Na de laatste update wij allemaal :-)Anoniem: 81330 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:04:
[...]
Ahhhh dus dat was het. Ik werd wakker zonder kleren enpijn in mijn achterstee
/zucht
Na de laatste update wij allemaal :-)Anoniem: 81330 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:04:
[...]
Ahhhh dus dat was het. Ik werd wakker zonder kleren enpijn in mijn achterstee
Anoniem: 81330
Nee de whipe heb ik bewust mee gemaakt, ik had het over een dino die schoon gemaakt heeft bij ons
Doelde op de patch notes en het farmen van meat/berriesAnoniem: 81330 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:49:
[...]
Nee de whipe heb ik bewust mee gemaakt, ik had het over een dino die schoon gemaakt heeft bij ons
Wacht maar tot je een Bronto (1000 berries in 10min) of een stegro (500 in like 10-20min) dan gaat het pas echt hardFerio schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:45:
[...]
In elk geval goed om te horen dat het niet aan mij ligt. Dus nog wat meer optimalisatie werk te doen. Wat bij mij ook hielp was even alles op medium zetten, apply en daar weer epic. Gebeurd het bij jou ook pas na een tijdje en in het begin loopt alles perfect?
Inmiddels heb ik een raptor en een trike getamed. Wat gaat narcotics dan ineens snel zeg!
Raptor +200 meat in 30 minuten.
Trike + 400 narc berries in 30 minuten.
Binnen een uurtje had ik dik over 200 narcotics, waarvan ik 100 pijlen heb gemaakt.
Echt een superieure verbetering vergeleken met de hand en dan heb ik nog de basis dino's om dit te gatheren.
Grappig om te zien dat bij de oost kant, spelers kisten hebben neergezet met gratis items.
Dat is nu dus aangepast.. het is veel minder geworden. Dino's pakken nu iets meer dan mensen.rolandos582 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:14:
[...]
Wacht maar tot je een Bronto (1000 berries in 10min) of een stegro (500 in like 10-20min) dan gaat het pas echt hard
Haha nee.. kijk naar dat vetgedrukte van de quote.Thedark230 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:08:
Dus een update zorgde er voor dat ik dood wakker werd?
Maar goed dat ik een extra voorraad basis spullen heb aangelegd voor me zelf:)
Morgen maar eens proberen een raptor te tamen.
Ook nog eens uit gezocht wat voor dino ik nou had getemd volgens het handboek was het een Phiomia.
Sinds wanneer is dit aangepast dan?Ferio schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:25:
[...]
Dat is nu dus aangepast.. het is veel minder geworden. Dino's pakken nu iets meer dan mensen.
[ Voor 38% gewijzigd door Ferio op 01-07-2015 15:37 ]
Je bent welkom in onze tribe op server 199, WimHam zit er al ook even bij nu. Je verliest je lvl 50 charracter trouwens niet hoor, je kan t altijd weer oppakken op die andere server?arienvanhelden schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:10:
Oké, ik geef het op. Inloggen en twee weken werk kwijt, ja dan baal je wel even. Nog PvP tribes aanwezig hier die mensen zoeken? Als mini-tribe of solo speler maak je dus niet veel kans. Wel jammer om een lvl 50 char weg te gooien, maarja...
Nee dat is wel zo, maar als je nu ergens opnieuw begint heb je meestal niet zon zin om daar mee te stoppen.Edje1985 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:38:
[...]
Je bent welkom in onze tribe op server 199, WimHam zit er al ook even bij nu. Je verliest je lvl 50 charracter trouwens niet hoor, je kan t altijd weer oppakken op die andere server?
Zet -sm4 in de launch opties in steam en speel met de settings ingame. Medium settings zal je niet halen verwacht ik. Dev's zijn hard bezig met optimalisatie.yori1989 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:09:
Heb zojuist het spel gekocht maar de performance is echt dramatisch! iemand advies? Heb een radeon hd 7950
Onder Windows is het niet veel beter, hoor. Ik had tijdens launch een:himlims_ schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:31:
linux build voor ARK: Survival Evolved
prestatie onder linux
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Waarom koop je dan een early access? Nu valt het bij jou nog wel mee. Maar ik zie sommige mensen echt zo hard zeuren dat ik denk van, man, man, man.. Het is early access, dus, ja het is ruk.SacreBleu schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:23:
[...]
Onder Windows is het niet veel beter, hoor. Ik had tijdens launch een:
i7 920
HD7970 GE
6GB RAM
Een week later heb ik mijn computer op de schop genomen en nu zit ik met een:
i7 4790k
GTX 980
16GB RAM
En het heeft toen niets uitgehaald. Het spel draait nu alleen beter omdat ze een patch hebben uitgebracht. Hoewel ik begrijp dat het een early access game is, is het de slechtste die ik tot-nu-toe heb gehad. Het is gewoon, nagenoeg, niet te spelen. Het spel crasht vaak, rare fps drops, etc. Maar ondertussen gaan ze wel 200$ uitdelen aan mensen die exploits kunnen aangeven. Belachelijk.
Het spel staat nog in zijn kinderschoenen, dus als ze iets fixen, of een nieuwe patch uitbrengen, dan kan er zomaar weer een exploit bijkomen. In plaatst dat ze nu dat geld pompen in optimisatie, gaan ze het pompen in anti-cheat. Niet iets wat onbelangrijk is, begrijp me niet verkeerd. Maar daar hadden ze, in mijn ogen, veel beter mee kunnen wachten tot het spel feature compleet was. Nu heeft het weinig nut. Zonde.
Moet wel bij jou liggen, ik heb niks van crashes ervaren. En zo ook niemand om mij heen, enige wat ik zie is FPS drops in caves ivb laden en gewoon wat lagere FPS in het algemeen. Rond de 40-50 atm.SacreBleu schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:23:
[...]
i7 920
HD7970 GE
6GB RAM
i7 4790k
GTX 980
16GB RAM
En het heeft toen niets uitgehaald. Het spel draait nu alleen beter omdat ze een patch hebben uitgebracht. Hoewel ik begrijp dat het een early access game is, is het de slechtste die ik tot-nu-toe heb gehad. Het is gewoon, nagenoeg, niet te spelen. Het spel crasht vaak, rare fps drops, etc. Maar ondertussen gaan ze wel 200$ uitdelen aan mensen die exploits kunnen aangeven. Belachelijk.
Het spel staat nog in zijn kinderschoenen, dus als ze iets fixen, of een nieuwe patch uitbrengen, dan kan er zomaar weer een exploit bijkomen. In plaatst dat ze nu dat geld pompen in optimisatie, gaan ze het pompen in anti-cheat. Niet iets wat onbelangrijk is, begrijp me niet verkeerd. Maar daar hadden ze, in mijn ogen, veel beter mee kunnen wachten tot het spel feature compleet was. Nu heeft het weinig nut. Zonde.
Early Acces vind ik leuk omdat ik graag meewerk aan games. Ik geef graag feedback en vind het leuk om de ontwikkeling van een game te kunnen volgen. Oftewel, het sociale aspect vind ik leuk. Om feedback te geven moet het spel wel speelbaar zijn, dat is dit spel op dit moment niet. An sich kan ik dat 'verlies' nemen. Maar wat wel steekt is dat ze tijdens de alpha mensen gaan betalen om exploits te reporten, terwijl er nog vanalles aan het spel kan veranderen.arienvanhelden schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:30:
[...]
Waarom koop je dan een early access? Nu valt het bij jou nog wel mee. Maar ik zie sommige mensen echt zo hard zeuren dat ik denk van, man, man, man.. Het is early access, dus, ja het is ruk.
Vergelijk het een beetje met het kopen van een Peugeot 107 (Oud model) die ze aan het ombouwen zijn naar een Ferrari. Je kunt dus niet verwachten dat dat ding in de eerste week hetzelfde loopt als de Ferrari. Ook kun je niet verwachten dat ze 24/7 onder de motorkap bezig zijn. Ze moeten iedereen tevreden houden en dus van alles wat doen..
Naar mijn mening doen de devs het gewoon goed.
Lijkt me overigens sterk dat het aan mij ligt, het forum op Steam staat er vol van. Dus de vlieger:"Bij mij werkt het wel, dus jouw schuld gaat niet op".rolandos582 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:19:
[...]
Moet wel bij jou liggen, ik heb niks van crashes ervaren. En zo ook niemand om mij heen, enige wat ik zie is FPS drops in caves ivb laden en gewoon wat lagere FPS in het algemeen. Rond de 40-50 atm.
Maar dat is gewoon early access en dat weet je gewoon van te voren als je zo'n game koopt.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Het is een early acces game. Ze verwachten dat jij de problemen met het draaien van dit spel goed troubleshoot en de developers van logs voorziet als het blijkt dat er iets niet goed zit in de source. Staat ook duidelijk in de omschrijving.SacreBleu schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:23:
[...]
i7 920
HD7970 GE
6GB RAM
i7 4790k
GTX 980
16GB RAM
[ Voor 3% gewijzigd door Seth_Chaos op 03-07-2015 12:29 ]
Had ik ergens gevraagd of je early access wilde uitleggen aan mij? Neuh. Voor de rest mag je ook van je witte paard aftreden, volgens mij heb ik eerder al duidelijk aangegeven wat ik verwacht en doe tijdens Early Access, maargoed, ik zal het even voor je voorkauwen:Seth_Chaos schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:26:
[...]
Het is een early acces game. Ze verwachten dat jij de problemen met het draaien van dit spel goed troubleshoot en de developers van logs voorziet als het blijkt dat er iets niet goed zit in de source. Staat ook duidelijk in de omschrijving.
En zeiken over beloningen voor het vinden van exploits is helemaal te belachelijk voor woorden. Ten eerste is het goedkoper dan de developers zelf naar de exploits te laten zoeken en maakt het tijd van de developers vrij om aan optimalisaties te werken zoals jij graag ziet gebeuren. Ten tweede is het vinden van exploits wel een prio want van die exploits heeft de userbase hinder, wat de spel belevenis verminderd.
Of te wel hoe vaak heb jij feedback gegeven aan de developers over jouw problemen? Hoe heb je het zelf getroubleshoot?
Er zijn servers voor PVE en PVP.himlims_ schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:22:
is het ook mogelijk om pve te spelen; als in, niet verkracht/gesloopt worden door 'high ranks'?
dat vond ik namelijk uitermate frustrerend van rust.
goed, ergens is dat de core/basis van het survival concept, maar haalt teven ook alle plezier uit een game (voor mij dan)
dus hoe is dat in ARK?
Kan helemaal prima, echter is er wel een thread in het forum waarin mensen aangaven dat mensen nu gebouwen voor ingangen van grotten konden neerplaatsen waardoor niemand er meer kon komen omdat je gebouwen niet vernietigd kunnen worden.himlims_ schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:22:
is het ook mogelijk om pve te spelen; als in, niet verkracht/gesloopt worden door 'high ranks'?
dat vond ik namelijk uitermate frustrerend van rust.
goed, ergens is dat de core/basis van het survival concept, maar haalt teven ook alle plezier uit een game (voor mij dan)
dus hoe is dat in ARK?
Als jij het weet mag je het mij ook vertellenBartas schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:56:
Ik speel momenteel ook op server 199, iemand een locatie waar de rest zich verstopt heeft op de map?
We zitten in East Zone 1, bij de rivier met dubbele waterval, dat is vlakbij de blauwe obelisk.Bartas schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:56:
Ik speel momenteel ook op server 199, iemand een locatie waar de rest zich verstopt heeft op de map?
Geen idee wat er is gebeurd, we zitten in East zone 1, zie ook reactie hierboven...Anoniem: 81330 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 15:28:
[...]
Als jij het weet mag je het mij ook vertellen. Nadat onze basis (althans onze ik zat er pas 1,5 dag in ) door een lvl44 tamed pet werd verwoest werd ik dood wakker op een compleet andere plek alswaar de bed's en sleeping bag's lagen. Tribe chat werkt niet (mischien dat ik ge-kicked ben ik zou het niet weten eerlijk gezegd
). Gek genoeg als ik bij tribe manager kijk zit ik er nog gewoon in
![]()
Ik zit zelf nu aan de oost kant van de map en ben meer bezig met het hufter proof maken van mijn base dan dat ik aan het tamen/hunten ben. O well i guess thats pvp
Het heeft even geduurd , maar ik heb het gevonden. Alleen zijn jullie rood voor mij (ik zit niet meer in de tribe) . Poort staat wel open trouwens hehehhe maar ik durf niet naar binnen met die grote beesten daar.Edje1985 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:00:
[...]
Geen idee wat er is gebeurd, we zitten in East zone 1, zie ook reactie hierboven...
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 81330 op 04-07-2015 21:44 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ik had je geinvite, is dat niet goed gegaan dan?Anoniem: 81330 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:04:
[...]
By the way meldingen wat betreft een tribe aanvraag staat automatisch uitgevinkt sinds deze patch (waarom zou ik ook niet weten)
Ik hoop dat ik er nog in zit dan, niet zoveel online geweest door het warme weer etc. Maar het wordt van de week weer wat minder volgens mij.Anoniem: 81330 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:04:
[...]
Het heeft even geduurd , maar ik heb het gevonden. Alleen zijn jullie rood voor mij (ik zit niet meer in de tribe) . Poort staat wel open trouwens hehehhe maar ik durf niet naar binnen met die grote beesten daar.
,
Onderweg ernaartoe ben ik mijn vlieg dino kwijtgeraakt door een spino saurus die honger had dus ik heb het hele end gelopen.
Update: Ik heb het gevonden en kreeg te horen dat ik ge-kicked was wegens inactiviteit (dat kan idd wel kloppen daar ik voor mijn werk anderhalve dag weg was). Geen probleem verder, maar terug lopen door dat gebied is nogal tricky en ik ben nog niet eens de hoek om en werd al verscheurd door een rex. Kan iemand me even een lift geven
![]()
By the way meldingen wat betreft een tribe aanvraag staat automatisch uitgevinkt sinds deze patch (waarom zou ik ook niet weten)
Ik ging ervan uit van wel totdat ik door de poort wilde gaan en die dicht bleefEdje1985 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:40:
[...]
Ik had je geinvite, is dat niet goed gegaan dan?
Anoniem: 525104
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
dat remt mij in aanschaf van deze game, of kun je ook je eigen server draaien/hosten?Anoniem: 81330 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:56:
Nadat ik volledig leeg geroofd was eergister (daar sta je dan in je eentje tegen een volledige tribe met meerdere T-rexjes) toch maar weer verder gegaan en nadat ik een raptor ge tamed had toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een Mammoth in de bergen ge agro'd en helemaal terug naar mijn base aan de kust ge-kite. 2 uurtjes later was ik weer heerlijk berrie's/wood aan het farmen.
Vannavond maar weer proberen om de grote oversteek naar East zone 1 te maken
Anoniem: 525104
Zover ik weet zijn er ook pve servers, daar kunnen spelers je volgens mij niet killen.himlims_ schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:25:
[...]
dat remt mij in aanschaf van deze game, of kun je ook je eigen server draaien/hosten?
Correct ik heb bewust voor een pvp server gekozen dus ik wist wat de gevolgen zouden zijn. Life is a bitch and then you dieAnoniem: 525104 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:33:
[...]
Zover ik weet zijn er ook pve servers, daar kunnen spelers je volgens mij niet killen.
Ja, dat kanhimlims_ schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:25:
[...]
dat remt mij in aanschaf van deze game, of kun je ook je eigen server draaien/hosten?
target assimilated
Nu is het niet leuk meer, ik log aan en zie met rode letters staan "you have been killed by Jamie Lvl29". Offline raiding is not done op onze server, en het feit dat nu de hele server op zoek is naar deze persoon/tribe geeft iets van genoeg doening (ok ok ik heb wel een bounty op z'n hoofd gezet).Anoniem: 81330 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:56:
Nadat ik volledig leeg geroofd was eergister (daar sta je dan in je eentje tegen een volledige tribe met meerdere T-rexjes) toch maar weer verder gegaan en nadat ik een raptor ge tamed had toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een Mammoth in de bergen ge agro'd en helemaal terug naar mijn base aan de kust ge-kite. 2 uurtjes later was ik weer heerlijk berrie's/wood aan het farmen.
Vannavond maar weer proberen om de grote oversteek naar East zone 1 te maken
Zag ergens op reddit volgens mij dat die optie bestaat en dat er private servers zijn die dat aan hebben staan. Verder. Tsja, pvp he.Anoniem: 81330 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:43:
[...]
Nu is het niet leuk meer, ik log aan en zie met rode letters staan "you have been killed by Jamie Lvl29". Offline raiding is not done op onze server, en het feit dat nu de hele server op zoek is naar deze persoon/tribe geeft iets van genoeg doening (ok ok ik heb wel een bounty op z'n hoofd gezet).
Schade deze keer:
- Een hele base
- Een Mammoth (inclusief zadel)
- Een raptor
- En zo'n vlieg dino (inc zadel)
Als ze nou gewoon een optie hadden dat wanneer er niemand van een tribe online is er niets kapot kan dan kon ik er nog mee leven....
Als je wilt kan er misschien een convoy komen om je op te halen van 1 of meerdere spelers. Ben je in staat je huidige basis te verlaten?Anoniem: 81330 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:43:
[...]
Nu is het niet leuk meer, ik log aan en zie met rode letters staan "you have been killed by Jamie Lvl29". Offline raiding is not done op onze server, en het feit dat nu de hele server op zoek is naar deze persoon/tribe geeft iets van genoeg doening (ok ok ik heb wel een bounty op z'n hoofd gezet).
Schade deze keer:
- Een hele base
- Een raptor
Als ze nou gewoon een optie hadden dat wanneer er niemand van een tribe online is er niets kapot kan dan kon ik er nog mee leven....
De eerste keer was een wijze les, de tweede keer een regelrechte naai streek. Heropbouwen is juist leuk, maar om dit nou te doen om de dag is iets te veel van het goeie.yori1989 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:09:
[...]
Als je wilt kan er misschien een convoy komen om je op te halen van 1 of meerdere spelers. Ben je in staat je huidige basis te verlaten?
Yori
Dat is dus ook waarom ik geen PvP doe, zat eerst wel even op een PvP server, maar opbouwen is niet mogelijk. Leuk dat je hoger spul kan bouwen, maar ook al verzamel je alles voor een metalen base, kan dit nog steeds vrij makkelijk gesloopt worden.Anoniem: 81330 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:43:
[...]
Schade deze keer:
- Een hele base
- Een raptor
Ik heb al een filmpje gezien van een paar lui die een metal base gemaakt hadden in een onderwater grot, met een minigun voor de deur. Zag er redelijk onvindbaar/onsloopbaar uit.Benjamin- schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:13:
[...]
Dat is dus ook waarom ik geen PvP doe, zat eerst wel even op een PvP server, maar opbouwen is niet mogelijk. Leuk dat je hoger spul kan bouwen, maar ook al verzamel je alles voor een metalen base, kan dit nog steeds vrij makkelijk gesloopt worden.
Verschil met dit spel en het spel dat ik hiervoor heb gedaan, namelijk 7 days to die, is dat je daar veel meer mogelijkheden had om veilig te blijven, de wereld was veel groter (onbeperkt), vliegen kan niet, basis ondergronds maken en heel belangrijk, land claim blokken. Dit waren specifieke blokken die moeilijk zijn om te krijgen, die je basis x aantal keer sterker maken. Dus gebruikte je hele sterk blokken en plaatste je ergens zo'n landclaim, moest iemand 20 uur bijvoorbeeld hakken op 1 blok, dubbele laag en het was bijna onmogelijk om gesloopt te worden.
Maar nu is PvP gewoon iedere dag opnieuw beginnen, tenzij je tot een hele grote Tribe behoor die spelers heeft over heel veel verschillende tijdzones.
Ja die zag er ziek vet uit, weet welke je bedoelt. Ze hadden wel bepaalde potion oid nodig zodat ze genoeg oxygen hadden om erheen te zwemmen geloof ik.. maar je tegenstanders dus ook!TimoVeld schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:28:
[...]
Ik heb al een filmpje gezien van een paar lui die een metal base gemaakt hadden in een onderwater grot, met een minigun voor de deur. Zag er redelijk onvindbaar/onsloopbaar uit.
Het was een bug dat er in grotten kon worden gebouwd. Dit kan dan ook niet meer.TimoVeld schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:28:
[...]
Ik heb al een filmpje gezien van een paar lui die een metal base gemaakt hadden in een onderwater grot, met een minigun voor de deur. Zag er redelijk onvindbaar/onsloopbaar uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 09-07-2015 12:26 ]
Dan moet ie wel een tijdje kiten toch? Ik heb nog nooit een Trex gezien in de buurt, alleen een stuk achter de pilaar bij het bos zeg maar.Benjamin- schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:32:
Ja dit hoort er helaas bij...
Ik wil voor de Tweakers basis ook turrets gaan maken, ik heb de blueprints al, maar zou iemand ons willen zieken door een Trex oid naar boven te lokken, maakt zo'n turret korte metten met zo'n beest.
[ Voor 13% gewijzigd door Benjamin- op 09-07-2015 12:47 ]
Gisteren tijdens het tamen dacht ik even dat de stego gedood zou worden. Er kwamen 3 spelers langs met wat dino's en ze bleven hangen rond de stego, waarna er twee er vandoor dingen. De stego was bijna tamed (5mm te gaan) en had zo'n vermoeden dat ze een trex naar me toe ging lokken.. afijn uiteindelijk toch niet.. ))Benjamin- schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:47:
Iemand kan zo'n beest naar je basis lokken en dan wegrennen, dan kan die naar binnen willen om daar vanalles dood te maken, dan moet zo'n beest eerst nog door de muur heen komen, intussen zal zo'n turret hem overhoop schieten.
Je hebt er natuurlijk wel heel wat kogels voor nodig, maar het is echt puur verdediging voor het geval dat. In de meeste gevallen zal dat vrijwel nooit gebeuren, zeker niet op die locatie, want Trexen komen daar nooit in de buurt, en zullen ook zelf nooit naarboven lopen helemaal.
[ Voor 9% gewijzigd door Benjamin- op 09-07-2015 15:37 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Jesserr op 09-07-2015 17:06 ]
Samtax kom je nog naar de tweakers basis op 199?Anoniem: 81330 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:08:
Met een relatief low level scorp kan dat al. 10 was het laagste wat ik zag
Dit is een andere tribe dan die van Edje?? Zo ja waar zitten julllie dan. Wat is je steam name?yori1989 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:15:
[...]
Samtax kom je nog naar de tweakers basis op 199?Veilige plek en veel mogelijkheden
Zelfde combi heb ik, 770 en 4670k. Vind het echt prima spelen hoor, alles medium, ground clutter en sky effect heel laag. Maar voor echt hardcore pvpen zou dit niks zijn nee. Teveel lag en stutter soms. Misschien heb ik niet zulke hoge eisen als jij bij alphasDjesse8999 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:43:
Wat vinden jullie van de huidige prijs van 28 euro?
Ik zie veel potentieel, maar er moet nog veel gebeuren qua optimalisatie, als het spel 10 euro had gekost had ik het wel willen kopen, maar in de huidige staat vind ik het geen 28 euro waard.
Ik heb het via het account van een vriend gespeeld op mijn pc en op die van mijn broertje, het is niet speelbaar op een HD7850 2GD5 en FX6300, op een gtx770 en een i5 4670K is het al beter te doen maar nog verre van ideaal. (beide hebben 8gig ram).
Zo moet ik op de pc met 7850 alle settings op laagst zetten, en resolution scaling helemaal omlaag zetten voor het een beetje speelbaar is, maar dan ziet het er gelijk ook niet uit.
Op de 770 is het al wat beter te doen, dan wil alles op low/medium op 1080p, maar dan moet scaling iets omlaag en heb ik nog regelmatig last van lagspikes en dergelijke.
Hierdoor heb ik weinig van de gameplay kunnen ervaren, ik ben niet verder gekomen dan een nacht niet doodgaan omdat het gewoon niet lekker speelbaar is met de lag die het heeft.
Als het spel weer in de sale komt ga ik overwegen het te kopen, ik hoop dan wel dat het wat beter loopt.
Heb geen hoge eisen bij alpha's, maar omdat ik het spel niet lekker speelbaar vind wacht ik maar even met kopenJesserr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:21:
[...]
Zelfde combi heb ik, 770 en 4670k. Vind het echt prima spelen hoor, alles medium, ground clutter en sky effect heel laag. Maar voor echt hardcore pvpen zou dit niks zijn nee. Teveel lag en stutter soms. Misschien heb ik niet zulke hoge eisen als jij bij alphas
Ja snap ik. Maar wordt het niet alleen maar duurder dan? In de sale doen ze geloof ik geen alpha's toch?Djesse8999 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:37:
[...]
Heb geen hoge eisen bij alpha's, maar omdat ik het spel niet lekker speelbaar vind wacht ik maar even met kopen![]()
En zoals ik al zei: voor 10 euro zou ik het waarschijnlijk wel gedaan hebben, maar in de huidige staat vind ik het spel geen 28 euro waard.
http://steamcommunity.com...ons/0/594820656447032287/We plan to release tonight:
- MASSIVE GPU Perf Gain for NVIDIA cards, about 10 Miliseconds per frame (this can be up to a 20-30% gain depending on your FPS). Coming as soon as NVIDIA will let us get the new drivers out...
[ Voor 26% gewijzigd door Jesserr op 10-07-2015 00:45 ]
Het is laatst voor 22 euro (of rond die prijs) in de sale geweest.Jesserr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 00:42:
[...]
Ja snap ik. Maar wordt het niet alleen maar duurder dan? In de sale doen ze geloof ik geen alpha's toch?
Wat belachelijk vetBenjamin- schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 05:08:
Hier wat afbeelding van de Tweakers basis op 273 PVE
...
Is het daar al niet helemaal volgebouwd op onze server? Ik ben een paar keer die kant op geweest voor kristallen en metaal, maar over zie basissen en waar je een beetje kan bouwen lopen veel rexen en sabers rondt.Benjamin- schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 05:08:
Tevens is er een 2de basis op komst, deze zit in een hoger gebied bij een grote berg, andere resources, andere uitdaging, zeker voor hogere levels erg fijn
Nee deze is van edje idd, we zitten bij blauwe oblisk. er echt pal onder. Steam is GhantoebantoeAnoniem: 81330 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:38:
[...]
Dit is een andere tribe dan die van Edje?? Zo ja waar zitten julllie dan. Wat is je steam name?
Deadbeef zat daar al, en is nu bezig om dit veel groter te maken zodat de rest er ook kan bouwen.Ferio schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:29:
[...]
Is het daar al niet helemaal volgebouwd op onze server? Ik ben een paar keer die kant op geweest voor kristallen en metaal, maar over zie basissen en waar je een beetje kan bouwen lopen veel rexen en sabers rondt.
Ah dat stukje, langs die klif (zee onderaan)?Benjamin- schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:58:
[...]
Deadbeef zat daar al, en is nu bezig om dit veel groter te maken zodat de rest er ook kan bouwen.
Ja, dus als het goed is wordt dat een flinke lap grond.
[ Voor 22% gewijzigd door Ferio op 10-07-2015 15:45 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Benjamin- op 10-07-2015 17:20 ]
Die wordt echt vet!Benjamin- schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:19:
Heb al zo'n macro in mijn toetsenbord software gezet.
Nog steeds een drama, maar binnenkort: http://ark.gamepedia.com/Gigantopithecus
Lijkt erop dat hij uit zichzelf berries en fiber kan gaan plukken, zonder dat je hem persé aan het aansturen bent?Domesticated: In addition to being at home picking berries a tamed Gigantopithecus can be taught to harvest the fibers found on many island plants as well. It appears to be entirely content to pick at plants all day, eat the berries, and hold the fibers for its tribe. Playful once tamed, Gigantopithecus seems to enjoy throwing its shoulder-mounted rider into the air. It probably feels this is a game, but clever brigands can use this "game" to vault over walls and small cliffs.
Maar net wat je wilt, je kan hem solo spelen, maar met een Tribe heb je toch wat meer interactie en kan je makkelijker grotere dingen voor elkaar krijgen(let wel, je hebt juist anderen nodig, daar je niet alle Ingrams kan nemen met de standaard instellingen)raro007 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:10:
ik heb spijt dat ik h1z1 kocht en niet deze spel te ministe tot nu toe ziet het spel er wel vet uit
is samen werking erg uitgebreid of is het meer solo dingen doen?
target assimilated
Anoniem: 57942
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 57942 op 14-07-2015 08:48 ]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Anoniem: 266471
Is het leuk met alleen ze tweeen? Lijkt me enorm saai. Wij zitten op een drukke server heeft idd ook ze nadelen sommige mensen worden geraid en dinos gekilled bij het leven. Maar als er niks gebeurt lijkt me ook niet leuk.SMD007 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:41:
Ik heb deze game zaterdag ook gehaald en wat een super spel! Ik ben gewoon op een eigen private server aan het spelen samen met nog iemand. Erg leuk we hebben nu een stenen huis bij een rivier in het midden van het eiland. in de rivier hebben we een brug gebouwd, omdat deze vol zit met piranha's en telkens die oversteek wagen was toch wel erg riskant. Sinds kort nu ook een enorm hoge wachttoren gebouwd die boven de bomen uit komt geeft een mooi uitzicht zodat we kunnen zien waar de lightbeams zich bevinden met goodies erin.
We hebben ook onze eerste dino getemt een vogel (pterodactyl?) Dit kost wel heel erg veel moeite had een paar keer dat hij wakker wordt voordat hij getemt is kan je dit ook vertragen (het wakker worden) ik kan hem wel weer stompen, maar erg vaak gaat hij dan dood. Wel erg gaaf dat vliegen je vliegt nu overal zo heen. lopend hadden we nog wel eens het probleem verdwaald te rakenmet vliegen geeft dat iets minder problemen.
Ben er alleen nog niet achter hoe je nou aan olie moet komen
Mja je moet beste wel goede specs hebben, en hem op lagere settings spelen. Ook echte goede recente PC's, zitten vaak nog rond medium voor een goede framerate.Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:00:
Net maar een steam refund aangevraagd wat een bagger, spel loopt voor geen meter, dia show.. zonde. Gelukkig niet meer dan een uur geprobeerd ingame om de FPS te optimizen.
-----------------------------------
Ennnnnnnn refund ontvangen. Zonde mischien over enkele maandjes nog eens proberen als het uit early alpha is.
Wil je PvE doen, dan kan je natuurlijk altijd op een officiele server spelen.SMD007 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:41:
Ik heb deze game zaterdag ook gehaald en wat een super spel! Ik ben gewoon op een eigen private server aan het spelen samen met nog iemand. Erg leuk we hebben nu een stenen huis bij een rivier in het midden van het eiland. in de rivier hebben we een brug gebouwd, omdat deze vol zit met piranha's en telkens die oversteek wagen was toch wel erg riskant. Sinds kort nu ook een enorm hoge wachttoren gebouwd die boven de bomen uit komt geeft een mooi uitzicht zodat we kunnen zien waar de lightbeams zich bevinden met goodies erin.
We hebben ook onze eerste dino getemt een vogel (pterodactyl?) Dit kost wel heel erg veel moeite had een paar keer dat hij wakker wordt voordat hij getemt is kan je dit ook vertragen (het wakker worden) ik kan hem wel weer stompen, maar erg vaak gaat hij dan dood. Wel erg gaaf dat vliegen je vliegt nu overal zo heen. lopend hadden we nog wel eens het probleem verdwaald te rakenmet vliegen geeft dat iets minder problemen.
Ben er alleen nog niet achter hoe je nou aan olie moet komen
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
[ Voor 69% gewijzigd door Ferio op 14-07-2015 15:00 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Benjamin- op 14-07-2015 15:36 ]
ja, net zo snel uiteindelijk en nee voor een dodo farm.Benjamin- schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:32:
EDIT: Zie nu dat je je bericht hebt veranderd.
Dus Primal minder goed en Kibble (eieren?) zijn nu zo snel als primal. Oftewel je wilt nu een dodo farm voor eieren hebben zodat je sneller kan temmen.
[ Voor 3% gewijzigd door Ferio op 14-07-2015 15:57 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Ferio op 14-07-2015 18:47 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Ferio op 15-07-2015 08:57 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq