Zijn er toevallig mensen die deze game op de Xbox One hebben en me kunnen vertellen hoe het bevalt? Lees dat het op de console erg populair is en de ontwikkelaars zeer actief communiceren met de community. Ik vraag me af of er ook echt wordt geluisterd en veel wordt gepatcht op de One, want ik ben totaal niet thuis in dit soort games die nog in ontwikkeling zijn op de One (wel een aantal van dit soort games op Steam gekocht, en was daar altijd best positief over).
Ohja, het enige wat er enigszins op lijkt dat ik heb gespeeld is Rust, en dat vond ik uiteindelijk toch maar niks, het is alweer een hele tijd geleden maar dat voelde voor mij veel te ongepolijst aan op dat moment, dit was trouwens de alpha in januari 2014. Heeft iemand hier dat toevallig gespeeld die een vergelijking kan maken?
Ohja, het enige wat er enigszins op lijkt dat ik heb gespeeld is Rust, en dat vond ik uiteindelijk toch maar niks, het is alweer een hele tijd geleden maar dat voelde voor mij veel te ongepolijst aan op dat moment, dit was trouwens de alpha in januari 2014. Heeft iemand hier dat toevallig gespeeld die een vergelijking kan maken?