[TE2015] Handhelden!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Gezien het succes van de Handhelden editie Tweakers Express 2014, wil ik dat voor dit jaar nog eens dunnetjes overdoen, maar dan beter. Degenen die de updates volgen, weten dat er dit jaar ook een treinstel meegaat met open coupé's:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2000639618.jpeg
Daarvan zijn er in ieder geval alvast 24 stoelen gereserveerd voor de Handhelden editie 2015, 6 blokken van 4 stoelen. Dat kunnen er meer of minder worden, naar gelang de belangstelling.

Welke games en systemen gaan er allemaal mee?
Hieronder vind je een lijst met alle games en systemen die meegaan. Sommige mensen nemen meerdere systemen mee en lenen die graag uit, voor de nodige multiplayersessies.
NaamSysteemGames
GlaanieNintendo 3DS en 2x DSi XL. Optioneel max 2 PSP's en PS Vita.
  • Diddy Kong Racing
  • Mario Kart DS
  • Mario Kart 7
Hero of TimeNintendo 3DS?
ShitHappensNintendo DS LiteR4-kaartje, dus van alles (sowieso Mario Kart en Bomberman)
iBuggedNintendo DSi XL-
joramoudenaardePS Vita?
BoelmeisterNintendo 3DS?
sebastiusNintendo 3DS, originele DS?
DvyssNintendo 3DSSuper Smash Bros, Omega Ruby, Mario Kart 7, Kirby Triple Deluxe, Mario Party Island Tour
jvervoordNintendo 3DSSuper Smash Bros, Mario Kart 7(?)
auto660DS LiteR4-kaartje, dus van alles
cheeksPS Vita, Nintendo 3DSVita: Dragon's crown, Toukiden, Killzone Mercenary, Soul Sacrifice Delta, Minecraft.
3DS: GW-kaartje, dus van alles (iig Super Smash Bros. en Monster Hunter 4 Ultimate)
InspectorNew Nintendo 3DSMario Kart 7
CuthalionNLNew Nintendo 3DSPokemon Alpha Sapphire, Mario Kart 7, Warhammer 40K Squad Command, Animal Crossing New Leaf
paneidosDS Lite, PSPR4-kaart en CFW 6.60, dus van alles
MaxieeeeeNintendo 3DSMario Kart 7
wwwhizzNindento DS LiteEvolution DS, dus van alles
DaMeiNintendo DS LiteR4-kaart met oa Mario Kart 7

Ik mis $game! Die is vet met multiplayer!
Laat je horen in dit topic! Systeem maakt niet veel uit, de ervaring van vorig jaar leert dat de Nintendo (3)DS goed vertegenwoordigd is, de PSP en PS Vita een stuk minder.

Worden er ook toernooien georganiseerd?
Oh yeah, check deze dan: https://drive.google.com/...PVfjLOQmQaV0pBSHlubk9aN1E. 3-tal toernooitjes rond het Mario Kart thema, met prijzen! Ter plekke kan er uiteraard ook nog wat georganiseerd worden, Bomberman is ook heel leuk en er zijn vast nog legio andere games die cool zijn om te multiplayeren

Veel plezier in dit voorpret-topic, we hebben er zin in!

[ Voor 95% gewijzigd door Glaanie op 07-08-2015 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Misschien handig om te weten: Op de DSi en 3DS kan je ook meedoen met die download play games voor de 'gewone' DS, vorig jaar deden we met 16 man ofzo Bomberman inclusief wat lui met nieuwere devices. Dat was geweldig. :D

Jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn, aankoop van een nieuwe PC had meer haast dan een geweldige dag uit. :'(

Vorig jaar ook veel mensen met een R4 (of vergelijkbare) kaart die veel MP games mee hadden genomen. Misschien wat minder netjes maar daardoor was er wel veel variatie. :)

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 22-07-2015 20:37 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Juist hiervoor neem ik m'n 3DS mee. Het is jammer dat Triforce Heroes nog niet uit is, want deze reis is de ideale manier om het te spelen. Verder voor in de trein is Super Smash Bros wel een degelijke game om te spelen, alleen is 't elk een cartridge, geen download to play.

Ik neem ook m'n 3DS mee voor alle mensen die op de gamecom rondlopen ermee, kijken hoeveel puzzels ik compleet kan maken :P.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Handheld meldt! DS Lite gaat mee met een aantal games. Ben in bezit van een R4 dus kan zo een zooitje meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:08
Ik heb een DSi XL mee voor de Download Play, mijn R4 is helaas niet meer te gebruiken door nieuwe update die ik had geinstalleerd vroeger :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:17
Goeie vraag! En leuk initiatief! :)

Ik heb hier een PS Vita liggen die ik al tijden niet heb gebruikt (maar die sowieso meegaat naar Tweak Express), dus ik heb geen idee wat daar écht leuke multiplayer games voor zijn. Ik gok een Killzone Mercenary, en misschien Dragon's Crown?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelmeister
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
Welke spellen moet ik inderdaad meenemen, Ik heb zelf geen handheld maar ik heb al een 3ds kunnen regelen. Dus ik moet even weten welke spellen ik moet regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Ik heb wel een aantal offline games zoals:
- Final Fantasy 7, 8, 9 en 10
- Uncharted

Maar qua online games kan ik er weinig over zeggen :) Goeie tips zijn daarom altijd welkom, en als er een goeie tussen zit koop ik 'm graag om eens een rondje te knallen met mede Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:21

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Mijn 3DS gaat mee (heb evt nog een oude DS en 2 GBPockets (met Tetris en Linkkabel!)) maar of ik er op ga gamen weet ik niet. Ben niet zo van multiplayer, zeker niet heel lang. Kan niet tegen m'n verlies namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Ik kan voor degenen die geen Nintendo DS of PSP hebben eventueel extra systemen meenemen. Voor eigen gebruik neem ik sowieso een Nintendo 3DS mee, ik kan daarnaast ook nog een DSi XL (2 stuks), DS Lite of originele DS meenemen. Ook in PSP's ben ik voorzien, heb 3 systemen met WiFi en eentje zonder (laatste PSP-model, kwam helaas zonder WiFi functionaliteit. Dan kunnen mensen die geen systeem hebben, toch meedoen met multiplayergames, ook mensen die niet zijn van onze 1337 club. Ik ga het niet zo gek maken als vorig jaar en alles meenemen, ook mijn Game Boys, die werden toch nauwelijks bespeeld :p

Nog even door mijn (3)DS-games heengeploegd, volgens mij zijn dit wel leuke multiplayergames:
Diddy Kong Racing DS
Mario Kart DS
Mario Kart 7 (3DS)

Al deze games ondersteunen single cart download play, dus er is maar 1 cartridge nodig per gamesessie. Mocht je zelf nog andere multiplayergames willen meenemen, check deze site of deze wel single cart download play ondersteunt.

Helaas blijkt de PSP niet zo'n soortgelijke functie te hebben, daar heb je voor multiplayergames ook echt 2 games nodig (althans niet zonder trucjes)

Ik ga zo de TS editten met wat ik allemaal meeneem, ik zal de rest van de reageerders hierboven ook aan toevoegen waar van toepassing. Heb je zelf nog aanvullingen, stuur mij een DM of reageer in dit topic.

Verder ga ik van de week eens kijken wat voor wedstrijdjes to organiseren zijn. Te denken aan een klassieke Grand Prix in Mario Kart (7), maar ook time trials zijn leuk om te doen, denk ik. Bomberman heb ik te weinig verstand van de verschillende spelmodi, wellicht dat iemand daar nog een idee over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Bomberman is wel superleuk om te spelen, heb het echt al jaren niet meer gespeeld (lees: Atomic Bomberman onder Win95 en daarvoor op de SNES). Ik heb mijn 3DS bij me en kan sowieso een DS meenemen. Meer dan genoeg denk ik. Of zijn er mensen die heel oldschool op 2 GameBoy Pockets nog Tetris via de linkkabel willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Ik kom er net achter dat ik ook nog een DS Lite heb liggen, weet alleen nog niet of de DS en het bijbehorende R4-kaartje het nog doet. Zal ik morgen even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Ow shoot dat even zoeken trouwens, net verhuisd en weet zeker dat m'n DS nog ergens in een doos rondzwerft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-07 07:17
Ik neem mijn 3DS ook mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Gevonden :D Mario Kart DS stond er zelfs nog op van vorig jaar... Sterker nog, volgens mij was dat de laatste keer dat ik het ding gebruikt heb :p Nu nog ff wat spellen erop zetten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvervoord
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-07-2021
Ik neem ook mijn 3DS mee! Lijkt me leuk om tegen wat anderen Super Smash Bros te spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:38

auto660

1991 240 GL Brick

Ik heb nog wel een DS Lite met R4 kaartje, dus de games zijn geen probleem. Wat mij nog wel bijstaat is dat Mario Party (of zoiets) wel leuk is om met meerdere te spelen. :)

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Hmm even denken of Mario Party te krijgen is voor de normale DS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Is MP überhaupt voor een handheld gemaakt? Ik weet niet beter dan dat 't altijd op de grote console was van ze. Maar goed, dat hadden ze met smash bros ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Staat me wel ergens bij hoor, dat 'ie er wel voor een handheld gekomen is.

Check: ja dus Wikipedia: Mario Party DS

[ Voor 40% gewijzigd door ShitHappens op 01-08-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ja hoor, veel met m'n zusje gespeeld achterin de auto onderweg naar zuid Frankrijk: http://www.mariowiki.com/Mario_Party_DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Al die mario spinoffs houd ik niet bij. Dat zijn er gewoon te veel. Ik houd het liever bij de Legend of Zelda games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-07 00:27
Ik doe zeker mee! Ik neem mijn Vita mee met Dragon's crown, Toukiden, Killzone Mercenary, Soul Sacrifice Delta, Minecraft en nog wel meer. 3DS heb ik een GW voor dus kan ik alles spelen, moet ik wel vooraf weten wat er gespeeld wordt zodat ik ze er op kan zetten(SSB en MH4u staat er in ieder geval al op).

Edit. vergeet niet updates uit te voeren, gezien we weinig internet hebben kan dit mogelijk een probleem zijn als niet iedereen dezelfde versie heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door cheeks op 02-08-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Ik heb de lijst met games en consoles weer geupdatet, thanks iedereen. Ik hoop in de loop van de week wat meer te kunnen vertellen over eventuele toernooitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Bij deze, in mijn DS Lite + R4 zit nog leven. Hij ligt nu aan de lader, even afwachten hoelang 'ie het volhoudt, is nog steeds eerste accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Ik ga eens kijken of mijn DS Lite nog tot leven wil komen (al een tijdje niet gebruikt) en wat er op m'n R4 kaartje staat. Als er leven in zit neem ik hem mee. Is er iemand hier die er voor kan 'zorgen'? Zal zelf vooral rondlopen om foto's te maken, maar wil hem best uitlenen, mits ie weer terug komt ;)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 16:32
Zelf geen device maar ik kom wel even langs, ben wel benieuwd :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
DaMei schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:09:
Ik ga eens kijken of mijn DS Lite nog tot leven wil komen (al een tijdje niet gebruikt) en wat er op m'n R4 kaartje staat. Als er leven in zit neem ik hem mee. Is er iemand hier die er voor kan 'zorgen'? Zal zelf vooral rondlopen om foto's te maken, maar wil hem best uitlenen, mits ie weer terug komt ;)
Als je je device uitleent, plak er dan even een sticker op met je naam/username. Kan daar geen misverstand over zijn. Ik ga er vanuit dat iedere Tweaker zo eerlijk is de devices terug te geven :) Mocht iemand hem dan toch onverhoopt meenemen, staat iig je username erop en kunnen jullie samen nog wat regelen wat betreft ophalen/verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Trouwens, is er al meer informatie over de toernooien of spellen die gespeeld gaan worden? Kan ik ze op tijd Kopen :)

Modbreak:hier stond een verhaal over warez. :N

[ Voor 27% gewijzigd door zeef op 05-08-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, hier gaan we dus niets mee doen. Vragen voor warez is uit den boze.

[ Voor 33% gewijzigd door Hero of Time op 04-08-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Ik wil morgen, uiterlijk donderdag wat hebben bedacht. Suggesties zijn altijd welkom! Ik heb iets bedacht rond het Mario Kart thema, even kijken of dat ook haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Hero of Time schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:11:
[...]

[mbr]Nee, hier gaan we dus niets mee doen. Vragen voor warez is uit den boze.[/mbr]
Ohja oeps, even vergeten dat dat warez was :/
Glaanie schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:45:
Ik wil morgen, uiterlijk donderdag wat hebben bedacht. Suggesties zijn altijd welkom! Ik heb iets bedacht rond het Mario Kart thema, even kijken of dat ook haalbaar is.
Mario Kart is prima, en voor iedereen goed te spelen :) In ieder geval, tof dat je wat wilt regelen ;) MK stond er nog op, dus dat is verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
Check, neem ook mijn 3DS en mariokart mee. Als ik tijd heb om te spelen kom ik zeker even meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem mijn New Nintendo 3DS mee, met de games:
Pokemon Alpha Sapphire
Mario Cart 7
Warhammer 40K Squad Command (Download Game opties)
en voor de lol Animal Crossing New Leaf
Ik heb nog wel meer games maar die zijn offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Handhelden in wagon 12!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Vanaf voor of achter gerekend? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
iBugged schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:08:
[...]

Vanaf voor of achter gerekend? :+
Voor jou de 12e wagon van een trein later. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
zeef schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:10:
[...]

Voor jou de 12e wagon van een trein later. >:)
Hmm, even opzoeken welke dat is dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Morgen komt een grote update omtrent toernooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Update! In grote lijnen heb ik uitgedacht welke toernooien worden georganiseerd en in welke vorm. Allemaal rond het Mario Kart thema, omdat dat een game is die de meesten wel kennen. Ik heb daarvoor een aantal prijzen weten te regelen, check deze dan:

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2000645506.jpeg

3 toernooien, waarvan 1 gedurende de hele dag en 2 toernooien rond Mario Kart DS en 7. Hieronder een copy/paste uit het document wat ik nu nog aan het typen ben. Hier kunnen dus nog wat foutjes in zitten, maar in grote lijnen staat er wat er moet staan:
Maak kans op mooie Tweakers items, met (voornamelijk) het oude logo!
Tweakers T-Shirt - Maat L
Tweakers polo - Maat L
Tweakers.net Laptopcase 14"
Tweakers Bierpul
Tweakers muts
Tweakers logo-projector
Tweakers schroevendraaierset met ingebouwde zaklamp
Tweakers logo case-badges, set van 4 stuks
Tweakers zonnebril, met nieuw logo

Er zijn in het totaal 3 georganiseerde toernooien rond het Mario Kart thema: Mario Kart Handheld Master (met alledrie de portable Mario Kart games), Mario Kart DS toernooi en Mario Kart 7 toernooi.

Het Mario Kart Handheld Master toernooi loopt gedurende de hele dag, tot ongeveer 19:15, wanneer de winnaars bekend worden gemaakt. Het is hier de bedoeling om een zo snel mogelijke tijd neer te zetten in 6 geselecteerde tracks. Gedurende de dag is het toegestaan om je tijden te verbeteren. Alleen diegenen die de beste tijd hebben genoteerd voor alle 6 de circuits, maken kans op een prijs. Plaats 1 krijgt eerste keus, plaats 2 tweede keus en de derde plaats mag daarna een prijs uitkiezen.

Het Mario Kart DS toernooi wordt rond 19:30 gespeeld. Standaard Grand Prix, maximaal 4 spelers tegen elkaar. Als er meer dan 4 spelers zijn worden er meerdere Grand Prix gehouden, de beste 3 van die Grand Prix spelen dan nog een of twee tracks tegen elkaar, nader te bepalen. Ter plekke kan besloten worden om de Grand Prix met minder spelers te doen, naar gelang de interesse. Plaats 1 t/m 3 mogen uit de resterende 6 prijzen een keus maken, ook hier op volgorde van winnaar tot iets minder winnaar.

Het Mario Kart 7 toernooi komt rond 20:15 aan bod. Zelfde regels als het Mario Kart DS toernooi, de 3 winnaars kiezen uit de resterende 3 prijzen.

De winnaar van de Mario Kart Handheld Master en het Mario Kart DS toernooi mag ook meedoen met de andere toernooien. Mocht diegene plaats 1 t/m 3 halen, dan vervalt het recht om een prijs uit te zoeken naar de volgende plaats.

Bovenstaande geldt ook voor crew: Meer dan welkom om mee te spelen, maar anders dan voor de eer doe je het niet.
Wat betreft de tracks van het Handheld Master toernooi, als je daar suggesties voor hebt, hoor ik dat graag. Ik wil sowieso per game Rainbow Road meenemen en een random andere track. Ik ga morgen daarin een keus maken.

Heeft er iemand trouwens nog een exemplaar van Mario Kart Super Circuit die gebruikt mag worden gedurende de reis? Daar neem ik mijn exemplaar van mee, maar eentje extra is wel handig voor het Handheld Master toernooi. In principe neem ik 2 GBA SP's mee, maar ook hier zijn extra's meer dan welkom, het liefst geen 'gewone' GBA, omdat deze geen backlight heeft.

Aan boord kunnen we natuurlijk ook ad hoc toernooien verzinnen rond andere games, maar dat is dan uiteraard zonder prijzen.

Suggesties, opmerkingen, schouderklopjes? Shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
*schouderklopje!* :)

Heb helaas geen multiplayer games en geen DS (en dus geen Mario Kart), maar 't is wel een hartstikke leuk toernooitje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Baas!

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Geen Bomberman nee? Als ook maar 1 persoon die heeft kunnen er 16 meedoen. :9

Ik ben trouwens wel benieuwd, komt hier nog een stukje over op de FP na het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
D4NG3R schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:37:
Geen Bomberman nee? Als ook maar 1 persoon die heeft kunnen er 16 meedoen. :9

Ik ben trouwens wel benieuwd, komt hier nog een stukje over op de FP na het weekend?
Oh dat zal vast wel gespeeld worden, maar dan gewoon voor de fun, zonder prijzen. Ook voor andere multiplayergames geldt: als je dat wilt spelen met een aantal man, ga je gang. Er is ook genoeg plek, alleen tijdens de toernooien worden er een aantal plekken gereserveerd, dus dan kan het zijn dat je even moet verkassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Ik zal sowieso Bombenanschlag op m'n kaartje zetten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
Leuk, zo'n toernooi! Ik heb dus zelf Super Smash Bros, Omega Ruby en Sky3DS (Mario Kart 7) mee voor mijn 3DS :*)

Edit: Ik heb ook Kirby Triple Deluxe (4 players) mee op mijn Sky3DS kaartje, die ondersteund ook Download Play. Ik kan eventueel ook nog Mario Party Island Tour (4players, download play)

Die Bomberman, is dat voor de 3DS of DS? :+

[ Voor 36% gewijzigd door Dvyss op 06-08-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paneidos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-01 10:21
Ik neem een DS lite mee met R4 kaart en een PSP-1000 (CFW 6.60) mee.

[ Voor 3% gewijzigd door paneidos op 06-08-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dvyss schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:14:
Die Bomberman, is dat voor de 3DS of DS? :+
Je kan gewoon downloadplay doen met de nieuwere devices bij games gehost op een oudere. Vorig jaar deden er gewoon een paar man mee met Mariokart DS en Bomberman terwijl ze een 3DS hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem me 3DS denk mee met mario kart 7 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvervoord
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-07-2021
Sowieso een schouderklopje @Glaanie Ik weet waarschijnlijk nog voor de reis ook een exemplaar van Mario Kart 7 te bemachtigen.

Niet dat ik dan nog veel tijd heb om te oefenen, maar je weet maar nooit;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
De accu van mijn DS Lite is helaas niet meer zo goed, is maar een minuut of 10/15 te gebruiken, dus die laat ik thuis :) Mijn DSi gaat wel mee, dus Download Play it is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ik heb een Nintendo DS Lite met Evolution DS (R4 achtig ding), die kan ik ook wel meenemen :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Mario Kart toernooien zijn klaar: https://drive.google.com/...PVfjLOQmQaV0pBSHlubk9aN1E (PDF). Deze zal ik ook uitprinten en ter plekke ophangen, zodat ook binnenlopers een idee hebben van wat de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Ik neem ook mijn DS Lite met R4 kaartje mee om uit te lenen. Staat ook Mario Kart op, dus die mag van mij gebruikt worden voor toernooi uitleen :)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Hierbij nog een late aanmelding. Ik ga morgen ook mee. Heb een 3DS met R4-kaartje. Zal die vanavond nog even volgooien met wat leuks. Nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Ik denk trouwens dat ik alleen m'n oude DS meeneem. Beetje op het gewicht letten en de meesten zullen een DS wel meehebben. Die kan ik ook met een gerust hart uitlenen, ik heb hem heel heel herkenbaar gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit rijtuig 12 op de terug voorin? zoja, dan doe ik ook mee met het mario kart toernooi denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maakt het uit waar een rijtuig is om lekker te kunnen gamen op je handheld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Nee toch?

Mijn lijstje met games inmiddels:
0079 Bomberman
0479 New Super Mario Bros
0482 Pac-Man World 3
0930 Bomberman Land Touch
1634 Call of Duty 4 MW
1704 Mario Party DS
0201 Mario Kart DS
2121 Bomberman Land Touch 2
2924 Track Mania
5230 Track Mania Turbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

In beide Zelda games (Phantom Hourglass en Spirit Tracks) zat ook een multiplayer-spelletje toch? Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Wagon 12 is voorin of achterin, afhankelijk welke kant we oprijden :P Geen idee waar me mee beginnen trouwens, maar ik gok dat we achterin beginnen.

Mijn spullen zijn inmiddels ingepakt. Ik kon niet kiezen welke games ik zou meenemen, dus heb alles ingepakt :+ Net als al mijn DS'en trouwens :X Ik zal niet meteen alles uitstallen, beetje naar gelang de drukte en het batterijniveau :P

Ik heb btw mijn spul voorzien van een stickertje met mijn initialen erop. Ik neem mijn Letratag ook mee, dus als je wilt kan je ter plekke een stickertje maken om je eigendom vast te leggen. Op=op, geen idee hoeveel er nog op de rol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Ik heb gewoon lomp Sebastius met een permanent-marker op mijn lelijke DS geschreven :) En op de cartridge ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Mijn DS ook maar even een label opgeplakt, al kan je hem niet missen, helemaal beplakt met Mario-stickers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Beplakken met stickers is een no-go voor mij als verzamelaar :N Een naamstickertje kostte mij de nodige moeite, maar dat 'moest' wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Ik neem aan dat handhelden helemaal achterin is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Ja, helemaal achterin. Vooralsnog is het niet heel druk :P :(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TSOUhHo.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Glaanie op 09-08-2015 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Glaanie schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 07:25:
Ja, helemaal achterin. Vooralsnog is het niet heel druk :P :(
[afbeelding]
Ik kom zo bij amsterdam, hoef ik niet door de hele trein te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Kan er trouwens iemand een (of meerdere) pen(nen) meenemen? Is nodig om de scores op te schrijven voor het Handheld Master toernooi. Heb aan alles gedacht, maar net datgene vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Ik heb een verdwaalde in m'n tas, denk ik. Maar geen papier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Ik zit redelijk voorin, zal straks wel even afzakken naar de handhelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
Ik kom straks ook wel even langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Zijn inmiddels al druk bezig hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:38

auto660

1991 240 GL Brick

Iemand die nog een DS over heeft? Ik zal hem proberen te halen zonder te vallen :p

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
Gebeurt er al iets in 12? Zit hier te wachten, blijkt het coupe 11 te zijn, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Afbeeldingslocatie: http://i166.photobucket.com/albums/u91/sjieto/Mobile%20Uploads/932FCD46-6E8B-469F-B1A5-59978EC06BF5_zpszgz1ci2t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Na de chaotische instap ben ik iedereen ff kwijt, dus doe ik het ff zo.

De Mario Kart Handheld Master toernooi is afgelast wegens te weinig animo. Niemand heeft een tijd gezet in alle tracks, dus dat wordt 'm niet.

Het Mario Kart DS en Mario Kart 7 toernooi wil ik wel laten doorgaan, gewoon om 20:00 en 20:30. Die krijgen dan gewoon wat meer prijzen :) Wellicht dat ik nog wat laat omroepen, om meer mensen deze kant op te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Glaanie op 09-08-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
Helaas gemist. Hoop dat jullie het leuk hebben gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Het was zeker leuk!
Pagina: 1