[Multi] Need For Speed (2015)

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Wel wat ergenissen tegengekomen: voor mn huidige auto (een Chevrolet Camaro) unlocken vrijwel geen visuele items (volgens mij zelfs helemaal niks). En vanaf het moment dat de races Hard worden, is de moeilijkheidsgraad ineens exponentieel gestegen. Je hebt nu vaak geluk nodig dat je niet crashed, anders red je het gewoon niet.

Verder al meerdere keren rariteiten met verkeer tegengekomen tijdens een race. Dat er een auto of zelfs vrachtwagen de start in rijdt waardoor je volledig geblokkeerd wordt. Of zelfs een busje wat midden op de snelweg ging keren. What the fuck?
Ook heb ik soms het idee dat er een 1 of andere assist mee zit te sturen (had even alle drift-dingen uitgezet en had het toen nog), erg vaag. Vooral auto's ontwijken op de snelweg als je op snelheid rijdt, vind ik erg lastig, knal er nog regelmatig op. Maar vooral de toegenomen moeilijkheidsgraad begint irritant te worden. Mn Camaro is vrij ver geupgrade en ik kan gewoon meekomen met de AI maar toch kan ik vaak net niet meer winnen. Ook driften doet ie niet lekker. Denk dat ik hem toch maar ga verkopen omdat ik anders gewoon niet meer verder kom.
Servers gaan ook echt te vaak down. Nu al 4x meegemaakt. Dan kan je wel een andere joinen, maar wat maakt het uit als ik nog met een race bezig ben (en dus niks online doe)?

Iemand een tip voor een auto om de races op hard mee te winnen? Welke ligt lekker op de weg en laat je lekker driften?

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 05-11-2015 14:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Martinspire schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:31:
Wel wat ergenissen tegengekomen: voor mn huidige auto (een Chevrolet Camaro) unlocken vrijwel geen visuele items (volgens mij zelfs helemaal niks). En vanaf het moment dat de races Hard worden, is de moeilijkheidsgraad ineens exponentieel gestegen. Je hebt nu vaak geluk nodig dat je niet crashed, anders red je het gewoon niet.

Verder al meerdere keren rariteiten met verkeer tegengekomen tijdens een race. Dat er een auto of zelfs vrachtwagen de start in rijdt waardoor je volledig geblokkeerd wordt. Of zelfs een busje wat midden op de snelweg ging keren. What the fuck?
Ook heb ik soms het idee dat er een 1 of andere assist mee zit te sturen (had even alle drift-dingen uitgezet en had het toen nog), erg vaag. Vooral auto's ontwijken op de snelweg als je op snelheid rijdt, vind ik erg lastig, knal er nog regelmatig op. Maar vooral de toegenomen moeilijkheidsgraad begint irritant te worden. Mn Camaro is vrij ver geupgrade en ik kan gewoon meekomen met de AI maar toch kan ik vaak net niet meer winnen. Ook driften doet ie niet lekker. Denk dat ik hem toch maar ga verkopen omdat ik anders gewoon niet meer verder kom.
Servers gaan ook echt te vaak down. Nu al 4x meegemaakt. Dan kan je wel een andere joinen, maar wat maakt het uit als ik nog met een race bezig ben (en dus niks online doe)?

Iemand een tip voor een auto om de races op hard mee te winnen? Welke ligt lekker op de weg en laat je lekker driften?
Toyota Supra heb ik veel plezier mee gehad in de beta. Ook fijne drift auto als je handling beetje bijstelt. Ik kan vanmiddag pas spelen als ik thuis ben van het werk, maar zal wel het hele weekend bezig zijn :X

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37

Rij zelf op het moment getuned naar 850pk Porsche 911 GT3 RS met tikke naar drift toe en driftbanden. Glij altijd lekker (zonder al te veel snelheid te verliezen) door bochten heen. Het is zeker even aanleren dat driften :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breydel_lv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09-2023
Ok, bedankt voor je antwoord. Vanavond ga ik hem halen en ik hoop dat ik het NFS: Underground gevoel van vroeger terug krijg.
PdeBie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:22:
[...]

Dat komt dus ook overeen met de werkelijke wereld, want voor de exoten in het echt zijn de tuners ook maar beperkt. :)
Dat zou ik niet durven zeggen, volgens mij zijn er toch echt een hele hoop tuners die zich bezighouden met het opsmukken van exoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46
Breydel_lv schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:30:
[...]

Dat zou ik niet durven zeggen, volgens mij zijn er toch echt een hele hoop tuners die zich bezighouden met het opsmukken van exoten.
Verhoudingsgewijs gezien ;)

Er zijn 1000 fabrikanten voor Golf bumpertjes tegenover 10 tuners voor een Ferrari.

Daarnaast heb je ook nog wat 'maatwerk' tuners zoals Liberty Works, maar dat zou echt uit de duim gezogen werk moeten worden door de ontwerpers van het spel, want zij maken alleen maar unieke dingen en geen kant-en-klare kits voor zover ik weet.

[ Voor 24% gewijzigd door PdeBie op 05-11-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breydel_lv
Dat is waar, zo had ik het nog niet bekeken...maar wil niet zeggen dat ik het ergens wel spijtig vind. Misschien geven de fabrikanten ook niet de toestemming om hun wagens zo extreem aan te passen in het spel. (Dat zie ik bepaalde merken wel doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ricjuh schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:16:
[...]

Toyota Supra heb ik veel plezier mee gehad in de beta. Ook fijne drift auto als je handling beetje bijstelt. Ik kan vanmiddag pas spelen als ik thuis ben van het werk, maar zal wel het hele weekend bezig zijn :X
Die rijd ook wel lekker ja, maar daar red je het dus niet meer mee op Hard omdat ie niet hard genoeg gaat ;)
Lipst3r schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:27:
[...]

Rij zelf op het moment getuned naar 850pk Porsche 911 GT3 RS met tikke naar drift toe en driftbanden. Glij altijd lekker (zonder al te veel snelheid te verliezen) door bochten heen. Het is zeker even aanleren dat driften :)
Is ook wel aardig, rij nu zelf even een Ferrari 458, maar heb het idee dat je toch nog naar de hele dure auto's moet om de laatste races te winnen.

Verder hapert de game steeds vaker en unlock ik ook voor de Ferrari geen visuele onderdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Martinspire schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:47:

Verder hapert de game steeds vaker en unlock ik ook voor de Ferrari geen visuele onderdelen
Dit is iets hierboven besproken. De exotische wagens hebben weinig tot geen upgrades aan visuals. Het is niet als NFSU dat alle spiegels, alle lichten e.d. op elke auto kunnen geplaatst worden. Daarnaast had nfsu2 natuurlijk geen exotic cars. Als je bijv. bmw e.d. gaat spelen zouden er wellicht meer opties zijn. Moet zelf ook nog ff uitzoeken :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Lipst3r schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:54:
[...]

Dit is iets hierboven besproken. De exotische wagens hebben weinig tot geen upgrades aan visuals. Het is niet als NFSU dat alle spiegels, alle lichten e.d. op elke auto kunnen geplaatst worden. Daarnaast had nfsu2 natuurlijk geen exotic cars. Als je bijv. bmw e.d. gaat spelen zouden er wellicht meer opties zijn. Moet zelf ook nog ff uitzoeken :)
Ik heb het nu met de Ferrari, maar had het met de Camaro ook. Maar als er niets voor is, waarom uberhaupt de "optie" tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

Winkiller

De Mopperpot

Dat gedoe met verkeer die bv. midden op de weg keert is niets nieuws, ik kan me Most Wanted 2005 nog herinneren met vliegende trekker met oplegger combinaties in het bos waar we over de snelweg konden springen. :(

Man man dat ik toen geen hartinfarct heb gehad is mij een raadsel, zeer INTENS was dat. Als ik jouw hele verhaal zo lees ga ik ook niet blij worden van de nieuwe NFS 2015 en ik moet nog beginnen. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Gisteren aantal uren gespeeld, net zoals bij de beta geen last gehad van connectie problemen of dergelijke. Wel heb ik me gestoord aan andere spelers die tijdens een race in tegengestelde richting komen gereden en dan met opzet tegen je aan botsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ricjuh schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:44:
Wel heb ik me gestoord aan andere spelers die tijdens een race in tegengestelde richting komen gereden en dan met opzet tegen je aan botsen.
Leuk hè, altijd online!?

Waarom niet gewoon een offline EN een online (party) mode. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Altijd online is een bullshit verplichting met totaal geen reden in dit spel. Er is echt niets wat het online only gedeelte toevoegt als positief iets voor de consument. Wat EA eruit haalt snap ik dan ook weer niet helemaal. Je haalt alleen maar ergenis van de fans op je dak.

Ik zou dit spel om die bullshit sowieso al niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:33
PdeBie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:45:
[...]

Verhoudingsgewijs gezien ;)

Er zijn 1000 fabrikanten voor Golf bumpertjes tegenover 10 tuners voor een Ferrari.

Daarnaast heb je ook nog wat 'maatwerk' tuners zoals Liberty Works, maar dat zou echt uit de duim gezogen werk moeten worden door de ontwerpers van het spel, want zij maken alleen maar unieke dingen en geen kant-en-klare kits voor zover ik weet.
dat niet alleen voor een carombouw set voor een ferrari , koop je een complete getuned golf met ombouw kit en al :) en dan houd je nog geld over :)

al zal dit ook niet goedkoop zijn ( rond de $170,000 )

http://news.boldride.com/...ed-volkswagen-golf/78905/

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 06-11-2015 12:55 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ravw schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:51:
[...]

dat niet alleen voor een carombouw set voor een ferrari , koop je een complete getuned golf met ombouw kit en al :) en dan houd je nog geld over :)

al zal dit ook niet goedkoop zijn ( rond de $170,000 )

http://news.boldride.com/...ed-volkswagen-golf/78905/
[off-topic]Beetje rally auto zit ook tegen de 2 ton aan ;)[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

Wat mij opviel is dat het soms niet echt duidelijk loopt met het verhaal, ik speel alle personages maar je hebt niet altijd een cutscene waardoor je soms het verhaal niet meepakt. Of dat je missie speelt en daarna precies dezelfde race krijg maar dan zonder een van de hoofdpersonen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breydel_lv
Ben hem gisteren gaan halen en tot hiertoe ben ik er tevreden over.
Maar klopt het dat je in het begin van het spel niet de mogelijkheid hebt om paint & wrap aan te passen? Deze optie is bij mij (na enkele uren al te hebben gespeeld) nog niet beschikbaar, er staat een streep over het icoontje. Ik heb op internet al gezocht maar kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Breydel_lv schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:44:
Ben hem gisteren gaan halen en tot hiertoe ben ik er tevreden over.
Maar klopt het dat je in het begin van het spel niet de mogelijkheid hebt om paint & wrap aan te passen? Deze optie is bij mij (na enkele uren al te hebben gespeeld) nog niet beschikbaar, er staat een streep over het icoontje. Ik heb op internet al gezocht maar kan er niets over vinden.
Normaal wordt deze vrij gespeeld via de paarse missies van Amy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Ben even flink aan het wrappen geweest. Mooi tijdrovend klusje :9

Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Need%20for%20Speedtrade_20151106160229_zpshwfb4jbg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Need%20for%20Speedtrade_20151106160240_zps5svtpxdy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Need%20for%20Speedtrade_20151106160256_zpsuo2ikjto.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Need%20for%20Speedtrade_20151106160310_zpsm9xg8ef6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Need%20for%20Speedtrade_20151106160325_zpsjn7ib8d3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Need%20for%20Speedtrade_20151106160335_zpsgoxgywye.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Need%20for%20Speedtrade_20151106160356_zpslfeqrf7g.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Need%20for%20Speedtrade_20151106160408_zpshy63cv9y.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Need%20for%20Speedtrade_20151106160543_zpsfahrb5xk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Need%20for%20Speedtrade_20151106160553_zpsiszlb7oj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Netjes. Kun je die dingen ook delen of is dit allemaal zelf gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dikke BMW's NiQo! :o

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

ricjuh schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:44:
Wel heb ik me gestoord aan andere spelers die tijdens een race in tegengestelde richting komen gereden en dan met opzet tegen je aan botsen.
AI auto's doen precies hetzelfde is mij opgevallen, of ze versnellen waardoor je ze raakt of rijden als tegenligger gewoon frontaal tegen je aan tijdens een race, wat dat betreft een echte NFS titel. :Y

Wat mij erg stoort is dat het alleen in het schemer donker is en je daardoor nog sneller dingen raakt of tegen objecten aanrijd en je direct stilstaat, je ziet het soms niet goed of je ergens doorheen kunt waardoor je snel gefrustreerd raakt.

Hopelijk wordt ik nog wat milder maar mijn eerste indruk is niet goed, en ik heb vanaf de eerste Most Wanted (2005) alle delen gespeeld. Most Wanted 2012, Carbon en Pro Street waren niet mijn favoriet en ik ben bang dat deze nieuwe ook op dit stapeltje terecht gaat komen. }:|

NFS Rivals was volgens vele niet leuk maar juist die heb ik naast Hot Pursuit 2010 grijs gespeeld. :Y
Waarschijnlijk had ik deze niet gekocht als ik de Beta had gespeeld, nu was het een gok voor mij.

Ik ben eigenlijk niet zo enthousiast over deze NFS. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Gaaf :-)
Even los van hoe de game speelt ( krijg hem morgen binnen ) kan ik me altijd al prima vermaken met een beetje doelloos rondrijden en wagens uitproberen en modden..
Ga me hiermee wel vermaken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Lasteraar schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:18:
[...]

Gaaf :-)
Even los van hoe de game speelt ( krijg hem morgen binnen ) kan ik me altijd al prima vermaken met een beetje doelloos rondrijden en wagens uitproberen en modden..
Ga me hiermee wel vermaken :-)
Dit dus. Zitten wel wat uurtjes in met al die decals :)
Show jullie auto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die zeuren over botsende spelers: je kunt ook een private (crew) game hosten.
Spel is erg leuk! Speelde eerst met een grip build, maar na vanmorgen n.a.v. de tip van een maatje toch richting drift gegaan. Bizar dat je op die manier sneller bent, maargoed: 't is een arcade game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:59

User

S3

Kak, verkeerde topic.

[ Voor 92% gewijzigd door User op 06-11-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Hoe is de ervaring met de besturing hier?
Ik heb wat streams zitten kijken en het valt me op dat vrijwel niemand de wagens echt onder controle lijkt te hebben. In bochten gaat het altijd mis. als er een drift geinitieerd wordt lijkt het wel of de wagen ineens 60 graden met zijn neus de bocht indraait (gaat totaal niet vloeiend); een soepele overgang van rijden naar drift en omgekeerd zie ik ook niet terug.

In mijn beleving waren de besturing van Most Wanted en Rivals (en de NFS's daarvoor) erg lekker.
Rijden ging makkelijk, driften ging makkelijk, vanuit het drift weer normaal rijden ging makkelijk.
Hoe wordt dit nu ervaren door de mensen hier?

Het ziet er heel tof uit en ik wil 'm spelen, maar het rare weggedrag houdt me nu nog tegen...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Om even verder te gaan over dat weggedrag; is dat vergelijkbaar met de vorige paar NFS, zoals de laatste hot pursuit? want dat was gewoon Burnout handling in een NFS jasje. Dus je drukt op handrem en je auto drift.
Underground 2 kon je ook prima driften maar bij gewoon racen kon je een bocht ook normaal nemen, zonder meteen te driften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:31:
Ik heb wat streams zitten kijken en het valt me op dat vrijwel niemand de wagens echt onder controle lijkt te hebben. In bochten gaat het altijd mis. als er een drift geinitieerd wordt lijkt het wel of de wagen ineens 60 graden met zijn neus de bocht indraait (gaat totaal niet vloeiend); een soepele overgang van rijden naar drift en omgekeerd zie ik ook niet terug.

In mijn beleving waren de besturing van Most Wanted en Rivals (en de NFS's daarvoor) erg lekker.
Rijden ging makkelijk, driften ging makkelijk, vanuit het drift weer normaal rijden ging makkelijk.
Hoe wordt dit nu ervaren door de mensen hier?

Het ziet er heel tof uit en ik wil 'm spelen, maar het rare weggedrag houdt me nu nog tegen...
Dat zullen mensen zijn die met een grip build wagen proberen te driften etc.
Zat mensen die met +9 grip tires proberen te driften, dat gaat niet werken...
gewoon kopen, geloof mij, worth it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dihylopas
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mede racers, binnenkort ontvang ik de game voor PS4. Iemand in voor een crew? PSN: Consc1ence

[ Decisions made in real time are never perfect. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Je moet de wagen ook af stellen om goed te driften, ik heb vanaf minuut 1 dat ik in de garage mijn auto kon aanpassen zo omgebouwd dat ik een stabiele auto heb om te rijden maar ook gewoon kan driften! Proberen niet teveel op driften te zetten maar paar dingen zodat hij nog wel grip over houdt voor gewoon rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:32
Wat betekenen die sterretjes bij de sommige missies op de map? Zijn dit de missies die je nog niet gedaan heb? Google geeft een beetje een vertroebeld beeld als gevolg van de hoeveelheid delen in deze gamereeks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Inderdaad is mij ook opgevallen, iets later starten met insturen en kort op de rem om de drift te starten en duimen dat je niet alsnog met je neus tegen vangrails stil komt te staan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:44:
[...]

Inderdaad is mij ook opgevallen, iets later starten met insturen en kort op de rem om de drift te starten en duimen dat je niet alsnog met je neus tegen vangrails stil komt te staan. :X
Wat een onzin. Ik rem nieteens om een drift te starten. Spec eens fatsoenlijk! Heb drifts van 100k REP buiten races om op rotondes. Ja, driften is moeilijk zeg... Net als op je fiets mee proberen te doen met de motoGP dit soort posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Klopt in de bocht zelf rem ik ook nooit. Soms beetje gas lossen voor de bocht en jezelf gooien. Alles staat ook op drift, ook de banden.

Ik blijf fan van NFS na deze game.
Je krijgt perfect wat je ervan verwacht. Nobrain racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:51:
[...]

Wat een onzin. Ik rem nieteens om een drift te starten. Spec eens fatsoenlijk! Heb drifts van 100k REP buiten races om op rotondes. Ja, driften is moeilijk zeg... Net als op je fiets mee proberen te doen met de motoGP dit soort posts.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Rn82 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 08:42:
Wat betekenen die sterretjes bij de sommige missies op de map? Zijn dit de missies die je nog niet gedaan heb? Google geeft een beetje een vertroebeld beeld als gevolg van de hoeveelheid delen in deze gamereeks...
Waren dat niet net vrijgekomen missies? Bij de missies van Amy heb ik dat wel, die sterretjes.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik vind het echt een vet spel. Zelfs het driften is leuk. Daar gebruik ik de mazda mx5 1996 voor. Werkt prima!
1 race van Amy de eerste met lambo, kan ik ze niet goed bijhouden. Vraag mij af wat de snelste wagen is. Ik denk dat ik de Porsche gtr3 ga proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:51:
[...]

Geweldig kerel, we zijn niet allemaal zo goed als jij je voor doet... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:50
Heb er nu een paar uurtjes inzitten en het is echt wel een vet spel!
Nouja in het begin tenminste..
Ben nu level 34.

Ik heb nu de Aventador en kan iedereen wel bij houden maar elke race crash ik wel minimaal 1 keer waardoor ik ze nooit meer in haal.
En dan spawn je opnieuw, word je verkeerd op de weg gezet en crash je weer... 8)7
Dus nu krijg ik er meer frustraties van dan dat het daadwerkelijk leuk is om te spelen.

Hopelijk voegen ze snel een soort rewind knop toe, dat zou het voor mij een stuk leuker maken.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Kan er nog weinig van zeggen.
Grafisch ziet het er goed uit. Alleen vind ik het rijgedrag nog niet helemaal lekker. Had wat speelser gemogen van mij. Maar misschien komt dat nog naarmate de upgrades toekomen.

Beetje klooien met de auto is wel leuk:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto1k0-NYRKTENV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

In het weekend verhaal lijn 100% uitgespeeld. Zijn nog een paar hidden spots die ik moet ontdekken, heb me wel vermaakt met het spel :)

Porsche GT3 is wel een van de betere auto's, vind hem persoonlijk fijner dan de Lambo's en Ferrari.
Mensen die een keer een crew sessie willen spelen voeg me maar toe: ricjuhNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:29
jorank schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:32:
Hopelijk voegen ze snel een soort rewind knop toe, dat zou het voor mij een stuk leuker maken.
tis geen forza horizon natuurlijk :):):)

no comment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Ook 24/7 pizza service op NFS 2015.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2PCA2FC.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zC4W9e6.jpg

Wat een bezigheid toch ook, die decals.

[ Voor 16% gewijzigd door Smashhorn op 10-11-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinus schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:55:
[...]

tis geen forza horizon natuurlijk :):):)
Nee eigenlijk best jammer, maar goed het is NFS maar in deze nieuwe is het ergernis gehalte wel erg groot dus zou die rewind knop wel handig zijn in sommige gevallen. Zelfs als je weet dat een race nog te winnen is na een door de AI opgezette crash is de lol er bij mij snel af momenteel.

@Smashhorn. Leuk wat je met die oude Volvo hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 100% uitgespeeld (op die challenge x cars) na. Plat trophy etc binnen, was een leuk spel maar had er meer van verwacht. Multiplayer is maar so-so, jammer dat er geen playlists zijn oid. Laatste 3 events zijn erg leuk, eindelijk challenging :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:50:
Vandaag 100% uitgespeeld (op die challenge x cars) na. Plat trophy etc binnen, was een leuk spel maar had er meer van verwacht. Multiplayer is maar so-so, jammer dat er geen playlists zijn oid. Laatste 3 events zijn erg leuk, eindelijk challenging :P
Nice! Ik moet nog die daily challenge trophy en dan ook die challenge trophy.
Maar met een paar man samen is wel leuker, echter merk ik wel frame drops als je 3 auto's tegelijk in beeld hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Zijn er ook mensen die problemen hebben met de race Peak Performance van Amy?
Ik heb dus de Aventador max getuned op level 39 maar de rondetijden van Amy.. Heeft ze er een straalmotor in gezet ofzo?
Hoe snel ik ook rij, zij gaat er weer overheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Netjes Possimpible :)
Maar nu al platinum; is het zo'n korte game dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Weten jullie hoe ik een daily challenge met speed kan winnen? Ik had gisteren deze challenge en ik had er maar 160 van de 2000 maar ik snapte ook niet wat ik moest doen..

• ricjuh

ricjuh

dvdkiwi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:50:
Netjes Possimpible :)
Maar nu al platinum; is het zo'n korte game dan?
Als je puur enkel het verhaallijn volgt ben je er wel in een paar uur doorheen. Echter zijn er nog hidden spots in de wereld die je kan ontdekken en ook losse races.

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Zonde...
Dan wacht ik wel tot deze een keer voor 25-30 euro te koop ligt ;)

• Dutch013
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 20:20
Heeft iemand al meer gelezen over Need for speed Edge.
(http://www.needforspeededge.com/)

• Martinus
Kom niet meer voorbij mn vraag of ik gold wil, ja heb ik niet :P
Zal het door de big ms update komen?!?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Tweakers noemde 30 fps slecht, maar andere 30 fps is dit geen minpunt. Wat slecht zeg!

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
dvdkiwi schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:50:
Zonde...
Dan wacht ik wel tot deze een keer voor 25-30 euro te koop ligt ;)
Tegen die tijd gaan de stekkers bij EA er misschien al uit en kan je hem niet meer spelen, want 'altijd online'.
Dutchredgaming schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:33:
Tweakers noemde 30 fps slecht, maar andere 30 fps is dit geen minpunt. Wat slecht zeg!
Bij een racing game is FPS veel belangrijker dan bijvoorbeeld bij een langzame RPG game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:13
Dutchredgaming schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:33:
Als 'fanatieke' gamer kan het verplaatsen in gamers dan ook geen kwaad. Volledig terechte opmerking in de review.

Ik heb mijn mening ook onder de review gezet en die is allerminst positief, ik vind het zelfs een zwaar tegenvallend spel. Rivals was slechter, dat klopt, maar daar was ook niet de hype over dat het terug ging naar de Underground reeks. En als soort van NFSU3 is deze game gewoon een zware flop. Straks toch maar weer de Win98 pc opstarten met NFS:RC of de Gamecube met NFSU2 8) _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 13-11-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheBrut3 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:51:
[...]
Ik heb mijn mening ook onder de review gezet en die is allerminst positief, ik vind het zelfs een zwaar tegenvallend spel. Rivals was slechter, dat klopt, maar daar was ook niet de hype over dat het terug ging naar de Underground reeks.
Ik ben het als NFS fanboy absoluut niet met je eens, Rivals 2013, Most Wanted 2005 en Hot Pusuit 2012 waren in mijn ogen de beste NFS ooit. De draak die ze deze maand uitgebracht hebben is in mijn ogen gelijk aan Most Wanted 2012, waarvan ik ook hoop dat ik hem ooit nog zal uitspelen, maar dat zal wel niet. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

PdeBie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:46:
[...]
Tegen die tijd gaan de stekkers bij EA er misschien al uit en kan je hem niet meer spelen, want 'altijd online'.
Ik weet het, maar dat zal nog wel een paar jaar duren ;)
Ik verwacht niet dat ze volgend jaar al de servers eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening maar ik vind het een zeer vermakelijk game en stoor me zeker niet aan de 30fps
Degene met Xbox live voeg me anders maar toe :imre1911
customization werkt ook prima en het is een modernere versie van underground2

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

komt er ooit een offline mode ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
nee , er komt geen offline .. je moet deze game zien als the crew alleen dan is the crew groter en beter !

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
taker1987 schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:19:
nee , er komt geen offline .. je moet deze game zien als the crew alleen dan is the crew groter en beter !
Ik heb beide games nog niet gedaan, maar twijfel nog steeds om NfS te kopen. Kun je aangeven waarom jij denkt dat The Crew beter is? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Edzeau schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:05:
[...]

Ik heb beide games nog niet gedaan, maar twijfel nog steeds om NfS te kopen. Kun je aangeven waarom jij denkt dat The Crew beter is? Ben erg benieuwd!
in the crew is er meer te doen dan in need for speed . de wegen zijn drukken dan in need for speed . in need for speed is het altijd donker en in the crew niet . wil je nog meer weten ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 13:02
taker1987 schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:22:
[...]

in the crew is er meer te doen dan in need for speed . de wegen zijn drukken dan in need for speed . in need for speed is het altijd donker en in the crew niet . wil je nog meer weten ? :9
Of de spel wereld enigszins groter is dan die in NFS. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiQo
Edzeau schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:05:
[...]

Zou nog ff wachten edzeau, vind persoonlijk het de 5 tientjes niet waard.

Graphics zijn mooi en het customizen is veruit het leukste. Helaas is de inhoud van het spel erg matig. Storyline binnen no time uitgespeeld en multiplayer vooralsnog erg beperkt en niet handig ingericht.

My 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
PsychoBoyJack schreef op maandag 23 november 2015 @ 23:48:
[...]

Of de spel wereld enigszins groter is dan die in NFS. 8)7
haha dat ik dat kon vergeten :P mn eeste sessie in the crew was van miami naar las vegas met een maat die al wat verder in de game was en snellere auto had .. hij was er in 36 minuten en ik heb er ongeveer 10 minuten langer over gedaan O-) dus ja de spel wereld is zeker groter dan in need for speed en dan is er ook nog is veel meer te doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

[...]

NFS is daar en tegen wel weer mooier! Alleen in the crew kan je veel meer doen op het leuk en goed tunen na. Wat voor mij ook zou schelen om wel lekker door de wereld heen te rijden, zoals vroeger, als er geen snellere transport middel meer was. (Voor the crew alsjeblieft wel, is namelijk iets te groot)

Ze hebben nu een redelijk goede basis opgezet met tunen, grafisch en een nieuwe manier van verhaal vertellen. Let op over 2 jaar komt er een nieuwe NFS veel uitgebreider en groter op basis van deze game.

[ Voor 13% gewijzigd door n2theb op 24-11-2015 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
n2theb schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:10:
[...]

Ze hebben nu een redelijk goede basis opgezet met tunen, grafisch en een nieuwe manier van verhaal vertellen. Let op over 2 jaar komt er een nieuwe NFS veel uitgebreider en groter op basis van deze game.
Over 2 jaar verwachten de consumenten nog betere graphics op dezelfde consoles (die het nu al zwaar hebben). Dan kan een pc of nieuwe Nintendo console wel weer meer aan kunnen, maar helaas zal de zwakste console dan weer leidend zijn. Ik hoop met je mee, maar mijn verwachting ligt wat lager :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Beakzz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:37:
[...]

Over 2 jaar verwachten de consumenten nog betere graphics op dezelfde consoles (die het nu al zwaar hebben). Dan kan een pc of nieuwe Nintendo console wel weer meer aan kunnen, maar helaas zal de zwakste console dan weer leidend zijn. Ik hoop met je mee, maar mijn verwachting ligt wat lager :p
Doe mij dan maar grafisch iets minder op de console en meer auto's om je heen en groter gebied. Persoonlijk vind ik de wereld leuk om te zien, maar gewoon te klein. Ik ben meestal van het lekker ontdekken van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Laat ik net al die auto's tegenkomen als ik aan het racen ben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

[...]
in the crew is er meer te doen dan in need for speed . de wegen zijn drukken dan in need for speed .
Dat is juist waar ik me altijd aan erger in racegames: verkeer.
Zeker als dat verkeer een blok beton is die altijd op de verkeerde plek vlak voor je neus opduikt.
Lege wegen is voor mij zeker een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

dvdkiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:01:
[...]

Dat is juist waar ik me altijd aan erger in racegames: verkeer.
Zeker als dat verkeer een blok beton is die altijd op de verkeerde plek vlak voor je neus opduikt.
Lege wegen is voor mij zeker een pluspunt.
Mij gaat het dan meer om de beleving. Als je diverse auto's ziet rijden dan geeft dat voor mij een betere beleving dan als het zo stil is op de weg en jij alleen eigenlijk rijdt of tegen racers maar voor de rest niet..

Wat soms ook irritant is bij NFS dat een online gamer mij in de weg gaat zitten tijdens mijn race... heel vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

n2theb schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:08:
[...]
Wat soms ook irritant is bij NFS dat een online gamer mij in de weg gaat zitten tijdens mijn race... heel vervelend!
Als een eikel dat niet doet dan doet de AI van NFS het wel, dat hoort bij het spel. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige die nfs 2015 stukken minder vindt dan rivals?

het missen van bijv de wapens is voor mij een groot gemis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
heb sinds vanavond framedrop voor een second... ook vaag.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 22:57
Martinus schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:51:
heb sinds vanavond framedrop voor een second... ook vaag.
Ik heb had gisteren precies hetzelfde. Misschien iets met de EA servers aan de hand? Ben er ook twee keer met 'connection lost' uitgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een dure ferrari gekocht, en bij visual custom, staat er bij elk deel van de auto "no parts avaidable".

Moet ik deze vrij spelen? komt dit nog? of zijn ze zo simpel geworden bij EA dat er gewoon niets aan de auto te verbouwen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:00:
ik heb een dure ferrari gekocht, en bij visual custom, staat er bij elk deel van de auto "no parts avaidable".

Moet ik deze vrij spelen? komt dit nog? of zijn ze zo simpel geworden bij EA dat er gewoon niets aan de auto te verbouwen is?
Dat, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb m gisteren meteen verkocht voor de aankoopprijs (marktplaats).wat een trieste actie van EA om het zo basic te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ik hoor veel negatieve verhalen over de story, altijd Online en dat soort zaken. Hierdoor twijfel ik al sinds de release, ondanks dat ik enorm veel zin had in een arcade race game.

Nu ben ik wel erg benieuwd hoe jullie de races opzich ervaren. Zit hier genoeg variatie en uitdaging in? En als je een droomauto full getuned wil hebben, moet je hier moeite voor doen, of heb je dit binnen een paar uurtjes geregeld? Ook vroeg ik me af, zit er een mogelijkheid in om split screen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 22:57
Edzeau schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:30:
Ik hoor veel negatieve verhalen over de story, altijd Online en dat soort zaken. Hierdoor twijfel ik al sinds de release, ondanks dat ik enorm veel zin had in een arcade race game.

Nu ben ik wel erg benieuwd hoe jullie de races opzich ervaren. Zit hier genoeg variatie en uitdaging in? En als je een droomauto full getuned wil hebben, moet je hier moeite voor doen, of heb je dit binnen een paar uurtjes geregeld? Ook vroeg ik me af, zit er een mogelijkheid in om split screen te spelen?
Heb hem inmiddels uitgespeeld (platinum trophy), vond de races wel gevarieerd maar niet erg uitdagend. Meeste met 1-2 keer wel gewonnen, maar enkele waarvoor ik veel keer opnieuw moest proberen.

Ik had de beginauto steeds geüpgrade en daarna gewacht met nieuwe auto's tot ik de ferrari 458 kon kopen, het duurt wel tot bijna het einde van het verhaal totdat die dan volledig getuned is. De auto's hoef je niet te ontgrendelen, onderdelen wel. Met die auto het spel verder uitgespeeld op een paar races na die met max 200pk mochten. Geen split screen mogelijk. Sound van de auto's is super, alleen 's nachts rijden vond ik minder. De story is wel aardig gedaan, maar wel een beetje dunne verhaallijn en gericht op jonge spelers. Wel leuk dat er echte iconen meedoen in het verhaal.

Altijd online was geen probleem, je hebt ook niet per se ps plus nodig, alleen een internet verbinding. Als je op cancel drukt als hij verbinding maakt met ps plus kun je gewoon (zonder andere online spelers, een soort van off-line modus) spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door donaldo op 08-12-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
donaldo schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:46:
[...]

Heb hem inmiddels uitgespeeld (platinum trophy), vond de races wel gevarieerd maar niet erg uitdagend. Meeste met 1-2 keer wel gewonnen, maar enkele waarvoor ik veel keer opnieuw moest proberen.

Ik had de beginauto steeds geüpgrade en daarna gewacht met nieuwe auto's tot ik de ferrari 458 kon kopen, het duurt wel tot bijna het einde van het verhaal totdat die dan volledig getuned is. De auto's hoef je niet te ontgrendelen, onderdelen wel. Met die auto het spel verder uitgespeeld op een paar races na die met max 200pk mochten. Geen split screen mogelijk. Sound van de auto's is super, alleen 's nachts rijden vond ik minder. De story is wel aardig gedaan, maar wel een beetje dunne verhaallijn en gericht op jonge spelers. Wel leuk dat er echte iconen meedoen in het verhaal.

Altijd online was geen probleem, je hebt ook niet per se ps plus nodig, alleen een internet verbinding. Als je op cancel drukt als hij verbinding maakt met ps plus kun je gewoon (zonder andere online spelers, een soort van off-line modus) spelen.
Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik hoop stiekem dat we de game deze maand nog tijdens de kerstdeals in de PS store gaan zien, want wil 'm toch stiekem nog wel een kansje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Laatst online: 31-05-2022
Vandaag is er een update met de volgende dingen.

113 extra customization options voor 6 auto's.
300 extra stikkers.
Eddy en mellisa van underground.
Hogere level cap van 60 naar 70.

• ricjuh

ricjuh

Meer info over de update: http://www.needforspeed.com/en_GB/news/under-the-hood-3

Straks maar weer even opstarten :)

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik hoop dat ze over een paar updates een uitbreiding hebben op de map, dat je lekker los kan gaan in een groter gebied. Van mij mag het wel iets groter en meer sluiproutes krijgen. Heb nu het gevoel dat er niet veel plekken zijn om af te snijden, maar dat je meer de weg aan het volgen bent.
Ik betrap mezelf er ook steeds op dat ik fast travel gebruik ipv zelf naar locatie te rijden. Hebben jullie dit ook?

Op de één of ander manier heb ik toch nog iets tegen het spel, ik denk dat komt door het verhaal.. dat ik er niet lekker in kom en dat het beetje onduidelijk is door de verschillende personages. Je kan het niet echt vergelijken met the crew, maar daar snapte ik het verhaal wel stuk beter en vond ik het vet om grote stukken te rijden.. Op de één of ander manier lukt dat niet bij deze NFS en leg ik hem ook vaak weg na 1 race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Edzeau schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:38:
[...]

Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik hoop stiekem dat we de game deze maand nog tijdens de kerstdeals in de PS store gaan zien, want wil 'm toch stiekem nog wel een kansje geven.
Je gebeden zijn verhoord, 40 euro in de PS store. Ik ben nog aan het twijfelen. Heb vanaf underground 1 toch wel kunnen genieten van de game, maar dat werd gaandeweg steeds minder. Heb de vorige ook gehaald, nog geen 20 uur gespeeld in totaal. Wat denken jullie? 40 euro uitgeven of wachten totdat die in de budgetbak ligt? Heb nog veel plezier met Black ops en verwacht dat dirt rally ook op de PS4 uit gaat komen in 2016..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik wacht tot ie onder de 25 euro duikt ;)
40 euro voor deze NFS vind ik tè veel...

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 11-12-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:28

Mikayu

.srt

Zojuist 2e hands bemachtigd voor €30
Nu nog even kijken voor een externe hdd... mijn Xbox is weer eens vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Batiatus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:54:
[...]

Je gebeden zijn verhoord, 40 euro in de PS store. Ik ben nog aan het twijfelen. Heb vanaf underground 1 toch wel kunnen genieten van de game, maar dat werd gaandeweg steeds minder. Heb de vorige ook gehaald, nog geen 20 uur gespeeld in totaal. Wat denken jullie? 40 euro uitgeven of wachten totdat die in de budgetbak ligt? Heb nog veel plezier met Black ops en verwacht dat dirt rally ook op de PS4 uit gaat komen in 2016..
Deels, ja. Maar vind €40 voor een digitale game toch nog net iets te veel. Ik wil m weer kunnen doorverkopen, mocht ik het niks vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Edzeau schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:58:
[...]

Deels, ja. Maar vind €40 voor een digitale game toch nog net iets te veel. Ik wil m weer kunnen doorverkopen, mocht ik het niks vinden. :)
Begrijpelijk. Ik laat de aanbieding ook aan me voorbij gaan.

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:09
hmm hier opeens connection error 00000065 'you need to be signed into ea servers to acces the online feature of this game - please check your internet connection'.
eerste keer dat ik deze krijg. van de week paar keer zitten spelen zonder problemen, kan ook niet zo snel achter halen of die servers er toevallig uit liggen.. toch wel http://downdetector.com/status/ea..

[ Voor 8% gewijzigd door mr_zippey op 24-12-2015 15:53 . Reden: update ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Momenteel 29,99 in de PS store en 34,99 voor de deluxe edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hem van plan om hem aan te schaffen via de ps store maar kan niet echt een keuze maken heb rivals op de ps4 leuke game maar kan niet echt kiezen tussen driv-e club need for speed of the crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ik heb vorige week besloten NFS toch maar aan te schaffen en het voordeel van de twijfel te geven. Voor EUR30 is dit niet echt een gekke deal, imo. En ik moet zeggen, tot nu toe bevalt het prima. Ja, het is wat oppervlakkig, maar vooral bij het tunen kreeg ik toch wel weer even dat ouderwetse Underground gevoel.

Heb nu wel een daily challenge die ik maar amper kan vervullen. Iemand een idee wat "Hooning" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Laatst online: 31-05-2022
Edzeau schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 03:31:
Ik heb vorige week besloten NFS toch maar aan te schaffen en het voordeel van de twijfel te geven. Voor EUR30 is dit niet echt een gekke deal, imo. En ik moet zeggen, tot nu toe bevalt het prima. Ja, het is wat oppervlakkig, maar vooral bij het tunen kreeg ik toch wel weer even dat ouderwetse Underground gevoel.

Heb nu wel een daily challenge die ik maar amper kan vervullen. Iemand een idee wat "Hooning" is?
Dat word door een bij gema.. oh wacht.

Nee nu serieus haha, hooning is van alles, racen, driften, burnouts etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Emperalhero schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:09:
[...]

Dat word door een bij gema.. oh wacht.

Nee nu serieus haha, hooning is van alles, racen, driften, burnouts etc.
Haha. :9 Maar ik heb van alles geprobeerd. Uiteindelijk zelfs met politie dingen geprobeerd. Na 20 minuten lang politie achter me aan had ik 175/1000 hooning punten. En nog geen idee hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Volgens mij is hooning driften / donuts maken. Had er voorheen ook nog nooit van gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Als iemand zin heeft in een crew sessie voeg me toe: ricjuhNL

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste