Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 13:47
Heb er zelf weining tot geen last van. Ik hoor wel vaker mensen flink klagen over lag, terwijl ik zelf nul lag heb. Hoe dat komt weet ik ook niet.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 16:34
Bartas schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:26:
Ik kan server 273 niet vinden, via steamgroep probeer ik jullie ook te joinen via meespelen knop maar dan vind die geen server?
Je moet de volledige servernaam invullen bij het zoekveld. Enkel "273" is niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Vraagje: Hoe houden jullie de carnivoren gevoed?
Ik zit nu op een private server die afgesloten wordt zodra de eigenaar uitlogged, maar we willen op termijn kijken naar een dedicated server hiervoor, maar vragen ons vnl bovenstaande af.
Een stack vlees zou volgens onze berekeningen ~10 uur mee moeten gaan(Wat licht problematisch is gezien iedereen uit de tribe in onze timezone zit en dus niet 'even' tussendoor in kunnen loggen om te voeren) (20 x ~30 minuten)

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 13:34
Niet meer geprobeerd. Heb een refund aangevraagd en deze al gekregen.
Wanneer Crowfall en SC uitkomen zal ik een nieuwe desktop aanschaffen.

Ik hou deze game in ieder geval in de gaten en wanneer het nieuwe beestje er is koop ik hem wel weer :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
@GravGunner: Je hoeft je dieren niet te voeren, alleen dan poepen ze niet en heb je dus niets voor in je compostbin mocht je die willen gebruiken.
Zover we nu weten is het een broodje aap dat de dino's gevoerd moeten worden in je tribe.... Die van mij leven al 2 dagen zonder voer en afname van gezondheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

hmmm, dan gaan we daar eens mee experimenteren(Dilo's zijn makkelijk genoeg te vangen)
Houden we nog meer vlees over :Y) (en we hebben al een overvolle preserving bin)

Dank je voor het antwoord!

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
De nieuwe update is live waarmee we wat meer zaken kunnen configuren binnen de tribe manager. We kunnen o.a. de buildings persoonlijk maken, waarbij we kunnen aangeven dat enkel JIJ je chests kan openen (mooi!).

Tevens kun je je dino's persoonlijk maken, al denk ik niet dat we het zo moeten maken dat enkel JIJ op je dino kunt rijden. Als we dit namelijk opleggen, dan is het ook niet meer mogelijk om elkaars dino's te verplaatsen, mochten deze in de weg staan.

Wellicht kunnen we dat laatste dan toch gewoon op basis van vertrouwen houden? Daarbij ook "tribe" dino's hanteren welke door de gehele tribe gebruikt mogen worden. Zoals we nu eigenlijk ook al doen.

Let wel op, je kunt de policy éénmalig configuren! We moeten dus even goed afstemmen met elkaar hoe we dit willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
ja laten we op steam even door praten hierover met elkaar voordat we de dingen in gang zetten, goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Hmm, loopt nog niet echt lekker hier, na update bevriest mn pc steeds vlak nadat ik een game gejoined ben :(, meer mensen last van toevallig?
(voor de update geen enkele vastloper gehad BTW)

Edit: VGA driver geupdate, daarna geen freeze meer gehad, lijkt dus opgelost te zijn :)

[ Voor 19% gewijzigd door anu op 17-06-2015 22:43 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Bij mij draait het als een zonnetje gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ja bij mij verder ook prima. Net m'n eerste Pteranodon getamed. Binnenkort even kijken of ik een zadeltje kan regelen en dan is het lekker vliegen geblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Hier even de Tribe opties met mijn voorkeuren.

Dino Ownership: Helemaal van de tribe, gebruikt door de tribe totdat je de tribe verlaat op welk punt je hem meeneemt en helemaal van jou. Wat ik jammer vindt is dat je dit niet per stuk kan instellen en later veranderen. Sommige die tem je met een groep en moet ook 100% van de tribe zijn. Sommige tem je alleen en gebruik jij alleen persoonlijk, Maar gezien die optie er is, ga ik voor Tribe Owned. Het personally owned vind ik enerzijds een punt die niet van toepassing zou moeten zijn, want als je de tribe wilt verlaten, dan doen we iets fout, plus de dino's die er vaak toe doen, doe je toch vaak met hulp.

Dino Taming: Volgens mij is dit vrijwel hetzelfde? Maar dus ook Tribe Taming.

Structure Ownership: 100% Personally owned, Tribe Snap en Admin Demolish. Absoluut elkaar helpen, denk alleen al aan ons hekwerk, en ja een ander moet het niet kunnen kapotmaken. Admins weer wel, nu zal dit niet snel voorkomen, maar iemand kan het spel verlaten, of je gaat een outpost flink verbouwen enz..
Tevens weet ik niet hoe dat gaat werken als iemand de tribe verlaat, bedoel dat staan ze naast elkaar, dan kan je toch niet meer bouwen?

Locks en Pincodes: Personal Locks & Pincodes, ik wil echt gezamenlijk zorgen dat we met ze allen mooie dingen maken voor elkaar, dat we kisten gaan vullen met gear voor nieuwe spelers, mensen die bepaalde dingen niet kunnen maken, of net zijn doodgegaan. Maar tegelijkertijd wil je ook niet dat wanneer jij net een uur bent gaan minen, dat iemand anders even een paar metalen muren plaatst voor zichzelf.
Voor mij gaat het er vooral om dat je met elkaar zorgt dat iedereen alle spullen zo kan pakken, om dan spullen voor jezelf te regelen, wapens, tools, armor en wat eten. Vervolgens moeten we dan allemaal onze eigen spulletjes regelen. En natuurlijk kunnen we elkaar zeker helpen, maar wil jij weinig tijd steken in houthakken, dan heb je een klein hutje.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ik vind het een top plan hoor, klinkt helemaal prima zo, wat mij betreft kun je dit zo doorvoeren.
Persoonlijk zie ik dit dan zo snel mogelijk gebeuren, want nu zit ik steeds in onzekerheid over waar ik mijn spullen kwijt kan en waar niet en of ik wel spullen kan verzamelen in kasten enzo...

[ Voor 49% gewijzigd door Nightcrowy op 18-06-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Goed plan, wat mij betreft invoeren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik ben het er ook mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 679621

heb dit spel gisteren gekocht maar nu kom ik op geen ene server.wie kan mij helpen met hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482303

hallo iedereen :)
ik ben geen tweaker maar een fokker :P maar kom regelmatig hier op het forum ff kijken voor wat info enzo.
nu heb ik dit spel ook sinds een paar dagen en zag dat jullie hier een stuk actiever spelen dan op fok dus ik dacht zal eens een berichtje achterlaten :)
ben gister met een vriend begonnen op de server waar de meeste van jullie ook zitten, heb mezelf ook al aangemeld bij de tweakers steamgroep en zou het wel tof vinden als wij met zijn 2e ook bij jullie clubje mogen want heb wel gemerkt dat het met een team stukken beter te doen is dan alleen/2 man.

gr. mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ja tuurlijk zijn jullie welkom, kom vanavond langs met je vriend dan kan je gelijk een leuk plekje in de tribe uitzoeken. We zitten naast de blauwe toren, maar als je even aangeeft via een steamberichtje ofzo dat je online bent kunnen we wel ergens afspreken en dan loods ik jullie wel naar de base toe hoor. Op steam ben ik Nightcrow zonder de y ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-05 11:15
Ik denk dat ik het van het weekend eens ga proberen :)
Jullie dan nog plek voor 1 verdwaalde ontdekkingsreiziger als ik er mee start ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mooi, dan ga ik vanavond uitzoeken hoe we dit het beste kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nightcrowy schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:53:
Ja tuurlijk zijn jullie welkom, kom vanavond langs met je vriend dan kan je gelijk een leuk plekje in de tribe uitzoeken. We zitten naast de blauwe toren, maar als je even aangeeft via een steamberichtje ofzo dat je online bent kunnen we wel ergens afspreken en dan loods ik jullie wel naar de base toe hoor. Op steam ben ik Nightcrow zonder de y ;)
ah kijk top das heel mooi :) nou komen mijn vrienden vanavond naar mij dus ikzelf zal pas later op de avond (rond 22/23uur) weer gaan spelen, dus ik zal wel kijken of er dan nog iemand online is en anders is er morgen weer een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Om 19.50 gaan de servers weer down voor onderhoud en patch 177, zou toch ook wel eens een dagje gewoon willen spelen haha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Even wachten op die patch dan, dan zou je de tribe settings moeten kunnen resetten, dan zou ik mogelijk niets speciaals hoeven te doen, vooral ook omdat ik heel wat rare situaties lees waar dingen fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Benjamin- schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:01:
Even wachten op die patch dan, dan zou je de tribe settings moeten kunnen resetten, dan zou ik mogelijk niets speciaals hoeven te doen, vooral ook omdat ik heel wat rare situaties lees waar dingen fout gaan.
Ja goed idee, denk dat mensen iets te snel de tribe settings gekozen hebben en nu terug willen :P
Ik wacht ook maar even met spelen, vanavond rond 23:00 heb ik wel weer tijd.

Heb jou al even niet meer gezien Benjamin? Lopen we elkaar net mis of? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nee heel erg druk geweest deze week, overdag werken en 's avonds afspraken, maar dat is de komende tijd weer een stuk rustiger. Ben er straks ook weer en ook van het weekend heb ik een hoop tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Benjamin- schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:10:
Nee heel erg druk geweest deze week, overdag werken en 's avonds afspraken, maar dat is de komende tijd weer een stuk rustiger. Ben er straks ook weer en ook van het weekend heb ik een hoop tijd.
Ok top. Er werd net opgemerkt dat de duitse spelers onder ons, met de grote dino, ons omsingeld hebben met kleine funderingen. Hierdoor kunnen wij op bepaalde punten, zoals 2e laag op de muur, niet verder bouwen. We moeten binnenkort maar even een praatje gaan maken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
als ik zeker weet dat alles goed zit met die tribe settings en gebeuren(en dus niet alles kwijt raken zoals sommigen) kunnen we de tribe van mij en een vriend wel mergen denk ik. Moeten we even kijken hoe we het gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
SparksNL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:12:
[...]

Ok top. Er werd net opgemerkt dat de duitse spelers onder ons, met de grote dino, ons omsingeld hebben met kleine funderingen. Hierdoor kunnen wij op bepaalde punten, zoals 2e laag op de muur, niet verder bouwen. We moeten binnenkort maar even een praatje gaan maken daar.
Huh, wat apart, als wij die grond hebben dan zou je er altijd bij moeten kunnen bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kragoth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-05 14:32
Ha Tweakers,

Ik heb het spel toch ook maar gekocht, het ziet er erg vet uit. Als het goed is zit ik op dezelfde server, ik zal eens kijken of ik jullie kan vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Voeg iemand toe, mij mag je sowieso altijd toevoegen (CrazyGunner).

Tribe staat nu ingesteld.

Voor de duidelijkheid, pas je de instellingen aan, geldt dit alleen voor nieuwe dingen, dus heb jij een kist en zet je er een pincode op, doet dit precies hetzelfde als eerst. Maak je een nieuwe kist, dan kunnen andere zonder pin (ook in de tribe) er niet in en kunnen het ook niet kapotmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-04-2024
Poeh net ff geprobeerd, maar het is voor mij echt te laggy! Rubberbanding als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Was net online en er ging een Raptor van ons dood zonder dat er iemand online was, misschien toch eten nodig? het was Rhadamanthys, ik heb nog wel de 2 zadels die er op zaten veilig kunnen stellen. dus als iemand die mist vraag even aan mij als ik weer online ben.
edit nu net ook nog een dilo van iemand...

Net nog 1 dood gegaan, dus dat is 3 dat ik deze ochten gezien heb, graag je dino's eten geven. Ik heb net de rest in iedergeval iets te eten gegeven maar of het genoeg is voor een hele dag geen idee.

[ Voor 31% gewijzigd door Yerap op 19-06-2015 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Laatst online: 03-06 15:22
Wat is nu eigenlijk het doel van het spel? Ik volg dit topic een beetje, maar zie alleen maar dingen om dino's te trainen, te bouwen en wat te vernietigen.. is dat alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-05 11:15
Vanavond ga ik er ook aan beginnen. hebben jullie nog tips voor een nieuwe speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-06 10:43
Ferio schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:51:
Wat is nu eigenlijk het doel van het spel? Ik volg dit topic een beetje, maar zie alleen maar dingen om dino's te trainen, te bouwen en wat te vernietigen.. is dat alles?
Het is een survival game, dus ja overleven.. Dit kun je inderdaad doen door dino's te temmen, kampen te bouwen, equipment te craften en dan weer betere equipment craften etc. Tevens heb je ook verschillende game "types" zoals PvP, PvE, PvPvE, wat dus ook weer zorgt voor een compleet andere gameplay. Kijk anders wat gameplays op youtube om een beter beeld te krijgen. ;) In the end blijft het een survival game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Yerap schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 06:42:
Was net online en er ging een Raptor van ons dood zonder dat er iemand online was, misschien toch eten nodig? het was Rhadamanthys, ik heb nog wel de 2 zadels die er op zaten veilig kunnen stellen. dus als iemand die mist vraag even aan mij als ik weer online ben.

Net nog 1 dood gegaan, dus dat is 3 dat ik deze ochten gezien heb, graag je dino's eten geven. Ik heb net de rest in iedergeval iets te eten gegeven maar of het genoeg is voor een hele dag geen idee.
Serieus? Wellicht hebben ze dit met de laatste patch toegevoegd? In ieder geval bedankt voor het voeren van de dino's! Heb je mijn beestjes toevallig ook nog van eten kunnen voorzien? Met name mijn pteranodon (scythe)? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ik hou het ook in de gaten voor alle dieren hoor, dus no worries ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Yerap schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 06:42:

Huh wat apart opeens, al dagen overleven ze van niets en zit het vlees alleen maar te rotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benjamin- schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:07:
Voeg iemand toe, mij mag je sowieso altijd toevoegen (CrazyGunner).

Tribe staat nu ingesteld.

Voor de duidelijkheid, pas je de instellingen aan, geldt dit alleen voor nieuwe dingen, dus heb jij een kist en zet je er een pincode op, doet dit precies hetzelfde als eerst. Maak je een nieuwe kist, dan kunnen andere zonder pin (ook in de tribe) er niet in en kunnen het ook niet kapotmaken.
ah dan heb ik jou gister gezien volgens mij, was je rond 22/23uur online toevallig?
zal je zo ook ff toevoegen op steam, en dan kom ik jullie vanavond een lastig vallen :P
ik ben op het moment recht onder die grote toren, ze kunnen mijn lichaam toch niet looten of kapot maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Geloof het niet nee, al zouden dino's je wel kunnen opvreten, maar dat weet ik niet zeker.

Ik was gisteren rond die tijd online ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Hier even een linkje voor wat nu werkelijke feiten zijn en wat onjuistheden zijn ten aanzien van het temmen van dino's: http://www.reddit.com/r/p...no+science&restrict_sr=on

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Thanks nightcrowy maakt het een stuk makkelijker. Heerlijk spel is het leuk om met wat vrienden te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
We hebben nu redelijk wat Tribe wars op mijn server. Mijn Tribe heeft een volledig metalen huis met een metalen muur en behemoth(?) gates. We hadden 3 trex, een spino, stuk of 7 sabertooths en wat vogels en andere dino's. Ze zijn allemaal afgemaakt in de nacht, zonder dat je er echt iets aan kan doen (metalen dome bouwen? 😛). Verder een top spel tot zover 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
XtrmEend schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:31:
We hebben nu redelijk wat Tribe wars op mijn server. Mijn Tribe heeft een volledig metalen huis met een metalen muur en behemoth(?) gates. We hadden 3 trex, een spino, stuk of 7 sabertooths en wat vogels en andere dino's. Ze zijn allemaal afgemaakt in de nacht, zonder dat je er echt iets aan kan doen (metalen dome bouwen? 😛). Verder een top spel tot zover 😄
Ja, pvp is nog niet lekker ingesteld vandaar voor nu pve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

XtrmEend schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:31:
Auts dat klinkt als een pijnlijk verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Heb hem ook inmiddels gekocht, toch wel nieuwsgierig... :)

Op welke server zitten jullie allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Grootste groep zit op 273, als je lid wordt van de steamgroep zie je geregeld mensen op die server spelen en kan je gewoon joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Benjamin- schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:58:
Grootste groep zit op 273, als je lid wordt van de steamgroep zie je geregeld mensen op die server spelen en kan je gewoon joinen
Ik zag het net en lid geworden.

Duurt nog zo een 2 uur met downloaden en dan kom ik ff kijken op de server.

Als je zelf je nickname kan kiezen dan kies ik Ferio , laat wel ff weten als ik erop ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ja je kan een naam kiezen, het is dan "Character name (steam name)".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:34
Gister ook aangeschaft en wat aangekloot, maar de place to be voor tweakers is dus server 273. Ben een klein beetje lui, hoe heet de steamgroup die je kan joinen?

Laat maar ben echt lui, had gewoon de opening post kunnen kijken en ja hoor daar stond het 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door jlena op 20-06-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
jlena schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:02:
Gister ook aangeschaft en wat aangekloot, maar de place to be voor tweakers is dus server 273. Ben een klein beetje lui, hoe heet de steamgroup die je kan joinen?

Laat maar ben echt lui, had gewoon de opening post kunnen kijken en ja hoor daar stond het 8)7
Luie donder ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:34
Ik weet het, maar ben op de server, iemand online die me in de tribe kan inviten en escorten/richting geven naar de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
jlena schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:28:
[...]

Ik weet het, maar ben op de server, iemand online die me in de tribe kan inviten en escorten/richting geven naar de basis.
Was maar een grap hé.

Zit er zelf nog niet op, 30minuten te gaan.. duurt lang zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik heb het spel nu ook al even. Heb met 2 vrienden voornamelijk op officiële server 199 gespeeld. Erg leuk spel dat wel sterk afhankelijk is van de instelling van de andere spelers (of wel community) op de server. Op 199 zijn er helaas een aantal (stuk of 4) hoge lvl spelers (lvl 48 - 60) die t leuk vinden om je hele basis plat te gooien, al je tamed dino's te killen en natuurlijk de speler ervan ook. Dus wat 2 - 3 dagen werk was om op te bouwen slopen ze met een kleine 5 minuten voor je... Als t nu beperkt was tot t raiden van me supply's, maar dat is t elke keer niet. Je complete huis en hekken worden getrashed, ik had net een smithy etc en ja.. ook die is kapot.

Ik heb niks tegen pvp, anders was ik wel een pve server gejoined. Dus in zekere mate kan ik hier wel mee omgaan. Dit heeft in mijn beleving echter niks meer met pvp te maken, ik en de andere 2 zijn als dit gebeurd niet eens online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Dit is een constante frustratie bij alle pvpérs die normaal graag pvp spelen, ze trekken langzaam naar pve toe totdat dit soort zaken in balans zijn gebracht, bij onze tweakers-tribe zitten ook een aantal pvpérs die gevlucht zijn haha.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Ja.. ik overweeg ook over te stappen op pve... maar goed.. ik vrees dat ik dan het kunnen vechten wel weer ga missen. Het is toch een soort extra spanning zeg maar. Het zou zo moeten zijn dat als je offline bent iemand enkel je deuren / gates en stashes kan trashen.

Het is met name erg triest dat deze figuren op die manier t spel verneuken :(

[ Voor 13% gewijzigd door Edje1985 op 20-06-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
er komen echt nog wel aanpassingen hoor, het is niet voor niets nog in early development state, en ze luisteren zeer nauw naar de spelers dus no worries zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Hoi,

Het spel is binnen, hoe kan ik iemand een bericht sturen die me kan ophalen?

Is er een teamspeak server?? wellicht makkelijker om jullie zo te vinden. :)...

[ Voor 33% gewijzigd door Ferio op 20-06-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Ferio schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:01:
Hoi,

Het spel is binnen, hoe kan ik iemand een bericht sturen die me kan ophalen?

Is er een teamspeak server?? wellicht makkelijker om jullie zo te vinden. :)...
Nightcrow toevoegen in Steam friendslist begreep ik uit zijn eerdere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Edje1985 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:12:
[...]

Nightcrow toevoegen in Steam friendslist begreep ik uit zijn eerdere post.
Ah lastig.. moet dan eerst wat besteden in de steam shop.. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Je hebt geen ruimte voor vrienden?

EDIT:

Er is weer een hoop ruimte in de base. Korte versie voor de mensen die het zich afvragen.

Ik heb destijds aan het begin een basis bovenop die berg gebouwd, geheel in mijn eentje, later heb ik dit groter gemaakt met wat hulp, maar nog steeds 75% door mij alleen. Het doel van deze locatie was om zoveel mogelijk mensen een plek te geven om te bouwen. Na een tijdje stonden er heel veel grote gebouwen, denk aan 18-20 vakken, hier is een discussie over ontstaan omdat er vrijwel geen ruimte meer was, waarbij ik heb aangegeven dat als ze heel groot willen bouwen, dat ze een andere locatie erbij moesten gaan maken, omdat deze was gericht als een dorpje waar ik zoveel mogelijk tweakers in wilde. Omdat de locatie ook niet groter kon worden gemaakt, was het of een aantal mensen heel veel ruimte, terwijl er voor de andere zeer weinig overbleef (4 vakjes tegenover 20 van een ander), of gebouwen moesten kleiner worden, waarbij ik heb aangegeven dat je dan aan iets van 15/16 vakjes (denk 4x4 of 5x3) max kon hebben.

Hier waren het een paar absoluut niet mee eens, zij vonden omdat ze veel speelden, dat ze recht hadden op extreem grote gebouwen, waar trouwens 75% van de ruimte ongebruikt was, want ja, die ruimte was niet nodig.
Nu begrijp ik absoluut 100% de wens om groter te gaan, ook dat heb ik uitgelegd, zelf wil ik ook veel groter (zit nu op 4x3), maar omdat het doel van deze locatie is om iedereen een plekje te geven en op te bouwen, vind ik het niet gerechtvaardigd om dan een paar mensen gigantisch groot te laten bouwen.

Hier kwam tevens ook nog de nodige negatitiviteit bij toen ik een toren (2x2) ging bouwen die gemaakt is als publieke opslag.

Jammer maar so be it. Ik meerdere keren aangegeven om een 2de basis te bouwen, maar helaas.
Fijne bijkomstigheid, ze hebben de basis gebugged, staan nu dingen van een andere tribe in onze basis waardoor er niet gebouwd kan worden.

[ Voor 99% gewijzigd door Benjamin- op 21-06-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Benjamin- schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:49:
Je hebt geen ruimte voor vrienden?
Nee, ik moet eerst $5 besteden voordat ik vrienden mag toevoegen op steam... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Heel apart, zeker gezien je dit spel al heb gespeeld. Mja 'nieuwe' steam, je moet betalen om vrienden te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Benjamin- schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:57:
Heel apart, zeker gezien je dit spel al heb gespeeld. Mja 'nieuwe' steam, je moet betalen om vrienden te hebben.
Ja, komt omdat ik altijd keys koop i.p.v. direct op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Oh serieus, die tellen niet mee op 1 of andere manier... pff... triest gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Benjamin- schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:07:
Oh serieus, die tellen niet mee op 1 of andere manier... pff... triest gebeuren.
Nee, je moet echt zelf wat in de steam shop besteden, maar daar is het tot nu toe een heel stuk duurder en zo vaak speel ik nou ook weer niet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Hmmm lastig maar wel begrijpelijk ook, wil je gebruik maken van een platform zul je toch ook moeten meebetalen voor de tools die het biedt, al is het maar 5 euro voor een cheap game joh.....
Misschien werkt het zelfs wel als je even een f2p game vanuit steam zelf installeert?

Verders kun je mij inderdaad benaderen via steamchat om je op te pikken vanaf de blauwe toren, zellf zul je dan dus op east 3 moeten spawnen om het jezelf makkelijk te maken, maar er zijn altijd meerdere spelers online om je te kunnen helpen, ook ik ben weleens met iets anders bezig haha.
Vraag in de algemene chat even of er tweakers online zijn en je zult vaak direct wel reactie krijgen hoor.

Even over het relaas van Bejamin, ik denk dat we hier duidelijk zien dat praten over afspraken die uitgesproken zijn, of geschreven in de tribechat, niet zo goed werken als dat het eventjes opgeschreven wordt in de steamgroep als zijnde triberegels en afspraken ;)

Als het de bedoeling is om die base volledig voor de nieuwe spelers beschikbaar te stellen, dan stel ik ook gelijk voor dat we een 2e tribebase gaan opzetten, waarvan trouwens al een begin is gemaakt dacht ik, en dat de hogere level spelers verhuizen naar die plek en hun huisjes afbreken tot minimaal benodigd niveau, wat naar mijn idee geen oppervlak van 4x4 hoeft te zijn maar meer iets van 2x2, wat kasten met pin en klaar.

Mijn voorstel aan het begin was al om gewoon algemene ruimtes te maken in deze base en door te groeien naar meerdere tactische locaties ten opzichte van caves e.d. maar begrijp tegelijkertijd dat spelers wel de ruimte moeten krijgen om te experimenteren met bouwen enzo, dus als de hogere level spelers dan die ruimte terug geven als ze verhuizen naar locatie 2 of 3 of 4 dan gaat het gewoon goed denk ik.

Algemene ruimte met kasten is super en zeer handig, je had alleen ff moeten melden dat je de toren om die reden aan het bouwen was joh, nu dacht ikzelf in ieder geval wat een rare, die gaat een paleis voor zichzelf bouwen hier haha ;)

Ik wil dan ook voorstellen om de steam topic met regels en afspraken even te finetunen, met de vernieuwde inzichten enzo, en vooral ook eventjes de afspraken over de dino's verduidelijken daar, dus nog even het volgende melden: staat er tribe voor de naam van de dino kun je hem pakken zonder eerst toestemming te vragen, zo niet dan toestemming vragen op ts of in de chat en als er geen reactie komt van de eigenaar zelf dan blijf je er vanaf.
In de steam topic staat dit nu nog niet duidelijk omschreven namelijk.

Oh en dat er een andere tribe staat in onze base was een foutje van een andere speler die per ongeluk uit de tribe schoot, dit moet nog hersteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik weet zelf niks over een tweede base, maar het is zeker welkom, zeker ook omdat deze gewoon in een begin gebied zit, en je juist dieper de kaart in wilt.

Het verkleinen van de huisjes is dan zeker ook welkom. Wat ik altijd heb aangegeven was dat deze basis ideaal gezien iedereen een plekje geeft. Zelf ben ik dan ook erg van het bouwen en zag ook zeker het probleem van deze locatie wat betreft ruimte, maargoed zij deelde deze visie niet en vonden dat nieuwe spelers dan maar elders moesten beginnen, terwijl dit juist zo'n mooie plek is voor nieuwe spelers om veilig te kunnen opbouwen, levels te krijgen, spel te leren. Maarja wie ben ik?

Over die toren heb ik duidelijk uitgelegd aan ze, maar het frustreerde in ieder geval 1 persoon mateloos dat ik er een brug naar mijn basis had gedaan, beetje jammer want ik dit juist gedaan, buiten dat ik het er tof uit vindt zien, om het mezelf makkelijker te maken met dingen maken.
Alles wat buiten staat qua tools is door mij gemaakt, alle tools moeten die toren in, waaronder een Fabricator, die is gigantisch duur, ipv dat ik deze in mijn eigen huis bouw, wil ik die juist voor iedereen beschikbaar maken. Echter wil ik wel snelle toegang houden.

Maargoed mijn idee is dus om in die toren heel veel bedden te maken en uit de rest te verwijderen (nu kunnen mensen per ongeluk in jouw huis spawnen en er niet meer uitkomen), en de verdiepingen er boven alle tools plaatsen met kasten. Dit was echter niet een doel die andere deelde met mij en bouwde dit soort dingen liever prive. Dat mag zonder meer, maar hebben gewoon duidelijk een andere insteek.
Hoe dan ook, ik heb mijn plannen gedeeld met de rest.

Ik zal het straks even verduidelijken. Ik zal zelf ook is wat gaan temmen binnenkort, dan is er wat meer voor de Tribe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Goed even een kleine doch belangrijke update voor nieuwe spelers die de "tweakerstribe" willen joinen, ik ben niet meer beschikbaar als contactpersoon en ook verders niet meer aanwezig in de tribe als lid.
Dus willen jullie opgehaald worden zullen jullie even een ander via steam of in de chat moeten benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Indien je die andere ben gejoined, kan je dan de zooi van die tribe verwijderen, het verziekt namelijke onze basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
we hebben het geprobeerd maar het is tweakers owned, dus je zou het zelf als admin weg moeten kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Die van jouw is Tweakers owned, maar 2 ook niet, die zijn persoonlijk gemaakt en staat nu op jullie Tribe als personally owned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Val ook gelijk met me neus in de boter... Hoeveel leden zijn nu nog actief op deze server, of in de tribe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Ik heb voor zover ik het kan zien nu alles vernietigd wat van ons nog in jullie basis stond, als je nog wat tegenkomt zeg je het maar dan kom ik nog een keer langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ferio schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:53:
Val ook gelijk met me neus in de boter... Hoeveel leden zijn nu nog actief op deze server, of in de tribe?
In de server zat, in de tribe maar even te bekijken.

Mij is ook nog steeds onduidelijk wat er gebeurd is, maar het heeft er vooral mee te maken dat ik de basis voor zoveel mensen gezamenlijk wilde maken, en een paar andere door wilden bouwen voor zichzelf en dat andere maar gingen uitwijken naar een nieuwe plek, terwijl ik juist had, wil je groot bouwen, dan moet jijzelf uitwijken.
Goed die keuze hebben ze uiteindelijk gemaakt na een hoop gezeur, maar gelijk als nieuwe tribe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
We zijn toch verder gegaan op 199, basis staat weer overeind en dit keer met 2 lagen spikes er omheen. Tot zo ver zijn we al een paar nachten op rij zonder schade door gekomen :o. Zijn er andere spelers hier nog op 199? Laat dan even weten, misschien kunnen we Tribes samenvoegen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Ik heb het spel nu in het weekend aardig wat gespeeld en ik moet zeggen dat het spel uit kan groeien in een erg goed spel, mits deze goed word uitgewerkt.

Tijdens het spel heb ik echt steeds met verbazing gekeken hoe mooi het spel is wanneer de zon op komt. Ik kan gewoon echt even stil staan en kijken naar de omgeving en ik denk dat ik gerust kan zeggen dat er zeer weinig of geen spellen zijn die in de buurt kunnen komen van dit!

Er zijn een hoop goede dingen, maar even een lijstje van slechte dingen, misschien dat er andere zijn die hier mee eens zijn of ik iets niet goed doe?

Het voelt een beetje als minecraft, maar iets mooier en met dino's.. :)

Dingen wat ik super irritant vindt;

- Dino's wanneer aangevallen rennen weg of vallen aan, maar hebben een rubberband effect, waardoor ze moeilijk te raken zijn. Je kan ze amper volgen. Dit is helemaal irritant met dino's die een hoge snelheid bereiken. Voelt totaal niet aan als een gevecht.

- Level 8 tot 15 voelt aan als een grind. Voor mij voelt dit aan alsof er iets missend is en levelen duurt dan al best lang.

- Tammen... tja... dat beest ligt een uur op de grond en je moet hem voeden en bewusteloos houden. Duurt te lang en is saai.

- Gevechten onrealistisch. Ik ben nu al een paar keer wat gevechten aangegaan, maar de dino's bewegen zich onrealistisch. Dino's tegen dino's .. tja ze lopen wat tegen elkaar aan en dat moet een gevecht voorstellen.

- Graphics lijken net 420p zelfs op high resolutie en daarbij ook nog is lage fps. Goed dit word nog aangepast, maar vraag me of het spel nog mooier wordt, zou graag iets van HD zien op high of epic settings? FPS zal vast en zeker verbeteren.

Wellicht ligt bovenstaand aan mij en hoor ik dat graag.

Het spel is nog in Alpha dus er zal nog een hoop veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
@ Benjamin- , Om hierover wat duidelijkheid te geven, dit is tevens het laatste wat ik erover kwijt wil in dit forum, we zijn weg gegaan door jou gedrag, we hadden je graag gekicked uit de tribe maar dat laat dit spel niet toe helaas en om de andere spelers niet te verrassen met dino's die kwijt of onbruikbaar geworden zijn als ze weer online komen en ze hun huizen niet meer kunnen gebruiken hebben we de nette oplossing gekozen door dan maar zelf te vertrekken. Wij balen er ook van dat 1 speler de actieve kern van de tribe weg krijgt maar het is niet anders. Mocht je hierover nog verder willen praten ben je welkom om mij te benaderen via steamchat natuurlijk, maar laten we dit forum gewoon gezellig houden en niet bevuilen met emo verhaaltjes.
Vind alleen wel dat de rest niet door jou op een zijspoor gezet dient te worden, vandaar even deze tegen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
@ Ferio

Het is inderdaad in de eerste levels met name snel kappen, besjes plukken en wat rommel bouwen om naar level 10 / 11 te komen. Vanaf 10 / 11 is het echt leuk vind ik. Met de houten hutjes ben je redelijk beschermt en zijn er maar weinig mensen die de moeite nemen om het te slopen (er zijn er denk ik ook niet veel die het kunnen).

De gevechten met dino's en tussen dino's zien er inderdaad gaar uit af en toe. Met name als een raptor je aanvalt is het erg irritant. Het lijkt alsof je hem niet raakt maar dat doe je wel degelijk. Het lijkt dus met name visueel (ik dacht eerst altijd dat het lag was)?

Dat tamen behoorlijk lang duurt vind ik opzich wel het sterke aan het spel (kom ik later op terug). Het geeft een kick om dan een trike of andere dino eindelijk na het lange tame proces te hebben. Wat het vervolgens wel weer heel ZUUR maakt als een 10-tallen hogere lvl even je hele basis inclusief dino's in 1 avond plat legt (zie mijn eerdere post). Of zoals gisterenavond toen ik 2 raptors aan het tamen was (lagen naast elkaar) er een Trex voorbij kwam. Ene raptor was net getamed en dus inclusief ik zelf direct dood lol... (Trex eet je lichaam op... dus al je gear zit dan in zijn maag.. en ben je ook kwijt hahaha :o ).

Sommige dino's tamen duurt inderdaad wel echt te lang... zo had ik bijna 2 uur over een lvl 32 raptor gedaan. Hoe groter de dino en hoe hoger de level deste langer duurt het. Dus ik ben het wel eens dat er een bepaalde nuance in kan.

De tijd die alles kost om te bouwen, te tamen en te regelen (water netwerk, plantjes verbouwen etc.) is ook wel weer de kracht van het spel. Je wordt eigenlijk gestuurd naar samenwerking en het opbouwen van een goed functionerende tribe. Samen die dino's tamen is makkelijker en relatief minder tijdrovend (je kan even offline terwijl de ander door gaat of de een kan besjes plukken / vlees halen en de ander de dino beschermen etc.).

We spelen dus met z'n 3-en in een tribe, we merken wel dat we meer mensen nodig hebben om echt een kans te maken. We praten nu dus met een aangrenzende tribe met ongeveer hetzelfde aantal leden om samen te gaan. Als iemand op dat punt nog tips heeft ontvang ik die graag... (We zijn bang dat ze misbruik kunnen maken van onze basis?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Laatst online: 08-07-2024
Dit spel klinkt echt geweldig.
Lijkt waar te maken wat "The stomping land" beloofde te worden.
Had daarvan early acces gekocht, helaas mijn eerste early acces en meteen een miskoop =(.

Heb voorlopig nog een flink backlog aan games, maar misschien dat ik deze in een later stadium nog eens op pik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Edje1985 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:21:
@ Ferio

Dat tamen behoorlijk lang duurt vind ik opzich wel het sterke aan het spel (kom ik later op terug). Het geeft een kick om dan een trike of andere dino eindelijk na het lange tame proces te hebben. Wat het vervolgens wel weer heel ZUUR maakt als een 10-tallen hogere lvl even je hele basis inclusief dino's in 1 avond plat legt (zie mijn eerdere post). Of zoals gisterenavond toen ik 2 raptors aan het tamen was (lagen naast elkaar) er een Trex voorbij kwam. Ene raptor was net getamed en dus inclusief ik zelf direct dood lol... (Trex eet je lichaam op... dus al je gear zit dan in zijn maag.. en ben je ook kwijt hahaha :o ).
Pvp server?

Je bent alles toch zo ie zo kwijt als je dood gaat of kan je je eigen lichaam weer vinden en looten?

Zo ja, dan is dat zuur, want heb altijd alles opnieuw gemaakt... 8)7 8)7

Een Trex nog nooit gezien, zit zeker in het midden ofzo? Wel die met hoorns (allosaurus) en 1 met zo'n grote fin (spinosaurus?) ..

[ Voor 3% gewijzigd door Ferio op 22-06-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Ferio schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:39:
[...]

Pvp server?

Je bent alles toch zo ie zo kwijt als je dood gaat of kan je je eigen lichaam weer vinden en looten?

Zo ja, dan is dat zuur, want heb altijd alles opnieuw gemaakt... 8)7 8)7

Een Trex nog nooit gezien, zit zeker in het midden ofzo? Wel die met hoorns (allosaurus) en 1 met zo'n grote fin (spinosaurus?) ..
Niet altijd, je lichaam is wel weg maar je spullen blijven tot een kwartier(?) liggen en die kun je dus idd opnieuw oppakken. In het noorden zijn veel T-Rexen te vinden in de kern zou ik het niet weten. En ik denk dat je carnotaurus bedoelt, met die hoorns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Nee je bent niet alles kwijt als je dood gaat. Je moet terug gaan naar de plek waar je dood bent gegaan. Soms ligt je lichaam er nog en kan je die loten. Een raptor of iets dergelijks kan het op eten, in dat geval wordt het een rugtas zeg maar die je kan loten. Moet wel zeggen dat het heel lastig is om het terug te vinden! Zeker in het donker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Ik las net dat je het beest moet laten uithongeren en dan pas wat voedsel geven, dan gaat het tamen veel sneller?
arienvanhelden schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:00:
Niet altijd, je lichaam is wel weg maar je spullen blijven tot een kwartier(?) liggen en die kun je dus idd opnieuw oppakken. In het noorden zijn veel T-Rexen te vinden in de kern zou ik het niet weten. En ik denk dat je carnotaurus bedoelt, met die hoorns?
Ah! Dat wist ik niet! Goed om te weten, maar is er een manier om te zien op welke coordinaten je lichaam zich bevind? Je kan jezelf niet op de map zien toch? Niet levend, nog dood?

Ah ja... carno is het ja.
Edje1985 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:04:
Nee je bent niet alles kwijt als je dood gaat. Je moet terug gaan naar de plek waar je dood bent gegaan. Soms ligt je lichaam er nog en kan je die loten. Een raptor of iets dergelijks kan het op eten, in dat geval wordt het een rugtas zeg maar die je kan loten. Moet wel zeggen dat het heel lastig is om het terug te vinden! Zeker in het donker!
Nadeel is dat je jezelf niet ziet op de map, want ik ren altijd gewoon wat rond, maar hoe weet ik nu waar ik dood lig of waar ik me bevindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Ferio schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:29:

Ah! Dat wist ik niet! Goed om te weten, maar is er een manier om te zien op welke coordinaten je lichaam zich bevind? Je kan jezelf niet op de map zien toch? Niet levend, nog dood?

Ah ja... carno is het ja.
Volgens mij staat er als je opnieuw kunt spawnen een marker van de locatie waar je dood bent gegaan. (Weet dit niet zeker). En je kunt inderdaad niet zien waar je loopt op het moment dat je levend bent, er is wel een kompas aanwezig in de game, ik weet niet waar die voor dient (Misschien voor je coordinaten). Dus je moet inderdaad dingen gaan onthouden om zo je locatie te weten, kost even tijd maar niet heel moeilijk en goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
arienvanhelden schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:04:
[...]

Volgens mij staat er als je opnieuw kunt spawnen een marker van de locatie waar je dood bent gegaan. (Weet dit niet zeker). En je kunt inderdaad niet zien waar je loopt op het moment dat je levend bent, er is wel een kompas aanwezig in de game, ik weet niet waar die voor dient (Misschien voor je coordinaten). Dus je moet inderdaad dingen gaan onthouden om zo je locatie te weten, kost even tijd maar niet heel moeilijk en goed te doen.
Je kan ook houten bordjes met tekst erop plaatsen zodat je geheugensteuntjes hebt zeg maar... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Ferio schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:29:
[...]

Ik las net dat je het beest moet laten uithongeren en dan pas wat voedsel geven, dan gaat het tamen veel sneller?
Ja dat klopt het is vooral beter omdat je dan het eerste stuk met een lekkere hoge tame succesrate doet! Je kan op die manier al direct naar +/- 80% toe.

Maar met name veel narco bestjes bij je hebben is belangrijk. Die kan je ook in de dino inventory stoppen en dan remote use klikken dan eet die ze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 11:31
Uit laten hongeren is niet effectiever, een reditter heeft het uitgebreid getest: https://www.reddit.com/r/...ving_a_dino_make_it_tame/ en de conclusie was dat het erg ineffectief is. En je kunt beter narcotics gebruiken ipv narco besjes (zeker bij vleeseters) , zie ook: http://ark.gamepedia.com/Taming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
WimPliers schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:11:
Uit laten hongeren is niet effectiever, een reditter heeft het uitgebreid getest: https://www.reddit.com/r/...ving_a_dino_make_it_tame/ en de conclusie was dat het erg ineffectief is. En je kunt beter narcotics gebruiken ipv narco besjes (zeker bij vleeseters) , zie ook: http://ark.gamepedia.com/Taming
Duidelijk, maar ik lees wel dat de effectiveness wel de stats uiteindelijk hoger maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
2 keer met onze server de tribe van de schooljongetjes geraid. Best knap als je zo vervelend bent dat alle andere tribes hun ruzie opzij zetten om 1 andere tribe de grond in te stampen. Erg grappig zo'n multi tribe alliance. Je kan niet alleen maar andere tribes raiden en autistisch gedrag in global chat vertonen, op een gegeven moment komen ze je gewoon halen! Een raid met 4+ verschillende tribes was dan wel weer erg geslaagd. En ik iedereen naar de basis leidden. Mijn game van Ark is nu geslaagd want mijn enige doel was nog maar die tribe de grond instampen en dat is gelukt :9

Het is nu een stuk beter op server 179,maar god wat een slechte ervaringen met nederlanders weer. Na russen zo'n beetje het vervelendste volk online! Maar ik schaam me wel voor mijn nederlanderschap als ik mijn medelanders online zie. Hopelijk is de zomervakantie snelvoorbij! :*)

Taming effectiveness is voor de stats increase van je beest als je levelled. Uithongeren is 0% sneller temmen als niet uithongeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 22-06-2015 14:05 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Postius schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:04:
d wat een slechte ervaringen met nederlanders weer. Na russen zo'n beetje het vervelendste volk online!
Helaas is dat niet alleen online.. :)

Is pvp te doen? lees echt zoveel slechte verhalen erover..

Edit: Ik ben overigens benieuwd of er een wipe komt..

[ Voor 18% gewijzigd door Ferio op 22-06-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Ferio schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:20:
[...]

Helaas is dat niet alleen online.. :)

Is pvp te doen? lees echt zoveel slechte verhalen erover..

Edit: Ik ben overigens benieuwd of er een wipe komt..
Het is op dit moment inderdaad een beetje unbalanced. Een aantal dino's (Argentavis) zijn aardig overpowered en alleen te verkrijgen wanneer je een hoog level bent. Als low lvl persoon zijnde kun je eigenlijk niks tegen tribes van bijv. lvl 50. Ik heb vorige week een kamp verloren waar zon 20u in zit in zon 5 minuten. Vrolijke aanval door een tribe met een T-Rex, Argentavis en nog wat dino's en hier kun je als low lvl character vrij weinig tot niets aan doen dus alles foetsie en zij hebben mijn resources.

Het grootste probleem is in mijn ogen dat het voor hoge levels zo verschikkelijk makkelijk is om mensen te raiden. (Maar geef ze is ongelijk) Natuurlijk is het niet leuk maar op dit moment is daar niks tegen te doen. En het feit dat je telkens opnieuw moet beginnen zorgt ervoor dat je ook geen progress maakt. Zit nu overigens vanaf zaterdag veilig op een rustig plekkie, nog maar 1 andere online persoon gezien en alweer een redelijk kamp opgebouwd. Mijn grootste tip als je PvP gaat spelen: Hecht geen waarde aan je spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nightcrowy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:51:
@ Benjamin- , Om hierover wat duidelijkheid te geven, dit is tevens het laatste wat ik erover kwijt wil in dit forum, we zijn weg gegaan door jou gedrag, we hadden je graag gekicked uit de tribe maar dat laat dit spel niet toe helaas en om de andere spelers niet te verrassen met dino's die kwijt of onbruikbaar geworden zijn als ze weer online komen en ze hun huizen niet meer kunnen gebruiken hebben we de nette oplossing gekozen door dan maar zelf te vertrekken. Wij balen er ook van dat 1 speler de actieve kern van de tribe weg krijgt maar het is niet anders. Mocht je hierover nog verder willen praten ben je welkom om mij te benaderen via steamchat natuurlijk, maar laten we dit forum gewoon gezellig houden en niet bevuilen met emo verhaaltjes.
Vind alleen wel dat de rest niet door jou op een zijspoor gezet dient te worden, vandaar even deze tegen reactie.
Echter doe je dit nu wel.

Een week geleden is er besloten om de basis die ik volledige alleen heb gebouwd, te vergroten, simpelweg omdat dit nodig was. De vergroting heb ik vervolgens voor 80% zelf gedaan (of dit verder relevant is, moet jezelf maar beslissen), ook toen zagen we allemaal dat we hard groeide, toen hebben we ook al gesproken over dat er een nieuwe basis zou moeten komen.
1 van de leden, ik weet niet meer wie, gaf ook aan dat we ver van caves zaten waardoor er een idee was om een tweede basis in de buurt van een cave te bouwen, dit had echter nog geen vorm aangenomen.
Intussen was er steeds minder ruimte, en toen logde ik in en zag ik nog meer ruimte worden ingenomen door een woning, ik heb toen aangegeven dat wanneer de ruimte nodig was voor nieuwe mensen, dat in de eerste plaats de ongebruikte huizen weg zouden gaan, maar als dat niet genoeg was, dat ook dat gedeelte weer van dat huis af moest, en dat we tevens sowieso kritisch moesten kijken naar de ruimte die ieder in nam.
1 van die mensen nam dat heel erg persoonlijk en heeft mij later ook nog eens prive gesproken, toen uitgelegd dat het absoluut niet persoonlijk was en dat ik zijn wens voor creatief bouwen begrijp, maar dat deze locatie daar niet geschikt voor is door de beperkte grote en het niet kunnen groeien. Echter deelde hij deze mening niet en vond dat nieuwe spelers dan maar moesten uitwijden naar een andere plek. Dit vond ik niet terecht en tevens ook niet gewenst, mijn bedoeling van deze basis, wat je tevens ook in berichten van mij pagina's terug al kan vinden, is om iedereen een veilig plekje te geven.

Ik vind dit ook erg jammer, vooral ook omdat we allemaal hetzelfde doel hadden, namelijk groeien, caves exploren enz, maar de boodschap van laten we een nieuwe basis elders bouwen, waar je zo groot kan bouwen als je wilt, werd maar niet geaccepteerd.

tl;dr: Ik had een visie van een start basis waar iedereen een plekje heeft, en sommige konden zich hier niet in vinden en vonden dat nieuwe mensen maar moesten uitwijken en ergens anders bouwen, zodat zij grote huizen enz hadden.

Maargoed hier laat ik het bij, vind het oprecht jammer dat zoiets triviaals zoveel gezeur heeft gegeven, maar ik kon hier gewoon niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Klinkt wel een beetje soapie ja... Denk dat er een aantal even op een pvp server moeten draaien. Dan waarderen ze de luxe van een stabiele basis beter :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Heb nu mijn basis redelijk goed eindelijk kunnen de echte grote dino's er ook in.
Even een screenshot gemaakt omdat het gewoon kan :p
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/iyYTr/177ee430a5.jpg

Verder ben ik nu lvl 61 en heb ik een aardige beestenboel nu, :)
Hoorde dat er kans was op een mogelijke wipe, dat zou wel even balen zijn.
Naja we wachten gewoon rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:48

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

6/22/2015 "The Big Dupe" Post-Patch-Update

http://steamcommunity.com...ons/0/594821545178208529/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Ah klote nja maak niet uit je bent je lvl niet kwijt. Waarom deze wipe eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Anoniem: 266471 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:23:
Ah klote nja maak niet uit je bent je lvl niet kwijt. Waarom deze wipe eigenlijk?
Alleen pvp zag ik.. maar dat is toch 3x niks geloof ik op dit moment.

Ze hebben een wipe gedaan, omdat er een manier was om dingen te dupliceren. Dit maakte het op pvp servers behoorlijk oneerlijk.

Zuur voor de mensen die eerlijk speelde en enorm veel tijd in het spel staken, maar aan de andere kant het is beta dus ze moeten ook niet zoveel zeuren, want je weet dat het kan gebeuren. Beter nu dan over een half jaar als je het dubbele aan tijd erin hebt zitten.. :)

Edit: Toch raar dat de basissen blijven bestaan..

[ Voor 28% gewijzigd door Ferio op 23-06-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Ferio schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:55:
[...]

Alleen pvp zag ik.. maar dat is toch 3x niks geloof ik op dit moment.

Ze hebben een wipe gedaan, omdat er een manier was om dingen te dupliceren. Dit maakte het op pvp servers behoorlijk oneerlijk.

Zuur voor de mensen die eerlijk speelde en enorm veel tijd in het spel staken, maar aan de andere kant het is beta dus ze moeten ook niet zoveel zeuren, want je weet dat het kan gebeuren. Beter nu dan over een half jaar als je het dubbele aan tijd erin hebt zitten.. :)

Edit: Toch raar dat de basissen blijven bestaan..
Ok dat wist ik niet. Ja of het nou beta is of niet als je veel uren erin hebt is het gewoon klote.
Staan de basissen er nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
- Official PvP servers one-time Clearance of all old unequipped items (with the exception of blueprints, eatables, notes, and quest items), to ensure fairness after Item Duplication bug exploit. Server admins can enforce this once if they run with this command argument (will only work ONCE on pre-update save games):

ShooterGameServer.exe theisland?listen -ClearOldItems
Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste