijdens het knagen aan een boom een trike van lvl 12 geraakt als colleterol dmg. Aangezien de beaver op passive stond heeft deze niet teruggevochten en is ie nu niet meer :(

Hoop komend weekend een nieuwe te kunnen temmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Temujin schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:13:
Gister met veel pijn en moeite een lvl 76 beaver getamed met citroenen. Na een halve dag bezig te zijn met het temmen de beaver laten gatheren. In no time had deze 1500 wood verzameld. Vervolgens later in de middag opnieuw op wandering gezet om vervolgens een halfuur later een message te krijgen dat hij dood is.

Naar waarschijnlijkheid heeft hij tijdens het knagen aan een boom een trike van lvl 12 geraakt als colleterol dmg. Aangezien de beaver op passive stond heeft deze niet teruggevochten en is ie nu niet meer :(

Hoop komend weekend een nieuwe te kunnen temmen.
Klinkt wel gaaf dat ie zo snel wood verzamelt, ben erg benieuwd! Maar ook gecondoleerd natuurlijk. Ga je nog een gedenkmonumentje oprichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Ik was wel van plan om dit weekend een begraafplaats op te zetten. De eerste 6 tombstone's kunnen gelijk geplaatst worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Temujin schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:52:
Ik was wel van plan om dit weekend een begraafplaats op te zetten. De eerste 6 tombstone's kunnen gelijk geplaatst worden :'(
Hahaha, ja dat is een beetje deel van het spel. Ik denk dat als ik er aan ga beginnen dat ik er eerst 10 voor mezelf moet plaatsen en vervolgens nog een stuk of 10 voor alle dilo's die het loodje hebben geleged in het begin.

"Lest we never forget"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Temujin schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:13:
Gister met veel pijn en moeite een lvl 76 beaver getamed met citroenen.
waarom tam je geen Gallimimus voor de kibbles zodat je meerder kan tamen en laat gatheren = meer provit.
ook is het handig eigenlijk om een heel area bos af te sluiten met spikes en hem daar laten gatheren.
zo hebben wij het ook gedaan met steen gedaan maar later naar behemoth gates omdat alpha rexes vaak spawnen in dat gebied XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
raro007 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:16:
[...]

waarom tam je geen Gallimimus voor de kibbles zodat je meerder kan tamen en laat gatheren = meer provit.
ook is het handig eigenlijk om een heel area bos af te sluiten met spikes en hem daar laten gatheren.
zo hebben wij het ook gedaan met steen gedaan maar later naar behemoth gates omdat alpha rexes vaak spawnen in dat gebied XD
Slopen die rexes de spikes dan? of spawnden ze binnen de omheining?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

raro007 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:16:
[...]

Omdat ik de bever per direct wou temmen toen die gereleased was natuurlijk :) En eerst een serie Gallimimus temmen om te wachten op eggs en daar kibble van te maken duurt aanzienlijk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Benjamin1987 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:31:
[...]

Slopen die rexes de spikes dan? of spawnden ze binnen de omheining?
1 ze spawnen
2 lopen er over heen
3 alpha Rex is net een Ferrari waardoor 1 klein heuvel net lijkt als of hij van een berg springt en gemakkelijk over heen kan.

En het klopt het duurt wel even voordat je 20 tot 35 eieren hebt, maar dan krijg je wel een bever die 2 maar beter is omdat je kibbles gebruikt.
Trouwens fertilised eggs kunnen ook kibbles woorden.
Alleen dan heb je wel 1.5 dag cd omdat weer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
RIP Giganotosaurus :(

Maar wel een nieuw breeding record voor m'n sabertooth :) Level 342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Razzah schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:58:
RIP Giganotosaurus :(

Maar wel een nieuw breeding record voor m'n sabertooth :) Level 342
Jammer man, maar awesome van die saber!

Onze basis gaat inmiddels super rap. Zal binnenkort wat plaatjes posten. Nu nog even een lv 105 stego aan het temmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Benjamin1987 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:07:
[...]

Jammer man, maar awesome van die saber!

Onze basis gaat inmiddels super rap. Zal binnenkort wat plaatjes posten. Nu nog even een lv 105 stego aan het temmen
Niks aan de hand, zojuist een nieuwe gevangen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9BTYVHt.jpg

yay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
"Jammer van de breed, momenteel ook een lvl 87 juvenile giganoto bezig.
Nog 4 dagen en dan hebben we hem hopelijk klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
2 vraagjes
1 wat is er met de giga gebeurt?
2 waarom heb je op nummer 0 pime meat jerky?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Kooistra9 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:00:
"Jammer van de breed, momenteel ook een lvl 87 juvenile giganoto bezig.
Nog 4 dagen en dan hebben we hem hopelijk klaar :)
Duurt lang hé, hoe vaak moet er bij gekeken worden? Is er constant iemand online? Waarschijnlijk met 1x rates en geen kibble? Wel awesome in ieder geval 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wachten tot die er voor de PS4 is! Hoop dat er dan ook leuke private servers komen met leuke tribes die PVE zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Benjamin1987 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:02:
[...]

Duurt lang hé, hoe vaak moet er bij gekeken worden? Is er constant iemand online? Waarschijnlijk met 1x rates en geen kibble? Wel awesome in ieder geval 8)
Haha yeah duurt zeker lang, op moment dumpen we meat in 3 trochs dus ongeveer 180 stacks. handige links http://ark.crumplecorn.com/taming/ een prachtige tool om de tame tijden en knock outs mee te calculaten, maar Crumplecorn heeft nog een tool namelijk voor het breeden. http://ark.crumplecorn.com/breeding/ en dan kun je ook de spoilen van het meat en dergelijke berekenen omdat als server vol is de dino spawn op 497 wel behoorlijk lastig kan werken voor high lvl breeds, daarom hebben we ook 30 frigdes in ons hokje staan waar giga ook in staat.

De rate is inderdaad 1x, maar met 8 actieve members gaat het tot nu toe prima, we hebben 1 griekse student die naast zen studie beetje zicht houdt, ik los hem af na ongeveer 18:00, en dan hebben we 2 noorse vissers die laat thuis komen en dan snel ff meat rondje doen omdat server vaak bijna leeg is en dan dino's wel veel spawnen. daarnaast nog 4 mensen die ik real life ken en ook erg actief hier aan meewerken door troch bij te vullen en ook meat te farmen. Je kan inderdaad met dodo kibble doen maar is het haast niet waard bij zo'n grote meat eter, de eerste dag vreet hij 10k raw meat weg dat was een aanslag op onze 30 frigdes 8)7

Zal vanaf ff pic uploaden met de giga, hij moet nog ff en dan is hij bruikbaar. helaas nog geen mastercraft of ascedent giga saddle bp kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
Kooistra9 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:19:
De rate is inderdaad 1x, maar met 8 actieve members gaat het tot nu toe prima, we hebben 1 griekse student die naast zen studie beetje zicht houdt, ik los hem af na ongeveer 18:00, en dan hebben we 2 noorse vissers die laat thuis komen en dan snel ff meat rondje doen omdat server vaak bijna leeg is en dan dino's wel veel spawnen. daarnaast nog 4 mensen die ik real life ken en ook erg actief hier aan meewerken door troch bij te vullen en ook meat te farmen. Je kan inderdaad met dodo kibble doen maar is het haast niet waard bij zo'n grote meat eter, de eerste dag vreet hij 10k raw meat weg dat was een aanslag op onze 30 frigdes 8)7
Dat is wel lekker lijkt me, zoveel actieve members. Hopelijk lukt het! Wij hebben nu 4 redelijk actieve en een nieuw lid sinds kort. Onze poging een giga te breeden is de eerste keer mislukt, al was het meer om gewoon te ervaren hoe het breeden van zo'n beest gaat. Na een paar dagen waren we toch niet vaak genoeg online om hem in leven te houden.
Zal vanaf ff pic uploaden met de giga, hij moet nog ff en dan is hij bruikbaar. helaas nog geen mastercraft of ascedent giga saddle bp kunnen vinden.
Ik heb ook nog geen bp's gezien voor de giga in de loot crates, wel items maar hoogste was een Journeyman. Sowieso vind ik die hoge items nog wel beter dan bp's, ascendant platformzadels zijn vaak niet eens te maken, en het scheelt een hoop polymer als je een hoog setje riotgear bijelkaar duikt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Kooistra9 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:19:
[...]

Haha yeah duurt zeker lang, op moment dumpen we meat in 3 trochs dus ongeveer 180 stacks. handige links http://ark.crumplecorn.com/taming/ een prachtige tool om de tame tijden en knock outs mee te calculaten, maar Crumplecorn heeft nog een tool namelijk voor het breeden. http://ark.crumplecorn.com/breeding/ en dan kun je ook de spoilen van het meat en dergelijke berekenen omdat als server vol is de dino spawn op 497 wel behoorlijk lastig kan werken voor high lvl breeds, daarom hebben we ook 30 frigdes in ons hokje staan waar giga ook in staat.

Cool, ben benieuwd naar de pics! Bedankt ook voor de linkjes, ga eens kijken. Wij willen dit weekend even proberen eerst een bronto te tamen. Langzaam maar zeker krijgen we een leuke basis. Nu nog met z'n tweeën maar hopelijk komen er wat meer mensen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
yup we zijn nu nog met zijn tweeen :) maar altijd gezellig en handig als er meer mensen joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Benjamin1987 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:59:
[...]

Cool, ben benieuwd naar de pics! Bedankt ook voor de linkjes, ga eens kijken. Wij willen dit weekend even proberen eerst een bronto te tamen. Langzaam maar zeker krijgen we een leuke basis. Nu nog met z'n tweeën maar hopelijk komen er wat meer mensen bij.
Wat wij in begin hebben gedaan is gewoon elke lvl 4, 8, 12 tamen females die je tegen komt van alles wat, je maakt soort taming pen waar je met vogels dino's in dropt en je laat 1 member er bij zitten, maak genoeg narco's en farm genoeg van te voren. Bronto is easy want hij heeft 0 - 50 narcotics nodig ze temmen hunzelf als ze food hebben in principe.

als je for high lvl gaat zou ik toch kibble nemen anders zit je daar snel 10 uren zo uit men hoofd.

hier wat plaatjes en ook onze giga op het moment.
http://imgur.com/a/ZtWkO

17:30 server platgelegd door chinese griefers... hoop de ark team het snel fixed.

[ Voor 4% gewijzigd door Kooistra9 op 04-03-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Visho schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:23:
yup we zijn nu nog met zijn tweeen :) maar altijd gezellig en handig als er meer mensen joinen :)
Agree! We hebben het nu redelijk voor mekaar in een weekje tijd op de nieuwe server (enorm stenen gebouw en paar high level sabers met melee op 1000%+ ;). Er is nog wel plek voor 2 mensen erbij in onze tribe. We zijn redelijk actief en het is een gezellige server die voor een jaar al is betaald, dus voorlopig blijft bestaan (MoJo server, zie Ark server page). Stuur gerust een pm naar mij of Visho.

Is er al iemand die een mooi Greenhouse gemaakt heeft? We willen er 1 op het dak bouwen en ik ben wel benieuwd of mensen nog tips hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Benjamin1987 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:36:
Is er al iemand die een mooi Greenhouse gemaakt heeft? We willen er 1 op het dak bouwen en ik ben wel benieuwd of mensen nog tips hebben.
Ik ben even kwijt of je pve of pvp speelt.. Wellicht handig om hier rekening mee te houden:

- Greenhouse hoeft niet helemaal dicht te zijn, ceiling erboven is het belangrijkst.
- Ik geloof dat elk greenhouse structure 15% efficiency oplevert in een ruime radius eromheen.
- Erg breekbaar, slechts 100 hp
- Structures of items bovenop de greenhouse kunnen de eff aantasten. Reservoirs erop bijvoorbeeld geeft 0% eff vooor de plot eronder, turrets hebben volgens mij geen effect.
- Pve: 4 dagen timer (thatch).

Ik zal nog geen ss plaatsen, ik bouw rustig aan een 11x13 greenhouse als 3e verdieping op een metalen basis op een official pve. Nu is hij overal 3 hoog en 3 banen met sloped roofs waar hij dus 4 hoog is, maar het dak schiet op dit moment niet echt op ivm een gebrek aan cp en crystal.

Ben wel benieuwd naar meer greenhouses, en jouw ss als hij klaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
We zoeken nog gezellige mensen voor op de server dus mocht je interesse hebben stuur me een berichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
Ik heb sinds vorige week (steam 40% korting he :P ) ook ARK. Daarnaast nog 7-10 personen zover gekregen op een of andere manier.

Nu zelf met die club een kleine Dedicated Server draaien op mijn laptop waar we vooral kennis maken met de game en de mogelijkheden.

Stiekem aan toch aan het denken voor een drukkere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Suicyder schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:24:
Ik heb sinds vorige week (steam 40% korting he :P ) ook ARK. Daarnaast nog 7-10 personen zover gekregen op een of andere manier.

Nu zelf met die club een kleine Dedicated Server draaien op mijn laptop waar we vooral kennis maken met de game en de mogelijkheden.

Stiekem aan toch aan het denken voor een drukkere server.
Als je 7-10 actieve mensen hebt zou ik naar een official server verhuizen zodra jullie het spel goed door hebben, kan je de boel goed op stelten zetten =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
TimoVeld schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:37:
[...]

Als je 7-10 actieve mensen hebt zou ik naar een official server verhuizen zodra jullie het spel goed door hebben, kan je de boel goed op stelten zetten =).
4-5 zijn de actieve kern, de rest logt op zijn tijd in (lees wanneer ze zin(en tijd) hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas trekt mijn laptop dit niet :( Nu maar wachten op de PS4 editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
Mja is altijd een keuze official of unofficial :)

Vind zelf official gewoon te lang duren qua tamen enz.. bouwen maakt nog niet eens uit met een groepje.
Maar 6 uur wachten op een tame kunnen sommige mensen gewoon niet :)

Daar moet je gewoon een balans in zien te vinden waar je nog wel genoegdoening haalt in het tamen van iets moois, maar ook weer niet te snel gaat :)

ook is de community natuurlijk belangrijk, op unofficial heb je meest van de tijd admins die de boel kunnen helpen/in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Visho schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:49:
Mja is altijd een keuze official of unofficial :)

Vind zelf official gewoon te lang duren qua tamen enz.. bouwen maakt nog niet eens uit met een groepje.
Maar 6 uur wachten op een tame kunnen sommige mensen gewoon niet :)
dan ben je fout bezich als je 6 uur gaat tamen.
max is dacht ik 5 uur een lvl 120 qeutzal met kibble.
en ja kibbles moet je gaan maken anders moet je niet gaan klagen als het te lang duurt.
wat wij wel hadden gedaan is toen we een week waren begonnen is een giga tamen en dat duurt wel even met raw meat XD

enige wat een probleem is het ofline raiden ook wel wanneer iedereen slaapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
ja 5 of 6 uur.. weet de precieze tijden niet aangezien ik niet op 1x speel :P maar 5 uur vind ik nog lang zat haha :) suicyder en zijn ploeg zitten nu ook op onze server :) begint steeds gezelliger te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ja ondertussen fanatiek bezig geweest met de 31gaming groep. Maar nog heel veel te gaan :P

Wel prettig een unofficial te hebben, vond het al erg genoeg dat ik 2 uur naasteen Spino gezeten heb om hem te temmen, dat is toch echt wel een max (had geen prime meat nee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
We zijn gisteren even onder water bezig geweest en die nieuwe vissen (dunkylo nog iets) zijn echt pittig. Éen van jullie er al 1 getamed? We hebben al wel een Rhino en genoeg ibbles om een stuk of 5 120's te tamen, nu moeten we ze alleen nog zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Nee, ik heb gisteren Cosmic geholpen aan een Quetz, zijn beloofde Rex + toebehoren moeten nog komen (al betwijfel ik of dat gaat gebeuren).

Ik heb dit weekeind electra aangesloten + verlichting, luxe grill & cooker en vanavond wordt geloof ik de industrial forge gebouwd door iemand.
Ik ga zelf eerst bezig met Species X planten planten en dan wil ik of een Quetz voor onszelf gaan tamen of op jacht naar grotere dieren :P

Drop eens langs op onze TS3 samen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Suicyder schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:21:
Nee, ik heb gisteren Cosmic geholpen aan een Quetz, zijn beloofde Rex + toebehoren moeten nog komen (al betwijfel ik of dat gaat gebeuren).

Ik heb dit weekeind electra aangesloten + verlichting, luxe grill & cooker en vanavond wordt geloof ik de industrial forge gebouwd door iemand.
Ik ga zelf eerst bezig met Species X planten planten en dan wil ik of een Quetz voor onszelf gaan tamen of op jacht naar grotere dieren :P

Drop eens langs op onze TS3 samen :P
Ah, cool, jullie maken goede vorderingen dus. We zullen eens komen kijken. Species X is ook wel echt fijn. We hebben ook een dung beetle dus nooit tekort aan fertilizer (nu ongeveer 200 op voorraad ofzo). De industrial forge is een enorme aanwinst, dus dat is de investering dubbel en dwars waard. Ik farm in m'n eentje al ongeveer 3000 ingots in een half uurtje, met z'n tween gaat dat nog 4x zo snel. Dan kan je zo'n forge wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
Haha ja idd :) kom vanavond wel ff buurten :) het is allemaal geen probleem meer nu :P nu gewoon dingen voor de fun doen en kibble tames :D en breeden uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-08 22:30
Alleen de beste pc overleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
op dit moment woorden wij door cheatende chinezen afgemaakt...

cheats:
1 qeutz waar steen omheen gebouwd is en x plant erop gebouwd = onze turrets schieten niet want ze zien steen alleen en hun schieten ons lek.

2 ESP cheat engin tenminste dat is wat de chinezen zeggen 1 van de voordelen is dat ze je overal op de map kunnen vinden, zo ons ook waar wij ook ons verstopen ze duiken daar op.

3 is er vast meer maar heb geen zin om alles op te schrijven.

schade 4x lvl 200+ qeutzal en 5 ptera (qeutzal kan meer zijn heb op een gegeven moment opgehouden te tellen)
andere probleem is ze hebben elke tibe afgemaakt op ons server waardoor het zowat uitgestorven is.

nou en dan de ticket system van wildcard zuigt ze hebben de foundation onder de qeutzal verwijderd maar ze plaatsen nu een metal gates waardoor ons probleem erger is dan het al was...
en verder doen ze ook niks.

ander probleem het zijn chinezen dus 5 uur lang met stone hatched stenen farmen is GEEN PROBLEEM XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
ja hoorde al van deze chinezen... maar een quetzal met eronheen gebouw is niet persee cheaten als ze het slim doen.. maar normaal zullen de vleugels en de kop er altijd uitsteken

het schijnt wel een probleem te zijn.. unofficial servers ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Visho schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:47:
maar normaal zullen de vleugels en de kop er altijd uitsteken
Omdat de rest van de lichaam achter een muur zit woord de kop niet gedetecteerd en tellen de hits niet.

Voorbeeld plaats een dino heel dicht tegen een muur zodat de kop andere kant uitsteekt.
Nu ga naar de andere kant en sla hem, je zal zien dat het niet telt en dat geldt voor de grote kop van de qeutzal ook.

Trouwens ik zij ook dat de x plants/turrets de qeutzal niet zien dus hoe wil je dat we aanvallen?
En un oficial heb daar geen zin in na dat 2 eigenaren er mee kapte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Klote, las laatst ook al dat dit gedaan wordt met quetzals. Maar lijkt me meer een exploit dan cheat, is het niet mogelijk hetzelfde bij hen te doen met een (of meer) Q's?

Mbt de echte cheat (ESP), daar moet wildcard wel bewijzen voor hebben willen ze er iets aan kunnen doen. SS's maken van chat, tijdje documenteren en anderen op de server oproepen om hetzelfde te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
admin kwam online heeft toen hun gekicked en hun spullen gedeletet. :D
inclusief de spullen die ze van mij gestolen hadden D:
maar dat kan ik weer opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raro007 schreef op zondag 17 april 2016 @ 20:30:
op dit moment woorden wij door cheatende chinezen afgemaakt...

cheats:
1 qeutz waar steen omheen gebouwd is en x plant erop gebouwd = onze turrets schieten niet want ze zien steen alleen en hun schieten ons lek.

2 ESP cheat engin tenminste dat is wat de chinezen zeggen 1 van de voordelen is dat ze je overal op de map kunnen vinden, zo ons ook waar wij ook ons verstopen ze duiken daar op.

3 is er vast meer maar heb geen zin om alles op te schrijven.

schade 4x lvl 200+ qeutzal en 5 ptera (qeutzal kan meer zijn heb op een gegeven moment opgehouden te tellen)
andere probleem is ze hebben elke tibe afgemaakt op ons server waardoor het zowat uitgestorven is.

nou en dan de ticket system van wildcard zuigt ze hebben de foundation onder de qeutzal verwijderd maar ze plaatsen nu een metal gates waardoor ons probleem erger is dan het al was...
en verder doen ze ook niks.

ander probleem het zijn chinezen dus 5 uur lang met stone hatched stenen farmen is GEEN PROBLEEM XD
Is dat mogelijk op official of is dat alleen op unofficial?? heb nog nooit gezien dat iemand dat deed een stenen gebouw om quetz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:39:
[...]

Is dat mogelijk op official of is dat alleen op unofficial?? heb nog nooit gezien dat iemand dat deed een stenen gebouw om quetz.
Official ga wel aan een tribe member een foto vragen.
Je zal er versteld van staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raro007 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:43:
[...]

Official ga wel aan een tribe member een foto vragen.
Je zal er versteld van staan. ;)
Dus eigenlijk wat je zegt is dat je met de quetz gewoon bij elk gebouw kan komen dan? zonder dat je dood kan gaan of iets... moete we dan wat voor gaan verzinnen :D.. ja zou het graag zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
En een update vannacht ->
PC v239, ETA: 10pm EST Deployment
New Creature: Direbear!
New Creature: Manta!
New Structure: Chemistry Table!
New Structure: Primitive Cannon!
Broodmother Boss Arenas
Added 2 more Player and Dino Max Levels
Fixed timeouts that people were getting connecting to servers that used lots of Mods
Fixed issue with placeable explosive/traps collisions
Fixed physx issue that could cause excessive server lag
Vooral de Chemistry Table wordt ik blij van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Welke server spelen jullie? Ik zie niks in de OP. Ik lees dat unofficial soms beter werkt qua ping en dat de setting leuker zijn. Ik ben op zoek naar een actieve Nederlands of Engelstalige PVP/PVE server, des te meer spelers des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
De Mojo server waar ik op zat met een aantal anderen van hier en mijn clan lijkt offline, geen idee waardoor nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:48:
[...]

Dus eigenlijk wat je zegt is dat je met de quetz gewoon bij elk gebouw kan komen dan? zonder dat je dood kan gaan of iets... moete we dan wat voor gaan verzinnen :D.. ja zou het graag zien
yup hier de afbeeldingen er van...
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vzGtyd5CcFbPznne6jDtH6nd/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OrhZ12O1TJJ7njFCO4LxLxI2/medium.jpg

en mij twin baby gigas :D
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/NmahOBMpNBw3SLMx3pWhjljO/medium.jpg

145 melee :3

[ Voor 25% gewijzigd door raro007 op 03-05-2016 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raro007 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 01:11:
[...]

yup hier de afbeeldingen er van...
[afbeelding]

[afbeelding]

en mij twin baby gigas :D
[afbeelding]

145 melee :3
Hoe zit dat stenen gebouw op de quetz is dat foundation op foundation??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Even kijkende naar http://ark.gamepedia.com/239.2 zou dit probleem opgelost zijn ondertussen?
Released - 22 April, 2016

Requires Server Update!
Fixed issue with loaded Chem Tables crafting costs being too cheap
Fixed Quetz Armor Building Exploit
Reduced Cannon Ball Damage by 15% generally, and 25% with respect to Metal Structures, and 40% with respect to Metal Turrets. Added a small amount of Obsidian as a crafting requirement for cannon balls.
Fixed Dire Bear Auto-Eating Narcoberries

[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 03-05-2016 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 07:47:
[...]

Hoe zit dat stenen gebouw op de quetz is dat foundation op foundation??
Ja denk het maar we konden geen betere foto's maken...

Ik weet niet of het nog steeds mogelijk is ze hadden eerder ook zogenaamde gefixed..

[ Voor 15% gewijzigd door raro007 op 03-05-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik zit nu op official 87 eu. Kort een onofficiële server geprobeerd, maar de keer zoveel rates vind ik maar niks, PVP is juist zo spannend omdat je echt moet werken voor wat je hebt. Tot nu toe echt een supervet spel, lang geleden dat ik zo hooked was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Zojuist een nieuwe officiële map gereleased, "thecenter". Officiële servers komen eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
SCIxX schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 07:17:
Zojuist een nieuwe officiële map gereleased, "thecenter". Officiële servers komen eraan.
Ik draaide TheCenter al op mijn eigen servertje, in combinatie met patch 241.0 ging het goed mis zeg....

Map TheCenter compleet anders dan voor de 'officiele' release, geen bomen meer en alle gebouwen zweefden omdat de grond eronder weg was.
Daarnaast dankzij 241.0 alle vliegers door de gebouwen gezakt en de zadels kwijt....

Rollback gedaan voor de vliegers en zadels, maar heb nog niet kunnen kijken of de map ook weer fatsoenlijk is of nog steeds gesloopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco D Ishtar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-08 13:54
Er is al een nieuwe update, 241.1 die dit fixed.
Eerder deze ochtend getest op eigen server en dat gaat goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Vraagje, de Single Player, wordt dat opgeslagen? Dus als ik afsluit en start de SP weer op ga ik dan verder waar ik was gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Het lijkt me dat dat net zoals multiplayer is, en dus wordt opgeslagen.

Er zijn nu 2 officiele PVP EU The Center servers, beide hebben Max 100 spelers. Ben zelf ook opnieuw begonnen op 608. Erg vette map, goeie Avatar vibe met vuurvliegjes, tevens heb je nu ook onweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SCIxX schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:41:
Het lijkt me dat dat net zoals multiplayer is, en dus wordt opgeslagen.

Er zijn nu 2 officiele PVP EU The Center servers, beide hebben Max 100 spelers. Ben zelf ook opnieuw begonnen op 608. Erg vette map, goeie Avatar vibe met vuurvliegjes, tevens heb je nu ook onweer.
Ok thanks.. Heb het even gedownload om te kijken of ik het wat vind en dan koop ik het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Staat in de aanbieding op Steam.
Kan dit spel eigenlijk single player gespeeld worden? Ook als casual gamer, af en toe een uurtje? Of laat ik het dan beter links liggen?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Buzz_Fuzz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:21:
Staat in de aanbieding op Steam.
Kan dit spel eigenlijk single player gespeeld worden? Ook als casual gamer, af en toe een uurtje? Of laat ik het dan beter links liggen?
Dit spel heeft ook singleplayer. Ik speel zelf multiplayer en je kan prima 's avonds een uurtje spelen en dan weer uitloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ga em vanavond aanschaffen :) zitten jullie op zelfde server of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey allemaal, Ik ben Twimsy en momenteel probeer ik wat filmpjes te maken over Ark op youtube.
Ik dacht misschien is het wel gaver om met meerdere mensen op een server te zitten en dat op te nemen.
Hebben er mensen intresse?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visho
welke server zitten jullie eigenlijks dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dopiej schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:34:
[...]Ok thanks.. Heb het even gedownload om te kijken of ik het wat vind en dan koop ik het :P
speelt wel aardig, leuke mix van elementen uit rust, dayz etc. prestatie onder linux is niet echt om over naar huis te schrijven, hopelijk verbeterd dat nog.
Visho schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:19:
welke server zitten jullie eigenlijks dan?
:Y) :?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
himlims_ schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:00:
[...]

speelt wel aardig, leuke mix van elementen uit rust, dayz etc. prestatie onder linux is niet echt om over naar huis te schrijven, hopelijk verbeterd dat nog.
Woird get spel took voor Linux uitgebracht of gebruik je een emulator?
En prestatie op Windows zijn ook niet al te best..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zie mij signature :+

opzich wel geinige titel, aantal uur gespeeld op 'intiets pve 04 608' best rustig (nog niemand gezien) afgezien van t feit dat me basis geraid was

best complex (onlogisch) hoe sommige mechanics werken, lijkt me ook wel leuker met andere te spelen. het dino gedeelte is leuke teovoeging in vergelijking tot rust/dayz

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
*knip*Upvote link verwijderd

[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 02-06-2016 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
Ah ok :) ja er zijn zo mega veel servers....
Zelf zit ik nu op een behoorlijk actieve met nogal wat mods.. haalt de irritante grinds eruit en meer gericht op castles bouwen enz :) en gewoon fun hebben..

Mocht iemand zin hebben voeg me maar toe op steam : hitmenow1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Visho schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:21:
[...]

Zelf zit ik nu op een behoorlijk actieve met nogal wat mods.. haalt de irritante grinds eruit en meer gericht op castles bouwen enz :) en gewoon fun hebben..

Ja hier draait alleen primal op..
Maar vind juist de normal rates leuker dan de ..x rates.. aangezien je dan alles zo snel hebt enzo.
Enigste wat ik wat jammer vind met die Mod is de laadtijd.. mja meestal join ik en ga ik even 5 minuten iets anders doen en dan sta ik in game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
mja.. als je eenmaal vaak een poos bij zo'n dino heb gezeten om te tamen :P vind wel lekker om sneller te tamen en te richten op bouwen en bosses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Visho schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:21:
[...]

Ik zou die server vermijden. Als er zo sneaku een upvote linkje wordt gegeven ipv een normale link lijkt mij admin abuse ook niet fat fetched :D

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
deze post kan weg, iemand enig idee hoe ik deze kan verwijderen?

[ Voor 162% gewijzigd door NakedDutchy op 08-08-2016 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 11:17
Gisteren ARK gekocht omdat hij in de aanbieding was. Zojuist eens even gespeeld, wat een machtig moeilijke game. Ik weet gewoon niet waar te beginnen haha :)

Weet er iemand ergens een server voor N00bs zoals ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 14:28
Galaxis schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:00:
Gisteren ARK gekocht omdat hij in de aanbieding was. Zojuist eens even gespeeld, wat een machtig moeilijke game. Ik weet gewoon niet waar te beginnen haha :)

Dezelfde vraag. Spelen er nog Tweakers ergens? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Galaxis schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:00:

Als je het spel niet kent en je gaat op de officiele servers spelen met alles x1 dan kan het inderdaad vies tegenvallen.
Makkelijkst is gewoon een unofficial te nemen met gather en level xp rond x5 en tame x10 oid. Speelt het spel prettig weg en leer je snel hoe het in elkaar in zit. Hoef je ook geen hele middag/dag te tamen om een fatsoenlijke dino te krijgen. Ook is PvP als solo beginner een flinke tegenvaller omdat je dan niet alleen dino's maar ook de spelers tegen je hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 11:17
T-homas schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:40:
[...]

Als je het spel niet kent en je gaat op de officiele servers spelen met alles x1 dan kan het inderdaad vies tegenvallen.
Makkelijkst is gewoon een unofficial te nemen met gather en level xp rond x5 en tame x10 oid. Speelt het spel prettig weg en leer je snel hoe het in elkaar in zit. Hoef je ook geen hele middag/dag te tamen om een fatsoenlijke dino te krijgen. Ook is PvP als solo beginner een flinke tegenvaller omdat je dan niet alleen dino's maar ook de spelers tegen je hebt :+
Bedankt voor je antwooord. Dan ga ik opzoek naar een unofficial server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

T-homas schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:40:
[...]

Ik vond juist het spelen op X1 servers (officials of non officials) het leukst. Om het spel te leren is een PVE server wel wat makkelijker aangezien het risico van een kwaadwillende tribe gewoon weg is.

x1 sprak mij meer aan omdat het iets realistischer voelde en wat meer het overleven/survival benadrukte. Bij x5 en x10 voelt het voor mij te arcade en gaat de lol er snel voor me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Temujin schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:56:
[...]

Ik vond juist het spelen op X1 servers (officials of non officials) het leukst. Om het spel te leren is een PVE server wel wat makkelijker aangezien het risico van een kwaadwillende tribe gewoon weg is.

x1 sprak mij meer aan omdat het iets realistischer voelde en wat meer het overleven/survival benadrukte. Bij x5 en x10 voelt het voor mij te arcade en gaat de lol er snel voor me af.
Speel zelf meestal ook op x1 servers meestal wel met een tribe want voor solo tames heb ik dan gewoon te weinig tijd. En vind het uiteraard een stuk leuker en het geeft meer voldoening zeker als je flinke buit binnehaalt met raiden. Echter zijn x1 servers ook meteen een stuk tijd intensiever (iets wat ik ook niet altijd heb).

Echter begreep ik uit zijn "machtig moeilijke game" dat hij het probeert op een officiele server en dat het voor hem eigenlijk net wat te uitdagend is. En waarschijnlijk ook niet heel veel tijd heeft vandaar dat ik hem als "n00b server" gewoon een unofficial met hogere rates aanraad. Als hij daar op uit is gekeken en het spel voor zijn idee voldoende kent kan hij altijd nog switchen naar x1 rates of zelf PvP :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyroB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 31-08 18:45
Zijn er spelers die zin hebben in een non-dedicated server game?
Ik wil gaan uittesten of mijn pc dit aankan, maar zou dit spel ook wel graag met 3-4 man co-op willen spelen.

Voor mensen die niet weten wat non-dedicated is;
non-dedicated server draait op dezelfde pc als waar je op aan het game bent, dit werkt minder soepel dan een dedicated server en er is ook een max distance tussen de spelers. Voordeel is dat de server closed is, dus alles wat je bouwt en temt is veilig, nadeel is dat de speler met de non-dedicated server files online moet zijn en de server moet draaien.

Ik weet dus niet 100% zeker of mijn systeem het trekt, of dat iemand dit al heeft en nog ruimte voor mij heeft. Ik zou in ieder geval graag met een paar mensen dit spel willen spelen en ontdekken. Niet 24/7, maar wel beetje op regelmaat ff het spel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 16:34
Hoe bevalt deze game in combinatie met de Oculus Rift of HTC Vive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Nog helemaal niets van gezien maar voor 20$ is het zonder VR al dik de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer Oldersma
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03-2024
Leader98 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:25:
Hoe bevalt deze game in combinatie met de Oculus Rift of HTC Vive?
Dev's zeggen dat er ondersteuning voor komt. Verder is het een aanrader sws kwa graphics. But...
optimalisatie is ver te zoeken met deze game. Naar verluidt komt die nabij de release vd game, maar tot dan hebben meeste pc's wel last van low performance.

Het beste vind ik de ondersteuning van mods, en dat sommige mods ook worden toegevoegd aan het basis spel. Waardoor het spel erg uitdagend blijft!
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste