Tweakers Express 2015.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 62.087 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat ziet er veeeeeeel comfortabeler uit dan het bankje (of eerder plank op wat ijzeren pootjes) van vorig jaar waar op werd gespeeld. Moet zondag dan maar eens goed kijken naar de stoelen, die zien er wel goed uit voor in m'n woonkamer, moet nog een degelijke eethoek hebben. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Toevallig vanmiddag nog het filmpje van vorig jaar zitten kijken, en vroeg me al af of er wat anders geregeld zou worden om op te zitten. Ja, veel beter dus :)
Ook chill trouwens, overweeg zo'n soort toetsenbord te kopen. Even zien uit te proberen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Voor alle Tweakers expres reizigers, heel veel plezier tijdens de rit en op Gamescom! :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Danku!

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

PcDealer schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:28:
Mijn oplossing: eerst alles aflopen wat ik wil zien en dan naar buiten. Je kunt binnen overigens prima eten hoor.
Binnen eten was wel duur, vrij weinig en lang niet zo lekker als dat je ergens de stad in gaat. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:17
@D4NG3R;
kun je met het bandje dan ook naar buiten en naderhand weer naar binnen bij Gamescom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Voor de mensen die met de trein gaan:

De afgelopen tijd heeft de NS kaartjes via de post verstuurd waarmee je met een geldig vervoersbewijs 1e klas ipv 2e klas kan zitten, als je die nog hebt kan je uiteraard dubbel in stijl met de trein ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:31

Snuffel

Vroem!

Goed.. en dan nu het volgende:

Ik heb twee early bird kaarten besteld voor een maat en mijzelf, echter wegens een ingreep bij de kaakchirurg is hij helaas niet in staat om mee te gaan.

Dat houdt in dat ik twee kaarten te koop heb.
Wie maakt me los? Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, dus kom maar op met wat je te bieden hebt.

PM staat open!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 07:10:
@D4NG3R;
kun je met het bandje dan ook naar buiten en naderhand weer naar binnen bij Gamescom?
Neen, dat bandje is geen officieel toegangsbewijs voor de Gamescom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 07:10:
@D4NG3R;
Tweakers polsbandje is alleen voor de trein. Voor de Gamescom krijg je een apart bandje. En als je 18+ bent nog eentje....

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Oh sorry… ik doelde erop dat als je in Gamescom loopt, en even buiten een broodje wilt eten, of dat kan :) Je hebt dus al een bandje/toegangsbewijs voor Gamescom, maar wilt gewoon even buiten een (beter/groter/ander) broodje eten, en daarna weer naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Lijkt me wel, met dat GC-bandje ☺

Trouwens die GC-bandjes zijn toch van papier he ;)?

[ Voor 41% gewijzigd door AW_Bos op 08-08-2015 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-06 19:41
3 bandjes... Gelukkig kan ik ze onder mijn kleding makkelijk verbergen met cosplay fotots.
Jammer dat gamescom papieren heeft, die zijn het bewaren niet waard.

Vraagje, is het mogelijk om op de terugweg een extra bevestiging dingetje te krijgen om het bandje vast te maken?
Dan kan ik thuis dat plastic dingetje slopen in plaats van het bandje zelf en daarna aan mijn ocarina tasje hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Musical-Memoirs schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 09:45:
Vraagje, is het mogelijk om op de terugweg een extra bevestiging dingetje te krijgen om het bandje vast te maken?
Dan kan ik thuis dat plastic dingetje slopen in plaats van het bandje zelf en daarna aan mijn ocarina tasje hangen.
Gewoon niet zo strak om doen, dan kan je 'm nog prima afdoen. Ik heb de mijne ook nog hier op m'n bureau liggen van vorig jaar. Weet je nog hoeveel prutsers mensen 'm vorig jaar al eerder hadden omgedaan en maar om moesten houden totdat ze weer thuis waren na de gamescom? Of maar hadden doorgeknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:31

Snuffel

Vroem!

Nog een kaart heb ik beschikbaar: noem een mooie prijs en we komen er vast wel uit :)
PM staat nog steeds open.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Lieve mensen,

TOT MORGEN *O* *O*

@Snuffel en @Zeef

Bedankt voor het kaartje en de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep! tot morgen allemaal :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik twijfel nog een beetje of ik in kimono en geta zal gaan of niet. Het past eigenlijk net niet, ben iets te lang ervoor (hoog water zoals ze dat noemen) en draag 'm daarom in principe nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
In een (te kleine) kimono? Zit dat dan niet als een colbertje die nét onder je "privé" zaakjes hangt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
enig idee wanneer we de zaterdag update kunnen verwachten of gewoon hele dag front page f5`en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Komt er trouwens iemand vanuit Delft morgen? Die nachttrein gaat 1x per uur, en ik twijfel een beetje of ik een trein eerder neem en in het ergste geval een kleine 2uur op Rotterdam Centraal moet wachten :) Ik zou echt flink balen als de nachttrein niet zou komen ik de Tweakers Express zou missen... liever een uurtje extra vroeg dan 5 minuten te laat.

[ Voor 26% gewijzigd door Kapotlood op 08-08-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 11:47:
In een (te kleine) kimono? Zit dat dan niet als een colbertje die nét onder je "privé" zaakjes hangt? :D
Zie m'n fotoalbum, het is een 2-piece kimono, te denken aan judoka.
hjvg schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 11:48:
enig idee wanneer we de zaterdag update kunnen verwachten of gewoon hele dag front page f5`en :D
De FP heeft auto-refresh, dus je hoeft 'm alleen maar open te houden en je ziet de update vanzelf verschijnen. ;) Hoe makkelijk/lui wil je 't hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Oh dat is wel een gave outfit zo! Ik dacht even dat je zo'n "slaap kimono" bedoelde die mensen hier ook wel eens dragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nope, een echte, originele Japanse kimono, in Nagasaki gekocht zelfs. Meer genuine kan 't niet worden.

Maar ik twijfel nog steeds... Mede omdat ik bij iemand blijf slapen loop ik de hele dag met m'n gewone kleding en schoenen in m'n rugtas rond. Ik ga namelijk niet in kimono daarheen, die doe ik dan zondag pas aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Lol, ook al in het Japans? Een kennis van mij ook blijkbaar 😃.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 16:32
Hero of Time schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:21:
Nope, een echte, originele Japanse kimono, in Nagasaki gekocht zelfs. Meer genuine kan 't niet worden.

Maar ik twijfel nog steeds... Mede omdat ik bij iemand blijf slapen loop ik de hele dag met m'n gewone kleding en schoenen in m'n rugtas rond. Ik ga namelijk niet in kimono daarheen, die doe ik dan zondag pas aan.
Je kan ook gewoon een tas in de trein laten staan. Ik neem zelf ook een jas mee (of het moet 's ochtends al 30 gr zijn) maar als het daar zonnig is ga ik er echt niet mee lopen slepen. Zolang er geen geld of belangrijke papieren in zit heb ik er geen problemen mee om hem in de trein te laten liggen :)

(Al dan niet netjes in een tasje met wat andere spullen)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De rugtas wil ik juist bij mij houden ivm drinken e.d. dat ik erin doe. En met 2 tassen rondlopen is ook weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hero of Time schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:36:
De rugtas wil ik juist bij mij houden ivm drinken e.d. dat ik erin doe. En met 2 tassen rondlopen is ook weer wat.
Lege plasticzak meenemen, in de trein kleding in de plastic zak doen en achterlaten, de rest in de rugzak.

Ik neem wel alles mee in een rugzak, maar ja, ik ga niet in een kimono rondlopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Exact dat was ik ook van plan, plastic zakje in mn tas zodat het netjes blijft als ik het ergens in een hoekje van de trein pleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamdring
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:06
Ik heb nog 2 kaarten beschikbaar. PM me je prijs en wie weet komen we eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Ik hou toch liever m'n tas bij me… niet alle spullen die ik meeneem passen in m'n broekzak, en een plastic tasje vind ik ook niet zo praktisch :) *ping* ideetje... is de goodiebag ook een echte bag? Met touwtjes en zo? Anders kunnen we die natuurlijk ook gebruiken als rugzakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:21

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gewoon een plastic zak met je nickname er op joh! Makkelijk zat voor een vest of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vorig jaar wel, verwacht dat 't nu ook wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
@sebastius: voor een vest of zo wel (hoewel, 't wordt lekker warm morgen!), maar voor je telefoon, PS vita, paspoort, flesje water e.d. wordt 't toch wat minder praktisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 13:34:
@sebastius: voor een vest of zo wel (hoewel, 't wordt lekker warm morgen!), maar voor je telefoon, PS vita, paspoort, flesje water e.d. wordt 't toch wat minder praktisch :)
Daarom neem ik alleen m'n oude DS mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

Wel rekening houden met:
1) Tweakers/Railpromo is niet aansprakelijk voor diefstal/schade etc.
2) Trein is niet beschikbaar gedurende de dag zelf, die staat ergens op een rangeerterrein dus je kan niet bij je spullen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 13:22:
Ik hou toch liever m'n tas bij me… niet alle spullen die ik meeneem passen in m'n broekzak, en een plastic tasje vind ik ook niet zo praktisch :) *ping* ideetje... is de goodiebag ook een echte bag? Met touwtjes en zo? Anders kunnen we die natuurlijk ook gebruiken als rugzakje :)
Hopelijk wel ja, ga er eigenlijk wel vanuit :) Wat wel mooi was, was dat bijna iedereen dit tasje meenam naar de beurs. Was dus een zee van knalrode tasjes vanaf de trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 19:40

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik neem dan ook gewoon het tasje van vorig jaar mee voor de diverse spulletjes. Heeft er al iemand naar het weer in Keulen morgen gekeken, kan de jas thuisblijven?

Ik had vorig jaar mijn Tweakers hoodie aan, maar die lijkt me nu toch wel wat te warm...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Het wordt ongeveer 25-28°C, dus warm genoeg om zonder jas rond te lopen. En op de terugweg zal het rond middernacht een graadje of 18-20°C zijn. Ik neem zelf geen jas mee in ieder geval. Het laatste stukje van Delft naar huis toe zit ik toch op de fiets... even doortrappen en ik krijg 't vanzelf warm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Nakebod schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:07:
Wel rekening houden met:
1) Tweakers/Railpromo is niet aansprakelijk voor diefstal/schade etc.
2) Trein is niet beschikbaar gedurende de dag zelf, die staat ergens op een rangeerterrein dus je kan niet bij je spullen.
Jup, daarom had ik het ook over een jas en evt iets eten/drinken voor de terugreis persoonlijk kan het me gestolen worden als het gejat wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Het wordt vanacht in Nederland een graad of 10. Zeker voor de mensen die morgen vroeg op pad gaan iets om rekening mee te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Da's wel een goeie… Nederland is wat kouder op 't moment en zeker 's nachts.
Acht wat boeit 't ook: ik neem wel gewoon m'n tas mee. Dan kan ik in ieder geval alles meenemen wat ik wil. Dat sjouwen valt eigenlijk toch ook wel mee; zo zwaar is die ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:49:
Da's wel een goeie… Nederland is wat kouder op 't moment en zeker 's nachts.
Acht wat boeit 't ook: ik neem wel gewoon m'n tas mee. Dan kan ik in ieder geval alles meenemen wat ik wil. Dat sjouwen valt eigenlijk toch ook wel mee; zo zwaar is die ook niet :)
Ach, ik hoef maar 5 minuten naar de metro te lopen en de rest van de dag wordt het lekker warm. Dat wordt dus gewoon een shirt aan en geen jas mee ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:41:
Ik neem dan ook gewoon het tasje van vorig jaar mee voor de diverse spulletjes. Heeft er al iemand naar het weer in Keulen morgen gekeken, kan de jas thuisblijven?

Ik had vorig jaar mijn Tweakers hoodie aan, maar die lijkt me nu toch wel wat te warm...
Toch neem ik de Tweakers hoodie mee :9 voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Al is het alleen maar voor het logo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Laatst online: 19:51
Nog meer mensen vanuit Delft? Nachtnet komt half uurtje voor vertrek #TE15 aan. Is prima te doen, maar aangezien de trams nog niet rijden kom ik wat moeilijk naar het station aangezien ik nog met krukken loop.

Mensen uit Delft, we kunnen ook een taxi naar Rotterdam Centraal delen evt :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:08
Ik zit om 5u20 al in de auto om op tijd op Rotterdam CS te staan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mount
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:28
Ik vorig jaar al om 3.30 vanuit het noorden, niet klagen. Dit jaar gelukkig niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:54:
[...]

Toch neem ik de Tweakers hoodie mee :9 voor de zekerheid.
Dat ding had vorig jaar alleen maar nut om beneden aan het perron als uithangbord te functioneren om de laatsten op te pikken die naar het juiste perron zochten op de terugreis.

Heb er verder de hele dag alleen maar in lopen puffen... Het buideltje op je buik was dan wel weer handig voor de kleine spulletjes zoals een sleutelbos :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
6:45 bus vanuit Groningen is zeer schappelijk :) 6:15 van huis weg, 6:00 opstaan. Ik heb er zin in! :D

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ik heb mijn vertrektijd ook aangepast, 06:41 station Sassenheim en dan ben ik 07:16 op Ams achja idd beter 45 min te vroeg dan 1 minuut te laat (altijd lastig 3 minuten overstaptijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
iTitus schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:57:
Nog meer mensen vanuit Delft? Nachtnet komt half uurtje voor vertrek #TE15 aan. Is prima te doen, maar aangezien de trams nog niet rijden kom ik wat moeilijk naar het station aangezien ik nog met krukken loop.

Mensen uit Delft, we kunnen ook een taxi naar Rotterdam Centraal delen evt :)?
Ik kom uit Den Hoorn. Was van plan om op de fiets naar Delft Station te gaan, en daar de trein van 5:46 nemen. Dan kom ik om 6:00 aan op Rotterdam Centraal... 45 minuutjes wachten en dan lekker met Tweakers Express weg. Ik twijfel een klein beetje of ik een trein eerder neem voor het geval de NS besluit een trein over te slaan of zo.

Een taxi naar Rotterdam kost je zo ±€50, als het niet meer is. Waar kom je ongeveer vandaan in Delft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattie112 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:02:
Ik heb mijn vertrektijd ook aangepast, 06:41 station Sassenheim en dan ben ik 07:16 op Ams achja idd beter 45 min te vroeg dan 1 minuut te laat (altijd lastig 3 minuten overstaptijd)
Ik neem dezelfde trein, hoe kan ik je herkennen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:07:
[...]

Ik neem dezelfde trein, hoe kan ik je herkennen? :P
Aan mijn geweldig goeie looks natuurlijk :)

En anders zoek je even een groepje van 4 nerds :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattie112 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:08:
[...]

Aan mijn geweldig goeie looks natuurlijk :)

En anders zoek je even een groepje van 4 nerds :p
Hoe ziet jou`n geweldige look er dan uit? ;) ik ga zelf met mijn moeder, ik ben redelijk jong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
nu we toch bezig zijn zijn er nog meer mensen die in zwolle instappen bij de bus van Groningen naar Arnhem?

ik in ieder geval met 4 vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:38

auto660

1991 240 GL Brick

Zijn er nog spullen die handig zijn om mee te nemen? (buiten eten en drinken om) En is er een plaats waar je je tas ofzo kan laten? Als diabeet ( :/ ) moet ik altijd een mapje met apparatuur bij mij hebben en wat drinken met snelle suikers er in wat vaak erg onpraktisch is.

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Je tas kun je achter laten op de trein, je kan er dan alleen niet meer bij tot we weer terug gaan. Als je diabeet bent is het misschien handiger om 'm ook overdag gewoon bij je te hebben. Als je wat video's op zoekt op Youtube van Gamescom 2014, dan heeft volgens mij bijna iedereen wel een tas(je) of iets dergelijks bij zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:09:
[...]

Hoe ziet jou`n geweldige look er dan uit? ;) ik ga zelf met mijn moeder, ik ben redelijk jong :P
Laten we het daar maar niet over hebben :)

Weet nog niet precies wat ik aan heb maar ik zou bijna zeggen het valt niet te missen zo vroeg op een zondag. Groepje van 4 zijn we.

O en ik heb in elk geval een blauwe jas maar of ik hem aan doe hangt er vanaf hoe warm het zo vroeg is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:03:
[...]

Ik kom uit Den Hoorn. Was van plan om op de fiets naar Delft Station te gaan, en daar de trein van 5:46 nemen. Dan kom ik om 6:00 aan op Rotterdam Centraal... 45 minuutjes wachten en dan lekker met Tweakers Express weg. Ik twijfel een klein beetje of ik een trein eerder neem voor het geval de NS besluit een trein over te slaan of zo.

Een taxi naar Rotterdam kost je zo ±€50, als het niet meer is. Waar kom je ongeveer vandaan in Delft?
Het is dus meer dat ik nog niet kan fietsen, anders was ik gewoon naar Delft gefietst en die trein gepakt, meer dan prima. Ik kom uit het zuiden van Delft, van Hasseltlaan. Als je met 4 man deelt is het nog maar €12,50 :)

@gamescom, weet iemand hoe het zit voor minder valide? Ik kon zo snel niets vinden. Ik zat eraan te denken om een krukje mee te nemen zodat ik niet hoef te staan met mijn krukken de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:23:
Je tas kun je achter laten op de trein, je kan er dan alleen niet meer bij tot we weer terug gaan. Als je diabeet bent is het misschien handiger om 'm ook overdag gewoon bij je te hebben. Als je wat video's op zoekt op Youtube van Gamescom 2014, dan heeft volgens mij bijna iedereen wel een tas(je) of iets dergelijks bij zich :)
Die houd ik inderdaad tijdens Gamescom gewoon bij mij, maar het is dus gebruikelijk om een tasje te hebben en daar zal dan ook wel rekening mee gehouden worden :)

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Dat tasje is dus de goodiebag die je morgen krijgt, perfect geschikt voor je spulletjes!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
iTitus schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:26:
Het is dus meer dat ik nog niet kan fietsen, anders was ik gewoon naar Delft gefietst en die trein gepakt, meer dan prima. Ik kom uit het zuiden van Delft, van Hasseltlaan. Als je met 4 man deelt is het nog maar €12,50 :)

@gamescom, weet iemand hoe het zit voor minder valide? Ik kon zo snel niets vinden. Ik zat eraan te denken om een krukje mee te nemen zodat ik niet hoef te staan met mijn krukken de hele tijd.
Oh, is het dan niet makkelijker om gewoon een taxi richting Delft Station te nemen? Kost je een tientje en dan ben je gelijk klaar ook :) En bij aankomst op Rotterdam Centraal sta je al gelijk op spoor 7, wat dichterbij spoort 12 (Tweakers Express) is dan wanneer je er buiten uit gekegeld wordt door de taxi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:31:
[...]

Oh, is het dan niet makkelijker om gewoon een taxi richting Delft Station te nemen? Kost je een tientje en dan ben je gelijk klaar ook :) En bij aankomst op Rotterdam Centraal sta je al gelijk op spoor 7, wat dichterbij spoort 12 (Tweakers Express) is dan wanneer je er buiten uit gekegeld wordt door de taxi :P
Dat is ook het huidige plan :) Ik dacht echter als we met een groep mensen zijn die bang zijn een trein te missen ofzo, dat we een taxi nemen :) Maar ik moet alsnog naar de ingang/uitgang om uit te checken en weer in te checken met een keycard.

Of ik check gewoon die avond uit en weer in, want je blijft gewoon ingecheckt tot 4 uur s nachts right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
iTitus schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:33:
Of ik check gewoon die avond uit en weer in, want je blijft gewoon ingecheckt tot 4 uur s nachts right?
Goeie vraag eigenlijk... ik denk dat ik gewoon ingechecked blijf, en dan naderhand bij Delft pas weer uitcheck. Volgens mij scheelt dat nog geld ook, tenzij je automatisch uitgecheckt wordt door de NS na een bepaalde tijd, maar dat lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:37:
[...]

Goeie vraag eigenlijk... ik denk dat ik gewoon ingechecked blijf, en dan naderhand bij Delft pas weer uitcheck. Volgens mij scheelt dat nog geld ook, tenzij je automatisch uitgecheckt wordt door de NS na een bepaalde tijd, maar dat lijkt me niet.
Dat kan je wel eens heel duur vallen. Gewoon even uitchecken en met de medewerkers van de T.net express meelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

auto660 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:21:
Als diabeet ( :/ ) moet ik altijd een mapje met apparatuur bij mij hebben en wat drinken met snelle suikers er in wat vaak erg onpraktisch is.
Heb je een koeltas met koelelementen?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

PcDealer schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:43:
[...]

Heb je een koeltas met koelelementen?
Nee, gewoon een klein tasje waar 2 apparaatjes in zitten waarmee ik mijn insulinepomp kan aanspreken en eentje waarmee ik mijn suiker kan meten. Niks bijzonders dus, maar toch wel belangrijk om mee te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Ik heb zojuist bij de klantenservice van NS nagevraagd wat er zou gebeuren bij het niet uitchecken.

"HEt enige wat er gebeurd als je niet uitcheckt, is dat het instaptarief wordt ingehouden en dat je s'avonds ook problemen kan krijgen met in- en uitchecken."

Niet echt verhelderend dus.. Eigen risico lijkt me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Oeps… toch maar even snel uitchecken en naar de Tweakers crew lopen dan. Trouwens al lang geleden dat ik bij Rotterdam Centraal ben geweest zeg. Kun je nu in- en uitchecken bij elk spoor eigenlijk?

Nu ik er over nadenk... als je al met de trein naar één van de opstap punten van de Tweakers Express komt, dan heb je ook niet zo'n keycard nodig om naar binnen te kunnen toch? Je bent ten slotte al binnen de poortjes, dus als je even uitchekt, kun je zo de Tweakers trein in op vertoon van je e-ticket. Dan heb je ook niet zo'n keycard nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Poortjes op Rotterdam Centraal staan aan het begin van de tunnel, dus om het station op of af te komen. Binnen deze zone kan niet worden uit- of ingecheckt. Je zult daarvoor dus echt het station moeten verlaten.
joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:37:
[...]
Let erop dat checkins vervallen 4 of 6 uur zonder checkuit en je dit ten eerste instaptarief kost, en ten tweede stations met poortjes niet kan verlaten.
Dus stap je op Rotterdam op de TE? Inchecken op je startstation, in R'dam door de poortjes heen (waarbij je uitcheckt) om dan bij de crew een sleutelkaart te halen.

Bij terugkomst met je sleutelkaart uitchecken (poortje door) en met je eigen kaart weer inchecken.

De andere stations zijn allemaal poortvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mount
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:28
Er staan wel paaltjes om in/uit te checken op sommige perrons in Rotterdam: met name waar de ICD/Thalys rijdt ivm internationale overstap zover ik me kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Paaltjes om toeslag te kopen, denk ik dat je dan gezien hebt. ICD blijft trouwens binnen Nederland (bedoel je de IC naar Brussel?), Thalys werkt met barcodes op de tickets. En anders sleutelkaarten.
Als je zeker wilt weten dat het goed gaat, gewoon niet op rekenen en even via de poorten wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voor het in en uitchecken, als je met de trein naar de TE gaat, hoef je alleen uit te checken en dan de TE in. Het is zeer aan te raden om netjes uit te checken en niet de rest van de dag ingecheckt te blijven, daar kan je nog problemen mee krijgen, om nog maar te zwijgen over een eventuele boete of hele dure rit.

Voor specifiek Rotterdam heb je die keycard alleen nodig om weer in te checken voor naar huis. Je hoeft dus niet helemaal door het poortje heen en een keycard te halen, hoewel dat wel handig is voor later. Inchecken voor je terugreis kan alleen aan de buitenkant van de poortjes. Houd hier dus rekening mee.
Mount schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 16:22:
Er staan wel paaltjes om in/uit te checken op sommige perrons in Rotterdam: met name waar de ICD/Thalys rijdt ivm internationale overstap zover ik me kan herinneren.
Maar dat is alleen voor de toeslag, niet om volledig in of uit te checken. De toeslagpalen zijn rood, de gewone NS dingen geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ICD = InterCity Direct is internationale IC, bijv. naar Brussel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

CptChaos schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 16:32:
ICD = InterCity Direct is internationale IC, bijv. naar Brussel idd.
Nee, ICD is InterCity Direct van Breda en Rotterdam naar Amsterdam CS. Ze gaan nog niet naar Brussel en verder vziw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hero of Time schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 16:33:
Nee, ICD is InterCity Direct van Breda en Rotterdam naar Amsterdam CS. Ze gaan nog niet naar Brussel en verder vziw.
Och, ik zie het inderdaad. Ik dacht dat ICD de vervanger was van NS International. Maar dat is dan dus vervangen door NS Hispeed of zo.

Anyway; ik heb er best zin in, al kijk ik aan de andere kant op tegen de wekker. Ik heb hem of op 05.30 of 05.45, weet nog niet welke ik ga doen... Supervroeg is het in ieder geval wel voor mijn doen...

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 08-08-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zijn er hier meer Tweakers die in Groningen op de bus stappen? Just curious :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:10
Yep, ik stap in Groningen op de bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
RoD schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 16:35:
Zijn er hier meer Tweakers die in Groningen op de bus stappen? Just curious :)
Jazeker, valt de bus bij CS een beetje op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nostordici schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 16:47:
[...]

Jazeker, valt de bus bij CS een beetje op?
Geen idee, maar ik denk dat het niet te missen zal zijn. De bus staat aan de kant van het water en is het daar best overzichtelijk :)

Hier een Street View-linkje: https://goo.gl/maps/Oicxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
De laatste update voor we vertrekken. :) Nog een nachtje slapen en de Tweakers Express vertrekt naar de Gamescom in Keulen!!!111 Wij hebben de afgelopen weken keihard gewerkt om te zorgen voor een onvergetelijke reis. Om ook te zorgen voor een reis die vlekkeloos verloopt, hierbij de last minute informatie.

Wees op tijd!
We wachten op niemand. Vertrektijd = vertrektijd. De A16 vanuit het zuiden geeft +/- 20 minuten vertraging bij de van Brienenoordbrug. Let daarop als je er langs moet. Als je de trein mist is dat geen reden tot restitutie. ik zeg het er maar even bij voor de zekerheid.

Tickets en procedure
Iedereen heeft een e-ticket ontvangen van Eventbrite. Dit is ook je toegangsbewijs voor de trein. Je kunt de trein betreden op de stations. Let daarbij goed op de spoornummers hieronder, maar houd ook de borden op de stations in de gaten voor eventuele wijzigingen.

Nadat je in de trein bent aangekomen, verzoeken wij je met het e-ticket naar een van de drie servicepunten in de trein te gaan. Deze vind je in wagon 3, 5 en 7. Daar wordt je ticket gescand door een van onze medewerkers en ontvang je een polsbandje, ticket voor de Gamescom, programmaboekje, lot voor de loterij en een goodiebag. Heb je geen ticket bij je? Dan wordt je helaas verzocht de trein weer te verlaten. Er zal door ons personeel later ook gecontroleerd worden op het dragen van een polsbandje. Als je die niet kunt laten zien, moeten we helaas ook verzoeken de trein te verlaten.

Opvangteams op stations + keycards voor Rotterdam CS
Op alle stations en op de opstaphaltes van de bussen, staan medewerkers van de Tweakers Express jullie op te wachten. Zij staan bij het juiste spoor. Heb je vragen of is er iets onduidelijk? Dan kun je bij hen terecht. Op Rotterdam CS staan ook medewerkers bij de poortjes. Op vertoon van je e-ticket voor de Tweakers Express overhandigen zij een keycards waarmee je door de poortjes kunt. Bewaar deze keycard goed voor de terugweg! Zorg dat je op tijd bij de poortjes bent, anders is het personeel daar al weg. Zij willen ook graag de trein halen :-)

Reisschema en spoornummers
Hieronder het laatste reisschema inclusief spoornummers. Wees op tijd! De trein wacht niet en vertrekt op de aangegeven tijden. Houd ook de borden op stations in de gaten voor eventuele spoorwijzigingen.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000645057.jpeg

Informatie busvervoer Groningen en Antwerpen
Hieronder de laatste informatie m.b.t. de vertrektijden en opstapplaatsen voor de bussen uit Groningen en Antwerpen. Vergeet je tickets hiervoor niet mee te nemen!

Groningen
Groningen - Touringcarhalte aan het water tegenover station - 06.45uur
Zwolle - Hanzelaan, achterzijde CS - 08.00uur

Antwerpen
Antwerpen - Franklin Rooseveltplaats - 06.45uur
Schoten - Parkeerplaats Carrefour, Bredaabaan 967 - 07.00uur

Eten & Drinken
Er zijn twee rijtuigen met een bar aan boord. Dit zijn de rijtuigen van KPN/HBO en Call of Duty. Daar kun je snacks en drankjes kopen, maar deze zijn enkel met contact geld af te rekenen. Alcohol is uiteraard alleen verkrijgbaar vanaf 18 jaar. Neem je ID mee naar de bar. Geen ID = geen alcohol! Het menu ziet er als volgt uit:

Belgisch bier - € 2,00 per bekertje
Cola - € 2,00 per bekertje
Lipton Ice tea - € 2,00 per bekertje
Waterflesjes - € 2,00 per flesje
Red bull - € 2,50 per blikje
Hotdogs - € 3,00 per broodje
Unox noodles - 2,50 per potje
Pringles - € 2,00 per potje
Koffie - € 2,00 per bekertje

Het is toegestaan om voor jezelf wat eten & drinken mee te nemen. Het meenemen van alcoholische dranken is echter niet toegestaan. Zorg ook dat je gegeten hebt in Keulen voordat je aan de terugreis begint. ;)

Pro-gamers on board
Net als vorig jaar zijn er in de lan-wagon enkele pro-gamers aan boord. Dit jaar zijn dat Ingrid 'Lynxaly' Vriezen en Amber 'Boevje' Dijkstra. Allebei afkomstig van Team Mouse-Control en gespecialiseerd in Counter Strike. Ook bij ons is Steffan 'Pwnage' Tabara van AT Gaming Team om jullie uit te dagen voor een potje FIFA. De Tweakers Express is dus de kans om je skills te testen tegen enkele professionele gamers!

Powerbanks - neem je Apple oplaadkabel mee
Enkele weken geleden maakten we bekend dat Trust aan iedereen een volledig opgeladen powerbank weggeeft in de trein. Voor bezoekers die voor een bepaalde datum hun kaartje hebben gekocht, is er zelfs een versie met hun Tweakers username erop! Deze powerbanks worden uitgedeeld na vertrek vanuit Arnhem. Via de intercom wordt omgeroepen waar je deze kunt afhalen. Het ophalen zal geschieden op alfabet. Heb je een iPhone? Zorg dan dat je jouw oplaadkabel meeneemt, zodat de powerbank te gebruiken is.

ID-kaart/paspoort
We gaan de grens over en daarbij wordt je geacht om een ID-bewijs bij je te hebben. Vergeet dus je ID-kaart of paspoort niet. Je rijbewijs is geen geldige legitimatie in het buitenland. Overigens is je ID-bewijs ook handig voor de Gamescom. Leeftijdsgrenzen voor games worden in Duitsland vrij strikt gehandhaaft.

Overzicht prijzen loterij
De laatste weken hebben we hard gewerkt om te zorgen voor een goed gevulde goodiebag en een goed gevulde prijzenpot bij de loterij. Mede dankzij KPN, HBO en Call of Duty konden we die de laatste weken nog flink uitbreiden. Het totale overzicht vinden jullie op onze pagina: Tweakers Express 2015

In geval van nood
In de trein schiet je iemand van de organisatie aan of van Railpromo. Mocht je die niet zien, dan kun je bellen naar 06 39113312. Let wel, als je de trein mist hoef je niet te bellen. Er zit geen achteruit op de trein.

Dat was het voor nu. Wij gaan nog even door met de allerlaatste voorbereidingen. We hopen dat jullie er net zoveel zin in hebben als wij.

Tot zondag!

Tweakers Express 2015
Een paar foto's van het emplacement.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MZrl4MnaNGyajsFn8xwx34lK/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DRZIySc79OnOm1tFvWv2izoO/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/r5361jlYFUXDeDQnlyDJ9Y15/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/poIQMvQIRDB87kMviM1DJrqN/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9mP6D7NGJyLQCLAMIR8HkuIt/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qqZULXNRk3u5V3SaxqTG5vdO/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/pxjtR16nJhMG918SNjMZaEmt/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/M9r2FX0zYISXwq7LemYBfL99/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/LwiW8xsOLh6seGT4k0LdglCV/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Fh9XKpMvlMP64Mjisgg0pFt9/thumb.jpg

En als bonus twee filmpjes van het rangeren

[YouTube: https://youtu.be/pZMmHRzEkVI]

[YouTube: https://youtu.be/9w922DTW_LU]

Lijkt op de last minute mail, maar er zit hier en daar wat extra's bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vetjes, Zeef, alleen is het morgen en niet over twee nachten... :+

Muggenzifters hou je altijd, helaasch O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave trein, ik heb er nog meer zin in nu! its going to be awesome :D :D :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Je reisschema ontbreekt spoornummers! Dacht zeg het maar even erbij :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Xtr3me4me schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:16:
Je reisschema ontbreekt spoornummers! Dacht zeg het maar even erbij :P
Die waren ook pas bekend geworden na het maken van het plaatje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

CptChaos schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:17:
[...]
Die waren ook pas bekend geworden na het maken van het plaatje. ;)
Spoornummers waren eerder al bekend. A'dam CS was spoor 8 bijvoorbeeld, waarom dit plaatje zegt dat de nummers nog bekend gemaakt gaan worden snap ik ook niet.

Afijn, op het station zelf op dat moment maar even goed op de borden kijken.

Enne... Als jij te laat bij mij op Gein aankomt hé... :/ Dan zullen we naar Utrecht moeten racen ben ik bang ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000645057.jpeg

Zo, met spoornummers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
Hero of Time schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 11:27:
Ik twijfel nog een beetje of ik in kimono en geta zal gaan of niet. Het past eigenlijk net niet, ben iets te lang ervoor (hoog water zoals ze dat noemen) en draag 'm daarom in principe nooit.
Doen!!!
Je hebt een excuus om wat speciaals te dragen, gewoon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Musical-Memoirs schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:58:
[...]

Doen!!!
Je hebt een excuus om wat speciaals te dragen, gewoon doen :)
Ok, jij hebt mij over gehaald, omdat je de kleding van mijn held draagt morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
Hero of Time schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 18:01:
[...]

Ok, jij hebt mij over gehaald, omdat je de kleding van mijn held draagt morgen.
Graag gedaan, dat motiveert mij weer om me nog druk in te zetten om mijn upgrade op tijd af te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan morgen wel een verplichte foto samen. :D

Ik stap in Amsterdam op btw.

[ Voor 26% gewijzigd door Hero of Time op 08-08-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

bvk schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:33:
Spoornummers waren eerder al bekend. A'dam CS was spoor 8 bijvoorbeeld, waarom dit plaatje zegt dat de nummers nog bekend gemaakt gaan worden snap ik ook niet.
Spoornummers waren eerst niet definitief hoor, net als de tijden niet... :/
Enne... Als jij te laat bij mij op Gein aankomt hé... :/ Dan zullen we naar Utrecht moeten racen ben ik bang ;)
Zorg jij nou maar dat je goed uitgerust bent... Opa :+ Hij weet wie het zegt ;) Dan zorg ik dat op tijd IN Gein ben en niet er op... :+

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 08-08-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

CptChaos schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 18:21:
[...]
Spoornummers waren eerst niet definitief hoor, net als de tijden niet... :/
[...]
Zorg jij nou maar dat je goed uitgerust bent... Opa :+ Hij weet wie het zegt ;) Dan zorg ik dat op tijd IN Gein ben en niet er op... :+
Opa gaat vroeg slapen, maak je maar geen zorgen. Grapjas :)

Hoe gaat het trouwens met dat afroepen op alfabet voor je power-pack etc. Ben ik met mijn "b" al direct aan de beurt of duurt dat wel even?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Welke games kunnen er eigenlijk allemaal gespeeld worden in de trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
Hero of Time schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 18:06:
Dan morgen wel een verplichte foto samen. :D

Ik stap in Amsterdam op btw.
Met plezier.
Geld voor iedereen die een foto van me wilt maken of samen op de foto wilt.
Voel je vrij om te vragen :)

Ik ook Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:35

Case_C

[Team Carrack]

init schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:03:
Welke games kunnen er eigenlijk allemaal gespeeld worden in de trein?
Geen idee, volgens mij is over de games ook nog geen update geweest. Zeef zou vandaag toch nog een laatste update geven? Wellicht dat het daar in staat? Zeef z'n update hierboven gemist :) , ga ik die eerst maar eens doorlezen.

Hoe laat moet de gemiddelde Tweaker in dit topic eigenlijk opstaan om de trein te halen :P . Zelf zal ik even 5 uur er toch echt uit moeten, om vervolgens even na half 6 richting Rotterdam te rijden.

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 08-08-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Case_C schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:03:
[...]

Geen idee, volgens mij is over de games ook nog geen update geweest. Zeef zou vandaag toch nog een laatste update geven? Wellicht dat het daar in staat?

Hoe laat moet de gemiddelde Tweaker in dit topic eigenlijk opstaan om de trein te halen :P . Zelf zal ik even 5 uur er toch echt uit moeten, om vervolgens even na half 6 richting Rotterdam te rijden.
Voor mij wordt het half vijf, 5u15 in de auto ri. Rotterdam CS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-07 00:27
[...]

Geen idee, volgens mij is over de games ook nog geen update geweest. Zeef zou vandaag toch nog een laatste update geven? Wellicht dat het daar in staat? Zeef z'n update hierboven gemist :) , ga ik die eerst maar eens doorlezen.

5:45, pak de stoptrein van 6:51 van Zwolle naar Utrecht, geen zin in een bus reis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
[...]

Ik had het al wel gelezen, maar kom alleen maar een laar zinnen tegen over counter strike en FIFA. Ik neem aan dat dat niet de enige games zijn die er zijn te spelen? Zeker omdat o.a. call of duty een sponsor is.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/