Zoek eens op Dinoland, een paar streamers spelen daarop, daar krijg je heel snel resources, tem je sneller, ga je minder snel door eten en drinken heen enz.
Brogala schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:09:
Hmmm, spel is opzich leuk als je van survival houdt. Pas wel op waar je je waardevolle stuff bewaard, ik was in de Tweakers tribe kennelijk onrespectvol en toen ik zei dat ik ging slapen rond 12 uur ben ik gelijk verwijderd uit de tribe en hebben ze m'n huis en al m'n stuff verwijderd. Het kwam kennelijk niet in ze op om voordat ik weg ging te zeggen dat ik verwijderd werd, zodat ik m'n stuff even ergens anders naar toe kom brengen. Maar ja, ik ging dit spel toch niet meer zo lang spelen.
Dat ik die Spinosaurus had geleend was inderdaad niet slim, maar hij was niet dood ofzo, en toch vonden ze het nodig om 15 uur aan progress gewoon weg te gooien
Best wel veel FPS drops hier op medium met een FX8320 @ 4200 hertz en een R9 290. Ook ben ik 1 keer in een steen gelopen en toen opeens zat ik in de lucht en ben ik dood gevallen.
Brogala schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:11:
[...]
Hmm, dat is inderdaad vaag. Ik ben ook gestopt met het spel, ik heb er gewoon echt een kut gevoel bij dat ik op zo'n flauwe manier ben gekicked en nu weer helemaal overnieuw moet beginnen. Ik heb weer een klein houten huis maar ik vind het verzamelen gewoon te saai, je zit eerst 2 uur alles wat je nodig hebt te verzamelen... Dan moet je nog een dier gaan temmen wat ook tijd gaat kosten. 3 uur tijd besteden om een vogel te temmen die zo verdwijnt als je hem niet heel goed opsluit is ook niet echt leuk... En dan hoor ik ook nog van niet vliegende dino's die zomaar verdwijnen

Brogala schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:24:
[...]
Haha, direct toen ik me zielig voelde toen m'n vogel weg was hoorde ik dat het veel en veel erger kan
Maar ik moest die spinosaurus ook nooit pakken. Dat was gewoon dom en irritant van mij. Toen is mij verteld: 'Je ligt er zo uit hoor', waaruit ik niet heb opgevat dat ik na die domme actie uit de Tribe werd geflikkerd. Maar ik ben wel mooi uit de Tribe gegooid toen ik weg was, en als kers op de taart vonden ze het ook nog nodig om al mijn stuff te verwijderen. En de mammoet die ik van Dead had gekregen (en die gewoon van mij was) is nu van de tribe, wat ook leuk is. Ik ben gewoon boos dat ze het mij helemaal niet hebben gezegd en alles is gebeurd nadat ik zei 'Ik ga slapen'
edit: ik moet er eigenlijk over ophouden, dus ik ga het proberen

Ik zal even inhoudelijk reageren op je verhaal, tevens had ik je ook al een uitgebreide reden gestuurd op steam, maar dat terzijde.
Om te beginnen over je 'huis', spullen en dino. Ik heb geen huis van jou gesloopt, en ik ben de enige die dit kan. Jij had een x aantal kasten in de base staan die Deadbeef aan het maken was, dit is dus niet waar.
Je spullen zijn uit de kasten gehaald, echter betekent dit niet dat je ze niet zou kunnen terugkrijgen, simpele feit is dat jij de keuze hebt gemaakt om hier te klagen, ipv op mij te reageren op steam. Begrijpelijk, maar verspreid hier niet dat we jouw spullen hebben afgepakt oid.
'Jouw' dino kan je van jouw noemen. Jij was lvl10 ofzo met een mammoet, een mammoet die Deadbeef voor jou getemd heeft. Ik weet niet of hij hem werkelijk aan jou had gegeven of niet, en wat voor afspraken er waren, maar ik weet wel dat jij dat nooit zelf hebt gedaan.
Waarom is alles gesloopt wat je had neergezet? Heel simpel, alles is personally owned, wanneer iemand de tribe uitgaat en die laat iets staan, dan is er een groot gebied daar omheen waar niet meer kan worden gebouwd, daarom moet alles gesloopt worden. Zolang iemand lid is van de tribe kan ik het destroyen. Daarom is ook gekozen om alles te verwijderen omdat we het anders niet meer konden doen, en we wel vast zouden staan qua bouwen.
Wat betreft de reden waarom, het gebruiken van dino's zonder te vragen is gewoon ronduit onacceptabel. Ja nu is die veilig terug, en dat kan de volgende 10x ook zo zijn, tot die keer dat het niet zo is. Mensen spenderen talloze uren en resources om beesten te temmen, dan zijn de regels heel simpel, afblijven.
Maar uiteindelijk was dat de doorslag, diverse leden hadden geklaagd over je algemene houding, en hierop had ik jou de dag daarvoor ook al aangesproken.
Wil je gecompenseerd worden voor de spullen, dan kan je contact opnemen met mij.
Ferio schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:44:
[...]
Ja dat was ook niet zo netjes, helemaal mee eens.
Als je uit de tribe moest vertrekken, dan hadden ze je gewoon de tijd moeten geven. Aan de andere kant , je kan boos reageren en dingen van jou maken en dan vertrekken.. denk dat het meer uit veiligheid is geweest en het vetrouwen wat er niet is.
Dit laatste ja. En dat is nog niet eens persoonlijk naar hem gericht. Ik kan mezelf ook goed voorstellen dat wanneer ik gekicked zou worden, even los van de reden, dat ik gewoon zou stoppen op die server en er niet meer naar om kijken, dat de tribe dan 8 dagen moet wachten is dan hun probleem.
Jesserr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:26:
[...]
Dan kun je daarna toch alsnog iemands spullen en mammoet geven? Vind dit niet echt passen in deze community, echt heel kinderachtig. Prima dat je er iemand uitgooit omdat ie de regels overtreedt, maar je hoeft dan toch niet iemand nog extra te straffen?
(Snap dat jij het niet was, dus is niet op jou gericht

)
De mammoet had hij niet getemd, om die reden heb ik ook de keuze aan de temmer gelaten wat er mee moest worden gedaan.
We kunnen natuurlijk een hele discussie hebben of die van hem was en onder welke omstandigheden, maar gezien de temmer heel veel energie in hem heeft gestoken om hem verder te helpen in dit spel, terwijl hij vervolgens gewoon deed wat hij wilde en regels aan zijn laars lapte, vind ik zijn claim op die mammoet erg discutabel. En verder kan hij gewoon de spullen/vergoeding gewoon krijgen.
Ferio schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:10:
Gisteren logde ik weer even in.. en weer 2 dino's foetsie.
Het gaat om een saber die ik van dead had gekregen (Sly, lvl 78), nadat ik na dagen zoeken alleen maar lage levels vond en een dilo (Ivy, lvl 68)...
Ik word er echt zo moe van.... krijg steeds minder zin in dit spel zo.
Op welke modus staan ze? En lopen ze rond?
Ik heb namelijk veel dino's gezien die doodgaan omdat mensen ze op rondlopen zetten, dat betekent namelijk dat ze constant voedsel verbruiken waardoor ze uithongeren.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900