Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Thaerel schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:30:
Zo dan, is de prijs omhoog gegaan of ligt het aan mij... hij kost nu 28 euro... is dat de alpha waard?

Ik wil graag spelen maar ik heb geen zin om dadelijk nog eens 50 euro uit te moeten geven bij release bovenop de alpha toegang
Het is het absoluut waard! De graphics en gameplay die je krijgt voor dat bedrag zijn elke euro waard in mijn ogen. Zeker nu in de aankomende weken er een 20% performance increase aankomt d.m.v. gebruik directx 12.

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Multispeed schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:57:
[...]

Het is het absoluut waard! De graphics en gameplay die je krijgt voor dat bedrag zijn elke euro waard in mijn ogen. Zeker nu in de aankomende weken er een 20% performance increase aankomt d.m.v. gebruik directx 12.
Ik speel het nu 2 avondjes in mijn eentje (gekraakte versie om te proberen), maar zou graag met andere spelen. Ga nu vaak dood door raptors, omdat ik van exploren hou, maar dat is nog erg gevaarlijk haha.

Op zich is mijn systeem goed genoeg om hem op high te draaien met 40-50 fps, maar sneller is altijd beter natuurlijk :)

Ik denk dat ik hem wel ga kopen.. misschien via een gift key, die zitten nu op 20 euro zover ik zag.

Thanks voor de reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Thaerel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:06:
[...]

Ik speel het nu 2 avondjes in mijn eentje (gekraakte versie om te proberen), maar zou graag met andere spelen. Ga nu vaak dood door raptors, omdat ik van exploren hou, maar dat is nog erg gevaarlijk haha.

Op zich is mijn systeem goed genoeg om hem op high te draaien met 40-50 fps, maar sneller is altijd beter natuurlijk :)

Ik denk dat ik hem wel ga kopen.. misschien via een gift key, die zitten nu op 20 euro zover ik zag.

Thanks voor de reacties!
Dat dood gaan heb je op de officiele servers ook hoor tot +/- lvl 15 :) .. Dan gaat het al stukken beter met wat points in health en chitin gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Multispeed schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:13:
[...]

Dat dood gaan heb je op de officiele servers ook hoor tot +/- lvl 15 :) .. Dan gaat het al stukken beter met wat points in health en chitin gear.
Dat geloof ik graag haha, ben nu level 14, maar ga behoorlijk wat dood haha!
Vanavond maar ff kopen, want mn vriendin is weg, dus kan lekker heel de avond spelen!

Nog een goede server voor mij, met veel tweakers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Thaerel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:25:
[...]

Dat geloof ik graag haha, ben nu level 14, maar ga behoorlijk wat dood haha!
Vanavond maar ff kopen, want mn vriendin is weg, dus kan lekker heel de avond spelen!

Nog een goede server voor mij, met veel tweakers?
Er is een server waar veel tweakers op spelen naar ik meen. Even kijken in de begin post (weet niet zeker). Mocht dat niks voor je zijn ben je welkom bij ons. We spelen met 5 man op deze server elke dag vanaf +/- 18:00 uur

http://ark-servers.net/server/20001/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
pimskie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:30:
[...]
Is er wellicht iemand geweest die de geclaimde dino's netjes in mijn base heeft weten te zetten? _/-\o_
Ik dacht dat het het voeren wat makkelijker zou maken.. :) Voordeel van een Quetzl,,daar pak je zo een anky mee op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
28 euro zeker waard, bereid je echter wel voor op een goede dosis lag, afhankelijk van de hoeveelheid mensen op de server. Ik zit nu op een PVP server waar af en toe meer dan 100 man op zitten, dan is het rubber banding all over the place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Wie van jullie gebruikt al windows 10 en DirectX 12? Ik zit nu nog op mijn oude vertrouwde windows 7, maar weet niet of je er al profijt van hebt om over te stappen.. ik vind het uiterlijk van 10 niet echt super, maar als het qua performance veel scheelt, stap ik gewoon over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Thaerel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:49:
Wie van jullie gebruikt al windows 10 en DirectX 12? Ik zit nu nog op mijn oude vertrouwde windows 7, maar weet niet of je er al profijt van hebt om over te stappen.. ik vind het uiterlijk van 10 niet echt super, maar als het qua performance veel scheelt, stap ik gewoon over :)
Ark werkt "nog" niet met directx12 maar volgens de devs zou er een performance increase zijn van 20%
November:

Creature "Fur" pass
Snow, Swamp, and Tek Caves, Boss Arenas / Game Progression, and "Boss Wars" Ascension
ARK: Turkey Terror (limited time event)
DirectX12 Mode for Windows 10! Approximate +20% perf
Specific Representative "on-ground" meshes for all dropped items
Random GPU Driver crash fix: TrueSky
[MORE NOTES TO COME]

[ Voor 27% gewijzigd door Multispeed op 04-11-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
JohnnieWbl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:59:
[...]

Ik dacht dat het het voeren wat makkelijker zou maken.. :) Voordeel van een Quetzl,,daar pak je zo een anky mee op.
Ah zodoende, hartstikke bedankt :) Ik had het er nog met Oizo over of dino's opgetild konden worden met een grote vogel maar we dachten dat het niet kon op de server (vanwege PVE oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Heeft er misschien iemand nog een code te koop tegen een gereduceerde prijs? Ik zag dat je soms gratis codes kon vinden via de magic cube. Zou wel relaxed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
kan voor de 3 de keer opnieuw begingen omdat er russen zijn die het leuk vinden om s'nachts te raiden D:
ik vind dat ze daar wat op moeten verzinnen want zo schiet je helemaal niet op als een tribe zo machtig is.
die gasten claimen een berg met iron.
en hun bassis zit een turen die op max staat dus als je te dicht bij vliegt dan is het afgelopen met jou gear en ptera...

maar vooral dat je geen melding krijgt wie jou geraid heeft vind ik irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
Er zijn servers waar PVP tussen bepaalde tijdstippen uit staat. Ook zijn er servers waar het verboden is om bepaalde dingen als caves dicht te bouwen.

Als je naar een andere server wilt maar geen zin hebt om je character opnieuw te lvlen; op de server waar ik nu zit(pigeonchasers) kan je je character transferen op basis van screenshots.

[ Voor 15% gewijzigd door Paffelton op 04-11-2015 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

TimoVeld schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:16:
[...]

Er zijn servers waar PVP tussen bepaalde tijdstippen uit staat. Ook zijn er servers waar het verboden is om bepaalde dingen als caves dicht te bouwen.

Als je naar een andere server wilt maar geen zin hebt om je character opnieuw te lvlen; op de server waar ik nu zit(pigeonchasers) kan je je character transferen op basis van screenshots.
Dat is precies de reden waarom wij een server gestart zijn waar pvp alleen aan staat tussen 18:00 en 0:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het tegenwoordig op de unofficial servers vullen ze een beetje??? Heb geen zin meer om zo lang over te doen om spullen te krijgen heb het de moeilijke manier gedaan en gewonnen.

