Tweakers Express 2015.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 62.084 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Oké, weet iemand hoe het met de busregeling zit vanuit Antwerpen? Ik vind hier echt nergens iets over terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:36
Ik kom ook alleen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Zo, dan maar een ticket besteld. Nu er alleen nog achter komen wanneer die bus rijdt, anders kom ik wel met de auto naar Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Bv202 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:27:
Is het vreemd om alleen te gaan? Ik wil misschien nog snel een ticket kopen, maar door te prijs wilt er niemand meegaan en alleen komen is zo vreemd :(
Ben ik vreemd als ik vroeger alleen op stap ging? Je gaat ergens naar toe waar de meesten hetzelfde willen: gezelligheid en drinken. Op de Tweakers Express heb je als extra bijkomstigheid dat de meesten zich ook interesseren in computers en spellen. Als je de topics over vorig jaar naleest zie je dat er geen reden is om niet alleen te gaan.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Bv202 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:35:
Zo, dan maar een ticket besteld. Nu er alleen nog achter komen wanneer die bus rijdt, anders kom ik wel met de auto naar Nederland..
Mocht die bus toch niet rijden, kan je altijd nog met de auto naar Roosendaal en daar de trein pakken naar Utrecht, valt te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Er rijden bussen uit Antwerpen en Groningen. En weer terug. Tijden en opstapplaatsen hoor ik komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
PcDealer schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:42:
[...]

Ben ik vreemd als ik vroeger alleen op stap ging? Je gaat ergens naar toe waar de meesten hetzelfde willen: gezelligheid en drinken. Op de Tweakers Express heb je als extra bijkomstigheid dat de meesten zich ook interesseren in computers en spellen. Als je de topics over vorig jaar naleest zie je dat er geen reden is om niet alleen te gaan.
Daar heb je wel een punt, maar ik ga nooit alleen op café hoor :)

Nog 1 suggestie voor de organisatie: doe de Belgen een plezier en zorg voor echt bier, dus geen Heineken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:37

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bv202 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:57:
Nog 1 suggestie voor de organisatie: doe de Belgen een plezier en zorg voor echt bier, dus geen Heineken _/-\o_
Er wordt Amstel aangeboden. :+

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik neem mijn eigen bier wel mee dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Bv202 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:41:
Ik neem mijn eigen bier wel mee dan :P
Huisregels Tweakers Express 2014

Gij zult geen alcoholische dranken meenemen. Onze vervoerder staat niet toe dat onze gasten zelf alcoholische drank(en) meenemen. We hebben een bar met bier en wijn aan boord voor een schappelijk tarief. Het vriendelijke verzoek om niet al te dronken te worden. Wie gaat kotsen mag zelf gaan dweilen.
Helaas :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 10-09 09:45
zeef schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:10:
Er rijden bussen uit Antwerpen en Groningen. En weer terug. Tijden en opstapplaatsen hoor ik komende week.
ik weet niet als er nog ruimte is in de bus van uit groningen en als er een mogelijkheid is om in meppel op te stappen. maar zo als ik al eerder heb aangegeven in het begin van dit topic heb ik met 3 vrienden (in totaal dus 4) wel interesse om op te stappen in meppel of ergens daar in de buurt.

edit: als ik nu eens even een beetje kijk zou de wijk/rogat een betere plek zijn aangezien je daar bij een carpool plek bent als je de snelweg af draait

[ Voor 15% gewijzigd door hjvg op 26-07-2015 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
zeef schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:10:
Goed nieuws, op deze rustige zondag Zeef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hjvg schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:14:
[...]

ik weet niet als er nog ruimte is in de bus van uit groningen en als er een mogelijkheid is om in meppel op te stappen. maar zo als ik al eerder heb aangegeven in het begin van dit topic heb ik met 3 vrienden (in totaal dus 4) wel interesse om op te stappen in meppel of ergens daar in de buurt.

edit: als ik nu eens even een beetje kijk zou de wijk/rogat een betere plek zijn aangezien je daar bij een carpool plek bent als je de snelweg af draait
Ik zu niet te lang wachten met reserveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
zeef schreef op maandag 27 juli 2015 @ 01:02:
[...]

Ik zu niet te lang wachten met reserveren :)
dus ik moet nu al bus kaartjes reserveren? maar als hij niet in mijn buurt stopt ga ik natuurlijk niet met de bus van uit groningen mee.

(trein kaartjes heb ik al lang :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb nog een aantal vraagjes. Aangezien dit mijn eerste keer ook is:

- Hoe zit het met de keytag? Voor diegene de reizen vanuit Den Helder bijvoorbeeld? Of geld dit alleen vanuit Rotterdam?

- Al enige idee wat voor soort eten / drinken aanwezig zal zijn in de trein en wat de prijzen zullen zijn?

- Hoe zit het voor de rokers? Is er geen speciale plek in de trein waar rokers even uit het raam kunnen roken? Of moeten we echt 3,5 zonder een peukie doen? :+

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Het eten en drinken wordt later aangekondigd.

Roken kon vaak bij iedere halte even, of de helft van de haltes, niet heel erg opgelet, maar weet wel dat mensen gerookt hebben. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hjvg schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:04:
[...]

dus ik moet nu al bus kaartjes reserveren? maar als hij niet in mijn buurt stopt ga ik natuurlijk niet met de bus van uit groningen mee.

(trein kaartjes heb ik al lang :) )
Als je geen bus ritje reserveert, dan is de kans groot dat er ook niet gestopt wordt bij je eventuele opstapplaats, omdat er te weinig animo is om daar te stoppen.
Xtr3me4me schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:29:

- Hoe zit het met de keytag? Voor diegene de reizen vanuit Den Helder bijvoorbeeld? Of geld dit alleen vanuit Rotterdam?
Je bedoelt de tag om de poortjes te openen? Dat is voor Rotterdam idd, waar de poortjes dicht zijn. Jij hebt er geen last van, want bij Den Helder stap je op de normale trein en ga je met je eigen ovchip tegoed naar Amsterdam. Daar staan de poortjes wel open, maar hoef je niet naar buiten. Je checkt alleen uit en loopt dan naar het perron waar de Tweakers Express staat. Vergeet niet om bij terugkomst in Amsterdam weer in te checken voor je rit naar Den helder!
- Hoe zit het voor de rokers? Is er geen speciale plek in de trein waar rokers even uit het raam kunnen roken? Of moeten we echt 3,5 zonder een peukie doen? :+
Tijd om te stoppen, junk. :+ In de hallen van de Gamescom mag je namelijk ook niet roken vziw. Al heb je wel delen waar je buiten van hal naar hal moet lopen, dus daar heb je weer mazzel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

De tijden tussen aankomst en vertrek zijn vrij ruim. Sowieso was er vorig jaar een ruime stop in Venlo waar roken met gemak kon. Je ziet in het huidige reisschema 10 minuten op Amsterdam CS en Arnhem. Voldoende mogelijkheden voor je?

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 27-07-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Bus update

Vertrektijden & plaatsen van de bussen.

Plaats Adres Tijd
Groningen Touringcarhalte aan het water tegenover station06.45
Zwolle Hanzelaan, achterzijde CS08.00

Plaats Adres Tijd
Antwerpen Franklin Rooseveltplaats06.45
Schoten Parkeerplaats Carrefour, Bredaabaan 96707.00

Vertrek uit Arnhem +/- 15 minuten na aankomst trein. Aankomst in Antwerpen & Groningen rond 23:45.
  • Bustickets zijn gratis en te boeken via Eventbrite
  • Op=op

[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 05-08-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef

Iedereen die Rotterdam als vertrekplaats heeft opgegeven krijgt er een thuisgestuurd
- Al enige idee wat voor soort eten / drinken aanwezig zal zijn in de trein en wat de prijzen zullen zijn?
Staat deze vrijdag in de update
In de trein is roken niet toegestaan. Je kan tijdens tussenstops snel een sigaretje roken op het perron bij de gemarkeerde zones waar roken is toegestaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
4 kaartjes voor de bus gekocht van Groningen naar Arnhem (en wil dus gaan opstappen in zwolle :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

zeef schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:40:
[...]

Iedereen die Rotterdam als vertrekplaats heeft opgegeven krijgt er een thuisgestuurd
[...]
Staat deze vrijdag in de update
[...]

In de trein is roken niet toegestaan. Je kan tijdens tussenstops snel een sigaretje roken op het perron bij de gemarkeerde zones waar roken is toegestaan. :)
Toppie thanks voor je antwoorden. Dat wordt snel paffen dan bij elke tussenstop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Xtr3me4me schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:02:
[...]

Toppie thanks voor je antwoorden. Dat wordt snel paffen dan bij elke tussenstop :D
Let wel op, dat zijn er dus -geen- tussen Arnhem en Keulen ;)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hjvg schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:16:
4 kaartjes voor de bus gekocht van Groningen naar Arnhem (en wil dus gaan opstappen in zwolle :D)
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hooglander1 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:04:
[...]

Let wel op, dat zijn er dus -geen- tussen Arnhem en Keulen ;)
Dat wordt dan flink doorpaffen nog de haltes ervoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Xtr3me4me schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:22:
[...]

Pleister plakken, heb je alle tijd om van de rest te genieten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Xtr3me4me schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:22:
[...]

In Arnhem is er extra tijd wegens wisselen van de loc of is dat dit jaar niet meer zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Benjamin- schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:37:
Roken kon vaak bij iedere halte even, of de helft van de haltes, niet heel erg opgelet, maar weet wel dat mensen gerookt hebben. :P
Ik stapte in Utrecht in, stops in Den Bosch en Eindhoven waren toch echt te kort om even te roken. In Venlo stonden we pas lang genoeg stil om er daadwerkelijk uit te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:00
iBugged schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:57:
[...]

In Arnhem is er extra tijd wegens wisselen van de loc of is dat dit jaar niet meer zo?
Dat zal dan in Emmerich zijn. Want in Arnhem heeft het nog niet zoveel zin. ;)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hoogst waarschijnlijk wisselen we geen loc, maar jakkeren in een keer door met onze über 1337 Bombardier. :P

Gezocht: Tweakers Express hoffotograaf!

Wie wil dit jaar de taak op zich nemen om een fotoverslag te maken van de reis en de passagiers? We zorgen voor een leuke beloning. Heb je interesse? Mail naar express@tweakers.net!

[ Voor 52% gewijzigd door zeef op 27-07-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
zeef schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:35:
Bus update

Vertrektijden & plaatsen van de bussen. ONDER VOORBEHOUD

Plaats Adres Tijd
Groningen Touringcarhalte aan het water tegenover station06.45
Zwolle Hanzelaan, achterzijde CS08.00

Plaats Adres Tijd
Antwerpen Franklin Rooseveltplaats06.45
Schoten Parkeerplaats Carrefour, Bredaabaan 96707.00

Vertrek uit Arnhem +/- 15 minuten na aankomst trein. Aankomst in Antwerpen & Groningen rond 23:45. Dit alles voorlopig nog even onder voorbehoud.
  • Bustickets zijn gratis en te boeken via Eventbrite
  • Voor de bus uit Groningen zijn er nog 10 plekken
  • De bus uit Antwerpen heeft nog 2 plaatsen beschikbaar.
  • Op=op
Hoe herkennen we de bus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die ga je niet missen. Als het niet de enige touringcar is op de parkeerplaats of bushalte, dan staat het wel op het A4'tje dat aan de voorruit hangt. Mogelijk zelfs dat er een crew lid bij is, afhankelijk of die met de bus mee gaat uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:00:
Die ga je niet missen. Als het niet de enige touringcar is op de parkeerplaats of bushalte, dan staat het wel op het A4'tje dat aan de voorruit hangt. Mogelijk zelfs dat er een crew lid bij is, afhankelijk of die met de bus mee gaat uiteraard.
In Groningen is het sowieso niet de enige. Daar staan bijna 24/7 bussen die pendelen tussen Groningen en enkele vliegvelden vlak over de grens in Duitsland. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:18

Luke!

#Treinbaas
zeef schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:38:
Hoogst waarschijnlijk wisselen we geen loc, maar jakkeren in een keer door met onze über 1337 Bombardier. :P
Of 1337 Siemens, dat valt nog te bezien. ;) Dit jaar ook geen rookpauze aan de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hero of Time schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:00:
Er is in Groningen een crewlid bij. In Antwerpen zijn we nog bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:21
zeef schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:32:
[...]

Er is in Groningen een crewlid bij. In Antwerpen zijn we nog bezig. :)
Als je mij eventjes crew maakt en een ticket geeft wil ik daar wel voor zorgen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

azerty schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:25:
[...]

Als je mij eventjes crew maakt en een ticket geeft wil ik daar wel voor zorgen hoor :+
Maar dan kom je niet meer in aanmerking voor de goodiebag en loterij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:57:
[...]

Dat wil ik wel opgeven voor een gratis tweakers express kaartje hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelmeister
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
Tag

Ik heb volgens mijn iets gemist??? Wat krijgen we precies? Ik kom namelijk vanuit Delft met de trein naar Rotterdam en ren gewoon snel even naar beneden om uit te bliepen en dan weer naar boven? Of doet de Tag ook magisch de poortjes op in Delft (dat zou namelijk brilliant zijn) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Boelmeister schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:26:
[...]
Of doet de Tag ook magisch de poortjes op in Delft (dat zou namelijk brilliant zijn) :)
Dat zou helemaal niet zo briljant zijn, want je moet gewoon zelf betalen voor die reis, dus leuk dat de poortjes open gaan, maar daar heb je niet zoveel aan verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
We hebben kaartjes die de poortjes in Rotterdam (en alleen in Rotterdam) open laten gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
zeef schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:42:
We hebben kaartjes die de poortjes in Rotterdam (en alleen in Rotterdam) open laten gaan. :)
Die kaartjes zijn zeker ook weer verlopen na 9 augustus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Hoe werkt dat hele gedoe met poortjes eigenlijk? Dat kennen we namelijk niet hier in België en ik heb nog nooit een trein genomen in Nederland :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
zeef schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:42:
Dus als je overstapt op Rotterdam, wel uitchecken maar niet door het poortje lopen ;)

edit: Hoe check je dan weer in op de terugweg? :?

[ Voor 8% gewijzigd door LordSinclair op 28-07-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
LordSinclair schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:56:
[...]

Dus als je overstapt op Rotterdam, wel uitchecken maar niet door het poortje lopen ;)

edit: Hoe check je dan weer in op de terugweg? :?
Toen ik met de Thalys ging moest ik eerst naar buiten en dan weer inchecken. Ik hoop dat het nu beter is geregeld. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Voor Thalys staan er paaltjes op de perrons. Dus reis je naar Rotterdam, dan kan je op een aantal perrons gewoon uitchecken en inchecken (je hoeft dus niet door de poortjes).

[ Voor 3% gewijzigd door EDIT op 28-07-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je uit België komt, is er geen probleem. Je hebt tenslotte een geldig kaartje voor de Tweakers Express en kan zo doorlopen. Je mag alleen niet in een normale diensttrein stappen. Alleen op Rotterdam staan de OV poortjes dicht, alle andere opstappunten staan ze open of zijn er niet (heb je alleen palen).

@LordSinclair,
Op de weg terug open je het poortje met de tag die je krijgt, zodat je via buiten weer kan inchecken om naar Delft te gaan. Je kan niet via het poortje naar buiten inchecken, je moet dat van buiten naar binnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-07 07:17
Zojuist ook twee kaartjes gekocht, voor zowel mij en mijn vriendin. Dit is de eerste keer, dus ben zeer benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:21
Hero of Time schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:57:
[...]

Deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Laatst online: 10:13
Eigenlijk win je gewoon instant een Tweakers express kaartje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:25

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Handhelden topic geupdate met nieuwe info en een duidelijke lijst systemen en games die meegaan: [TE2015] Handhelden!

Voor de duidelijkheid, ook mensen zonder een handheld zijn welkom! Enkele mensen, waaronder ikzelf, nemen meerdere systemen mee, zodat ook handheldlozen een potje mee kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Glaanie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:40:
Handhelden topic geupdate met nieuwe info en een duidelijke lijst systemen en games die meegaan: [TE2015] Handhelden!

Voor de duidelijkheid, ook mensen zonder een handheld zijn welkom! Enkele mensen, waaronder ikzelf, nemen meerdere systemen mee, zodat ook handheldlozen een potje mee kunnen doen!
Leuk om te horen dat er ook extra beschikbaar zijn! Ik heb na de advance geen handheld meer gehad, maar lijkt me leuk om mee te doen met mario kart!

Is het misschien leuk om 1 PC een emulator van de N64 te laten draaien met 4 controllers eraan? Kan me voorstellen dat er wel meer mensen zijn die het leuk vinden om de orginele smash of mario kart te spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:25

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

IdieEasy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:13:
[...]

Leuk om te horen dat er ook extra beschikbaar zijn! Ik heb na de advance geen handheld meer gehad, maar lijkt me leuk om mee te doen met mario kart!

Is het misschien leuk om 1 PC een emulator van de N64 te laten draaien met 4 controllers eraan? Kan me voorstellen dat er wel meer mensen zijn die het leuk vinden om de orginele smash of mario kart te spelen ^^
Dat gaat vanwege de beperkte hoeveelheid stroom aan boord denk ik niet lukken. Daarnaast is er denk ik ook geen ruimte voor, aangezien de wagons waar hier plek voor is gereserveerd zijn voor de LAN-party en de sponsors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Glaanie schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:19:
[...]

Dat gaat vanwege de beperkte hoeveelheid stroom aan boord denk ik niet lukken. Daarnaast is er denk ik ook geen ruimte voor, aangezien de wagons waar hier plek voor is gereserveerd zijn voor de LAN-party en de sponsors.
Ja, daar was ik al bang voor. Helaas maar geen probleem, er zijn genoeg andere leuke dingen te doen! (dacht ik zo te lezen... _O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:49

Nakebod

Nope.

Iedereen even een knijpkat geven en aan een UPS hangen om een stabiele spanning te krijgen.
Solved!
Nu nog 700 knijpkatten kopen en iets verzinnen om ze aan de UPS te koppelen :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Nakebod schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:42:
Iedereen even een knijpkat geven en aan een UPS hangen om een stabiele spanning te krijgen.
Solved!
Nu nog 700 knijpkatten kopen en iets verzinnen om ze aan de UPS te koppelen :+
Gewoon een windmolen uit het raampje hangen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef

Ja, als je al een kaartje hebt en we kiezen jou, dan krijg je je geld terug. :)

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 29-07-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Je hashtag is gekaapt door Spanjaarden :+ Ik zal eens een poging wagen, was toch van plan om van deze geweldige reis uitgebreid foto's te maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derpadin
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 20:18
Voor de mensen die in World of Wacraft zijn geïnteresseerd :)
http://eu.battle.net/wow/en/blog/19841681/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
derpadin schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:53:
Voor de mensen die in World of Wacraft zijn geïnteresseerd :)
http://eu.battle.net/wow/en/blog/19841681/
Ja, ik zag het ook op de FrontPage van Tweakers staan :)
Alleen verheug ik me er niet zo op icm Gamescom, want alles is in het Duits, zelfs de trailer! Was vorig jaar ook het geval -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

zeef schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:03:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p lang="nl" dir="ltr">Gezocht: fotograaf voor de <a href="https://twitter.com/hashtag/Tweakers?src=hash">#Tweakers</a> Express. In ruil voor gratis kaartje maak jij foto's. Interesse? Mail naar express@tweakers.net! <a href="https://twitter.com/hashtag/te15?src=hash">#te15</a></p>— Frederik Zevenbergen (@zeefNL) <a href="https://twitter.com/zeefNL/status/626422554224369664">July 29, 2015</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]

Ja, als je al een kaartje hebt en we kiezen jou, dan krijg je je geld terug. :)
Wat verwacht je precies? Denk dat het genoeg mensen leuk lijkt, maar aangezien ze geen fotograaf zijn denken dat ze sowieso niet in aanmerking komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Hooglander1 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:43:
[...]

Wat verwacht je precies? Denk dat het genoeg mensen leuk lijkt, maar aangezien ze geen fotograaf zijn denken dat ze sowieso niet in aanmerking komen :)
Wat ik heb begrepen, mag iedereen met een camera meedoen. Het moet dan wel een 'echte' camera zijn, geen smartphone-camera. Hoeft niet een professionele te zijn volgens zeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hooglander1 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:43:
[...]

Iemand uit de community die het leuk zou vinden om foto's te maken die we in het verslag achteraf kunnen gebruiken. Onze eigen fotografen van Tweakers gaan natuurlijk ook mee, maar we zoeken juist iemand die de reis 'beleeft'. En een beetje OK foto's kan maken. ;) Niveau FG.

[ Voor 0% gewijzigd door Nomad op 29-07-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
iBugged schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:47:
[...]

Wat ik heb begrepen, mag iedereen met een camera meedoen. Het moet dan wel een 'echte' camera zijn, geen smartphone-camera. Hoeft niet een professionele te zijn volgens zeef.
Hah, ware het niet dat mijn 'echte' camera brakkere pics schiet dan m'n smartphone :P Maar zal met die laatste gewoon wat kiekjes maken en delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
ShitHappens schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:13:
[...]

Hah, ware het niet dat mijn 'echte' camera brakkere pics schiet dan m'n smartphone :P Maar zal met die laatste gewoon wat kiekjes maken en delen.
Dat is hier ook het geval, jij was ook een gelukkige van het S6-event toch? :p Heb het er trouwens maar bij gelaten, was leuk geweest en een meevallertje om mijn early-bird prijs terug te krijgen, maar de reis zal het sowieso waard zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

zeef schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:56:
[...]

Iemand uit de community die het leuk zou vinden om foto's te maken die we in het verslag achteraf kunnen gebruiken. Onze eigen fotograven van Tweakers gaan natuurlijk ook mee, maar we zoeken juist iemand die de reis 'beleeft'. En een beetje OK foto's kan maken. ;) Niveau FG.
Als je ook een review van de gehele dag wilt zien, zou daarvoor een ook topic kunnen worden gestart waar iedereen zijn verslag in kan plaatsen met zijn foto's. Want ik begrijp al dat niet iedereen naar de Gamescom gaat, en sommigen dus lekker in Keulen een terrasje gaan pakken ;). Dus een hoop afwisselends.....

(plus dat de Gamescom enorm groot is, en naar mijn verwachtingen een hoop boothbabes rondlopen O-) )

Maar uiteraard zien we de officiële review na afloop graag tegemoet :).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
iBugged schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:17:
[...]

Dat is hier ook het geval, jij was ook een gelukkige van het S6-event toch? :p Heb het er trouwens maar bij gelaten, was leuk geweest en een meevallertje om mijn early-bird prijs terug te krijgen, maar de reis zal het sowieso waard zijn :D
Nope, andere Tweaker won vorig jaar de HTC M8 en ik kon daardoor zijn half jaar oude LG G2 overnemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
AW_Bos schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:23:
[...]

Als je ook een review van de gehele dag wilt zien, zou daarvoor een ook topic kunnen worden gestart waar iedereen zijn verslag in kan plaatsen met zijn foto's. Want ik begrijp al dat niet iedereen naar de Gamescom gaat, en sommigen dus lekker in Keulen een terrasje gaan pakken ;). Dus een hoop afwisselends.....

(plus dat de Gamescom enorm groot is, en naar mijn verwachtingen een hoop boothbabes rondlopen O-) )

Maar uiteraard zien we de officiële review na afloop graag tegemoet :).
Dat eerste gaat natuurlijk ook gebeuren. Daarnaast zoek ik nog iemand die ons helpt met het verslag. Die ik -in ruil voor een gratis kaartje- wat meer kan vragen om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb me reeds gemeld. Vorig jaar was mijn accu halverwege leeg. Eens kijken voor een extra.

[ Voor 68% gewijzigd door PcDealer op 30-07-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Morgen een-na-laatste update oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Voor wat betreft de Intel Extreme Masters Season X op Gamescom heb ik een apart topic aangemaakt:
[TE2015] Intel Extreme Masters Season X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Het is vrijdagggggg laatste dag van update! Spannenddd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

@PcDealer, wil jij de foto's maken voor Tweakers?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Of ik ze voor tweakers maak weet ik niet. Ik maak er in elk geval wel een stel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:48:
Het is vrijdagggggg laatste dag van update! Spannenddd!
Yeahhhh! :P ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:17
Treinspoor, pakketje papiertjes/bandjes ontvangen… ben benieuwd! :)
Moet deze week maar snel eens m'n PS Vita opladen, en eens kijken hoe/wat ik mee ga nemen. Even even na Sesamstraat naar bed op die zaterdagavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Wist niet van deze mogelijkheid, ik ga zoiezo met mn wagen al naar Keulen, see you tweakers there! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Xtr3me4me schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:49:
Zo net 2 kaartjes gekocht voor Tweakers Express! Zeker veel zin in! Worden er trouwens ook hapjes (eten) geregeld? Of moet je zelf broodjes meenemen?
Vorig jaar waren er broodjes worst te krijgen. Vooral voor de terugreis zou ik van te voren ergens iets halen. Er zijn bratwurstkraampjes bij de messe, er zit een Döner bij Deutz, op het stadtteilfest in Deutz zal ook wel wat te krijgen zijn (dat zal zich waarschijnlijk vooral rond de straat Deutzer Freiheit concentreren) en anders even op tijd de Rijn over naar Köln Hbf waar heel veel te krijgen is.
Wel weer terug naar Deutz gaan, want op Hbf wordt niet gestopt.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

@joramoudenaarde, ik snap niets van je post. Zit je toevallig al aan de vrijdagmiddag borrel?
p.s. bandjes krijg je in de trein. Je bent wat dat betreft 1 week en een dag te vroeg :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Ah, geen vrijdagmiddagborrel, maar een beetje 'n vlugge post over de updates die we nog krijgen :P Ik was benieuwd wanneer het envelopje cq. pakketje binnen komt waar Tweakers 't over had namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:35

Case_C

[Team Carrack]

joramoudenaarde schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:45:
Ah, geen vrijdagmiddagborrel, maar een beetje 'n vlugge post over de updates die we nog krijgen :P Ik was benieuwd wanneer het envelopje cq. pakketje binnen komt waar Tweakers 't over had namelijk.
Dat kwam er toch helemaal niet? Je krijgt i.v.m. (kans op) falende post-service enkel een ticket gemaild, waarmee je kan inchecken. Op de trein krijg je dan je bandje e.d. . Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Je moet inderdaad de ticket van Eventbrite met de QR-code uitprinten, of hun app installeren. Dan krijg je in de trein de rest van je spulletjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
iBugged schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:52:
Je moet inderdaad de ticket van Eventbrite met de QR-code uitprinten, of hun app installeren. Dan krijg je in de trein de rest van je spulletjes. :)
Een print van je kaartje of screenshot is al voldoende. Volgens mij is de app niet eens nodig voor jullie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
zeef schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:54:
[...]

Een print van je kaartje of screenshot is al voldoende. Volgens mij is de app niet eens nodig voor jullie. :)
Ik doe beiden, zodat ik er niet uitgetrapt wordt bij een controle van onze conducteur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Ah, dan had ik dat berichtje even gemist denk ik. Printje van de Eventbrite had ik al, dus dan ben ik fertig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
kijk ik nu over de status update heen of is hij zo groot dat zeef zelfs overuren moet maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hjvg schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:17:
kijk ik nu over de status update heen of is hij zo groot dat zeef zelfs overuren moet maken :P
Het is druk, komt er zo aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ja, zet die bierpul toch even neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Tweaker Express nieuws! In onze LAN wagon kun je de CS:GO uitdaging aangaan tegen twee dames van 'MouseControl'!
Ben jij erbij? Je kunt nog steeds kaartjes winnen op ons forum!
https://forum-nl.msi.com/index.php?topic=65961.0
afbeelding heeft geen zin om gekopieerd te worden :p (klik daarvoor even op de bron)

bron: https://www.facebook.com/MSINotebooksBenelux?fref=nf

[ Voor 23% gewijzigd door hjvg op 31-07-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Ik heb een mail binnen, allemaal lezen jongens en meiden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hjvg schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:26:
[...]

afbeelding heeft geen zin om gekopieerd te worden :p (klik daarvoor even op de bron)

bron: https://www.facebook.com/MSINotebooksBenelux?fref=nf
Vorig jaar maakte de MSI mevrouw gehakt van de Tweakers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
iBugged schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:30:
Ik heb een mail binnen, allemaal lezen jongens en meiden!!
weinig nieuws in de mail als je dit topic volgt :p

maar natuurlijk wel goed om alles even op een rij te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
hjvg schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:42:
[...]

weinig nieuws in de mail als je dit topic volgt :p

maar natuurlijk wel goed om alles even op een rij te hebben
Ja er zou nieuws over de catering komen :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
iBugged schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:42:
[...]

Ja er zou nieuws over de catering komen :'( :'(
Daar wachten wij ook op. We hebben nog een week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
PcDealer schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:25:
Ja, zet die bierpul toch even neer ;)
Nog 10 minuutjes geduld f5-en. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Weten we ook welke 2 dames van Mouse Control, ik heb er nog steeds 1 op mijn friendlist staan namelijk. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:24

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Zijn er meer mensen die de tweakers express update email 4x hebben ontvangen ipv 1x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
init schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:08:
Zijn er meer mensen die de tweakers express update email 4x hebben ontvangen ipv 1x?
Kan het zijn dat je vier tickets hebt besteld?
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/