Nou de eerste race was niet echt een succes, had een slechte start en daardoor werd ik aangetikt door degene achter mij. Door wat crashes voor mij kon ik toch nog vanaf de laatste plaats naar de zesde plaats opstomen, helaas door alle schade leek ik door alle schade wat meer benzine te gebruiken dan ik de quali, waardoor ik in de laatste ronde nog wat brandstof moest sparen. En toen was Jos daar ineens achter mij. Dus ik bij de hairpins weer vol gas en 100m voor de finish viel de motor uit, weg zesde plaats. Welkom zevende plaats.
De 2e race had ik wat moeite om in de eerste ronde sommige mensen die wat foutjes maakte recht voor mijn neus te ontwijken. Daarna een redelijk stabiele race gereden, 2 keer gespind bij de chicane. De eerste keer omdat ik wat te aardig wilde zijn Jos.
Tijdens de race las ik nog net dat iemand zei dat ik vanaf de 6e plek moest gaan starten, maar 7/11 in de 1e race betekend toch gewoon 4/11 in de 2e race????
Wel wil ik nog voorstellen om Wily de 3e plek te geven, vanwege zijn disconnect in één van de laatste ronden. Ik had hem nooit meer in kunnen halen, als iedereen achter mij het daar ook mee eens is natuurlijk. Dus dan wordt ik 4 in plaats van 3.

De 2e race had ik wat moeite om in de eerste ronde sommige mensen die wat foutjes maakte recht voor mijn neus te ontwijken. Daarna een redelijk stabiele race gereden, 2 keer gespind bij de chicane. De eerste keer omdat ik wat te aardig wilde zijn Jos.
Wel wil ik nog voorstellen om Wily de 3e plek te geven, vanwege zijn disconnect in één van de laatste ronden. Ik had hem nooit meer in kunnen halen, als iedereen achter mij het daar ook mee eens is natuurlijk. Dus dan wordt ik 4 in plaats van 3.

Oh ja ook nog gezien, degene voor mij had superskills om die crash te ontwijken, ik reed gelukkig aan de relatief veilig linkerzijde. Geen idee wat er gebeurde, behalve dat ik en Crookk die achteraan het groepje reden een stuk beter die bocht uitkwamen, waardoor we beide probeerde om wat terrein te winnen. En ik van de 5e plek in de groep meteen kon doorstomen naar de 2e in de groep.AlexP36 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:44:
2e Race al een drama vanaf het begin, die rollende starts werken niet, qualify gewoon en start dan.
Maar goed na de rollende start gingen er weer een aantal mensen de fout in waardoor ik op de 2e plek terecht kwam achter Willy, na 2 ronden haalde Johnny mij in en maakten we contact met elkaar.
Wat er precies mis was met mijn auto op dat moment weet geen mens maar hij deed niets meer.
Stil op de baan en 3 auto's klapte er vol op, einde race voor mij en anderen helaas.
Ah ik reed strak voor Jos, die in de race voor mij was gefinished dus iemand lag te slapen om zijn 4e plek in te nemen. Maar ik ben het met je eens dat het een hoop sores geeft.Sebastiaannn schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:54:
[...]
Nou als er vier mensen (de 8e, 9e, 10e en 11e) achter je zijn gefinished moet je dus sowieso als vijfde starten. Weet niet waar Morphie had moeten starten als ie geen technische problemen had gekregen maar het was allemaal wel behoorlijk verwarrend.
[ Voor 46% gewijzigd door CoronelHimself op 23-11-2016 22:06 ]
Steam - PTR83