Heb tot nog toe bijna alleen maar races tegen computer gedaan. Wat is zo'n crew sessie precies? Groepje waarmee je races kan doen ofzo?ricjuh schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:42:
Als iemand zin heeft in een crew sessie voeg me toe: ricjuhNL
Je kan met 8 mensen samen een sessie starten, zodat je allemaal in dezelfde wereld zitEdzeau schreef op zondag 10 januari 2016 @ 01:12:
[...]
Heb tot nog toe bijna alleen maar races tegen computer gedaan. Wat is zo'n crew sessie precies? Groepje waarmee je races kan doen ofzo?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hooniganEdzeau schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 03:31:
Heb nu wel een daily challenge die ik maar amper kan vervullen. Iemand een idee wat "Hooning" is?
Beetje Ken Block-achtige praktijken dus
Thanks! Soms zijn de daily objectives een beetje vaag, imo. Afgelopen week was er een dag dat er drie dailies waren, waarvan 2x een bepaalde afstand driften. Oftewel, als je daily #2 had gedaan, had je #1 standaard ook al gedaan. Beetje vreemd.PdeBie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:35:
[...]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hoonigan
Beetje Ken Block-achtige praktijken dus

Ondertussen kan ik me nog steeds erg goed vermaken met het spel. Afgelopen week een Nissan GT-R 2015 model gekocht, damn wat ziet die er lekker uit. Eenmaal volledig geupgrade, ben ik alleen van mening dat hij niet echt lekker te handelen is. Slip er vaak mee uit de bocht etc. Toch maar eens spelen met de settings.
Verder ben ik erg benieuwd naar jullie persoonlijke creaties qua decals. Heb op het internet gezocht naar awesome voorbeelden, maar die lijken lastig te vinden. Dus, kom maar door?
Ik heb het spel nog niet eens gekocht. Ik zit nog steeds in mijn maag met het 'Always online' deel. Als EA de stekkers eruit trekt heb je niets meer.... Dat vertik ik gewoon om daarvoor te betalen.
Ik speel ook nog dagelijks, Daily challenges zijn soms lastig omdat je bijna geen politie tegenkomt en een roadblock al helemaal niet.Edzeau schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:46:
[...]
Ondertussen kan ik me nog steeds erg goed vermaken met het spel. Afgelopen week een Nissan GT-R 2015 model gekocht, damn wat ziet die er lekker uit. Eenmaal volledig geupgrade, ben ik alleen van mening dat hij niet echt lekker te handelen is. Slip er vaak mee uit de bocht etc. Toch maar eens spelen met de settings.
Ik zal straks thuis een snapshot maken van mijn 911 RS
*edit: Ik zal eerst even een usb stick moeten formatteren om de screenshots over te zetten, aangezien ik nergens ingame een upload functie zie
[ Voor 10% gewijzigd door ricjuh op 22-01-2016 11:57 ]
Hoe kan ik het beste bijhouden welke race ik heb gehad?
Bij sommige races zie ik een groen vinkje, maar de meeste blijven staan met een sterretje (terwijl ik volgens mij die race allang heb gewonnen).
De storyline zelf volg ik door op de map aan de rechterkant de objectives te bekijken, en daar dan naar toe te rijden.
Bij sommige races zie ik een groen vinkje, maar de meeste blijven staan met een sterretje (terwijl ik volgens mij die race allang heb gewonnen).
De storyline zelf volg ik door op de map aan de rechterkant de objectives te bekijken, en daar dan naar toe te rijden.
Als een race bij het verhaallijn hoort dan komt er geen vinkje volgens mij. Je kan je progress zien via het hoofdmenu bovenin op My progress te klikken. Ik zit op 98% en heb bij veel races ook nog een sterretje.Patrick V. schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:52:
Hoe kan ik het beste bijhouden welke race ik heb gehad?
ik kan echt niet wachten tot er een release datum voor de pc variant komt
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Nieuwe update: http://www.needforspeed.com/news/under-the-hood-4
Full Patch Notes
New Feature: Wrap Sharing
New Feature: Snapshot Pro Mode
A new "Splash" screen which gives players information on what is included in the new updates from the Living Game
A new Snapshot overview screen in the Need for Speed Network menu so you can find out more about your snapshots
Improvements to Kickbacks and likes on snapshots
100+ new customization items for a variety of cars
License plates are back. Apply around 10 different license plates to your car for more in depth customization
We've made more improvements and bug fixes to multiplayer. You can now play with like-minded people, if you want to play competitive then you can now select this option when matchmaking and join a world with people who also want to play competitive.
3 new Trophies and achievements
Drive through a Gas Station and repair your car on the fly.
A variety of tweaks and improvements including AI, player feedback, Gameplay and World
Fixed a couple of bugs for Eddie's challenge
Multiple stability fixes
Heb liever dat ze m'n 'Become an Icon' achievement/trophy fixen.. Door bijvoorbeeld missie's te laten replayen.
Huidige oplossing is game progress resetten en opnieuw beginnen.
Huidige oplossing is game progress resetten en opnieuw beginnen.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Heb precies hetzelfde... Had mega veel zin in deze game totdat het slechte nieuws kwam. Nu wacht ik rustig af.iantje31 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:11:
ik kan echt niet wachten tot er een release datum voor de pc variant komt
Zo, NFS ook maar eens gekocht 
Eerste indruk:
Wtf is er met de besturing aan de hand?
Grip/drift slidertje gevonden en een uurtje later gaat het al beter.
Twee uurtjes later gaat het prima en rijdt het best lekker weg. Alleen dat driften
Hebben jullie de drift slider helemaal naar links staan of ergens tussen drift en het midden in?
Grafisch ben ik niet helemaal overtuigd; de weg en de weerspiegelingen zien er heel mooi uit en maken een mooi sfeertje, maar de wagens? Die zijn nou niet echt mooi te noemen.
De filmpjes zijn tenenkrommend zo slecht dat ze zijn. Gelukkig kun je sommigen skippen.
Het menu is overzichtelijk, maar het hele crew gebeuren is omslachtig, zeker als je iemand wilt uitnodigen in jouw wereld en je je eigen crew (vol met onbekenden) niet uit kan
Hoe start je uberhaupt een solo sessie? Als ik een lege crew heb en hij staat op invite only dan speel ik opeens toch weer met 8 man in de lobby. En ik ben er achter dat er veel debielen rondrijden die niks liever doen dan jou lastig vallen.
Is het ook mogelijk permanent een eigen crew aan te maken?
Dan de events: races en drift events zijn cool, precies wat ik van NFS verwacht
Maar Touge? Je moet driften én in een pack van AI wagens gaan rijden? Dat werkt niet. De AI is nou niet super en de reactie van jouw wagen op een botsing al helemaal niet.
Driften met Amy en Manu dan? Rij je iets te snel krijg je geen punten omdat je bij de groep moet blijven, dus je gaat wat langzamer rijden. Maar als jij achterop raakt blijven hun wel snel rijden waardoor jij geen punten meer krijgt. Leuk...
Dat hier ook al Gymkhana in zit ga ik het maar niet over hebben.
Gelukkig is er redelijk simpel aan de politie te ontkomen en rijdt er ontzettend weinig verkeer op de weg. Dat moest er nog eens bijkomen
Het verkeer mag wel een beetje doorrijden trouwens: 20 op de snelweg is niet verantwoord.
Als laatste: is het echt zo'n korte game?
Ik heb gisteravond gespeeld en zit nu al op 42% completion.
En dan heb ik alles gedaan met de Subaru BRZ (voor de drifts) die ik als eerste koos en een 570pk Skyline R34 GT-R (voor de races).
Enige waar ik niet uitkom ik de Nocturnable drift event met Manu.
Iemand die mij een snelle drift tutorial kan geven, want het driften in deze game is raar, heel raar.
Conclusie is dat het zeker een toffe game is en lekker wegrijdt maar dat ie, net als elke andere NFS, zeker zo zijn frustratiefactoren met zich meebrengt. Eigenlijk precies wat ik van een NFS gewend ben.
In mijn ogen niet het volle pond waard, maar de 30 euro die ie nu is, daar heb je een leuke game voor.
Eerste indruk:
Wtf is er met de besturing aan de hand?
Grip/drift slidertje gevonden en een uurtje later gaat het al beter.
Twee uurtjes later gaat het prima en rijdt het best lekker weg. Alleen dat driften

Hebben jullie de drift slider helemaal naar links staan of ergens tussen drift en het midden in?
Grafisch ben ik niet helemaal overtuigd; de weg en de weerspiegelingen zien er heel mooi uit en maken een mooi sfeertje, maar de wagens? Die zijn nou niet echt mooi te noemen.
De filmpjes zijn tenenkrommend zo slecht dat ze zijn. Gelukkig kun je sommigen skippen.
Het menu is overzichtelijk, maar het hele crew gebeuren is omslachtig, zeker als je iemand wilt uitnodigen in jouw wereld en je je eigen crew (vol met onbekenden) niet uit kan

Hoe start je uberhaupt een solo sessie? Als ik een lege crew heb en hij staat op invite only dan speel ik opeens toch weer met 8 man in de lobby. En ik ben er achter dat er veel debielen rondrijden die niks liever doen dan jou lastig vallen.
Is het ook mogelijk permanent een eigen crew aan te maken?
Dan de events: races en drift events zijn cool, precies wat ik van NFS verwacht
Maar Touge? Je moet driften én in een pack van AI wagens gaan rijden? Dat werkt niet. De AI is nou niet super en de reactie van jouw wagen op een botsing al helemaal niet.
Driften met Amy en Manu dan? Rij je iets te snel krijg je geen punten omdat je bij de groep moet blijven, dus je gaat wat langzamer rijden. Maar als jij achterop raakt blijven hun wel snel rijden waardoor jij geen punten meer krijgt. Leuk...
Dat hier ook al Gymkhana in zit ga ik het maar niet over hebben.
Gelukkig is er redelijk simpel aan de politie te ontkomen en rijdt er ontzettend weinig verkeer op de weg. Dat moest er nog eens bijkomen

Als laatste: is het echt zo'n korte game?
En dan heb ik alles gedaan met de Subaru BRZ (voor de drifts) die ik als eerste koos en een 570pk Skyline R34 GT-R (voor de races).
Enige waar ik niet uitkom ik de Nocturnable drift event met Manu.
Iemand die mij een snelle drift tutorial kan geven, want het driften in deze game is raar, heel raar.
Conclusie is dat het zeker een toffe game is en lekker wegrijdt maar dat ie, net als elke andere NFS, zeker zo zijn frustratiefactoren met zich meebrengt. Eigenlijk precies wat ik van een NFS gewend ben.
In mijn ogen niet het volle pond waard, maar de 30 euro die ie nu is, daar heb je een leuke game voor.
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 05-02-2016 08:37 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik speel met mijn slider meer richting drift, ik doe wel alle sliders apart instellen.dvdkiwi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:33:
Sowieso Drift Assist op off zetten
Helaas niet, echter met de update van gisteren hebben ze wel een nieuwe lobby gecreëerd voor competitive spelers. Hier zal het irriteren wel iets minder zijn hopelijk.Is het ook mogelijk permanent een eigen crew aan te maken?
De game is inderdaad redelijk kort. Ik heb in 1 weekend het hele spel uitgespeeld, gelukkig hebben ze met Eddy's challenges wel nog wat content toegevoegd. Lvl cap was eerst 50, nu gelukkig op geschroefd naar 70.Als laatste: is het echt zo'n korte game?
Als je op de PS4 speelt kan je me toevoegen: ricjuhNLEnige waar ik niet uitkom ik de Nocturnable drift event met Manu.
Ga ik vanavond doen, thanks!
Bedankt voor je antwoorden
Ik moet eens kijken naar de drift assists, maar volgens mij staan die default aan?
Ik moet eens kijken naar de drift assists, maar volgens mij staan die default aan?
Staat standaard aan inderdaaddvdkiwi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:46:
Ga ik vanavond doen, thanks!
Oke, weer een paar uurtjes gespeeld nu en ik heb maar 1 conclusie: dit is de slechtste NFS die ik ooit gespeeld heb met zonder twijfel de meest brakke besturing. En dan doel ik vooral op het Gymkhana en driften.
De 31 euro die ie nu is is het niet waard imo.
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 05-02-2016 22:55 ]
Je mening is in korte tijd toch behoorlijk omgedraaid, ja?dvdkiwi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:15:
Oke, weer een paar uurtjes gespeeld nu en ik heb maar 1 conclusie: dit is de slechtste NFS die ik ooit gespeeld heb met zonder twijfel de meest brakke besturing. En dan doel ik vooral op het Gymkhana en driften.
Mijn mening is niet omgedraaid, ik was al sceptisch, het is gewoon dat de slechte punten de overhand hebben.
De races en dereglijke zijn wel tof, maar er zitten zoveel zaken in die zo gigantisch frustreren/irriteren dat het toffe een beetje in het niet valt.
Het driften werkt niet altijd hetzelfde. Helemaal leuk als je dat met je "crew" moet doen.
Wat ik ook niet snap is dat ik slechts 5 wagens in mijn garage kan hebben. Dat is toch niet des NFS's?
In Rivals bijvoorbeeld kon je met álles rijden, zolang je 'm maar gekocht had.
Ik speel 'm wel uit, daar is ie nog leuk genoeg voor, maar ik zou 'm echt niemand aanraden voor een prijs boven de 15 euro.
*edit*
uitgespeeld. Wat een korte game
Het had erg tof kunnen zijn, maar ze hebben het echt flink verpest...
De races en dereglijke zijn wel tof, maar er zitten zoveel zaken in die zo gigantisch frustreren/irriteren dat het toffe een beetje in het niet valt.
Het driften werkt niet altijd hetzelfde. Helemaal leuk als je dat met je "crew" moet doen.
Wat ik ook niet snap is dat ik slechts 5 wagens in mijn garage kan hebben. Dat is toch niet des NFS's?
In Rivals bijvoorbeeld kon je met álles rijden, zolang je 'm maar gekocht had.
Ik speel 'm wel uit, daar is ie nog leuk genoeg voor, maar ik zou 'm echt niemand aanraden voor een prijs boven de 15 euro.
*edit*
uitgespeeld. Wat een korte game

Het had erg tof kunnen zijn, maar ze hebben het echt flink verpest...
[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 08-02-2016 09:13 ]
Hierbij 2 screenshots van mijn Porsche 911

Vanavond iemand geholpen met wat NFS Rivals trophies.
De game al maanden niet meer gespeeld, maar vanaf de eerste seconde al de wagen 100% onder controle.
Zó hoort de handling in een NFS te zijn!
Het grappige: het is van dezelfde developer en op dezelfde engine...
De game al maanden niet meer gespeeld, maar vanaf de eerste seconde al de wagen 100% onder controle.
Need For Speed PC reveal:
Met unlocked FPS, ondersteuning voor sturen, 4K textures, handmatig schakelen en meer!
Met unlocked FPS, ondersteuning voor sturen, 4K textures, handmatig schakelen en meer!
Bedankt voor de betatest consolespelers!
Gelukkig zijn ze er bij EA ook achter dan een racegame zonder manual transmission een beetje raar was.
Gelukkig zijn ze er bij EA ook achter dan een racegame zonder manual transmission een beetje raar was.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Voor NFS als arcade heb ik het nooit erg gevonden om automatic shifting te nemen, en wou deze game nog graag hebben op de PS4 zodra ik er eentje in huis haal. Maar nu met Wheel support zit ik toch wel even te twijfelen.
Wil toch nog even afwachten betreft optimalisatie voor PC gezien voorgaande NFS titels best wel berucht waren daarmee.
Wil toch nog even afwachten betreft optimalisatie voor PC gezien voorgaande NFS titels best wel berucht waren daarmee.
Wat mij opvalt, is de muziek. Hoe het zou het zijn als oude underground muziek in deze NFS zou komen?Dutchredgaming schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:47:
Need For Speed PC reveal:
[video]
Mag hopen dat manual gearbox ook naar ps4 komt ?
Is een reden waarom ik de game nog steeds niet koop.
Is een reden waarom ik de game nog steeds niet koop.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb hem op de Xbox One, maar moet zeggen dat ik het zelfs schakelen niet mis.
Bij games als Forza of F1 2015 schakel ik wel zelf, maar bij deze game vind ik het weinig toegevoegde waarde hebben, omdat het toch arcade is.
Vind de game overigens wel ouderwets goed, echt weer de Underground 1 / 2 sfeer. Vooral het driften is leuk.
Bij games als Forza of F1 2015 schakel ik wel zelf, maar bij deze game vind ik het weinig toegevoegde waarde hebben, omdat het toch arcade is.
Vind de game overigens wel ouderwets goed, echt weer de Underground 1 / 2 sfeer. Vooral het driften is leuk.
[ Voor 20% gewijzigd door kevlar01 op 12-02-2016 14:25 ]
Heb hetzelfde als jou denk ik...de besturing in NFS 2015 zal voor sommigen misschien werken, maar ik kan er ook niets mee.dvdkiwi schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:36:
Vanavond iemand geholpen met wat NFS Rivals trophies.
Gestart met een Subaru BRZ. Met grip heb ik het probleem dat hij eigenlijk alleen in rechte lijn wil rijden. Gooi je vol het stuur om, dan reageert de auto er zo'n 12minuten later pas op. En ik denk dat ik wel 20x terug naar de garage ben geweest voor het finetunen.
Daarna de schuifjes maar langzaam naar drift geschoven. Dit moet toch best geschikt zijn om te driften? En dan heb je dus een onbestuurbaar monster...zelfs op het rechte stuk vlieg ik van stoep naar stoep.
Okay..zal wel aan de auto liggen! Dus een veilige keuze genomen: de Honda Civic Type-R. Ook mjin favoriete starter in de Gran Turismo serie. Met zo'n 500pk en alles op grip gezet, veegt hij de vloer aan met Skylines. Alleen de gewone rem werkt niet, dus bochten nemen we met de handrem. Maar deze is Civic is weer niet ideaal om te driften.
Dus een AE86
Met andere racegames kan ik zo uit de voeten. Speel al jaren alle race/drift/arcade race spellen..en het is mij nog niet eerder overkomen dat ik er écht geen vertrouwen in krijg.
Kiwi !
Algemeen over de game:
-De acteurs zijn wel heel erg basic...vooral die Spike moet eens van een berg af rijden..
-Muziek is top
-Alleen maar 's nachts rijden vind ik jammer, maar het hoort bij de scene
-De wagens zijn echt top. Dat houdt me echt in het spel, om uiteindelijk die F40 te mogen rijden
-De acteurs zijn wel heel erg basic...vooral die Spike moet eens van een berg af rijden..

-Muziek is top
-Alleen maar 's nachts rijden vind ik jammer, maar het hoort bij de scene
-De wagens zijn echt top. Dat houdt me echt in het spel, om uiteindelijk die F40 te mogen rijden
Kiwi !
Het schuifje volledig op grip zetten heeft geen zin, dan ga je geen bocht doorkomen.
Precies in het midden was voor mij het beste.
Precies in het midden was voor mij het beste.
Ik gebruik 1 auto voor alle races, de lancer evo.
Ik heb dezelfde set-up voor zowel drift als grip races. De slider heb ik ongeveer op de helft van de helft staan van drift en het middelpunt. (klinkt niet heel duidelijk)
Daarnaast heb ik Launch Control op ON.
Hiermee kan ik makkelijk driften, maar ook goed normaal de bocht door, soms lichtelijk driftent.
Als jullie screenshots willen van mijn settings, let me know!
Ik heb dezelfde set-up voor zowel drift als grip races. De slider heb ik ongeveer op de helft van de helft staan van drift en het middelpunt. (klinkt niet heel duidelijk)
Daarnaast heb ik Launch Control op ON.
Hiermee kan ik makkelijk driften, maar ook goed normaal de bocht door, soms lichtelijk driftent.
Als jullie screenshots willen van mijn settings, let me know!
Mijn settings zitten meer richting drift, zeg maar op 1 kwart van de algemene slider. Ik vind persoonlijk dit het fijnste om te spelen.
Ik heb op mn nissan gtr grip banden en de sliders net een stukje in drift gezet. Lijkt wel alsof de enige manier om een beetje high speed een bocht te nemen is: licht driften. Je ziet het de meeste AI tegenstanders ook altijd doen.
Zoals hierboven ook al gezegd, als je max grip hebt, dan ga je keihard rechtdoor in de bocht
persoonlijk stoorde ik me wel aan zo`n Amy missie waarin je in die k*t auto van die held van ze moet rijden. Met mijn nissan race ik Amy dr auto eruit. Vervolgens stapt zij in die porche en kan ik haar amper bijhouden. De missie erna "moet" jij in dat ding, en kan je vervolgens Amy niet bijhouden. Ergens klopt er iets niet voor mijn gevoel
Zoals hierboven ook al gezegd, als je max grip hebt, dan ga je keihard rechtdoor in de bocht
persoonlijk stoorde ik me wel aan zo`n Amy missie waarin je in die k*t auto van die held van ze moet rijden. Met mijn nissan race ik Amy dr auto eruit. Vervolgens stapt zij in die porche en kan ik haar amper bijhouden. De missie erna "moet" jij in dat ding, en kan je vervolgens Amy niet bijhouden. Ergens klopt er iets niet voor mijn gevoel
Bouw je zelf een 1200pp GT-R met bizarre specs dan houdt de AI je gewoon prima bij.
Heb je later de mogelijkheid hun wagen te kopen dan zie je dat die maar half zo snel is als de jouw GT-R..... rubberbanding ftw. Dat is altijd al zo geweest in NFS.
Al is het deze game wel érg irritant. Bij die laatste Amy missie lag ik 18km op kop, ik zag de AI niet eens meer. Komen ze 3 bochten voor de finish opeens met mach10 voorbij knallen, in een serie 90 graden bochten notabene.
Ik hoop echt dat de pc gamers wél een goede game krijgen.
Heb je later de mogelijkheid hun wagen te kopen dan zie je dat die maar half zo snel is als de jouw GT-R..... rubberbanding ftw. Dat is altijd al zo geweest in NFS.
Al is het deze game wel érg irritant. Bij die laatste Amy missie lag ik 18km op kop, ik zag de AI niet eens meer. Komen ze 3 bochten voor de finish opeens met mach10 voorbij knallen, in een serie 90 graden bochten notabene.
Ik hoop echt dat de pc gamers wél een goede game krijgen.
rubberbanding in deze game is wel erg extreem inderdaad. Voor mij mag er best een optie in zitten om dat uit te zetten. Heeft niet echt meerwaarde, dan moeten ze de tegenstanders gewoon betere autos geven 
Nu lijkt het puur een optie waarmee ze de speler pesten, en het spel oneerlijk moeilijk maken.
Nu lijkt het puur een optie waarmee ze de speler pesten, en het spel oneerlijk moeilijk maken.
Na een paar keer niet meer 
Als jij één of twee keer niet wint zie je dat de AI daarna inhoudt op het einde waardoor jij wel wint.
Het ligt er allemaal een beetje té dik bovenop.
Als jij één of twee keer niet wint zie je dat de AI daarna inhoudt op het einde waardoor jij wel wint.
Is het echt zo erg ? misschien moet ik hem maar weer eens aanslingeren dan.dvdkiwi schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:36:
Ik heb zo'n spijt dat ik deze titel heb gekocht toen die uitkwam, ik vind er echt geen zak aan.
Laatst de gratis maar uitgeklede Most Wanted 2012 (via Origin) gespeeld op Pc, dat beviel wel.
Ja het is echt zo erg.
De rubberbanding is niet grappig, zeker niet bij de laatste carriereraces die ook nog eens 20km lang moeten zijn en waar je 19,9km met 2 vingers in de neus aan kop rijdt.
De handling, hoewel instelbaar, is ook niet zoals je verwacht.
De physics zijn, zelfs voor een arcadegame, veel te random.
De filmpjes zijn tenenkrommend slecht.
Jammer, want het sfeertje op de straten is prima. Had de game een besturing zoals MW2012 of Rivals gehad dan was het een prima game geweest.
De rubberbanding is niet grappig, zeker niet bij de laatste carriereraces die ook nog eens 20km lang moeten zijn en waar je 19,9km met 2 vingers in de neus aan kop rijdt.
Jammer, want het sfeertje op de straten is prima. Had de game een besturing zoals MW2012 of Rivals gehad dan was het een prima game geweest.
Duidelijk, ik ben bang dat ik je mening deel, ik heb niet voor niets de pest aan deze titel gekregen.dvdkiwi schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:46:
Ja het is echt zo erg.
Rivals heb ik op de Pc grijs gespeeld, en nog een keer begonnen op de Xbox One maar nog niet afgemaakt.
Ik vindt de besturing van NFS op beide consoles RUK, het lijkt wel of er vertraging in zit.
Maak net wat bizars mee.. De cutscene als je crasht bleef maar doorgaan.. Om de paar meter trapte die op de rem en kreeg ik een scène te zien.. Uiteindelijk de game moeten afsluiten (PS4 btw). 
Speelt lekker weg, alleen zitten er hier en daar nog wel vreemde bugs in..

Speelt lekker weg, alleen zitten er hier en daar nog wel vreemde bugs in..
Goed nieuws: Need for Speed krijgt dragracemodus en Hot Rods! 
De dragraces miste ik al enorm tot nu toe. Toch weer een reden om NFS weer eens op te starten!
De dragraces miste ik al enorm tot nu toe. Toch weer een reden om NFS weer eens op te starten!
Een grotere garage keek ik al langer naar uit en is voor mij de reden om weer even creatief te gaan doenEdzeau schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:57:
Mijn neefje speelt dit spel en vraagt zich af of er nl ondertiteling of spraak beschikbaar is, weet iemand dat?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Je kunt je de moeite besparen. De update voegt 2 auto's toe en exact 5 verschillende drag races (2 easy, 2 medium & 1 hard). Ik won ze allemaal in 1 poging met een gigantische voorsprong. De update voegde dus 5 minuten gameplay toe.Edzeau schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:57:
De Legends-update was dan toch een pak leuker, uitdagender en langer.
Grootste kans heeft ie als ie z'n PS4 op Nederlands zet.Ricloo86 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:49:
Mijn neefje speelt dit spel en vraagt zich af of er nl ondertiteling of spraak beschikbaar is, weet iemand dat?
Als het dan nog 100% Engels is lijkt me de kans klein.
Ben eens benieuwd naar de launch van de game voor pc, ben nog aan het twijfelen.
Aangezien dat er vrij weinig te doen is rond deze game op internet voor pc altans.
De aandacht gaat naar The Division en Far cry primal.
Iemand idee waar je de deluxe versie voordeliger kan vinden dan op Origin?
Aangezien dat er vrij weinig te doen is rond deze game op internet voor pc altans.
Originele game kopen elders in store / online, en voor +- 10 Euro upgraden naar Deluxe via Originglenlemmens schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:09:
Ben eens benieuwd naar de launch van de game voor pc, ben nog aan het twijfelen.
@oovee, kan je wel upgrade pack kopen, via de live chat maakten ze me wijs dat dit niet zou gaan wat vrij verdacht is... gaat normaal toch altijd???
-> verplicht om deluxe versie te kopen
en kreeg ook een -15% code toen maar ze waren er dan wel vergeten bij te zeggen dat deze pas na 1 maand kon gebruikt worden
en kreeg ook een -15% code toen maar ze waren er dan wel vergeten bij te zeggen dat deze pas na 1 maand kon gebruikt worden

[ Voor 37% gewijzigd door buthead op 07-03-2016 15:23 ]
Wat deze game betreft; geen idee.glenlemmens schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:22:
@oovee, kan je wel upgrade pack kopen, via de live chat maakten ze me wijs dat dit niet zou gaan wat vrij verdacht is... gaat normaal toch altijd???
Echter heb ik Star Wars Battlefront gekocht in de winkel, en voor 9,99,- ge'upgrade naar Deluxe. Kan mij daarom niet voorstellen dat dit nu niet mogelijk zou zijn.
Ik ga het in elk geval zeker doen (Of "proberen", als we Origin mogen geloven)
Ik wacht even af tot de dag van release 
Hou je me op de hoogte? (of iedereen hier
)
Hou je me op de hoogte? (of iedereen hier
Is goed, ik laat het je weten van zodra het gelukt / niet gelukt is.glenlemmens schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:51:
Hou je me op de hoogte? (of iedereen hier)
Bij de Playstation kon je gewoon upgraden naar deluxe versie voor 14.99. Dus neem aan dat het op de pc ook mogelijk zal zijn.glenlemmens schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:51:
Hou je me op de hoogte? (of iedereen hier)
is er iemand die ook origin access gaat komen om het spel 7 dagen voor release te spelen?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Yep, ik ben er 1 van.
Overigens wel benieuwd naar de speel ervaring met de G920 & Shifter. Ik zal hier morgen verslag over doen.
Overigens wel benieuwd naar de speel ervaring met de G920 & Shifter. Ik zal hier morgen verslag over doen.
[ Voor 73% gewijzigd door oovee op 09-03-2016 14:57 ]
Het rare is dat ik toen straks al kon beginnen met spelen terwijl de datum op de 10e stond, en ik nu ineens geen toegang meer heboovee schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:29:
Yep, ik ben er 1 van.
De datum van 10 Maart is verzet naar 9 Maart, wél met slechts 10 uur speeltijd. Misschien te lang gespeeld?
Ik heb gisterenavond mijn need for speed trial gestart. Ik heb er nu 30 minuten in zitten. Betekent dat dat ik vanavond nog 9 en een half uur kan spelen of heb ik het gewoon heel slecht getimed en was mijn nachtrust mijn 10 uur tijd?
Origin Acces gamers, is NFS het waard om te kopen en te spelen?
Ik vind van niet, maar wellicht dat jullie op de pc een betere game krijgen voorgeschoteld.Dutchredgaming schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:11:
Origin Acces gaers, is NFS het waard om te kopen en te spelen?
Zelden zo'n slechte NFS gespeeld.
Heb je wel eens Most Wanted 2012 gespeeld?dvdkiwi schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:40:
[...]
Ik vind van niet, maar wellicht dat jullie op de pc een betere game krijgen voorgeschoteld.
Zelden zo'n slechte NFS gespeeld.
Zeker.
Tien keer betere handling dan in de laatste NFS.
Tien keer betere handling dan in de laatste NFS.
Als je NFS underground 1 & 2 hebt gespeeld, en je vind het leuk om auto's te tunen dan is hij het zeker waard.Dutchredgaming schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:11:
Origin Acces gaers, is NFS het waard om te kopen en te spelen?
Het is een typische NFS arcade, dus verwacht geen realistische handling, maar ik heb me prima vermaakt met dit spel. Het verhaal is vrij kort en speel je makkelijk doorheen, maar sinds laatste updates zijn prima dingen om te doen na de story line.
Mijn favorieten zijn Underground 2 en Most wanted (de eerste), dus zeker een aanrader?ricjuh schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:47:
[...]
Als je NFS underground 1 & 2 hebt gespeeld, en je vind het leuk om auto's te tunen dan is hij het zeker waard.
Het is een typische NFS arcade, dus verwacht geen realistische handling, maar ik heb me prima vermaakt met dit spel. Het verhaal is vrij kort en speel je makkelijk doorheen, maar sinds laatste updates zijn prima dingen om te doen na de story line.
Het is natuurlijk altijd een persoonlijke keuze, maar als je plezier aan die 2 hebt gehad dan ga je ook plezier hebben met deze nieuweDutchredgaming schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:30:
[...]
Mijn favorieten zijn Underground 2 en Most wanted (de eerste), dus zeker een aanrader?
speel je ook pc?ricjuh schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:59:
[...]
Het is natuurlijk altijd een persoonlijke keuze, maar als je plezier aan die 2 hebt gehad dan ga je ook plezier hebben met deze nieuwe
Nee, ik speel sinds de release op de ps4.
Geen idee hoe oud je neefje is. Maar Engels in games is goed voor hem. Zo heb ik een heleboel Engelse woorden geleerd en het was nog leuk ook!Ricloo86 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:49:
Als je de EN subtitles aanzet, snapt hij het misschien beter?
Ik heb een mailtje gehad van Nedgame dat de release zou zijn verzet van 17-3 naar 19-3. Maar dit is toch gewoon klare bulls&*t?
Steam ID = Ackerfiets
Oneens met wat ricjuh zegt.
Ja, ze hebben geprobeerd om het Underground gevoel weer terug te brengen en dat is ze ook best aardig gelukt.
Maar de handling is vergeleken met alle NFS games hiervoor zo ontzettend slecht dat het niet opweegt tegen de positieve zaken. Als de handling gewoon goed was geweest was het zonder twijfel een prima NFS, maar de handling is niet goed en dat is wel iets wat in orde moet zijn, zelfs bij een arcade racer.
Het is niet voor niets dat de handling zo vaak als slecht wordt bestempeld op diverse fora.
Daarom zei ik al: ik hoop dat jullie op de pc wél een goede game krijgen.
Ja, ze hebben geprobeerd om het Underground gevoel weer terug te brengen en dat is ze ook best aardig gelukt.
Maar de handling is vergeleken met alle NFS games hiervoor zo ontzettend slecht dat het niet opweegt tegen de positieve zaken. Als de handling gewoon goed was geweest was het zonder twijfel een prima NFS, maar de handling is niet goed en dat is wel iets wat in orde moet zijn, zelfs bij een arcade racer.
Het is niet voor niets dat de handling zo vaak als slecht wordt bestempeld op diverse fora.
Toen ik gisteren begon met spelen was ik het inderdaad met je eens alleen toen ik het een en ander in de auto had aangepast met bv. de Drift en Grip opties werkte het echt veel beter!dvdkiwi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:07:
Oneens met wat ricjuh zegt.
Misschien dat je daar in moet gaan spelen om een perfect rijdende auto te krijgen?
Ik heb er genoeg mee gespeeld, maar op een of andere manier blijft de besturing verre van optimaal.
Ben het met je eens dat het spelen met die schuifjes wel iéts verbetert, maar niet alles
Ben het met je eens dat het spelen met die schuifjes wel iéts verbetert, maar niet alles
Ik had de hoop dat dit weer een goede opvolger van underground zou zijn. Maar helaas.
Er zitten heel weinig auto merken in de game.
De graphics zijn matig, zouden veel beter kunnen op de PC en veel opties ontbreken zoals het uitschakelen van film grain.
De controls zijn zoals verwacht belabberd. Een echte console port. Werkt vrijwel uitsluitend met xbox controller en geen generieke controller. Veel van de keyboard controls zijn niet aan te passen. Zoals de controls om decals te verplaaten en te verkleinen en of vergroten. Wat vervelend uit pakt wanneer je geen numpad op je keyboard hebt. Soms valt je key aanslag ook gewoon compleet weg tijdens het rijden. Dan valt je gas weg of stuurt de auto niet, terwijl je wel degelijk die toets in drukt.
Voor een groot deel van de beschikbare auto's zijn geen of weinig custom parts beschikbaar.
Alle performance parts zien er hetzelfde uit inclusief de afbeeldingen. Het is dus alleen maar een procentuele verbetering. Niets meer en niets minder.
Grappig genoeg verbeteren de controls van de auto wanneer je er performance upgrades in steekt die totaal geen invloed zouden moeten hebben iets anders dan het hebben van meer snelheid. Dit is de laatste NFS die ik koop.
Er zitten heel weinig auto merken in de game.
De graphics zijn matig, zouden veel beter kunnen op de PC en veel opties ontbreken zoals het uitschakelen van film grain.
De controls zijn zoals verwacht belabberd. Een echte console port. Werkt vrijwel uitsluitend met xbox controller en geen generieke controller. Veel van de keyboard controls zijn niet aan te passen. Zoals de controls om decals te verplaaten en te verkleinen en of vergroten. Wat vervelend uit pakt wanneer je geen numpad op je keyboard hebt. Soms valt je key aanslag ook gewoon compleet weg tijdens het rijden. Dan valt je gas weg of stuurt de auto niet, terwijl je wel degelijk die toets in drukt.
Voor een groot deel van de beschikbare auto's zijn geen of weinig custom parts beschikbaar.
Alle performance parts zien er hetzelfde uit inclusief de afbeeldingen. Het is dus alleen maar een procentuele verbetering. Niets meer en niets minder.
Grappig genoeg verbeteren de controls van de auto wanneer je er performance upgrades in steekt die totaal geen invloed zouden moeten hebben iets anders dan het hebben van meer snelheid. Dit is de laatste NFS die ik koop.
Dat de besturing slecht is heeft echt nul komma niks met de console te maken,Seth_Chaos schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:32:
De controls zijn zoals verwacht belabberd. Een echte console port.
op de console is de besturing namelijk ook belabberd. Het ligt aan de makers. Pcfanboy-pannenkoekuitspraak dit.
De rest van je post ben ik het wel mee eens. Hoewel ik het gas geven en sturen met key inputs (serieus?) niet begrijp.
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 21-03-2016 14:53 ]
Hoe download je en gebruik je community wraps?
Ben op PC btw
Ben op PC btw
Die update is al wel naar de consoles maar wij missen die nog. net zoals de drag update.
edit: ik zie net op de facebook pagina van NFS dat allebeide updates Woensdag komen
edit: ik zie net op de facebook pagina van NFS dat allebeide updates Woensdag komen
[ Voor 34% gewijzigd door RoykeHD op 28-03-2016 16:40 ]
Update is awesome, alleen jammer dat er weinig races zijn toegevoegd.
Wie speelt er vaak NFS en wilt met iemand racen?
Ik speel nog regelmatig op de ps4.Dutchredgaming schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:59:
Update is awesome, alleen jammer dat er weinig races zijn toegevoegd.
Sorry, maar ik speel alleen PC
Heb zelf need for speed undercover gespeeld en nu deze opgepikt. Vind het prima spel tot op heden. Weet niet hoeveel gameplay het gaat bieden want ben vrij snel (vind ik qua uren) level 20 en volgens mij unlock je meeste top dingen op max 50.
Heb ook test drive unlimited 2 gespeeld. Die wereld was stuk groter maar vond de gameplay te moeilijk. In die zin niet te vergelijken met Need for Speed.
Ben er blij mee. Speelt lekker weg zo in de weekenden en avondje op de bank.
Heb ook test drive unlimited 2 gespeeld. Die wereld was stuk groter maar vond de gameplay te moeilijk. In die zin niet te vergelijken met Need for Speed.
Ben er blij mee. Speelt lekker weg zo in de weekenden en avondje op de bank.
Dit spel wil ik al een tijdje kopen maar hoe kan die prijs (PC) zo hoog blijven? Hij kost op de keyshops nog steeds minimaal 43 euro. Had wel verwacht dat hij nu naar een euro of 25 gezakt zou zijn.
Het is een goede game en wordt blijkbaar goed verkocht. Als het een tegenvaller was was die al flink verlaagd. Ik heb hem vandaag gekocht en ik ben niet teleurgesteld. Misschien ga ik zelfs nog een stuur erbij aanschaffen!:)Jackson6 schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:02:
Dit spel wil ik al een tijdje kopen maar hoe kan die prijs (PC) zo hoog blijven? Hij kost op de keyshops nog steeds minimaal 43 euro. Had wel verwacht dat hij nu naar een euro of 25 gezakt zou zijn.
Die nieuwe multiplayer mode gaat echt nergens over , de "hitboxen" van de andere spelers hun auto laten je alle kanten op schieten en de auto`s warpen of stuiteren als een pinball door de race heen . Of ik moet wat verkeerd hebben staan qua instellingen .
Vandaag NFS gekocht op de PS4 (deluxe edition was nu 29,99 euro). Bevalt goed! Moet nog wel wennen aan het hele open wereld systeem, maar de gratis E46 M3 maakt veel goed
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik hoop eigenlijk nog steeds op uitbreiding van de wereld & eigenlijk een mogelijkheid om zonder internet verbinding toch te kunnen spelen..
Wat is er veranderd ? Zie hierboven wel een update staan.
Kwam gelijk nu in een online wereld, en zag al mijn openstaande races niet meer in beeld.
Kwam gelijk nu in een online wereld, en zag al mijn openstaande races niet meer in beeld.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je hebt Speedlist om direct tegen andere mensen te racen.Mars18 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:36:
Wat is er veranderd ? Zie hierboven wel een update staan.
Ook heb je prestige mode waarmee je sommige races kan spelen met hogere moeilijkheids graad.
Verder is er niet veel veranderd
Maar ik kom niet meer in de singelplayer gedeelte eigenlijkricjuh schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:05:
[...]
Je hebt Speedlist om direct tegen andere mensen te racen.
Ook heb je prestige mode waarmee je sommige races kan spelen met hogere moeilijkheids graad.
Verder is er niet veel veranderd
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat is bij mij geen probleem, gewoon in het midden Alldrive kiezen en dan kom ik in mijn garage. Ik speel btw op de PS4.Mars18 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:04:
[...]
Maar ik kom niet meer in de singelplayer gedeelte eigenlijk
Ik op de Xbox One, ga het vanavond eens proberenricjuh schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:09:
[...]
Dat is bij mij geen probleem, gewoon in het midden Alldrive kiezen en dan kom ik in mijn garage. Ik speel btw op de PS4.
Als ik alldrive kies gaan mensen mij gelijk joinen
[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 01-06-2016 19:15 ]
Ik speel regelmatig need for speed. Heb het spel een week en ben bijna door de single player heen. Misschien dat we een keer tegen elkaar/met elkaar kunnen spelen?
Had net de aanbieding op Origin gemist, nu maar lid geworden van Origin Access... Ik denk dat ik er toch maar een paar maanden zoet mee ben. Tot nu toe wel vermakelijk. Speelt goed (PC + XBOX controller).
Sinds kort deze game in bezit en dankzij de black friday sales ingame een gtr 2017 premium kunnen kopen.
In het begin met een paar upgrades ging deze auto heerlijk de drifts in en was een genot om te rijden.
nu ik wat hoger in levels ben en meer upgrades heb lijkt deze auto steeds minder zin te hebben om te sturen en is met bijna geen mogelijkheid meer fatsoenlijk in een drift te krijgen, zodra ik dit probeer wil hij eigenlijk alleen maar rechtdoor.
Ik heb wel wat met de sliders zitten spelen maar dit levert niet het gewenste resultaat op.
Van ergernis vanochtend alles maar naar default gezet en warempel hij lijkt in ieder geval weer meer zin te hebben om te driften (niet zoals in het begin maar het gaat beter)
Hebben jullie enige tips of advies hiervoor?
eventueel als iemand een goede tutorial weet voor decals te maken dan hou ik me aanbevolen
In het begin met een paar upgrades ging deze auto heerlijk de drifts in en was een genot om te rijden.
nu ik wat hoger in levels ben en meer upgrades heb lijkt deze auto steeds minder zin te hebben om te sturen en is met bijna geen mogelijkheid meer fatsoenlijk in een drift te krijgen, zodra ik dit probeer wil hij eigenlijk alleen maar rechtdoor.
Ik heb wel wat met de sliders zitten spelen maar dit levert niet het gewenste resultaat op.
Van ergernis vanochtend alles maar naar default gezet en warempel hij lijkt in ieder geval weer meer zin te hebben om te driften (niet zoals in het begin maar het gaat beter)
Hebben jullie enige tips of advies hiervoor?
eventueel als iemand een goede tutorial weet voor decals te maken dan hou ik me aanbevolen
[ Voor 5% gewijzigd door GrimScythe op 09-12-2016 13:28 ]
http://www.dlcompare.com/...-for-speed-key-retail#ps4Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:50:
Iemand enig idee waar ik hem voor de ps4 nog goedkoop kan kopen ?
Niet echt veel opties, maar kom...
Is dit spel volledig co-op te spelen, zoals je The Crew co-op kan spelen (op die enkele SP-only events na)?
Het is mij met de info die ik vind niet helemaal duidelijk. Ik heb de campaign van The Crew met een vriend co-op gespeeld, en dat was erg vermakelijk. Kan dit spel ons hetzelfde bieden?
Spel is nu overigens lekker goedkoop voor pc: €9,99
https://www.origin.com/be...or-speed/standard-edition
Verwijderd
Thanks maar de link is niet echt voor de eu maar voor Amerikaanse en geen code maar een account.Tweaker36 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 19:02:
[...]
http://www.dlcompare.com/...-for-speed-key-retail#ps4
Niet echt veel opties, maar kom...
Is dit spel volledig co-op te spelen, zoals je The Crew co-op kan spelen (op die enkele SP-only events na)?
Het is mij met de info die ik vind niet helemaal duidelijk. Ik heb de campaign van The Crew met een vriend co-op gespeeld, en dat was erg vermakelijk. Kan dit spel ons hetzelfde bieden?
Spel is nu overigens lekker goedkoop: €9,99![]()
https://www.origin.com/be...or-speed/standard-edition
Ook maar weer gekocht, op de PS4 helemaal uitgespeeld.. Nu op 4K ultra op de PC blijft een leuke game!!
En dat voor €12
En dat voor €12
[ Voor 10% gewijzigd door Frank1973 op 30-12-2016 21:48 ]
Vandaag wordt de nieuwe Need for Speed 2017 aangekondigd.

Misschien tijd om een nieuw topic te starten?

Ik heb er zin in, NFS grafisch altijd prachtig.ricjuh schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:50:
Vandaag wordt de nieuwe Need for Speed 2017 aangekondigd.
[afbeelding]