Waar blijven de crew bij de poortjes van Rot centr noord?
sebastius schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 06:09:
Zeef en anderen zijn gespot. Ik herhaal: de crew is gespot!

Zien we elkaar bij Albert HeijntjeXtr3me4me schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 05:52:
Buurman en ik in de trein onderweg naar amsterdam centraal!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En ziet de trein er van buiten mooi uit
??
Ik ga ook over een uurtje met de auto naar Utrecht. Eerst lunchpakketje klaarmaken enzo...
Ik ga ook over een uurtje met de auto naar Utrecht. Eerst lunchpakketje klaarmaken enzo...
[ Voor 54% gewijzigd door AW_Bos op 09-08-2015 06:15 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Mede Tweakers die op de sprinter Zwolle - Utrecht stappen
Onderste verdieping middelste toestel is de onofficiële Tweakers wagon
Ik ben te herkennen met een rugzak met een spa fles die eruit steekt. Niet dat er veel meer mensen hier zijn.
Onderste verdieping middelste toestel is de onofficiële Tweakers wagon
Ik ben te herkennen met een rugzak met een spa fles die eruit steekt. Niet dat er veel meer mensen hier zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door cheeks op 09-08-2015 06:39 ]
En R'dam is aan boord!
Zo, ik ga me ook maar eens klaar maken. Eens kijken of er op Arnhem ook nog mensen opstappen
We zitten al.
Problems met keycards voor de portjes. Die werkten niet.
Problems met keycards voor de portjes. Die werkten niet.
[ Voor 70% gewijzigd door Bestla op 09-08-2015 06:41 ]
Haha goedemorgen mensen
Mooi om te lezen dat het 'live-bloggen' al is begonnen. Tot straks op Utrecht CS!
Mooi om te lezen dat het 'live-bloggen' al is begonnen. Tot straks op Utrecht CS!
Lift off in Rotjeknor!
I intend to live forever. So far, so good.
Starbucks op CS Amsterdam is dus wel open in tegenstelling tot wat hun website zei!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Goedemorgen vanuit een hotel in Utrecht
de cameratas staat klaar voor de reis! Nu eerst lekker ontbijten en dan naar centraal
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
En de trein van Nijmegen naar Utrecht is ook onderweg!
Enige nadeel by alle koffie zaken zaten dicht...
Enige nadeel by alle koffie zaken zaten dicht...
Zo zitten we op spoor 8 a'dam centraal! Lekker peukie roken met de postduiven
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik sta achteraan bij de rook paaltje.Xtr3me4me schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 07:18:
Zo zitten we op spoor 8 a'dam centraal! Lekker peukie roken met de postduiven
Konden rook paaltje niet vinden dus zitten we maar ergens
Ik moet te pissen waar is die trein
Goeiemorgen! Nog Ff koffie drinken en dan Abfahrt aus Amersfoort.
Ben te herkennen aan:
minus bril.
Ben te herkennen aan:

Gaat de trein van 8a of 8b?
Ik denk, klein gokje, dat je hem wel kan herkennen als hij er staat
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
b denk ik. A heeft +10 minuten vertragingXtr3me4me schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 07:33:
Gaat de trein van 8a of 8b?
Ja zie het al 8b hahaha
En wellicht is die groot genoeg voor beide
When in doubt: zoek naar mensen in crew shirts
We hebben weinig tijd, hopelijk staat iedereen klaar
En daarom ga ik in Utrecht oostappen. In een uur naar Arnhem is een beetje krapRoD schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 07:46:
[...]
We hebben weinig tijd, hopelijk staat iedereen klaar
Damn, bij het opstappen achterop de scooter keihard uit m'n broek gescheurd
dus dat wordt bij de merchandise zoeken naar een nieuwe.
Anyway, net uit AMF vertrokken, zijn 8.09 op UT.
Best wel. Volgens mij is het wat te krap geplandcheeks schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 07:48:
[...]
En daarom ga ik in Utrecht oostappen. In een uur naar Arnhem is een beetje krap
Ah, Tweakers op weg naar Duitsland. 
Veel plezier iedereen!
Veel plezier iedereen!
Ja ja we zitten in de trein! Helemaal voorraan gelijk!
Verwijderd
Kan een medewerker van Tweakers me DRINGEND contacteren? We hebben hier een probleem vanuit België.
*telefoonnummer*
*telefoonnummer*
[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 10-08-2015 02:00 ]
Kun je t probleem kort hier toelichten? Misschien zijn er anderen die wat kunnen betekenen.

Gave trein! Was mooi vroeg in Amsterdam
Ergens in dit topic(laatste update van zeef) staat een telefoon nummer van railpromo wellicht kan je zelf die beter even bellen?Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 07:58:
Kan een medewerker van Tweakers me DRINGEND contacteren? We hebben hier een probleem vanuit België.
*telefoonnummer*
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 10-08-2015 02:00 ]
Verwijderd
Dat is vrij lastig, maar we moeten echt contact hebben met een medewerker. Als iemand op de trein dit leest, laat dit even zien aub
Zie pm
[ Voor 11% gewijzigd door Mount op 09-08-2015 08:06 ]
Waar is iedereen in Utrecht? Aan de koffie?
Op het perron
dikke camera voor, ben niet te missen
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Shit happensShitHappens schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 07:49:
Damn, bij het opstappen achterop de scooter keihard uit m'n broek gescheurddus dat wordt bij de merchandise zoeken naar een nieuwe.
Heeft iemand een powerbank in zijn goodiebag? Die zou er toch bij zitten?
Wordt omgeroepen op alfabet na Arnhem als ik het goed hebDvyss schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 08:18:
Heeft iemand een powerbank in zijn goodiebag? Die zou er toch bij zitten?
Ah, top! Bedankt voor de update. Dan zit ik vanmiddag in ieder geval niet zonder stroom, hahaiBugged schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 08:18:
[...]
Wordt omgeroepen op alfabet na Arnhem als ik het goed heb
Net het perron opgelopen (groen triforce tshirt)cheeks schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 08:14:
Waar is iedereen in Utrecht? Aan de koffie?
Tweakers en herkenbaar? Wel nee joh, staat alleen maar op een kluitje.
Vlakbij de rookzone.
We rijden nu heel langzaam Utrecht binnen \o/
Edit: een Tweakers trein zonder wifi??
Gelukkig heb ik 3g
Edit: een Tweakers trein zonder wifi??
[ Voor 41% gewijzigd door GekkePrutser op 09-08-2015 08:32 ]
Stoelen zitten wel comfortabel moet ik zeggen maar toilet was tricky! Hahaha zat de verdomde knop te zoeken bleek die op de grond te zitten
En wij zijn "bijna" in Arnhem om op te stappen op de trein... Zometeen eerst maar ff het station op strompelen en kijken waar we koffie kunnen scoren! #nog 15 minuten!
Hoe bevalt het iedereen in de trein?
Hoe bevalt het iedereen in de trein?
Wederom een file bij de goodiebag uitgifte in wagon 7 
Ik voel me oud
Ik voel me oud
[ Voor 23% gewijzigd door Bestla op 09-08-2015 08:35 ]
Op Arnhem beginnen langzaam aan ook mensen binnen te druppelen. Zin in!
Verwijderd
Help wij zijn laat!
Kunnen we de entreekaartjes e.d. nog ergens krijgen als we in Keulen zijn?
Werd wakker, zag dat het licht was. Eerste gedachte: Oh nee.
Kijk op de klok en jawel....hartstikke te laat. Had gisterenavond moeten invallen op werk waardoor ik mn telefoon op stil had staan, vanwege een vrij recente setting in Android gaan er dan zelfs geen alarmen af.
de setting die mijn nek omdraaide
Geen warning, niks. Zelfs mn alarm icoon bleef op actief staan in mn notification bar.
veel plezier jongens
Kijk op de klok en jawel....hartstikke te laat. Had gisterenavond moeten invallen op werk waardoor ik mn telefoon op stil had staan, vanwege een vrij recente setting in Android gaan er dan zelfs geen alarmen af.
de setting die mijn nek omdraaide
Geen warning, niks. Zelfs mn alarm icoon bleef op actief staan in mn notification bar.
veel plezier jongens

<double post>
[ Voor 95% gewijzigd door Jimmy_ op 09-08-2015 08:57 . Reden: <double post> ]
Ik kan er helaas niet bij zijn, maar vorig jaar was het episch en dat zaak dit jaar vast niet anders zijn. Iedereen veel plezier toegewenst!
Ik zou dit ook graag willen wetenVerwijderd schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 08:39:
Help wij zijn laat!
Vorig jaar kon dat niet in ieder geval. De stelling was toen ook zit je niet in de trein krijg je geen kaartje. ik vermoed dat ze zomaar dat dit jaar ook gewoon weer hanteren omdat het anders een extra administratie van jewelste is op een al zo enorm drukke dag
Kan dat remmen wat minder. Ben al 2 keer bijna gevallen
Begrijpelijk, veel dank voor je antwoord. Erg jammer, volgend jaar dan maar weer proberen (misschien maar een iPhone aanschaffenJaguar645 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:14:
[...]
Vorig jaar kon dat niet in ieder geval. De stelling was toen ook zit je niet in de trein krijg je geen kaartje. ik vermoed dat ze zomaar dat dit jaar ook gewoon weer hanteren omdat het anders een extra administratie van jewelste is op een al zo enorm drukke dag
KanBestla schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:18:
Gaan zitten helpt

Waar kan jedie powerbank regelen? Die omroep in treinstel 11 is heel zacht
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Snelcursus door treinen lopen:
Licht door je knieën, geen benen strak! Hierdoor kun je kleine bewegingen al afvangen.
Stilstaan? Met je benen tegen de stoelen aanklemmen. En zo veel mogelijk vasthouden
Licht door je knieën, geen benen strak! Hierdoor kun je kleine bewegingen al afvangen.
Stilstaan? Met je benen tegen de stoelen aanklemmen. En zo veel mogelijk vasthouden
Wordt zometeen in alfabetische volgorde opgenoemd.D3nnisd schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:25:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dat hoor ik dus nietYorin schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:26:
[...]
Wordt zometeen in alfabetische volgorde opgenoemd.
Tickets zijn op in wagon 3. En het is vol hier.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nicknames die beginnen met A tot en met G mogen powerbank ophalen, wagon 7
[ Voor 7% gewijzigd door ShitHappens op 09-08-2015 09:33 ]
T/m P mag nu
Hint: boven de deuren lijkt e n volumeinstelling voor de intercom te zitten
Hint: boven de deuren lijkt e n volumeinstelling voor de intercom te zitten
[ Voor 76% gewijzigd door ShitHappens op 09-08-2015 09:41 ]
Mis ik nou een post van je? Waar is H tot ...
Veel plezier daar!
Ik raad iedereen aan om bij de msi stand te gaan kijken, er staan daar een paar zeer mooie pc'tjes.
Ik raad iedereen aan om bij de msi stand te gaan kijken, er staan daar een paar zeer mooie pc'tjes.
Groeten uit Duitsland
Geplande personeelswissel in Emmerich.Mount schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:56:
Waarom staan we stil?
Alles is weggestuurd. Je mag alleen met a en b
Lijkt me onmogelijk dat je je aan boord verveelt.
Ja idd ze zijn pas bij de A en B en het is niet duidelijk of het om achternaam of nickname gaat.
Kunnen we hem ook straks ophalen? Het is hier voor in niet te volgen omdat de intercom het niet doet
Kunnen we hem ook straks ophalen? Het is hier voor in niet te volgen omdat de intercom het niet doet
Veel plezier vandaag dames en heren. Helaas was twee tripjes naar GC in één week iets te tricky met de planning, maar mis het trein gevoel stiekem wel. Maak er wat moois van!
Ja dat kanGekkePrutser schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:04:
Ja idd ze zijn pas bij de A en B en het is niet duidelijk of het om achternaam of nickname gaat.
We verzamelen de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/GekkePrutser schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:08:
Er stonden trouwens veel mensen langs de baan om te fotograferen. Ben benieuwd naar de foto's!!
Kan je de volumeknop wat hoger zetten in dit rijtuig? (Ik kreeg die hint net van de technische man).D3nnisd schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:25:
Nee, heb ik hier al gecheckt, staat al maximaal maar we horen niks.slein78 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:34:
[...]
Kan je de volumeknop wat hoger zetten in dit rijtuig? (Ik kreeg die hint net van de technische man).
Raampjes dicht helpt welslein78 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:34:
[...]
Kan je de volumeknop wat hoger zetten in dit rijtuig? (Ik kreeg die hint net van de technische man).
Pas 1 iemand die mn MiFi heeft gespot
Je zit tever weg!
Nog mensen van plan in een terrasje oid later te pakken?
Nog mensen van plan in een terrasje oid later te pakken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/