Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Jongens gaat nergens over. Staat gewoon iemand voor me op de baan nog wat te typen. En zomaar uit het niks de race gestart. Pff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 11:33
powah2k4 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:08:
Jongens gaat nergens over. Staat gewoon iemand voor me op de baan nog wat te typen. En zomaar uit het niks de race gestart. Pff..
race start vanzelf naar qualificatie

rolling start..kan niets aan veranderd worden

pcars gecrashed dus kan ook nie meer in

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Nou dat was een succes... niet alleen de foute auto blijkbaar, ook nog eens enorme lag waardoor ik in het eerste rondje 3x spinde (schrok steeds van die jumpende auto's om me heen)... en dan ga je je ergeren, toch al niet echt een favoriet circuit en klasse en dan maak je steeds meer fouten, tot je de auto in de vangrail parkeert uit ergernis.

Nee, ik lig zo hopeloos achter omdat ik geen tijd heb om uren te oefenen... lijkt Call of Duty wel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeamLeader
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 20:39
Ik heb niet eens kunnen racen :/ settings waren gereset en ook nog wat gamecrashes, daarna was de qualifying afgelopen waardoor ik er niet meer in kon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:39
Potverdikkie, al in de 6e ronde de motor opgeblazen! :-(

Verder wel heerlijk kunnen racen, wat geweldig met die G27! :D
Alleen wel last van aerodynamica issues waardoor ik op een gegeven moment door sommigen werd ingehaald.

Wel een of andere manier slechte pings dit keer, auto's stuiterde regelmatig. Zal wel aan de Steam sale liggen op dit moment...

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
patch 1.4 heeft dus niet veel wonderen gericht...

Ik laat het organiseren van events even voor anderen..in September ga ik kijken of we een Championship kunnen realiseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PortoNL schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:38:
patch 1.4 heeft dus niet veel wonderen gericht...

Ik laat het organiseren van events even voor anderen..in September ga ik kijken of we een Championship kunnen realiseren
Zijn er nog mensen dan die dit spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Phusebox schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:58:
[...]

wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toffe race gehad!
Helaas door wat domme pech en wat foutjes van 1e plaats afgezakt naar 3e plaats.
Volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:59

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Phusebox schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:58:
[...]

Waarom niet dan? Ik verwacht niet dat race fans dit spel al heel gauw van de schijf gooien, of vergis ik me daar in? Je bent immers wel even bezig voordat je alle auto's en tracks gehad hebt en goed kent.

Ik heb de Steam popup trouwens gemist, zat Topgear te kijken... Vrijdagavond is nooit zo'n gameavond voor mij.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnGTR
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01 13:23
Ik kon net op tijd de race joinen. De game is wel 10 keer gecrashed bij het opstarten. Het password had ik niet hier gezien maar gegokt en kwam er daarmee net op tijd in, haha.

Jammer dat veel mensen problemen hadden tijdens de race.
Zelf heb ik leuke gevechten met Kroegtijgertje gehad. Nu was je aan het de voor de pitstop sneller op het rechte stuk en na de pit was ik sneller op het rechte stuk. Dat terwijl ik de tank helemaal heb volgegooid. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarijnGTR schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:22:
Ik kon net op tijd de race joinen. De game is wel 10 keer gecrashed bij het opstarten. Het password had ik niet hier gezien maar gegokt en kwam er daarmee net op tijd in, haha.

Jammer dat veel mensen problemen hadden tijdens de race.
Zelf heb ik leuke gevechten met Kroegtijgertje gehad. Nu was je aan het de voor de pitstop sneller op het rechte stuk en na de pit was ik sneller op het rechte stuk. Dat terwijl ik de tank helemaal heb volgegooid. Hoe kan dat?
Ik had aeroschade en reed nog op oude banden.
Ben daardoor van 1e plaats naar 3e gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Was een beetje een slecht moment voor een race blijkbaar. Die patch had bij mij ook een aantal settings gereset en er was redelijk wat lag.
Jammer dat het zo slecht ging voor zo velen. Zelf heb ik wel de race uitgereden, wel noet veel volk gezien de tweede helft. In de laatste ronde nog net even spannend met kroegtijgertje.
Werd 4de, dan toch nog gedisqualificeerd, ik vermoed omdat AI nog een rondje wou rijden, maar er was niet genoeg benzine :/

[ Voor 0% gewijzigd door bobopalmtree op 12-06-2015 23:24 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:30

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

PS4 racers. Ik zag een idee mbt een league. Top idee! Ben er zeker bij.

Was er even een paar dagen uit, clubkampioenschappen tennis (fysiek bezig zijn ;-)), maar ben er weer bij vanavond. Lijkt mij dat we toch wel iets met Le Mans moeten doen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik ben ook wel een voorstander van zo'n league alleen zeker met de zomer in het verschiet weet ik niet of ik altijd aanwezig kan en wil zijn.
Heb ooit World of Warcraft op aardig niveau geraid en heb mezelf voor genomen nooit meer een x aantal verplichte avonden online te zijn :P

Nu zal ik toch niet echt mee doen voor het podium denk ik dus zo nu en dan een race missen is geen probleem voor mij qua punten maar hoe kijken anderen hier tegen aan? Het is ook niet leuk als men wat afspreekt maar omdat het ineens goed weer is komen er te weinig mensen opdagen en heb je een paar mensen die teleurgesteld zijn en dat werkt niet alleen frustrerend voor hen maar ook demotiverend.
Misschien dan toch beter om na de zomer te starten zoals een aantal al aan gaven.

Alleen hoe gaan we de standen bij houden? De uitslag is naderhand niet meer terug te lezen en die schermen met de uitslag verdwijnen vrij snel en het is lastig op tijd screenshots te maken van alle deelnemers, Ik heb dit in het begin al geprobeerd. Het beste zou zijn als SMS dit gewoon in game mogelijk maakt.

Wat betreft de klassen denk ik dat het beter is om 1 klasse te doen zodat men naar mate de league vordert men ook groeit in zijn skills. Ook voor de mensen met wat minder tijd wordt het dan leuker omdat die ook steeds beter worden en niet telkens aan een nieuwe auto moeten wennen. Naast deze league kan er natuurlijk ook nog gewoon gereden worden met andere auto's. Er word hier tenslotte genoeg georganiseerd de hele week door. Er kan misschien een poll komen welke klasse men prefereert?

Wat het weer betreft maakt het mij vrij weinig uit al race ik wel liever bij daglicht.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Radiance schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:58:
[...]

Alleen hoe gaan we de standen bij houden? De uitslag is naderhand niet meer terug te lezen en die schermen met de uitslag verdwijnen vrij snel en het is lastig op tijd screenshots te maken van alle deelnemers, Ik heb dit in het begin al geprobeerd. Het beste zou zijn als SMS dit gewoon in game mogelijk maakt.

Wat betreft de klassen denk ik dat het beter is om 1 klasse te doen zodat men naar mate de league vordert men ook groeit in zijn skills. Ook voor de mensen met wat minder tijd wordt het dan leuker omdat die ook steeds beter worden en niet telkens aan een nieuwe auto moeten wennen. Naast deze league kan er natuurlijk ook nog gewoon gereden worden met andere auto's. Er word hier tenslotte genoeg georganiseerd de hele week door. Er kan misschien een poll komen welke klasse men prefereert?

Wat het weer betreft maakt het mij vrij weinig uit al race ik wel liever bij daglicht.
In principe kan de uitslag in Steam wel makkelijk worden opgeslagen met F12. Ik zal voortaan dat proberen te doen als ik deelneem in een race :)

Verder ben ik zelf wel van de afwisseling, maar begrijp best dat sommige dit liever niet willen omdat ze dan weer opnieuw moeten oefenen met de auto (en de baan). Zelf zat ik te denken om wat thema-avonden te organiseren met een bepaald type klasse, zoals LMP1, GT3, Formule C, etc. Qua circuits is altijd een beetje gissen, de een vind het een fijner circuit dan de ander. Misschien daarom ook een idee om meerdere (korte races) op een avond te organiseren zodat mensen kunnen meedoen wanneer hun gewenste circuit en/of klasse wordt verreden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik praatte over de PS4 maar maakt niet uit hoor, is verder universeel natuurlijk :P

Zoals ik al aangaf kan er naast de league nog zat gereden worden in alle auto's die men maar wenst maar voor de league zelf zou ik het liefst 1 klasse houden om de reden die ik in m'n vorige post aangaf maar mocht er toch anders besloten worden meld ik mij nog steeds aan :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
Mwa, wordt wat lastig om het eens te worden over 1 klasse wellicht (hoewel gt3 wel populair is onder de tweakers geloof ik) maar wellicht 2 a 3 klasses gebruiken voor alle races ipv 10. Dat maakt iig al verschil.

Wat deelnemers betreft, wellicht voor iedere race opkomst pollen en als die te laag is race een dag uitstellen ofzo?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Heeft er nog iemand zin om morgenavond Le Mans te rijden in LMP1'S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

NiQo schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:06:
Morgenavond gaat mij zeker lukken. Uur of 20.30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Lijkt me een mooie tijd. Zal dan invités versturen. Le Mans volgens mij nog niet gereden in pcars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit topic in de gaten houden!! Ik ben nog echt een beginner maar wil zeker wel een keer meerijden! ik ga straks is wat mensen toevoegen👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 10-09 15:02
Had mezelf doorgegeven als aanwezig te zijn voor vrijdagavond, was compleet vergeten gezien het Wales - België was ! Mijn excuses.

Ben ook voorstander voor een League. Had dit intertijd gedaan met F1 2011 & F1 2012 op computer, en was echt leuk. Iedereen rijdt fair en het kan ongelooflijk spannend zijn qua strategie dat gebruikt wordt met banden, volle tank etc..

Misschien 1 klasse op een kampioenschap die bv 2-3 maanden duurt en daarna een volgende klasse? Is maar een idee hoor , no idea of het zou kunnen werken. Wat ook wel leuk kan zijn is inderdaad afwisselen per week om zo in de week voldoende te kunnen oefenen met die soort klasse. Want GT3 vindt men veel terug, maar er is echt niets leuker dan een Formula Gulf besturen. :p

Anyway, ik ben van de partij ! In of buiten de zomervakantie, voor mij maakt het niet uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
NiQo schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:06:
Ik ben er ook bij!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

NiQo schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:48:
Lijkt me een mooie tijd. Zal dan invités versturen. Le Mans volgens mij nog niet gereden in pcars.
Tof, ik doe ook weer eens mee. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Binnenkort maar weer eens wat organiseren op de PC? :)

Mij lijkt het wel leuk om op Spa te rijden met Formule B of met wagens zoals de Palmer Jaguar, Radical, etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Davidson op 14-06-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Davidson schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:29:
Binnenkort maar weer eens wat organiseren op de PC? :)

Mij lijkt het wel leuk om op Spa te rijden met Formule B of met wagens zoals de Palmer Jaguar, Radical, etc.
Wil wel racen, maar kan niet. Na die race Le Mans van vrijdag heeft mijn stuur het opgegeven. Logitech G27 waarvan het midden nu constant opschuift naar links. Na 5 minuten rijden, moet ik 90 graden naar links draaien om rechtdoor te rijden, niet zo handig.
Is nog onder garantie maar zal het wel enkele weken kwijt zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stuur doet het nog wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnGTR
Prima Davidson, ik ben van de partij. :)

Bij voorkeur met de Formule B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

bobopalmtree schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:27:
[...]

Wil wel racen, maar kan niet. Na die race Le Mans van vrijdag heeft mijn stuur het opgegeven. Logitech G27 waarvan het midden nu constant opschuift naar links. Na 5 minuten rijden, moet ik 90 graden naar links draaien om rechtdoor te rijden, niet zo handig.
Is een bekend probleem. Hier is de fix, maar ik zou het ook niet zelf doen als je nog garantie hebt. http://isiforums.net/f/sh...g-position-(hardware-fix)

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52

PS4 - GOT Racing League - TRY-OUT weekend

Hallo medetweakers,

zoals afgelopen week gemeld in een korte race ben ik voornemens om een League op te zetten voor de PS4 gebruikers onder ons. Ik wil dit forum graag gebruiken voor feedback op het initiële idee en om te toetsen of er voldoende aandacht is.

Try-Out

Aanstaand weekend zullen we de eerste try-outs gaan houden voor deze nieuwe league. We zullen deze try-outs meerdere malen deze zomerperiode organiseren zodat we in september echt kunnen beginnen.

- Kwalificatie race 1 zaterdagavond 20 juni 20:00 (30 minuten)
- Sprint Race zaterdagavond 20 juni 20:30 (8 ronden)
- Kwalificatie race 2 zondagavond 21 juni 20:00 (30 minuten)
- Main Race zondagavond 21 juni 20:30 (12 ronden)

De week voorafgaande aan de races kunnen mensen dan gebruiken om de auto af te stellen voor het circuit.

We zullen dit weekend beginnen met de GT3 klasse op het circuit van Laguna Seca (GP)

Regels

- Fixed zonnig weer

- Start van race 12:00 ingame

- Puntentelling
1e plaats 10 punten
2e plaats 8 punten
3e plaats 6 punten
4e plaats 5 punten
5e plaats 4 punten
6e plaats 3 punten
7e plaats 2 punten
8e plaats 1 punt

- Hulpmiddelen realistisch

- Schademodel Performance Impact

- Afsnijden zoals opgelegd / mogelijk gemaakt door de game

Deelnemers

RobinNova
Voxalizer
Bacotje
Utoka / a_manders
Glenn422
Dvdberg / dennisvandenb
Maverick / DutchTrickle
addictive_rhymz / sp0rtl1fe
NiQo
MrMistral
MarkiesV / MaRkIeS1620
fonsmeister
majoh_nl
ha4anova

Stuur me even een PM om toegevoegd te worden.
Informeer ook online bij andere mensen of ze interesse hebben.
Het afstellen en practise kan gedurende deze heel week plaatsvinden.

Na deze race bepalen we welke zaken we anders gaan inregelen, op deze manier hopen we over een tijdje een goed idee te krijgen wat werkt en wat niet

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Heel leuk initiatief! Maar moet ik er nu vanuit gaan dat de League altijd op Zaterdag en Zondag avond is? dus altijd 2 races in het weekend? Want dan weet ik nu al dat ik niet fulltime mee zal gaan doen. Ik leef niet alleen namelijk thuis....af en toe lekker een avondje racen vind ik prima, En 1 avond in het weekend moet redelijk lukken (dan nog zal ik niet altijd mee kunnen doen) maar 2 avonden gaat m niet worden voor mij.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Bacotje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:11:
Heel leuk initiatief! Maar moet ik er nu vanuit gaan dat de League altijd op Zaterdag en Zondag avond is? dus altijd 2 races in het weekend? Want dan weet ik nu al dat ik niet fulltime mee zal gaan doen. Ik leef niet alleen namelijk thuis....af en toe lekker een avondje racen vind ik prima, En 1 avond in het weekend moet redelijk lukken (dan nog zal ik niet altijd mee kunnen doen) maar 2 avonden gaat m niet worden voor mij.
De dagen zullen zeker wisselen, het is momenteel enkel en alleen maar een try-out.
We zouden bijvoorbeeld ook het gemiddelde aantal punten per race kunnen nemen voor de ranking. Hierdoor worden mensen die vaak of minder vaak meedoen niet bevoordeeld of benadeeld.

Het moet een casual tintje krijgen met gezelligheid als belangrijkste drijfveer.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Kronos1979 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:29:
[...]

De dagen zullen zeker wisselen, het is momenteel enkel en alleen maar een try-out.
We zouden bijvoorbeeld ook het gemiddelde aantal punten per race kunnen nemen voor de ranking. Hierdoor worden mensen die vaak of minder vaak meedoen niet bevoordeeld of benadeeld.

Het moet een casual tintje krijgen met gezelligheid als belangrijkste drijfveer.
Dan zou ik wel heel graag mee willen doen. Ik weet nogmaals niet of ik echt fulltime mee kan doen....dus in de top 3 zul je mij niet vinden qua punten :) Maar voor de gezelligheid en toch voor dat beetje extra spanning wil ik meerijden voor de puntjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Bacotje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:55:
[...]

Dan zou ik wel heel graag mee willen doen. Ik weet nogmaals niet of ik echt fulltime mee kan doen....dus in de top 3 zul je mij niet vinden qua punten :) Maar voor de gezelligheid en toch voor dat beetje extra spanning wil ik meerijden voor de puntjes :)
Denk dat het goed is om met zo veel mogelijk verschillende personen dingen uit te proberen nu.
Zodat we in september direct goed aan de slag kunnen in plaats van opnieuw zaken moeten gaan proberen.
Ook al race je maar één race mee, die week voorafgaande heb je in ieder geval al wat uitdaging met het perfectioneren van je set-up.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 00:59

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

bobopalmtree schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:27:
[...]

Mijn G27 wilde niet eens meer kalibreren nadat ik hetzelfde gehad had in een ander spel. Maar gekocht bij Coolblue, welke na ontvangst van het defecte stuur diezelfde avond nog een geheel nieuwe retour zonden.

Het hoeft dus zeker geen weken te duren, afhankelijk van waar je het stuur gekocht hebt ;)

On topic: Een keer samen racen met de Formule B lijkt me ook wel eens leuk, heb tot nu toe alleen maar de A geprobeerd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Steam - Formule B @ Spa - dinsdag 16 juni - 19:30

• Circuit Spa-Francorchamps
  • 30 minuten kwalificatie, daarna 8 laps
  • Formule B
  • Real settings - Real damage, fuel en tire usage

Deelnemers (Steam nickname):
  • DavidsonNL
  • Supra
  • Ithric
  • mcmeerbeek
  • BloodKnight
Eventueel zit ik eraan te denken een weersverandering naar (lichte) regen toe te voegen, voor de verandering. Laat maar weten wat je ervan vindt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Davidson op 16-06-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Isniedood schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:17:
[...]

Is een bekend probleem. Hier is de fix, maar ik zou het ook niet zelf doen als je nog garantie hebt. http://isiforums.net/f/sh...g-position-(hardware-fix)
Bedankt, dit had ik ook al gevonden. Stuur heb ik nog maar 5 maanden en 3 jaar garantie, dus ga er nog niet zelf aan prutsen.
bvk schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:32:
[...]

Mijn G27 wilde niet eens meer kalibreren nadat ik hetzelfde gehad had in een ander spel. Maar gekocht bij Coolblue, welke na ontvangst van het defecte stuur diezelfde avond nog een geheel nieuwe retour zonden.

Het hoeft dus zeker geen weken te duren, afhankelijk van waar je het stuur gekocht hebt ;)

On topic: Een keer samen racen met de Formule B lijkt me ook wel eens leuk, heb tot nu toe alleen maar de A geprobeerd.
De mijne gekocht bij Alternate. Daarnet binnen gebracht. Het zou normaal redelijk snel gaan, maar kan in principe tot 8 weken duren :'(
Davidson schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:41:
[...]

Eventueel zit ik eraan te denken een weersverandering naar (lichte) regen toe te voegen, voor de verandering. Laat maar weten wat je ervan vindt ;)
Waarschijnlijk toch mijn favoriete circuit, maar zal dus moeten passen.

Verder heb ik wel zin in een racing league op pc. Leuk om regelmatig te kunnen racen met dezelfde mensen en te strijden. Ben verder wel te vinden voor allerlei wagens/circuits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Misschien kom ik ook wel even langs, maar is beetje afhankelijk van andere factoren.
(Steam ID: Ithric)

Heb ook nog niet in Formule A/B gereden momenteel, dus wordt een leuke uitdaging dan.

[ Voor 10% gewijzigd door Ithric op 16-06-2015 09:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

[...]

Zou ook graag meedoen, ook afhankelijk van bepaalde factoren maar zou wel moeten lukken. Al even geleden dat ik nog eens goed heb kunen racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Jullie zijn toegevoegd! :)
@ iMac93: wat je is Steam nickname? Ik heb er nu maar even snel je Tweakersnaam genoteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Gisteren ter voorbereiding op het PS4 even van aankomend weekend wat proefrondjes gereden op Laguna Seca. Zeeer groot verschil in rondetijden met de verschillende auto's zeg.
Dus mocht je nog tijd hebben voor zaterdag, probeer even de verschillende auto's uit en kies iets wat bij je past!

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik zit echt te twijfelen tussen de mclaren of de bmw z4. Gisteren ook even wat testrondjes gereden....ook wat HUD aanpassingen geprobeerd en ik denk dat ik voortaan de bumperview ga gebruiken. Voor mij toch ideaal om de curves perfect te kunnen pakken. Ben benieuwd Zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 23:15
[...]

Zet mij er maar bij. :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93

iMac93

Davidson schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:01:
[...]

[...]

Jullie zijn toegevoegd! :)
@ iMac93: wat je is Steam nickname? Ik heb er nu maar even snel je Tweakersnaam genoteerd :P
Mijn steam nickname is mcmeerbeek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net dus even Laguna seca gespeeld. Ik kom met de McLaren 12c gt3 niet verder dan 1.24.9. Helemaal standaard. Geen idee wat ik moet veranderen. Welke tijden rijden jullie ongeveer? Dan weet ik of ik voor lul mee rij of dat ik nog ff de puntjes op de i moet zetten voor een paar tienden eraf te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Mjah qua tijd zit je op zich helemaal niet verkeerd. Zeker niet als je standaard rijdt. Ik kwam gister niet sneller dan 1.26 maar dat kwam mede omdat ik allerlei dingen aan het testen was. Vanavond is mijn setup voor Zaterdag denk ik wel compleet dus dan ga ik serieuze rondjes rijden. Rij je met een controller of met een wheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rij met controller. Ik laat nog heel veel liggen in sector2 daar kan ik nog wel winst halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

Kronos1979 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:23:
Gisteren ter voorbereiding op het PS4 even van aankomend weekend wat proefrondjes gereden op Laguna Seca. Zeeer groot verschil in rondetijden met de verschillende auto's zeg.
Dus mocht je nog tijd hebben voor zaterdag, probeer even de verschillende auto's uit en kies iets wat bij je past!
Heb je mij al op de lijst staan voor zaterdag? :) Kan ik vd week even gaan oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnGTR
[...]

Maakt het misschien wel wat leuker ja. :)
Mijn steamnick is overigens Supra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even gereden op Laguna seca, kwam uiteindelijk op een 1,24,5. Maar net online kom ik daar echt lang niet aan! Mn snelste was 1.25.3. Weet niet of t aan de stress lag of iets anders. Maar er is nog werk aan de winkel. Wat zijn jullie tijden ongeveer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Dvdberg schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:23:
[...]

Heb je mij al op de lijst staan voor zaterdag? :) Kan ik vd week even gaan oefenen.
De volgende mensen heb ik al genoteerd voor de league (zullen niet allemaal a.s. weekend kunnen racen, sommige kunnen de zaterdag anderen weer de zondag)

We hebben dus nog 8 plaatsen over!

RobinNova
Voxalizer
Bacotje
Utoka / a_manders
Glenn422
Dvdberg / dennisvandenb
Maverick / DutchTrickle

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

*meld

Kan zaterdag sowieso, zondag nog niet zeker

[ Voor 82% gewijzigd door fonsmeister op 16-06-2015 17:18 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik wil ook meedoen! Zaterdag weet ik niet zeker maar zondag ben ik er sowieso!

Vd week wel even practicen en een setupje bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee om ff erbij te zetten welke dag je mee wil doen. Anders geb je straks 16 man en maar een paar die beide dagen kunnen/willen. Ik dus alleen zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Steam - Formule B @ Spa - dinsdag 16 juni - 19:30

• Circuit Spa-Francorchamps
  • Formule B
  • Real settings - Real damage, fuel en tire usage

• DavidsonNL
  • Supra
  • Ithric
  • mcmeerbeek
  • BloodKnight

[ Voor 40% gewijzigd door Davidson op 16-06-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Kronos1979 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:21:
[...]

De volgende mensen heb ik al genoteerd voor de league (zullen niet allemaal a.s. weekend kunnen racen, sommige kunnen de zaterdag anderen weer de zondag)

RobinNova
Voxalizer
Bacotje
Utoka / a_manders
Glenn422
Dvdberg / dennisvandenb
Maverick / DutchTrickle
Ik meld mij ook aan. Lijkt mij erg leuk. Maar kan mij niet vastpinnen op zaterdagavonden en zondagavonden (in mindere mate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Kronos1979 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:21:
[...]

RobinNova
Voxalizer
Bacotje
Utoka / a_manders
Glenn422
Dvdberg / dennisvandenb
Maverick / DutchTrickle
Jep same here, wil ook wel meedoen. :)

Edit : ow ow nvm, iets te snel geweest. Heb geen PS4 , dat dit voor PC was. :)

[ Voor 7% gewijzigd door jmignolet op 16-06-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Waren tweetal leuke potjes op Steam! Ging van mijn kant niet altijd van harte, maar volgens mij hebben we allen wel lol gehad :)

Gereden op Spa met Formule B en daarna met de Clio op Monaco. Kon ik meteen m'n stuurtje (G27) goed benutten :+

Replays komen waarschijnlijk morgen of overmorgen online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Was idd zeer leuk gisteren. Wel 2 fails an me.. 2 keer pole en het dan verkloten na 2 rondes fso. :D

Mooie duels soms waarbij een tikje altijd wel onschuldig leek en er gewoon bij hoorde door de krappe bochten. Eerste keer dat ik meedee en ik vond het niveau behoorlijk hoog, wat het echt leuk maakte.

Ik stem voor een League op PC ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnGTR
Vond het ook wel een geslaagde avond. De Spa race zag ik toch wat crashes voor me gebeuren helaas dus kon ik makkelijk naar de top rijden. Halve race voor mij was dus solo. Beetje saai, maar P2 en P3 eindigde op 0.2 verschil ofzo, dus dat moet spannend zijn geweest.

De Monaco race voor het eerst maar eens goed geprobeerd te kwalificeren. Begon op P4 maar door koude banden was ik stukje van de baan gegaan en kreeg ik 5 sec penalty. Direct achteraan dus. "Gelukkig" zag ik hier ook wat (enkele) crashes en kon ik zo opklimmen. Paar hele leuke gevechten gehad, waaronder met jou, jmignolet. Twee rondjes zat je echt op de achterkant van mijn bumper, je was echt een stuk sneller dan ik. Jammer voor jou blies je je motor op de laatste ronde, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister avond op Laguna decadent nog wat geoefend. Gaat steeds beter😃. Kwam op 1.23.7. Helaas ook maar echt een keer. Al de andere zijn 1.24.5 of hoger. Ook nog ff met de BMW z4 gt3 gereden. Leuke auto maar mist volgens mij wat power. Ook een rondje ruf. Maar die lag gelijk in de bandenstapel. Als de race van t weekend afgelopen is, willen jullie dan eens zeggen wat he bv allemaal veranderd aan de auto? Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna seca moet dat zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry was er niet bij, wachte op iets maar dat kwam maar niet.
Toen nog even Iracing gedaan, volgende keer beter.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93

iMac93

jmignolet schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:11:
Was idd zeer leuk gisteren. Wel 2 fails an me.. 2 keer pole en het dan verkloten na 2 rondes fso. :D

Mooie duels soms waarbij een tikje altijd wel onschuldig leek en er gewoon bij hoorde door de krappe bochten. Eerste keer dat ik meedee en ik vond het niveau behoorlijk hoog, wat het echt leuk maakte.

Ik stem voor een League op PC ! :D
Was inderdaad leuk, heb wel enkel spa kunnen rijden! Ik ben zelf maar een matige racer, dus niveau lag wat hoog voor me. (wat goed is, want daar leer je van bij :))

Heb me vooral gefocust om zo 'clean' mogelijk te rijden en anderen niet te hinderen. Spijtig dat ik dan wel zelf van de baan gereden werd door iemand die net zelf van de baan was gereden (en dus gefrustreerd was). Waardoor mijn race er meteen op zat (in ronde 2-3 dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Wellicht leuk om even samen te practicen? Race tips, setup delen, tijden vergelijken etc.
Ik start vanaaf een lobby op, join!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

NiQo schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:17:
Wellicht leuk om even samen te practicen? Race tips, setup delen, tijden vergelijken etc.
Ik start vanaaf een lobby op, join!
Ik join vanavond wel ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat start je? Baco jij heb mn psn. Voeg me ff toe als ik online ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanavond ook online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Zal zo rond 2000 uur starten. Voeg me even toe (zie sig) dan stuur ik je een Invite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2000 uur ga ik niet redden helaas. Zal pas 2200/2230 zijn voor ik online kom. Nog meer mensen dan die Laguna seca gaan oefenen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Kronos1979 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:39:

PS4 - GOT Racing League - TRY-OUT weekend

Hallo medetweakers,

zoals afgelopen week gemeld in een korte race ben ik voornemens om een League op te zetten voor de PS4 gebruikers onder ons. Ik wil dit forum graag gebruiken voor feedback op het initiële idee en om te toetsen of er voldoende aandacht is.

Try-Out

Aanstaand weekend zullen we de eerste try-outs gaan houden voor deze nieuwe league. We zullen deze try-outs meerdere malen deze zomerperiode organiseren zodat we in september echt kunnen beginnen.

- Kwalificatie race 1 zaterdagavond 20 juni 20:00 (30 minuten)
- Sprint Race zaterdagavond 20 juni 20:30 (8 ronden)
- Kwalificatie race 2 zondagavond 21 juni 20:00 (30 minuten)
- Main Race zondagavond 21 juni 20:30 (12 ronden)

De week voorafgaande aan de races kunnen mensen dan gebruiken om de auto af te stellen voor het circuit.

We zullen dit weekend beginnen met de GT3 klasse op het circuit van Laguna Seca (GP)

Regels

- Fixed zonnig weer

- Start van race 12:00 ingame

- Puntentelling
1e plaats 10 punten
2e plaats 8 punten
3e plaats 6 punten
4e plaats 5 punten
5e plaats 4 punten
6e plaats 3 punten
7e plaats 2 punten
8e plaats 1 punt

- Hulpmiddelen realistisch

- Schademodel Performance Impact

- Afsnijden zoals opgelegd / mogelijk gemaakt door de game

Deelnemers

RobinNova
Voxalizer
Bacotje
Utoka / a_manders
Glenn422
Dvdberg / dennisvandenb
Maverick / DutchTrickle
NiQo
MrMistral

Stuur me even een PM om toegevoegd te worden.
Informeer ook online bij andere mensen of ze interesse hebben.
Het afstellen en practise kan gedurende deze heel week plaatsvinden.

Na deze race bepalen we welke zaken we anders gaan inregelen, op deze manier hopen we over een tijdje een goed idee te krijgen wat werkt en wat niet
Zou iemand dit in de TS kunnen plaatsen? Is denk ik wel handig voor het overzicht. Dan kan je daar altijd op terugvallen als je op de hoogte wil zijn van tijden/wijzigingen etc. Misschien de verschillende organisatoren (ook verschillende platformen) al dan niet tijdelijk mede-auteur maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
MrMistral schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:20:
[...]

Zou iemand dit in de TS kunnen plaatsen? Is denk ik wel handig voor het overzicht. Dan kan je daar altijd op terugvallen als je op de hoogte wil zijn van tijden/wijzigingen etc. Misschien de verschillende organisatoren (ook verschillende platformen) al dan niet tijdelijk mede-auteur maken?
Ik wil dat best in de TS plaatsen, maar volgens mij wisselen de organisatoren vaak. Dan krijg je een waslijst aan topic-auteurs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Davidson schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:18:
[...]

Ik wil dat best in de TS plaatsen, maar volgens mij wisselen de organisatoren vaak. Dan krijg je een waslijst aan topic-auteurs..
Vandaar mijn opmerking om ze tijdelijk mede auteur te maken. Het was meer om jou en de andere mede auteurs te ontlasten. Anders moet iedere wijziging via jou of hen. Maar als je dat geen probleem vindt dan kan dat natuurlijk ook. Wellicht handig als de organisatoren aangeven wat zij ervan vinden :)
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:46:
Gister avond op Laguna decadent nog wat geoefend. Gaat steeds beter😃. Kwam op 1.23.7. Helaas ook maar echt een keer. Al de andere zijn 1.24.5 of hoger. Ook nog ff met de BMW z4 gt3 gereden. Leuke auto maar mist volgens mij wat power. Ook een rondje ruf. Maar die lag gelijk in de bandenstapel. Als de race van t weekend afgelopen is, willen jullie dan eens zeggen wat he bv allemaal veranderd aan de auto? Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Prima tijd hoor. Net ff practice gedaan en met 100 in de tank op een 1:25:6. Dus daar moet nog redelijk wat vanaf kunnen. Met een Z4 overigens. Waarmee rijd jij?

[ Voor 39% gewijzigd door MrMistral op 17-06-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

NiQo schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:03:
Zal zo rond 2000 uur starten. Voeg me even toe (zie sig) dan stuur ik je een Invite ;)
Sla ff over, krijg m'n broertje op bezoek dus ga met hem racen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
MarijnGTR schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:18:
Vond het ook wel een geslaagde avond. De Spa race zag ik toch wat crashes voor me gebeuren helaas dus kon ik makkelijk naar de top rijden. Halve race voor mij was dus solo. Beetje saai, maar P2 en P3 eindigde op 0.2 verschil ofzo, dus dat moet spannend zijn geweest.

De Monaco race voor het eerst maar eens goed geprobeerd te kwalificeren. Begon op P4 maar door koude banden was ik stukje van de baan gegaan en kreeg ik 5 sec penalty. Direct achteraan dus. "Gelukkig" zag ik hier ook wat (enkele) crashes en kon ik zo opklimmen. Paar hele leuke gevechten gehad, waaronder met jou, jmignolet. Twee rondjes zat je echt op de achterkant van mijn bumper, je was echt een stuk sneller dan ik. Jammer voor jou blies je je motor op de laatste ronde, haha.
Haha echt hé, opeens die motor opgeblazen. En was ook wel erg spannend op Monaco, super gefocused blijven anders is't voorbij. :p

P2 en P3 op Spa was inderdaad tussen mezelf en Kroegtijgertje ( dacht ik ). Check de replay ( heb deze trouwens opgeslagen ), laatste ronde is echt prachtig om naar te kijken hoe Kroegtijgertje zijn plaats verdedigt en de laatste 2 bochten het verschil maakten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Wat voor hulpmiddelen zijn er toegestaan tijdens races? Bedoel ik zaken als traction control. Of alles uit?

Wil het spel denk ik kopen en meedoen. Weet ik met welke instellingen ik kan beginnen met oefenen ;).

[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 17-06-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Momenteel staan de volgende mensen ingeschreven voor de league (let op: het gaat niet alleen over a.s. weekend maar ook over de komende races)

RobinNova
Voxalizer
Bacotje
Utoka / a_manders
Glenn422
Dvdberg / dennisvandenb
Maverick / DutchTrickle
NiQo
MrMistral
MarkiesV / MaRkIeS1620

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vos schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:11:
Wat voor hulpmiddelen zijn er toegestaan tijdens races? Bedoel ik zaken als traction control. Of alles uit?

Wil het spel denk ik kopen en meedoen. Weet ik met welke instellingen ik kan beginnen met oefenen ;).
Op de ps4 wordt over het algemeen met 'real assists' gereden.

wzawzdb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Hierbij de replays van gisteravond op Steam! Eerste race vond plaats op het prachtige Spa, weliswaar in de regen, met de Formule B. Helaas is de replay corrupt geraakt waardoor enkele mederacers niet in beeld komen.. Zo haal ik in de laatste lap eentje in waardoor ik 3e werd, maar dat zie je niet (op de opeens verplaatsende pionnen na :+ ).

Tweede race vond plaats in het chique Monaco, waar wel de zon scheen. Was even wennen na de snelle Formule B, maar iedereen wist de Clio aardig binnen de lijnen te houden. Al was er soms wel even goed contact met de vangrail :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik er vanavond niet bij was. Maar heb te veel alcohol op om nog een normaal rondje te kunne. Rijde Morge weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Kronos1979 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:22:
Momenteel staan de volgende mensen ingeschreven voor de league (let op: het gaat niet alleen over a.s. weekend maar ook over de komende races)

RobinNova
Voxalizer
Bacotje
Utoka / a_manders
Glenn422
Dvdberg / dennisvandenb
Maverick / DutchTrickle
NiQo
MrMistral
MarkiesV / MaRkIeS1620
Ik mis nog iemand of mag ik niet meedoen O-) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnGTR
Bedankt voor het uploaden, Davidson. Leuk om even na te kijken.

Kroegtijgertje had wel een mooie actie. Bij het tweede filmpje @2:27 was ik de linker. Ik werd afgeremd dus had niet de volle snelheid door die bocht. Zo reed ik naast iemand met dezelfde snelheid maar Kroegtijgertje had meer vaart en knijpt 'm zo tussen onze auto's, haha. Ik dacht niet dat het m zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, voor de geïnteresseerden:

Sinds vorige week ben ik met twee Project CARS (PC) leagues begonnen op mijn website acespot.net. De twee leagues zijn voor de GT4 en Formula B klasse. Races worden elke week gehouden, op Dinsdag om 10 uur (GT4) en Donderdag 10 uur (Formula B) Nederlandse tijd. Qua niveau is het erg verspreid, we hebben beginnelingen, maar ook wat snellere personen ertussen ziten. Als je wilt meedoen kan je naar mijn website acespot.net gaan, en via Project CARS -> GT4/Formula B kom je dan een Register button tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond iemand Laguna seca ff oefenen op ps4??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarijnGTR schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:53:
Kroegtijgertje had wel een mooie actie. Bij het tweede filmpje @2:27 was ik de linker. Ik werd afgeremd dus had niet de volle snelheid door die bocht. Zo reed ik naast iemand met dezelfde snelheid maar Kroegtijgertje had meer vaart en knijpt 'm zo tussen onze auto's, haha. Ik dacht niet dat het m zou lukken.
Hahaha ja ik heb zo m'n goeie momenten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
fonsmeister schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:36:
[...]

Ik mis nog iemand of mag ik niet meedoen O-) :'(
En natuurlijk vergeet ik het beste paard in stal... heb je toegevoegd :-)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Komend weekend kan ik niet mee doen. Maar lijkt me leuk om mee te doen met league op PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
majoh schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:03:
Komend weekend kan ik niet mee doen. Maar lijkt me leuk om mee te doen met league op PS4...
Stuur me even een friend-invite zodat ik je gemakkelijker kan toevoegen als de race gaat starten.
Ik heb je toegevoegd voor toekomstige races.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93

iMac93

Wordt er dit weekend geracet op steam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
iMac93 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:22:
Wordt er dit weekend geracet op steam? :)
Ik kan zaterdag en/of zondag wel weer een lobby aanmaken :)
Over de invulling zal ik nog even nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Alright, ik zou ook weer van de partij kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Steam - Multi-Race - zondag 21 juni - 19:30

• Sakitto GP - GT4 class
    Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/35l55qh.jpg
  • Sonoma Raceway GP - Proto-Type 2 class
    Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/239ooy.jpg
  • Real physics - Real damage, fuel en tire usage

• DavidsonNL
  • mcmeerbeek
  • BloodKnight
  • Speedy[NL]
  • Nielsjuhz

[ Voor 5% gewijzigd door Davidson op 21-06-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T is hier vrij stil.. Hor staat t ervoor met de ps4 mannen voor Laguna seca?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben er voor de Steam races na volgende week weer bij. Even geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 08:25:
T is hier vrij stil.. Hor staat t ervoor met de ps4 mannen voor Laguna seca?
Ik heb elke dag plannen gemaakt om ge oefenen maar er is weinig van de plannen gekomen helaas... Ben nog aan het twijfelen tussen de BMW Z4 en de McLaren voor vanavond.

Ik verwacht vanavond een leuke race! Na de race kunnen we samen nog wat extra races voor de lol rijden

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 21:20
is dit spel nog beetje te doen met alleen toetsenbord of is een stuurtje verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 23:15
Is dit vandaag? Morgen ben ik iets later, waarschijnlijk race 2.
Maar als dit vandaag is kan ik met beide races meedoen.

Zie maar :)

Omae wa mō shindeiru.

Pagina: 1 ... 5 ... 40 Laatste