Onze official server 177 is zo goed als dood we hebben al onze tegenstanders afgemaakt en hebben geen enkele tegenstand meer. Veel te groot voor de mensen die erop zitten en voor die op dat niveau komen duurt wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Dat is net zo saai als de kleine partij zijn op zo'n server. Ik zou zeggen; begin een splinter groep binnen je tribe en sloop de andere helft =). Heb je weer wat uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Multispeed schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:24:
[...]

Dat is precies de reden waarom wij een server gestart zijn waar pvp alleen aan staat tussen 18:00 en 0:00 uur
Hey Gozer, ik ga de server van jullie nu joinen! Hebben jullie ook TS ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Thaerel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:41:
[...]

Hey Gozer, ik ga de server van jullie nu joinen! Hebben jullie ook TS ofzo?
ja zeker
ts.joinark.nu

de server is overigens te bereiken via de game browser of via come.joinark.nu:7777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
1 dag raak ik 2 keer naak.....Maar deze keer minder schade..

Zijn er tips om die dief te pakken?

Want ik ben niet van plan weg te gaan omdat 1 kind loopt iedereen te bestelen.
Ik zet nu een dilo in mijn huis maar ben van plan om die morph Dino te plaatsen om hem een nare verassing te geven
Ik heb ook naar trapen gekeken maar olie is een probleem en daarbij doen ze niet veel denk ik (geen 1 shot)

Dus iedere tip is welkom.
Tuurlijk als ik die gast te pakken krijg dan ga ik hem helemaal kapot maken, maar daarvoor zal ik vast c4 moeten hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
raro007 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 00:15:

Ik zet nu een dilo in mijn huis maar ben van plan om die morph Dino te plaatsen om hem een nare verassing te geven
Ik heb ook naar trapen gekeken maar olie is een probleem en daarbij doen ze niet veel denk ik (geen 1 shot)

Tuurlijk als ik die gast te pakken krijg dan ga ik hem helemaal kapot maken, maar daarvoor zal ik vast c4 moeten hebben. :/
Waarom ga je er van uit dat het één gast is? Kan prima een tribe zijn.
Een dilo gaat je overigens niet veel protection geven, die kan je nog met pijl en boog aan, laat staan met guns..

Ik zou zeggen, zoek wat filmpjes op youtube over hoe je een basis bouwt die moeilijk te raiden is.

Als je een basis hebt waar het de aanvallers meer resources kost om binnen te komen dan dat het oplevert met raiden, houden ze snel op met je basis binnen vallen.

Dus, meerdere niveaus, veel deuren, spikes op het dak, kom je een heel eind.

Daarnaast is het wellicht slim een alliantie te sluiten met een tribe die op andere tijden spelen. Kan je elkaars basis in de gaten houden als de ander slaapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Wat vinden we van de nieuwste dino, de Giganotosaurus?

Hij lijkt net als de Quetzl nu moeilijk te vinden, behalve 2 op dag 1 hebben wij hem nog niet meer gezien. Van die 2 hebben we er eentje (level 12) getamed, en wat opviel was vooral de hp. Voor de tame stond die op 300k, erna op 115k, wat verklaard lijkt te worden door de rage-modus waar hij in verkeerde. Ik zou hem graag eens op een alpha T-rex testen, omdat die beesten op hoge levels nog wel eens problemen kunnen geven. Andere dinos zijn hap-slik-weg, het gevaar zit vooral in fall damage omdat hij je er dan zo afgooit en killt. Gelukkig laat hij wel een rugzak achter met je gear, zodat je gerust je beste gear kunt meenemen.

Zou er nog een aanpassing voor het beest komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
JohnnieWbl schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:02:
Wat vinden we van de nieuwste dino, de Giganotosaurus?

Hij lijkt net als de Quetzl nu moeilijk te vinden, behalve 2 op dag 1 hebben wij hem nog niet meer gezien. Van die 2 hebben we er eentje (level 12) getamed, en wat opviel was vooral de hp. Voor de tame stond die op 300k, erna op 115k, wat verklaard lijkt te worden door de rage-modus waar hij in verkeerde. Ik zou hem graag eens op een alpha T-rex testen, omdat die beesten op hoge levels nog wel eens problemen kunnen geven. Andere dinos zijn hap-slik-weg, het gevaar zit vooral in fall damage omdat hij je er dan zo afgooit en killt. Gelukkig laat hij wel een rugzak achter met je gear, zodat je gerust je beste gear kunt meenemen.

Zou er nog een aanpassing voor het beest komen?
Hmm, had je al zo veel quetzal eieren? Ik heb er nog geen 1 kunnen oppakken... Nou ben ik vorige week ook helemaal niet online geweest, maar goed, voor die tijd ook nooit een quetzal egg kunnen spotten.
Tijd om er een mannetje bij te tamen denk ik :o

Vreemd trouwens van die fall dmg. Die giganto gooit je van z'n rug af als je van een cliff af zou lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Mijn zoon speelt al een aantal weken dit spel maar krijgt nu ineens een vastloper als hij het spel opstart, dan verschijnt er een foutmelding van 30 regels en vervolgens kan je op oke klikken en dan gaat het spel uit. iemand die dit ook al mee heeft gemaakt en er een oplossing voor heeft?
volgens mijn zoon heeft er geen update plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Thesserd schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:10:
Hmm, had je al zo veel quetzal eieren? Ik heb er nog geen 1 kunnen oppakken... Nou ben ik vorige week ook helemaal niet online geweest, maar goed, voor die tijd ook nooit een quetzal egg kunnen spotten.
Tijd om er een mannetje bij te tamen denk ik :o

Vreemd trouwens van die fall dmg. Die giganto gooit je van z'n rug af als je van een cliff af zou lopen?
Hehe, onze quetzls zijn 2 mannetjes dus heb ook nog geen ei gezien.. ;)

De Giganoto was een laag level, dus ik zou niet weten waarom je dat pre se met kibble zou moeten doen? 95% prime tame, in het begin met gewoon vlees gedaan.

En ja, hij gooit je er af (hoeft echt geen hoge cliff te zijn). Ons monster heet niet voor niks Jekyll & Hyde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Thesserd schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:10:
[...]
..
..
Heeft te maken met die rage modus. Als hij veel dmg ontvangt tijdens een gevecht gaat hij weer in die rage modus en kan hij zich dus tegen je keren.
[b][message=45232524,noline]xaffier schreef op maandag 09 november 2015 @ ..
..
Zou ik gek vinden, krijg praktisch iedere dag een update voor dit spel =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:28:
Hallo allemaal,

Mijn zoon speelt al een aantal weken dit spel maar krijgt nu ineens een vastloper als hij het spel opstart, dan verschijnt er een foutmelding van 30 regels en vervolgens kan je op oke klikken en dan gaat het spel uit. iemand die dit ook al mee heeft gemaakt en er een oplossing voor heeft?
Ik had dit afgelopen zondag ook. Sindsdien niet meer opnieuw gespeeld.
Was trouwens ook de eerste keer dat ik dit soort problemen heb sinds ik het spel gekocht heb enkele maanden terug.

Gebruikte GPU is een 290x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Temujin schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:23:
[...]

Ik had dit afgelopen zondag ook. Sindsdien niet meer opnieuw gespeeld.
Was trouwens ook de eerste keer dat ik dit soort problemen heb sinds ik het spel gekocht heb enkele maanden terug.

Gebruikte GPU is een 290x
Hier ook sinds zondag. Ik kreeg de error en zelfs na een verify wou hij niet meer opstarten. Ook hier niet meer geprobeerd sindsdien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Laatst online: 09-09 10:52
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:28:
Hallo allemaal,

Vaak wel handig om te weten welke foutmelding het betreft.
Specs van systeem

Aangezien ik veel studeer speel ik op mijn "school laptop" ik speel op veel al medium maar toch nog een handige .ini file gevonden om de settings een beetje te tweaken.

http://segmentnext.com/20...performance-and-graphics/
raro007 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 00:15:

Hier van uit gaande begrijp ik dat je nog niet weet wie dit is ?
Tip 1# Als je hier vaker last van hebt, wat wij hebben gedaan met tribe members
Als je 3x3 stone foundations neerzet in je base, kun je in het midden stone hatchframe doen met daaronder kistje met je duurste spul, je zet er muurtjes om heen met open windows, en een x2 bed om de hatchframe te verstoppen, zo heb je dat verstopt. en omdat je open windows zien ze dat er in principe weinig te halen is.

Tip 2# voor het uitloggen ga je naakt voor de deur liggen of wall waar jij denkt dat ze misschien wel weer kunnen toeslaan, niet te dicht maar gewoon dat als je valt en hun met granaten gooien jij dood gaat en volgende dag inlogt een naam hebt, en misschien wel gezamelijk vijanden met een andere tribe.

Succes.

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:40
Ik heb een server gehost samen met wat vrienden. De bedoeling is om nog een website te maken met rules en er een teamspeak bij te zetten.
Meer info voorlopig hier:
http://ark-servers.net/server/21851/

PVP 24/7 8xTame 3xGathering/Exp
Draait op dedicated server met 32 gig ram en een i7 3770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik speel sinds een weekje ook ARK. Interessant concept en leuk dat het continue/dagelijks bijgewerkt wordt, al maakt dat het hosten van een server wel iets ingewikkelder ;)
Een eigen server is imho wel een must, anders kom je op een populated server terecht waar mensen je meteen weten te snipen met rifles. Tevens jammer dat er zoveel unofficial servers zijn met lame regels, dus reden genoeg voor m'n eigen servertje. Voor de geinteresseerden:
http://ark-servers.net/server/21779/
Server settings:
Server Type: PvE
No Tribute downloads.
Map Player Location Enabled.
HUD Enabled
Crosshair Enabled
Gamma Enabled
Third-Person Enabled
XP, Taming Speed, Harvest Amount = 3x Faster
Global Spoiling Time = 3x Slower
Mating Interval, Egg Hatch Speed & Baby Mature Speed = 3x Faster

Gisteren is overigens een grote banwave geweest op ARK. Ik las dat de official servers veel last hadden van Chinese en Russische hackers, maar die zouden nu allemaal moeten zijn geband.... ik ben benieuwd voor hoelang.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Moet zeggen dat ik liever op een populated server zit waar mensen stukken betere gear en basissen hebben, dan een wildgroei aan tweaker servers waar iedereen in zijn eentje op zit te spelen =). Volgens mij zit de tweakers populatie nu op 8 verschillende servers of zo. En de PVP servers daarvan bevatten nooit meer dan 7 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

TimoVeld schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:47:
Moet zeggen dat ik liever op een populated server zit waar mensen stukken betere gear en basissen hebben, dan een wildgroei aan tweaker servers waar iedereen in zijn eentje op zit te spelen =). Volgens mij zit de tweakers populatie nu op 8 verschillende servers of zo. En de PVP servers daarvan bevatten nooit meer dan 7 man.
Ik vind een populated server ook wel leuk, maar niet waarin mensen al veel betere gear hebben dan ik, dan ben je meteen in het nadeel imho.
Het was ook niet mijn bedoeling om een 'Tweakers' ARK Server op te zetten, deze server heb ik met name opgezet voor mezelf en vrienden. We spelen momenteel met z'n 4'en op deze server en nog 2-3 random internet dudes die hem gejoined hebben.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Ik vind het wel dat mensen gemakkelijk misbruik kunnen maken van nacht tijden.
Dan heb ik het niet over de 5 maal dat ik beroofd werd wanneer ik sliep.

Ik zit nu in een tribe die op nul moet begingen.
Hun werk van een maand is in 1 nacht vernietigd.
Nou wat hij zij is dat er een giganto snacht in zijn base spawnde en alles kapot maakte.

Maar ik zie het anders .
Een vijand kan een giganto luren naar jou base en hem het werk laten doen.
En omdat jij slaapt kan je helemaal niks tegen doen.

Alle vernielingen wat ik lees gebeurt snacht.
Ook wel snacht op Europese tijden moet er wat anders gebeuren en dat geld natuurlijk ook voor Amerikaanse Russische Chinese tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
raro007 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:20:
Ik vind het wel dat mensen gemakkelijk misbruik kunnen maken van nacht tijden.
Dan heb ik het niet over de 5 maal dat ik beroofd werd wanneer ik sliep.

Ik zit nu in een tribe die op nul moet begingen.
Hun werk van een maand is in 1 nacht vernietigd.
Nou wat hij zij is dat er een giganto snacht in zijn base spawnde en alles kapot maakte.

Maar ik zie het anders .
Een vijand kan een giganto luren naar jou base en hem het werk laten doen.
En omdat jij slaapt kan je helemaal niks tegen doen.

Alle vernielingen wat ik lees gebeurt snacht.
Ook wel snacht op Europese tijden moet er wat anders gebeuren en dat geld natuurlijk ook voor Amerikaanse Russische Chinese tijden.
Server waar ik op zit heeft vrij strikte raid tijden. Door de week's 1 uur tussen 21:00 & 22:00 is het toegestaan om spelers te raiden, echter moeten deze spelers dan wel online zijn.

Alleen op Zaterdag is er een time window van 2 uur waarbij het toegestaan is om offline spelers te raiden.

Ik trek zelf niet zoveel aandacht omdat ik nog in mijn eentje speel. Tot nu toe ben ik één keer geraid op een zaterdag toen ik nog een mini basisje had. Voor zover ik kan opmaken uit de chat houden spelers zich vrij goed aan deze regels. Wanneer de regels overtreden worden nemen (goede) admins hier maatregelen tegen.

Open world pvp is wel gewoon toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Wat zijn de rates van die server/

Want ik heb weer een server abandoned waar ik alleen speelde, maar constant werd geraid door mensen met lvl 200 dino's en uiteindelijk mn zuurverdiende 600 narcotics gestolen werd -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
3xXP / 3xTame / 2xLoot

Wat doe je ook met 600 narcotics eigenlijk? =)

Ik ben sowieso niet zon'n fan van flinke voorraden houden. Stop alles in kleine projecten waar ik naar toe werk. Momenteel is alles gefocussed op basis opbouwen. Als ze dus nu mijn base een keer raiden, valt er niet veel te halen voor ze. Demotiveert ook meteen om het later nog een keer te doen.

[ Voor 88% gewijzigd door Paffelton op 16-11-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
TimoVeld schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:56:
Ik ben sowieso niet zon'n fan van flinke voorraden houden. Stop alles in kleine projecten waar ik naar toe werk. Momenteel is alles gefocussed op basis opbouwen. Als ze dus nu mijn base een keer raiden, valt er niet veel te halen voor ze. Demotiveert ook meteen om het later nog een keer te doen.
En als je project is om als kleine jongen een mooie giganoto te tamen om een alpha tribe lastig mee te vallen? Wordt dat veel gedaan op pvp's? Dan heb je toch wel enkele narcos nodig lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
JohnnieWbl schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:14:
[...]

En als je project is om als kleine jongen een mooie giganoto te tamen om een alpha tribe lastig mee te vallen? Wordt dat veel gedaan op pvp's? Dan heb je toch wel enkele narcos nodig lijkt me...
Gigantico in je eentje tamen wordt lastig. Denk dat je 'goedkoper' af bent door er één te kopen van één van de grotere tribes. Hoef je waarschijnlijk minder voor te farmen, en dan loop je niet het risico dat je gesloopt wordt terwijl je je gigantico aan het tamen bent. Open world pvp is namelijk gewoon toegestaan, dus jij bent niet veilig als je midden in het veld die gigantico aan het tamen bent.

Daarnaast ben ik benieuwd hoe moeilijk je het een alpha tribe maakt met één gigantico. Volgens mij beschikken de meeste grote tribes ondertussen wel over minimaar één gigantico, enkele spino's en een heule hoop rexen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
TimoVeld schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:56:
3xXP / 3xTame / 2xLoot

Wat doe je ook met 600 narcotics eigenlijk? =)

Klaar maken om wat beestjes te gaan tamen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

TimoVeld schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:07:
Server waar ik op zit heeft vrij strikte raid tijden. Door de week's 1 uur tussen 21:00 & 22:00 is het toegestaan om spelers te raiden, echter moeten deze spelers dan wel online zijn.

Alleen op Zaterdag is er een time window van 2 uur waarbij het toegestaan is om offline spelers te raiden.
Dat soort servers zijn leuk en aardig, maar hoe controleer je dat? Servers met heel veel regels klinken geweldig, maar het is ontzettend lastig om het te enforcen en aan te tonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Freekers schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:20:
[...]

Dat soort servers zijn leuk en aardig, maar hoe controleer je dat? Servers met heel veel regels klinken geweldig, maar het is ontzettend lastig om het te enforcen en aan te tonen...
Geen idee. Zelf nog geen ervaring mee gehad, sinds ik pas één keer geraid ben, en dat was op een zaterdag tijdens het timewindow dat het toegestaan was om offline geraid te worden. Dus als ik voor mijzelf spreek, ben ik nog niet in contact gekomen met personen die de regels overtreden.

Verder basseer ik mij op mensen in de chat. Vooralsnog heb ik slechts één keer mee gemaakt dat er een meningsverschil was (grens tussen open wordl PVP en base raiden komt dichtbij als je PVP'd vlakbij je basis). Voor zover ik het kon mee krijgen hebben ze dit netjes uitgepraat. Bij conflicten worden de logs na gekeken neem ik aan.

Tuurlijk zal het vast wel eens mis gaan, maar ik heb het nog niet mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

TimoVeld schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:28:
[...]

Geen idee. Zelf nog geen ervaring mee gehad, sinds ik pas één keer geraid ben, en dat was op een zaterdag tijdens het timewindow dat het toegestaan was om offline geraid te worden. Dus als ik voor mijzelf spreek, ben ik nog niet in contact gekomen met personen die de regels overtreden.

Verder basseer ik mij op mensen in de chat. Vooralsnog heb ik slechts één keer mee gemaakt dat er een meningsverschil was (grens tussen open wordl PVP en base raiden komt dichtbij als je PVP'd vlakbij je basis). Voor zover ik het kon mee krijgen hebben ze dit netjes uitgepraat. Bij conflicten worden de logs na gekeken neem ik aan.

Tuurlijk zal het vast wel eens mis gaan, maar ik heb het nog niet mee gemaakt.
Ik zal binnenkort eens kijken of je zoeits uberhaupt kan terugvinden in logs, want er worden niet veel logs aangemaakt door de server. Zodoende dat ik altijd vraagtekens zet bij dat soort servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Gister voor het eerst een level 120 getamed :)

Mammoth met 4k health, 990 stamina, 175% melee en 660 weight als basestats.
Heb hem nu tot 187 gelevelled, en de health gaat met zieke stappen omhoog :D
Dus ga er gewoon een tank van maken met 1000% melee denk ik, of heeft iemand een beter plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Wereldkaart schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:22:
Gister voor het eerst een level 120 getamed :)

Mammoth met 4k health, 990 stamina, 175% melee en 660 weight als basestats.
Heb hem nu tot 187 gelevelled, en de health gaat met zieke stappen omhoog :D
Dus ga er gewoon een tank van maken met 1000% melee denk ik, of heeft iemand een beter plan?
Weight omhoog gooien en hem gebruiken waar ie voor bedoeld is. Maximaal farmen =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Maar wat heb ik aan max farmen precies?
Het enige waar ik berries voor nodig heb zijn narcotics, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Woodies !!!
http://ark.gamepedia.com/Domesticated

Kun je kijken waar wat goed in is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wereldkaart
Hij is ondertussen dood.
Had hem tot 70k health gelevveled om ermee te kunnen tanken, komt er een wilde giganto langs van lvl 48 die hem kapot maakt zonder moeite..
Snap echt niet waarom die beesten zo OP zijn gemaakt, hij 3shotte mij level 175 argeventis.. -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Gisteren wilde mijn tribe een gigantourus tamen wat niet liep zoals plan...
Een lvl 80 slokt 5.5k narcotic wat ze niet hadden ingecalculeerd.
Het zijn 4 Chinezen die 1 van mijn tribe mate invite en zie dat maar uit te leggen als ze geen Engels kennen.
En vandaag 5 uur keek ik wat ze deden..niks want buiten zat een alpha Rex lvl 8 en hun durfden niet naar buiten.
Terwijl wij een lvl 205 Rex hebben.
Grappig was dat ze dus een translator gebruikte om mij wat te vertellen
don't go out, enemie dragon

Hebben Chinezen geen eigen server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu net Ark gezien voor 14,71 euro!!!
http://www.kinguin.co.nl/...olved-1433338512-71030-t/

moet je wel even de kortingscode NOVEMBER gebruiken! dan is die echt wel cheapy!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:01:
http://www.kinguin.co.nl/...olved-1433338512-71030-t/

moet je wel even de kortingscode NOVEMBER gebruiken! dan is die echt wel cheapy!!
De fabuleuze "steam gift", do you feel lucky today?? Als je even verder kijkt dan lees je overal op het internet (ook hier gebeurt het al) dat de gifts uit het niets ingetrokken worden door valve (iets met ToS). Schijnbaar zijn gifts echt bedoeld als het woord al zegt....als gifts en niet om door te verkopen ;) .

Dit spel is zijn officieele waarde meer dan waard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt? Ik weet dat er "issues" zijn, maar heb nog nooit van iemand gehoord dat hij of zij een spel kwijt is uit de library.. heb zelf ook een aantal "gifts" gekocht hier en daar... Heb zelf (gelukkig) nog niks aan de hand ...

Maar toch, 14,71 is niet duur voor Ark ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
raro007 schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:27:
Gisteren wilde mijn tribe een gigantourus tamen wat niet liep zoals plan...
Een lvl 80 slokt 5.5k narcotic wat ze niet hadden ingecalculeerd.
Het zijn 4 Chinezen die 1 van mijn tribe mate invite en zie dat maar uit te leggen als ze geen Engels kennen.
En vandaag 5 uur keek ik wat ze deden..niks want buiten zat een alpha Rex lvl 8 en hun durfden niet naar buiten.
Terwijl wij een lvl 205 Rex hebben.
Grappig was dat ze dus een translator gebruikte om mij wat te vertellen
don't go out, enemie dragon

Hebben Chinezen geen eigen server?
Hmm.. Eén van je tribe mates heeft 4 chinezen geinvite die bijna een Giganoto hadden getamed, en zijn tegelijkertijd bang voor een level 8 Alpha Rex? Lijkt me een beetje tegenstrijdig of ze hebben wel erg veel geluk gehad met de Giganoto. Of ze wisten niet welk level de Alpha Rex was, een 205 rex zal het knap lastig hebben tegen een 120 Alpha Rex..

Vind die eerste reacties van lowlevels (en die ik zelf ook had in het begin) altijd wel grappig, vind je opmerkingen over Chinezen wat raar, al weet ik niet of het qua performance veel uitmaakt of je op een server in de buurt speelt. Als je ze niet in je tribe wilt (wat ik goed snap aangezien het communicatieproblemen geeft) dan invite je ze niet, en maak je goede afspraken over wie er invite wordt. Zo te horen heb je weinig controle over wie er joint, en er zijn verhalen van mensen die het leuk vinden om zulke "open" tribes te joinen en van binnenuit stuk te maken.

5,5k narcos lijkt me wat veel, iemand op onze server zegt een level 100 met 3k getamed te hebben. Voorlopig zijn deze en onze lowlevel de enige getemde op onze server (official), gaan binnenkort bekijken of we fertilized eggs kunnen gaan produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:08:
[...]

Ik zal binnenkort eens kijken of je zoeits uberhaupt kan terugvinden in logs, want er worden niet veel logs aangemaakt door de server. Zodoende dat ik altijd vraagtekens zet bij dat soort servers.
Dit zou ik ook graag willen weten inderdaad ;)
Is er trouwens ook mogelijk om broadcasts in te stellen op een dedicated server?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:57:
[...]

Dit zou ik ook graag willen weten inderdaad ;)
Is er trouwens ook mogelijk om broadcasts in te stellen op een dedicated server?
Ik heb even voor je gekeken, maar ik kon niks terugvinden qua logging op 't gebied van wie iets gesloopt of geloot heeft van wie. Je hebt sinds server versie 224 wel een tribelog, maar die kan ik als admin niet inzien en is bovendien niet super gedetailleerd. Daarnaast is er sinds versie 224 ook een adminlog die bijhoudt welke admin commando's er allemaal via RCON worden uitgevoerd; IMHO alleen interessant als je met meerdere admins bent om te contoleren of niemand z'n admin powers misbruikt (zie http://arkforum.de/index....A/?postID=22932#post22932).

Broadcasts instellen kan standaard niet, maar is wel in elkaar te hacken m.b.v. een simpel PowerShell scriptje i.c.m. mcrcon (commandline rcon tool) en dit dan elk x minuten schedulen met task scheduler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:21:
[...]

Ik heb even voor je gekeken, maar ik kon niks terugvinden qua logging op 't gebied van wie iets gesloopt of geloot heeft van wie. Je hebt sinds server versie 224 wel een tribelog, maar die kan ik als admin niet inzien en is bovendien niet super gedetailleerd. Daarnaast is er sinds versie 224 ook een adminlog die bijhoudt welke admin commando's er allemaal via RCON worden uitgevoerd; IMHO alleen interessant als je met meerdere admins bent om te contoleren of niemand z'n admin powers misbruikt (zie http://arkforum.de/index....A/?postID=22932#post22932).

Broadcasts instellen kan standaard niet, maar is wel in elkaar te hacken m.b.v. een simpel PowerShell scriptje i.c.m. mcrcon (commandline rcon tool) en dit dan elk x minuten schedulen met task scheduler.
Oke top, bedankt voor je antwoord.
Het broadcasten doe ik nu inderdaad zelf via een RCON tooltje ;)

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

Wereldkaart schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:56:
Hij is ondertussen dood.
Had hem tot 70k health gelevveled om ermee te kunnen tanken, komt er een wilde giganto langs van lvl 48 die hem kapot maakt zonder moeite..
Snap echt niet waarom die beesten zo OP zijn gemaakt, hij 3shotte mij level 175 argeventis.. -.-
Ik weet niet of je op een official of op een dedicated "vrienden" server speelt of wellicht zelf een servertje draait maar in dat geval kun je de Giganoto wel een beetje dimmen of vervangen hoor.
Misschien voor de mensen die er wat aan hebben:

under [/script/shootergame.shootergamemode] (in Game.ini)

Disable only Giganoto

NPCReplacements=
(FromClassName="Gigant_Character_BP_C",ToClassName="Rex_Character_BP_C")

Make Giganoto weaker:
DinoClassDamageMultipliers=(ClassName="Gigant_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassResistanceMultipliers=(ClassName="Gigant_Character_BP_C",Multiplier=0.1)

Disable/weaken all Alpha's and Giganoto

NPCReplacements=(FromClassName="Gigant_Character_BP_C",ToClassName="Rex_Character_BP_C")
NPCReplacements=(FromClassName="MegaRaptor_Character_BP_C",ToClassName="Raptor_Character_BP_C")
NPCReplacements=(FromClassName="MegaCarno_Character_BP_C",ToClassName="Carno_Character_BP_C")
NPCReplacements=(FromClassName="MegaRex_Character_BP_C",ToClassName="Rex_Character_BP_C")
DinoClassDamageMultipliers=(ClassName="MegaRex_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassDamageMultipliers=(ClassName="MegaCarno_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassDamageMultipliers=(ClassName="MegaRaptor_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassResistanceMultipliers=(ClassName="Gigant_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassResistanceMultipliers=(ClassName="MegaRex_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassResistanceMultipliers=(ClassName="MegaCarno_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassResistanceMultipliers=(ClassName="MegaRaptor_Character_BP_C",Multiplier=0.1)

Ik dacht ik meld dit even...

To do or not to do...

• Wereldkaart

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:46
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:01:

Hij staat op dit moment (tot 1 december) ook in de Steam store voor E16nogwat. Geeft me toch een iets betrouwbaarder gevoel dan jouw site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anboni schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:22:
[...]

Hij staat op dit moment (tot 1 december) ook in de Steam store voor E16nogwat. Geeft me toch een iets betrouwbaarder gevoel dan jouw site ;)
:D het is niet mijn site :P - maar ik snap je wel :) toch fijn dat steam ook eens de games wat goedkoper aanbied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iew schreef op donderdag 26 november 2015 @ 01:14:
[...]

Ik weet niet of je op een official of op een dedicated "vrienden" server speelt of wellicht zelf een servertje draait maar in dat geval kun je de Giganoto wel een beetje dimmen of vervangen hoor.
Misschien voor de mensen die er wat aan hebben:

under [/script/shootergame.shootergamemode] (in Game.ini)

Disable only Giganoto

NPCReplacements=
(FromClassName="Gigant_Character_BP_C",ToClassName="Rex_Character_BP_C")

Make Giganoto weaker:

Disable/weaken all Alpha's and Giganoto

NPCReplacements=(FromClassName="Gigant_Character_BP_C",ToClassName="Rex_Character_BP_C")
NPCReplacements=(FromClassName="MegaRaptor_Character_BP_C",ToClassName="Raptor_Character_BP_C")
NPCReplacements=(FromClassName="MegaCarno_Character_BP_C",ToClassName="Carno_Character_BP_C")
NPCReplacements=(FromClassName="MegaRex_Character_BP_C",ToClassName="Rex_Character_BP_C")
DinoClassDamageMultipliers=(ClassName="MegaCarno_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassDamageMultipliers=(ClassName="MegaRaptor_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassResistanceMultipliers=(ClassName="MegaRex_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassResistanceMultipliers=(ClassName="MegaCarno_Character_BP_C",Multiplier=0.1)
DinoClassResistanceMultipliers=(ClassName="MegaRaptor_Character_BP_C",Multiplier=0.1)

Ik dacht ik meld dit even...
Van de week toch maar even toegepast.
Aangezien een wilde giga toch echt te OP is.
Naar mijn mening onrealistisch dat ze die erbij hebben gevoegd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

Ik heb em alleen zwakker gemaakt op mijn server, maar wij zitten met onze base in het zuiden (SouthPaw) en ben er nog geen tegen gekomen.
Mocht hij (wanneer ik em een keer tegenkom) toch nog te over powerd zijn dan vervang ik em voor een Rex spawn.

Aan de andere kant vind ik het zo ook wel weer spannend.
Wat het meest vervelende is van de Giganoto is dat hij zo enorm groot is en een aoe attack heeft.
Je hebt een enorm groot metalen omheining nodig en je dino's moeten ver van de omheining af staan omdat hij met z'n kop en voorlijf door de muur heen glitched en dan alsnog alles kapot maakt.

Maar ach het is nog steeds een game in alpha state en alles moet nog verder worden uitgebalanceerd.
Zodra het spel echt gereleased word doen wij toch een volledige wipe.
Tot die tijd zien we wel wat er gebeurd.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Iemand hier al die 60 wishbones te pakken?

Nu twee kalkoenen gespot en gekilled maar ze zijn amper te vinden en focking sterk.
E ndat voor en chieftain hat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wereldkaart schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:11:

Nu twee kalkoenen gespot en gekilled maar ze zijn amper te vinden en focking sterk.
Wij hebben nog niet eens één kalkoen kunnen killen, laat staan twee xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wereldkaart schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:11:

Ja hoor al 200 niet zo lastig met giganto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:35:
[...]
Ja hoor al 200 niet zo lastig met giganto
Inderdaad, 1-4 happen en een turkey is geschiedenis voor een giganoto met 195% melee. Het probleem in het begin was om ze te vinden maar sinds ze de spawnrate verhoogt hebben (en aangezien weinigen op onze server ze kunnen killen) heb je een chiefhat in enkele uren tijdens meat farmen.
Zonder giganoto nog niet gelukt, hoor van anderen over een tactiek met een unmounted dino en een pike erop los te gaan maar moet dat zelf nog testen.

Ben trouwens benieuwd of de industrial forges op de Quetzel platforms blijven staan, aangezien nieuwe er sowieso niet meer op mogen na de patch. Ik heb hem voor de zekerheid maar gesloopt, maar een ander tribelid houdt hem erop om te kijken wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:42:
Echt? Ik weet dat er "issues" zijn, maar heb nog nooit van iemand gehoord dat hij of zij een spel kwijt is uit de library.. heb zelf ook een aantal "gifts" gekocht hier en daar... Heb zelf (gelukkig) nog niks aan de hand ...

Maar toch, 14,71 is niet duur voor Ark ..
Het is een vriend van mij overkomen. Is blijkbaar gekocht met een gestolen cc. (steamgift gekocht bij G2A destijds).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0BLfMbH.png

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Cybergamer schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:12:
[...]

Het is een vriend van mij overkomen. Is blijkbaar gekocht met een gestolen cc. (steamgift gekocht bij G2A destijds).

[afbeelding]
Rip in pepperonis my friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:43

Oxigeon

En zo is dat!

Heeft hij zijn account wel nog? Want vaak wordt het complete account van Steam geflikkerd. Nooit maar dan ook nooit gifts kopen. Dit is echt vragen om problemen... Verder zie ik dit topic nu wel voor het eerst. Als ik de Topic start zo lees lijkt me dit eigenlijk wel een leuke game.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand nog een leuke en actieve Nederlandse server zoeken. De server die wij nu huren gaat morgen public zodat iedereen kan joinen. Het is een PvP server met bijhorende regels en instellingen. Er is een kleine website neergezet zodat we hier een kleine community kunnen bouwen. We zijn van plan om evenementen te gaan houden in het nieuw gebouwde colosseum. Mocht je interesse hebben > http://ark-servers.net/server/21041/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

No biggie. Hij heeft zijn geld terug en heeft de game gewoon gekocht bij Steam. :)
Oxigeon schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:57:
Heeft hij zijn account wel nog? Want vaak wordt het complete account van Steam geflikkerd. Nooit maar dan ook nooit gifts kopen. Dit is echt vragen om problemen... Verder zie ik dit topic nu wel voor het eerst. Als ik de Topic start zo lees lijkt me dit eigenlijk wel een leuke game.
Het is een geweldige game!

En ja, hij heeft zijn account nog, daar is niets mee aan de hand. (ik heb nog nooit gehoord dat iemand zijn account kwijt is geraakt, dus dat lijkt me sterk).

[ Voor 17% gewijzigd door Cybergamer op 02-12-2015 17:42 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Godver de godver, de owner van de server waar wij op spelen heeft out of the blue gekozen om de server te wipen, net nu ik alle 6 de artifacts had bemachtigd..

Echt een schijthekel aan dat soort incompetente debieltjes. De admin is een 13 jarig duits imbecieltje dat amper engels kon en ons constant liep te bedreigen met forcedestroy omdat onze base te sterk was. En nu dus een owner die voor het eerst online komt en de hele fucking server wiped..

Iemand hier nog een leuke server met hoge ratings (gathering, lvl etc) en het liefst PvE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wereldkaart schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:54:
Godver de godver, de owner van de server waar wij op spelen heeft out of the blue gekozen om de server te wipen, net nu ik alle 6 de artifacts had bemachtigd..

Echt een schijthekel aan dat soort incompetente debieltjes. De admin is een 13 jarig duits imbecieltje dat amper engels kon en ons constant liep te bedreigen met forcedestroy omdat onze base te sterk was. En nu dus een owner die voor het eerst online komt en de hele fucking server wiped..

Iemand hier nog een leuke server met hoge ratings (gathering, lvl etc) en het liefst PvE?
Wij zijn net een server begonnen met hogere ratings en (naar mijn mening) fatsoenlijke en eerlijke regels. Het is wel PvP. Over online raiding rules zijn de meningen nog verdeeld, dit wordt dus nog aangepast. We zijn enthousiast opzoek naar nieuwe spelers. Mocht je interresse hebben check dan even het forum > http://epischeheistserver.proboards.com/ of stuur een PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Ik had jullie server idd al bekeken, maar de ratings zijn te laag.

Ben meer op zoek naar 20 - 50x ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wereldkaart schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:14:
Ik had jullie server idd al bekeken, maar de ratings zijn te laag.

Ben meer op zoek naar 20 - 50x ^^
Ow dan is onze server idd niet geschikt.
Ik heb zelf op een 30x server gespeeld maar dat was niet echt een succes. Spelers die vanaf het bestaan al meedoen zijn te op. Ondertussen is die server ook alweer uit de lucht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Wereldkaart schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:54:

de server down voten niet vergeten zodat jij andere dat soort miseries bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
We wisten eigenlijk al dat we fucked waren nadat een admin van die server opeens bij onze base was en zei 'open door or i forcedestroy it'. Ik doe de deur dus open en hij bekijkt de base, vervolgens opeens connection lost. Toen probeerde ik te reconnecten, krijg ik het bericht 'you have been kicked from the server' :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:52:
We wisten eigenlijk al dat we fucked waren nadat een admin van die server opeens bij onze base was en zei 'open door or i forcedestroy it'. Ik doe de deur dus open en hij bekijkt de base, vervolgens opeens connection lost. Toen probeerde ik te reconnecten, krijg ik het bericht 'you have been kicked from the server' :/
Fijne admin dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Jup, probleem is dat ze eerst wel redelijk waren, ze zeiden ook wat ze van plan waren etc. Maar toen ze van plan waren de server op pvp te zetten en onze base zagen werden ze opeens bang xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
daarom gewoon officieel servers spelen dan bespaar je jezelf dat soort onzin.
alleen ze mogen wat mij betreft het taimen sneller maken want 9 uur is echt niet te doen als je het mij vraagt.
vooral op een pvp server is het niet te doen met zoveel aasgieren XD.
ow en en als je geen last hebt van mensen dan komt er wel een dino die dat doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raro007 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:59:
daarom gewoon officieel servers spelen dan bespaar je jezelf dat soort onzin.
alleen ze mogen wat mij betreft het taimen sneller maken want 9 uur is echt niet te doen als je het mij vraagt.
vooral op een pvp server is het niet te doen met zoveel aasgieren XD.
ow en en als je geen last hebt van mensen dan komt er wel een dino die dat doet..
Klopt, daarom dus ook onofficiële servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Weer wat geleerd wat ik wil delen met jullie. :p
Metal farming kan op 3 manieren dacht ik.
1 gaat heen en weer met een ankylo
2 bout een smity in de berg
3 gebruik een paracer en bouw op hem een smity.

En toen kwamen de Chinezen met een 4 de optie :)
Met een qeutzal pak je een ankylo en tijdens het vliegen gaat iemand anders elke keer slaan.
Normaal moest de ankylo terug omdat de gewicht berijkt was maar nu niet meer dus!!
De gewicht woord opgetelde bij de qeutzal en niet de ankylo.
Alleen als je wat weg haalt van de ankylo kan je het niet terug zetten, tenzij het gewicht terug is naar wat hij kan tillen.
Laatst dus 1200 metal 200 crystal 150 obsidian in 1 run gedaan.
Enige probleem is dat je 2 man moet zijn en dat je heel veel paste nodig hebt om metal walls of andere dingen te maken. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raro007 schreef op zondag 06 december 2015 @ 02:16:
Weer wat geleerd wat ik wil delen met jullie. :p
Metal farming kan op 3 manieren dacht ik.
1 gaat heen en weer met een ankylo
2 bout een smity in de berg
3 gebruik een paracer en bouw op hem een smity.

En toen kwamen de Chinezen met een 4 de optie :)
Met een qeutzal pak je een ankylo en tijdens het vliegen gaat iemand anders elke keer slaan.
Normaal moest de ankylo terug omdat de gewicht berijkt was maar nu niet meer dus!!
De gewicht woord opgetelde bij de qeutzal en niet de ankylo.
Alleen als je wat weg haalt van de ankylo kan je het niet terug zetten, tenzij het gewicht terug is naar wat hij kan tillen.
Laatst dus 1200 metal 200 crystal 150 obsidian in 1 run gedaan.
Enige probleem is dat je 2 man moet zijn en dat je heel veel paste nodig hebt om metal walls of andere dingen te maken. XD
Is idd verschrikkelijk makkelijk. Hetzelfde kan met een mammoet en een quatzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het farmen stelt allemaal niks meer voor. In begin was het nog lastig nu ben je met 30 minuten metal farmen paar k rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Hey jongens, ik ben vandaag mijn eigen server gestart:
5.62.109.197:27015
Servername: [NL/EU] 10x PvE Better Beacons!

Als jullie zin hebben om te joinen, je bent welkom!

Dit is mijn steamID voor als je suggesties oid hebt:
steamcommunity.com/id.teddybearrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Aangezien de Xbox One nu ook gereleased is, misschien wel leuk om hier een deel 2 van te maken en dan zonder de PC tag zodat er wat meer gechat wordt, ook wat meer over tips en tricks en mensen die hun server willen promoten dat in TS doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Kooistra9 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:18:
Aangezien de Xbox One nu ook gereleased is, misschien wel leuk om hier een deel 2 van te maken en dan zonder de PC tag zodat er wat meer gechat wordt, ook wat meer over tips en tricks en mensen die hun server willen promoten dat in TS doen ?
Cool, ik speel net drie dagen op de One en stuitte op dit topic bij mijn tocht naar medetweakers. Ik zit op pve eu 344 nu waar het een tijdje goed ging, tot ik toch weer iets doms deed. Ik dacht mijn lijk te kunnen vinden maar tevergeefs gezocht, nu toch een goede 50 hides verloren.. Inmiddels lvl 9 geraakt, geinig spelletje :)

Wie voelt zich geroepen om hier een extra draadje voor te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Als er menig interesse is ga ik hier van de week wel even mee aan de slag, ik geloof dat er genoeg mede tweakers zijn met vele uren en vele tips die misschien nog niet echt besproken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
alle xbox spelers zijn nieuw dus kan je ook geen hulp vragen van hoog lvl.
dus start met 3 spelers en zo om narcotic mejo te sparen om een trike te tamen, want een trike is het enige wat je kan tammen opdat moment.
narcotic maak je van narcoberry + spoiled meat.
dus altijd als je wat oppakt spaar die op en gooi die niet weg om later te gebruiken.
en meat farm je het best van parasaur of een phinomia.

bouw een huis van 9x9 en doe spikes omheen wanneer je dat kan doen.
wel een groot ring om de huis zodat je eigen dino's er ook in kunnen.
nou wil je zo snel mogelijk lvlen dus lijkt me ook handig wanneer je een bow kunt maken op alpha raptor gaat jagen.
met een simpele bow +200 arrow kan je een low lvl wel killen en je krijgt veel exp en misschien een crosbow/betal ax voor terug wat he farmen erg vergemakkelijkt.

owja youtube is misschien een beter informatie bron dan mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
raro007 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:02:
alle xbox spelers zijn nieuw dus kan je ook geen hulp vragen van hoog lvl.
dus start met 3 spelers en zo om narcotic mejo te sparen om een trike te tamen, want een trike is het enige wat je kan tammen opdat moment.
narcotic maak je van narcoberry + spoiled meat.
dus altijd als je wat oppakt spaar die op en gooi die niet weg om later te gebruiken.
en meat farm je het best van parasaur of een phinomia.

bouw een huis van 9x9 en doe spikes omheen wanneer je dat kan doen.
wel een groot ring om de huis zodat je eigen dino's er ook in kunnen.
nou wil je zo snel mogelijk lvlen dus lijkt me ook handig wanneer je een bow kunt maken op alpha raptor gaat jagen.
met een simpele bow +200 arrow kan je een low lvl wel killen en je krijgt veel exp en misschien een crosbow/betal ax voor terug wat he farmen erg vergemakkelijkt.

owja youtube is misschien een beter informatie bron dan mij :P
Houd dat in dat het cross platfrom is (werd eens tijd na 10 jaar)?

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
badabingbadaboo schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:20:
[...]

Houd dat in dat het cross platfrom is (werd eens tijd na 10 jaar)?
nope ze zijn gescheiden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1988
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-07 20:58
Nog actieve spelers die medespelers zoeken ? zoja stuur mij even een PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:27
Ik ben erg fan van dinosaurussen en ben daarom geïnteresseerd in dit spel. Ik heb echter niet erg veel tijd om te spelen en ken ook geen vrienden die het spel willen spelen.

Heb ik er dan wel wat aan? Kan je alleen ook wat bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Ja hoor.. Ook single-player kun je behoorlijk wat bereiken. Je zult op bepaalde momenten keuze's moeten maken waardoor je bijvoorbeeld niet EN alle wapens, EN alle building parts voor gebouwen kan maken... maar alsnog goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Engrampunten verdelen lijkt me niet het moeilijkste, je maakt gewoon steeds de keuzes die je goed lijken, verzamelt in de loop der tijd blue prints en maakt later een keer een mindwipe potion.

Als je weinig tijd hebt vallen official servers af denk ik, zoek of start een leuke private unofficial met hoge gather en taming rates zodat alles wat sneller gaat. Je kunt ook misschien aansluiten bij een bestaande tribe, zo ben ik ook bij Tweakers gekomen op pve 273 en we helpen elkaar met vanalles. Het is een beetje gokken of je op een behulpzame server terecht komt, vaak zijn er wel een paar hoge levels die kunnen helpen om bijv dingen te craften waar jij de bp niet van hebt. Daarom zou ik niet single player gaan spelen maar op een beetje actieve server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SmRjG4f.jpg

Gisteren ruzie gehad met een admin op een NL server om niks. Een paar maten en ik hebben nu een eigen server opgezet met een paar mods. Misschien hebben een paar tweakers zin om ons te joinen?

[url="steam://connect/31.214.130.168:27016/"]31.214.130.168:27015[/url]

Base protection tussen 0:00 - 18:00 uur. 4xXP, 7xGather en 12xTame. Max player levels 100 en dino's tot level 300. Korte nachten en lange dagen.

We hebben een paar mods installed:

GenericMod_NaturalTest (580718120)
StairsMod (520879363)
TestMap_Bridge (558651608)

Er zijn plannen voor een paar PVE plekken, ben nog aan het onderzoeken hoe dat moet.

[ Voor 92% gewijzigd door Cybergamer op 08-01-2016 19:20 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Temujin schreef op zondag 03 januari 2016 @ 00:14:
Ja hoor.. Ook single-player kun je behoorlijk wat bereiken. Je zult op bepaalde momenten keuze's moeten maken waardoor je bijvoorbeeld niet EN alle wapens, EN alle building parts voor gebouwen kan maken... maar alsnog goed speelbaar.
nou eerlijk gezecht kost dit spel best veel tijd als je in een oficeel server speelt,
ga maar een trike tammen kost je gouw een paar uur..
Maar als je een unoficeel server speelt met 5x dan gaat het belachelijk snel. :D
wat over blijft is als je alleen speelt is dat je niet met qeutz + ankylo kan farmen dus ben je gedwongen om iemand te vinden.
solo is ook wel mogelijk maar is wel 4x langzamer.

wat ook wel belangrijk is dat je om hulp vraagt als beginner want er zijn dingen die best wel belangrijk zijn en je niet verteld woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

raro007 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:22:
[...]

nou eerlijk gezecht kost dit spel best veel tijd als je in een oficeel server speelt,
ga maar een trike tammen kost je gouw een paar uur..
Maar als je een unoficeel server speelt met 5x dan gaat het belachelijk snel. :D
wat over blijft is als je alleen speelt is dat je niet met qeutz + ankylo kan farmen dus ben je gedwongen om iemand te vinden.
solo is ook wel mogelijk maar is wel 4x langzamer.

wat ook wel belangrijk is dat je om hulp vraagt als beginner want er zijn dingen die best wel belangrijk zijn en je niet verteld woord.
Ik had het dan ook over singleplayer. Niet over multiplayer. Zodra je op een online server speelt waar meerdere mensen toegang toe hebben noemen we dit multiplayer. Daar vallen zowel official als unofficial servers onder.

Single player is het lokaal op eigen machine spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Ik las over single player heen.

Maar hoewel het kan is multi player toch leuker.
Vooral pvp server kan leuk zijn allen is er wel een probleem dat je geraided woord en alles verliest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

raro007 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:54:

Vooral pvp server kan leuk zijn allen is er wel een probleem dat je geraided woord en alles verliest...
Daarom gaan wij binnenkort op onze server base protection doen, zodat er alleen geraid kan worden tussen 18:00 en 22:00 (oid, we zijn nog in overleg over de tijden).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
raro007 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:54:

Een multiplayer server lijkt mij ook veel leuker, maar als glaerox wil kan hij in SP ook gewoon spelen, gathering en tamen omhoog gooien of spullen en dinos inspawnen zonder veel moeite. Haalt het survival compleet uit het spel maar als je puur de dinos wilt tamen/gebruiken..
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste