Local Blops III zou zeker een leuke optie zijninit schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:33:
[...]
Ik had het al wel gelezen, maar kom alleen maar een laar zinnen tegen over counter strike en FIFA. Ik neem aan dat dat niet de enige games zijn die er zijn te spelen? Zeker omdat o.a. call of duty een sponsor is.
Verwijderd
5 uur eruit en om 6:41 de trein naar Hoofddorp en daarna een sprinter naar AmsterdamCase_C schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:03:
[...]
Geen idee, volgens mij is over de games ook nog geen update geweest. Zeef zou vandaag toch nog een laatste update geven? Wellicht dat het daar in staat? Zeef z'n update hierboven gemist, ga ik die eerst maar eens doorlezen.
Hoe laat moet de gemiddelde Tweaker in dit topic eigenlijk opstaan om de trein te halen. Zelf zal ik even 5 uur er toch echt uit moeten, om vervolgens even na half 6 richting Rotterdam te rijden.
Nice, die komt om 8.09 aan in Utrecht toch? Zo ja, dan stappen Zorian en ik daarin op Amersfoort.cheeks schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:17:
[...]
5:45, pak de stoptrein van 6:51 van Zwolle naar Utrecht, geen zin in een bus reis
7.48 op de trein stappen... Dus 6.30 opstaan ofzo. Koffie drinken tot 7.35 en dan naar station wandelen
[ Voor 15% gewijzigd door ShitHappens op 08-08-2015 19:41 ]
Klopt, zullen vast nog wel meer tweakers in zitten!.ShitHappens schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:40:
[...]
Nice, die komt om 8.09 aan in Utrecht toch? Zo ja, dan stappen Zorian en ik daarin op Amersfoort.
Uit deze poll kan je ook wel concluderen wat er misschien te spelen is.init schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:03:
Welke games kunnen er eigenlijk allemaal gespeeld worden in de trein?
plan: Tweakers Express Update: het definitieve schema en extra winacties
En ik verwacht ook wel dat Tweak Battle te doen is.
nieuws: Tweakers begint gamestudio en brengt Tweak Battle uit
Ik heb er ook zin in! Helaas rijden de treinen niet zo vroeg op een zondag, dus ik zal om 08:21 in Utrecht aankomen vanaf Den Bosch. Dat zou toch genoeg tijd moeten zijn om over te stappen?
In ieder geval hoop ik dat Gamescom net zo gaaf wordt als ik verwacht
In ieder geval hoop ik dat Gamescom net zo gaaf wordt als ik verwacht
Ik twijfel nog of ik een trein eerder neem... ik kan om 05:46 de trein vanaf Delft naar Rotterdam Centraal pakken, en dan zou ik om ±06:00 op 't station kunnen staan. Maar als die trein niet komt ben ik de sjaak. Dus ik zit er aan te denken om een trein eerder te nemen (04:46)... zekere voor 't onzekere. Alleen zit ik dan wel dik anderhalf uur te wachtenCase_C schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:03:
Hoe laat moet de gemiddelde Tweaker in dit topic eigenlijk opstaan om de trein te halen. Zelf zal ik even 5 uur er toch echt uit moeten, om vervolgens even na half 6 richting Rotterdam te rijden.
Haha dat is pas toewijdingjoramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:46:
[...]
Ik twijfel nog of ik een trein eerder neem... ik kan om 05:46 de trein vanaf Delft naar Rotterdam Centraal pakken, en dan zou ik om ±06:00 op 't station kunnen staan. Maar als die trein niet komt ben ik de sjaak. Dus ik zit er aan te denken om een trein eerder te nemen (04:46)... zekere voor 't onzekere. Alleen zit ik dan wel dik anderhalf uur te wachten
Kwart voor 7 om een half uurtje later weg te fietsen zodat ik om kwart voor 8 op Amsterdam CS sta, toch wel handig om in Amsterdam te wonenCase_C schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:03:
Om 04:45 weg vanuit Den Helder, dan om 05:53 trein in Alkmaar naar A'dam Centraal. Kom dan om 06:57 aan. Snel uitchecken en dan als de sodemieter de eerste beste koffietent opzoeken! hahaha
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Toch een trein eerder?Xtr3me4me schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:58:
Om 04:45 weg vanuit Den Helder, dan om 05:53 trein in Alkmaar naar A'dam Centraal. Kom dan om 06:57 aan. Snel uitchecken en dan als de sodemieter de eerste beste koffietent opzoeken! hahaha
De starbucks op spoor 1 gaat gaat pas 8 uur open. Hopen dat we dus ergens koffie kunnen halen. Ik ben om 7:15 op CSXtr3me4me schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:58:
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Burger King op spoor 2 ;-)?iRicardo schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:08:
[...]
De starbucks op spoor 1 gaat gaat pas 8 uur open. Hopen dat we dus ergens koffie kunnen halen. Ik ben om 7:15 op CS
Je kunt ook koffie in de Tweakers Express halen, waarschijnlijk beter dan de starbucks koffie!
De Albert Heijn to go is om vijf uur al open! Een van de vier, haha. Ik heb geen idee maar wordt even zoeken welke dat is
Geen idee. Viel het een beetje te drinken vorig jaar?cheeks produceerde op de achtste dag van augustus in het jaar des Heeres 2015 om ongeveer kwart over acht in de avond het volgende geschrift:
Je kunt ook koffie in de Tweakers Express halen, waarschijnlijk beter dan de starbucks koffie!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
TE koffie was vorig jaar prima.iRicardo schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:22:
Geen idee. Viel het een beetje te drinken vorig jaar?
Klinkt alsof het tussen 7 en half 8 al gezellig wordt op A'dam centraal. Ik heb dezelfde trein als Xtr3meiRicardo schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:08:
[...]
De starbucks op spoor 1 gaat gaat pas 8 uur open. Hopen dat we dus ergens koffie kunnen halen. Ik ben om 7:15 op CS
Ja wil niet voor de ongein komen te staan dat NS in ene omroept dat vanwege werkzaamheden vertragingen zijn. Dan shoot ik mezelf
Ergens moet iets open zijn, waar koffie te halen valt. Al hoewel burger king echt onwijs smerige koffie heeft, als er niks anders is dan zal ik daar wel halen. Zonder koffie...dan kan je nog zoveel tegen me praten maar ik ben echt aankomende 5 uur oost indisch doof en zombi look-a-likeiRicardo schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:08:
[...]

Tja ik ga er ook rond een uur of 5 uit, wil toch even ontbijten voor ik weg ga anders overleef ik de rit naar A'dam niet eensCase_C schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:03:
[...]
Geen idee, volgens mij is over de games ook nog geen update geweest. Zeef zou vandaag toch nog een laatste update geven? Wellicht dat het daar in staat? Zeef z'n update hierboven gemist, ga ik die eerst maar eens doorlezen.
Ach als alles goed gaat ben ik 3 kwartier te vroeg en als ik de overstap mis een kwartier te vroeg
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik moet vroeg op, ben best snel in amsterdam, maar mijn cosplay aantrekken was al veel werk, nu ik hem geupgrade heb zal het nog meer werk zijn xD
Bijna klaar met mijn cosplay, maximaal nog een uurtje er aan werken en ik kan slapen
Bijna klaar met mijn cosplay, maximaal nog een uurtje er aan werken en ik kan slapen
Ik wilde eigenlijk in Rotterdam opstappen maar dat betekent dat ik om 04:45 de deur uit moet... Voor Amsterdam moet ik om 05:45 de deur uit. Nog steeds onwijs vroeg maar minder onprettig dan 04:45! Dit gaat om Den Haag he? Volgend jaar moet Den Haag gewoon op de route 
(volgens mij zit het voornaamste in dat het zondag is. Alles komt dan later en minder hard op gang qua OV)
(volgens mij zit het voornaamste in dat het zondag is. Alles komt dan later en minder hard op gang qua OV)
[ Voor 16% gewijzigd door sebastius op 08-08-2015 20:56 ]
Enkele uren geleden nog last-minute kaartjes gekocht voor de Tweakers Express!! 
Staan er in de mails die verzonden zijn nog iets essentieels wat ik niet hier in dit topic/op de actiepagina kan vinden?
Voor mij wordt het de eerste trein van Gouda naar Utrecht CS, na eerst een stukje met de Zonetaxi gereden te hebben (wat, als je met meerdere mensen reist, nog best te doen is qua kosten). Meer mensen die daar te vinden zijn morgenochtend?
Staan er in de mails die verzonden zijn nog iets essentieels wat ik niet hier in dit topic/op de actiepagina kan vinden?
Voor mij wordt het de eerste trein van Gouda naar Utrecht CS, na eerst een stukje met de Zonetaxi gereden te hebben (wat, als je met meerdere mensen reist, nog best te doen is qua kosten). Meer mensen die daar te vinden zijn morgenochtend?
Ik stap ook in Putten op in die treincheeks schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:17:
[...]
5:45, pak de stoptrein van 6:51 van Zwolle naar Utrecht, geen zin in een bus reis
Zijn er meer mensen die morgenochtend om 6:46 in Amersfoort in de sprinter (richting Hoofddorp) naar Amsterdam stappen?
Hebben we een leuke verzamelplaats op Amsterdam Centraal?
Dat zei ik een aantal posts geleden alSkyaero schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 21:20:
ah to go bij de hoofdingang is om 5 uur open.
Gewoon op perron 8 lijkt me?iRicardo schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 21:17:
Hebben we een leuke verzamelplaats op Amsterdam Centraal?
Verwijderd
Perron 8 wordt lekker druk natuurlijk

Tot morgenochtend allemaal

Nog 1 vraagje jongens, kan ik daar op de gamescom gewoon met pin betalen voor random dingen of willen ze cash? Met andere woorden, moest ik van te voren veel pinnen of niet?
Er is een geldautomaat, maar hoe snel die leeg is...Knobby schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 21:31:
Nog 1 vraagje jongens, kan ik daar op de gamescom gewoon met pin betalen voor random dingen of willen ze cash? Met andere woorden, moest ik van te voren veel pinnen of niet?
Ik zou maar gewoon voor voldoende contant geld zorgen als ik jou was en PIN als reserve beschouwen.
Veel pinnen? Wat wil je halen? Want volgens mij is het meer vreetwerk daar en veel kijken en van verkoop zal het t-shirtjes en dat soort ongein zijn. Denk niet echte hardware ofzo.
Steekt een fles spa uit mijn rugzak zal hem opvallend plaatsenCFC-Mathijs schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 21:10:
[...]
Ik stap ook in Putten op in die treinHoe kan ik je herkennen?
En waar vinden we de meeste boothbabes? Iemand nog goede tips
?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Ik denk rond 6:30 of 6:35 zoietsiTitus schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:08:
Hoe laat staat de Tweakers express op het perron, aangezien ik om 6 uur al aankom op Rotterdam
Hoe zit het nou ook alweer met die met-naam-bedrukte powerbanks? Wie krijgt er nou zo één en wie niet?
Ik heb Early-bird ticket en ben abbo, en op 1 juni mijn ticket besteld.
Val ik binnen de ring
?
Val ik binnen de ring
Top! Als je morgenochtend laat weten waar je bent ingestap(welke deur/beneden boven) dan gaat het helemaal goedkomencheeks schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 21:53:
[...]
Steekt een fles spa uit mijn rugzak zal hem opvallend plaatsen
Je moest voor 20 juli bestellen voor een gepersonaliseerde geloof ik. Worden op alfabet verdeeld.AW_Bos schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:12:
Hoe zit het nou ook alweer met die met-naam-bedrukte powerbanks? Wie krijgt er nou zo één en wie niet?
Val ik binnen de ring?
Zo, net terug uit het ziekenhuis! Spande er toch nog even om of het voor mij wel door kon gaan... Maar we zijn thuis, dikke teen in het verband en ontzettende pijn. MAAR zoontje helemaal blij dat we gaan en dat telt ff wat zwaarder dus we stappen morgen in Arnhem op!
Dan heb ik geloof ik wel een p-p-p-powerbank
Ik vraag het anders nog even na bij de infobalie.
Ik heb de kaarten van UC spec overgenomen... Neem toch aan dat ik geen 1 krijg met zijn naam erop he...? Enne, ik heb nog steeds geen bandjes ontvangen voor de poortjes?iBugged schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:21:
[...]
Je moest voor 20 juli bestellen voor een gepersonaliseerde geloof ik. Worden op alfabet verdeeld.
Zo, 1gb mobiele data voor Duitsland erbij en m'n MiFi-ding is opgeladen.
Altijd handig als je daar je weg moet vinden.
Hoogstwaarschijnlijk wel, tenzij je iets met zeef hebt geregeld. Je toegangsbewijs (zoals ook vermeld is in de laatste update) is je ticket van Eventbrite, op papier of digitaal, zolang de QR-code te scannen valt.Diazoni schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:25:
[...]
Ik heb de kaarten van UC spec overgenomen... Neem toch aan dat ik geen 1 krijg met zijn naam erop he...? Enne, ik heb nog steeds geen bandjes ontvangen voor de poortjes?
Ik stap in Rotterdam in, ben te herkennen aan een blauw shirt met 'USA' op de voorkant, gecombineerd met een hamburger-rugzak
[ Voor 11% gewijzigd door iBugged op 08-08-2015 22:33 ]
Waarschijnlijk welDiazoni schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:25:
[...]
Ik heb de kaarten van UC spec overgenomen... Neem toch aan dat ik geen 1 krijg met zijn naam erop he...? Enne, ik heb nog steeds geen bandjes ontvangen voor de poortjes?
Zou toch zonde zijn als iemand anders dat wachtwoord wist en alles gebruikt!sebastius schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:29:
Zo, 1gb mobiele data voor Duitsland erbij en m'n MiFi-ding is opgeladen.Altijd handig als je daar je weg moet vinden.
Je krijgt de groeten van Sander
Bandje voor de poortjes?Diazoni schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:25:
[...]
Het bandje krijg je in de trein op vertoon van je ticket, en voor het poortje heb of krijg je een speciale keycard. Maar goed, je kan toch ook inchecken, en direct weer uitchecken (niet niet door het poortje lopen
Ik heb vanavond de kaart van Duitsland gedownload voor Sygic, heb ik geen wifi of roaming nodig om in Keulen niet te verdwalensebastius schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:29:
Zo, 1gb mobiele data voor Duitsland erbij en m'n MiFi-ding is opgeladen.Altijd handig als je daar je weg moet vinden.
Nog even een ontbijt klaar maken voor onderweg en dan naar bedje toe. Tot morgen!
Je weet alleen het SSIDcheeks schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:33:
[...]
Zou toch zonde zijn als iemand anders dat wachtwoord wist en alles gebruikt!
Je krijgt de groeten van Sander
Nou kom op sebastius, er kunnen 10 devices op dat ding
(ik zie het nog wel gebeuren dat iemand een verbinding vervolgens weer met eigen SSID doorzet maar da's een ander verhaal
)
Veel plezier allemaal morgen!
[ Voor 41% gewijzigd door RadioAir op 08-08-2015 22:37 ]
Dat zou best knap zijn inderdaadRadioAir schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:37:
Nou kom op sebastius, er kunnen 10 devices op dat ding(ik zie het nog wel gebeuren dat iemand een verbinding vervolgens weer met eigen SSID doorzet maar da's een ander verhaal
)
Je hebt wel geluk met jouw Congstar sim overigens. Telekom.de heeft de beste 3G/4G verbinding langs de spoorlijn.
Woehoe, dus in Duitsland sneller mobiel internet dan hier thuis 
lekker belangrijk
lekker belangrijk
Nou het grappige is dat ik het twee keer gevraagd heb de kaarten op mijn naam te zetten. Eenmaal via het algemene tweakers mailadres en 1 keer die speciaal voor de gamescon... Die tweede op verzoek van de eerste, maar vreemd genoeg nooit een reactie erop gekregen... En zelf ook niet meer in de gelegenheid geweest ivm ziekenhuisbezoek, opnames, operaties en zo voort 😔. Dus ja gemiste kans dus, denk ik dan maar...iBugged schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:32:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk wel, tenzij je iets met zeef hebt geregeld. Je toegangsbewijs (zoals ook vermeld is in de laatste update) is je ticket van Eventbrite, op papier of digitaal, zolang de QR-code te scannen valt.
Ik stap in Rotterdam in, ben te herkennen aan een blauw shirt met 'USA' op de voorkant, gecombineerd met een hamburger-rugzak
Net zoals jij het druk had, hebben zij het ook enorm druk
Het wordt sowieso leuk!
Cosplay eindelijk af!!! Dat duurde stukken langer dan gedacht...
Maar hij ziet er nu direct een stuk mooier uit.
Nu alleen hopen dat het niet kapot gaat.
Maar hij ziet er nu direct een stuk mooier uit.
Nu alleen hopen dat het niet kapot gaat.
Ja joh, dat begrijp ik ook wel...sebastius schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:46:
Net zoals jij het druk had, hebben zij het ook enorm drukHet wordt sowieso leuk!
Had het in mijn geval liever iets minder druk gehad! Maar word ongetwijfeld leuk!
iTitus schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:08:
Hoe laat staat de Tweakers express op het perron, aangezien ik om 6 uur al aankom op Rotterdam
Dank voor de medewerking.
Dan fiksen we een blanco powerbank voor je. Komt goed!Diazoni schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:50:
[...]
Ja joh, dat begrijp ik ook wel...
Had het in mijn geval liever iets minder druk gehad! Maar word ongetwijfeld leuk!
Doe ik graag, daarom stap ik speciaal hiervoor op Amsterdam opzeef schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:51:
[...]
[modbreak]De trein staat rond een uur of 6 al klaar. Gelieve NIET, ik herhaal NIET zelf naarbinnen te gaan. We moeten nog een en ander klaarzetten. Jullie worden vanzelf gevraagd om de trein te betreden door de Tweakers Crew.[/modbreak]
Pfff.... net een uur lang mijn paspoort gezocht... maar uiteindelijk toch gevonden...
Komt goed, ik heb een krukje bij mezeef schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:51:
[...]
[modbreak]De trein staat rond een uur of 6 al klaar. Gelieve NIET, ik herhaal NIET zelf naarbinnen te gaan. We moeten nog een en ander klaarzetten. Jullie worden vanzelf gevraagd om de trein te betreden door de Tweakers Crew.[/modbreak]
Betekent dat er dan ook om 6 uur al mensen bij de poortjes staan met de keycards voor de poortjes? 
// Is die naam moeilijk van die powerbank te krijgen? Een naamloze geniet de voorkeur, maar jullie hebben het vast precies uitgeteld hoeveel er nodig zijn
// Is die naam moeilijk van die powerbank te krijgen? Een naamloze geniet de voorkeur, maar jullie hebben het vast precies uitgeteld hoeveel er nodig zijn
[ Voor 44% gewijzigd door iBugged op 08-08-2015 23:01 ]
Super, dank je wel en tot morgen!zeef schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:54:
[...]
Dan fiksen we een blanco powerbank voor je. Komt goed!
Zzz! Veel plezier morgen!

Weet je nog wie vorig jaar de minste slaap van ons twee had de nacht voor de trein? Raad eens wie dat dit jaar is.
Reken er op dat je na 6.15 uur een keycard kunt krijgen.iBugged schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:00:
Betekent dat er dan ook om 6 uur al mensen bij de poortjes staan met de keycards voor de poortjes?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik ga ook mijn mand in! Tot morgen allemaal!
Nu maar hopen dat het morgen geen spitsuur in Utrecht is op de snelweg
Nu maar hopen dat het morgen geen spitsuur in Utrecht is op de snelweg
Verwijderd
Pfffft, toch geen tijd om op te staan, over een half uurtje vertrekken naar Rotterdam, tot straks!
Wakker worden!!!
Goedemorgen allemaal, stap 1 is geslaagd, ik kan me nu in ieder geval niet meer verslapen
Edit: technisch gezien is het nog geen morgen hahaha
Goedemorgen allemaal, stap 1 is geslaagd, ik kan me nu in ieder geval niet meer verslapen
Edit: technisch gezien is het nog geen morgen hahaha
[ Voor 21% gewijzigd door Nostordici op 09-08-2015 04:22 ]
Goedemorguhhh luitjes!! Zo met kleine oogjes kunnen opstaan! Over 15min vertrekken we vanuit den helder!
Goeiemorgen… voor het eerst sinds jaren dat ik de wekker weer heb horen af gaan. Normaal gesproken wordt ik vanzelf wel wakker, maar wát een rotgeluid, hahaha
Tot zo allemaal!
Het is lang geleden dat ik op een zondag zo vroeg opsta 
Tot straks!
Tot straks!
Wakker worden, wakker worden, wakker worden!
I intend to live forever. So far, so good.
Eerder dan verwacht de deur uit, dus ik stap op in Rdam ipv Adam 
Mijn hemel wat heb ik slecht (en kort) geslapen...
Vraag me af of er meer tweakers op DH HS zijn nu...
Mijn hemel wat heb ik slecht (en kort) geslapen...
Vraag me af of er meer tweakers op DH HS zijn nu...
[ Voor 46% gewijzigd door sebastius op 09-08-2015 05:25 ]
Ja ik gebruik de extra tijd voor wat extra consumptie van het zwarte levenselixer
Best nog wel druk op dit tijdstip op Rotterdam Centraal, thank God is de kiosk open voor koffie. 
Edit: and there it is!

Edit: and there it is!

[ Voor 28% gewijzigd door Mount op 09-08-2015 05:36 ]
Goeiemorgen Zeef! Tot zo! Neem jij de trein mee?
Ik ga niet mee, maar ik wens jullie allemaal een heel leuke dag. Volgend jaar hoop ik er wel weer bij te zijn.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Buurman en ik in de trein onderweg naar amsterdam centraal!
Ik en mijn buurman in de trein onderweg naar Amsterdam centraal
Lol goedemorgen buurman! Beetje zin in ( zit gewoon tegenover mij) praten wie doe dat nou tegenwoordigjustiicenl schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 05:55:
Ik en mijn buurman in de trein onderweg naar Amsterdam centraal
Nou, opstaan is gelukt
Nu even wat lunch klaarmaken en dan zijn we over een uurtje onderweg naar Utrecht!
P.S.: Nou maar hopen dat m'n chauffeur ook nog op tijd wakker wordt
P.S.: Nou maar hopen dat m'n chauffeur ook nog op tijd wakker wordt
[ Voor 25% gewijzigd door xyler op 09-08-2015 05:58 ]
Geen idee wat is dat praten natuurlijk heb ik er zin inXtr3me4me schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 05:56:
[...]
Lol goedemorgen buurman! Beetje zin in ( zit gewoon tegenover mij) praten wie doe dat nou tegenwoordig
Wachten op de crew met de keycards bij de poortjes op Rotterdam CS.
Als we geen cards hebben om in te checken wordt het lastig
Kom op, crew?!
Zeef en anderen zijn gespot. Ik herhaal: de crew is gespot!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/