Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:13

CoronelHimself

Division Brabant

Nou de eerste race was niet echt een succes, had een slechte start en daardoor werd ik aangetikt door degene achter mij. Door wat crashes voor mij kon ik toch nog vanaf de laatste plaats naar de zesde plaats opstomen, helaas door alle schade leek ik door alle schade wat meer benzine te gebruiken dan ik de quali, waardoor ik in de laatste ronde nog wat brandstof moest sparen. En toen was Jos daar ineens achter mij. Dus ik bij de hairpins weer vol gas en 100m voor de finish viel de motor uit, weg zesde plaats. Welkom zevende plaats. :(

De 2e race had ik wat moeite om in de eerste ronde sommige mensen die wat foutjes maakte recht voor mijn neus te ontwijken. Daarna een redelijk stabiele race gereden, 2 keer gespind bij de chicane. De eerste keer omdat ik wat te aardig wilde zijn Jos. :P Tijdens de race las ik nog net dat iemand zei dat ik vanaf de 6e plek moest gaan starten, maar 7/11 in de 1e race betekend toch gewoon 4/11 in de 2e race???? B)

Wel wil ik nog voorstellen om Wily de 3e plek te geven, vanwege zijn disconnect in één van de laatste ronden. Ik had hem nooit meer in kunnen halen, als iedereen achter mij het daar ook mee eens is natuurlijk. Dus dan wordt ik 4 in plaats van 3. :)F :)B
AlexP36 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:44:

2e Race al een drama vanaf het begin, die rollende starts werken niet, qualify gewoon en start dan.
Maar goed na de rollende start gingen er weer een aantal mensen de fout in waardoor ik op de 2e plek terecht kwam achter Willy, na 2 ronden haalde Johnny mij in en maakten we contact met elkaar.
Wat er precies mis was met mijn auto op dat moment weet geen mens maar hij deed niets meer.
Stil op de baan en 3 auto's klapte er vol op, einde race voor mij en anderen helaas.
Oh ja ook nog gezien, degene voor mij had superskills om die crash te ontwijken, ik reed gelukkig aan de relatief veilig linkerzijde. Geen idee wat er gebeurde, behalve dat ik en Crookk die achteraan het groepje reden een stuk beter die bocht uitkwamen, waardoor we beide probeerde om wat terrein te winnen. En ik van de 5e plek in de groep meteen kon doorstomen naar de 2e in de groep. })
Sebastiaannn schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:54:
[...]

Nou als er vier mensen (de 8e, 9e, 10e en 11e) achter je zijn gefinished moet je dus sowieso als vijfde starten :P . Weet niet waar Morphie had moeten starten als ie geen technische problemen had gekregen maar het was allemaal wel behoorlijk verwarrend.
Ah ik reed strak voor Jos, die in de race voor mij was gefinished dus iemand lag te slapen om zijn 4e plek in te nemen. Maar ik ben het met je eens dat het een hoop sores geeft.

[ Voor 46% gewijzigd door CoronelHimself op 23-11-2016 22:06 ]

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:32
AlexP36 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:44:
Stil op de baan en 3 auto's klapte er vol op, einde race voor mij en anderen helaas.
:| Hoeveel van de 11 hebben uiteindelijk de finish weten te halen? Wat een drama :F.
CoronelHimself schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:53:
maar 7/11 in de 1e race betekend toch gewoon 4/11 in de 2e race???? B)
Nou als er vier mensen (de 8e, 9e, 10e en 11e) achter je zijn gefinished moet je dus sowieso als vijfde starten :P . Weet niet waar Morphie had moeten starten als ie geen technische problemen had gekregen maar het was allemaal wel behoorlijk verwarrend.

[ Voor 44% gewijzigd door Sebastiaannn op 23-11-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Ik hou het kort, voor mij een k*t race, bij de start ging me stuur direct naar links en reed dus met een gruwelijke afwijking.

Hier de crash van bob
YouTube: donington park race 2 DE crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 21:29
CoronelHimself schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:53:
En toen was Jos daar ineens achter mij. Dus ik bij de hairpins weer vol gas en 100m voor de finish viel de motor uit, weg zesde plaats. Welkom zevende plaats. :(
Hehe, ik heb echt met een halve meter voorsprong de 6e plek gepakt volgens mij O-)
Daarna een redelijk stabiele race gereden, 2 keer gespind bij de chicane. De eerste keer omdat ik wat te aardig wilde zijn Jos. :P
U wordt vriendelijk bedankt! :)
Wel wil ik nog voorstellen om Wily de 3e plek te geven, vanwege zijn disconnect in één van de laatste ronden. Ik had hem nooit meer in kunnen halen, als iedereen achter mij het daar ook mee eens is natuurlijk. Dus dan wordt ik 4 in plaats van 3. :)F :)B
Hier hebben we op Teamspeak al over gehad. Iedereen die toen aanwezig was vond dat een goed idee. O+

Zelf had ik niet hele goede races. Beide keren in één van de eerste ronden een foutje gemaakt waardoor ik goed hard geraakt werd. De eerste race was het zelfs zo erg dat alles scheef stond. De tweede race viel het mee en heb ik door vele crashes voor mij en een leuk gevecht met Willy (In de eerste helft van de ronde was hij sneller, in de tweede helft van de ronde was ik sneller) een 2e positie weten te bemachtigen :D. Doordat Willy weg viel had ik een gat van 40 seconden voor mij (Kudos aan Johnny) en 30 seconden achter mij.

Hier nog een korte impressie van de gigantische chaos waar ik doorheen moest slalommen:
[Streamable: https://streamable.com/8cwm]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Stand is ondertussen alweer bijgewerkt :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
Hier mijn twee race van gisterenavond:
race 1: YouTube: GoT S03 Donnington GP FC race 1 of 2
race 2: YouTube: GoT S03 Donnington GP FC race 2 of 2

Bij race 2 kan je zien hoe ik Tinus wil inhalen met wat links en rechts verplaats en uiteindelijk ik hem inhaal, waarna ik niks gemerkt heb en zijn auto was blijkbaar total loss, rond 1:50

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
johnnyverhoeff schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:27:
Hier mijn twee race van gisterenavond:
race 1: YouTube: GoT S03 Donnington GP FC race 1 of 2
race 2: YouTube: GoT S03 Donnington GP FC race 2 of 2

Bij race 2 kan je zien hoe ik Tinus wil inhalen met wat links en rechts verplaats en uiteindelijk ik hem inhaal, waarna ik niks gemerkt heb en zijn auto was blijkbaar total loss, rond 1:50
Wel vaag. Tinus stond daar gewoon stil volgens mij en op mijn scherm verscheen die ook opeens uit het niets en ik kon niks meer doen. Goed da'k push to talk gebruik want ik heb behoorlijk gevloekt. :X Ach ja volgende keer hopelijk weer beter. :)

• AlexP36
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 26-08 20:18
Zal wel weer 1 of andere pcars bug zijn. Vind het ook heel raar wat er gebeurd, Johnny raakt me wel maar niet op een manier dat ik nou zeg mijn auto moet niks meer doen. Helaas toch het geval, jammer maar helaas.

https://www.youtube.com/channel/UCLQqae1rEveAeUeYUdu-HGQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misoleezy
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-06 20:02
Zonder al te veel te oefenen kon ik vrij snel rondjes van 1:21 neerzetten tijdens practice.
In race 1 kwam ik snel in een goed ritme en reed rond plek 4 fzo toen er plots iemand voor me stilstond in het midden van de baan. Ik er vol op en een linkervoorwiel armer.
Na een 3tal minuten aan 15 km rijden toch in de pits geraakt met de hoop te kunnen profiteren van eventuele crashes maar dat gebeurde niet meer.

2de race mocht ik wel lekker als 1ste starten :-) Daar raakte ik iemand lichtje in een van de hairpins die me probeerde in te halen. Daarna Johnny laten voorgaan omdat die me enkel stress bezorgt met zijn snelheid.

De rest van de race was trekken en sleuren tegen Jos waarbij ik hem uiteindelijjk moest voorlaten tot ik een ronde voor het einde disconnect. Bedankt voor de 3rde plek toch te geven :-)

Ik ben WIlly :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riqy
Even een handigheidje (misschien vinden meer mensen dit handig): Kunnen de mensen die een afwijkende Steam naam hebben deze ergens in hun onderschrift of dergelijke zetten op het forum? Het is voor mij soms aardig zoeken wie nou wat zegt :+

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Wat later aangekondigd als normaal, maar morgen gaan we maar eens de prototypes doen.

LMP2 - Snetterton 300 - zondag 27 november - 20:00

Race
  • Snetterton 300
  • 45 min kwalificatie - race van 24 laps
  • LMP2
  • Ingame omstandigheden: datum: 27-11, weer: clear, tijd: 14:00
  • Real fuel & tire usage, real aides, full damage.
Te vinden in de serverlijst met de naam GoT Racing, wachtwoord is tweakers

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 22:25

jordyktm

Catch me if you can.

Im in :)

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Sessie is up

Wel een kleine wijziging gemaakt, de datum is nu 27 juli omdat de de zon in november blijkbaar de hele tijd recht in je bek staat te schijnen. :(

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Beetje een chaotische race qua benzine, banden enz. Verder wel leuke gevechten met Bobopalmtree, en door een tankfoutje van hem uiteindelijk de race gewonnen (Ja hij was sneller). Tot de volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Het is alweer even rustig op het forum, wakker worden, morgen is het weer zover :)

zijn er al mensen geweest die een paar rondjes hebben gereden? Zelf gisteren even circuit verkend want had er nog nooit gereden maar kom niet verder dan 1,35,4 in een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
bazzard schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:29:
Het is alweer even rustig op het forum, wakker worden, morgen is het weer zover :)

zijn er al mensen geweest die een paar rondjes hebben gereden? Zelf gisteren even circuit verkend want had er nog nooit gereden maar kom niet verder dan 1,35,4 in een race.
Ik zit ook ergens in de 1.35 maar heb niet echt goed kunnen oefenen. Ik verwacht er niet teveel van deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

ahh, niet meer oefenen jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik moet nog even kijken of ik er morgen bij ben, woensdag avond komt voor mij niet super goed uit.

Ik ben er ook nog steeds wel voor om de dag aan te passen, misschien moeten we hier na dit seizoen eens een poll over houden...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jork3
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-04 20:21
Die tijden zijn niet misselijk, ik zit er toch nog zeker 2 seconden boven. Welke setup gebruiken jullie? Ik heb er eentje geprobeerd van de database, maar de onderstuur met deze setup is killing voor mijn laptijden. Ik heb zelf een beetje getweakt aan de standaardsetup, maar voor mijn gevoel zit er veel meer in. Ik kan misschien nog een seconde goedmaken met een verbetering van mijn rijstijl, maar de rest moet toch echt van de setup komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Ik zal hem vanavond proberen te delen.
Ik heb als basis de setup van een paar races geleden als basis gebruikt.
Wat ik wel merk is dat me 6de net te kort is wanneer ik in de slipstream zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jork3
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-04 20:21
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Ben zelf nog niet echt met setup bezig geweest, heb gewoon die van Donnington gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

http://projectcarssetups.eu/#/viewsetup/194079264
gearing kan beter, morgen nog even naar kijken.

Als iemand nog tips heeft of dingen ziet die niet handig zijn, ik hoor het graag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josje94
  • Laatst online: 12-09 21:29
Toen ik vanmiddag wilde oefenen voor de race kwam ik er achter dat de adapter van mijn G25 is overleden. Door lange levertijden ben ik bang dat ik morgen helaas niet mee kan doen.. :( Ik wens jullie alvast veel plezier voor morgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:32
Sorry mannen ik heb vanavond een beetje onverwachts andere verplichtingen gekregen, zal de race moeten missen. ;w Balen want Watkins Glenn is m'n favoriete circuit! Succes allemaal houd de auto's heel ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
Ben er heel waarschijnlijk ook niet bij, 2 zieke kinderen hier en kan moeders niet het alleen laten opknappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-09 10:51
hier ook al een ziek die net alles onder ge .....

dus als ik AFK ben is er effe chaos thuis

ps jw is morphie

[ Voor 9% gewijzigd door JW van Wijngen op 07-12-2016 19:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bobopalmtree
Ging vanavond voor mij een stuk beter dan verwacht. Ik had deze keer niet echt kunnen oefenen en ook geen setup kunnen maken. Ik had zondag enkele rondjes gedaan en zat in de 1:35 en dacht dat het niets ging worden vandaag. Bleek dat ik nog wat sneller kon en daarmee de snelste was op de baan. :)B

Na een typisch zwakke start, moest ik Jhonny voorbij wat niet echt makkelijk ging, maar eenmaal er voorbij reed ik makkelijk weg van bij de rest. Laatste rondje nog in de 1:33.9 gereden.

In de tweede race achteraan starten en hoewel ik nog steeds de snelste wagen op de baan was heb ik wel gemerkt da'k iets tekort komt als het erop aankomt om anderen voorbij te gaan. Ik mis daar denk ik nog wat vertrouwen om voor een pass te gaan. Ik heb er in ieder geval wel goed op kunnen oefenen vandaag. Bedankt voor de leuke battles iedereen. _/-\o_
Jammer da'k nog een fout maakte toen ik vlak achter Jhonny zat, er was nog tijd genoeg om hem die eerste plek te ontnemen, nu dus tweede, maar toch blij. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Gisteren p3 en p4,yeah oOo, Oke er deden wel heel weinig mensen mee, maar toch.

2 leuke races gehad, zelf geen mensen kunnen inhalen, maar achter me houden lukte aardig, race 1 had ik Johnny achter me, race 2 Bob. En op het moment dat die 2 me voorbij komen gaat de turbo er op en krijg ik het gevoel dat ik in een andere klasse rij.

Sorry nog voor het aantikken morphine, je remde veel meer dan verwacht en dat zag ik niet aankomen.

Korte samenvatting van race 1.
YouTube: Formula C Watkins Glen Race 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
Nog mensen die vanavond willen racen ? Wil desnoods wel wat opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
AlexP36 schreef op zondag 11 december 2016 @ 09:28:
Nog mensen die vanavond willen racen ? Wil desnoods wel wat opzetten.
Ik niet vanavond. Misschien kunnen woensdag iets doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• misoleezy
Voor de mensen die de laatste race van vorige week willen zien uit mijn standpunt.
https://www.twitch.tv/misoleezy/v/105924593

gr

WIlly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Gaan we nog een paar rondjes rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Heb net mijn loadcell gemonteerd, dus had geen tijd vandaag. Heb hem net geprobeerd te testen, maar lukte nog niet echt. Mijn stoel blijft nu echt niet meer staan. :P Hij werkt in ieder geval wel.

Maar als het goed is komt vrijdag het grootste deel van mijn rig binnen. Alleen zag ik dat ze bij GLS 1 pakketje niet samen met de andere hebben opgestuurd naar Nederland en die staat dus nog in Duitsland. 8)7 Hopelijk krijgen ze hem nog van het weekend hier.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misoleezy
Ik heb precies geen punten gekregen voor mijn 3rde plek bij de laatste race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Spannend is het kampioenschap niet meer. Jhonny is al zeker van de eerste plek (gefeleciteerd Jhonny), Ik moet maar enkele punten scoren om zeker te zijn van de tweede plek. De spanning zal moeten komen van de strijd om de derde podiumplek. Daar is nog vanalles mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Is er nog iets te rijden vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

quote]misoleezy schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:10:
Ik heb precies geen punten gekregen voor mijn 3rde plek bij de laatste race?
[/quote]

Die punten lijken inderdaad niet meegenomen te zijn.

bobopalmtree schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:39:
De spanning zal moeten komen van de strijd om de derde podiumplek. Daar is nog vanalles mogelijk.
mee eens dat kan nog even spannend worden op spa :*)

Ik heb wel zin in een race. Beetje snelle kan ik altijd wel waarderen:)

[ Voor 27% gewijzigd door bazzard op 18-12-2016 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

bazzard schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:24:
[...]

mee eens dat kan nog even spannend worden op spa :*)

Ik heb wel zin in een race. Beetje snelle kan ik altijd wel waarderen:)
Same for me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Iemand voorkeur voor een voertuig en baan?

Mijn voorkeur is bijvoorbeeld een radical klasse met een niet te langzame baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Prima idee, als er wat mensen mee doen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
wat word het ??
LMP 3 op ..................

.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Sakkito go?

Session Staat aan.

Got racing, ww tweakers

Kunnen altijd nog wat aanpassen.

[ Voor 79% gewijzigd door bazzard op 18-12-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Ik join misschien iets later nog, binnen pakweg 25min, als er een server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Is er een beetje animo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Nog niet echt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
we zijn al met 2, kom op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Zo mijn antieke momo heeft plaats gemaakt voor een g27. Moet erg wennen aan de krachten die ik moet uitoefenen op de pedalen,dat is een stuk meer( met de momo reed ik voornamelijk met me grote teen >:) ) Qua sturen is het echt geweldig.

Morgen de laatste race op spa, kijken wie derde gaat worden.
Zou leuk zijn als er weer wat meer mensen zijn laatste keer was een magere grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misoleezy
Ik zal er zijn, hopelijk om nog iets van betekenis te spelen voor de 3rde plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Hoelaat is dit? Of stel ik nu domme vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

jordyktm schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:04:
Hoelaat is dit? Of stel ik nu domme vragen?
20:00 start de sessie, maar alles staat ook in de sheet op de eerste pagina

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW van Wijngen
server is up !!!!!

.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Is het wachtwoord veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
nee het is WEC

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Waren twee leuke races waarbij ik best moest wennen aan me nieuwe stuur, sorry willy, jij was een van mij slachtoffers.

Wat ik voor de rest wel leuk vond was het verschil in snelheid door de gekozen hoeveelheid vleugel. In s1 en s3 was ik super langzaam in vergelijking met de rest maar dat kon ik meestal goed maken in s2.

IN iedergeval iedereen bedankt en voor de mensen van de organisatie _/-\o_

Hopelijk willen jullie snel weer starten met een nieuwe competitie, ik bied me eventueel aan als steward :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AlexP36
Beste wensen fellow racers !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Beste wensen.

Wanneer gaat het gas er weer op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Ik zat te denken aan een endurance competitie van 5 a 6 races om de week. Races van 1,5 a 2 uur, op de wat bekendere circuits als spa, zolder, Le mans.
Gemixte klasses als er genoeg animo is.

Ik zet het graag op qua administratie etc.

Mijn voorkeur gaat uit naar de lmp3 klasse.

[ Voor 8% gewijzigd door bazzard op 02-01-2017 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

bazzard schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:10:
Ik zat te denken aan een endurance competitie van 5 a 6 races om de week. Races van 1,5 a 2 uur, op de wat bekendere circuits als spa, zolder, Le mans.
Gemixte klasses als er genoeg animo is.

Ik zet het graag op qua administratie etc.

Mijn voorkeur gaat uit naar de lmp3 klasse.
En dan neem ik aan een specifieke auto? Want het verschil tussen de wagens in de LMP3 is enorm. Van alle klasses is de LMP2 het meest aan elkaar gewaagd.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Ja het is maar voorkeur. Als dat zo is zouden we dat kunnen afspreken, denk dat het wel leuk is als het materiaal niet te veel verschild.
Ik sta voor een hoop klasses open, als het maar niet traag is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
Ik zou dan ook voorkeur hebben voor de LMP2, die auto's hebben net wat lekkerder weggedrag dan de LMP3 serie auto's, die willen nog wel eens spontaan de bocht uit driften als je ze te ver pushed...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Voelt dit nog realistisch aan, of is het echt anders dan Assetto Corsa bijvoorbeeld? Ik speel echt simracing games, en vind bijvoorbeeld F1 2014 al makkelijk aanvoelen, omdat als je vol gas geeft je niet gaan spinnen, als de banden koud zijn.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoringDay
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 21:49
Luxicon schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:54:
Voelt dit nog realistisch aan, of is het echt anders dan Assetto Corsa bijvoorbeeld? Ik speel echt simracing games, en vind bijvoorbeeld F1 2014 al makkelijk aanvoelen, omdat als je vol gas geeft je niet gaan spinnen, als de banden koud zijn.
Hoe voelt een echte sim dan (dat is ook maar relatief) ?
Eerlijk gezegd lijken ze allemaal wel wat op elkaar (AC, Raceroom, rFactor), voor een groot deel is het denk ik marketing praat want als je een echte sim wil zit je op apparatuur van ver boven de duizenden euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
BoringDay schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:06:
[...]

Hoe voelt een echte sim dan (dat is ook maar relatief) ?
Eerlijk gezegd lijken ze allemaal wel wat op elkaar (AC, Raceroom, rFactor), voor een groot deel is het denk ik marketing praat want als je een echte sim wil zit je op apparatuur van ver boven de duizenden euro's
Laat ik het zo zeggen: ik speel de volgende sims: AC, rFactor, Automobilista, iRacing behoren tot die categorie. Deze voelen voor mij realistisch aan. Toen ik F1 2014 speelde met alle hulp uit, kon ik nog makkelijk vol gas zonder te spinnen. Zelfs met koude banden. M'n vraag is niet bedoeld als, wat is wel / niet een sim. Maar als je bovenstaande games speelt, of Project Cars dan ook nog leuk is, of net als F1 2014 minder gericht is op realistische handling?

[ Voor 57% gewijzigd door Luxicon op 05-01-2017 01:30 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoringDay
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 21:49
Luxicon schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 00:54:
[...]

Laat ik het zo zeggen: ik speel de volgende sims: AC, rFactor, Automobilista, iRacing behoren tot die categorie. Deze voelen voor mij realistisch aan. Toen ik F1 2014 speelde met alle hulp uit, kon ik nog makkelijk vol gas zonder te spinnen. Zelfs met koude banden. M'n vraag is niet bedoeld als, wat is wel / niet een sim. Maar als je bovenstaande games speelt, of Project Cars dan ook nog leuk is, of net als F1 2014 minder gericht is op realistische handling?
Project Cars is een prima keuze in vergelijking met AC/rFactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Luxicon schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 00:54:
[...]

Laat ik het zo zeggen: ik speel de volgende sims: AC, rFactor, Automobilista, iRacing behoren tot die categorie. Deze voelen voor mij realistisch aan. Toen ik F1 2014 speelde met alle hulp uit, kon ik nog makkelijk vol gas zonder te spinnen. Zelfs met koude banden.
Eerlijk gezegd geen ervaring met de andere games, maar volgas met koude banden is een kunst, zelfs met warme banden is het met sommige auto's nog een kunst.
Of het een echte sim is... Geen idee, de meeste auto's ook nooit in het echt mogen rijden, dus hoe waarheidsgetrouw, geen idee maar het is zeker geen arcade.

Binnenkort test sessie lmp2 op Barcelona om verschillende settings te bekijken en een auto keuze te kunnen maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Volgas en koude banden in F1? Welnee. Zelfs in 3de-4de versnelling op warme banden van die wagens sta je dwars.

F1 2014 titles zijn puur arcade en zo nep als het maar kan. Ik heb de eerdere titels gespeeld, en daar vroeg ik mij af of het stuurwiel puur suggesties waren en of het wel aan het voertuig zat verbonden. De controls voelde non-linear, de car physics waren raar, etc.

Het kan best leuk zijn om even de F1 driver uit te hangen, maar geef mij maar een echte race sim voor de rij ervaring.

Project CARS is voor mij wel degelijk een sim. Maar gelet dat er ook console ports zijn plus een knopje om je driving model terug te schroeven; ik zou het een simulator met arcade tinten noemen. Gelukkig kan je dat dus wel uit zetten.
Daarnaast zijn andere simulaties zoals AC en rF2 al veel uitgebreider. rF2's banden model is even iets compleet anders. Ik meen dat het links/rechts schudden van de banden zelfs wordt gesimuleerd, aangezien je bij teveel steering lock op high-speed gewoon begon te stuiteren..
Ik heb in rF2 nog nooit zoveel moeten oefenen om deze ene ronde er uit te persen. Normaliter ben ik na een 2-3 uurtjes oefenen wel redelijk op het "diminishing returns" punt aanbeland, maar aangezien ik vaak redelijk aggressief ben in circuit & auto te herkennen was ik een veelvoud aan tijd kwijt die auto te temmen.
En dat is nog maar F3.5. 8)7

Echter mag dat de pret niet drukken. De simulatie achtige rij ervaring in PCARS is gewoon voor elkaar. De auto's in PCARS zijn van prima kwaliteit. En PCARS heeft nog een enigzins vergeeflijk driving model (met name op gebied van powersliden, overstuur e.d.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexP36
Ik had een tijd geleden mij voorgenomen om begin dit jaar wat op te zetten in de gt3 klasse en ook endurance.

Helaas kom ik door werk en prive hier gewoon weg niet aan toe. Het is nu al 4 a 5 weken geleden dat ik achter de simulator heb gezeten.

Mijn excuus iig dat ik mijn belofte niet waar kan maken.
Als er weer is een keer een race is of er wordt wat georganiseerd probeer ik er uiteraard bij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

GT3 is natuurlijk te combineren met LMP, als er genoeg mensen meedoen...

Ik denk dat ik zondag een race opzet in barcelona (20:00). Voor mij zal het voornamelijk een test zijn, maar we kunnen er vast een race achter plakken.

Sessie naam: GOT Racing
Wachtwoord: tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hans1990 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:15:
Volgas en koude banden in F1? Welnee. Zelfs in 3de-4de versnelling op warme banden van die wagens sta je dwars.

F1 2014 titles zijn puur arcade en zo nep als het maar kan. Ik heb de eerdere titels gespeeld, en daar vroeg ik mij af of het stuurwiel puur suggesties waren en of het wel aan het voertuig zat verbonden. De controls voelde non-linear, de car physics waren raar, etc.

Het kan best leuk zijn om even de F1 driver uit te hangen, maar geef mij maar een echte race sim voor de rij ervaring.

Project CARS is voor mij wel degelijk een sim. Maar gelet dat er ook console ports zijn plus een knopje om je driving model terug te schroeven; ik zou het een simulator met arcade tinten noemen. Gelukkig kan je dat dus wel uit zetten.
Daarnaast zijn andere simulaties zoals AC en rF2 al veel uitgebreider. rF2's banden model is even iets compleet anders. Ik meen dat het links/rechts schudden van de banden zelfs wordt gesimuleerd, aangezien je bij teveel steering lock op high-speed gewoon begon te stuiteren..
Ik heb in rF2 nog nooit zoveel moeten oefenen om deze ene ronde er uit te persen. Normaliter ben ik na een 2-3 uurtjes oefenen wel redelijk op het "diminishing returns" punt aanbeland, maar aangezien ik vaak redelijk aggressief ben in circuit & auto te herkennen was ik een veelvoud aan tijd kwijt die auto te temmen.
En dat is nog maar F3.5. 8)7

Echter mag dat de pret niet drukken. De simulatie achtige rij ervaring in PCARS is gewoon voor elkaar. De auto's in PCARS zijn van prima kwaliteit. En PCARS heeft nog een enigzins vergeeflijk driving model (met name op gebied van powersliden, overstuur e.d.).
Mooie toelichting! Wat je over F1 2014 zegt, zo ervaar ik dat ook, vandaar ik refund (voor het eerst) aangevraagd heb. Het stuur gaat ineens versneld draaien en de force feedback voelt enorm zwaar, ook als deze op 10% staat.

Het rijdt niet lekker, dan kan ik beter racen met Automobilista, een soort supermod van rFactor. Dat rijdt echt super, persoonlijk vind ik Automobilista én rFactor 2 het mooiste rijden van alle sims. Net iets mooier dan iRacing denk ik, en zeker in vergelijking met Assetto Corsa. Dat vind ik een beetje houterig rijden op een één of andere manier, maar ik ben er wel druk mee bezig. :)

Daar komt bij dat rFactor 2 en Automobilista een goede A.I. heeft, en nachtraces / regen en Assetta Corsa niet. iRacing is het mooist opgezet voor online races.

Ik ga voorlopig eerst door met bovenstaande racers, en zien of ik Project Cars later aankoop.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Sessie naam: GOT Racing
Wachtwoord: tweakers
Session up

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben een beetje afwezig geweest, maar wil eventueel wel mee doen met de Endurance races. (zie dit echter net pas)

Hoe is de test verlopen en heb je bruikbare informatie eruit gehaald?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

ja in je eentje is het erg saai, was wel de winnaar.

Was zelf met de nissan aan de gang gegaan, maar vond het niet echt een top auto.

Wanneer er meer interesse is hoor ik het graag zodat we wat kunnen opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
Klinkt interessant.

Afgelopen week mn driving force GT geruild voor een G29, lekker verschilletje zo :D

Moet hem nog eens goed testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misoleezy
Laat maar weten als jullie nog eens in het stof willen bijten :) >:) 8)

[ Voor 8% gewijzigd door misoleezy op 09-01-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
misoleezy schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:49:
Laat maar weten als jullie nog eens in het stof willen bijten :) >:) 8)
Nog eens? :?

:+ :P

Edit:
Ik wil ook best nog eens de baan op. Denk wel dat voor een endurance seizoen we genoeg mensen bijeen moeten krijgen, anders mogelijk een beetje saai.

[ Voor 27% gewijzigd door bobopalmtree op 09-01-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Mee eens maar waar haal je ze vandaan... Afgelopen races redelijk drukke races gehad maar ook een hele rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:51
Waar mee racen jullie de endurance races? LMP2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Wordt er vanavond nog wat gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misoleezy
Of ik zelf in het stof bijten , kan ook 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
27 januari start een nieuw GT3 seizoen bij psnracing.
Aanmelden is nog mogelijk.

Lobby settings zullen zijn:

Fixed setup
Real assists
Bandenslijtage aan
Brandstofverbruik aan
Schade uit
Tijd race (45 minuten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Leuke opset!

Zou graag mee willen doen maar draai 2 ploegen...zal voor mij dus lastig worden om alle races mee te rijden.
Misschien een paar keer mee doen voor spek en bonen :)

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
Vanavond heb ik eventueel wel tijd voor een lmp2 race barcelona of viva la france. Maar als de opkomst laag is duik ik vroeg mijnbed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
19Joost85 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:45:
27 januari start een nieuw GT3 seizoen bij psnracing.
Aanmelden is nog mogelijk.

Lobby settings zullen zijn:

Fixed setup
Real assists
Bandenslijtage aan
Brandstofverbruik aan
Schade uit
Tijd race (45 minuten)
Ik snap niet dat ze gewoon de ps4 en pc gasten niet in 1 potje gooien. Ze vragen nu nog om inschrijvingen en die was denk ik al vol geweest met pc mensen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Wel erg rustig hier, lijkt er op dat Assetto Corsa een stuk actiever is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
bazzard schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 00:22:
Wel erg rustig hier, lijkt er op dat Assetto Corsa een stuk actiever is.
Ja pCars blijft bij mij de laatste tijd aan de kant liggen, meer bezig met Assetto Corsa. De interesse hier op GoT was al vrij laag in seizoen 4, maar lijkt wel helemaal uitgedoofd nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson
  • Laatst online: 17:06
Sinds de release ben ik heel actief geweest met deze game (een Steam-groep en de zondagsraces). Echter ligt mijn interesse voor racen momenteel even wat minder, dus vandaar mijn lange afwezigheid. Wilde ook wel eens AC en/of deze game weer oppakken, maar is tot op heden nog niet van gekomen :P

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Dit weekend Assetto aangeschaft, wat een gaaf spel, binnenkort dan maar eens bij buren meerijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Weinig activiteit hier, maar stel mijn vraag toch :-)

Kan iemand me helpen aan de ideale button mapping voor een Thrustmaster F1 add on stuurwiel op een T300 base?

Kan die combi in de game niet vinden, dus heb gekozen voor de T500 met F1 setup.

Wil nu de knoppen gaan koppelen, maar kan op Google en YouTube geen hulp vinden.

Het gaat om de PC versie.

Dank alvast!

[ Voor 4% gewijzigd door kesj op 28-01-2017 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Als het rustig is hier waarom hier dan blijven hangen ? Ik kan echt ten zeerste aanraden om clubs / forum aan te raden waar het alleen puur om racen gaat. Er is zat te vinden !! Heb zelfs spijt dat ik dit niet eerder gedaan heb.

Ik heb inmiddels een vol seizoen GT3 en LMP2/GT3 endurance achter de rug bij AOR. Smaakt alleen maar naar meer. Goed georganiseerd serieuze racers en relatief hoog niveau. Live stream en commentary wat wil je nog meer !

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastafarian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03 19:09
Ik zou graag wel weer eens racen, maar helaas werkt mijn G29 niet meer met mijn Vive. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd, maar hij registreert gewoon de input ingame niet. Ik heb in big picture / SteamVR de G29 goed ingesteld (alles op buttons, zodat hij niet eeuwig scrolt, zoals anders gebeurt). Als ik ga kalibreren, werken óf de pedalen, of het stuur, of geen van beiden (maar nooit allebei wel). Soms herkent het spel mijn G29 als G27.

Alles is up-to-date, ik heb de zooi eraf gemikt en weer geïnstalleerd, andere USB poorten geprobeerd, USB hubs geprobeerd, etc. Werkt allemaal niet.

Eerder had ik ook al wel problemen, maar dan werkte de volgende procedure:

-G29 aansluiten.
-SteamVR starten.
-Project Cars starten.

Als ik dat nu in deze volgorde doe, dan gaat SteamVR in extended mode en is het spel compleet onspeelbaar. Overigens doet de G29 het dan nog niet.

Iemand een idee? Zonder Vive werkt alles wel gewoon, maar dan is het een stuk minder leuk.

Ik heb overigens geen andere VR race games om mee te testen. Assetto Corsa kreeg ik niet werkend met ReVive (zwart beeld) toen ik het enige tijd geleden probeerde.

[ Voor 28% gewijzigd door Pastafarian op 08-02-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 18:22
Pastafarian schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:38:
Ik zou graag wel weer eens racen, maar helaas werkt mijn G29 niet meer met mijn Vive. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd, maar hij registreert gewoon de input ingame niet. Ik heb in big picture / SteamVR de G29 goed ingesteld (alles op buttons, zodat hij niet eeuwig scrolt, zoals anders gebeurt). Als ik ga kalibreren, werken óf de pedalen, of het stuur, of geen van beiden (maar nooit allebei wel). Soms herkent het spel mijn G29 als G27.

Alles is up-to-date, ik heb de zooi eraf gemikt en weer geïnstalleerd, andere USB poorten geprobeerd, USB hubs geprobeerd, etc. Werkt allemaal niet.

Eerder had ik ook al wel problemen, maar dan werkte de volgende procedure:

-G29 aansluiten.
-SteamVR starten.
-Project Cars starten.

Als ik dat nu in deze volgorde doe, dan gaat SteamVR in extended mode en is het spel compleet onspeelbaar. Overigens doet de G29 het dan nog niet.

Iemand een idee? Zonder Vive werkt alles wel gewoon, maar dan is het een stuk minder leuk.

Ik heb overigens geen andere VR race games om mee te testen. Assetto Corsa kreeg ik niet werkend met ReVive (zwart beeld) toen ik het enige tijd geleden probeerde.
Geen verstand van VR maar misschien ff GamerMuscleVideos op youtube checken. Die heeft vive en occukus. Misschien dat daar iets staat wat je kan helpen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastafarian
Sn3gG3l schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:57:
[...]

Geen verstand van VR maar misschien ff GamerMuscleVideos op youtube checken. Die heeft vive en occukus. Misschien dat daar iets staat wat je kan helpen.
Waar zou ik naar moeten kijken dan? Hij heeft ontzettend veel videos en ik zie niets wat relevant is.

Ik heb wel al ergens gelezen om mijn usb driver (ASMedia) eraf te mikken en te vervangen met een generic driver. Dat morgen of overmorgen maar eens proberen...

[ Voor 17% gewijzigd door Pastafarian op 09-02-2017 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Heb gisteren sinds een half jaar (vanwege verbouwen/verhuizen) eindelijk weer eens m'n stuurtje aan kunnen sluiten en een paar rondjes geprobeerd. Maar dat was nog best weer even wennen :X
Wel zou ik op woensdags zo af en toe weer eens een wedstrijdje mee kunnen doen. Wordt er hier nog wel eens wat georganiseerd?

En zo niet: waar kan ik dan het best terecht voor georganiseerde, eerlijke races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Zag dat Project Cars met een aantal DLC's goedkoop is te krijgen via Humble Bundle. Is het spel echt puur competitief qua racen en auto's? Of is het ook zo dat je online gewoon lekker een stukje kan cruisen met touristenfahrt op de ring?

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastafarian
SwooX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:25:
Zag dat Project Cars met een aantal DLC's goedkoop is te krijgen via Humble Bundle. Is het spel echt puur competitief qua racen en auto's? Of is het ook zo dat je online gewoon lekker een stukje kan cruisen met touristenfahrt op de ring?
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, maar er waren een aantal maanden geleden goed bezette servers met zelfs die naam (touristenfahrt) en @ de Nurburgring. Vaak wel voor specifieke typen auto's. En anders kan je zelf altijd nog hosten, als het per se online moet zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Pastafarian op 09-02-2017 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
HwKok schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:20:
En zo niet: waar kan ik dan het best terecht voor georganiseerde, eerlijke races?
Jeff rijdt bij Apex Online Racing (AOR) dacht ik. Ik heb zelf wel enkele keren meegereden met RevolutionSimRacing. Heel goed georganiseerd en veel deelnemers (elke race wel meer dan 20). Beide leagues organiseren ook officiële (gesponsorde) kampioenschappen. Had nog even overwogen om een kampioenschap van RSR dat nu nog loopt mee te doen, daar waren toen al meer dan 40 inschrijvingen voor.
Als je serieus en regelmatig wil rijden met pCars kan je daar eens gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastafarian
bobopalmtree schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 23:03:
[...]

Jeff rijdt bij Apex Online Racing (AOR) dacht ik. Ik heb zelf wel enkele keren meegereden met RevolutionSimRacing. Heel goed georganiseerd en veel deelnemers (elke race wel meer dan 20). Beide leagues organiseren ook officiële (gesponsorde) kampioenschappen. Had nog even overwogen om een kampioenschap van RSR dat nu nog loopt mee te doen, daar waren toen al meer dan 40 inschrijvingen voor.
Als je serieus en regelmatig wil rijden met pCars kan je daar eens gaan kijken.
Ik heb ook een enkele keer meegedaan. Erg goede ervaringen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik was eigenlijk benieuwd of er hier mensen Project Cars met de PS VR spelen.
De PC versie bedoel ik dan, mbv Trinus.
Erg benieuwd naar de ervaringen, aangezien ik overweeg mijn scherm weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Het is hier veelte stil, al veelte lang. Tijd voor weer wat leven in de brouwerij. Laten we beginnen met een mooie endurance race. Geïnspireerd door de 6 Hours of Watkins glen.

[PC] - [2 hours of Watkins Glen] - [Zondag 12-3-2017 - 13:15]

• Watkins Glen (GP)
  • 15 minuten Practice
  • 30 minuten kwalificatie
  • Race van 2 uur (± 60-80 laps)
  • GT3
  • In game date 12-3-2017 13:15 - Real weather
  • real fuel, Real tire wear, TC en ABS allowed. Stability Control no.
Houd er dus rekening mee dat we zondag ongeveer van 13:15 - 16:15 bezig zijn. Heb je interesse? Laat het weten, hier op het forum, DM of voeg me toe op steam: https://steamcommunity.com/id/garriej
Pagina: 1 ... 39 40 Laatste