Zozo, de Noorderlingen hebben de bus vol gekregen
ShitHappens schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:14:
Zozo, de Noorderlingen hebben de bus vol gekregen
Ok, misschien een foutje in het systeem. Maar liever 4 mails dan geen.
Intussen antwoord op mijn vraag, zag dit langskomen op FB.Benjamin- schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:53:
Weten we ook welke 2 dames van Mouse Control, ik heb er nog steeds 1 op mijn friendlist staan namelijk.
https://www.facebook.com/...598962116/?type=1&theater
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Hallo, voor die powerbank die we krijgen moest je toch als je meer als 1 kaartje had de naam van je vrienden opgeven? Waar moet ik dit doen?
Je kan het altijd proberen, maar volgens mij is die deadline al lang verstreken. Volgens mij is de deadline inmiddels al twee weken verstreken. Als het goed is, is je eigen powerbank wel voorzien van nickname, de andere powerbanks zijn blanco.equit1986 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 15:21:
Hallo, voor die powerbank die we krijgen moest je toch als je meer als 1 kaartje had de naam van je vrienden opgeven? Waar moet ik dit doen?
Je zou daar een email voor moeten hebben gehad waar je dan op reageert met welke naam erop moet komen. Probeer het anders nog te melden via express@tweakers.net.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Helaas, ze zijn al bedrukt en geleverd. Ik kan niets meer veranderen aan de powerbanks. Mijn excuses voor het uitblijven van de mail.
Mensen, over een week zijn we in Keulen!
Ps: waar is de bier emoticon? ^^

Ps: waar is de bier emoticon? ^^
Volgens mij als je twee tickets op je eigen naam had besteld. Ik heb twee tickets besteld, maar meteen de goede nickname en gegevens bij ingevuld. Heb ook geen mail gehad, maar ga er even van uit dat aangezien de nicknames uniek waren dat vanzelf goed is gegaan.equit1986 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 15:21:
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik krijg als het goed is volgende week mijn exploderende kittens
Als mensen interesse hebben kan ik die wel meenemen?
Dat lijkt mij zo gaaf om eens te spelen. Neem maar mee als 't niet te veel ruimte inneemt in je tas.Puc van S. schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:46:
Ik krijg als het goed is volgende week mijn exploderende kittens
Commandline FTW | Tweakt met mate
zelfde hier had bij beide een andere nick ingevuld en geen mail gehad dus ga er van uit dat het goed komtHooglander1 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:10:
[...]
Volgens mij als je twee tickets op je eigen naam had besteld. Ik heb twee tickets besteld, maar meteen de goede nickname en gegevens bij ingevuld. Heb ook geen mail gehad, maar ga er even van uit dat aangezien de nicknames uniek waren dat vanzelf goed is gegaan.
De prijzenpot van de #Tweakers Express 2015 is weer groter geworden. Win een weekend New York met Crucial. #te15 pic.twitter.com/UlJrvXtRdW
— Frederik Zevenbergen (@zeefNL) August 3, 2015
[ Voor 14% gewijzigd door zeef op 03-08-2015 11:00 ]
Zo, goeiemorgen Zeef, en bedankt Crucial!
Amerika is áltijd leuk!
[ Voor 22% gewijzigd door Kapotlood op 03-08-2015 11:21 ]
Zo zo...dat klinkt heel erg vet! Samen met Crucial nog wel.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Misschien een idee om te vertrektijden in de TS te updaten met de tijden die in de mail stonden afgelopen weekend?
En ja, ze staan ook op de actiepagina, maar misschien wel zo handig om de deprecated info te refactoren
En ja, ze staan ook op de actiepagina, maar misschien wel zo handig om de deprecated info te refactoren
[ Voor 30% gewijzigd door HurpDerp op 03-08-2015 11:44 ]
Ooooh NY here I come
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Onverwacht toch nog mee met de Tweakers Express
Gereageerd op het berichtje van Zeef aangaande fotografen en nu kom ik mee om foto's te maken!
De dag ervoor en de avond erna hotel in Utrecht geboekt, dus lekker rustig aan na het ontbijt die kant op
De dag ervoor en de avond erna hotel in Utrecht geboekt, dus lekker rustig aan na het ontbijt die kant op
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Hotel in Utrecht, mee met de Tweaker Express, foto's maken voor Zeef. Dat heb je goed geregeld !DaMei schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:17:
Onverwacht toch nog mee met de Tweakers ExpressGereageerd op het berichtje van Zeef aangaande fotografen en nu kom ik mee om foto's te maken!
Verder weer een top prijs, bedankt Crucial en het melden Zeef!
Dat hotel, daar heb ik niets mee te maken. 
Graag gedaan!
Graag gedaan!
Haha hotel uiteraard zelf geregeldNostordici schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:04:
[...]
Hotel in Utrecht, mee met de Tweaker Express, foto's maken voor Zeef. Dat heb je goed geregeld !
Verder weer een top prijs, bedankt Crucial en het melden Zeef!
Wil je op de foto, dan kun je me altijd opzoeken, zal waarschijnlijk een Sonic t-shirt dragen dus succes met zoeken
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
@ bovenstaande twee reacties: Door mijn enthousiasme was het misschien niet zo handig om alles in één zin te noemen. Al zullen de meeste Tweakers het wel begrepen hebben, right? Toch bedankt voor de verduidelijking ^^
Formaat valt wel mee, zal wel 1 doosje met het normale dek + nsfw dek meenemen!Hero of Time schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:00:
[...]
Dat lijkt mij zo gaaf om eens te spelen. Neem maar mee als 't niet te veel ruimte inneemt in je tas.
Catering update:
Belgisch bier | € 2,00 per bekertje |
Cola | € 2,00 per bekertje |
Lipton Ice tea | € 2,00 per bekertje |
Waterflesjes | € 2,00 per flesje |
Red bull | € 2,50 per blikje |
Hotdogs | € 3,00 per broodje |
Unox noodles | € 2,50 per potje |
Pringles | € 2,00 per potje |
Koffie | € 2,00 per bekertje |
- De catering wordt gedaan door een externe partij.
- Wij hebben geen invloed op prijzen en assortiment.
- Het verzoek is om zoveel mogelijk gepast te betalen.
Echt bierzeef schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:45:
Catering update:
Belgisch bier € 2,00 per bekertje Cola € 2,00 per bekertje Lipton Ice tea € 2,00 per bekertje Waterflesjes € 2,00 per flesje Red bull € 2,50 per blikje Hotdogs € 3,00 per broodje Unox noodles € 2,50 per potje Pringles € 2,00 per potje Koffie € 2,00 per bekertje
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Daar was ik al lang
Mijn enige zaak om over na te denken dat ik de Gamescom helemaal niet hoef te zien.
Kunnen we niet een dagje de tweakerstrein gewoon rondje nederland laten doen?
[ Voor 30% gewijzigd door hexta op 04-08-2015 09:58 ]
Belgisch bier 
Oeh.... nog een kleine week!
Wat voor polsbandjes zijn er dit jaar, weer mooie stoffen, zoals jullie vorig jaar hadden?
Oeh.... nog een kleine week!
Wat voor polsbandjes zijn er dit jaar, weer mooie stoffen, zoals jullie vorig jaar hadden?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Erg beperkt assortiment van de catering. Mooi dat ik daar nu rekening mee kan houden. Bedankt voor de update.
En wat gaat tijd snel!
Nog maar 5 dagen om mijn cosplay te upgraden. Dat wordt hard doorwerken.
En wat gaat tijd snel!
Nog maar 5 dagen om mijn cosplay te upgraden. Dat wordt hard doorwerken.
Leuk idee voor volgend jaar. Vanuit Köln-Deutz gewoon doorrijden en een rondje door Duitsland doen (want je bent toch daar, en zeg nu zelf, het Rijndal is toch 1000x mooier dan het Amsterdam-Rijnkanaal?)hexta schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:51:
[...]
Daar was ik al lang
Mijn enige zaak om over na te denken dat ik de Gamescom helemaal niet hoef te zien.Het gaat mij om de treinreis en toffe mensen en games.
Kunnen we niet een dagje de tweakerstrein gewoon rondje nederland laten doen?
Tweakers-Gametrein(R). Dan wel even kijken of er meer te regelen is met stroom.
Signatures zijn voor boomers.
Dat zou wel echt heel tof zijnMaasluip schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:18:
[...]
Leuk idee voor volgend jaar. Vanuit Köln-Deutz gewoon doorrijden en een rondje door Duitsland doen (want je bent toch daar, en zeg nu zelf, het Rijndal is toch 1000x mooier dan het Amsterdam-Rijnkanaal?)
Tweakers-Gametrein(R). Dan wel even kijken of er meer te regelen is met stroom.
Nog minder dan een week te gaan! 
Deze week snel even m'n "kit" bij elkaar zoeken… koptelefoontje, Vita, paspoort, en knallen maarrr.
Geen idee wat ik kan verwachten, zowel van de treinrit als Gamescom zelf niet. Maar de hele trip in een custom trein (en welke Tweaker houdt er niet van "custom"), en al het geregel én dan ook nog zo'n berg prrrrijzen… diepe buiging voor iedereen die eraan meewerkt! 't Zal ook voor het eerst zijn dat ik zoveel Tweakers bij elkaar ga zien. De enige keer dat ik een Tweaker zie is als ik een keer wat (ver)koop
Deze week snel even m'n "kit" bij elkaar zoeken… koptelefoontje, Vita, paspoort, en knallen maarrr.
Geen idee wat ik kan verwachten, zowel van de treinrit als Gamescom zelf niet. Maar de hele trip in een custom trein (en welke Tweaker houdt er niet van "custom"), en al het geregel én dan ook nog zo'n berg prrrrijzen… diepe buiging voor iedereen die eraan meewerkt! 't Zal ook voor het eerst zijn dat ik zoveel Tweakers bij elkaar ga zien. De enige keer dat ik een Tweaker zie is als ik een keer wat (ver)koop
Ik neem overigens mij PSP-1000 mee. Lekker old-skoel ding met o.a Worms erin. Heb ik al een tijd niet meer gespeeld
Uiteraard ook lekker home-brewed met rom van Mario All Stars
Hoeveel inhoud heeft een "bekertje"? De vorige keer was het EUR 2,50 voor 500ml blik bier?zeef schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:45:
Catering update:
Belgisch bier € 2,00 per bekertje Cola € 2,00 per bekertje Lipton Ice tea € 2,00 per bekertje Waterflesjes € 2,00 per flesje Red bull € 2,50 per blikje Hotdogs € 3,00 per broodje Unox noodles € 2,50 per potje Pringles € 2,00 per potje Koffie € 2,00 per bekertje
EUR 1,50 zelfs: zeef in "Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!"
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 04-08-2015 11:05 ]
Ik zou het niet weten. De catering wordt voor ons geregeld door de treinverhuurder.PcDealer schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:47:
[...]
Hoeveel inhoud heeft een "bekertje"? De vorige keer was het EUR 2,50 voor 500ml blik bier?
Dat was niet €1,50 volgens mij. De prijzen weken toen af van dat bericht weet ik nog.PcDealer schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:47:
[...]
Hoeveel inhoud heeft een "bekertje"? De vorige keer was het EUR 2,50 voor 500ml blik bier?
Grote kans dat dat nu ook gebeurt en je een blikje scoort voor dat geld.
Gewoon afwachten
Sowieso...cola in een bekertje is gewoon "wrong" moeten dit gewoon in blikjes verkopen.
Dat klopt. Heb de prijzen van 2014 verwijderd, want het was echt niet 1,50€ voor een halve liter bier.Hooglander1 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:38:
[...]
Dat was niet €1,50 volgens mij. De prijzen weken toen af van dat bericht weet ik nog.
Grote kans dat dat nu ook gebeurt en je een blikje scoort voor dat geld.
Gewoon afwachten
Kijkt in profiel Hooglander1. Ga je ook Kiswum in "Tweakers Express 2015 - Carpool- & Overnachtingentopic"?
Volgens mij was het toen €2,50 voor een halve liter Alfa. Maar in zowel assortiment als prijs week het uiteindelijk aardig af, dus weghalen is het beste inderdaad.zeef schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:42:
[...]
Dat klopt. Heb de prijzen van 2014 verwijderd, want het was echt niet 1,50€ voor een halve liter bier.
Best kans dat zoiets nu ook gebeurt. Voor de reizigers: Het assortiment in de trein is erg beperkt, wil je iets specifieks dan moet je het zelf meenemen. Als je makkelijk tevreden bent dan kan je goed je honger en dorst tevreden stellen met wat er beschikbaar is in de trein (tegen horeca-tarieven). Dat is zo ongeveer de moraal van het verhaal.
Ik heb een pre-BBQ elders met wat bekenden de avond er voor.PcDealer schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:42:
Kijkt in profiel Hooglander1. Ga je ook Kiswum in "Tweakers Express 2015 - Carpool- & Overnachtingentopic"?
[ Voor 18% gewijzigd door Hooglander1 op 04-08-2015 11:45 ]
Dat was het jaHooglander1 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:44:
[...]
Volgens mij was het toen €2,50 voor een halve liter Alfa. Maar in zowel assortiment als prijs week het uiteindelijk aardig af, dus weghalen is het beste inderdaad.
De vorige keer was eigen versnaperingen en drinken verboten.Best kans dat zoiets nu ook gebeurt. Voor de reizigers: Het assortiment in de trein is erg beperkt, wil je iets specifieks dan moet je het zelf meenemen
Oh nais[...]
Ik heb een pre-BBQ elders met wat bekenden de avond er voor.
[ Voor 89% gewijzigd door PcDealer op 04-08-2015 11:47 ]
Hmm, met alle respect voor Luc, maar dat kun je ook alleen maar hard maken als je genoeg assortiment hebt.PcDealer schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:45:
[...]
De vorige keer was eigen versnaperingen en drinken verboten.
Ik denk niet dat er iemand moeilijk over doet als je rustig je bammetjes eet en een flesje drinken meeneemt. Het is wat anders als je rotzooi maakt of als je 's avonds met hele rijsttafels de trein in komt sjouwen.
Zoals ik het zie wordt het iig ouderwets hollandsch zelf broodjes smeren en flesjes water mee 
En dan voor de lekkere trek onderweg zijn er de broodjes 'fleisch' en bekertjes spa 'geel' .
* Gaat er moeilijk gedaan worden als men zelf bier mitnehmt?
En dan voor de lekkere trek onderweg zijn er de broodjes 'fleisch' en bekertjes spa 'geel' .
* Gaat er moeilijk gedaan worden als men zelf bier mitnehmt?
[ Voor 14% gewijzigd door Thommuz op 04-08-2015 12:20 ]
Op mijn ticket die al sinds 1 juni klaar ligt staan:
Betalingsstatus: In afwachting
..terwijl ik inmiddels al betaald heb. Het lijkt me toch geen probleem, en jullie kunnen toch ook op jullie scan-app zien of er betaald is? De bestelling was op 1 juni, en de betaling ergens op 9 juni?
..terwijl ik inmiddels al betaald heb. Het lijkt me toch geen probleem, en jullie kunnen toch ook op jullie scan-app zien of er betaald is? De bestelling was op 1 juni, en de betaling ergens op 9 juni?
[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 04-08-2015 13:36 ]
De vorige keer was alleen alcoholischMaasluip schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:15:
[...]
Hmm, met alle respect voor Luc, maar dat kun je ook alleen maar hard maken als je genoeg assortiment hebt.
Ik denk niet dat er iemand moeilijk over doet als je rustig je bammetjes eet en een flesje drinken meeneemt. Het is wat anders als je rotzooi maakt of als je 's avonds met hele rijsttafels de trein in komt sjouwen.

In afwachting van onze scan aan boord. No stress.AW_Bos schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:35:
Op mijn ticket die al sinds 1 juni klaar ligt staan:
[ Voor 27% gewijzigd door zeef op 04-08-2015 14:00 ]
Mooi! Dan ga ik er van uit dat ik een leuke rit mag meemaken
Same here (wel geboekt inderdaadVerwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:23:
Ik ga straks denk boeken, maar ik ga meer mee voor de treinreis en de stad zelf
Ik ga lekker even Köln in, biertje drinken, brattwurstje eten, relaxen, relaxen en weer de trein terug!
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 04-08-2015 16:20 ]
Verwijderd
Ik ga wel even de Gamescom in en daarna inderdaad lekker de stad in, wat eten, drinken en wieder terug richting de trein.AW_Bos schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:19:
[...]
Same here (wel geboekt inderdaad). maar ik heb niet veel zin om in de rij te staan voor de Gamescom, het schijnt dat dat wel een half uur kan duren.
Ik ga lekker even Köln in, biertje drinken, brattwurstje eten, relaxen, relaxen en weer de trein terug!
Vorig jaar kon je gewoon zo doorlopen bij de ingang. De wachttijd was er voor mensen die nog geen ticket hadden. Ik gok zomaar dat dat nu niet anders is.AW_Bos schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:19:
[...]
Same here (wel geboekt inderdaad). maar ik heb niet veel zin om in de rij te staan voor de Gamescom, het schijnt dat dat wel een half uur kan duren.
Ah, okee... maar een 18+ bandje dan?Hooglander1 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:24:
[...]
Vorig jaar kon je gewoon zo doorlopen bij de ingang. De wachttijd was er voor mensen die nog geen ticket hadden. Ik gok zomaar dat dat nu niet anders is.
Wellicht lees ik er overheen/kan ik het niet vinden, maar hoe zit het met WIFI in de Trein ?
Is er een stabiele verbinding beschikbaar of ben ik aangewezen op mijn eigen 3G/4G ?
Ik ben een enorme fan van de MotoGP en zou op de terugreis de Race graag kunnen kijken (op eigen device) of met middelen on board, als dat uberhaubt mogelijk is
Is er een stabiele verbinding beschikbaar of ben ik aangewezen op mijn eigen 3G/4G ?
Ik ben een enorme fan van de MotoGP en zou op de terugreis de Race graag kunnen kijken (op eigen device) of met middelen on board, als dat uberhaubt mogelijk is
Heb ik geen rijen voor gezien, wel als je wilt spelen, dan mag je rustig twee uur in de rij gaan staan. Dus dan moet je sowieso al wachten
Er is geen WiFi in de trein aangekondigd. Je bent dus aangewezen op je eigen mobiele- of satellietverbinding. Welke trouwens misschien niet overal op de route even goed is.StarWolfer schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:26:
Wellicht lees ik er overheen/kan ik het niet vinden, maar hoe zit het met WIFI in de Trein ?
Beetje jammer, degene die met mij mee zou gaan, kan niet meer, dus is er zomaar
een Early Bird Ticket beschikbaar.
Degene die de ticket van me over wil nemen + twee Big Macs haha, krijgt de ticket ^^
Twijfelde je vanwege de prijs van een reguliere ticket, wees er wel snel bij, dan kan ik de ticket op jouw naam zetten en mailen. Op is op.
Ik vertrek zelf helemaal alleen vanuit Groningen, dus busticket zit er eventueel ook bij, maar je kan ook op een ander vertrekpunt opstappen.
Edit: Gereserveerd.
een Early Bird Ticket beschikbaar.

Degene die de ticket van me over wil nemen + twee Big Macs haha, krijgt de ticket ^^
Twijfelde je vanwege de prijs van een reguliere ticket, wees er wel snel bij, dan kan ik de ticket op jouw naam zetten en mailen. Op is op.
Ik vertrek zelf helemaal alleen vanuit Groningen, dus busticket zit er eventueel ook bij, maar je kan ook op een ander vertrekpunt opstappen.
Edit: Gereserveerd.
Een kennis wil ook vandaag/morgen nog een kaartje kopen. Hoe groot is de kans dat het hem lukt?
Tja, zoals met alles met een gelimiteerde beschikbaarheid: Hoe langer je wacht des te groter de kans dat het uitverkocht is 
Vooralsnog niet uitverkocht, maar of dat er 5 zijn, of 100...
Vooralsnog niet uitverkocht, maar of dat er 5 zijn, of 100...
Aan de mensen die er vorig jaar bij waren: hoe is de temperatuur @ de beurs is het daar een beetje netjes gekoeld of echt bloedheet?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Wat ik mij kan herinneren was het een redelijk normale temperatuur? Daar moet bijgezegd worden dat het toen ook buiten niet zo'n weer was als dat er voor deze zondag voorspeld word...Mattie112 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:38:
Aan de mensen die er vorig jaar bij waren: hoe is de temperatuur @ de beurs is het daar een beetje netjes gekoeld of echt bloedheet?
then again, het was vorige jaar, ik heb soms al moeite te herinneren wat ik vorige week gegeten heb, dus om nu te zeggen dat ik een goede indicatie ben..
[ Voor 16% gewijzigd door Puc van S. op 05-08-2015 09:43 ]
Het was volgens mij rond de 22 graden. In mijn geval was dat prima weer om in een t-shirt rond te lopen, maar wel verstandig om een zomerjas mee te nemen voor de terugweg.Mattie112 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:38:
Ik vond het op de beurs niet benauwd, maar dat kwam misschien ook wel doordat er af en toe een buitje viel (dat was rond mijn lunchpauze). Ik denk dat je het gewoon met de Jaarbeurs in Utrecht kunt vergelijken.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Het was zomers weer, zonder heel warm te zijn.
Niet te lang wachten. Op = op. De aankondiging van het weekendje New York heeft een kleine stormloop veroorzaakt.AW_Bos schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:17:
Een kennis wil ook vandaag/morgen nog een kaartje kopen. Hoe groot is de kans dat het hem lukt?
Is dat nu ook het geval? Als ik een sixpack bier mee wil nemen of een flesje whiskey, is dat dan een issue?zeef schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:58:
[...]
De vorige keer was alleen alcoholisch. Voor de rest moet iedereen lekker zelf weten wat hij/zij meeneemt voor eigen gebruik. Precies zoals je het verwoord.
Het is niet verplicht om gebruik te maken van de bar in de Tweakers Express.
Geen alcoholische dranken meenemen. Dat was en is de huisregel.hexta schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:32:
[...]
Is dat nu ook het geval? Als ik een sixpack bier mee wil nemen of een flesje whiskey, is dat dan een issue?
😎 #tweakers #te15 pic.twitter.com/7wR8zaSLHo
— Frederik Zevenbergen (@zeefNL) August 5, 2015
Hah stoer
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Leuk bandje zo! 
Nu lees ik van Maxieeee dat hij de kaartjes heeft uitgeprint, en raak ik toch weer even in de war… je hoeft alleen je Eventbrite ticket uit te printen (of digitaal) en mee te nemen toch? Meer dan die QR-achtige code heb je niet nodig als ik 't goed begrepen heb?
Nu lees ik van Maxieeee dat hij de kaartjes heeft uitgeprint, en raak ik toch weer even in de war… je hoeft alleen je Eventbrite ticket uit te printen (of digitaal) en mee te nemen toch? Meer dan die QR-achtige code heb je niet nodig als ik 't goed begrepen heb?
Klopt, alleen sommige nemen het dubbel mee just in casejoramoudenaarde schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:10:
Leuk bandje zo!
Thanks! Ik dacht al dat ik weer wat gemist had
Zeef, ga je ook mee?
Gezellig
Gezellig
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Wanneer zijn de definitieve tijden bekend? Of heb ik hier overheen gelezen en zijn deze al bekend?zeef schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:35:
Bus update
Vertrektijden & plaatsen van de bussen. ONDER VOORBEHOUD
Plaats Adres Tijd Groningen Touringcarhalte aan het water tegenover station 06.45 Zwolle Hanzelaan, achterzijde CS 08.00
Plaats Adres Tijd Antwerpen Franklin Rooseveltplaats 06.45 Schoten Parkeerplaats Carrefour, Bredaabaan 967 07.00
Vertrek uit Arnhem +/- 15 minuten na aankomst trein. Aankomst in Antwerpen & Groningen rond 23:45. Dit alles voorlopig nog even onder voorbehoud.
- Bustickets zijn gratis en te boeken via Eventbrite
- Voor de bus uit Groningen zijn er nog 10 plekken
- De bus uit Antwerpen heeft nog 2 plaatsen beschikbaar.
- Op=op
dit stond in de mail van afgelopen vrijdag. hier staat niet dat het onder voorbehoud isinit schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:21:
[...]
Wanneer zijn de definitieve tijden bekend? Of heb ik hier overheen gelezen en zijn deze al bekend?
Vertrek bussen Groningen en Antwerpen
Speciaal voor tweakers uit het verre noorden en zuiden, rijden er bussen uit Groningen en Antwerpen naar de Tweakers Express (station Arnhem). Daarvoor kon je (kosteloos) tickets reserveren via het Eventbrite-ticketsysteem. In beide bussen zijn nog maar een paar plekken beschikbaar, dus wees snel als je nog een busticket wilt bemachtigen. Hieronder vind je de actuele ve rtrektijden en –plaatsen:
Groningen
Groningen - Touringcarhalte aan het water tegenover station - 06.45uur
Zwolle - Hanzelaan, achterzijde CS - 08.00uur
Antwerpen
Antwerpen - Franklin Rooseveltplaats - 06.45uur
Schoten - Parkeerplaats Carrefour, Bredaabaan 967 - 07.00uur
Oh ja, bedankt. Was helemaal vergeten dat we een mail hadden gekregen..hjvg schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:49:
[...]
dit stond in de mail van afgelopen vrijdag. hier staat niet dat het onder voorbehoud is
[...]
Verwijderd
Misschien een stomme vraag maar komen er ook rijtuigen waar het raam echt ruim open kan, dat je gewoon met je hoofd naar buiten kan kijken, want dat lijkt me ook wel leuk om al die liefhebbers van de trein te zien
In de startpost staat volgens mij welke type rijtuigen we meekrijgen. Even Googlen??
Of met je blote reet uit het raam te steken hahahaVerwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:30:
Misschien een stomme vraag maar komen er ook rijtuigen waar het raam echt ruim open kan, dat je gewoon met je hoofd naar buiten kan kijken, want dat lijkt me ook wel leuk om al die liefhebbers van de trein te zien![]()
Vind het trouwens wel baas hoeveel foto's van vorig jaar nog steeds op de site van Railpromo staan
Het is dan ook een enorm gaaf concept geworden waar we best wel een beetje trots op zijn.ShitHappens schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:38:
Vind het trouwens wel baas hoeveel foto's van vorig jaar nog steeds op de site van Railpromo staan
Verwijderd
Haha ja, kunnen ze hun foto`s of filmpjes niet op youtube plaatsen omdat er naaktbeelden op staan hahahahaXtr3me4me schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:36:
[...]
Of met je blote reet uit het raam te steken hahaha
Zekers gaaf 
Hoe mooi was dat op stations, in de CoD wagon
Stond uit het raampje te kijken. Enorme explosies en schieten op de achtergrond. De blikken van de voorbijgangers
Hoe mooi was dat op stations, in de CoD wagon
Verwijderd
Eigenlijk is uit het raam hangen ook een van de redenen dat ik mee ga, ik vind dat gewoon leuk, al die wind in je gezicht, is heel erg gaaf, dit jaar ben ik ook met de Stoom stichting Nederland Karel de grote express ofzo mee gegaan en toen ging ik uit het raam hangen met een guy fawkes mask ofzo en die blikken waren zo leuk, sommige ouders zaten ook te wijzen, en die kinderen zaten te lachen.
Als je maar voorzichtig doet.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:24:
Eigenlijk is uit het raam hangen ook een van de redenen dat ik mee ga, ik vind dat gewoon leuk, al die wind in je gezicht, is heel erg gaaf, dit jaar ben ik ook met de Stoom stichting Nederland Karel de grote express ofzo mee gegaan en toen ging ik uit het raam hangen met een guy fawkes mask ofzo en die blikken waren zo leuk, sommige ouders zaten ook te wijzen, en die kinderen zaten te lachen.
tijden zijn inmiddels def.init schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:21:
[...]
Wanneer zijn de definitieve tijden bekend? Of heb ik hier overheen gelezen en zijn deze al bekend?
Verwijderd
Oke, ik heb nog een vraag, als ik die mag stellenzeef schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 00:18:
[...]
Als je maar voorzichtig doet.Uit het raam hangen kan hier en daar.
zeef schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:03:
Welk materieel gaat worden gebruikt?
De servicewagons van Railpromo (Hoi Luccus) en de NMBS (I10 resto). De passagierswagons zijn van de NMBS. (I6B en I10B voor de liefhebbers) Er gaan op verzoek van jullie wagons met en zonder coupés mee. Je kan vooraf geen zitplaats reserveren. Het is first come, first serve. Er zijn alleen een paar gereserveerde plekken voor de crew, Railpromo en de sponsors. Welke loc de trein gaat trekken is nog niet bekend.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
De NS heeft in ieder geval geen 1700s / 1800s over. Sterker nog, voor de berlijntrein wordt inmiddels ook een (grijze, modernere) loc van CapTrain gehuurd.zeef schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:38:
Hoogst waarschijnlijk wisselen we geen loc, maar jakkeren in een keer door met onze über 1337 Bombardier.
Gezocht: Tweakers Express hoffotograaf!
Wie wil dit jaar de taak op zich nemen om een fotoverslag te maken van de reis en de passagiers? We zorgen voor een leuke beloning. Heb je interesse? Mail naar express@tweakers.net!
Beetje offtopic, maar is Bad Bentheim nu niet de laatste locwissel van treinen uit / naar Nederland, gezien de nachttrein naar o.a. kopenhagen niet meer rijdt en de andere nachttrein niet wisselt?
Eigenlijk wel jammer, want locwissels zijn fijn.
Als de berlijntrein met een 186 rijdt wordt in Bad Bentheim nog altijd van lok gewisseld omdat ze in Duitsland 200 willen rijden en een 186 mag dat niet.
Er is nog geen lok beschikbaar die 200 mag en in Nederland en Duitsland kan rijden. De Taurus zou het wel kunnen maar daar is nooit toelating voor gevraagd en sowieso heeft de DB er geen die 1,5 kV hebben.
Er is nog geen lok beschikbaar die 200 mag en in Nederland en Duitsland kan rijden. De Taurus zou het wel kunnen maar daar is nooit toelating voor gevraagd en sowieso heeft de DB er geen die 1,5 kV hebben.
Ach maak het uit. Als je maar van punt A naar B komt. Ik heb er sowieso super veel zin in! Buurman en ik tellen de dagen al af
Van mij mag het best een langzame reis worden (vooral de terugreis).
Anders had ik zelf naar Gamescom voor meerdere dagen gegaan.
Anders had ik zelf naar Gamescom voor meerdere dagen gegaan.
Er is nog plek in de Groepsretour voor mensen die met de trein naar Utrecht komen om daar op te stappen: Tweakers Express 2015 - Carpool- & Overnachtingentopic
Verwijderd
Op welk spoor komt de tweakers express eigenlijk op Amsterdam Centraal? zou wel handig zijn om te weten
Spoor 8Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:13:
Op welk spoor komt de tweakers express eigenlijk op Amsterdam Centraal? zou wel handig zijn om te weten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/