Ik heb pre-order inmiddels staan. De beta vond ik echt gaaf, en geen last gehad van disconnect of wat dan ook. Graphics waren dik in orde op ps4!
Wel een beetje jammer dat de Scion FRZ, Subaru BRZ en Toyota GT86 er alle drie in zitten.
Het zijn precies dezelfde wagens, buiten het logoogtje op de neus.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Krijg je nog extra's als je pre-ordered?fiore187 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:55:
Ik heb pre-order inmiddels staan. De beta vond ik echt gaaf, en geen last gehad van disconnect of wat dan ook. Graphics waren dik in orde op ps4!
Heb je het gewoon gedaan via de ps store?
Had gelezen dat dit met licenties te maken heeft...dvdkiwi schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:13:
Wel een beetje jammer dat de Scion FRZ, Subaru BRZ en Toyota GT86 er alle drie in zitten.
Als een van die wagens gebruikt wordt, moeten de andere 2 er ook bij.
Nee, is gewoon de normale editie. Geen extra,s helaas. Ik pre-order staan bij yourgamezone voor €54.DaanDH schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:16:
[...]
Krijg je nog extra's als je pre-ordered?
Heb je het gewoon gedaan via de ps store?
hmm oke, wacht dan wel gewoon tot de dag van release.fiore187 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:23:
[...]
Nee, is gewoon de normale editie. Geen extra,s helaas. Ik pre-order staan bij yourgamezone voor €54.
Verwacht nooit dat die meteen uitverkocht is bij de MediaMarkt.
Is ook niet meteen uitverkocht. Mediamarkt heeft vaak bij release ook wel leuke aanbiedingen dus qua prijs zal het niet veel uitmaken denk ik.DaanDH schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:28:
[...]
hmm oke, wacht dan wel gewoon tot de dag van release.
Verwacht nooit dat die meteen uitverkocht is bij de MediaMarkt.
Jammer dat de release in Europa op 5 november is.. Kan niet wachten om de game te spelen!
Wat gebeurd er met de pre-order date van PC nadat de release date op PC is gewijzigd?
Wordt deze verlengd naar een andere datum?
Wordt deze verlengd naar een andere datum?
Op de zone kan je de proefversie al spelen (mits je ea acces heb) maar ik kan mijn paint/wrap daar niet aanpassen er staat unavailable bij.... Weet iemand hoe dat komt ?
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Dat zal het. Niet zijn, assetto corsa heeft alleen een gt86 en the crew alleen een brz.DaanDH schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:17:
[...]
Had gelezen dat dit met licenties te maken heeft...
Als een van die wagens gebruikt wordt, moeten de andere 2 er ook bij.
Wat bedoel je met de zone?zoepersooi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:48:
Op de zone kan je de proefversie al spelen (mits je ea acces heb) maar ik kan mijn paint/wrap daar niet aanpassen er staat unavailable bij.... Weet iemand hoe dat komt ?
Denk dat hij Xone bedoelt. In ieder geval: Ea Access is alleen op de Xbox one beschikbaar, daar kunnen mensen nu (10 uur) spelen. Wel een beetje verrast door de reacties... wat ik tot nu toe lees is dat de customization (visual that is) opties vrij beperkt waren in de beta, maar dat het nu niet veel anders is...
3ds fc: 4270-0926-7440
5 november?ricjuh schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:58:
Jammer dat de release in Europa op 5 november is.. Kan niet wachten om de game te spelen!
Hij is toch dinsdag al te halen? 3 november.
Komt er nou wel of geen wheel support? Vind het toch wel belangrijk dat ik kan racen met een stuur
Meer gameplay en mening van deze youtuber:
Denk van nietXtince schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:44:
Komt er nou wel of geen wheel support? Vind het toch wel belangrijk dat ik kan racen met een stuur
[ Voor 56% gewijzigd door Dutchredgaming op 29-10-2015 19:36 ]
Pfff, ik ben denk ik te gewend geraakt aan de graphics van DriveClub, ik dacht serieus eerst naar een PS3 game te kijken (ik weet het, dit is een open wereld game). Het concept vind ik wel leuk, dus ik denk dat ik maar wacht totdat het een budget titel is geworden.Dutchredgaming schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:35:
Meer gameplay en mening van deze youtuber:
[video]
[...]
Denk van niet
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Graphics PS3? Je moet echt een bril kopenJumpman schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:23:
[...]
Pfff, ik ben denk ik te gewend geraakt aan de graphics van DriveClub, ik dacht serieus eerst naar een PS3 game te kijken (ik weet het, dit is een open wereld game). Het concept vind ik wel leuk, dus ik denk dat ik maar wacht totdat het een budget titel is geworden.
Don't think so...Dutchredgaming schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:27:
[...]
Graphics PS3? Je moet echt een bril kopen
[YouTube: https://youtu.be/C_fRnE1Q7wc]
Ik vind het gelijk eigenlijk
Je vergelijkt wel een open world game met een closed track racer? Verder ziet het er wel prima uit, maar het feit dat het nacht is, zorgt voor een ander beeld. Daarnaast is deze qua beeldkwaliteit niet echt fantastisch (nogal wat compressie). En dan zit je nog met het feit dat de auto's in NFS visueel aan te passen zijn, iets wat bij Driveclub niet kan (of nouja, een andere skin, joepie)
Is Need for Speed te spelen in UHD? Zo ja, is dat een beetje te pruimen?
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Ik weet dat het een open wereld racer is (vermeld ik ook in de eerste post), maar als ik 1080p 60FPS video's vergelijk met andere games (ook open wereld), dan vind ik het dof en de modellen hebben relatief weinig detail.Martinspire schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:58:
[...]
Je vergelijkt wel een open world game met een closed track racer? Verder ziet het er wel prima uit, maar het feit dat het nacht is, zorgt voor een ander beeld. Daarnaast is deze qua beeldkwaliteit niet echt fantastisch (nogal wat compressie). En dan zit je nog met het feit dat de auto's in NFS visueel aan te passen zijn, iets wat bij Driveclub niet kan (of nouja, een andere skin, joepie)
Maar zoals ik al aangeef, als de gameplay goed is, dan ga ik hem zeker halen (maar niet full price).
Verwijderd
Digital deluxe gepreordered voor PS4. Ding is gepreload, kan echt niet wachten.
Maatje zei dattie maandag al uit komt, keek toevallig net ff op de site van sony, helaas pas 5 november (donderdag). Mag de pret niet drukken, maar kan echt niet wachten haha.
Veel plezier allemaal!
Maatje zei dattie maandag al uit komt, keek toevallig net ff op de site van sony, helaas pas 5 november (donderdag). Mag de pret niet drukken, maar kan echt niet wachten haha.
Veel plezier allemaal!
Ik zelf dacht 3 november, dinsdag...Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:32:
Digital deluxe gepreordered voor PS4. Ding is gepreload, kan echt niet wachten.
Veel plezier allemaal!
3 november is US release, Europa is 5 november wat ik tot nu toe weet. Geen idee hoe dat met de digitale versie zit.
Via ea access even aan het spelen, vind het wat wazig uit zien.
En de game begint zo nu en dan te stotteren, maar goed misschien een day 1 patch ?
Rijdt wel lekker als je het nodige aanpast.
Presentatie is opzicht leuk gedaan met "echte" acteurs, maar het blijft op een GTST niveau.
En de game begint zo nu en dan te stotteren, maar goed misschien een day 1 patch ?
Presentatie is opzicht leuk gedaan met "echte" acteurs, maar het blijft op een GTST niveau.
Verwijderd
Day 1 patch zat al bij ea acces, https://www.reddit.com/r/...tor_and_ea_access/cwi7sbmnFo schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:49:
Via ea access even aan het spelen, vind het wat wazig uit zien.
Damn wat is de performance op de x1 slecht... 900p en nog steeds framedrops als een malle...
Spel zelf ben ik nog niet helemaal over uit, het gaat allemaal erg makkelijk en ben al level 21. Maar heb niet echt lol. En het rijden is nog steeds heel vaag. Customalisatie is wel bruut maar alleen daarvoor koop ik geen game.
Zou graag e3n hardcore modus qua physics zien die stukken meer realisme erin zouden pompen. En ik wil zelf schakelen. En geen cockpit view in 2015 kan al hellemaal niet meer..
Dus ja denk dat het budget bak wordt maar dan wel op ps4. Die liep met de beta ook al stukken beter dan x1 versie.
Spel zelf ben ik nog niet helemaal over uit, het gaat allemaal erg makkelijk en ben al level 21. Maar heb niet echt lol. En het rijden is nog steeds heel vaag. Customalisatie is wel bruut maar alleen daarvoor koop ik geen game.
Zou graag e3n hardcore modus qua physics zien die stukken meer realisme erin zouden pompen. En ik wil zelf schakelen. En geen cockpit view in 2015 kan al hellemaal niet meer..
Dus ja denk dat het budget bak wordt maar dan wel op ps4. Die liep met de beta ook al stukken beter dan x1 versie.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ah oke, vind game niet zo super.Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:40:
[...]
Day 1 patch zat al bij ea acces, https://www.reddit.com/r/...tor_and_ea_access/cwi7sbm
Dus kopen ga ik deze game niet, zeker niet in deze staat.
Ook niet echt een grote wereld, vrij beperkt.
Maar hun vorige game van Ghost games; NFS Rivals was ookal niet erg super.
Geen handmatige versnelling in de game????v8power67 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:33:
En ik wil zelf schakelen.

Net de game ook in de preload gezet. Heb de beta niet gespeeld dus ben erg benieuwd.
Geen wheel support, cockpit view en zelfs handmatig schakelen is eigenlijk belachelijk anno 2015, maargoed dan hebben we pcars voor het serieuzere werk en nfs voor het bankhangtuningwerk
Geen wheel support, cockpit view en zelfs handmatig schakelen is eigenlijk belachelijk anno 2015, maargoed dan hebben we pcars voor het serieuzere werk en nfs voor het bankhangtuningwerk
Cockpit view vind ik nog niet eens erg als het mist. Wheel support voor een game als NFS vind ik ook nog niet echt iets om over te zeggen, maar geen handmatig schakelen?
Waren de knoppen op de controller op?
Waren de knoppen op de controller op?
Geen wheel support, niet zelf schakelen en geen cockpit view...
Mij maakt het niet uit; het is "maar" een NFS he
Ben wel benieuwd en pik 'm dus wel op binnenkort
Mij maakt het niet uit; het is "maar" een NFS he
Ben wel benieuwd en pik 'm dus wel op binnenkort
De Xbox one versie slecht?v8power67 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:33:
Damn wat is de performance op de x1 slecht... 900p en nog steeds framedrops als een malle...
Gister een uur Need For Speed gespeeld, Wat een grafische kracht zeg, de tussenfilmpjes zijn ook mooi gemaakt, alleen duren ze wel erg lang, van die 45 min heb ik maar 3x een race kunnen doen geloof ik, en de rest van de tijd was het filmpjes kijken.
Maar wat een sfeer in de game, echt gruwelijk.
Totaal geen last van de framerate gehad
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb het spel redelijk vroeg al gepreorderd, en nu nog 2 dagen wachten en dan komt die binnen! De beta wel gespeeld, maar een uurtje max waarvan veel cutscenes.. Zijn er mensen hier die vandaag al kunnen spelen door US uitgave?
@mars18 Hoe speelt het spel op de Xbone? Hoe is het rijden?
@mars18 Hoe speelt het spel op de Xbone? Hoe is het rijden?
Na het zien van de nodige filmpjes toch maar besloten deze game te gaan halen 
Ik heb met ontzettend vermaakt met NFS Underground, Underground 2, Most Wanted en Rivals,
dus dat moet met deze game ook wel goedkomen
Ik heb met ontzettend vermaakt met NFS Underground, Underground 2, Most Wanted en Rivals,
dus dat moet met deze game ook wel goedkomen
Hoe verder je komt hoe meer fps drops er zijn. Ik ben sowieso gevoelig voor framedrops merk het altijd. En er zijn performance analyses gedaan en hij dropt soms tot lage 20fps.Mars18 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 06:54:
[...]
De Xbox one versie slecht?
Gister een uur Need For Speed gespeeld, Wat een grafische kracht zeg, de tussenfilmpjes zijn ook mooi gemaakt, alleen duren ze wel erg lang, van die 45 min heb ik maar 3x een race kunnen doen geloof ik, en de rest van de tijd was het filmpjes kijken.
Maar wat een sfeer in de game, echt gruwelijk.
Totaal geen last van de framerate gehad
Zag net btw metacritic van x1 versie een 63... ouch. Ps4 is een 71 behoorlijk verschil.
Maar nog steeds slecht dus.
Oke dan, jammer.v8power67 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:07:
[...]
Hoe verder je komt hoe meer fps drops er zijn. Ik ben sowieso gevoelig voor framedrops merk het altijd. En er zijn performance analyses gedaan en hij dropt soms tot lage 20fps.
Zag net btw metacritic van x1 versie een 63... ouch. Ps4 is een 71 behoorlijk verschil.
Maar nog steeds slecht dus.
Ik vindt het wel hinderlijk dat in het begin er zoveel meldingen op je scherm komen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De reviews zijn niet heel erg positief iig. Ik hoop nog altijd dat er eens een komt die terug gaat naar de 'feel' van nfs1, 2 en 3. Die verschrikkelijke acteerfilmpjes van nu zien er weer tergend uit. Enige wat er interessant aan deze lijkt, zijn de tuningopties (hoorde in een review ook al dat dit niet voor alle auto's op gaat, zoals de Ferrari f-40 waarbij er bijna niks te tunen valt).
In hoeverre moeten we dit, http://www.pu.nl/artikelen/review/need-for-speed-review/, dan serieus nemen? 81 voor het spel.Figuur84 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:19:
De reviews zijn niet heel erg positief iig. Ik hoop nog altijd dat er eens een komt die terug gaat naar de 'feel' van nfs1, 2 en 3. Die verschrikkelijke acteerfilmpjes van nu zien er weer tergend uit. Enige wat er interessant aan deze lijkt, zijn de tuningopties (hoorde in een review ook al dat dit niet voor alle auto's op gaat, zoals de Ferrari f-40 waarbij er bijna niks te tunen valt).
De Nederlandstalige reviews die ik heb gelezen zijn allemaal wel positief.Figuur84 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:19:
Mja, hoeveel waarde hecht je normaal aan de scores van Power Unlimited?n2theb schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:28:
[...]
In hoeverre moeten we dit, http://www.pu.nl/artikelen/review/need-for-speed-review/, dan serieus nemen? 81 voor het spel.
Ik vind dat ze wel heel erg naar de positieve dingen kijken en niet naar de negatieve dingen, zoals bijvoorbeeld geen handgeschakelde bakken (I know, ik blijf erover doorgaan, maar ik vind dit echt zo slecht!) en het Always-online principe.
Als je geen internet verbinding hebt kan je het spel niet spelen. WTF. Dat is toch van de zotte?
Reviews.... leuk hoor, maar uiteindelijk hecht ik er toch nooit zoveel waarde aan.
Ik bepaal zelf wel wat ik van een spel vind
Geen manual in een NFS bijvoorbeeld zou bij mij niet een lager cijfer opleveren, net als cockpit view.
Het always online principe vind ik ook niet zo netjes, maar dat beinvloedt mijn spelbeleving niet..
Ik bepaal zelf wel wat ik van een spel vind
Geen manual in een NFS bijvoorbeeld zou bij mij niet een lager cijfer opleveren, net als cockpit view.
Het always online principe vind ik ook niet zo netjes, maar dat beinvloedt mijn spelbeleving niet..
Sowieso vind ik Florian niet een goede reviewer voor race games, daar moet ik je wel in gelijk geven dat de score niet echt veel waarde heeft. Maar bij andere games als Assassins Creed geef ik ze wel gelijk qua cijfer.PdeBie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:32:
[...]
Mja, hoeveel waarde hecht je normaal aan de scores van Power Unlimited?
Ik vind dat ze wel heel erg naar de positieve dingen kijken en niet naar de negatieve dingen, zoals bijvoorbeeld geen handgeschakelde bakken (I know, ik blijf erover doorgaan, maar ik vind dit echt zo slecht!) en het Always-online principe.
Als je geen internet verbinding hebt kan je het spel niet spelen. WTF. Dat is toch van de zotte?
Ik heb weinig momenten dat ik geen internet heb, dus dat moet geen probleem zijn, maar het is natuurlijk wel raar dat ze hier geen rekening mee houden bij Ghost games!! Is denk ook iets waar goed overgeklaagd mag worden. Ik weet niet hoe dat bij de the crew in elkaar zit, heb het spel wel liggen, maar heb eigenlijk nooit last van internet uit val..
Voor de rest handgeschakelde bakken en cockpit view zou ik alleen waarderen als ik hier ook een race set voor heb liggen, want via een controller vind ik persoonlijk niks! Maar voor een race game is het wel een gemis.
Ik heb het gelezen idd. Ik denk dat het toch ook een smaakkwestie zal zijn. Als je googled of op youtube naar reviews zoekt, hoor ik een aantal keer de termen saai en slechte (verplichte) online functionaliteit. Mij stuit vooral de 'sfeer' tegen de borst mede door de filmpjes en het acteren op 'nickelodeon' niveau, wellicht ben ik te oud voor deze game?n2theb schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:28:
[...]
In hoeverre moeten we dit, http://www.pu.nl/artikelen/review/need-for-speed-review/, dan serieus nemen? 81 voor het spel.
Als jullie wat wil weten over de game, vraag maar raak ik heb hem net ontvangen.
Always online vind ik echt heel jammer.
Nu zal het komende jaar niets gebeuren, maar wat nu als EA de stekkers er over twee jaar uittrekt, omdat ze de nieuwe Need for Speed aankondigen en ze iedereen naar die game willen hebben. Kan je niet meer spelen! Lekker dan.....
Nu zal het komende jaar niets gebeuren, maar wat nu als EA de stekkers er over twee jaar uittrekt, omdat ze de nieuwe Need for Speed aankondigen en ze iedereen naar die game willen hebben. Kan je niet meer spelen! Lekker dan.....
Daarbij schijnt het dat je door Always Online je de game niet kan pauzeren. Meerdere reviewers vragen zich dan ook af wat de echte gedachte achter Always Online is, aangezien je met maximaal 8 mensen online rijdt door de hele wereld, die dermate groot is dat je de ander bijna nooit tegenkomt.PdeBie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:51:
Always online vind ik echt heel jammer.
Verder wat je zegt idd. Zodra de servers weg zijn doet de game het niet meer.
Hoewel beide punten voor mij niet zo heel interessant zijn (na 2 jaar speel ik de game meestal toch niet meer), kan ik mij voorstellen dat mensen hierover vallen.
Niet pauzeren? En wat nu als je telefoon gaat of je moet ineens heel erg nodig..... 
Zit je midden in een race tegen AI (geen menselijke spelers), gaat je deurbel..... ja wacht maar even???
Nog zo'n domme design keuze.
Zit je midden in een race tegen AI (geen menselijke spelers), gaat je deurbel..... ja wacht maar even???
Als je aan het racen bent ga je toch niet telefoon opnemen. Realisme ten top ditPdeBie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:56:
Niet pauzeren? En wat nu als je telefoon gaat of je moet ineens heel erg nodig.....
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Jup gebeurde me tijdens de beta... staat iemand aan de deur te bellen geen pauze knop. Kansloos, en kan niet snappen dat een groot team als hun dat logisch en goede keuze vonden. Zelfde als alle overige rare keuzes...
Jammer hoor want geluid is goed, graphics (op ps4 dan tijdens beta x1 is beetje wazig) zijn goed, customalisatie (er is te weinig) is wel mooi en echte merken.
Zou er alleen nooit 60 euro voor betalen.
Wacht lekker op de snelle prijsdaling. Zal met deze cijfers niet lang duren denk.
Jammer hoor want geluid is goed, graphics (op ps4 dan tijdens beta x1 is beetje wazig) zijn goed, customalisatie (er is te weinig) is wel mooi en echte merken.
Zou er alleen nooit 60 euro voor betalen.
Wacht lekker op de snelle prijsdaling. Zal met deze cijfers niet lang duren denk.
Ik snap niet dat ze daar zelf niet over kunnen nadenken tijdens het maken van een spel.. Of zou dit dan orders zijn vanuit EA, omdat ze het dan afkijken bij the crew vandaan en dan denken dat is echt top dat moeten wij ook hebben...
Zonder gekheid ik vind het persoonlijk wel erg dat je niet fatsoenlijk pauze kan houden midden in een race. Beoordeling van de game wordt hierdoor wel minder en minder zeg.. Ben benieuwd of ze dat altijd online nog zullen aanpassen om tegemoet te komen tegenover mensen die slechte verbinding hebben. (wat jammer genoeg nog veel is bij dorpen en platteland)
Zonder gekheid ik vind het persoonlijk wel erg dat je niet fatsoenlijk pauze kan houden midden in een race. Beoordeling van de game wordt hierdoor wel minder en minder zeg.. Ben benieuwd of ze dat altijd online nog zullen aanpassen om tegemoet te komen tegenover mensen die slechte verbinding hebben. (wat jammer genoeg nog veel is bij dorpen en platteland)
Ze moeten een echt goede reden hebben voor het always online vind ik.
Zoals Rockstar de online mode bij GTA V heeft geïmplementeerd is echt helemaal top. Waarom doet EA het niet zo?
Zoals Rockstar de online mode bij GTA V heeft geïmplementeerd is echt helemaal top. Waarom doet EA het niet zo?
[ Voor 5% gewijzigd door PdeBie op 03-11-2015 12:03 ]
Hier een stuk over Always Online in NFS:
http://www.cinemablend.co...net-Connection-77267.html
Quote uit tekst: 'Of course, the whole point of always-on is so that the publisher can control the end-user experience. If you get too attached to a really fun game and refuse to get the sequel or upgrade, the servers can be shutdown on the old game to help migrate those players over to the newer one. Always-on also controls how companies like Electronic Arts can monitor and directly gauge the demographic of their titles – what their ages are, how long they play, how much DLC they buy, etc., etc., etc. It's a great tool for marketers since everyone has to have a registered profile and everyone has to be online.'
http://www.cinemablend.co...net-Connection-77267.html
Quote uit tekst: 'Of course, the whole point of always-on is so that the publisher can control the end-user experience. If you get too attached to a really fun game and refuse to get the sequel or upgrade, the servers can be shutdown on the old game to help migrate those players over to the newer one. Always-on also controls how companies like Electronic Arts can monitor and directly gauge the demographic of their titles – what their ages are, how long they play, how much DLC they buy, etc., etc., etc. It's a great tool for marketers since everyone has to have a registered profile and everyone has to be online.'
[ Voor 69% gewijzigd door Figuur84 op 03-11-2015 12:04 ]
Dit!If you get too attached to a really fun game and refuse to get the sequel or upgrade, the servers can be shutdown on the old game to help migrate those players over to the newer one.
Wat een ongelooflijk k. systeem.
Serieus, deze game laat ik gaan. Zelfs in de budget bakken.
Nee gaat nergens over, ik was de game net aan het spelen, iemand aan de deur, nou dat was het dan.n2theb schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:54:
Ik snap niet dat ze daar zelf niet over kunnen nadenken tijdens het maken van een spel.. Of zou dit dan orders zijn vanuit EA, omdat ze het dan afkijken bij the crew vandaan en dan denken dat is echt top dat moeten wij ook hebben...
En wat is je eerste indruk?NotSoSteady schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:12:
[...]
Nee gaat nergens over, ik was de game net aan het spelen, iemand aan de deur, nou dat was het dan.
Heb een half uurtje gespeeld, dus kan er nog niet veel van zeggen, voornamelijk nietszeggende filmpjes voorbij zien komen. Die vrouwelijke monteur begint me in ieder geval al aardig op me zenuwen te werken.
Vermaak me nu wel 10 uur de EA Acces (X1) maar kopen? Nee. Wacht wel tot die in de EA Vault komt
@NotSoSteady:
Zijn de filmpjes te skippen?
Zijn de filmpjes te skippen?
Daar zit ook al het verschil. Ik vond die filmpjes juist wel leuke toevoeging. Soort crew die je hebt. Nog maar 1 race gedaan so far omdat ik moest werken maar ik ben er wel over te spreken. Beetje handling finetunen. Maar ziet er gelikt uit hoor.NotSoSteady schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:56:
[...]
Heb een half uurtje gespeeld, dus kan er nog niet veel van zeggen, voornamelijk nietszeggende filmpjes voorbij zien komen. Die vrouwelijke monteur begint me in ieder geval al aardig op me zenuwen te werken.
Als je NFS fan bent moet je dit gewoon gaan doen. Zeker als je weer uurtjes wilt kunnen steken in het tunen van auto's. Heerlijk toch! Ik ga vanavond maar eens goed aan de slag
Hoe kan het dat jullie de game al hebben?
Ben net even de Mediamarkt ingelopen en daar hadden ze hem nog niet..
US store via PS4. Daar is de release 3 Nov dus kunnen we vandaag al startenDaanDH schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:30:
En EA AccesLipst3r schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:31:
[...]
US store via PS4. Daar is de release 3 Nov dus kunnen we vandaag al starten
Tot nu toe niet.

DaanDH schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:30:

Gekregen.

[ Voor 50% gewijzigd door NotSoSteady op 03-11-2015 14:08 ]
Waar heb jij het besteld dan?NotSoSteady schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:05:
[afbeelding]
Gekregen.Volgens mij is die vanaf donderdag in Nederland te krijgen.
Nergens.
Let niet op mijn skills, want ik moet de game nog duidelijk ontdekken.
http://www.twitch.tv/notsosteady
Je kan de filmpjes overigens wel skippen.
[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 03-11-2015 14:29 ]
Always online, moet je daar dan ook meteen PS+ voor hebben?
Ik speel zo goed als niet online op de PS4 (of beter; ik speel zo goed als niet op de PS4 de laatste tijd) en heb ook geen PS+. Lijkt mij best een leuke game maar om dan ook nog eens verplicht PS+ erbij te moeten nemen gaat mij te ver! Al wacht ik sowieso wel effe tot ie wat goedkoper is als ik de reacties zo lees!
Ik speel zo goed als niet online op de PS4 (of beter; ik speel zo goed als niet op de PS4 de laatste tijd) en heb ook geen PS+. Lijkt mij best een leuke game maar om dan ook nog eens verplicht PS+ erbij te moeten nemen gaat mij te ver! Al wacht ik sowieso wel effe tot ie wat goedkoper is als ik de reacties zo lees!
Een vriend van me heeft hem net kunnen kopen in de Bart Smit.
Dat is inderdaad ook zoiets. Wat nou als je geen PS+ of Xbox Live hebt, maar wel gewoon een internet verbinding. Werkt het dan wel?schaapiej schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:33:
Always online, moet je daar dan ook meteen PS+ voor hebben?
Het is gewoon bagger, was net lekker bezig met een race bijna klaar, PlayStation kan geen verbinding maken met server EA, terug naar hoofdmenu.
Ik had net wel even onderhoud, maar gezien er nu veel mensen online komen, kan ik me voorstellen dat het even wat lastiger gaat. Maar gezien er geen grote buzz rond de game hangt, zal het snel over zijn.NotSoSteady schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:32:
Het is gewoon bagger, was net lekker bezig met een race bijna klaar, PlayStation kan geen verbinding maken met server EA, terug naar hoofdmenu.
En zelfs dat beetje buzz hebben ze keihard gekild met de always online bullshit. Ik bedoel, je bent volledig overgeleverd aan EA en de servers. Als ze na een jaartje de servers offline halen, zit jaar daar mooi.Martinspire schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:32:
[...]
Ik had net wel even onderhoud, maar gezien er nu veel mensen online komen, kan ik me voorstellen dat het even wat lastiger gaat. Maar gezien er geen grote buzz rond de game hangt, zal het snel over zijn.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dat zal mij persoonlijk werkelijkwaar aan mn reet roesten. Ik speel dergelijke games niet heel lang. Sowieso heb ik die game na 5 jaar al echt niet meer nodig. Misschien dat ik hem nog es online probeer te doen, maar ik heb nu al bijna niemand in mn (toch redelijke) friendslist die de game aan het doen is.Jeroenneman schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:34:
[...]
En zelfs dat beetje buzz hebben ze keihard gekild met de always online bullshit. Ik bedoel, je bent volledig overgeleverd aan EA en de servers. Als ze na een jaartje de servers offline halen, zit jaar daar mooi.
Ach, ik kan hem toch pas in 2016 echt bekijken. Tegen die tijd zal er wel consensus zijn over de scores.
Ik verwacht er weinig van.
Ik verwacht er weinig van.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dus als jij nu € 60 uitgeeft en over 3 maand trekt EA de stekkers eruit (bij wijze van) boeit het je ook niet?Martinspire schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:39:
[...]
Dat zal mij persoonlijk werkelijkwaar aan mn reet roesten. Ik speel dergelijke games niet heel lang. Sowieso heb ik die game na 5 jaar al echt niet meer nodig. Misschien dat ik hem nog es online probeer te doen, maar ik heb nu al bijna niemand in mn (toch redelijke) friendslist die de game aan het doen is.
Het hele idee erachter is gewoon zo verkeerd en fout..... Je koopt een game die juist offline heel goed te spelen is. Dat hele Autolog gebeuren erachter is de grootste onzin waar niemand op zit te wachten, blijkt uit de statistieken van eerdere delen die het ook hadden.
En nu flikt EA het gewoon weer! Eerst met SimCity, nu met NFS.
Ik snap niet dat mensen dit pikken. Je betaald € 60 en na een jaar of weet ik wat gaat de stekker eruit en kan je het niet meer spelen. Ik speel NFS Underground 2 nu nog wel eens, omdat ik dat gewoon een geweldige game vind. Stel dat ik NFS 2015 ook zo goed zou vinden. Dan zou ik die na een bepaalde periode niet meer kunnen spelen, omdat EA de stekkers eruit trekt. Daar betaal je toch niet voor???
Het wordt je gewoon keihard opgelegd en je kan er niets tegen doen, behalve hopen dat er een hack voor komt of dat EA besluit toch een offline mode te maken. En gebeurt dat niet is het gewoon dom om het spel te kopen, want zo wordt de boodschap richting EA nooit duidelijk. De portemonnee is de enige plek waar EA naar luistert. Als je ze daar niet raakt, luisteren ze ook niet.
Wanneer je massaal gehoor geeft aan het feit dat het niet werkt hoe ze nu hun games ontwikkelen, dan gaan ze er wel naar kijken. Stel dat mensen nu een handtekening petitie houden voor zulke dingen dan zullen ze sneller handelen dan dat er misschien maar 50 mensen zijn die er over klagen op hun forum.PdeBie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:27:
[...]
Dus als jij nu € 60 uitgeeft en over 3 maand trekt EA de stekkers eruit (bij wijze van) boeit het je ook niet?
Het hele idee erachter is gewoon zo verkeerd en fout..... Je koopt een game die juist offline heel goed te spelen is. Dat hele Autolog gebeuren erachter is de grootste onzin waar niemand op zit te wachten, blijkt uit de statistieken van eerdere delen die het ook hadden.
En nu flikt EA het gewoon weer! Eerst met SimCity, nu met NFS.
Ik snap niet dat mensen dit pikken. Je betaald € 60 en na een jaar of weet ik wat gaat de stekker eruit en kan je het niet meer spelen. Ik speel NFS Underground 2 nu nog wel eens, omdat ik dat gewoon een geweldige game vind. Stel dat ik NFS 2015 ook zo goed zou vinden. Dan zou ik die na een bepaalde periode niet meer kunnen spelen, omdat EA de stekkers eruit trekt. Daar betaal je toch niet voor???
Het wordt je gewoon keihard opgelegd en je kan er niets tegen doen, behalve hopen dat er een hack voor komt of dat EA besluit toch een offline mode te maken. En gebeurt dat niet is het gewoon dom om het spel te kopen, want zo wordt de boodschap richting EA nooit duidelijk. De portemonnee is de enige plek waar EA naar luistert. Als je ze daar niet raakt, luisteren ze ook niet.
Kijk ik ben het er ook niet mee eens, maar ik heb ook weer geen zin om op hun forum te gaan klagen.
Helemaal niks. Noppes nada. Ik koop die game bij launch. Speel hem gewoon helemaal uit en daarna heb ik er geen omkijken meer naar. Misschien als ze nog boeiende DLC toevoegen, maar dat zal ook niet. En ja, het is nog wel veel geld, maar ik heb nog 5 games liggen die ik kan spelen, dus waarom zou ik bij deze blijven hangen?PdeBie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:27:
[...]
Dus als jij nu € 60 uitgeeft en over 3 maand trekt EA de stekkers eruit (bij wijze van) boeit het je ook niet?
Dat het online is vind ik ook weinig toevoegen, maar ik ben niet iemand die een game 100% uitspeelt en hem dan nog 5 jaar gaat spelen. Mag ik?
Verder vind ik de online mensen alleen maar irritant. Je ziet ze soms niet aankomen maar je kunt er wel door crashen. Het leeft gewoon niet.
Dit iddMartinspire schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:12:
[...]
Dat het online is vind ik ook weinig toevoegen, maar ik ben niet iemand die een game 100% uitspeelt en hem dan nog 5 jaar gaat spelen. Mag ik?
Ik heb gisteren echt heel veel plezier gehad in het spel en het always online boeit me zover echt weinig. Gisteren met maat van me online paar story missions gedaan en beetje samen free-roamen. Het is echt wel lachen! Ik vermaak met er prima mee. Zoveel opties om je auto te costumizen e.d. heerlijk weer dit!
Enige nadeel so far is dat je niet voor en achter rims gewoon dezelfde kan selecteren als 1 optie en dan bijvoorbeeld het spiegelen van links en rechts decals er ook niet in zit. Voor de rest echt lachen.
Heb gisteren na wat sparen de Porsche 911 GT3 RS aangeschaft. Wat een apparaat! Speel zelf op drift style en man dat zit er lekker in in dit spel. Even beetje wennen aan hoe en wat je moet doen om goed in drift te blijven maar .. erg vet dit! Zeker om als crew beetje te racen maakt het wel leuker!
Lees in veel reviews dat er geen 'manual gear shift mode' is...
Weet iemand of we dit bij een update wel kunnen gaan verwachten?!
Weet iemand of we dit bij een update wel kunnen gaan verwachten?!
Alsof EA er effectief binnen 3 maanden of een jaar de stekker er zal uittrekken.
Kijk naar Fifa bijvoorbeeld. Dat is niet eens "always online" en daar blijven de servers al 2 jaar van online. Dus met elke versie kan je zeker 2 jaar online spelen.
Hoeveel games zijn er niet die je enkel online kan spelen? Kijk naar de grootste bijvoorbeeld. Als Blizzard nu zegt, we gooien de server van World of Warcraft offline want we hebben er genoeg aan verdiend. Dan heeft er niemand iets op te zeggen.
In 25 jaar dat ik game is de gamewereld zo geëvolueerd en dat zal het blijven doen. Splitscreens bijvoorbeeld, onheroepelijk verbonden met de naam van Need For Speed. Niet meer te vinden in de laatste games.
Staat je dat niet aan, koop het dan niet. Er staan voldoende Sega's of Nintendo's te koop op tweedehandssites.
Voor mij is dit een must-have, dat het maar rap morgen is.
Kijk naar Fifa bijvoorbeeld. Dat is niet eens "always online" en daar blijven de servers al 2 jaar van online. Dus met elke versie kan je zeker 2 jaar online spelen.
Hoeveel games zijn er niet die je enkel online kan spelen? Kijk naar de grootste bijvoorbeeld. Als Blizzard nu zegt, we gooien de server van World of Warcraft offline want we hebben er genoeg aan verdiend. Dan heeft er niemand iets op te zeggen.
In 25 jaar dat ik game is de gamewereld zo geëvolueerd en dat zal het blijven doen. Splitscreens bijvoorbeeld, onheroepelijk verbonden met de naam van Need For Speed. Niet meer te vinden in de laatste games.
Staat je dat niet aan, koop het dan niet. Er staan voldoende Sega's of Nintendo's te koop op tweedehandssites.
Voor mij is dit een must-have, dat het maar rap morgen is.
Gisteren flink wat uurtjes gespeeld en de eerste indruk is wel positief.
De cutscenes niet echt bijzonder maar op zich grappig. Het rijden cq driften vond ik in het begin erg lastig, maar begint nu te wennen. De juiste afstelling voor je auto helpt veel. Eenmaal onder de knie zijn de races, drifts etc wel leuk om te doen.
Maak me enkel een beetje druk om de moeilijkheidsgraad. De events zijn allemaal vrij makkelijk en heb nu al een E92 M3 en een Ferrari 458 (WAT EEN BEEEST
) kunnen kopen.
Het tunen/stylen is toch het leukste onderdeel. De mogelijkheden verschillen per auto maar de decals zijn altijd gelijk. Je kunt je behoorlijk wat uurtjes vermaken met het maken van verschillende decals. Er missen nog wat handige functies maar al met al erg vermakelijk om te doen.
Heb vanmiddag en vanavond nog wel even een streampje aan voor de geinteresseerden.
YouTube: NiQo
De cutscenes niet echt bijzonder maar op zich grappig. Het rijden cq driften vond ik in het begin erg lastig, maar begint nu te wennen. De juiste afstelling voor je auto helpt veel. Eenmaal onder de knie zijn de races, drifts etc wel leuk om te doen.
Maak me enkel een beetje druk om de moeilijkheidsgraad. De events zijn allemaal vrij makkelijk en heb nu al een E92 M3 en een Ferrari 458 (WAT EEN BEEEST
Het tunen/stylen is toch het leukste onderdeel. De mogelijkheden verschillen per auto maar de decals zijn altijd gelijk. Je kunt je behoorlijk wat uurtjes vermaken met het maken van verschillende decals. Er missen nog wat handige functies maar al met al erg vermakelijk om te doen.
Heb vanmiddag en vanavond nog wel even een streampje aan voor de geinteresseerden.
Mooie film op je YTNiQo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:46:
Maak me enkel een beetje druk om de moeilijkheidsgraad. De events zijn allemaal vrij makkelijk en heb nu al een E92 M3 en een Ferrari 458 (WAT EEN BEEEST) kunnen kopen.
Ik kon alleen de ferrari even niet vinden, staat die er ook tussen?NiQo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:02:
[...]
Jammer dat de audio word weggehaald, doet het alleen live volgens mij. Maar thnx
Wil de game wel kopen maar volgens mij heeft het geen Cockpit view en G27 ondersteuning toch? Dit zou voor mij een directe must buy zijn maar als dit er niet inzit skip ik hem wel.
BTC €94.837,08
Deze game is niet gemaakt voor stuur joh. Zo arcade als de pest. Beter doe je dan project carskoelebobes schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:33:
Wil de game wel kopen maar volgens mij heeft het geen Cockpit view en G27 ondersteuning toch? Dit zou voor mij een directe must buy zijn maar als dit er niet inzit skip ik hem wel.
Ik zend nu gameplay uit met oa de ferrari.Mars18 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:54:
[...]
Ik kon alleen de ferrari even niet vinden, staat die er ook tussen?
+1Lipst3r schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:38:
[...]
Deze game is niet gemaakt voor stuur joh. Zo arcade als de pest. Beter doe je dan project cars
Dat is dan wel nice! Hopelijk houden ze zich eraan
Nice filmpje, nico! Customizen ziet er erg goed uit! Nogsteeds een twijfel om hem te halen, heb me goed vermaakt met de bèta, maar ben bang dat ik er na 2 avonden klaar mee ben.NiQo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:46:
Maak me enkel een beetje druk om de moeilijkheidsgraad. De events zijn allemaal vrij makkelijk en heb nu al een E92 M3 en een Ferrari 458 (WAT EEN BEEEST) kunnen kopen.
Ik denk dat het ook even afwachten is wat Ghost hiermee gaat doen. Sowieso komen er dus content updates en verbeteringen, Maar in zo'n wereld 'maar' met 8 man kunnen crossen slaat nergens op. 12-14 was meer logisch geweest.Edzeau schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:29:
[...]
Nice filmpje, nico! Customizen ziet er erg goed uit! Nogsteeds een twijfel om hem te halen, heb me goed vermaakt met de bèta, maar ben bang dat ik er na 2 avonden klaar mee ben.
Staat hier ook in de pre order dus hopelijk morgen de eerste meters maken. Ze hebben heel veel tijd in de SP gestoken terwijl de MP juist hun parade paardje had kunnen worden. Hopelijk sleutelen ze daar nog aan.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Zojuist bevestiging van bol.com dat hij verzonden is. Wel mooi dat alle DLC gratis wordt.
Daar ben ik juist blij om.The Outlaw schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:34:
[...]
Ze hebben heel veel tijd in de SP gestoken terwijl de MP juist hun parade paardje had kunnen worden. Hopelijk sleutelen ze daar nog aan.
Most Wanted, Rivals en Burnout Paradise (is geen NFS ik weet het, maar Most Wanted was eigenlijk Burnout Paradise 2.0) waren erg leuk in single player. Er waren slechts een aantal multiplayer dingetjes.
Ik vind dat wel prima
Ik ben, op shooters zoals BF en Destiny na, toch meer een sp speler. Daar haal ik zelf het meeste plezier uit.
Al is het wel leuk af en toe om samen met wat bekenden rond te racen.
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2015 14:49 ]
Hoe zijn de tuning-mogelijkheden in het spel?
Ik had gelezen dat de minder exotische wagens veel opties hadden, maar bv. Ferrari weer zeer weinig optische opties hadden. Iemand die al zover in het spel is en mij hierover wat duidelijkheid kan geven?
Ik had gelezen dat de minder exotische wagens veel opties hadden, maar bv. Ferrari weer zeer weinig optische opties hadden. Iemand die al zover in het spel is en mij hierover wat duidelijkheid kan geven?
Klopt, de exotische wagens hebben een stuk minder mogelijkheden. Vaak een splitter/hood/spoiler en sommigen wat achterlichten maar dan houdt het op (enkel 1 of 2 bodykits maar die zijn in mijn ogen niet zo mooi en is stardaard auto veel mooier). Dit is echter alleen visueel. Qua performance is voor bijna alles veel beschikbaar.Breydel_lv schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:50:
Hoe zijn de tuning-mogelijkheden in het spel?
Qua paint en decals zijn mogelijkheden oneindig en daar ga ik nog wel eens keer avondje voor zitten. Je kan overal alles neerzetten verschalen en verdraaien. Best wat werk
Dat komt dus ook overeen met de werkelijke wereld, want voor de exoten in het echt zijn de tuners ook maar beperkt.Lipst3r schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:04:
[...]
Klopt, de exotische wagens hebben een stuk minder mogelijkheden. Vaak een splitter/hood/spoiler en sommigen wat achterlichten maar dan houdt het op (enkel 1 of 2 bodykits maar die zijn in mijn ogen niet zo mooi en is stardaard auto veel mooier).