Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
Anoniem: 266471 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:15:
[...]

Ok dat wist ik niet. Ja of het nou beta is of niet als je veel uren erin hebt is het gewoon klote.
Staan de basissen er nog wel?
Zo te lezen wel, heb zelf niet gekeken, maar ik speel ook op pve.

Ben benieuwd naar de nieuwe update, weet iemand wanneer die komt?

- Major map update: new resources, better visuals, better optimization, and WIP areas completed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-06 10:43
Ferio schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:27:
[...]

Zo te lezen wel, heb zelf niet gekeken, maar ik speel ook op pve.

Ben benieuwd naar de nieuwe update, weet iemand wanneer die komt?

- Major map update: new resources, better visuals, better optimization, and WIP areas completed
Upcoming Week Patch Notes:
- Massive Server Perf Improvement / PhysX Bug fix: no more super-slow servers
- Random GPU Driver crash fix: TrueSky
- Client side GPU perf improvements: foliage batching rewrite

- Two new tripwire traps:audio alarm and gas bomb
- Stone structure tier
- Plesiosaurus
- Shastasaurus
- Competitive "Battle ARK Royale" game type
- Tons more options for servers to customize their gameplay

Deze week dus.. :)
Also in 178.0:

- Server perf resolved, finally! (and an overall perf benefit for everyone). Major PhysX system change. Expected gains of >33%+ on Server in some cases. :9~

Ik denk dat aan het eind van deze week, de fps iniedergeval een stukkie omhoog is gegaan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik merkte vanochtend al dat de rubber banding van dino's volledig weg was, maar kan ook komen doordat de server net herstart was en er weinig mensen oline waren. maar ik moet zeggen zelfs een stego kreeg mij bijna neer, terwijl ik deze normaal met mijn vuisten neer kon slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Yerap schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:34:
Ik merkte vanochtend al dat de rubber banding van dino's volledig weg was, maar kan ook komen doordat de server net herstart was en er weinig mensen oline waren. maar ik moet zeggen zelfs een stego kreeg mij bijna neer, terwijl ik deze normaal met mijn vuisten neer kon slaan.
Klinkt goed! Dat was echt 1 van mijn hekel punten, vooral met die dino's die weg sprinten.

Vanavond is ff kijken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
ik ga gelijk maar ff checken dan, eindelijk sterven door dino's.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Nightcrowy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:03:
ik ga gelijk maar ff checken dan, eindelijk sterven door dino's.....
laat maar ff weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Haha, eerste waarneming laat direct zien dat in pve je nu dus ook de engrams opnieuw kunt kiezen met behoud van je level, ben ik persoonlijk erg blij mee.
Hier nogmaals de handige tool om te kijken wat voor jou het beste is: engrams.ash9.com

[ Voor 22% gewijzigd door Nightcrowy op 23-06-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Ik weet dat je characters kan transferen maar kan dat ook op de official servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 16:34
Nightcrowy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:48:
Haha, eerste waarneming laat direct zien dat in pve je nu dus ook de engrams opnieuw kunt kiezen met behoud van je level, ben ik persoonlijk erg blij mee.
Hier nogmaals de handige tool om te kijken wat voor jou het beste is: engrams.ash9.com
Klopt, kwam ik inderdaad ook achter. Waarschijnlijk door de implementatie van de nieuwe stone walls e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:25

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Plesiosaurus
Shastasaurus

Nog meer gevaar onder water. Nice. Al schijn je de shastasaurus zonder geweld te kunnen tamen las ik gisteren op de steam forums. Het was een soort reusachtige dolfijn en ook niet gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Nightcrowy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:48:
Handig!

Ik ben net level 15, dus ik hoef geen cloth punten meer te spenderen, scheelt weer.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Hallo,

Ik ben nieuw in dit spel, wordt steeds afgemaakt door anderen als ik een beetje verder begin te komen. Ik zoek dus mensen om samen te spelen. Iemand interesse? Misschien samen een tribe starten op een server? (Liefst een PVP server)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
mathiasv91 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:44:
Hallo,

Ik ben nieuw in dit spel, wordt steeds afgemaakt door anderen als ik een beetje verder begin te komen. Ik zoek dus mensen om samen te spelen. Iemand interesse? Misschien samen een tribe starten op een server? (Liefst een PVP server)
Dat zal je constant gebeuren op een pvp server, op een gegeven moment is de lol er ook vanaf, aangezien hoge levels je gewoon makkelijk doden. Dat haalt voor mij de lol er wel vanaf.

Wellicht kan je beter beginnen op een PVE en het spel rustig leren kennen.

Deel van ons zitten op 273 (PVE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ferio schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:46:
[...]

Dat zal je constant gebeuren op een pvp server, op een gegeven moment is de lol er ook vanaf, aangezien hoge levels je gewoon makkelijk doden. Dat haalt voor mij de lol er wel vanaf.

Wellicht kan je beter beginnen op een PVE en het spel rustig leren kennen.
Bwa het spel leren kennen lukt nog wel in PvP. Het is niet dat ik nergens geraak. Het zou gewoon fijn zijn om met meerdere mensen te kunnen spelen zodat je mekaar een beetje cover kunt geven. In een PVE Server kan je toch geen andere bases raiden? Dat haalt de lol er ook een beetje af.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
mathiasv91 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:47:
[...]

Bwa het spel leren kennen lukt nog wel in PvP. Het is niet dat ik nergens geraak. Het zou gewoon fijn zijn om met meerdere mensen te kunnen spelen zodat je mekaar een beetje cover kunt geven. In een PVE Server kan je toch geen andere bases raiden? Dat haalt de lol er ook een beetje af.
Klopt inderdaad, maar het is irritant als je in logt en je bent echt alles kwijt waar je een paar weken mee bezig bent geweest. Een tribe maakt dingen wel makkelijker, maar bovenstaand gebeurd dan alsnog.

Tuurlijk brengt het meer uitdaging uiteindelijk, dat dan weer wel.

Misschien dat ik ook weer een beetje pvp ga kijken, maar heb slechte ervaringen ermee.. zeker als een server vol zit 8)7 8)7

Wellicht is dit wat --> https://steamcommunity.co...ons/0/594821545177597779/

[ Voor 13% gewijzigd door Ferio op 23-06-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ferio schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:50:
[...]

Klopt inderdaad, maar het is irritant als je in logt en je bent echt alles kwijt waar je een paar weken mee bezig bent geweest. Een tribe maakt dingen wel makkelijker, maar bovenstaand gebeurd dan alsnog.

Tuurlijk brengt het meer uitdaging uiteindelijk, dat dan weer wel.

Misschien dat ik ook weer een beetje pvp ga kijken, maar heb slechte ervaringen ermee.. zeker als een server vol zit 8)7 8)7

Wellicht is dit wat --> https://steamcommunity.co...ons/0/594821545177597779/
Heb dit spel gekocht omdat ik verzot ben van Rust e.d. games. Dus PvP is eigenlijk wel een must voor mij :).

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Hallo,

Hey, ik zit momenteel op The-EU-OfficialServer205 (PvP), heb nu een tribe van 3 personen laat maar weten of je interesse hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

arienvanhelden schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Hey, ik zit momenteel op The-EU-OfficialServer205 (PvP), heb nu een tribe van 3 personen laat maar weten of je interesse hebt. ;)
Hey zeker! voeg me maar toe op steam aub : mathiasv91 doen jullie skype/Ts3/mumble/vent?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
mathiasv91 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:23:
[...]

Hey zeker! voeg me maar toe op steam aub : mathiasv91 doen jullie skype/Ts3/mumble/vent?
Zal je vanavond even toevoegen. We maken op dit moment nog geen gebruik van TS o.i.d. maar dat kan natuurlijk altijd nog. :) Tevens is 1 persoon russisch (I know). Maar dit heeft zo zijn voordelen aangezien een andere rus van lvl 54 ons nu niet meer raid. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Zo ben maar ff uitgelogd om tot adem te komen en de nieuwe patch even af te wachten, 179 alweer.
Ben mijn scorpiootje lvl 56 kwijt geraakt net in 5 minuten hell on the server pffff, Carno, 2 eagles en 5 sabretooth's tegelijk man.... Ben zelf wel blijven leven maar was to much voor hem.... R.I.P. Scorpiootje ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Nightcrowy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:04:
Zo ben maar ff uitgelogd om tot adem te komen en de nieuwe patch even af te wachten, 179 alweer.
Ben mijn scorpiootje lvl 56 kwijt geraakt net in 5 minuten hell on the server pffff, Carno, 2 eagles en 5 sabretooth's tegelijk man.... Ben zelf wel blijven leven maar was to much voor hem.... R.I.P. Scorpiootje ;w
Balen! Ik denk dat het een stuk lastiger wordt nu de perfomance wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ja vechten is leuker geworden hoor, echt wel merkbaar al haha.... snik....
Zag dat Gerdaatje de nacht ook niet heeft doorstaan, die was niet te vinden in het hok..... zal wel raptor- of rexvoer geworden zijn ofzo want zie toch dat ze door het hok heen proberen te bijten steeds.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Nightcrowy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:04:
Is het echt zo erg geworden nu?

Er zijn nu dus wel al veranderingen in het spel gekomen? Geen rubberbanding meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Laatst online: 21-05 11:20
Ja ze hebben het voor elkaar gekregen om 2 van m`n 3 vogels loopvogels te maken :<
Hopelijk wordt dit snel gefixed wil m`n argentavis terug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05-2023
Anoniem: 266471 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:15:
[...]

Ok dat wist ik niet. Ja of het nou beta is of niet als je veel uren erin hebt is het gewoon klote.
Staan de basissen er nog wel?
Nee, van wat ik vanmorgenvroeg even zag is alles weg. Ik had in ieder geval geen bedden meer waar ik kon respawnen. *zucht*

We hadden net de basis helemaal dino attack proof gemaakt. Dak zat helemaal vol spikes, rondom onze dino wall stonden spikes en om onze huizen heen ook nog. Het was echt een dik fort :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Hallo,

Hoi,

Ik speel samen met mijn broer en een vriend van ons op server 199. Ik ben daar nu lvl 41, mijn broer is 32 en de andere is lvl 12 geloof ik. We kunnen wel wat extra mensen gebruiken!

Ondanks dat het vervelend is om dood gemaakt te worden en je werk te verliezen vind ik het idee dat het kan (PvP) wel leuker dan PvE spelen. Ik voeg je toe op Steam in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Edje1985 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:32:
[...]

Nee, van wat ik vanmorgenvroeg even zag is alles weg. Ik had in ieder geval geen bedden meer waar ik kon respawnen. *zucht*

We hadden net de basis helemaal dino attack proof gemaakt. Dak zat helemaal vol spikes, rondom onze dino wall stonden spikes en om onze huizen heen ook nog. Het was echt een dik fort :p.
Misschien door onderstaand?

- In response to this, we have chosen to make a targeted wipe of ONLY PVP OFFICIAL SERVERS, which will wipe any "material" components that are on players, in inventories, etc. This will include pretty much any item that was able to be gotten as a component from destructing buildings, and many fully-crafted recepies that were not equipped on players, in player hotkeys, or on dinosaurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Nightcrowy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:08:
Ja vechten is leuker geworden hoor, echt wel merkbaar al haha.... snik....
Zag dat Gerdaatje de nacht ook niet heeft doorstaan, die was niet te vinden in het hok..... zal wel raptor- of rexvoer geworden zijn ofzo want zie toch dat ze door het hok heen proberen te bijten steeds.....
Weet je toevallig ook of Scythe opgevreten is, of staat hij nog lekker te chillen in de pen? Wel lelijk dat ze nu plots door de muren heenbijten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
SparksNL schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:47:
[...]

Weet je toevallig ook of Scythe opgevreten is, of staat hij nog lekker te chillen in de pen? Wel lelijk dat ze nu plots door de muren heenbijten...
Houten spikes om je huisjes heen zetten, werkt echt super. Ook als je Trex gaat hunten is dat een goede maneir om ze te killen. Een stuk of 2 spikes naast elkaar zetten, met je boog er achter en schieten op die Trex. Dan loopt hij de spikes in en kan je met metal speer m killen zonder dat ie jou kan bijten :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Ik zie dat ze de kosten van de stenen muur nu al omlaag hebben gezet. Vanavond maar farmen om de pen groter en van steen te maken. En daarna er spikes omheen zetten. Moet echt wel zeggen dat dit tot nu toe de beste EA game is die ik gespeeld heb. Veel updates goed luisteren naar de community. Nu nog wat meer performance optimalisatie (wat ook al in de planning staat) en dit spel kan voor mij wel eens game of the year worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Yerap schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:02:
Ik zie dat ze de kosten van de stenen muur nu al omlaag hebben gezet. Vanavond maar farmen om de pen groter en van steen te maken. En daarna er spikes omheen zetten. Moet echt wel zeggen dat dit tot nu toe de beste EA game is die ik gespeeld heb. Veel updates goed luisteren naar de community. Nu nog wat meer performance optimalisatie (wat ook al in de planning staat) en dit spel kan voor mij wel eens game of the year worden.
Ga jij nou maar gewoon een stego vangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
SparksNL schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:17:
[...]

Ga jij nou maar gewoon een stego vangen :P
Nee een spino, je snapt ook niets van dit spel he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Yerap schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:02:
Ben ik het helemaal eens. Al hoewel ik de server wipe (PvP) wel een zwakte bod vind, ik zie graag persoonlijke straffen tegen de mensen die alle andere spelers duperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Edje1985 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:35:
[...]

Ben ik het helemaal eens. Al hoewel ik de server wipe (PvP) wel een zwakte bod vind, ik zie graag persoonlijke straffen tegen de mensen die alle andere spelers duperen.
Ik vind het zelf wel goed, het laat zien dat ze actie durven te nemen. Het persoonlijk straffen denk ik dat een averechts effect heeft, je wilt in een beta/alfa juist dat spelers het spel kapot proberen te maken zodat je het kan repareren.

En het zijn wel dingen die je kan verwachten tijdena EA. Al zou ik er zelf waarschijnlijk ook wel boos over zijn, maar het is nog een redelijk milde wipe, je hebt je dinos nog de items die je vast had, je basis en al je blueprints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-05 17:48
Wat een gaaf spel is dit. Momenteel ben ik een beetje aan het soloen op server 402 om het een beetje te leren maar wil wel graag lid worden van een tribe, pve zie ik niet zo zitten dus als er mensen het niet erg vinden om een ouwe lul van 45 in een pvp tribe te hebben hoor ik het graag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
WimHam schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:21:
Wat een gaaf spel is dit. Momenteel ben ik een beetje aan het soloen op server 402 om het een beetje te leren maar wil wel graag lid worden van een tribe, pve zie ik niet zo zitten dus als er mensen het niet erg vinden om een ouwe lul van 45 in een pvp tribe te hebben hoor ik het graag 8)
Je bent welkom bij ons in server 199... we kunnen aardige en betrouwbare mensen gebruiken. We zijn zelf 30ers... naja... ik binnenkort dan ^^. De andere zijn begin 30 iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Ik ben er 3 weken tussenuit geweest en merk dat op de servers waar ik survivors op heb ik geen structures (foundation's maar ook campfire's) meer kan plaatsen. Ik krijg werkelijkwaar overal de melding dat er niet gebouwd kan worden (er staat niks in de weg geen andere structures etc etc. Heel irri. Ook ik ben maar weer opnieuw begonnen, ditmaal op server 199.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Gisteren even gespeeld, maar nog steeds last van rubberbanding met dino's. Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Yerap schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:48:
[...]

Ik vind het zelf wel goed, het laat zien dat ze actie durven te nemen. Het persoonlijk straffen denk ik dat een averechts effect heeft, je wilt in een beta/alfa juist dat spelers het spel kapot proberen te maken zodat je het kan repareren.

En het zijn wel dingen die je kan verwachten tijdena EA. Al zou ik er zelf waarschijnlijk ook wel boos over zijn, maar het is nog een redelijk milde wipe, je hebt je dinos nog de items die je vast had, je basis en al je blueprints.
Ik was helemaal gestript hoor, geen een item in mijn inventory was er nog :'( . Moet ik een dev hierover aanspreken, zal dat nog wat opleveren? Gezien ik bijna 200 hide, metal wapens etc in mijn inventory had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Edje1985 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:29:
[...]

Ik was helemaal gestript hoor, geen een item in mijn inventory was er nog :'( . Moet ik een dev hierover aanspreken, zal dat nog wat opleveren? Gezien ik bijna 200 hide, metal wapens etc in mijn inventory had...
Heeft geen nut, hier moet je mee gaan leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:46

Damian

Insane Obtrusion

tvp ;)

Leuke game, vooral grafisch moet het echt wel beter worden qua optimalisatie.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ze zijn bijna dagelijks verbeteringen aan het doorvoeren op alle vlakken, dus dat gaat helemaal goed komen hoor. Ze hebben echt al een hele sprong voorwaarts gemaakt ten opzichte van 2 a 3 weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Nightcrowy schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:59:
Ze zijn bijna dagelijks verbeteringen aan het doorvoeren op alle vlakken, dus dat gaat helemaal goed komen hoor. Ze hebben echt al een hele sprong voorwaarts gemaakt ten opzichte van 2 a 3 weken terug.
Ga ik ook zeker van uit ;)

Mijn pc (Core i7 3770, 12GB, 2 x R9-280X in Corssfire) zou het toch echt wel een beetje moeten kunnen draaien. Heb hem nu op medium staan en sommige zelfs op low :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Damian schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:04:
[...]

Ga ik ook zeker van uit ;)

Mijn pc (Core i7 3770, 12GB, 2 x R9-280X in Corssfire) zou het toch echt wel een beetje moeten kunnen draaien. Heb hem nu op medium staan en sommige zelfs op low :/
SLI/Crossfire is nog niet actief in de game voor SLI zou dat met DX12 beschikbaar komen, voor Crossfire weet ik niet, maar zal ook wel daar in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
mathiasv91 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:23:
[...]

Hey, heb gisteren niet echt tijd gehad om te spelen. Heb je nog wel even geprobeerd toe te voegen maar ik kon je niet vinden via steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Ferio schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 06:31:
Gisteren even gespeeld, maar nog steeds last van rubberbanding met dino's. Jullie ook?
Ja, was nog wel aanwezig merkte ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Yerap schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:07:
[...]

SLI/Crossfire is nog niet actief in de game voor SLI zou dat met DX12 beschikbaar komen, voor Crossfire weet ik niet, maar zal ook wel daar in zitten
Mja dan nog zou het op 1 kaart prima moeten draaien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Damian schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:41:
[...]

Mja dan nog zou het op 1 kaart prima moeten draaien toch?
Na optimalisatie moet dat wel kunnen ja.. Een 280x draait volgens mij inderdaad op low settings momenteel. Medium is 970 (290x) en high is Titan (Fury?)

Met mijn 970 draai ik momenteel op medium settings vloeibaar, ga ik naar high dan is het schokken. Ter vergelijking GTA 5 draait vloeibaar op maximum settings en is een heel stuk mooier dan dit spel... dus ja veel optimalisatie nodig.

Wellicht dat ik in de toekomst een AMD Fury X ga kopen, maar eerst ff wachten totdat de prijzen wat zakken.

Edit: Morgenochtend een mooie patch.

Upcoming Version: 180.0 (ETA: Wednesday night EST, Current Status: In Testing)
- Major map update: new resources (including summit and underwater Crystals), better visuals, better optimization, and WIP areas completed
- 2GB+ RAM reduction for servers, ~1GB RAM reduction for clients. Will come tonight with 180. It's coming to be about 2.5 GB saved off most servers -- and ~1GB saved on clients, basically we've converted all our foliage structures to use data primitive types rather than "Objects" :)
- New Server gameplay options exposed to the Host Game UI
- Fixed issue where foliage would sometimes respawn on your base or on your dinos
- Can no longer damage players through walls with pikes/grenades etc
- Can no longer strafe while prone
- Can no longer pull characters through ground with flyers
- Spear-killing a fish will now also instantly grab the fish so that you can stay out of the water
- Flyers no longer get into a bad flying state when saved while flying (work-around before v180: whistle for them to follow you , then whistle for them to stop after they start flying)
- Can no longer place structures if line of sight is broken by enemy structure
- Stone wall properly colorizable
- Crop plot saving issue fixed

[ Voor 88% gewijzigd door Ferio op 24-06-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Ferio schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:05:
[...]

Edit: Vanavond een mooie patch.

Upcoming Version: 180.0 (ETA: Wednesday night EST, Current Status: In Testing)
- Major map update: new resources (including summit and underwater Crystals), better visuals, better optimization, and WIP areas completed
- 2GB+ RAM reduction for servers, ~1GB RAM reduction for clients. Will come tonight with 180. It's coming to be about 2.5 GB saved off most servers -- and ~1GB saved on clients, basically we've converted all our foliage structures to use data primitive types rather than "Objects" :)
- New Server gameplay options exposed to the Host Game UI
- Fixed issue where foliage would sometimes respawn on your base or on your dinos
- Can no longer damage players through walls with pikes/grenades etc
- Can no longer strafe while prone
- Can no longer pull characters through ground with flyers
- Spear-killing a fish will now also instantly grab the fish so that you can stay out of the water
- Flyers no longer get into a bad flying state when saved while flying (work-around before v180: whistle for them to follow you , then whistle for them to stop after they start flying)
- Can no longer place structures if line of sight is broken by enemy structure
- Stone wall properly colorizable
- Crop plot saving issue fixed
Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Even voor de duidelijkheid, night EST is eastern time, ofwel morgen sochtends vroeg voor ons. Dus nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-06 18:30
Dit is mijn eerste craft-game, totaal geen ervaring met minecraft, 7-days-to-die, etc. maar tot nu toe lijkt het erg leuk! Speel wel met alle setting op low om het een beetje soepel te houden.

Ik ben ook lid geworden van de Tweakers Steam-groep, lijkt me toch wel leuk om eens bij anderen te kijken wat men aan het doen is.. :) De eerste drop was op een pvp server, waarbij ik door een 8-pack dilo's gekilled werd zonder ook maar iets te kunnen doen.. Inmiddels op 273 al enkele keren iets gebouwd alleen is doodgaan nog steeds makkelijk, ook met een torch zijn clifts nog lastig te zien soms.. Pve is gelukkig wel iets vriendelijker en ik geloof dat de basis nu onder controle is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Ik weet niet of het bij jullie zo is, maar ik kan nu op high draaien, voorheen medium.

[ Voor 14% gewijzigd door Ferio op 24-06-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Hmm bij mij loopt ie opzich wel gewoon lekker op high/medium maar de 'matige' connectie van de server en die rubberbanding is en blijft aanwezig. Grafisch kan ik wel zien dat er vooruitgang is ten opzichte van het begin. Nu nog de connectie en de rubberbanding en het loopt gewoon goed. Natuurlijk nog genoeg glitches maar achja EA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
http://steamcommunity.com...ons/0/523890046868376095/

Wat vinden jullie overigens van de SCI-FI tech tree dat ergens in de herfst gaat komen?

Ik vind het persoonlijk echt niet kunnen. Het staat zo raar als je in een dino tijdperk zit en je met machine geweren e.d. en high tech armor rond loopt terwijl anderen nog rond lopen met een speer enzo.. (ook lekker voor pvp)

Het eiland kan net zo goed een jurrasic park eiland zijn, waar mensen gewoon gedropt worden als entertainment of als experiment, terwijl de rest van wereld wel high-tech is..

Afijn.. Dino's en sci-fi... past echt niet.. Mocht het spel uitkomen, dan ga ik zeker een server kiezen waar sci-fi tree disabled is.

Wat denken jullie?

[ Voor 5% gewijzigd door Ferio op 25-06-2015 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Dino's en sci-fi past niet, maar dino's en mensen wel? :'-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Ferio schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:16:

Wat vinden jullie overigens van de SCI-FI tech tree dat ergens in de herfst gaat komen?

Ik vind het persoonlijk echt niet kunnen. Het staat zo raar als je in een dino tijdperk zit en je met machine geweren e.d. en high tech armor rond loopt terwijl anderen nog rond lopen met een speer enzo.. (ook lekker voor pvp)

Het eiland kan net zo goed een jurrasic park eiland zijn, waar mensen gewoon gedropt worden als entertainment of als experiment, terwijl de rest van wereld wel high-tech is..

Afijn.. Dino's en sci-fi... past echt niet.. Mocht het spel uitkomen, dan ga ik zeker een server kiezen waar sci-fi tree disabled is.

Wat denken jullie?
Het was voor mij in de eerste instantie ook onduidelijk... maar het spel schijnt dat verhaal echt te hebben. Je bent gedropped op het eiland door Aliens, vandaar ook de supply drops die geregeld plaatsvinden (zijn de gekleurde laserbeams die je af en toe ziet...) en de grote futuristische obelisks.

Het is inderdaad wel een zeer groot verschil of je als lvl 1 - 15 met bijltjes rondloopt en een lvl 45 - 60 kan met guns en futuristische wapens rondlopen. Echter is het wel weer zo dat een persoon die dergelijke wapens heeft niet heel veel interesse heeft in jouw aanpakken / doden, hij haalt er niet veel loot mee binnen die waardevol is voor zijn progressie. Gezien alles wat je maakt onderhoud nodig heeft (kapot kan gaan bij gebruik) en in het geval een wapen iets schiet je de objecten daarvoor ook moet maken is het onwaarschijnlijk / niet rendabel om die op veel lagere lvl's te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Edje1985 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:42:
[...]

Het was voor mij in de eerste instantie ook onduidelijk... maar het spel schijnt dat verhaal echt te hebben. Je bent gedropped op het eiland door Aliens, vandaar ook de supply drops die geregeld plaatsvinden (zijn de gekleurde laserbeams die je af en toe ziet...) en de grote futuristische obelisks.
Hoe weet je dat over aliens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Laatst online: 08-07-2024
Edje1985 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:42:
[...]

Het is inderdaad wel een zeer groot verschil of je als lvl 1 - 15 met bijltjes rondloopt en een lvl 45 - 60 kan met guns en futuristische wapens rondlopen. Echter is het wel weer zo dat een persoon die dergelijke wapens heeft niet heel veel interesse heeft in jouw aanpakken / doden, hij haalt er niet veel loot mee binnen die waardevol is voor zijn progressie. Gezien alles wat je maakt onderhoud nodig heeft (kapot kan gaan bij gebruik) en in het geval een wapen iets schiet je de objecten daarvoor ook moet maken is het onwaarschijnlijk / niet rendabel om die op veel lagere lvl's te gebruiken.
Jij ziet het wel heel positief in. Als je op een pvp server zit en iemand kan jou doden door een keer met zijn ogen te knipperen zal ie dat zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
TimoVeld schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:27:
[...]

Jij ziet het wel heel positief in. Als je op een pvp server zit en iemand kan jou doden door een keer met zijn ogen te knipperen zal ie dat zeker doen.
Dit inderdaad. Bij ons zit er nu zon tribe die iedereen zowat KoS ongeacht zijn level. Ook maken ze gebruik van de "kinderachtige" manier van mensen oppakken met een Argentavis en ze vervolgens van een dodelijke hoogte laten droppen en looten.. :/ Vrij frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
arienvanhelden schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:16:
[...]

Dit inderdaad. Bij ons zit er nu zon tribe die iedereen zowat KoS ongeacht zijn level. Ook maken ze gebruik van de "kinderachtige" manier van mensen oppakken met een Argentavis en ze vervolgens van een dodelijke hoogte laten droppen en looten.. :/ Vrij frustrerend.
Tsjah, dit soort toestanden heb je nu eenmaal op een PVP server. Dit geldt overigens voor alle spellen waar PVP mogelijk is. Op papier is PVP super tof, echter werkt het in de praktijk net iets anders. Te veel "kindertjes" die het voor de overige spelers verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Door dat soort zaken kijk ik toch ook een beetje huiverig toe als ik dingen hoor als "futuristische wapens toevoegen".
Ik kijk nog even de kat uit de boom voor ik deze aan schaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
TimoVeld schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:50:
Door dat soort zaken kijk ik toch ook een beetje huiverig toe als ik dingen hoor als "futuristische wapens toevoegen".
Ik kijk nog even de kat uit de boom voor ik deze aan schaf.
Op een PVE server is het dolle pret hoor, laat je vooral niet ontmoedigen door de PVP servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
SparksNL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:52:
[...]

Op een PVE server is het dolle pret hoor, laat je vooral niet ontmoedigen door de PVP servers.
Ik vind juist het PVP aspect aan dit soort games wel interessant. Maar dan moet het wel een bepaalde balans hebben. Ik ben benieuwd of ze iets kunnen bedenken wat er voor zorgt dat high lvl spelers niet op low lvls gaan jagen. (en of dit ook maar hun interesse heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Ik zit op een PVP we zijn 1 van de sterkste tribes en hoge levels... Bij ons vallen we niet de nieuwe spelers aan zie het nut er ook niet van om hun het plezier te ontnemen. Daarbij proberen we op de server de gene die dat wel doen een lesje te leren :) met een soort alliantie.. Daarbij gezegd mag je uiteraard elkaar wel raiden :)

Wat me altijd irriteerde is dat mensen de caves dicht gaan bouwen enzo alsof het van hun is.
En mensen die alle dino's van andere afslachten is ook nutteloos.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 25-06-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wel weer heel voorspelbaar dat alle tweakers op een PvE server zitten. :P Stelletje angstige boomknuffelaars ;)

Je mist echt de helft van het spel op een PvE server! Erg jammer, alle spanning is weg. Kan je toch beter minecraft doen denk ik. Werkt het bouwen beter en meer content!

PvP is echt heerlijk. Maakt het PvE gedeelte in het spel ook 100x zo leuk. Interactie met mensen is gewoon veel leuker en gevaarlijk. Er zijn om mijn tribe al snel enkele handel routes opgezet tussen tribes. En de 2 grootste zijn vriendelijk en we hebben samen alle niet vriendelijke tribes in elkaar gestampt (voornamelijk de nederlandse autistische schoolkindjes, wist niet dat we zoveel adhd'ers hadden online).

Nu is onze server vrij stabiel en rustig. Er wordt hier en daar wel wat geraid maar dat is voor supplies en combat is best geinig. Er zijn een paar kleine nomaden tribes geloof ik die van die lighting raids doen. PvP maakt het spel op alle vlakken beter, dat een stel random tribes die niet eens allemaal vriendelijk met elkaar waren gingen samen werken om 1 andere tribe eruit te schoppen. Dat was vrij gaaf. Dat er handelsroutes zijn opgezet want door PvP is het erg lastig alle rescources zelf te fixen i.t.t. PvE waar rescources unlimited zijn etc etc. Juist als je van PvE houdt moet je eigenlijk op een PvP server spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 25-06-2015 13:02 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:59
Ik ben het compleet eens met de pvp voorstanders. Een survival game zonder pvp zal mij in ieder geval erg snel vervelen.

Mijn tribe en ik zitten in hetzelfde schuitje als 2def wody, namelijk de sterkste en maken soms allianties om irritant volk weg te halen en voor de rest de low level en/of soloplayers met rust te laten.

Official eu180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
TimoVeld schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:56:
[...]

Ik vind juist het PVP aspect aan dit soort games wel interessant. Maar dan moet het wel een bepaalde balans hebben. Ik ben benieuwd of ze iets kunnen bedenken wat er voor zorgt dat high lvl spelers niet op low lvls gaan jagen. (en of dit ook maar hun interesse heeft)
In mijn beleving is dat het om de reden die ik in mijn eerdere post al aangaf niet. Het voorbeeld dat daarna werd gegeven over een vogel die je oppakt, dat kan ook een lagere level speler dan jij zelf bent zijn die dat bij je doet. Dat is het mooie ook weer van dit spel, je hebt Tribes, samen met elkaar kan je dino's tamen die je solo nooit zou kunnen tamen. Het gaat dus niet alleen om de lvl maar ook om samenwerking.

Neemt niet weg dat ik eigenlijk ook de futuristische wapens liever niet zie, omdat het op dit moment gevoelsmatig voor mij niet bij dit spel past. Echter heb ik nog lang niet alles op het eiland gezien en de mogelijkheden van boss gevechten etc. nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Ferio schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:17:
[...]

Hoe weet je dat over aliens?
Ik hoorde dat van enkele van de hogere level spelers enige tijd geleden in de global chat. Klonk opzich aannemelijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:16:

Wat denken jullie?
En mensen die naast dino's leven past wel? Ik kijk juist uit naar meer technologische mogelijkheden binnen het spel a la "dino riders" Daarbij is het al voor servers mogelijk om de ontwikkeling tiers vast te zetten. En hoe lang blijft een survival game nog leuk wanneer er geen verdere progressie meer mogelijk is?

[ Voor 8% gewijzigd door Seth_Chaos op 25-06-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Onderstaand goed nieuws. Komt over 2 uurtjes! Ben benieuwd!

Upcoming Version: 180.3 (ETA: 2:30 pm EST Deployment)
* 25% GPU Perf gains. Yes, we had the GPU's idling about 20-25% of the time due to a driver bug. You're gonna enjoy this :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 26-06-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Ferio schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 19:28:

* 25% GPU Perf gains. Yes, we had the GPU's idling about 20-25% of the time due to a driver bug. You're gonna enjoy this :)
Echt fijn inderdaad, ze zijn goed bezig met optimalisatie deze week. Kan eindelijk mijn -sm4 uitzetten en redelijk spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Ferio schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 19:28:

Ja ik heb met deze boost zo`n 7fps meer gemiddeld dat is een behoorlijke boost ze zijn goed bezig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er nog een plekje vrij in de tribe op server 199? Ik ben het een beetje zat om door high levels opgepakt te worden en dan tig meter boven zee te worden gedumpt hehhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
hoi, tuurlijk je bent welkom bij ons! Laat even weten wanneer je in t spel zit, ik ben rond 9 vanavond weer online. Anders even in t spel naar Nid vragen die kan je ook inviten. east zone 1 zitten we. Vlakbij de blauwe obelisk.

Mijn steam is Edje07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gek genoeg kan ik je niet vinden op steam m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-06 21:14
Ik heb het spel ook maar gekocht... Hoewel ik aan de minimum eisen voldoe haal ik geen constante 30FPS op low. Zijn er trucjes om meer fps te krijgen? Want ik zag dat als je de settings op low zet, niet alles ook daadwerkelijk op low staat.

Daarnaast vroeg ik me af op welke server er word gespeeld? Ik lees hierboven 199 maar las op steam 273.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
pve 273 pvp 199 en dan hier en daar op een andere server/private server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Anoniem: 81330 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 18:09:
Gek genoeg kan ik je niet vinden op steam m8
Je kan ook Godisnowhere adden dat is een Turkse speler die ook admin rechten heeft, hij heeft in steam een plaatje waar in "godisnowhere" staat. Hij heet Nid dus in game, ik ben er rond 9 vanavond weer. Anders kan je.mij je steam account pm-en, dan voeg ik jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-05 20:08
levik7 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 18:32:
Ik heb het spel ook maar gekocht... Hoewel ik aan de minimum eisen voldoe haal ik geen constante 30FPS op low. Zijn er trucjes om meer fps te krijgen? Want ik zag dat als je de settings op low zet, niet alles ook daadwerkelijk op low staat.

Daarnaast vroeg ik me af op welke server er word gespeeld? Ik lees hierboven 199 maar las op steam 273.
Wat voor mij hielp is om het spel te draaien in de "No Sky Effects" modus (kan je selecteren door in steam rechtermuisknop op het spel te doen. Ik draai nu zo'n 20 - 30 fps gemiddeld.

Maar denk er aan dat het spel nog niet goed geoptimaliseerd is, want zelfs zeer kractige systemen kunnen het spel amper op high draaien.

Ik probeer trouwens op het moment op de 273 server te komen. Krijg alleen helaas een zwart scherm na het laden :( Local play werkt wel gewoon, dus vraag me af hoe het komt (ping is maar 50).

[ Voor 15% gewijzigd door DdeM op 28-06-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 681462

Beste mensen, graag jullie hulp.

Voor mijn zoontje zoek ik een videokaart voor dit spel.
De huidige kaart kan het spel niet afspelen.
Welke betaalbare videokaart raden jullie me aan om te kopen Max €150,00

Versie van besturingssysteem:
Windows 8.1 (64 bits)
Videokaart:
: NVIDIA GeForce GT 520
Intel I7 2600
16 gb Intern geheugen
Games staan op ssd.

Alvast bedankt voor reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:59
Anoniem: 681462 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:26:
Beste mensen, graag jullie hulp.

Voor mijn zoontje zoek ik een videokaart voor dit spel.
De huidige kaart kan het spel niet afspelen.
Welke betaalbare videokaart raden jullie me aan om te kopen Max €150,00

Versie van besturingssysteem:
Windows 8.1 (64 bits)
Videokaart:
: NVIDIA GeForce GT 520
Intel I7 2600
16 gb Intern geheugen
Games staan op ssd.

Alvast bedankt voor reactie
Op het moment is het zo dat zelfs de high-end kaarten het spel niet optimaal kunnen draaien, aangezien de coding/engine van het spel nog verre van optimaal is. De developers geven aan hun best te doen om dit z.s.m. te verbeteren, maar tot nu toe gaat het redelijk langzaam.

Om bovenstaande reden lijkt het mij niet mogelijk om op dit moment aan te geven wat voor kaart je uiteindelijk zou willen. Al zou je het spel op DIT moment 'fatsoenlijk' willen spelen, dan zou je met een budget van 150 euro misschien naar een 2e hands kaart kunnen kijken op tweakers.net bij de vraag&aanbod, daar zie je vaak nog wat leuks voorbij komen (soms zelfs met garantie) voor rond dat budget.

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 681462

Bedankt Junia voor je reactie.
Ik ga wel ff kijken in de vraag en aanbod.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Ff een vraagje;

Sinds de laatste update kan ik alles op epic zetten en is de FPS gewoon goed. Na een tijdje spelen en wanneer ik de camera heel snel naar links of rechts beweeg dropt mijn FPS gigantisch en loop hij soms even vast voor 1 of 2 seconden. Beweeg ik de camera langzaam is er niets aan de hand.

Hebben meer mensen hier nog last van?

Het rare is , is dat dit pas gebeurd na 15+ minuten in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Ferio schreef op maandag 29 juni 2015 @ 07:42:
Ff een vraagje;

Sinds de laatste update kan ik alles op epic zetten en is de FPS gewoon goed. Na een tijdje spelen en wanneer ik de camera heel snel naar links of rechts beweeg dropt mijn FPS gigantisch en loop hij soms even vast voor 1 of 2 seconden. Beweeg ik de camera langzaam is er niets aan de hand.

Hebben meer mensen hier nog last van?

Het rare is , is dat dit pas gebeurd na 15+ minuten in het spel.
Ja hier heb ik ook last van. Stop dan meestal 3 seconden met bewegen ofzo en dan is het voorbij. Waar ik ook last van heb als ik op een snelle mount zit is telkens van die minischokjes als ik sprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
arienvanhelden schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:21:
[...]

Ja hier heb ik ook last van. Stop dan meestal 3 seconden met bewegen ofzo en dan is het voorbij. Waar ik ook last van heb als ik op een snelle mount zit is telkens van die minischokjes als ik sprint.
In elk geval goed om te horen dat het niet aan mij ligt. Dus nog wat meer optimalisatie werk te doen. Wat bij mij ook hielp was even alles op medium zetten, apply en daar weer epic. Gebeurd het bij jou ook pas na een tijdje en in het begin loopt alles perfect?

Inmiddels heb ik een raptor en een trike getamed. Wat gaat narcotics dan ineens snel zeg!

Raptor +200 meat in 30 minuten.
Trike + 400 narc berries in 30 minuten.

Binnen een uurtje had ik dik over 200 narcotics, waarvan ik 100 pijlen heb gemaakt.

Echt een superieure verbetering vergeleken met de hand en dan heb ik nog de basis dino's om dit te gatheren.

Grappig om te zien dat bij de oost kant, spelers kisten hebben neergezet met gratis items.

[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 29-06-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Ferio schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:45:
[...]

In elk geval goed om te horen dat het niet aan mij ligt. Dus nog wat meer optimalisatie werk te doen. Wat bij mij ook hielp was even alles op medium zetten, apply en daar weer epic. Gebeurd het bij jou ook pas na een tijdje en in het begin loopt alles perfect?

Inmiddels heb ik een raptor en een trike getamed. Wat gaat narcotics dan ineens snel zeg!

Raptor +200 meat in 30 minuten.
Trike + 400 narc berries in 30 minuten.

Binnen een uurtje had ik dik over 200 narcotics, waarvan ik 100 pijlen heb gemaakt.

Echt een superieure verbetering vergeleken met de hand en dan heb ik nog de basis dino's om dit te gatheren.

Grappig om te zien dat bij de oost kant, spelers kisten hebben neergezet met gratis items.
Ja net na het joinen van een server speelt het fijnst en het soepelst. Lijkt wel als of er iets na een bepaalde tijd maar voor 75% werkt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
arienvanhelden schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:18:
[...]

Ja net na het joinen van een server speelt het fijnst en het soepelst. Lijkt wel als of er iets na een bepaalde tijd maar voor 75% werkt ofzo?
Motion blur & post processing werkt niet goed samen blijkbaar.. misschien 1 van de twee uitzetten? Thuis is kijken straks.

Deze kon ik jullie niet onthouden... te grappig gewoon!

http://steamcommunity.com.../0/523890046879744466/#p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Zijn er meer die last van fps drops hebben in caves? Ik zet twee stappen erin en het beeld freezed. Binnenkort maar ff alles op low zetten en nog eens proberen.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
JohnnieWbl schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 00:44:
Zijn er meer die last van fps drops hebben in caves? Ik zet twee stappen erin en het beeld freezed. Binnenkort maar ff alles op low zetten en nog eens proberen.. :s
Zou je vertellen.. Ik ben nu 22 geloof ik en heb ze nog niet bezocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
JohnnieWbl schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 00:44:
die freeze duurt een paar seconden, hij gaat dan de hele cave in één keer in laden, als dat gedaan is gaan de fps weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-05 11:15
Wat is nu de snelste en makkelijkste dino die je kunt temmen.
Heb nu een soort van grote mieren eter getemd maar hij is niet erg snel(wel veel armor dat wel)
Iemand daar tips over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Yerap schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:17:
[...]
die freeze duurt een paar seconden, hij gaat dan de hele cave in één keer in laden, als dat gedaan is gaan de fps weer omhoog.
Ok thanks, toch maar weer eens proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Thedark230 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:26:
Wat is nu de snelste en makkelijkste dino die je kunt temmen.
Heb nu een soort van grote mieren eter getemd maar hij is niet erg snel(wel veel armor dat wel)
Iemand daar tips over?
Ik vind de raptor eigenlijk wel makkelijk. Denk zo'n 20minuten.

40 vlees is volgens mij voldoende en daarnaast wat narco berries of potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-05 11:15
Ferio schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:02:
[...]

Ik vind de raptor eigenlijk wel makkelijk. Denk zo'n 20minuten.

40 vlees is volgens mij voldoende en daarnaast wat narco berries of potten.
binnenkort maar eens proberen zodra ik een kookpot heb in elkaar geknutseld.
om de potten te maken.
Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
dilo's zijn t eenvoudigste, in een groep tegen wilde dinos erg handig. Ik had er op een gegeven moment een stuk of 8, die kregen een spino samen neer 😁.

Pvp zijn ze echter zo dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Thedark230 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:25:
[...]

om de potten te maken.
Voor narcotics heb je niet een kookpot nodig maar een simpel bakje met stamper zeg maar... ben de naam even kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Mortar and Pestle
Mijn eerste pvp ervaring was gekilled worden binnen 2 min door iemand met een stuk of 8 dilo's.. :(

[ Voor 62% gewijzigd door JohnnieWbl op 30-06-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Thedark230 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:25:
[...]

om de potten te maken.
Hoeft geen potten te maken hoor, dat vereist weer spoiled meat.

Ik zou het volgende doen;

Pak +/- 40 meat (Phiomia of Parasaur). Phiomia geeft je veel vlees en/of hide.
Stuk of 50 berries.

Zoek dan gewoon een raptor op, sla hem neer en maak hem tam. (farm meat)

Daarna kan je een trike tamen (mejoberry) en bessen (narco) farmen.

Mooi beginnende combo.

Dino's beter tamen of hogere levels komt later wel. :-)
JohnnieWbl schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:37:
Mortar and Pestle

[...]

Mijn eerste pvp ervaring was gekilled worden binnen 2 min door iemand met een stuk of 8 dilo's.. :(
beter dat dan een ochtend wakker worden en al je dino's en je basis zijn weg. :-)

[ Voor 22% gewijzigd door Ferio op 30-06-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Ferio schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:51:

beter dat dan een ochtend wakker worden en al je dino's en je basis zijn weg. :-)
Ah ja, dat is ons nu 2 keer achter elkaar overkomen. Je leert er wel weer van wat je de volgende keer beter moet doen.. zoals o.a. regelmatig je walls en huis inspecteren voor de "weak spots". Tegen sommige dingen valt ook simpelweg niks te doen. Gisterennacht zijn we bijvoorbeeld door o.a. een lvl 44 Spino (tamed) helemaal platgewalst :S. Waarschijnlijk in 30 - 60 minuten tijd, een groot aantal dagen werk weg >.< (Huizen, muren, spikes, tamed dino's etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edje1985 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:28:
[...]

Ah ja, dat is ons nu 2 keer achter elkaar overkomen. Je leert er wel weer van wat je de volgende keer beter moet doen.. zoals o.a. regelmatig je walls en huis inspecteren voor de "weak spots". Tegen sommige dingen valt ook simpelweg niks te doen. Gisterennacht zijn we bijvoorbeeld door o.a. een lvl 44 Spino (tamed) helemaal platgewalst :S. Waarschijnlijk in 30 - 60 minuten tijd, een groot aantal dagen werk weg >.< (Huizen, muren, spikes, tamed dino's etc).
Ahhhh dus dat was het. Ik werd wakker zonder kleren en pijn in mijn achterste ;(
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste