Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zijn er toevallig mensen die deze game op de Xbox One hebben en me kunnen vertellen hoe het bevalt? Lees dat het op de console erg populair is en de ontwikkelaars zeer actief communiceren met de community. Ik vraag me af of er ook echt wordt geluisterd en veel wordt gepatcht op de One, want ik ben totaal niet thuis in dit soort games die nog in ontwikkeling zijn op de One (wel een aantal van dit soort games op Steam gekocht, en was daar altijd best positief over).

Ohja, het enige wat er enigszins op lijkt dat ik heb gespeeld is Rust, en dat vond ik uiteindelijk toch maar niks, het is alweer een hele tijd geleden maar dat voelde voor mij veel te ongepolijst aan op dat moment, dit was trouwens de alpha in januari 2014. Heeft iemand hier dat toevallig gespeeld die een vergelijking kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

RUST vond ik ook erg leuk, maar totdat ik ARK ondekte heb ik RUST niet meer gespeeld :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 18:46

ResuCigam

BOFH

ThomasXIV schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:26:
Ohja, het enige wat er enigszins op lijkt dat ik heb gespeeld is Rust, en dat vond ik uiteindelijk toch maar niks, het is alweer een hele tijd geleden maar dat voelde voor mij veel te ongepolijst aan op dat moment, dit was trouwens de alpha in januari 2014. Heeft iemand hier dat toevallig gespeeld die een vergelijking kan maken?
Ik heb vroeger veel Rust gespeeld en als je van het type survival games houdt dan is Ark wel een aanrader, hetzelfde alleen dan met dinosaurussen! Verder is het craften en base building uitgebreider. Ook zitten er RPG elementen in zoals het levelen en toekennen van stats aan jezelf en eventuele dinosaurussen die je getemd hebt. Dat jagen op en temmen van dinosaurussen is een leuke extra toevoeging. Ik heb er nog niet zo veel uren inzitten maar ik vermaak me prima en er zijn wekelijks updates dus de devs zijn in ieder geval actief bezig. Oh en had ik al vermeld dat er dinosaurussen in voorkomen?

Disclaimer: Ik speel alleen op de pc en heb geen ervaring met consoles.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Merci! Nou nog even over nadenken, maar echt veel kost het (nog) niet, dus allicht dat ik de gok waag op de One. Het klinkt in ieder geval als een heel interessant spel. Mochten er anderen mensen op de One spelen of willen spelen, voeg me lekker toe op Xbox Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:07
Goedenavond.

Graag vragen wij jullie hulp alvorens ik zo mijn pc uit het raam donder.

Ik en een kameraad hebben beide ARK aangeschaft samen met nieuwe GPU's en hardware om dit spel te kunnen spelen. Graag zouden we een dedicated server maken en hebben hier diverse how-to voor gevolgd.

Intern lijkt te werken en verschijnt de server bij LAN in ark, echter op arkservers.net is deze niet te vinden. We hebben poort 7777 UDP en 27015-27016 geforwarded naar het IP adres van de ARK server. Tevens de poorten open gezet in de Windows Firewall. Testen via het programma Port Forward Network Utilities geven aan dat de poorten open zijn.

Verschijnen doet hij echter niet. We gebruiken de volgende start regel:

start ShooterGameServer.exe TheIsland?SessionName=sjakieenleo?ServerAdminPassword=1234test?Port=27015?QueryPort=27016?listen

Iemand tips of een idee wat we fout doen? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word er hier nog actief met een team gespeeld? Want ik zou graag samen spelen met een groep. (Het liefst PVP aangezien PVE na een tijd gaat irriteren dat je niks te doen hebt). Ik hoor het van jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

glaerox schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:19:
Goedenavond.

Wat is het ip adres?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
Het IP adres is: 81.71.118.54

De server draait vandaag, kun jij met het IP adres iets zien?

Poorten Ark

Dit is de poortforwaring op de Huawei HG655d van online.nl. Het forwarden ziet er allemaal maar een beetje knaken uit. Kan ook geen ranges defieneren enkel losse poorten. Ik wil kijken of er een firmware update is echter ligt de download pagina van Huawei er uit.

[ Voor 47% gewijzigd door glaerox op 16-01-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

glaerox schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:06:
[...]

Het IP adres is: 81.71.118.54

De server draait vandaag, kun jij met het IP adres iets zien?

[afbeelding]

Dit is de poortforwaring op de Huawei HG655d van online.nl. Het forwarden ziet er allemaal maar een beetje knaken uit. Kan ook geen ranges defieneren enkel losse poorten. Ik wil kijken of er een firmware update is echter ligt de download pagina van Huawei er uit.
Zijn de standaardpoorten dus...

81.71.118.54 isn't responding on port 27015 ().
81.71.118.54 isn't responding on port 27016 ().
81.71.118.54 isn't responding on port 7777 (cbt)

Poort 27015 moet volgens mij een TCP port zijn (kan het fout hebben).

Waarom gebruik je 2 verschillende ranges? (192.*.*.* en 194.*.*.*). Wellicht zit daar de fout?

[ Voor 5% gewijzigd door Cybergamer op 16-01-2016 13:57 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=45602186,noline]

Poort 27015 moet volgens mij een TCP port zijn (kan het fout hebben).

Waarom gebruik je 2 verschillende ranges? (192.*.*.* en 194.*.*.*). Wellicht zit daar de fout?
Is inderdaad een TCP/UDP poort.

Maar spelen er nog mensen op een officiële server? Want zou graag met een soort van clan meedoen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2016 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
37.187.171.140:27054

Mijn server.. [BE]Call.It.Death PvEvP 7xFastXP-5xTAME-5xHARVEST

Join maar

[ Voor 4% gewijzigd door laurensdbb op 18-01-2016 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glaerox schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:19:
Goedenavond.

Ik en een kameraad hebben beide ARK aangeschaft samen met nieuwe GPU's en hardware om dit spel te kunnen spelen. Graag zouden we een dedicated server maken en hebben hier diverse how-to voor gevolgd.

Intern lijkt te werken en verschijnt de server bij LAN in ark, echter op arkservers.net is deze niet te vinden. We hebben poort 7777 UDP en 27015-27016 geforwarded naar het IP adres van de ARK server. Tevens de poorten open gezet in de Windows Firewall. Testen via het programma Port Forward Network Utilities geven aan dat de poorten open zijn.

Verschijnen doet hij echter niet. We gebruiken de volgende start regel:

start ShooterGameServer.exe TheIsland?SessionName=sjakieenleo?ServerAdminPassword=1234test?Port=27015?QueryPort=27016?listen

Iemand tips of een idee wat we fout doen? Bij voorbaat dank!
Mogelijk moet je ook poort 32330 openzetten als je een RCON tool wilt gaan gebruiken :)
https://steamcommunity.co...0646715638980889/?l=dutch
http://www.ark-survival.net/en/2015/07/09/rcon-tutorial/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik geloof niet dat dat onderdeel van zijn vraag was, maar wel handig om te vermelden ja :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
Iedereen bedankt voor de reacties. Helaas nog geen succes.

Ik had de volgende informatie gevonden op: http://gameserversetup.co...d-dedicated-server-setup/

ARK: Survival Evolved Dedicated Server Ports:

UDP: 27015

UDP: 27016

UDP: 7777 Thanks SilverLlama!

TCP: 32330 RCON (Optional)

Ook op andere sites gelezen dat het om UDP ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glaerox schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:00:
Iedereen bedankt voor de reacties. Helaas nog geen succes.

Ik had de volgende informatie gevonden op: http://gameserversetup.co...d-dedicated-server-setup/

ARK: Survival Evolved Dedicated Server Ports:

UDP: 27015

UDP: 27016

UDP: 7777 Thanks SilverLlama!

TCP: 32330 RCON (Optional)

Ook op andere sites gelezen dat het om UDP ging.
Eventueel de moeite waard om hier naar te kijken? Deze tool werkt perfect zonder dat je met cmd te maken krijgt
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=468312476

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het is niet een grote drukte op het forum bij deze game, maar ik hou deze een aantal weken in de gaten en het bleef maar trekken. Er is nu korting bij Humble en heb ik deze game voor € 16,79 aan kunnen schaffen. Voor die prijs wil ik best een gokje wagen. Het is niet zozeer een type game waar ik warm van wordt, maar dat is maar bij weinig games tegenwoordig, terwijl ik er wel veel lol mee kan hebben (nu bijvoorbeeld met GTA IV en Just Cause 2).

Intussen heb ik wel veel gameplay gezien op Youtube van soortgelijke games en wil toch wel eens weten hoe het is om een soort survival / craft game te spelen. Wat mij mooi lijkt is om met tribes tegen elkaar te vechten en dergelijke. Dat heb ik bij MMO's altijd het mooist gevonden (niet erg veel ervaring mee), in combinatie met jezelf omhoog werken in je eigen tijd.

Hopelijk dat ARK op dat gebied ook leuk zal zijn. O-)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Laatst online: 10-09 14:18
Luxicon schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 01:38:
Het is niet een grote drukte op het forum bij deze game, maar ik hou deze een aantal weken in de gaten en het bleef maar trekken. Er is nu korting bij Humble en heb ik deze game voor € 16,79 aan kunnen schaffen. Voor die prijs wil ik best een gokje wagen. Het is niet zozeer een type game waar ik warm van wordt, maar dat is maar bij weinig games tegenwoordig, terwijl ik er wel veel lol mee kan hebben (nu bijvoorbeeld met GTA IV en Just Cause 2).

Intussen heb ik wel veel gameplay gezien op Youtube van soortgelijke games en wil toch wel eens weten hoe het is om een soort survival / craft game te spelen. Wat mij mooi lijkt is om met tribes tegen elkaar te vechten en dergelijke. Dat heb ik bij MMO's altijd het mooist gevonden (niet erg veel ervaring mee), in combinatie met jezelf omhoog werken in je eigen tijd.

Ik had precies hetzelfde Luxicon. Normaal gesproken trekt dit type game mij niet maar ik werd aangetrokken door de c4 en rocket launchers om PvP tribe wars mee te gaan houden. Houd er wel rekening mee dat er een redelijk lang traject aan voor gaat voordat je high level tribe wars kan gaan houden.

Moet zeggen dat het de 18 euro nu al waard is geweest (heb er nu 40 uur in zitten) en ben zeker nog niet van plan om er op korte termijn mee te stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Qzar schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:34:
[...]

Ik had precies hetzelfde Luxicon. Normaal gesproken trekt dit type game mij niet maar ik werd aangetrokken door de c4 en rocket launchers om PvP tribe wars mee te gaan houden. Houd er wel rekening mee dat er een redelijk lang traject aan voor gaat voordat je high level tribe wars kan gaan houden.

Moet zeggen dat het de 18 euro nu al waard is geweest (heb er nu 40 uur in zitten) en ben zeker nog niet van plan om er op korte termijn mee te stoppen ;)
Grappig, dan herkennen wij elkaar op dat gebied. Ik heb gister een aantal uren mogen spelen, en het is mij goed bevallen. Het nodigt uit om de volgende dag direct verder te spelen.

Aangezien het spel nogal traag liep, en dit wou verbeteren, heb ik config tweaks gevonden. Niet zozeer dat ik deze zelf aangepast heb, maar heb deze overgenomen. Naar mijn idee ziet het spel er hetzelfde uit, maar is de performance gigantisch verbeterd. Het gaat om deze tweaks. Let wel: enkel toepassen van Setting Files Optimization is voldoende. Daarnaast heb ik Unparking CPU gebruikt. Ik heb de settings nu een stuk hoger staan (het oogt ook veel beter) en heb nu zo'n 20 fps meer. Dus het speelt met zo'n 30 a 40 fps. Het speelt nu snel weg, en ziet er beter uit dan het gister deed.

Het zou leuk zijn als iemand deze Engine.ini & GameUserSettings.ini configs willen checken, en kunnen aangeven of de ervaringen hetzelfde zijn? Wie weet heb je een dikke performance boost te pakken.

Wat ik niet zou doen, is -sm4 -d3d10 aan je commandline toevoegen, want dan ga je er qua graphics dik op achteruit. Wel is dat aan te raden als het spel niet vooruit te branden is.

Edit: ik denk wel dat er iets niet actief is, dat ook gebeurd bij -sm4. Dat zorgt bijvoorbeeld voor wel heel erg witte luchten en dergelijke en kan je alles op epic zetten, zonder dat er echt iets veranderd. Ik vraag me af welke setting(s) dat is / zijn.

De luchtkwaliteit kun je weer mooier krijgen, door in GameUserSetttings.ini, van sg.TrueSkyQuality=0 naar bijvoorbeeld sg.TrueSkyQuality=3 aan te passen.

[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 21-01-2016 09:56 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:38:
[...]

Grappig, dan herkennen wij elkaar op dat gebied. Ik heb gister een aantal uren mogen spelen, en het is mij goed bevallen. Het nodigt uit om de volgende dag direct verder te spelen.

Aangezien het spel nogal traag liep, en dit wou verbeteren, heb ik config tweaks gevonden. Niet zozeer dat ik deze zelf aangepast heb, maar heb deze overgenomen. Naar mijn idee ziet het spel er hetzelfde uit, maar is de performance gigantisch verbeterd. Het gaat om deze tweaks. Let wel: enkel toepassen van Setting Files Optimization is voldoende. Daarnaast heb ik Unparking CPU gebruikt. Ik heb de settings nu een stuk hoger staan (het oogt ook veel beter) en heb nu zo'n 20 fps meer. Dus het speelt met zo'n 30 a 40 fps. Het speelt nu snel weg, en ziet er beter uit dan het gister deed.

Het zou leuk zijn als iemand deze Engine.ini & GameUserSettings.ini configs willen checken, en kunnen aangeven of de ervaringen hetzelfde zijn? Wie weet heb je een dikke performance boost te pakken.

Wat ik niet zou doen, is -sm4 -d3d10 aan je commandline toevoegen, want dan ga je er qua graphics dik op achteruit. Wel is dat aan te raden als het spel niet vooruit te branden is.

Edit: ik denk wel dat er iets niet actief is, dat ook gebeurd bij -sm4. Dat zorgt bijvoorbeeld voor wel heel erg witte luchten en dergelijke en kan je alles op epic zetten, zonder dat er echt iets veranderd. Ik vraag me af welke setting(s) dat is / zijn.

De luchtkwaliteit kun je weer mooier krijgen, door in GameUserSetttings.ini, van sg.TrueSkyQuality=0 naar bijvoorbeeld sg.TrueSkyQuality=3 aan te passen.
Die settings ga ik vanavond even proberen, een FPS boost is altijd leuk _/-\o_
Mocht je nog een leuke onofficiële Nederlandse server zoeken > http://ark-servers.net/server/21041/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerharrie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-05 15:39
Ik soms draai een ARK server en het kan wel 10 minuten duren voordat hij in de lijst verschijnt.
Ik neem aan dat je lang genoeg wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:59:
[...]

Die settings ga ik vanavond even proberen, een FPS boost is altijd leuk _/-\o_
Mocht je nog een leuke onofficiële Nederlandse server zoeken > http://ark-servers.net/server/21041/
Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik straks ga joinen, want ik vind zo'n onpersoonlijke officiële server niet heel erg aantrekkelijk.

Wat nog aan te raden is bij de config is om r.simpledynamiclighting=1, naar r.simpledynamiclighting=0 aan te passen in de Engine.ini. Anders zijn de shadows compleet zwart. De performance gaat dan drastisch naar beneden, maar ik heb alles van epic naar high gezet, AA en Post Processing naar low, en de Resolution Scale een tikkeltje naar links. Dat kan iedereen zelf aanpassen, maar om een idee te geven.

Sowieso zal je na het gebruiken van de GameSettings.ini, aan moeten passen naar eigen settings (zoals de resolutie). Ik ga zo terug wijzigen naar de originele configs, om de FPS en looks te vergelijken.

===================================================================================
UPDATE
De prestatie is hetzelfde als het origineel heb ik gemerkt, maar misschien hebben mensen interesse.
Persoonlijk vind ik de FPS net iets te laag. Het speelt prima opzich, maar +10 fps zou mooi zijn. Ik ga dus nog wel meer proberen te tweaken. Het is in ieder geval een erg zwaar spel voor de videokaart. :P
(Linksboven zie je GPU gebruik en dergelijke)

Wat ik gebruik is de config als hierboven. Daarna is het volgende aangepast:
• Algemene settings: zie start video
• r.simpledynamiclighting=0 (Engine.ini)
• sg.TrueSkyQuality=3 (GameUserSettings.ini)
• Unparking CPU (zie bovenstaande link)

[ Voor 32% gewijzigd door Luxicon op 21-01-2016 12:20 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Dit zou misschien ook van toepassing kunnen zijn?
Ga ik vanavond even mee spelen.

https://forums.unrealengi...ummary-From-Various-Posts

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Cybergamer schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:48:
Dit zou misschien ook van toepassing kunnen zijn?
Ga ik vanavond even mee spelen.

https://forums.unrealengi...ummary-From-Various-Posts
Dat lijkt mij wel. Er is een Lightmass.ini bestand. Heb je er misschien nog iets voor elkaar gekregen? r.simpledynamiclighting=1 (uit Engine.ini) is meer een aan / uit effect, zonder ermee te kunnen spelen.

Hier wordt het volgende aangegeven voor de volgende patch: DirectX12 Mode for Windows 10! Approximate +20% perf. Eigenlijk weet ik niet welke versie ik momenteel gebruik, mijn kaart ondersteund 11.2. Daarom vraag ik mij af of er performance winst gaat zijn met de volgende patch. Ik hoop het!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
ThomasXIV schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:52:
Merci! Nou nog even over nadenken, maar echt veel kost het (nog) niet, dus allicht dat ik de gok waag op de One. Het klinkt in ieder geval als een heel interessant spel. Mochten er anderen mensen op de One spelen of willen spelen, voeg me lekker toe op Xbox Live!
Ik speel de game met +/- 8 xbox maatjes en we zijn er stuk voor stuk super verslaafd aan, we kunnen zonder pardon van 2 uur smiddags tot 4 uur snachts zitten te spelen en het verveeld geen seconde. We zijn nu al redelijk sterk en hebben veel dino's getamed, het praten en contacten onderhouden van andere tribes is ook erg vet, tenzij je geraid wordt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Luxicon schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:33:
[...]

Dat lijkt mij wel. Er is een Lightmass.ini bestand. Heb je er misschien nog iets voor elkaar gekregen? r.simpledynamiclighting=1 (uit Engine.ini) is meer een aan / uit effect, zonder ermee te kunnen spelen.

Hier wordt het volgende aangegeven voor de volgende patch: DirectX12 Mode for Windows 10! Approximate +20% perf. Eigenlijk weet ik niet welke versie ik momenteel gebruik, mijn kaart ondersteund 11.2. Daarom vraag ik mij af of er performance winst gaat zijn met de volgende patch. Ik hoop het!
Als jouw kaart 11.2 ondersteund dan kan die ook DX12 aan. Maar zover ik weet zuigt DX12 heel erg op de UT engine. Even afwachten dus...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 01:38:

Qzar schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:34:
[...]

weet niet of jullie het spel rust kennen? daarbij is het survival wel in mindere mate dan bij ARK maar het crafting en raiding aspect komt daar veel sneller op gang.
ARK heb ik ondertussen alweer een hele tijd niet meer aangeraakt terwijl ik toch steeds weer bij rust terug kom, 600 uurtjes inzitten ondertussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:24:
[...]

[...]

weet niet of jullie het spel rust kennen? daarbij is het survival wel in mindere mate dan bij ARK maar het crafting en raiding aspect komt daar veel sneller op gang.
ARK heb ik ondertussen alweer een hele tijd niet meer aangeraakt terwijl ik toch steeds weer bij rust terug kom, 600 uurtjes inzitten ondertussen :P
RUST heb ik niet meer opgestart sinds ik ARK heb :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruteForge
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-08 16:41
Sinds een aantal weken heb ik ARK. Ik ben er verslaafd aan. Vooral nu ik met vier vrienden speel. Het is alleen heel erg vervelend als je iets groots gebouwd hebt. Om vervolgens de volgende dag wakker te worden met alles kapot.

[ Voor 4% gewijzigd door BruteForge op 22-01-2016 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruteForge schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:57:
Sinds een aantal weken heb ik ARK. Ik ben er verslaafd aan. Vooral nu ik met vier vrienden speel. Het is alleen heel erg vervelend als je iets groots gebouwd hebt. Om vervolgens de volgende dag wakker te worden met alles kapot.
Daar hebben ze iets voor bedacht, onofficiële servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:11:
[...]

Als ik zoek op Heist.. dan vind ik geen server. Kun je ook handmatig met een server verbinden? Ik heb nu een character op level 17 (die van alles wat kan, misschien niet handig in een tribe), en speel daarmee op een officiële EU server (PvP).

Bij de server settings zag ik dat de Epische Heist Server wel erg snel is:

XP: x2.5
Taming: x5.0
Harvesting: x3.0
Difficulty: x1.5

Wat vinden jullie daarvan? Toen ik gister op een dergelijke server speelde, vond ik het zo snel gaan, dat het gehaast overkomt. En daardoor het gevoel van uitdaging mis / survival idee, in de zin dat het een tijdje duurt voor je iets bereikt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:49:
[...]

Als ik zoek op Heist.. dan vind ik geen server. Kun je ook handmatig met een server verbinden? Ik heb nu een character op level 17 (die van alles wat kan, misschien niet handig in een tribe), en speel daarmee op een officiële EU server (PvP).

Bij de server settings zag ik dat de Epische Heist Server wel erg snel is:

XP: x2.5
Taming: x5.0
Harvesting: x3.0
Difficulty: x1.5

Wat vinden jullie daarvan? Toen ik gister op een dergelijke server speelde, vond ik het zo snel gaan, dat het gehaast overkomt. En daardoor het gevoel van uitdaging mis / survival idee, in de zin dat het een tijdje duurt voor je iets bereikt.
Je moet dan wel onofficiële servers hebben, dat zoeken naar alle servers kan eventjes duren.
Er zit naar mijn idee nog genoeg uitdaging in. Het levelen gaat behoorlijk snel tot ongeveer 50-60.
Harvest x3 is puur om leuke dingen te bouwen, zonder daar maanden werk in te steken.
En taming, daar hoef ik volgens mij niet eens over te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:29:
[...]

Je moet dan wel onofficiële servers hebben, dat zoeken naar alle servers kan eventjes duren.
Er zit naar mijn idee nog genoeg uitdaging in. Het levelen gaat behoorlijk snel tot ongeveer 50-60.
Harvest x3 is puur om leuke dingen te bouwen, zonder daar maanden werk in te steken.
En taming, daar hoef ik volgens mij niet eens over te beginnen. Of ja basis, ik kan nu niet echt een boerderij maken denk ik, waarbij er fris water binnenstroomt en dergelijke.
Dan ga ik nog eens zoeken. Het klinkt verder handig voor als er minder tijd voor gamen is, dan kan je met redelijk wat speeltijd, toch veel behalen. Momenteel heb ik even erg veel tijd, en dan komt het gehaast over.

Vandaag heb ik een houten huis gebouwd, en heb nu een tamed Carbonemys van level 13 (ik ben level 18). Eerlijk gezegd kan ik er nog niet veel mee, maar kan wel voor verdediging zorgen. Het is nu afwachten tot er mensen gaan raiden en alles kwijt ben. Ik heb nu behoorlijk veel Hides (100+) bijvoorbeeld. Met boog gaat het afslachten van dino's erg prima. Wat ik nu ga doen, is narcotics maken, zodat ik niet met een soort tijdklokje rondloop (narcoberries). Dan ga ik ervaring proberen op te doen met taming, en daarna ga ik eens kijken wat een goede volgende stap is, omdat ik dan volgens mij wel de basis geleerd heb?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sYOrog8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s4uDrJI.jpg

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Je bent goed op weg, Luxicon! De basis heb je wel aardig onder controle denk ik zo :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Cybergamer schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:44:
Je bent goed op weg, Luxicon! De basis heb je wel aardig onder controle denk ik zo :)
Goed om te horen, zo voelt het wel aan!

Nog iets over performance, GTA IV staat er om bekend om niet heel lekker te presteren. Door het gebruik van Contig (Microsoft defragmentatie) werkt dat beter, en gaan de frames per second iets omhoog. Aangezien dat een klein klusje is, heb ik dat ook bij ARK geprobeerd en naar mijn idee heb ik nu zo'n 5 á 7 fps meer. De fps schommelt best veel tijdens het spelen, vandaar dat het niet heel simpel te testen is, maar ik heb gelet op punten waar de fps vaak zo ongeveer hetzelfde is.

Het gaat als volgt:
• Download Contig
• Plaats dit .exe bestand in de Steammap 'ARK' (mag ook in common, maar dan pas je dit toe op al je games)
• Maak een snelkoppeling op het bureaublad
• Klik rechtermuisknop > eigenschappen
• Voeg toe aan de doelregel: -s eerst een spatie en dan -s

Vervolgen klik je 'Run' of 'Uitvoeren' en vervolgens worden alle onderliggende mappen gedefragmenteerd. (dit helpt ook als het spel pas net is geïnstalleerd, dat heb ik bij GTA IV ondervonden, en nu ook bij ARK).

Wie weet levert het een kleine fps boost op. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Volgens mij laad je de data sneller, heeft niet persee te maken met FPS. Maar ik kan het fout hebben? Zelf heb ik ARK op SSD staan, dus dat contig heeft geen extra waarde voor mij.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybergamer schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:05:
[...]

RUST heb ik niet meer opgestart sinds ik ARK heb :)
ja dat kan natuurlijk, ieder zijn eigen voorkeuren :)
maar ik gaf het als optie omdat ze het over het survival/craft en raid gebeuren hadden en dat is bij rust zeker niet zo uitgebreid als bij ARK maar het komt wel veeel sneller op gang allemaal.
toch zal ik rust ook weer eens een poging geven, ze hebben flink wat updates en items e.d. toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:28:
[...]

ja dat kan natuurlijk, ieder zijn eigen voorkeuren :)
maar ik gaf het als optie omdat ze het over het survival/craft en raid gebeuren hadden en dat is bij rust zeker niet zo uitgebreid als bij ARK maar het komt wel veeel sneller op gang allemaal.
toch zal ik rust ook weer eens een poging geven, ze hebben flink wat updates en items e.d. toegevoegd :)
RUST is zeker wel een goed alternatief, niets mis mee. Ik heb me er enorm mee vermaakt, maar ARK is zo veel meer IMHO. Maar voor mensen met minder geduld is RUST zeker een aanrader!

What about The Forest? Ik ken het niet, maar schijnt ook erg goed te zijn?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruteForge
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-08 16:41
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:11:
[...]

Yup, alleen wij doen het ook bij anderen. Alleen doen we niet helemaal kapot slopen maar alleen inbreken om wat spullen te halen. Daarnaast heb ik een doel om het zo goed mogelijk verdediging op te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Cybergamer schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 03:36:
Volgens mij laad je de data sneller, heeft niet persee te maken met FPS. Maar ik kan het fout hebben? Zelf heb ik ARK op SSD staan, dus dat contig heeft geen extra waarde voor mij.
Dat zou zo moeten zijn, maar het heeft geholpen. Op een één of andere manier helpt het, misschien is dat het proberen waard, maar het ARK draait alsnog zwaar uiteraard. Het valt wel op dat de processor maar voor 15% wordt gebruikt, dat zal denk ik 1 core zijn.

Over het spel zelf: ik had net een ander houten huisje gemaakt, maar daar liepen mensen mij zomaar van achter neer te slaan en alles af te pakken. Om die reden ben ik op zoek gegaan naar een andere plaats, waar je samen kunt werken. Zo ben ik van West naar South verhuisd. Daar kwam ik in een tribe met 2 anderen.

Niet lang daarna kwam er andere tribe langs (nieuwe characters) en zij wilde daar hun basis gaan plaatsen. Aangezien m'n tribe nooit echt online kwam, heb ik hun gejoind, want zij waren nogal snel met opbouwen, hadden al snel tamed dino's en begonnen om de berg trappen te bouwen bijvoorbeeld, en ik wilde niet geraid worden. Toen ik net in die tribe was, werden zij door een soort alpha tribe (vandaag geleerd) aangevallen en kwamen wij tot de conslusie dat er wel leukere / betere servers te vinden zijn.

Zodoende ging ik op zoek en ben bij een tribe terecht gekomen die mij uitnodigde op een server (official PvP). Zij hebben daar één van de grootste tribes, en ik mocht joinen. Na ongeveer 10 minuten kwam ik in een megabasis terecht:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sdjQyMU.jpg

Heel leuk, maar ik ben net nieuw. Toevallig waren zij net een minor tribe gestart (op dezelfde server) en dat matched perfect:

• Net begonnen, hij had enkel een simpele / kleine basis op een boot en speelt zelf sinds 3 weken.
Hierdoor zie ik precies wat er gebouwd wordt en kan ik vragen hoezo en hoe het werkt en dergelijke.
• Nederlands, en een paar vrienden van hem komen binnenkort bij onze tribe, zij zijn compleet nieuw met ARK.
• Contact via Teamspeak.
• Support / onderdeel van een grote tribe.

Het bracht me vanavond op allerlei plaatsen, echt heel leuk, dat is wat anders dan ik tot nu toe meegemaakt heb, want ik kende vooral mijn eigen stukje van de regio in South / West. Morgen beginnen we een basis op het vaste land op te bouwen. Hieronder een aantal screenshots van gisteravond:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/smwIjqq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mECFa3q.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3pdlkIB.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zZfG2jU.jpg

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik zie dat je het aardig naar je zin hebt! Damn wat een mooie screenshots! Volgende keer ff je backspace indrukken voordat je er een maakt, dan gaat je HUD weg. Nog mooier :P

Wat is je hardware?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
Luxicon schreef op maandag 25 januari 2016 @ 02:48:
[...]

Dat zou zo moeten zijn, maar het heeft geholpen. Op een één of andere manier helpt het, misschien is dat het proberen waard, maar het ARK draait alsnog zwaar uiteraard. Het valt wel op dat de processor maar voor 15% wordt gebruikt, dat zal denk ik 1 core zijn.
Er wordt standaard inderdaad maar 1 core gebruikt. Je kan dit aanpassen door "-USEALLAVAILABLECORES -sm4 -d3d10" toe te voegen aan de "launch options" in steam. (Rechter muiskniop op Ark -> Properties -> Set launch options).

Bij mij zorgde dat voor 25% hogere fps (type "stat fps" in je console in het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 15:49
Zorgde die 2 niet voor een grote grafische downgrade? Dan zou ik de hogere FPS goed begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qzar schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:33:
[...]

Er wordt standaard inderdaad maar 1 core gebruikt. Je kan dit aanpassen door "-USEALLAVAILABLECORES -sm4 -d3d10" toe te voegen aan de "launch options" in steam. (Rechter muiskniop op Ark -> Properties -> Set launch options).

Bij mij zorgde dat voor 25% hogere fps (type "stat fps" in je console in het spel)
Met die settings is het bij mij goed te merken dat er meer fps gehaald worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
heggico schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:47:
[...]

Zorgde die 2 niet voor een grote grafische downgrade? Dan zou ik de hogere FPS goed begrijpen.
Ik moet zeggen dat ik niet goed vergeleken heb of er grafische verschillen zijn, dus wellicht alleen de availablecores optie gebruiken indien je framerate al hoog genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Cybergamer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:08:
Ik zie dat je het aardig naar je zin hebt! Damn wat een mooie screenshots! Volgende keer ff je backspace indrukken voordat je er een maakt, dan gaat je HUD weg. Nog mooier :P

Wat is je hardware?
Ja, het bevalt erg goed en dankje! Handig om te weten, want ik startte het spel regelmatig opnieuw op, omdat de HUD zoek was, haha. Het is voor vandaag wachten tot m'n tribemaatje online komt, want dan kunnen we aan de basis op het vaste land gaan werken. Ik spawn nu op een bootje met tamed dino's erop, midden op de oceaan en wil niet dat ik ga varen en in de problemen kom. :P

De settings staan op high, enkel AA op low. De resolution scale (2560 x 1440) staat op 85%.

Hardware:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-4790K Boxed€ 349,-€ 349,-
1MSI Z97S SLI Krait Edition€ 116,95€ 116,95
1Powercolor R9 290 4GB PCS+€ 0,-€ 0,-
1NZXT H440 Wit€ 129,49€ 129,49
1BenQ GW2765HT Zwart€ 369,-€ 369,-
1NZXT Sleeved LED Kit, 1 Meter, Wit€ 12,95€ 12,95
1Phanteks PH-TC12DX White€ 56,95€ 56,95
2NZXT FN V2, 140mm€ 10,51€ 21,02
1Logitech G710+ Brown Mechanical Gaming Keyboard qwerty€ 119,-€ 119,-
1Logitech Performance Mouse MX€ 78,92€ 78,92
1Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8€ 40,-€ 40,-
1Kingston HyperX Fury white HX318C10FWK2/8€ 40,95€ 40,95
1Cooler Master V Series V700€ 0,-€ 0,-
1Samsung 850 EVO 250GB€ 84,91€ 84,91
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.419,14

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0lY3gbQ.jpg+
[...]

De command voor de cores heb ik toegevoegd, maar de CPU usage blijft hetzelfde, dus blijkbaar ondersteund ARK nog geen multicore.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
Mooie foto's Luxicon. Hopelijk heb je nu een goede server gevonden. Wij hebben de laatste dagen te maken met een klein kind dat thatch foundations op resource spawns plaatst. Weet iemand of de devs tegen dit soort praktijken optreden? Wij hebben er niet echt last van, want ondanks dat de vulkaan en nog 2 bergen eronder zitten hebben we wat oil en metal spawns kunnen redden met pillars. Voor velen is het wel irritant, het hele moeras (!) is nu kaal. Tegenmaatregelen worden genomen maar we zijn natuurlijk gebonden aan de regels van pve..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De grafische settings worden wel behoorlijk aangepast.
Het farmen van parels in underwatercaves is nu vrij makkelijk, aangezien er licht van de cave afkomt.
Dit heb ik eerder nog nooit gezien, ook is het zwemmen op dit niveau niet te doen zonder duikbril (Veel te donker)
Het verblinde effect van verlichting op sneeuw is nu niet alleen in de nacht maar ook overdag.
Ik heb die settings dus maar weer uitgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Leuke hardware Luxicon! Alleen was je je GFX kaart vergeten te vermelden, maar ik dacht dat het ging om een R9 290, right?

Zelf zit ik op een GTX 670 4G... Maar die ga ik vervangen binnenkort, weet alleen nog niet voor welke kaart (een ATI 290 of Nvidia 970 - ik neig naar een Nvidia ivm stroomverbruik).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Cybergamer schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:24:
Leuke hardware Luxicon! Alleen was je je GFX kaart vergeten te vermelden, maar ik dacht dat het ging om een R9 290, right?

Zelf zit ik op een GTX 670 4G... Maar die ga ik vervangen binnenkort, weet alleen nog niet voor welke kaart (een ATI 290 of Nvidia 970 - ik neig naar een Nvidia ivm stroomverbruik).
Klopt, het gaat om een (overclockte) R9 290.
Als ik de keuze had, zou ik ook kiezen voor de GTX 970, i.v.m. stroomverbruik. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybergamer schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:22:
[...]

RUST is zeker wel een goed alternatief, niets mis mee. Ik heb me er enorm mee vermaakt, maar ARK is zo veel meer IMHO. Maar voor mensen met minder geduld is RUST zeker een aanrader!

What about The Forest? Ik ken het niet, maar schijnt ook erg goed te zijn?
daar kan ik je alleen maar gelijk in geven, ARK is zoveel uitgebreider t.o. rust.
ik speelde ARK altijd op de x20 servers enzo want ik had het er het geduld niet voor idd :P

the forest heb ik een tijd gespeeld, ook een heel tof spel maar lijkt me het leukste om met meerdere te spelen want in je eentje is het ook best tijdrovend.
aangezien niemand van mijn vrienden dat spel heeft, heb ik het dus ook al een hele tijd niet meer aangeraakt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enige ervaring met de primitive servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Wie wil kan mijn server joinen (er zitten nog maar 2 tribes op momenteel, dus nog veel plek!)

Server Hosted via HostHavoc (location France)
Ping estimated ~ 20 for players region EUROPE.
Maximum players = 35
We have 2 tribes with "dutch" people.

ARENA for TRIBE WARS 1x WEEK! (In progress)
Trofee = 400x Ingots, 200x Advanced Bullets, Apprentice weapons,...

SERVER SETTING:

Full engrams when level 100
Max player level = 104
XP 7x normal
Taming 7x normal
Harvest 5x normal
Player stats 2x as high as normal
Food, Water & Stamina drain at 0.5 (twice as long!)
Long Days (90% of the time) / Short NIghts (10% of the time)
Food spoil time = 3x as long as normal
Food consumption standard
Player and dino food recovery = 10x as fast as normal
Download dino's , ... = DISABLED!
PvE = 24.00 - 18.00HR
PvP = 18.00 - 24.00HR
Dino stats = PRE PATCH DEFAULT = 1
Maximum dino level after perfect tame = +100 LVLS

MODS CURRENTLY INSTALLED

None ! Basic - lagfree !

RULES :

Respect for all players
No blocking of important resources
Raiding is only possible if reported to enemy!
No base and structure demolishing
Only destroy and take what you need in a raid
No player killing in bases(except when raiding)
No passive dino kill
Only 1 base per Tribe

IP ADRESS: 37.187.171.140:27054

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:06
Inmiddels ook een eigen non-official server aan het draaien. 10 slots met een wachtwoord erop. Ideaal om met een aantal vrienden op te klieren/ het eiland te verkennen.

( voor 3€ per maand per persoon, is dat toch bijna niets ;-) )

Gisteren alleen een unlucky spawn, naast een Carno :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Als je zin hebt om te joinen, kom maar af, bij ons is het ook relatief rustig. Raiden (PvP) heeft nu nog niet veel nut. Je kan dus nog alles mooi opbouwen.

Je kan gerust ook meedoen met het servergebeuren.. Admin inclusief. (Ark Admin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-08 13:57
Ik zoek ook nog een leuke server, al ben ik nu begonnen op een officiele server. Best leuk al gaat het opbouwen traag, ik ga nogal eens dood nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Mooi om te lezen. Welke server zit je? Ik ben van plan binnenkort weer eens te beginnen met Ark op een PVP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
TimoVeld schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:02:
[...]

Mooi om te lezen. Welke server zit je? Ik ben van plan binnenkort weer eens te beginnen met Ark op een PVP server.
Dat is server 199. Mocht je nog een tribe zoeken, kun je waarschijnlijk bij ons terecht. Het is nu aardig vriendelijk op de server, maar er is wel wat achter de rug daar, volgens mij zijn er daarom minder spelers aanwezig, dan bij een populaire PvP server. Wij kunnen tot nu toe ons gaan, zonder geraid te zijn.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Vandaag maar weer eens ARK opgestart helaas moeten concluderen dat mijn char opeens lvl 1 was ipv65+
Dus nu maar eens opnieuw beginnen iemand nog een server die hij of zij aanraadt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Luxicon schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:27:
[...]

Klopt, het gaat om een (overclockte) R9 290.
Als ik de keuze had, zou ik ook kiezen voor de GTX 970, i.v.m. stroomverbruik. :)
Goed om te zien dat je hem nog volop gebruikt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
runner83 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:14:
Vandaag maar weer eens ARK opgestart helaas moeten concluderen dat mijn char opeens lvl 1 was ipv65+
Dus nu maar eens opnieuw beginnen iemand nog een server die hij of zij aanraadt
Misschien een idee om ergens een Tweaker Tribe te maken, genoeg servers beschikbaar lijkt me. Er is ook een steam community van Tweakers die ARK spelen, maar die is volgens mij niet zo actief. Weet iemand daar meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Benjamin1987 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 21:59:
[...]

Misschien een idee om ergens een Tweaker Tribe te maken, genoeg servers beschikbaar lijkt me. Er is ook een steam community van Tweakers die ARK spelen, maar die is volgens mij niet zo actief. Weet iemand daar meer van?
Join mijn server.. prima plek om nog een tribe te maken 37.187.171.140:27054

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
laurensdbb schreef op zondag 31 januari 2016 @ 23:48:
[...]

Join mijn server.. prima plek om nog een tribe te maken 37.187.171.140:27054
Ik had het inderdaad al even geprobeerd, maar zag niet direct waar ik een ip kon invullen. Zijn er al een beetje mensen daar? Waar ongeveer? Zorg ik dat ik daar ook ongeveer ben. Klinkt leuk iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Benjamin1987 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:04:
[...]

Ik had het inderdaad al even geprobeerd, maar zag niet direct waar ik een ip kon invullen. Zijn er al een beetje mensen daar? Waar ongeveer? Zorg ik dat ik daar ook ongeveer ben. Klinkt leuk iig!
Momenteel zijn een 10-12 tal mensen actief over 3-4 tribes (startende).

IP-Adres kan je het makkelijkste ingeven op de oude manier in steam (via de server lijst).
Rechtermuisklik op het icoon van steam in je taakbalk onderaan -> dan op "servers" klikken.
Daar kan je dan op IP een server toevoegen of bij je favorieten zetten. Tot vanavond dan :P

Van mij mag je gerust een "tweakers" tribe maken. Ik ben veelal actief op de server.
Anders mag je mij per PM jullie steam account sturen dan voeg ik jullie even toe via friends dat maakt het joinen nog makkelijker.

[ Voor 13% gewijzigd door laurensdbb op 01-02-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
laurensdbb schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:57:
[...]

Momenteel zijn een 10-12 tal mensen actief over 3-4 tribes (startende).

IP-Adres kan je het makkelijkste ingeven op de oude manier in steam (via de server lijst).
Rechtermuisklik op het icoon van steam in je taakbalk onderaan -> dan op "servers" klikken.
Daar kan je dan op IP een server toevoegen of bij je favorieten zetten. Tot vanavond dan :P

Van mij mag je gerust een "tweakers" tribe maken. Ik ben veelal actief op de server.
Anders mag je mij per PM jullie steam account sturen dan voeg ik jullie even toe via friends dat maakt het joinen nog makkelijker.
Thnx, ik had het net even gegoogled en idd hetzelfde gevonden. Het hoeft niet persé een tweakers tribe te zijn wat mij betreft, maar iig een tribe waar je je bij kunt aansluiten vanaf het begin en we misschien elkaar enigszins herkennen als tweakers. Ik zat gisteren op een NL server waar je eerst lv 50 moest zijn oid om te joinen en dat vond ik nogal vergezocht bij een spel waarbij het om samenwerking draait :s

Als ik weer thuis ben stuur ik je even een pb'tje met mn steamaccount naam. Ik denk dat ik vanavond wel kan, zie ernaar uit eindelijk eens verder te komen dan lv 15 en samen iets op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Benjamin1987 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:07:
[...]

Thnx, ik had het net even gegoogled en idd hetzelfde gevonden. Het hoeft niet persé een tweakers tribe te zijn wat mij betreft, maar iig een tribe waar je je bij kunt aansluiten vanaf het begin en we misschien elkaar enigszins herkennen als tweakers. Ik zat gisteren op een NL server waar je eerst lv 50 moest zijn oid om te joinen en dat vond ik nogal vergezocht bij een spel waarbij het om samenwerking draait :s

Als ik weer thuis ben stuur ik je even een pb'tje met mn steamaccount naam. Ik denk dat ik vanavond wel kan, zie ernaar uit eindelijk eens verder te komen dan lv 15 en samen iets op te bouwen.
Het is mijn eigen server met 'hogere' settings, level 15 ben je dus snel.
Alle engram points zijn ook vrijgespeeld als je maximum level bent (LVL104).
Het bouwen gaat dus vrij snel, dieren tamen enzovoort gaat ook sneller.

Op die manier, vind ik het toch nét iets leuker.
Ik zit in een eigen tribe, jij kan een nieuwe tribe maken,
mensen die joinen kunnen dan als ze willen bij jou aansluiten, ik wil je gerust wat op weg helpen.

Tot vanavond!

[ Voor 7% gewijzigd door laurensdbb op 01-02-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Eventueel heb ik nog een paar plaatsen vrij bij mij op de server, het is nu een private server(10 slots) met 2 vrienden (dus 3 in totaal) waarin we gewoon 'de game' aan het verkennen zijn. Zelf ben ik bezig met het bouwen van een klein muurtje om mijn huisje heen... |:(

Opzich is het wel leuk als je onverwachts andermans bouwwerken ergens in de wereld tegenkomt 8)

Stuur maar een DM als je interesse hebt. Is denk ik vooral leuk voor nieuwe spelers, als je gewoon de boel casual wilt verkennen. Ook vrij om je eigen tribe met een aantal eigen vrienden te beginnen uiteraard.

Regels voor nu: Blijf van elkaar spullen af / dino's, tenzij overlegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Luxicon schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:55:
[...]

Dat is server 199. Mocht je nog een tribe zoeken, kun je waarschijnlijk bij ons terecht. Het is nu aardig vriendelijk op de server, maar er is wel wat achter de rug daar, volgens mij zijn er daarom minder spelers aanwezig, dan bij een populaire PvP server. Wij kunnen tot nu toe ons gaan, zonder geraid te zijn.
Kom binnenkort een kijkje nemen. Heb helaas niet heel veel tijd om te spelen dus zal even duren voordat ik op een noemenswaardig level ben met 1x rates =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Rann schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:45:
Eventueel heb ik nog een paar plaatsen vrij bij mij op de server, het is nu een private server(10 slots) met 2 vrienden (dus 3 in totaal) waarin we gewoon 'de game' aan het verkennen zijn. Zelf ben ik bezig met het bouwen van een klein muurtje om mijn huisje heen... |:(

Opzich is het wel leuk als je onverwachts andermans bouwwerken ergens in de wereld tegenkomt 8)

Stuur maar een DM als je interesse hebt. Is denk ik vooral leuk voor nieuwe spelers, als je gewoon de boel casual wilt verkennen. Ook vrij om je eigen tribe met een aantal eigen vrienden te beginnen uiteraard.

Regels voor nu: Blijf van elkaar spullen af / dino's, tenzij overlegd :+
Is het niet interessant dat jullie op mijn server ook komen..
Eventueel mogen jullie samen met ons admin zijn als je bijdraagt in de serverhuur..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Om het server advertisement in dit topic wat tegen te gaan heb ik een 2e draadje aangemaakt:
[PC] ARK Survival Evolved servers
Plaats daar even een berichtje over je server en ik zal hem toevoegen aan de lijst.

Laten we in dit draadje ons weer richten op wat het spel te bieden heeft etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
TimoVeld schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:00:
[...]

Kom binnenkort een kijkje nemen. Heb helaas niet heel veel tijd om te spelen dus zal even duren voordat ik op een noemenswaardig level ben met 1x rates =).
Ah leuk, mocht je alsnog een tribe zoeken kun je denk ik bij ons terecht, het maakt niet zoveel uit dat je een nieuw character hebt. Maar de vraag is of je het wel leuk vind als er al een basis is en dergelijke.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Luxicon schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:39:
[...]

Ah leuk, mocht je alsnog een tribe zoeken kun je denk ik bij ons terecht, het maakt niet zoveel uit dat je een nieuw character hebt. Maar de vraag is of je het wel leuk vind als er al een basis is en dergelijke.
Ja hoor. Als er plek is voor mij om een eigen stekje binnen of bij die basis te bouwen. Waar zitten jullie ergens? Dan werk ik alvast die kant op =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
TimoVeld schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:50:
[...]

Ja hoor. Als er plek is voor mij om een eigen stekje binnen of bij die basis te bouwen. Waar zitten jullie ergens? Dan werk ik alvast die kant op =).
Dat zal vast geen probleem zijn, ik zal je een p.m. sturen, anders weet iedereen waar we zitten. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Ik heb gisteren even op de server van Laurens gezeten en was best leuk. Gaat in ieder geval razendsnel (lv 25 in 1,5 uur) wat het spel wel iets anders maakt, maar zeker leuk om het sepl in iets rapper tempo te verkennen. Slow play kan altijd nog. Mochten mensen willen joinen, check de serverinfo; de tribe met me, myself and I laat in ieder geval nog mensen toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Vandaag deze game gekocht voor mijn nieuwe pc. Even 2 uurtjes gespeeld met een maat van mij die het al vaker had gespeeld.

Erg leuke game en ik heb nog geen eens een dino als pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Ik heb dit spel ook weer volledig her-ontdekt dankzij Luxicon. Heb er heel veel plezier uit gehaald toen ik solo speelde, nu in een tribe op official PVP is het weer een heel nieuw spel. Bij 1x rates leer je alles ook een stuk meer appreciëren =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
TimoVeld schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:30:
Ik heb dit spel ook weer volledig her-ontdekt dankzij Luxicon. Heb er heel veel plezier uit gehaald toen ik solo speelde, nu in een tribe op official PVP is het weer een heel nieuw spel. Bij 1x rates leer je alles ook een stuk meer appreciëren =).
Ja wel mee eens. Ik speel nu met 5x rates en dat is leuk als newbie (zoals ik) om het spel te leren kennen, maar ik kan me goed voorstellen dat ik op termijn overga naar een andere server. Daarnaast is het Tribe idee ook echt heel anders, omdat je dan minder afhankelijk bent van anderen. Samen spelen lijkt me juist erg leuk, maar is tot nu toe nog niet gelukt.

Ik heb overigens nu een packje met 4 dilo's om mee te jagen en dat gaat best lekker. Iemand nog andere leuke tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
TimoVeld schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:30:
Op een official server spelen met 1x rates is goed op een PVE server. PVP wil je niet met 1x rates spelen,
of je mag elke week er weer 40uur insteken om het iets of wat af te krijgen en dan moet je minimum in een tribe zitten met 5-6x actieve mensen. Vergeet ook niet dat een official om de 4-6 maand een complete reset doet van alles, al je harde werk is dan weg.

Op een private server, zoals die van mij, waar onder andere Benjamin op zit, zit je met meer zekerheid.
én het spel wordt een pak leuker met hogere rates en taming. Niet iedereen heeft tijd om 14uur een T-Rex te tamen zonder deze alleen achter te laten..
Benjamin1987 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:47:
[...]

Ja wel mee eens. Ik speel nu met 5x rates en dat is leuk als newbie (zoals ik) om het spel te leren kennen, maar ik kan me goed voorstellen dat ik op termijn overga naar een andere server. Daarnaast is het Tribe idee ook echt heel anders, omdat je dan minder afhankelijk bent van anderen. Samen spelen lijkt me juist erg leuk, maar is tot nu toe nog niet gelukt.

Ik heb overigens nu een packje met 4 dilo's om mee te jagen en dat gaat best lekker. Iemand nog andere leuke tips?
Misschien kan je hier iemand zoeken die in je Tribe komt op de server, met een paar mensen spelen maakt het leuker én in de Pv-P modus is het noodzakelijk. Momenteel is het nog niet vijandig op de server

[ Voor 29% gewijzigd door laurensdbb op 05-02-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
laurensdbb schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:20:
[...]

Op een official server spelen met 1x rates is goed op een PVE server. PVP wil je niet met 1x rates spelen,
of je mag elke week er weer 40uur insteken om het iets of wat af te krijgen en dan moet je minimum in een tribe zitten met 5-6x actieve mensen. Vergeet ook niet dat een official om de 4-6 maand een complete reset doet van alles, al je harde werk is dan weg.

Op een private server, zoals die van mij, waar onder andere Benjamin op zit, zit je met meer zekerheid.
én het spel wordt een pak leuker met hogere rates en taming. Niet iedereen heeft tijd om 14uur een T-Rex te tamen zonder deze alleen achter te laten..
Voor PVP is dat inderdaad wel waar denk ik. Ik geniet er nog wel even van dat het snel gaat in ieder geval. Met name de taming rate is wel leuk zo.

@Laurens hoe zie jij de relevantie van tribes op je server dan? Of is die grotendeels weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
laurensdbb schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:20:
[...]

Dat is jouw mening. Ik vind het juist een stuk interessanter als hetgeen wat je kan verliezen niet in een paar uurtjes weer is opgebouwd. Daarnaast juich ik resets, mits niet te snel achter elkaar, alleen maar toe. Krijg je tenminste niet van die achterlijk grote basissen die een half eiland beslaan.

Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimoVeld schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:50:
[...]

Dat is jouw mening. Ik vind het juist een stuk interessanter als hetgeen wat je kan verliezen niet in een paar uurtjes weer is opgebouwd. Daarnaast juich ik resets, mits niet te snel achter elkaar, alleen maar toe. Krijg je tenminste niet van die achterlijk grote basissen die een half eiland beslaan.

Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.
Ik denk dat dat toejuichen snel ophoudt als je elke week geraid wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:12:
[...]

Ik denk dat dat toejuichen snel ophoudt als je elke week geraid wordt
Als je elke week geraid wordt, doe je iets fout. Dan heb je te kostbare resources achter te lichte bescherming. Zolang het raiders meer kost om bij jou binnen te vallen dan dat het ze op levert, laten ze jouw basis vrij snel met rust.

Sommige mensen zijn hier een uitzondering op, zogeheten griefers, die slopen je basis gewoon omdat het kan. In het merendeel van de pvp servers zullen griefers in de minderheid zijn en pakt de grootste tribe op de server dit soort tribes meestal aan. Als je in de uitzondering situatie zit waar de griefers de grootste tribe op de server zijn, verhuis je van server.

Maar zoals ik al aangaf, die speelstijl is niet voor iedereen weg gelegd en de één zal er meer van genieten dan de ander. Ik vind juist die uitdaging hetgeen wat het resultaat meer beloning geeft. Bij te hoge rates, of bij enkel pve is bij mij de uitdaging er te snel vanaf en verlies ik mijn interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
TimoVeld schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:53:
[...]

Als je elke week geraid wordt, doe je iets fout. Dan heb je te kostbare resources achter te lichte bescherming. Zolang het raiders meer kost om bij jou binnen te vallen dan dat het ze op levert, laten ze jouw basis vrij snel met rust.

Sommige mensen zijn hier een uitzondering op, zogeheten griefers, die slopen je basis gewoon omdat het kan. In het merendeel van de pvp servers zullen griefers in de minderheid zijn en pakt de grootste tribe op de server dit soort tribes meestal aan. Als je in de uitzondering situatie zit waar de griefers de grootste tribe op de server zijn, verhuis je van server.

Maar zoals ik al aangaf, die speelstijl is niet voor iedereen weg gelegd en de één zal er meer van genieten dan de ander. Ik vind juist die uitdaging hetgeen wat het resultaat meer beloning geeft. Bij te hoge rates, of bij enkel pve is bij mij de uitdaging er te snel vanaf en verlies ik mijn interesse.
Volgens mij heb jij nog niet op een echt PVP server gespeeld.. (met volk allezins..)
Daar wordt je net, meermaals per week geraid, als je nu veel of niks hebt, dat weet 9/10 tribes niet.

Zelf een full metal is niet zo moeilijk té raiden, tenzij zwaar onderhouden met bullets in de turrets wat op een
1x rate server HEEEEEL wat tijd vraagt.

Ik heb een op een server gezeten waar wat raids op waren, dan is de fun snel over..
Benjamin1987 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Voor PVP is dat inderdaad wel waar denk ik. Ik geniet er nog wel even van dat het snel gaat in ieder geval. Met name de taming rate is wel leuk zo.

@Laurens hoe zie jij de relevantie van tribes op je server dan? Of is die grotendeels weg?
PvP heeft tribes nodig, of allianties die in de volgende patch zitten.
Alleen kan je geen andere tribes aanvallen (dat haal je echt nooit), daarvoor moet je minimaal met 3-4 zijn.

Allianties, zo wordt je sterk en kan je met meerdere team de grote king aanpakken! 8)

[ Voor 18% gewijzigd door laurensdbb op 05-02-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
laurensdbb schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:10:
[...]

PvP heeft tribes nodig, of allianties die in de volgende patch zitten.
Alleen kan je geen andere tribes aanvallen (dat haal je echt nooit), daarvoor moet je minimaal met 3-4 zijn.

Allianties, zo wordt je sterk en kan je met meerdere team de grote king aanpakken! 8)
Ja inderdaad. Tot nu toe vind ik het erg leuk, maar zou op termijn graag wat meer samen spelen. Dus mochten er nog mensen zijn, stuur me een pb'tje dan laat ik weten waar ik zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
laurensdbb schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:10:
[...]
..Volgens mij heb jij nog niet op een echt PVP server gespeeld..
Verkeerde aanname. Ik heb op meerdere PVP servers gespeeld met verschillende rates. Verschillend in populatie van 10-20 man tot 80-100 man.

Op de 80-100 man servers had ik een enkele hoge toren met muur van gates er omheen. Metal spikes bij die gates en metal spikes op het dak.

Enkel te raiden met explosieven. Die is welgeteld 2 keer geraid waarbij ik ongeveer 100 metal en wat tools kwijt geraakt ben.

Vervolgens wisten mijn buren dat er niks te halen viel en had ik nergens meer last van.

Dat was solo play en heb ik nog niet eens een poging ondernomen om een buurtwatch op te stellen met mijn buren.

Er is prima te spelen op PVP servers, juist op 1x rates servers omdat het de aanvallers erg lang kost om de explosieven te maken om binnen te komen. Maar je zult je er bij neer moeten leggen dat je af en toe wat verliest. Kan je hier niet mee overweg gaan, dan moet je op pve of high rates servers gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Benjamin1987 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:17:
[...]

Ja inderdaad. Tot nu toe vind ik het erg leuk, maar zou op termijn graag wat meer samen spelen. Dus mochten er nog mensen zijn, stuur me een pb'tje dan laat ik weten waar ik zit.
Er zitten al enkele nieuwtjes op de server, als ik er zie zal ik hen ook laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Wanneer je de vault kan maken doe dat zo snel mogelijk ook.
Alle belangrijke dingen plaats ik daar en het kost te veel om dat open te breken.
En als je het nog niet kan vraag of iemand dat voor je kan doen zo hoef je alleen de materialen te sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

laurensdbb schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:56:
[...]

Er zitten al enkele nieuwtjes op de server, als ik er zie zal ik hen ook laten weten.
Later vandaag nog een nieuwtje erbij, ik :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palko
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 10:18
Ben gaan spelen op de server van laurens levelen gaat rap en mensen zijn vriendelijk, nu maar hopen dat men huisje is blijven staan.
toffe aanrader ben net nieuw in de game en kijk wat de mogelijkheden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
palko schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:53:
Ben gaan spelen op de server van laurens levelen gaat rap en mensen zijn vriendelijk, nu maar hopen dat men huisje is blijven staan.
Welkom! Ga gerust een tribe aan samen hé, met een paar is het nog leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
palko schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:53:
Ik ben daar net een tribe gestart, mocht je het leuk vinden ben je welkom. Stuur me dan even een pb'tje. Ik ben inmiddels bezig met een flink muurtje te plaatsen en er staan ook al aardig wat dino's, dus het zou je kunnen helpen. Het is in ieder geval een gezellige server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
ik heb op tweakers irc een ark kanaal aangemaakt mochten mensen daar willen lullen over het spel (en niet bij iedereen op teamspeak komen)

irc.tweakers.net en dan kanaal #ark

Vanavond eens kijken of ik mijn htpc weer tot de levende kan krijgen.
Dit na een mislukte paragon hfs installatie waarna ik een corrupte boot disk heb :X
Eigen server op pleuren om beetje te experimenteren met wat gebouwen ipv op de live server waar ik nu zelf inzit en anders er een grote bende van maak :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Ik ben trouwens genadeloos afgeslacht door een stel titanoboa's. hoe kan je je een beetje verweren tegen die dingen? Ik probeer een beetje scouten en heb toch redelijke armor (Chitin). Iemand wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Benjamin1987 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:50:
Ik ben trouwens genadeloos afgeslacht door een stel titanoboa's. hoe kan je je een beetje verweren tegen die dingen? Ik probeer een beetje scouten en heb toch redelijke armor (Chitin). Iemand wat tips?
Zorgen dat je stimberries op zak hebt, of stimulant. Dit eten wanneer je een beet krijgt, anders ga je knockie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
TimoVeld schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 17:01:
[...]

Zorgen dat je stimberries op zak hebt, of stimulant. Dit eten wanneer je een beet krijgt, anders ga je knockie.
Ik ging inderdaad vrij snel knockie ;) Nu stimulants gebruikt en een tochtje swamp overleeft. Een legertje van een stuk of 10 dilo's helpt ook wel. Misschien leuk voor de voortgang van deze thread wat pics te posten met dino-legertjes ofzo. Best benieuwd naar wat anderen ervan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik snap niet wat je lopend te zoeken hebt daar.
Gebruik de kikker als je naar plant x wil zoeken.
Sowieso in ark loop je niet alle transport gaat via Dino.
En dat stimuleren berry helpt maar je kan beter stimulant gebruiken maar meestal is het te laat wanneer je het wilt gebruiken. :p

Dus zoals ik altijd tegen beginners zeg tame 5 dilo en 5 Scorpions doe je dat niet dan betekent het dat je het spel niet wilt snappen.
Met dilo tame je 2 belangrijk Dino en dat geld ook voor scorpion.
En het zijn makkelijk beesten om te tamen

http://www.survive-ark.com/taming-calculator/

[ Voor 5% gewijzigd door raro007 op 15-02-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Inmiddels ook al weer een 100+ uur erin zitten.. ;)

Het is opzich redelijk bugvrij, behalve één gruwelijk irritante: Als je vliegt op je pteradon en gaat hoog in de lucht out of stamina, dan zakt hij een stuk naar de grond en blijft hij uiteindelijk een meter of 20-30 boven de grond hangen. Met als enige mogelijkheid om er af te stappen en dood te vallen... Waarna je uiteindelijk door de grond heen valt en al je gear kwijt bent :(

Verder vooral veel schoonheidsfoutjes.. Ik ben benieuwd naar de komende patches! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Rann schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:23:
Inmiddels ook al weer een 100+ uur erin zitten.. ;)

Het is opzich redelijk bugvrij, behalve één gruwelijk irritante: Als je vliegt op je pteradon en gaat hoog in de lucht out of stamina, dan zakt hij een stuk naar de grond en blijft hij uiteindelijk een meter of 20-30 boven de grond hangen. Met als enige mogelijkheid om er af te stappen en dood te vallen... Waarna je uiteindelijk door de grond heen valt en al je gear kwijt bent :(

Verder vooral veel schoonheidsfoutjes.. Ik ben benieuwd naar de komende patches! :)
regel een parachute kan je er alsnog vanaf springen en jezelf redden ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
AjDuLion schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:44:
[...]

regel een parachute kan je er alsnog vanaf springen en jezelf redden ?
Uiteraard heb ik die op dat moment net niet bij me... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor nieuwe mensen die beetje hulp nodig hebben en toch het liefst op official spelen, op official server 177 zit ik met mijn tribe we zijn veruit de sterkste en helpen iedereen opbouwen en te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
raro007 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:20:
Ik snap niet wat je lopend te zoeken hebt daar.
Gebruik de kikker als je naar plant x wil zoeken.
Sowieso in ark loop je niet alle transport gaat via Dino.
En dat stimuleren berry helpt maar je kan beter stimulant gebruiken maar meestal is het te laat wanneer je het wilt gebruiken. :p

Dus zoals ik altijd tegen beginners zeg tame 5 dilo en 5 Scorpions doe je dat niet dan betekent het dat je het spel niet wilt snappen.
Met dilo tame je 2 belangrijk Dino en dat geld ook voor scorpion.
En het zijn makkelijk beesten om te tamen

http://www.survive-ark.com/taming-calculator/
Nee ik wil dit spel absoluut niet snappen natuurlijk..... :P Om te scouten heb je een beetje snelheid nodig en dilo's zijn traag als stront door een trechter. Inmiddels heb ik 2 carno's (1x level 110) en 2 raptors (ook 1x 110 oid) en dan gaat het veel sneller. Je vreet praktisch alles makkelijk op en kan toch vrij rap de boel verkennen. Daarnaast vind ik Scorpions niet persé zo ideaal, zijn redelijk squishy en kunnen minder gewicht dragen.
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste