Tweakers Express 2015.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:
  • 62.086 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nandervv schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 01:05:
[...]

De NS heeft in ieder geval geen 1700s / 1800s over. Sterker nog, voor de berlijntrein wordt inmiddels ook een (grijze, modernere) loc van CapTrain gehuurd.

Beetje offtopic, maar is Bad Bentheim nu niet de laatste locwissel van treinen uit / naar Nederland, gezien de nachttrein naar o.a. kopenhagen niet meer rijdt en de andere nachttrein niet wisselt?

Eigenlijk wel jammer, want locwissels zijn fijn.
NS heeft wel degelijk nog 1700 locomotieven in dienst, soms nog voor de IC Berlijn, en tot 2018 zullen ze wss in de dienst blijven (1700) met DDAR van 3 bakken en DDM 1 met 4 bakken, DDM 1 komt wel pas in 2016 of eind 2015 misschien nog wel in dienst, (voor de mensen die niet weten wat die DDAR en DDM 1 is, dat zijn van die dubbeldekker wagons in stoptrein kleurtjes, en het verschil is er bijna niet, ik geloof alleen iets technisch en het interieur), en ja inderdaad 1800 is inderdaad weg.
Edit: sorry, beetje offtopic

@Xtr3me4me Dank je! :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 14:19 . Reden: Offtopic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:16
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000645057.jpeg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

damn you iBugged :P

Vorig jaar wijzigde het vertrekspoor in Köln-Deutz nog op het laatste moment. Hou op het perron in Köln-Deutz de crew in de gaten en kom niet op het allerlaatste moment het perron op rennen. De Tweakers-Express wacht op niemand. 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Maasluip op 06-08-2015 14:24 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je allebei!

Oja tip: als je misschien na de treinreis of voor de reis naar huis nog honger hebt, voor het station (Messe deutz ja) zit een Mc donalds ,tenminste dat zegt google maps, misschien handig? :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

No problemo, moest zelf ook weer denken van welk spoor de trein vertrekt hahaha. Maar popte in me hoofd van spoor 8.
Neem aan dat het sowieso nog omgeroepen wordt op het station :P Zo niet...volg de geeks...dan kom je vanzelf op de het juiste perron :D :+

The march of the Lemmings _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Xtr3me4me op 06-08-2015 14:34 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Vorig jaar werd het meerdere malen omgeroepen op Station Eindhoven :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 16:32
Maasluip schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:23:
[..]
De Tweakers-Express wacht op niemand. 8)
Dan hoop ik dat de NS geen vertraging heeft zondag ochtend :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Snel naar het volgende station met de reguliere dienstregeling dan, of de taxi :)

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 06-08-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Maasluip schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:23:
damn you iBugged :P

Vorig jaar wijzigde het vertrekspoor in Köln-Deutz nog op het laatste moment. Hou op het perron in Köln-Deutz de crew in de gaten en kom niet op het allerlaatste moment het perron op rennen. De Tweakers-Express wacht op niemand. 8)
I'm sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Lies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
PcDealer schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:35:
Snel naar het volgende station met de reguliere dienstregeling dan, of de taxi :)
Tja... of dat gaat lukken....

Maargoed altijd positief blijven: er is geen sneeuw voorspeld, blaadjes op de rails valt denk ook wel mee in de zomer en zoals het er nu uit ziet geen code rood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:00
Mattie112 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:11:
[...]

Tja... of dat gaat lukken....

Maargoed altijd positief blijven: er is geen sneeuw voorspeld, blaadjes op de rails valt denk ook wel mee in de zomer en zoals het er nu uit ziet geen code rood :)
Ook geen uitzettende bruggen op de route? Het is toch boven de 18 graden op het moment :+

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
LordSinclair schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:21:
[...]

Ook geen uitzendende bruggen op de route? Het is toch boven de 18 graden op het moment :+
ai.... * Mattie112 gaat snel de route controleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-06 19:41
Met mijn reis plannen kwam ik tegen een paar dingen aan. Blijkbaar gaat de trein in Amsterdam zo vroeg dat ik een nachtbus zou moeten nemen om op tijd te zijn. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ook geld een hoger tarief voor de nachtbus en blijkbaar moet je daar eerst je OV chipkaart specifiek voor activeren anders kan je niet eens inchecken? Klonk voor mij allemaal als veel gedoe!

Voor anderen die ook bar weinig OV ervaring hebben en via Amsterdam gaan, Kattenburgerstaat is 20 minuutjes lopen en zondag gratis parkeren. Als iemand nog dichterbij wat gratis weet graag zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
De trein vertrekt om 08:02 van A'dam, heb je daar een nachtbus voor nodig? Ik van met de trein vanaf Sassenheim -> A'dam en dat is gewoon een "reguliere" trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paneidos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-01 10:21
Mattie112 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:48:
De trein vertrekt om 08:02 van A'dam, heb je daar een nachtbus voor nodig? Ik van met de trein vanaf Sassenheim -> A'dam en dat is gewoon een "reguliere" trein.
Vanuit sommige plaatsen in Noord-Holland is het mogelijk, vanuit andere plaatsen niet.
De enige manier om met OV op tijd te zijn vanuit Hoorn is een nachtbus waarmee je 2,5 uur te vroeg aankomt: http://9292.nl/reisadvies/station-hoorn/station-amsterdam-centraal/aankomst/2015-08-09T0534

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:24:
Dank je allebei!

Oja tip: als je misschien na de treinreis of voor de reis naar huis nog honger hebt, voor het station (Messe deutz ja) zit een Mc donalds ,tenminste dat zegt google maps, misschien handig? :)
Die was vorig jaar onmogelijk druk met het halve assortiment uitverkocht. Zou niet aanraden je daarop vast te stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Ik heb Zeef nog een mailtje gestuurd dat ik wel de foto's wil maken van de dag zelf. Geen idee of er al iemand was uitgezocht maargoed, het valt altijd te proberen :)

Ben natuurlijk geen pro maar denk dat de foto's prima genoeg zijn om een goede indruk van zo'n dag te krijgen. Lijkt me erg tof om alsnog mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-07 07:17
Musical-Memoirs schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:45:
Met mijn reis plannen kwam ik tegen een paar dingen aan. Blijkbaar gaat de trein in Amsterdam zo vroeg dat ik een nachtbus zou moeten nemen om op tijd te zijn. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ook geld een hoger tarief voor de nachtbus en blijkbaar moet je daar eerst je OV chipkaart specifiek voor activeren anders kan je niet eens inchecken? Klonk voor mij allemaal als veel gedoe!

Voor anderen die ook bar weinig OV ervaring hebben en via Amsterdam gaan, Kattenburgerstaat is 20 minuutjes lopen en zondag gratis parkeren. Als iemand nog dichterbij wat gratis weet graag zeggen.
Je kan ook contant betalen in de nachtbus. Kost 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

ShitHappens schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:58:
[...]

Die was vorig jaar onmogelijk druk met het halve assortiment uitverkocht. Zou niet aanraden je daarop vast te stellen!
De gamescom sluit om 18:00 uur, onze trein vertrekt om 18:58. Tijd genoeg om even naar Köln Hbf heen en weer te gaan. Vorig jaar kon je op vertoon van je gamescom kaartje met de reguliere treinen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Volgens de gamescom site is dat dit jaar weer
Due to its location in the center of Cologne Koelnmesse can be quickly reached by public transport.

Stations/Stops around the exhibition center:

Entrance South:
S-Bahn: Köln Messe/Deutz, S6, S11, S12, S13
Tram- or subway: KÖLN, Bf Deutz/Messe (U), Line 1 und 9
Entrance East, West, North:
Koelnmesse, Köln-Deutz Line 3 und 4
Your Admission Ticket serves as Public Transport Ticket (VRS/VRR):

For the duration of the respective trade fair, all admission tickets and trade fair passes that display the symbol of the Verkehrsverbund Rhein-Sieg (VRS) and Verkehrsverbund Rhein-Ruhr (VRR) are valid for free travel on busses, S-Bahns (commuter trains), underground trains, and regional trains within the extended VRS network. They are only valid for travel to and from the Koelnmesse exhibition centre (only in conjunction with your personal ID). Not included are Deutsche Bahn trains that are subject to a supplementary charge as for instance IC/EC or ICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
Er waren trouwens plaatsen vrijgekomen voor de Oculus Rift demo op verschillende tijden.
Om hiervoor te reserveren moet je de Oculus Live app downloaden op je smartphone. Vervolgens kun je in de app de Deutsche Gamescom guide downloaden. Zodra je dat gedaan hebt zie je in het hoofdmenu de optie om voor een demo van 30 minuten een boeking te plaatsen.

[ Voor 36% gewijzigd door Dvyss op 06-08-2015 17:54 . Reden: Herschreven om de duidelijkheid te verhogen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Dvyss schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:18:
Waren trouwens plaatsen vrijgekomen voor de Oculus Rift demo op verschillende tijden. Hiervoor moet je de Oculus Live app downloaden, de Deutsche Gamescom guide downloaden en je plaatsje reserveren in het gewenste tijdvak.
Heb mezelf gereserveerd om 14:30 gisteren. Waren nog 13 plekken vrij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Daar nog een linkje voor misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paneidos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-01 10:21
ShitHappens schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:32:
Daar nog een linkje voor misschien? :)
1. Download de Oculus Live app
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.guidebook.apps.OculusXP.android
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/oculus-live/id969733783?mt=8
2. Open de App en kies de Gamescon Guide (ik heb de Duitse gekozen, er is ook een Engelse)
EDIT: Dvyss meldt dat je de Duitse moet hebben om te reserveren.
3. De app vertelt je het menu te openen, daarin kies je Rift Demo
4. Selecteer zondag en kies een tijdslot
5. Registreer met de knop onderin (je moet wel een account aanmaken of inloggen met externe partij) en je hebt een plekje.

Op dit moment zijn er nog zat plekken beschikbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door paneidos op 06-08-2015 18:13 . Reden: Info uit reply van Dvyss erbij. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
paneidos schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:05:
[...]

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.guidebook.apps.OculusXP.android
2. Open de App en kies de Gamescon Guide (ik heb de Duitse gekozen, er is ook een Engelse)
5. Registreer met de knop onderin (je moet wel een account aanmaken of inloggen met externe partij) en je hebt een plekje.

Je moet de Duitse (Deutsche) hebben. Via de Engelse guide kan je namelijk niet reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:10
Bedankt voor de tip, ik heb een plaatsje gereserveerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Yes bedankt, 14.00 it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
paneidos schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:05:
[...]

EDIT: Dvyss meldt dat je de Duitse moet hebben om te reserveren.

Echt bedankt voor deze tip! Vorig jaar was het veel te druk bij Oculus Rift en moest ik het helaas overslaan. Nu sta ik gereserveerd om 13.00 uur :) Dus het gaat zondag eindelijk gebeuren :)

Verder kreeg ik ook reactie terug van HTC Vive, die gasten hebben me op zaterdag 8 augustus gezet om 18.00 uur :? Tja dat gaat niet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenvdr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-08-2024
Hoi Tweakers!

Hebben jullie er een beetje zin an????? Morgen ga ik met zeef keihard aan de slag om de Tweakers Express voor jullie op te bouwen. Een ding kan ik nu al zeggen, de Tweakers Express 2015 is mooier, groter, en gaver dan die van vorig jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

CFC-Mathijs schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:58:
Ik heb Zeef nog een mailtje gestuurd dat ik wel de foto's wil maken van de dag zelf. Geen idee of er al iemand was uitgezocht maargoed, het valt altijd te proberen :)
DaMei in "Tweakers Express 2015."

Ik heb mijn extra grote accu binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

gerbenvdr schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 23:54:
Hoi Tweakers!

Hebben jullie er een beetje zin an????? Morgen ga ik met zeef keihard aan de slag om de Tweakers Express voor jullie op te bouwen. Een ding kan ik nu al zeggen, de Tweakers Express 2015 is mooier, groter, en gaver dan die van vorig jaar!
Buurman en ik zitten al af te tellen. Morgen laatste werkdag voor mij en dan weekend en zaterdag zal ik geheid niet kunnen slapen vanwege de spanning. Voor ons beide de eerste keer dat we dit meemaken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:04:
[...]

Buurman en ik zitten al af te tellen. Morgen laatste werkdag voor mij en dan weekend en zaterdag zal ik geheid niet kunnen slapen vanwege de spanning. Voor ons beide de eerste keer dat we dit meemaken. _/-\o_
Haha same, ik ben ook nog al vrij jong, ik ga ook met mijn moeder, maar ik heb er enorm veel zin in, misschien kom ik je nog tegen ergens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:14:
[...]

Haha same, ik ben ook nog al vrij jong, ik ga ook met mijn moeder, maar ik heb er enorm veel zin in, misschien kom ik je nog tegen ergens :P
Hahaha als je 2 gasten ziet met petjes achterste voren en eentje met NY petje grijze kleur en witte NY letters erop...thats me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
gerbenvdr schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 23:54:
Hoi Tweakers!

Zeker heb ik er zin in, ik ben al een tijdje aan het aftellen! Morgen nog even aan het werk, maandag heb ik de ochtend maar vrijgenomen. Er zijn een aantal games waar ik graag wat van wil zien, en wellicht kom ik wat oud collega's van eFusion / NavyFIELD tegen. En los daarvan is de TE natuurlijk ontzettend gaaf!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen er ook rijtuigen mee gaan waar de ramen ruim open kunnen? :p

Morgen ook de laatste update toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvervoord
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-07-2021
Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Ben echt ontzettend benieuwd hoe deze TE zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
'k Heb d'r zin an!! Moet nog even kijken of ik bij een groepje jongeren kan aansluiten of dat ik maar solo ga rondzwerven op Gamescom, Keulen en de trein :+ Is er misschien al een groepje gevormd met jeugdige leden waarbij ik kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij kan je niet aansluiten denk ik want ik ga naar Keulen west en daar treinen spotten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

iBugged schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:30:
'k Heb d'r zin an!! Moet nog even kijken of ik bij een groepje jongeren kan aansluiten of dat ik maar solo ga rondzwerven op Gamescom, Keulen en de trein :+ Is er misschien al een groepje gevormd met jeugdige leden waarbij ik kan aansluiten?
Loop door de trein en je komt vast mensen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:33:
Bij mij kan je niet aansluiten denk ik want ik ga naar Keulen west en daar treinen spotten :p
Neem je ook geen kijkje bij Gamescom? Je hebt tenslotte een ticket daarvoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

iBugged schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:30:
Zie een jongen met Grijs petje met NY witte letters erop, dat ben ik. Ik ga samen met me buurman. Mocht je me zien tussen al die andere mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedades
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-09 22:30
Vandaag de Pyra handheld weer bekeken (stond er vorig jaar ook, hij is nog niet af) en ik vind dat echt een Tweaker-project. Lekker als hobby een draagbare spelcomputer in elkaar knutsellen.

Voor iedereen die nog gaat: veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:27:
Zullen er ook rijtuigen mee gaan waar de ramen ruim open kunnen? :p
zeef in "Tweakers Express 2015." :)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Nog even een reminder voor mensen die met korting naar Utrecht willen reizen.

Momenteel kost het retourtje van je woonplaats naar Utrecht 13,75 euro, maar het kan minder worden als er meer mensen meedoen.

Meld je dan nog voor 12.00 uur aan bij mij.
Kiswum in "Tweakers Express 2015 - Carpool- & Overnachtingentopic"

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Kan ik nog iemand blij maken met een Tweakers Express ticket? Ik wil de mijne graag annuleren, maar ik weet niet of het nog op tijd kan.

Interesse? Graag via PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Helaas :( M'n budget laat niet toe om nu alsnog zelf een ticket te kopen dus ik dacht dat dit een mooie oplossing was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Je kan het altijd proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Nog twee dagen en we zijn bijna in Keulen :D

Is er ook een indeling van de rijtuigen beschikbaar, waar we de speciale wagons kunnen vinden? Zou een beetje zonde zijn als ik in het midden instap, en ik loop naar voren terwijl ik naar achteren moet lopen :+

Verder heb ik om alles gedacht, ook om de zondagse dienstregeling waarbij de NS de machinisten vaak nog even een paar uur langer laten slapen, waardoor de eerste trein op zondag pas om 7:54 vertrekt. Zou natuurlijk lullig zijn als die trein uitvalt of dikke vette vertraging heeft.

Daarom laat ik me door pa naar Utrecht Centraal rijden, voor de zekerheid.

* AW_Bos heeft al eerder een belangrijke trein bijna gemist door een defecte...brug |:( :+

[ Voor 50% gewijzigd door AW_Bos op 07-08-2015 11:34 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:28:

Is er ook een indeling van de rijtuigen beschikbaar, waar we de speciale wagons kunnen vinden? Zou een beetje zonde zijn als ik in het midden instap, en ik loop naar voren terwijl ik naar achteren moet lopen :+

Verder heb ik om alles gedacht, ook om de zondagse dienstregeling waarbij de NS de machinisten vaak nog even een paar uur langer laten slapen, waardoor de eerste trein op zondag pas om 7:54 vertrekt. Zou natuurlijk lullig zijn als die trein uitvalt of dikke vette vertraging heeft.

Daarom laat ik me door pa naar Utrecht Centraal rijden, voor de zekerheid.

* AW_Bos heeft al eerder een belangrijke trein bijna gemist door een defecte...brug |:( :+
Ik woon in Purmerend en laat mij ook brengen :9 Stel je voor de trein is reeds vertrokken...... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou wel triest zijn, ik hoorde dat er vorig jaar maar 2 tweakers de trein hadden gemist :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:48:
Dat zou wel triest zijn, ik hoorde dat er vorig jaar maar 2 tweakers de trein hadden gemist :p
Toen was het zaterdag geloof ik, en dan rijden de treinen al wat eerder dan op een zondag.
Dus toch iets voor iedereen om even rekening mee te houden, en zo snel mogelijk even je reis goed te plannen ;).

En als de trein vertrokken is, dan pak je toch de ICE naar Keulen (is alleen een paar uur wachten op Utrecht). Ik neem aan dat je ook bij enkel de terugreis je ticket mag laten scannen in ruil voor een bandje ;).

[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 07-08-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:51:
[...]

Toen was het zaterdag geloof ik, en dan rijden de treinen al wat eerder dan op een zondag.
Dus toch iets voor iedereen om even rekening mee te houden, en zo snel mogelijk even je reis goed te plannen ;).

En als de trein vertrokken is, dan pak je toch de ICE naar Keulen (is alleen een paar uur wachten op Utrecht). Ik neem aan dat je ook bij enkel de terugreis je ticket mag laten scannen in ruil voor een bandje ;).
Haha ja, ik was aan het kijken voor voorhout, dan zou ik om 8:01 aankomen, 1 minuut om in de TE te stappen, dus ik ga maar van Sassenheim via Hoofddorp naar Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:56
* FoxLenny gaat maar fietsen omdat ie anders met de nachtbus moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoxLenny schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:49:
* FoxLenny gaat maar fietsen omdat ie anders met de nachtbus moet :P
Kijk dat is ook een oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

AW_Bos schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:28:

[knip]
Ik weet niet meer zo zeker of dat wel gedeeld mocht worden. :X

[ Voor 14% gewijzigd door Maasluip op 07-08-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitrijtuig nr 7 is mooi in het midden van alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:48:
Zitrijtuig nr 7 is mooi in het midden van alles :P
Behalve de bar ^^ (staat trouwens niet ingedeeld?)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Waar zijn de crew coupes/gereserveerde zitplaatsen :P

Edit: sowieso niet compleet omdat ik op slechts 602 reguliere plaatsen kom, waarvan een deel gereserveerd zou moeten zijn voor crew.

Iedereen aan een reisverzekering gedacht? Ik heb er een afgesloten voor EUR 2,20.

[ Voor 75% gewijzigd door PcDealer op 07-08-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Zijn er mensen uit Groningen met parkeertips voor de auto, ik heb begrepen dat in de meeste delen van Groningen gratis parkeren is op zondag, maar kan verder geen duidelijke info vinden op parkeersites. In de buurt van het station zou ideaal zijn, maar 10 min lopen is ook geen ramp. Ik heb al iets gehoord over parkeren bij het KPN gebouw, maar daar heb ik nu geen zekerheid over. Verder moet het natuurlijk geen blauwe zone zijn :p

@hierboven: Reisverzekering voor een dag vind ik zelf onnodig, maar mag altijd. Verzekeraars vinden dat ook prima ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Nostordici op 07-08-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

PcDealer schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:10:

Iedereen aan een reisverzekering gedacht? Ik heb er een afgesloten voor EUR 2,20.
Is dat niet alleen mogelijk i.c.m. een accommodatie? Check even de voorwaarden.
Als een bezoek aan een pretpark/beurs, wordt gezien als accommodatie, dan ben ik ook verzekerd met de doorlopende reisverzekering.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Puc van S. schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:03:
[...]

Behalve de bar ^^ (staat trouwens niet ingedeeld?)
Barrijtuigen zijn in 5 en 9. En crew zit niet. Crew loopt rond met zwepen en kettingen om recalcitrante tweakertjes in het gareel te houden. >:) Dit soort uitjes is ook verdacht populair onder de crew. :D

[ Voor 30% gewijzigd door Maasluip op 07-08-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Maasluip schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:24:
[...]

Barrijtuigen zijn in 5 en 9. En crew zit niet. Crew loopt rond met zwepen en kettingen om recalcitrante tweakertjes in het gareel te houden. >:) Dit soort uitjes is ook verdacht populair onder de crew. :D
Hmmm rijtuig 7 is dan idd the place to be :P wellicht toch maar morgenavond alvast naar Rotterdam gaan om als eerste de trein in te kunnen O-)

Iets wat ik trouwens compleet gemist heb, vorig jaar kon je jezelf inschrijven voor de LAN wagon en dat je dus op een bepaalde (gereserveerde) tijd daar kon zitten, dat is denk ik dit jaar niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog een update vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Puc van S. schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:37:
[...]

Hmmm rijtuig 7 is dan idd the place to be :P wellicht toch maar morgenavond alvast naar Rotterdam gaan om als eerste de trein in te kunnen O-)

Iets wat ik trouwens compleet gemist heb, vorig jaar kon je jezelf inschrijven voor de LAN wagon en dat je dus op een bepaalde (gereserveerde) tijd daar kon zitten, dat is denk ik dit jaar niet meer?
Is inderdaad een hele goede. Hoe gaan we dat doen met Lan games enz. reservering? Nummertje trekken en op tijd (zeg maar 15-30min max p.p.)? Of wie het eerst komt wie het eerst maalt? Of stoelendans? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha stoelendans in een rijdende trein zou wel baas zijn hahahaha 8)7 _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Jij hebt toch de power of the universe? No probs yo B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Er komt in ieder geval een mail met info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

En daarmee bedoel je niet "Herinnering voor Tweakers Express 2015"?

* PcDealer heeft toegangsbewijs geprint.

[ Voor 28% gewijzigd door PcDealer op 07-08-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb de toegangsbewijs dubbel uitgeprint.In mijn tas, en in mijn portemonnee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

En op je smartphone laten staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iBugged schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:38:
[...]

Er komt in ieder geval een mail met info ;)
Hoe laat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
PcDealer schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:40:

Nee, dat is een geautomatiseerde e-mail van Eventbrite.
Vorige week was dat rond 17u30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
AW_Bos schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:51:
[...]

Goed dat je het zegt! De trein die ik had willen hebben rijdt niet op zondag. Dus of om kwart voor acht op Amsterdam aankomen (met de kans de TE te missen bij vertraging), of al een uur eerder vertrekken/aankomen.

Ik denk dat ik maar een uurtje minder slaap om zeker te zijn dat ik de TE niet mis. Nog meer mensen die om kwart voor zeven op station Amsterdam zijn? :9

Ik kom trouwens vanaf Alkmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Skyaero schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:01:
[...]

Goed dat je het zegt! De trein die ik had willen hebben rijdt niet op zondag. Dus of om kwart voor acht op Amsterdam aankomen (met de kans de TE te missen bij vertraging), of al een uur eerder vertrekken/aankomen.

Ik denk dat ik maar een uurtje minder slaap om zeker te zijn dat ik de TE niet mis. Nog meer mensen die om kwart voor zeven op station Amsterdam zijn? :9

Wij rijden zelf ook vanuit alkmaar. Maar kwart voor 8 is meer dan tijd zat joh. Wij (ik en de buurman van mij) komen vanuit Den Helder.
Wij vertrekken met de auto tot aan Alkmaar en daar pakken wij de trein richting A'dam Centraal.

06:57 + Alkmaar 1 Rotterdam Centraal Sprinter (NS)
07:42 + Amsterdam Centraal 4b

Dat geeft ons 20min de tijd om van spoor 4b naar spoor 8 te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
PcDealer schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:40:

Waarschijnlijk bedoelt hij "Tweakers Express Last Minute Info‏" die net binnengekomen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

Wij rijden zelf ook vanuit alkmaar. Maar kwart voor 8 is meer dan tijd zat joh. Wij (ik en de buurman van mij) komen vanuit Den Helder.
Wij vertrekken met de auto tot aan Alkmaar en daar pakken wij de trein richting A'dam Centraal.

06:57 + Alkmaar 1 Rotterdam Centraal Sprinter (NS)
07:42 + Amsterdam Centraal 4b

Dat geeft ons 20min de tijd om van spoor 4b naar spoor 8 te komen :P
Houd er wel rekening mee dat
- je in Amsterdam nog moet uitchecken
- er zaterdag tussen Alkmaar en Amsterdam werkzaamheden zijn. Als dat uit loopt heb je kans op vertraging.

Ik ga me er nog even over bezinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:57:
[...]

Haha ja, ik was aan het kijken voor voorhout, dan zou ik om 8:01 aankomen, 1 minuut om in de TE te stappen, dus ik ga maar van Sassenheim via Hoofddorp naar Amsterdam
me2 :)
07:11 uit mn hoofd vertrek @ sassenheim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyaero schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:01: Ik denk dat ik maar een uurtje minder slaap om zeker te zijn dat ik de TE niet mis. Nog meer mensen die om kwart voor zeven op station Amsterdam zijn? :9

Ik ben ook om ongeveer 0645 op het CS Amsterdam ;) Met Tweakers hoodie aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-06 19:41
Ik zal waarschijnlijk rond 7.25 in Amsterdam zijn.
Half uurtje van te voren vind ik genoeg en mijn nachtrust kan ik ook wel gebruiken.
(Vooral omdat ik iets doe wat ik normaal nooit doe, stressen met cosplay maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Ik ben rond 6u30 op Rotterdam CS met de auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Skyaero schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:11:
[...]

Houd er wel rekening mee dat
- je in Amsterdam nog moet uitchecken
- er zaterdag tussen Alkmaar en Amsterdam werkzaamheden zijn. Als dat uit loopt heb je kans op vertraging.

Ik ga me er nog even over bezinnen.
Alkmaar-Amsterdam Centraal zaterdag 8 augustus tot 19.30 uur
Oorzaak

door werkzaamheden

Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de overige treinen

tussen Alkmaar en Amsterdam Centraal rijden minder Intercity's; de Intercity Den Helder - Nijmegen rijdt wel en stopt extra in Heiloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattie112 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:12:
[...]

me2 :)
07:11 uit mn hoofd vertrek @ sassenheim
Ik een half uurtje eerder, als de sprinter van 7:11 vertraagd is, ben je te laat voor de trein naar Amsterdam op Hoofddorp en dan mis je de trein, daarom neem ik die 6:41 zodat ik zeker weet dat ik niet te laat kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
Nostordici schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:21:
Zijn er mensen uit Groningen met parkeertips voor de auto, ik heb begrepen dat in de meeste delen van Groningen gratis parkeren is op zondag, maar kan verder geen duidelijke info vinden op parkeersites. In de buurt van het station zou ideaal zijn, maar 10 min lopen is ook geen ramp. Ik heb al iets gehoord over parkeren bij het KPN gebouw, maar daar heb ik nu geen zekerheid over. Verder moet het natuurlijk geen blauwe zone zijn :p

@hierboven: Reisverzekering voor een dag vind ik zelf onnodig, maar mag altijd. Verzekeraars vinden dat ook prima ;)
Vrijwel naast het station (En vlakbij het KPN gebouw) kun je onder het Emmaviaduct gratis parkeren op zondag, daar zet ik de auto zelf ook neer. Van daar naar de bushalte is hooguit 10 minuten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
cmndr_adama schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:58:
[...]

Vrijwel naast het station (En vlakbij het KPN gebouw) kun je onder het Emmaviaduct gratis parkeren op zondag, daar zet ik de auto zelf ook neer. Van daar naar de bushalte is hooguit 10 minuten lopen.
Thanks, ik zie het net op Google Streetview :P
Mooie parkeerplekken hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waktak
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-08 09:49
In het mailtje wat we net kregen stond dat er "belgisch bier" aanwezig is. Moet ik dan denken aan jupiler of een heerlijk speciaalbiertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamdring
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:06
Kun je tussendoor de Gamescom ook even verlaten om ergens in de stad wat te eten en daarna met je kaartje weer terug naar binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glamdring schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:16:
Kun je tussendoor de Gamescom ook even verlaten om ergens in de stad wat te eten en daarna met je kaartje weer terug naar binnen?
Dat heb ik vorig jaar gedaan en toen kwam ik niet meer naar binnen met mijn dagkaart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dat vind ik vreemd. Als ik me niet vergis, moest je ergens melden dat je naar buiten ging en weer terug kwam. Mijn oplossing: eerst alles aflopen wat ik wil zien en dan naar buiten. Je kunt binnen overigens prima eten hoor.

* PcDealer bedankt Kiswum voor het heerlijke broodje worst vorig jaar :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
PcDealer schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:10:
Waar zijn de crew coupes/gereserveerde zitplaatsen :P
Uit mijn hoofd in 6. Dus als je je daar moet melden ..... sterkte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:57:
[...]

Ehm, hoe kan je om 8:01 nou op Amsterdam CS aankomen? De Google Maps compositie met wel/niet kunnen halen gaf al aan dat je 't niet zou halen en als ik de reisplanner pak van de NS zou ik vanuit Hillegom zelfs pas om 8:31 aankomen. Zie ook http://www.ns.nl/vertrekstaten/hil0.pdf met de vertrektijden van mijn station (Hillegom). 7:30 is de eerste die naar Leiden gaat, en 7:58 naar Haarlem. Vroeger heb je niet, tenzij je om midden in de nacht al op CS wilt staan :P.
Ik denk dat je de planner voor zaterdag hebt ingevuld. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:28:
[...]

Ehm, hoe kan je om 8:01 nou op Amsterdam CS aankomen? De Google Maps compositie met wel/niet kunnen halen gaf al aan dat je 't niet zou halen en als ik de reisplanner pak van de NS zou ik vanuit Hillegom zelfs pas om 8:31 aankomen. Zie ook http://www.ns.nl/vertrekstaten/hil0.pdf met de vertrektijden van mijn station (Hillegom). 7:30 is de eerste die naar Leiden gaat, en 7:58 naar Haarlem. Vroeger heb je niet, tenzij je om midden in de nacht al op CS wilt staan :P.
Ik denk dat je de planner voor zaterdag hebt ingevuld. ;)
Ik denk ook dat ik per ongeluk zaterdag heb ingevuld dan, foutje bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:21

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Djiezus wat een puzzel om vanuit Den Haag op die trein te komen. Lokaal OV (Tram en Bus) rijden nog niet.

Heb de volgende stations en opstappunten uitgerekend, waarbij DH HS mijn voorkeur heeft als opstap omdat ik daar makkelijker heen fiets dan Den Haag Centraal.

Rotterdam: DH HS 05.38 - 05.59
Amsterdam: DH CS 06:47 - 07:46 (3 minuten overstap op hoofddorp)
Amsterdam: DH HS 06:25 - 07:19
Utrecht: DH CS 07:27 - 08.13 (4 minuten overstap te gouda)
Utrecht: DH CS 07:27 - 08:27

Ik denk dat het de Den Haag HS - Amsterdam Centraal van 06.25 - 07.19 wordt. Tenzij iemand een lift aanbied vanaf Den Haag ergens naartoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een dag!!!!! :D :D :D :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/11845010_942544379120358_5859187902124222336_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/t31.0-8/11856459_10153023977304117_5249684298190905934_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/11838673_942544375787025_986667077235304754_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/11807183_10153023977289117_7937303266900585999_o.jpg
Zo, voor de niet-Facebook lurkers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ohhhhhhh _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Mijn handen jeuken...need...to...gameee :)F d:)b d:)b

Ziet er zekers goed uit! Kan NS nog wel eens van leren (reis elke dag 1,5 uur naar me werk met de trein) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW!!!!!!!! gaaf man, nu heb ik er nog meer zin in !!!! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Dit ziet er gaaf uit :D :D

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/