"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, want daar speel je een spel voorMars18 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:17:
[...]
Ik heb er zin in, NFS grafisch altijd prachtig.

Ik vond de auto's in NFS 2015 zo belabberd sturen dat ik de game terug gebracht heb naar de winkel. Is echt een ruk spel qua gameplay.
Ik ga bij deze nieuwe versie dan ook zeker de kat uit de boom kijken.
Weet het nog niet.
NFS 2015 heeft mij maar kort kunnen bekoren, eerst maar eens even afwachten wat ze op E3 verder laten zien.
[ Voor 60% gewijzigd door Flex0r op 02-06-2017 15:10 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Nou als ze drag racen maken zoals in prostreet(de laatste leuke nfs voor mij) dan haal ik deze game.
Zag er al goed uit met die datsun met hoodscoop dragslicks en dragapoiler. Erna dat ie raced tegen die bak die even wheelie zet. Damn als ze dit beetje goed en realistisch brengen dan ben ik van de partij.
Damn moet prostreet weer eens gaan proberen. Was echt hele dikke game!!
Zag er al goed uit met die datsun met hoodscoop dragslicks en dragapoiler. Erna dat ie raced tegen die bak die even wheelie zet. Damn als ze dit beetje goed en realistisch brengen dan ben ik van de partij.
Damn moet prostreet weer eens gaan proberen. Was echt hele dikke game!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik krijg een beetje een Fast and Furious idee bij het zien van de trailer.
Vorige NFS was inderdaad erg ruk, zoals hierboven al wordt aangegeven. Hopelijk wordt het wat minder lineair, volledig open hoeft niet (is wel leuk natuurlijk
).
Vorige NFS was inderdaad erg ruk, zoals hierboven al wordt aangegeven. Hopelijk wordt het wat minder lineair, volledig open hoeft niet (is wel leuk natuurlijk
PSN: Curvaa_
10 uur gratis spelen via ea acces, is genoegFlex0r schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:09:
[video]
Weet het nog niet.
NFS 2015 heeft mij maar kort kunnen bekoren, eerst maar eens even afwachten wat ze op E3 verder laten zien.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gisteren de game ook maar eens aangezet, maar kom er maar niet echt ofzo.
Beetje twijfel gevoelens over de game
Ja het is grafisch nog steeds mooi, vooral voor een game van al 4 jaar oud.
maar qua verhaald etc. wil het niet vlotten. Vind het echt een open wereld game.
Zit echt nog in het begin stadium qua story.
Twijfel of ik hem erop houd, driveclub boeide me veel meer welke dan ook nog vaker gestart word.
Maar met gt sports erbij, altijd lastige keuze welke game het word
Beetje twijfel gevoelens over de game
Ja het is grafisch nog steeds mooi, vooral voor een game van al 4 jaar oud.
maar qua verhaald etc. wil het niet vlotten. Vind het echt een open wereld game.
Zit echt nog in het begin stadium qua story.
Twijfel of ik hem erop houd, driveclub boeide me veel meer welke dan ook nog vaker gestart word.
Maar met gt sports erbij, altijd lastige keuze welke game het word