Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-06 18:23
Ferio schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 07:51:
Ik denk dat je nog steeds beter af bent met prime. Je loops een beetje rond met je Rex en je hebt zo een tal van prime.

Bij kibble moet je een tuin hebben met planten en dus fertilizer, je moet eieren zoeken, je moet de resterende mats bij elkaar krijgen, waarbij je olie en een preserving bin nodig hebt om jerky te maken.

Dus tja.. het duurt dus eigenlijk veel langer, maar je kan dan wel tegen bijna 100% aanblijven. iemand al geprobeerd?
Ik ga het binnenkort proberen met een saber. Heb al een lading jerky. Staan al dingen geplant op mn crops. Alleen nog bronto eieren. Op PvE vind ik dit echt geen probleem, dat het zoveel tijd kost. Daar doe je het juist voor de ervaring en heb je alle tijd, dus is het juist een leuk projectje. Op PvP kan ik me voorstellen dat dit teveel gedoe is, vooral omdat de volgende dag je pet alweer dood kan zijn.

Niet iedereen heeft trouwens een trex :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05-2023
Jesserr schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:03:
[...]

Ik ga het binnenkort proberen met een saber. Heb al een lading jerky. Staan al dingen geplant op mn crops. Alleen nog bronto eieren. Op PvE vind ik dit echt geen probleem, dat het zoveel tijd kost. Daar doe je het juist voor de ervaring en heb je alle tijd, dus is het juist een leuk projectje. Op PvP kan ik me voorstellen dat dit teveel gedoe is, vooral omdat de volgende dag je pet alweer dood kan zijn.

Niet iedereen heeft trouwens een trex :+
Ook met een carno krijg je redelijk wat Prime meat. Toen ik gisteren even online was viel me trouwens op dat er veel meer wild dino's rondliepen. Is dat toeval of heeft iedereen dat ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
Edje1985 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:47:
[...]

Ook met een carno krijg je redelijk wat Prime meat. Toen ik gisteren even online was viel me trouwens op dat er veel meer wild dino's rondliepen. Is dat toeval of heeft iedereen dat ervaren?
nee, maar wellicht door een server reset?

De max level van wilde dino's is nu 120 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 13:47
Ferio schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 07:51:
Ik denk dat je nog steeds beter af bent met prime. Je loops een beetje rond met je Rex en je hebt zo een tal van prime.

Bij kibble moet je een tuin hebben met planten en dus fertilizer, je moet eieren zoeken, je moet de resterende mats bij elkaar krijgen, waarbij je olie en een preserving bin nodig hebt om jerky te maken.

Dus tja.. het duurt dus eigenlijk veel langer, maar je kan dan wel tegen bijna 100% aanblijven. iemand al geprobeerd?
Ja en nee. Het ligt er natuurlijk aan wat je zoekt. Wil je een Mammoth om te farmen, ach dan tem je er 1 en dan is zelfs een level 10 nog effectief voor je doel. Wil je een combat dino op het allerhoogste niveau, dan ga je naar het juiste level zoeken, plat leggen en temmen met de beste spullen, om zo een superhoog beest te krijgen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Benjamin- schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:33:
[...]

Ja en nee. Het ligt er natuurlijk aan wat je zoekt. Wil je een Mammoth om te farmen, ach dan tem je er 1 en dan is zelfs een level 10 nog effectief voor je doel. Wil je een combat dino op het allerhoogste niveau, dan ga je naar het juiste level zoeken, plat leggen en temmen met de beste spullen, om zo een superhoog beest te krijgen.
Wat het laatste betreft heeft dus nog weinig nut op dit moment. Waarom zou je een level 90 rex nu tamen als je er toch niets aan hebt en wie weet veranderen er weer dingen in de toekomst. Betreft je resources dino's, ja dan maakt het ook eigenlijk niet uit welk level je kiest.. een hoger level doet het net wat beter, maar ook de lage levels halen genoeg binnen.

Enige nut heeft wat hoge combat dino's hebben is wellicht alleen tegen de bazen van de pilaren, iets anders zou ik ook niet weten.

Btw hoe lang duurde het voorheen om een +/- lvl 75 icho te tamen? Iemand heeft 1 getamed in 10 minuten met 12 kibble.

Edit: Lvl 87 rex tamed met 18 kibble.

[ Voor 6% gewijzigd door Ferio op 15-07-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628941

spam

[ Voor 90% gewijzigd door BM op 22-07-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Meeste van ons hebben al heel wat opgebouwd. Ik denk dat niemand nu nog van server gaat veranderen.

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 22-07-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisterX
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-06 13:55
Nog even een tip voor degenen die het onderspit gedolven hebben op een PvP server en het even casual willen spelen: [DE/EU][PvPvE][20xEXP/Rates] doet precies wat ze beloven. 1 keer steen opraken geeft je er gelijk 10 en je haalt zo 140 metal uit 1 rots. Binnen 2 uur ben je lvl60 en de meeste beesten tem je binnen 5 minuten.

Voordeel hiervan is dat het een stuk minder pijn doet als alles kapot gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-06 19:57
TwisterX schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:53:
Nog even een tip voor degenen die het onderspit gedolven hebben op een PvP server en het even casual willen spelen: [DE/EU][PvPvE][20xEXP/Rates] doet precies wat ze beloven. 1 keer steen opraken geeft je er gelijk 10 en je haalt zo 140 metal uit 1 rots. Binnen 2 uur ben je lvl60 en de meeste beesten tem je binnen 5 minuten.

Dit haalt toch compleet het survival gedeelte uit de game :? Zoiets lijkt mij dus totaal niet leuk.

Persoonlijk vind ik het eerlijk gezegd ook veel leuker om zonder guns etc rond te rennen de nieuwe servers waarbij je alleen basic tools hebt vind ik dan ook een enorme plus

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisterX
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-06 13:55
SMD007 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:32:
[...]

Dit haalt toch compleet het survival gedeelte uit de game :? Zoiets lijkt mij dus totaal niet leuk.

Persoonlijk vind ik het eerlijk gezegd ook veel leuker om zonder guns etc rond te rennen de nieuwe servers waarbij je alleen basic tools hebt vind ik dan ook een enorme plus
Ik merk dat het minder PvE maar juist meer PvP wordt. Omdat je makkelijker een basis en explosieven kan bouwen ga je je daar op focussen en niet op het temmen van een level 100 mamoet om optimaal hout te kunnen farmen...

Op een vorige normale server was ik het na 100 uur spelen (lvl 62) beu om niet tegen de grote tribes op te kunnen die wekelijks aan offline raiding deden om iederen onder de duim te houden, inclusief onze tribe van 5 man. De betreffende server zat 2 maanden geleden vol, nu loggen er nog maar max 10 mensen tijdens piektijden.
Deze duitse server is wat drukker nog, maar niet helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Als je dingen zo makkelijk kan bouwen is de lol er vaak ook weer snel vanaf. Ze moeten dat hele pvp gebeuren gaan fixen, maar dat blijft toch wel één van de moeilijkste dingen in een spel. In PVE krijgen we straks dat we oorlog kunnen verklaren aan andere tribes, maar dan heb je nog steeds dat offline raiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Ferio schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:52:
Als je dingen zo makkelijk kan bouwen is de lol er vaak ook weer snel vanaf. Ze moeten dat hele pvp gebeuren gaan fixen, maar dat blijft toch wel één van de moeilijkste dingen in een spel. In PVE krijgen we straks dat we oorlog kunnen verklaren aan andere tribes, maar dan heb je nog steeds dat offline raiding.
Er zijn toch al lang servers waarbij je niet offline kan raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik ga dit spel denk ik ook kopen, heb een R9 290 en een FX8320. Over de GPU maak ik me geen zorgen, maar zal m'n FX8320 het goed doen? Ik vind bij Google alleen de minimum CPU specs voor Intel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Brogala schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 11:33:
Ik ga dit spel denk ik ook kopen, heb een R9 290 en een FX8320. Over de GPU maak ik me geen zorgen, maar zal m'n FX8320 het goed doen? Ik vind bij Google alleen de minimum CPU specs voor Intel...
Heb het even gespeeld op een gtx 760 en 8320, ging echt prima. Wel alles op low voor de gpu, maar icm een betere gpu moet ie het echt prima doen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Een oplossing voor PvP zou zijn dat je als vijand niet alles kan slopen, dus je kan een gat in de muur slaan, maar je kan niet de hele muur kapotmaken. Dus je kan dan inloggen met een huis die 1 grote gatenkaas is, maar je kan dan wel voor minder kosten je huis weer repareren.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Jesserr schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 12:05:
[...]

Heb het even gespeeld op een gtx 760 en 8320, ging echt prima. Wel alles op low voor de gpu, maar icm een betere gpu moet ie het echt prima doen lijkt me :)
Thanks! Ik moet nog even kijken wat ik liever wil, meer FPS of een mooiere game. Heb namelijk een 144 hertz monitor :D

Heb tot nu toe eigenlijk alleen FPS gespeeld, dus kijken of adventure/survival mij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-06 06:16
Mochten mensen willen teamen. Ik speel op de officialserver 112.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Game net gekocht, als hij geïnstalleerd is ga ik denk ik maar naar de PVE 273 server. Zitten jullie ook nog op TS? Ik denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken, ziet er uit als een best lastig spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Brogala schreef op zondag 19 juli 2015 @ 10:20:
Game net gekocht, als hij geïnstalleerd is ga ik denk ik maar naar de PVE 273 server. Zitten jullie ook nog op TS? Ik denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken, ziet er uit als een best lastig spel :D
Server 273 is echt heel chill, veel behulpzame mensen die je vragen wel willen beantwoorden in de global chat. Je kunt ook overal kisten vinden van mensen die buiten staan, waar shit in zit die ze niet meer nodig hebben. Genoeg mensen zullen ook naar je toe willen vliegen om wat basic spullen te geven. Is echter wel minder leuk, want juist die spanning om te overleven voel je in de eerste tien levels zegmaar.

Nuttige links:
http://ark.gamepedia.com (wiki)
http://www.ark-survival.net/en/taming-calculator/ (uitrekenen hoelang het duurt voordat je een dino getamed hebt, zodat je niet halverwege denkt, laat maar ;) )

Leuke youtube kanalen:
YouTube: ARK Survival Evolved Gameplay - Part 1 - Learning The Basics! (w/ Giveaway)
YouTube: DINOSAUR ISLAND! - Ark: Survival Evolved - Ep.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Jesserr schreef op zondag 19 juli 2015 @ 10:29:
[...]

Server 273 is echt heel chill, veel behulpzame mensen die je vragen wel willen beantwoorden in de global chat. Je kunt ook overal kisten vinden van mensen die buiten staan, waar shit in zit die ze niet meer nodig hebben. Genoeg mensen zullen ook naar je toe willen vliegen om wat basic spullen te geven. Is echter wel minder leuk, want juist die spanning om te overleven voel je in de eerste tien levels zegmaar.

Nuttige links:
http://ark.gamepedia.com (wiki)
http://www.ark-survival.net/en/taming-calculator/ (uitrekenen hoelang het duurt voordat je een dino getamed hebt, zodat je niet halverwege denkt, laat maar ;) )

Leuke youtube kanalen:
YouTube: ARK Survival Evolved Gameplay - Part 1 - Learning The Basics! (w/ Giveaway)
YouTube: DINOSAUR ISLAND! - Ark: Survival Evolved - Ep.1
Thanks! Zal die video's eens even doornemen. Kan me herinneren dat in ep. 2 van Frankie hij aan iemand vroeg of hij een huisje op een berg had geraid en toen diegene ja zei hij een shotgun pakte en hem door z'n hoofd schoot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Brogala schreef op zondag 19 juli 2015 @ 10:50:
[...]

Thanks! Zal die video's eens even doornemen. Kan me herinneren dat in ep. 2 van Frankie hij aan iemand vroeg of hij een huisje op een berg had geraid en toen diegene ja zei hij een shotgun pakte en hem door z'n hoofd schoot :+
Klopt! Geweldig stukje! :P

Als je trouwens PvP wilt moet je niet op 273 zijn, maar dat had je vast wel begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Jesserr schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:08:
[...]

Klopt! Geweldig stukje! :P

Als je trouwens PvP wilt moet je niet op 273 zijn, maar dat had je vast wel begrepen.
Jup, moet even kijken wat ik leuker vind.

edit: net crashte m'n video driver terwijl hij de map aan het laden was, dus nu even kijken of een update naar de laatste versie dat oplost.

[ Voor 20% gewijzigd door Brogala op 19-07-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Brogala schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:17:
[...]

Jup, moet even kijken wat ik leuker vind.

edit: net crashte m'n video driver terwijl hij de map aan het laden was, dus nu even kijken of een update naar de laatste versie dat oplost.
Ik lees in de patchnotes wel is wat over truesky en amd gpu's, en er is een no truesky optie volgens mij als je het spel start. Misschien dat je dat dus moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Jesserr schreef op zondag 19 juli 2015 @ 12:10:
[...]

Ik lees in de patchnotes wel is wat over truesky en amd gpu's, en er is een no truesky optie volgens mij als je het spel start. Misschien dat je dat dus moet doen?
Hij werkt nu. Nu maar even hout hakken en zorgen dat ik ergens kan slapen, hoewel ik de Tweakers basis ook nog moet vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik kom zo online, dan kan ik je wel inviten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 17:56
Gisteren dit spel gekocht en man! wat een game! :)
Lange tijd niet zo snel, zo enthousiast geweest over een nieuw spel.

Nu nog even SP oefenen (heb nog geen bed kunnen maken) maar dat komt best goed.
Jammer genoeg nu weinig tijd om te spelen maar kom binnenkort wel even buurten op de server waar meer Tweakers zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand de kennis hier heeft..... Ik heb gezien dat je in een tribe owner kan zijn van dingen zoals muren vaults kastjes alles eigenlijk. Nu wil ik dit doen maar weet niet hoe kan iemand mij helpen?

De reden is mijn tribe wordt best groot op dit moment en ik wil niet vanaf een inside out actie worden vernietigd dus zelfbescherming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dat ligt aan de settings van de tribe. De tribe owner kan de settings aanpassen, waaronder dus of gebouwen van de persoon zijn of van de tribe, dit kan later ook gewijzigd worden. Echter doet dit de huidige structures niet veranderen. Dus is iets persoonlijk van jou, kan de tribe owner hier niets aan veranderen (buiten het slopen), heb jij iets gebouwd toen het allemaal van de tribe was, dan blijft dit ook zo wanneer het veranderd.

Dus kort gezegd, wanneer jij iets bouw en er staat jouw naam niet bij, betekent dit dat op dat moment alles van de tribe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Benjamin- schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:07:
Dat ligt aan de settings van de tribe. De tribe owner kan de settings aanpassen, waaronder dus of gebouwen van de persoon zijn of van de tribe, dit kan later ook gewijzigd worden. Echter doet dit de huidige structures niet veranderen. Dus is iets persoonlijk van jou, kan de tribe owner hier niets aan veranderen (buiten het slopen), heb jij iets gebouwd toen het allemaal van de tribe was, dan blijft dit ook zo wanneer het veranderd.

Dus kort gezegd, wanneer jij iets bouw en er staat jouw naam niet bij, betekent dit dat op dat moment alles van de tribe is.
Ai das balen... Bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sinds een paar dagen ook begonnen. Ik ben voornamelijk nog bezig met mats verzamelen en dingen te bouwen. Ben nu level 9. Moet nog aardig wat levels up gaan denk ik voor ik genoeg stuff kan maken enzo om een dino te temmen. Is er nog een aanrader om bijvoorbeeld eerst een raptor te vangen of kan ik gewoon net zo goed gelijk een grotere vangen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Xm0ur3r schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:21:
[...]

Zojuist heb ik de server overgezet en vanaf nu zal hij 24/7 draaien.
Ik tweak er nog wel een beetje aan zodat hij zo effecient mogelijk draait (stroom is niet goedkoop) dus kan hij af en toe een paar minuten offline zijn vandaag en morgen maar vanaf dan probeer ik hem alleen offline te halen bij een update.

Graag verwelkom ik jullie dus op de server en nogmaals het is geen pvp!
Lekker gezellig samenwerken en de mogelijkheden van dit spel ontdekken.

Name: Gamedust
Pass: Dildo (ik denk er over deze te veranderen gezien hij toen vrij impulsief was :+ )
zit het forum een beetje te lezen en Is dit nu eigenlijk de server waar jullie op spelen? of zitten jullie nog op een official server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ligt er aan wat je met groter bedoelt.

Maar wil je iets vangen dan moet je je goed voorbereiden, zo heb je een hoop Narcoberries (of narcotics) nodig en natuurlijk het voedsel wat zo'n beest eet.
Een Raptor is zeker een leuke eerste tame, mits voorbereid, anders is iets als een Parasaur of Trike een stuk makkelijker.

Een echte grote dino gaat voorlopig nog niet lukken, dan moet je wel echt weten wat je doet enz. Daarbij kosten grotere ook veel meer tijd, zo heb je er ook die 5+ uren duren om te temmen.

Wat betreft server, geen idee of die server uberhaupt nog draait, maar er zitten hier en daar wat actieve Tweakers, ook op officiele servers. Dan is het vooral de vraag of je op PvE of PvP wilt zitten. Ik zit in ieder geval 10-15 andere op Official PvE 273.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-06 23:12
Als er mensen nog een leuke PVE tribe zoeken, kom naar EU server 251 (echt super aardige mensen daar btw :) ) of add mij op Steam: Strikerassault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Ricmaniac schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:58:
Sinds een paar dagen ook begonnen. Ik ben voornamelijk nog bezig met mats verzamelen en dingen te bouwen. Ben nu level 9. Moet nog aardig wat levels up gaan denk ik voor ik genoeg stuff kan maken enzo om een dino te temmen. Is er nog een aanrader om bijvoorbeeld eerst een raptor te vangen of kan ik gewoon net zo goed gelijk een grotere vangen.
Ik zou een raptor temmen en iemand vragen een zadel te maken als je dat zelf nog niet kunt. Met een raptor kun je onwijs veel killen en kun je dus heel snel levelen.

Op server 273 zitten veel Tweakers, meesten zitten ook in de Tweakers tribe volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ok, Thanks, heb me op steam al wel aangemeld in de community hub nu.
Zal vanavond of morgen maar even verder kijken :)

Moet ik opnieuw beginnen als ik naar server 273 ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Ricmaniac schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:10:
Ok, Thanks, heb me op steam al wel aangemeld in de community hub nu.
Zal vanavond of morgen maar even verder kijken :)

Moet ik opnieuw beginnen als ik naar server 273 ga?
Volgens mij wel. Je kan dacht ik nog niet je character transferen tussen servers.

Echter level 9 ben je zo en er zijn genoeg tweakers die een handje helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 685277

Is er nog plaats in de tribe, want zat al op de server en zag dat er mensen van tweakers waren, dus vroeg me af of er nog plek was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Anoniem: 685277 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 17:57:
Is er nog plaats in de tribe, want zat al op de server en zag dat er mensen van tweakers waren, dus vroeg me af of er nog plek was :)
Hahah ik zag je net online ja =p ik vroeg het ook al.
Maar zal maar even tot vanavond wachten tot er iemand is die me kan inviten.

Vervolgens ook geen idee waar de headquarters zijn =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-05 20:08
Moet wel zeggen, ik heb redelijk veel lag op de 273 in vergelijking met local play, wat het zeer irritant maakt om te spelen, en dus ben ik op dit moment even gestopt met spelen op de server (ingame name is Time). Zal op een later moment, als server performance/stability weer beter is wel weer terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Anoniem: 685277 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 17:57:
Plaats is er altijd. Voeg me op steam toe (CrazyGunner - je kan me in de steamgroep vinden), dan spreken we even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 14:19
Over de afgelopen twee dagen even wat sabertooths getemd.
De meeste zijn wel redelijk laag level, +-20 maar werkt prima.
Heb er nu zeven en dan is pack hunting erg vermakelijk.
T-rex, Spino, Bronto's alles sterft super snel.

Wat zijn de beste settings om de dino's achter te laten in je basis?
Momenteel hebben we een basis boven op een grote rots met alleen muren bij de ramps.
In theorie kunnen ze van de rots af springen.

Gister was ik er een kwijt en vond die toevallig in de jungle, wel vier levels hoger...

[ Voor 14% gewijzigd door Kroga op 23-07-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Hmmm, spel is opzich leuk als je van survival houdt. Pas wel op waar je je waardevolle stuff bewaard, ik was in de Tweakers tribe kennelijk onrespectvol en toen ik zei dat ik ging slapen rond 12 uur ben ik gelijk verwijderd uit de tribe en hebben ze m'n huis en al m'n stuff verwijderd. Het kwam kennelijk niet in ze op om voordat ik weg ging te zeggen dat ik verwijderd werd, zodat ik m'n stuff even ergens anders naar toe kom brengen. Maar ja, ik ging dit spel toch niet meer zo lang spelen.

Dat ik die Spinosaurus had geleend was inderdaad niet slim, maar hij was niet dood ofzo, en toch vonden ze het nodig om 15 uur aan progress gewoon weg te gooien :'(

Best wel veel FPS drops hier op medium met een FX8320 @ 4200 hertz en een R9 290. Ook ben ik 1 keer in een steen gelopen en toen opeens zat ik in de lucht en ben ik dood gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Gisteren logde ik weer even in.. en weer 2 dino's foetsie.

Het gaat om een saber die ik van dead had gekregen (Sly, lvl 78), nadat ik na dagen zoeken alleen maar lage levels vond en een dilo (Ivy, lvl 68)...

Ik word er echt zo moe van.... krijg steeds minder zin in dit spel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:10:

Het gaat om een saber die ik van dead had gekregen (lvl 78), nadat ik na dagen zoeken alleen maar lage levels vond en een dilo (lvl 68)...

Had je er een kooi omheen? Ik ken het wel... Ik was best wel lang bezig met narco's en vlees halen om een vogel te temmen. Toen had ik de vogel eindelijk getemd en bracht ik hem even naar Dead's basis, waar destijds mijn basis ook nog stond. 2 uur later kwam ik terug en was hij weg :'( rip 1 uur aan voorbereiding en 3 uur aan temmen. Hoewel ik wel begreep dat het veel erger kon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Brogala schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:12:
[...]

Had je er een kooi omheen? Ik ken het wel... Ik was best wel lang bezig met narco's en vlees halen om een vogel te temmen. Toen had ik de vogel eindelijk getemd en bracht ik hem even naar Dead's basis, waar destijds mijn basis ook nog stond. 2 uur later kwam ik terug en was hij weg :'( rip 1 uur aan voorbereiding en 3 uur aan temmen. Hoewel ik wel begreep dat het veel erger kon :P
Muren van 2 hoog.. der kan echt niets in mijn basis komen.

Dat zijn nu al 6 dino's kwijt totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-06 19:57
Is volgens mij een bug klagen al meer mensen over. Ik had ook een grote kooi en daarin paar dodo's ging even weg steen halen kom terug lopen er 2 dodo's doodleuk over het strand alles zit toch echt dicht dus ze zouden er niet uit moeten kunnen.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:32:
[...]

Hmm, dat is inderdaad vaag. Ik ben ook gestopt met het spel, ik heb er gewoon echt een kut gevoel bij dat ik op zo'n flauwe manier ben gekicked en nu weer helemaal overnieuw moet beginnen. Ik heb weer een klein houten huis maar ik vind het verzamelen gewoon te saai, je zit eerst 2 uur alles wat je nodig hebt te verzamelen... Dan moet je nog een dier gaan temmen wat ook tijd gaat kosten. 3 uur tijd besteden om een vogel te temmen die zo verdwijnt als je hem niet heel goed opsluit is ook niet echt leuk... En dan hoor ik ook nog van niet vliegende dino's die zomaar verdwijnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Brogala schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:11:
[...]

Hmm, dat is inderdaad vaag. Ik ben ook gestopt met het spel, ik heb er gewoon echt een kut gevoel bij dat ik op zo'n flauwe manier ben gekicked en nu weer helemaal overnieuw moet beginnen. Ik heb weer een klein houten huis maar ik vind het verzamelen gewoon te saai, je zit eerst 2 uur alles wat je nodig hebt te verzamelen... Dan moet je nog een dier gaan temmen wat ook tijd gaat kosten. 3 uur tijd besteden om een vogel te temmen die zo verdwijnt als je hem niet heel goed opsluit is ook niet echt leuk... En dan hoor ik ook nog van niet vliegende dino's die zomaar verdwijnen :o
Dat zal wel komen, omdat je zomaar een dino hebt gepakt. Dat mag niet zo maar en hoor je gewoon netjes te vragen. Een spino duurt uren om te tamen en de torpor zakt heel erg snel, dit is 1 van de moeilijkste dino's waarbij je eigenlijk vrijwel constant erbij moet zijn.

Betreft de dino's.. ja ik ben nu al het volgende kwijt;

1x Trike
1x Stego
1x Raptor
1x Dilo
1x Sabertooth
1x Carno

Hoeveel uur denk je dat dit is? ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:15:
[...]

Dat zal wel komen, omdat je zomaar een dino hebt gepakt. Dat mag niet zo maar en hoor je gewoon netjes te vragen. Een spino duurt uren om te tamen en de torpor zakt heel erg snel, dit is 1 van de moeilijkste dino's waarbij je eigenlijk vrijwel constant erbij moet zijn.

Betreft de dino's.. ja ik ben nu al het volgende kwijt;

1x Trike
1x Stego
1x Raptor
1x Dilo
1x Sabertooth
1x Carno

Hoeveel uur denk je dat dit is? ... :(
Haha, direct toen ik me zielig voelde toen m'n vogel weg was hoorde ik dat het veel en veel erger kan :+

Maar ik moest die spinosaurus ook nooit pakken. Dat was gewoon dom en irritant van mij. Toen is mij verteld: 'Je ligt er zo uit hoor', waaruit ik niet heb opgevat dat ik na die domme actie uit de Tribe werd geflikkerd. Maar ik ben wel mooi uit de Tribe gegooid toen ik weg was, en als kers op de taart vonden ze het ook nog nodig om al mijn stuff te verwijderen. En de mammoet die ik van Dead had gekregen (en die gewoon van mij was) is nu van de tribe, wat ook leuk is. Ik ben gewoon boos dat ze het mij helemaal niet hebben gezegd en alles is gebeurd nadat ik zei 'Ik ga slapen' :(

edit: ik moet er eigenlijk over ophouden, dus ik ga het proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Brogala schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:24:
[...]

Haha, direct toen ik me zielig voelde toen m'n vogel weg was hoorde ik dat het veel en veel erger kan :+

Maar ik moest die spinosaurus ook nooit pakken. Dat was gewoon dom en irritant van mij. Toen is mij verteld: 'Je ligt er zo uit hoor', waaruit ik niet heb opgevat dat ik na die domme actie uit de Tribe werd geflikkerd. Maar ik ben wel mooi uit de Tribe gegooid toen ik weg was, en als kers op de taart vonden ze het ook nog nodig om al mijn stuff te verwijderen. En de mammoet die ik van Dead had gekregen (en die gewoon van mij was) is nu van de tribe, wat ook leuk is. Ik ben gewoon boos dat ze het mij helemaal niet hebben gezegd en alles is gebeurd nadat ik zei 'Ik ga slapen' :(

Ja dat was ook niet zo netjes, helemaal mee eens.

Als je uit de tribe moest vertrekken, dan hadden ze je gewoon de tijd moeten geven. Aan de andere kant , je kan boos reageren en dingen van jou maken en dan vertrekken.. denk dat het meer uit veiligheid is geweest en het vetrouwen wat er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:44:
[...]

Als je uit de tribe moest vertrekken, dan hadden ze je gewoon de tijd moeten geven. Aan de andere kant , je kan boos reageren en dingen van jou maken en dan vertrekken.. denk dat het meer uit veiligheid is geweest en het vetrouwen wat er niet is.
Ik moet me er inderdaad niet zo over opwinden. Maar ik heb nu het gevoel dat iedereen uit de tribe denkt dat ik het plan had om alle dino's te vermoorden, wat helemaal niet mijn idee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
[...]

Dan kun je daarna toch alsnog iemands spullen en mammoet geven? Vind dit niet echt passen in deze community, echt heel kinderachtig. Prima dat je er iemand uitgooit omdat ie de regels overtreedt, maar je hoeft dan toch niet iemand nog extra te straffen?

(Snap dat jij het niet was, dus is niet op jou gericht ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door Jesserr op 23-07-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Jesserr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:26:
[...]

Dan kun je daarna toch alsnog iemands spullen en mammoet geven? Vind dit niet echt passen in deze community, echt heel kinderachtig. Prima dat je er iemand uitgooit omdat ie de regels overtreedt, maar je hoeft dan toch niet iemand nog extra te straffen?

nee dat is ook weer zo..

Ik weet eigenlijk helemaal niets hier vanaf.. speel gewoon voor de lol.. krijg niet mee wat er gebeurd, behalve dan op dit forum.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
[...]

Ik was net weer op die server gegaan, en verdomd, ik zag mijn vogel 'De Vlieger'. Hij stond bij het strand. Geen flauw benul waar hij naar toe is gegaan, maar hij leeft nog. Helaas heb ik er nu niet zoveel aan, de resources die ik had verzameld om er een zadel voor te maken (toen het ding nog niet weg was) zijn weg en ik kan zelf dat zadel niet craften.

Maar ik ben er nu over heen ;) Ik lag er nu meer om, ze vonden het nodig om mij te straffen en het maakte toch niet heel veel uit omdat ik die 15-20 uur niet goed had gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-05 20:08
Ferio schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:32:
[...]

Ik weet dat in ieder geval T-rexen over een wall van 2 hoog heen kunnen, daarvoor moet hij minimal 3 hoog zijn. Kan zo maar zijn dat er meer dino's zijn die dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
TwisterX schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:53:

Dit leek me toch wel grappig om eens te proberen. Net even PVP geprobeerd maar daarvoor moet je met meer dan 1 zijn :P

Kent er iemand misschien nog servers die bijvoorbeeld 2 steen geven als je er 1 opraapt? Of een goede server browser voor dat soort dingen? Keer 10 leek me wat te extreem maar als je van 1 steen 2 krijgt en bijvoorbeeld het het temmen de helft van de normale tijd duurt leek me best leuk.

Ik ga deze game toch maar weer proberen, maar dan in m'n eentje. Kan ik bewijzen dat ik wel iets kan zonder dino's om mee te farmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Zoek eens op Dinoland, een paar streamers spelen daarop, daar krijg je heel snel resources, tem je sneller, ga je minder snel door eten en drinken heen enz.
Brogala schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:09:
Hmmm, spel is opzich leuk als je van survival houdt. Pas wel op waar je je waardevolle stuff bewaard, ik was in de Tweakers tribe kennelijk onrespectvol en toen ik zei dat ik ging slapen rond 12 uur ben ik gelijk verwijderd uit de tribe en hebben ze m'n huis en al m'n stuff verwijderd. Het kwam kennelijk niet in ze op om voordat ik weg ging te zeggen dat ik verwijderd werd, zodat ik m'n stuff even ergens anders naar toe kom brengen. Maar ja, ik ging dit spel toch niet meer zo lang spelen.

Dat ik die Spinosaurus had geleend was inderdaad niet slim, maar hij was niet dood ofzo, en toch vonden ze het nodig om 15 uur aan progress gewoon weg te gooien :'(

Best wel veel FPS drops hier op medium met een FX8320 @ 4200 hertz en een R9 290. Ook ben ik 1 keer in een steen gelopen en toen opeens zat ik in de lucht en ben ik dood gevallen.
Brogala schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:11:
[...]

Brogala schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:24:
[...]

Ik zal even inhoudelijk reageren op je verhaal, tevens had ik je ook al een uitgebreide reden gestuurd op steam, maar dat terzijde.

Om te beginnen over je 'huis', spullen en dino. Ik heb geen huis van jou gesloopt, en ik ben de enige die dit kan. Jij had een x aantal kasten in de base staan die Deadbeef aan het maken was, dit is dus niet waar.
Je spullen zijn uit de kasten gehaald, echter betekent dit niet dat je ze niet zou kunnen terugkrijgen, simpele feit is dat jij de keuze hebt gemaakt om hier te klagen, ipv op mij te reageren op steam. Begrijpelijk, maar verspreid hier niet dat we jouw spullen hebben afgepakt oid.
'Jouw' dino kan je van jouw noemen. Jij was lvl10 ofzo met een mammoet, een mammoet die Deadbeef voor jou getemd heeft. Ik weet niet of hij hem werkelijk aan jou had gegeven of niet, en wat voor afspraken er waren, maar ik weet wel dat jij dat nooit zelf hebt gedaan.

Waarom is alles gesloopt wat je had neergezet? Heel simpel, alles is personally owned, wanneer iemand de tribe uitgaat en die laat iets staan, dan is er een groot gebied daar omheen waar niet meer kan worden gebouwd, daarom moet alles gesloopt worden. Zolang iemand lid is van de tribe kan ik het destroyen. Daarom is ook gekozen om alles te verwijderen omdat we het anders niet meer konden doen, en we wel vast zouden staan qua bouwen.

Wat betreft de reden waarom, het gebruiken van dino's zonder te vragen is gewoon ronduit onacceptabel. Ja nu is die veilig terug, en dat kan de volgende 10x ook zo zijn, tot die keer dat het niet zo is. Mensen spenderen talloze uren en resources om beesten te temmen, dan zijn de regels heel simpel, afblijven.
Maar uiteindelijk was dat de doorslag, diverse leden hadden geklaagd over je algemene houding, en hierop had ik jou de dag daarvoor ook al aangesproken.

Wil je gecompenseerd worden voor de spullen, dan kan je contact opnemen met mij.
[...]

Dit laatste ja. En dat is nog niet eens persoonlijk naar hem gericht. Ik kan mezelf ook goed voorstellen dat wanneer ik gekicked zou worden, even los van de reden, dat ik gewoon zou stoppen op die server en er niet meer naar om kijken, dat de tribe dan 8 dagen moet wachten is dan hun probleem.
[...]

De mammoet had hij niet getemd, om die reden heb ik ook de keuze aan de temmer gelaten wat er mee moest worden gedaan.
We kunnen natuurlijk een hele discussie hebben of die van hem was en onder welke omstandigheden, maar gezien de temmer heel veel energie in hem heeft gestoken om hem verder te helpen in dit spel, terwijl hij vervolgens gewoon deed wat hij wilde en regels aan zijn laars lapte, vind ik zijn claim op die mammoet erg discutabel. En verder kan hij gewoon de spullen/vergoeding gewoon krijgen.
Ferio schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:10:

Het gaat om een saber die ik van dead had gekregen (Sly, lvl 78), nadat ik na dagen zoeken alleen maar lage levels vond en een dilo (Ivy, lvl 68)...

Op welke modus staan ze? En lopen ze rond?
Ik heb namelijk veel dino's gezien die doodgaan omdat mensen ze op rondlopen zetten, dat betekent namelijk dat ze constant voedsel verbruiken waardoor ze uithongeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Het was inderdaad mijn huis. Ik was bezig met een huis bouwen aan het strand, toen zei Dead dat ik ook een huis kon bouwen bij zijn base, hij had daar nog plek. En oké, misschien is mijn huis niet gesloopt. Maar ik kan er niet meer in en de kisten zijn weg. Kijk, ik vind het prima dat ik uit de tribe moest en dat m'n huis weg moest. Maar als me dan later wordt verteld dat m'n spullen weg zijn, tja...

En dat ik ging klagen op het forum ipv de spullen terugvragen is onzin, ik ben namelijk eerst weer op de server gegaan om er achter te komen dat ik dood was. Toen heb ik op de global chat gevraagd of ik mijn spullen nog terug mocht krijgen. Toen heeft X mij verteld dat mijn kisten weg waren, en ja, toen werd ik wel boos.

Over die mammoet, als iemand mij een cadeautje geeft ga ik er ook van uit dat hij van mij is, en hij niet wordt afgepakt omdat hij toch nog van hem is. Maar goed, ik snap je punt wel.

En als jullie per sé die avond terwijl ik aan het slapen was m'n huis wou verwijderen, oké, snap ik. En kennelijk hadden jullie mijn stuff ook bewaard. Leuk dat als ik dan in de global chat vraag of ik mijn stuff terug mag hebben X zegt 'alles is weg'. Bedankt daar voor! Top!

''Wat betreft de reden waarom, ''

Dat was ook gewoon dom van mij. Maar niet genoeg dat X zoveel haat op mij had dat hij eerst niks zegt over dat hij van plan is mij te kicken en dan 1 minuut nadat ik ging slapen de vergaderingen beginnen en ik verwijderd word. Met vervolgens als excuus 'Ik zei dat Neroon eraan kwam' :') alsof ik daaruit kan opmaken dat hij mij gaat kicken. De dag daarna zegt hij ook nog 'Alles is weg'.

En over mijn houding, ik snap zelf ook wel dat ik lui overkwam. Ik was die dag net bezig met vanalles verzamelen zodat ik een eigen base kon beginnen. Ik had al een vogel en was van plan de dag erna een raptor te gaan temmen. Maar toen werd ik gekicked en werd mij verteld dat alles weg was, en nu hoor ik dat dat niet eens zo was. En S. was gewoon een beetje jaloers dat ik veel verder was dan hij was met hetzelfde aantal uren, ik ben volgens mij 1x online geweest samen met hem en toch heeft hij aan de 'vergadering' meegedaan.

Maar ik snap dat ik gekicked ben. Ben alleen niet echt tevreden hoe, terwijl mijn stuff er kennelijk nog gewoon is vertellen dat alles weg is en nadat ik ging slapen. Hoewel dat misschien ook komt door ongelukkige timing.

[ Voor 38% gewijzigd door Brogala op 23-07-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:30
Je bent wel goed in dingen moeilijker maken dan ze zijn, vond dat ook wel uit je vele opmerkingen in de game blijken. Je snapt blijkbaar de redenen dat je gekickt bent. Je vind alleen de manier waarop niet leuk. Benjamin heeft dit je uitgelegd en maakt duidelijk dat je compensatie kunt krijgen voor wat je kwijt bent geraakt.

Uiteraard krijg ik niet alles mee wat er gezegd en geschreven wordt in de game en op steam, maar ik was wel een paar keer online toen jij er ook was. Ik vind "lui" niet echt een goed woord om je houding te beschrijven, eerder "profiterend." Tips en waarschuwing over het temmen van grote dinos werden genegeerd (prima), waarna geklaagd werd over de gevolgen. De persoon die het meest geduldig en behulpzaam was gaf je zelfs een mammoet, toch negeerde je de regels en pakte zijn spino.

Er is geen enkele vorm van haat van iemand van de tribe, mooie vorm van overdrijven. Wel van irritatie, maar dat had je zelf blijkbaar ook wel door.

Ben iemand van half in en half buiten de tribe, alleen begonnen en halverwege de tweakers tribe gejoind. Het sociale gebeuren is leuk om te volgen en het is zeker ook nuttig om samen te werken. Vertrouwen is daarbij wel redelijk belangrijk imho, en de regels voor dinos ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Benjamin- schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:43:

Op welke modus staan ze? En lopen ze rond?
Ik heb namelijk veel dino's gezien die doodgaan omdat mensen ze op rondlopen zetten, dat betekent namelijk dat ze constant voedsel verbruiken waardoor ze uithongeren.
Neutral staan ze, maar verhongeren zeker niet.

Ik denk dat er iets van een dilo vlakbij liep en mijn dino's half uit de muur staken, waardoor ze geen damage konden doen, maar wel krijgen.

Echt zuur, helemaal omdat ik van dead zijn saber had gekregen en die nu opeens foetsie is.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damn wat gaat er veel tijd in dit spel zitten zeg :D voor je het door hebt ben je al weer 4 uur verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik heb altijd weinig interesse gehad in Bronto's, voor resources vind ik Mammoths gewoon superieur, meer dan zat bessen voor mijn gebruik (gooi het meeste zelfs weg), maar natuurlijk de wood farm waar je nooit genoeg van kan hebben.

Maar nu wil ik ook een Bronto hebben. :P

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/631978340583735130/7982F7DDA311B59EC215792486E9DEDDC19CC9A4/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/450709089670486842/3EC0B8A8055D2A83616C835BF043CCE537C1D702/
Gewoon zo tof. :D
Brogala schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:40:
[...]

Het was inderdaad mijn huis. Ik was bezig met een huis bouwen aan het strand, toen zei Dead dat ik ook een huis kon bouwen bij zijn base, hij had daar nog plek. En oké, misschien is mijn huis niet gesloopt. Maar ik kan er niet meer in en de kisten zijn weg. Kijk, ik vind het prima dat ik uit de tribe moest en dat m'n huis weg moest. Maar als me dan later wordt verteld dat m'n spullen weg zijn, tja...

En dat ik ging klagen op het forum ipv de spullen terugvragen is onzin, ik ben namelijk eerst weer op de server gegaan om er achter te komen dat ik dood was. Toen heb ik op de global chat gevraagd of ik mijn spullen nog terug mocht krijgen. Toen heeft X mij verteld dat mijn kisten weg waren, en ja, toen werd ik wel boos.

Over die mammoet, als iemand mij een cadeautje geeft ga ik er ook van uit dat hij van mij is, en hij niet wordt afgepakt omdat hij toch nog van hem is. Maar goed, ik snap je punt wel.

En als jullie per sé die avond terwijl ik aan het slapen was m'n huis wou verwijderen, oké, snap ik. En kennelijk hadden jullie mijn stuff ook bewaard. Leuk dat als ik dan in de global chat vraag of ik mijn stuff terug mag hebben X zegt 'alles is weg'. Bedankt daar voor! Top!

''Wat betreft de reden waarom, ''

Dat was ook gewoon dom van mij. Maar niet genoeg dat X zoveel haat op mij had dat hij eerst niks zegt over dat hij van plan is mij te kicken en dan 1 minuut nadat ik ging slapen de vergaderingen beginnen en ik verwijderd word. Met vervolgens als excuus 'Ik zei dat Neroon eraan kwam' :') alsof ik daaruit kan opmaken dat hij mij gaat kicken. De dag daarna zegt hij ook nog 'Alles is weg'.

En over mijn houding, ik snap zelf ook wel dat ik lui overkwam. Ik was die dag net bezig met vanalles verzamelen zodat ik een eigen base kon beginnen. Ik had al een vogel en was van plan de dag erna een raptor te gaan temmen. Maar toen werd ik gekicked en werd mij verteld dat alles weg was, en nu hoor ik dat dat niet eens zo was. En S. was gewoon een beetje jaloers dat ik veel verder was dan hij was met hetzelfde aantal uren, ik ben volgens mij 1x online geweest samen met hem en toch heeft hij aan de 'vergadering' meegedaan.

Maar ik snap dat ik gekicked ben. Ben alleen niet echt tevreden hoe, terwijl mijn stuff er kennelijk nog gewoon is vertellen dat alles weg is en nadat ik ging slapen. Hoewel dat misschien ook komt door ongelukkige timing.
Ik heb gezien waar jij je kasten had staan, het meeste was allemaal gebouwd door Deadbeef zoals de hele basis daar. Door wat ceilings te plaatsen om het iets sneller af te krijgen, maakt het niet opeens jouw huis. Het was altijd al onderdeel van het gebouw waarmee Deadbeef bezig is.

Ik heb jou een bericht gestuurd op steam, die moet jij binnen hebben gehad, je had daar direct op kunnen reageren maar verkoos dit forum. Dat is absoluut jouw keuze, maar niet zeggen van hoe en wat.
Wat betreft de mammoet, die is wel aan een tribe lid gegeven, gezien er een duidelijke oorzaak is waarom jij geen lid meer bent, 1 die echt aan jezelf te wijten is, kan je je niet meer verhalen op iets dat je gegeven is. Had jij deze zelf getemd, dan had je hem uiteraard meegekregen.

Ik heb niet alles bewaard, dat kon ook niet ivm gewicht, maar gezien het hier allemaal om resources ging en tools, kan ik je daar een zooi van geven.

Ik ben niet online gegaan om je te kicken, ik kreeg binnen enkele minuten 2 berichten op steam over jou, ik ben toen ingame gegaan om met je te praten maar jij ging net offline. Ik kreeg daar te horen van hoe en wat en toen heb ik simpelweg gevraagd of zij verwachten dat het straks beter zou gaan, of ze het vertrouwen hebben dat je wel de regels gaat volgen enz. Maar daarbij is het ook gewoon hoe jij je profileerde, buiten de drukte, constant vragen voor hulp ipv het zelf proberen, vond jij dit ook vooral heel normaal, wanneer jij vraagt hoe laat het is want je kan geen alt-tab gebruiken en je bent te lui om een klok te vinden, waarbij ik zeg dat je shift-tab kan gebruiken om de tijd te zien, doe jij dat niet en blijf je vragen om de tijd en zeg je daarna doodleuk dat je lui bent. Zulk gedrag is ongewenst.
Ferio schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 07:48:
[...]

Neutral staan ze, maar verhongeren zeker niet.

Ik denk dat er iets van een dilo vlakbij liep en mijn dino's half uit de muur staken, waardoor ze geen damage konden doen, maar wel krijgen.

Echt zuur, helemaal omdat ik van dead zijn saber had gekregen en die nu opeens foetsie is.. :(
Dat zou kunnen, wat je nog zou kunnen doen is een dubbele muur.

[ Voor 11% gewijzigd door Benjamin- op 24-07-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik heb je nog een bericht op steam gestuurd maar je was pas rond 12 uur 's nachts online. Daarna ook geen antwoord gekregen. En die tijd was gewoon aparte (en slechte) humor van mij, ik wist voordat diegene die de tijd zei al wel dat het 11:30 was. En misschien was haat een beetje overdreven. Maar hij was in ieder geval niet van plan m'n spullen terug te geven. Waardoor zou hij dat anders zeggen? Maar ja, ik zit er meer over dat ik geen flauw benul had dat ik gekicked werd en dat me toen ik in-game was helemaal niks is verteld. Maar dat is kennelijk mijn straf, oké >:)

Nu zit ik op een leuke PvP/10xTame/3xFarm/3xEP/DAYNIGHT 4:1 server, onder de lvl 30 mag je niet geraid worden dus je kan eerst een mooie base met dino's maken. Je moet wel wat doen maar het gaat allemaal sneller, zodat je niet zoveel uur per dag in de game moet stopen.

En eh, zo'n bronto duurt toch wel 10 uur om te temmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dat was een stuk eerder, maar heb een paar lange dagen achter de rug, dus ik was gisteren om half 10 naar bed gegaan. :P
Deadbeef kon niet bij jouw spullen.

Het ging niet om straf om het te doen terwijl jij weg was. Op dit moment is het systeem gewoon kut. Simpel even gezegd, had jij zelf de tribe uitgegaan en de spullen in de basis laten staan, dan hadden wij nooit meer kunnen bouwen, totdat jij 8 dagen offline zou zijn geweest. Ik zeg niet dat je dat zou doen, maar het was niet een risico die ik wilde nemen.

Zo'n soort PvP server wil ik ook nog proberen, maarja ik zie het wel. :P

Bronto duurt lang ja, precieze tijden weet ik niet, maar is ook afhankelijk van level. Maar voor zoiets is dat wel waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Benjamin- schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:25:
Dat was een stuk eerder, maar heb een paar lange dagen achter de rug, dus ik was gisteren om half 10 naar bed gegaan. :P
Deadbeef kon niet bij jouw spullen.

Het ging niet om straf om het te doen terwijl jij weg was. Op dit moment is het systeem gewoon kut. Simpel even gezegd, had jij zelf de tribe uitgegaan en de spullen in de basis laten staan, dan hadden wij nooit meer kunnen bouwen, totdat jij 8 dagen offline zou zijn geweest. Ik zeg niet dat je dat zou doen, maar het was niet een risico die ik wilde nemen.

Zo'n soort PvP server wil ik ook nog proberen, maarja ik zie het wel. :P

Bronto duurt lang ja, precieze tijden weet ik niet, maar is ook afhankelijk van level. Maar voor zoiets is dat wel waard. :P
Wel zuur als dat beest dan doodgaat .. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Daarom zet je er ook een generator met 4 turrets op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Nu zit ik op een leuke PvP/10xTame/3xFarm/3xEP/DAYNIGHT 4:1 server, onder de lvl 30 mag je niet geraid worden dus je kan eerst een mooie base met dino's maken. Je moet wel wat doen maar het gaat allemaal sneller, zodat je niet zoveel uur per dag in de game moet stopen.

En eh, zo'n bronto duurt toch wel 10 uur om te temmen?
Ik zie niet waarom je een dergelijke server zou willen joinen. De spelers die raiden en andere basissen slopen hebben t alleen maar makkelijker om dat bij je te doen. Dit spel is alleen leuk als je een redelijk aantal actieve mensen in je tribe hebt. Hierbij is respect naar elkaar en de spullen die gemaakt zijn en met name de getamede dino's van de tribe niet misvmbruiken heel belangrijk. Niet iedereen die in dit spel een reeds opgebouwde tribe joint snapt dat (direct).

Solo moet je junken, dan bedoel ik dus zeg maar 12 uur per dag online zijn om je basis op orde te houden en t te verdedigen. Dat wordt snel saai hoor, echter als je dat even hebt gedaan, dan waardeer je ook deel uitmaken van een gezellige tribe meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Er zit toch hier ook een groep tweakers die op een officiele PvP server spelen. Hoe loopt dat? Kan iemand wat foto's plaatsen wat jullie hebben, lijkt me leuk om te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Benjamin- schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:45:
Er zit toch hier ook een groep tweakers die op een officiele PvP server spelen. Hoe loopt dat? Kan iemand wat foto's plaatsen wat jullie hebben, lijkt me leuk om te zien. :)
Klopt, op server 199. Zal er zo even wat fotos van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Super.

Doe er vooral ook wat uitleg bij van hoe en wat, bedoel wij bouwen echt zoals wij het tof vinden enz, maar jullie moeten natuurlijk bouwen om te overleven, heel anders dan natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-06 20:46
Benjamin- schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:56:
Super.

Doe er vooral ook wat uitleg bij van hoe en wat, bedoel wij bouwen echt zoals wij het tof vinden enz, maar jullie moeten natuurlijk bouwen om te overleven, heel anders dan natuurlijk. :)
Momenteel zijn we samen gegaan met wat kleinere tribes, maar we zitten ruim rond de 20 spelers op de server. De base is trouwens gigantisch met 8 turrets die de basis rondom beschermen en een gigantische metalen basis :P
We spelen dus niet exclusief met alleen maar tweakers, maar de andere spelers die in de tribe zitten zijn wel erg tof en behulpzaam.

[ Voor 11% gewijzigd door yori1989 op 24-07-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Edje1985 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:43:
[...]

Ik zie niet waarom je een dergelijke server zou willen joinen. De spelers die raiden en andere basissen slopen hebben t alleen maar makkelijker om dat bij je te doen. Dit spel is alleen leuk als je een redelijk aantal actieve mensen in je tribe hebt. Hierbij is respect naar elkaar en de spullen die gemaakt zijn en met name de getamede dino's van de tribe niet misvmbruiken heel belangrijk. Niet iedereen die in dit spel een reeds opgebouwde tribe joint snapt dat (direct).

Solo moet je junken, dan bedoel ik dus zeg maar 12 uur per dag online zijn om je basis op orde te houden en t te verdedigen. Dat wordt snel saai hoor, echter als je dat even hebt gedaan, dan waardeer je ook deel uitmaken van een gezellige tribe meer.
Mensen zijn erg behulpzaam op die server, mijn base wel namelijk toch nog geraid ondanks dat dat tegen de regels is. Toen kwam er gelijk een willekeurige persoon (geen admin) naar me toe en gingen we samen resources verzamelen voor een stenen huis. Ik werd al uitgenodigd om bij een tribe te joinen, maar ik wil eerst even kijken op het forum wat voor een tribes er allemaal zijn. En stel dat ik dan wat doms doe waardoor ik uit de tribe word gegooid vind ik het ook niet zo leuk dat ik niet meer bij de dino's die ik zelf het getemd kan. Dus voorlopig ga ik nog even kijken of ik het een beetje zelf kan regelen ;)

En thanks voor de uitleg @Benjamin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 17:56
Zojuist begonnen op Multiplayer pve 273.
Mn cloth armor en basic tools heb ik nu.

Waar zitten de Tweakers ongeveer?
Ik doe de basis dingen het liefst zelf maar zou het best leuk vinden weer met wat Tweakers dingen te doen, vooral als ik zie wat voor bouwwerken hier al staan :)

Ik spawnde de eerste keer trouwens in iemands base, natuurlijk kan ik daar geen deuren openen dus zat vast. Gelukkig was er ergens net genoeg water om mezelf te verdrinken :)

Edit: een lvl 29 Parasaur getemd O+

Edit 2: even afk voor koffie en blijkbaar heeft een :( dillo m gedood... :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Dongersmooi op 25-07-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325192

Dongersmooi, de tweakers zitten redelijk kort bij de blauwe toren, om hier te komen kan je het best op east 1 spawnen. daar vlak bij is een heuvel, daar bovenop zit eerste (low level) basis. Het is makkelijk om een dimorphodon te temmen voordat je hier heen gaat, om en op de heuvel zitten veel mieren, en een dimorphodon is een uitstekende anti-mier bescherming voor low levels en redelijk vlot te temmen (let op, ze eten wel snel).

Als je trouwens in global vraagt of er tweakers online zijn, zullen er vast wel mensen zijn die je op gang willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Zuur... ik had net foto's gemaakt van m'n verstopte huisje... 1 minuut daarna is m'n lvl 37 Pteranodon weg :(

Ik weet niet of het nou komt doordat ze in de berg vast kwam te zitten of dat ze zo'n soldier achterna ging. Ik zag namelijk wel dat m'n Trike een soldier had gekilled, misschien is ze daar achterna gegaan ofzo. Hopelijk fixen ze dat nog, nu verdwijnen dino's echt op de raarste manieren....

Weet even niet de naam van die vliegende mieren :P

Maar eh, foto's van mijn verstopte huisje: http://imgur.com/a/0skIA . Zit er al 2 dagen veilig, heb 'm goed verstopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Voor de mensen die vandaag steen wilden gaan verzamelen, wacht even op de komende update (190):
* +75% stone harvesting from stone source
Goed dat er zo geluisterd wordt naar de community. Vrijwel iedereen raakt op een gegeven moment gefrustreerd om de hoeveelheid steen die je nodig hebt.
Verdere patchnotes zoals altijd hier: http://steamcommunity.com...ons/0/594820656447032287/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:12

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:er wordt hier veel gesproken over de "kommer en kwee" van de Tweakers Tribe, is het een idee om daar een apart topic voor te starten?

Het leid nogal af van de algemene discussie over de game op zich, alhoewel er misschien een kans is dat dit topic stil valt als er een apart Tweakers ARK tribe topic komt?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik twijfel nog steeds over de aanschaf.
En sowieso kan dit topic meer plaatjes gebruiken.. Dus aub? :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
hexta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:49:
Ik twijfel nog steeds over de aanschaf.
En sowieso kan dit topic meer plaatjes gebruiken.. Dus aub? :D
https://www.google.nl/sea...I6r38ndT9xgIVBI1yCh1fCwcw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ha. ha.

Ik hoor leuke verhalen over basissen, toffe gebouwen, dieren temmen, gebeurtenissen.
Googlen kan elke mongool, maar dat is dus niet wat ik zoek. Toch bedankt voor deze kansloze toevoeging. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
hexta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:53:
[...]

ha. ha.

Ik hoor leuke verhalen over basissen, toffe gebouwen, dieren temmen, gebeurtenissen.
Googlen kan elke mongool, maar dat is dus niet wat ik zoek. Toch bedankt voor deze kansloze toevoeging. :*
xD

Kijk anders hier ff :)

http://steamcommunity.com/app/346110/screenshots/

Hier uploaden spelers hun screenshots, staan er enorm veel en ook mooie!

Of zoek je specifiek gemaakt door tweakers?

[ Voor 12% gewijzigd door Ferio op 28-07-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ferio schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:56:
[...]

xD

Kijk anders hier ff :)

http://steamcommunity.com/app/346110/screenshots/

Hier uploaden spelers hun screenshots, staan er enorm veel en ook mooie!

Of zoek je specifiek gemaakt door tweakers?
Hier kan ik al meer mee ja, staan toffe platen tussen!
Maar het lijkt me ook leuk om als ik over de tweakers base lees nog een plaatje erbij te zien enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
hexta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:02:
[...]

Hier kan ik al meer mee ja, staan toffe platen tussen!
Maar het lijkt me ook leuk om als ik over de tweakers base lees nog een plaatje erbij te zien enzo :)
Pagina 20 staat wat plaatjes van de 1e basis. (10 juli)

Dead is echter met een 2e basis bezig en die is echt een heel stuk mooier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ferio schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:04:
[...]

Pagina 20 staat wat plaatjes van de 1e basis. (10 juli)

Dead is echter met een 2e basis bezig en die is echt een heel stuk mooier. :)
Wauw :D
Mijn fout dus, gewoon gemist. :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 686317

DX11 feature level 10.0

Mijn zoon heeft het spel ARK: Survival Evolved via Steam.
Hij wil het op de PC spelen maar krijgt het bericht: ' ‘ DX11 feature level 10.0 is required to run the engine’
Hoe kan ik voor hem dit programma downloaden?
Ik ben geen ICT-er.

Ad Bastiaansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Anoniem: 686317 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:43:
DX11 feature level 10.0

Mijn zoon heeft het spel ARK: Survival Evolved via Steam.
Hij wil het op de PC spelen maar krijgt het bericht: ' ‘ DX11 feature level 10.0 is required to run the engine’
Hoe kan ik voor hem dit programma downloaden?
Ik ben geen ICT-er.

Ad Bastiaansen.
Kijk even op de laatste pagina;

http://steamcommunity.com.../0/594820656448449008/#p2

Hier staat een fix wat schijnt te werken.

Daarnaast alle laatste drivers etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik zit nog steeds op plaatjes te wachten van de PvP. :P
Chaoss schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:41:
[modbreak]
er wordt hier veel gesproken over de "kommer en kwee" van de Tweakers Tribe, is het een idee om daar een apart topic voor te starten?

Het leid nogal af van de algemene discussie over de game op zich, alhoewel er misschien een kans is dat dit topic stil valt als er een apart Tweakers ARK tribe topic komt?
[/modbreak]
Ik denk zeker dat het dan stil valt, ben het eens dat het niet over specifieke situaties op een server moet gaan, maar tegelijkertijd krijg je met aparte topics gewoon een hoop dode topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-06 11:29
Omdat onze server er altijd zo belachelijk lang over doet om te update, waren we daarstraks eens gestart op 273. Is het normaal dat alles daar zo laggy gaat of is dat door de nieuwe patch?

En jezus, elke cm2 is op die server volgebouwd :P natural selection blijkt nodig te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Sinds een paar updates is er inderdaad flink wat lag, waarom precies weet ik niet, druk of niet, er is lag. Denk dat dit vooral bugs zijn die vergroot worden door inderdaad een vol gebouwde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Benjamin- schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 02:44:
Sinds een paar updates is er inderdaad flink wat lag, waarom precies weet ik niet, druk of niet, er is lag. Denk dat dit vooral bugs zijn die vergroot worden door inderdaad een vol gebouwde server.
Heb ik ook :-( Af en toe echt 2 seconden lagspikes...

Maar eh, weet iemand een PVE server met x10 taming/x3 farm? Ik had mijn base verstopt maar ben toch nog geraid, dus al mijn dieren (lvl 70 raptor, lvl 50 spinosaurus, lvl 50 argentavis en meer) zijn dood. Ook ben ik 3k narcotics kwijt + heel veel tranq arrows... Dan ook nog 500 metal ingots en 1k chitin :-( Eigenlijk moet ik gewoon stoppen met deze game maar ik vind 'm toch wel erg leuk (totdat je alles kwijt raakt) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482303

Brogala schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:02:
[...]

Maar eh, weet iemand een PVE server met x10 taming/x3 farm? Ik had mijn base verstopt maar ben toch nog geraid, dus al mijn dieren (lvl 70 raptor, lvl 50 spinosaurus, lvl 50 argentavis en meer) zijn dood. Ook ben ik 3k narcotics kwijt + heel veel tranq arrows... Dan ook nog 500 metal ingots en 1k chitin :-( Eigenlijk moet ik gewoon stoppen met deze game maar ik vind 'm toch wel erg leuk (totdat je alles kwijt raakt) :+
ik speel weleens op de server die hier al eens eerder gepost is: [DE/EU][PvPvE][20xEXP/Rates]

gaat lekker snel allemaal daar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Brogala schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:02:
[...]

en alle tijd verloren.. ja daarom dus geen pvp :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:34:
[...]

en alle tijd verloren.. ja daarom dus geen pvp :-)
Jup... Maar ik vond niet echt een goede PVE x10 taming/x3 farming server. Ik vond het eigenlijk al een eng idee dat ik al m'n stuff in m'n basis had, inclusief dino's. Was dan ook bezig met verhuizen, maar helaas.... Had veel metalen structures die helaas ook allemaal zijn meegenomen.

en @ boik, ik zal het eens proberen. Hoewel x10 farming me wel heel extreem lijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Interessant leesvoer over eieren..

http://steamcommunity.com.../0/535151589904219428/#p1

Het hele spel is dus zo buggy als wat.. zucht..

Bij mijn basis vallen ze dus inderdaad onder de grond en verklaard waarom ik er nooit 1 heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:44:
Interessant leesvoer over eieren..

http://steamcommunity.com.../0/535151589904219428/#p1

Het hele spel is dus zo buggy als wat.. zucht..

Bij mijn basis vallen ze dus inderdaad onder de grond en verklaard waarom ik er nooit 1 heb gezien.
Gelukkig is dit nog maar een alpha... Bij ubisoft zal deze game al als een afgemaakt product gelden ;) :+

maar ehm... die server waar ik op speelde met x10 taming/farming/xp.... Ik logde weer in en ik zag het spawn scherm.... Zucht... Ben ook niet vermoord ofzo, tenminste ik zag niet op het spawnscherm 'you have been killed by'. M'n huis is ook weg... Zou dat door een admin komen, of is m'n internet connectie weggevallen net toen ik spawnde en ben ik niet gedisconnect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-04-2024
Als je nog een server zoekt raad ik je deze aan: [EU]Faction Warfare X5XP/X4gat/tame

Ik vind dit beter dan een official, ik speel solo en heb al redelijk snel een leuke base incl dino area neergezet. Als het je leuk lijkt om mij te joinen kan je me toevoegen op steam: Bareld.

Server is wel pvp, maar ben nog niet echt mensen tegengekomen. Gemiddeld zo rond de 15 a 35 spelers online.

Server is lagvrij en geen irritante rubberbanding en veel high lvl dino's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482303

Brogala schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:36:
[...]

Gelukkig is dit nog maar een alpha... Bij ubisoft zal deze game al als een afgemaakt product gelden ;) :+

maar ehm... die server waar ik op speelde met x10 taming/farming/xp.... Ik logde weer in en ik zag het spawn scherm....
in die server die ik zei? want ik had eergister niet gespeeld en toen we gister weer inlogde was alles er nog inclusief onze dino's die gewoon zonder hek rond onze base staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:22
ik zit er ook aan te denken om het spel te kopen ... inmiddels gekocht :) , is er iets waar je rekening mee moet houden , en wat zijn handige tips voor een beginneling

:) want een goede stap is het halve werk zeg maar

en hoe is het singleplay gedeelte van deze game

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 31-07-2015 13:04 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:30
ravw schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:49:
is er iets waar je rekening mee moet houden , en wat zijn handige tips voor een beginneling

:) want een goede stap is het halve werk zeg maar

en hoe is het singleplay gedeelte van deze game
Single player heb ik geen ervaring mee.. Als ik een aantal algemene tips mag geven zou ik zeggen:

Bedenk wat je leuk vind, bouwen en het spel verkennen zonder geraid/gekilled te worden op PVE of de spanning van het echte overleven op een PVP server. Op PVE wordt er ook wel gestolen, maar dat is meer doordat players onvoorzichtig zijn en deuren open laten staan.
Levelen doe je door veel te farmen en te craften, maar het begon voor mij pas echt toen ik mn eerste raptor had. Hij is snel, kan veel andere dinos killen en is redelijk eenvoudig te temmen ivm saber, carno, Trex.. Ik zou dus een beetje naar het temmen van een snelle dino toewerken. Een para is wellicht ook een goede 1e dino, maar ik had liever eentje met meer tanden. Met een raptor kun je sneller het eiland verkennen, en een mooi plekje voor je main base opzoeken. Thatch en steen zijn imho niet echt nodig, hout kun je al snel maken en als je echt wilt upgraden ga je voor metaal. Voor bijna elke klus is er een dino te vinden, dus als je veel farmt loont het zeker om de juiste dino te pakken. Ook is het handig om op de hogere levels niet alle engram punten te verspillen, soms wil je iets maken en het is frustrerend als dat niet kan. Een tribe joinen kan makkelijk zijn om engrams te verdelen, maar op global vind je meestal ook el iemand die iets voor je wil maken, eventueel tegen betaling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:22
Voor de mensen die niet op hoogte stettings kunnen draaien probeer eens te spelen op windows/fullscreenmodes , de details kan ik kan wel veel hoger zetten dan bij fullscreen

[ Voor 95% gewijzigd door ravw op 01-08-2015 11:49 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste