http://nl.hardware.info/n...sie-gelimiteerd-op-30-fps
Driveclub draait ook op 30fps; het geeft ze wel de mogelijkheid er prima graphics uit te halen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hyped!
Nederlandse PS5 clan / 30+
Zo te zien kun je behoorlijk creatief zijn in deze game! Leuk!
Bij Forza motorsport 6 kan 60fps wel en hier wordt die gelocked op 30 ..prutsers.Mr Magic schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:30:
Hmm, slechte berichten. Pc-versie uitgesteld naar lente 2016 en console-versie (wederom) gelimiteerd tot 30 fps
http://nl.hardware.info/n...sie-gelimiteerd-op-30-fps
Beetje moeite doen voor je fans EA.
Kan echt niet wachten hierop, instant buy 3 november!
Golfje mk1. Hopen op beta of demo eerstDaanDH schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:24:
video: Sleutelen aan je auto in Need for Speed
Hier ook al pre-order geplaatst. Ben benieuwd wanneer we iets horen van de betaDaanDH schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:24:
video: Sleutelen aan je auto in Need for Speed
*Update: Beta code ontvangen via de mail!
[ Voor 5% gewijzigd door ricjuh op 02-10-2015 11:12 ]
Na het werk maar even proberen
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Helaas dit weekend echt weinig tijd, maar zet de download vanavond meteen aan en elk uurtje dat ik kan spelen zal ik benutten.
*Als een kind zo blij*
Succes ermee Kronos1979!
[ Voor 9% gewijzigd door Curva op 02-10-2015 12:02 ]
PSN: Curvaa_
Heb je een bericht gestuurd! Hulde dat je aan je medetweakers denkt!Curva schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:59:
Ik heb ook een code ontvangen voor de PS4. Helaas is mijn PS4 kapot en heb ik hem van de week bij de BS afgeleverd. Mocht je interesse hebben in een Beta code voor de PS4, geef me een DM
PSN RobinNova
Ben benieuwd, post je bevindingen hier in het topic!Entity schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:03:
Beta is aan het installeren hier. Ben erg benieuwd, ben al fan sinds het eerste uur (The Need For Speed op mijn allereerste 486, fantastisch vond ik dat), maar de laatste jaren is een beetje 'hit & miss'. Sommige titels waren goed (Most Wanted bijvoorbeeld van enkele jaren terug op de Xbox 360), maar de laatste titel kon me om de 1 of andere reden weer niet boeien. Hopelijk de nieuwe weer wel
Zit zelf nog wel even op werk en kan alleen vanavond ff snel de download aanzetten hopelijk. Maar spelen gaat hem niet worden vandaag.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Stance Fanatic
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Duurt idd lang. Om 1500 aangezet en nu bij 36%. Prima glas verbinding hier. Maar goed. Vanavond vast binnenNicknamee schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:17:
Downloaden schijnt vie lang te duren haha dan maar een wat Tony Hawk doen in de tussentijd.. zit hier de tijd af te tellen op mn werk
Edit: gaat plots stuk harder.
[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek81 op 02-10-2015 15:42 ]
Meestal heb ik pech met dit soort dingen en kan ik hem overnighten laten totdat ik hem binnen heb.. HatelijkheidPannekoek81 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:38:
[...]
Duurt idd lang. Om 1500 aangezet en nu bij 36%. Prima glas verbinding hier. Maar goed. Vanavond vast binnen

Stance Fanatic
En vanavond komt iedereen van zijn werk en gaat hem dan downloaden en dan gaat het weer langszaam...Pannekoek81 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:38:
[...]
Duurt idd lang. Om 1500 aangezet en nu bij 36%. Prima glas verbinding hier. Maar goed. Vanavond vast binnen
Edit: gaat plots stuk harder.
Eerste indruk is een beetje 'mixed feelings'. Intro van het spel en tussenfilmpjes zijn leuk, veel live action video met acteurs, waarin onder andere Magnus Walker en Ken Block voorkomen. Customization aan de auto werkt ook goed, veel mogelijkheden al is er nog maar weinig unlocked (hoe verder je komt in het spel, hoe meer er unlocked). Graphics zijn goed, al vind ik het 'grainy' effect wat er overheen lijkt te zitten niet heel mooi.
Handling van de auto's daarentegen ben ik nog niet onverdeeld positief over. Ik heb een jaar lang vrij intensief Forza Horizon 2 gespeeld en kan lezen en schrijven met de auto's daar en dan is het toch wel heel erg wennen hoor. Ik ga het nog wat tijd geven, hopelijk komt de gewenning er wel. NFS is natuurlijk nog een stuk meer arcade dan FH2, maar er moet wel een goed gevoel in de auto's zitten. O ja, volgens mij kun je ook niet handmatig schakelen, maar dat was in eerdere NFS'en ook al het geval, maar blijft jammer. Misschien veranderen ze dat nog...
maar heerlijk touren met je eigen bak is al super!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Wat me vooral irriteert is dat er geen lekkere cam voor me is. Normaal rij ik altijd cockpitview en als een spel dat niet heeft een motorkapview. Alleen die laatste bevalt me totaal niet.
Maarja uurtje gespeeld na een feestje en heb de laatste tijd alleen maar pc simulators gespeeld dus kan ook gewoom wennen zijn. Met de auto die ik nu had heb ik erg veel last dat hij midden in de bocht overstuurt en de handbrake is de krachtigste ooit (echt pas op de kruising zelf gebruiken terwijl dat naar mijn gevoel er voor al zou moeten).
Kijken wat het me morgen doet bij een langere sessie.
In een NFS ga je zo hard dat het voor die game beter is als je de Auto gewoon vol in beeld ziet.Beakzz schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 03:35:
Tot nu toe nog niet echt onder de indruk. Blije stoere gasten in die filmpjes, dat korrelige effect over alles heen, de handeling.
Wat me vooral irriteert is dat er geen lekkere cam voor me is. Normaal rij ik altijd cockpitview en als een spel dat niet heeft een motorkapview. Alleen die laatste bevalt me totaal niet.
Maarja uurtje gespeeld na een feestje en heb de laatste tijd alleen maar pc simulators gespeeld dus kan ook gewoom wennen zijn. Met de auto die ik nu had heb ik erg veel last dat hij midden in de bocht overstuurt en de handbrake is de krachtigste ooit (echt pas op de kruising zelf gebruiken terwijl dat naar mijn gevoel er voor al zou moeten).
Kijken wat het me morgen doet bij een langere sessie.
Maar als je net van sim achtige dingen afkomt dan moet je even een switch maken want dit is 100% arcade.
Er lijkt een limiet te zitten op 20 REP. Ik heb gisteren lvl 20 gehaald en toen sprong die terug naar 19 en kwamen er geen nieuwe races meer bij.Martinspire schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:33:
Wat ik nog niet helemaal kan ontdekken: is dit nou de volledige game of zit er wel ergens een eind/limiet aan? Want ik ben al effe bezig, maar wordt nog niet tegengehouden
Heb em gebruikt! Thanks alotPepper92 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 10:14:
Ben het weekend niet thuis, dus:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Enjoy!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verder wel een leuke game. Ik vind alleen dat driften nog steeds niks (waarschijnlijk omdat ik er niet goed in ben
Ook jammer dat alles in het donker is. Had liever ook daglicht-races gezien.
Zat nog wat na te lezen PC versie komt volgend jaar April of later, dat knaagt wel een beetje laatste NFS was Prostreet die me kon boeien maar niet zo goed als Most Wanted ervoor.
Alles daar tussen in en later kon me niet boeien.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik zit nu vast op een "Touge" genaamd "Moonlight and Mountains" en ik krijg het niet voor elkaar om genoeg punten te halen (samen met die Robyn).
Ik zal wel wat fout doen, maar ik krijg het echt niet voor elkaar om lange drifts aan elkaar te plakken.
Iemand tips voor een goeie auto en setup waarmee dat wat makkelijker wordt?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik had hem vooral op het einde gehaald. Ik rijd nog met de eerste auto (BRZ) en op het einde had ik iets van 11000 punten waardoor ik op 17000 kwamMr Magic schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:25:
Hmm.. ik hoop niet dat je in de final versie ook bepaalde events moet halen om verder te komen.
Ik zit nu vast op een "Touge" genaamd "Moonlight and Mountains" en ik krijg het niet voor elkaar om genoeg punten te halen (samen met die Robyn).
Ik zal wel wat fout doen, maar ik krijg het echt niet voor elkaar om lange drifts aan elkaar te plakken.
In het begin botste ik vaak maar als je de rem wat langer inhoud en goed mee stuurt kan je die krappe bochten wel pakken

Race games op PC is ook gewoon not doneJeroenneman schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:28:
Aan het feit dat de BETA alleen voor de consoles uitkomt, is wel weer te zien waar de prioriteit ligt...
ervan uit gaande dat je geen stuur/controller hebt
Edit: Baal er wel gigantisch van dat je niet even kan pauzeren, als je gebeld wordt of staat iemand voor de deur tja, pech!
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 04-10-2015 12:38 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Alsof Need for Speed gaat om het rijden (of moet ik glijden zeggenFamous schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:34:
[...]
Race games op PC is ook gewoon not done![]()
ervan uit gaande dat je geen stuur/controller hebt
Edit: Baal er wel gigantisch van dat je niet even kan pauzeren, als je gebeld wordt of staat iemand voor de deur tja, pech!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Nevermind, je moet op de "select" knop drukken en dan stopt het spel welFamous schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:34:
[...]
Deze heb ik ook een aantal keer over moeten toen. Opgelost door in de garage de auto volledig op 'drift' te zetten, de doelscore vlieg je dan overheen.Mr Magic schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:25:
Hmm.. ik hoop niet dat je in de final versie ook bepaalde events moet halen om verder te komen.
Verwijderd
- ik vind de mini map wat te klein, soms wil ik verder weten hoe de weg zich gedraagt.
- de gps weg die geprojecteerd word op de rijbaan vind ik soms heel onduidelijk want heb al meermaals verkeerd gereden omdat ik niet goed zag dat ik links of rechts moet gaan. Vaak op snelwegen met afritten is dit hatelijk. Gps systeem van bvb the crew vind ik beter. Optimaal iets tussen beide games.
- ik noem mezelf geen pro rijder, verre van. Maar ik heb wel veel ervaring met race games. Maar ik heb nog geen enkele race kunnen winnen, en ik versta het niet. Ik rij meestal in begin van de race achter hen, dan kan ik ze op snelheid vaak inhalen en dan maak ik vlug een kloof. Maar meestal bij de laatste 3 checkpoints is het net alsof ze in een andere auto rijden want ze rijden meestal heel snel weg van mij. En ik heb ook nitro, mijn wagen geüpgraded met alles dat mogelijk is maar hoe ze opeens mij zo snel kunnen inhalen...dat versta ik helemaal niet.
- wat ik ook mis is een retry knop. Heb 1 keer gehad dat ik opeens een domme fout maakte (ging rechtdoor in plaats van rechts af te slaan, domme gps) En ik was laatste maar ik kan het niet nogmaals proberen. Dat vond ik jammer.
- de map, hadden gezegd dat de map zoveel groter zou zijn, maar tenzij de beta wat delen gelocked heeft vind ik de map wel wat klein. Zeker als je het bvb vergelijkt met games zoals gta5 of the crew.
- wat ik jammer vind is dat je zelf geen camera standpunt kan kiezen. Ik vind de standaard standpunten niet zo goed. Ik zou graag iets hogere standpunt willen hebben voor beter de weg voor mij te zien. Ik denk dat dit toch mogelijk zou moeten zijn, de dag van vandaag met zoveel mensen achter zo een game. Tenzij opnieuw we ze met beta niet allemaal hebben.
- ik mis de neon verlichting voor onder auto
Dit kan je gewoon veranderen hoorVerwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:50:
De dingen waar ik problemen mee heb en niet weet of dit enkel bij mij is.
- ik vind de mini map wat te klein, soms wil ik verder weten hoe de weg zich gedraagt.
- de gps weg die geprojecteerd word op de rijbaan vind ik soms heel onduidelijk want heb al meermaals verkeerd gereden omdat ik niet goed zag dat ik links of rechts moet gaan. Vaak op snelwegen met afritten is dit hatelijk. Gps systeem van bvb the crew vind ik beter. Optimaal iets tussen beide games.
- ik noem mezelf geen pro rijder, verre van. Maar ik heb wel veel ervaring met race games. Maar ik heb nog geen enkele race kunnen winnen, en ik versta het niet. Ik rij meestal in begin van de race achter hen, dan kan ik ze op snelheid vaak inhalen en dan maak ik vlug een kloof. Maar meestal bij de laatste 3 checkpoints is het net alsof ze in een andere auto rijden want ze rijden meestal heel snel weg van mij. En ik heb ook nitro, mijn wagen geüpgraded met alles dat mogelijk is maar hoe ze opeens mij zo snel kunnen inhalen...dat versta ik helemaal niet.
- wat ik ook mis is een retry knop. Heb 1 keer gehad dat ik opeens een domme fout maakte (ging rechtdoor in plaats van rechts af te slaan, domme gps) En ik was laatste maar ik kan het niet nogmaals proberen. Dat vond ik jammer.
- de map, hadden gezegd dat de map zoveel groter zou zijn, maar tenzij de beta wat delen gelocked heeft vind ik de map wel wat klein. Zeker als je het bvb vergelijkt met games zoals gta5 of the crew.
- wat ik jammer vind is dat je zelf geen camera standpunt kan kiezen. Ik vind de standaard standpunten niet zo goed. Ik zou graag iets hogere standpunt willen hebben voor beter de weg voor mij te zien. Ik denk dat dit toch mogelijk zou moeten zijn, de dag van vandaag met zoveel mensen achter zo een game. Tenzij opnieuw we ze met beta niet allemaal hebben.
De map met GPS vind ik inderdaad ook niet duidelijk, denk soms ook dat ik ergens een afslag moet pakken terwijl ik dan enkel van baan moet wisselen (wat dus niet nodig is)..
Een race winnen heb ik ook wel aardig moeite mee, sta vaak snel eerste maar eentje komt me later inderdaad gewoon makkelijk voorbij waardoor ik vaak 2e word. Hier ook alles geüpgraded met paar R class zelfs, apart
Mini map mag inderdaad 30% groter voor net dat beetje extra overzicht. Ook volledig eens met de gps, door de spiegelende ondergrond en het lage camera standpunt zijn de blauwe pijlen niet altijd evengoed zichtbaar.Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:50:
De dingen waar ik problemen mee heb en niet weet of dit enkel bij mij is.
Het winnen kan ik me overigens niet in vinden, dat lukt aardig
De map zelf is volgens mij nog gedeeltelijk gelocked in de beta. Er lijkt nog een heel gebied in het noord westen te zijn. Vind wel dat de map redelijk saai en eentonig is.
Tevens het feit dat ik binnen een paar uur al de duurste auto kan kopen gaat me wat snel. Ben er nog niet volledig over uit, al vermaak ik me er wel degelijk prima mee!
Edit: in de update is de levelcap zojuist verhoogt naar 25 en zijn er wat tweaks gedaan aan de 'race route'.
Waar koop je andere auto's?kassemans schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:51:
[...]
Mini map mag inderdaad 30% groter voor net dat beetje extra overzicht. Ook volledig eens met de gps, door de spiegelende ondergrond en het lage camera standpunt zijn de blauwe pijlen niet altijd evengoed zichtbaar.
Het winnen kan ik me overigens niet in vinden, dat lukt aardig.
De map zelf is volgens mij nog gedeeltelijk gelocked in de beta. Er lijkt nog een heel gebied in het noord westen te zijn. Vind wel dat de map redelijk saai en eentonig is.
Tevens het feit dat ik binnen een paar uur al de duurste auto kan kopen gaat me wat snel. Ben er nog niet volledig over uit, al vermaak ik me er wel degelijk prima mee!
Ik ben nog niet zo ver, rep level 14 ofzo maar nog niet tegen gekomen waar ik auto's kan kopen
In je garage zijn er links nog 4 plekken te vullenFamous schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:54:
[...]
Waar koop je andere auto's?
Ik ben nog niet zo ver, rep level 14 ofzo maar nog niet tegen gekomen waar ik auto's kan kopen
Edit: sinds de update niet meer ingame kunnen komen door 'connection lost' error.
[ Voor 12% gewijzigd door kassemans op 04-10-2015 15:07 ]
Ik had erg zin in de game en always online heb ik niks tegen per se (zie Destiny). Maar NFS heeft mij weer even wakker geschud dat het om een EA game gaat. NFS Rivals was na een paar maanden voor mij ook vaak gewoon compleet onspeelbaar, omdat er steeds de verbinding met EA werd verbroken.
De beta geeft mij absoluut geen goed gevoel over de netwerk stabiliteit over de nieuwe NFS. Sterker nog, gezien het een gesloten beta is wist EA EXACT hoeveel gamers er zouden zijn. De beta zou juist probleemloos moeten draaien. Geen goed teken voor mij een maand voor release.
Ja en leuk die NDA, maar dit ga ik mooi wel ff zetten hier. Ik deel geen beelden en heb niks inhoudelijks over de game. Het netwerk van EA heeft mij wederom teleurgesteld, iets waar ik al bang was na Rivals...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Neon mis ik inderdaad ook. En ook dingen als spinnende rims enz.Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:50:
Maar om eerlijk te zijn ben ik niet onder de indruk van deze game. Het verhaal gaat nergens over, de personages zijn irritant, de soundtrack is generiek en het rijden zelf is totaal niet spectaculair. Wat een miskleun van een game.
Shikata ga nai.
Generiek is de serie toch altijd geweest ?Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:37:
[...]
Neon mis ik inderdaad ook. En ook dingen als spinnende rims enz.
Maar om eerlijk te zijn ben ik niet onder de indruk van deze game. Het verhaal gaat nergens over, de personages zijn irritant, de soundtrack is generiek en het rijden zelf is totaal niet spectaculair. Wat een miskleun van een game.
Mensen een beta is er niet voor niets dus nu al een conclusie trekken lijkt me iets te vlug.
Men ziet een beta denk als een demo aan of zo.
Gelijk maar even de openingspost bijgewerkt.
Multiplayer was niet te doen, bij disconnect knalt de hele game terug naar het hoofdmenu. Dat was om de 3 minuten.
Soms spontaan crash naar 'Desktop'
Veel frame en audio drops, teveel grain effect en veel te veel grafische glitches. Met name bij andere bumper sets komen er originele onderdelen doorheen.
De icons zijn ook echt veel te klein en teveel in een hoek gepropt, zelfs op 120" is het amper te zien.
Soms ook teveel geflits door het beeld zonder een idee te hebben waarvoor dat is
De handling is niet in de buurt van de Underground reeks, de laatste die leuk vond. Maar wel stukken beter dan de bobslee delen die erna kwamen. Zal wel even wennen zijn.
Politie is wel weer grappig. Hopelijk doen ze er ook een cop mode in en split screen.
De live action filmpjes is vernieuwend. Slecht geacteerd, maar ach beter dan een slap of verhaalloze carrière
Geloof alleen niet dat deze game binnen een maand af gaat zijn
Misschien is dit wel een oude code hé.Mikayu schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 01:18:
Xbox One hier, paar uurtjes gereden.
Multiplayer was niet te doen, bij disconnect knalt de hele game terug naar het hoofdmenu. Dat was om de 3 minuten.
Veel frame en audio drops, teveel grain effect en veel te veel grafische glitches. Met name bij andere bumper sets komen er originele onderdelen doorheen.
De icons zijn ook echt veel te klein en teveel in een hoek gepropt, zelfs op 120" is het amper te zien.
Soms ook teveel geflits door het beeld zonder een idee te hebben waarvoor dat is
De handling is niet in de buurt van de Underground reeks, de laatste die leuk vond. Maar wel stukken beter dan de bobslee delen die erna kwamen. Zal wel even wennen zijn.
Politie is wel weer grappig. Hopelijk doen ze er ook een cop mode in en split screen.
De live action filmpjes is vernieuwend. Slecht geacteerd, maar ach beter dan een slap of verhaalloze carrière
Veel van die kleine dingen kan je in een paar weken wel fixen hoor.
Ik denk dat er gewoon een grote patch zal zijn met de release.
Ik hoop niet dat het zo blijft, want dan verlang ik meteen al naar een offline versie icm multiplayer. Dus dat je ook zonder verbinding kan spelen!
Ik heb een totale andere ervaring, hele weekend gespeeld met 3x disconnect. Zaterdag avond zelfs crew sessie gedaan met 3 vrienden.n2theb schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:01:
Ik dacht gisterenavond nou ik knal hem nog even aan, alleen maar gedisconnect... Voor de update ook maar 1 keer gespeeld en toen knalde hij er opeens uit.. Of ze kunnen de druk niet aan of bevat gewoon nog domme foutjes waardoor je meteen disconnect wordt.
Ik hoop niet dat het zo blijft, want dan verlang ik meteen al naar een offline versie icm multiplayer. Dus dat je ook zonder verbinding kan spelen!
Maar met 3 spelers in dezelfde race had je echt super veel frame drops en random spawns van AI auto's. Zit je midden in een drift en spawned er een bus precies voor je. Voor de rest veel plezier gehad deze beta.
In eerste instantie kon ik het nog niet worden met de besturing. Maar na een half uurtje ging dat al weer prima. Jammer dat alles 's nacht is. Had het persoonlijk leuker gevonden als er een gewone 24 uur cycle in had gezeten en er ook dag races waren geweest. Tunen is wat mij betreft weer dik in orde.
Disconnects heb ik niet veel last van gehad. Allee even vlak na de patch op zondag. Echter heb ik niet met een crew gespeeld of met vrienden. Alleen de all-drive optie gebruikt.
De game speelt wat lekkerder dan Rivals voor mij. Deze ga ik wel halen. Waarschijnlijk niet day 1 maar ik ga ook niet wachten tot hij in de budget bak ligt. Zeer vermakelijk.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
die acteerstukjes bij het verhaal trokken mij aan bij nfs most wanted 2005 versieMikayu schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 01:18:
Xbox One hier, paar uurtjes gereden.
is idd vaak niet goed geacteerd, maar heel erg stoor ik me er niet aan
Ik las in het begin post van dit topic het volgende;JSchut schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:50:
Jammer dat alles 's nacht is. Had het persoonlijk leuker gevonden als er een gewone 24 uur cycle in had gezeten en er ook dag races waren geweest.
- De wereld is vrij te verkennen en krijgt een dag- nachtcyclus.
Dus wellicht dat het nog wel komt?
Volgens mij hebben ze juist aangegeven dat dat niet het geval is. Kan geen officiële bron vinden maar lees het op verschillende websites.n2theb schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:26:
[...]
Ik las in het begin post van dit topic het volgende;
- De wereld is vrij te verkennen en krijgt een dag- nachtcyclus.
Dus wellicht dat het nog wel komt?
Nu is het een van schemering naar nacht en van nacht naar schemering. Licht heb ik het nooit zien worden.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
YouTube: Need For Speed PS4 Gameplay - Everything you wanted to know
Afgelopen weekend flink wat gespeeld, loved it.
Vrijwel alleen maar wezen driften, eindelijk weer een game waar dat lekker makkelijk werkt een hard gaat (afgezien van een BMW M5 in The Crew zonder TC). Jammer van die gruwelijk lange laadtijden (ja ik ben in hart en nieren PC gamer, echter een PS4 gekocht voor NFS
Geluiden zijn een beetje weird soms, Silvia S15 zonder turbo klinkt hetzelfde als Silvia S15 met turbo? wait what?. Verder fijne gameplay, alleen mis ik wat opties mbt Wrap/Decals, kleuren vastzetten (zodat je niet na hoeft te denken om meerdere decals dezelfde kleur te geven, verder links en rechts kunnen "mirroren" zou een enorme welkome toevoeging zijn voor mij (zoals dat ook kon in NFS World).
Prima game, leuke, snelle gameplay tot nog toe, de preorder van 2 maanden terug blijft nog lekker staan
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ja is afgelopen, The Closed BETA starts on Friday 2nd Oct and ends on Monday 5th Oct at 6am CEST.Nickrsd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:03:
Is de beta al weer afgelopen? Kan niet connecten naar de servers van ea
[ Voor 15% gewijzigd door ricjuh op 06-10-2015 08:41 ]
Precies dit mis ik ook, kun je dat ergens melden?Zen!th schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:57:
Verder fijne gameplay, alleen mis ik wat opties mbt Wrap/Decals, kleuren vastzetten (zodat je niet na hoeft te denken om meerdere decals dezelfde kleur te geven, verder links en rechts kunnen "mirroren" zou een enorme welkome toevoeging zijn voor mij (zoals dat ook kon in NFS World).
Weet ik niet, ik houd mijn mail al in de gaten voor feedback op de beta, maar nog niets gezien.LegeBoekenkast schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:10:
[...]
Precies dit mis ik ook, kun je dat ergens melden?
Heb wat dat betreft wel een lijstje met dingen die ik aangepast zou zien worden
Ik speelde NFS World altijd alleen voor t tunen/stylen
In de Beta begonnen mijn handjes gelijk te tintelen, helaas dat ik te spastisch ben met het plaatsen van Decals met een controller
Toch heb ik het idee dat ie het spreekwoordelijk bedoelt. Zo van "het vind plaats in 1 nacht". Maar eigenlijk vind ik de regen irritanter dan dat het donker is.ricjuh schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:08:
Bij dit interview wordt er vermeldt dat het inderdaad van dusk to dawn is:
YouTube: Need For Speed PS4 Gameplay - Everything you wanted to know
doet het dan een beetje denken aan nfs carbon?
Shikata ga nai.
Idd! Ben alleen wel erg benieuwd hoe erg je de supercars zoals de Ferarri's en Lambo's kan customizen.Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:43:
De Underground delen waren ook alleen in de nacht, heerlijk.
In de beta nauwelijks. Weet niet in hoeverre de customisation aanwezig was vergeleken met full game maar anders kan je op de supers niet veel meer kwijt dan een splitter, diffuser en een spoiler. Ik verwacht dat er wel behoorlijk wat meer onderdelen in de full game zitten want ook bij andere auto's waren de mogelijkheden vrij beperkt.SleepyPanda schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 23:39:
[...]
Idd! Ben alleen wel erg benieuwd hoe erg je de supercars zoals de Ferarri's en Lambo's kan customizen.
Ferrari F40 kon je idd helemaal niet aanpassen, buiten de standaard LM bodykit. Zal vast met licenties en dergelijke te maken hebben.SleepyPanda schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 23:39:
[...]
Idd! Ben alleen wel erg benieuwd hoe erg je de supercars zoals de Ferarri's en Lambo's kan customizen.
Wat denken jullie?
Zover ik weet komt er bijna nooit een tweede beta. Tenzij de 1e echt volledig in de soep is gelopenDaanDH schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:09:
Zou er nog een tweede beta ronde komen? Of gaan ze het spel meteen uitbrengen..
Wat denken jullie?
Jammer...Sjoerdiee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:20:
[...]
Zover ik weet komt er bijna nooit een tweede beta. Tenzij de 1e echt volledig in de soep is gelopen
Dan nog maar een maandje wachten op het volledige spel!
Usually heeft EA nogal wat server issues op een release, dus hopelijk hebben ze dat met deze beta weten af te tikken. Toch maar eens kijken of ze wat met feedback doen, moet zeggen dat hun forums intens onduidelijk zijn en zie nergens een survey staan. Eens kijken of ze wat met e-mail doen.
Gister/vandaag zijn er weer nieuwe auto's toegevoegd op hun website.
(http://www.needforspeed.com/en_GB/customization/)
Looks good, alleen die foto's/screenshots zien er zoveel beter uit dan dat de beta eruit zag?
welke nieuwe auto's zie je toegevoegd dan?Zen!th schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:25:
Inderdaad, moet zeggen dat deze beta best prima was.
Usually heeft EA nogal wat server issues op een release, dus hopelijk hebben ze dat met deze beta weten af te tikken. Toch maar eens kijken of ze wat met feedback doen, moet zeggen dat hun forums intens onduidelijk zijn en zie nergens een survey staan. Eens kijken of ze wat met e-mail doen.
Gister/vandaag zijn er weer nieuwe auto's toegevoegd op hun website.
(http://www.needforspeed.com/en_GB/customization/)
Looks good, alleen die foto's/screenshots zien er zoveel beter uit dan dat de beta eruit zag?
De Civic kan je toch al vanaf het begin kiezen?
Prima beta? Nou bij mij toch niet in ieder geval. 2 kleine introductie races kunnen doen daarna constant vastlopers in-game en bij de laadschermen..Zen!th schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:25:
Inderdaad, moet zeggen dat deze beta best prima was.
Nog geen lekker gevoel bij deze game al keek ik er wel erg naar uit..
Op welke console?Sjoerdiee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:43:
[...]
Prima beta? Nou bij mij toch niet in ieder geval. 2 kleine introductie races kunnen doen daarna constant vastlopers in-game en bij de laadschermen..![]()
Nog geen lekker gevoel bij deze game al keek ik er wel erg naar uit..
Zelf op ps4 gespeeld en totaal geen problemen gehad..
Ook ps4 hier.. Heb die 2 kleine racejes gedaan en toen kwamen de problemen. (heb ook maar 1 avond kunnen proberen was dat weekend verder niet thuis)DaanDH schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:45:
[...]
Op welke console?
Zelf op ps4 gespeeld en totaal geen problemen gehad..
Baalde wel flink. Ik had pas geleden NFS rivals gekocht die vond ik wel leuk maar dat gedoe met politie achter je aan was vet irritant. Een beetje rondscheuren ging niet zonder dat je politie achter je aan kreeg. In deze NFS is er geen politie denk ik he?
Ik vind wel deze via google:[MAUS] schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:44:
Heeft iemand enig idee of de Deluxe edition ook buiten de officiële playstation store beschikbaar komt? Op het moment alleen in de playstation store te koop voor €80,- wat ik een beetje te gek vindt, gezien de standaard editie voor €53 bij de goedkoopste aanbieder te krijgen is.
http://www.amazon.com/Nee...ayStation-4/dp/B00YX2HEYG
Zal dus ook wel hier beschikbaar komen.
[ Voor 4% gewijzigd door DaanDH op 08-10-2015 15:11 ]
Helaaas, politie zit in deze wel, alleen minder irritant, een simpele crown victoria komt je er niet uit draggen als je in een grip tuned Aventador rijdSjoerdiee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:02:
[...]
Ook ps4 hier.. Heb die 2 kleine racejes gedaan en toen kwamen de problemen. (heb ook maar 1 avond kunnen proberen was dat weekend verder niet thuis)
Baalde wel flink. Ik had pas geleden NFS rivals gekocht die vond ik wel leuk maar dat gedoe met politie achter je aan was vet irritant. Een beetje rondscheuren ging niet zonder dat je politie achter je aan kreeg. In deze NFS is er geen politie denk ik he?
Beta had ik op PS4, alleen issue gehad na de patch, dat het inloggen niet werkte, verder geen issues gehad. (voor zover lang laden een issue is
De Delux edition komt helaasch niet in europa als fysieke kopie. Alleen via Origin, maar dan betaal je de volle mepDaanDH schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:10:
[...]
Ik vind wel deze via google:
http://www.amazon.com/Nee...ayStation-4/dp/B00YX2HEYG
Zal dus ook wel hier beschikbaar komen.
[ Voor 36% gewijzigd door Zen!th op 08-10-2015 16:06 ]
Oh jammer dat de Deluxe niet hier heen komt, zag dat er leuke extra's bij zaten.Zen!th schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:04:
[...]
Helaaas, politie zit in deze wel, alleen minder irritant, een simpele crown victoria komt je er niet uit draggen als je in een grip tuned Aventador rijd
Beta had ik op PS4, alleen issue gehad na de patch, dat het inloggen niet werkte, verder geen issues gehad. (voor zover lang laden een issue is).
[...]
De Delux edition komt helaasch niet in europa als fysieke kopie. Alleen via Origin, maar dan betaal je de volle mepik denk dat ik de gewone versie maar gewoon bestel als fysieke kopie.
Maar ga echt geen 80 euro voor een spel betalen, haal dus ook maar gewoon de normale fysieke versie.
Thx voor de info. Dan wacht ik nog maar even af met de aanschaf van deze NFS. Had liever gezien dat je zelf politie uit kon zettenZen!th schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:04:
[...]
Helaaas, politie zit in deze wel, alleen minder irritant, een simpele crown victoria komt je er niet uit draggen als je in een grip tuned Aventador rijd
Heb sowieso nog andere games op mijn lijstje staan dus wie weet dat ik deze na een prijsverlaging nog wel aanschaf. Ik houd het topic in de gaten in ieder geval
Verwijderd
Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:33:
Is er eigenlijk ergens een plaats (forum of zo iets) waar de reacties staan over de beta of waar je dingen kan posten? Ben gewoon heel nieuwsgierig of ze in een day-one patch zaken gaan aanpassen, die wat frustrerend waren op de beta. Ik vind nergens info hierover of info over hoe de uitgevers de beta hebben bekeken.
Heb veel fun beleefd aan de beta, maar zou ook graag de meningen van andere willen horen.
https://player.spotify.co...st/2nxb1xhURJlbHP4Vtm1hjW
Al eens de /r/NeedforSpeed subreddit geprobeerd op Reddit?DaanDH schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:10:
[...]
Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Heb veel fun beleefd aan de beta, maar zou ook graag de meningen van andere willen horen.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Jep, gister nog gekeken, maar daar staat niet bar veel op...The Outlaw schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:40:
[...]
Al eens de /r/NeedforSpeed subreddit geprobeerd op Reddit?
-op reddit en andere previews (o.b.v. beta) wordt nogal wat gezegd over beperkte customize mogelijkheden in de beta. Is er al bekend of dit in de uiteindelijke game uitgebreider zal zijn?
-zijn er nog relevante pre-order bonussen? Ik las ergens iets over die BMW uit most wanted, maar kan het zo niet terug vinden. Overigens alleen geinteresseerd in een fysieke pre-order, liever niet digitaal.
De uiteindelijke carlist is ook bekend inmiddels, ziet er niet slecht uit. Aardig wat commentaar op omdat sommige merken oververtegenwoordigd zijn en andere niet (1 Mitsubishi, 5 lambo's), maar ik kan er niet zo over vallen. Acht het ook best aannemelijk dat auto's nog worden toegevoegd in DLC.
3ds fc: 4270-0926-7440
die bmw is wel dik, doet je dan ook gelijk denken aan het spelplezier dat je er in stopte om die car telkens weer opnieuw te unlocken in nfs most wantedUnigo schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:03:
Zit ook aardig te overwegen deze straks te halen... altijd wel kunnen amuseren met auto's customizen. Toch een aantal vragen waar iemand hier vast wel wat van weet:
-op reddit en andere previews (o.b.v. beta) wordt nogal wat gezegd over beperkte customize mogelijkheden in de beta. Is er al bekend of dit in de uiteindelijke game uitgebreider zal zijn?
-zijn er nog relevante pre-order bonussen? Ik las ergens iets over die BMW uit most wanted, maar kan het zo niet terug vinden. Overigens alleen geinteresseerd in een fysieke pre-order, liever niet digitaal.
De uiteindelijke carlist is ook bekend inmiddels, ziet er niet slecht uit. Aardig wat commentaar op omdat sommige merken oververtegenwoordigd zijn en andere niet (1 Mitsubishi, 5 lambo's), maar ik kan er niet zo over vallen. Acht het ook best aannemelijk dat auto's nog worden toegevoegd in DLC.
1 mitsu en 5 lambo's vind ik persoonlijk niet erg
ik reed het liefst met porsches en lambo's